Stanislav Dupač

podporovatel Trikolory, bývalý okresní předseda BPI
  • APAČI 2017
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,77. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

11.12.2015 21:03:47

Proislámská a proevropská indoktrinace ve školách pokračuje

Proislámská a proevropská indoktrinace ve školách pokračuje

Víte jak jsou, dle materiálů připravených organizací Občankáři.cz a Masarykovou univerzitou, indoktrinovány děti v hodinách Občanské výchovy? Zase je tady doba, kdy se něco jiného říká ve škole a něco jiného doma.

INDOKTRINACE VE ŠKOLÁCH POKRAČUJE!

Podívejte se na
https://www.facebook.com/obcankari
nebo
http://www.obcankari.cz/
Komu není jedno co se děje, prosím piště jim!
Co tam zase prezentují:

Česká společnost a imigrační krize
http://www.obcankari.cz/edukacni-material-ceska-spolecnost-uprchlicka-krize

Jaké sociální důsledky to přinese ČR?
Jaký bude dopad vzestupu krajně pravicových stran?
Jaké jsou podmínky v českých detenčních zařízeních?
Je možné, aby v ČR bylo hlavním náboženstvím islám?

PROČ TAM NEJSOU OTÁZKY?:
Jaký bude mít dopad na svobodný život v naší společnosti zvětšení podílu
lidí, kteří nesouhlasí s našimi základními hodnotami?
Jak přesvědčit nově příchozí spolužáky o rovnosti pohlaví a lidí různého
vyznání, nebo bez vyznání?
Jaké jsou podmínky žen a jinověrců a nevěřících v čistě islámských zemích?

Dále například:

Počátky islámu, víra a tradice
http://www.obcankari.cz/edukacni-material-lekce-pocatky-islamu-vira-tradice
Jak se islám vyvíjel?

Jsou možné jeho různé interpretace?

Co je jádro islámu a co jsou zvyky a tradice – jakou mají souvislost, je možné je
oddělit?

Existují výklady islámu, které jsou slučitelné s demokracií a lidskými právy?

Je pravda, že stejně jako existují různé podoby křesťanství, tak existují i různé podoby islámu?

CO JE TO ZA OTÁZKY?
Třeba na tu poslední je jasná odpověď: Všechna hnutí vedoucí k liberalizací islámu byla v arabském světě potlačena, islám v Evropě se pod vlivem salafismu radikalizuje.

Po těchto otázkách má jistě vyučující připraveno, jak dostat děti tam, aby si mysleli co si mají myslet.
Bohužel se již nelze dostat bez přihlášení do pracovních listů.
Dříve to bylo možné a bylo možno vidět do přesných návodů na indoktrinaci a manipulaci s dětmi.
Upozorňuji na to v tomto článku:
http://dupac.blog.idnes.cz/c/482110/obcanska-nauka-v-nasich-skolach-jako-neomarxisticka-evropska-nauka.html
A ještě se můžeme podívat na instituci, která poskytuje obcankarum.cz podklady:
http://www.vychovakobcanstvi.cz/pvo/materialy
Hned Vás zaujmou dvě témata:

Interkulturní seminář
a
Exran - Aktivity zaměřené na témata xenofobie, rasismu, extremismu, neonacismu a antisemitismu

JÁ MÍSTO TOHO navrhuji témata:
Proč je dobré mít národní stát, jako klidné místo pro život určité kulturní skupiny?
Kolik obětí stálo naše předky získat svobodný stát pro náš národ a jeho kulturu?
Které naše velké osobnosti se o to snažili?
Jak ohrožuje EU pomocí nevolených mocenských organizací, jako je například
Evropská komise a odtržením poslanců od přímého vlivu voličů svobodný
vývoj národních států v Evropě?

Čest práci, soudruzi občankáři!

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama