Nejen, že je tramvajová doprava ekologická, ale samotné tramvaje mají také daleko delší životnost než-li autobusy. Navíc nákladnost jejich financování lze zmírnit dotačními prostředky Evropské unie. „Nevěříme tomu, že by po zrušení trati mezi Mostem a Litvínovem byla udržitelná samostatná tramvajová doprava v obou městech. Následný tlak na úspory by s velkou pravděpodobností vedl k tomu, že by tramvajová doprava byla zrušena i v Mostě a Litvínově,“ dodává Petr Lacek, člen mosteckých zelených. Zrušením tratě by navíc došlo k navýšení emisí z autobusové dopravy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV