Předvádějí tak sady nádobí, nože, příbory, nejrůznější vysavače, kosmetiku a další zaručeně skvělé a technicky jedinečné zboží. Jsou dobře vycvičeni, a tak mistrně zvládají obchodní tahy, kterými se snaží zlákat zákazníka ke koupi. A nutno dodat, že neprodávají jen v domovech, ale třeba i na "výhodných" zájezdech, na které si opět zvou nejčastěji seniory.
Zlákat přitom umí už samotná taková pozvánka. "Přijďte, dostanete mobilní telefon, večeři, zájezd za nízkou cenu včetně hodnotného daru," bývá na ni uvedeno. Zda slibovaný dárek skutečně dostane dotyčná osoba jen za to, že přijde, se ale dozví až na předváděcí akci (která se může konat i u něj doma).
Čtěte také:
"Velmi častou taktikou je také oznámení o výhře. Až na místě však zákazník zjistí, že pro dosažení výhry je nutné uzavřít velmi nevýhodnou kupní smlouvu. Lidé se přitom často nechají přemluvit, s nákupem nakonec souhlasí a smlouvu uzavřou," uvádí k problematice pro ParlamentníListy.cz Jan Votočka, mluvčí Sdružení obrany spotřebitelů (SOS).
Vloudit se do bytu je snadné, a nemusí jít vždy jen o seniory

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Hechtová