Připojuji se k serveru ICQ.
Nedaří se připojit k serveru ICQ. Můžete počkat nebo pokračovat v práci zavřením tohoto dialogu.

Reklama

   
TIP: proč se registrovat? POLITIK | OBČAN | OBEC   

Pro Cikány je normální nepracovat a krást, udeřil bývalý hejtman

31.1.2012 4:23 - Bývalý hejtman Ústeckého kraje a nyní poslanec ODS Jiří Šulc se v exkluzivním komentáři pro ParlamentníListy.cz velmi kriticky vyjádřil k romské minoritě a vládní Agentuře pro sociální začleňování v romských minoritách. Podpořil tak starosty Šluknovska, kteří požadují zrušení agentury.

Nový příspěvek

 
   

Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky obsahující vulgární výrazy a urážky.

Jó, jó, Anonym, 27.2.2012 17:32:28
"Cikáni si chodí pro dávky, chodí do heren a přikrádají si", to je sice pravda, ale on sám Šulc si pro neochotu "přitlačit" zlikvidoval výbornou dopravu v Svč. kraji, zlikvidoval norskou rybárnu, přihrával peníze tam, kde z nich sám měl ... No, Jiří Šulc je jeden z těch, kteří se také podílejí na tunelování, přikrádání, přikoulení ...
Stát by měl založit dobrovolný FOND ! , Čevara, 1.2.2012 11:59:27
V ČR existují lidé, kteří podporují současný stav a lidé, kteří navrhují změnu. Ti první by měli dobrovolně přispívat ze svých příjmů do SPECIÁLNÍHO FONDU, ze kterého by se potřeby cikánů hradily prakticky neomezeně !
Re:Stát by měl založit dobrovolný FOND ! , niv, 2.2.2012 10:40:31
Tak to si děláš srandu ?? To je nejlepší fór dne !!!Jestli nevíš co s prachama, tak si založ takový fond sám...
Re:Stát by měl založit dobrovolný FOND ! , Anonym, 1.2.2012 12:20:06
Není třeba! Bude stači když se přestane krást ve velkém a dost pro všechny.
Re:Stát by měl založit dobrovolný FOND ! , Anonym, 8.2.2012 14:22:38
TO JE ALE KRAVINA! TO JSI TAK HLOUPÝ???
Teď to již víme., Br., 1.2.2012 10:35:55
Co však s parazitama provedeme? Jenže se do nich budou cpát peníze dál na úkor pracujících. Podle mého názoru jedině vybudovat pracovní tábory, aby získali pracovní a hygienické návyky.
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 10:45:41
Jaký návyky máš ty? Já ti je hned vyjmenuji- alkoholické,zlodějské,pedofilní a jiné. Tebe bych už ani nezavíral pouze odstřelil ty "hygieno".
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 11:10:04
čistokrevný nebo křížený snědý živočichu bude konec zlatých časů
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 11:29:08
Ani nerozeznáš kdo jsem. Za to já ano. Zlaté časy nastanou až budou individua jako jseš ty bezpečně za mřížemy. Narozdíl od tebe zůstávám člověkem. Kdežto tebe to zřejmě působí velké obtíže.
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 12:47:49
No jsi zralý na rozkopání dršky a uvidíš, že i přes anonymitu k tomu dojde.
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 12:53:03
Jenom si dej pozor aby ti nepraskly oné. Už bys nemohl dělat chlapa. Nakonec je vidět že kde není IQ nastupuje agrese. Tak kdo je potom horší?
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 14:04:37
obřezanec mě nevytočí, ale při setkání je to jiné
Re:Teď to již víme., Anonym, 1.2.2012 14:12:19
Nech si ty kecy až pak pojedeš eskortou do kriminálu. Takových "ranařů" je už mnoho na vozíčkách.
Re:Teď to již víme., Anonym, 2.2.2012 14:01:16
Iciku, dojde na tebe.
Pane Jiří Šulc je ale velmi smutné až tragické ,že o této problemetice dávno víte.Vřed nazrál a vy sbíráte jako správný ODÉSsák volební body, Anonym, 31.1.2012 23:43:17
Romové ve Švýcarsku Vrátil jsem se z 6denní studijní cesty ve Švýcarsku Je tam také hodně cigánů/rómů,ale vidíte na rozdíl u nás,jak tvrdě pracují,jak mi Renáta,majitelka 2 hotelů,členka městské rady,u které sem byl sdělila. Mají tuto motivaci. Podporu v zaměstnání jen po odpracování souvisle 5 let,bez delšího přerušení.Odmítnutí práce-žádná podpora.! Ztráta zaměstnání vlastní vinou-absence,požití alkoholu na pracovišti-žádná podpora. Zničení obecního bytu a státního majetku musí zaplatit anebo do vězení a tam TVRDĚ PRACOVAT na uhrazení škody.?.!!!!!!!!!! Je s podivem,že pseudohumanisté Nečas,Kubice,Topolánek,Tlučhoř,KOCÁB nekřičí a veřejně nekritizují Švýcarskou konfederaci,že nechce zadarmo,bez odevzdané práce živit PARAZITY. A nikdo v rámci Evropy nemluví o rasizmu ve Švýcarsku. Proto chci,aby ty neoprávněné různé podpory a sociální dávky platila vláda a její parlamentní strany ze svého,když dopustily takovýto stav rasismu NARUBY.!!!!!!!!!!!! Kdo souhlasí,ať žádá svojí vládu, poslance,státní zastupitele,policii o vysvětlení
Re:Pane Jiří Šulc je ale velmi smutné až tragické ,že o této problemetice dávno víte.Vřed nazrál a vy sbíráte jako správný ODÉSsák volební body, ignac, 1.2.2012 9:11:28
Ono totiž ve Švýcarsku jsou veškeré záležitosti ohledně sociální pomoci v pravomoci obce, nikoliv státu, jako u nás. Protože obecní zaměstnanci lépe znají každého a konkrétně vidí, jak kdo se činí, je pro ně jednodušší spravedlivě ohodnotit, kdo a do jaké míry je schopen pracovat, kdo a do jaké míry si solidární přístup zaslouží. Ona taky obecní rada se rozmyslí, komu přispět z obecních rozpočtů, a hlavně zda přispět jen tak nebo oproti jakékoliv vykonané práci pro obec.
Re:Pane Jiří Šulc je ale velmi smutné až tragické ,že o této problemetice dávno víte.Vřed nazrál a vy sbíráte jako správný ODÉSsák volební body, Anonym, 8.2.2012 14:40:19
TRAGICKÉ A SMUTNÉ NENÍ TO ŽE O TOM ŠULC VÍ JIŽ LÉTA,ALE TO ŽE KDYKOLIV S TÍM NĚJAKÝ POLITIK VYLEZE VEN TAK JE IHNED MASIVNĚ OZNAČEN BUĎ ZA RASISTU,NEBO ŽE ZBÍRÁ PŘEDVOLEBNÍ BODY. TKHLE NIC NIKDY NEVYŘEŠÍME!
Zkurvený český rasisti, nasraný občan ČR, 31.1.2012 23:02:57
si nevidí do huby. Sami jsou to bílí cikáni a bohužel s nimi není ani sranda. Cikáni jsou poslední záruka svobody v tomhle zkorumpovaném a rozkradeném, otrokářském banánovém státě. Co současní češi vlastně dokázali, že se tak povyšují ?
Re:Zkurvený český rasisti, Anonym, 31.1.2012 23:37:57
Máš pravdu a ještě žijou z toho co vyprodukují cikáni.
Re:Zkurvený český rasisti, ekonom, 1.2.2012 0:20:38
dnes není zřejmě potřeba aby cikáni něco produkovali. Navíc na krámech leží spousta harampádí i bez cikánů, nikdo to už nechce ani kupovat. Proto svět řeší krizi kapitalismu, který nefunguje, který nefunguje tak jak si to primitivně představují nevzdělaní bílí cikáni v česku. Sami vychcípaj jak jejich přiblblý ekonomický model nefunguje a chtěj učit cikány jak se má žít.
Re:Zkurvený český rasisti, Anonym, 31.1.2012 23:46:05
Já taky.Až bude nejhůř,zajdu pro podporu na cigánskou sociálku.To bude řev,až ji začnu hledat,,.
Je to tak, Macek, 31.1.2012 21:03:32
250.000 lidí živit dvaadvacet let, tolerovat jim loupeže, krádeže, lhaní, negramotnost, to nějakých desítek miliard kažý rok co bylo a dalších sto let co to bude. Znechucení spoluobčanů českých měst, poškozování spojů a drah kradením kovů, vyhrožování,přeplněné věznice ze 70 % cigány, to jsou peníze z českých rukou. Kam se hrabou tuneláři .....Anonym není cigán, jenom hicař.
Re:Je to tak, Anonym, 31.1.2012 21:16:22
Omyl! Jsem pán Cikán. A nic z toho co zde píšete na mě neplatí. Jak je to možné když všichni Cikáni podle vás jsou nemakačenka zloději atp!? Mimoto nemáš ani páru o tom kolik miliard zmizelo na soukromé konta a nikdo o tom neví. Co může být horšího. Největší zloději jsou ve vládě. Na to není omluva.
Re:Je to tak, P., 31.1.2012 21:57:21
To ti chválím. Škoda že takových cikánů je u nás tak málo.
Re:Je to tak, Anonym, 31.1.2012 22:07:34
Jde to sice pomalu ale bude nás víc. Jenom se nesmí paušalizovat.(Templář.Augusto a jiní.)
Evropská unie má strach podívat se pravdě do očí, jano, 31.1.2012 20:49:48
a bude nám něco diktovat o asimilaci cigánů. Je to zbabělé zakrývání očí a LHANÍ
Otázka., Anonym, 31.1.2012 20:17:57
Kdy "udeří" nějaký hejtman nebo činitel do svých řad a přizná že jsou zloději,tuneláři a nemakačenka. Žádný Cikán neodklonil tolik miliard jako tito šmejdi. Pokud by přiletěl meteorit z vesmíru tak i za to by jsme mohli my Cikáni. Proč už lidi nezačínáte používat mozek!?
Re:Otázka., Anonym, 8.2.2012 14:47:49
PITOMČE! Miliardu vcelku a najednou jen tak hladce neukradneš,ale KAŽDÝ ROK SE NA SOCIÁLNÍCH DÁVKÁCH ROZFRCÁ PŘES 400 MILIARD!!! TAK SI KONEČNĚ UVĚDOMTE KDE SE TY PRACHY TUNELUJÍ!!!
Re:Otázka., harpyje, 31.1.2012 20:42:42
Pro většinu to tak je. A tyhle vlády dali do lidí nensášenlivost. Dřív museli makat všichni a basta a taková vzájemná nenávist nebyla.
Už je to tady, harpyje, 31.1.2012 19:43:10
Konečně se věci nazývají správnými jmény, to, co ví celý národ, si konečně můžeme přečíst i v mediích.
Kde kdo, Anonym, 31.1.2012 18:50:57
se trefuje do nás Cikánů. Je to až bizardní protože největší zloději a podvratníci mají v této žumpě slovo. Jak je možné že náckové a rasisti mají v PL "pré". Lháři,zloději a agresivita to je vaše "ochranná" známka. Jsem zhnusen!
Re:Kde kdo, Augusto, 31.1.2012 20:22:36
tak co tady ještě parazituješ?
Re:Kde kdo, Anonym, 31.1.2012 20:36:49
Dám ti radu. Sedni tatínkovi na kokot a strčí tě zpátky mámě do dělohy. Je nutné aby tě inovovali protože jseš ZMETEK.
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, Drobil, Ikem,Izip,Pandur,drábekcard, openkrad, 31.1.2012 18:31:59
...
Otázka pro PL, Asimilovaný, 31.1.2012 18:22:58
Vážená redakce PL, včera jsem zaslech v telezních zprávách, že byly zablokovány strány, na kterých "lidé" hrubě napadali vozíčkáře. Musím napsat, že s tím naprosto souhlasím. A teď k mé otázce. Můžete mi, prosím, sdělit, kdy budou zrušeny Vaše stránky, a kdy bude uvalena vazba na Vaše pisálky, kteří stále přiživují tažení proti Cikánům? Předem Vám děkuji za odpověď.
