14.8.2010 11:14 - UVNITŘ VIDEO Internet znovu poznává své akční hrdiny, tak lze popsat snahu mnoha tisícovek uživatelů na serveru YouTube.com. Ti si totiž v hojné míře začali připomínat ta nejlepší videa, která má podle jejich názoru na svědomí Středočeský hejtman David Rath.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Shrnuti diskuse III., , 14.8.2010 23:43:01
Zaoralek pote, co neuspel na VUT, si v dobe nejtuzsiho normalizacniho teroru, kdy nebylo nejmesich pochyb o zlocinnosti rude mafie, vybral (mozna na radu StB, mozna pro snadne prijeti) specializovane studium "marxismu-lenimismu". Zrejme totiz kalkuloval, ze kdyz neuspel odborne, pomoci podlezani rude mafii, ktera vyhazela spoustu lidi z prace, se mu podari dosahnout na "koryto" (coz se mu take podarilo)... Takto se mohl zachovat jen zcela vyjimecny gauner a hochstapler.
Shrnutí diskuze plné modrých lží, , 15.8.2010 0:17:51
Tak už nám anonym našil dokonce přezdívku, ještě tak Tau a bylo by to kompletní. :D
Zaaorálek po maturitě nemohl chvíli studovat kvůli politickým postojům jeho otce, proto šel dělat na stavbu. Poté krátce dělal VUT. Jestli ho odtamtud vyhodili nebo odešel dobrovolně není jasné a ani to není důležité. Nevzdělaní modří pitomci nemají ani kousek práva někoho takto kádrovat. V době, kdy Zaorálek studoval, chodil Topolánek na lampasáckej gympl, Nečas dělal svazáckého funkcionáře a šéf ultrapravičáckého Liberálního institutu učil marxleninismus. To však naše pravicové kádrováky nezajímá. Vadí jim Zaorálek jako úspěšný a vzdělaný levicový politik. :D Ten nešel studovat "marxleninismus" (který se jako takový vyučoval na VUMLu), nýbrž filosofii celkově, samozřejmě přizpůsobenou tehdejší době jako všechny druhy výuky. Nebyl tam dotlačen žádnou StB či "rudou mafií", to jen jakási internetová krysa si léčí své mindráky. Zaorálek si umí
Rath nelhal. Rath pouze konstatoval, co si přečetl v údajích o kolegovi Zaorálkovi. O ekonomii na UJEP se píše mj. na jeho profilu Aktuálně.cz či zde http://www.fontes-rerum.cz/index.php?id=6&pg=recnici#zaoralek. Rath žádnou filosofii "lhaní každý den" nepřiznal. Kdyby to měl zapotřebí, musel by zůstat v ODS. :D Takto se chová jen modrý darebák.
Rath - mele si svou a nemele modré neoliberální sračky. Mele pravdu. Rathovi nejčastější oponenti byli a jsou - Kalousek, Bendl, Topolánek, Julínek, Cikrt, Šnajdr. Profesionální lháři a gauneři. Kdyby před nima Rath lhal třeba pořád, nikdy by se jim nevyrovnal. :D To samé platí o překrucování pravd. Ratha žádná "většina národa" neodmítla. To je jen zbožné přání korupčnických krys z TOP a ODS. :D
Shrnuti diskuse II., , 14.8.2010 23:35:02
Rath lhal, ze Zaoralek studoval ekonomii, protoze: (A) V te dobe to na FF UJEP ani nebylo mozne, (B) Kdyby ji studoval nekde jinde, uvedl by to ve svem oficialnim CV (viz lubomirzaoralek.cz/zivotopos.php), kde vsak o ekonomii neni ani zminka. Tato rathova lez je aplikacvi pravidla (2) - viz "Souhrn diskuse I." a jeho zivotni filozoifie "lzi pouzivam kazdy den", kterou prznal v TV. Takto se chova jen oranzovy darebak.
Shrnuti diskuse I., , 14.8.2010 23:25:52
[obcan1]: Rathovo gaunerske vedeni diskuse spociva ve 3 zasadach: (1) Mel si porad svou, bez ohledu na to, co kdo rika, (2) pouzivej jakekoli lzi (na ty se vecne argumentovat neda) a (3) prekrucuj fakta na polopravdy (aby vyznely, jak potrebujes). To neni ani umeni, ani inteligence, ale obycejne gaunerstvi podraznika z Paroubkovy "IV. cenove skupiny". Vetsina naroda i clenu CSSD to ale nastesti jiz prohledla a hochstaplera - politickeho cestovatele - odmita... :DD
topolona, , 14.8.2010 19:10:50
Prsotě natrh hulvátskému Topolovi řiť, což není žádnej problém. :-D Vzhledem k Topolovu charakteru totiž tento valašský buran nemůže nikoho kritizovat a když už kritizuje, tak si může bejt jistej, že se mu to v rátí jako bumerang - zvlášt od Raths.
