Marcel Chládek

  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,16. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

07.11.2014 9:00:05 - sypav

poznámka

Vážený pane ministře,nevím,jestli je dobré nechat žáky dělat jednotné přijímací testy.Dnes nejsou jednotné ani osnovy.Když začaly školy vytvářet své výchovné a vyučovací programy,přizpůsobovyly osnovy svým potřebám a cílům.Věřte mi,proto mi přijde zvláštní,aby byly testy jednotné,totéž i maturity.Nejdříve je nutné sjednotit osnovy,zadat,co se žáci musejí naučit a na základě toho pak testy zhotovit.A nechala bych je tvořit učiteli základních škol a maturitní středních škol.Co vědí vysokoškolští vyučující o dětech?Nic.oni učí už dospěláky.omlouvám se,ale svou práci jsem milovala,dnes jsem ovšem ráda,že jsem v důchodu,protože každá škola tvoří jen projekty a z těch těží.Není to už o tom,jak získat děti pro svůj předmět a naučit jej mít ten předmět rád.Moc vás zdravím a přeji hodně úspěchů.Režnarová Sylna

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

20.11.2014 12:57:52 - Marcel Chládek
Vážená paní Režnarová, děkuji Vám za otázku. Se změnami je třeba začít už na pedagogických fakultách. Musí se změnit například výuka matematiky, která už nesmí být strašákem, ale předmětem, který podpoří logické myšlení žáků. Povolání pedagoga je třeba vrátit prestiž, protože i jeho musí práce bavit a musí za ni být náležitě odměněn a vidět možnosti kariérního růstu. Jsem proto rád, že se mi podařilo navýšit platy a na ministerstvu pokračují práce na kariérním systému.