Re:Otázka pro PL, Kačica, 31.1.2012 19:54:48
Když se někdo obouvá do vozíčkářů a postižených lidí vůbec, je to hovado. Když se někdo obouvá do romů, kdo by se divil?? To, co dělají (nebo spíš nedělají), s jakou arogancí a hulvátstvím se promenádují po světě, je už donebevolající. Dřív jsem se romů zastávala, ale už jich mám taky dost!
Re:Otázka pro PL, Asimilovaný, 31.1.2012 20:38:25
Kačico, kdybych uvažoval stejně, jako ty, tak bych musel nenávidět všechny Čechy. Ale proč bych to dělal, když vím, že nejsou všichni stejní? Kvůli těm pár rasistům ("národovcům"), co píší příspěvky na PL a jiných žumpách? Cikáni nejsou také všichni stejní. Já neobhajuji kriminálníky, zločince, lidi, co nechtějí pracovat atd., ale obhajuji slušné lidi. Problém je, že když se píše nebo mluví o Cikánech ve veřejných médiích, tak to jsou pouze ti špatní. Prostě midiální masáž.
stále stejné kecy, skutek utek, josef, 31.1.2012 17:28:17
Cikáni tvoří nezanedbatelnou voličskou základnu socanů, socanská svoloč vládne evropské unii, takže čemu se lidičky divíte.
Re:stále stejné kecy, skutek utek, kus , 31.1.2012 17:37:13
To se ale fakt nedivíme!!!
EUROkonzervativci to je elita Cameron,Sarkozy,Merkelová ,Berlusconi, , pravice je mafie, ZLO,špína, organizovaný zločin, 31.1.2012 18:36:10
EUROkonzervativci to je elita Cameron,Sarkozy,Merkelová ,Berlusconi, Během prvního kvartálu roku 2012 si plánují země eurozóny vypůjčit 234 miliard eur, za celý rok pak 740 miliard eur, přičemž celkový státní dluh zemí eurozóny se blíří 8 tisícům miliard eur, což činí 85,3 jejich HDP. Nefinanční firmy v eurozóně dluží pak bankám 4761 miliard eur, z toho je 1181 miliard splatných do jednoho roku. Domácnosti pak mají dluh 5231 miliard eur. K tomu Evropská centrální banka za poslední měsíce „natiskla“ 660 miliard eur, které půjčila bankám
starosta Šťovíček, Augusto, 31.1.2012 17:24:48
je StBák, komouš, potom ODSS a nyní Kecy neVeřejné - takže je jasné, že jak otevře hubu, leze z něho smrad nebo 3,14čovina-
má sice pravdu, , Augusto, 31.1.2012 16:57:35
ale být poslancem za ODSS či TFUJ09 je (z hlediska prospěšnosti pro společnost) to stejné jako být parazitickým cikánem.
Re:má sice pravdu, , kus, 31.1.2012 17:12:21
Klasický příklad rasismu Augusto. Šulc má sice pravdu,ale je z ODS tak je automaticky parazit a zločinec!Ke zdi s ním!
Re:má sice pravdu, , Augusto, 31.1.2012 17:25:51
no, a jako učebnicový příklad je to pravda. Členem či voličem ODSS nebo TFUJ09 nemůže být slušný člověk!
Re:má sice pravdu, , kus, 31.1.2012 17:36:11
Super příklad,ted´už ne jenom rasismu,ale fašismu Augusto! Parazittickým cikánem je člen a volič ODS a TOP09,pak Stbáci,komančové a VV takže už zbývají slušní jen ČSSD??
Re:má sice pravdu, , Augusto, 31.1.2012 17:45:29
ani sosany nemám rád. A ty tvé ismy a škatulky jsou mi u pr.ele... V dnešní době, pokud je někdo názvám nějakým ...istou, tak je to slušný člověk, naopak politik či cikán slušný (až na několik málo výjimek) být nemůže! Takže jestli jsem rasista či fašista, tak ano, a jsem na to hrdý!
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, Drobil, Ikem,Izip,Pandur,drábekcard, openkrad, 31.1.2012 16:43:18
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj? 230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ----------------------------------------------------------------------------------------------- podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..) ------------------------------------------------------------------------------------------------------ v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun ------------------------------------------------------- takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
Re:pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, kus, 31.1.2012 17:58:13
Abychom si nalili čistého vína!!! KECY O ROZKRÁDÁNÍ STOVEK MILIARD ZE STÁTNÍHO ROZPOČTU ŘÍKAJÍ TI KTEŘÍ SE CHTĚJÍ DOSTAT K LIZU.BLNOU LIDI TAK JAK OBLBNUL NĚMCE S POHÁDKOU O BOHATÝCH ŽIDECH JEDEN KNÍRKATÝ POLITIK. KDYŽ SE PODÍVÁTE NA WEB MINISTERSTVA FINANCÍ TAK HRAVĚ ZÍSKÁTE PŘEHLED O SKUTEČNOSTI. STÁTNÍ ROZPOČET 2012 ČINÍ CCA 1 200 MILIARD. POALANCI NÁS STOJÍ 1MILARDU,SPRAVEDLNOST 20MILIARD,OBRANA 43MILIARD,DOPRAVA 38MILIARD,ŠKOLY 137MILIARD ATD....TEĎ TO PODSTANÉ: DLUHY NÁS STOJÍ LETOS 80 MILIARD A SOCIÁLNÍ PROBLEMATIKA 505 MILIARD-TO JE SLORO POLOVINA VŠECH VÝDAJŮ STÁTU!!!TAK SE NENECHEJME POŘÁD OBLBOVAT,ŽE V TOM NENÍ PROBLÉM. POŘÁD SE NÁM PŘEDHAZUJE OHLODANÁ KOST TZV. VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK KTERÝCH MŮŽE BÝT TAK ZA 100 MILIARD.KDE PŘINEJHORŠÍM ZLODĚJNA MŮŽE BÝT 5-10 %. TAK KDEJE OPRAVDOVÉ JÁDRO PROBLÉMU??
Re:pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, církevní rozkrádačka přes 200 mld mafiemi ods=top, 31.1.2012 18:35:25
jádro problému je modrá zlodějská špína , mafie ktrá vládne a destitisíce korupčních rozkrádaček vlády zločinců , jen na kauze LTO ukradli přes 100 mld korun , kauza pandury 9 mld korun , pražský okruh 50 mld korun .....a tak to pokračuje donekonečna výčet zlodějen modrých zlodějských bestií a mr*dek co je volí
Jirka Šulců, Jaroslav, 31.1.2012 16:32:13
Cikáni si "přikrádají". Ty, Šulci ale nerozkrádáš, jak to říkají jiní, že ne?
Komanči si s nimi poradili raz dva., Klaušlohtužka, 31.1.2012 16:00:07
Dnešní vládci- to neumí, cikánům není co šlohnout, o co je ojebat. Spíš se bojí, že je tito nepřizpúsobiví ojebou sami.
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, modrobolševik diktátorsky ovládá justici,policii,m, 31.1.2012 15:11:53
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related + další ztráty příjmů 2011 zrušení daně z dividend ztráta příjmu rozpočtu 9-20 mld , 2011 snížili strop pojištění ze 6 násobku na 4 násobek průměrného platu = ztráta příjmů státu několik miliard .......................řecká cesta mafiánských prasat modrobolševiků
DŮCHODCE *, Anonym, 31.1.2012 14:21:38
proč cikáni dělají bordel a mají okolo obydlí bordel---protože jsou manšina a člověk by je lehce přehlídl.
DŮCHODCE *, Anonym, 31.1.2012 14:21:37
proč cikáni dělají bordel a mají okolo obydlí bordel---protože jsou manšina a člověk by je lehce přehlídl.
DŮCHODCE *, Anonym, 31.1.2012 14:11:48
příslový svět se točí kolem-pi.. a peněz---dneska se svět točí okolo cikánů a peněz.
Pro, Anonym, 31.1.2012 14:02:57
Cikány je normální nepracovat a Češi mají vrozené lhát. Tak jak ten blbec který se pobodal a chtěl to "svalit" na Cikány.
Pro Cikány je normální nepracovat a krást, ., 31.1.2012 13:54:37
Pro hejtmany je normální nepracovat a krást.
Re:Pro Cikány je normální nepracovat a krást, anonym, 1.2.2012 6:17:56
viděli jste už nějakého ODESÁKA pracovat stejná verbeš...
Pro Cikány je normální nepracovat a krást,, Anonym, 31.1.2012 13:49:11
Stejně jako vláda 22 let. Jsou nepřízpusobiví, ale volitelní.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, církevní rozkrádačka přes 200 mld mafiemi ods=top, 31.1.2012 13:38:57
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, nevolíte proti mafiánské modré špíně ,co se divíte, 31.1.2012 13:35:29
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
DŮCHODCE *, Anonym, 31.1.2012 13:22:01
chudáci romové--všechno prodali, všechno prochlastali,posranej beton je tlačí do lopatek.dávky na fety nestatčí,chlastu málo,ciga dochází,na automati si musí přivydělat.s prací se nekamarádí.
Re:Pro Cikány je normální nepracovat a krást, udeřil bývalý hejtman, důchodce, 10.2.2013 12:50:23
cikán je cikán a geny zůstanou
volič pravice a nevolič je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská, pravice v čr je mafie, ZLO,špína, organizovaný zlo, 31.1.2012 13:12:19
volič pravice a nevolič je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská děkuje pravicové vládě za rozkrádání 200 mld ročně jen na předražených státních zakázkách , děkuje jí za růst nezaměstnanosti a snižování růstu HDP deformami , děkuje korupční vládě za rekordní zadlužování země .......děkuje své modré mafiánské vládě za to ,že mu zavádí nové daně a poplatky a zvyšuje každý rok desítky poplatků a daní .......volič pravice je fajn člověk .........vláda mafie mu sere do huby a on spokojeně mlaská
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, modří cikáni stejná mentalita , 31.1.2012 13:04:33
a když lidé ve Varnsdorfu protestovali , pravicová vláda je rozehnala dělobuchy a vodním dělem , Petr Nečas navštívil své romské přátele na astronomicky předražené ubytovně a utekl před obyvateli Varnsdofu
Pro modré Cikány je také normální nepracovat a krást , Kalousek, Nečas, Němcová, Vondra, Drobil, 31.1.2012 13:02:45
My si po modré odkláníme, tunelujeme a svým děvkám platíme 270 000 Kč měsíčně na odměnách, když dřou, ať už dole nebo nahoře, jako koně! :-) Během 4 let jsme zdvojnásobili dluh ČR, ročně krademe dle VŠE v Praze 200 miliard Kč a to není započítána budoucnost, jako zdravotnictví, důchody, školství a církevní modrá čórka, kde se šíbneme s modloprdelníky§ NA PRÁCI JSTE TU POUZE VY, KDO BY NÁS ŽIVIL???
Vy, Anonym, 31.1.2012 12:43:50
České duté palice. Same duchaplné řeči a přitom nerozeznáte hovno od dortu.
Modré idioty nesnáším., Srandista., 31.1.2012 12:41:34
Ale proti nic nedělajícím cikánským parazitům se spojím s každým.
Re:Modré idioty nesnáším., Anonym, 31.1.2012 12:44:48
Spoj se a vylíž nám prdel!
Re:Modré idioty nesnáším., Anonym, 31.1.2012 12:59:51
to jsi asi z cikánského chovu, táta je zároveň Tvým bratrem
Re:Modré idioty nesnáším., Anonym, 31.1.2012 13:21:02
Další úchyl který doma provádí rodinné orgie a na druhý to svádí.