Re:topolona, , 14.8.2010 19:17:11
To ovsem pouze u levicovych primitivnich hlupaku, kteri nejsou schopni rozeznat lzi tunelare Ratha "lzi pouzivam kazdy den". ;)))))
Re:topolona, , 14.8.2010 19:23:40
Takže, ty hlupáku, chceš říct, že velmi akticního svazáčka Topola vyhodili z gymnázia z politických důvodů? :-D Tak si zjisti fakta, i když je to pro hlupáka tvého typu těžké a pak přispěchej s omlovou a s tím, že sedmilhář je Topol.
Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 20:18:13
Rathuv blabol je plny podrazu, kterych se slusny clovek nedpousti. To darebaci tveho typu vsak nepoznaji, pro ty je svinstvo tunelare Ratha "normalni". Navic se podvodnik Rath sopustil i tupych lzi, jako napr., ze "pan doktor Zaorálek studoval ekonomii a filosofii". Vyderac Rath lhal tak hloupe, ze jeho lez mohl kdokoli odhalit. Spolehal jen na to, ze lide o temne minulosti normalizacniho oranzoveho gaunera nevedi. Co vy levicaci to jste za lidsky odpad? Pak se divite, ze vam utikaji statisice volicu a priznivcu...
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 21:25:17
Zaorálek skutečně ekonomii a filosofii studoval, má to i v oficiálním životopisu, modrá strako. :D
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 21:31:18
Opet jen tupe lzes "levicovy odpade". V zivotopisu to nema. Ma tam ale, ze studoval VUT, o cem jsi lhal, ze to neni pravda... Zkus Google, "mily Lojzo"! ;))))))
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 21:40:37
V CV to má http://lubomirzaoralek.cz/zivotopis.php a http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/lubomir-zaoralek.php, modrý šoustale, každodenně masturbující nad fotkou Schwarzenberga. :D
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 21:46:17
Ha-ha-ha! Sam Zaoralek na sve strance http://lubomirzaoralek.cz/zivotopis.php uvadi: "ŽIVOTOPIS PHDR. LUBOMÍR ZAORÁLEK Narozen 6. září 1956 v Ostravě, kde také navštěvoval základní a střední školu. Po roce studia stavebního inženýrství studoval na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Brně na fakultě filozofie"... V celem zivotopise se slovo "ekonomie" ani zadne podobne vubec nevyskytuje... Tak vidis pomateny levicovy lhari... ;)))))
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 21:47:39
Lubomír Zaorálek se narodil 6. září 1956 v Ostravě. V roce 1982 ukončil studium na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Brně, na fakultě filozofie, obor filozofie a ekonomie. Pracoval mimo jiné jako dramaturg v ostravském studiu České televize, byl zaměstnancem Československé socialistické strany.
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 22:04:32
Zaoralek na sve oficialni strance zivotpisu uvadi: Narozen 6. září 1956 v Ostravě, kde také navštěvoval základní a střední školu. Po roce studia stavebního inženýrství studoval na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Brně na fakultě filozofie, kterou ukončil v r. 1982. Po základní vojenské službě se vrátil do Ostravy...." Kazdy se muze presvedcit sam na http://lubomirzaoralek.cz/zivotopis.php
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 22:01:10
a) Na oficialni strance jeho vlasnthiho zivotopisu to neni, dokonce tam vubec neni ani skupina 3 pismen "eko". ;))) Neni takovy blb, jak ty, aby tak pruhledne lhal. To sis musel vycucat z prstu. ;))))) ... b) V roce 1982 na fakulte filozofie UJEP zadny obor "filozofie a ekonomie", ktery by mohl normalizacni darebak v tom roce ukoncit, neexistoval. Pegadogicke pracoviste zamerene na ekonomii vzniklo na UJEP az v roce 1987. Jen levicovy hlupak jako ty muze lhat o skutecnostech, ktere jsou vseobecne znamy, a ktere si muze kazdy snadno na oficialnich strankach overit... ;)))))
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 22:22:04
Inu, ty musíš patřit mezi ty normalizační gaunery, co tam pracovali, modrá strako. :D Je evidentní, že filosofii a ekonomii studoval zvlášť, jestli s tím máš nějakej problém, zeptej se Zaorálka samotného.
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 14.8.2010 22:29:39
Vazne jsi taovy hlupak, ze te ani nenapadne, ze kdyby ekonomii opravdu studoval, ze by si to napsal do zivotopisu? Jak je videt, statistiky o oranzove mafii opravdu nelzou a levicovy odpad ma skutecne podprumernou inteligenci! ;)))))
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 15.8.2010 0:19:24
Tak už mi řekni, anonymní kryso, co tě vede k podpoře vražednické neoliberální ideologie a jeho slouhů Kalouska, Nečase či Kocourka? :D
On si to do jednoho životopisu dal. :D
Re:Opet jen tupe primitivni lzi podle levicackeho "lzi pouzivam kazdy den" (Rath)... ;))), , 16.8.2010 2:00:25
Nic jsi nepochopil, samozrejme. Nejde o nici podporu, ale o mravne odmitani levicovych zlocincu, kteri skodi nasi vlasti. ;))
Re:topolona, , 14.8.2010 19:32:30
Jj, máš bod. :-) Já jsem taky slyšel, že jako aktivní svazák navrhoval Topol už tehdy vyznamenání bratří Mašínů... :-)
Rath, , 14.8.2010 17:15:50
Pročpak vám tak vadí? Protože je daleko chtřejší než většina z vás. Oponovat mu z vrchnosti neumí nikdo. Pouze zesměšňovat. není to málo vy inteligenti? Má obrovský dar /tedy Rath/ výřečnosti a rychlé reakce. To holt není dáno každému. Ale vy moc nepotřebujete. U Paroubrka stačila bradavice /i když smilník Přesčas ji má také/, svatba /jakpak se ženili Topolánek, B árta a j./ pěkná ženská, věcná argumentace. Vy dobře víte, že Rath a Paroubek jsou piliře /ČSSD/ a bohužel ani z ostatních stran jim nikdo nestačí. No vezměte např. spícího knížete, chrchalícího Vaška, zdvižený prostředník, Bártu, Johna,nedostudovaného Bendu, Němcovou o ostatních ani nemluvě. No neřekněte, že ten český národ má na ty VIP jaksi smůlu? A vy svými přiblblými a nenávistnými příspěvky to nemůžete zachtránit. Zkrátka máte smůlu.
