Doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc.

  • ODS
  • Hlavní město Praha
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,01. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

02.10.2014 10:18:03 - Jurka Z.

MHD

Praha se neustále rozšiřuje, ale už se neposiluje hromadná doprava v těchto částech. Máte v plánu s tím něco udělat?

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

09.10.2014 17:32:47 - Doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc.
Jedním z našich dopravních cílů při budování MHD je zaměřit se zejména na kolejovou dopravu. Mým hlavním cílem bude zahájit výstavbu Metra D. Nicméně ve variantě, která je o 10 mld. levnější než zamýšlí současné vedení města. Výstavba by začala od stanice Pankrác a v první úseku by se budovala přes Krčskou nemocnici až do zastávky Nové Dvory. Depo Písnice a samotná stanice v Písnici by se stavěla až po propočtech ekonomické návratnosti, abychom nestavěli další nevyužívané stanice metra. Mezi další priority města musí jednoznačně patřit výstavby nových tramvajových tratí z Barrandova do Holyně a Slivence, dále pak prodloužení tramvajové tratě v Bohnicích, výstavbu trasy ze Spořilova přes Opatov do zastávky Háje, a prodloužení trati z Modřan do Libuše. U všechny zmiňovaných tratí bychom rádi zahájili výstavbu do roku 2017. Rozhodně nesmíme ani zapomínat na efektivnější využití železniční dopravy v rámci Prahy. Tzn., že okrajové části s centrem města musím začít spojovat výstavbou nových příměstských zastávek, tzv. s-Bahn. Železnice musí být více propojena se stávajícím systémem MHD. Budu prosazovat průjezdový model vlakových spojů, kdy příměstská železniční doprava nekončí v centrální části Prahy, ale pokračuje po jiných tratích napříč městem.