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, církevní rozkrádačka přes 200 mld mafiemi ods=top, 31.1.2012 12:40:38
církevní rozkrádačka přes 200 mld mafiemi ods=top=vv=kdu=zel
Re:pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, Anonym, 31.1.2012 12:44:20
kolik se nacpalo za 20 let do snědých parazitů to by bylo číslo a oni nás za to okrádají, přepadávají, v zahraničí pomlouvají a nesmíme je ani střílet
Re:pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, Drobil, Ikem,Izip,Pandur,drábekcard, openkrad, 31.1.2012 13:01:32
kolik se nacpalo za 20 let do MODRÝCH parazitů to by bylo číslo a oni nás za to okrádají, přepadávají, v zahraničí pomlouvají a nesmíme je ani střílet ....?.......................................................................................když pravice přestane krást a snižovat si daně a pojistné ,čr bude o 500 mld ročně bohatší ................................................................................100 mld ročně rozkrade pravice jen na státních zakázkách , 300 mld rozkrade podnikatelská mafie v šedé ekonomice a o více než 230 mld ročně snížili pojistné a daně korporacíma vysokopříjmovým + letos v tomto pokračují když zrušili daně z dividend a snížili pojistné korporacím a podnikatelské mafii ............+ čím více snižuje daně tím více pseudo podnikatelů přechází do daňových rájů .....................................sám od sebe modrobolševik krást nepřestane .............................musí být k tomu donucen ...................jakákoliv volba pravice ,jakékoliv nové nebo staré pravicové straně nebo nevolení proti mafii modrobolševiků,zakonzervuje čr dál v modré cestě do chudoby Afrických bantustánů..........
DŮCHODCE *, Anonym, 31.1.2012 12:36:54
cikánům nemohou statčit dávky ani výhody když kouří ameriky chlastaji wisky hrajou automaty.
do, Anonym, 31.1.2012 12:34:41
plynu
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, modrobolševik diktátorsky ovládá justici,policii,m, 31.1.2012 12:28:19
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .....tento stav není normální ,svědčí o zločinecké podstatě režimu: promopro,IZIP,drobil,IKEM,key investments,langerova prádelna, nečasova sekretářka, dobešova asistentka, johnův oraprint + zvěřinová kuchařka, kalouskovy padáky-vražda Kašáka a diag human ,trautenberkova korupce za miliardu,babákův strýček ,bártovy úplatky , kocourkův tunel pozemků , fuksovo příbramské palermo .,Langerův pronájem lázní , státní maturity předražené o 900%,12 mld dárek vlády mafie ods,top,vv Tykačovi, ..............a zločinci tu vládnou ,místo aby byli v base .
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů, mezinárodní zatykače na Klause, Kalouska,Nečase , , 31.1.2012 12:26:15
v demokracii nemá vláda korupčních zločinců nárok na existenci Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártiovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
konečně snad pravda, Vladimí, 31.1.2012 12:21:56
mluvíte mi s duše ve všem s váma souhlasím ale myslím že je to plně ve vaší rukách pokud se domluvíte se všemi takhle smýšlejícíma určitě by se dalo ještě něco zachránit pokud ne tak naše vládnoucí garnitura bude muset od válu i násilnou formou
Jednoduché řešení Cikánské otázky, Igor, 31.1.2012 12:12:23
1. Každá cikánská rodina dostane přidělenou 1 kozu,1 samici králíka 1 motyku,1 rýč, 1 hrábě, 1 lopatu, 1 krompáč 2. Dostane přidělených 5.000 m2 pozemku v Ralsku, Milovicích, nebo v některém bývalém vojenském prostoru. 3. Každá cikánská rodina dostane 1 pytel výsadbových brambor, 1 sáček semen mrkve, petržele a ostatní zeleniny 4. Každá cikánská rodina se bude učit pracovat s těmi předměty, aby si osvojila pracovní návyky a naučila se o své potomstvo starat. Tyto náklady na 1 rodinu budou caa 2.000,- Kč 5. Cikánská rodina, která bude mít svůj pozemek řádně obhospodařený dostane dalších 5.000 m2 a stavební materiál, aby si vlastní prací vybudovala obydlí. ( Logicky, když se na to bude muset sama napracovat, nebude ho ničit, jako, když to dostane od státu). 6. Cikánské děti, které budou řádně navštěvovat školu, budou mít ve školní jídelně, zajištěno jídlo 3 x denně. (3.300,- Kč/měsíčně) Je to prosté, cikáni budou mít starost se sami uživit, nezbude jim čas na flákání se celý den po městech a páchat trestnou činnost. Cikánské děti budou vzdělané a mohou působit na své rodiče a prarodiče, zkažené z bezpracného příjmu peněz, nás co pracovat musíme. A začneme se mít nakonec všichni rádi, budeme moci společně si zanadávat na naše tupé politiky, co nás zadlužují. Společně ušetříme 25,2 miliardy ( na 1 cikána se ročně vyplácí na dávkách, agenturách pro ně atd. 2.125.000,- Kč). Za to si může nějaký upřímný politik klidně pořídit několik vil na Floridě, nebo v Toskánsku.
Re:Jednoduché řešení Cikánské otázky, Anonym, 31.1.2012 12:18:06
to je nápad---všechno prodají sežerou a příjdou znovu z druhé strany.
Byl jsi rychlejší, Hana, 31.1.2012 12:28:33
napadlo mě ůplně to samý :-)))
DŮCHODCE *, Anonym, 31.1.2012 12:02:05
co udělat agentůry pro sociálně slabé čechy a svobodné matky--vše co dostanou cikáni zdarma by měli dostat i češi.----nebo jsou cikáni chráněni nějakým zvláštnim zákonem který není v trestním kodexu ?????
Re:DŮCHODCE *, Anonym, 19.2.2012 16:23:13
to je pravda, taky jsem to zazila na socialce, cikan dostal na to naco nemel narok a ja na co mela narok nedostala, tak at se nedivi nikdo, ze se lidi bouri.To uz je tak 15 let zpet, takze to stale pretrvava
hezký kluci, jana, 31.1.2012 12:01:58
Re:hezký kluci, Anonym, 31.1.2012 12:25:08
Jo a ty jejich roztomilý dětičky. A jaký mají smysl pro humor!U pracáku vlezou čtyři do mercedesu a kolemjdoucího dědu požádají, aby je roztlačil!
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů , 99%korupce=pravice+ brání protikorupčním zákonům , 31.1.2012 11:59:02
pro modroboševiky je normální nepracovat a krást, mají stejnou mentalitu jako nepřizpůsobivá část cikánů to samé platí pro voliče pravice , jsou už takoví je to jejich mentalita , žádná z desetitisíců korupčních kauz je neodradí volit vědomě zločince
Historie Cikánů v zemích koruny České, xxl, 31.1.2012 11:40:27
První zmínka o [Cikáni]-nech v Čechách činí se ve >Starých letopisech českých< při r. 1416, kde se o nich tvrdí, že se toho času poprvé v Čechách objevili a lid mámili. Avšak lze za to míti, že byli [Cikáni] v Čechách viděni již r. 1242, kdy sem přišli tajně jako vyzvědači Tatarův, a tu jim dle slova v řeči jejich často od nich užívaného tehdáž >kartas< říkáno. Také popis zevnějšku a chování jejich, jak jej v kronice Dalimilově nalézáme, zcela na pozdější [Cikáni]-ny připadá. Že byli v Čechách příslušníci opovrženého tohoto kmene i pod jménem [Cikáni] před r. 1416 známi, dosvědčuje >Popravčí kniha pánů z Rožmberka<, kde se při r. 1399 dí, že se v tlupě lupičské, která tehdáž v jižn. Čechách řádila, nalézal vedlé několika Němců z Rakous též jistý >Cikán černý, Ondřejóv pacholek<. R. 1416 přišel do Čech okázale předvoj (300 duší) [Cikáni]-nů malebně vystrojených, mužové koňmo, potloukal se po zemi a uměl si lid nakloňovati lživým vypravováním, že nepřátelé křesťanstva je vyhnali a že u Čechů hledají útočiště; proto byli vlídně přijati. Za dob husitských nepokojů rozšiřovali se po Čechách valně a volně, a snášelivost česká lákala ještě větší houfy do Čech, kteří zabrali jižní lesnaté krajiny a i v Praze pokojně bydleli ve 2. pol. XV. stol. Za dob pronásledování [Cikáni]-nů v záp. Evropě nalezli útulku v Čechách, ač toho nebyli hodni, neboť spolčovali se s Turky, služby vyzvědačské a paličské jim konajíce, zvláště v l. 1536-4t. Proto začalo se proti [Cikáni]-nům vystupovati a to tak přísně, že bylo potřebí přísnost tuto mírniti zákony. Vyssávali lid i zemi po celou dobu 30leté války, ba i později tak, že císař Leopold I. musil proti nim vydati dekret (21-dub. 1688), jímž vypovídali se ze země. Ale to nic neprospělo, spíše ještě [Cikáni] z Moravy a ze Slezska přicházeli a své šmejdy dále prováděli, tak že konečně reskriptem daným 11. čce 1697 za psance byli prohlášeni. Tu nastala hrozná štvanice na [Cikáni]-ny, v níž mnoho jich zahynulo; ale přes to uherští [Cikáni] pokoušeli se pořád ještě o přístup do Čech, zvláště do lesů v Táborsku a Budějovicku. Za císaře Josefa I. počali se hrnouti z Uher a Moravy do Čech na svá obvyklá místa, i byli opět stíháni, věšeni a mrzačeni, ale bránili se také statečně, až vojenským zakročením ze země byli vyhnáni. Též Karel VI. prohlásil patentem ze dne 20. čna 1721 [Cikáni]-ny za psance a stanovil, aby i ženy byly smrtí trestány.
fór ze života, Anonym, 31.1.2012 11:40:18
koncem roku se u mě zastavil kamarád ze švédska , že jede do vídně a po cestě že napíše pár článků o česku,seděli jsme v hospodě o se pořád rozhlíží kolem,a ptá se mě jak se pozná róm,a já na to proč se ptáš,tady není ani jeden,no on že chce o nich napsat reportáž protože podle ohlasu v našich médiích to musí být početmá 20-30% národnostní menšina...nejdřív jsem se smál a pak objednal dva velké voďoury!
Už je to tady!, Ing. Petrbudvar, 31.1.2012 11:31:29
Imbecil Šulc našel lehkého nepřítele. Takových "neohrožených" bojovníků ještě vyleze...
Re:Už je to tady!, Anonym, 31.1.2012 12:01:01
třeaba se chce stát senátorem jako čuňas,funguje to,navezeme je do baráku,necháme je chvilku dělat bordel,pozveme tv prima nova a vystěhováváme za město a potom hup do senátu........a dneska máme za městem poloprázdné dva unimobaráky,dluhů plno,nikdo se k tomu nehlásí,nikdo neví co s tím....pár spřátelených podnikatelů se napakovalo a občané to nakonec zalepí....a romové zmizeli....a jirka je v senátu.....
Řečník se snaží odvrátit pozornost od, matěj, 31.1.2012 11:28:00
vlastních krádeží.
Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou a vzorem českých socek., Sniper, 31.1.2012 11:27:03
Po listopadu se jediná konsolidovaná a vedoucí státní strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep. Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci. Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli. Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče: Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Cikáni, Anonym, 31.1.2012 11:07:25
Každej cikán vám řekne že hlavní a největší chyba je dávat na jedno místo několik cikánů. Třeba do jednoho domu dát dvě rodiny cikánů nejde. Protože ta svoloč ten barák během krátké doby zlikviduje! Cikány je nutné po rodinách rozházet každou famílii na jiný konec města a držet je od sebe co nejdál. Pak je jakž takž klid.
Re:Cikáni - mám nápad, Anonym, 31.1.2012 11:46:55
S manželkou jsme si postavili rodiný domek na úvěr. Každý máme dvě zaměstnání abychom jej zaplatili do roku 2025. Přes den někdy i večer nejsme doma děti jsou ve škole.Uvažujeme,že bychom si vzali mladou rodinu cikánů do hoto domku. Zcela zdarma. Máme i ten úmysl,že obejdeme i ulice okolo našeho bydliště a budeme se znažit pro tento nápad získat i ostatní sousedy. Rádi bychom pomohli svou měrou řešit společnosti tu cikánskou orázku. Pracovití a slušní občané pojďte snámi do toho. Jednou se začít musí.
Re:Cikáni - mám nápad, Ivan, 31.1.2012 12:31:49
Prosím tě , už to nedělej . Smíchy jsem si poprskal monitor :-))))))
šmejdi, pepino, 31.1.2012 11:06:21
šulci vratiš ty milioni co jsi nakrad ty nulo neviš jak se vratit do pilitiki ty čuraku moralizuj ty zloděje ze sve ods
Re:šmejdi, Xaver, 31.1.2012 11:47:38
Nauč se česky ty černej negramote!