Re:Rath, , 14.8.2010 19:11:42
Být chytřejší než většina tzv. pravicových svazáků z řad diskutérů není absolutně žádný problém. :-)
Shrnuti diskuse I:, , 14.8.2010 23:22:50
[obcan1]: Rathovo gaunerske vedeni diskuse spociva ve 3 zasadach: (1) Mel si porad svou, bez ohledu na to, co kdo rika, (2) pouzivej jakekoli lzi (na ty se vecne argumentovat neda) a (3) prekrucuj fakta na polopravdy (aby vyznely, jak potrebujes). To neni ani umeni, ani inteligence, ale obycejne gaunerstvi podraznika z Paroubkovy "IV. cenove skupiny". Vetsina naroda i clenu CSSD to ale nastesti jiz prohledla a hochstaplera - politickeho cestovatele - odmita... :DD
Re:Rath, , 14.8.2010 23:17:48
Pro tebe je ale problem byt chytrejsi, nez krabice od bot, levicovy lhari! ;)))))
Tak takove blaboly si o sobe muze snad myslet jen psychopat a narcis Rath, , 14.8.2010 18:02:52
Jeho diskuterske "umeni" totiz spociva pouze ve 3 zasadach: (1) Mel si porad svou, bez ohledu na to, co kdo rika, (2) pouzivej jakekoli lzi (na ty se vecne argumentovat neda) a (3) prekrucuj fakta na polopravdy (aby vyznely, jak potrebujes). To neni ani umeni, ani inteligence, ale obycejne gaunerstvi podraznika z Paroubkovy "IV. cenove skupiny". Vetsina naroda i clenu CSSD to ale nastesti jiz prohledla a hochstaplera - politickeho cestovatele - odmita... :DD
To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 17:28:00
expremier - mezinarodni podvodnik Paroubek s chorobnym "zvlastnim poslanim od nejake nejvyssi bytosti" a korupcnik, tunelar CLK, superpodvodnik, bigamista a "Ober-lhar" Rath, dokonce pravoplatne odsouzeny... Nastesti jeden "pilir" uz padl a druhy obcane hodnoti jako daleko nejhorsiho hejtmana ze vsech. Zaludek se z neho zveda uz i clenum CSSD, kteri jiz chapou, ze oba jsou psychicky naruseni jedinci... ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 17:52:39
Lži, překrucování, bulvární tlachy a urážky. Co jiného čekat od pravičáka, navíc ještě si přezdívajícího "Zoro".
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 18:52:23
Proc jsi tedy ani jedno slovo z vyse uvedeneho vecne nevyvratil? Povim ti, proc: protoze fakta se vyvratit nedaji! ;))) V diskusi nize o "lzi-ekonomovi Zaoralkovi" te spraskali za tve lzi jako psa - a stejnou "vychovu" potrebujes dostat i zde, prolhany levicovy zvanile! ;)))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 19:55:06
Jak typicky odesácké - plácnu kravinu či lež, ničím ji nepodložím a pak to budu vydávat za nezpochybnitelnou pravdu. :D U Zaorálka? Spráskáni spíše anonymní spojenci Bakalovy mafie, nic kloudného o Zaorálkovi samozřejmě neřekli. :D Ty modrá nulo.
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 20:34:30
Vseobecnae znama fakta (jako napr. ze slunce sviti nebo ze Paroubek jako premier spachal soukromy mezinarodni podvod, ze Rath tuneloval CLK atd.l atd) se nedokladaji, to kazdy, krome levicovych hlupaku, vi... ;))))) ... Samozrejme, ze te v diskusi o lzi-ekonomu Zaoralkovi za tve tupe lzi spraskali jako psa, jen se ti to tezko prizbnava, vid? ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:28:22
O žádném spráskání nic nevím. Zato něco vím o tvé tuposti. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:37:25
Samozrejme, ze nevis. Presne, jak je uvedeno vyse: "za tve tupe lzi (te) spraskali jako psa, jen se ti to tezko prizbnava, vid?" ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:41:52
Jediný, kdo zde byl spráskán za své lži, si byl ty a tvůj spolek modrých nýmandů. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:51:11
Jo, jo, spraskali te, a ty nemas ani odvahu si to priznat! Typicky levicuvy lhar a zbabelec... ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 22:23:40
Anonym=imbecil placený Bakalovou mafií. :D
Na mě by si mohl nějaký pravičák dovolit jen jednou. S "argumenty" i fyzickou silou. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 22:32:57
No, zatim jsi toho moc neukazal, levicovy chvastale! ;))) Jen tupe lzi, hulvatske nadavky a primitivni uvazovani... Typicky levicak... Uz chapes, proc jste prisli o statisice volicu a priznivcu, anebo stale jeste ne? ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 15.8.2010 0:21:03
Jen tupé lži, hulvátské nadávky a primitivní uvažování... Typický pravičák. Už si přišel, proč tvá ODS přišla o 15 % voličů a proč za pár let tvoje TOPka zmizí z politické mapy? :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 16.8.2010 2:07:06
Jen roztomile dokazujes, ze levicovi prizmivci maji opravdu snizenou inteligenci. ;) Nejsem ani volicem ODS, ani TOP09. Z toho, ze odmitam levicove zlocince, delas zcela zmatene zavery. Ale koho by to u jednodussiho levicaka prekvapilo, ze? ;)))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:27:37
Ubohé modré lži zůstanou ubohými modrými lži, i kdyby ses kvůli tomu vožral jako padákový Kalousek. :D Pokud mluvíš o tunelování VZP, je až ostudné, jak si někdo může plést jména Cabrnoch a Rath...
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:41:52
Ty musis byt bud uplne "namol" nebo uplne "nahulenej", anebo jsi totalni blazen. V cele diskusi se totiz zkratka VZP ani jenou nevyskytla, jenom ve tbem pomatenem mozku... ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:43:20
Dobře, prdíku, myslel jsem VZP a ty píšeš o ČLK, kterou si možná tuneloval ty, ale Rath nikoliv. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 22:18:20
Tak vidis, jak se ti to vsechno uz plete... ;))))) "Hrdy titul" tunelare CLK udelil gauneru Rathovi soud, nikoli ja... ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 22:26:20
Soud? Že by lidový tribunál Totálně odporných Politiků 09? :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 22:34:30
Na zlocinne "lidove soudy" byli odbornici zlocinci levice, ani to nevis, levicovy chvastale? ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 15.8.2010 0:22:45
Myslíš popravy kontrarevolučních živlů ČEKOU? To bylo správné. Zbytek byl jen projevem zamindrákovaných hajzlů. Co myslíš, že byl původně Urválek? To byl buržoust na druhou, co odsuzoval jednoho komunistu za druhým. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 16.8.2010 2:03:59
Jak se ruda mafie dostala k moci, a posbirala vsechen hochstaplersky odpad, ktery se v narodu vyskytoval. je dlouha historie. S timto odpadem bylo jen otazkou casu, kdy se jeji system zhrouti. Tento odpad se vsak prestehoval vetsinou do oranzove mafie, kde predstavuje 66% clenu. Proto take zlocinnost v oranzove mafii je jeji prvni prirozenost. :))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 19:38:16
Ale jdi ty. To bys musel nejdřív ty nebo kdokoli jiný v této zemi dokázat, že je Paroubek tunelář a korupčník... Jemu se nikdy nic takového neprokázalo, takže lhář jsi každopádně (už proto, že žádné důkazy taky nemáš).
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 20:38:41
Uz se ti tvi oranzovi zlocinci pletou. Tunelar a korupcnik je oranzovy gauner Rath, Paroubek se nejvic "proslavil" tim, ze se svym zlocinem pasoval na premiera - mezinarodniho podvodnika, coz v Evrope nema obdoby. A uz to svinstvo nekur, jde ti z toho uz hlava kolem! ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 21:29:38
To bude jeden z těch kreténků, co házeli na Paroubka vajíčka a o kterých jsem se na základě debaty s nimi dozvěděl, že ani neví, kolik je 1+1. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 14.8.2010 22:14:25
"jukl" opravdu pusobi dojmem, ze ani nevi, kolik je 1+1. Neco asi jako ty... ;)))))
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 15.8.2010 0:23:41
Já jsem ekonomický expert KSČSSD. :D
Re:To je ale s CSSD hodne spatne, jsou-li jeji pilire, , 16.8.2010 2:09:54
Ha-ha-ha! Proto je zrejme oranzova mafie zadluzena az po usi! ;)))))
pravda, , 14.8.2010 14:52:36
První místopředseda ODS David Vodrážka je podle Topolánka zase "blbec z Horní Dolní".
66 666 diváků do kolika hodina a dnů?, , 14.8.2010 14:49:35
Jako vždy výborný Rath. "Kritiku" Topolánka hodnotí jako vůbec nejhoršího premiéra za celé éry. A to tam byli takový esa jako Klaus,Zeman, Špidla a Gross.
Rath opet za prolhaneho darebaka nebo hlupaka, , 14.8.2010 15:33:58
Bud si nedokazal zjistit, ze Zaoralek zadnou ekonomii nestudoval, nebo lhal tak tupe, ze to kazdy hned poznal... Zrejme neni nadarmo obcany hodnocen jako daleko nejhorsi hejtman. Jeho "lzi pouzivam kazdy den" uz na lidi neplati. Ale bavit snemovnu svymi blaboly "Kasparek snemovny" umi, to je jedine, co zvanilovi jeste jde... ;)))))
Re:Rath opet za prolhaneho darebaka nebo hlupaka, , 14.8.2010 21:31:12
Nejlepší je pořád dokola opakovat ty samé lži v domnění, že se z nich stanou pravdy, viď, modrý kokote? :D To už uměl váš antikomunistický předchůdce Goebbels.
Re:Rath opet za prolhaneho darebaka nebo hlupaka, , 14.8.2010 22:21:41
Tu budes asi sam tunelar CLK Rath, vid? Nikdo jiny se totiz v nacistech neshlizi, jen ty, se svym "lzi pouzivam kazdy den" podle goebbelsovskeho receptu... ;)))))
Re:Rath opet za prolhaneho darebaka nebo hlupaka, , 14.8.2010 22:25:24
Tunelář Rath z ČLK? Nějaký nový přírustek Bakalovy mafie? :D
Ohledně lží každý den - vy modráci kdybyste nelhali, tak už ani neotevíráte ty své olizlé vondrovské držky. :D
Re:Rath opet za prolhaneho darebaka nebo hlupaka, , 14.8.2010 22:36:22
...jedine podle rathovskeho "lzi pouzivam kazdy den", jak sam poriznal v TV... ;)))))
Nastesti jiz narod prolhaneho darebaka Ratha, korupcnika a tunelare CLK, prohlednul, , 14.8.2010 14:37:43
Ratha obcane hodnoti jako daleko bezkonkurencne nejhorsiho hejtmana z cele republiky. Zatimco nejlepe hodnoceny hejtman ziskal 64 bodu a predposledni 40 bodu, Posledni Rath "na chvoste" ziskal pouhych 27, tedy daleko, deleko mene, nez predposledni hejtman... Zrejme tunelarovo "lzi pouzivam kazdy den" uz lide prokoukli. ;)))
Re:Nastesti jiz narod prolhaneho darebaka Ratha, korupcnika a tunelare CLK, prohlednul, , 14.8.2010 18:01:55
Tak ho nehodnotí "občan", ale internetoví pravicoví jelimánci z manipulativního SANEPu. :D
Re:Nastesti jiz narod prolhaneho darebaka Ratha, korupcnika a tunelare CLK, prohlednul, , 14.8.2010 20:42:06
Aha. Tak zlocince Ratha vsichni miluji a proto asi oranzove mafii utekly statisice priznivcu a volicu, vid? ;)))))
Re:Nastesti jiz narod prolhaneho darebaka Ratha, korupcnika a tunelare CLK, prohlednul, , 14.8.2010 21:32:34
Nemilují ho ODSáci, což je správný. :D Když ho socanští voliči tolik nenávidí, proč mu dali víc preferenčních hlasů než lídrovi Urbanovi? :D
Re:Nastesti jiz narod prolhaneho darebaka Ratha, korupcnika a tunelare CLK, prohlednul, , 14.8.2010 22:26:22
To je velmi proste: Priznivci levice vykazuji podprumernou inteligenci, proto se pomatenci, kteri jeste neprohledli lzi a lumparny hochstaplera a zlocince Ratha, jeste vyskytuji. Se statisici ubyvajicich priznivcu jich ale kvapem ubyva... ;)))))
CSSD by potrebovala, , 14.8.2010 13:48:14
aspon tak sedumadvacet p.Rathu na tu modrou sebranku. Mekej p.Spidla jim vyhovoval ale p.Paroubek jim nevonel pac jim sel po modrem krku. Je pravda do mrtvol se nekopa,ODS je v zadely ale ted je tu necitelna sebranka prevlekacu kabatu HOP09.
Fakta jsou vsak podstatne jina. Rudo-oranzova mafie propadla..., , 14.8.2010 14:02:12
Pravicova koalice ma daleko nejvetsi podporu obcanu, jakou kdy vlada mela. O 118 hlasech ve snemovne se oranzove i rude mafii muze jen zdat... :)))))
Re:CSSD by potrebovala, , 14.8.2010 13:51:48
To by bylo perfektni, alespon by oranzova mafie ztratila dalsi statisice volicu a priznivcu! ;))))))))))
Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:13:27
Zaoralek nestudoval zadnou ekonomii, jak se tunelar CLK Rath snazil nalhat. Zacal studovat VUT (stavebni fakultu, z te ale pro neschopnost vypadl. Pak ho zrejme ziskala StB a nahle se z technika prerodil v marxisticko-leninskeho filozofar a prihlasil se na UJEP na specializovane studium marxismu-leninismu. Z ekonomie cichnul pouze k "politicke ekonomii", coz s ekonomii ma spolecne pouze to slovo" Takze Rath se opet projevil jako \prolhany gauner. Za lhani byl take pravoplatne odsouzen, kriminalnik... ;)))))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:41:56
ANONYM nevoli UZ ODS ale ty prevlekace kabatu HOP09.
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:52:54
...jedine podle tveho oranzoveho "lzi pouzivam kazdy den"... ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:40:19
ANONYME ty jsi si to poplet a pises o NECASOVI!!!!
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:48:53
Jen velmi neorientovany clovek nevi, ze pan Necas vystudoval teoretickou fyziku, jeden z nejnarocnejsich studijnich oboru vubec, v nemz take ziskal doktorat. S nim se rudy specializovany marxista-lenista Zaoralek nemuze vubec srovnavat.
Tak jo, modrá strako, opět tradičně "podle sebe soudím ostatní", , 14.8.2010 13:20:39
Takže jedna modrá lež za druhou - Zaorálek s StB neměl nic společného, nemohl po maturitě studovat, protože měl problémy kvůli svému politicky nepohodlnému otci. Živil se rok stavařinou. Později začal v Brně studovat EKONOMII A FILOSOFII. Žádný marx-leninismus. Politická ekonomie samozřejmě s ekonomií úzce souvisí - tenkrát alespoň nebyl takový výplach mozků neoliberálními kydy jako dnes. Takže si se modrý anonyme opět projevil jako prolhaný gauner. Za lhaní a za vše, co tvoje strana v této zemi udělala, bys měl sedět na doživotí. Rath vám vadí, protože proti vám jde tvrdě a nekompromisně. A to je správné. :D
Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:28:26
Hahaha! Studoval stavarinu na VUT, ale vypadl. To neulzes. Zadny obor ekonomie-filozofie na UJEP nebyl. Jen filosofie, coz vsak ve skutecnosti znamenalo "marxisticko-leninska filosofie". Sam jsem se o studium filozofie na UJEP zajimal, ale po zjisteni, ze je to jen "skolka rude mafie" jsem od zameru ustoupil. Opet jen levicove lzi... Navic, ODS jesem nevoilil, jak se tupe snazis nalhat, ty "rudo-oranzova strako"... ;))))))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 17:58:10
Rok poté, co makal na stavbách na rozdíl od dnešních pravičáků typu Johna. Studoval filosofii společně s oborem ekonomie. Samozřejmě, že filosofie byla "poplatná době", stejně jako dnešní výuka je poplatná kapitalismu. Tenkrát žádný obor nebyl úplně "objektivní". Dneska také ne. Filosofie zahrnovala různé směry filosofického myšlení, ano, i marxismus, který je dodnes tím nejlepším, co se v této oblasti vyskytlo, ať ho překrucoval či zostouzel kdokoliv.
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 18:28:46
Zaoralek ve svem zivotopise sam uvadi: "Po roce studia stavebního inženýrství studoval na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Brně na fakultě filozofie". Ale normalizacni gauner uz zamlcuje, ze studoval specializovany obor "filozofie", coz tenkrat byla "marxistoicko-leninska filozofie"... Take proto je z neho levicovy darebak a lhar... Brrrrrr! ;)))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 19:56:55
To víš, Bakalův vlezdoprdelko, on má nějaké vzdělání a ty ne, proto ty závistivé kydy. :D Marx-leninismus tehdy absolvovali všichni studenti, Zaorálek studoval filosofii, která se učí dodnes.
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 21:22:11
Ha-ha-ha! To se musim hlasite zasmat! Jen uplny hlupak si muze myslet, ze specializovane studium filozofie v te dobe mohlo byt neco jineho, nez specializovane studium "marxisticko-leninske filozofie". Zadna jina, nez marxisticka filozofie se v te dobe studovat nedala! Ty jsi vazne levicovy blb, ktery o VS studiu tenkrat, ani dnes nema ani poneti! Druha moznost je, ze jsi tah nestoudne prolhany, jako za lzi odsouzeny tunelar Rath. Oboji je spatne, coz ovsem levicovy odpad pochopit nemuze... ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 21:33:21
To víš, Bakalův vlezdoprdelko, on má nějaké vzdělání a ty ne, proto ty závistivé kydy. :D Marx-leninismus tehdy absolvovali všichni studenti, Zaorálek studoval filosofii, která se učí dodnes.
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 22:40:47
O vztazich s Bakalou redeji pomlc, levicovy lhari, aby te Ostravaci nevypraskali bicem. Oranzova mafie mu diky packalovi Sobotkovi nebo zkorumpovane oranzove mafii prodala byty za babku a ohrozila strechu nad hlavou statisicu Ostravanu. Do Ostrany radeji eni nejezdi, levicovy lhari! ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 18:11:03
Ha-ha-ha! Studoval na VUT, ale pro totalni neschopnost vypadl hned v 1. rocniku! Pak se dal na specializovane studium marxismu-leninismu, protoze kdyz odborne neuspel, tak usoudil, ze pomoci rude mafie, ktera za normalizace vyhazela spoustu lidi, se nejake koryto pro neho najde. To se potvrdilo a rudy normalizacni gauner dostal ideove "na starost" ostravske TV studio... ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 20:00:09
Nějaké důkazy, že ho vyhodili? Nikde, tak zmlkni. Jasně, on z politicky perzekuované rodiny se dal k rudé mafii a studoval "marxleninismus" (filosofie je obor, která se nevěnuje jen Marxovi, prdíku), ačkoliv ho pak z té televize z politických důvodů vyhodili. Originální...
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 21:12:29
Ale fakticky. Nejdriv lzes, ze Zaoralek se musel zivit diky disentskemu puvodu praci na stavbach, kdyz ti ale nekdo rekne, ze sam uvadi, ze studoval stavarinu na VUT, jak oponenti dolozili z jeho CV, tak zacnes lhat, ze nestudoval specializovane studium "marxismu-leninismu". Zrejme jsi byl v te dobe jeste v plinkach, ze nevis, ze zadne studium filozofie v dobe, kdyz oranzovy gauner nastopul na studium ideologie rude mafie, nebylo - jedine marxisticlo-leninske. O ekonomii nejdriv zacners lhat, ze ji studoval s filozifii, kdyz ti dokazou, ze takove studium neexistovalo, zacnes lhat, ze si ekonomii pridal az v r. 80. To je ale take tupa lez, ani v te dobe na UJDEP zadne studium ekonomie neexistovalo... Jako vystudovaneho marxistu-leninistu ruda mafie dosadi jako ideoveho cenzora do TV studia.. Budes si muset vybrat: Bud je z disidentske rodiny a normalizacni ruda mafie ho nepusti do TV, nebo jako dramatirg v TV pracoval a pak s disidentstvim nema nic spolecneho... Z tvych blabolu vyplyva jedine: Levicove tupe lzi maji kratke nohy, proto daleko nedojdou... :)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 21:38:40
Já neříkám, že nestudoval, on se ale věnoval hlavně stavařině v praxi. :D Filosofii studoval, marxismus tam byl taky jako část výuky, tečka. :D Ekonomii studovat nějak musel, proč by si ji jinak nedával do CV? Do ČST se dostal nikoliv díky "rudé mafii" (tehdy byly mafiánské poměry oproti dnešnímu kapitalismu ještě velmi mírné), pak odtamtud stejně z politických důvodů vyrazili.
Řekni mi, proč lezeš do prdele Bakalovi, Kalouskovi, Nečasovi a dalším modrým šmejdům? Proč se nestaráš o jejich CV? Co taková Kalouskova kolaborace nebo Nečasovo svazáctví? Nic, co, modrý šmejde. :D Doporučuji ti nebrat si do svý držky termíny jako je tunelář a lhář a bez důkazů tím označovat své politické nepřátele. Je to stejné, jako kdyby Hitler někoho obviňoval z rasismu.
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 22:53:28
Zrejme jsi v opilosti uz zapomnel, ze jsi tvrdil "Rok poté, co makal na stavbách ... studoval filosofii společně s oborem ekonomie." A ted zase tvrdis, ze stavarinu studoval.... ;))) Zadnou ekonomii nestudoval, jednak to na UJEP v te dobe ani nebylo mozne a kdyby ji studoval jinde, napsal by si to do oficialniho zivotopisu - lec nenapsal, takze ani nestudoval. ;)))))) U oboru, ktery normalizacni darebak studoval, nebyl "marxismus-leninismus" nutne zlo 1-2 hod tydne, jako vsude jinde, ale hlavni napln studia. Pokud to popiras, jsi jen nestoudny lhar neho levicovy hlupak bez nejmensiho rozhledu, ktery z nejakeho podivneho duvodu (mozna dusevni poruchy) rad vypada jako blb... ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 13:43:48
Samozrejme. NA UJEP v 70. letech dokonce nejen, ze nebyla zadna ekonomicka fakulta, ale ani zadne ekonomicke pracoviste. To vzniklo teprve az v r.1980, a to jeste pouze jako "Výzkumné pracoviště ekonomiky a řízení nevýrobní sféry" (na Právnické fakultě). Pedagogicky zamerene pracoviste vzniklo az v roce 1987. "Levicoy ekonom" tedy lze, podobne, jako pan Rath.
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 18:02:59
Nelži, modrej anonyme, ekonomii mohl Zaorálek studovat jako druhý obor právě po roce 80...
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 18:17:35
Ha-ha-ha! Jsi jen tupy levicovy lhar a zvanil, ktery neumi ani pocitat do 5! Je videt, ze VS znas jen z tramvaje! ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 20:01:05
Nauč se laskavě psát a pak cosi vykládej o vzdělání, modrej lháři. :D
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 20:28:01
Ze specializovany marxista-leninista Zaoralek zacal studovat na UJEP ekonomii v roce 1980 muze rict jen totalni blb, ktery o Zaoralkove studiu nic nevi a sam nikdy na VS ani nepachul. S tim se budes muset smirit, i kdyz chapu, ze ve tvem pripade ti to pujde tezko... ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 21:46:35
Když příznivec pravice mluví o blbosti ostatních, je to samé, jako kdyby Hitler někoho obviňoval z antisemitismu. :D Opravdu nevidím důvod, proč by Zaorálek si vymýšlel se svým údajem o studiu ekonomie. Ostatně proč bych věřil nějakýmu pitomýmu modrýmu anonymovi, že se tam mohlo studovat až od roku 80. :D Já se řídím údaji tohoto slušného politika, ne blitkama blbců z internetových diskuzí. :D
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 14.8.2010 23:02:04
Ha-ha-ha! Je s tebou vazne legrace. Nepochopil jsi ani par radku psaneho textu. Takze jeste jednou: "Ze specializovany marxista-leninista Zaoralek zacal studovat na UJEP ekonomii v roce 1980 muze rict jen totalni blb, ktery o Zaoralkove studiu nic nevi a sam nikdy na VS ani nepachul. S tim se budes muset smirit, i kdyz chapu, ze ve tvem pripade ti to pujde tezko... ;)))))" - Jak sam vidis, opravdu ti to tezko jde... ;))))) Jinak, popros nekoho, at te nauci pouzivat Google, nebudes muset klast tak komicky pomatene otazky... Nejvic jsi me pobavil tim, ze povazujes normalizacniho rudeho gaunera se specializovanym studiem "marxisamu-leninismu" Zaoralka za "slusneho politika". To je opravdu nejlepsi "perla vecera"... ;)))))
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 15.8.2010 0:24:32
Vyhonil sis modrého ptáčka, dobytku? :D
Re:Rath tradicne podle sveho "lzi pouzivam kazdy den", , 16.8.2010 2:12:38
Roztomile potvrzujes, ze levicovi fanatici jsou jen rozkladajici se zapachajici odpad. ;)))
Jen tak dál pane Ráthe, , 14.8.2010 12:58:07
Jedině pan Rath se svými perfektními připomínkami mířícími vždy do černého platí na ty slaboduché kecy rádoby pravicových politiků a zlodějů. Jen tak dál pane Ráthe.
Re:Jen tak dál lzete pane Ráthe, , 14.8.2010 13:17:18
Tunelar CLK, multipodvnidnik a odsouzeny lhar Rath trefule "do cerneho" pouze u hlupaku, kteri o dane problematice nevedi. Proto je u levicaku "hvezdou". Jinak ho ale vetsina naroda odmita a obcane ho ohodnotili jako daleko nejhorsiho hejtama v cele zemi... ;)))
Re:Jen tak dál lzete pane Ráthe, , 14.8.2010 20:02:02
Že by Šnajdr, Bendl, Kalousek či jiná prolhaná krysa? :D
Re:Jen tak dál lzete pane Ráthe, , 14.8.2010 23:14:51
Mluvis uz z cesty. Ale to je u vas, jednodussich levicaku obvykle... ;)))))
Koalice-bídy více., , 14.8.2010 11:56:23
PANE RÁTHE,
bijte je hlava hlava, protože kam trefíte, tam to sedne.A začněte největším zlodějem v dějinách, autorem kupónové privatizace.Nezapomeťe na chrápajícího knížete, za ty prachy bych tam šel spinkat také.
Re:Koalice prosperity, , 14.8.2010 13:19:10
Mozna, ze se to tak nekterym hlupakum skutecne zdat muze. Nastesti ale takovych primitivu je jen nepatrne... ;)))))
To co Rath řekl byla naprostá pravda. , , 14.8.2010 11:38:32
Topolánek si dovolil neskutečně lhát.
Re:To co Rath řekl byla naprostá pravda. , , 14.8.2010 13:28:37
Levičáci, zbytečně si tohoto grázla idealizujete. A hlava nehlava by měl inkasovat právě tento výtečník. Pane Macek, máte dovolenou ???
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:38:36
Moc zajímavé číslo, jistě přinese mnoho dobrého!!!!!
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 13:20:27
Samy dabel... :(((
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:36:29
Postavit si politickou kariéru na nemístných poznámkách nepovažuji za šťastné. Nic jste nepředvedl, nezlobte se. Jen na sebe upozorňujete.
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:44:22
ženské, egocentrismus a politika jako zástěrka!!!)
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:44:50
sex, drogy a rokenrol a la rath
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:45:15
Má svůj styl, říkejme mu třeba Rathův twist:---))))
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:43:47
topol to řekl jasně
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 11:33:27
¨Jsem stejného názoru jako tady pan Řehák, pan Rath na sebe jen planě upozorňuje. Je to populistický šašek, nic jiného.
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 12:33:39
Jaký stěr???? Topolánek jej jasně a stručně odpálil:---)/
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 12:28:50
SOUHLAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 13:30:59
Cz 23, kdepak máš ,,Manžele Punčochářovi " dnes nejedete v týmu ??
Re:Naprosto zbytečné verbální útoky a zbytečná videa., , 14.8.2010 13:22:21
Samozrejme. Rath pusoibil dojmem, jako by nevnimal, co se kolem nej deje... ;))))))))))
Komický SRATH, , 14.8.2010 11:29:22
Stejně to dělá jen proto, by upoutal pozornost dámského publika. Připoutal, přilákal, odlákal.
Re:Komický SRATH, , 14.8.2010 13:21:39
Copak, šnajdrovsko-kalouskovská mafie chce likvidovat nepohodlné? :D

