Ing. Jan Skalický

politické hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5
  • HPP
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,2. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

co teď?

Zcela vážně už se začínám připravovat na komunální volby v roce 2018. Jak jsem říkal, nejsem na jedno použití, chci Prahu 5 opravdu změnit a nenechám to plavat. 

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Praha 5

Podle mých informací to vypadá, že široká koalice postaví do čela Prahy 5 už kdysi odvolaného starostu Klímu. 

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Opožděně

Už na začátku jsem říkal, že nejsme na jedno použití. Je to sice škoda, že to teď nevyšlo, ale za 4 roky jdu do toho znovu. Nejde mi o nějakou funkci, chci věci opravdu změnit k lepšímu. Nenechám to plavat!Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5 v roce 2018  

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

hodnocení voleb

Už na začátku jsem říkal, že nejsme na jedno použití. Je to sice škoda, že to teď nevyšlo, ale za 4 roky jdu do toho znovu. Nejde mi o nějakou funkci, chci věci opravdu změnit k lepšímu. Nenechám to plavat!Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5 v roce 2018 

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

modré majáky

Určitě by se měl používat méne než více, aby se z toho nestal papalášský zvyk. Já po něm vůbec netoužím. Rozhodně si nemyslím, že by měli majáček používat politici ke svým přesunům ze schůze na schůzi, nebo ještě hůře k cestě na chalupu. Majáček je potřeba tam, kde jde o bezprostřední pomoc lidem. 

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Ještě jeden dotaz

Trojský most i tunelový komplex Blanka jsou součásti dopravního řešení v Praze. Určitě ulehčí dopravě, ale bez dalších návazností je to nedostatečné. Proto budu bojovat za Radlickou radiálu, za dokončení Pražského okruhu, vybudování potřebného počtu 30.000 míst na parkovištích P+R a mnoho dalších dopravních staveb.Ing. Jan Skalický, politické

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Jančík

Všichni, kteří kandidují, jsou pro mě konkurencí. Po volbách se ukáže, jak to všechno dopadlo, s kým je možné spolupracovat a s kým to možné není. Při vší úctě si myslím, že voliči pana Jančíka zpět na radnici nepustí. 

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Lanovka

Lanovka je odvážný projekt a budu velmi důsledně dohlížet na to, aby se na něm někdo nenapakoval a to i v případě, když nebudu starostou. Předražení této lanovky by bylo pro mě velká prohra a to nedopustím. Budu v takovém případě hodně hlasitý, to mi věřte. Srovnání ceny s tramvají je jen pro ilustraci, samozřejmě dopravní kapacita obou spojení je

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Výzkumy

Máte pravdu, že těmto výzkumům se nedá věřit. Včera jsem na toto téma napsal do Parlamentních listů článek. Když to tak stručně shrnu, ČT se řídí při výběru respondentů do svých předvolebních pořadů Chrchillovským heslem: věřím jen těm statistikám, které si sám zfalšuji. Pro mě jsou jediným opravdovým průzkumem veřejného mínění volby. A tak Vás vše

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

STÍŽNOST NA ČT

Rozumím Vaší poznámce. Určitě to zvážíme i s vědomím, že to nebude mít žádný efekt. Takovíé stížnosti podávají každoročně menší či nové strany a politická hnutí, ale s Titanicem ČT to ani nehne. Ten pluje vesele dál.

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Proč jste si vybrali za název pro Vaše hnutí PRO PRAHU,

Nevím o tom, že bych byl developer. Já rozhodně netoužím být obklopen betonem, však bydílm na sídlišti Barrandov. Proto usiluji mimo jiné o vybudování Parku Barrandov. A pokud jde o tzv. "aféru" s neoprávněnou fakturací, nesmíte tolik číst a poslouchat bulvární média. Já jsem svůj úřad vedl a také odevzdal v pořádku. Tehdejší dočasný ministr jen po

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

Kdo se v tom má vyznat?

Opravdu nevím, proč jiní volí podobná jména, někteří dokonce prokazatelně parazitují. Naše hnutí je oficiálně zaregistrováno na Ministerstvu vnitra pod názvem Pro Prahu. Příslušné radnice měly dle zákona při příjímání kandidátek zjednat pořádek, o zbytek se měly postarat soudy. Je pravda, že voliči jsou zmateni, ale my s tím nemůžeme nic udělat. My

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

městská doprava

Nevím, kde se to vzalo, takový zaměr jsme nikdy neměli. MHD je služba občanům a musí být pevně držena městem.Ing. Jan Skalický, politické hnutí PRO PRAHU, kandidát na starostu Prahy 5 

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

kamarádšovty

Po pravdě řečeno, vůbec nevím, co tím chtěli na aktualne.cz říci. Sestavoval jsem kandidátku 45 lidí celý rok a sestavil jsem jí dobře. Některé lidi znám osobně, některé lidi mám na doporučení, rozhodně na naší kandidátce nenajdete ani tzv. kmotry ani jejich lidi. Uvedené příklady v článku mluví o tom, že na 11., tedy prakticky nevolitelném místě j

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

co když vyhrajete

Pokud uspějeme, splníme svoje sliby voličům. Nechceme jen usednout pasivně do zastupitelstva Prahy 5, chceme pracovat. Nejsme na jedno použití, chceme pokračovat i v dalších volbách...

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

senioři

Roznáška jídel, pečovatelská služba a další tzv. běžné služby jsou prakticky semozřejmostí a je třeba to pouze vylepšovat. Máme v programu i body týkající se sociálního bydlení či tzv. ústupové byta. Hodně jsme se inspirovali v této oblasti příkladem Vídně. Chceme být seniorům nablízku i v jejich denních občanských starostech. Zřídíme linku právní

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

MHD

V první řadě je třeba jednat se společností ROPID, která má celý systém jízdních řádů MHD v kompetenci. Je nutné, aby starosta příslušné městské části měl od občanů důkladné informace o problémech, zajímal se o ně a dokázal jednat s ROPIDEM, obhajovat argumenty a prosazovat řešení. Na začátku je však ten zájem o věc. Starosta na takové povinnosti n

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

primátoři

Složitě se to dá srovnat. Hudeček je ale opravdu tak nekompetentní, že to nemá obdoby. Kromě toho považuji za bezprecedentní, že jako obviněný zůstal v křesle primátora a má tu drzost ještě kandidovat na další období. To, že před tím slíbil, že v takovém případě odstoupí, považuji za výsměch všem Pražanům a následné kroky za plivnutí všem do tváře.

Ing. Jan Skalický
Ing. Jan Skalický odpověděl na dotaz

kvalita silnic

Souhlasím s Vámi, máme mnoho silnic ve špatném stavu. V některých sousedních zemích, ne ve všech, jsou silnice lepší. Je to způsobeno jednak výběrem technologií a materiálů, ale v tom už se dost učíme. Pak je to v systému údržby, u nás se mnohdy čeká, až bude silnice úplně rozbitá, pak je samozřejmě oprava větší a dražší. Menší opravy se buď dělají