Normální, Anonym, 31.1.2012 11:05:40
je že Cikán práci nedostane! Jestli pan hejtman bere zlodějnu jako práci, potom patří mezi ty "nejpracovitější". A těch je v České republice víc jak dost. "Kostička" Cikán zabírá a my máme čas "pracovat" na svých odklonech. Dementní Češi!!!!!!!
Šulc objevil Ameriku, Hurá !, ProMoPrd-Sosna křivohub, 31.1.2012 11:02:44
To přece ví každý na světě, nejen v ČR.
Nezapomínejte na jednu zíkladní věc!!!Jakový je stát(vláda),takový je i bordel., Pavel, 31.1.2012 10:52:38
Ve státě,kde vládnou břídilové,korupce,tunelování,zlodějny,podvody,atd.,to ani nemůže vypadat jinak!!!Ty řečičky soudruha z ODS jsou jen mlžením a ohlupováním pro zaostalé voliče!Zloději stovek miliard křičí na zloděje desítek milionů,chyťte je!
Re:Nezapomínejte na jednu zíkladní věc!!!Jakový je stát(vláda),takový je i bordel., KMJ, 31.1.2012 11:07:43
Aha , takže když někdo krade je to v pořádku protože někdo jiný krade víc ?
Re:Nezapomínejte na jednu zíkladní věc!!!Jakový je stát(vláda),takový je i bordel., Pavel, 31.1.2012 11:19:34
Kde jste ten nesmysl vyčetl?Nezástávám si žádného zloděje,jen jsem uvedl na pravou míru fakta.
Re:Nezapomínejte na jednu zíkladní věc!!!Jakový je stát(vláda),takový je i bordel., KMJ, 31.1.2012 11:27:52
Ne , mícháte jablka a hrušky . Rozkrádán dotací je jeden problém a cikáni jsou jiný problém a nijak moc spolu nesouvisí .
Re:Nezapomínejte na jednu zíkladní věc!!!Jakový je stát(vláda),takový je i bordel., Pavel, 31.1.2012 11:37:41
Nepracovat,krást,zneužívat soc.dávky je stejný finanční problém,jako tunelování státní kasy!Chápu,že jako zastánci ODS se vám to nemusí zamlouvat,Nicméně fakta jsou fakta!
Na Slovensku choději četníci mezi cikány se samopaly a mají respekt., luci, 31.1.2012 10:48:20
http://www.youtube.com/watch?v=vPzQfdc6mr8&feature=related
Re:Na Slovensku choději četníci mezi cikány se samopaly a mají respekt., A stejně je Slovensko ve sračkách., 31.1.2012 10:58:07
A stejně to stojí na Slovensku za hovno, jako tady. Ty jejich samopaly by totiž byly potřeba jinde, aby se něco zlepšilo.
Jako by destabilizace států mj. i prostřednictvím cikánů byla nějakou nejmenovanou organizací řízena., dr. Pokosný, 31.1.2012 10:40:14
Cikáni se jak známo neobvykle rychle množí a jsou jim k tomu vytvářeny státem (ČR) zlaté podmínky. Za každé dítě se zvedne cikánům životní úroveň a už teď vzniká pnutí pro jejich množství, parazirování a napadání ostaních. CHAOS nastává a lidi se bojeji o holý život. A běda ozvat se. To přijede Americký židovský senátor (jako např do Matiční) a halasně označkuje Čechy za lumpy a cikány za utiskované. Stále stejný scénář. A cikáni dostávají výpalné od státu, že nepřepadávají obyvatele. NOVÁ DOBA? NEČASOVSKÁ?
Cikáni., Sachtek., 31.1.2012 10:34:19
Proč si tady říkají Romové, a ne cikáni, jak se sami na Balkáně, odkud sem kočováním přišli, nazývají?Po staletí to byli kočovní cikáni.Pouze v padesátých letech minulého století měli zakázáno kočovat, ale v genech nemají nic, co by to mohlo změnit.Nikdy nedělali, pouze kočovali za lepším, přitom si něco ukradli.To se nedá změnit pouhým nařízením, když to mají v genech a jejich původní pravlastí je Indie, kde ještě dnes tvoří jeden z kmenů a odkud se kočováním rozplevelili do celého světa.Všude jsou po staletí nevítaní a pouze přítěží pro svou povahu.
Re:Cikáni., Šulc, 31.1.2012 10:58:04
Máte pravdu pane S. Nejlepší by bylo použít osvědčenou metodu známou z let 33 až 45. Koncentrační tábory, plyn, pece. V našem kraji by jsme mohli cikány používat místo uhlí a ušetřli zásoby černého zlata. Máme také chemičky, sice už zavřené, kde by se mohlo vyrábět mýdlo. Je více možnosti jak tuto otázku vyřešit. Časem by jsme mohli přibrat komunisty, socialisty a zelené. A svámi pane S. by tady byl pak ráj nejen na ústecku.
Re:Cikáni., Anonym, 31.1.2012 10:39:56
Původ slova "cikán" sahá daleko do historie, a nejde o hanlivé označení. Slovo "Rom" znamená v romštině člověk. Postupné přeoznačování cikánů na Romy má za ůkol jejich zrovnoprávnění oproti ostatním lidem. Paradoxně to někdy vyznívá obrázeně, když se někde říká, že "naši" cikáni byly absolutně bezproblémoví, ale co se sem nastěhovali Romové, je to hrůza.
Proč by chodila do práce Romka, která od státu dostává 32.000 měsíčně ?, Anonym, 31.1.2012 10:33:48
Dyť je to kravina, lidi. Když budeš mít dostatečnej počet dětí, který se v podstatě vychovávaj bez práce samy a jsou pro tebe zároveň zdrojem peněz, určitě nepolezeš do kolbenky k lisu hákovat za dvanáct hrubýho. To bys mudel bejt magor a to Romové nejsou.
Proč by chodila do práce Romka, která od státu dostává 32.000 měsíčně ?, Anonym, 31.1.2012 10:33:39
Dyť je to kravina, lidi. Když budeš mít dostatečnej počet dětí, který se v podstatě vychovávaj bez práce samy a jsou pro tebe zároveň zdrojem peněz, určitě nepolezeš do kolbenky k lisu hákovat za dvanáct hrubýho. To bys mudel bejt magor a to Romové nejsou.
Na cikány platí, Anonym, 31.1.2012 10:33:31
ostrý pes a doplněk např. samopal vzor 58, v nouzi lze požít i Škorpion, v krajní nouzi i RG 4.
Re:Na cikány platí, Robert, 31.1.2012 10:38:09
A na tebe plati rakovina zaludku z hladu ty chrapoune!
Re:Na cikány platí, Anonym, 31.1.2012 11:41:42
Rozumím, jsi cikán a proto považuješ sebeobranu napadených za nezákonou, podle tebe se oběti napadené cikány, nemají právo bránit......
Re:Na cikány platí, Anonym, 31.1.2012 11:15:36
Ještě jsem neviděl cikána, který by byl podvyživený a trpěl nedostatkem potravin. Spíše naopak, tam co bydlím, jsou všichni vypasený jak prasata před porážkou.........
Re:Na cikány platí, Anonym, 31.1.2012 10:35:09
Já nevím..... zatím je to spíš o mačetách :-)
Re:Na cikány platí, Anonym, 31.1.2012 12:06:19
Jo, proti mačetám jsou střelné zbraně výborné, jen se při použití nesmí moc přemýšlet, prostě nejdřív přesně střílet a pak pro jistotu, rychle zdrhat.
Nezastávám si nikoho,ale uvědomte si,kdo ten článek napsal., Robert, 31.1.2012 10:32:08
Člen zlodějské strany,která léta tuneluje rozpočet čr a nazvracela astronomické dluhy 1,86 biliónu kč.,ukazuje prstem na jiné!Ti,co kradou v desítkách miliard obviňují ty,co tohoto čísla nedosahují ani z malé části.Né romové,ale ti,co se oblékají do drahých šatů,nosí noblesní košile,kravaty,obleky a jezdí v luxusních bourácích,ti jsou největší pijavice financí.Několik vět o inteligenci Čechů, kteří se pokládají za národ: Na sociální dávky se v ČR dává 589 012 000 Kř, je o 0,5% státního rozpočtu, je to téměř stejná částka, kterou nás stojí Senát- 508 516 000 Kč! A dále- poslanecká sněmovna nás stojí 1081 439 000Kč- to jen přímé platby- nejsou tam zahrnuty příspěvky politickým stranám a náklady na různé typy voleb- ty jsou zahrnuty v dalších položkách státního rozpočtu-Kancelář prezidenta republiky 339 045 000 Kč, Úřad vlády ČR 706 654 000 Kč, Bezpečnostní informační služba-1166 001 000 Kč, Národní bezpečnostní úřad 244 671 000 Kč, Úřad pro studium totalitních režimů 150 968 000 Kč, Úřad pro kontrolu osobních údajů- již bude zbytečný, protože lékaři budou mít povinnost sepsat veškerý majetek svých pacientů-187 689 000, Ministerstvo vnitra 52 877 539 000 Kč a žába na prameni- Ministerstvo práce a sociálních věcí- 483 781 377 000- ano téměr 484 miliard potřebuje Ministerstvo práce a sociálních věcí na platy svých zaměstnanců a provoz budov- a na sociální dávky se dává 589 012 000 Kč- tedy téměř 9x méně! A tak by se dalo pokračovat- jen státní dluh, který se mimochodem, za posledních 5 let zdvojnásobil- nás stojí ročně 78 491 134 000 Kč!Celý státní rozpočet najdete na internetu- garantuji vám, že jinde v Evropě by neprošel! A vy všichni nadáváte na ty, co pobírají měsíčně 2020 Kč- to je totiž částka, kterou obdrží příjemce sociálních dávek, když předtím musí prodat celý svůj majetek včetně auta a lepšího nábytku a zbyde mu jenom stůl, židle a matrace na zemi v holobytě a jedna igelitka s oblečením, které mu v pravidelných intervalech chodějí prohlížet sociální pracovníci, aby tam náhodou nebylo něco, co by se dalo zpeněžit! Stát má tak nákladnou samosprávu a současně při existenci priorit jak a kdo bude platit daně- například obchodní společnosti jsou z 90 % ztrátové po celou dobu své existence a tudíž žádné daně, které by odváděly ze zisku neodvádějí- ten je příjmem pro státní rozpočet, tudíž státní rozpočet nemá příjem, dále zde pracuje několik set cizinců načerno- přičemž domácí obyvatelstvo nemá práci- práce načerno je rovněž výpadek v příjmech státního rozpočtu, mnohokrát předražené zakázky pro kamarádíčky, úřady pro úřady , jako trafiky pro kamarády a tak by se dalo dlouho pokračovat. Z toho všeho plyne- že i když žádný nezaměstnaný nedostane ani jeden halíř, stát při těchto svých prioritách, které určuje vláda a nikoliv občané - jak vybrat daně a jak s nimi naložit- bude dál zvyšovat své zadlužení ještě tak rok-dva a pak státní bankrot!
Re:Nezastávám si nikoho,ale uvědomte si,kdo ten článek napsal., Anonym, 31.1.2012 10:34:52
K tomu se váže jedna velice důležitá myšlenka. A sice, že všechny ty řeči o zneužívání sociálních dávek vlastně jenom maskují ekonomické zneužívání celého státu v měřítku miliard nebo desítek miliard. A místo toho se mluví o zneužívání sociálních dávek v měřítku několika desítek milionů. Trošku se bojím toho, že i když to má reálný základ, aby to nebyla jen kouřová clona, která má za úkol odvést pozornost od velkých nepořádků k nepořádkům menším.
Podivejte, Finkes, 31.1.2012 10:29:59
se na Ceskeho Prezidenta jak krade propisovacku a jeho kumpani StBacky jsou zlodejska banda Lupicu! Vykrmena Prasata Kocourek, Besser,Doubrava a celej Senat i s Parlamentem, nenazrana Svejkovska Banda Povalecu! Zlodeji Kozeny,Cadek, Mach, Lizner, Jezek, Calfa,Krejcir,Gross,Cermak,Ruml,Tlusty,Prochazka & 500.000000 Korunek Ceskych. Franta Pr
Herny, Stanislav, 31.1.2012 10:20:18
Mě se líbí že všichni ví že cikán chodí peníze které dostal od státu prohrávat do heren. Ptám se proč v těch místech jsou ty herny, tak je zrušte a cikána naserete.
Herny nelze zrušit. Za prvé máme demokracii i v podnikání, a za druhé ...., Anonym, 31.1.2012 10:43:20
...z toho mají politici od obecních až státní nemalej peníz do vlastní kapsy. Jinak by to už bylo dávno pryč, protože nic pozitivního (než někomu peníze) to ještě nepřineslo.
když tohle říká nejvetší tunelář Ústecka, tak to musí být pravda, milina, 31.1.2012 10:19:11
všichni cikáni dohromady neukradi to co on Oulickým ...kde berou tu drzost ukazavat na ty co kradou stovky když sami ukradli stovky milionů? to mi rozum nebere ....
Re:když tohle říká nejvetší tunelář Ústecka, tak to musí být pravda, KMJ, 31.1.2012 10:26:48
Rozum nebere ? No, ke by se taky chudák našel že ? Kde nic není ani smrt nebere.
Re:když tohle říká nejvetší tunelář Ústecka, tak to musí být pravda, miluna, 31.1.2012 10:31:04
zato lidi jako ty, který naskakujou elitám na zástupný problémy jako "cikánská otázka", aby se vybili na nich a nesvrhli tu sebranku nahoře, která je okrádá 1000x víc, ti oplývají rozumem jako nikdo že?:-)
Re:když tohle říká nejvetší tunelář Ústecka, tak to musí být pravda, KMJ, 31.1.2012 10:35:52
Tož abychom si rozuměli . Já se živím sám a mám vlastní podnik . Malý ale můj a stát je mi v zsadě ukradený a nevím proč bych měl někoho svrhávat a tudíž cikáni pro mě nejsou žádný zástupný problém ale problém reálný . Žádný politik na mě nečeká venku s mačetou a neukradne mi sekačku z kůlny .
Re:když tohle říká nejvetší tunelář Ústecka, tak to musí být pravda, miluna, 31.1.2012 11:17:49
kde končí tvoje rozkradený daně je ti asi jedno, že nejsou pořádný silnice, zdravotnictví, armáda atd ...bože mysli ...a do tý doby si raděj svý moudra nech pro sebe ...
Re:když tohle říká nejvetší tunelář Ústecka, tak to musí být pravda, KMJ, 31.1.2012 11:25:10
Ano , je mi to celkem jedno . Je mi naprosto lhostejné jestli moje daně ukradne Petr nebo Pavel . Někdo je prostě vždy ukradne . Tak to vždy bylo a bude a všechno okolo jsou jen blábol pro voliče . V okamžiku kdy stát ode mě daně vybere už to nejsou moje peníze ale státní a stát je nepřítel . Nicméně je mi rozhodně milejší když si za ty peníze někdo jede do " Toskánska " než když se rozhážou z okna ve formě sociálních dávek a podobných hlouposttí .
Cikáni nejsou, jak se říká, mým šálkem kávy., drzý zrz, 31.1.2012 10:18:44
Přestavte si ale takovou věc, dámy a pánové, že by se pánbu nasral a udělal ze sulce cikána. Ten by zřejmě byl vždy v první řadě na dávky a byl nejhlučnější.
Jak prosté!, Anonym, 31.1.2012 10:17:04
Evropa nás bude kritizovat hlavně proto, aby byla vina na nás a Cikáni se necpali tam. V devadesátých letech jsme si vzali cikánskou firmu na vyklízení nemovitosti. Chtěli plat za každý den a i když jsme je hlídali, tak kradli. Už nikdy víc! Nemají žádnou morálku a to byli Cikáni zdejší, natož ty ze Slovenska!
KAM SE CHCE ŠULC NARVAT?O JAKÉ MU PŮJDE KORYTO?, BUDOUCÍ VOLIČ KSČM Vendelín Játro, 31.1.2012 10:11:10
OPĚT VÝRON JEDNOHO PRIMITIVNÍHO RASISTICKÉHO BLBA.DEJTE JIM PODŘADNÉ PRÁCE NA STAVBÁCH,UKLIDU ATD..ZATÍM TO CPETE ASI 400 TISÍCŮM UKRAJICNŮ SLOVÁKŮ ATD..DEMENTI.PAK KDYŽ NEBUDOU CHTÍT CIKÁNI MAKAT JIM MŮŽETE NADÁVAT A TAKÉ NEDÁVAT SOC.DÁVKY.
Re:KAM SE CHCE ŠULC NARVAT?O JAKÉ MU PŮJDE KORYTO?, Anonym, 31.1.2012 10:13:24
Proč by paraziti pracovali, když mají bohatýrské sociální dávky. Cikáni z Rumunska zde pracují no naši cikáni jsou zápaďáci.
mi si jen přikrádáme, more, 31.1.2012 10:10:13
ale zastupitelstva kradou jako diví
..............., smějící se bestie, 31.1.2012 10:00:33
http://harrypc.blog.cz/0810/otazky-ing-zelenky
Nihil sub sole novum , Anonym, 31.1.2012 9:50:54
, zloděj kříčí: "Chyťte zloděje!"
Stálý problém, dědek, 31.1.2012 9:45:40
Již za vlády Karla IV. nebyli schopni se cikáni přizpůsobit, byli vyhlášeni za lovnou zvěř a český národ mohl žít nějakou dobu v klidu. Nyní se z cikánů dělá problém a hledají se stále pro ně úlevy, aby nám náhodou odsud neodešli. Tomu nerozumým.
Re:Stálý problém, Pepa, 31.1.2012 9:54:44
Né za Karla, ale za císaře Leopolda, mohli být beztrestně hubeni víš.
Je normální krást, Krištov, 31.1.2012 9:45:13
Hele šlechetný vypravěči, zapni mozek jestli funguje, kdo vytvořil takové zákony, strejdo dělá ti dobře aby dole se mezi sebou poprali a šlechta nemusela přiznávat zlodějny, dej si studenou sprchu poněvadž mráz nepostačuje a navštiv v Praze 8 solidní zařízení zajisté tě přijmou
Šulc má naprostou pravdu a ukazuje i politickou odpovědnost, díky!, Anonym, 31.1.2012 9:40:03
Šulc je a byl vždy slušný člověk. Navíc má také s cikány své zkušenosti. Za podporu starostů na Šluknovsku mu proto děkujeme. Jeho stanovisko je stanoviskem¨drtivé většiny lidí, kteří vědí o co tu jde. Dokonc myslím, že cpát do cikánské převýchovy další Miliardy, resp. agentrury vůbec nikam nevede, viz historie posledních nejméně 60ti let. Jen co komunisti do nich nacpali peněz i péče! Výsledek nula. Jediné řešení je (chtějí-li tu s námi žít) posuzovat je za každé situace jako každého jiného občana této země. Žádné rozdíly. Hlavně nepodporovat jejich naprosto scestné požadavky, aby jim byla dána práce. Tu si holenkové musí hledat sami stejně jako já i vy co to čtete! Záleží na nich, co na trhu práce dovedou nabídnout. Oslovte zaměstnavatele a podnikatele ať veřejně uvedou, jaké oni mají s cikány zkušenosti. Nenechme se od cikánů dále vydírat a přitom ještě terorizovat!!!
Šulc je slušný člověk?, Anonym, 31.1.2012 9:52:58
A evropské dotace rozkrádal kdo? Duch Svatý?
Re:Šulc je slušný člověk?, Anonym, 31.1.2012 10:11:13
neviditelná ruka trhu
cik., otík, 31.1.2012 9:20:31
Cikánum je skutečně potřeba zvýšit dávky..ale z kalašnikova.
Re:cik., Anonym, 31.1.2012 10:37:23
nezlob nebo půjdeš k Turkovi!
Pro cikány? A co pro politiky. Otázkou je, kolik uvedené skupiny nakradou v ročním objemu., Anonym, 31.1.2012 9:19:47
Sázím na politiky a tipuji že to bude o tři a více řádů (pro méně zdatné v matematice více než 1000x).
hovado, pepino, 31.1.2012 9:16:19
tak ty pracovat nikdy nebudeš když jsi byl hejtmanem tak jsi kradl jak straka koho chceš moralizovat zloději jsi politicka nula a nulou zustaneš ty kiklope maš ruce obě leve mlč a zales do prdele
vrtěti psem..., vševěd, 31.1.2012 9:16:01
Stalo se módou sezóny do Cikánů rázně kopat... Kdejaký hejhula, který se postaral o to, že byl v Česku zlikvidován průmysl a na jednodušší práce do země navezeni cizinci, si za jásání zdivočelé lůzy otírá podrážky o ty, kteří na jeho počínání nejvíce doplatili. Zametá tak stopy vlastního zločinu a mohutně vrtí psem za účelem odlákání pozornosti od sociálních problémů tohoto režimu. Lůza na předhozenou návnadu vždy předvídatelně zareaguje. Zítra Vám, hlupáčci, předhodí Paroubka nebo Helenu Vondráčkovou - budete mít znova šanci vybít svůj vztek na nepravém místě.
populační exploze cikánských degenerátů je součást řízené destrukce českého státu a společnosti, Anonym, 31.1.2012 9:42:24
Rozhodně nejde jen o zástupný problém. Je to součást plánů zrůdné vrchnosti za csénou. Po plyšáku vrchnost za scénou potřebovala dohnat multikulti rozvrat na západě, tam to začalo v USA v 60. letech v Evropě o něco málo později. Import a množení čmoudů z Afriky apod. by trvalo dlouho, a setkalo by se s odporem, tak použili cikány, kteří tu již byli k dispozici s ideální genetickou výbavou. Nastavili sociálku tak, aby cikáni měli pohodlný bezpracný život, když se budou maximálně množit. Takovou nabídku degenerovaní cikáni nemohli odmítnout. Důsledek je, že přes dvacet let populačně explodují cikánští degeneráti. Cikánská menšina, která je "integrována", ta se již populační exploze nedopouští, takže celkově se profil cikánského etnika progresivně zhoršuje - trvale roste poměrné množství degenerátů mezi populačně explodujícími cikány. Tato lůza je jeden z nástrojů neobolševismu pro podrývání stability české společnosti. Tento cikánský problém je časovaná bomba. Cikánská programově kriminální a parazitická lůza je zde již v takovém množství a kondici, že může být kdykoliv nějakou spouštěcí "aférou"puštěna z řetězu, jakmile to bude vhodné pro vrchnost za scénou. Mentoři, ideologové, ochranáři, lobbisté a organizátoři cikánů jsou téměř bez výjimky židovští neomarxisté.
cikáni, frank.sinatra, 31.1.2012 9:12:31
Svatá slova. Konečně se zase našel někdo kdo cikánský problém dokáže nazvat pravým jménem.
takhle to je, thor, 31.1.2012 9:11:30
http://www.radicalboys.com/component/content/article/29-the-cms/965-vzkaz-do-varnsdorfu.html
Nechápu!, Jara, 31.1.2012 9:09:05
Že,člověk ,který je drahý za denní světlo kritizuje sobě podobné.
Ja jsem si adoptoval kozu davám jí podprsenku na vemena., Libor, 31.1.2012 9:09:03
Máma jí šije závoj.
Re:Ja jsem si adoptoval kozu davám jí podprsenku na vemena., Anonym, 31.1.2012 10:14:34
kozi kozi
Adoptujte, Libor, 31.1.2012 9:03:57
si maleho StBaka a nebo malou StBacku, pokud se nudite Anicko pisalkova.
Nudíte se??? ---- Adoptujte cikána. Nikdy už se nudit nebudete., Anonym, 31.1.2012 8:55:56
StBaky a StBacky, Libor, 31.1.2012 8:55:10
Ochocit jdou a nebo nejdou kdyz jsou zavsiveny Gestapackym Navykem?
hledání práce, huntsville, 31.1.2012 8:54:50
Toto nesmírně pracovité etnikum doputovalo při hledání práce ze severního pakistánu až do české kotliny- a furt hovno. Mají prostě smůlu!
A ta husička pro začleňování cikánů mezi nás brečí, že ji chtějí zrušit., Mgr. Kolářová, 31.1.2012 8:54:37
Ještě by zasloužila nakopat do prrrrdele zepředu.
Doposud jsem si myslel, že krást a nepracovat, Petr, 31.1.2012 8:54:35
je normální pro ODSmanny, ale pan bývalý hejtman a ředitel agentury pro dotace severozápad mě otevřel oči. Nejsou důležité rozkradené miliardy, za všechno můžou Cigáni. Fašoidní čeští oslíkové hýkají nadšením. Blbost lidská je neporazitelná.
Ministr Dobeš také adoptoval cikána a když ho několikrát vykradl, vrátil ho do pasťáku., Anička, 31.1.2012 8:50:28
Ani takový "zkušený pedagog - psycholog" nic nezmohl. Vemte si zmetka a máte hlavu v pejru. Proč bílí adoptují cikány a opačně to neexistuje? Oni ochočit nejdou
Ales Konopasek, Libor, 31.1.2012 8:50:15
prislusnik StB-Kryci jmeno KAPRAL.
Doktor adoptoval cikána a jak dopadl? S ostudou - podívejte. Pakáž., Anonym, 31.1.2012 8:47:30
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/167759/adoptovaneho-syna-nezvladli-znasilnil-divku.html
7 000 Kč na Počítač pro Cikany - přitom neumějí udajně číst a psát !!!!, Anonym, 31.1.2012 8:45:29
konečně vláda ODS začlení nás Romy mezi vás do škol a tříd mezi ostatní, to je jen dobře, už se na to těšíme. Praha – Vyhláška na lepší začlenění romských žáků do běžných škol bude připravena do ledna 2011 . Novinářům to ve středu řekl ministr školství Dobeš (VV). http://www.denik.cz/z_domova/dobes-vyhlaska-pro-romske-20101110.html :))My Romové děkujeme za 7000 Kč na počítač od vlády Nečase-Kalouska-Topolánka, ještěže máme zastání u České pravice a ta se o nás stará, my si dobře pamatujeme kdo nám staví nové domy a posílá dávky. Vláda ODS-Top-W nám Romům zase zvýšila příspěvky na bydlení v ubytovnách na osobu !
Re:7 000 Kč na Počítač pro Cikany - přitom neumějí udajně číst a psát !!!!, Anonym, 31.1.2012 9:55:12
a jakou souvislost má ta akce se čtením!u nás již proběhla:vypracuje se (za peníze)projekt"počítače romům" ,vyhlásí se výběrové řízení,vítězí Pepova firma (pepa dává 20%),Pepa se obrátí na kámoše Ruda.subdodavatele těch počítačů,Rudova firma skompletuje 20 počítačů a přes Pepu je předá radnici,radnice je rozdělí do škol,školy tyto "nové" počítače zaiventurují za 15 litrů kus......a kde máte ty RÓmy?
Tahle diskuze je na nic. Dejte nám Havla., Anonym, 31.1.2012 8:44:52
Re:Tahle diskuze je na nic. Dejte nám Havla., mery, 31.1.2012 8:51:16
Xindla radši ne.
Předvolební kampaň?, Anonym, 31.1.2012 8:43:28
Kdo nemá rád cikány ať jde k volbám a nevolí Doubravu. Šulc je nemá rád víc.
Kdo je Jiri Sulc & Ales Konopasek?, Libor, 31.1.2012 8:37:22
hledejte a ctete na Internetu.
Re: Kdo je Jiri Sulc & Ales Konopasek?, Smíšek, 31.1.2012 8:50:22
To je stará vesta :), měla jsem tu "čest" setkat se s oběma.
Šulci, kdybyste i vy nepracoval, zachránil by stát stamilióny za vaše zlodějny, Charlie, 31.1.2012 8:30:18
jediná vaše práce byly spekulace, jak co kde ukrást, vytunelovat
Ales Konopasek, Libor, 31.1.2012 8:20:20
byl StBak a tvuj kamarad Sulci a tak se to hraje podle StBacke verze od zacatku 17.Listopadu 1989.
Komu mám vlastně věřit-vládě nebo cigánům?, BON, 31.1.2012 8:16:32
Včera jsem jel vlakem,kde seděli dvě staré vyžrané ciganě. Přišel průvodčí a samozřejmě lístek neměli a peníze prý taky nemají.Nadávky a plivance.Ten průvodčí raději odešel. Ale to hlavní přišlo potom.Ta jedna říká-měla jsem strach, o kolik nám sníží přídavky,ale oni nám 2500Kč přidali.Starý říkal,že si koupíme novou televizi.
Re:Komu mám vlastně věřit-vládě nebo cigánům?, Ty jsi vypravěč propagandistických pohádek., 31.1.2012 8:23:38
Vládě nevěř určitě. Klausovi se Zemanem taky ne. To jsou všechno prolhaný svině. A svým naivním propagandistickým báchorkám taky nevěř. Ale ty jim nevěříš, viď? Ty si jen myslíš, že se najde dost blbečků, kteří ti tu příhodu uvěřej. Jako když jsi psával, že jsi stál za cikánama v lékárně a všichni si museli prášky platit a oni ne a tak jsi se ptal magistry a tak dál a stále stejný lži.
Re:Komu mám vlastně věřit-vládě nebo cigánům?, BON, 31.1.2012 8:37:02
Vážený,mě je úplně jedno,čemu věříš a čemu ne.Třeba máš rád pohádky o hodných cigánech,já Ti iluzi neberu.
Re:Komu mám vlastně věřit-vládě nebo cigánům?, maryamm, 31.1.2012 8:29:48
Jaký lži? Má pravdu. Byla jsem na očním na perimetrii, bavily jsme se sestrou a ona mi řekla, že když přijdou Cikáni, vytáhnou papír od sociálky a neplatí 30,- Kč za ošetření. Asi tak.
Re:Komu mám vlastně věřit-vládě nebo cigánům?, Anonym, 31.1.2012 10:39:51
tak si ten papír pořiďte taky,co vám brání?
Altruiste, kteri se boji rozlisovat (angl. to discriminate!) a nad hovadskym chovanim dotycnych priviraji oci, jsou ti skutecni rasiste!!, Anonym, 31.1.2012 8:15:52
Svou shovivavosti jakoby totiz neprimo rikali, ze cikani nejsou schopni odpovednosti za sve chovani a jsou tudiz neco "menecenneho"! (A neco takoveho prece - uz proto, ze to existovat nesmi - neexistuje!!). Proto je mozno lapidarne rict, ze kazda "SHOVIVAVOST VUCI ROMUM JE RASISMUS!"
Re:Altruiste, kteri se boji rozlisovat (angl. to discriminate!) a nad hovadskym chovanim dotycnych priviraji oci, jsou ti skutecni rasiste!!, Anonym, 31.1.2012 10:30:31
To máme za to, že necháváme dobytek mezi lidma, dobře nám tak! Až to tady bude vypadat jako v Indii,všude nasráno, v řece mrtvoly,pak ani ty vaše honosný sídla nebudou mít žádnou cenu!Že k tomu dojde, na to vemte jed!Jednou zase bude muset přijít někdo, kdo s nima zatočí, po dobrym to s ksindlem nejde!
Re:Altruiste, kteri se boji rozlisovat (angl. to discriminate!) a nad hovadskym chovanim dotycnych priviraji oci, jsou ti skutecni rasiste!!, mel ferrer, 31.1.2012 8:26:37
To by si meli zapsat za usi vsichni havloidi - Kocab, Liska, Uhl atd., i ta pravdolaskarsky zmekla cast "pravice"!!
Sulci, Libor, 31.1.2012 8:12:55
ty jsi Zid? Ja jsem znal jednoho Sulce a pred valkou se psal Shultz a mnoho clenu jeho rodiny bylo vyvrazdeno v lagrech Nacistu! Sulci byla tvoje rodina take v lagrech? Proc hazes vsechny cikany do jednoho pytle tak jako Naciste zidy kdyz se resila Otazka Konecneho Reseni Zidu v Evrope?
Zase jednou pravda., Anonym, 31.1.2012 8:12:19
Převýchova jedině v táborech, kde by se naučili hygienickým a pracovním návykům. Jiného než pevná ruka na ně neplatí.
Re:Zase jednou pravda., Anonym, 31.1.2012 8:18:24
myslis to tabora v lese ktery mel Swaczenrberg a vyuzival praci romu zdarma :)) viz. Havel udával židy a Trautenberk měl koncentrák http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/7250-pripad-nepovsimnute-knihy-havel-udaval-zidy-a-schwarzenberg-pouzival-k -praci-vezne-z-tabora-v-letech.aspx
a jaký že je teda rozdíl mezi hejtmany a cikány?, Anonym, 31.1.2012 7:59:53
to by nám neráčil vysvětlit?
ŠULCI A POSLANCI .....JAK RESIT POMOC ROMUM, Anonym, 31.1.2012 7:59:02
PREDEVSIM VLADA NESMI zbytecne VYPLACET : 1) PRISPEVEK NA BYDLENI 2-4 TISIC na osobu i mimino! Ani na M2, na pokoj na ubytovne bez WC, KOUPELNY nedat luxusni castku (ale aby nebyly vystehovani tak dat na jeden pokoj max. 800 Kc). Prispet na slusny byt I.kategorie (Vyse prispevku pocitat podle najmu v druzst. bytech ktere nejsou premrstene pro zisk v okoli) přimerene velikosti. A dat jen 40% -max 50% z najmu. Prece Rom musi neco platit na najem kdyz bere davky z dani od pracujicich lidi kteri vse plati. Tzn. ze 5clenna rodina (2rodice+3-4deti) nebude bydlet ve špelunce o 10 m2, ale v 2+1+wc+koupelna. Zakonem mit urcenou maximalni castku na jednu rodinu (deti, rodice i prarodice je bezny model rodiny v byte u nich) 3 tisice. a ne aby jedna rodina brala 10-18 tisic. Nezletile deti museji bydlet s rodici! (to aby Rom nenapsal 8 nezletilych deti na 3jine adresy nez jsou rodice aby dostal penize na dalsi byty) Hygienicke zakony by meli mit stanovene maximalni mnozstvi lidi na m2 a take na pokoj! At neni 15lidi v jednom pokoji. Za komunistu to fungovalo ( byly i nadmerne vymery bytu aby duchodci sly do mensiho bytu a velky predali rodinam). Podminkou prispevku je cisty a nezdevastovany byt !!! (kontrola co 3-5mesicu)..... 2) PORODNE A MATERSKA jen na 2deti! Na treti dite jen 30% z zakladni castky. ABY si uvedomily ze deti nejsou nastrojem k ziskani penez od statu. Stejne maji doma uz kocarek i obleceni takze 30% staci. Od 4 ditete nenalezi zadne porodne ani materska !!!! A zadna vyjimka pro potrebne !!! AT MA DETI TEN CO VYDELAVA A UZIVI JE Z PLATU! 3)PRISPEVEK NA DETI- podminkou je ze dite nema prusvih s policii za kradeze, behani venku po 20h ve veku 5-14let, prepady, sikanovani ve skole, poznamky, zaskolactvi..... Prispevek dostane jen ten ci dite chodi do skoly a uci se na prumer do znamky 3- ,max tri predmety 4 (aby pak nekecali "ja chodil do skoly ale neumim cist a pisu jen krizky kdyz beru soc. davky a proto me nikdo nezamestna") Neuci se dite - seberu detske pridavky a rodice musi donutit dite chodit do skoly a zajistit mu doucovani! Az zlepsi dochazku i znamky tak pozadat o detsky prispevek a urednik si necha zaslat dochazku i znamky za 6 mesicu a pak rozhodne do 3mesiců. (Rom nesmi vedet kdo to posuzuje aby ho nezmlatil. Podpis neni na papire ale jen kod. rozhodnuti zdeli sekretarka nebo mluvci uradu dopisem). Davku zpetne nevyplacet !!!! - rodic musi pocitit trest za to ze dite, kradlo nebo nechodi do skoly !!! Tim ze to dlouho posuzuji tak rodic dohledne, aby uz dite nedelalo blbosti a trestnou cinnost. Bude hlidat aby znovu neprisel o prachy. 4) Bydleni - Nove byty stavet pro bile a ti museji prenechat sve starsi ale ciste a zachovale byty mestu, druzstvu a ti at je daji Romum. A ne aby oni kteri zdevastuji byty, dostali NOVE byty za 2miliony a bili ziji 30let ve stejnem byte a staraji se o nej a nemaji narok na novy. Rom se musi naucit setrit si svuj byt i dum. 5) Opravy baraku - at mesto, druzstvo jim vyridi pujcku Panel a opravi dum. ALE ....Rom to musi splacet v najmu ze svych davek ! Smlouvu ma jen na 1-2mesice s obnovovanim a pokud nic nerozbiji,splaci to, tak bydli tam dal. V pripade ze nezaplati dva najmy resit vystehovani podle zakonu !!! Pokud ztratil praci tak dolmuvit vymenu za levnejsi byt. Dale aby neznicily dum at romove kteri nemaji praci tak at sami pracuji a opravuji s firmou barak a uci se to (nosit maltu, okna, polystyren....a pak se ucit zednicinu, obklady dat, vymalovat ... pod dohledem mistra a mesicniho skoleni) Tim ziskaji kladny vztah ke svemu domu a okoli. Nauci se pracovat, remeslo a dodrzovat pravidelny rezim ............... SOUCET SOCIALNICH DAVEK NA JEDNU RODINU V BYTE NESMI DELAT 50-100 TISIC JAK JE TO DNES BEZNE !!! TA RODINA MA MIT OPRAVDU JEN NA SOCIAL. MINIMU !!!! PAK NEBUDOU RODIT DECKA JAK MYSI ..................
Re:ŠULCI A POSLANCI .....JAK RESIT POMOC ROMUM, Anonym, 31.1.2012 8:06:36
BEZPODMINECNE ZRUSIT ZPETNE VYPLACENI SOCIALNICH DAVEK, DETSKYCH PRISPEVKU, NA BYDLENI ............. PRO ROMY KTERI SI JE NEVYBRALY CELY ROK PROTOZE BYLY NA VYLETE V ZAHRANICI NAPR. ANGLII A V KANADE!!! Vyplatit je nazpet tem kteri byly v nemocnici, v laznich z duvodu nemoci, urazu z havarije. ... Ti plati najem i kdyz se leci v nemocnici. Je sproste ze lide v nemocnici nedostanou duchd kdyz ochrnou a listonoska je zna- pry to je zakon. Rom ale dostane vse zpetne i za rok dva....
ZDARMA MHD, POCITACE, PRACKY........ PRO ROMY !!!!!!, Anonym, 31.1.2012 8:15:26
ZRUSIT ZDARMA jizdne v MHD V USTI - romove maji prukazku zdarma od mesta a Bili to plati i za ne !!!! AT PLATI I ZA LEKARE A POBYT V NEMOCNICI KDYZ PLATI I DUCHODCI S MINIMALNIM 6-7000 DUCHODEM (A ROM S 25 TISICI NEPLATI) ..... Zrusit vyhody a prispevky na POCITACE A NA PRACKY PRO ROMY !!! JE TO DISKRIMINACNI JEDNANI VLADY PROTI RASE ! PROTI PRACUJICIM LIDEM! PROTI DANOVYM POPLATNIKUM !!! LIDE BY SE MELI SOUDIT A PODAVAT ZALOBY NA STAT!!!!! Samkova by mela zastupovat spravedlnost a pomahat i nam. Pry ji de jen o spravedlnost tak at se ukaze !!!!
ŠULCI A POSLANCI .....JAK RESIT POMOC ROMUM, Anonym, 31.1.2012 7:58:56
PREDEVSIM VLADA NESMI zbytecne VYPLACET : 1) PRISPEVEK NA BYDLENI 2-4 TISIC na osobu i mimino! Ani na M2, na pokoj na ubytovne bez WC, KOUPELNY nedat luxusni castku (ale aby nebyly vystehovani tak dat na jeden pokoj max. 800 Kc). Prispet na slusny byt I.kategorie (Vyse prispevku pocitat podle najmu v druzst. bytech ktere nejsou premrstene pro zisk v okoli) přimerene velikosti. A dat jen 40% -max 50% z najmu. Prece Rom musi neco platit na najem kdyz bere davky z dani od pracujicich lidi kteri vse plati. Tzn. ze 5clenna rodina (2rodice+3-4deti) nebude bydlet ve špelunce o 10 m2, ale v 2+1+wc+koupelna. Zakonem mit urcenou maximalni castku na jednu rodinu (deti, rodice i prarodice je bezny model rodiny v byte u nich) 3 tisice. a ne aby jedna rodina brala 10-18 tisic. Nezletile deti museji bydlet s rodici! (to aby Rom nenapsal 8 nezletilych deti na 3jine adresy nez jsou rodice aby dostal penize na dalsi byty) Hygienicke zakony by meli mit stanovene maximalni mnozstvi lidi na m2 a take na pokoj! At neni 15lidi v jednom pokoji. Za komunistu to fungovalo ( byly i nadmerne vymery bytu aby duchodci sly do mensiho bytu a velky predali rodinam). Podminkou prispevku je cisty a nezdevastovany byt !!! (kontrola co 3-5mesicu)..... 2) PORODNE A MATERSKA jen na 2deti! Na treti dite jen 30% z zakladni castky. ABY si uvedomily ze deti nejsou nastrojem k ziskani penez od statu. Stejne maji doma uz kocarek i obleceni takze 30% staci. Od 4 ditete nenalezi zadne porodne ani materska !!!! A zadna vyjimka pro potrebne !!! AT MA DETI TEN CO VYDELAVA A UZIVI JE Z PLATU! 3)PRISPEVEK NA DETI- podminkou je ze dite nema prusvih s policii za kradeze, behani venku po 20h ve veku 5-14let, prepady, sikanovani ve skole, poznamky, zaskolactvi..... Prispevek dostane jen ten ci dite chodi do skoly a uci se na prumer do znamky 3- ,max tri predmety 4 (aby pak nekecali "ja chodil do skoly ale neumim cist a pisu jen krizky kdyz beru soc. davky a proto me nikdo nezamestna") Neuci se dite - seberu detske pridavky a rodice musi donutit dite chodit do skoly a zajistit mu doucovani! Az zlepsi dochazku i znamky tak pozadat o detsky prispevek a urednik si necha zaslat dochazku i znamky za 6 mesicu a pak rozhodne do 3mesiců. (Rom nesmi vedet kdo to posuzuje aby ho nezmlatil. Podpis neni na papire ale jen kod. rozhodnuti zdeli sekretarka nebo mluvci uradu dopisem). Davku zpetne nevyplacet !!!! - rodic musi pocitit trest za to ze dite, kradlo nebo nechodi do skoly !!! Tim ze to dlouho posuzuji tak rodic dohledne, aby uz dite nedelalo blbosti a trestnou cinnost. Bude hlidat aby znovu neprisel o prachy. 4) Bydleni - Nove byty stavet pro bile a ti museji prenechat sve starsi ale ciste a zachovale byty mestu, druzstvu a ti at je daji Romum. A ne aby oni kteri zdevastuji byty, dostali NOVE byty za 2miliony a bili ziji 30let ve stejnem byte a staraji se o nej a nemaji narok na novy. Rom se musi naucit setrit si svuj byt i dum. 5) Opravy baraku - at mesto, druzstvo jim vyridi pujcku Panel a opravi dum. ALE ....Rom to musi splacet v najmu ze svych davek ! Smlouvu ma jen na 1-2mesice s obnovovanim a pokud nic nerozbiji,splaci to, tak bydli tam dal. V pripade ze nezaplati dva najmy resit vystehovani podle zakonu !!! Pokud ztratil praci tak dolmuvit vymenu za levnejsi byt. Dale aby neznicily dum at romove kteri nemaji praci tak at sami pracuji a opravuji s firmou barak a uci se to (nosit maltu, okna, polystyren....a pak se ucit zednicinu, obklady dat, vymalovat ... pod dohledem mistra a mesicniho skoleni) Tim ziskaji kladny vztah ke svemu domu a okoli. Nauci se pracovat, remeslo a dodrzovat pravidelny rezim ............... SOUCET SOCIALNICH DAVEK NA JEDNU RODINU V BYTE NESMI DELAT 50-100 TISIC JAK JE TO DNES BEZNE !!! TA RODINA MA MIT OPRAVDU JEN NA SOCIAL. MINIMU !!!! PAK NEBUDOU RODIT DECKA JAK MYSI ..................
nejen pro cikány, pro bílé politiky jakbysmet, Anonym, 31.1.2012 7:58:33
S panem Šulcem ..., Zdeněk, 31.1.2012 7:52:58
jednoznačně souhlasím. A když už jsem si dovolil vzít slovo, pak jednoznačně prohlašuji: největšími skůdci této země jsou bez ohledu na stranickou příslušnost politici po nich soudci se státními zástupci a v neposlední řadě státní policisté.
Re:S panem Šulcem ..., voko, 31.1.2012 8:06:02
Jednoznačný souhlas,všichni jsou připosraní jenom aby nedostali nálepku, že jsou rasisté.Pokud toto nezmizí, tak žádná změna nenastane. Ty ojedinělé hlasy bohužel nic nezmůžou!!! Takový Kocáb, Uhl, atp.si s toho udělali výnosný džob...
Re:S panem Šulcem ..., Bohuš, 31.1.2012 9:15:16
Když zemanovsko-klausovská vláda odpustila Slovensku stovky miliard, při dělení státního majetku, asi nikdo nepočítal s tím, že pozdní lítost Slováků nám bude dluh splácet zasílán toho cikánského plevelu na naše území. Cikáni se svým způsobem života vyvíjejí již několik tisíce let. Parazitují na druhých a v Evropě jsou již asi 700 let a okrádají ty, co normálně pracují o miliardy prostřednictvím dávek, které dostávají, tak jako ty gauneři co tento stát vedou. Byl jsem na údržbářských pracích, v minulém režimu, u ministerstva vnitra tehdy, kdy byla pracovní povinnost a také tam bylo plno cikánů. Takové to žvásty co nám předvádí pan Kocáb a jiní směřují jenom k degradaci dnešní i příští společnosti. Každému politikovy bych dal na hlavu svatozář, který by se alespoň odvážně vyjádřil k cikánské otázce a začal dělat kroky k omezení vývinu tohoto etnika. My všichni co zde píšeme je pouze plácání do vody.
Re:S panem Šulcem ..., Šulc je ODSák a tedy škůdce mnohem větší než cikán, 31.1.2012 7:59:23
Pak jsou zpitomělí občané a až někde na konci dlouhého seznamu škůdců této země jsou cikáni. Takže se zaměřme na skutečné viníky dnešních sraček a nenechme se poukazováním na cikánamy zblbnout.
Dalsi Buzny co chteji kecama do vlady ........., josef, 31.1.2012 7:39:51
Proc uz ty cikany nezabijete ......kdy to vezmete lidi do vlastnych rukou.....Vandas to za vas neudela !!!to je uboha opicka Hitlerovska....Ten cumi na sebe aby se dostal tam kam chce a to do parlamentu !!!! Jste ubozaci jenom melete do kola porad cikany a cikany????? Vzdyt to vite vsichny co jsou zac ty cikany ????Tak proc si tady porad hrajete na pitomce.... Me pripada vy troubove ze znich mate strach......Vlada ta se boji o dotace z EU tak nechava toho Vandase saska aby verejne Hitleroval a postrasil ty cikany ale tohle nikam nevede..............Sladek kam stim dosel ?? do prdele !!! A vite proc protoze byl nasazeny od vlady ...Jako ted tento dalsi sasek Vandas..... Kde on ted bere prachy trouba ???? dostava od vlady za kazdy predstaveni dotaci ???? Je my z vas zle !!!!! Vsude hrajou roli PRACHY nic vic.............
