28.1.2012 8:24 - Exposlanec Petr Wolf byl odsouzen na pět let za podvody na ministerstvu životního prostředí. Konečně byl někdo potrestán, jenže Wolf je malá ryba a pět let se může zdát jako poměrně tvrdý trest. „Bezesporu bych panu Wolfovi místo vězení nabídl další alternativu - ať řekne pravdu o tom, kdo mu na ministerstvu životního prostředí umožnil získat milionové dotace na absurdní a zhola nepotřebný pseudoprojekt,“ myslí si Tomio Okamura.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Okamura by jim prohnal faldy těm zlodějskejm děvkám., , 6.2.2012 18:05:59
A proto bude nestydatě pomlouván a zesměšňován, aby následně byl zvolen někdo jako korupčně zcela nevidomý Klaus nebo všemu přístupný Fischer. Do našich českých krádeží si kecat nenecháme.
češi, , 29.1.2012 23:58:30
Nejlepší je jak Češi jsou hloupí a ještě k tomu ovce. Proč se pořád hádáte. Děláte naší vládě velikou radost. Když nebudeme jednotní, budou nás okrádat pořád, budou si s námi dělat co chtějí tak jako doposud. Rozdělíme voliče na různé strany a voliči budou mezi sebou bojovat žabomyší války a mi je budeme vesele okrádat. Zkuste tolerovat názor, myšlenku cokoliv kohokoliv. Někdo je chytřejší někdo hloupější, ale i hloupý může mít někdy pravdu nebo dobrej nápad. Že Hynku a podobní. Uvědomte si že píšete na základě informací , které máte z médií a tyto informace nemusí být pravdivé, můžou být zkreslené nebo podsunuté. Nebo je někdo může jinak chápat. Pan Okamura je jistě mazaný jako liška. Mluví hezky a utiskovaným Čechům se to líbí. Je vidět že sametová revoluce a to co je po ní do dnešní doby, Vám jako ponaučení nestačilo. Dychtíte po vůdci, protože sami se bojíte, nejste si jisti jestli máte vlastní správný názor na věc, proto ho hledáte u jiných. je velmi jednoduché takovými lidmi manipulovat. Netvrdím, že Okamura je špatný člověk, ale bylo by dobré ho poznat blíže, než začnete křičet Okamura na hrad. Začal bych jeho podnikáním, zda odvádí dostatečné množství daní, vůči tomu co vydělá. Aby to nedopadlo jako s panem Bártou, který zaplatil na dani par desítek tisíc korun, ale obrat a zisk byl v šestimístných číslech. To se potom jezdí v pěkných autech za několik milionů. O panu Okamurovi neví nikdo nic , jen to co on chce, aby jste věděli. Hezky mluví a je bohatý. Toť vše. Nebo vám to stačí ?
Trochu jsme ho poznal a uplne mi to stacilo. Totalni virtualni realita., , 9.2.2012 1:56:07
Pokud se dostane do politiky, bude nebezpecny. A to ne tunelarum, jak tu vsichni nadsenim hykaji, ale vsem, hlavne pak svym kritikum. A jeste budete se slzou v oku vzpominat na dnesni stav. Doufam jen ze k tomu nedojde.
Jak po tsunami, , 29.1.2012 16:00:36
Je tato zeme uz opravdu jen mrsinou?hyena a sup totiz zerou jen mrsinu,je to jejich udel,odklidit vcas,hygiena prirodni.Tak nevim,nadejne to nevypada.
Ano,má pravdu, , 28.1.2012 16:50:12
Při mrazech umírají bezdomovci
Jak nemravná je naše společnost a jak hluboko dokáže ještě klesnout! Jedni mají miliardy - a mnozí z nich - získané nelegálně, jiní mrznou na chodníku, aniž by to někoho příliš vzrušovalo. Zejména ne naše zákonodárce. Věřící tvrdí, že je nějaký Pán Bůh a vše to řídí. No,nevím. A všichni se pohoršují,že se v dějinách lidstva opakovaly sociální bouře.Já jsem lékařka a pohoršuji se nad současným naprostým znehodnocením lidského života. Nebo - lépe řečeno - nad diferenciací na životy důležité /určené pro nadstandartní péči /a na životy nedůležité, ponechané svému osudu. A ty sociální bouře naopak už docela chápu, píše MUDr. Naděžda Formánková.
Mrazům podlehlo už devět bezdomovců
Re:Ano,má pravdu, , 29.1.2012 17:41:09
mají miliardy - a mnozí z nich - získané nelegálně......např.všichni mají miliardy získané nelegálně.No třeba takový Kožený si odvezl 100.OOO.OOO.000 Kč, ale v tom případě to bylo zcela legální, legálně ukradno, vlastně podvodem a to je už skoro legální.
pan Okamura má pravdu, , 28.1.2012 16:14:29
státy jako Brazile, Peru, Venezuela si zákonem zajišťují práva, aby lidé jejich země vlastnili půdu, nerostné bohatství a podobně a jejich země nebyly rozkradeny dříve, než bude u nich rozvinut pořádně průmysl. A u nás se všechno, včetně půdy rozprodalo cizině, nebo nechalo rozkrást. Tak jsme se stalijen námezdními silami ve vlastním státě. Díky Havlovi a Klausovy a jejich zákonům a podepsaným smlouvám. Jestli bude Okamura někam kandidovat, rozhodně ho budu volit. I bez nějaké ideologie.
Re:pan Okamura má pravdu, , 29.1.2012 17:46:24
Díky Havlovi a Klausovi a tisícúm blbů, co po ulicích hajlovali a nechali miliony lidí vyházet na ulici a vše sami rozkradli a nechali rozkrást
pan Okamůra, , 28.1.2012 15:49:55
to vidí příliš černě,má pravdu, že je tu hodně té zvěře, já jim pracovně říkám "Kypřané" kteří zřejmě vstávaje, lehaje myslí jenom na to, co z eráru ještě ukrást a odtáhnout to ven, ale národ má naštěstí ještě osobnosti, jako je paní Mládková, která hodnoty do republiky přiváží, bohužel zde naráží na lidi, slovy pana primátora Svobody, které spojují naprosto jiné úvahy ekonomického vidění světa, než jen ten paní Medy Mládkové
Re:pan Okamůra, , 28.1.2012 18:32:07
Co,jine uvahy ekonomickeho videni sveta spojuji je s pani Mladkovou....Rekl pan Primator...prosim o vysvetleni,
Rekni Ovcim neco hezkeho a mas vse., , 28.1.2012 15:21:58
Vazeni duverivi a nevzdelani tupocesi.Kdyz vam reknu par hezkych vet,taky me budete volit ? Ja jen,ze bych diky vam take bohatl.Blbost lidu je nekonecna a nevylecitelna.
Re:Rekni Ovcim neco hezkeho a mas vse., , 28.1.2012 15:41:11
Spadls z višně, asi nečteš jeho články a nesleduješ současnou politiku.
Re:Rekni Ovcim neco hezkeho a mas vse., , 28.1.2012 15:36:45
Proč se nepřihlásíš ty anonyme! Schováváš se, nepodepsaný anonym.Sám někde vystoupit na veřejnosti asi neumíš, kritizovat a pomlouvat to ti jde.
Tenhle člověk si zaslouží být prezidentem,, , 28.1.2012 15:14:54
znáte někoho lepšího,já ne.
TOMIO VYTRVEJ,PRAVDA MUSÍ ZVÍTĚZIT, , 28.1.2012 15:09:58
DEJ SI VŠAK VELKÝ POZOR NA TY ŠPINAVCE,CO NÁM VLÁDNOU,TY JSOU SCHOPNI VŠEHO,BYLA BY TĚ ŠKODA.
Včera v HYDE PARKU byla paní Meda Mládková..., , 28.1.2012 15:07:16
Balzám na duši,slzy v očích. Vědomí,že existuje jeden jediný ˇvýznamný člověk-navíc bohatý s čistou duší,svědomím a rovnou páteří,mě doslova ohromilo.Že máme tuto ženu vzbuzuje hrdost na to ,že je Čech.Dovedl by si někdo vůbec představit,že tato nádherná dáma by kradla pero v přímém přenosu?Pane Okamura,BuĎte tím druhým Čechem,na kterého musíme být hrdi!!!To přeji našemu národu!
Re:Včera v HYDE PARKU byla paní Meda Mládková..., , 28.1.2012 15:31:29
Jenže tahle nádherná dáma Meda Mládková si nechává vozit svoje sbírky vládním speciálem - za naše peníze, do soukromé sbírky. To Ti přijde normální? mě ne ! Je jen o něco elegantnější než arcizloděj per, ale jinak je stejná.
Re:Včera v HYDE PARKU byla paní Meda Mládková..., , 28.1.2012 16:27:11
Anonyme,jseš ubožák.Sbírku darovala státu a ošetřila tak,aby nemohla být rozkradena.Vondrovo speciál náhodně využila,když se dozvěděla že tam Vondra si se svou tlustou prdelí vylétl na výlet.Krom toho lituje,že to udělala.Jsi typický ubohý vyžírka,nakydat špínu na ty lepší než jsi ty a tvá garnitura.S takovými jsme se do toho srabu dostali a jen tak nevyhrabem a jsi představitel právě těch,za které se musíme stydět.
Re:Včera v HYDE PARKU byla paní Meda Mládková..., , 28.1.2012 18:37:55
aby jste z nadseni nad pani M.a jeji sbirkou,neztratili celou zemi nenapadne
BUDU VOLIT VLÁĎU REMKA NEBO OKAMURU, , 28.1.2012 15:01:23
O tom se rozhodne v 1. a 2. kole.
Tomio, tohle by se mělo vytesat do kamene a nechat zabetonovat před parlament a před Hrad., , 28.1.2012 15:01:23
co vy na to, , 28.1.2012 15:00:51
já nevím jak vy ale tohle všechno je dělané proto aby byla záminka k tomu zrušit přímou volbu presidenta já bych byl pro novou revoluci ta první byla po komunisticky ta druhá už nebude tak chaotická a lidi se v ní lépe zorientují.
Pane Okamuro, , 28.1.2012 15:00:13
Až budete jednou sedět na Pražském Hradě,a vy tam budete,zjistíte nejspíš,že na tak velkou špínu platí jen jedinný zákon.Totiž ten šestiranný a soudce Lynch.
Okamura...., , 28.1.2012 14:58:46
Čím dál víc Vám fandím.Mám o vás ale obavu,dnešní mocní jsou všeho schopní!
VOLÍM KOMUNISTY,ALE TY Z KSČM, , 28.1.2012 14:54:19
TY SUPY A HYENY Z ODS,TOP 09,VV-ABL NEVOLÍM,JE TO ZVĚŘ.
CHCI DIKTATURU PRÁVA A NE DIKTATURU KAPITALISMU, , 28.1.2012 14:50:41
OKAMURA NA HRAD,JEHO PRAVDU O TOTALITĚ PODPOŘÍ MILIONY ČECHŮ VE VOLBÁCH.
Zpravodaj, , 28.1.2012 14:46:40
Kde jsou aktuální zprávy z Holešovské výzvy ? Cenzura zasáhla.
Okamura, , 28.1.2012 14:42:42
je sympatický aspoň to není taková hyena jak je tady běžné to nikam nevede,záleží co si lidé slibují prezident v podstatě nemá moc šanci tady něco změnit
Rekni Ovcim neco hezkeho a mas vse., , 28.1.2012 15:20:13
Vazeni duverivi a nevzdelani tupocesi.Kdyz vam reknu par hezkych vet,taky me budete volit ? Ja jen,ze bych diky vam take bohatl.Blbost lidu je nekonecna a nevylecitelna.
Re:Okamura, , 28.1.2012 15:14:50
Je sympaticky a hezky mluvi.No ty mas dost ! A ty ho znas osobne mnoho let,ze hned duverujes? Takovych jak ty jsou tady miliony naivnich a duverivych blbinku.Nech si vysetrit mozek naivko.
Česká výtečná Média, , 28.1.2012 14:15:26
A co takle rozkrýt "Sametovou revoluci",likvidátora policie ÍČO Langera,kmotra soudruha Topolánka,pohřeb státníka hodný Heidricha,Gottwalda zasloušilého spolupraconíka Stb bývalého presidenta Václava Havla a další řadu žhavých témat.?.Namísto toho nám předložíte pana Okamuru.Vážím si ho jako člověka,občana který má na rozdíl od většiny z vás redaktorů,smysl pro čest,pravdu a hrdost.Naše ČS média nám ho dávají přímo na podnose.Dnešní redaktoři jsou vesměs hokynáři a za prachy schopný všeho.Dávají Vás na veřejnost jako vzor a nebo na Vás nechají házet špínu zlodějů,lhářů a ČS korupce.?.Oni se brzo projeví.Budou muset.Začíná jim zvoňit hrana.
Re:Česká výtečná Média, , 28.1.2012 14:45:15
A v zaloze ceka Bohuslav Svoboda,cisty spasitel.
Je to jako s tím severočeským Novákem , , 28.1.2012 14:04:08
Je to jako s tím severočeským Novákem,který ukradl milionů a vracel jen 5 milionů. Jestli jsem dobře slyšela tak Wolf se svoji ženou budou vracet jen 1,2 milionu. Jak to že nebyl odsouzen k navrácení celé částky,když to byly peníze z EU. Proč nenařídil soudce exekuci majetku?
Re:Je to jako s tím severočeským Novákem , , 28.1.2012 14:49:37
No on se za ty zbyle penize chce vykoupit z vezeni,to jste nepochopila???
Re:Je to jako s tím severočeským Novákem , , 28.1.2012 14:24:51
Ten Wolf bude sedět jistě právem, pokud tedy sedět vůbec bude. Ale hlava mi také nebere, že soudce odsoudí někoho, kdo ukradl 40 milionů k pokutě 5 milionů. To se může stát jen v tomhle absurdistánu, to by nevymyslel ani Orwell. Čím víc ukradneš, tím jsi beztrestnější, to tady platí na sto procent.
Re:Je to jako s tím severočeským Novákem , , 28.1.2012 14:21:34
Nedejbůh aby někdo z lidí dlužil státu na daních,pojistném anebozpronevěřil neúmyslně stokorunu.To mu pak napočítají takové penále až mu přijde exekutor zabavit dům,zablokuje konta a pod.1,5 milionu z zpronevěřené částky je pro něj srandokaps a i kdyby šel do vězení/což silně pochybuji/tak budto na polovinu je venku anebo se najde nějaká závažná nemoc/viz na co to hraje Timošenkvá na Ukrajině/ a to ještě její manžel s odkloněnyma penězma dostane tady azyl.Za chvíli je tady za ním z toho hotelového apartmá ve věznici s masážema lednicí kobercema plazmovou televizí a jídelním menu jak v hotelu.
Ano,soudce mel pro tentokrat naprosotou pravdu..., , 28.1.2012 13:56:50
Nejedna se o zadnou politickou mstu,ci zpolitizovani pripadu,ale o prachobycejnou zlodejinu a podvod,ktereho se zlocinec Wolf se svoji blbkou dopustil.Navic neslo si nepovsimnnout,jak arogantne se toto obezni prase chovalo u soudu a pri reakci na otazky novinaru.Doufam,ze v arestu tahle kreatura dostane radnou lekci...Stejny postup soudu ocekavam pri postupu k ostatnim kriminalnim zlocincum z dalsich fasistickjych stran jako je ODS a Kokoti 09...
zkrátka se to sere a nikdo neví co s tím.To je celé., , 28.1.2012 13:49:50
Demokracie v ČR nikdy ani nezačala
A Sobotka mlčí, , 28.1.2012 13:49:04
akorát pořád někoho odvolává a nikdo ho už nebere vážně.
Re:A Sobotka mlčí, , 28.1.2012 14:43:51
Jako člen ČSSD mohu říc,že navrhuji začít stíhání prasat typu Sobotka,Gross,Špidla,Tvrdík,Urban a mnoho dalších,kteří zde loupili a na obyčejné lidi za pár korun poslali exekutory,aby tyto prasata mohly v klidu loupit.DO doby než tyto parchanty potrestáme,se nic v ČSSD nebude dít.S těmito parchanty se v životě nedá jít do voleb.
Re:A Sobotka mlčí, , 28.1.2012 14:55:34
Ano,ale,i ti,co tzv. nekradou a nekradli,kteri, jsou jenom proto cisti,mohou byt v teto situaci obvzlaste nebezpecni,uz jsou na ceste a ti,co prijdou vzdycky vcas,uz ve funkci.Hura svoboda.A cisti nejsou,jenom proto,ze nekradli.
Jak jme se nevyrovnali s minulostí, tak to teď musíme prožívat s převlečenými komunisty., , 28.1.2012 13:45:56
Volím KSČM, , 28.1.2012 13:45:19
Protože nikdo jinej to tady už nemůže dát dohromady. Nebo se chcete opravdu propadnou do pesimistického, odevzdaného otroctví bez naděje na budoctnost pro vás a vaše děti?
Re:Volím KSČM, , 28.1.2012 14:10:57
Ti ,co asi myslite,uz nejsou.Nenavratne pryc.Zmenili se lidi.
Re:lid je s váma, , 28.1.2012 13:45:21
dokud nebudou velká většina lidí připravená opravdu vzít hůl, sochor nebo samopal do ruky a nevyrazit na ty kripli, tak se nic nestane. co asi může udělat okamura kromě keců? může jedině kecama naprudit velkej počet lidí, kteří nakonec půjdou a hajzli svrhnou. nikdo to za nás neudělá, nikdo se za tebe ani nenažere ani nevysere
fč, , 28.1.2012 13:41:21
diktatura práva, to je sice hezký, ale jakýho práva. dneska je taky diktatura práva, ale jakýho? zákony na hovno, spravedlnost se vytratila, soudci jsou jen automaty, právníci vychcaní kriplové, co budou klidně tvrdit, že bílá je černá. netuším, jak by se tyhle český sračky daly překopat tak, aby z toho vyšlo něco rozumnýho poklidnou cestou
Re:fč, , 28.1.2012 14:06:28
Pravda.Uvazuju marne,co muze vzniknout prekopavanim ,,sra..k", leda smrad a ukazovanim na puvodce smradu,toho,kdo stoji nejblize,nebo nevhodne.Zachazet s tim,jako s kompostem?tez nejde,neni to prirodni.Tak,co s tim?Prave ctu,jak primator upravuje svuj kompost,ten lehce meni fasadu..kompostu.
Re:fč, , 28.1.2012 14:05:29
PŘÍMÁ DEMOKRACIE,VE VLÁDĚ ODBORNÍCI,JASNÉ PROKÁZÁNÍ MAJETKOVÝCH POMĚRŮ NA POČÁTKU A PO SKONČENÍ VOLEBNÍHO OBDOBÍ I BĚHEM NĚHO A ODMĚNY POUZE ZA PROSPERITU STÁTU A NE ZA ZADLUŽOVÁNÍ.UDĚLÁŠ CHYBU TAK ZAPLAT-HMOTNÁ ZODPOVĚDNOST PŘI VEŘEJNÉ SPRÁVĚ.Za úmyslné spronevěry za státní pokladny odsoudit za spronevěru.Každý by pak hlídal kam každá koruna odešla.Transparentně.Pan Vondra byl opět v USA,to opět z každého šroubku co se dojednalo bude nějaká koruna domů.Milion šroubků krát jedna koruna,milion hadiček krát jedna koruna,milion podložek krát jedna koruna atd atd.To je prosperita.Nedáš nepoletíš se mnou na projednání spolupráce.A radar už předsmlouvaný a i podplacený také prosadí.Záloha už byla v obálce.Víte která firma tento radar vyrábí a za kterého prezidenta to bylo usmlouváno?????!!!!!!!!!!Kdo byl osobně na jeho ranči to vše strdit podpisem????!!!!!Zjistěte si to spětně!!!!!
Re:DŮCHODCE, , 28.1.2012 13:54:46
Tak se to bude delat,,,mirovou" metodou,nesplnili a nesplnej,tak nebudou rozhodovat o sobe.Uzemi?Vsak ona se,ohlednutim do dejin,odpoved lehce najde.Asi,i kdyby splnili,co,tak nakonec nesplnili.Jako ty prepadeny zeme,co neodstranily atomovy,nebo chemicky zbrane,co nemely.Evropa ma svou tradici a kulturu,ta ,,malinko" jinak.
poslední současník s diktaturou práva byl Mugabe, , 28.1.2012 13:33:37
Silná slova,žádné činy-mastím ego,nejsem jiný nebo ano?
Supi a hyeny rvou maso z naší země. Chci diktaturu práva!!!!, , 28.1.2012 13:31:30
Cesťák si popletl kontinenty. A hned 2X.
STÁTNÍCH A OBECNÍCH OUŘADU s jejich mafiánkými firmami, , 28.1.2012 13:29:10
tyto projekty jsou plné korupce a zlodějen.
Kdo nese zodpovednost?, , 28.1.2012 13:27:41
V Praze v poslednich mrazivych dnech pry umrzlo devet bezdomovcu. Myslite, ze to nekoho zajima? A to jeste zima neskoncila, a to jeste mozna nebyli nalezeni vsichni.....
Re:Kdo nese zodpovednost?, , 28.1.2012 13:40:16
Ti nahore,v Praze,urcite ne.Kdovi,komu by toto primator prisil.Ted uz keca do pamatkarstvi a architektury budoucnosti.Hitler zacinal podobne.A bezdomovci budou umirat dal,treba je zachrani vanocni polevka z rukou primatora.Pane Okamuro,delejte neco,alespon Vy.
Re:Kdo nese zodpovednost?, , 28.1.2012 14:26:04
Trem,ale nevzala je domu.Takze hanba,kazdy dela,co v jeho moci.Ti nahore ji tez pouzivaj,daji sobe neco,na rust moci.
Re:Kdo nese zodpovednost?, , 28.1.2012 14:43:25
Naše fiRMA kISCHIKO VYRÁBÍ SLUŠIVÉ TERICKÉ OBLEČKY PRO BEZDOMOVCE ZE SAMOČISTÍCÍCH TEPOROZVÁDĚJÍCÍCH VLÁKEN CENA 3589 kČ KUS
Re:Kdo nese zodpovednost?, , 28.1.2012 15:05:33
No toto! neslo by to nejak na EU dotaci,vsem Prazanum?preventivne.Treba to Svoboda zastiti.Ale zmizi do dozorci rady prodeje obleku,nebo do partaje odpurcu obleku,nez ta dotace zmizi.A Okamurka transformuje oblecky na plavky...
Re:Kdo nese zodpovednost?, , 28.1.2012 13:51:06
Všichni, mi všichni kdo dokážeme jen kritizovat a víme co je špatně , nedokážem držet za jeden provaz v tom by nám mohli být cikáni příkladem jednomu se něco stane a během chvilky jich je tam hromada a mi vzorní bílý nic nevidíme nic neslyšíme nás se to netýká, pokud nejde o naši pěněženku či zdraví a proto si ti nahoře mohou dělat co chtějí. Protože pokud máme co ztratit tak budeme sedet doma. Proto ve většině případů stávkují studenti ,kteří mají ještě své ideáli ,nemají starost o rodiny jejich problém ,je že se dají mnohem snáze zmanipulovat ,ale pokud změny nebudeme chtít všichni a nebudeme ochotni pro to něco obětovat tak si tu můžeme jen spokojeně psát dokud nám to nezačnou cenzůrovat a mazat.
Aby takový ctihodný a respektovatelný zákon vůbec mohl vzniknout, je nutno:, , 28.1.2012 13:26:46
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 13:26:14
1.PŘÍMÁ DEMOKRACIE
2.MAJETKOVÉ PŘIZNÁNÍ
3.HMOTNÁ ODPOVĚDNMOST na všech úrovních státu s náhradou škody
Re:K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 13:42:11
5.BOD-VLÁDA ODBORNÍKŮ S JASNÝM PROKÁZÁNÍM MAJETKU NA POČÁTKU A SKONČENÍ VOLEBNÍHO OBDOBÍ.Za prosperitu státu i odměna ale ne za čím větší zadlužení tím větší odměny.Tomu se říká vlastizrada
Re:K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 14:41:53
Tez bylo me mineni.Ale,kdo je to ten odbornik?vsude jsou nahle vzyvani.Odbornik na vladnuti?Odbornici at jdou zpet do sveho remesla,kde jsou potreba,kde by meli mit podminky,to remeslo dobre delat.Ve vysokych postech je treba i jina pozitivni kvalita,nez odbornost a sbirka co nejvice prestiznich funkci.Treba,takova hodnota,jako je odpovednost,umerna zavaznosti obsazeneho uradu.Tam at odbornik dohledne.
Re:K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 15:16:15
Odorníci jsou jenom je oslovit a navrhnout jim vše příslušné.Ministerstvo financí-profesor,akademik,škola ekonomická.Ministerstvo průmyslu-profesor akademik,škla obchodní.Ministerstvo spravedlnosti-vysoká škola právní,prof,judr.Ministerstvo obrany-vysoká škola vojenská,akademik a pod.Ministerstvo školství-profesor,akademik,CSC a pod.Ministerstvo zdravotníctví-profesoři,akademici,lktoři atd atd.Na každé toto odvětví jsou u nás adepti i celosvětově uznávaní.A žádné týmy lobistů,mluvčích kmotrů.se nepotřebují,znají své okolí a týmy si sestaví ze svých spolupracovníků dle znalostí NE dle kamarádčoftu
Re:K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 15:36:00
Ty kvality v zemi nesporne jsou.Ale ,,lidskou" a ,,vudci" kvalitu negarantuji.Hodne jich fofrem dokaze obratit ,nebo se chova podle sveho remesla a sportu na postu zcela jinem.Viz.Primator( dle ,napriklad,jeho dnesnich aktivit)
Re:K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 13:37:44
Jó , jó , ale to NIKDO nechce a když tak jenom JAKO.
Re:K vyřešení zlodějen , , 28.1.2012 13:45:22
Kdo to je NIKDO? Na tom je postavena PŘÍMÁ DEMOKRACIE
"Pirátská výzva" je mnohem závažnější než nějaká umrdaná Holešovská výzva !!!, , 28.1.2012 13:17:49
Mozna jste zaznamenali, ze posledni tyden bylo na Internetu velmi rusno. Duvodem jsou snahy vlivnych zajmovych skupin o podrizeni Internetu kontrole. Zaminkou pro to ma byt boj proti pocitacovemu piratstvi a sdileni dat, ve skutecnosti ale jde o zavadeni takovych postupu, ktere legalizuji zasahy do soukromi v rozsahu, ktery nema v historii obdoby. Plosne odposlouchavani obcanu, ci prevadeni odpovednosti za "zlociny" na provozovatele webu a webovych ulozis?? se stanou realitou. Internet, tak jak jej zname, muze prestat existovat.
Dne 26.1.2012 podepsala cR v naprostem utajeni pred vlastnimi obcany mezinarodni smlouvu ACTA, ktera nektere z techto hanebnych praktik legalizuje. V reakci na tento peclive ututlavany podpis poradaji Pirati protestni happening, ktery probehne 2. unora pobliz nektere z budov parlamentu ceske republiky, tedy v okoli Malostranskeho namesti v Praze.
Akce zacne ve 14:00. Konecna ratifikace smlouvy stale neprobehla, takze jeste nic neni ztraceno - bez vasi podpory a ucasti to ale nepujde! Cilem je ziskat od parlamentnich stran vyjadreni zda se chystaji dohodu ACTA podepsat. Verime, ze zdravy rozum zvitezi a politici dohodu odmitnou ratifikovat.
Re:"Pirátská výzva" je mnohem závažnější než nějaká umrdaná Holešovská výzva !!!, , 28.1.2012 13:51:55
Ta výzva řeší i tvoje problémy , malej fňukale.
Re:"Pirátská výzva" je mnohem závažnější než nějaká umrdaná Holešovská výzva !!!, , 28.1.2012 13:19:05
tak na to bych si nevsadil
Važme si p. Olamuru, ODS a ČSSD dokud se budou střídat u vesla, tak si rybník nevypustí., , 28.1.2012 13:17:14
Je to výsledek toho, že tyto strany se zaplnily po r. 89 komunistickými kádry, které vymyslely systémy, které jim byli vlastní, když byli činní v KSČ a SSM. Kdo je chce ještě volit? ČR je jediná země v Evropě, kde se volí dva dny do nezapečetěných uren, pak se nedivme, že vždycky se prosadí tyto dvě strany za peníze, které vydolovaly pro své špinavosti ze státní pokladny a také pro osobní obohacení jejich členů.
Re:Važme si p. Olamuru, ODS a ČSSD dokud se budou střídat u vesla, tak si rybník nevypustí., , 28.1.2012 13:36:35
postupný přechod k demokracii není nic jiného než lepší maskování skutečných vládců.Ale to lidi nepochopí,nemají šanci
Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 13:12:56
Od prokurátora až po Wolfa. Jedna celá mafie, proti které nic nenaděláte. Nepotrestali jste komouše, tak tady to teď máte.
Re:Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 13:59:12
Co takhle to svádět na Marii Terezii.S takovými lidmi a tímto myšlením se tady nic nemůže změnit.
Re:Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 13:59:11
Co takhle to svádět na Marii Terezii.S takovými lidmi a tímto myšlením se tady nic nemůže změnit.
Re:Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 13:23:20
Přesně tak,jedna pokurvená pakáž.Apropó,jedno bych dodal-do roku 1991 tu byla rudá armáda,takže ty kurvy měli do určité chvíle krytí,pak už ... co říct?
Re:Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 13:21:21
Tohle není o komunistech vy jelimane, tohle je o zlodějích a zkorumpované státní správě!
Re:Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 13:25:13
Miro,Ty jsi ,no trouba ,jako hovado.Z 80% minimálně je to bolševická banda.Kurva,neříkej,že nevíš,že jsou ty parl.strany nacpané stbákama,komoušema ,svazákama z UV a podobným bordelem,sakra.
Re:Jsou to všichni KOMOUŠI, , 28.1.2012 14:09:57
Víš ty hlupáku na vládě a ministerstech je 65% lidí,kteří vyrůstali za mafiánského kapitalismu.Svoji neschopnost racionálně myslet ovšem prokazuje více takových jako jsi ty a proto jsme tam kde jsme.
o vobřezaných klucích, , 28.1.2012 13:12:19
Kdo narážíte na obřezané kluky tak jste přesně udeřili kladivem na hlavičku hřebíku.Z mých pamětí:Má babička,budiž jí země lehká,nám vnoučatům vyprávěla zážitky ze svého života o systému zneužívání tímto národním etnikem jak za první republiky i během první a druhé světové války.Říkalo se jim porůzně: KETASOVÉ,LICHVÁŘI,KRÁMAŘI NO A SAMOZŘEJMĚ UHLOBARONI A BANKÉŘI.Vzal jsem to vzestupně a to proto,že ten jejích klan měl také svoje seřazení.Ketas většinou ovládal vesnice,zásobárna rozličného zboží a nákup prodej.Obyčejní lidi si k němu chodili nakupovat a když na něco neměli,tak ve větším případě brali do zástavy zlato,pole,louky a jiné komodity.Výtěžek a zlato přeposílali svým nejvýšepostaveným do Švýcařských bank.LICHVÁŘI A KRÁMAŘI-jejich úkolem bylo v podstatě to stejné,ale už ve vyšších kruzích a taktéž vše putovalo do Švajcu.Dnes jsou jejich potomci nastrčeni ve všech funkcích klteré se zaobírají finančníma transakcema a mají ohromný podíl na řízení politiků a tedy i státu.Víme okom toje.Celá desetiletí tlučou lidem do hlav jak jim bylo ubližováno ALE že v podstatě svou nenažraností a chamtivostí po hmotném statku a ovládaní lidstva zapříčinila jejich komunita světovou válku neřeknou.Dnes,tato krize je taky součást nenažranosti a chamtivosti tohoto etnika.
Cesky vynalez - komise na WC, , 28.1.2012 14:25:43
Nez daji strany kandidata na volebni listinu, pujde tento povinne ''na malou ''. Tam komise zjisti, jak na tom dotycny je a podle toho rozhodne. ''Obrezani'' rovnou do transportu, neobrezani do politiky. A pak ze se dejiny neopakuji....
Re:Cesky vynalez - komise na WC, , 28.1.2012 15:40:55
Pani Jiřino.Neni to o tom kdo je nebo neni obřezaný ale o tom kdo co umí a na co má vzdělání a co už vytvořil.Nepletme zde rasový podtext.Ukažte mi,kdo je na funkce v dnešní vládě erudovaný,jkých titulů a čeho před vstupem do politiky dosáhl/ne počas politické kariéry.Je to o vědomostech z toho příslušného oboru.Ve své firmě bych nemohl mít na funkci účetní laborantku,na funkci odborného strojírenství inženýra pekařství atd
Re:Cesky vynalez - komise na WC, , 28.1.2012 18:40:11
Moje reakce je na prispevek ''rubikon'', to jste jiste neprehlednul. Jinak s Vami souhlasim, na vedouci mista patri odbornici v oboru, ktery ridi. Politicka prislusnost je podradna....Problem je v tom, ze je zde hodne nevyucenych politiku a malo vzdelanych odborniku. Vzacneho koreni byl vzdy nedostatek, mezi lidmi to plati dvojnasob.
Re:o vobřezaných klucích, , 28.1.2012 13:31:15
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši kloni vyhodí na ulici..
Re:o vobřezaných klucích, , 28.1.2012 14:57:31
A ještě dodatek.Procestoval jsem a i pobýval v různých státech jak na východě tak ina západě.10let SRN 2roky dálný východ 2roky v Lybii a nepočítaje celou Evropu a blízký východ.Mám z čeho čerpat a i můžu posuzovat a co Ty,který ostatní nazíváš socky,negramoty a jinými tobě vlastními přívlastky?Herny a hospody mi nic neříkají a pro svou potřebu jsem si vždy vydělával sám.Jak jsi na tom Ty?
Re:o vobřezaných klucích, , 28.1.2012 14:39:01
Bylo to přesně trefené?Tu snůšku žluči a jedu jsi vychrstl přímo do obličeje všech.A ty iformace,kam na ně chodíš?
Re:o vobřezaných klucích, , 28.1.2012 14:20:57
Tak co vobřezanej, co se čertíš? Je přece šábes.
Opět musím dodat:Bohužel je vše prohráté,nikdo tu bolševickou partu kolem českých politiků nezničí., , 28.1.2012 13:08:08
To je jasné.Jen si vemte,kolik je názorově pokurvených občanů,kteří neustále ve volbách volí parlamentní tunelstrany nasáklé totalitníma ,tudíž lidsky-kriminálníma,- "lidma".Tady je zakopaný pes,a smrdí,jako to hovado...
Okamuro ber ten Hrad, , 28.1.2012 12:59:24
Tam budeš nahoře a nezávislý. V tom senátu se jen ztratíš !!!
Re:Okamuro ber ten Hrad, , 28.1.2012 13:02:36
senát berem jen proto, aby jsme mohli odhlasovat jeho zrušení, takových nás po zvolení zrovna moc není,víš, tak nám to neměj za zlé!:-))
Tomio nezklamal, opět mi mluví z duše a to tak, že nepoznáte rozdíl!:-)), , 28.1.2012 12:56:34
to že prsty ukazuje, že mluví za nás dva, ještě neznamená, že to bude na nějaké vyskakování, které bez vaši podpory zmáknem!:-))http://mravni.webnode.cz/
Souhlas, , 28.1.2012 12:54:53
Absolutní souhlas s panem OKAMUROU.Naprosto přesně popsal situaci v naší zemi.Držím Vám palce pane Okamuro.Začít je třeba u legislativy.Občanům bych vzkázal : buďte loajální k naší zemi, nespojujte svoji vlast s těmi zloději,kteří jí zrovna ovládají.Vládu kmotrů porazí náš vztah k České republice jako instituci.
Tomio - neváhej, , 28.1.2012 12:46:31
Jestli z tvojí země trhaj maso, hned se vrať domů a zažeň je. my tu na tebe počkáme...
Re:Tomio - neváhej, , 28.1.2012 13:00:04
Vám bych poradil,kvido,máte se hodně co učit i od Japonců,myslím, že je v zájmu ČR přijmout vzdělané a chytré lidi,pokud u nás chtějí žít a přijmou naše společensko-kulturní normy a je jedno, odkud.
Re:Tomio - neváhej, , 28.1.2012 12:58:01
Cvído.ty tóže pražský židotaxikář.? Ty se vrať do své domoviny Izraele.Až naší zemi úplně rozkradete a skoupíte, tak vlastně budeš v novém domově,že.
Okamura se zbláznil , , 28.1.2012 12:41:06
Když Okamura napíše ,že Volf by měl dostát milost , že je malá ryba a že dostál tvrdý trest . ták se fakt můžem na Okamuru vysrát .Vždyť Volf je tá největší ryba a největší zloděj koho vůbec odsoudili a to ještě nezavřeli a stejně z toho vyleze ták ják všichni velkozloději .
Re:Okamura se zbláznil , , 28.1.2012 13:14:15
Jetotak !! : Kdyz nerozumis textu ,tak nepis takove hlouposti.
Re:Okamura se zbláznil , , 28.1.2012 19:28:08
Supi a hyeny zerou snad jen mrsinu,to snad vase zeme jeste neni.A kdyz by byla, jen to uzemi od mrsin vycisti.
Re:Okamura se zbláznil , , 28.1.2012 12:43:39
Jseš mimo mísu. Oka má pravdu. Něco za něco. Svobodu za svědečné. Tak se to na západ od našich hranic dělá.
Re:Okamura se zbláznil , , 28.1.2012 12:48:55
Kdo dál Volfovi dotace je doložitelné . Na to nepotřebuje Volf milost .
Jedno je jiste ze se SLUSNOST do Ceske politiky, , 28.1.2012 12:38:56
jit NEJDE!!!!!!!!!!!! Vzpomente si na pana Spidlu,slusnej chlap a ODS(Topolanek,Langr,Tlusty.....)z nej udelali s pomoci PODPLACENEJCH Ceskejch medii blba. Ze studenticu na strenich skolach z nej delali diky ODS kaspara. Temhle mladejm lidem fascinovali Topolankove kdyz rval v parlamentu :jednou prije den ci o noci dlouhejch nozu a media(podplacene)mu fandili jak tisk tak televize. To stejne nyni s panem Sobotkou. Cisi potrebuji OZRALU,LHARE,DEFRAUDANTY STATNI KASY rak maji Necase,Kalouska a jsou zpokojeny.
Dobře! Kdo povolil takovou dotaci?, , 28.1.2012 12:31:55
Kdo ji celou dobu trvání Topolánkovy pseudovlády toleroval? Kdo byl ministrem životního prostředí?????
stoka, , 28.1.2012 12:28:08
Panu Okamurovy fandím, ale mrzí mě, že těžce urazil supy a hyeny, to jsou v podstatě féroví a užiteční tvorové. To se nedá říci o tom našem propletenci politiků (komunálními počínaje) a kmotrů, kmotříčků, jejich prostředníků a "lobistů" všeho druhu. To je prostě stoka. Na dotační prostředky opravdu sedí nejméně v polovině případů slovo "čerpání". Peníze těžce shromážděné z daní jsou doslova rozkrádány.
KDO SE BOJÍ OKAMURY a BABIŠE ???, , 28.1.2012 12:42:02
Jsem s Vámi p.Okamura, ale uvědomte si, že diktatura je protiklad demo-krácie. Musí být jasno a vydržet. Jsou s Vámi i státní zaměstnanci a věřte,že je jich hodně ( ne úředníci)
Re:stoka, , 28.1.2012 12:37:26
Pan Okamura musí zvítězit ve volbě presidenta, Nutno vytvořit presidentskou republiku a ne republiku, kde vládne lůza ( myslím tím naše poslance, kteří si z toho udělali firmu a.s.) Okamura ´= Adenauer = FÉNIX . Pane Okamura jestli čtete tyto příspěvky pak věřte,že drtivá většina lidí tohoto státu přemýšlí jako VY.
TOLERANCE KRIMINALITY VEDE K TOTALITĚ ! , , 28.1.2012 12:25:25
Ukázkou může být Německo 30-tých let. Prohlubující se sociální krize a krize hodnot (korupce továrníků, politiků) vedla nakonec k nástupu Adolfa Hitlera k moci.
President bez pravomocí je jenom figurka., , 28.1.2012 12:22:35
Naši političtí vládcové si to všechno pohlídají. A ještě kolik taková přímá volba bude stát peněz a co podnikavců se na tom zase napakuje. Kdyby měl president pravomoc rozpustit parlament, nebo vypsat mimořádné volby, pokud by vláda "pracovala" tak jako v současnosti, tak ano. Jinak z toho bude další Český experiment a v podstatě další hodně drahá fraška.
Nejdřív jsem, , 28.1.2012 12:21:08
si myslela, že je p. Okamuri škoda na presidenta, že by měl mít vliv s určitým, stejně smýšlejícím okruhem lidí, na tvorbu zákonů, které je třeba od základy odplevelit. Ale ve společnosti převládá taková sklíčená zakomplesovaná nálada, těch kteří na špatné vládnutí a špatné zákony doplácejí. Přitom je to ta nejpotřebnější vrstva společnosti a ty by mohl svým působením v roli presidenta povzbudit a zvednout jim zpět sebevědomí. A třeba by se i do ČR vrátili ti co, raději republiku opustili.
Blíží se volby !, , 28.1.2012 12:20:45
Co takhle Česká Pirátská Strana -" Internet je Naše moře"!
http://www.pirati.cz/
Vlasti Zdar!
Re:Blíží se volby !, , 28.1.2012 12:27:34
Šašku,cenzůry by se ti zachtělo.Chybí tu vymývání mozků vládními médii.Ehmm,že..S naším tiskem se lidi štítí i vytřít prdel.
..svatá pravda,ovšem pozor, , 28.1.2012 12:16:35
Tomio do čela státu,jeho slova mně mluví z duše,ovšem pozor.
Tomio,jak doufám ,jeden z budoucích vrcholných představitelů této země,má,dle mého názoru,jeden velký problém:a to svou osobní bezpečnost.Prostě s jeho názory v zemi,kde je absolutní právní nedostatečnost,pletichaření,propojení mafie s justicí atd.je na místě oprávněná starost o život,díky jeho názorům,které musí doběla vytáčet lumpy na současných vrcholných postech,vč.prezidentského úřadu.
Možné řešení by možná bylo zorganizovat ochrannou službu pro něj a další charakterní občany,kteří takto nesou svou kariéru i kůži na trh za nás všechny.Např.veteráni Legion Etrangere,náš rozvrácený SOG atp.
Re:..svatá pravda,ovšem pozor, , 28.1.2012 12:49:02
Jako bývalý i když nyní již postarší příslušník paraprůzkumného praporu bývalých vzdušných sil ČSLA ( hloubkový průzkum) se hlásím do zbraně.Sokolíci připravte se.
Re:..svatá pravda,ovšem pozor, , 28.1.2012 12:52:37
....paradesantní jednotky meče armády hrot ....
Okamuro nevzdávej to ...................., , 28.1.2012 12:03:00
Pane Okamuro, máte pravdu jsem při Vás ale tady v ČR je potřeba jednat takže se nenechte odradit od svojich záměru a dotáhnite to do konce. Fandím všem změnám které navrhujete ale hlavně to nevzdávejte, a je uplně jedno jakého puvodu máte rodiče a nebo předky!
Řekla bych,že Okamurova kuráž podráždí našeho spermiéra Nečase., , 28.1.2012 12:00:52
Premiér spermiér,vyložený křesťanský mrva.
Odésáci s Nečasem jsou ti Supi a Hyeny.A přidáme Drábka., , 28.1.2012 12:07:10
Nečas taky krade a jako straka.Z našich daní vydržuje karlovarskou šuknu za tělesné opečovávání.
hyeny, , 28.1.2012 12:00:05
Ano, pane!Zřejmě byste měl skutečně kandidovat na funkci prezidenta a tento prezidentský mafiánský chlév vyčistit.To chce zřejmě většina obyvatel. Zakousnout konečně tyto hyeny na nejvyšších místech.Tito lidé jsou ale dosud málo organizovaní.Proti stojí policie v moci těchto hyen a armána, byť malá, ale vysoce organizovaná.Těmto hyenám nevoní EU, protože omezuje nebo v budoucnu zcela likviduje jejich vliv a sílu.
Raději ať rychle nahradí SocBotku., , 28.1.2012 12:02:41
Jenže bude mít značně osekané pravomoce.
Jouklkremrole, Jouklrakvičky, Jouklvěnečky - nekupte to, je to dotované., , 28.1.2012 11:59:49
Pak prej tržná hospodářství. Jak k tomu přijdou ostatní cukrárny, které si na to musejí vydělat?
Přátelé, asi takhle. Jestli to ten Okamura myslí upřímně a s čistým srdcem, , 28.1.2012 11:59:27
tak i kdybysme ho všichni volili do roztrhání těla, tak se vsadte, že by tam stejně zase seděli pořád ti stejní...Já tady prostě v nějaké volby nevěřím.
Re:Přátelé, asi takhle. Jestli to ten Okamura myslí upřímně a s čistým srdcem, , 28.1.2012 12:00:58
Vobřezaní klucí mají vše obšancováno a bez nich se nic nehne.
Re:Přátelé, asi takhle. Jestli to ten Okamura myslí upřímně a s čistým srdcem, , 28.1.2012 12:06:58
Máš Pavle pravdu a plně s Tebou souhlasím!Všechno to ten dobytek řídí a vlastní banky,které přivodily tento marasmus!!!Krize je jejich dílo!Dějny se pouze opakují.
Re:Přátelé, asi takhle. Jestli to ten Okamura myslí upřímně a s čistým srdcem, , 28.1.2012 12:05:55
Tak nějak...tady pomůže jenom SKUTEČNÁ revoluce.
Dobře to popsal pan Sobotka ve včerejší MF DNES,ale, , 28.1.2012 11:56:09
když se ČSSD dostala k moci,tak se nic nedělo-proč???????
Jsou za tím prachy???Nebo jen sprostá touha po moci!!!
Re:Dobře to popsal pan Sobotka ve včerejší MF DNES,ale, , 28.1.2012 12:10:08
Pan Sbotka je moc slušnej.Achtung,čím víc se s hovnem mažeš tím víc smrdíš.
Konečně slovo Chlapa.Pan Sobotka taky někdy mluví pravdu ,ale je měkej, jak politická sračka., , 28.1.2012 11:54:42
Se supama a hyenama se nedá jednat politicky kulantně.Zloděje a lháře zmlátit,pozavírat a zase mlátit.Kurvy zlodějský.Bez smyslu pro čest a ČS hrdost.Mlátit,řezat a mlátit.A s cigánama téhož zrněí vyexportovat.
Petice za "Spálení srdce pro ožralu Chrchlu v cementárně", , 28.1.2012 11:54:25
Dost bylo trapných Havlistických orgií !!!!!!!!!!!!!!!
Re:Petice za "Spálení srdce pro ožralu Chrchlu v cementárně", , 28.1.2012 12:36:05
jak přízemní národ jsou ty češi jste vůbec lidi?
Re:Petice za "Spálení srdce pro ožralu Chrchlu v cementárně", , 28.1.2012 18:34:37
mimozemstani
má pravdu, nebýt tady bordel tak náměstek Vysočiny už bouchá v jejich , , 28.1.2012 11:53:57
cukrárně a to bez dotací krade se, opravu na všech úrovních.Okamura má pravdu hnuj a hnus to zde je a Wolf v tomhle mrdníku je jen ubohoučká sardinka.
Kolik měla republika dluh za vlády komunistů? 5 miliard a pasiva za 35 miliard., , 28.1.2012 11:51:45
Tak se hospodaří a ne jako teď, když je bilion a půl a úřednice Šimůnková se diví, že by jí měla být zrušena trafika pro cikánství - že je k hooownu. A senát - totéž. a stovky úřadů k ničemu a hlaně NA DLUH. Nic nevyprodukují.
propagační odd. netroof.eu nám přeje dobrý den, , 28.1.2012 11:49:26
Jen se podívejte kolik linků dokola. Reklama v diskusi má šmrnc.
Re:di do prdele spodino, , 28.1.2012 12:12:19
vypadni ty hajzle kdo si myslíš že jsi že lezeš cizím lidem do komplu a ničíš jim komponenty ? zloděj mafián hacker debil spodina loosr čurák piča dement pokřivený hajzl tak jak říkám ukrajina boys tě navštíví a uvidíš jak jsou a byli tvrdí
Re:propagační odd. netroof.eu nám přeje dobrý den, , 28.1.2012 11:53:16
Ty ovšem nemáš šmrnc žádný.....
to-pozorovatel:ještě že neděláš kosmetiku, , 28.1.2012 11:46:49
to by si valil niveu do každé věty.
Re:to-pozorovatel:ještě že neděláš kosmetiku, , 28.1.2012 11:51:17
Dneska mají modří provokatéři 50. nebo 100% příplatky ?? Pochlub se.....
Re:to-pozorovatel:ještě že neděláš kosmetiku, , 28.1.2012 13:24:31
všechno souvisí se vším. Lenin :-)
Vyhrají zas, , 28.1.2012 11:45:02
Pane Okamuro, souhlasím s každým Vaším slovem. Mnoho lidí to vidí stejně jako Vy. Není tu ovšem síla, která by to změnila. Spousty lidí se na tomhle zlodějském systému přepychově živí a jsou to proto kovaní voliči ODS a TOP. Proto ti zločinci vyhrají i další volby a pojede se dál. Podnikatelé, manažeři, soudci, doktoři, advokáti, zločinní exekutoři, vyšší státní úředníci, ale i mnozí starostové a primátoři se svými věrnými, většina živnostníků, OSVČ obecně, ti všichni si udělali ze státu dojnou krávu. Nikdo státu nic nedává, jen bere nebo dokonce krade. Tuhle zemi jsme si rozkradli sami. Třetina kradla a bohatla, zbytek jim to platí a chudne.
Re:Vyhrají zas, , 28.1.2012 12:05:54
Příteli,souhlas.Jde jen o to,aby ty 2/3 přišli k volbám a volili konečně neparlamentní strany.Oni i soudruzi z KSČM jsou v tomto zlodějském systému přerozdělování peněz až po uši.
Re:Vyhrají zas, , 28.1.2012 12:13:22
Kdyby byla KSČM tak čistá,proč soudruzi nepodávají trestná oznámení na ten vládnoucí zlodějský a mafiánský dobytek a jejich kauzy? Jsou stejní,akorát nejsou u koryt.Určitě mají informace větší,než obyčejný občan.
Re:Vyhrají zas, , 28.1.2012 14:29:51
KSČM? Ti se bojí říct nahlas i "hovno", jen aby nezavdali ÚS důvod pro jejich pozastavení, nebo zrušení. Aby je ÚS neposvětil návrh bývalého komunisty pana senátora Štětiny, (který v době kdy se mu to hodilo byl kovaným komunistou a dnes největším komunistobijcem), na jejich zrušení, musí být hodní jak beránek a naopak eliminovat jakékoliv podobné lidi jako je Semelová a další.
Tříurnovej Chrchla Chrchlovič Chrchlačenko bude mít pomník v Okrouhlici u HB???, , 28.1.2012 11:44:16
Jak tam spadnul do potoka a dostal zápal plic? Prolhanina jedna zrzavá. --- PRAVDA UŽ VÍTEZÍ nad lžemi největšího kokota.
Re:Tříurnovej Chrchla Chrchlovič Chrchlačenko bude mít pomník v Okrouhlici u HB???, , 28.1.2012 12:09:07
akto hovoří v ODS a TOP00
přátelé důležité je ,ze srdce z vosku pro Havla roste každým dnem, , 28.1.2012 11:43:58
vše ostatní jsou prkotiny
Re:přátelé důležité je ,ze srdce z vosku pro Havla roste každým dnem, , 28.1.2012 11:45:53
Proč to nespáleji v cementárně? Havlistické orgie pokračují v režii Kocába a přiblblíka Čourného !!!
Re:přátelé důležité je ,ze srdce z vosku pro Havla roste každým dnem, , 28.1.2012 15:42:15
Je načase otevřít Lidice a začít topit,třeba předraženým plynem ono se to za pár dní vrátí.Zazpíváme si hezky PLYN UŽ SIČÍ Z KUREV VEN.
Žádné právo neexistuje a neexistovalo,, , 28.1.2012 11:39:09
existují pouze zbraně, umění útoku a sebeobrany,lidskost(ve smyslu pomáhat slabším), morálka, víra, desatero atd..., když se dají dobří lidé dohromady tak možná by se dalo něco rozumného očekávat. Všechno ostatní slova jako demokracie, diktatura práva atd jsou nesmysl.
Co když je Okamura jen divadlo pro masy?, , 28.1.2012 11:37:46
Tady by to sedělo.Ukáže nám nový směr.Ten bude ještě horší než současnost.
Re:Co když je Okamura jen divadlo pro masy?, , 28.1.2012 11:55:43
Co tě sere ????? Stará ti nedala ????
Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:35:45
Okamuro-Semelou tě jako mletý.Proti nim nemáš šanci.Posaděj přílepky tak že nebudeš moct ani pozdravit.
Re:Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:40:14
Fischer byl jen dosazená loutka. NIKDO.
Re:Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:44:00
Víš o jaké Fischerovi vlastně mluvím?
Re:Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:47:02
O tom rypákoidovi??? Nebo o tom prdelomilovi?
Re:Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:39:45
Ty zřejmě budeš nějakej modrej anonymní vůl.....
Re:Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:42:39
stojím nohama na zemi.Malování obláčků přenechávám zoufalcům
Re:Fischer-politika-konec,Okamura-politika-konec, , 28.1.2012 11:48:25
Tomu sám nevěříš.....Modrá je dobrá, že modrý obláčku....
Supi a hyeny, , 28.1.2012 11:33:42
Pane Okamura, šlechetný a u oveček oblíbený pan odborník nad odborníky pan Pospíšil je si vědom co dělá, zvláště zdali vystudoval velmi vynikající právníckou fakultu v Plzni
http://vtipy.netroof.eu/item/5568/agentura-quotmodre-kostequot/, , 28.1.2012 11:35:32
Tak, tak.......
http://www.youtube.com/watch?v=wNiKpgUCvLE&feature=related , , 28.1.2012 11:33:30
Generální nechuť -
Šéf odborů pan Zavadil soudí, že u nás pro letošek není atmosféra na generální stávku. Jako odborář zvažuje, jak silně na zaměstnance dopadnou vládní reformy a nejspíše má signály z členské základny, že se lidé raději uskromní, než by šli do riskantních protestů. Důvodem může být pocit marnosti.
Autor:
Ivan Hoffman ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- = Kde nic není, ani čert nebere a stávkovat za vyšší mzdu postrádá smysl, je-li kasa vybílena. Pro generální stávky ovšem existují i jiné, úctyhodnější důvody, než je poloprázdná peněženka. Například potřeba svrhnout zkorumpovaný režim, když už je zřejmé, že je nereformovatelný.
Kdy se lidé generálně naštvou, není jednoduché předpovědět, podobně jako se špatně predikuje erupce sopky. Jak to ale bude vypadat, naznačuje Holešovská výzva, šířící se nyní internetem. Naštvaní lidé z desítek protivládních iniciativ plus pobouření jednotlivci se dají dohromady. Sejdou se na konferenci, ze které vzejde výzva, aby politici odpovědní za současný zkorumpovaný politický systém neprodleně rezignovali. Těm se nebude chtít, budou kritizovat samozvance a anarchisty, ale tlak bude sílit, až se systém sesype a uvolní místo novému. Nejde o nic složitého, děje se tak periodicky pokaždé, když úzká skupina lidí, kteří uchvátili moc, zdegeneruje a stane se pro společnost brzdou a přítěží.
Smyslem generálních stávek je zdola obnovovat demokracii, vzepřít se zvůli vrchnosti. Vždy je to provázeno pochybností, že se z bláta posuneme pod okap. Jenomže právě ta obava, že bychom mohli skončit pod okapem, je důvodem našeho věčného nedůstojného přešlapování v bahně. Naděje, že se svržením režimu napraví společnost, je skromná. Ale naděje, že něco napraví rezignace je nulová.
Re: http://www.youtube.com/watch?v=wNiKpgUCvLE&feature=related , , 28.1.2012 11:37:12
Ano , až pochopíme , co říká pan Zitko , nebudeme mít tuhle vládu ani den. - souhlasím s videem a všemi názory pana Zitka
Zlatá slova, , 28.1.2012 11:27:17
Pan Okamura krásně popsal to, co většina z nás cítí. Tak ale jak to odstranit?Vždyť ti Kalouskové a ostatní,jsou s koryty snad srostlí!
Re:Zlatá slova, , 28.1.2012 11:49:42
Je hodně nespokojených, ale málo vůdců a když k tomu přidáme ještě obavy na př. ze ztráty zaměstnání, každý se stáhne s brbláním a k žádným protestům se nepřidá, a ty by musely být masové, aby to kalousovi zase nebylo zíminkou k posměchu a ironii.
http://vtipy.netroof.eu/item/5183/evoluce-po-cesku/, , 28.1.2012 11:32:21
Vše je důsledek české evoluce.......
Re:Zlatá slova, , 28.1.2012 11:32:11
Ale proč jsou s těmi koryty srostlí ? Čí je to vina ? Naše !
Re:Zlatá slova, , 28.1.2012 11:39:49
Kdyby jim lid do tech koryt nic nesypal, bylo by tam liduprazdno....
Od roku 1948 až do ted...v téhle zemi vládnou zločinci, diletanti a zdivočelí zlodějští šmejdi, , 28.1.2012 11:27:04
Tragické je, že si je tupé svině pořád hejčkají a nechávají si od nich pořád dobrovolně srát na palice.
Re:Od roku 1948 až do ted...v téhle zemi vládnou zločinci, diletanti a zdivočelí zlodějští šmejdi, , 28.1.2012 11:42:34
Obecně se má za to že nadávají jsou nespokojeni z velké části občané sociálně slabší atd...což je velký omyl např po sociální stránce je spousty lidí kterým nechybí vůbec nic ale po morální stránce je tomu naprosto naopak.To čeho je schopná vládní garnitura ,je otřesný a půjde proti nim stále více lidí ze všech kruhů, už jenom z morálního hlediska, alespoň doufám.
