15.2.2012 15:35 - Vicekancléř prezidenta republiky Petr Hájek se pro ParlamentníListy.cz exkluzivně vyjádřil k petici s názvem „Nevylučujme se z Evropy!“, kterou podepsaly osobnosti většinou z okruhu tak zvané „pravdy a lásky“, tedy příznivců exprezidenta Václava Havla, jako kardinál Miloslav Vlk, religionista Tomáš Halík, scenárista a herec Zdeněk Svěrák či exprezidentův bratr Ivan M. Havel.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
rudoši a přisluhovači se přihlásili, , 18.9.2012 14:17:53
ta parta vyzyvatelů a pomlouvačů vlády a pana prezidenta je furt stejná! hanba na jejich hlavy!
Kapitalismus ve své dnešní podobě je silná úchylka ve vývoji lidstva,dá se přirovnat k období křesťanské církve v Evropě, , 7.5.2012 7:31:33
když jezuité upalovali miliony lidí na hranicích pro čarodějnictví ,ve skutečnosti šlo jen o majtky,zlato a bohatství jak kapitalismu dnes.
Klausova cvičená opice promluvila., , 20.2.2012 1:31:35
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého proletariátu, uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, neradi vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ přízemní užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice vůbec žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Vari Peťo, camráš!, , 19.2.2012 18:02:22
Hovory na pravici jsou zítra na Lávce Ant. Novotnýho v 18 hod., po diskuzi hajdy do hospůdky k Valšům a licitovat o volných místech po vyhozených ze státní správy, je třeba myslet na zadní kolečka, až šéfko opustí Hrad!
Trocha historie, , 19.2.2012 15:28:12
Byl to právě Kikina-Klaus,který nás tady všechny přesvědčoval,že bez unie zahynem a jenom a unií budem žít a utíkal do Bruselu podat poníženou žádost o přijetí do EU.Ano,vím,že člověk může udělat chybu,ale měl by ji jako chlap přiznat a omluvit se.Ale to tento sebestředný žid nedokáže.
Re:Trocha historie, , 2.3.2012 0:19:51
Ty jsi jenom hlupák. Klaus podal přihlášku do evropské unie. V té době byla pravidla úplně jiná, nežli nyní. Pokud začneš ty s někým spolupracovat tak chceš také, aby pravidla platila stále stejná a ne že si ten druhý svým nátlakem pravidla upraví ve svůj prospěch. Nikdy Klaus nedával přihlášku do fiskální unie a navíc v té unii se hraje s cinknutými kartami. První kdo porušil pravidla o povoleném deficitu 3% HDP bylo Německo a Francie a nic se jim nestalo. To ovšem neplatilo pro druhé a tak to bude i v budoucnu. Tak to můžeš ty hlupáku dál podporovat, ale pak nebreč a nedávej vinu Klausovi
Re:Petr Hájek o petici Halíka a spol: Jste jako ti kolaboranti, kteří psali Brežněvovi, , 18.9.2012 14:15:02
s Vámi souhlasím. no a o těch rudoších a pravdoláskařích v čele s pajerkou a kocábem či flanďákem bělobrádkem či slizkým halíkem a pehem mám své špatné mínění. ta parta je furt stejná - bo se jedná jen o ztroskotance jak tehdy říkal soudruch husák! no soudím že by z nich mněl GUSTA -HUSTA "radost!"
hajku, , 18.2.2012 0:10:02
jde jen o to, jestli to strkas klausovi do zadku ty a nebo klaus tobe....tezko rict...ale oba jste prasata :-))))
Pružinskij a jeho teplí poskoci nás spolehlivě zavedou do bezpečí Patagonie, nebo za Ural. Okamura zajistí přepravu., , 20.2.2012 1:34:14
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let. Dostali jste se na úroveň cikánů.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Přestaňme již z eráru vyživovat notoricky prolhanou chamraď havlistických vlastizrádců,, , 17.2.2012 17:20:17
což je zřejmé nejen z těch breků v rádoby petici (prolhané od začátku do konce, takže ji ani legálně vzato nelze vůbec vnímat, jako nějaký oficiální dokument - patří v nejlepším do kamen, případně na hnůj), ale především ze všech na PL zveřejněných návrhů smluv, "paktu rozšířené spolupráce+", hlavně článků 7 a 9, které zcela zřejmým způsobem popisují absolutní převzetí všech našich dosavadních ústavních pravomocí teletníkem, přesněji jeho nevolenými paorgány. Chamraď, která takovou likvidaci české státnosti a ústavnosti dovolila si podepsat, by neměla unikat pozornosti státních orgánů. Jsou skutečně horší, než signatáři "anticharty", takže doufám, že tihle vlastizrádci už z erárních zdrojů neuvidí ani kačku: za co je furt živíme?!? Zcela zřejmým způsobem se tahle žumpa právě přihlásila k pokračování mnichovské zrady a fašistického diktátu, který nám byl vnucován už před lety naprosto stejným, vyděračsko-uřvaným způsobem bez jediného argumentu, jako dnes. Ovšem tehdy se za ústavní práva bojovalo a umíralo! Dnes by, tihle eurohujerští kolaboranti, kteří dávno zapomněli na svůj český původ pro pár jidášských stříbrňáků, všechny hodnoty, za které naši dědové riskovali ve válce i pokládali život, předali neofašistickým strukturám v teletníku v uctivém předklonu ihned a preventivně. A taková chamraď s věčně křivou páteří a prolhaná lůza se pak ještě neváhá označovat za "elity" :) Ven s nimi z veřejného prostoru - a komu z nich se tu nelíbí, ať tahne do svého oblíbeného eurovepřína: tam je jistě budou zdarma krmit za tyhle žvásty po věčné časy, jak už jim k dobru činili svého alias jejich času komunisté...
Re:Přestaňme již z eráru vyživovat notoricky prolhanou chamraď havlistických vlastizrádců,, , 2.3.2012 0:26:24
Děkuji
politici lidmi opovrhují hlavně ODS, , 17.2.2012 12:51:45
Je strašné když člověk čte tak urážlivé věci pocházející z hradu o náší největší intelektuální špičce v našem národě. Jinak ti co podporovali ODS a už nemají taková privilégia tak ti teď budou na ně naštvaní a budou se stahovat na západ ne na východ. Je to opět jako za komunistů před rokem 1989 v době normalizace, kdy se tito ODSSáci dostali k moci a začali charakterní lidi špinit a umlčovat. Mají v tomto jednání zkušenosti. V televizi po roce 1989, kdy nebyla ještě cenzura a ONI se ještě báli morálky slušných lidí, protože o sobě věděli, že zase za čas musí provést ty samé věci jako po roce 1968, aby se dostali k moci a oblbovali národ jako předtím. Musí zase špinit vzdělané intelektuální osobnosti, protože na ně nestačí s pravdivými argumenty, které nezískali vzěláním ani ničím jiným, protože si vytvořili pro sebe vysoké školy a také nechtějí vzdělané lidi co by je mohli převýšit schopnostmi a tím by oni mohli přijít o své zlodějny a už by nemohli obelhávat tak národa v takovém množství. Nechtějí nad sebou kontrolu!! Oni vědí že demokracie je sebeúcta a dikuse. To oni nechtějí oni chtějí komunistickou totalitu jak to prožili a viděli u svých rodičú.
Vymeť si z dutiny tu siláž, euroosle, a začni konečně MYSLET..., , 17.2.2012 17:24:07
Když někdo lže kudy chodí, neváhá drze pomlouvat oponenty i na veřejnosti, dokonce někteří si to dovolují i v kněžské sutaně - čímž páchají závažný hřích - pak i prostý rozum napoví, že jest-li jeden obdobným nactiutrhačem a prolhancem - tedy zcela automaticky spadá do řad společenské lůzy, nemůže být zároveň "elitou", ty JELITO...
Re:Vymeť si z dutiny tu siláž, euroosle, a začni konečně MYSLET..., , 17.2.2012 21:59:35
Když čtu takový nesmysly. Vy asi nemáte dost zkušeností nebo jste totálně hloupý.
Jestli se ti zvedá, , 20.2.2012 0:53:42
kufr z popsaných ubohostí, vlastních ovšem nevyvratitelně havlistům, jdi se ventilovat na hajzl a nezvracej na Pl. Kapišto, chucpišto?
Mé zkušenosti potvrzují argumenty, jelito. Ty jsi neuvedlo ani jeden, tak příště hubu drž a nevypouštěj ven to hloupé nic.u. Stačí takhle? :), , 20.2.2012 0:51:35
Re:něco s hlavou, , 18.2.2012 0:15:15
to je presne :-))..pedofil, gerontofil (viz klaus) a nebo samoliby debilek...opet viz Klaus :-))
TENTO KAŠPAR HRADNÍ, , 17.2.2012 9:31:20
BY MĚL PŘEDEVŠÍM PŘEMÍTAT, JAK moc škodí jeho chlebodárce tomuto státu.....
KGB-GRU, , 17.2.2012 6:55:00
No Hájku jen počkej až se otevřou archivy KGB či GRU a ono z nich vypadne nějaké to počteníčko na Vašíka cháááá
Anonym, , 16.2.2012 16:46:37
Pane Anonyme, Vy se nemusíte ani podepisovat, ani případně změnit pseudonym. Vás poznáme podle Vašeho slovníku : malá
ukázka : "rudomodří zmrdi, uvozhření kafilérní zmrdečkové,
negramotná hovna......", je vidět, že Vy máte nejméně vysokou školu, když ostatní diskutující (a mezi nimi by se
určitě někdo s akademickým titulem našel) jsou negramotná
hov........
Fiskální smlouva, , 16.2.2012 16:36:26
Nečasi podepiš ! Pak nebudeme potřebovat ministra financí
a vlastně ani vládu. Rozpočet z NAŠICH peněz sestaví někdo
JINÝ ! A sestaví ji tak, že z toho jasně vyplyne jak západ
miluje Slovany ! Je vidět, že vám nestačil "Mnichov"
Obřezanej Halík přerostl Dukovy přes tu velikou hlavu a Duka nic. Je slaboch., , 16.2.2012 15:47:27
Přijďte se vyysrat do Havloova voskového srdce, přijďte ho obechcat a poblít., , 16.2.2012 15:46:08
Re:Přijďte se vyysrat do Havloova voskového srdce, přijďte ho obechcat a poblít., , 16.2.2012 17:22:55
Vrať se do blázince, a neotravuj tu, komunistko.
Re:Přijďte se vyysrat do Havloova voskového srdce, přijďte ho obechcat a poblít., , 16.2.2012 17:21:33
Vrať se do blázince, komunistko a neotravuj.
Re:Přijďte se vyysrat do Havloova voskového srdce, přijďte ho obechcat a poblít., , 16.2.2012 17:15:45
Vrať se do blázince, komunistko a neotravuj.
Re:Přijďte se vyysrat do Havloova voskového srdce, přijďte ho obechcat a poblít., , 17.2.2012 22:02:37
To mě děsí, čehojsou lidé schopni. Jsou to vůbec lidé? Jste Vy člověk?
Petici podepsali:VLK,HALIK.bratr HAVEL., , 16.2.2012 14:17:06
Chybí DUKA.Ta církev je dnes více politická,než církevní.Vlk,Duka,Halík,vždyď to jsou prolhaní darebáci.Jdou jen po prachách.Kalousku!Já bych jim zavedl církevní daň,tak jak je to v Německu.Pak se ukáže,kdo je křesťan a kdo ne.Až bude muset zaplatit každý měsíc,podle toho,do jaké církve patří,třeba 100kč.
Eloi, Eloi, lema sabachtani?, , 18.2.2012 11:46:45
Když si tady pročítám diskuzí, tak vidím jak je ten Hájkův kříž opravdu těžký....Slovem písně T.Kluse tu opravdu panuje opravdu DEMO demokracie.
Re: Petici podepsali:VLK,HALIK.bratr HAVEL., , 18.2.2012 11:15:16
Milý Apolo, když už koukáte přes hranice, tak si vezměte alespoň dalekohled. Církevní daní jsou v DE zatížení i nevěřící. Má úcta
Nečíst a podepsat,nečíst a podepsat ,neříkal to náhodou i Jakeš?, , 16.2.2012 13:35:14
Nevím kolik zde přítomných četlo nebo studovalo tu smlouvu " Všichni za jednoho a jeden za všechny" Ale jak se tam uvede, že Hájek je autor odmítavého stanoviska tak se eurohujeři mohou nenávistí posrat. Já jsem pro pořádek když má být každý stát Evropské unie řízen z Bruselu, tedy z Berlína nic proti tomu nemám ale nač pak budeme živit všechny poslance,senátory i hradního pána? K tomu jejich kanceláře,cestovné,naftovné a prdelné? Těch 50 000 zaměstnanců Evropské Unie to může řídit přímo i bez našich protikorupčních politických stran které korupci vytváří a přímo řídí. Jsem zajedno s tím farářem ale za podmínky zrušení našich politických elit neboť v Bruselu jsou lepšejší a nikdo je ani ty komisaře nemusí volit.
Petice 300 ??, , 16.2.2012 11:49:53
Kdo nevidí, že Halík je falešný, v srdci protinárodní a že jeho petice je seznamem zrádců národních zájmů a svébytnosti doplněná o několik užitečných hlupáků, ten by měl konečně otevřít oči.
Zarážející je, že petice 300 lidí vůbec postačuje tomu, aby se jí zabývala média masové dezinformace. Pro tatáž média byly demonstrace 3000 lidí v minulém roce málo početné, nelegitimní a kromě posměšků si nezasloužila dle jejich soudu jiný komentář...
Ono stačí, když se věční prospěcháři v čele s kurvou či absolventkou vumlu alias "rudou fenou" , , 17.2.2012 16:53:44
samozvaně prohlásí za "elity", za dopomoci obdobně zhovadile prolhaných médií, a další, typicky havloidně stupidní, kampaň s 300 kusy blábolů nemyslícího hovězího je na světě... :))
Re:Primát Hájek, , 16.2.2012 16:08:01
troubo,kdyz tady tak diagnostikujes,tak se alespon podivej,jak se to pise a co to znamena
Že jsme si....., , 16.2.2012 11:17:16
... ten hrad ale vyzdobili.Jeden magor větší,než druhej.
Re:Že jsme si....., , 16.2.2012 11:32:18
Generála Šejnu jsem znal. Vyznamenal se zběhnutím k tehdejšímu nepříteli. Říkalo se o něm, že šmelil v armádě ve velkém. Co máte proti vzdělancům na Hradě? Já si jejich vzdělanosti a originality v myšlení cením. Ve svobodě slova jdou lidem příkladem ...
Dialektika vývoje společnosti není abstraktní veličinou, , 16.2.2012 10:18:23
Dialektika vývoje společnosti není obsahově prázdným pojmem. Je přímo narvaná obsahem až k puknutí. Obsahem, který se navenek jeví až hýří barvami všeho spektra, událostmi, ale především lidičkami. A naši čeští lidičkové jsou pořád stejní, a přes tu stejnost tak různí. Pan Hájek má právo vidět to takto a pojmenovat to. Když už nic jiného, tak se nebojí a nekrade. Řekl nahlas veřejnosti co reálně proběhlo a co probíhá dnes. Souhlasím s nim. Myslím si totéž ...
Re:Dialektika vývoje společnosti a petenti, , 16.2.2012 10:54:22
Tenkrát i dnes petenti působili v třídní společnosti plné vzájemných rozporů a protikladů. Tehdejší petenti se dnes mohou jevit jako stoupenci práce a zachování sociálních jistot dělnické třídy. Dnešní petenti, lidově dle pana Hájka dnešní Pragováci, se někomu mohou jevit jako stoupenci kapitálu a zachování výsadního postavení buržozie jako vládnoucí třídy. Vlivem listopadového "překabátění" jsou dnes noví petenti "užitečnými ..." pro buržoazii. Může za to kvalitativní skok společenského vývoje, skok zpět. Může však společnost znovu skočit, a kam vlastně? Že by ještě hlouběji do historie? Že by do doby dinosaurů ? Že by ... ? Hmmm, hmmmm, hmmmm
Re:Dialektika vývoje společnosti a petenti, , 16.2.2012 11:24:40
Psím pane lektore, nás na gymplu pan profesor učil o tom, že dnes, v době globalizovaného kapitalismu s jeho moderní, velkosériovou a z části už automatizovanou výrobou společnost může skákat už jenom kupředu. Feudální výrobní způsob je prý možný tak asi jenom v Afghanistánu(při pěstování máku a výrobě opia) či v nějakém méně rozvitém Africkém rohu. Ba né, náš profesor si myslí, že přijdě něco o čem kdysi přemítal pan Marx s panem Engelsem. Něco, co tu ještě nebylo. Ale co, že ?
Re:Dialektika vývoje společnosti a petenti, , 16.2.2012 11:54:12
Milý studente, váš pan profesor správně soudí o tom, co má přijít a co přijde. Nebuďtě netrpělivý, vy sice máte kam spěchat, jenže společnost spěchá pomalu. Spěch společnosti je epochálně hlemýždí. Je to jako s tou poctivostí v říkadle. S poctivostí nejdál dojdeš, ale než tam dojdeš tak pojdeš. Společnost spěchá pomalu. Jde o unikátní epochální spěch. Proto klasik s oblibou pravil, že revoluce jsou lokomotivami dějin. Revoluce je pro lidstvo pouhá muška zlatá, dodal by lidový vypravěč.
"Student" či "lektor"... - debilní jste oba, , 17.2.2012 17:00:03
je skutečně vtipné když taková netáhla svou prázdnotu lebečních dutin vydávají za povědomí lektorů či studentů. Ani jedno nejspíš kolem nich neběželo ani v letadle: snad je v této frašce každému jasný aspoň naprostý faktický základ: euroteletník = nikoliv budování tržní a férové buržoazie, ale totalitní, globalizované, socialisticky-kapitalistické centrální diktatury, která je demokratickým pravidlům, zásadám a Ústavním pořádkům jednotlivých zemí vzdálena jak vesmír.
Re:"Student" či "lektor"... - debilní jste oba, , 21.2.2012 9:14:10
Připouštím vaši verzi s jedinou podmínkou, že v této diskusi jsme debilové všichni tři, tedy jistě, že vy nás nyní vedete jako debil nejvýše postavený s konečným osvědčením.
Re:Dialektika vývoje společnosti není abstraktní veličinou, , 16.2.2012 10:37:54
Souhlasím s vámi, vidím to z hlediska dialektiky vývoje stejně. Všichni tři pracujeme s pomocí metod a technik přesného nástroje společenského poznání, dialektického materialismu. Ovšem nezapomínejme na jeho stranickost, která je mnohdy nesmírně důležitá. S ohledem na postavení pana Hájka v hradní kanceláři by se mohlo předpokládat, že i když pracuje s metodologií dialektického materialismu, patrně straní věci kapitálu. Já dělám totéž, ale straním věci práce. A pozice okj se mi jeví jako nadstranická, jako takové boží oko bdící nad spravedlivostí a humanitou ve společnosti. Já dělám totéž a přidávámn, že bdím nad sociální spravedlivostí, ke které máme ještě hodně daleko...
pravdoláskařovi pohrobci se ozvali, , 16.2.2012 9:33:05
zalezte ke svému idolu do kelímků lumpové-národu jste se už nalhali dosti a opět svou jedovatou slinou chcete škodit a rozervávat už tak rozervalí národ to ti parchanti církevní ještě nemají dost--proč chtějí do evropi doufají že je ochrání před spravedlivím hněvem a ti ostatní jsou jejich hovádka boží
hradní partička podržtašků, řiťolezců a lokajů zase kvičí, , 16.2.2012 9:26:21
Lokaj Hájek nepřekvapí je stejný debil s IQ duté tykve jako celá ta hradní svoloč od Klause po Jakla atd, jen hnus samý lidský a morální odpad!
bože..., , 16.2.2012 9:00:50
pokud mne maje pamět naklame ...pragováci psali dopis představileti jiné země...ale tohle nemá adresatá nekde mimo uzemí republiky...adresát či adresáti sedí zde.nevěřím že by se pan vícekencleř takto plet,nevěřím že by se pan president obklopoval lidmi kteří tohle neumí nerozlišit...asi je chyba v mé stárnoucí paměti
Je to tragedie, , 16.2.2012 8:36:06
když vidíme jakými idioty se obklopuje náš tatíček Klaus. Je to samozřejmě obraz pražského hradu v celé jeho nahotě.
Re:Je to tragedie, , 16.2.2012 10:42:25
Je to banda parazitů napojená na penězovody z EU.Větří,že se blíží konec,tak skučí.Většina podepsaných ,na podzim 97 sepisovali petici za zachování Klause v úřadě premiéra,pak následovalo Děkujeme,odejděte,Dřevíčská výzva,chrápání ve spacáku v ČT atd.Hodně petentů je israelitského původu,nebo vystupují jako zuřivý filosemité.
Re:Je to tragedie, , 16.2.2012 11:37:06
máš můj plný souhlas!je to neskutečně křivá patolízalská židobolševická svoloč!Hájka nemusím ale vystihl to přesně!Zdarec z Moravy
Ano - bohužel, tahle mafie hraje v celé frašce zásadní roli...,, , 17.2.2012 17:32:00
což je patrné zejména dnes, když ultralevičácká, eurozpovykaná buňka "top"hajzlů se po volbách nacpala, kamkoliv to jen šlo... Bohužel, není možné se snažit normálním lidem mimo Prahu vysvětlit, jakým způsobem tady havlisticko-sionistická klika ovládá téměř vše, aniž by vás nevědomí nevěrci hned neoznačovali za fašisty. Přitom už jen z "pražské kavárny" je zcela zřejmé, jak už nejde zdaleka jen o kruhy mediální a politické, které naprosto ovládli: už dnes jsou na denním pořádku skryté čistky, vyhazovy z práce apod., které bývaly za komoušů či fašounů naprosto běžné: to velký "sálus" svým nosatým dětičkám válcuje budoucí prostor, i když se o nic nezasloužili...
Pan Bátora byl pouze jediným viditelným případem z mnoha, špičkou ledovce.
Re:Ano - bohužel, tahle mafie hraje v celé frašce zásadní roli...,, , 18.2.2012 14:20:33
Ano,naprostý souhlas.Bohužel,běžnému voliči je to jedno a ani uvedené skutečnosti není ochoten akceptovat.Dílem je to jeho blbost,či lenost.Alarmující je,jak cílevědomě se tato mafie připravuje na volbu presidenta(Fischer,Švejnar,Dienstbier).
Re:Je to tragedie, , 16.2.2012 8:42:47
kdo je idiot--ten co mluví pravdu ---nebo ten co lže a stará se o co nemá a opětovně se sere do politiky už jednou dal národ na řvoucí trotli a každý ví jak jsme dopadli
pohrobci pravdoláskaře straší, , 16.2.2012 8:34:50
jsou naučený poskakovat dle eu-proto jsme v prdeli-je třeba obchodovat s každým s kým se dá vydělat a potom se zabývat politikou stejně se chovají amíci--nejdříve ekonomika pak politika--
Klaus se stává gubernátrem Putina ve svém samoděržaví, , 16.2.2012 7:42:49
a tak si přeje co nejvíce oslabit vliv Evropy v CR. Komunistický a normalizační výhonek a jeho šašek Hájek píše jako vždy lži. Je třeba důsledná deratizace Putinogradu po volbách.
