Leo Steiner, lídr opozičního hnutí PRO! kraj, to považuje za průhlednou snahu ušetřit ve stranických kasách KSČM a ČSSD náklady na předvolební kampaň před podzimními krajskými volbami.
Upozorňuje přitom na tradici, kterou ve financování volební propagace zavedla místní ČSSD. Před posledními krajskými volbami na voliče z billboardů shlížela tehdejší hejtmanka Vaňhová a další politici, aby pozvali veřejnost k návštěvě Ústeckého kraje.
Letošní komunikační kampaň je tak nejspíš jen pokračováním seriálu o zneužívání veřejných peněz na severozápadě Čech. Reklamní agentura má veřejnosti v kraji představit úspěchy, kterých za 15 let dosáhli místní politici. Ti současní mají přitom dle zadávací dokumentace prezentovat úspěchy například ve zdravotnictví, sportu apod. Největším paradoxem je, že 15 let od vzniku kraje uplynulo loni, kdy k oslavě výročí proběhla řada akcí.
„Pokud by kampaň měla připomenout 15 let nebetyčné politické korupce s miliardovými škodami, neprotestoval bych. Jde ovšem o hloupou politickou agitku KSČM a ČSSD, kterou občané kraje snadno prokouknou. Se zastupiteli z hnutí PRO!kraj budeme všechny výstupy kampaně bedlivě sledovat a upozorníme pokaždé, kdy se informování veřejnosti stane předvolební propagací. Zdá se, že budeme mít napilno,“ uvedl k tomu Leo Steiner z hnutí PRO! Kraj.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV