28.11.2011 17:53 - JINÝMA OČIMA Mladý kluk štíhlé postavy. Ale pozor. Pro některé Romy je Tomáš Skyba synonymem "monstra". Proč? Tento dvaadvacetiletý mladíček je novým místopředsedou Dělnické mládeže České republiky a před rokem dostal pětiletou podmínku za to, že zkopal důchodce. ParlamentníListy.cz byly podle jeho slov vůbec první, kdo ho z médii oslovil, aby se ke svým obviněním i aktuální účasti v pravicové občanském sdružení vyjádřil.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Cesi maji skolny k rasismus ale povazuji se za toleratni narod., , 14.2.2012 6:39:10
Tohle je nechutne. Nenacizmus je hnuus pouze majorita ceska ma ktomu blizko dokonce se zalozila organizace nenacizmus ceske rep. PS zvracet.
Je nutno se spojit, , 2.12.2011 22:31:54
Přátelé slušní Češi,myšlenka vlastenectví je jasná a pokud se budeme štěpit a rozdělovat k vůli malichernostem,tak naše myšlenky neprorazí a ti vládnoucí na to jen čekají
UŽ OD POHLEDU "CHYTRÝ CHLAPEC"., , 29.11.2011 10:05:13
Ostatní primitivové z tohoto sdružení na tom nejsou o nic lépe, ale tenhle je "VYNIKAJÍCÍ EXOT" !
Re:UŽ OD POHLEDU "CHYTRÝ CHLAPEC"., , 14.2.2012 6:54:30
Chytry chlapec uz od pohledu ale ma sklony rasismus. Dyby vedel co znamenal rok 1933 do roku 1945. Ale cesi jsou andilkove vrazdej pedofilove hlavne tesky podvodnici . Tohle zde nechcete psat . Cesi dene prepadavaji herni banky prumislova kamera zachytva pouze ceske rysi . Jasne cesi jsou andilkove .
Re:UŽ OD POHLEDU "CHYTRÝ CHLAPEC"., , 30.11.2011 5:16:16
no to mas pravdu, uz to nekdo zaregistroval ze u DSSS jsou vetsinou taci co maji zkusenosti s vezenim,proste banda veznu udelala stranu a ted chteji vladnout CR no chran nas panbuh.
Re:UŽ OD POHLEDU "CHYTRÝ CHLAPEC"., , 29.11.2011 13:06:27
a kolik máš IQ ty, Dežíku? že by celých 41?
po odchodu Němců růst romské populace:, , 29.11.2011 8:01:25
po odchodu Němců - 600-1000 Romů
rok 1945 -10 000 Romů
rok 1959 - 20 000 Romů
rok 1973 - 40 000 Romů
rok 1987 - 80 000 Romů
rok 2001 - 160 000 Romů
rok 2015 - 320 000 Romů
Každých 14 let se počet Romů zdvojnásobí !!!!
Růst romské populace je největším bezpečnostním rizikem pro Českou republiku.
Věznění 12 000 romských vězňů nás stojí letos 4 miliardy korun.
Sociální dávky pro Romy 20 miliard. Obrovské škody na majetku při "sbírání" železa.
Romové jsou jediní, kdo mají zdravotní péči zdarma.
Je to další skrytý příspěvek pracujících ve prospěch nepracujících.
Je pravidlem, že Romovi platí advokáta u soudu stát. Vzhledem k tomu, že podíl tohoto etnika na zločinu je 75%, jedná se o další obrovskou zátěž pro státní rozpočet.
Za 14 tet se všechny tyto problémy a náklady zdvojnásobí.
I riziko, že budete obětí zločinu bude dvojnásobné.
Re:po odchodu Němců růst romské populace:, , 30.11.2011 5:06:59
No to snad neni pravda jak jses seznamenej s populaci romu v cechach a o poctu romskejch veznu a jeste co za to vsechno stat zaplati, jses obycejnej blazen a lhar.pokud se mrknes do statistik tak zjistis ze meles blbosti,jeste ze retardovanost neni trestna.
Re:po odchodu Němců růst romské populace:, , 29.11.2011 10:10:31
Vasile,máš pravdu,ještě jsi měl dodat,že EU přispívá na cikány,aby zůstali v ČR a nerozutíkali se po Europě,jo,jo,tady jim je blaze,za přispění,židovladařských příspěvků,horší je to s námi
Pan politolog má v poslední větě vlastně pravdu..., , 29.11.2011 5:43:52
..."„Možná mají pocit, že se musí přidat k nějaké skupině, která jim nabídne sebeuplatnění," uzavřel politolog..."...o čem to svědčí? No o bordelu v této zemi, o absolutním nezájmu politiků o lidi, o hraní si na vlastním písečku...lidé v této zemi nemohou sehnat pořádnou práci, Drábek nabízí seberealizaci v úklidových četách...za to mají být ,nejen mladí lidé, vděčni? Sklízíte, co jste zaseli!!!
Re:Pan politolog má v poslední větě vlastně pravdu..., , 29.11.2011 8:04:42
Mno tak, já to vidím přesně opačně. Ti, kteří nejsou schopni se uplatnit ve své profesi, či v podnikání, tak zalezou do politické strany. Ale do těch vládnoucích. Realizaci ve straně s dvouprocentními preferencemi přece nebude hledat prospěchář bez schopnosti vyniknout vlastní prací.
Re:Pan politolog má v poslední větě vlastně pravdu..., , 29.11.2011 7:06:19
Částečně máš pravdu...přidal bych k tomu nezájem rodičů vychovávat své děti...špatné chovaní v celé společnosti..( v pravé poledne tě na ulici zkopou a kolemjdoucí ti ani nepomůžou).JE TO VLASTNĚ CHYBA NÁS VŠECH..ŽE JSME UMOŽNILI ROZKRÁDNÍ A VŮBEC ŠPATNÉ CHOVÁNÍ.!!
chystaná modrá megakrádež století v českém zdravotnictví!!!! dle vzoru z USA!!! , , 28.11.2011 23:27:50
http://www.zvedavec.org/komentare/2011/11/4710-privatni-zisk-zniceny-obcan-vytunelovana-res-publica.htm
Zvracím!!!, , 28.11.2011 21:08:47
Je to tu samej nácek,přesně jak za hitlera.Zvracím,zvracím,zvracím!!!!!!!
Re:Zvracím!!!, , 29.11.2011 16:49:18
Třeba paroubčí NSBPP (Nazionale Sozialistische Böhmische Paraubkische Partei)!!
Rádi bychom tě my ostatní upozornili..., , 29.11.2011 5:45:49
...že to,co se ti zdá jako zvracení, je ve skutečnosti kakání, jen tobě to jde jinou dírkou.
Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 20:35:26
Měl na svědomí i zavraždění své ženy a syna,vykrádal banky,kradl koně a vraždil pomalu všechny kdo s ním nesouhlasil.Byla to zrůda a netvor,horší,než-li Hitler.
Nikdy více KSČM,lidé by neměli zapomenout.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 10:20:25
VIOLO - SOUHLAS, LIDSKOU ZRŮDU STALINA DNES VELEBÍ DALŠÍ LIDSKÁ ZRŮDA - KOMUNISTICKÁ DOMOVNICE SEMELOVÁ A SYN VRAHA GREBENÍČEK. NA ÚV KSČM SE SICE SNAŽÍ JEJICH NÁZORY SKRÝVAT A NEPUBLIKOVAT, ALE ONI SE VŽDY SVOU BLBOSTÍ PROZRADÍ. SOUČASNÉ KSČM JE TO NEPŘÍJEMNÉ A CHCE SE JICH PŘÍLEŽITOSTNĚ ZBAVIT. VEDENÍ STRANY ŘÍKÁ, ŽE JSOU PRO STRANU NEŠTĚSTÍM. PROSTÍ ČLENOVÉ, KTEŘÍ MĚLI PODOBNÝ NÁZOR JAKO TITO DVA EXOTI, TAK NAŠTĚSTÍ UMÍRAJÍ.
Myslíte, nebýt osvobození Rudou armádou, že byste tu byla?, , 29.11.2011 5:58:19
Hlavně nepište, že by nás osvobodila Amerika, to by byla moje smrt smíchem.
Re:Myslíte, nebýt osvobození Rudou armádou, že byste tu byla?, , 29.11.2011 10:14:19
Zajisté,že bych tu byla,naši nebyli židi a dědeček byl Němec.A Vy si myslíte ,že by jste tady byl?
Re:Myslíte, nebýt osvobození Rudou armádou, že byste tu byla?, , 30.11.2011 5:20:46
no tak ze uz stim vase rodina ma nejakou zkusenost jako zpopelnovani,muceni,zplynovani a vedeni koncetraku hmm Dsss takove potrebuje.
Re:ZOPAKUJ SI DĚJEPIS !, , 29.11.2011 10:10:48
Samozřejmě, že vstup USA do války v Evropě měl rozhodující vliv. Navíc, USA vyzbrojilo Rudou armádu dodávkami přes severní pól a Kamčatku. Základní znalosti by ti neměly chybět ! Pokud ale jsi z Komunistického svazu mladých, tak ani to ti nepomůže !
Vážená "dámo"...., , 29.11.2011 5:54:18
...Stalin byl sice krutý, měl svoje gulagy,kde umírali lidé,ale,je tu jedno velké ale. Osvodil naši zem a nejen naši zem. Možná byste potřebovala na jeden týden do německého koncentračního tábora, aby si na vás zgustnul doktor Mengele a pevně věřím, že byste změnila názor. Již jen z pohledu našich občanů za okupace musí každému dojít, že to byli Němci,co bezdůvodně nad ránek vyklízeli celé domy lidí a rovnou je odváželi do plynových komor, případně je v dobrém rozmaru stříleli na ulici. A když jste je naštvala, vypalovali vesnice. Takže závěr? Ano, Stalin nebyl neviňátko, vraždil...ale nedávejte to na úroveň nacistů, nedej boje současných komunistů. Když vám tolik vadí současní komunisté, chci se zeptat, co říkáte na minulost svého premiéra? Kádrová rezerva, člen SSM...to je vpořádku? Vypadá to, že jste prošla řádným školením modrých imbecilů, škoda vás.
Re:Vážená "dámo"...., , 29.11.2011 10:21:59
Já byla vždy rebelka a tak jako jsem nikdy nebila v KSČ a jsem na to hrdá,tak bych nikdy ne podporovala neonacizmus,ale pravda je ta,že Stalin byl největší zrůda v dějinách lidstva,vyvraždoval celé vesnice,ale to snad víte,mnoho starých lidí po válce,bylo hodně zklamaných ,když nastoupil Stalinizmus..
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 23:41:17
violo,už ti někdo řekl,že jsi kr.va?Jestli ne,tak to víš od teď.Kolik je už mrtvých od r.89?To ti známo není,že?Hlavně,že se tady vykecáváš o Stalinovi.To za éry komunistů nebylo tolik mrtvých jak od onoho roku 89.Pokud obhajuješ mafiány, zloděje,vrahy,otokáře a modré zrůdy tohoto režimu,který je nejhorší od roku 1919,tak tě velice lituji.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 10:33:25
O proti tobě jsem inteligentní člověk,nebudu používat sprostá slova,každý obhajuje svoje,já demokracii a ty bolševíky,.Neznamená to,že jsem volila modrobolševíky,to v žádném případě,vlastně jsem nevolila tady v tom bordelu nikoho,mluvím zde pouze sama za sebe a mám svůj názor který mě nikdo nevezme,dobře si uvědomuji,že valná většina z ODS,ČSSD,jsou převlečení bolševíci,jde mě jen o to,aby tu byla skutečná demokracie,ne bolševizmus či fašizmus,ale to asi nepujde.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 21:09:51
a ještě jednou ty si je počítala nebo jsi jenom papoušek. Pakliže ne tak si těma svejma výlevama jdi na hajzl.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 23:54:53
Asi nám violka ještě počítá.Nějak se chudinka dopočítat nemůže.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 10:36:23
Mám přesné informace,komunisto a pokud to ty nevíš,je mě tě líto.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 21:06:05
jaké je měřítko k horší než, prozraď, si strašně chytrá husa
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 21:04:52
violo ty kytko smradlavá co tady štěkáš?
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 10:39:56
Bobane,ty chudáku,primitivní,je mně tě líto
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 20:42:55
docela s Vámi souhlasím,rozhodně nevolit KSČM
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 23:44:15
Jarek je taky dement jako viola.KSČM je nejslušnější strana od r.89 a ODS s TOP úplně nejhorší ze všech.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 10:44:37
ODS a TOP ,je opravdu jedna z horších stran,ale KSČM,je ta nejhorší,břídile.Proto budu volit tady ,v té zkorumpované,bolševické zemi,UFONY,ty aspon neudělají tady tolik zla.HI HI HI ..
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 10:44:37
ODS a TOP ,je opravdu jedna z horších stran,ale KSČM,je ta nejhorší,břídile.Proto budu volit tady ,v té zkorumpované,bolševické zemi,UFONY,ty aspon neudělají tady tolik zla.HI HI HI ..
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 29.11.2011 11:40:40
Po přečtení tohoto článku se musím zasmát,máte pravdu Violko,než volit bolševíky,či modrobolševíky tak raději ufony,škoda,že jejich přítomnost není oficiální,mohli by tady v té zkorumpované zemi udělat pořádek,když lidi na to nemaj.
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 20:39:43
Máte pravdu a proto volím DSSS
Re:Stalin,za jeho totality,bylo zavražděno,umučeno více lidí,než-li za celou druhou světovou válku., , 28.11.2011 21:00:17
jé, zdar, Vikino, vidím, že na iHnusu už nediskutuješ... v současné době je DSSS jediná volitelná strana!
Zavřít, až zčerná!!!, , 28.11.2011 19:17:42
Takového neonacistu bychom v naší krásné demokratické zemi, kde vládne pořádek, blahobyt a láska a pravda, neměli trpět a měli bychom toho zlosyna zavřít !!!!!
Re:Zavřít, až zčerná!!!, , 28.11.2011 19:56:49
to bych docela rád viděl jak nějaký blb co věří v bílé čechy takhle doopravdy zčerná - a pak by ho jeho vlastní vyhnali ze svého stádečka blbů pro jeho nepřizpůsobivou barvu.
Každý,kdo vidí všude nácky,je trotl!, , 28.11.2011 19:14:36
Malá země-česko,nemůže nikoho ohrozit,ale máváte tady náckama jak debilové!!Ten kluk má víc rozumu,než vy všichni dohromady!Mít rád svou zemi a chtít spravedlnost stejně pro všechny,je podle vás fašizmus?Jste hlupáci,nikomu rasa nevadí,jen náhodou jsou cigoši tmaví,přitom to není o barvě,ale o tom jak se chovají a oni jsou rasisti!!Jednou vás sežerou zaživa,protože parazita si živí jen blázen!!Rasizmus tady nnení,jen nenávist k lemplům,co ničí tuto zemi ekonomicky a nikdy jí nic nepřinesou!!!!
Re:Každý,kdo vidí všude nácky,je trotl!, , 28.11.2011 23:47:01
Kdo je větší rasista než ta naše hrůzostrašná modrá vláda?
Re:Každý,kdo vidí všude nácky,je trotl!, , 28.11.2011 19:55:13
všude nejsou, ale tady jich je jak nakadíno !
Re:Každý,kdo vidí všude nácky,je trotl!, , 28.11.2011 21:02:56
bu bu bu a bu bu bu - za každým rohem nacista - bu bu bu a bu bu bu!!!
Re:Každý,kdo vidí všude nácky,je trotl!, , 28.11.2011 20:06:28
Tobě bych ze srdce přál aby tě přepadli cigoši a roztrhli ti prdel zmetku!!
Re:Každý,kdo vidí všude nácky,je trotl!, , 28.11.2011 21:01:39
jemu by se to líbilo, on to takto má pořád (ve vlastní rodině)!
Jak poznáte demokrata., , 28.11.2011 18:55:33
Totalitně uvažující jedince poznáte bezpečně podle toho, že stále chtějí něco zakazovat. Demokrat se ze všech sil stará, aby žádný názor nebyl násilně potlačován, zejména aby nebyly potlačovány ty názory, které se jemu osobně nelíbí.
Parlamentním Listům, , 28.11.2011 18:51:13
To, že dali slovo odsouzenému,není dle mého názoru chyba ,ani fašistický krok.Jsem taky důchodce a taky jsem se naštval, když jsem tu zprávu o skopání důchodce slyšel, ale zřejmě proto, že jsem nebyl objektivně informován.U parlamentních listů si však zvláště nevážím toho, že (i když je to deklarováno,že neodpovídají)každý sprosťák si tady může léčit své ego.Tím neříkám, že obsahově nesouhlasím,většinou ano . Jestliže však chci někoho kritizovat, musím se postavit do posice,kdy ze mne konkurenční názor nemůže udělat hovado.No, to by chytrému stačilo. Zdravím
Re:Parlamentním Listům, , 28.11.2011 19:59:00
hovadské téma, hovadní diskutéři - co se divíte ? takhle je to s DSSS vždycky - jsou to i s tím svým vandasem jen přitroubí provokatéři nakterých si jiní testují mnohem horší věci.
parlamenti listy zakladna fašistu, , 28.11.2011 18:32:08
už brzy si na vas posviti ...mv-ptk.
Parlamentní listy chválí extremisty ?, , 28.11.2011 18:11:32
to tu děláte těm českém náckům reklamu schválně a nebo vám to nedochází - takové rozhovory jsou jen pí ár pro extremisty - nějak ty PListy hnědnou
Re:Parlamentní listy chválí extremisty ?, , 28.11.2011 18:14:08
v klidu! Je nás tady dost na to aby jsme takove fašouny posraly!
Re:Parlamentní listy chválí extremisty ?, , 28.11.2011 18:18:33
tenhle perspektivní straník vandasovců zmlátí důchodce a chtěl by s tím řídit stát či svou obec ?
Ať si dá radši studený na hlavu - blouzní, asi se něčeho načichal, nebo moc poslouchal Bátoru.
Zdá se, že v diskuzi je nejvíc policajtů z tzv. "organizovaného zločinu"., , 28.11.2011 17:18:32
Potlačovat upozorňování na chyby vlády tím, že se kritici budou zavírat a budeme jim dávat nálepku "nacistů, neonacistů, ultrapravičáků či ultralevičíků" a budeme zavírat a soudně zakazovat občanská sdružení či strany těch kdo na chyby vlády poukazují je přeci úplně stejné jako z dob padesátých minulého století v ČR, stejné jako za Stalina v býv. SSSR či za Hitlera v Německu. Jak snadné je dát nepohodlné straně či obč. sdružení nálepku k vyvolání negativního ohlasu u veřejnosti a pak je zakážeme. Jak snadné je např. dát jedinci nálepku pedofila a vůbec to nemusí být pravda. Jen "někdo" pronikne do PC "nepohodlného" jedince, uloží tam fotografie dětí a veřejnosti se oznámí, že onen občan je pedofil. Stejná metoda se používala u nís v padesátých letech. Jen z jedinců nebyl dělán pedofil, byl "jenom" nepřítel "lidově demokratického zřízení a agent západních rozvědek". Doporučuji k přečtení román "1984" od George Orwella. Snad se k tomu nedopracujeme. Záleží ale na nás. Časem může být zřízeno "Ministerstvo pravdy" a pak už budeme marně volat po svobodě projevu.
Re:Zdá se, že v diskuzi je nejvíc policajtů z tzv. "organizovaného zločinu"., , 28.11.2011 18:43:11
Tak tohle bych podepsal.Moje úvaha vychází pouze z informací,které mám z médií.Ten kluk se vyjádřil slušně a pokud ( jenže to je jako se vším) to myslel upřímně, tak klobouk dolů.Kdyby někdo vyhrožoval mé rodině, tak bych taky využil všech možností,aby si to rozmyslel.Myslím, že řada "duchaplných"sprosťáků , kteří si zde léčí komplex méněcenosti by se mohla zamyslet.Zdravím
Putin, , 28.11.2011 16:54:56
Vam zvedne mandle Vy Svejkove jen pockejte az bude prezidentem Ruska.
Re:ten klučík je mi sympatik, bude dobrý straník !, , 28.11.2011 18:10:28
Jasně ty DSSSácká kurvo.
Cikáni jsou slušné a pracovité etnikum. jen jedno nesmíte cikánovi věřit a to, když vám řekne, že je JEDINÁČEK!, , 28.11.2011 16:02:02
Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou českých socek., , 28.11.2011 15:50:51
Všechno už tady kdysi bylo – jenom adresný volební systém na bankovním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje mimostranický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
dále článek: „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Re:Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou českých socek., , 28.11.2011 16:04:38
Jak se opovažujete, nás poctivé cikány přirovnávat k vaším bolševickým rodičům vy tvarohová hubo?!
Re:Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou českých socek., , 28.11.2011 15:57:26
Už tu zase otravuješ ty přihlouplé jelito?
cikáni si ale umí poradit 2x, jen když stát sype, , 28.11.2011 14:40:34
Cikánský nákup
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Nedávno mi vyprávěla moje sousedka, co se jí stalo v
# # # supermarketu,
# # # # # # kde
# # # # # # # # # pracuje.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Vzorná romská maminka koupila svému synovi školní tašku,
# která
# # # # # # stála
# # # # # # # 999,-
# # # # # # # # # Kč.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Na pokladně oznámila prodavačce, že na paragón z pokladny
# chce
# # # # # # razítko.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Paní za pokladnou se zvědavě zeptala proč.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Prý to potřebuje na sociálku a oni jí tam tašku proplatí.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > A taky se tak stalo.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Došla na úřad s orazítkovanou účtenkou a tam ji na dlaň
# # vyplatili
# # # # # # celou
# # # # # # # # # částku.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Uběhly tři dny a ona vzorná matka přišla do supermarketu
# znova
# # a
# # # # # # chtěla
# # # # # # # # tašku
# # # # # # # # # vrátit.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Prodavačky se ptaly, jestli je s taškou něco v nepořádku.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Prý je na kluka velká.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Musely jí vrátit 999,- Kč a paní spokojeně odešla.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Při otázce zda půjde teď na sociálku vrátit 999,- Kč se jen
# # # # # # hlasitě
# # # # # # # # zařechtala
# # # # # # # # # a prodavačkám řekla :
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > "Vy jste se asi zbláznily, ne?"
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > A to je jen jedna z mála.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Kolik je asi takových vyčůraných spoluobčanů.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Jen by mě zajímalo, jak bych asi dopadla já, kdybych přišla s
# # # # # # účtenkou na
# # # # # # # # # sociálku a žádala o proplacení školní tašky pro mé děti.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Přestože jsem byla samoživitelka, šla jsem z výplaty do
# # výplaty,
# # # # # # nikdy
# # # # # # # jsem
# # # # # # # # od
# # # # # # # # # státu nedostala ani korunu navíc.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > A věřte mi, že mi kolikrát bylo sakra krušno.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Je mi záhadou, čím si naši romští spoluobčané zasluhují
# takovou
# # # # # # péči od
# # # # # # # # # státu.
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Dopadne to v naší zemi tak, že jen romové budou rodit děti,
# # # # # # protože mají
# # # # # # # # # jistotu, že se o ně stát postará ?
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > A co my ostatní, co naše děti ?
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Budeme všichni jen dřít, aby se oni měli dobře ?
# # # # # # # # # >
# # # # # # # # # > Někdy si říkám, že je to jen zlý sen a že se snad probudím.
# # # # # # # # # >
Re:cikáni si ale umí poradit 2x, jen když stát sype, , 28.11.2011 18:27:53
chtěl bych odpovědět na otázku Je mi záhadou, čím si naši romští spoluobčané zasluhují takovou pozornost, domnívám se že tím, jak je yvýhodnují, přesměrují naši pozornost od nich k nim. Je jen otazkou, kdou jsou ti, kteří to takhle zařídili, ale to už se nesmí ani naznačit, natož tu úzkou skupinu bankéřů, politiků a umělců ani jmenovat, ....
Re:cikáni si ale umí poradit 2x, jen když stát sype, , 28.11.2011 18:12:44
azuro ani neví jestli je cikán nebo ratlík
Re:cikáni si ale umí poradit 2x, jen když stát sype, , 28.11.2011 17:27:09
Milé "Azuro", mohlo byste nám prozradit KDE a ve KTERÉM obchodě se to stalo, která "sociálka" našemu "barevnému spoluobčanovi-ce" reklamaci proplatila. Prostě KDE se to stalo. Tyhle kydy jsou jinak na dvě věci, ani jedna nestojí za nic. Když ses to dozvědělo od své sousedky, mohlo by ses zeptat na podrobnosti. Jinak je to "informace ve stylu "JPP" (Jedna Paní Povídala) a jsou cílené k nasírání lidí. Mám k většině tzv. Rómům velké výhrady, nemám ale potíže s Cikánama. Četl jsem rozhovor s Cikánem, který řekl, že "rozdíl mezi Rómem a Cikánem je v tom, že Cikán pracuje a nežije ze sociálních dávek". Velmi výstižné a moudré. Ti "nežijící ze soc. dávek" (Cikáni) mají podobné názory. Před těmi se skláním Dovedu si představit, jak jim "ti praví" Rómóvé nadávají a vyhrožují jim.
Re:cikáni si ale umí poradit 2x, jen když stát sype, , 28.11.2011 18:45:13
Jestli se stal uvedený případ nevím, ale vím o případu ze supermarketu Globus v Brně. Solidně vyhlížející starší pán měl v nákupním vozíku dvacet prázdných lahví Starobrna. Vzal si plnou přepravku Starobrna, dva prázdné kartonové obaly od piva, přendal plné láhve do kartonů a prázdnou přepravku vrátil za zálohu 100Kč.
Re:cikáni si ale umí poradit 2x, jen když stát sype, , 28.11.2011 18:44:48
Jestli se stal uvedený případ nevím, ale vím o případu ze supermarketu Globus v Brně. Solidně vyhlížející starší pán měl v nákupním vozíku dvacet prázdných lahví Starobrna. Vzal si plnou přepravku Starobrna, dva prázdné kartonové obaly od piva, přendal plné láhve do kartonů a prázdnou přepravku vrátil za zálohu 100Kč.
vše na h.., , 28.11.2011 14:27:32
Me už vadi všechno !!!!cikani,češi,vlada,debilni članky,hlupaci,zavistivci.Svet je zahnojenej lidskou rasou!!!všude se brodim moralnim odpadem!!!bohužel mě to živi.o to vic je mi ze všeho na blinkani!!!!nazdar!
Proti nepřispůsobivým musí, , 28.11.2011 14:14:57
Nekompromisně zasahovat policie a orgány k tomu určené ane tihle vypatlaní primitivové. Všem zastáncům DSSS bych položil otázku?Jak by člověk dopadl v případě že by tato strana získala moc,a začala prosazovat svůj program a někdo bys tím nesouhlasil.Stačí se podívat do nedávné historie.Bohužel někteří lidé jsou nepoučitelní.
Re:Proti nepřispůsobivým musí, , 28.11.2011 15:31:22
V první řadě vyplácet sociální dávky (vznikne-li na ně nárok) až poté, co odpracují na veřejně prospěšných pracích plnou pracovní dobu za plnou mzdu! Úplně všichni uchazeči o práci, ne jen Romové! Jak už kdysi řekl Havel: "Zde neplatí nejde to". Karel IV. nechal stavět hladovou zeď, my si nedovedeme poradit ani po 650 letech? Práce je pořád všude dost, jen se chopit její organizace! Prostě: práce místo dávek, jak to i mnozí Romové prosazují!
Nezasahující policajti, , 28.11.2011 14:08:49
1. Vůbec mě to nepřekvapuje.
2. Špinavý hry hráli již komunisti a tohle jsou jejich děti.
3. Náhoda ?
4. Náhody neexistují.
Re:Nezasahující policajti, , 29.11.2011 11:00:55
To je pravda Franto,náhody neexistují,je to vše od bolševíku připravené.
cikán, , 28.11.2011 14:07:29
Mám otázku.(prosím nekamenovat). Stále a v každých diskusí čtu že cikáni můžou všechno. Předesílám že absolutně nesouhlasím s tím jak se chovají nebo využívají soc.dávky. Jen mi není jasné proč to tedy vláda podporuje a co z toho má. Přece z těchto lidí není absolutně žádný užitek. Může mi to někdo vysvětlit aníž by mě nadával?
Re:cikán, , 28.11.2011 14:41:08
Vláda to nepodporuje. Podporují to sociální pracovnice, které místo aby jim dali formuláře a vyhodili je z kanceláře, tak jim je ještě vyplní, protože se bojí že jinak budou označeny za rasistky. V tom je to celé - oni sami se neumějí česky pomalu ani podepsat. Kdo si myslíte že jim ty formuláře a žádosti připravuje ? Viděl jste někdy jak vypadá žádost o příspěvek na bydlení, hmotnou nouzi atd....? Kolik papírů musíte zdokladovat. Normální průměrnej cikán tohle nemůže dát dohromady. Takže začnou křičet o tom jak jsou utiskovaní a o n to někdo honem udělá za ně, aby nebyl označen za rasistu anebo napadnut. V tom je celý ten fígl jejich parazitování na jakékoliv společnosti, kde se toto etnikum ocitlo.
Re:cikán, , 28.11.2011 15:18:34
voni se ty úřednice ani nebojej,že je někdo označí za rasisty,voni se hlavně bojej,aby hned v práci nedostaly nakládačku vod těch cigošů ve frontě,copak nečte nikdo noviny,ta míststarostka se jim starala vo dceru,na kterou se vykašlali a když vypadalo,že bude mít nějaký prachy tak votočili a babu zbouchali i se starým a hovno se děje.
Re:cikán, , 28.11.2011 18:33:34
Chlapče z tebe inteligence doslova tryská na všechny strany. Už se raději dál nevzdělávej, nebo předeženeš svým IQ i gorilu.
Re:cikán, , 28.11.2011 14:54:02
To nedává smysl protože kdyby na takovou úřednici padla kontrola musela by to platit ze svýho. V tom bude něco jiného. Jsem taky cikán ale žádné dávky neberu takže s tím nemám absolutně žádný skušenosti. V tom řvaní nevidím žádný důvod aby dostali peníze. To by mohl každý.
Re:cikán, , 28.11.2011 15:27:16
Jenomže řve cikán. Běloch tam raději ani nejde, pokud ho k tomu nedožene hlad a opravdová nouze když nemá příbuzné a známé co by mu pomohli. Cikán se nesoustředí na nic jiného, než na to, aby získal bezpracně co nejvíce a mohl si říct " more ty gadžové jsou ale úplně vymaštěný, příště vezmu i Eržiku a její děcka, dostanu ještě víc..". Můžete si říct, nás nikdo nechce, nemáme vzdělání atd.. Znám taky pár slušných cikánů, co pracují a žijí slušně, bez hluku a obtěžování sousedů. Ale je to proto, protože odešli z cikánské komunity mezi bílé. Pokud v komunitě zůstanou, nemají šanci, a jejich děti také ne.
Re:cikán, , 28.11.2011 14:10:15
Tzv, vládě je to jedno.
Potřebuje krást než vše praskne.
A cikánů se lidi bojí.
Takže je z toho takováto směs.
Re:cikán, , 28.11.2011 14:38:04
koho jse lidi vlastne neboji?boji se cikanu,1938 nemcu,1968 rusaku...tak koho ne?jsme posranej narod!a vzdy budem!!
Re:cikán, , 28.11.2011 14:35:17
není jim to jedno. Zneužívají toho. Trochu jejich špíny je ve stínu té cikánské.
Mám takovej pocit, že..., , 28.11.2011 14:07:29
..kolem r. 2060 už to bude majoritou vyřešené...... :-(
Co můžou dělat ??, , 28.11.2011 14:05:01
Jakou zábavu nabízí tato společnost dětem týnejdžrům a adolescentům,v době ,když jejich rodiče musejí dřít na " boháče a zbohatlíky "
Dříve byla možnost,a většina z nás si to pamatuje,že děti chodily do kroužků-ledacčemu se tam i naučíly, a dnes???
Zpěvačku Tonyu Graves napadli ve Vimperku příznivci DSSS, , 28.11.2011 13:54:33
Tak nějak zní nadpis na Novinkách. Už cosi pamatuji a za dob "veselého budování socialismu" jsme se mimo jiné učili číst mezi řádky. Tak tedy z celého článku mi není jasné, jak pisálek zjistil, že se zaručeně jednalo o příznivce DSSS.?! Dále se v článku píše, že někde poblýž byli policajti, kteří nezasáhli. A bo si o momentálně vládnoucí skvadře myslím jen to nejhorší, napadlo mně, že se mohlo jednat o cílenou provokaci s dvěma cíli: a/diskreditovat DSSS b/rozeštvávat lidi proti sobě, aby neměli čas sledovat podrazy současné vlády.
Sociální spravedlnost - kopat do důchdců kteří se nedají přemluvit - to je ono- už je to tady, , 28.11.2011 13:53:53
všechny důchodce je třeba nakopat a narvat do popelnic !!!
Mě nakopali gestapáci z ODS a KDU po 40ti letech u dráhy aby mohli na mé místo vzít svojí rodinu.4roky jsem po 55 letech stáří nezaměstnaný a nikdo mě nedává vůbec nic ani podporu.Fašistické gestapo z ODS a KDU likviduje národ a jde přes mrtvoly !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Sociální spravedlnost - kopat do důchdců kteří se nedají přemluvit - to je ono- už je to tady, , 28.11.2011 14:11:40
nečteš, tak blábolíš.
Vandas, , 28.11.2011 13:51:51
Souhlasím s Vandasovou stranou.Romové mohou všechno,my nic.Oni začnou na úřadech řvát jak hyeny a úředníci jsou z nich posraní.Vandasovci by se měli spojit s odbory ať je to větší síla a vyjít do ulic tuto vládu vyhodit.Co vidím,nemám chuť ani na vánoce.Politici ti budou doma žrát a jejich děti jásat.Tomáši Skybo držím vám palce.
ODSSACI + TOPABL+ ZELENI A LIDOVCI = NEJVETSI KORUPCE, , 28.11.2011 13:44:06
Ano pratele priznivci ZLODEJMODROPARAZITU tady kvicy moudra o korupci a pritom nejvetsi zlodeji v dejinach CR byli ODSSACI a jako druzi pak JEJICH SPOJENCI LIDOVCI, ZELENI, TOP A ABL!!! Korupce byla je a bude to je jasne roshodujici je vsak jak se k ni strany stavi a je to CSSD ktera netoleruje zadnou korupci viz. napr. Gross pri podezreni byl vyloucen, na rozdil do Drobila, kalouska, Vondry, Trautenberga, Moravy, Tluchore, Dalika, Tupolanka, Icka, nemcove, Rebicka, Novaka, Rapkove, Kalouska, Bartaka, Johna, Barty, babaka ano kdby to byl ODSSAK tak ho odtama nedostanou ani parem volu!!! ///nejnovejsi kradez ODSSacke vlady za spoluprace s TOPABL, kde ukradli 12 miliard!!! to potvrzuje!!! A o rozkradeni sumy pres 3 biliony Kc v privatizaci modrou mafii, ani nema cenu uvadet. KDO KRADE, JE VINEN, KDO DRUHEHO V KRADEZI PODPORUJE, VOLI HO, JE TAKE VINEN. Ano pratele priznivci ZLODEJMODROPARAZITU, republika neprosperuje a i vy na tom mate svuj podil!!
Pojmy a dojmy., , 28.11.2011 13:42:57
Nacionální Socialismus = Nacismus, Inter Nacionální Socialismus = Komunismus, ani jedno není ovšem Fašismus.
Nejprve si ujednotte v vlastních hlavičkách co je co a pak něco pište.
Už slovo ,,Socialismus,, průměrně normální osobě naznačuje že se jedná o Levicová hnutí.....
Takže co máte pořád s tou pravicí ?
Re:Další potrhlý fašoun,, , 28.11.2011 13:49:43
no, když jí věříš... Oni ti "pachatelé" (tedy údajní) se jí asi dopředu legitimovali, ukazovali jí průkazky DSSS atp. že to tak přesně ví...
pro ty méně chápavé - neschvaluji násilí, ale tohle vidím jako účelově vymyšlené kydání hnoje...
Re:Další potrhlý fašoun,, , 28.11.2011 14:04:19
Naprosto s Vámi souhlasím je to účelové a hlavně je to mediální kampaň proti lidem kteří by to tady chtěli zmněnit, čímž by tato mediální chamraď přišla o svůj chlebíček.
Mladí nic dobrého nepředvedli, , 28.11.2011 13:19:41
nemají dost životních zkušeností, jenom toho ducha něco změnit. Ale neví, jestli dělají dobře nebo špatně. Co ta zlatá mládaž, která zahájila listopadové události v r. 89? Slyšeli jste ty dnešní čtyřicátníky mluvit? Hovoří většinou ve smyslu - "Takto jsme si to nepředstavovali". A dnes by ti mladí poslali nejraději důchodce na Sibiř nebo i něco horšího, protože jim stát předložil verzi, že na důchodce mladí doplácí. Dnešní mládež ví jaké má práva a neví jaké povinnosti. Chlast, drogy, cigarety, nevázaný sex....to je obraz dnešní mládeže. A takovíto mladí lidé mají určovat chod společnosti? Děkuji. Ne. Stačí, co jste napáchali v r. 89.
Re:Mladí nic dobrého nepředvedli, , 28.11.2011 17:34:52
Postavte vedle sebe vyžraného cikána a hubeného bezdomovce a jaký je mezi nimi rozdíl? Oba dva mají odpor k práci. Tak je nikdo nezaměstná, protože potřebují lidi, kteří chtějí a umějí pracovat. Rádoby moudré rady, které k nám přicházejí např. z USA a našich ochránců lidských práv jsou jen zastírání skutečného problému. Sami Američané si neumějí poradit se svým vlastním ksindlem, kterého mají plné věznice, a proto tam musejí i ve věznicích svítit. Mám jenom nižší vzdělání a věděl bych co s tím to problémem, ale nemohu jej zde zveřejnit, protože bych byl vymazán.
Re:Mladí nic dobrého nepředvedli, , 28.11.2011 15:42:37
Mladí jsou vesměs skvělí, ale také hodně naivní a tak je kde kdo využije ve svůj prospěch. Nedivím se, že staví proti současné vlčí kapitalistické morálce, ale jak chtějí realizovat ten sen o rovných šancích, jak o tom hovoří ten chlapec?
Re:Mladí nic dobrého nepředvedli, , 28.11.2011 14:15:03
I ty jsi byl jednou mladej blbec, a teď už jsi starej blbec.
Re:Mladí nic dobrého nepředvedli, , 28.11.2011 13:29:24
protože vlády v této zemi umí dobře jenom dvě věci: krást a rozeštvávat lidi proti sobě!
Líbivé tváře, líbivé fráze, , 28.11.2011 13:15:30
to krajně pravicoví i krajně levicoví mají společné. Pod tím je však téměř vždy ukryto schématické a zjednodušené vidění světa, stádnost a anonymita davu, diktování způsobu života ostatním, násilí a strach. Děkuji, krajní levou ani pravou nechci.
"Monstrum" z dělnické mládeže, , 28.11.2011 13:13:20
Tomáši VYDRŽ! Na rozdíl od našich "politiků" máš PRAVDU!
Dělnická-ne proticikánská., , 28.11.2011 12:56:46
Shodou okolností jsem dnes četla výpisky z knihy Jiřího Kořalky,,Vznik socialistického dělnického hnutí na Liberecku,, Němci a Češi společně už r.1868 bojovali proti kapitalismu. Vůdčí osobnost,frýdlantský rodák Josef Krosch, byl za svůj postoj propuštěn z práce,potom zavřen do vězení, kde zemřel. Ve věku 29 let.Doufám, že Dělnické mládeži jde taky o spravedlnost a důstojný život pro všechny.
Je to, , 28.11.2011 12:55:22
obycejne mlady fasista tak jako byly tisice mladych fasistu v roce 1941 v Narodni Obci Fasisticke v Cechach, na Morave a Slezsku,tenkrat je vychovaval Nacista a pritel Gestapa Emanuel Moravec.
Re:Je to, , 28.11.2011 13:53:25
Máš pravdu,ale přečti si něco o ostatních národech,kde její příslušníci dokonce bojovali s němci na všech frontách ve druhé ww válce a zjistíž,že češi jsou na tom o mnoho lépe než ostatní evropské národy.Jeden příklad:
http://www.uloz.to/7708168/leon-degrelle-tazeni-v-rusku-1941-45-s-ss-divizi-wallonie-na-vychodni-fronte-zip
Re:Je to, , 28.11.2011 13:15:41
Narodni socialismus neni nacismus, chapes ty makovice? Narodni socialismus ve Francii roku 1903, Ceska strana narodne sociálni roku 1897 v CR, porad nic? Pry dej mi meila tak ty si jiny zabijak, tim jenom dokazujes jaky si ubozacek :-D
Re:Je to, , 28.11.2011 13:06:22
jo, a ještě jednu poznámku: chtěl bych tě potkat. dej sem e-mail a domluvíme si schůzku!!!
Re:Je to, , 28.11.2011 13:05:35
ty blbe, E.M. neměl s NOF nic společného - snad jenom kromě toho, že E.M. byl legionář bojující za RČS a R.G. také, ale to bylo pár let před NOF!!! Kromě toho, mnoho z členů NOF bylo za protektorátu zavřeno i popraveno, čili: nepiš, šmejde cikánská, o něčem, o čem nemáš ani ponětí!!!
Re:Je to, , 28.11.2011 12:58:25
Dalsi znalec, fakt me tyhle lidi vzdycky dokazi pobavit :))
Re:Je to, , 28.11.2011 13:32:02
jo, jenomže takovéto pitomce jsme naučili číst a psát (byť nic nechápou) a obrací se to proti nám! takovýto cikánský imbecil nám potom tady vykládá naše dějiny!
smeju se vam, , 28.11.2011 12:52:18
Kdyz nevite co Narodni Socialismus je ani kde vzniknul kde ma puvodni koreny radsi si ani neotvirejte hubu pak jste za blbce. To ze banba idiotu v NS vidi Nacismus je jejich problem. Stejne se vetsinou jedna o nejakou levicckou verbes, fetaky nebo blbecky z pracaku. :)))
Má tiskovku soudruh Bendl, , 28.11.2011 12:50:39
předlistopadový placený funkcionář bolševického SSM, dnes pochopitelně ódésák, daleko jsme to dopracovali...
Pravdou je, že u nás není spravedlnost, rovnost před zákonem, , 28.11.2011 12:50:06
a vládnou nám zločinci. Kdo se ozve ( vlastenec, nebo slušný občan) a je jedno zda levice (KSČM) nebo pravice (zakázaná děl. strana) je pronásledován. Nejhorší je, že čím větší zločinec, tím více vykřikuje jaký je demokrat. Proto žádným demokratům nevěřím. Lžou a spolupracují s mafií jak je to každý den vidět a slyšet ze sděl. medií.
Re:Pravdou je, že u nás není spravedlnost, rovnost před zákonem, , 28.11.2011 13:07:00
naprosto přesné!
Ja rikam ne!, , 28.11.2011 12:39:53
Se podivejte cikani si tu chteji vyclenit kus nasi zeme. Jak je vubec neco takoveho mozne at mi tu nikdo nerika nic o rasismu. Rasismu se dopousteji cikani a nikdo s tim nic nedela! Stezuji si ze nemaji praci,jak ji muzou mit kdyz vetsina romu nema ani zakladku. Stat do tech jejich organizaci vrazi kvanty penez a zadne zlepseni se nekona.
Rozumné názory, , 28.11.2011 12:38:56
V tomto článku prezentuje samé rozumné názory. Nemám rád krajní pravici, ale jistě je lepší nežli jakákoli levice.
Takový andílek, , 28.11.2011 12:37:46
Koukejte na něj...takový andílek:-)Škoda, že jen se ho někdo nezeptal na ty trochu zapeklitější věci spojené s jho DSSS party...např. není něco zvláštního na lidech pokérovaných svastikama, runama SS a hrdinými výjevy bojujícího wermachtu co mávaj českou vlajkou a řvou ČEŠI, ČEŠI???:-)Nebo proč takový vlastenec jako Vandas slíbí,písemně potvrdí, že pohraničí vrátíme němcům jen, aby si mohl žbleptnout někde v NDR na srazu NPD? A to jen tak pro začátek, otázek by bylo víc, ale ...mě vlastně jeho odpovědi ani nezajímají...snad až se dostanou k moci, neodsunou mě někam do Patagonie,aby si tu mohl fric konečně zaslouženě oddechnout...
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 13:34:07
Andílku, to blbe - když chceš někoho a něco kritizovat, tak si prvně zjisti, jak se co píše... Já chápu, že pro "užitečné" idioty jako jsi ty, je to jedno: hodinky jako holinky (obojí se natahuje) a že s cizími "termity" holt bývají potíže, ale - jak se píše německá branná moc?
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 20:56:13
tak, Andílku, jak se tedy píše německá branná moc?
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 14:08:28
nepoprskal jsi monitor? No ,když už ho máš krapet poslintaný dej si tam na chvilku toho kacafírka s knírkem co ho tak miluješ , rozepni poklopec a dokonej dílo vášně, můj milovaný český vlastenče:-)
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 18:51:56
Totalitně uvažující jedince poznáte bezpečně podle toho, že stále chtějí něco zakazovat.
Demokrat se ze všech sil stará, aby žádný názor nebyl násilně potlačován, zejména aby nebyly potlačovány ty názory, které se jemu osobně nelíbí.
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 18:49:12
Zase jeden, co bezmyšlenkovitě vyřvává svoje "pravdy". Duševní úroveň se bezpečně pozná podle počtu sprostých slov. Odhadoval bych tak na IQ kolem 85.
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 12:50:15
Dementi. Gehlenovi pohrobci z rodin kolaborantů s fašisty a nacisty a nejen jimi...
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 12:46:47
Narodni socialismus nevymyslel Hitler ty blblecku. Narodni socialismus uz davno kolovalo ve Francii driv nez byl vubec Hitler na svete. To ze neznas dejiny me nezajima si jenom dalsi zakomplexovany idiotek co si potrebuje nekde nahnat ego. :)) Myslis si ze mi nemame nic spolecneho s Narodnim socialismem? Ceska strana narodne socialni vznikla u nas roku 1897 jednalo se o delnicke hnuti.
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 14:06:19
Máš 5 z dějepisu a pro zbytek si doraž na nejbližší psychiatrii...chápu, že ti to nevoní..ono to nevonělo ani těm polákům ,když jim kucí z NPD říkali,l že jsou jen parta přivandrovalejch mongolů...a kusí český vlawstenecký najednou nevěděli kam s ním:----))))
Re:Takový andílek, , 28.11.2011 12:42:46
Delnicka Strana je Narodne socialni strana, co je na tom spatneho?
Romové neexistují, tak ani nemůžu vadit nebo nevadit, , 28.11.2011 12:37:34
Romové jsou výmysl, neexistují. Jsou jen olaši, rumungři a podobný bandy nevzdělaných špinavých primitivů...
DSSS je slušná strana., , 28.11.2011 12:36:55
DSSS je strana solidní.Je fan že tomu co hlásá věří hodně lidí.
Naštěstí jsou pryč doby kdy nás nacionalisty ozančovali za nácky nebo extremisty.
Re:DSSS je slušná strana., , 28.11.2011 12:44:43
a nemá nic společného s privatizací majetku a s utahováním opasků.
blbej zakonik, , 28.11.2011 12:34:12
on v podstate ani urad nebo socialka poradneho udelat nemuze. Nemuze neplatice vystehovat na ulici protoze je tu diskriminacni zakon a tutiz to je brane jako rasismus. Toto je ten nejvetsi problem pokud se v blizke dobe nezmeni tento zakon a nezacnou tvrde postihy za kriminalitu mame zadelano na valku.
nácek nebo fašounek, , 28.11.2011 12:32:00
a proč ty uvozovky - kdo ještě dneska dá na nácky (pro Ignáce klidně fašounky), je monstrum bez uvozovek
P.S. Čunková - to je od toho vsetínského senátora co líčil Romy jako ty co se opalují u ohníčků ?
Re:nácek nebo fašounek, , 28.11.2011 13:09:07
Gejzo, ty cikánský blbe, to to tady meleš? A - DSSS budu volit a doufám, že nás bude co nejvíce!
Re:nácek nebo fašounek, , 28.11.2011 18:14:41
ty vypatlaný hlavy Z DS-SS by někdo normální volil ? To těžko !
Stejně už jste měli být dávno zakázaný a strašit s vámi měli tak akorát malý děti jak dopadnou když budou zlobit.
Re:nácek nebo fašounek, , 28.11.2011 12:35:45
Vy tu porad vidite nejake nacky, neustale tu melete neco o hitlerovi misto toho aby jste se na tyhle kecy vysrali a zacali veci resit.
Re:nácek nebo fašounek či nacionalista?, , 28.11.2011 12:51:08
Adolf Hitler- nacistický vůdce Německa 1929 - 1945, expanzivní politik, hodlal ovládnout svět. Jeho politika a válka způsobila smrt 60 milionů lidí a nesmírné škody. V Čechách připojil území, kde převládalo německé obyvatelstvo k Německu. Zavedl v Čechách tyranský pořádek, lístkový systém na potraviny, podnikovou rekreaci, závodní stravování, jesle, školky, kojenecké ústavy, den volna pro ženy v měsíci, jízdu vpravo, železniční a tovární polici /Werkschutz/. Pronásledoval zloděje, komunisty, cikány, židy a odpůrce režimu. Pozůstatky jeho režimu úspěšně likviduje až nyní Nečasova vláda.
Re:nácek nebo fašounek či nacionalista?, , 28.11.2011 13:35:19
1929? JO? Kdy se stal říšským kancléřem?
Re:nácek nebo fašounek či nacionalista?, , 28.11.2011 12:57:16
Tak jeste jednou pro tebe ty hlavo skopova! Narodni socialismus nevymyslel Hitler Narodni socialismus uz davno kolovalo ve Francii driv nez byl vubec Hitler na svete. To ze neznas dejiny me nezajima si jenom dalsi zakomplexovany idiotek co si potrebuje nekde nahnat ego. :)) Myslis si ze mi nemame nic spolecneho s Narodnim socialismem? Ceska strana narodne socialni vznikla u nas roku 1897 jednalo se o delnicke hnuti.
Re:nácek nebo fašounek či nacionalista?, , 28.11.2011 12:55:24
Ty si blbec :DD Co mi s nejakym Hitlerem? Narodni socialismus neni nacismus ale to by si musel vedet neco o dejinach :D
problem je ve vlade a jejich zakonech, , 28.11.2011 12:30:14
Ono to neni tak ze by se jednoho dne nekdo probudil a rekl "Dobra tedy, odedneska nesnasim cikany". Problem je v tom ze jsou lide podporovani od statu na zaklade jine barvy pleti, funguje tu opacna diskriminace. Pokud se nekdo do nich obuje za to ze on napriklad nic od statu nedostava tak proc nekod jiny je oznacen za rasistu. Ono je jednoduche nic nedelat a na kazdeho nadavat jak to delaji dnesni cikani a myslim ze ti slusni mi daji za pravdu. Jenomze kdyz se do nich nekdo obuje je ihned oznacen romeou a jinyma ogranizacema oznacen za neonacistu. Nesmyslne reci jako "Oni jsou utlacovani, musime se o ne postarat" neberu! Pokud budete nekomu neustale davat a podporovat ho ikdyz o pomoc nejevi zajem tak se na vas potom tuplem vysere,protoze vi ze mu zase pomuzete. Znam sluneho cikana ten na tu verbez nadava porad stydi se za ne.
Nadávají nám do nácků a přitom neví, , 28.11.2011 12:06:05
„Nácek" bylo a je jméno, domácky Ignác.
Příruční slovník jazyka českého (http://bara.ujc.cas.cz/psjc/) v hesle Nácek odkazuje k Ignácovi na prvním místě („Nácek, -cka m. hypok. Ignác"), vzápětí však definuje „nácka" takto: „nácek, -cka m. vulg. hlupák. Se divím, jak se takový nácek mohl stát havířem. K. Čap." A uvádí ještě třetí význam: „nácek, -cka vulg. břicho. Copa si myslíš, že se stanu pořádným čovekem s nacpaným náckem. Vach. Generál měl o nácka postaráno, protože podle předpisu fasoval sám pro sebe čtyřicet porcí. Zaor." „Zaor." = Jaroslav Zaorálek. (Ten uvádí ve svých Lidových rčeních, že „dosyta se najíst" se v češtině vyjádří též frazeologismy „uctít nácka", „naprat si nácka", „podložit si nácka" či „napráskat nácka". Říká se to ještě? Čeština chřadne, teď se o jedlíkovi spíše řekne, že se nafutroval, hlavně však, že se nažral.) Na Doudlebsku se na dětské „Na co?" ještě v minulém století odpovídalo žertovně: „Náckovi na ocásek." Má tedy slovo „nácek" všelijaké konotace (čtenáři Ladových příběhů o kocourkovi Mikešovi navíc znají Nácíčka). Zrůdnost, krutost, ničemnost a zločinnost národního socialismu se do něj věru nepromítá.
http://jaromir-slomek.blog.tyden.cz/clanky/5587/nacek-a-fasoun.html
Žižkov..ice u Vietnamu, , 28.11.2011 11:46:47
a co jinak,jsi na dávkách ?Pavláda..odtáhne možná do asie k moři už na Mikuláše.Důchodcum pavláda koupí bambus levný hole..a Čr bude prosperovat-nebo nemají ani Bonus program Levné bambus slepecké hole ?!!!
Také nemám proti slušným Rómům nic,, , 28.11.2011 11:45:13
ale je jich sakra málo.A pokud vznikne Cikánská polit.strana a další doják z našich daní,je třeba volit Vandase.
Re:Také nemám proti slušným Rómům nic,, , 28.11.2011 13:10:09
žádného slušného ROMa neznám, slušné Římany ano, ale slušného ROMa?
jakýpak, , 28.11.2011 11:44:45
je to "politolog", když přiřazuje nacistické názory k pravicovým? Spíše nedouk. Ovšem v článku jsem od pana Skyby nějaké nacistické myslenky nečetl, a ani extrémistické
Re:jakýpak, , 28.11.2011 13:52:19
to jsou ti nedoukové, kteří jsou placeni policií za vydávání všemožných názorů a posudků a dělají si z toho dobrý multikulti kšeft - ale na každou svini se vaří voda!
Re:nic, , 28.11.2011 17:15:39
Kurva jaký romové vždycky to byli cikáni až po převratu přišel blbeček začal jim říkat romové dal jim dávky atd...Za komoušů museli makat jinak šli sedět žádný sraní s nima nebylo to udělali tyhle zkorumpovaný prasata ve vládě co rozkradli tuto zem a udělali z ní děvku.!!!!