Re:Od roku 1948 až do ted...v téhle zemi vládnou zločinci, diletanti a zdivočelí zlodějští šmejdi, , 28.1.2012 11:54:35
Souhlasím s Vámi. Vy mezi ty tupé svině nepatříte.
Nejlepší je, jak vožralej Chrchla spadnul v Okrouhlici u HB do náhonu a mohl se utopit., , 28.1.2012 11:26:33
A dostal zápal plic a von a sebranka kolem něj z něho udělali hrdinu, že to je následek komunistické basy. Jó basa: Kaviár, whisky, řízky, steaky, šampáňo - a pak že to nebyl miláček STB. Kdo jiný se base takhle měl - viz dopisy Olze Šplíchalce.
TOMIO , TOMIO, NA HRAD, REVOLUCI! JDEM S TEBOU TOMIO!!!, , 28.1.2012 11:24:00
ZABIJEM KALOUSKA, NEČASE A GAZDÍKA!!!
Re:TOMIO , TOMIO, NA HRAD, REVOLUCI! JDEM S TEBOU TOMIO!!!, , 28.1.2012 11:34:10
Prosím, nechte to na profesionálech. Děkuji.....
ODS a Bursík!, , 28.1.2012 11:23:19
Zloděj Petr Wolf je protěžované dítko zlodějské ODS. To on byl základním kamenem zločinné Topolánkovy vlády a kvůli němu také tato vláda padla. Všude je třeba psát: WOLF rovná se ODS a též zločinec Bursík!
Nejlepší je, jak vožralej Chrchla spadnul v Okrouhlici u HB do náhonu a mohl se utopit., , 28.1.2012 11:23:18
Dotace, , 28.1.2012 11:21:10
Co se rozjely dotace a především z EU, mnoho lidí bezskrupulí je začalo využívat. Nekvalitně provedené práce, nebo téměř vůbec, zaměstnávání načerno a především čerpání peněz na pseudopráce. Imaginární projekty, imaginární investice,jsou vesměs Potěmkinovy vesnice. Pokud je to ještě z životního prostředí, tak tam je to pliticky nedotknutelné. Co je ve jménu ekologie je vždy ve jménu ekologie, jako ve jménu Boha, KSČ (v minulosti) ve jménu demokracie a pod. Těch peněz je tolik, že není možné to zkontrolovat. Veřejnost a občané mlčí, protože jsou taky zaháčkovaní, nebo usilují o to aby byli zaháčkovaní. A taky mají strach, protože ti co to čerpají jsou zkorumpovaní s úřady. Takže jim všechno projde. Úředníci mají strach, protože když na ně nastoupí takový kretén (jako byl jakýsi Magor, je to stále stejné), tak ze strachu nic nezjistí. Taky dostanou pokyn ze shora a je to. Není z toho úniku!!!
http://vtipy.netroof.eu/item/6294/po-mne-potopa/, , 28.1.2012 11:37:57
Chácháchá...........
Re:Tito supi a hyeny musí být souzeni jako vlastizrádci !, , 28.1.2012 11:22:12
Ale, kdo je bude soudit ???
Re:Tito supi a hyeny musí být souzeni jako vlastizrádci !, , 28.1.2012 11:43:48
Mezinarodni soud, obdoba Norimberskeho procesu.
Škoda, že už nežije strýček Jedlička. To by byl nejlepší prezident, , 28.1.2012 11:19:59
pro tenhle křupanov obývaný tupými sviněmi, které si pořád nechávají dobrovolně srát na palice.
Za chvíli máme objed a pak injekce. Napoleon dostává tři a já jen jednu., , 28.1.2012 11:19:57
Já bych také mohl být prezidentem protože jsem hrozně chlastal a jsem zrzavej a malej Skutr.
Jeden prezident ZLODEJ a, , 28.1.2012 11:15:40
druhej korala,devkar a prohulenej az do morku kosti. KDO bude TRETI? To bude zalezet na nas ale zadne velke iluze si nedelam. Ceske podplacene media ODS+TOPem UMEJI udelat CURAKA z kazdeho,staci kdo bude u nich inzerovat za xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx desitek-stovek MILIONU!
Okamura vás nezachrání., , 28.1.2012 11:15:17
Tady jsou 2 možnosti bud extrém zleva či zprava.Ale ne Kanamura.To je ,jak ten Babiš.
Copak je policie hlucha?, , 28.1.2012 11:11:37
Povinosti policie je prosetrit i anonymni udani, natoz adresne. Policie je ozbrojena, ma prostredky a zakony, na zaklade toho ma moznost zasahnout. Vzdyd si ji obcane plati ze svych dani, tak at pomaha.
Pan Okamura na Hrad!, , 28.1.2012 11:09:34
To by Cechy praskali ve svech naporem turistu z Japanu a ne jak ted kdyz turista se boji ze v cechach mu po VZORU jejih hlavy statu neco UKRADNOU.
Okamura bude jistě politicky odstraněn. Lidi, chcete změnu a tu Vám současné parlamentní strany nenabídnou., , 28.1.2012 11:08:43
Lidi, postavte se ne za Okamuru, ale před Okamuru. Jinak ho ti zmrdi odstřelí a dosadí si dalšího Kalouska či Babiše a budou krást a vraždit dál.
Re:Okamura bude jistě politicky odstraněn. Lidi, chcete změnu a tu Vám současné parlamentní strany nenabídnou., , 28.1.2012 11:21:19
před Okamurou a za Okamurou nikdo nesmí stát, jinak nebudu hrát !
Je jedině v tom,všechny stavby státu zastavit a zloděje pozavírat, , 28.1.2012 11:07:25
Jinak se to celé v krátké době zhroutí samo do sebe.
Válová promluvila! Bude pokračovat?, , 28.1.2012 11:06:56
http://www.svobodni.cz/media/clanky/1426-valova-kruh-se-uzavira/
Re:Jaký naší země?, , 28.1.2012 11:41:48
Jestli je tady někdo zkurvysyn, pak to jsi zcela jistě ty, blbečku!!!
Re:Jaký naší země?, , 28.1.2012 11:31:29
Tak ty to máš pěkně rozdaný Honzíku. A už jsi mluvil s primářem???
Ryba smrdí od hlavy, , 28.1.2012 11:19:58
Wolf je darebák, alemalý darebák !!
Ti největší sedí ve vládě!! Jestli někteří přímo nekradou, tak krást svým známým, sponzorům umožňují, krádeže kryjou !!
Ryba smrdí od hlavy, to je známá pravda !!!
Pan, , 28.1.2012 11:14:01
Okamura se možná něco vynechal - dokud se nezmění kapitalismus na něco přijatelného, tak tu dobře nikdy nebude. Mimo jiné mně to řekl i otec,když mluvil o I.republice - i tehdy to stálo za hovno.
Re:Jaký naší země?, , 28.1.2012 11:10:14
Honzo, zkurvysyn jsi hlavně Ty a vypadá to, že jsi možná i Čech.
Je jediný prostředek ja tuto katastrofu zastavit, , 28.1.2012 11:04:40
Jinak se to celé brzy zhroutí.Zloději pracují naplno.
Kanimůro najdi nezkorumpovahého soudce a st.zástupce zhola nemožné., , 28.1.2012 11:03:11
A hlídej si ať se k tobě nepřiblíží Langeroid Dalíkoblb a
nikdo ze stávajících politiků.
zajímalo by mě, , 28.1.2012 11:02:47
A to toho Wolfa jen zavřeli, nebo musel vrátit i ten nakradený majetek?
Re:zajímalo by mě, , 28.1.2012 11:08:15
jestli nevrátil, tak pak je to celý k smíchu, jen další vyhozený peníze za soud a za péči ve vězení...
U nás zcela zbytečná a přesto se dál buduje na dluh, , 28.1.2012 11:02:37
Jinde nejsou ale nikdo to nezastaví.Životní prostředí povoluje a stavební úřad podvod posvětil.Novináři?Kašlou na to zkoumat jestli je stavba nutná.
Wolfův hlas, hlas odpadlíka a korupčníka přispěl k volbě Klause, , 28.1.2012 10:53:33
Wolfův trest 5 let je k smíchu. měl dostat doživotí a konfiskace majetku.
DŮCHODCE, , 28.1.2012 10:50:48
pospíšil zrušil zákon kdyby se dostal do korupčního problému aby ho nikdo nemohl za to soudit.má někdo přehled kolik korupcí zde bylo uvedeno od pádu komunistů.pro politiky je eu příjem korupce.kdyby s todo neměli mamon, tak by neměli zájem pomáhat mmf.
???, , 28.1.2012 10:49:09
Jenom debil může přirovnávat Sládka k panu Okamurovi, jenom debil.
Re:???, , 28.1.2012 10:52:43
A ty jsi debil, který neumí číst nebo chápat ? Někdo je nesrovnává, tady jde jenom o to, že toho Okamuru ti drbani nahoře odrovnají. Samozřejmě, že Okamuru Sládka nelze srovnávat.
Havlův popel se měl rozsypat na Václavském náměstí. Aby až do konce Světa po něm lidi mohli šlapat. , , 28.1.2012 10:46:42
Havel jako symbol láskopravdy se nehodí ani na sypání chodníků.
Re:Havlův popel se měl rozsypat na Václavském náměstí. Aby až do konce Světa po něm lidi mohli šlapat. , , 28.1.2012 10:51:02
Větší hovado než jsi ty se v této diskusi ještě neobjevilo. Neber si do huby jméno váženého pana Havla a najdi si jinou diskusi. Dle příspěvku jsi zapšklý starý neúspěšný komouš, že? Chudáku.
Re:Havlův popel se měl rozsypat na Václavském náměstí. Aby až do konce Světa po něm lidi mohli šlapat. , , 28.1.2012 11:01:59
A za toho komouše máš u mne přes hubu!! Zaslepený zmrde, já na rozdíl od tebe a tvého otce nikdy komunista nebyl. Chápeš že mají lidi na Havla a TGM i jiný názor?
Re:Havlův popel se měl rozsypat na Václavském náměstí. Aby až do konce Světa po něm lidi mohli šlapat. , , 28.1.2012 10:59:34
Jedni uctívají Havla, druzí Stalina a třetí Hitlera. Všichni jsou u mne slepé hovada.
Re:Havlův popel se měl rozsypat na Václavském náměstí. Aby až do konce Světa po něm lidi mohli šlapat. , , 28.1.2012 10:57:03
No jistě, kdo není sympatizant Havla je automaticky komouš. Přitom Havel se s těmi komouši v listopadu 1989, tak bratříčkoval a zajistil jim beztrestnost a podnikání...hahaha
Drancování ČR je srovnatelné s dobou po Bílé hoře. Nyní se zadlužili i další ještě nenarozené generace. Modří zaprodanci patří na šibenici, , 28.1.2012 10:41:34
PROC vyzivujeme ZLODEJE na Hradcanech, , 28.1.2012 10:40:01
Klaus KRADL v primem prenosu v CHile pero za cirka okolo 100TISIC,Neeeeeeeeeeee propisku jak nam Ceske podlacene media LHALI,hlava statu dela OSTUDU ve svete bud svou nemoci (kleptoman)a nebo je to protrelej chmatak coz bylo videt na usmevu kdyz to pero bylo v jeho kapse. CELEJ SVET SE BAVIL na CNN 48 HODIT TO VYSILALI. u nas to odflakli jednim sotem.
Re:PROC vyzivujeme ZLODEJE na Hradcanech, , 28.1.2012 10:44:05
Jsi blázen a nebo jen nemáš rád Klause protože tě převyšuje ve všech ohledech, pologramotná socko která ani neumí používat diakritiku?
Re:PROC vyzivujeme ZLODEJE na Hradcanech, , 28.1.2012 10:51:22
DIAKRITIKA SEM, DIAKRITIKA TAM...DŮLEŽITÝ JE SMYSL A TEN JE JASNÝ.
Re:PROC vyzivujeme ZLODEJE na Hradcanech, , 28.1.2012 10:49:45
Vždyt má pravdu. Klaus zesměšnil naší republiku. Celý svět si z toho pořád dělá v různých talk show srandu.
Re:PROC vyzivujeme ZLODEJE na Hradcanech, , 28.1.2012 10:49:08
Ty jsi zaslepenec a i kdyby jsi uměl celou malou násobilku, tak učenec z tebe nebude.
Okamuru odrovnají, tak, jako kdysi odrovnali Sládka., , 28.1.2012 10:35:52
At byl Sládek jaký byl...tak měl ve všem pravdu...ta jeho pravda se projevuje, čím dál víc.
Re:Okamuru odrovnají, tak, jako kdysi odrovnali Sládka., , 28.1.2012 10:38:44
agenta sládka "odrovnali" s ukradenýma penězma za volby republikánů do velkovily v Brně Útěchově, kde spokojeně žije se svou židovkou Rajsiglovou
Re:Okamuru odrovnají, tak, jako kdysi odrovnali Sládka., , 28.1.2012 10:46:24
Ty jsi opravdu hlupák a nezasloužíš nic než pravý ruský komunismus.
Re:Okamuru odrovnají, tak, jako kdysi odrovnali Sládka., , 28.1.2012 10:41:07
Sládek a jeho vila ??? Oproti všem těm polistopadovým bastardům je to úplná žebrota...
Kdy konečně národ pochopí že kradou a berou úplatky pouze státní úředníci., , 28.1.2012 10:31:23
Vážení, nemáme vyživovací povinnost vůči žádnému státnímu úředníkovi!!
názor, , 28.1.2012 10:30:31
no to nevíte ani já ani ostatní co se děje no příklad měla být zahájena stavba obchvatu projekt za dvacet milionů schválně se to protahovalo aby se nezačalo ve stanovené lhůtě stavět /2roky/a to se nestihlo tak musel být udělán jiný projekt tou samou firmou a ti jen změnili datum a běželi do banky pro peníze!
Dokud bude mít český, užitečný a zdegenerovaný dobytek dostatek masokostní moučky..., , 28.1.2012 10:30:18
tak tady žádná revoluce, defenestrace a vůbec nějaká občanská revolta prostě nebude.
Re:Dokud bude mít český, užitečný a zdegenerovaný dobytek dostatek masokostní moučky..., , 28.1.2012 10:38:40
naprostý souhlas,jestli někdo na světě něco závidí našim polokopytníkum tak je to český tupý lid!
Opravdu není co dodat. , , 28.1.2012 10:29:53
Opravdu není co dodat. Snad jedině to, aby se pan Okamura brzy octnul ve vyskoé politice. Čím dříve, tím lépe. Navzdory panu premiérovi a jeho partě. Už teď z toho mají kopřivku.
