29.1.2012 17:45 - Názor Věcí veřejných na zvýšení DPH na 19 %.
Diskuse k článku
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Chtěl, , 30.1.2012 17:41:34
bych být víc než přítel váš. S dinosaury a nikdy jinak. Nebo jak to ty veverky před volbami říkali?
Odposlechnuto ušatým krákoravým Napoleonkem !, , 30.1.2012 16:18:46
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
nemám rád ani Sobotku ani Kalouska , ale je fakt,, , 30.1.2012 14:31:46
že se oba chovali slušně a konstruktivně mě se debata líbila Sobotka nežvanil hovadiny že všem vše přidaji, držel se dost racionálně při zemi a rozumě mluvil i Kalousek.
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 30.1.2012 13:38:40
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti.
S tím souvisí též problém imunity "nadosmrti". K tomu srov. Miroslav Antl :„Doživotní imunita je nesmysl“ viz http://www.parlamentnilisty.cz/profily/otazka.aspx?id=8558
Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu, vlož to též na facebook. Slováci se už ozvali: http://www.youtube.com/watch?v=EbZUWe3H--I nebo http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XmK6w866Wks
Nechcete pomoc ???, , 30.1.2012 13:13:22
Co kdyby za vámi přihlasování někdo stál s kulometem ?
Možná byste se báli víc toho kulometu než Kalouska ??
Láska téměř pravá je vidět na každém kroku, kde není, nastoupí "pochopení", , 30.1.2012 12:32:23
Kalousek a Sobotka, Pospíšil a Benešová - ukázky posledních dnů. Ovšem už 2 roky jsme také nepřetržitě svědky rádoby půtek VV s koaličními partnery, aby VV po získání další trafiky "pochopily", že musí tuto vládu držet stůj co stůj. Pane Bárta, raději mlčte a připravujte si obhajobu pro soud, který Vám hrozí. Málokdo tak zklamal své naivní voliče jako VV. To, že jste dnes stranou nevolitelnou mě nemrzí. To, že jste hodně voličů nejspíš odradili od důvěry v nové strany, to je hřích neodpustitelný.
Ta debata, , 30.1.2012 11:10:23
byla vpravdě shoda středního managementu, nikoliv politická debata. No aspoň všichni víme jak se věci mají.
láska, , 30.1.2012 10:59:05
Ti dva darebáci si v přímém přenosu lezli do análu.Ještě si
mohli poslat toho kokota v punčochách pro nějaký lubrikant.
Koukal jak si z něj dělali srandu.
Re: volím komunisty, , 30.1.2012 16:21:01
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši kloni vyhodí na ulici..
Re: volím komunisty, , 30.1.2012 15:39:50
Chápu Vás, ale souhlasit nemůžu. Zloděje dělá příležitost, té zatím KSČM moc neměla. Kdyby se dostala opravdu k lizu, bude jen hrabat pod sebe, jak je tu zvykem. Slušný člověk se politice vyhýbá obloukem. Každý politik sleduje jen své osobní zájmy.Žádné volby na tom nic nezmění.
Bárta a koalice, , 30.1.2012 10:31:47
Tahni Bárto do prdele.Vždyť VV mají odpovědnost za zvýšení DPH v tomto a příštím roce stejnou, jako jejich koaliční partneři.Tak nekecej nesmysly.Je fakt, že mnozí lidé jsou hloupí a mihli by ti na tvé kydy skočit.
VV jsou také odpovědné ! , , 30.1.2012 10:24:40
Koaliční poslanci porušují zákon, poslanec musí hlasovat podle svého svědomí a nejlepšího vědomí nikoliv na příkaz kohokoliv natož koaliční smlouvy.Reformní a důležité zákony postihují všechny občany měly být zvoleny jako zákony ústavní.Koalice by měla přesvědčit o užitečnosti a správnosti dlouhodobé reformy,přetrvávajícího zákona i třeba 1/4 nebo 10% opozice.Systém současný je kšeftování velkých stran a lezprdelkování menších stran o hlasy,pelíšky a budoucí trafiky uvnitř koalice s jistým i třeba nezodpovědným schválením čehokoliv v neprospěch občanů a státu, bez možnosti povolat vládu a poslance k zodpovědnosti a trestu.
hlavně,, , 30.1.2012 10:12:21
že nás rozdělili na pravici a levici a tady na sebe pliveme, přitom se oni mají tak rádi. Lidi, nekoukejte na to, z které strany, kdo je, ta špína se musí vyčistit ať jsou z kterékoliv strany!
DPH je nesmyslný institut, , 30.1.2012 9:56:59
a celosvětově se uvažuje o jeho zrušení.Je to jenom nástroj pro mizerné vlády jak stahnout prachy co jinak nedokáží vybrat z prostých lidí,protože to firmy obyčejně zašmelí.Zamezuje konkurečnosti států mezi sebou a zkresluje ceny.Funguje to i bez toho,dříve žádné DPH nebylo a šlo to.Stačí spotřební daně na komodity.
Bírta má pravdu. Spolupríce TOP9 a ČSSD, hrozí, pak by přišla pravá krize, , 30.1.2012 9:53:42
Zadlužená strana se nechá ráda koupit. Dnes už se nazývá levicová jen z populissmu, to co předvádí Hašek s papeženci nebo co předvedl v minulosti Sobotka s Bakalou nrbo Gross jak miliónům přišel..To je podle vás záruka pro pracující občany?
Já volím komunisty, přečetl jsem si totiž skutečně jejich program.
Ztárata příznivců ODS v Praze, , 30.1.2012 9:52:37
Voliči ODS,televize konečně řekla pravdu z ODS v Praze odešla řada straníku je jich tam teď,jen 3ooo,jak to vypadá i jinde jsme se nedověděli. Zaplacené průzkumy a komentáře v televizi nás přesvědčují o opaku.Nevěřte!
Bárta, , 30.1.2012 9:40:52
P. Bárto Váš program je podobně levicový jak program ČSSD. Že se Vám ho nedaří prosazovat,ikdyž jste ve vládě je evidentní. Můžete podporovat návrhy ČSSD společně,ale to Vy v zájmu koryt neuděláte. Topka se nebojí,protože její sestra ODS ji vždy podpoří.ČSSD může navrhovat jen tákové změny viz nižší DPH,které půjdou prosadit i ve většinovém parlamentů. Nevládne a tak neprosadí jídlo,bydlení,protože to 115poslanců neschváli.Proč je teď chce podpořiti TOPka, je to další pokus Kalouska o intriky.
Co na to říká Vašík ?, , 30.1.2012 9:26:30
Nejlepší člověk národa zase šíří svá moudra již za polárním kruhem?
kecal Bárta, , 30.1.2012 9:06:26
Věci veřejné jsou známy tím,že něco slibují,ale hlasují vždy s ODS a TOP09
ČSSD není žádná opoziční strana...., , 30.1.2012 8:42:32
Bártu sice nemusím, ale v tomhle má pravdu. K čemu nám bude nižší DPH na noviny a knihy ? A 17- 19 % na jídlo a bydlení jim nevadí. Čípak zájmy zase hájí ? A půjčka EU ? Komu se vůbec půjčuje ? A víte, že ,,stát'' bude ČNB za půjčku dorovnávat ztráty 200 milionů ročně ? Jak s tím může ČSSD souhlasit. Taky se mi jejich notování nelíbí,jen tak pro nic a za nic to určitě nebude.
Re:ČSSD není žádná opoziční strana...., , 30.1.2012 8:45:11
Vysvětlení maš (!!!) od "okrádaného občana" o řádek níže !
Bárta, , 30.1.2012 8:34:43
Bárto, ty Vaše písklavé výblitky si nechte. Stejně Vám již nikdo nevěří - myslím tím celé VV. Zase se zachováte jako ta slepice, která utíká před kohoutem a praví, "udělám ještě jedno kolečko a pak mu dám, aby si neřekl, že jsem kurva". Tak to je o Vaší straně zvané VV.
Re:Bárta, , 30.1.2012 8:42:51
BINGO - 100% SOUHLAS ! Řečeno krátce a výstižně, není co dodat !
Bárto, , 30.1.2012 7:56:30
řekněte nám, jak to bylo s odposlechem ministra Pavla Dobeše, které měl v autě! To je pro nás zajímavější.
Ten mutující kuní xicht ještě do něčeho mluví?, , 30.1.2012 7:49:24
Měl by dávno sedět v krimu a zpytovat svědomí, pokud tedy nějaké má.
Bartáček , , 30.1.2012 7:40:21
je asi hluché, slepé a především blbé, ČSSD a Slávek to jasně řekl, že DPH se zvedat nemá, i Kalousku trik, že nechá léky, tisk, knihy, za 17% když se mu posaří zvednout na 19%, to ať si strčí Kalousek do prdele, jen ať jde slavné modré investigativní tisk do stoupy, čím rychleji, tím lépe a všichni ti tady co vyřvávají, že budou volit komunisty jsou agenti ODS a budou také volit modrou zlodějskou galérku, já volím jedině CSSD a je potřeba volit tak ať má ústavní většinu, to je záruka jak stěma zlodějama zatočit včetně toho našeho hradního pastevce velbloudů, už se mu to krátí, ještě jmenuje ústavního soudce, potom ekonoma z Lybaru Weigla jmenuje členem nebo dokonce guvernérem ČNB a ještě bude mít jakousi prkotinu, jo stanovit datum voleb a bude mít po práci.
Re:Bartáček , , 30.1.2012 14:11:53
To souhlasíte s tím, že jedna banda zlodějů vymění tu druhou taky zlodějskou?
Bárta je ten pravý kdo by měl něco kritizovat, , 30.1.2012 7:15:41
Kdo sledoval ten duel na TV Prima mohl si říci, že to je dost,že se konečně diskutuje slušně a diskutující se neuráží.Panu Bártovi to ale vadí, ale co on a jeho strana,vždyť oni šli do voleb s docela jinými sliby a nyní koalici vždycky po nějakých nahraných problémech schválí úplně všechno, takže ať je ten pán laskavě ticho.
Re:Bárta je ten pravý kdo by měl něco kritizovat, , 30.1.2012 8:39:12
Ono dva budoucí vládní koaliční partneři musí jednat spolu slušně, protože žádný z nich neví, kdo koho bude po volbách více potřebovat a proto je třeba připravit si "půdu" raději už předem !
Nechci koalici ČSSD s jakoukoli vládní stranou., , 30.1.2012 6:58:06
Proto budu volit KSČM.
Re:Nechci koalici ČSSD s jakoukoli vládní stranou., , 30.1.2012 14:05:51
Jedině poslanci KSČM pevně stojí za svými názory, neuhýbají ze svých stanovisek a nekupčí s ostatními. Stojí za zájmy obyčejných poctivých lidí. A protože to ostatním parlamentním stranám vůbec nevyhovuje, tak ji proto nemají rádi. Právě v porovnání s KSČM totiž nejvíce vynikají jejich podrazy. Ať již vůči sobě navzájem, tak hlavně vůči lidem - voličům.
VV jako KDU-ČSL, , 30.1.2012 6:34:57
Zase jen a jen pokus Veverek o zviditelnění. Sedí s nimi v koalici a okopávají jim kotníky kde jen mohou. Přesně jako KDU-ČSL. A jak se blíží konec volebního období nebo narůstá nasranost společnosti - ,,my nic, to ti druzí!" Poučení pro buducnost: KDU-ČSL a VV jsou pro každou koalici zničujícím subjektem. Nevolit a hlavně nebrat do koalice!
Bárto nehrej...., , 30.1.2012 6:21:36
..divadlo ! Jsi stejný klaun a komediant jako ten tvůj vykutálený předseda Džon a celá ta veverkářská sekta. Nakonec srázíte podpatky a v lokajském předklonu na zvýšené DPH 19% (možná i vyšší) kývnete ! Ty vaše tzv. "revolty" jsou většině tohoto národa už jen pro smích ! Nejste nic jiného, než spolek kašparů a provládních análních speleologů ! Takže zrovna vy veverkáři máte právo co nejmíň o té lásce mezi Kalouskem a Sobotkou (aniž bych se chtěl, těch dvou "milenců" zastávat) kecat, proto raději držte hubu ! Kdyby to šlo, tak Kalouskovi a dalším vládním zločincům vlezete do pr.ele třeba i bez mýdla, nebo indulony !
Re:Bárto nehrej...., , 30.1.2012 6:34:47
nemohu jinak, než vyjádřit naprostý souhlas!:-))http://mravni.webnode.cz/
A přídělový systém rozdělování potravin či potravinové lístky?, , 30.1.2012 6:01:19
To tady po válce již taky bylo
Bárto, nelžete !, , 30.1.2012 5:12:13
On snad Sobotka leze vládě do prdele, jako ta vaše Peake ?
Aktuálně.eu Exekutorská mafie Nečasovy hrůzovlády, , 30.1.2012 5:12:09
Aktuálně.eu Exekutorská mafie Nečasovy hrůzovlády
Langer slavil narozeniny. Nechyběli ministr Pospíšil, ani šéf ČEZu, programový ředitel ČT Fridrich goeblesovské propagandy ODS, Žaloby na exekutory. Kvůli 208 korunám málem přišla o dům
http://www.aktualne.eu/?p=622
exekutorská a lichvářská mafie funguje jen díky zločinecké podstatě režimu v ČR a vládě organizovaného zločinu , co se děje v ČR je pro západ nepředstavitelná zrůdnost a mafiánství
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná, , 30.1.2012 5:07:20
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
všechna zvěrstva co Exekutorská mafie dělá ,to dělá díky vládě bestií modrobolševiků, , 30.1.2012 5:05:17
..
NENÍ normální aby mafiánské struktury vládly ČR ,EU nás považuje za korupční mafiánský režim, , 30.1.2012 5:04:49
v demokracii nemá vláda korupčních zločinců nárok na existenci ,Masmedia udržují tento zločinný režim u moci ..
Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
všichni víme, že socani s imperialistama je stejná banda... veverky jsou odpad..., , 30.1.2012 1:13:59
...a proto budeme bohužel poprvé volit komanče, že....
Re:všichni víme, že socani s imperialistama je stejná banda... veverky jsou odpad..., , 30.1.2012 7:57:16
Kdo budeme? Já ne!
Re:všichni víme, že socani s imperialistama je stejná banda... veverky jsou odpad..., , 30.1.2012 6:24:55
Konečně je od tebe 666, slyšet rozumný názor !
ČR =Echt wunder land, jinde po zločincích pátrají, v ČR vládnou, , 30.1.2012 0:47:13
Jděte do prdele lháři z PSP! Do basy patříte a všichni.
Pane Bárto!, , 30.1.2012 0:45:03
Po zkušenostech s Věcmi Vylhanými se jen zeptám, jak dlouho bude tohle vaše prohlášení platit? Tak vám ani nevím, jestli nyní říkáte pravdu nebo opět lžete.
Bártovy provozu schopné ramlice užVVerky nezachrání ani kdyby Klasnová řídila sněmovnu nahoře bez, , 30.1.2012 0:13:47
Bártovy provozu schopné ramlice,mohou být použity jako padlamentní matrace
stát má mít vyrovnaný rozpočet , , 29.1.2012 23:14:52
Pokud zvýšení DPH POSTAVÍ NA NOHY NÁŠ ROZPOČET, tak proč ne.Ale pokud zase chce KALOUSEK jít do deficitního rozpočtu, vše utratit či rozdat , tak at ministra financí nedělá..zadlužovat umí každý blbec
UPIŠTĚNÝ KORYTÁŘ A DINOSAURUS Z VV ZASE JEN ŽVANÍ, , 29.1.2012 22:48:58
Svině z vyplašených veverek zase jen žvaní, pak se ohnou a nechají se nakopat do prdele a ještě poděkují. Proč tam vy hovada koryářská v téhle mafii stále jste, jen pro koryta, tak teď tady ty upištěný debile Bártů nehraj divadélko!
hmm rozumný názor ,škoda ,že se vžycky necháte ukecat a zapánáčkujete, , 29.1.2012 22:20:14
jak chtějí oni.A nevymlouvejte se na koaliční smlouvu v tom nemáte pravdu!!
BĚLOBRÁDEK SCHVALUJE CÍRKEVNÍ LOUPEŽ, , 29.1.2012 21:48:46
KDU--ČSL,TÍM PÁDEM JE UŽ VOLIT NEBUDU.
AŽ SE BUDOU KALOUSEK SE SOBOTKOU BRÁT,TAK JIM JDI ZA SVĚDKA, , 29.1.2012 21:44:59
Jsem zvědavá komu budeš svědčit?????????????????
Re:AŽ SE BUDOU KALOUSEK SE SOBOTKOU BRÁT,TAK JIM JDI ZA SVĚDKA, , 30.1.2012 6:30:14
Těm jde za svědka vykleštěný Bárta a foto jim bude dělat Džon,posvětí je Nečas a grupáč darmožroutů může začít.Již je načase zabrzdit ty svině.Nenechme si to už líbit.Včerejší vykon mladýho Lenina na Primě,by měl být náležitě potrestán,to co provedl ten gauner,kdyby si,alespoň utřel brýle,měl na nich Kalouskovo sperma.
BÁRTO VY JSTE STEJNÝ JAKO SOCANÉ, , 29.1.2012 21:40:05
Rozdíl je pouze v tom ,že vy jste ve vládě a oni ne.
Re:BÁRTO VY JSTE STEJNÝ JAKO SOCANÉ, , 29.1.2012 22:50:07
A ty si stejně blbej jako mafie ODS a přeběhličtí koryáři z HOP zlodějů, blbe!
Jeden větší buzerant než ten druhý, , 29.1.2012 21:36:46
Takový jsou také socané,ti nejsou levicovou stranou,o tom nás přesvědčují často.Vezměte si například jejich hlasování v Senátu o Občanském zákoníku,a mohl bych pokračovat,jsou to prostě a jednoduše handlíři.
Kecy, kecy, kecy, , 29.1.2012 21:30:02
Ale Bárto, proč ty kecy, vžyť vy zase pokorně odsouhlasíte cokoliv vám tato zločinecká vláda naservíruje.
např zrušení daní z divident a z výplaty podílů na zisku vymyslel Babák !, , 29.1.2012 21:29:31
tak pak se to musí dovybrat od lidí,tak drž hubu FERDO
Snizovat DPH nema smysl, pokud leky nezlevni PACIENTUM, , 29.1.2012 21:26:17
A podobné to je s léky. Kdo zaručí, že daňovou slevu promítnou velkokapitaliste s léky také do finálních cen na pultech, a dotace rozpočtem zas neskončí v kapsách bohacu? Když už dnes se mnozí na smrti, nemocech a lidském utrpení pakuji zcela lichvarskymi maržemi. Je nepochopitelné, že tento "kapitalisticky" stát dotuje opravdu kde co, v plnotucnych poměrech, ale aby např. sahnul u těchto titulu k zákonnému instrumentu - možnosti nastavit horni limit trzní ceny, to naše kocourkovske napadlo jen u cigaret. Přesto trafikanti na rozdíl od VZP nekrachuji...
Bárta není korupčník, ale důvěřivý trouba., , 29.1.2012 21:09:59
Naletěl té svini Kočí a Škarkovi z odposlechů je zřejmé že to byla připravená akce. Bárta navíc neokrádal stát , on dával ty peníze ze svého. Mě spíš připadá korupční jednání, když Nečas platí nějakou Nagyovou z našich peněz a nikdo neví za co. Že pracuje jako kůň, tomu snad věří jen dement.
TOPkachna dne: skladaji se kalousovi na nobelovku :), , 29.1.2012 23:16:56
, což asi topacke sojky nemohou vydržet, tak už kachnu vypustili do světa. Jak vyplývá z nových informaci, Kalousek je absolutní rekordman v tvorbě státního dluhu - což patrně bude hlavní zásluha, pro kterou údajně merkezyho zákulisí už kupuje Nobelovu cenu pro Kalouska. Patrně již neví, jak ho ještě uplatit, budouc jeho upocenou, zapeklitou snahu nám pro telata ukrást ústavní práva. A všimli si, že rád sbírá ceny, jako Havel - v tom už tedy eurohydra umí se plazit.
K dnesni moci Nemecka nad Evropou hy musel Hitler nejdriv vymlatit polovinu zemi, , 29.1.2012 22:28:00
Relativně vzato celkem výstižný postřeh. Kdybychom relativizovali ještě dál, logika nás dovede k závěru, že ke z daleka nejrozsáhlejší krádeži tohoto typu dochází vlivem totalitní centralizace aktuálně na špici teletniku: ani už nevíme, zda mu šéfuje Brutel, či Berlín. Tak rozsahlou uzupaci moci nevolenou centralistickou strukturou, pro níž opravdu neni vystiznejsi oznaceni ani definice, než "merkezy", v poměrech, kdy skokove přebírá moc tak absolutisticky, že už o ničem nerozhodují volené orgány (Rada Evropy je obchazena při jednání o eurovalu, Europarlament také v aktuálním případě podvrhu zv. ACTA) - můžeme zcela regulérně nazvat mafií, která hodlá prostřednictvím ovládnutí st. rozpočtů. Stejně jako mafie ostatně celý cirkus, s uměle nastavenou nadvládou, byl budován, jak si pamatuje každý, kdo nedávnou historii. Před lety by Hitler k ovádnuti území, které drží v šachu Merkelova svými zákulisními "dekrety", potreboval vypalit půlku států. Ve srovnani s těmito zločiny jsou Bartovy milodary jen neškodné hrátky.
kalousek by rad korumpoval erarem medialni cenzorskou bazinu, , 29.1.2012 21:08:10
Tento kvazipozadavek lze bez pardonu a hned odmítnou u tiskovin. Tvrzeni, že právě hochstapleri, kteří denodenne obelhavaji čtenáře, skutečná fakta cenzuruji a místo nich cpou obci své dojmologicke žvásty a ideové bachorky, vydělávaji miliony z nactiutrhani osobností, že tahle bazina prolezla korupci jsou právě ti vyvolení intousove, zasluhujici za svou zhusta zbytečnou či rovnou ďábelskou "práci" generální daňovy pardon, patří k nejdrzejsimu vtipu, jakým se naše levicová uderka vysmívá všem, kdo tvoří skutečně potřebné hodnoty, přesto platí bez remcu desítky let do koruny. A je zvlášť směšne od PRAVICAKA Kalouska, že si nám dovoluje vnucovat vysinutejsi sociální parametry, než by si troufnuli komousi a za totáče: ani ti netrpěli daňové prázdniny vyvoleným skupinkam snazivych poskoku, kteří jiz dnes dávají kalousovi svou ulysnost snažívym pr, ač dle mého je nejhorším členem kabinetu. Mj. právě pro tento rozšířeny nešvar - daňove odpustky, kterými Kalousek okrádá rozpočet, aby si politický vliv kupoval z eraru.
Na poměry v Evropě modrobolševik sere!, , 29.1.2012 20:58:47
Už mohly být zákony a instituce dávno zavedené podle Německa - ale modrobolševik v čele s Kikinou a svazákem Nečasem mají svoji tzv."českou cestu". Bohužel je čím dál jasnější, že pro občana - socku a těch je u nás 75%, je to cesta do pekel.
Re:Proč nemá Bárta tepláky??, , 29.1.2012 21:01:11
V teplákách by měla být především většina politiků z ODS a TOP 09. Bárta možná upláce i když Kočí a Škarka to na něj ušili, ale platil je ze svého. Né ze státních peněz jako to dělají Nečasové a splol.
66, , 29.1.2012 20:16:29
Je potřeba Českej ksindl vyhladit,je to moc pomalí.Navrhuji diskusi Dph od 50 procent.Bez vyjímek.
Re:66, , 29.1.2012 21:01:54
píše se "pomalý". správně by mělo být "pomalé" - ale to už by na tvůj ptačí mozeček bylo příliš. Ostatně - nepindej do toho, nejsi ČECH!
Zkorumpovaný kastrát nemá právo už mluvit,podvedl dost voličů, , 29.1.2012 20:03:46
Zakázat korupčníkovi žvásty - u soudu se může bránit - a dost
Re:Zkorumpovaný kastrát nemá právo už mluvit,podvedl dost voličů, , 29.1.2012 21:04:53
Bárta není ten co kradl, on pouze doplatil na to že důvěřoval sviním.Zvěrstva tady páchali jiní, Vondra, Kocourek, Řebíček, Gross, Langer, Dvořák, Bém, Tluchoř, Topolánek ..........
Re:A hele ,kriminálník Bárta ,ty půjdeš korupčníku :-), , 29.1.2012 21:00:52
Užm aby šel, věřte mi :-)
VV už jednou jste podrazili voliče, , 29.1.2012 19:39:12
to hlasování o restituci církvi vám nezapomeneme!!!
Nenažraná vládní koalice,, , 29.1.2012 19:31:21
spolu s podobnými desperáty z ČSSD se bude dál snažit vytáhnout z obyčejných lidí i jejich úspory. Tohle je neodpustitelné. A propós, jaký je rozdíl mezi počínáním pana Bárty, který sponzoroval některé spolustraníky z vlastních peněz své kolegy a třeba panem Nečasem, který královsky odměňoval paní Szabovou z našich daní? Zřejmě podstatný.
v čssd konečně prozřeli !, , 29.1.2012 19:20:11
oposmlouva s ods se již nebude nikdy opakovat,a tak aby zabránili trapasu z minulých voleb lísají se k topce a nám se začíná rýsovat grandiozní koalice top+čssd+kdu !
Re:v čssd konečně prozřeli !? , , 29.1.2012 21:08:34
KDU je taky nevolitelné - Bělobrádek v TV se nepostavil proti CÍRKEVNÍMU TUNELU!!! Přemýšlela jsem, že je budu volit.
Ale tohle SE NEDÁ ODPUSTIT!
Asi to budu muset zkusit s obálkami, , 29.1.2012 19:09:42
Já jim dám téměř pravou láskuTo máme za to,že hlasujem až se z nás kouří?
za nové volby a za trestní odpovědnost vládních politiků, , 29.1.2012 19:05:26
Docela by ti milý Bárto člověk uvěřil, až na to, že kolikrát jste nesouhlasili se zločinci z ODS a TOP, protože to prostě není váš program ? kolikrát jste měli tudíž možnost tuto vládu zlikvidovat ? a místo toho jen zas silná slova, ale statisícová státní a vládní korýtka jsou silnější. Jestli si chcete ještě aspoň trochu zachovat tvář - potopte ty zločince....nic jiného vám už nezbývá.
Re:za nové volby a za trestní odpovědnost vládních politiků, , 29.1.2012 19:14:58
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bárto - měli jste to ve vlastních rukou, , 29.1.2012 19:02:44
Dávno jste mohli shodit vládu. Jenže vám koryta byla nadevšechno. Tak nebrečte, máte co jste chtěli. Vás už nikdy volit nebude.
Re:Bárto - měli jste to ve vlastních rukou, , 29.1.2012 21:06:14
přesně! taky jsem vás volila - ale už nikdy - hlavně po církevním tunelu, který jste prohlasovali s těmi zločinci!
Hlavně jste neměli do vlády s Kalouskem - největším dinosaurem v našich dějinách - tedy kromě Klause - vůbec chodit!!!
TO VÁM NIKDY JÁ A MOJE RODINA NEODPUSTÍME!!! MŮŽETE POLOŽIT TUTO ZLOČINECKOU VLÁDU A PAK SI VPÁLIT KULKU DO HLAVY, ZRÁDCI NÁRODA!!!
Bude-li nás omezovat EU nebo naši"politici" je už jedno,, , 29.1.2012 19:00:50
jedni stojí za osmnáct a druzí za dvacet bez dvou.Lépe už bylo!!!!!!!!!!
Dokud nebude uvedena v život páka na zloděje v poslaneckých lavicích a vládních postech!!!!A ti současní potrestáni pro výstrahu.....
Skřeta Bártu okamžitě za mříže, , 29.1.2012 18:57:33
jak je vůbec možné, že to odporné individuum z W se objevuje na veřejnosti.Úplatkář nepatří mezi diskutující ale do lapáku.
Odvařené veverky jsou nechutné..., , 29.1.2012 18:44:00
....na rozdíl od pečených,což prý je delikatesa!
Jinak nevěřte krajským iniciativám a hol.výzvě,je za tím opět pravice-Podvod na lidi-Viz(TOP+VV)!
Volte levici!
Re:Bárto díky za plomby vole, seš magor?, , 29.1.2012 18:54:40
a za stravenky populistické a podvodné veverky, vy si fakt myslíte, že lidi jsou hloupí
VV, , 29.1.2012 18:33:57
Žádného člena z VV neberte vážně a vůbec nevěřit.
Byly ve vládách různé politické "vážky na vahách",které znepříjemňovali "život"koaličním partnerům,ale to co provádí VV nemá obdobu a možná to již nikdy nebude mít.Je to partička neználků,kteří líbivým volebním programem na svou stranu přitáhli blouznivce,kteří vystřízivěli ze své opojenosti,bohužel dost pozdě.Zjištěním,že své sliby nebudou moci svým příznivcům-blouznivcům splnit,tak místo ukončení "pobytu"v koalici,do které vůbec neměli padnout,tak naoko,že "bojují"za občany vždy nějakým "výstřelem"po tomto zasalutují stáhnou ocas mezi nohy,pokorně kývnou souhlasem,aby si udrželi koryta,která jim život zpříjemňují a plní bankovní konta nemalými sumami za mizerně odvedenou práci!
JIž 14% začíná dělat problémy., , 29.1.2012 18:32:50
Tržby už teď - v lednu klesají spolu se zvýšením DPH. Toto Vám řekne každý v branži. Naštěstí, ne - všichni dodavatelé ceny navýšili. Ti rozumnější. A také chytřejší . S rezervami. Zatím !!! Náklady občanů vzrůstají. Nedokážu si představit zvýšení DPH na 19%. Z mého pohledu by to byl pro mnoho firem pomalý kolaps. A těm pseudoekonomům a hazardérům , co jsou momentálně a doufejme ne nadlouho u moci je třeba říci. Vezměte poslední zbytky zdravého rozumu do hrsti a nepřiveďte tuto malou zemi do velké katastrofy. Ne všichni si mohli nakrást.
Re:JIž 14% začíná dělat problémy., , 29.1.2012 20:18:30
http://www.svobodni.cz/media/clanky/1426-valova-kruh-se-uzavira/
Oni se tě budou ptát ty cíkálku ještě řekni ja si vždycy slintal že ne a pak stáhl ocásek šašku., , 29.1.2012 18:32:36
Pane Bárto, toto čtěte, velká gangsterská koalice už je!, , 29.1.2012 18:26:42
http://www.svobodni.cz/media/clanky/1426-valova-kruh-se-uzavira/
Reinkarnovaný Napoleon promluvil mužným hlasem, , 29.1.2012 18:18:18
Již těch 10% u potravin je zlodějna,západoevropské země mají nulu nebo do 6%.Když se necháme,tak ani sjednocených 19 nebo 20% nebude poslední.Kdyby VV za něco stály,tak by byly odešly dávno z koalice a podporovaly hlasováním jen rozumné zákony,jestli by se v deformách ovšem takový našel.Jako menšinová vláda by si ODS s TOPkou neškrtly a mohlo se něco rozumného udělat,ne stále odírat řadové občany a ještě zvedat státní dluh.Véčkaři jsou největší exhibicionisté,toužící po korytech,penězích a zájmů medií.Žádnou současnou parlamentní stranu nevolit,dokud v ní budou staří trafikanti,neumětelové a zlatokopové.Potřebujeme minimálně na určitou dobu odborníky z civilu,bez stranických knížek a poradců,teoretiků z NERVu.
Re:Reinkarnovaný Napoleon promluvil mužným hlasem, , 29.1.2012 18:23:55
Přesně tak a u nas je to uplně postaveno na hlavu,zákoník práce jako pro otroky a socialistické platy a dph 14 procent je to nehorázná drzost co si ty kurvy dovoluji!
VV by měli být proti půjčce MMF, , 29.1.2012 18:16:50
Ale je taky pravda, že Kraďousek se Sobotkou se drželi kolem ramenou a dojemně se chválili (TV Prima Partie). Inu Kraďousek byl za vlády ČSSD předsedou rozpočtového výboru. Inu chemik - ten zná správné ingredience !
VOLÍM KSČM , , 29.1.2012 18:14:31
VOLÍM KSČM A NESTYDÍM SE ZA TO.MÁM DOST PODVODŮ,LŽÍ.CO VY?
Re:VOLÍM KSČM , , 29.1.2012 19:15:49
Proto jste nám zvolili za prezidenta Klause, aby se mohlo krást ostošest. Bando prolhaná.
Re:VOLÍM KSČM , , 29.1.2012 18:38:07
KSČM nemá program, jak tuto rozkradenou zemi vyvést z dluhů. Museli by vytisknout peníze a přivést tuto zemi ještě do větší katastrofy. Jedině, že by požádali o pomoc Rusko. Medvěděv koneckonců na Klausovu repliku odvětil, že mají peněz dost. Nám by to asi stačilo. ...Sojúz něrušímyj, respublik....
., , 29.1.2012 18:14:29
On si ten Bárta nedá pokoj. Pořád ho něco nutí slibovat a slibovat.....
Zase kecá jako obvykle., , 29.1.2012 18:10:15
Pak jej zavřou, sklapne kufry a bude po vtákách.
Re:takm proto těm vyvoleným šmejdům Bárta překáží, , 29.1.2012 19:14:33
A ona ČSSD vládne, zavedla 14 procent DPH a zavedla zdeformu? Nech se zmasírovat modrými médii, tak to ti ovce nepomůžu, to zase vol VV, TOP09 nebo zelené.
Re:překáží?pán ještě nepochopil žr je to domluvené divadlo?, , 29.1.2012 18:19:25
Já už tak činim 14 let,když nic tak aspon usínám s pocitem,že mě neoblbnul nějaký starý upocený parlamentní parazyt!
Re:překáží?pán ještě nepochopil žr je to domluvené divadlo?, , 29.1.2012 18:10:28
divadlo s předem daným a pořád stejným scénářem
BÁRTA za vas ovce bojuje do vykrvácvení své peněženky, , 29.1.2012 18:05:16
nyní jasně NESOUHLASÍ S 19% DPH bude protestovat,řvát škrábat kousat...až dostane od KOALICE rozkaz tak sklapne podpatky a podpoří kloidně i 20% DPH.Ostatně já s 20% DPH počítám už nyní
Já doufám,že si to budete mít co nevidět čas vyříkat všichni v klidu , , 29.1.2012 18:03:17
cely!

