20.10.2011 18:11 - REPORTÁŽ Asistentka komunistického poslance Alexandera Černého a místopředsedkyně OV KSČM Marta Soušková dává bezdomovcům peníze, když o ně v její kanceláři požádají. Kritické hlasy ale spekulují, zda se nejedná o kupování si hlasů voličů.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
a, , 4.2.2012 21:15:57
Poslankyně rozdává ve své kanceláři svoje peníze bezdomovcům. Pokud to tak opravdu je, ať okamžitě složí mandát. Poslanec má pracovat na tom aby se toto nemuselo takto řešit a ne jim rozdávat svoje peníze.
Vláda ničí český národ zcela vědomě!, , 1.11.2011 22:06:24
Je mi víc než 60 roků, ale To, co se v republice děje s Naším národem, nemá v historii našeho národu pamětníka!Děsí mne, jak lidé nemají žádná práva, jen otročí a bojí se úplně všeho!Že nemají na nájem, lékaře, hypotéky, příjdou o práci atd....Hodnoty:jako morálka, mravní čistota, jsou do země zadupány a národu vládne skupina naprostých barbarů a likvidátorů!Nelze se o nich jinak vyjádřit! Máme zde vládu, která je zcela protinárodní, zkorumpovaná a destruktivní!Je to děs, jak se mohli dostat k moci tito hrůzní lidé!
Proč mmne nepřekvapuje, že všechna největší svinstva,ale i kraviny pocházejí z Moravy?, , 21.10.2011 7:39:13
někdy mám pocit, že čtyři největší grázly z Čech, pana knížete, pana Veškrnu, pana Neznám špinavé peníze a Padákového chemika přes ekonomii nám snad závidí a produkují čím dál tím více jejich kopiíí. I když se jim to povedlo snad jen v případě Chlapa S gulema a Jirky votevřenýho šuplete jak se říkalo za komančů Paroubkovi.
Myslíš, že lavičáci jako Stalin i Hitler a kraviny jako marxismus a nacismus pocházejí z Moravy?, , 21.10.2011 10:54:04
Tak to bys musel byt idiot. ;)))
Každý přece ví, že dát bezdomovci peníze = dát je na chlast, , 21.10.2011 7:11:42
Když nemají na chleba, má jim dát chleba
Komunisticti darebaci opet podvadeli lidi. Nic jineho nikdy neumeli ani neumi., , 21.10.2011 3:06:52
Kazdy normalni clovek, ktery si to muze dovolit, pomaha lidem, kteri to potrebuji. Nikdo se takovou samozrejmosti nechlubi, jak vyzaduje napr. Bible, jen komunisticti darebaci. Ti chteji z kazde samozrejmosti mermomoci jen vytriskat nejaky kapital pro sebe.
Re:Komunisticti darebaci opet podvadeli lidi. Nic jineho nikdy neumeli ani neumi., , 21.10.2011 7:58:46
Nemyslíš "občane", že je to čistě soukromá věc p.Svatoškové?
PL to pouze zneuživli proti KSČM, mysli hlavou a ne prdelí
Re:Komunisticti darebaci opet podvadeli lidi. Nic jineho nikdy neumeli ani neumi., , 21.10.2011 10:29:48
Tak proč se ta komunistická hydra vychloubá tím, co dělá skoro každý?
Re:Komunisticti darebaci opet podvadeli lidi. Nic jineho nikdy neumeli ani neumi., , 21.10.2011 7:42:06
Hele svatošku, jaký je rozdíl mezi flanďáky a marxistickou levicí? Nevíš blbe? Tak já ti to povím. Obojí jdou přes mrtvoly. Jsou ovšem hovna proti neoliberalistům.
Re:Komunisticti darebaci opet podvadeli lidi. Nic jineho nikdy neumeli ani neumi., , 21.10.2011 10:43:11
Komunistické a nacistické zrůdy jsou nejodpornější lidský odpad, co kdy země nosila. Napáchaly nejstrašnější masakry v historii lidstva a stejně se jejich říše zla vždy a všude samovolně zhroutily. Kdyby je nebyl u nás zachránil jejich estebácký podvod, byly by skončily po zásluze na lucernách.
Redaktoři, redaktorky .... 'Svědomí národa' (!?) - ano, ne ...., , 21.10.2011 1:51:37
Po přečtení nadpisu výše uvedeného článku a úvodní věty "Reportáže", jsem se domníval, že se pán redaktor zmýlil v místě ... a osobě, která si 'kupuje-nekupuje' hlasy voličů. Dalším čtením tohoto článku jsem se dozvěděl, že pan redaktor nepíše o obci KRUPKA na Teplicku. Za můj prvotní dojem se moc omlouvám. K paní Martě Souškové, která zřejmě tak jako já a převážná většina střední a starší generace byla vychovávaná k solidaritě a vzájemné občanské úctě ...si dovoluji vyslovit veliké uznání za její činnost. Zřejmě jako já, a nejen jenom já, se sama již přesvědčila, že mezi těmi co se již propadli na 'úplné dno ..', jsou i osoby, bez vlastního zavinění. V této souvislosti si vzpomínám na jednoho redaktora v deníku Halo Noviny (myslím, že se jednalo o p. Sterna), který několik dnů strávil mezi bezdomovci o čemž v tomto deníku napsal zajímavou a velice poučnou reportáž (v archivu HaNo by se jistě vyhledala). V zájmu plné objektivity k nazírání na tuto komunitu - doporučuji pp. redaktorům ... k následování. Dovoluji si v dané souvislosti (snad pan redaktor mně promine) poopravit, podle mého mínění mírně 'kapciozní hlavičku' uváděné "Reportáže" na: "ASISTENTKA poslance projevila soucit s nezaměstnanými ... !". Uvádím, že v článku se hovoří POUZE o paní Souškové, která "rozdává peníze ..", z vlastních prostředků, zřejmě sociálně potřebným. Proč potom komentář .... s poučením o povinnostech poslance a čeho by se tento dopustil, kdyby rozdával peníze ... . Dosti podrobně jsem prošel tento portál převážně zaměřeným proti jedné z parlamentních pol. stran, aniž by v některém článku (reportáži) byly uváděny jejich postoje v PS, argumenty, návrhy zákonů aj. ve prospěch převážné většiny zchudlého obyvatelstva naši nemocné republiky. Vzhledem k tomu, že tento portal nese název "Parlamentní listy.cz, očekával bych také reportáže jak v kladném, tak i záporném smyslu slova. A vtomto případě i stav jejich řešení.
S přáním příjemnějších dnů nám všem Frantak.
Komunisticko-estebacti mafiani ne natolik svymi zlociny zdiskreditovali, , , 21.10.2011 3:13:17
ze by museli odvadet do konce svych zivotu penize narodu, aby sve zlociny a zlociny svych kumpanu odcinili. Je zrudnym dusledkem estebacke transformace (nespravne nazyvane tzv. "sametova revoluce"), ktera je mela za ukol pouze zachranit pred lucernami, kde meli za sve zlociny skoncit, ze stat tyto tezke skudce jeste plati.
A ještě nějakou maličkost pro výherní automaty a drogy...., , 21.10.2011 0:13:40
Snad nepůjdeme pracovat !
Re:chudí a kde, , 21.10.2011 6:03:23
nám je tady hej!Jsem svobodný jako nikdy.Šlehnu si,chlastám a kradu. Je mi dobře vy rudí hnusáci!
Hlasy si kupujete vy mršiny staré tlusté a to tím,když na přání lobistu a jiných zaj,skupin, , 20.10.2011 23:42:13
tvoříte zákony proti lidem,kurva vy zmrdi,říká vám něco demokracie?Demokracie je vláda lidu ne proti lidem,češi proberte se už!
Nejzrudnejsi parlamentni zlocin proti obcanum spachal gang oranzovych a rudych zlocincu,, , 21.10.2011 3:17:38
kdyz proti obcanum parlamentem protlacili nejvetsi tunel v dejinach, financovani FTV. TImto SDUpertunelem odtece obcanum z kapes cely BILION Kc, ktery budeme vsichni platit 20 let bez moznosti obrany proti nemu. Jiz pristi rok vzrostou ceny elektriny az o 30%... :(((
NATO by mohlo vybombardovat totalitní mafii ods,top,vv, a uvláčet diktátora Nečase,Klause a Trautenberka , , 20.10.2011 23:04:06
NATO by mohlo vybombardovat totalitní mafii ods,top,vv, a uvláčet diktátora Nečase,Klause a Trautenberka ...........................čr je diktatura ,potřebujeme pomoci od NATO .....................modrobolševická mafie ovládá justici policii i masmedia ..........systémovou korupécí tuneluje zemí a ožebračuje občany ,90% obyvatel si přeje konec diktatury mafie ods,top,vv,kdu,zel
JE TO PRAVDA, TĚŽKO SE TO PŘIZNÁVÁ, ALE....., , 20.10.2011 22:57:54
Za všechno mohou Komunisti, protože za jejich vlády namlsaly lidi na různé vymoženosti a výhody, klidný bezstarostný život a oni by to chtěli mít i dnes,ale to kapitalismus nenabízel a nabízet nebude, a vtom je ten zakopaný pes.
Re:O KOMUNISTICKÝCH ZLOČINCÍCH JE TO PRAVDA, TĚŽKO SE TO PŘIZNÁVÁ, ALE....., , 21.10.2011 10:49:54
Jakmile rozfrcali, co nakradli, jejich rudé koncentráky se všude zhroutily.
Re:JE TO PRAVDA, TĚŽKO SE TO PŘIZNÁVÁ, ALE....., , 21.10.2011 6:06:38
Máš pravdu, vždyť už ten Hus byl podezřelý ze spolupráce s Stb a kumunistama! To on je vinen. Je dobře, že ho upálili.
Re:JE TO PRAVDA, TĚŽKO SE TO PŘIZNÁVÁ, ALE....., , 20.10.2011 23:13:01
Ano,v tom je rozdíl mezi socialismem a kapitalismem.Výhody mají bohatí,chudí musí držet hudu,krok a zákryt.
Kikina pomáhá rozšiřovat dobrou pověst bolševik§, , 20.10.2011 22:54:32
To jsou komunistické kurvy, jak AČ, tak ta další komunistická čubka! Peníze homelessákům dávají
na chlast a na cigarety! Za to si hoši koupí krabicové víno, ale předtím pěkně poděkují! Stejně komunisty volit
nebudou. Soudruh Kojzar v Haló novinách bude psát, jak KSČ
pomohla chudým! Že jsou chudí, je zásluha kryptobolševika
Kaluse, který spolu s Grebeníčkem, "zprivatizoväl" kde co!
Re:Kikina pomáhá rozšiřovat dobrou pověst bolševik§, , 20.10.2011 23:06:53
Tento příspěvek je typickou ukázkou MRAVNÍ BÍDY myšlenka žádná, pouze papouškování primityvů.
srg@atlas.cz, , 20.10.2011 22:16:33
Ten článek je neuvěřitelná prasárna. Bezdomovci totiž zpravidla nejsou voliči.
Re:srg@atlas.cz, , 20.10.2011 22:36:03
Taky mě to hned napadlo.Pochybuji že někdo z nich chodí k volbám.
Re:srg@atlas.cz, , 21.10.2011 7:54:03
kdyby to dávali z ODS, TOP nebo socani tak by to nebylo kuporávní voličů, ale opravdová pomoc....to přece všichni známe tu argumentaci, jsou trapní a čitelní!
Paní Souškové si vážím,, , 20.10.2011 21:35:51
ukazuje, kteří lidé tu ještě mají nějaké sociální cítění a kteří ne. A ti různí radoby vtipálcí a "bojovníci" proti komunismu to nemohou změnit. Ukazují jen svou dušební chudobu. Jednou se jim to vrátí i s úroky.
Smradlavé bahno, , 20.10.2011 21:32:36
zase bublá.Tato bahenní "enteligence",jak říkával můj přítel Mydelko nesnáší,když někomu stoupají preference.Přeji hezký den.
Komouši, , 20.10.2011 21:23:44
i kdyby rozdávali ¨pětilitry¨, tak se ze svejch ¨hříchů¨ dvěstě let nevykoupí.
Re:Komouši, , 1.11.2011 22:11:37
A kdo bude zodpovědný a po právu potrestán za mnoho a mnoho obětí, naší současné doby! o kterých se nemluví a media se tváří že se nic neděje!!!Kdo bude potrestán???
Re:Komouši, , 20.10.2011 21:34:47
No ti zkurvení ex-komouši přebarvení na modro se určitě nevykoupí už nikdy !!!
Asistentka rozdává dvacky chudým,trojkolka po pár dalších deformách bude brzy vařit polévky na náměstích, , 20.10.2011 21:19:06
Jak vidím tu přehlídku vulgarit,privitimismu,debility vrozené nebo po užívání alkoholu a drog,tak se vládní neumětelové a bezcharakterní zlatokopové nemusí bát o vládní,parlamentní a senátní trafiky.Jedině tvrdá ruka s pendrekem by mohla zlostné a zbabělé ovčany usměrnit a převýchovat.A také zbavit těch vládních kreatůr a vytlouct z tunelářů nakradané miliardy.Vy,Otíci,blijte a pšoukejte na záchodě,ne na netu,je to cítit i na dálku.
komunisti odjakživa dokázali lidem mazat med kolem huby, , 20.10.2011 21:15:51
a kde nic tu nic
Re:komunisti odjakživa dokázali lidem mazat med kolem huby, , 20.10.2011 22:21:19
Člověče taky to už 20.let sleduji, nejen že kde nic tu nic, ale i kde něco bylo už není vůbec ...
v Česku se začínají rozdávat peníze, no to mě poser, , 20.10.2011 21:14:01
a nebudou zase někde chybět?
ha ha ha ha ha ha !!!!!!, , 20.10.2011 21:12:44
Mirek Kalousek by dal určitě víc chudákům, vždyť bere 200 tisíc plat a to co má bokem od mafie, jde do moliónů ne li miliard.
Re:Mohl bych dostat penize na parecky s horcici a krenem, , 20.10.2011 21:12:40
já chci taky
Peníze pro chudé, , 20.10.2011 21:05:39
Tam jste to pánové dopracovali. Znám hodně lidí, kteří pracovali, teď nemohou práci najít. Platili daně, sociální, zdravotní, přispívali v daních na politiku zamětnanosti. A teď jsou kde, v řiti.
Re:Kde na to ti komunisti berou,?, , 20.10.2011 21:16:50
Nevím co je u Tebe laciné gesto, ale já denně potkávám v Karviné takovéto lidí, kteří se díky tomuto systému dostali do této nezáviděníhodné situace, dokonce mnohé znám i z dřívějška. Nedávám peníze, mnozí to prostě propijí, ale koupím jídlo, či jej rovnou z domu mám nachystané a prostě jim jej dám. Laciné gesta? No ty vidím, když politici jednou za rok vaří cizími rukami polévky pro bezdomovce a chudé, to jsou docela prázdné gesta, především to oni jsou vinní, že takto to v naší zemi dopadlo.
Re:Kde na to ti komunisti berou,?, , 20.10.2011 22:41:37
,,,
Souhlasím s váma,taky to občas nevydržím a odnesu uvařené jídlo nebo oblečení.Vídám jednoho bezdomovce a tomu to občas dám.Vždy mi děkuje.Nikdy nežebrá a pít jsem ho neviděla.Vím,že nikoho nespasím,mám dobrý pocit,nikdo nevíme jak skončíme.
Re:Kde na to ti komunisti berou,?, , 20.10.2011 23:44:53
Obdarovat nekoho v nouzy jidlem,nebo penezi je jiste dobre.Ale jeste lepsi by bylo svrhnout kapitalismus,system ktery produkuje nouzi,bidu a utrpeni,system jehoz hnaci silou je touha srazit druheho na kolena a pritom jej okrast,ponizit a zabit.PROTO VOLIM KSCM.KSCM-SLUSNOST A SOLIDARITA.
Dovedete si představit, , , 20.10.2011 20:57:45
jak tam přijde nějaký cikán a spustí ty své výmluvy? Já se ji ani nedivím, že jim občas dá nějaké peníze. Jak jinak se jich má zbavit a přitom zachovat slušnost.
Nemají na chleba, , 20.10.2011 20:57:25
Spíše nemají čím už nakrmit automat.Od kdy komunistům záleží na lidech?VŽDYŤ LIDÍ JE JAKO SRAČEK.
No to je dobry komunisti rozdavaji penize chudym., , 20.10.2011 20:49:31
To musim rict ciganum,komunisti budou mit naval.
Hlavně že ty potřebné soudruhy zachránila., , 20.10.2011 20:48:33
Co by si bez nich svět počal...
Komouši,, , 20.10.2011 20:45:27
jděte se svým bochníkem do prdele a vezměte si jej s sebou.
Re:Komouši,, , 20.10.2011 20:50:31
cesky narode zamysli se nad sebou jak si ubohy o to nasi vlade jde,aby se lide mezi sebou hadali a oni si vesele cpali kapsy,zamysli se narode
Re:Komouši,, , 20.10.2011 21:09:14
tesi me,ze takovych hovad jako jsi ty je jen dvacet procent naroda
Musíme letos svrhnout pravdoláskaře a postupně dát naši zem do pořádku!!!, , 20.10.2011 20:38:28
Nekde jsem cetl ze komousi maji tiskarnu na penize., , 20.10.2011 20:41:41
A maji take polonahe poslansvine. Volim rudy
To se podivejme, , 20.10.2011 20:36:21
jak se rude zrudy snazi hrat na city jj pritom uz maji za zady schovany nuz a ruce se jim trepou na cizi majetky!!! Nikdo kdo nema obe rucicky leve nemusi zebrat o dvacet korun jj staci jit do prace a nemusite zebrat socki!!!
Re:To se podivejme, , 20.10.2011 21:03:25
S tebou by jsem chtěl být kamarád.Mluvíš mi s duše.Ale když tohle napíšu na jiných stránkách,jsem ten nejhorší.Dokonce mne dnes obvinily,že mne platí pravice,když jsem napsal,že normálně pracuji a jsem spokojenej.
Ty bezdomobezdomovce uz jste obrali smejdi pravicovi, , , 20.10.2011 20:44:06
tak toho na komunisty moc nezbude.
Chleba chudým..., , 20.10.2011 20:13:52
Marta Soušková dělá jen to co dělala KSČ vždy a to že z větší hromady dáva na menší...Jenom mám obavy, aby tady po kapitalistech nezůstaly jen hromady hoven.
No, , 20.10.2011 20:12:25
Chtěl jsem volit komouše,ale vzhledem k tomu jak nechají plivat na lidi kteří hlídali stát před chátrou77 a jinými zloději,a ještě za to setřou toho kdo se jich zastává,asi už ne
Peníze může ten, kdo je vlastní může darovat tomu co živoří zejména., , 20.10.2011 20:09:04
Týdně dávám nezaměstnanému 6 piv, která mu zaplatím pitevně.
To se snad ještě smí. A on má na něj chuť tak si může za dávky koupit jídlo./Pozor ! Pitevna je ryzí čechismus ovozený od česko "píti"
Hlad, , 20.10.2011 20:00:47
Hlad prijde do Cech tak jako na Ukrajine, v byvale Jugoslavii, Iraku, Afghanistanu a dnes v Libyi. Lide se budou zabijet bidy a chudoby, Vy co si myslite ze nebudete mit hlad jste naivni!
Kupovat si hlasy sociálně slabých pro budoucí volby, , 20.10.2011 19:44:17
může přece každá strana. Proč si je nekupují pravicové strany? Proč se žádná pravicová strana vůbec nezajímá o to, jak žijí běžní lidé, kteří berou plat kolem 10tisíc měsíčně, nebo ti, kteří o práci přišli a novou nemůžou najít? Z čeho mají žít? (Nemluvím o těch, kteří díky velkému počtu dětí jsou dobře živi z přídavků a nouzi nemají). Jak může pan Kalousek prohlásit o stravenkách, že každému stejným metrem, a pak jít na oběd do parlamentní jídelny za cca 10Kč? Když francouzské královně před revolucí v r. 1789 řekli, že lidi nemají chleba, pravila, ať tedy jedí koláče. Pan Kalousek a celá vládnoucí smečka je na stejné úrovni.
Re:Kupovat si hlasy sociálně slabých pro budoucí volby, , 20.10.2011 19:46:10
Bylo by správné, aby pan Kalousek dopadl tak jako Francouzská královna v roce 1789.
Asistentka komunisty ..., , 20.10.2011 19:42:31
Lidi, dejte se dohromady, vždyť vy neumíte napsat jedinou větu bez pravopisné chyby. Je to možné, aby bylo tolik negramotů v Česku. K čemu se chcete vyjadřovat, když vám dělá potíže prachobyčejná gramatika. Hrůza a děs.
Re:Asistentka komunisty ..., , 20.10.2011 19:59:49
Upravil byste nám v této větě slovosled aby to bylo česky? A ještě bych prosil otazník :)
Re:Asistentka komunisty ..., , 20.10.2011 20:00:30
Myslím tuto větu: Je to možné, aby bylo tolik negramotů v Česku.
AŤ ŽIJE KOMUNISTICKÁ REVOLUCE. AŤ ŽIJE SOCIALISMUS. PRYČ SE ŠPINAVÝM , , 20.10.2011 19:40:02
Re:AŤ ŽIJE KOMUNISTICKÁ REVOLUCE. AŤ ŽIJE SOCIALISMUS. PRYČ SE ŠPINAVÝM , , 20.10.2011 19:43:23
Vy brepto! - Až na to, že nám tuto současnou situaci připravily nomenklaturní husákovské bolševické kádry! Chtělo by to trochu myslet!
Jak dlouho se budeme vymlouvat na husákovké kádry?, , 20.10.2011 19:56:21
Myslím, že ještě za 200 let se budeme vymlouvat na husákovské kádry v době, kdy pouze vysokoškolští profesoři politologie budou vědět kdo to Husák vůbec byl. Někteří lidé se bojí přiznat (i sami sobě), že dnešní představitelé jsou plus minus stejní jako ti komunističtí.
Odporné, , 20.10.2011 19:13:32
Že to vůbec někdo otiskne. To má být žurnalistuka? Je to poslední bulvár - pomal horší než Blesk, nebo jak se ten nejčtenější plátek jmenuje.
Re:Odporné, , 20.10.2011 19:47:34
Re: ok ? - spíše je většina lidí už K.O. - Je dobře, že se tím Parlamentní listy začínají zabývat ! - Realita je někdy víc, než krutá! - Kdybyste neměl, co jíst, tak hlad vás dožene jíst i mrtvole soply z nosu! - Je vidět, že jste nebyl nikdy na vojně.
Re:Odporné, , 20.10.2011 19:32:28
co je na tom odporné,že asistentka komun.poslance dává peníze chudým,bude hůře,ale máme co jsme chtěli,vyvolení nahoře neví co je hlad,špína,ulice,můžou se jít podívat před Dům naděje,dnes tam bylo tak kolem 50 mladých a čekali na polívku nebo čaj,nedělejme ze sebe lepší než jsme,na ulicích se to žebrajícími jen hemží.
Re:Odporné, , 20.10.2011 19:40:36
Máte pravdu; já u nás vidím, jak denně chodí několik celkem slušně vypadajících lidé probírat popelnice. A zkuste přejít u nás náměstí, kolik žebrajících vás zastaví.Zlatý socialismus, nevážili jsme si, jak jsme se měli dobře a žili v klidu.
Neutahovat, ale sundat…, , 20.10.2011 19:03:29
Neutahovat, ale sundat…
Často jsme slýchávali o utahování opasků. Zejména kdysi, po velké sametové. Všichni jsme utahovali a utahovali. Chybou bylo, že jsme utahovali jen ty své opasky, na svých kalhotách. Měli jsme utahovat jiné opasky, nebo jsme raději ty opasky měli sundat, a…
Proč se nepostavíme tomuto hloupému prodražování věcí, proč se nepostavíme té soustavě nesmyslů, které pouze přinášejí jen to DPH, které shrábnou někteří pro financování svých taškařic. Proč jen hudráme proti těm nesmyslně plánovaným změnám DPH, které ožebračí polovinu národa?
Z čeho mají lidé spořit na důchody, když nemají ani na základní důstojné přežití a na kus poctivého chutného chleba? Ten si nakonec budeme muset péct doma.
To si opravdu necháme vše lajnovat od těch, kteří nemají dostatečnou kvalifikaci, vzdělání, praxi, ani ten klasický selský rozum, který určitě stačí k posouzení jednoznačně špatného nastavení daňové reformy, která je likvidační pro malé a střední podnikatele, no a potažmo také pro ty nejchudší vrstvy obyvatel?
Budeme opravdu jen přihlížet, vztekat se u televize, dohadovat se u piva a nadávat na ten špatný svět? Žijeme každý svůj život, obvykle máme každý jen jeden a za jeho kvalitu jsme každý odpovědný sám sobě, svým blízkým, svému okolí…
Často slyším o kapitalistech, kapitálu a podobné formulace. Ale nějak je nevidím. Zato vidím tlupy egoistických podnikavců, kteří mají za úkol zlikvidovat poslední zbytky naší ekonomiky a pak nás s velkým šklebem roznést na kopytech, za což dostanou od svých pohlavárů metál za očistu nově připravovaného teritoria.
Už dnes nemáme svůj domov, ale stali jsme se vyhnanci ve vlastní zemi, státě. Lidé, přemýšlejme, dejme se dohromady a zabraňme už konečně těm novodobým loupežníkům, kteří vidí jen krátkodobý zisk, bez ohledu na dlouhodobé a likvidační škody v oblasti všech, ještě z posledních sil fungujících odvětví české ekonomiky.
A tak bych nyní s hořkostí v ústech i srdci připomněl slova V. Havla, která pronesl v prosinci 1989: »Komunisté vás budou strašit nezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte. Dvacet let tvrdila propaganda, že jsem nepřítelem socialismu a že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službách imperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky…«
Ano, jsou jedinci, kteří tomu věří. Většinou proto, že tomu věřit musí, jinak přijdou o práci. Také proto si dovoluji připomenout jiná slova: »Příčinou krize je morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek.«
Mysleme na přítomnost, mysleme na budoucnost, mysleme vůbec a jednejme jen podle svého svědomí.
Re:Neutahovat, ale sundat…, , 20.10.2011 19:40:45
Utahovali jsme si po 89 roce opasky pro naše vyvolené,oni nám to dnes spočítají,za dobrotu na žebrotu,dnes lidi svěsí hlavu,nadávají nebo žebrají a kradou.Všichni si vzpomínáme,jak jsme plakali štěstím,aby se politici za 22 let obrátili k lidem záhy,privatizace podniků přivedla ČR k montovně v EU a ještě se nám smějí,dobře nám tak,uvěřili jsme jako naši rodiče v 68 roce.Všichni nahoře vystudovali VŠ/hlavně ti staří političtí matadoři/zadarmo,dnes chtějí po mladých školné,zdravotnictví bude pouze pro bohaté a o rehabilitaci po bouračkách,operacích/těm se nevyhnou mladí ani staří/si všichni zaplatí,přemluvená "bába s dědkem" si budou masírovat klouby Alpou a budou rádi,že dodýchají.
když marii antoinetě řekli,že lid nemá na chleba, , 20.10.2011 19:03:12
tak se tomu podivila a řekla,proč nejedí tedy koláče.jako naše vrchnost,škoda,že tahle vrchnost neskončí jako chudák marie.
není co dodat..., , 20.10.2011 18:54:51
Že hned naletíte na takový blábly.Tento článek se nezakládá na pravdě!Skutečnost je úplně jiná.
Někdo si myslí,že tím poškodí KSĆM,která jim leží v žaludku,protože je to jediná strana,která se nepodílí na vládě toho bordelu!!!
Re:není co dodat..., , 20.10.2011 18:58:08
Ona se podílí až moc, ale rafinovaně a skrytě. Jsou s ODS a ČSSD jako tři v mariáši.
ANARCHIE, , 20.10.2011 20:32:42
Po 22letech vládnutí zkorumpovaných lumpů poklesla morálka,životní ůroven..a co nám přinesla špatné zákony,chudobu,zkorumpovaná justice a neomezená byrokracie.Diskriminace ve formě exekutorů,arogantních ůředníků ...danový poplatníku zaplat za naše omyly a chyby,samozřejmě to neplatí na milardové ůniky,které už nikdo nevrátí,protože jsou na cizích kontech Švýcarsko atd.Co zřejmě nastane..nenásilná mentalita českého národa nedovolí násilnou formu,ale může to být i omyl mladší generace chudáci snad jsou výbojnější a budou nám příkladem,že to asi jinak nepůjde.Pozor anarchie z toho má strach celá vláda i pan president,kterého jsem nevolil a stydím se za něj..Národe už je na čase.
To je státní diskriminace!!!!, , 20.10.2011 18:54:36
Romům se na bydlení přispívá i když byty devastují,ale pro "bílé"nejsou prachy i když pracují.Prodavačka s příjmem 8 tis.čistého platí za 2 pokojový byt 10 tis.Kč!Bez přídavků a manžela s podobným příjmem se tak dostane pod most,ale u Romů to nefunguje -dostanou na bydlení,děti i sociálku i přesto,že nepracují!Ale platí to pouze u Romů!!!Vietnamci a jiní cizinci nedostanou nic.Proč jen jedna menšina je výrazně privilegovaná.
Však mají z čeho rozdávat. A ještě dlouho !!!, , 20.10.2011 18:53:26
Nic jiného, než úplná adresnost volebního systému, nepomůže:
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, zprostituované katolíky, (nikoli však na jim spřízněné voliče KSČ) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu tím nejlepším možným řešením“). Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Proto návrh: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik dále „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
Zkur**ný kapitalismus!, , 20.10.2011 18:49:13
Tak ono je to nesystémové? Jděte někam! Kdo tady způsobil, že existují bezdomovci? Za socialismu jsme nevěděli, co to slovo znamená.
A ještě - to si někdo vážně myslí, že bezdomovci chodí volit? A kdyby jim tu dvacku nedala, také by to bylo špatně - pak by zase byli lakomci....
Nic si nenamlouvejme. Měli jsme jít v roce 1989 místo demonstrací raději na pivo. Tak možná třetina lidí je na tom stejně jako za komunistů (a myslí si, že jsou bohatá střední třída) 1% jsou bohatí za vodou a zbytek je v na tom buď hůř nebo mnohem hůř. Shrňme to: zkur**ný kapitalismus, čert nám ho byl dlužen.... A ty banány si mohou natlouct pětikilovým kladivem někam...
Re:Zkur**ný kapitalismus!, , 20.10.2011 19:07:19
Za to nemůže kapitalismus,tak jako za likvidaci lidí nemohl komunismus,ale ve všech zřízeních se najdou vychcánci,kteří budou parazitovat,pokud nebudou včas a tvrdě trestáni za své prohřešky.Takže vše je o zpětné vazbě.Žádný stroj ani rádio,TV atp. nefuguje bez této vazby-roztrhne se nebo rozpíská.Zpětnou vazbu společnosti vykonává justice a když nefunguje tak to dopadne jak dnes vidíme.Tak zanikl otrokářský řád,feudalismus,komunismus a likviduje se kapitalismus=likvidace probíhá zevnitř.Dříve se to řešilo válkou,ale ta by dnes byla sebezničující.Musí se najít systém,kdy ZPĚTNÁ VAZBA bude základem společnosti(něco podobného už vymysleli na Islandu).
Re:Zkur**ný kapitalismus!, , 20.10.2011 21:07:29
Bohužel musím vás zklamat, ale asi patřítě k té skupině občanů, kteří si ještě stále myslí, že kapitalismus se může chovat lidsky. V tom je totiž podstata kapitalismu. Maximalizovat zisky, zisk na první místě. člověk až na ....
Je to systémem.
Re:Zkur**ný kapitalismus!, , 20.10.2011 18:55:06
Součet vám nesedí. To ostatní taky ne. Naštěstí vyhynete.
Ať mi někdo říká, že komunismus je špatná věc.Komunismus znamená solidarita., , 20.10.2011 18:48:13
Když čtu o nechutně bohatých co nevědí roupama co dělat a potom o lidech , kteří si v zoufalství sahají na život,pak já říkám něco je špatně!Kde je solidarita , kde je spravedlnost a kde budeme za chvíli my?
Re:Ať mi někdo říká, že komunismus je špatná věc.Komunismus znamená solidarita., , 20.10.2011 23:20:44
Pravda!VOLIM KSCM!PROTOZE MAFIE CO NAS 20 LET OKRADA,PONIZUJE A ZABIJI SE BOJI JEN JICH!VSE OSTATNI JE JIM K SMICHU!KAPITALISMUS SE NEDA REFORMOVAT!MAFIANSKY ZLODEJ S LIDSKOU TVARI?KAPITALISMUS JE SAMA SEBE POZIRAJICI ABSURDITA.VOLTE KSCM.
Re:CO JE TO ZA BLÁZNA?, , 20.10.2011 18:56:18
ten blázen jsi ty,ten tvůj fanatismus tě sežeře
VOLIM KSCM!!!, , 20.10.2011 18:42:56
KSCM JE JEDINA SLUSNA STRANA.Rada lidi v mem okoli pochopila,ze KSCM-STRANA PRACE A SOLIDARITY je jedina volitelna strana.Volim KSCM!
Re:At žuje KSČM a Honza 666, , 20.10.2011 20:25:41
Promiň, ale dnes se Ti vážně nedaří. Býval jsi vtipnější. Nějaká osobní krize, nebo deprese?
Jo, almužnu, , 20.10.2011 18:38:07
tu nám komouši dávali celej život. Nebo si někdo myslí, že pakatel který jsme tehdy brali a za který jsme shnáněli všechno za úplatky, bylo nějaké terno?
Re:Jo, almužnu, , 20.10.2011 18:55:36
Plácáte nesmysly. Za tu "almužnu", jak říkáte, jsme si pořídili byt, auto a nakonec i chalupu; tu hlavně kvůli dětem, abychom o víkendech měli kam ujet z velkoměsta. Vše bylo mnohem levnější, potraviny kvalitnější, u lékaře se neplatilo, za recept se dalo deset korun. A když jsme si vzali na auto půjčku, věděli jsme, že ji bez problémů spaltíme, protože jsme s manželem oba pracovali a měli jistotu práce. Zkrátka nám bylo za socialismu mnohem lépe a celá rodina jsme se rozhodli, že budeme levici volit.
Re:Jo, almužnu, , 20.10.2011 20:15:40
Maqlá opravička,recept nestál 10Kčs ale 1 Kčs a to bez ohledu na počet položek. Jinak se vším ostatním souhlasím.
Re:Jo, almužnu, , 20.10.2011 19:36:03
Je to tak. Nikdy jsme se s rodinou neměli líp než za komunistů. I na dovolenou jsme jezdili k moři. Sice ne do Řecka apod., ale byli jsme párkrát v Jugoslávii a jinak okolní státy. A nijak to nezatěžovalo náš rozpočet. Dalo se ušetřit na všechno co člověk potřeboval. Dneska to je katastrofa, všechno rozkradeno a kým asi? Je to svinstvo co se dneska děje a ještě horší je, že si to necháváme líbit. Na co čekáme? Na zázrak? Ale ten se nestane. A pokud se snad ještě někdo domnívá, že politici jednají v našem zájmu, tak si přečtěte tohle. Jeden zloděj a zkorumpovanej zmetek vedle druhýho. Ale všichni jsou nevinní ... Jen ty rozkradený miliardy jsou v jejich kapsách a stále mají mál. http://pozitivnisvet.cz/clanek/kdo-vice-nakradl-stenograficky-zaznam-ze-schuze-pcr-bez-komentare
Re:Jo, almužnu, , 20.10.2011 19:00:29
Zapomněl jste vypočítat, kolik předchůdců muselo být předtím oloupeno na ten váš blahobyt.
Re:Jo, almužnu, , 20.10.2011 19:07:40
Co to melete za nesmysly? My jsme si na vše poctivě vydělali, na nás nikdo nedoplácel, na rozdíl ode dneška.
Re:Jo, almužnu, , 20.10.2011 18:47:29
Nevím jak ty, ale já za komunistů žádné úplatky nikdy nedávala. Ani doktorům, ani úředníkům.
Re:At žije Honza 666, Petr Nečas a Sovětský svaz ! Vivat !, , 20.10.2011 18:38:33
Dneska prášky nezabraly?
http://www.blisty.cz/art/60677.html, Český národ, , , 20.10.2011 18:35:52
http://www.blisty.cz/art/60677.html, Český národ,
Na toto se, prosím, podívejte! Také způsob, jak vytáhnout ze slušných lidí peníze, následně je zadlužit, nechat okrást exekutory, poslat pod most a nechat zemřít! Lidé, musíme jednat, jinak nás ta vládnoucí lůza zlikviduje! Letos musí tato pavláda padnout a příští rok nové volby!!!
Re:http://www.blisty.cz/art/60677.html, Český národ, , , 20.10.2011 23:47:50
Ano.Je nutne prekonat strach-a vyjit do ulic...
Re:http://www.blisty.cz/art/60677.html, Český národ, , , 20.10.2011 19:38:04
nejvyšší čas...
zkuste někdo spočítat kolika desítkami nových daní nám mafiánská totalita sdírá kůži ze zad , , 20.10.2011 18:29:13
zkuste někdo spočítat kolika desítkami nových daní nám mafiánská totalita sdírá kůži ze zad
Re:SOCKY ZASE SOMRUJOU, JAKO BY NEMĚLI ZDRAVÝ RUCE A NOHY., , 20.10.2011 18:28:24
Ale třeba zase zvládají základy pravopisu.
Re:SOCKY ZASE SOMRUJOU, JAKO BY NEMĚLI ZDRAVÝ RUCE A NOHY., , 20.10.2011 18:28:59
Jak je vidět tak jim je to k ničemu.
Re:SOCKY ZASE SOMRUJOU, JAKO BY NEMĚLI ZDRAVÝ RUCE A NOHY., , 20.10.2011 20:23:37
Alespoň nevypadají jako blbci!
Re:SOCKY ZASE SOMRUJOU, JAKO BY NEMĚLI ZDRAVÝ RUCE A NOHY., , 21.10.2011 6:41:51
no nevim.......když choděj žebrat?
peníze chudým, , 20.10.2011 18:23:58
TOP 09 žádné peníze chudým nedává ta jim je naopak bere.
už mafiánské prase Nečas,Rajon,Trautenberk vysvětlilo proč Drobil plánoval předražit zakázku o 3000 milionů, , 20.10.2011 18:22:01
už mafiánské prase Nečas,Rajon,Trautenberk vysvětlilo proč Drobil plánoval předražit zakázku o 3000 milionů na stavbu čističky aby tak dostal 500 milionů do kasy ODs přes Langera? už vysvětlili proč vyhrožoval, vydíral a následně vyhodil ze zaměstnání Michálka? .už vysvětlili proč vydírání ,nabádání ke zničení důkazů o zločinnosti ods ,a zneužití pravomoci veřejného činitele není trestné ?
modrá zlodějská korupční špína jim zdraží léky, výpalné v nemocnici, zvýší dph, zavede daně na uhlí a zvýší spousty poplatků , , 20.10.2011 18:19:01
modrá zlodějská korupční špína jim zdraží léky, výpalné v nemocnici, zvýší dph, zavede daně na uhlí a zvýší spousty poplatků ............nemá cenu dávat chleba chudým musí se sami postarat a potrestat zločince kteří je do chudoby dostali ..............zločinný mafiánský korupční režim