Re:Opravdu není co dodat. , , 28.1.2012 10:38:19
...neboj se Ivane,oni by si již toho Okamuru přetvořili k obrazu svému,nebuď naivní.
Jsem občanem a máme ústavní právo...., , 28.1.2012 10:29:04
S panem Okamurou v jeho názorech souhlasím.Diktatura ANO A SE VŠÍM.Proč?Bývalá Jugoslávie:Za J.B.Tita byla sjednocená a turismus jak na západních pbřežích.Dnes rozvrácený stát na znepřátelené kolonie západu.Bývalý Irák:Rozbombardovaná země s nevraživostí jedné skupiny na druhou.Bývalá Lybie:Dnes rozbombardovaný stát se stejnou nevraživostí skupin vůči sobě.A tak bych mohl pokračovat.Nebýt Putina tak už v Rusku by nebyl kámen na kameni.Bývalé Československo:Dohromady docela silný konkurenceschpný stát,po rozbití lehce ekonomicky napadnutelný.Dnes a denně čteme,jak se utvářejí skupiny,organizace,které mají jeden a ten stejný záměr,odstoupení nynější politické nomenklatury,ALE,NEMAJÍ ŠAVNCI: PROČ???Protože jsou nejednotní!!!Proti pár jedincúm se vždy opatření najde,ALE NE PROTI SJEDNOCENÉ MASE LIDÍ.Tyto proudy budou svedeny do rybníka a pak se nechá postupem vyschnout.Být to záplava a povoden sjednocených lidí,lehce by vypláchnul ten Augiášův chlév,plný špíny.A do vlády POUZE ODBORNÍKY NA TU KTEROU DANOU OBLAST.Vyšetřit do důsledků co kdo od roku 1989 nakradl a do puntíku vrátit nebo zabavit majetek,plus přiměřený trest.Každého jednoho sedícího ve státní správě a poškozujícího tento stát jakýmkoli spůsobem odsoudit za vlestizradu.Není jiného východiska než vše postavit do přímé úměrnosti a začít tvořit čistou demokracii.Občané budte jednotní proti zlu a násilí na Vás vykonávaných
Re:Jsem občanem a máme ústavní právo...., , 28.1.2012 11:02:05
Mate pravdu, ale ono dneska zrovna mrzne, lidi do ulic nedostanete....Na jare prijdou povodne a budou se odsranovat nasledky, tak zase nic....V lete budou dovolene. Tak snad zase na podzim....
jenom vězení ?, , 28.1.2012 10:27:07
Wolfovi měl být uložen také trest propadnutí veškerého majetku !
Okamura, , 28.1.2012 10:24:25
Jen kdyby bylo víc bohatých podnikatelů kteří by se nedali uplatit aby drželi hubu.
Re:Okamura, , 28.1.2012 10:36:59
Pyča, ty jsi největší vůl jakého jsem četl. Zamysli se kde je vrchol bohactví a kde se již nekrade
Založím konto a vyhlásím sbírku na likvidaci našich politiků. Jinak to nejde, , 28.1.2012 10:22:05
Ti zmrdi po vyhození dveřmi se oknem navrací a kradou dál.
Není co dodat., , 28.1.2012 10:22:01
To, co se stalo u nás po "Listopadu 1989" je banditismus nejhoršího kalibru. A obrovský podíl na tom má současná " pomazaná hlava " spolu se svými kámarády. Teď si za státní peníze pořídil cestovku a posílá nám zápisky z cest.
Člověku se už nechce ani nadávat. Dvacet let člověk pracuje , každou korunu odmakanou a jen zírá na ty nebetyčné zloděje a neinteligentní, nehospodárné diletanty a blbce.Klacek a po hřbetě.
Teprve tento článek mne přesvědčil, že Okamura patří na hrad., , 28.1.2012 10:20:35
Co se nerozkradlo za TGM, to znárodnili komunisti a po 89 pokračovatelé TGM dokradli. Největší zrůdy národa českého byli Havel a TGM se svými chlebodárci.
čtěte Blisty, , 28.1.2012 10:20:27
Řešení finanční krize: Rozhazujte z vrtulníků lidem v ulicích miliardy
možná už je tady doba kdy začnou bohatí podnikatelé řešit politiku, , 28.1.2012 10:19:29
protože zatím tam seděla chudá lůza a ta krade vždy a všude.
Re:možná už je tady doba kdy začnou bohatí podnikatelé řešit politiku, , 28.1.2012 10:42:54
Zatím vládne pouze zločinecká klika. Bohatí podnikatelé,zdrcující většina z nich zbohatla rozkrádáním, jsou součástí této zločinecké kliky. Buď jsi jeden z nich,to s největší pravděpodobností, a nebo jsi totální dement, který není schopen chápat dnešní dění.
Re:možná už je tady doba kdy začnou bohatí podnikatelé řešit politiku, , 28.1.2012 10:35:31
Ve kterém ústavu ležíš? Pamatuj, že na počátku každého bohatství byl zločin. Ty chceš zločince do vlády? Tady musí přijít zákon, že kdo krade ten bude zastřelen a nebo useknuta ruka. Ty vůbec nic nechápeš - kradou všichni co dostanou příležitost a nebojí se trestu.
Re:možná už je tady doba kdy začnou bohatí podnikatelé řešit politiku, , 28.1.2012 10:21:48
ale nejvíc kradou "bílé límečky",a to v milionech a miliardách
Dívejte se radši na ženské finále v tenisu na Australian open, , 28.1.2012 10:18:42
to není o tenisu, to je o tom, která má silnější hlasivky...hahaha
copak??, , 28.1.2012 10:17:41
co jste si zvolili to máte,nebrečte ! I ted ,když vidíte že je to průser jen sedíte a kecáte o tom že je potřeba vyjít do ulic,už i Slováci aspon trochu ale přeci vyšli do ulic kvuli "Gorile" ale tady kdyby byl "King Kong" tak se nic dít nebude a bude se jen kecat u piva a na diskusích!!!
vyzývým všechny občany i ty retardované,kterých je jistě většina at, , 28.1.2012 10:14:50
vypnou tv a na chvíli přeruší sledování těch slabomyslných sertiálu,dále at odloží bučky a tlačenky a zamyslí se nad tím kde náš stát směřuje a jakému riziku svou něčiností vystavují své děti!!
V opačném případě se vystavujete riziku,že vám budou chodit vaše děti močit na hrob!
Já taky !!!, , 28.1.2012 10:13:51
Práva a povinnosti musí platit,pro všechny stejně. Pan Okamura by měl začít schánět potřebný počet podpisů,protože musí počítat s tím,že současná postkomunistická vládnoucí klika se bude všemožně snažit zamezit jeho kandidatuře.
Wolf jde sedět, protože byl z ČSSD., , 28.1.2012 10:10:55
Stejně jako ten min. financí Svoboda. Zatím nešel za katr žádný politik z ODS. Což o policii a justici něco říká...
Ale kdeže, sedět jde protože ukradl 11 milionů., , 28.1.2012 21:07:22
Ale kdeže, sedět jde protože ukradl 11 milionů pane demagogu. PS. : Wolf je přeběhlík, který podporoval Topolánkovu vládu.
Z těch pěti let si Wolf odsedí 2,5 roku na státní útraty, ale 11 melounů mu zůstane. Měl by peníze vrátit do státní kasy a trest si vykonat doma, aby si ho sám platil a mohl vydělat ještě na mastnou pokutu, která mu měla být vyměřena. Ten trest co vyfasoval je jen výměch.
Lidi postavte se za Tomio Okamuru a vyjděme do ulic,, , 28.1.2012 10:07:18
je to jediný bohatý člověk, nezatížený rozkrádáním a se zdravými poctivými přístupy k občanům, který se nebojí říci pravdu o naší zkorumpovaných politicích.
Vyzývám všechny lidi,aby neodkladně odvolaly tlustého Pétu a jeho skvadru ničemu!, , 28.1.2012 10:06:57
Dále žádám lid aby neodkladně odvolaly Sobotku a jeho noschledy,dále žádám aby lid odvolal všechny co za posledních 22 let jen smočily rypák v jakékoly vládě,pokud tak neučiníte,vystavujete se riziku,že vám vaše děti budou chodit na hrob močit místo aby vám nosily květiny!
Supi a hyeny.., , 28.1.2012 10:03:36
Jen souhlas s Vámi Pane..
Smutné je že se nám smějí, denodenně okrádají dál.
Kdo zde vládne, mafie, banky, bezohlední zločinci..
Díky pane
Trest?, , 28.1.2012 9:59:36
Z těch pěti let si Wolf odsedí 2,5 roku na státní útraty, ale 11 melounů mu zůstane. Měl by peníze vrátit do státní kasy a trest si vykonat doma, aby si ho sám platil a mohl vydělat ještě na mastnou pokutu, která mu měla být vyměřena. Ten trest co vyfasoval je jen výměch.
Re:Trest?, , 28.1.2012 10:37:14
Souhlasím. To je přesné.Dvaapůl roku fešáckého kriminálu,který mu bude jeho manželka-věrná spolupachatelka vylepšovat z nakradených milionů a návrat do blahobytu. To není žádný trest. Trestem by bylo vrátit nakradené miliony, několikamilionová pokuta a nechat pouze životní minimum. To by byl spravedlivý trest.
Papoušci a medvídci Koalové rvou maso z naší země !, , 28.1.2012 9:58:45
A já na Vás apeluji, co s tím uděláme ?!
Minuly týden dostal nějaký radní 2 000 000 na nákup techniky pro firmu, , 28.1.2012 9:58:43
která dá práci 5 romum!!!!!!
K tomu za něj bude mzdy a odvody po dobu 2 let vyplácet uřad práce!!!!!!!
Pokud vy chcete podnikat a dostanete se do dluhu,ta ne že nic nedostanete,tyto kurvy se na vas sesypou jako supy aby dostaly posledni korunu,kterou dlužite na pojištěním i kdyby jste měly chcípnout hlady!
Už víte co za zmrdy vám tady vládnou!
Hlavně se na pana Okamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 9:55:41
Doufám,že vylezete do ulic na podporu Okamury,pokud teda chcete změnit poměry v teto zemi,Babiš to pro vás jistě neuděla,jedině Okamura neni spojený s privatizacemi a kuponovou rozkrádačkou!!
Re:Hlavně se na pana Okamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 10:00:23
Když Okamura napíše ,že Volf by měl dostát milost , že je malá ryba a že dostál tvrdý trest . ták se fakt můžem na Okamuru vysrát .
Re:Hlavně se na pana Okamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 10:44:10
Vy neumíte číst?
Re:Hlavně se na pana ý primitivkterý nemá elementárníznalostOkamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 10:12:38
Jste t
Re:Hlavně se na pana Okamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 9:57:04
Že někdo vyleze do ulic...hahaha Tak to čekej...hahaha Jinak s Tebou souhlasím.
Re:Hlavně se na pana Okamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 10:01:58
Revoluce to je panečku věc, všichni bychom se přidali, ale když vona hraje ta Ulice anebo Ordinace v růžové zahradě- případně jiné pí*oviny
Re:Hlavně se na pana Okamuru zase vyserte až na něj budou mršiny utočit!!, , 28.1.2012 9:59:52
No když nevylezou,tak at se pak připraví,že jim jejich děti budou chodit na hroby chcát misto nočeníé květin!
Je to pravda, , 28.1.2012 9:54:57
u nás je něco podobnýho MŮ dává dotaci cca.250 000 ročně čajovně.Jo to se to podniká.
komentář, , 28.1.2012 10:58:48
tohle dilema opouštím tady se lidi navzájem urážejí a to je váš problém!
havel, , 28.1.2012 10:55:28
nechte nebožtíka na pokoji!já jsem na naštvanej taky ale to se dá změnit!
komentář, , 28.1.2012 10:49:02
lide český je mi z vás smutno vy dělíte lidi na černý žlutý vietnamce indy němce ..já mám jen dvě skupiny a to dobrý a špatný a je mi jedno jestli je to ukrajinec nebo či co!on nepotřebuje krást jako tahle vláda /je mi záhadou jak se tam dostali VV/
Re:součást mafie Miloše Zemana, , 28.1.2012 10:35:47
nemyslím že má spolky se zemanem tomu chlapovi to přemýšlí
Ogimuro,, , 28.1.2012 9:51:17
proč supi a hyeny, nazývejme je pravými jmény, modří mafián, zloději z TOP 09 a další podnikatelská estebácká sebranka
Tomio,, , 28.1.2012 9:50:48
mluví jasně,stručně a adresně.Naše věrchuška si za dvadvacet let zvykla na neprůstřelnost a nepostižitelnost.Dotační peníze z EU jsou soustavně rozkrádány na nesmyslné projekty.A tam kde by byly třeba pak chybí.Podpořit vědu,skutečné vzdělání perspektivních,nadaných mladých lidí.Bravo Tomio,jen tak dál.
Teď jsme měli velkou vizitu a vedle mě na posteli leží Napoleon, Havel a Edizon., , 28.1.2012 9:50:17
Já jsem Honza 6666 ale ve skutečnosti jsem Stalin.
Re:Teď jsme měli velkou vizitu a vedle mě na posteli leží Napoleon, Havel a Edizon., , 28.1.2012 9:56:15
A to ti řekl kdo, že jsi Stalin? Bůh?
Re:Teď jsme měli velkou vizitu a vedle mě na posteli leží Napoleon, Havel a Edizon., , 28.1.2012 9:57:32
Lže, nic takového jsem mu neříkal
Jábysem chtěl i Mašína za prezidenta, protože umí anglicky a tak mluví Obama., , 28.1.2012 9:39:16
Hesky by se domluvili, vrchní sestra to také říká.
Re:Jábysem chtěl i Mašína za prezidenta, protože umí anglicky a tak mluví Obama., , 28.1.2012 9:50:13
Spíš vzít MAŠÍNgewér a jít na prezidenta - nechtěls tohle napsat _!
Re:Jábysem chtěl i Mašína za prezidenta, protože umí anglicky a tak mluví Obama., , 28.1.2012 9:40:20
Jak je v Ústí Ryku, co revma? Jedeš zejtra na vyžírku k rodičum homosexuále?
Re:Než asijskýho popeláře to už je lepší Lívie :-), , 28.1.2012 10:28:08
livieta by s tam vyjimala svou krasou a mluvčiho by ji mohl delat ten jeji krasny syn. noto by byla silna dvojka sklausem vpozadi.a vsichni tři povinne by museli viset na uřadech a ve skolach.to by byla pastva pro oči.
Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 9:35:59
než pošilhávat po prezidentství.
Re:Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 9:45:22
Přišli by jste o dávky co?Kdyby Okamura tady zavedl pořádek!!Okamura premiérem!!!Okamura je borec!
Re:Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 9:46:28
Tomu nevěř. Každej debil vidí v popeláři Okamurovi vzor.
Re:Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 10:47:57
Debil jste vy,stačí co tu o vás lidé napsali.
Re:Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 9:44:41
Pokud bude mít Okamura zdravé myšlenky tak pro mě za mě může jezdit třeba bez řidičáku. A dále - i kdyby byl instruktorem autoškoly tak nemůže za neošetřený povrch vozovky. Měl ses na tu relaci v TV o Okamurově bouračce díbvat až do konce.
Re:Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 9:45:36
Naštěstí o tom blbci jako seš ty nerozhodujou.
Re:Popelář Okamura by se měl v první řadě zapsat do autoškoly, , 28.1.2012 9:56:47
Zase jeden náhodně probuzený člen Modrého týmu a IQ modré tykve.Spěte klidně dál volby prý ještě nebudou!
Tomio, co se stane, , 28.1.2012 9:34:00
Co se stane s Okamurou v politice: 1) Přetáhnou no na svoji stranu(stane se z něho stejný darebák); 2) Zlikvidují ho(jakkoli); 3) Vydrží a bude stále na stejné straně.
Re:Tomio, co se stane, , 28.1.2012 9:47:05
Vypadá to, že ho chtějí přetáhnout slizouni z KDU
Dáša Havlová na hrad. U nás v ústavu ji máme rádi, jednou mi dala žvejkačku., , 28.1.2012 9:28:44
Re:Dáša Havlová na hrad. U nás v ústavu ji máme rádi, jednou mi dala žvejkačku., , 28.1.2012 9:38:42
Ale zhubly jí strašně kozy
Re:Dáša Havlová na hrad. U nás v ústavu ji máme rádi, jednou mi dala žvejkačku., , 28.1.2012 9:37:53
blbečku, existuje něco, nebo někdo koho bys neurazil. Tvoje chování jsou příznaky zanedbané debility.
Re:Dáša Havlová na hrad. U nás v ústavu ji máme rádi, jednou mi dala žvejkačku., , 28.1.2012 9:38:44
Nevydávej se za mě.
VOLTE Okamuru na iDnes v anketě za prezidenta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 28.1.2012 9:25:17
hruza, , 28.1.2012 9:25:14
obavam se, že pokud propuknou nepokoje nastane mezi lidma totalni nevraživost.Jeden se bude mstit druhemu nespolehaji tak trochu na to__????Jsme vubec schopni to dovest do konce??omluva za odbočeni od članku!!!
Re:hruza, , 28.1.2012 9:38:30
Jedním z hlavních úkolů BISky jeINFILTROVAT + monitorovat VŠECHNY NOVĚ VZNIKAJÍCÍ politické INICIATIVY v tomto státě. Už v této chvíli je ve vedení těchto spolků a organizací několik lidí, kteří na stůl důstojníků BIS posílají svodky z činnosti a databáze nespokojených občanů s "ohněm v srdci".NA TO MŮŽETE VZÍT JED !!
je to tak , , 28.1.2012 9:24:42
Pokud Okamura říká že trest pro zloděje Volfa je tvrdý a že by mu dál milost pokud prozradí kdo mu ty dotace dál , ták Okamura je normálni blb a normálnímu člověku musí byt jasné za koho Okamura kope . Kdo dotace přidělovál je normálně zjistitelné jenom musí někdo chtít .
Re:je to tak , , 28.1.2012 9:37:15
Porozuměl a z celého článku mi vyplývá že by měl dostat volf milost ,pokud zdělí kdo mu dotace dál a že dostál tvrdý trest . Jenom kdo mu dotace přiděli je určitě dohledatelné i bez volfa . A že je byvalý poslanec Volf malá ryba je taky kravina , je to jedna z největších .
Re:je to tak , , 28.1.2012 9:49:34
Mnohem horší než to že nějakej zlodějíček Wolf prošustroval dotaci je to že byl jako poslanec vydírán, že ho kryli na nejvyšších vládních místech. Že policie a justice nekonala tak jak měla.
Re:je to tak , , 28.1.2012 9:42:26
to není žádná velká ryba a vy jste jednoduchý černá nebo bílá
Nejlepší prezident byl Václav Havel, u jehož fotky každé ráno onanuji., , 28.1.2012 9:24:33
Před volbama žvaní jako Bárta, po volbách bude všechno jinak., , 28.1.2012 9:22:19
Před volbama žvaní jako Bárta, po volbách bude všechno jinak.
Re:Před volbama žvaní jako Bárta, po volbách bude všechno jinak., , 28.1.2012 9:24:22
Honzo, vy to víte předem ? Já si myslím,že by měl dostat šanci.Když se nepovede, za 4 roky skončí.....Nesuďte dne před večerem....Já mám pocit, že tenhle pán nelže...
Re:Před volbama žvaní jako Bárta, po volbách bude všechno jinak., , 28.1.2012 9:34:58
Ne, neměl by dostat šanci, parazity nepodporuju ještě k tomu asijský.
Re:Před volbama žvaní jako Bárta, po volbách bude všechno jinak., , 28.1.2012 9:59:28
Já bych to asi s Okamurou risknul. V panoptiku bizarních figurek, které by chtěly vzít otěže vlasti do svých rukou - naprosto bezpáteřní Fischer a Sobotka, politruk Nového světového řádu Švejnar, nána Němcová - tady září Okamura jako jitřní hvězda.
Zastavme to, dokud je čas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 28.1.2012 9:22:00
Lidi, vzpamatujme se. Uvědomte si, že všechny zákony, exekuce i Drábkovi deformy mají jeden cíl. Primárním úkolem exekucí, stejně jako Drábkových deforem a ostatních úprav zákonů je totální ožebračení(jakýmkoli způsobem) většiny obyvatel a vytvořit tím velice početnou levnou pracovní sílu. Pracovní sílu bez práv, bez jakéhokoli vlivu na dění v republice a odkázené jen na blahovůli několika zbohatlíků. Bude tu novodobý feudalizmus. Existuje nějaká, v poslední době přijatá "reforma" nebo zákon, která by nesměřovala k tomuto cíli?
Obřezaní klucí mají problém - Okamura evidentně není z jejich stáje a míchá kartami., , 28.1.2012 9:21:17
Co s ním? Dát mu funkci a zavřít hubu? NECHCE. Ušít na něj boudu? PRŮBĚŽNĚ SE NA TOM PRACUJE. Uplatit ho? NECHCE ! Co s ním? ------ Palice je boleji a čas běží. Na hrad jsou přece naplánováni kongresem Švejnar a Fischer. Švejnara zase na tento akt přivezou z Ameriky, kde je chován, aby se nemohl zkompromitovat nějakou hloupostí. A najednou Okamura s takovými preferencemi. Jediná možnost je, že jeho rodičovi se najde v archivu ten správný předek a tím i Okamura dostany správné kořeny.............
Re:Obřezaní klucí mají problém - Okamura evidentně není z jejich stáje a míchá kartami., , 28.1.2012 9:25:47
Stačilo by na začátek, kdyby se p.Okamura stal ministrem financí.....
Velmi rozumné názory, ten pán se mi líbí !, , 28.1.2012 9:19:47
Má pravdu, polovina tzv. podnikatelů zvlčila, jsou to jen a jen zloději. A vládní garnitura slouží jen pár finančním skupinám a očesává stát podle jejich diktátu. Oni sociální a právní stát nepotřebují, oni si všechno koupí.
Už toho nechte, , 28.1.2012 9:15:30
Je zajímavé, že když se objeví nějaký ten, byť nepatrný úspěch polistopadové vládní garnitůry, je to podle mnohých zásluhou pravicové politiky. Ale když se krade(a to je mnohem častější případ), mají to na svědomí komunisti, kteří stále sedí ve vedoucích funkcích. Uvědomujete si ten blábol? Kradou proto, ne že by byli rudí, modří, zelení či strakatí. Kradou proto, že jsou to gauneři. Přestaňme se už na komunisty vymlouvat. Už 22 let nejsou u moci.
Supi a hyeny, , 28.1.2012 9:15:25
V dnešní politice, včetně té regionální snad dnes nenajdete slušného politika. Wolf byl po právu odsouzen, což ještě není jisté, odvolal se, uvidíme ce na to řekne odvolací soud. Jenže on není jediný ušpiněný, kdyby zde skutečně fungoval právní systém, padni komu padni, jako ve vyspělých státech zde bylo uzákoněno prokazování majetku, myslím že by nám basy nestačily, asi bychom je pro naše politiky museli zřizovat nové. Ale kdo na jejich místa ?
Dovolím si zkopírovat část z jiné diskuse :
Co je však největší problém: Problém není v tom jak se zbavit současných politiků. To opravdu není tak těžké dosáhnout, jejich odvolání či svrhnutí. Problém je totiž ten. Kdo půjde do politiky místo těchto zmetků? Za současného stavu této společnosti je více než 90 procentní pravděpodobnost, že se do politiky místo jedněch zmetků dostanou zmetci jiní.
Proč tomu tak je? Protože jsme nedůslední a mnoho dáme na to jak kdo mluví a příliš často omlouváme to jak se ten který člověk choval v době kdy zde byla ta nějaká váda předchozí. Nejsme schopni dodržet a uzákonit zásadu, že ten kdo jednou byl v politice za nějakou politickou stranu nesmí zůstat v politice za stranu jinou. Lidé si nechtějí připustit, že každý člověk může mít jen jedno přesvědčení, jeden charakteristický rys. S tím se v podstatě člověk i narodí a dále je utvářen vychovou. Takže pokud se v tomto státě stalo a stále se to děje, že člen SSM či bývalé KSČ je dnes pravicový politik a komunistobijec, není to přesvdčení tohoto člověka. Je to jen další jeho přetvářka, aby mohl být u koryta . O víru či přesvědčení těmto lidem nejde a proto tak snadno a rychle po volbách upouští od svých slibů.
Proč? Protože je nikdy nemysleli vážně, nehodlali je splnit. Před každou novou revolucí či výzvou, by si proto český občan měl uvědomit zda je připraven k důslednému postupu v zájmu změn, zda je připraven odsoudit chování a jednání souseda, kamaráda a říci mu do očí, Karle je mi líto, ale ty jsi se choval jako prase, byl jsi ve straně, která škodila státu a tak vypadni a nelez mezi nás, my ti nevěříme. Víme že jsi byl již ve dvou třech stranách a nejsi dobrým člověkem. Potom není potřeba fanatismu a tyto lidi soudit v monstr procesech. Opravdu postačí ty lidi odstranit z veřejného života a umožnit jim prostý občanský život podle těch zákonů, které nám připravili, jak se říká je třeba jim dopřát také trochu toho dobra, kterým obdarovali oni nás.
Proč? protože tito lidé jinak neumí pochopit, že jsou mimo mísu a že existuje něco jako čest.
Re:Supi a hyeny, , 28.1.2012 9:32:50
Kecáš hlouposti! Slušní ministři jsou kupř.: Kalousek, Schwarzenberg, Drábek, Dobešové a Bendl. Za ostatní bych ale nedýchal.
Re:Supi a hyeny ASI SE, , 28.1.2012 11:16:25
ti pletou pojmy a dojmy. SLUŠNOST vypadá jinak !
Hyeny rvou maso, , 28.1.2012 9:14:35
Ano Volf je malá ryba. Kdo mu dal toliko peněz. Supové rvou naši zem . Volf jde, nebo půjde na krim.A co církev? Ta nás za velkého podvodu vlády České,jenž má hájiti práva lidu,obrala jářku o sta miliardy a nyní se chlubí jak si za naše peníze bude mastit pupek.Chtěla půdu, ale dělat na ní to ne.Práce s hnojem to ji nevoní.Supové rvou naši zem,náš majetek.
Okamuro : milost pro zloděje Volfa?, , 28.1.2012 9:13:31
Okamuro proč by měl Wolf dostát milost za to že řekne kdo mu ty dotace dál ? Vžydyď to přece je dohledatelné a jasné jenom kdyby někdo chtěl . . Mi to připadá že Okamura je na straně korupčníku ,když chce milost pro zloděje Volfa
Re: Okamuro : milost pro zloděje Volfa?, , 28.1.2012 9:14:53
Okamura je stejně zloděj jako všichni ODSáci.
Podvodná anketa, , 28.1.2012 9:13:26
Milé Parlamentní listy, pročpak falšujete anketu o tom, zda lidé chtějí předčasné volby? I když to hloupé stádo zvolilo opakovaně zloděje, mafiány a své vlastní katy, nyní je naprosto vyloučeno, aby 70% národa chtělo Nečasovu sebranku u koryta! Kdopak tam naklikal ten výsledek?!
Přines uřezané hlavy Langra Topola Dalíkozmrda Vondry a jsi president., , 28.1.2012 9:12:19
Trest?, , 28.1.2012 9:10:46
Z těch pěti let si Wolf odsedí 2,5 roku na státní útraty, ale 11 melounů mu zůstane. Měl by peníze vrátit do státní kasy a trest si vykonat doma, aby si ho sám platil a mohl vydělat ještě na mastnou pokutu, která mu měla být vyměřena. Ten trest co vyfasoval je jen výměch.
Buď STBák Babiš nebo asijská opice vaše PL., , 28.1.2012 9:09:38
Buď STBák Babiš nebo asijská opice vaše PL.
Re:Buď STBák Babiš nebo asijská opice vaše PL., , 28.1.2012 9:11:20
Wolfe nech toho ty ubožáku!
Re:Buď STBák Babiš nebo asijská opice vaše PL., , 28.1.2012 9:13:30
Wolf se připravuje na výkon trestu.
Nechceme již kapitalismus!, , 28.1.2012 9:09:28
Ano, máte jistě pravdu, pane zbohatlíku. A kdepak jste k mamonu přišel vy, když země je rozkradená, kupní síla oslabena a trh nefunguje? Přinesl vám ho Santa Klaus? A co takhle váš program, když už se tolik tlačíte kupředu? Zdalipak byste ty supy a hyeny zkonfiskoval?
HOCHU, DRŽÍM TI PALCE, PROTOŽE, , 28.1.2012 9:08:50
to nebudeš mít lehké. Lezprdelkové současného systému už na Tebe zbrojí a nejhorší jsou s.v.i.n.ě převlečené za kamaráda! Teď jde jen o to, aby se k Tobě přidali další, kteří jsou jako Ty. Jistě se najdou i u policie, na soudech, ve státní správě, ale potřebují podporu(mediální ), u veřejnosti se jí určitě dočkají.
Pane Okamura,situace je stejná už přes 60let,tudíž velmi zlá,ovšem držím Vám palce,ovšem.., , 28.1.2012 9:07:09
S těmito bolševickými parazity nic neuděláte.Nic se tu po tom trapným sametu nezměnilo.Vemte si jen Klause,či Nečase-jsou z tvrdých ,bolševických rodin,kde nebýt v KSČ a ve svazu ČS-Spvětského přátelství,by bylo naprosto aut.Mají to přece pevně v rukou,a zdejším lidem se nikdy nebude chtít položit život proti těmto sabotérům a diskreditátorům demokracie ,která tu ještě ani nezapustila kořínky,takže...Ale mějte se hezky.
Chci diktaturu práva, , 28.1.2012 9:06:38
S tím se musím stotožnit. Uplatňovat nekompromisně zákon podle pravidla "padni komu padni". Od shora dolů a a nazpět.
Wolf žral a mlaskal. Kolik takových "Wolfů" se přiživuje jen na cikánech?, , 28.1.2012 9:02:11
Bývalý poslanec rozkradl 12.000.000,- a je mu divné, že má jít do basy a že nemá politické krytí. Divná doba.
Re:Wolf žral a mlaskal. Kolik takových "Wolfů" se přiživuje jen na cikánech?, , 28.1.2012 9:05:25
co dělá náš ctnostný ministr spravedlnosti?Stáhne uši a zaleze do díry!A Judr- pudr Benda,ten vyskočí jen když je potřeba vyplyvnout ta jeho moudra.Zajímavé je,že mu jeho spolustraníci tak fandí a vůbec,chtěl bych vidět ty lidi co ho volili!!!
nechápu, , 28.1.2012 8:57:34
jak je možné,že se v našem národě najdou lidé,kteří stále volí stranu,ke které se připojili podvodníci,zloději a lidé bez páteře
Re:nechápu, , 28.1.2012 9:02:21
ano,máte pravdu,k nim s také patří ODS,TOP a přidali se k nim i VeVerky!!!!!!
Re:nechápu, , 28.1.2012 9:05:21
Myslím,že v Pravém bloku,nemají komouši,stbáci a podobný póvl ,co dělat.
VLADA JE ZKORUMPOVANÁ, , 28.1.2012 8:55:38
- Blízký spolupracovník ministra zemědělství Petra Bendla je v podezření na střet zájmů. Zjistil to deník Insider.
Náměstek pro pozemkové úpravy Tomáš Šimčík z ODS je totiž nadřízeným svého švagra, zaměstnance pozemkového úřadu v Kroměříži.
Oba příbuzné navíc pojí staré vazby kolem konkurzu na kroměřížskou firmu Magneton a jejího následného kupce firmu Rovina. Okolnosti konkurzu mají některé znaky plánu, jak z něj "odklonit" část peněz.
Tomáš Šimčík, který v Magnetonu koncem 80. let pracoval, je momentálně protikorupční policií vyšetřován pro podezření, že bral úplatky, mimo jiné právě od společnosti Rovina, upozornil před časem časopis Týden.
Trafiky za Magneton?
Insider vypátral, že Šimčíkův švagr Svatopluk Polach několik let figuroval jako člen představenstva Magnetonu. Když se firma ocitla v potížích, byl jednatelem její nástupnické společnosti, která měla za společníka firmu z Lichtenštejnska. Ta je dodnes společníkem Polachovy současné auditorské firmy.
Magneton spadl do konkurzu a jeho správcem se stal Petr Bernátek - právník, který byl zbaven titulu z plzeňské právnické fakulty a který byl svého času také vyšetřován protikorupční policií pro pokus o uplácení Marcely Urbanové, korunní svědkyně v kauze Čunek.
V konkurzu koupila Magneton za 80 milionů firma Rovina, která byla jediným zájemcem. Audit Rovině dělala Šimčíkova auditorská firma, ve které byl jednatelem s poslancem Pavlem Svobodou, někdejším šéfem finančního výboru parlamentu za ODS. Firma se mimo jiné zabývala likvidací podniků.
Re:VLADA JE ZKORUMPOVANÁ, , 28.1.2012 9:04:01
Čéče, proč s tím tapetuješ všechny diskuze. Stačí jednou.
Tak jak píše "nareb"., , 28.1.2012 8:53:20
Na takové svině platila jiná diktatura. Byla jedině platná, protože z ní jde strach i po dvaceti létech. Jenže velkozloději mají "demokratickou" ochranu malých zlodějů a těch, kterým práce nikdy nevoněla.
Okamuro nedej se znechutit a pozor, ať na tebe neušijou boudu., , 28.1.2012 8:51:47
Spiknou se proti tobě, je to pakáž.
Pane Okamura,pokud tyto příspěvky čtete,pak jistě víte(a znáte zdejší 60letou historii,že-, , 28.1.2012 8:48:56
S těmito bolševickými parazity nic neuděláte.Nic se tu po tom trapným sametu nezměnilo.Vemte si jen Klause,či Nečase-jsou z tvrdých ,bolševických rodin,kde nebýt v KSČ a ve svazu ČS-Spvětského přátelství,by bylo naprosto aut.Mají to přece pevně v rukou,a zdejším lidem se nikdy nebude chtít položit život proti těmto sabotérům a diskreditátorům demokracie ,která tu ještě ani nezapustila kořínky,takže...Ale mějte se hezky.
Re:Pane Okamura,pokud tyto příspěvky čtete,pak jistě víte(a znáte zdejší 60letou historii,že-, , 28.1.2012 9:15:03
Hele mladej jsi úplně vedle,ti o kterých píšeš nikdy neměli nic společného s bolševiky nebo komunisty,jsou to ty hyjeny o kterých píše Okamura.Jejich jediným krédem bylo a je se dostat k moci a mít možnost nahrabat pro sebe co nejvíc,národ a vlast pro ně jsou jen slova bez obsahu.V každé době se podobní lidé dovedou dobře maskovat ve znalostech práva jsou odborníci takže jsou nepostižitelní.Kolik těch miliardářů přišlo k majetkům poctivě?Kolik tunelářů,korupčníků bylo postiženo.Jo nola od nuly pojde.Dokud to většina národa těm lumpům bude tolerovat nic se nezmění!!!!!
Re:Pane Okamura,pokud tyto příspěvky čtete,pak jistě víte(a znáte zdejší 60letou historii,že-, , 28.1.2012 10:00:44
Já jsem vedle?Jste ale vůl!!!
Okamura, , 28.1.2012 8:45:18
Vše směřuje opravdu k ditatuře. Vše je rozkradeno. Bude se začínat od nuly.
Re:Okamura, , 28.1.2012 9:02:38
Ne tak docela. Zloději, tuneláři, korupčníci a kmotři budou zkonfiskováni a to, co zlikvidovali, se budeme snažit obnovit - včetně firem a pracovních míst.
Re:Okamura, , 28.1.2012 8:56:02
- Blízký spolupracovník ministra zemědělství Petra Bendla je v podezření na střet zájmů. Zjistil to deník Insider.
Náměstek pro pozemkové úpravy Tomáš Šimčík z ODS je totiž nadřízeným svého švagra, zaměstnance pozemkového úřadu v Kroměříži.
Oba příbuzné navíc pojí staré vazby kolem konkurzu na kroměřížskou firmu Magneton a jejího následného kupce firmu Rovina. Okolnosti konkurzu mají některé znaky plánu, jak z něj "odklonit" část peněz.
Tomáš Šimčík, který v Magnetonu koncem 80. let pracoval, je momentálně protikorupční policií vyšetřován pro podezření, že bral úplatky, mimo jiné právě od společnosti Rovina, upozornil před časem časopis Týden.
Trafiky za Magneton?
Insider vypátral, že Šimčíkův švagr Svatopluk Polach několik let figuroval jako člen představenstva Magnetonu. Když se firma ocitla v potížích, byl jednatelem její nástupnické společnosti, která měla za společníka firmu z Lichtenštejnska. Ta je dodnes společníkem Polachovy současné auditorské firmy.
Magneton spadl do konkurzu a jeho správcem se stal Petr Bernátek - právník, který byl zbaven titulu z plzeňské právnické fakulty a který byl svého času také vyšetřován protikorupční policií pro pokus o uplácení Marcely Urbanové, korunní svědkyně v kauze Čunek.
V konkurzu koupila Magneton za 80 milionů firma Rovina, která byla jediným zájemcem. Audit Rovině dělala Šimčíkova auditorská firma, ve které byl jednatelem s poslancem Pavlem Svobodou, někdejším šéfem finančního výboru parlamentu za ODS. Firma se mimo jiné zabývala likvidací podniků.
Re:Okamura, , 28.1.2012 8:55:56
- Blízký spolupracovník ministra zemědělství Petra Bendla je v podezření na střet zájmů. Zjistil to deník Insider.
Náměstek pro pozemkové úpravy Tomáš Šimčík z ODS je totiž nadřízeným svého švagra, zaměstnance pozemkového úřadu v Kroměříži.
Oba příbuzné navíc pojí staré vazby kolem konkurzu na kroměřížskou firmu Magneton a jejího následného kupce firmu Rovina. Okolnosti konkurzu mají některé znaky plánu, jak z něj "odklonit" část peněz.
Tomáš Šimčík, který v Magnetonu koncem 80. let pracoval, je momentálně protikorupční policií vyšetřován pro podezření, že bral úplatky, mimo jiné právě od společnosti Rovina, upozornil před časem časopis Týden.
Trafiky za Magneton?
Insider vypátral, že Šimčíkův švagr Svatopluk Polach několik let figuroval jako člen představenstva Magnetonu. Když se firma ocitla v potížích, byl jednatelem její nástupnické společnosti, která měla za společníka firmu z Lichtenštejnska. Ta je dodnes společníkem Polachovy současné auditorské firmy.
Magneton spadl do konkurzu a jeho správcem se stal Petr Bernátek - právník, který byl zbaven titulu z plzeňské právnické fakulty a který byl svého času také vyšetřován protikorupční policií pro pokus o uplácení Marcely Urbanové, korunní svědkyně v kauze Čunek.
V konkurzu koupila Magneton za 80 milionů firma Rovina, která byla jediným zájemcem. Audit Rovině dělala Šimčíkova auditorská firma, ve které byl jednatelem s poslancem Pavlem Svobodou, někdejším šéfem finančního výboru parlamentu za ODS. Firma se mimo jiné zabývala likvidací podniků.
Re:Okamura, , 28.1.2012 8:55:50
- Blízký spolupracovník ministra zemědělství Petra Bendla je v podezření na střet zájmů. Zjistil to deník Insider.
Náměstek pro pozemkové úpravy Tomáš Šimčík z ODS je totiž nadřízeným svého švagra, zaměstnance pozemkového úřadu v Kroměříži.
Oba příbuzné navíc pojí staré vazby kolem konkurzu na kroměřížskou firmu Magneton a jejího následného kupce firmu Rovina. Okolnosti konkurzu mají některé znaky plánu, jak z něj "odklonit" část peněz.
Tomáš Šimčík, který v Magnetonu koncem 80. let pracoval, je momentálně protikorupční policií vyšetřován pro podezření, že bral úplatky, mimo jiné právě od společnosti Rovina, upozornil před časem časopis Týden.
Trafiky za Magneton?
Insider vypátral, že Šimčíkův švagr Svatopluk Polach několik let figuroval jako člen představenstva Magnetonu. Když se firma ocitla v potížích, byl jednatelem její nástupnické společnosti, která měla za společníka firmu z Lichtenštejnska. Ta je dodnes společníkem Polachovy současné auditorské firmy.
Magneton spadl do konkurzu a jeho správcem se stal Petr Bernátek - právník, který byl zbaven titulu z plzeňské právnické fakulty a který byl svého času také vyšetřován protikorupční policií pro pokus o uplácení Marcely Urbanové, korunní svědkyně v kauze Čunek.
V konkurzu koupila Magneton za 80 milionů firma Rovina, která byla jediným zájemcem. Audit Rovině dělala Šimčíkova auditorská firma, ve které byl jednatelem s poslancem Pavlem Svobodou, někdejším šéfem finančního výboru parlamentu za ODS. Firma se mimo jiné zabývala likvidací podniků.
Naprostá a čistá pravda, , 28.1.2012 8:40:35
Jenom nevím jak zloděje přesvědčíme aby nekradli a uznali svou chybu.
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 28.1.2012 8:38:18
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti.
Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu, vlož to též na facebook. Slováci se už ozvali: http://www.youtube.com/watch?v=EbZUWe3H--I nebo http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XmK6w866Wks
Re:PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 28.1.2012 8:52:59
Proč prodloužit promlčitelnost?? MAJETKOVÁ TRESTNÁ ČINNOST BY MĚLA BÝT NEPROMLČITELNÁ !!! TOŚOVSKÝ - tuny zlata mimo ČR , Desítky miliard taky venku ŽELEZNÝ..... nakradli pro několik generací dopředu --- tak o jakém prodloužení mluvit.
Supi a hyeny , , 28.1.2012 8:37:09
jsou voleny ceskymi VOLI ci jiz 22 let. Zrejme to tak Cechum vyhovuje a libi se.
Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 8:33:42
Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu.
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:35:01
Sóhlas!!
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:33:05
magore, nechte si vaše názory až se vrátíte do ústavu. Vy s vašima znalostma co tady plodíte mu nesaháte ani po kotníky.
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 29.1.2012 1:32:33
zas uz o tech kotnicich Okamury,to nemate nic lepsiho z tech casti tela v rejstriku vyuky placenyho diskutera?Do zblbnuti na vsech diskuzich o Kotnicich Okamury.Je snad z betonu na podestu nebo co,nebo mame byt vsichni velikosti mysi,cert vi.
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 8:52:58
Jendo 4x6, u Cikánů jsem Tě pochválil -- ale tady ses shodil...
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:01:16
Copak chceš asijskýho popeláře za prezidenta?
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 13:00:26
No, když se kouknu na možné kandidáty ze stávající sebranky, tak by mi vůběc nevadil.
Ono vyvolat mezi lidma chaos, aby volali po PRÁVU (totalita!) je možná taky jen SOUČÁST PLÁNU!
A pro pos - kde jsi zjistil, že je popelář?
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 8:45:32
Ty jsi ale modrý KOKOT! Řekni mi co on má společného s Vietnamem?
Ten japonskej pošuk by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:37:27
Pan "Ach jo" je primitiv, pravděpodobně od nich z Moravy.
Re:Ten japonskej pošuk by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 10:26:53
"Alice Vyliž", víš co, vyliž si.
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:01:40
šikmý oči.
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:06:02
co mu nadavas ty debile kdyz mu nemuzes cichnout ani k prdeli a nesahas mu ani po kotniky
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 9:11:10
K asiatum opravdu nečuchám a k asijskejm popelářum tuplem ne :-))
Re:Tak vietnameskej popelář by rád diktaturu, ať se vrátí domu., , 28.1.2012 8:42:06
takto supí modří zmrdé-lžou a kradou všude!

