Ani Jakub Vágner totiž nemůže výrazně ovlivnit rozmach prodeje českých ryb u nás. Pravdou je, že by se občan měl dovědět co nejvíce správných informací o významu rybího masa pro zdravý vývoj člověka. Stát by měl ale zacílit na výchovu a vzdělávání občanů především v oblasti zdravotnictví a školství, a ne natáčet pořady nebo vylepovat kapry okolo dálnic.
Původní pokus ministerstva kampaň "Ryba domácí" nám s kapry připlula a pak zase odplula. Mohli jsme ji vidět na každém kroku. A aby ne, když stála téměř 180 milionů korun. Výsledek? Konzumace ryb dokonce klesla.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV