Jestliže všechny klasické varianty kolejového spojení naráží buď na odpor Prahy 6 k povrchové trase, nebo na nereálnou cenu těžkého tunelového řešení, pak je nezbytné přijít s jiným řešením – navrhujeme tedy americko-korejskou technologii Urbanaut, na pražské poměry aplikovanou architektem dopravních staveb, Petrem Preiningerem.
„Nabízíme optimalizované řešení dopravy cestujících na spojích s letištěm Václava Havla a Kladnem. Využijeme přitom trasu Buštěhradské dráhy ve stávajícím profilu ale pro dvousměrný provoz monorailu, s proměnnou kapacitou soupravy díky její modulové skladbě,“ říká Jan Kasl, lídr kandidátky.
Cena spojení je dle odvozených nákladů z realizovaných tras ve světě třetinová oproti projektované těžké rychlodráze, a to včetně souprav. Hradčanská - Letiště cca 7 mld. Kč! Máme v týmu experty na dopravní systémy i smart technologie, spolupracujeme s externími odborníky.
Další řešení
Další čtyři řešení se zabývají Dopravním podnikem, spravedlivými poplatky z ubytování v hotelech, spojením sociální a zdravotní péče pro seniory a nakládání s majetkem města.
„Z analýz fungování DPP vyplývá, že má v hospodaření značné rezervy, nemluvě o možnosti snížení ztrát z neuhrazeného jízdného – společnost ZWITCH ve studii z roku 2013 odhaduje tyto ztráty až na 30 % jízdného - při tom vychází z evropského porovnání a zkušeností,“ vysvětluje Jan Kasl.
Proto 65 demokratů Jana Kasla navrhuje výkon Dopravního podniku objektivně změřit, aby bylo zřejmé, jak efektivní je jeho fungování.
Podrobnosti všech řešení obsahuje příloha.
Více informací:
Web: www.65DJK.cz
Facebook: www.facebook.com/65DemokratuJanaKasla
Twitter: twitter.com/65DJK
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: 65 Demokratů Jana Kasla