Přestaňme již z eráru vyživovat notoricky prolhanou chamraď havlistických vlastizrádců,, , 17.2.2012 17:17:51
což je zřejmé nejen z těch breků v rádoby petici (prolhané od začátku do konce, takže ji ani legálně vzato nelze vůbec vnímat, jako nějaký oficiální dokument - patří v nejlepším do kamen, případně na hnůj), ale především ze všech na PL zveřejněných návrhů smluv, "paktu rozšířené spolupráce+", hlavně článků 7 a 9, které zcela zřejmým způsobem popisují absolutní převzetí všech našich dosavadních ústavních pravomocí teletníkem, přesněji jeho nevolenými paorgány. Chamraď, která takovou likvidaci české státnosti a ústavnosti dovolila si podepsat, by neměla unikat pozornosti státních orgánů. Jsou skutečně horší, než signatáři "anticharty", takže doufám, že tihle vlastizrádci už z erárních zdrojů neuvidí ani kačku: za co je furt živíme?!? Zcela zřejmým způsobem se tahle žumpa právě přihlásila k pokračování mnichovské zrady a fašistického diktátu, který nám byl vnucován už před lety naprosto stejným, vyděračsko-uřvaným způsobem bez jediného argumentu, jako dnes. Ovšem tehdy se za ústavní práva bojovalo a umíralo! Dnes by, tihle eurohujerští kolaboranti, kteří dávno zapomněli na svůj český původ pro pár jidášských stříbrňáků, všechny hodnoty, za které naši dědové riskovali ve válce i pokládali život, předali neofašistickým strukturám v teletníku v uctivém předklonu ihned a preventivně. A taková chamraď s věčně křivou páteří a prolhaná lůza se pak ještě neváhá označovat za "elity" :) Ven s nimi z veřejného prostoru - a komu z nich se tu nelíbí, ať tahne do svého oblíbeného eurovepřína: tam je jistě budou zdarma krmit za tyhle žvásty po věčné časy, jak už to činili
Ó nikoliv; svinsky tady lže anonymní chátra jako ty a lží notoricky prolezlá banda havloidů, , , 17.2.2012 17:15:39
což je zřejmé nejen z těch breků v rádoby petici (prolhané od začátku do konce, takže ji ani legálně vzato nelze vůbec vnímat, jako nějaký oficiální dokument - patří v nejlepším do kamen, případně na hnůj), ale především ze všech na PL zveřejněných návrhů smluv, "paktu rozšířené spolupráce+", hlavně článků 7 a 9, které zcela zřejmým způsobem popisují absolutní převzetí všech našich dosavadních ústavních pravomocí teletníkem, přesněji jeho nevolenými paorgány. Chamraď, která takovou likvidaci české státnosti a ústavnosti dovolila si podepsat, by neměla unikat pozornosti státních orgánů. Jsou skutečně horší, než signatáři "anticharty", takže doufám, že tihle vlastizrádci už z erárních zdrojů neuvidí ani kačku: za co je furt živíme?!? Zcela zřejmým způsobem se tahle žumpa právě přihlásila k pokračování mnichovské zrady a fašistického diktátu, který nám byl vnucován už před lety naprosto stejným, vyděračsko-uřvaným způsobem bez jediného argumentu, jako dnes. Ovšem tehdy se za ústavní práva bojovalo a umíralo! Dnes by, tihle eurohujerští kolaboranti, kteří dávno zapomněli na svůj český původ pro pár jidášských stříbrňáků, všechny hodnoty, za které naši dědové riskovali ve válce i pokládali život, předali neofašistickým strukturám v teletníku v uctivém předklonu ihned a preventivně. A taková chamraď s věčně křivou páteří a prolhaná lůza se pak ještě neváhá označovat za "elity" :) Ven s nimi z veřejného prostoru - a komu z nich se tu nelíbí, ať tahne do svého oblíbeného eurovepřína: tam je jistě budou zdarma krmit za tyhle žvásty po věčné časy, jak už to činili komunisté...
diskuze, , 16.2.2012 3:08:50
Procitam si mistni diskuzi, ono se to vlastne ani cist neda a nazyvat diskuzi take ne a zjistuji, ze po "deanonymizaci" novinek.cz a posleze aktualne.cz, prevzaly roli "internetove zumpy" diskuze tady na PL. Vlastne je mozna dobre, ze se najde schovivavy administrator, ktery necha spodinu vylit si svuj vztek tady na foru, urcite je tak diky castecnemu uvolneni frustrace nekterych jedincu zachraneno nemale mnozstvi jizdnich radu, sklenenych vyplni zastavek ci lamp verejneho osvetleni :-))
upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo, , 16.2.2012 1:33:21
upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo , katolická sekta ukradla většinu pozemků a majetků po okupaci v době Husitské a po další okupaci po bitvě na Bílé hoře , katoličtí pedofilové pravicových stran vykládají však to už je dávno a tak ..........................jenže odškodnění pedofilní katolické sekty je to samé jakoby po 100 letech komunisti a židé odškodňovali nacisty za to ,že jim zničili koncentráky , je to zvrácené a VLASTIZRADA ,katolická církev násilně katolizovala obyvatelstvo českých zemí a terorizovala ho , kradla jejich majetky a okrádala je o desátky , podvedla je s existencí boha
Re:upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo, , 16.2.2012 1:45:42
ale ale, nový páter Koniáš mezi námi. Byl to sice v některých epochách fakt hnus, co dělali, ale zase takhle nafukovat??? Vem to tak, že ŘKC je na tom furt líp než marxistické vlády ve světě - co se týká vražd, mučení, cenzury a znárodňování... A to se psalo 20.století. Středověk dávno za námi...
Lstivý a falešný Pružinskij a jeho teplí poskoci nás spolehlivě zavedou do bezpečí Patagonie, nebo za Ural. Hájek si už mydlí prdel pro Putina., , 16.2.2012 0:11:02
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého proletariátu, uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, neradi vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby :
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Re:Lstivý a falešný Pružinskij a jeho teplí poskoci nás spolehlivě zavedou do bezpečí Patagonie, nebo za Ural. Hájek si už mydlí prdel pro Putina., , 16.2.2012 0:36:14
Po listopadu se jediná konsolidovaná a „vedoucí státní strana KSČ“ za účelem udržení moci leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy: 1) „revoluční“ užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou a zamindrákovanou partaj, ani levicová křídla v šovinistické nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep. Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci. Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli. Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného referenda a přímé volby : Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Existuje stručný a logický projekt: „Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Mě je z vašeho komentáře tak smutno..., , 16.2.2012 0:19:36
Proč nazýváte pana prezidenta tak škaredě - Pružinskij a někdy i tak odporně Kikina. On si to nezaslouží. Je tak vzdělaný a moudrý. Když promlouvá k posluchačům na univerzitách, tak všichni bez dechu poslouchají...
Re:Mě je z vašeho komentáře tak smutno..., , 16.2.2012 0:44:04
Ano, a nosí hezké kravaty a sbírá hezké věci, já ho opavdu,ale opravdu také nemusím.
Re:Mě je z vašeho komentáře tak smutno..., , 16.2.2012 0:26:31
To jak ho zvou Kikina, to není odporně, ale odborně. A to jo, to sedí jak si napsala že ho poslouchaj bez dechu. Von když spustí, tak taky lapám po dechu...
Hmmm, , 15.2.2012 23:52:28
Lidský odpad Hájek - nula, která nikdy nic nedokázala, vědomá si vlastní nicotnosti - zase měl neukojitelné nutkání prezentovat svůj duševní průjem. Tak si to ještě užij hochu, za rok, až odejdeš i se svým páníčkem, už po tobě ani pes neštěkne.
Re:Přijďte se vyysrat do Havlova voskového srdce, , 16.2.2012 0:47:32
Já na něj seru už 22let,tak na to teď nemám zapotřebí stát frontu v tom mrazu.
Přijďte se vyblít k Národnímu divadlu - je tam Srdce z vosku pro Chrchlu, , 15.2.2012 23:46:36
Vobřezanej Halík nějak zapomíná, že ŘKC ho zaměstnává a seree na DUKU., , 15.2.2012 23:45:33
Pan Hájek, , 15.2.2012 23:26:49
zapomněl dodat, že někteří z těch činovníků stihli začít budovat i ten náš nový český kapitalismus.
to se nám to zase sešla partička, , 15.2.2012 23:03:38
Vlk, Halík, Svěrák,Šiklová- herci a umělci různého druhu se dávají zase slyšet.Podepisovali proti M. Horákové, proti Jiřině Štěpničkové,proti mnohým dalším kdo dříve netáhl s komunisty a nyní s Havlovci.Copak tu není málo odborářů,kteří různé demonstrace podporují?Lékaři,dopraváci,státní úředníci,policisté,hasiči a ostatní odboráři v ulicích, zatím co jejich bossové si užívají.Už byste se měli vy výše podepsaní ztišit. Vámi nenáviděný Klaus už končí a v přímé frašce bude zvolen určitě ten nejméně vhodný.Protože 70% národa soudě podle statistik a přispěvatelů tohoto listu je pod IQ 60.A s tím počítají také ti všichni podepsaní a ti maskovaníi nemaskovaní demonstranti.
Re:to se nám to zase sešla partička, , 16.2.2012 0:12:54
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Re:to se nám to zase sešla partička, , 16.2.2012 0:38:18
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout! To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let. Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!! Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním: I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
Neboj se Just, však na tebe taky dojde,, , 17.2.2012 17:36:33
motospojka s kazajkou pro tebe už je na cestě. Brzo si užiješ skotských střiků :))
Re:to se nám to zase sešla partička, , 16.2.2012 0:43:01
Ty vogo, mě se líbí jak do těch ODS-áků tvrdě šiješ, seš fakt dobrej, piš símtě dál...
Re:to se nám to zase sešla partička, , 16.2.2012 1:18:30
Jo, dočet sem toho anonyma. Je super. Jak píšeš, tvrďák. Myslím že pokud aspoň trochu ta chátra z ODS a TOP09 uvažuje - tak se v tom jeho pamfletu najde. Je dobrej.
to berbera, , 15.2.2012 23:00:08
Náš Mr. Klaus je veden spíš jako kalašnikov vz.57. V tomtéž roce také nabyl občanství. Jsem přesvědčený, že byl v mládí velmi politicky masírován. Svou velmi volnou ( svobodnou bez přívlastků ) rukou trhu, se pubertálně vymanil z otcovi fyzické pozornosti. Zkrátka filosof Klaus ty facky nevydýchal!
Re:to berbera, , 15.2.2012 23:31:47
Hmm, to fakt je otázka.... O svém otci se nikdy nezmiňuje. Mezi lidmi panují dohady, že už jeho otec přišel do Čech z tehdejšího SSSR jako pracovník KGB. Celkový profil Klause by tomu i odpovídal, ale je to jen dohad. Na každý pád čistý není a s Rusi spolupracuje nadstandardně !!!
Re:to berbera, , 15.2.2012 23:05:14
kulháš v šeském jazyce,napřed se ho nauč a pak piš svoje moudra.BLBE.
Re:to berbera, , 16.2.2012 0:15:22
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to „proletáři“ kolaborantsky žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem ! Teď už si můžete jen „vylízat prdel“. Není co znárodňovat, ani privatizovat. Všechno jste stačili prožrat, staré odborníky a „přežitky kapitalizmu“ jste zlikvidovali, vaše zmetky už nechtěl ani SSSR. Zůstalo jen vaše debilně (inter)nacionalistické bolševické „dědictví“ na nejméně 200 let.
Kdo nekrade – není Čech – hop, hop, hop !!!
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým, nesamostatným, zlomyslným a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos..li, sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo žvanění a chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo schopnější zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost a založili firmu, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, cizincům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě, zlostně a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý a neparazitický kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý a kanibalistický dobytek, jen užitek z vás žádný není. A v pracovní době na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši vlastní kloni vyhodí na ulici.
V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 22:49:31
já jsem Moravan a Fischera ani jiného bývalého komunistu, či exulanta byť byl ještě mladý jako Švejnar nebo nějakého deg....šlechtice,či Brouka Pytlíka s miliony v pytlíku a jiné Slováky apod.bych jako prezidenta viděl docela nerad. Ne nejsem rasista,ale myslím si že náš prezident by měl být Čech (potažmo Moravák,či Slezák)jako poleno. I tak tvrdý v názorech a přesvědčení. A hlavně ne stařík skoro nad hrobem.Už nám ČT vnucuje Fischera.Kdo nic nedělá,nic nepokazí.Co vlastně udělal než to,. že ho tam chytře po shozené vládě nastrčil jeho dobrý známý Paroubek?Já už asi volit nebudu.Ale kdybych volil,tak asi budu volit ženu.Jsou chytřejší než my,chlapi.A když si v Americe zvolili černocha, tak proč my bychom si konečně nezvolili prezidentku.A Pražáků už bylo jako prezidentů taky dost.Myslím,že to chce změnu. Když se kvůli tomu musí měnit ústava,tak ať to stojí za to!
