ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,14. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

28.02.2017 13:35:25 - Pavol Kris.

O2

Nevíte jak dopadl spor s tímto operátorem, který zavedl, že po vyčerpání dat mobilního připojení vám automaticky přidá další balíček. Přitom při uzavírání smlouvy tvrdili, že pokud limit překročíte, internet se jen zpomalí. Vím, že se někteří zákazníci chtěli soudit, protože O2 to prezentoval tak, že se nejedná o změnu smluvních podmínek, které by opravňovali zákazníky bezplatně od operátora odejít. Nevíte, jak to dopadlo? Týká se to i mě. K soudu jsem nešel, ale bych bych rád, kdyby někdo těmto praktikám učinil přítrž.

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

06.04.2017 10:31:30 - Mgr. Petr Adam
 Dobrý den,
bez mučení se Vám přiznám, že o výsledku sporu nevím vůbec nic. 
Ale pokud mohu poradit, pokud se cítíte jako spotřebitel poškozen, bojujte. Spojte se s ostatními a pokračujte ve snažení. Zkuste využít organizací jako je Sdružení obrany spotřebitelů (SOS). Těmto obrovským nadnárodním korporacím prostě nemůže procházet všechno. A to mluvím z čerstvých i osobních zkušeností s bojem s pojišťovnami.
Držte se a vydržte
Petr Adam