Ing. Antonín Seďa

  • SOCDEM
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,08. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

06.03.2016 18:26:09 - tarot

ještě jednou INKLUZE

Pane poslanče,v mém dotazu na vás pod nadpisem ,,inkluze´´mě opravujete,že inkluze není integrace úprchlíku a že je to mimo mísu.Přesto si myslím,že tento zákon který jste možná i schvaloval je i o uprchlících ...zde jen co je inkluze a co integrace ,je to v podstatě totéž...http://osobnostnirozvojpedagoga.cz/moduly/m1/5-1-1-vymezeni-integrace-a-inkluze-ve-vzdelavacim-procesu.html stačí kouknou na obrázek...a to je to co jsem vám psal o německých školách,kdy jsou domácí upozaďovány před přistěhovalci a o tom INKLUZE ve skutečnosti je a na tom trvám!!Jinak přeji hezký den

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

07.03.2016 9:32:59 - Ing. Antonín Seďa
 Děkuji za stanovisko, ale já se s ním neshoduji. Mohu souhlasit s názorem, že inkluze a integrace má mnoho společného. To, s čím nemohu souhlasit , je tvrzení, že přijetím zákona o inkluzi v českých školách je řešena integrace uprchlíků v naší zemi. To opravdu nemá s migrační vlnou nic společného. Možná pouze tehdy, pokud uprchlík - dítě, který u nás dostal azyl, je zároveń zdravotně hendikepován a jeho rodiče, na základě doporučení odborníků, budou chtít, aby jejich dítě se učilo nikoliv ve speciální škole či doma, ale v běžné třídě. Ale tuto konstrukci nelze paušalizovat a je třeba k inkluzi přistupovat individuálně. Mimochodem tak, jak se to již dnes děje.