Re:V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 22:59:16
S tou ženou souhlasím. Ale pro pána krále, už konečně ať je prezidentem NEPOLITIK !!! Dyť to hovádko Klaus zase protěžoval po volbách ty svý soukmenovce. Po vzoru Havla dával Nečasovi zase jen ty neústavní POKUSY sestavit vládu. Dyť ústava žádný POKUS nezná!!! Kuwa, udělal by tohle principiálně založený nepolitický prezident??? Třeba Grygar???
Re:V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 23:10:15
RnDr Grygar je příliš moudrý a už také poněkud letitý, ale není apolitický. Jak si představuješ apolitika? to přece nejde,apolitik je pouze demnt, který nemá vúbec žádný názor.
Re:V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 23:15:36
Ach jo, možná to nemá cenu, ale pokusím se. Nepíši apolitik, ale nepolitik. Tzn. člověk který se neangažuje v politických strukturách (ODS, KSČM apod.). Tedy např. akademik, vědec, umělec, který prokázal své výjimečné schopnosti ve své profesi a pak je jako "gigant" povolán sloužit národu. (viz představa filozofa na trůnu tradovaná od dob Sokrata)...
Re:V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 23:48:50
Je to kruté, ale v politice musí být bohužel nebo taky bohudík politici.Protože každý vědec,každý velký umělec žije v jiném světě.Vzpomeňme Rudolfa Hrušínského,jak ten litoval, že do toho šel,připomínám Radka Johna, nenaivní novinář- naivní politik,jestliže je někdo tak široce nadaný jako například Magda Vašáryová je to obrovská vyjímka a až genialita.Ale politik by měl být v prvé řadě čestný.Nepolitickou politiku razil především Václav Havel,ale také byl politik a ne nepolitik.Věřím, že v politice i naší je mnoho poctivých lidí, kteří šli jak se říká do toho s dobrými úmysly.Vzpomínáš starý Řím-senátoři si každý jeden bodnul do Ceasara,aby to nebylo na jednom- byla to jednota? V čem?V dobru pro lid? Pro ně?Byla tp prostě sprostá vražda člověka, který je převyšoval.A jaká tobyla politka?Jaká je u nás.Každý,kdo se tvrdě nadřel a dosáhl určitého majetku je zloděj.A je to pravda? Každý politik u nás je zloděj,korupčník a nejhorší vyvrhel.A je to pravda?A copak za dřívější doby nebyla korupce, nebyli zloději, nebyli podvodníci a nebyli vrazi?.Byli.Jenže peníze se měřily nakoruny a ne na miliony.Táhne se to s námi-lidmi od prvního zločinu,kdy bratr ze závisti zabil bratra. A ta závist je nejhorší lidská vlastnost. A když se podporuje tak masivně jako nyní tak je rozbujelá jako ten nejhnusnější plevel.Ale to je už o něčem jiném,než o politice. I když tam to někde začíná.Všechno je v nás. V lidech dobrých a zlých.Dobrou noc Fidorko.
chytrý, , 15.2.2012 23:37:37
jo, trefně řečeno, ale podle mě házíš perly sviním (teda svini) !!! Ha ha ha
V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 22:49:30
já jsem Moravan a Fischera ani jiného bývalého komunistu, či exulanta byť byl ještě mladý jako Švejnar nebo nějakého deg....šlechtice,či Brouka Pytlíka s miliony v pytlíku a jiné Slováky apod.bych jako prezidenta viděl docela nerad. Ne nejsem rasista,ale myslím si že náš prezident by měl být Čech (potažmo Moravák,či Slezák)jako poleno. I tak tvrdý v názorech a přesvědčení. A hlavně ne stařík skoro nad hrobem.Už nám ČT vnucuje Fischera.Kdo nic nedělá,nic nepokazí.Co vlastně udělal než to,. že ho tam chytře po shozené vládě nastrčil jeho dobrý známý Paroubek?Já už asi volit nebudu.Ale kdybych volil,tak asi budu volit ženu.Jsou chytřejší než my,chlapi.A když si v Americe zvolili černocha, tak proč my bychom si konečně nezvolili prezidentku.A Pražáků už bylo jako prezidentů taky dost.Myslím,že to chce změnu. Když se kvůli tomu musí měnit ústava,tak ať to stojí za to!
Re:V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 23:01:39
Co byste řekl paní spisovatelce L. Procházkové ? Svým statečným činem- podání trestního oznámení na vládu ukázala, že je to statečná žena. V sedmdesátých letech podepsala chartu.
Já bych jí svůj hlas dal velice rád. Je garancí, že se nebude hrbit pro zájmy mocných.
Re:V ČT už zase melou dokola, že Fischera si přeje jako prezidenta 64% Čechů, , 15.2.2012 23:13:37
Tak já teda ne,vím o ní něco víc než to, že byla v televizi.Je to liška prohnaná.Potřebuje zase popularitu a ví jak na to.V tom jí určitě radil dědoušek Vaculík.
V každé době se v naší zemi vyskytují profesionální kolaboranti., , 15.2.2012 22:26:35
Je to až zarážející , jak jsou jejich argumenty podobné.
Věrnost Říši !! Věrnost principům internacionálního socialismu. Věrnost a oddanost myšlenkám evropského federalismu.
Vždy se přitom vyjadřovalo současné opovržení nad "čecháčkovským zasmrádlým dvorečkem".
Jak jsou jen Ti kolaboranti s kýmkoliv vždycky stejní ??
Re:Chápu, ale proč se zas cpát někam Moskvě ??, , 15.2.2012 23:16:21
Myslím, že EU potřebovala velmi naléhavě tento náš středoevropský prostor. Předstírali ovšem nezájem a zkusili nám nadiktovat, za pomocí p. Teličky nedůstojné podmínky. A my jsme , namísto hrdého NE,odhodlaně vlezli s radostí do jejich pytle. Nyní je to obdobné. Rovnoprávnost v rozhodování - ani náhodou. Ale naši oddaní kolaboranti s kýmkoliv se již jen třesou aby mohli podepsat další poddanskou smlouvu , za kterou nám bude dovoleno 2 x do roka sedět v koutě na židličce a dívat se. Oni potřebují nás, takže žádné další ústupky nepodepisujme. Jsme členy NATO a odtrpěli jsme si ústrkové období i v EÚ. Nemáme tedy proč se bát,jak nás kolaboranti straší že spadneme pod Moskvu. Nespadneme ! Je však nutno zachovat svoji národní hrdost a budeme se sami divit, jak silná bude naše pozice
petice je v pořádku, , 15.2.2012 22:23:22
protože ta vaše kudla v zádech, jen svědčí o vašem charakteru pane Hájku,Klausi. Nevadí vám totální morální maras, navíc, škrty přece podporujete. Peníze půjčené MMF - o tom to přece není.
A Řecko stejně zachránit nelze, a vy na to prostě dostatek intelektu nemáte také. To, že jste náhodou jednou trefili do černého, ještě neznamená, že doma máte vše v pořádku.
Těžko fandit jedné nebo druhé skupině,, , 15.2.2012 22:15:49
když jsou jedna za 18..atd. Připomíná mě to paniku ve frontě na záchranné čluny na ztroskotané Concordii,jen s tím rozdílem, že tam jsem těm lidem přál,aby se jich co nejvíce zachránilo a tady pronáším pouze Bůh vám žehnej a hned potom čert vás vem !
Hájek svou posměšnou kritikou potvrzuje totalitní myšlení, které u jiných hledá, , 15.2.2012 22:07:57
Evropská unie nevznikla po boji napříč Evropou, nevznikla jako výsledek jednání poražených a vítězů, nevznikla žádným diktátem.
Naše členství v Evropské unii stejně tak nevzniklo na základě jakéhokoliv nátlaku, nevzniklo jako výsledek prohraného boje, bitvy či vynucená příslušnost k nějakému územnímu, nebo politickému bloku.
Konec konců přihlášku kdysi podával slavnostně dnešní nadřízený Hájka, prezident Klaus...
A stejně jako bylo a je členství v EU dobrovolné, je i dobrovolné vyjadřování svých názorů ze strany kohokoliv.
Výzva Pragováků nebyla ani náhodou dobrovolnou individuální iniciativou, byla plně v kontextu a pod vedením komunistické strany.
Srovnávání dnešních iniciativ s výzvami, organizovanými tehdejší komunistickou stranou a hlavně tehdejší komunistickou mocí, i když již výrazně oslabenou, je nejen urážkou iniciátorů dnešních výzev, psaných a podepisovaných zcela dobrovolně v demokratických poměrech, je bohužel možno okomentovat stručně a důrazně - to mohl vyslovit jen idiot.
Re:Hájek svou posměšnou kritikou potvrzuje totalitní myšlení, které u jiných hledá, , 15.2.2012 22:28:46
Tvé srovnání Pragováků s dnešní peticí je pravdivé. I ta dobrovolnost dnes a sevření rudého medvěda tenkrát se srovnávat nedá - máš pravdu. Potíž je ale ve změně metody. EU vzniklo z ideálu kterého se chopili plutokraté, kteří chtěli mít volný pohyb zboží, pracovních sil, unifikované právní, technické i školní normy certifikované JEJICH ústavy (viz Dekra) a tím zpětně ovlivňovat tvorbu unifikovaných zákonů v Bruselu. Kruh se uzavírá v podobě diktátu, který vyhovuje pár bohatým a přesofistikovaný systém pracovního trhu a sociálních struktur udělá z milionů průměrných lidí novodobé otroky. Otroky kteří aby přežili udělají ze sebe děvky svým zaměstnavatelům - bez ochrany odborů (podle Klause jsou k ničemu, bo to trh vyřeší) a když i vidí že národní politici je neochrání začnou se spoléhat na ty z EU, což ale není o nic lepší!!! Nedivím se, že mezi mladými lidmi (hl. z univerzit jak sem si všim) je opět v kurzu Marx.
Provokatéři jedou........, , 15.2.2012 22:04:22
Je vidět, že od odpoledne zde modrá centrála přemístila většinu svých dobře placených provokatérů.....
Seznam těch profláknutých jmen, , 15.2.2012 21:47:23
mě utvrzuje, že osobnost a intelektuál u nás znamená absenci vlastního názoru. Jenom nevím zda to dělají z blbosti nebo vyčůranosti
Re:Seznam těch profláknutých jmen, , 15.2.2012 21:53:29
Já měl příspěvek o pár pater níž... a i když s Tebou souhlasím kladu veřejně otázku v souvislosti s farizejstvím páně Klause: Co je pro ČR a naše lidi větší nebezpečí, diktát z Bruselu nebo Moskvy??? - viz. Klausova loajalita ke Kremlu....
Re:Seznam těch profláknutých jmen, , 15.2.2012 23:14:02
Myslím, že EU potřebovala velmi naléhavě tento náš středoevropský prostor. Předstírali ovšem nezájem a zkusili nám nadiktovat, za pomocí p. Teličky nedůstojné podmínky. A my jsme , namísto hrdého NE,odhodlaně vlezli s radostí do jejich pytle. Nyní je to obdobné. Rovnoprávnost v rozhodování - ani náhodou. Ale naši oddaní kolaboranti s kýmkoliv se již jen třesou aby mohli podepsat další poddanskou smlouvu , za kterou nám bude dovoleno 2 x do roka sedět v koutě na židličce a dívat se.
Oni potřebují nás, takže žádné další ústupky nepodepisujme. Jsme členy NATO a odtrpěli jsme si ústrkové období i v EÚ. Nemáme tedy proč se bát,jak nás kolaboranti straší že spadneme pod Moskvu. Nespadneme ! Je však nutno zachovat svoji národní hrdost a budeme se sami divit, jak silná bude naše pozice.
Re:Seznam těch profláknutých jmen, , 15.2.2012 21:56:15
http://vtipy.netroof.eu/item/6541/cesko-ruske-tanecky/
PRYC Z EU A RAZEM NEBUDE MIT BELZEBUB HALIK A OSTANI PRIBLBLA O CEM PSAT, , 15.2.2012 21:22:20
Vzpomínám si,že herci a kulturní pracovníci podepisovali , , 15.2.2012 21:10:53
listiny posílající na smrt Miladu Horákovou a do vězení potažmo i na smrt Jiřinu Štěpníčkovou.A třeba mezi těmito jsou i ti tehdejší.Nemohu k tomu víc říci,než,že JE TO HNUS!
Vzpomínám si,že herci a kulturní pracovníci podepisovali , , 15.2.2012 21:10:52
listiny posílající na smrt Miladu Horákovou a do vězení potažmo i na smrt Jiřinu Štěpníčkovou.A třeba mezi těmito jsou i ti tehdejší.Nemohu k tomu víc říci,než,že JE TO HNUS!
hmm - blbý, , 15.2.2012 20:48:42
On Hájek s Klausem mají sice recht - jako euroskeptici - v tom že EU na těch základech co stojí nemá šanci se udržet. Ale řežu se smíchy na tom, že náš omezenec Klaus mentálně chřadne na stejném principu jako celá EU kterou kritizuje!!! A tím je extrémní utilitarismus, zbaven všech ideálů a etických predikátů. Hájek s Klausem jsou ale i pěkní podvodníci!!! Neřeknou veřejně proč je ta petice štve a proč ji cíleně zesměšňují... Není v tom nedůvěra v EU, ale důvěra kterou do Klause vložil Kreml. Ne nadarmo FSB (nástupnice KGB) vede na Klause spis pod krycím jménem Kolešnikov.
Re:hmm - blbý, , 16.2.2012 15:19:09
co jsou vlastne cesi? jeden chce aby vladla moskva, druhy zase ma v merku USA, treti chce EU.
na vlastni vladu, narodni hrdost, zajmy ceskeho statu a naroda nemysli snad nikdo.
jsou cesi rozeni otroci? tak at porad pisou petice svym panum. buh s vami !!!
Je to hnus, velebnosti, , 15.2.2012 20:38:07
Chápal bych, pokud by skupina veřejně silných usilovala o referendum, jakože chceme být opravdu demokratickou zemí. Petice za „vyšší řiťolezectví“ je ovšem jiná káva. Neměla by ta církev raději držet ústa, když už takhle dostává od státu / lidí majetek v době, kdy je většina populace obírána… Nemůžu si pomoct, tohle je pohrdání, dobře vědí, jak by rozhodla většina, ať už jde o tohle či tamto. Byť jsem měl například k Halíkovi sympatie, rozhodně mi to nezabrání si ulevit (změnit názor). Zrádci a pedofilové jsou pro mě zhruba na stejné úrovni, takže opravdu si zasloužíte maximálně vodu a chléb.
ČR je bestiálně zvrácená diktatura modrobolševické mafie Exekutorská mafie vymáhá opakovaně neexistující a i propadlé dluhy, , 15.2.2012 20:34:28
ČR je bestiálně zvrácená diktatura modrobolševické mafie
Exekutorská mafie vymáhá opakovaně neexistující a i propadlé dluhy ,
modrobolševik novelami nastavil systém tak zvráceně ,že umožňuje člověka okrást exekutorem za neexistující nebo i propadlý dluh k astronomické lichvářské částce.
Pro stovku přijít o dům, to je stále možné. Překupníci dluhů mají nové finty
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Pro-stovku-prijit-o-dum-to-je-stale-mozne-Prekupnici-dluhu-maji-nove-finty-222812
Pospíšil umožnil podání odporu i protu neexistujícímu dluhu pouze do 15 dní a možnost neupozornit dlužníka na dluh , + umožňují beztrestně vymáhat neexistující i propadlé dluhy + umožnili rozdělovat dlužné částky a inkasovat mafiánské výpalné za každou zvlášť
Exsouložnice marxisty Zaorálka Monika Pajerová podepsala a , , 15.2.2012 20:34:03
to je kůůůrwa osobnost,stejně jako její sestra Biomasa a Borelióza Bursík :-)))
Močůvka ČR, , 15.2.2012 20:31:02
Pravdoláskaři můžete za sajrajt, ve kterém musíme existovat.
Pan Hájek, , 15.2.2012 20:30:19
má do toho co mluvit, on to zná z rodiny. Jeho papá, soudruh Háje byl první, kdo podepsal po Husákově nástupu v roce 69 "Slovo do vlastních řad " a upravil tak cestičku pro synáčka, normalizačního redaktora Květů a nadějného svazáckého spisovatele.
1. Domobranu !! Neprodlene! , , 15.2.2012 20:18:42
2. Zrusit politicke strany, jsou to nestatotvorne elementy!
3. Zakazat cirkve a nabozenska sdruzeni, vc. pejzatych!
Beztak cela staleti jen cizopasi na svych hostitelich.
Nabozenskou svobodu ponechat, kdo chce, at uctiva sveho
buzka v soukromi (A kdyz by ses modlil, nebyvej jako
pokrytci....ale vejdi do pokojika sveho, a zavra dvere
sve, modli se k Otci svemu sryte, a Otec tvuj, kteryz
vidi ve skryte, odplati tobe zjevne. *6Mat.6,6)
Re:1. Domobranu !! Neprodlene! , , 15.2.2012 20:21:06
Tak už vím proč proroky tak často kamenovali.
..., , 15.2.2012 20:17:22
Myslím, že např. Zdeněk Svěrák toho pro občany ČR udělal mnohem více, než prezident Klaus, v tom pozitivním slova smyslu samozřejmě.
To von jo,miluje televizní koncesionáře a ČT,melouny z nich lítaj,, , 15.2.2012 20:26:56
že nestačí točit :-)
Petr Hájek má pravdu, , 15.2.2012 20:15:17
Petr Hájek má pravdu!!!!! Nemá cenu to nadále rozebírat.
Kdyz pominu tema diskuze , , 15.2.2012 20:14:47
tak tomuhle vopicakovi bych pral, aby jeho prdel poznala stredovek a vubec tem Klausovejm boys, + Knizak, ten musi byt urcite jejich kamos, stejny kalibr...
Evropská unie je třetí sv.válka tentokrát se šrajtoflí ., , 15.2.2012 19:57:45
Pokud si někdo myslí, že EU je důsledkem snahy sjednotit kulturně a společensky příbuzné státy,v důsledku vzájemného porozumění a úcty, je vedle, jak ta jedle !Když se Němci s Francouzema konečně dohodli na tom, že jak ukázaly jejich předešlé války,nepodařilo se jim vymyzat malé státy z Evropy,došli k závěru, že na prachy skočí každej. No , a měli pravdu.Jestli si ale pravdoláskaři myslí opak, je to pouze důsledkem jejich odpovídajícího myšlení vyplývajícícho z mylné iluze.
Havlovský anální Eurohujerizmus, , 15.2.2012 19:55:54
S tímto příspěvkem se plně ztotožňuji. Nesnáším Vlka a Halíka, kteří místo aby se starali o duše svých oveček se míchají do politiky. Sám osobně jsem byl již v roce 95 svědkem vstupu sousedního státu do EU, také nedodržení rozpočtových kritérií Německa a Francie a to po dva roky po sobě a také jak si odsouhlasili Merkozy, že žádnou sankci platit nebudou. A když někdo se snaží proti diktátu ozvat, tak se najdou pravdoláskovci a zrazují vlastní republiku. A sestra Kaťušky je stejně chytrá, jako biomasa. Petičníci jsou opravdu pěkná sebranka.
Podpis enviromentála Bursíka je neplatný,to hovado je nesvéprávné po borelióze !!!, , 15.2.2012 19:56:28
Dokument podepsali mimo jiné předseda ČSSD Bohuslav Sobotka, někdejší ministři zahraničí Josef Zieleniec a Cyril Svoboda či kardinál Miloslav Vlk. Mezi signatáři je třeba i předsedkyně Českého helsinského výboru Anna Šabatová, bývalá předsedkyně Akademie věd Helena Illnerová, filozof Ladislav Hejdánek, ředitel Centra pro teoretická studia Karlovy univerzity Ivan M. Havel a spisovatelé Jiří Stránský a Eva Kantůrková.
Re:Podpis enviromentála Bursíka je neplatný,to hovado je nesvéprávné po borelióze !!!, , 15.2.2012 20:47:08
Dobře je všechny český lid vykrmil,až jim hrant přetěká,tak hledájí větší.
Re:Podpis enviromentála Bursíka je neplatný,to hovado je nesvéprávné po borelióze !!!, , 15.2.2012 20:40:24
Všechny je český lid dobře vykrmil,už jim hrant přetěká ,tak hledají větší.
Zrádci, , 15.2.2012 19:39:18
Pane Hájku děkuji za perfektní příspěvek. Ještě,že si můžeme přečíst něco povzbuzujícího.Jinak je to hrůza co tihle zrádci naší země neustále - ač nikým nevoleni-páchají.Kde berou tu drzost jít proti naší vládě,která byla zvolena ve volbách. Je nikdo nevolil a taky nikdy volit nebude. A to je nejvíc sere!!!
Hájek chodí určitě tajně v noci močit do "kultůrní památky" z vosku u Národního divadla :-), , 15.2.2012 19:32:49
Zo je hnus velebnosti,tedy ta památka :-)))
Re:Hájek chodí určitě tajně v noci močit do "kultůrní památky" z vosku u Národního divadla :-), , 15.2.2012 19:38:28
Ses tam s ním potkal,chudáčku?
Opět velmi, velmi dobře, pane Hájku..., , 15.2.2012 19:31:32
...Paměť národa potěšeně bere na vědomí, že v oné "bohem zapomenuté a ďáblem prokleté" zemi, českém Absurdistánu stále ještě žijí racionální intelektuálové, že odtamtaď eště všichni neutekli a dokonce že ještě smějí psát i jinak vyjadřovat své "protivětrové" názory, to je dobře ale nemusí tomu tak být věčně! Stran seznamu signatářů "Pragovka 2" snad zamrzí podpis Roithové, Zielience, ostatní víceméně "nezklamali po česku"...
Trefa do černého,Pragováci Halík,Pe he he a exsouložnice echt marxisty Zaorálka Monika Pajerová,sestra Biomasy :-))), , 15.2.2012 19:21:48
Profesionální kolaboranti,to se mi líbí :-)))
tak socky, pohodlný život vám skončil ,čekají vás nacistické Ods,top,vv nucené práce , jako za hitlera , , 15.2.2012 19:20:47
tak socky, pohodlný život vám skončil ,čekají vás nacistické Ods,top,vv nucené práce , jako za hitlera , to není jako za bolševiků kdy jste si váleli šunky 8 hodin v práci a měli jste pokaždé zaplacenou mzdu přesčasy, svátky , měli jste léky zadarmo, o desítky druhů daní méně , bankovní půjčky na 3% , bezúročné půčky,novomanželské půjčky, nenávratné půjčky dotace na stavby domů , každoročně ROH placenou dovolenou a v zaměstnání jste byli chráněni zákoníkem práce , s prací mnozí dostávali podnikové byty s mikronájmem ,cca 350 kč i s inkasem což bylo 12% mzdy ,1989 4 kč oběd z kvalitních potravin ve školní jídelně , žádná lichva ,žádné exekuce ,o stovky % nižší kriminalita ,počet vražd a násilných trestných činů ,mnohem kvalitnější školství , vymahatelnost práva , státní služby ...... tak tohle v roce 1989 skončilo , dnes máme naši krásnou otrokářskou diktaturu zločinců a mafie
Re:tak socky, pohodlný život vám skončil ,čekají vás nacistické Ods,top,vv nucené práce , jako za hitlera , , 15.2.2012 19:43:36
Za Hitlera by naši zloději-politic a hoši s jarmulkama končili v koncentračních táborech!A byl by pořádek!
Re:Bez práce nejsou koláče a práce osvobozuje,debile rudej !!!, , 15.2.2012 20:03:50
Račte mi prominout při Vašem vzdělání, ale jak jste došel k závěru, že debil musí být nutně rudej ?Zdravím
Re:Bez práce nejsou koláče a práce osvobozuje,debile rudej !!!, , 16.2.2012 9:55:03
Pár je málo ,já těch nerudejch / teď momentálně / blbů znám opravdu hodně.
Re:Bez práce nejsou koláče a práce osvobozuje,debile rudej !!!, , 15.2.2012 20:28:03
Pár jich znám :-)
Re:Bez práce nejsou koláče a práce osvobozuje,debile rudej !!!, , 15.2.2012 19:39:37
Co chceš od vyžírek.