Byvaly hejtman , XYZ, 31.1.2012 7:24:05
objevil Ameriku!
je odvádí, argonix, 31.1.2012 7:06:04
pozornost, vadí vám, že cikáni kradou stovky a nevadí vám, že politici kradou miliardy
Re:je odvádí, Thor, 31.1.2012 9:42:08
140 miliard ročně jsou stovky?Troubo!Tady nejde tolik o ty peníze,jako o to,jak se chovají!Já kdybych na někom parazitoval,tak ho za to zbiju?Zavraždím?Pomluvím?Jdi do PRDELE!!!
Re:je odvádí, Žena za pultem., 31.1.2012 7:56:05
Když politik ukradne miliardu tak mě to sere,ale zaplatíme to všichni,když mi ale v obchodě cikáni ukradnou zboží za 4000,-Kč 3x do měsíce,mám manko a zaplatím to ze své mizerné výplaty já sama!!!!!
Re:je odvádí, petflaška, 31.1.2012 7:14:58
Sazřejmě že to vadí, ale Řebříčky, Kavany apod po převratu pochytáme a přinutíme ke vrácení aspoň části ukradeného. Cigáni způsobují svým kriminálním počínáním rozklad státu a společnosti ze spoda, z těch nejnižších pater. Nebo cos chtěl vlastně říct? Že jako ať cigáni kradou a přepadají dál, když teda ten Topolánek, Dalík, Řebříček rozkradli tu republiku?!
cikání, Tonda, 31.1.2012 6:59:56
Pokud si ještě vzpomínám protěžování cikánů tady nastavil neboštík Havel se svojí partou v 90 letech a dnes jsou z toho tyto negativní následky. Je třeba vyházet všechny jeho lidi, kteří jsou v různých pseudohumanistických organizacích nalezlí, a tyto pseudoorganizace okamžitě zrušit.
Re: cikáni versus romové , O´všem že ..., 31.1.2012 7:55:53
... bylo by lépe posoudit čím se liší původní cikáni od těch co se říkají romové ... stav vyhodnotit a přesunout pak nebezpečné do příslušných míst, aby nemohli ohrožovat ostatní ... a využít již získaných slovenských zkušeností ...
PROBLÉM, PAN, 31.1.2012 6:35:16
Romský problém tady byl uměle vytvořen pře jednadvaceti lety.Nepamatuji si že by romové chodili na ůřad pro peníze a nepracovali.A když nepracovali tak šli do basy.Za současné chování tohoto etnika může změna režimu a jím vytvořená pozitivní diskriminace.Romové se teď jen chovají TRŽNĚ.Když Vy dáváte tak my chceme!!!Tento problém vytvořily všechny vlády od roku 89.Pokud nebude platit rovnost před zákonem budou romové pořád stejní.
Pro Cikány je normální nepracovat a krást, Josef, 31.1.2012 6:26:56
Jiří Šulc má pravdu, ale co s tím, mají to v genech a to se jen tak nezmění.
Re:Pro Cikány je normální nepracovat a krást, Thor, 31.1.2012 9:48:22
Když bude zákon,že ,kdo nepracuje a může,tak chcípne i ten,co má odpor k práci v genech!!Kdo nemaká ať nežere,co nám po něm!Přepadne,okrade,zavraždí-zastřelit a je po problému!! Problém toho všeho jsou pseudohumanisti a multikulti blbečkové!!Vlastizrádcové a zrádcové svého národa!!Cikán sem nepatří,nepatří nikam,všude ho vyhnali páč se neumí chovat!!
Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Doktor Strossmayer, 31.1.2012 6:14:05
Nechci se zastávat Cikánů, ale když se budeme bavit o zlodějnách, tak se nelze nebavit o tlupě zlodějů, která se nazvala hrdě ODS. A její taťka a velký vůdce Klaus nechal rozkrást biliony korun, nechal totálně zdemolovat průmysl, čímž vytvořil sedmisettisícovou armádu nezaměstnaných a mezi nimi jsou i tito opovrhovaní Cikáni. Nadutý taťka z Hradu se s despektem kouká na statisíce nezaměstnaných, s despektem se kouká na sto tisíc bezdomovců mrznoucích i jeho vinou v ulicích a křovinách parků. Je hrdý na to, co s touto, kdysi hrdou, zemí provedl. Ne Cikání, ale Klaus je parazit, jakého kdy tato země povila a nosila.
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Člověk, 31.1.2012 7:40:46
Vy jste levičácký patlal bez soudnosti a intelektu. Kdybyste jím byl jen trochu obdařen, musel byste objektivně dodat jména z ČSSD a kauzy MUS, OKD, gripeny, pandury, D47 a zdaleka největší tunel v dějinách ČR - fotovoltaické elektrárny. Za ty budete platit jak mourovatý ještě mnoho let a schválili je soudruzi z KSČSSD, lidovci a zelení. Jediná proti byla ODS. A vůbec soudruhu - zde je řeč o cikánech a ne privatizaci. Tak se srovnej, soudruhu!
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Hig, 31.1.2012 7:01:15
To je sice pravda, ale jinak jsou to jenom kecy. Skutečnost je taková jaká je a je to záměr.
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Chachar, 31.1.2012 6:51:52
Plně souhlasím s tvým příspěvkem.Jak to že za komoušu z ciganáma nebyl žádnej problém?
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, ttn, 31.1.2012 7:24:48
I za komoušů byly s nima problémy, jen se o tom nesmělo psát a mluvit.Spousta jich pobírala invalidní důchody, pár jich sedělo za příživnictví.Faktem je, že nynější agresivitu a drzost si nedovolili,nikdy však jejich kriminální činy nebyly posuzovány spravedlivě.
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Dalibor, 31.1.2012 8:06:31
S cikánama máš pravdu, ale ona se zvýšila agresivita i u majoritní společnosti, a to značně.
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, xws, 31.1.2012 7:21:47
Ale byl problém s cigánama - byl stejnej jako teď, akorát se o tom nemluvilo. Jsem z karvinska a tak vím o čem mluvím.Prostě bylo na ně jiné měřítko než na nás ostatní. Byli to pro komouše poněkud divočejší,nomádští soudruzi, kteří, když se zavřou do nějaké učebny a párkrát se jim přečte Marxův "podíl práce na polidštění opice" tak se vzchopěj a začnou teda budovat ten socialismus. Viz např. kniha Oty Ulče:Malá doznání okresního soudce.
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, PAN, 31.1.2012 6:37:12
Souhlasím
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Člověk, 31.1.2012 7:36:01
Vy jste levičácký patlal bez soudnosti a intelektu. Kdyby jste jím byl jen trochu obdařen, musel byste objektivně dodat jména z ČSSD a kauzy MUS, OKD, gripeny, pandury, D47 a zdaleka největší tunel v dějinách ČR - fotovoltaické elektrárny. Za ty budete platit jak mourovatý ještě mnoho let a schválili je soudruzi z KSČSSD, lidovci a zelení. Jediná proti byla ODS. A vůbec soudruhu - zde je řeč o cikánech a ne privatizaci. Tak se srovnej, soudruhu!
Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, Doktor Strossmayer, 31.1.2012 6:28:57
ODéesáci jen odvrají pozornost od svých zlodějen, za každou cenu chtějí dotáhnout káru s nakradenými miliardami a majetky za pomyslnou hranici promlčecích lhůt u těch největších rozkrádaček (MUS, OKD, Škoda, Banky a tisíce dalších) V tom jim vesele a hrdě asistuje Peak. Nenechme se opít cikánským rohlíkem, který klausova tlupa předhazuje jako návnadu pro ovčany ! Ještě jednou opakuji, ne Cikání, ale tlupa ODS rozkradla tuto zemi, okradla nás i naše potomky a jejich náčelník se drze ušklibuje z Hradu i poštovních známek !
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, xws, 31.1.2012 7:10:03
To je samozřejmě pravda. Jenže mě navíc obtěžuje, že po setmění nelze jít ven bez Glocka za pasem a bombou s plynem pod paží, že v ohrožení jsou naše děti, jdoucí ze školy,Cigáni svou kriminalitou způsobují erozi zbytku nerozkradeného systému. Stačilo by změnit trochu zákony (zkopčit je třeba od Emeričanů)a některé čtvrti např. na Karvinsku by "prohlédly".
Re:Tento stát nerozkradli Cikáni, tento stát rozkradla tlupa ODéesáků v čele s Klausem !, PAN, 31.1.2012 6:38:03
Souhlasím
Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky, Jarda, 31.1.2012 5:54:35
Až začnou pracovat cikáni, tak budou nezaměstnaní češi.
Re:Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky, Anonym, 31.1.2012 6:15:24
o jako myslite ty Cechy, kteri tridi odpady, vysekavaji travu podel silnic, vybiraji zanesene pangejty, cisti reky a pod.? Toho bych se nebal, to dnes setjne nikdo nedela. A pokud prace vyzaduje alespon soustavnost, tak tam Cikan nikoho ani nahradit nemuze. Cikani nemaji kvalifikaci na nic. Tot problem, nenapada me nic, co by mohli delat.
Re:Kdo nemůžete přijít, tak podpořte demonstraci dne 15.3. 2012. v 17hodin odpálením Silvestrovské pyrotechniky, argonix, 31.1.2012 7:11:19
což o to, práce je hodně, problém je v tom, že není nikdo kdo by ji zaplatil, slušně spravedlivě zaplatil
to je možná pravda,, Bezevlas, 31.1.2012 5:45:42
ale na druhou stránku práci neseženou i kdyby se pos...li.
Vše je v rukách našich zastupitelů., carlos, 31.1.2012 5:38:58
Přesně tak, jak se vyjádřil pan Šťovíček. To, co zastupitelé dovolí Agentuře, tak i vypadá situace ve městě. Příkladem je Most. Zde sice působí silné organizace Mostečané Mostu a Severočeši , ale výsledek je téměř nulový. Cikáni, nepřizpůsobiví a narkomani si zde dělají, co chtějí. Městská policie se vymlouvá na státní, když ji upozorníte na drogového dealera , věnuje se pokutování pejskařů a řidičů, co parkují deseti centimetry na zelené ploše a nevadí ji, že Multikar technických služeb si krátí cestu k popelnicím přes trávník parku. Také ji nevadí, že po zřízení sběrných surovin v těsné blízkosti Děkanského kostela se jeho nejbližší okolí mění v odkladiště vybrakovaných ledniček, mikrovlnek a izolací kabelů, kdy sběrači kovů z řad , hlavně, místních cikánů tam selektují plasty od kovu a plasty nechávají na místě. Ani jí nevadí, že opět mizí kryty kanálů, mříže nad propadlišti kudy se v minulosti sypalo uhlí. Jediné, co je pozitivní, že se okamžitě provede náprava, ne ve sběrně, ale rychle se zhotoví nové mříže. Hlavně, že na tento areál je zaměřena kamera MP. Na co se dívá , není jasné.
Přikrádat to on zná, sudetský čech, 31.1.2012 5:34:16
viz Krajská zdravotní Ustí\n\Labem. Tam s Kušnierem řádili hezky.
Proč se vše cikánům trpí a nám bílým ne?, as, 31.1.2012 5:23:02
Jak dlouho o tom budou ještě odéesáci kecat ?, Anonym, 31.1.2012 4:57:11
Systém sociálních dávek pro nepracující cikány tady zavedl ministr práce a sociálních věcí Jindřich Vodička (ODS,povoláním lodník)z vlády Václava Klause! Tehdy se Klaus vyjádřil, že naše (jeho) skvěle se rozvíjející ekonomika těch pár jedinců uživí! Jenomže se sem začli houfně stahovat cikáni ze Slovenska a jeho ekonomika šla do prdele! Od té doby s tím žádná vláda nic neudělala a Topolánek a Nečas (ten dokonce šest let) jen řvou, jak s tím zatočí a že za to může ČSSD! Ta přitom vládla (samostatně) pouze jedno funkční období a její hlavní starostí bylo splácet dluhy z privatizace po předchozích hrůzovládách Klause! A ODS, respektive Nečas bude zase před volbami vyřvávat, jak s tím konečně zatočí a pravicoví pitomci mu zase uvěří!
Re:kikina je jim vzorem. , Anonym, 31.1.2012 7:01:12

Reklama


Reklama

Reklama

 
Nahoru