TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify

16.05.2014 5:20

TOP 09 a Starostové chtějí před eurovolbami zaujmout mladé voliče na hudební síti Spotify.

TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix” oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.

 „Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.

"V každé volební kampani se snažíme přijít s něčím novým a překvapivý," dodává volební manažer Jaroslav Poláček. "Věřím, že hudební fanoušky naše reklama zaujme. Nebude je obtěžovat prázdnými sliby nebo evropskými pseudomýty,” dodal.

Spotify funguje v ČR od loňského prosince a posluchačům nabízí více než 20 milionů skladeb.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zdechovský (KDU-ČSL): Nepodceňujme hrozbu radikálního islamismu

11:17 Zdechovský (KDU-ČSL): Nepodceňujme hrozbu radikálního islamismu

Nedávná demonstrace za chalífát v Hamburku vzbudila oprávněnou pozornost nejen v Německu, ale třeba …