ČEZ Roman,Pospíšil,Topolánek,NečasToskánsko a 32 mld na dividendách , , 15.2.2012 19:13:53
ČEZ Roman,Pospíšil,Topolánek,NečasToskánsko a 32 mld na dividendách
přes daňový ráj firmě Appian Machinery
http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Noviny-rozkryvaji-nove-veci-o-mocnem-Romanovi-Topolanek-Mne-je-to-jedno-221750
+ Řebíčkovo vedení ČD rozdalo zakázky za 6,5 mld firmě Appian Machinery ,
v zásadě ČR je mafiánský stát a organizovaný zločin ODs si zakládá své odnože Top, vv, Okamury, svobodní , je jedno jakou modru špínu zvolíte je to jedna mafie
korupční vláda mafie ods=top=vv::: EU zastavuje pátý dotační fond 142 MLD škoda způsobená mafií ods=top=vv, , 15.2.2012 19:04:36
korupční vláda mafie ods=top=vv::: EU zastavuje pátý dotační fond 142 MLD škoda způsobená mafií ods=top=vv
,kvůli korupčnímu chování vlády ,zlodějů mafie ods=top=vv
Drobilova aféra zastavila přísun peněz na čističky
Korupční aféra na Státním fondu životního prostředí zastavila Česku další přísun peněz z fondů EU.. Česká republika tak nemůže žádat peníze už z pátého evropského fondu. Program Životní prostředí je z nich dosud největší.
Evropská unie automaticky končí s proplácením ekologických projektů, které Státní fond životního prostředí vypisuje v celkové hodnotě 142 miliard korun.
http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=697001
Praprasynovec..., , 15.2.2012 19:03:47
je pašák co? I mě koukala hlava z panovníkovi prdele...
Ten Hájek je snad šouplej bejkem?, , 15.2.2012 19:01:02
Není to tak dlouho co Hájek tvrdil, že Bin Ládin je fikce, že nikdy neexistoval. A ohledně komunistů - tak tam má Klause, jakožto bývalého komunistu - pana záhadného, co se týče jeho minulosti...
Nebát se a nekrást!, , 15.2.2012 20:59:28
Máte moji poklonu a obdiv pane Hájku! Některá jména mě přece jen překvapila. Vlk v rouše beránčím jen potvrdil své směřován,teď nemám na mysli Vlka, ale toho licoměrného zahalence.
Díky!
Re:Ten Hájek je snad šouplej bejkem?, , 15.2.2012 20:52:01
Ty sprosťáku jsi někdy B-i-n-L-a-d-i-n-a někdy viděl? Vzdělávej se i jinde než v TV a i-děs.
Havlovy pohrobci, , 15.2.2012 18:56:23
Přesně, pořád tahle stejná parta zoufalců, aby nějak ukázaly Klausovi, že není tak geniální( což je frustruje k zoufalství)klidně půjdou proti zájmům republiky, jen aby si pofoukali bolístky! Mrzí mně to u pár lidí, které jsem měl rád,ale je dobře vědět, kdo je kdo!
Jo, copak Peťan, to je machr........., , 15.2.2012 18:48:19
http://vtipy.netroof.eu/item/6590/hradni-exorcista/
víte pane hájek, , 15.2.2012 18:39:56
i když nejsem dvakrát příznivcem některých vámi uvedených lidí, po přečtení vašich promiňte blěbolů a slintů, jim musím dát za pravdu. Vy jste buďto mimo nebo provokatér, což by tak nevadilo, kdzž jste s kolegou Fleyberkem psal do musím říci celkem solidních Květů. Ale nyní půspobíte jako poradce prezidenta. Tak si vždy připomenu úryvek ze Švejka, kdy se po jeho návratu z anabáze do Budějovic k 91,pluku rozhodovalo o jeho dalším působení u npor. Lukáše. Oberst Schroeder prohláil: když si npor. Lukáš vybral za sluhu takového notorického blba, nechť se s ním trápí sám. Má na dost času, když mezi nás nechodí. Takhle bude mítčas si svého sluuhu vycepovat. I když Švejka mám rád, vy jste momentálně ten Švejk a pan prezident npor. Lukáš.
Demokracie dozrává do žaludečních vředů. Bez poctivosti bez práva – a hlavně bez ohledů... :, , 15.2.2012 18:39:36
Demokracie dozrává do žaludečních vředů. Bez poctivosti bez práva – a hlavně bez ohledů... :::::::::::::
co si Karel Kryl myslel o zločineckém mafiánském kapitalismu v Čr
a proč z této diktatury modrobolševiků utekl ,žít do Německa .......http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8
Hájek má pravdu, , 15.2.2012 18:38:58
samozvaná (j)elita tady prudí při každé příležitosti,teď se navíc blíží volba prezidenta,takže ty petice budou narůstat!
Signatáři petice mluví za sebe- to jim nikdo nebere. Doufám že nebudou tvrdit že mluví třeba i za mě., , 15.2.2012 18:38:44
Je to tak, v každé době se najde spousta patolízalů a zrádců. Neexistuje nějaká antipetice? Tu bych s radostí podepsal.
Re:Signatáři petice mluví za sebe- to jim nikdo nebere. Doufám že nebudou tvrdit že mluví třeba i za mě., , 15.2.2012 18:40:07
Můžeš se podepsat na daňový přiznání.
Re:Signatáři petice mluví za sebe- to jim nikdo nebere. Doufám že nebudou tvrdit že mluví třeba i za mě., , 15.2.2012 18:48:32
To už jsem se podepsal.Nevím zda by mělo smysl se podepisovat dvakrát.A radost z toho nemám že živím tu sebranku z petice ze svých daní.
kurňa , , 15.2.2012 18:25:29
Některé osobnosti mám rád, někteří politici mi lezou na nervy. Ale v případě EU platí ten vtip jak se bača na.. a vyhnal nás všetkých. Kurňa, to si nemůžou sednout na prdel a udělat inventuru, jedna i druhá strana, co se v EU od našeho vstupu změnilo a proč, co se nepovedlo a proč, co je dobré a proč, co funguje protože to má logiku a co nefunguje, protože to prakticky ani fungovat nemůže, co je náš zájem a co je zájmem jiných, kam až politicky jít a co jasně odmítnout. Proč národu zatajovat, že i na Západě je dnes většina politiků, kteří neveřejně tvrdí, že když se podepisoval Lisabon, tak jsme tohle nechtěli!!!!!! Jenom proto, že by Klaus vyhrával? To jděte do... On má také často pravdu. A proto je i rozumná cesta. Tuto inventarizaci předhodit národu, aby ten věděl co se děje a mohl podle informací rozhodnout, co je v zájmu jeho země. A tyto zájmy by měli politici naplňovat. Národ není blbec a v historii najdeme jenom podporu pro to, že nikdo z něj blbce nemá dělat. Nikdo za nás nic nevyřeší a starat o blaho země se budeme muset vždy sami. To každý přeci vidí z vlastního života. Tak se smečko vzpamatujte a neoblbujte národ kvůli svým vlastním neomaleným přízemním zájmům.
Ubožák!, , 15.2.2012 18:17:19
Od takového blba,svazáka,hodného synáčka velkého bolševika Jiřího Hájka,to sedí,když kritizuje přední české osobnosti!Pisálek z komunistických Květů,Petr Hájek,proslulý svými pohledy na světové události je zralý na Bohnice.A to už dávno!Magor,který řekne,že kouření není škodlivé patří do ústavu pro choromyslné!Psát tady,co tento "kanárek z dolu" všechno řekl,by zabralo hodně místa.Jsem zvědav,čím ho pověří Václav Klaus příště.
Re:Ubožák!, , 15.2.2012 18:49:42
http://vtipy.netroof.eu/item/6550/sifra-quotmistraquot-hajka/
Satan Hájek a sluhové zla, , 15.2.2012 18:16:44
dnes není třeba naříkat nad tím co bylo za komunismu ale je právě to právě tak že je třeba se zabývat tím co se tu děje těch posledních 20 let a je otřes odchovanci komunismu a stb Klaus a další si falešně hraje na konzervatismus přitom je to obyčejný zloděj nikomu nemá být bráněno aby mohl svobodně vyjádřit svůj názor tady vidíme že když se mafii nepodařilo umlčet mě zničením mých vstupních zařízení jdou na to jinou cestou vše je protiprávní a možné samozřejmě jen tam kde právo a ústava jsou k smíchu tedy u nás Církev ¨je mimo Halíka sdružení Satanů s hvězdou opájejících se pedofilními hrátkami ,šikanováním vlastních dětí a týráním jich a stigmatizováním těch co se jim názorově nehodí nebo těch co je vyřčená pravda rozlítila a trefila hřebíčekzahltila je touha mstít se Duka je nečestný slouha a přihlouplý trouba tak vy bando satanů jež jste znečistili Krista proklínám vás a to navždy ať vás potkávají věci zlé ať jste hanobení jazyky spravedlivých navěky ,navěky ať nesete strašný trest za svoje nepravosti ať pro vás pravý Bůh nemá slitování a zavrhne vás
Re:Satan Hájek a sluhové zla, , 15.2.2012 18:25:04
koukám, milý(á) matroško, že jste úplný(á) kybernetický Robin Hood :-))) Jen tak dál (ale pozor, ať se nezalknete) :-))))
korupční nečasova vláda OKRADE ČR o DOTACE EU až o 240 miliard korun, , 15.2.2012 18:09:46
korupční nečasova vláda OKRADE ČR o DOTACE EU až o 240 miliard korun Česká republika možná přijde o dotace z EU Kromě ministerstva školství, i ministerstva dopravy a ministerstva zdravotnictví.důvodem jsou neprůhledné korupční projekty ,pračky peněz mafii kolem modrobolševika http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Cesko-zrejme-ceka-financni-katastrofa-Ransdorf-Tomuto-jeste-nikdo-necelil-222785 připomeňme si ,že díky korupční vláda ods=top=vv už jsou zastaveny dotace na čističky za rozkrádačku kauza Drobil ,Na nic nejsou peníze vyjma miliard pro katolickou církev a milionů na odměny pro kamarádky a kamarády z úřadu vlády a ministerstev
kdo se boji, , 15.2.2012 18:06:32
klaus a jeho pravda , žádná není jeho rozdvojená osobnost skončíla v 90 . letech , politická troska , řečí o svrchovanosti a podobné nikdo nebere vážně , protože všechno podepsal v prospěch Eu, jde jenom o čas Eu chce vyrovnaný rozpočet , kdo se boji a proč třeba , že se začnou prošetřovat penize z Eu kde skončili ..
Re:kdo se boji, , 15.2.2012 18:13:56
co tady komu kážeš skurvený hajzle vypadni nebo uvidíš
Quod licet Jovi, non licet bovi, , 15.2.2012 18:05:32
Doufám, že pan Halík (a jeho melody boys) pošlou obdobnou supliku francouzskému naspeedovanému králíkovi Sarkozymu ,příp. možnému vítězi ve francouzských presidentských volbách Hollandemu :-)))
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2009829/sarkozy-pred-volbou-slibuje-usporadat-referendum-k-rozpoc
hajzl Hájek, , 15.2.2012 17:59:31
Hajzl zůstane hajzlem tak i hájek to je celé to vám přijde draho ::!!!nachčiju vám do hrobu a Klause vlastnoručně vyhrabu a shnilé maso hodím hladovým psům
Re:hajzl Hájek, , 15.2.2012 18:08:55
matroško, na silná psychofarmaka se nedoporučuje "chlastat" rum
Re:hajzl Hájek, , 15.2.2012 18:08:53
matroško, na silná psychofarmaka se nedoporučuje "chlastat" rum
tzv.konzervativní demagogie , , 15.2.2012 17:56:40
Srovnávání osob s odlišným názorem s neblahou minulostí země ať už komunistickou nebo jinou je často jedinou argumentací tzv. pravicových politiků.Je zajímavé, že tímto černobílým viděním světa jsou si nejvíc podobní právě s předlistopadovými komunisty.
Největší odměnou těmto demagogům může být paradoxně budoucí generace politiků, kteří možná budou své názorové odpůrce častovat srovnáváním s obdobím současnosti, třeba jako období posttoalitního traumatu s nebývalým rozkrádáním a mírou korupce.
Tak pozor pravicoví soudruzi, můžete se tak dostat na stejnou loď s těmi, kterými tak opovrhujete.
Re:tzv.Hájkova konzervativní demagogie je pičovina, , 15.2.2012 18:11:04
dnes není třeba naříkat nad tím co bylo za komunismu ale je právě to právě tak že je třeba se zabývat tím co se tu děje těch posledních 20 let a je otřes
odchovanci komunismu a stb Klaus a další si falešně hraje na konzervatismus přitom je to obyčejný zloděj
nikomu nemá být bráněno aby mohl svobodně vyjádřit svůj názor tady vidíme že když se mafii nepodařilo umlčet mě zničením mých vstupních zařízení jdou na to jinou cestou vše je protiprávní a možné samozřejmě jen tam kde právo a ústava jsou k smíchu tedy u nás
Církev ¨je mimo Halíka sdružení Satanů s hvězdou opájejících se pedofilními hrátkami ,šikanováním vlastních dětí a týráním jich a stigmatizováním těch co se jim názorově nehodí nebo těch co je vyřčená pravda rozlítila a trefila hřebíčekzahltila je touha mstít se Duka je nečestný slouha a přihlouplý trouba
tak vy bando satanů jež jste znečistili Krista proklínám vás a to navždy ať vás potkávají věci zlé ať jste hanobení jazyky spravedlivých navěky ,navěky ať nesete strašný trest za svoje nepravosti ať pro vás pravý Bůh nemá slitování a zavrhne vás
Nadešel čas k vyhlášení soutěže o skutečné hrdiny - Nejlepší toť Mašíny?, , 15.2.2012 17:51:20
Tedy dalšího neohroženého bojovníka proti totalitě, za svobody jednotlivců, dosavadní ústavní práva, a zachování zásad přímé demokracie v politické praxi. Ovšem, uchazeči - pozor: nový Mašín, to nesmí být jen tak nějaký diletant, který tu podpálí sousedovi - chudému rolníkovi sýpku či stoh, onde podřízne pošťáka nebo zastřelí hlídače. Ne Ne. Hledáni jsou skuteční hrdinové, kteří se nebudou bát zaútočit na skutečné zločince, zrádce a kolaboranty. Každá totalita - a jak je patrné z redakcí PL KONEČNĚ zveřejněné analýzy návrhu "paktu rozšířené spolupráce" - i ta europanská diktatura, právě připravovaná nevolenými paorgány teletníku - je tyranie. VRAŽDA NA TYRANECH, NOVÍ MILÍ MAŠÍNOVÉ, NENÍ ZLOČINEM! Tak hurá do dalšího, spravedlivého boje za demokracii, naše ústavní práva, svobody a suverenitu, po vzoru našich dědů, kteří dávali náckům žrát olovo! Vzhůru do boje v tom chvlívku, kde část havlisticky dosazené "justice" naprosto nezvládá až ignoruje své povinnosti, zabývat se evidentními vlastizrádnými a protiústavními tendencemi dokonce u veřejně známých (tedy potencionálně velmi nebezpečných) ideových krákalů a politruků, v důsledku čehož zde funguje "dvojí právo": jedno, hustě rytmizované četnými paragrafy pro obyčejné smrtelníky, druhé - naprostá beztrestnost před zákony, pro tzv. havloidy. V takovém případě ovšem Ústava ČR opravňuje lid vzít právo na obranu věcí svých do svých rukou! Vzhůru, noví Mašínové, proti tyranům, ovšem tentokrát opravdu hrdinně a odvážně vůči skutečným škůdcům a ne obyčejným lidem! Funkce jsou čestné, odmění Vás historie a vděk svobodných Čechů v blízké i daleké budoucnosti.
Není to diskuse o věci, ale o fotbalu. Jak jinak v Čechách, , 15.2.2012 17:42:02
Nepodepsat fiskální unii znamená pokračovat v domorodé korupci a tunelování veřejných rozpočtů bez jakéhokoli dozoru a trestu. V této diskusi se vede fotbalová válka fanoušků unionistů a neunionistů. Nediskutuje se o věci, ale o lidech, kdo patří k jakému klubu. Přesně tam to chtějí příznivci korupčníků mít. Dle mého názoru se měla už zpočátku unie úplně integrovat jako Spojené státy evropské a pak postupně přijímat "zdravé" členy. To, že na tom unie momentálně není nejlíp, je důsledek toho, že "země šedých ekonomik", t.j. střední a východní Evropy, infikovaly celkem zdravý kapitalismus svými švindly a podvody. Teď je třeba Evropu uzdravit a podržet, ne jí šlápnout na krk. Je to v našem vlastním zájmu - rozpad unie by znamenal nakonec válku. Ale EU se dle mého názoru nerozpadne, jen se očistí od takových veksláckých pijavic jako je Česká republika. Ti, co psali tu petici, mají rádi svoji vlast. Pan Hájek má rád pana Putina.
Re:Není to diskuse o věci, ale o fotbalu. Jak jinak v Čechách, , 15.2.2012 17:54:50
Pane kolego,ráčíte se mýlit.Největší zlodějiny se začali odehrávat až po našem vstupu do EU přes různé EU dotace a granty.A tahle parta petentů,že má ráda vlast?O tom lze velmi vážně pochybovat.
Re:Není to diskuse o věci, ale o fotbalu. Jak jinak v Čechách, , 15.2.2012 18:20:52
Pane Škwore-Hájku, potvrdil jste právě, že nediskutujete o věci, ale o fotbalu. Prokažte prosím nějak, že Evropská unie byla před naším vstupem do ní krachující a neprosperující útvar.
S pozdravem Twor
je tam jeden zásadní rozdíl..., , 15.2.2012 17:36:53
pokud mně má chatrná pamět neklame,tak pragováci psali Brežnevovi...ale tenhle dopis o které mluví pan Hájek nebyl adresován nikumu do zahraničí...nežádá o "pomoc" nekoho od kudsi mimo republiku..takže bud se pán špatně díval na adresu, nebo jsem blbej já..určitě bude ta chyba ve mně,není přeci možné,aby poradce presidenta se dopustil takového omylu
MÁME ŘEŠENÍ ::::když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší , , 15.2.2012 17:35:48
MÁME ŘEŠENÍ ::::když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší ................................................................................100 - 200 mld ročně rozkrade pravice jen na státních zakázkách podle TI , 300 mld rozkrade podnikatelská mafie v šedé ekonomice a o více než 230 mld ročně snížili pojistné a daně korporacím a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related + letos v tomto pokračují když zrušili daně z dividend a snížili pojistné korporacím a podnikatelské mafii ............+ čím více snižuje daně tím více pseudo podnikatelů přechází do daňových rájů .....................................sám od sebe modrobolševik krást nepřestane .............................musí být k tomu donucen ...................jakákoliv volba pravice ,jakékoliv nové nebo staré pravicové straně nebo nevolení proti mafii modrobolševiků,zakonzervuje čr dál v modré cestě do chudoby Afrických bantustánů.......... takže jen stačí dostat modrobolševické korupčníky do kriminálu za jejich zločiny a získat ukradený majetek zpět
není,, , 15.2.2012 17:33:30
elektrikář jako elektrikář, Walensa je taky původním povoláním elektrikář, ale někam to dotáh, kdežto hájek s malym h to dotahne tam, že mu někdo dá v tom praglu po hubě
http://vtipy.netroof.eu/item/6515/novy-cesky-thriller/, , 15.2.2012 18:51:49
Pojďme do kina.........
O CO všechno se starali KOMUNISTI pro lidi a bez dluhů ,bez nezaměstnanosti, bez lichvy,, , 15.2.2012 17:28:03
O CO všechno se starali KOMUNISTI pro lidi a bez dluhů ,bez nezaměstnanosti, bez lichvy, exekucí základní nezpochybnitelná fakta :: za socialismu všichni měli zaměstnání , živobytí , kvalitní zdravotnictví zadarmo .léky zadarmo,zdravotní pomůcky zadarmo, nebylo bezdomovectví , nebyly rasové nepokoje , romové makali a byli o mnoho slušnější , čssr nebyla potravinový odpadkový koš EU ,měli jsme kvalitní potraviny bez náhražek ,byla astronomicky nižší kriminalista ,počet vražd ,přepadení,znásilnění , lichva neexistovala, exekutorská mafie neexistovala...........podvodníci byli trestáni a občané byli chráněni ,zaměstnance chránil zákoník práce a vždy dostali výplaty ...pokud jim je teroristi mašíni neukradli ,
Seznam vlastizrádců, , 15.2.2012 17:21:00
Jenom si je zapamatujme, ty gaunery, akorát mě tam mrzí Svěráci, ale vybrali si sami, gauneři
Re:Seznam vlastizrádců, , 15.2.2012 17:56:39
V jáchymově prý je pod zemí ještě nějaká uranová ruda.....
Pište si chudáci do EU pro chleba!, , 15.2.2012 17:19:37
Obače! Vy kteří živoříte křičte! Já nemohu. Mám plné břicho lahůdek. Bohužel mám i charakter řeznického psa. Raději chleba hodím do koše, než vám ho koupit.
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie ., , 15.2.2012 17:16:56
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .....tento stav není normální ,svědčí o zločinecké podstatě režimu: promopro,IZIP,drobil,IKEM,key investments,langerova prádelna, nečasova sekretářka, dobešova asistentka, johnův oraprint + zvěřinová kuchařka, kalouskovy padáky-vražda Kašáka a diag human ,trautenberkova korupce za miliardu,babákův strýček ,bártovy úplatky , kocourkův tunel pozemků , fuksovo příbramské palermo .,Langerův pronájem lázní , státní maturity předražené o 900%,12 mld dárek vlády mafie ods,top,vv Tykačovi, ..............a zločinci tu vládnou ,místo aby byli v base .
Ach ten Halík, , 15.2.2012 17:14:41
Tak za tím komplotem stál ten Jidášův antikrist Halík jo?
Klausův kamarád ?!, , 15.2.2012 17:11:10
Myslel jsem si ,že V.Klaus je v zásadě inteligentní člověk , ale podle kamárádů Hájek a spol mě utvrdil bohužel o opaku .
který neznaboh dělal tupci Haykovi zubní protetiku ?, , 15.2.2012 17:01:55
tyonul bych si Miroslava Macka, nebo plimátora Svobodu...Má ji skutečně jak vrata ....
Hájkovi to připomíná podobné petice a výzvy z doby komunismu, , 15.2.2012 16:54:50
No Hájek to jako bývalý redaktor prestižního komunistického časopisu o tom musí něco vědět. Osobně s tou peticí taky nesouhlasím, k podpisu evropské smlouvy o rozpočtové unii
bych se také moc nehrnul, ale na svůj názor má každý právo. A osobně si myslím že je chyba, že vláda svůj postoj dostatečně nevysvětlila v médiích, prostoru na to měla dost.
V Řecku se určitě neobjeví. U nás je to tradice,” povzdechl si vicekancléř Hájek., , 15.2.2012 16:50:06
V Řecku nají takových zmrdů také dost, ale tam by museli lozit kanálama
Hovado zůstane hovadem, i když zrovna tohle slouží hradnímu pánovi,, , 15.2.2012 16:40:32
ale jak se říká, jaký pán, takový krám !!!!
Globalizační letadlo, , 15.2.2012 16:38:31
Globalizačně - finanční letadlo organizované Rotschildovo poskoky ryje rypákem v zemi. Zbývá jen aby se rozpadlo a vzplálo. Ale Halík & Co. chtějí nastoupit.
Zdravý rozuim nemůže pochopit,že po tolika neuspěších,, , 15.2.2012 16:31:18
nesmyslech,bankrotech,propadech,trapasech ještě někdo může věřit EU. Tak tomu říkám FANATISMUS! Takhle asi Hitler v dubnu 45 věřil,že to ještšě otočí.
troubové, , 15.2.2012 16:25:39
Ten Klausův žiťo lezec si sem souhlasné příspěvky píše sámplus jeho pár kamarádů.A vy troubové to baštíte.Klaus ve světě je považován za šaška,a bohužel podle toho svět začíná koukat na celou naši zem.Většina těchto zdejších řvounů jsou zapšklí komouši a chválí Klauzovce protože leze do prdele RUSÁKŮM.
Re:troubové, , 15.2.2012 17:01:49
Pane Jardo, to voni to tady tak říkaji, že se tak mluví "ve světě". To je taková místní lež.
Pro politické a ekonomické analfabety!, , 15.2.2012 16:24:56
Bez Ruska by EU vůbec nemohla existovat! Rusku by stačilo zavřít kohoutky od ropy a plynu a celá EU by byla v hajzlu! S toho plyne,že EU nahradila SOVĚTSKÝ SVAZ! S 27 komisařů je 16 bývalých komunistů včetně předsedy Barrosa. A s těch 16 jich 12 studovalo v Moskvě zahraniční vztahy, včetně našeho komisaře Fulleho! Proberte se!!!!
Re:Pro politické a ekonomické analfabety!, , 15.2.2012 16:51:32
žid barroso byl dokonce maoista
Souhlasím s panem Hájkem, , 15.2.2012 16:19:23
A žádám ho aby zveřejnil signatáře té akce, protože to je krásný seznam vlastizrádců.
Re:Souhlasím s panem Hájkem, , 15.2.2012 16:25:28
Jejich řídící důstojník je Putin tak jako Klausův?Počkej,až to v Rusku vypukne a otevřou se archívy.To budeš čubrnět co tam na Kikinu mají.
Ale jak se ta výuka k lásce k multikulturalismu , , 15.2.2012 16:18:26
a k lásce k EU již projevuje. Před pár lety ještě diskuze byly bez těchto pravdoláskařských marxistů.
Re:Ale jak se ta výuka k lásce k multikulturalismu , , 15.2.2012 16:25:39
zvyk je zelezna kosile!
Monika Pajerová sestra násilné squaterky Kateřiny Žákové, , 15.2.2012 16:15:23
a jidáš Fero Fenič.samozvaný vyzivatel přejmenování na Letiště V:H.
Lidé bděte!
Proč nenapíše debil Hájek o komunistické minulosti Kikiny o jeho rodičů., , 15.2.2012 16:11:45
O Klívii Šalgovičové se taky může rozepsat.Ta byla v KSČ ještě po revoluci.
Pane Hájku ano, , 15.2.2012 16:10:44
to je těch 99 pragováků co jim tekly sliny z komunistických držek,aby zaprodali naší zem za nějkou vysněnou ideu komunismu. Těmhle tečou sliny servilností k Barozovi a rampajovi a všemu tomu multikulturalismu,srážení teplot co stojí Evropu 700 miliard ročně a jiným maoismu podobným vizím. Evropa pláče...
Smutná pravda., , 15.2.2012 16:06:41
Je třeba si dobře pamatovat všechny ty kolaborantské šmejdy a podle toho se k nim chovat. Je třeba věřit, že opravdu přijde čas, kdy z dolů půjde plamen a dým, pak zúčtujeme spolu.
Halíka mají vyobcovat z církve!, , 15.2.2012 16:04:56
To jke kněz marxistickomultikurní církve. Jeho bůh je Havel a Betlém Brussel.
Super! Lépe to formulovat nešlo, , 15.2.2012 16:01:23
Zrádci. Říká se jim též tvrdé jádro pravdoláskařů. Jejich seznam najdete na abbartos.wordpress.com
kolaboranti, , 15.2.2012 15:57:32
I když to zní na první pohled paradoxně(ovšem jen na první pohled)kolaboranství s naším velkým východním bratrem se dopouští právě pan Hájek a jeho soudruzi.Největší soudruh,který by opravdu,ale opravdu měl zůstat v Turecku a vzít si tam sebou zejména svůj hradní triumvirát, ve svém senilním kdákání prostě nemíní přestat.Je přece zřejmé, že již na Prognostickém psychiatrickém ústavu dostali všichni účastníci za úkol destabilizaci prostoru střední Evropy. Tak se hájku o slušné lidi neotírej.
Re:kolaboranti, , 15.2.2012 16:17:19
Ty debile, bez Ruska by EU vůbec nemohla existovat! Rusku by stačilo zavřít kohoutky od ropy a plynu a celá EU je v hajzlu!
Jsou to řiťolezci, jako Šiklová., , 15.2.2012 15:57:21
Coby bývalá bolševička má s kolaborantstvím jistou zkušenost. V chartě bylo tzv."reformních" komunistů hafo, pak se zase shlédli v pravdě a lásce. A pořád stejně škodí.
Kdo ví jak to je?, , 15.2.2012 15:56:20
Řekněte mi někdo, máte skutečně jistotu, že nás to poškodí nebo naopak, že nám to EU pomůže? Nevíme vůbec nic, jenom můžeme blábolit své názory. Ti co vědí se smějí...
Re:Kdo ví jak to je?, , 15.2.2012 17:08:07
Nechápu vás. Že má Hájek mírně proříznutou držku, to víme všichni. Prostě si něco myslí a pak to říká. Je debil, řiťoklauzolezec nebo já nevím co ještě jenom proto, že to říká, jak to říká, nebo proto, co říká? Hledám nějakou konstruktivní kritiku, ale tu se od levičáků těžko naučím. Například by stačilo trochu nadhledu.
Re:Kdo ví jak to je?, , 15.2.2012 17:03:47
Přečtěte si knížku "Evropská integrace bez iluzí". Pak to pochopíte.
Hájka nechme stranou. Ale všechna jména pod peticí jsou dostattečnou zárukou to NEPODEPISOVAT, , 15.2.2012 15:55:29
Sbohem rozume !!!!!!!!!!§, , 15.2.2012 15:54:50
Od: jaroslavkronus.kolin@seznam.cz
Komu: mkucian@socdem.cz
Předmět: zaslání dr. Ráthovi - krajskému to hejtmanovi !!!!
Datum: 15.2. 2012, 15:29 - dnes v 15:29
Zdravím Vás ústřední to tajemníku oranžové tsunami !
Dovoluji si vaším prostřednictvím zaslat něco krajskému hejtmanu středních Čech dr. Ráthovi. Není téměř týdne ,aby tento enfant terinble něčím nepřekvapil i mne , coby vcelku otrlého kouska z Kolína a bývalého Republikána !
Naposledy to rozsvítil zajímavou tezí, že p.Diensbier na Hrad ,protože pochází z disidentské rodiny a lidé ho mají rádi !! Zajímavý ideologický konstrukt ...., zlehýnka jenom podotknu, že mám rád děti, ale opravdu se nehodlám stát ani pediatrem a už vůbec ne pedofilem ! Svého času jistý Kocáb-kecáb tvrdil, že Romy miluje a tuším, že po něm zůstalo ministerstvo v podobě šmajchlkabinetu, těhotná tisková mluvčí , rozvrácená rodina a on coby směšný lidsko-právní klaun !!!!!
Věci se mají prosím takto , že okresní organizace ČSSD Kolín se chystá býti součásti Vašeho projektu Orange marše na Kolín a prý vše má začít na Krakovci u sochy Mistra Jana z Husince , kterou jste nechal zhotoviti !
Už jsou prý plány, jak kynete davu na nám. Otce vlasti v Kolíně a všichni aplaudují - vítej Osvoboditeli a Spasiteli náš a mávají přitom oranžovými šálami !!! Není prý ani vyloučena návštěva manžela Tymošenkové , který se šikovně zašil v ČR, aby ho nezalígrovali doma na Ukrajině !!!
Jako muž činu a figura silně nonkonformní jsem ochoten Vám s tím tak trochu lidově řečeno helfnout ! Navrhuji schůzku nikoliv na Krakovci, ale v PL Kostomlaty ! Vy jste lékař a já psychiatrický pacient - tudíž splyneme s prostředím a budeme míti dokonce mimikry před BIS a politickými protivníky !!!!
Navíc když se dostanete do ráže , nastane situace, kterou tak kdysi trefně popsal dr. Sládek . Jediný rozdíl mezi psychiatrem a bláznem je ten, že ten první má klíče od mříže a pak nastupuje krizový scénář, kdy já jako lapiduch Vás vedu na příjem a říkám, doktore, pohoda, nejste první ani poslední !!!
S pozdravem Oranžová je barvou budoucnosti a svěrací kazajka oblečením universálním
Jaroslav Kronus - Kolín, Mladý balbínovec č.průkazu 1001 !!!
JE VELKÁ ŠKODA, ŽE KLAUSE NENÍ MOŽNO POHNAT K ODPOVĚDNOSTI, , 15.2.2012 15:52:25
Ten by měl bručet, až by zčernal. Je zosobněním stupidity.
Otřesný Hájek, , 15.2.2012 15:52:02
Hájku, háječku, ty jsi dement obrovský. Kde máš nějaký mozek? Hledej! Ten senilní, který papouškuješ, je teď mimo republiku, viď?
Věra na hrad , , 15.2.2012 15:51:45
Od: jaroslavkronus.kolin@seznam.cz
Komu: akce-dost@seznam.cz
Předmět: zaslání dr. Bátorovi
Datum: 15.2. 2012, 13:18 - dnes v 13:18
Zdravím pane doktore,
dnes již tak trochu legendo ještě za živa a i privátní osobo- figuro !
Dovoluji se na Vás obrátit jednoho z těch, kterým udělala dr. Tydlitátová na nějaký čas ze života peklo na zemi. Jelikož k těmto také patřím a je prý znakem křes´tanů odpouštět, dovoluji si coby gesto odpuštění této jinak kultivované, noblesní, nehašteřivé a skromné ženě vyvinutí petiční aktivity za účelem získání cca 50 tisíc podpisů coby její možné kandidatury na presidentku ČR !
Určitě si pamatujete, že tato statečná žena neustále bojující proti hnědému nebezpečí a mající potřebu jejím slovníkem šoufkovat hnědé kaliště založila na fb skupinu Věra Tydlitátová na Hrad !!!
Jsem bytostně přesvědčen, že je naší mužnou a hlavně křes´tanskou povinností této vyhovět a zapojit ji do vítězství ideologie nad zdravým rozumem. tj. přímé volby presidenta ČR občanstvem !!
Nakonec ONA si vždy v tomto typu boje libovala a za podpory individuí typu Ondry Wolfa či Fanoše Kostlána se ji určitě splní dávný sen !!
Když si člověk uvědomí, kolika její vrstevnicím tzv. kape na karbid / například předsedkyně Suverenity, právnička K.Samková , kandidátka ODS Němcová , zpívající Vlasta Parkan atd /, tak bude v té nejiepší společnosti a tuším, že to bylo vždy proklamové přání dr. Tydlitátové !!
S pomocí Boží a naším "myslíme to upřimně "
Jaroslav Kronus - Kolín , Mladý balbínovec / jsem ročník narození 1963/
Je dobré dávat takovým kreaturám prostor v médiích?, , 15.2.2012 15:51:21
PH je synem komunistického literárního kritika Jiřího Hájka (1919-1994), někdejšího šéfredaktora časopisu Plamen a normalizačního kulturního periodika Tvorba.[2] Vystudoval scenáristiku a dramaturgii na FAMU v Praze. V 80. letech 20. století působil jako reportér ve společenském týdeníku Květy.
Re:Je dobré dávat takovým kreaturám prostor v médiích?, , 15.2.2012 16:09:06
Záleží, čím realisticky uvažuješ! Jestli prdelí, tak se ani nedivím tvým výplodům. A ty jsi potomek koho? Vypadá to, že se na tvém zrození podílela i opice, čímž se tomuto plemenu zároveň omlouvám.
Re:Je dobré dávat takovým kreaturám prostor v médiích?, , 15.2.2012 15:52:54
Co to blábolíš ty realisto.
Re:Ten Hájek je sice debil, ale vypadá jako idiot., , 15.2.2012 18:48:44
http://vtipy.netroof.eu/item/6590/hradni-exorcista/
Re:Ten Hájek je sice debil, ale vypadá jako idiot., , 15.2.2012 15:52:22
Nebuď havloidní ty hňupe.Hájka nemusím, ale to o umělcích sedí jak prdel na hrnec. Taktéž souhlasím z nepodepsáním, ale zajisté z jiných důvodů než Klaus
Re:Ten Hájek je sice debil, ale vypadá jako idiot., , 15.2.2012 20:23:03
ale podle xichtu je to jasný debil.
Re:Ten Hájek je sice debil, ale vypadá jako idiot., , 16.2.2012 16:04:39
Ale podle tvych slov,jsi u debilu a idiotu,doma

