Mgr. Kateřina Valachová, Ph.D.

  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,21. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

06.12.2016 17:47:43 - mamba 3

Zavádění náboženství

Vážená paní poslankyně, jak mám rozumět vašim slovům cit.:Co se výuky o islámu týká, samozřejmě musí škola poskytovat žákům a studentům v rámci dějepisu, občanské výchovy a dalších předmětů informace o jeho existenci, dějinách a vývoji, ale to stejné platí o budhismu či například hinduismu.
Zejména mě zajímá rozsah oné informace o existenci, dějinách a vývoji. Domnívám se, že dějiny a vývoj náboženství už nepatří do základního vzdělání a ti, kteří mají zájem, si najdou zdroje jinde než ve školních lavicích. Současně s tímto problémem se ptám i na to, zda nemáte pocit, že v průběhu 27 let reformací školství se podařilo pouze deformovat oběti těchto pokusů namísto cílené výuky základních disciplín a rozvíjení jejich rozumových schopností bez přepisování a tendenčního upravování historie i současnosti? Děkuji za odpověď

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

Tento dotaz čeká na zodpovězení.