Dá se říci, že skupina A nebo A1, A2, a tak dále, to jsou ty motorky a je to od malých motocyklů s malým výkonem nízkým od 15 let, potom s vyšším výkonem od 16 let, poté od 18 let, a ty nejsilnější motocykly mohou řídit lidé až od 24 let. Když to porovnám s tím, že tedy na té motorce jede většinou ten řidič jenom sám, a když se tedy podívám do nějaké statistiky a zjistím, kolik těch lidí je mrtvých z toho důvodu, že tedy ještě nejsou vyzrálí na to, aby řídili tak silný stroj, tak v tomto porovnání potom na mě působí jako sci-fi, že řidič v 18 letech by měl psychicky na to, aby mohl řídit autobus, který je nepoměrně větší, a hlavně jaksi veze lidi. Neveze kamení na stavbu, neveze nic takového. A přitom třeba u nákladních automobilů, tam je také věková hranice 21 let pro skupinu C. Takže u toho autobusu mi to opravdu nedává smysl a tam bych s tou věkovou hranicí tedy dolů opravdu nešel, protože jenom při tom porovnání s těmi motocykly už to je přímo tristní.
Co se týká jízdy kamionů, tak já nevím, většina z vás asi jezdí po dálnici D1 nebo D10, D11 a po ostatních dálnicích a ta situace, kdy jedete, dejme tomu, 130 v tom levém pruhu a vlítne vám tam kamion s tím, že v podstatě současně vyhodí blinkr, ta je také celkem běžná. (Předsedající: Čas...)Tam bych to také nedoporučil.