To vše přes nový elektronický rezervační systém, který byl spuštěn v polovině června. Dosud se mohli občané přihlašovat pomocí textové zprávy, teď k tomu přibyla rezervace mailem a lze ji provést i osobně. „Je to další krok v elektronizaci služeb poskytovaných veřejnosti magistrátem. Občanům umožníme pohodlnější objednání a rychlejší vyřízení toho, co potřebují,“ vysvětluje tajemník magistrátu Theodor Sojka.
U objednání přes SMS se změnilo číslo, na které se žádosti posílají. Ten, kdo pošle požadavek na staré číslo, dostane o změně upozornění. Jinak postup zůstává stejný, k objednání stačí jedna smska ve správném tvaru a druhá potvrzující dohodnutý termín. Namísto textové zprávy je možné poslat i email, a to ve stejném tvaru. Domluvit si schůzku na magistrátu lze i přes rozhraní Můj portál. Po prvotní registraci a ověření emailové adresy si lze vybrat z nabídnutých termínů.
Občané, kteří nemají v oblibě nové technologie, mohou využít k objednání služeb pracovnic informačního servisu v přízemí magistrátu. U okénka si domluví termín a agendu, následně dostanou lísteček s datem schůzky a kódem, kterým se prokáží při následné návštěvě.
Nový systém umožňuje i hromadné rozesílán textových zpráv občanům, kteří o to budou mít zájem. Jedná se například o informace o kvalitě ovzduší, které jsou nyní rozesílány ředitelům škol. Systém se používá i pro vnitřní potřeby, například pro rozesílání zpráv pro členy krizového štábu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV