Ing. Bohuslav Chalupa

velmi nespokojený občan
  • BPP
  • Komín
  • kontrolní výbor
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,11. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

20.07.2017 0:28:02

Ochrana státní hranice ČR

Ochrana státní hranice ČR

"Italská vláda kvůli tomu, že má přeplněná centra pro migranty, zvažuje, že by vydala dočasná víza platná v celé EU 200 tisícům migrantů v Itálii, na jejichž základě by tito migranti měli až na dva roky právo bydlet, pracovat a pohybovat se v zemích

Tolik jedna z členských zemí EU, která roky dostávala finanční prostředky na to, aby zajistila ochranu Schengenské hranice….

Rozumím tomu, že ani Itálie ani Řecko v době kdy vstupovali do EU, a následně v době, kdy řešili (a řeší) své vlastní finanční problémy nepředpokládaly, že by k něčemu takovému, čeho jsme nyní svědky, vůbec mohlo, dojít. Pravděpodobně nepředpokládaly, že by Evropa nejen, že nejen že by nebyla schopna toto nebezpečí včas analyzovat a přijmout okamžitá opatření ke své ochraně a obraně, ale už vůbec ne to, že by část Evropy těmto destrukčním ambicím šla s otevřenou náručí a dementním úsměvem naproti, zcela bez koordinace se zbytkem Evropy....protože nás za svůj "zbytek" evidentně považují a to nejen v oblasti celoevropské bezpečnosti, ale např. i v oblasti kvality potravin....netřeba více komentovat.

Pokud to Italové udělají, pak to bude definitivní začátek konce volného pohybu osob a všech doposud platných pravidel v EU (která jsou nakonec tak jako tak účelově upravována ve smyslu, že nelegální migrant vlastně není až tak nelegální, problematické definování tzv. bezpečných zemí atp.) = konec Schengenského prostoru, jak ho známe, zahájení nijak nekoordinovaného procesu uzavírání státních hranic – to se samozřejmě netýká jen České republiky. Toto rozhodnutí Italské vlády může mít i velmi závažné důsledky pro další řešení migrační politiky ve vztahu EU – Turecko, kdy by u Turků mohl oprávněně vzniknout dojem, že doposud dostatečně nevyužili celého svého, do značné míry vydíracího potenciálu, než tomu doposud bylo.

Aby nezůstalo jen u bědování, podívejme se na náš vlastní dvorek:

situace je taková, že v této chvíli nedisponujeme speciálně vycvičenými ozbrojenými složkami k ochraně hranic = nemáme vytvořené dostatečné předpoklady k zajištění potřebného personálního vybavení, nemáme nejen dostatečně instalované moderní technologie, ale nemáme pro plnění těchto úkolů ani standardní prostředky, jako je například dostatečný počet psovodů s vycvičenými služebními psy (v uplynulých letech se nám podařilo téměř dokonale zlikvidovat náš dříve vynikající/geneticky/ chov a špičkový centralizovaný výcvik služebních psů) 

Možné řešení (k diskusi):

1)      dosažení jasné a srozumitelné dohody o ochraně státních hranic (včetně metodik, koordinace velení atp.) především mezi státy ohrožené nekontrolovatelnou migrací, tedy zejména V4 + Rakousko,

2)   s ohledem na aktuální potřeby řešit novelizaci národní a mezinárodní legislativy spojené s ochranou hranice,

3)      přednostně, urychleně zajistit potřebné kompetenční, organizační a materiální předpoklady k vybudování nového druhu ozbrojených (bezpečnostních) složek přednostně určených k ochraně státní hranice a to i za cenu přesunu některých plánovaných akvizic v oblasti obrany a bezpečnosti - například bych mnohem raději uvítal přijetí a výcvik 4 000 nových osob vycvičených primárně k úkolu ochrany státní hranice a příhraničních oblastí, než 4 000 nových policistů (u PČR nemáme problém s počtem, ale s efektivním využitím stávajícího počtu osob nosících uniformu policistů),

4)  v přímé návaznosti urychleně zajistit potřebné kompetenční, organizační a materiální předpoklady k centralizované obnově chovu a výcviku služebních plemen a výcviku psovodů,

5)      ve spolupráci s partnerskými státy, především Izraelí, zajistit potřebné technologie (jejich společný vývoj a výrobu) ke střežení státní hranice,

6)     pojmenování příčin a označení konkrétních osob, které nesou odpovědnost za extrémní nárůst migrační vlny s pro ně příslušnými důsledky,

7)     iniciovat a intenzivně jednat jak na úrovni EU, tak na úrovni NATO a OSN (Rady bezpečnosti) o provedení masivní humanitární akce s plnou vojenskou podporou na území severní Afriky, zejména Libye spolu se zablokováním rozhraní výsostných severoafrických a mezinárodních vod,

8)     vést náš vlastní, sofistikovaný "hybridní" útok na profitující mafie kooperující se státní i nestátní mocí, důsledně kontrolovat a zlikvidovat "různé" finanční toky, bezodkladně ukončit státní a mezinárodní podpory organizacím pomáhajícím přepravovat a tzv. "zachraňovat" migranty na mořských cestách,

9)     přehodnotit celní a ochranářskou politiku EU vůči produkci postižených afrických zemí (dovoz zeleniny, ovoce, kávy, kakaa, rýže, cukrové třtiny atp.),

10)  místo pomoci krachujícím finančním institucím v EU a neefektivní ochraně Schengenského prostoru, věnovat odpovídající finanční prostředky (úvěry) problematickým zemím = potřebnou hospodářskou pomoc - nikoliv dary! (s jejich doprovodnou korupce a rozkrádáním), ale s důrazem na rozvoj občanské infrastruktury -  vzdělání, zdravotnictví, zajištění pitné vody a energetických zdrojů (alternativních - slunce, vítr, voda) = řešit problém tam kde je, e na území Evropy, to už je pozdě,

11)   intenzivní propagace snižování porodnosti, odbourání doposud prosazovaných náboženských nesmyslů ohledně používání antikoncepce, potratů atd., atd.,

12)   nahlas a jednoznačně konstatovat, že skutečná ochrana hranice znamená několik málo jednoznačných úkonů - tedy dvou = varování „stůj nebo střelím“ (v několika jazykových mutacích) a pokud je pokračováno v nezákonném porušení suverénní hranice sátu následuje střelba,..

Na závěr si dovolím poznamenat, že pokud řada zemí evropského společenství před nějakými 24 lety netušila, nepředpokládala, co se bude v Evropě v roce 2017 dít, pak Česká republika to mohla v době svého přistoupení předvídat ještě obtížněji než ony. Při aktuálním vydírání a nátlaku na nové členy ze strany zakládajících členů EU, s jejich odvoláváním se na něco, co bylo před čtvrtstoletím podepsáno, uzavřeno za zcela jiných podmínek a situace je to z jejich strany nejen morálně ubohé, nesmyslné, ale i - pokud evidentně není z jejich strany vůle k úpravě fungování EU v reflexi na to co se děje – i postrádající potřebnou právní relevantnost.

Pokud někdo zaměňuje členství v EU za podepsáním aktu bezvýhradného vazalství a služebnosti ať se děje cokoliv – ten se mýlí a dříve či později bude velmi, ve své zabedněné sleposti a hluchotě, zklamán. 

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama