Ve vlastních, Babišových médiích, ani ve spřátelených médiích se mnoho o Vondruškově odchodu nepsalo, i když tento muž v čele vládní agentury vydržel dlouhá léta a pracoval velmi kvalitně. A zdá se, že soustředěné úsilí této agentury se podepisuje i na letošních nárůstech počtů do země přijíždějících turistů (a to i přes očekávaný pokles turistů z Ruska). Důvody Vondruškova odchodu se tehdy nikdo neobtěžoval uvést. Prostě žádné nebyly… Až teď vidíme, o co šlo.
V médiích se nyní objevila velmi krátká zpráva, že vítězem veřejné zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu Czechtourism za 5,4 mil. Kč se stala společnost Lin, která patří do mediální divize Agrofertu.
Nechápu, proč si mediální prostor nezajistí Czechtourism sám. Asi by to vyšlo levněji. Ale to by Lin neměla kšeft, že…? A naopak chápu, že R. Vondrušku u svého vítězství v tendru na zajištění mediálního prostoru v rozhlase A. Babiš opravdu mít nechtěl. Možná, že by k tendru pak ani nedošlo.
Ing. Jiří Paroubek
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV