26.1.2012 14:18 - Obyvatelé Ústí nad Labem se často bojí byť jen nastoupit do prostředku městské hromadné dopravy. Právě v nich se stávají terčem útoků místních nepřizpůsobivých.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Prolhaný Prokůpek znova zasahuje?, , 27.2.2012 19:51:48
Ha ha ha, Václav Prokůpek -- není to ten bůček, co si vylhal článek o uprchlém pokladníkovi vymyšlené strany? Inu, co se dá čekat od prasat než chrochrání. Možná ještě angažmá ve straně über-prasat, DS-SS.
Bila svine???, , 7.2.2012 19:48:57
Za tyto vyroky ciganu bych je vyplenil hajzly cigansky.Co maji proti nam bilyn Cechum?Ze je tady trpime, zivime z nasich dani?At tahnou zavcasu pryc nez nez je zacnou lidi likvidovat sami.My bily Cesi pracujeme a z nasich dani zivime tuto cernou ciganskou sebranku ktera nam bude jeste vyhrozovat?No to teda jsme dopadli.Ja bych je nahnal do rezervace ,oplotil a zaminoval.Kdyz se neumi slusne chovat tak at tahnou.Ve Francii byli take tak silni a arogantni a co udelal Sarkozi?Tem jich 30 000 odsunul zpatky tam od kadkud prisli a je klid,a co udela nase vlada?Ta tomu jenom mlcky prihlizi.Cigami ,to je banda prizivniku a zlodeju v nasi spolecnosti.Dal uz se to neda trpet a musi se tvrde zakrocit.Moznosti tady jsou a cigani si uz pekne nasbirali.Ted to zacne,cigosi treste se.Uz si od vas nadavat nenechame za to vsechno co pro vas tato spolecnost dela tak musite drzet ty vase cerny huby a nevylezat z tech vasich dir.Ma bila jsme ti co pracuji a plati dane ze kterych jsou financovani takova cerna,nevdecna ,zlodejska,leniva,aroganti HOVADA!!!!
Re:Bila svine???, , 27.2.2012 19:46:25
Já bych zas vyplenil tebe, prase růžový, http://cdn.roumen.cz/kecy/cunik_blemcavy.gif
Cikánský dobytek, , 7.2.2012 19:00:02
má cestovat pouze v dobytčích vagonech,nejlépe směr Osvětim.Jízdenky jim lze odpustit.
Jsou terčem útoků místních nepřizpůsobivých., , 7.2.2012 14:50:39
Je tady jedna šance, oddělit bílé od nepřízpusobivých.Ale to už tady bylo a nazývalo se to rasizmus.I tohle, že útočí nepřízpusobiví na místní je rasizmus!! Co s tím obec Ústí nad Labem udělá??
Svině, , 30.1.2012 6:53:55
Cikáni sou svině který by se měli střílet od narození, jen dělaj bordel, nemakaj, akorát na ně dáváme peníze. Někdo bude zas říkat že je nemáme házet do jednoho pytle. Na to vám s*ru. Stát je v tom podporuje ho*no s tim udělá a pak se divý jak to vypadá. Myslete si o mě co chcete ale já ckány z celého svého srdce nenávidim. Rozeberou nám krásnou vlast a vyženou nás do ciziny...
Re:Svině, , 5.2.2012 11:57:26
přesně je to pravda ja si taky myslel že nejsou svině ale teď to tak vnímám znám asi jen 3 slušné romy na lkteré nedám dopustit ale zbytek bych asi nejraději naložil do letadla a pak je vyhodil na sibiři bez jídla a oblečení ať tam zhebnou. kreténi černý a to jak ten chlápek říká že nejde o etniku ale o chování je sice pravda dělají to češi němci ne ale především to vidím dělat cikáni! maj to prostě v krvi idioti jsou jak nějakí nevypslěý tataři.
Re:Svině, , 30.1.2012 9:08:13
Zřejmě budeš taky "velká rasistická svině" když se tak vyjadřuješ. Mimo to jseš asi debil na entou když nepoznáš kdo opravdu tuto zemi rozebírá. Podívej se do zrcadla a nafackuj si protože většího trotla už neuvidíš.
Re:Svině, , 7.2.2012 19:03:30
Jdi do hajzlu,cigánská svině.Ty se svým mizivým IQ můžeš tak někoho nazývat trotlem,demente.
černé svíně , , 29.1.2012 10:21:25
Ano tak nazývám cikány a seru na romy a jejich příznivce
Re:černé svíně , , 30.1.2012 7:02:26
líbí se mi jak je nazýváte :) jen tak dál, naprosto s vámi souhlasím
Re:černé svíně , , 27.2.2012 19:48:08
Správně, já zas říkám Pepikům prasata, protože vypadají jak prasata, žerou prasata, chovají se jak prasata, a smrdí jak pomočená prasata. Bůček bůčkům, blechy blechám!
Proč se v souvislosti s cikány neustále mluví o rasismu?, , 28.1.2012 18:41:01
-,je mi záhadou, proč je cikánský problém neustále nazýván RASOVÝM problémem a cikáni,kteří se zde pokoušejí něco napsat , nadávají majoritě,že jsou RASISTI a " rasistfašist"(ani nevědí co píší"skřekům jejich tlupy není moc rozumět") .Cikáni NEJSOU rasa samostatná,ale neustálým pářením mezi sebou zdegenerovaná etnická skupina indoevropské(tedy bílé) rasy.Takže jestli někdo dává najevo nechuť až odpor k cikánům,nejedná se v žádném případě o RASISMUS,ale o etnickou nesnašenlivost(ale slovo RASISMUS asi lépe zní).Stejné je to s názvem ROM v cikánštině to znamená "člověk" a ROMOVÉ(romale) znamená "lidé"(je potom otázka ,kdo jsme u nich my,když se proti nám neustále vymezují).Jinými názvy se charakter cikánů zcela určitě nezmění - např.když zloději začnu říkat "listonoš",tak to z něj neudělá toho jenž nekrade.Podobné je to se židy - rovněž nejsou rasa,ale náboženská skupina,která žije v mylné představě,že je bohem vyvolená . U cikánů se mé vyjádření dá asi chápat jako diškrimynacia,protože jim nechci dopřát ani tu rasu,ale obecné poznání je,že cikánská ani židovská rasa neexistuje.Holt mají smůli,že nejsou k ničemu a ani nejsou rasou a tak je to u nich se vším oni nejsou schopni ani sofistikované zlodějny,nýbrž pouze zlodějny obecné(tzv.chmatáctví a když je jich víc tak i lupičství)Nazývat nás rasisty je výmysl se zlým záměrem poškodit,protože žádná z opravdových ras,zde výrazné problémy nemá !!!Jak žijí tito méněcenní tvorové je vidět v následujícím videu :www.youtube.com/watch?v=8AUxwxHjmvk&feature=player_embedded
pracuji i v So a Ne, , , 28.1.2012 15:20:26
nejásám, ale co naplat. A mám živit tlupu parazitů, kteří o práci v životě nezavadili? A s rasismem běžte do pr.ele, multikultíci! Minule jsem měl v práci holku (necelých 30 roků) z Arménie. Kdyby jste ji potkali na chodníku, tak cikorka jak vyšitá - tedy vzhledově. A na otázky, zda-li se jí tady líbí a co nejvíce, odpovídal, že ano, a hodně, že zde žije 10 let i s rodiči a že jsme velmi milí, pohostinní, vsttřícní a že se žádnými projevy nesnášenlivosti se tady nikdy nesetkala. Takže - v čem to asi je?
Re:pracuji i v So a Ne, , , 28.1.2012 17:58:30
ŽÁDNÁ opravdová rasa,která se chová normálně a přispůsobivě, zde v této zemi nemá vážnější problém.Cikáni mají problém všude kam příjdou a proto všechny země vytvářejí ochranné mechanismy k zamezení příchodu tohoto ETNIKA.Ať mi CIKÁNOMILCI napíší jedinnou zemi,která o ně stojí!Dokonce ani země,které jsou známy svou příznivou imigrační politikou(Kanada)o tuto pakáž nestojí a dělají opatření,která by je ochránila před těmito nájezdniky a parazity.To,že na ně platí tvrdá ruka dokazuje fakt,že není znám pojem CIKÁNI Z ČÍNY nebo CIKÁNI ZE SAUDSKÉ ARÁBIE i cikáni v RUSKU(kterých není mnoho) se drží pěkně při zemi a nevyskakují.
není , , 28.1.2012 14:42:56
to výsledek Agentůry pro sociální začleňování p.šimůnka a 25.milionů kterýma dizponuje?
PARAZITI - pojednání o hygieně, , 28.1.2012 13:51:16
V civilizované společnosti PARAZITY hubíme protože jsou škodliví a roznášejí nemoce.Nikoho ani nenapadne tyto parazity(vši,blechy,štěnice,šváby a ostatní)převychovávat,dotovat případně zvát na své území a do své domácnosti.Už vůbec nikoho nenapadne posílat nebo dávat jim léky ,ale právě naopak všichni co mají rozum vymýšlejí prostředky jak se zmíněných parazitů zbavit a úspěšně je vyhubit.Tvorové,kteří by to nedělali by sami sebe odsoudili k záhubě.Dokonce je zvykem v civilizované společnosti jedince,kteří parazity množí nebo jinak podporují v množení postihovat a pomocí zákona proti nim zavádět sankce.Také ostatní členové společnosti se těmto jedincům vyhýbají protože tito škodí ostatním.Tolik jsem chtěl říci k problému PARAZITŮ.
Název RASISTA už dávno není urážkou,ale poctou, , 28.1.2012 13:42:04
Pro ty co operují bububu Rasismem chci říci:Ano JÁ jsem rasista ve smyslu,že obdivuji svoji rasu a když se kolem sebe podívám, VŠE CO VIDÍM VYTVOŘILA BÍLÁ RASA ! Ano jsem rasista protože jsem na svou rasu hrdý a vím,že vše do čeho se pustila ,také zdárně dokončila a je pilířem civilizace.Netrvám na tom, aby ostatní rasy byly vyhubeny,ale trvám na tom,že když se příslušníci jakékoliv rasy ROZHODNOU mezi námi žít,tak se přispůsobí našemu stylu života a potom mají nárok na stejné práva ,ale i povinnosti jako my. Jestli se jim to nelíbí tak půjdou zpět do země, ze které přišli a to buď po dobrém nebo po zlém a to i za cenu fyzické likvidace.Trvám na tom,že parzitický způsob života různých etnik nebudeme tolerovat a už vůbec ne na náš úkor.RASISMUS není sprosté slovo,ale je to slovo zneužité,které používají PARAZITI k tomu aby zastrašovali majoritní obyvatelstvo.Okamžitě se ozvou ti co budou říkat - cože udělala bílá rasa v minulosti za zlé činny.Pro takové mám informaci,že posuzovat dějiny současnými morálními a etickými měřítky může pouze hlupák, protože v těch dobách se chovali všichni stejně..A jenom slepý hlupák nevidí nárůst nechuti k multikulti fantasmagoriím.Jenom hlupák nevidí nárůst národního uvědomění a celkový trend k tzv."EXTREMISMU" >Bílá většina se už nechce nechat dále diskriminovat a ten ,kdo se bude i nadále pokoušet o tuto diskriminaci je sebevrah.
Re:Název RASISTA už dávno není urážkou,ale poctou, , 28.1.2012 15:12:38
plně souhlasím. Bílá rasa vybudovala (přiznávám - mongoloidní v Japonsku, Číně, apod. také) mnoho význačného. Ano, také se mezi námi vyskytovali a vyskytují (bohužel) šmejdi, kteří do běžné společnosti také nepatřtí. Ale nikdo z nás se takové verbeže nezastává - to cikáni dělají běžně (viz Tatár a "já ho zabiju"). Navíc - žádné etnikum nemá uvnitř sebe 99 % parazitů!
Cikáni, , 28.1.2012 13:28:53
Jak se cikán narodí hned kastrovat,je-likož se rozmnožují jako krysy,pak nám přerostou přes hlavu a zločinost bude neudržitelná.
Je třeba přepadat odésáky., , 28.1.2012 11:19:21
Jako náš Juraj Jánošík.Pak možná začnou věšet cikány jako zdroj zla.
Pokud se nezavedou, , 28.1.2012 11:12:15
Pokud se nevybudují "Pracovní tábory",kam by na určitou dobu zvírali nepřizpůsobivé tk se nic nevyřeší. Nejsem rasistka,ale vadí mi,že cikáni jsou stále agrasivnější to zcel bez důvodu. Třeba jen proto,že jdete z obchodu a nesete si v tašce nákup. Řvou to zase budete žrát vy svině bílí. Večer to je ještě horší,klidně vám igelitku vytrhnou a obsah rozsypaný na zemi ukradnou. Pokud to takhle půjde dál nic se nezmění a bude to jen horší. Je to následek vytunelovaných továren i zemědělství. Není práce a co je mnohem horší není práce ani pro ty,jež celý život parcovali a dnes ji sehnat nemohou a jsou v naprostém stresu. Nepomohou žádné integrační programy,je to jen vyhazování peněz. Za tato peníze ve vyloučených lokalitách nechť se vybudují třeba třídírny odpadu a tam cikány zaměstnejme. Nemají žádné vzdělání a ti co nebudou chtět pracovat ani v takto vybudovaných pracovištích dejme do oněch pracovních táborů. Ovšem tam bych je krmila jen chlebem a vodou a nějakou tou zeleninou. Oni musí mít na sebou "bič" vidiny,že se budou mít skutečně špatně a ne,že při braní dávek si nakoupí potraviny a udělají si žranici a za týden příjdou,že chtějí další peníze. Nebo jdou krást.
Re:Pokud se nezavedou, , 28.1.2012 15:09:43
naprosto jednoznačně souhlas. Tento názor je zcela zdravý a prospěšný! Stačí, že nás okrádají "naši" politici a ještě nás bude okrádat kdejaký přivandrovalý parazit!
Re:Pokud se nezavedou, , 28.1.2012 11:27:12
Naprostá a 100% pravda ,když opouští byt náš občan je tento byt přebírán zda je v pořádku a případné opravy musí předávající doplatit (předával jsem byt po mamince ) jak je možné , že cikáni předávají vybydlené a zdevastované byty ,
přikláním se plně k pracovním táborům a ještě tvrdšímu režimu , voda a chléb plně dostačuje , možná , že se zmenší jejich stavy . Pepík
Cikáni, , 28.1.2012 11:08:59
S cikány je třeba tvrdě a nekompromisně zatočit . Nenastane -li s okamžitou platností tvrdý a nekompromisní postoj vůči nim , mám obavy , že to přeroste ve veřejné násilí , se kterým si již nikdo neporadí .
Pepík
Re:Cikáni, , 28.1.2012 11:26:11
Pepíku, mnozí Češi se chovají a žijí, daleko hůřeji než-li tebou zmiňovaní všichni cikáni. Já vím, na tomto místě se o tom nesmí psát, ale cikání nerozkradli tuto republiku, naopak to byli bílí, kteří dokázali, že krást a podvádět, umí světově, o čemž svědčíly za hranicemi v obchodech, velké cedule:" Češi nekradněte nám tady." Takže tady i v zahraničí se ukazuje, že Češi jsou přinejmenším zloději a podle tvých slov, by se mělo postupovat spíše proti Čechům. Ale nemusíš se mnou souhlasit, aspoň ne na tomto rasistickém foru. Přeber si to v klidu.
Re:Cikáni, , 28.1.2012 15:30:23
Milý edo jsi tak trošku mimo mísu údajné čechy přistižené při krádeži v Basileji jsem viděl a světe div se byla to tlupa cikánů bohužel pro nás s českými pasy. Ale když jsou tak skvělý a slušní tak si jich určitě rád vezmeš pár domů aby viděli čecha co není etremista či snad rasista. Pokud se odhodláš pak ti přeji skvělé zážitky a fajn zkušenost
Re:Cikáni, , 28.1.2012 18:35:04
Minulý týden byl v Anglii za znásilňování a vraždu odsouzen čech s typicky českým jménem ŠČUKA - CO DODAT?
Re:Cikáni, , 28.1.2012 15:13:40
a byli to skutečně Češi, co tam kradli? Nebo měli jen český pas?
Re:Cikáni, , 28.1.2012 18:32:10
NE NE NE NE !!!To ,že se narodí na našem území mu nezakládá právo na nic - ani na to, aby zde byl pohřben !To by si mohl říkat čech každý potkan,který zde přišel na svět.Být členem národa obsahuje určité danné jednáni a chování - jestli nevíš jaké tak mezi tento národ rovněž nepatříš. !
Re:Cikáni, , 28.1.2012 11:36:15
Ano i to je jeden z pohledů a pravdivý , ale když už v tomhle státě není práce a to tedy i dík dění , které popisujete , ať se aspoň chovají slušně a nenapadají lidi .
Sám jsem bez naprostého důvodu byl jimi i s moji paní napaden a to dost surově , ale dík tomu , že mám hromadu síli jsem s nimi hravě zatočil .Proč tedy se za komunistů chovali slušně a pracovali a teď nejde chovat se aspoň slušně ? Pepík
Re:Cikáni, , 28.1.2012 11:56:18
Protože měli práci a vydělali si peníze. Nelze souhlasit s tím, že situace, kdy člověk byl zvyklý pracovat, a je jedno jestli bílý nebo černý, dnes o práci nezavadí. Všichni lidé nemohou pracovat jen v kanceláři, nebo na vedoucích místech. Je třeba také nějaké zemní práce, svoz odpadků a jiné, které za komančů byli zvyklí cikáni dělat. Nová generace cikánů, ale i mnoho bílých mladých lidí, nemá šanci práci získat a samozřejmě žádné pracovní návyky, tudíž je tato generace odepsaná ... To přináší s sebou společenské a kriminální problémy, které si často nezadají s kriminalitou 30-ých let v Americe.
Re:Cikáni, , 28.1.2012 15:15:11
kecy v kleci. Už od Mařky Terky je tady povinné základní školní vzdělání - a co se naučili cikáni? Za x staletí nic pozitivního!
Co je na tom, jestli měli lístek?, , 28.1.2012 11:07:52
Co je na tom, jestli měli lístek? poplivali a zkopali letou holku. Kdyby to udělali mé dceři, tak bych se musel hodně přemlouvat a motvovat, aby neskončili v márnici. Jestli měli nebo neměli lístek, by mi bylo úplně fuk.
Bílá svině, křičeli Romové, , 28.1.2012 10:58:07
Aby ne, když z nich náš parlament a vlády udělaly nadřazenou rasu. Jen by mně zajímalo, kdo bude to hejno poslanců a vládních úředníků živit, až budou podřadní gadžové vyhubeni...
neuvěřitelné , , 28.1.2012 10:55:01
Budeme poslouchat pouze nekonečné kecy a vize našich mocipánů? Ale jak dlouho, kdy budou něco konat, aby naše děti a ženy nebyly denně přepadávány agresory tmavé pleti?
Možná se bude něco dít, až dají přes hubu děťátku nějakého politika, že?
KRÁDEŠ, , 28.1.2012 10:54:37
Na objasnění: Víte kde se nejvíce krade?! Většinou u podniků, které mají nejvyšší ZISKY!Které?= ČEZ+ všude tam, kde má stát nějaký podíl. Soukromníci, (nejen oni), objednávají"neexistující"práce. Vyfakturují něco, co vůbec neprovedli.Popř: není problém vyfakturovat naplánované opravy objektu (předem nadsazené - potřebuji přeci opravit svoji chatu , barák ...). Zaplatí to stát. Já jsem dosáhl svého. Z nadsazeného plánu jsem ještě ušetřil. Co z to ho vyplývá?! Fakturace+!" posouzení"vykonaných prací, probíhá úplně někde jinde- kde tomu NEROZUMÍ A PROČ TO ŘEŠIT, KDYŽ JSME V ZISKU?!TAM JSOU TAK OBROVSKÉ ZTRÁTY, ŽE BY JSTE SE DIVILI!!! TROUBOVÉ NA MINISTERSTVECH.
NEVOLIT: ODS,ČSSD,TOP,VV,KDU,LEV 21,PŘEBĚHLÍKY...
Podívejte se na nařízení vlády z 1. republiky, , 28.1.2012 10:40:40
21/1921 Sb. Nařízení vlády republiky Československé ze dne 20. ledna 1921, jímž se vydávají předpisy o ochraně před morem skotu a doplňují zákon ze dne 29. února 1880, č. 37 ř. z., o ochraně před morem skotu a tlumení tohoto moru, a zák. čl. VII z r. 1888 o úpravě zvěrolékařství. Podle zákona ze dne 15. dubna 1920, č. 337 Sb. z. a n., se nařizuje: § 5. Osoby, které následkem svého povolání nebo způsobu života přicházejí ve styk s cizím dobytkem nebo zvířecími surovinami (na př. řezníci, obchodníci dobytkem, sběratelé koží, hadrů atd.), nebo které byly v zamořených místech, anebo o nichž možno se toho domnívati, smějí do státního území vstoupiti jen na místech, která budou určena správním opatřením, a i tam jen tehdy, podrobí-li se desinfekci. Vůbec mohou býti cestou správní osoby, při kterých jest obava, že mohly by mor skotu zavléci, podrobeny zvláštním obmezením co do volnosti pohybu a mohou býti dány případně pod dozor. Cikáni a ostatní potulné osoby, jež by mohli mor skotu dále roznésti, mohou býti vykázáni z pásma, v němž byla nařízena revise a evidence skotu, nebo které bylo prohlášeno za morový okres. Osoby takové, jakož i podloudní obchodníci dobytkem nebo zvířecími surovinami mohou býti případně internováni. Bližší předpisy vydány budou cestou správní. ------------------------------------------------------------- Žádní Rómové - Cikáni to byli a vláda před nimi chránila i dobytek. Nečas nemůže, on se musí chránit Nagyovou. Také mně zarazilo, kde jsou ti hrdinové, kteří před časem nazývali Paroubka prasetem bradavičnatým.
at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 28.1.2012 10:34:25
mam reseni pro DP : at zavrou vsechny dvere v autobuse, trolejce, lokalce a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!! Pri nastupu bud prilozi mesicnik ke ctecimu zarizeni nebo si koupi jizdenku ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Zadni dvere jsou jen pro vystup cestujicich ! take jsme brblali ze MHD ceka dele v zastavce ale dnes to nikomu nevadi a podnik nepotrebuje revizory na kontrolu jizdene , nema cerne pasazery ani lidi kteri jdou pozvraceni do dopr. vozidla a bijou obcany ! Tim ztraceji i anonymitu neprizusobivi lide bijici cestujici. Jak je mozne ze Cikani v Usti neplati jizdne? Kurva dostavaji soc. davky a nemuseji platit za leky ani za recept. Neplati u lekare! Dostavaji 7 000 KC na pocitace ktere jim maji zdelit informace o spolecnosti a pomoct zaclenit! A ted se dovim ze neplati ani jizdenky na MHD!!!!! Vzdyt to podporuji radni z danych mest. Proc nejdete stavkovat at tohle zrusi nebo at jizdne se plati vsem lidem! Ve Štrasburku by byly odsouzeni za nerovny pristup a diskriminaci bilych.Nebo navrhuji at se bili odstehuji a v USTI at ziji jen Cikani kteri nezaplati ani za jedinou jizdenku !!! Hned by to prerostl dluh a dotace na dopravu, mestke rade pres hlavu
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 28.1.2012 10:37:52
Tím nic nevyřešíte. Představte si, že jste řidič onoho dopravního prostředku a dou autobusu vám nastoupí banda cikánů a místo zaplacení si jde dozadu někam sednout. Co asi uděláte?
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 28.1.2012 11:13:43
A tak to přesně je, protože oni chodí zásadně ve smečkách, aby se cítili silní. A nebyl by to ojedinělý případ tady v Ústí, kdy tahle smečka napadla řidiče, mám dojem, že jednou až do bezvědomí. A ostatní cestující jen koukají z okna
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 28.1.2012 10:52:57
Pujdu k nim ( na tyto linky nasadim ale zdatnejsi ridice s vyskou od 180cm !!!) a chci penize na jizdne nebo videt mesicniky. Pokud to nepomuze reknu jim ze bud zavolam policii nebo neodjedu ze zastavky !!! Videla byste ze by zkrotli, kdyz by cely trolejbus, bus cekal az zaplati! Ja to videla. Ciganka rvala a tim zaujala ridice. Sel kni a at ukaze listek-mesicnik. Rekla ze nema ale potrebuje do mesta. Ridic ji rekl ze nepojede dokud nezaplati. Baba vykrikla chci do mesta.Ridic tak zaplatte.A sel k ni bliz (byl vysoky a statny) Cikanka ztichla a tise prosila at ji sveze, on rekl ne.Kdyz sel znovu k ni a ze zavola policii tak baba ustupovala ke dverim. Tise, vylekane. Ale jen co se dotkla nohou asfaltu zacala rvat na ulici DOSKRIMINACIJA, LIDICKY DISKRIMINACIJA...... Poprve jsem pochopila co je pozitivni diskriminace Romu. tleskam tomu hrdinovi ze neustoupil ! I kdyz byla to zena mnoho lidi to povazovalo za hrdinsky cin. Cikani jsou zvykli se rvat a to i zenske.
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 28.1.2012 10:41:12
Zavoláte městskou policii...
Humanita, , 28.1.2012 10:29:56
Co tady brečíte, jde přeci o lásku a pravdu,která zvítězila nad lží a nenávistí.Co teprve na to říká humanita.Vše zavinili přeci
zločinci a vrazi komunisti,tak co chcete?
MOC HODNÍ A PRACOVITÍ, , 28.1.2012 10:28:34
To nebít pravda.mi neubližovat. my jen zabýjet.NOU,NOU PRACOVAT. MI ZVIKLÁ KRÁST A RABOVAT. U soda mi sklesla jak hovedo a slibovat jak vše litovat a oni nas ani nezavřit- vědět že je horší lúza jako mi= DVOŘÁK,wolf, KRIMINÁL moc lidi.nený místa.Pospíšil moc chodna človek- nechat na ssvode za podmínka. MI MOŽEME DÁLE KRÁST. MOC DOBRE- PAN POSPÍŠILA. MOC DEKUJEME.
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 28.1.2012 10:27:21
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti. Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu, vlož to též na facebook. Slováci se už ozvali ....... http://www.youtube.com/watch?v=EbZUWe3H--I nebo http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XmK6w866Wks
věřte nebo ne tohle skončí velmi špatně , , 28.1.2012 10:23:33
a doufám ,že pro cikány. V momeňtě kdy opadnou většině zábrany a začne je střílet jako krysy.
Re:věřte nebo ne tohle skončí velmi špatně , , 28.1.2012 11:13:26
Je to hrůza , ale asi nejlepší řešení .
Stinx
Re:věřte nebo ne tohle skončí velmi špatně , , 28.1.2012 10:43:25
kéž by, ale obávám se, první první budou na ulici ležet bílí, pak bílí přefiknutí humanisti, co je jich nevím proč pořád zastávají a tepr pak pak nakonec cikáni, kteří pojdou hladem, proteže jim nebude mít kdo vyplatit dávky
romové, , 28.1.2012 10:17:28
osobní zážitek po nedělni návštěvě u rodiču jsem s auta viděl jak dva romové mlatí hlavu o obrubník chodníku jednoho našeho spoluobčana všude krev, muž bezvládně ležel. K olemjdoucí obcházeli tuto scenérii bez povšimnutí. zastavil jsem auto přimo u nich zablokoval jsem dopravu a začal jsem bránit člověka jak ho masakrovali začala velká rvačka, nadávali mi do svini a kurev, ale mám pro strach uděláno, tak jsem se snimi serval. Po čase ani nevim přijela policie -cikání se dali na utek přes most - křičím na policii utíkají vám, běžte za nimi -nešli skutečně nešli. a pointa chtěli mě dát pouta odvléct na služebnu. Dlouho mě trvalo než jsem jim vysvětlitl že jsem šel bránit toho muže. ani nevím jak to dopadl -bylo to velké divadylko. sedl jsem do auta a ujel,ale i tak si vážim prace policie a bezpečnostních složek. hlavně at jsou tam pořádní a nebojácní chlapi. než na keré jsem narazil já. přeji jim vše dobré a hodně odvahy.
Re:romové, , 30.1.2012 7:01:38
takhle to bývá všude. A stejně s tim nikdo nic neudělá, správnej policajt by měl oba ty zas*aný cikány zastřelit a udělat dobrou věc pro matičku vlast a klidnější život obyvatel...
Mám dojem,že to tady dopadne jak v Americe v 60tých letech, , 28.1.2012 10:34:33
tak dlouho,dělali tzv.pozitivní diskriminaci,protože měli vůči černochům výčitky svědomí,až jim negři začali vypalovat celý města a byla tam zcela regulérní občanská válka,do které museli nasadit tisíce vojáků a příslušníků Národní Gardy.Až potom začali uplatňovat právo padni komu padni a od tý doby maj relativní klid.Podotýkám relativní,protože se vždy něco najde.
Re:Mám dojem,že to tady dopadne jak v Americe v 60tých letech, , 28.1.2012 10:57:36
Armada v ČR PRIJIMA 800 LIDI. doufam ze tito novi vojaci zustanou doma a budou branit mesta pred krysami !!!!!
Re:romové, , 28.1.2012 10:27:32
Marku,přece byste nechtěl po policajtech,aby honili cikány.Co kdyby měli nůž? Mohli by jim ublížit,vždyť policajt má jenom pendrek a pistoli.
Re:romové, , 28.1.2012 10:48:00
rasisto - a co když to bylo tak, že tuším - tomáš - toho člověka napadl a ti cikáni jej bránili a nakonec před ním utekli. Jak ti policajti mají hned při příchodu na místo poznat, kdo je skutečně pachatel a kdo oběť?. Víš o výkonu policitů hovno a pindáš. I když ta verze Tomáše je zdaleka nejpravděpodobnější
Re:romové, , 28.1.2012 10:47:59
rasisto - a co když to bylo tak, že tuším - tomáš - toho člověka napadl a ti cikáni jej bránili a nakonec před ním utekli. Jak ti policajti mají hned při příchodu na místo poznat, kdo je skutečně pachatel a kdo oběť?. Víš o výkonu policitů hovno a pindáš. I když ta verze Tomáše je zdaleka nejpravděpodobnější
Re:romové, , 28.1.2012 10:47:58
rasisto - a co když to bylo tak, že tuším - tomáš - toho člověka napadl a ti cikáni jej bránili a nakonec před ním utekli. Jak ti policajti mají hned při příchodu na místo poznat, kdo je skutečně pachatel a kdo oběť?. Víš o výkonu policitů hovno a pindáš. I když ta verze Tomáše je zdaleka nejpravděpodobnější
CIKÁNI !?, , 28.1.2012 10:17:08
Na své špatné pověsti cikáni "pracovali" stovky let,no a nyní sklízejí plody své snahy.Proč všechny země i ty,které mají velmi příznivý náhled na přistěhovalce,v okamžiku,kdy zjistí,že se k nim snaží dostat cikáni - okamžitě dělají opatření, aby tomu zabránili?Jste zbyteční,neužiteční nic neumíte,nechcete se nic naučit(ty max.2%inegrovatelných je zanedbatelné množství) a nikdo vás nechce - to musí být hodně frustrující ,bylo by nejlepší kdyby jste spáchali etnickou sebevraždu a zbavili sebe i ostatní své obtížné existence !!! V souvislosti s cikány už slovo genocida nemá tak odpudivý podtext !! Někdo píše,že velcí zloději a politici toho nakradou víc není to pravda-těm se to dá zase zabavit a dají se postihnout,ale cikáni jsou jako eroze nebo rez dokáží drobnými zlodějnami a všelijakými dávkami vyčerpat svoji oběť.(když se mi podaří v obleku udělat dírku tak se to dá scelit,ale když napadnou ten oblek MOLI nedá se bez likvidace těchto škůdců zachránit ani ten oblek ani šatník) A co si vybereš,když budeš mít udržovanou zahradu ?jedno divoké prase(které lehce zastřelíš) nebo tisíce krtků.To že existují velcí zloději neznamená,že malí zloději jsou méně škodliví.Velkého mohu potrestat a zabavit ukradené ,ale tisíce cikánů nelze bez fyzické likvidace postihnout,protože jejich výživa v kriminále je velice drahá a tím pádem škodí i když jsou zavření. ZÁŘNÁ UKÁZKA :http://www.youtube.com/watch?v=8AUxwxHjmvk&feature=player_embedded
Re:CIKÁNI !?, , 28.1.2012 10:43:06
jen se nezastávej bílých límců, to jsou v porovnání s moli hotové vši společnosti, které otravují a kradou kdeco. Asi víš, proč se jich zastáváš. Jinak z tebe nerozumné slovo nevypadne, i když s tebou souhlasí Jana, která za chvíli opačí, že ji napadli, okradli, vykradli a já nevím co ještě. Je třeba také poukázat na zvýšenou kriminalitu bílé většiny, která si také vede velmi úspěšně, nicméně čím dál tím víc brutálněji ...
Re:CIKÁNI !?, , 28.1.2012 13:09:17
kde se zastávám bílých límců ? pouze tvrdím,že z nich se to dá dostat protože hromadí majetek a kupují nemovitosti,ale cikán škodí i když je zavřenej - protože se to platí zase z daní !!!Spíše ty neomlouvej cikány !!!
Poslat dom, , 28.1.2012 10:05:25
Myslím že ta tolerance vůči nepřevychovatelným dochází až příliš daleko. Zatím jsem nezaznamenal jediný přínos z jejich strany pro tuto republiku. Tolerance jo ale vše má své meze. Místo aby byli vděční že je zde trpíme a v prvé řadě živíme tak oni stupňují agresivitu. Měl by se u nich zavést program osvěty kde že to vlastně mají svůj rodný domov a s jízdenkou, kapesným 100 rupií je poslat dom cháááááá
Zajímalo by mě,co by se stalo-, , 28.1.2012 10:04:41
kdyby se dala dohromady nějaká partie,co je pěkně od rány
a těmto cigánským spratkům rozsekala prdele,že by si týden
nesedli.To by stará cigánská chátra řvala.Bylo by potřeba
jim ukázat,že tudy cesta nevede.
Cikán přece nemusí nic platit, to by byl rasismus., , 28.1.2012 10:03:58
To jsou jenon kecy, že se v Ústí něco děje. Cikáni jsou v autobusech a trolejbusech neviditelní, jich si revizoři nevšimnou a nebo jim dají šanci na následující zastávce zmizet. Také proč, že jo, co z cikána dostane. Ale pokud si nějaký roztržitý školák zapomene označit lístek, pokud si neověříte SMS s jízdenkou a nebo pokud vám předešlý den propadl kupón a nevíte o tom, to je pro revizory sousto. Jisté peníze, převážná většina těchto "lumpů" zaplatí pokutu. Snad nikdy jsem neviděl cikána s jízdenkou. Jednou jsem se zeptal revizora, proč nekontroluje černé pasažéry, a on mi odpověděl, že mají od úřadu průkazku zdarma. Takže teď v Ústí probíhají kontroly na necikánských linkách, na těch ostatních dál jezdí černí pasažéři, možná i legálně, dotovaní z našich peněz. A co dopravní podnik a úřady? Ty mohou velkohubě lhát o tom, co všechno dělají pro platící pasažéry, když už je jízdné tak strašně drahé.
Pohár jednou přeteče, , 28.1.2012 9:54:03
Už toho začínám mít plný zuby. Pořád někde čtu, a vidím, jak parta cikánů napadla bílýho člověka a zmlátila ho. To přece sakra nejde jim tolerovat to napořád. Udělat to samý bílej člověk, tak jde sedět. Pohár trpělivosti jednou přeteče, a čech požene hnědáka sviňským krokem pryč za hranice.
Pokud vím,tak prasata patří do chléva., , 28.1.2012 9:52:01
Ale i ty prasata dělají na jednom místě,cigáni všude.Myslím,
že i to prase by se jich štítilo.
Sorry,, , 28.1.2012 9:37:02
ale nepatří někteří naši spoluobčané spíš do Zoo,než do prostředků hromadné dopravy???Stát který neumí většinu ubránit před menšinou,která se nechce přizpůsobit a jen natahuje ruce,dle mého ztratil autoritu a bude ji muset přenechat občanům.
výcova, , 28.1.2012 9:33:55
parchatnti,ať bílí nebo černý jsou nevychovaný obecně.Chybí zde pevná pravidla chování a tresty za překročení těchto pravidel,včetně převýchovy v dětských domovech jako forma trestu.
Re:výcova, , 28.1.2012 9:41:58
Lidi nemaj úctu sami k sobě ke svým vlastním dětem k rodičům kreří jim dali život. Jsme tragédi neznabozi který si nedovolej na vlastní politiky tak se tu budete radši navážet do romů na hrad běžte dokazovat jak jste silní pak to ukažte znova až budete zaměstnávat romy.
Kdo nepracuje, neměl by si žít lépe než, , 28.1.2012 9:32:30
ten, kdo maká od rána do večera - ať už hlavou nebo poctivě rukama. Problémem našeho zakletého království je to, že je to v pravdě obráceně. Stát naučil za nějakých patnáct šestnáct let tuto část českého obyvatelstva, že BEZ PRÁCE JSOU V ČECHÁCH I KOLÁČE a navíc, když se někdo z majoritní části ohradí, demokrati a humanisté kolem zesnulého prezidenta Havla jako je Kocáb, Ondřej Liška, Petr Uhl ze strany zelených nebo z ČSSD Marksová-Tominová, Lachnit, Škromach, Špidla či další hned začnou provolávat hesla jako RASISMUS, ÚTLAK, DISKRIMINACE a další. Čím to je, že sic zatím romská komunita nemá v parlamentu ani jednoho poslance, ale klima ve společnosti je takové, že se i mnoho policajtů bojí v případě romské kriminality zasahovat, aby nebyli označeni za rasisty. Je to tím, že celé řadě českých politiků vyhovuje v podstatě stav, kdy se ve velkém vyplácejí Romům a dalším sociální dávky, které pak ve většině případů ještě týž den, příp. během týdne končí ve výherních a jiných automatech a peníze daňového poplatníka tak užívá loterijní mafie. Pokud se Drábek coby sociální inženýr pokouší o cosi, dopadne to nakonec tak, že potrestán bude zase jen ten, co by rád pracoval, ale nemůže, zatímco ten, co se plánovitě práci vyhýbá a díky některým politikům je i DISKRIMOVANÝ, bude užívat plnými hrstmi a bude-li třeba, opatří si i nezákonně u souseda, neb úctu k hodnotám a tedy i strach z potrestání má prakticky nulový. Proč taky, když slyší neustále, že je třeba na něj brát ohledy, že je DISKRIMINOVANÝ a musí to být zohledněno.
Ty rasové nepokoje tady jednou vypuknou v plné síle..., , 28.1.2012 9:31:02
Protože doba bude čím dál horší, práce bude málo a peněz taky. Takže i ti slušní bílí lidé budou zoufalí a od cikánů si nenechají nic líbit.
Re:Ty rasové nepokoje tady jednou vypuknou v plné síle..., , 28.1.2012 9:37:25
Nezlobte se člověk k terý chová k druhému nenávist není slušný!!!! když kvám do práce příjde na pohovor čech a rom komu dáte přednost bez předsudku. Romovi? .....určitě. Tak se tady všichni slidněte a hledejte příčiny,ale tose v týhle fašounský zemi nikomu nechce že ??? takhle je to lepší než si uvědomit že chyba je v každém z nás!!!! Práci jim nedáte ,ale řvát budete ať jdou makat všichni běžte doprdele a pořádně se podívejte jaká je vní tma.
Re:Ty rasové nepokoje tady jednou vypuknou v plné síle..., , 28.1.2012 15:43:03
Magore práce je málo pro ty co chtěj makat to se cikorkám nikdy nechtělo a nebudou vstávat aby byli v háku v šest to je pro bílý snažili se nemakat vždycky za komančů makali akorát tak v base jinak se jen flákali a my jsme podle tebe fašouni??? tak si vyndej hlavu z prdele a rozhlídni se kolem sebe
Re:Ty rasové nepokoje tady jednou vypuknou v plné síle..., , 28.1.2012 10:14:13
když příjde k POHOVORU CIKÁN A ČECH tak by měl dostat práci ten co něco umí a na 100% to nebude cikán.A cikán na pohovoru o práci ? tak to mám radši tu o červené karkulce !
Re:Ty rasové nepokoje tady jednou vypuknou v plné síle..., , 28.1.2012 9:56:09
Anonyme-Jaké máš vzdělání?Jak vidím,stěží základní.To je
hrůza číst.
Re:Ty rasové nepokoje tady jednou vypuknou v plné síle..., , 28.1.2012 10:18:28
Jasně navážet se max. do pravopisu a u toho mít keci o plynu a jízdence za hnanice . Mno možná jsem nebyla šprt. Ale mám srdce. Dokážu dělit lidi na dobrý a zlý kdežto ty znáš jen jen černou a bílou..........
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 9:29:19
Tak a tady na tý diskusi je vidět přesně ta absurdita když se tu hážou klacky pod nohy vám tak se můžete všichni posrat div neprosíte boha!!!!A pak stačí jeden článek o cikánovi který údajně někoho napadl a hned by ste stavěli koncentráky.!!!! Važte slova. Tu paní nikdo neviděl znáte jí kde je její obrázek??? No opět nikde že . Vaše děti se neperou ? nenadávaj. No jistě Bílý dítě svatý dítě že??? Tak se podívejte do dějin co vše udělal bílý člověk pachá genocidu na vlastních lidech!!!! vo co vám jde o to aby ste se měli v tomhle posraným světě líp. Problém je že si to nikdo zvás nezaslouží .Chcete úctu pro sebe a přitom dokážete odsoudit druhého člověka jen kvůli barvě pleti. Fuj hanba, ostuda, vyhledejte si na youtubu genocida a pouštějte si ty obrázky úpoořád do kola....... Kdo vám kurva dává právo se nadřazovat a hrát si na boha . Demokracie sebrala romům práci a vás naučila romi nenávidět!!! Malé procento z vás by roma zaměstnalo, ale kecema jaký jsou to nemakačenka pijavice systému tím jste schopni zahltit celou diskusi že?)kolik čechů sedí doma na prdeli, ale co ty přece nemůžou najít práci tak je to OK, kdežto rom jí nechce protože mu jí cpe každej a všude že ? proberte se proboha) Jste trapní sami nic neřešíte stát se vám vysmívá sere na vás a co děláte propsíte zmrdy z holešovické výzvy a Anonimous aby za vás rasistický sráče strkali ruce do ohně na to zapomeňte za vás strčí do ohně ruku jen ďábel který si váz zotročí protože každej rozumnej člověk vás nechá vykoupat v těch sračkách který tady hlásáte!!!!! Neznabozi chcete pomoc a sami máte odvahu akorát do slabšího kopnout jste tupci a začínám chápat ilumináty takových jako jste vy na světě opravdu zapotřebí není!!!!
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 15:49:10
cikánů jsme měli před revolucí cca 30% party a do práce chodili pravidelně dva z 1O docela výkon tak mi tady netvrdte něco o genocidách a jak jsme na chudáky sprostý evidentně jste znalec historie. Když už je vyhnali z Indie a co to je za humus stát tak co to musí být za lůzu??? ale chápu asi je máte v oblibě kluky slušný pracovitý a skvěle vychovaný
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 10:05:26
Chocholoušek čeká...
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 9:36:40
Tak to seš šťastnej člověk .Jsou lidi,že nemají toho nikdy dost.
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 9:34:50
Přeji Vám brzké uzdravení.
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 9:45:52
To je jediný argument. Zachvíli se budu bát chodit na sluníčko abych se trošku víc neosmahla. Nebo to bude v této zemi nebezpečné.
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 9:33:44
hovno ty debile,kdyby se chovali jako ostatní,tak je nikdo nebude napadat,ale to co dělají a že jim vláda drží "štangli" to nejvícelidi sere.Protože bílej právo na rozdíl od černýho hajzla nemá.Já s nimi bydlela a musela se odstěhovat,4x jsem byla vykradená a co ta zkurvená policie? Nic.Tak co taky ty prase píšeš.Běž s nimi do hoportu,oni ti ukážou,zač je toho loket.A to jsem jim dávala oblečení a různé věci,jsem kráva,dneska bych je vystřílela.
Re:http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bila-svine-kriceli-Romove-na-cestujici-Pak-ji-poplivali-a-zkopali-221014, , 28.1.2012 9:57:37
Znásilnil mě bílej Pražák mám cítit nenávist ke všemu co je bílé na ulicích potkávám bílé bezdomáče s krabicí u držky a natáhlou rukou.Bílá politická verbež mě nutí platit za pozůstalost po mkých rodičích atd.......... mám mít předsudky pokaždý když vidím čecha no jistě že né protože to byli vždy jednotlivci kdežto vy z toho vždy děláte celek!!!!!
vykašlete , , 28.1.2012 9:28:35
se na sociální pracovníky,kteří stejně berou jen peníze a skutek je v prdeli,protože s tou sebrankou nikdo nic neudělá.Děcka jsou stejně vedeny co vidí doma od starých,tak nač plýtvat peníze na nějaké soc.pracovníky,kteří stejně hovno zhmůžou.Do autobudu a vyvést někam k řece-hluboké a utopit.Kurvy jedny nenapravitelný.Nepište sem ROMOVÉ,ale pišteprostě CIKÁNI jak se jim odjakživa říkalo.
Ústecká MHD patří Romům, , 28.1.2012 9:27:40
Kdo se v ústeckém hromadném dopravním prostředku chová slušně je bílá vrána a dostane na budku. Většina cestujících jsou Romové, protože mají dopravu zdarma. Viděli jste někdy revizora, jak kontroluje autobus plný Romů? To by si nedovolil ani s rotou městské policie. Inu, jiný kraj - jiný mrav.
deratizace, , 28.1.2012 9:24:29
deratizovat a ve velkém,už jsou přemnožení,tak pozor na havět.
Re:deratizace, , 28.1.2012 9:32:44
no vidíš a teď si vem že jsou na světě bílí držky který chtěj deratizovat tebe debyle jste naivní pokritci jak se chováte k romům tak se chovaj k vám byl snima problém za totáče nebyl a proč, Měli práci slušnou práci a každý kdo by se romovi vysmíval že je černý smrad by dostal 1,5 na tvrdo!!!!
Re:deratizace, , 28.1.2012 9:39:30
protože se ty kokote báli,byl § 203 příživnictví a tak se snažili,ale dneska jsou ukřivdění,tak chodí prodávky,na který my makáme a snažíme se práci si najít,ale oni ani tu snahu nemají.
Re:deratizace, , 28.1.2012 10:11:27
Omyl oni se nabáli měli stanovené podmínky pro důjstojný život ty by ses vté době bál mluvit o deratizaci. Do roma kopete hned od narození tak co zněj asi vyroste lesprdel asi těžko že!!! Ndával vám někdo celý život ve školce ve škole na učňáku, v životě do bílý držky do smradlavýho hovna, Musel ste v životě poslouchat slova jako běž do plynu???? pochybuji. Jakou motivaci ve společnosti bude mít dítě které vtom musí vyrůztat bez toho aby sám někomu ublížil? Vůbec žádnou vyroste z tím že je nepotřebný , opovrhovaný, vyroste z něj to co tady nikdo nechce!!!!!!Může snad dítě za to kdo ho počal???? jistě v této zemi může!!!! co co vydíte u mnoha romů je jenom reakce na vaší vlastní akci!!!! né každý dítě je sylné aby se stím vypořádalo a kvalitně se připravilo na budoucí život. Né každý má náturu to překousnout a studovat ve třídě s děckama který k vám příjdou a řeknou cejtíš to tady něco pěkně smrdí. Jak by vám bylo když byste jako dítě vešel do třídy a slyšel jste "rozviť te je tu nějaká tma" tohle je romský život!!!!!! ALe o tom se někde nepíše že jo napíše se akorát o tom když pak tenhle samej člověk o 10let později zařve sám bílá svině!!!! K pláči ...........vy ste se stím asi jako většina čechú potýkat nemusel že....nebo se mílím chtěl vás někdo deratizovat? plynovat?
Re:deratizace, , 28.1.2012 15:54:36
No jak se k cikorkám kdo choval ve škole netuším já chodil na klasickou a cikorky na zvláštní ale budeš znalec soudě dle pravopisu jsi tam byl s nima tak vzpomínej mi extremistický debilové a zmrdi tě necháme vykecat o tom demokracie je otázkou co tvoji černí bratři
Re:deratizace, , 28.1.2012 10:31:00
Móre, né? Skákej na cikanku a našukej nejmíň dalších deset šťastných "rómských životů" na cocyalku, celej Kosmos bude šťastnej.
cikán, , 28.1.2012 9:20:48
v orlove poruba je zakladní škola do které chodí můj vnuk jsou to sami romove. proto musíme ho dat na jinou školu. romove nestihají.učítelka se musí příspusobit učení romum.tak na to doplací náše děti
Asi jsem pesimista, ale obávám se toho, že tu jednou vypukne, taková malá občanská válka, , 28.1.2012 9:19:40
Cikáni mají jinou mentalitu, je jim všechno jedno a množí se, jako potkani. Bílí lidé se bojí mít děti, protože nemají práci, nemají kde bydlet atd. Tím pádem tady bude cikánů stejně, jako nás bílých nebo jich bude víc a vypukne tady peklo.
Bílá svině, , 28.1.2012 9:18:04
Nevím proč stále rom.Vždy jen cikán.V padesátém roce jsem sloužil na Slovensku jako vojín(potrestání od komoušů)a tam jsem poznal cikánské vesnice.Titýž cikáni(žádní romové) jsou
dnes díky komoušům a jejich přisluhovačů v ČECHÁCH.KDO A KDY tomu uděláte konec?Nebo budeme čekat až nás tito cikánští blbové začnou vraždit?
Re:Bílá svině, , 28.1.2012 9:36:52
V tom máte naprostou pravdu, v dobách reálného socialismu je soudruzi ředitelé masivně náborovali jako levnou pracovní sílu do textilek na sever Čech a dalších provozů, aby se ukazovalo, jak se začleňují do socialistické společnosti...Nepracovali ani tehdá, ale přeci jenom měli aspoň strach z kriminálu, takže do práce docházeli, nicméně dnes se nebojí díky pseudodemokratům kolem Václava Havla, Petra Uhla, Ondřeje Lišky a dalších v podstatě nikoho a ničeho.
starý zákon, , 28.1.2012 9:11:37
U nás v roce1674 Leopold 1 postavil cikány mimo zákon.Byli označeni jako VOGELFREI--něco jako psanci--.Muže směl kdokoliv zastřelit/beztrestně/a při dopadení skupiny muži byli oběšeni a ženám uřezali uši.Velká škoda ,že ten zákon neplatí i v dnešní době!
je jich čím dál víc a všichni se jich bojí, , 28.1.2012 9:10:44
ale kdyby někdo na ně zakřičel-černá svině-tak už je před soudem za rasismus.Kde to vlastně žijeme a kdo je tady doma?Kam až to necháme dojít?
Kdo podporuje Cikány, , 28.1.2012 9:09:52
Poslanec ČSSD František Bublan míní, že činnost agentury pro sociální začleňování není optimální, ale je nutná. „Když něco nefunguje, jak má, tak se to nemusí hned rušit, ale hledat cesty ke zlepšení,“ dodal Bublan.
Politika sociální inkluze je nutná. Raději ať řeknou, jak by měla agentura lépe pracovat. Jen něco rušit by uměl každý,“ zlobil se na starosty poslanec KSČM Jiří Dolejš.
romové, , 28.1.2012 9:08:40
osobní zážitek po nedělni návštěvě u rodiču jsem s auta viděl jak dva romové mlatí hlavu o obrubník chodníku jednoho našeho spoluobčana všude krev muž bezvládně ležel .kolemjdoucí obcházeli tuto scenérii bez povšimnutí .zastavil jsem auto přimo u nich zablokoval jsem dopravu a začal jsem bránit člověka jak ho masakrovali začala velká rvačka nadávali mi do svin a kurev .ale mám pro strach uděláno tak jsem se snimi serval .po čase ani nevim přijela policie -cikání se dali na utek přes most - křičím na policii utíkají vám běžte za nimi -nešli skutečně nešli .a pointa chtěli mě dát pouta odvléct na služebnu .dlouho mě trvalo než jsem jim vysvětlitl že jsem šel bránit toho muže .ani nevím jak to dopadl -bylo to velké divadylko .sedl jsem do auta a ujel .ale i tak si vážim prace policie a bezpečnostních složek .hlavně at jsou tam pořádní a nebojácní chlapi .než na keré jsem narazil já .přejijim vše dobré a hodně odvahy
Název RASISTA už dávno není urážkou,ale poctou, , 28.1.2012 9:03:44
Pro ty co operují bububu Rasismem chci říci:Ano jsem rasista ve smyslu,že obdivuji svoji rasu a když se kolem sebe podívám, VŠE CO VIDÍM VYTVOŘILA BÍLÁ RASA ! Ano jsem rasista protože jsem na svou rasu hrdý a vím,že vše do čeho se pustila ,také zdárně dokončila a je pilířem civilizace.Netrvám na tom, aby ostatní rasy byly vyhubeny,ale trvám na tom,že když se příslušníci jakékoliv rasy ROZHODNOU mezi námi žít,tak se přispůsobí našemu stylu života a potom mají nárok na stejné práva ,ale i povinnosti jako my. Jestli se jim to nelíbí tak půjdou zpět do země, ze které přišli a to buď po dobrém nebo po zlém a to i za cenu fyzické likvidace.Trvám na tom,že parzitický způsob života různých etnik nebudeme tolerovat a už vůbec ne na náš úkor.RASISMUS není sprosté slovo,ale je to slovo zneužité,které používají PARAZITI k tomu aby zastrašovali majoritní obyvatelstvo.Okamžitě se ozvou ti co budou říkat - cože udělala bílá rasa v minulosti za zlé činny.Pro takové mám informaci,že posuzovat dějiny současnými morálními a etickými měřítky může pouze hlupák, protože v těch dobách se chovali všichni stejně..A jenom slepý hlupák nevidí nárůst nechuti k multikulti fantasmagoriím.Jenom hlupák nevidí nárůst národního uvědomění a celkový trend k tzv."EXTREMISMU" >Bílá většina se už nechce nechat dále diskriminovat a ten ,kdo se bude i nadále pokoušet o tuto diskriminaci je sebevrah.
Výraz "bílá svině" zas až tak tragicky nevidím a za uráčku bych ho nebral., , 28.1.2012 9:00:44
Svině člověk v demokracii bejt musí, aby se měl líp, a ta barva je přímo vynikající. V podstatě jde o označení úspěšného a majetného člověka.
Re:Výraz "bílá svině" zas až tak tragicky nevidím a za uráčku bych ho nebral., , 28.1.2012 9:19:28
Jak tragicky vidíte výraz"černá svině".Těch je tu snad půl milionu.
Re:Výraz "bílá svině" zas až tak tragicky nevidím a za uráčku bych ho nebral., , 28.1.2012 9:08:36
Ano česky typycké - než bych šel a dávkou ze samopalu ty šmejdy cikánské vystřílel,tak si musím zdůvodnit,že mne valastně pochválili a jsou to miláčkové,které je třeba odměnit vyššími "dafkami".A ještě musíš dodat,že vlastně neplivali ,ale předávali dobrovolně genetický materiál(DNA).
Co pořád řešíte?, , 28.1.2012 8:57:58
Až se lidi vzchopí a odkloní cikány i s vládou bude po problémech.Ale to to se nestane a tak tu jsou PL aby si lidičky mohli poplakat.
Re:Co pořád řešíte?s tím plakáním na PL je to tak:, , 28.1.2012 9:12:23
Leckdo zde pochybuje a lehce znevažuje ty co právě psaním na netu, poukazují na nešvary a zlo v tomto prohnilém systému,mluví se o nich jako o "uplakáncích" a stěžovatelích .Stará zkušenost nám říká,že na začátku každé revolty, byli ti co upozorňovali na nešvary(tzv.kverulanti),kteří sým "remcáním"probouzeli občany a tak dlouho prudili,až si občan,který se soustředil na konzum pochopil že je vlastně korumpován.Ti "uplakánkové"dříve či později dokázali ty občany vyburcovat k odporu.Nevím jestli je dobré kritizovat "české uplakánky",ale to co píšu platilo i ve světě a bez tzv.kverulantů(stěžovatelů-uplakánků) by i USA bylo stále Britskou kolonií.Nikde na světě nevzali najednou občané zbraně do rukou,ale do stavu ochoty se bránit a položit případně i život, pronikali pozvolna a díky těm co poukazovali neustále na nešvary a zlo.Oni ti občané museli mít důvod,který si plnně uvědomovali,což se dostavuje čerpáním informací,které někdo dodává(právě ti stěžovatelé-uplakánci) !Je dobré znát, uvědomovat si a přemýšlet o tom jak ledacos vzniká !!! Ani dítě se na světě neobjeví z ničeho nic - předchází tomu určitý proces,který je danný ! A vzpoury proti zlu a nespravedlnosti(revoluce)mají rovněž danný průběh a většinou smetou i takové co hájí prohnilé systémy a možná se dočkáme nápravy a různí Kalouskové se dočkají trpkého konce !
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 28.1.2012 8:55:06
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti.
Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu, vlož to též na facebook. Slováci se už ozvali: http://www.youtube.com/watch?v=EbZUWe3H--I nebo http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XmK6w866Wks
napsal Mistr Jan Hus už v roce 1409:, , 28.1.2012 8:46:35
* "Cikáni jsou plémě nečisté, mravů hanebných, práce se štítící, druh druha okrádající a Boha neuznávající."
Tak to bylo,je a vždycky bude.Cikán když je sám,tak by vám boty leštil,ale jak jsou dva,tak vás z nich zujou.Žádná práva!Na ně platí jen přísnost a bič.
Podobných charakteristik na cigány je v kronikách plno., , 28.1.2012 8:53:47
Svou prachšpatnou pověst nezískali loni ve Šluknově, ale už ve středověku. Už 600 let jsou stejní a stejní budou. Strkat je mezi "bíle" k převychování je jako lejt latex do guláše. Nebude z toho ani žrádlo, ani barva.
Re:napsal Mistr Jan Hus už v roce 1409:, , 28.1.2012 8:50:13
...a přesně tak je to s českým politikem...dokud je sám za sebe před volbama,tak by vám i boty leštil ale jak jsou dva tak vás z nich vyzujou.
Kdo brání tomu aby dostal každá kriminálník po třetím kriminálním činu doživotí v kriminále kde si bude muset vydělat na živobytí?, , 28.1.2012 8:45:12
Už tam měla být pozavíraná celá politická elita.
Re:Kdo brání tomu aby dostal každý kriminálník po třetím kriminálním činu doživotí v kriminále kde si bude muset vydělat na živobytí?, , 28.1.2012 8:46:52
Kdy by už dávno seděl doživotně za vydrancování a zadlužení českého národa?????????
Re:Kdo brání tomu aby dostal každý kriminálník po třetím kriminálním činu doživotí v kriminále kde si bude muset vydělat na živobytí?, , 28.1.2012 8:52:42
Doživotně za tři kriminální podvody při současném nesplatitelném zadlužení národa politickou kriminální zkorumpovanou elitou????????????????????????????????????????????????
Vážení přátelé, , 28.1.2012 8:40:47
volby se blíží a je tedy třeba správně volit. Rád bych však připomněl, že právě Vy, kteří se projevujete na tomto portálé ve velké většině jako levicoví voliči, budete mít s volbou problém. Právě cikánům je nadbíháno při volbách ze strany KSČSSD a současný stav je výsledkem "sociální" politiky právě těchto stran. Přeji Vám hodně odvahy ve Vaší volbě.
Potřebuje víc důchodců se zbraní., , 28.1.2012 8:28:42
Ti okamžitě střílí, ale je pravdou, že nejsou stoprocentně úspěšní. Doporučoval bych dotovat střelivo ono je pro ně drahé a zanebvávají výcvik.
Re:Revizoři buzerují některé lidi úplně zbytečně a když narazí narazí -, , 28.1.2012 8:35:03
Raději se těmto primitivům vyhnou vystoupí a nechají zpořádané lidi terorizovat od těchto začmouděnců, kteří mohou být rádi, že žijí z peněz dańových poplatníků za žádnou práci
Re:Revizoři buzerují některé lidi úplně zbytečně a když narazí narazí -, , 28.1.2012 8:41:00
JE nezbytné pro tuto sortu lidí schválit PENDREKOVÝ ZÁKON, KTERÝ BY SCHVALOVALO VELKÉ MNOŽSTVÍ LIDÍ !!!!
Co pořád řešíte?, , 28.1.2012 8:08:34
Na cikány platí jedině síla.Znám to z armády.Kdyby do těch ghet vlítlo dvakrát za měsíc komando,ztřískalo to po řadě aby ukázali kdo je tu pánem věřte mi nebo ne byl by s nima klid.
Re:Co pořád řešíte?, , 28.1.2012 8:16:20
Každý den je vidět jak chybí branná povinnost. Na vojně by si s nimi poradili, to se netýká jen Cikánů, ale všech mladých mužů.
Re:Co pořád řešíte?, , 28.1.2012 8:29:13
Před třiceti lety, když jsem sloužil v ČSLA, cikáni tvořili na útvaru cikánskou rotu, i poručíka měli cikána. Rozptylovat je mezi ostatní by byla blbost, to měli lampasáci odzkoušené, to vedlo jen k problémům. A to jsme tam byli všichni z republiky pohromadě: maďaři, východňári, atd., taky pražáci. Ta rota cikánská sloužila hlavně na převýchovu prací, cikáni museli makat, samopaly s ostrými do rukou nikdy nedostali. A dnes multikulti žid neustále volá po tom, že cikány je třeba rozptylovat, aby nebyla "ghetizace" cikánů - to rozptylování populačně explodujících cikánů nemůže v důsledku přinést nic dobrého - jen destabilizace a krvavé násilí ve finále - a o to rozvratným neomarxistům jde, cikány používají jako nástroj rozvratu.
Re:Co pořád řešíte?, , 28.1.2012 8:12:40
To nejde, ti dva, tři slušní v ghetu, by byli ztřískáni neprávem.
To chce tak 1 policajta na 3 nevychované Romy, , 28.1.2012 7:49:42
Takže každý rok by mělo přibýt tak 100 000 policajtů, aby se bezpečnostní situace v ČR nezhoršovala. No a lidi by si měli ihned založit ne penzijní spoření, ale spoření na ochranu sebe a majetku
Tělesné tresty!!!, , 28.1.2012 7:48:23
Nařezat jim veřejně páskem na zadek okamžitě a jejich rodičům také.A bude po problémech. Ničeho se nebojí kromě bolesti!
Re:To nemohl být rasový útok, , 28.1.2012 7:28:14
To už by Gorol vykřikoval: Vraždááááá v salonním kupééé. :o))) Místo toho, aby zajel do Ústí, a vysvětlil svým soukmenovcům, že takhle teda ne.
Re:To nemohl být rasový útok, , 28.1.2012 7:27:59
To už by Gorol vykřikoval: Vraždááááá v salonním kupééé. :o))) Místo toho, aby zajel do Ústí, a vysvětlil svým soukmenovcům, že takhle teda ne.
pozvat je,, , 28.1.2012 7:15:21
na grilování jako ve Vítkově, prý maji cikáni oheň rádi,a pak by to snad šlo, jinak system co byl v západnim německu,gazprom a je po srandě, komu není rady tomu není pomoci, bolševník se musí vypalit i s kořeny, černá zvěř na tu se povoli odstřel, a na krysy platí jen plošna deratizace, a cikan je kombinaci všech těchto neštěstí,
Plevel se musí zničit, , 28.1.2012 7:15:07
Za tenhle stav mužou ti pacholci z unie.Tlačí nás do toho abychom vytvořili pro cigoše co nejlepší podmínky,aby se nestěhovali knim.A ti naši vlesprdelkové jím to baští.Po volbách nás čeká hodně práce.Začít bychom měli obnovením trestu smrti,mladí kluci spátky na vojnu- nikomu znás co jsme tam byli to neubližilo,spíš naopak
Re:Plevel se musí zničit, , 28.1.2012 8:16:49
Po plyšáku vrchnost za scénou potřebovala dohnat multikulti rozvrat na západě, tam to začalo v USA v 60. letech v Evropě o něco málo později. Import a množení čmoudů z Afriky apod. by trvalo dlouho, a setkalo by se s odporem, tak použili cikány, kteří tu již byli k dispozici s ideální genetickou výbavou. Nastavili sociálku tak, aby cikáni měli pohodlný bezpracný život, když se budou maximálně množit. Takovou nabídku degenerovaní cikáni nemohli odmítnout. Důsledek je, že přes dvacet let populačně explodují cikánští degeneráti. Cikánská menšina, která je "integrována", ta se již populační exploze nedopouští, takže celkově se profil cikánského etnika progresivně zhoršuje - trvale rostepoměrné množství degenerátů mezi populačně explodujícími cikány. Tato lůza je jeden z nástrojů neobolševismu pro podrývání stability české společnosti. Tento cikánský problém je časovaná bomba. Cikánská programově kriminální a parazitická lůza je zde již v takovém množství a kondici, že může být kdykoliv nějakou spouštěcí "aférou" puštěna z řetězu, jakmile to bude vhodné pro vrchnost za scénou. Mentoři, ideologové, ochranáři, lobbisté a organizátoři cikánů jsou téměř bez výjimky židovští neomarxisté.
vše , , 28.1.2012 7:05:37
v našem statě se pos.co se dalo!!!Vše totalně v rozkladu!!Bliži se to k totalnimu konci!!Dekujeme slavna trojkolko!!!!!
Re:vše , , 28.1.2012 7:08:12
Romský problém není horký brambor trojkoalky. Ta jen hasí to, co ti před ní nechali doutnat.
Podívejte se na nařízení vlády z 1. republiky, , 28.1.2012 7:04:25
21/1921 Sb. Nařízení vlády republiky Československé ze dne 20. ledna 1921, jímž se vydávají předpisy o ochraně před morem skotu a doplňují zákon ze dne 29. února 1880, č. 37 ř. z., o ochraně před morem skotu a tlumení tohoto moru, a zák. čl. VII z r. 1888 o úpravě zvěrolékařství. Podle zákona ze dne 15. dubna 1920, č. 337 Sb. z. a n., se nařizuje: § 5. Osoby, které následkem svého povolání nebo způsobu života přicházejí ve styk s cizím dobytkem nebo zvířecími surovinami (na př. řezníci, obchodníci dobytkem, sběratelé koží, hadrů atd.), nebo které byly v zamořených místech, anebo o nichž možno se toho domnívati, smějí do státního území vstoupiti jen na místech, která budou určena správním opatřením, a i tam jen tehdy, podrobí-li se desinfekci. Vůbec mohou býti cestou správní osoby, při kterých jest obava, že mohly by mor skotu zavléci, podrobeny zvláštním obmezením co do volnosti pohybu a mohou býti dány případně pod dozor. Cikáni a ostatní potulné osoby, jež by mohli mor skotu dále roznésti, mohou býti vykázáni z pásma, v němž byla nařízena revise a evidence skotu, nebo které bylo prohlášeno za morový okres. Osoby takové, jakož i podloudní obchodníci dobytkem nebo zvířecími surovinami mohou býti případně internováni. Bližší předpisy vydány budou cestou správní. -------------------------------------------------------------
Žádní Rómové - Cikáni to byli a vláda před nimi chránila i dobytek. Nečas nemůže, on se musí chránit Nagyovou. Také mně zarazilo, kde jsou ti hrdinové, kteří před časem nazývali Paroubka prasetem bradavičnatým.
Vše se dá vyřešit., , 28.1.2012 6:51:06
Místo aby stát cpal peníze do cikánů,tak ať dá peníze policii .Ta bude mít aspoň z čeho zaplatit své lidi v těchto lokalitách.Víte co peněz teče do tzv.začleňování romů.Co se pro jejich děti dělá akcí zdarma,které si dítě gadža musí zaplatit.Cikánce je málo,když dostane na úřadu práce 18 000,-Kč?A to je jěště ta menší suma co berou za to hovnodělání.Nedal bych jim ani kačku.My se o sebe také musíme postarat a stát nám spíš bere jak dává,tak proč nás vláda diskriminuje a na náš úkor cpe peníze do cikánů.Ti vždy řvali a řvát bubou,že mají málo.
řešení, , 28.1.2012 6:46:07
mnohé dopravní podniky mají v prostředcích MHD a nejen tam kamerový systém, při jehož budování nám bylo předkládáno, že bude sloužit pro naše dobro a bezpečnost. Pokud se dějí situace jako je popisováno v článku, proč nejsou podávána, a to hromadně a nejen DP, ale i lidmi, nebo i řidiči samotnými, oznámení o podezření z trestného činu násilí proti skupině obyvatel z důvodu rasy, barvy pleti, vyznání atd. Pokud by se dělo, musela by se tím PČR zabývat ! Uvědomte si, že neoznámení TČ znamená souhlas s ním !
Reseni????????????, , 28.1.2012 6:44:40
Venovat cikanum vojensky prostor a tam at se treba POSEROU. Pochopitelne oploceny!!!
Re:Reseni????????????, , 28.1.2012 7:57:51
Určitě by se jim líbilo v Holansku. Místní by jim předali ty byty s výhledem na moře.
Každá třída má svůj ůkol a vytváří se tím stabilita, , 28.1.2012 6:41:02
Chaos,kde snaha o totální začlenění je cíl,dopadne katastrofou.Už jste viděli,že existuje společnost,kde se všichni začlenění a žijí normálně?Vždyť část lidí jsou psychotičtí blázni a další zase zloději a lemplové.Třídní společnost je nechává svému osudu a hlídá je z povzdálí.Ta naše je začleňuje a pak nemá dost policajtů,aby to honila a hlídala po celém městě,státě.Dopadne to následovně.Nakonec to neuhlídá,vzniknou domobrany a tyto pak provedou to,co stát nechce.Tedy třídní společnost ovšem to už stát nebude brát nikdo vážně.
Re:Každá třída má svůj ůkol a vytváří se tím stabilita, , 28.1.2012 8:17:12
Samozřejmě, že lidé si musí být rovni před soudem a musí existovat určitá solidárnost. To ale vůbec neznamená, že jsme si celkově rovni. Ti, kteří pracují a hlavně ti, kteří ve své práci nastavují občas i životy, nemohou být rovni těm, co nevědí, jestli ráno vstát či zůstat ležet. Chybí mi ta LIDSKÉ POVINNOST. Lidé se také musí chovat jako lidé, obzvlášť chtějí-li nějakou pomoc. Morálka je to, co lidi rozděluje. A na to dosáhne každý, když chce. Hloupý - chytrý, černý - bílý, velký - malý, chudý - bohatý. Až se začne odsuzovat a příp. i trestat nemorální chování, pak teprve bude naděje, že se něco zlepší.
..., , 28.1.2012 6:40:07
V Děčíně se nastupuje pouze předními dveřmi. Každý musí zaplatit jízdné(elektronickou peněženkou nebo mincemi). autobusy jsou o proti Ústí ve stavu, že se v nich Neštítíte jezdit, protože se do nich nedostanou bezdomovci ani děti, které často ani nezaplatí jízdné.
Re:..., , 28.1.2012 8:27:12
V Ústí také v některých autobusech musíte jen předními dveřmi. Jezdím jen velmi málo. Raději si těch pět autobusových zastávek projdu pěšky /z mnoha důvodů/, ale vím, že např. ke Globusu jedou mladí místní jen jednu zastávku. Jak se jim to vyplatí, nevím. Asi tak: já chodím zadara a jim to platím.
Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 3:42:46
Za bolšánů se drželi cigoši zkrátka a ještě makali.
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 5:42:01
No na toto jednání má paní JUDr.Klára Alžběta Veselá Samková,Ph.D., jednoduchou odpověď:Postavení Romů je podle ní ohraničeno permanentními úzkostmi zásadního ohrožení, na základě kterého vzniká posttraumatický syndrom ne nepodobný tomu, který třeba vzniká při válečných konfliktech.
Tenhle syndrom akceleruje jejich jednání do vzorců, které známe, které jsou v podstatě neadekvátní situacím, ve kterých se nacházejí.
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 7:05:47
Prdlačky... Romové jsou silní v tlupě, jinak nic moc...
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 3:57:08
A jak by to řešil jiný premiér, nebo jak bys to řešil ty?
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 7:00:57
Vrstva cikánů, vrstva vápna
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 6:43:47
Na malém dvoře hodně práce a dlouhý bič. Pří IQ 0-19 = těžká idiotie to jinak nejde./Tak jsem si je zařadil/. Zlodějna a lenost se musí trestat a práce vynucovat,chytrolíne. Napříč skupinami a na skupině přičmoudlíků především! Tam nic jiného neplatí.
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 5:23:19
ano, mám řešení! A není nikterak složité, je v praxi vyzkoušené...
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 4:45:11
Doplnění: Anonyme kyž nemáš jméno a zřejmě ani mozek, tak nepiš. Že ze sliny stejně jako z jiných výměšků se dá určit podle testu DNA kdo je vyvrhnul, zvláště když je původce předem znám nevíš? Źe je to drahé je také výmluva, když Nečasovi zbývá na "podporu" Nagyové a dalších 20 lidí jak se o nich sám zmínil, aniž by zasáhl proti tak skandálnímu chápání rozkrádání "odměn". Věřme že i Holešovská výzva na tohle nezapomene. O tom jsi také ještě neslyšel?
reagovat
Re:Tohle je možné jen za Nečase a Nagyové., , 28.1.2012 4:37:40
Anonyme kyž nemáš jméno a zřejmě ani mozek. tak nepiš. Že ze sliny stejně jako jiných výměšků se dá určit podle testu DNA kdo je vyvrhnul, zvláště když je původce předem znám nevíš? Źe je to drahé je také výmluva, když Nečasovi zbývá na "podporu" Nagyové a dalších 20 lidí jak se o nich zmínil, aniž by zasáhl proti tak skandálnímu chápání rozkrádání "odměn".
Máme je také u nás veli tadi, , 28.1.2012 3:21:43
PROTEST GORILA - 27. 01. 2012, BRATISLAVA http://www.youtube.com/watch?v=XmK6w866Wks&feature=g-logo&context=G2733633FOAAAAAAAAAA
cikánský parazity ,pokud někoho napadnou bezmilosti odstřelit a bude klid, , 28.1.2012 2:32:10
Demokracie, , 28.1.2012 1:17:30
Romský chlapec se ptá otce : "Tati, co je to DEMOKRACIE ?"------------"Demokracie je, synu, že dostáváme od státu podporu . . . .prostě peníze !-----------------"Aha, rozumím . . . . Ale když je potom za dva dny utratíme, tak pak co?"-------------
"No, pak si od bílých vezmeme, co chceme."-----------------
"A nezlobí se za to na nás ?"-------------------"Ale jo, to víš, že jo. Ale tomu už se říká RASISMUS !"
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=0ysccG3ovB4&NR=1, , 28.1.2012 0:56:40
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=0ysccG3ovB4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=h71GAI2TeS0, , 28.1.2012 0:56:07
http://www.youtube.com/watch?v=h71GAI2TeS0
xxxxxxxxxxxxxxxxxx, , 28.1.2012 0:40:15
do největšího marastu napumpují víc policajtú, ale co jinde? To přece není řešení. Řešit se má příčina a ne důsledek.To je k ničemu.
Mně je to u prdele,já je mlátím na potkání a oni si ani nestěžují,protože když takového černého zmrda praštím, , 28.1.2012 0:37:29
ani se nebrání.Dílem proto,že je to zbabělá svině,dílem proto,že neví,co na něj vím.TEČKA
Re:Mně je to u prdele,já je mlátím na potkání a oni si ani nestěžují,protože když takového černého zmrda praštím, , 28.1.2012 6:54:33
Jestli je to pravda, tleskám Ti.
xxxxxxxxxxxxxxxxx, , 28.1.2012 0:33:44
je to hnus. Kde se stala chyba? Moji předkové pro tuto zemi pracovali, nikdo z rodiny, ať koukám do vzdálené minulosti nikdy neměl co dočinění se zákonem. Dnes, aby se člověk bál, že ho nějaký dacan napadne a nebude ani potrestaný a když ho náhodou chytnou, tak dostane tak směšný trest, že je to výsměch. Dnes se bojí dospělí, děti, staří lidé. Kam to vláda nechá dojít? Kdyby jim šlo o občany, tak už dávno zasedají a situaci řeší a ne aby to nechávali vyhnít.
Re:xxxxxxxxxxxxxxxxx, , 28.1.2012 5:24:44
přesto všechno bys měl vědět, kde se stala chyba!
Jaký sociální problém,, , 28.1.2012 0:19:50
pane Horvathe? Nemyslíte, že je to spíš problém morálky a lidské inteligence?
Re:Jaký sociální problém,, , 28.1.2012 5:25:42
takovýmito neznámýni pojmy na cikána nesmíš... to je, móre, dyzgrymynácyja!
proč mám jim říkat ROMOVÉ????????????????????, , 28.1.2012 0:15:53
Naše vláda s bývalým prezidentem Havlem nám dala do vínku,že nežijeme s cikánama,ale s s Romy.Bral jsem to a chápal-nová doba a nové myšlení.Na druhou stráńku-Cikánský baron jsem já...atd,v e mě vyvbolává myšlenku co naše vlada vubec chce dělat s tím ČUNKOVÝM PROBLÉMEM??????JÁ jsem pro klasiku,kdo nectí velikány,kteří jsou a byly našimy vzozy-např JIRÁSEK,PALACKÝ ATD.............proč mám za ně platIT??????????????????????
Re:proč mám jim říkat ROMOVÉ????????????????????, , 28.1.2012 0:43:24
Já jim rozhodně rome neříkám,to už ale záleží na morálněvolních vlastnostech.Ale vzhledem k tomu,že jsem kdysi posiloval,žádný z nich se na mě neodváží ani promluvit,natož mě napadnout.Tato černá prasata se děsí jen silnějšího.
Dopravní prostředek -, , 28.1.2012 0:09:19
by měl takovéto nepřispůsobivé odvést na smetiště a tam by měli být postříleni !!!!!
ŘEŠENÍ ?!, , 28.1.2012 0:00:42
ŘEŠENÍ : No jak řešit - nebát se tzv. radikálů se kterými nás straší právě ti ochránci cikánů a současní politici,kteří tím likvidují konkurenci,když mají plnou hubu "NÁCKŮ"jako by vlastenectví a láska ke svému národu byla sprostá slova,která je třeba zakázat.Za současného stavu politiky v evropě a velikosti našeho státu,žádný nacizmus ,fašizmus potažmo jiný "ismus" nehrozí.Oni by i dost tvrdí radikálové museli sekat latinu a nepřehánět,aby se nedostali do izolace.Ono stačí pouze tvrdě vyžadovat stanovené postupy a k právům vynutit i povinnosti.Netrvalo by dlouho a všichni ti šmejdi by zmizeli(a toho se Brusel bojí), nebo se integrovali.Když je tvrdý režim tak všechno šlape! - nebo někdo slyšel o cikánech z Číny?ani arabské emiráty cikánský problém neznají. To,že vás CIKÁNY díky staleté zkušenosti nenávidíme,že jste zbyteční a nikde vás nechtějí nemá nic společného s rasismem,protože jste na tom tak,že ani nejste rasa ,ale pouhá etnická skupina.Proč nemají problém Vietnamci a ostatní,kteří mají jiný rasový původ než majorita? protože pracují a umějí si práci zajistit děti posílají do škol a tyto děti mají výborné výsledky-rovněž nemají pověst zlodějů a nemakačenků.Proč všechny země i ty,které mají velmi příznivý náhled na přistěhovalce,v okamžiku,kdy zjistí,že se k nim snaží dostat cikáni - okamžitě dělají opatření, aby tomu zabránili(Britové na Ruzyňském letišti,Kanada - udělení vízové povinnosti atp.)?Jste zbyteční,neužiteční nic neumíte a nikdo vás nechce - to musí být hodně frustrující ,bylo by nejlepší kdyby jste spáchali etnickou "sebevraždu" a dobrovolnou STERILIZACÍ, zbavili sebe i ostatní své obtížné existence,protože přispůsobit se již několik set let odmítáte a jenom na společnosti parazitujete !!!
Nové soukromé technické služby hlásí: Romové touží po práci !, , 27.1.2012 23:56:31
NA BILEHO NEDA NIC !!!
Nové soukromé technické služby hlásí: Romové touží po práci ! V Jaroměři odstartovaly nové technické služby. Velký zájem pracovat zde mají místní Romové. Romský podnikatel Rudolf Polák, který podnik rozjel, kromě toho působí jako krajský zastupitel + jaroměřský radní :)) Projekt sociálního podnikání počítá od jara s prací pro 5 (pět) lidí na pět let. "Romové mají nízké vzdělání, ale mohou pracovat. Veřejnost uvidí, že část těchto lidí pracovat chce," řekl pro iDNES.cz podnikatel Polák. Na rozjezd Nových technických služeb Polákovi DRÁBKOVO ministerstvo práce a sociálních věcí přidělilo necelých 1,9 milionu korun (380 OOO KČ NA ROMA! PROČ TO NENÍ ČÁSTKA NA 40 ROMŮ. SNAD MŮŽOU PRACOVAT NA DVĚ SMĚNY. PŘITOM NÁŘADÍ TOLIK NESTOJÍ) . Za ně nakoupí vybavení jako multikáru na posyp (na jare budou sypat chodniky :)) ) , nákladní auto na svoz, dodávku, sekačky, křovinořezy a jiné nářadí. Mzdy a odvody zaměstnanců bude v prvních dvou letech hradit úřad práce, v dalších třech si na sebe musí podnik vydělat sám. Pan podnikatel, krajský zástupitel a radni dokáže využít skvělé "dojnou kravu Stát" . Nic ho to nestojí a ještě musí mít zisk jinak by nepodnikal . Město a kraj dodaji zakazky a jeste i to zaplatí. Má tedy 3x zaplaceno že zaměstná lidí. ..... http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Technicke-sluzby-hlasi-Romove-touzi-po-praci-221023
Však co je to za bordel?Cikáni berou dávky vysoce převyšující příjem dělného člověka., , 27.1.2012 23:50:19
A když příjdou do ordinace,mávají před svou tlamou papírem ze sociálky,neplatí ani 30ti korunové poplatky,neplatí za recept,neplatí NIC.V této svinské zemi se musí stát rasistou každý normální člověk!!!!!
EPITAF (na jejich hroby už byl napsán !), , 27.1.2012 23:47:26
Neznámý autor : Nad hlavou metr hlíny, na sobě černej frak. Né, nepotkal jsi skíny, né, nesrazil tě vlak. Tak v Tanvaldu se platí, když z cizího chceš brát to někdy plány zhatí, když začneš místní srát. Tak mlely boží mlýny, kvér v rukou důchodce a teď máš palác z hlíny, pár frází ve svodce. Máš prostě co ti patří, tak netřeba mít zlost, co týče se tvých bratří - tak munice je dost ...
duchodce, , 27.1.2012 23:45:41
omluvámse neják mito pšeskočilo.kdyby mi lide sme drželi pospolu jeden druheho potprováli byli ksobie slušni když lidevydej neprávost všechny lide zkročili tak tito lupové bysito nedovolilitojta slidárita nečekát až se stat urči vám pomosc. jednote je silá nestávet se k všemu lhostejné jenom se podivéjte kám stese doprácovli politci si námi deláji cosejim určáči pokud mi lid nedáme tuto rebubliku dopždtku budeme trpet mi slušný cigani anebo se pozábýjime .slušnej človek aby se bál výjit na ulici vzášt mi duchodci a mále deti a dokud nespojime mi slušny občáne tak se nám budde špátne žit tejto rebublice.
fe, , 27.1.2012 23:43:36
cigány vystřílet, samkovou přivázat ke kocábovi a hodit do labe, at si zaplavou
Kdo půjde uklízet ulice ?, , 27.1.2012 23:43:23
Článek je přímo z MPSV Velice chytrá, spíše hloupá vláda !!! Veřejně prospěšné práce budou vykonávat nezaměstnaní, kteří déle než dva měsíce pobírají od úřadu práce příspěvek v nezaměstnanosti. Cikáni však příspěvek v nezaměstnanosti nepobírají, protože nikdy nepracovali. Ti dostávají sociální dávky, které nejsou vázány na vykonávání veřejně prospěšných prací. Takže toto řešení, co vymyslela naše vládní garnitura, není zaměřeno to, aby cikáni začali pracovat, ale proti nám ostatním, kteří jsme byli léta zaměstnaní a povinně jsme odváděli do státní kasy sociální pojištění. Pokud přijdeme o práci a neseženeme si rychle novou, tak za pár drobných po dvou měsících na pracáku půjdeme zametat ulice a sbírat psí lejna. A cikáni, kteří nikdy nepracovali, budou nadále pobírat štědré sociální dávky. Pěkně to pan Drábek vymyslel a celá vláda schválila. Paradoxem je, že spousta lidí tomu ještě fandí, protože si myslí, že to konečně postihne ty, kteří se práci léta vyhýbají a jen nastavují ruce. Omyl vážení, postihne to nás, ostatní slušné občany, kteří přijdou o práci! A od protější nálevny nebo herny se nám budou chechtat cikáni, kteří nikdy nepracovali a pracovat nikdy nebudou. Potom je na zváženou, pro koho tu naše vláda je ??? Prosím, pošlete to všem známým, ať vidí, jak s námi vláda opět vydrbala!!!
Není to záměr, , 27.1.2012 23:38:06
této vlády aby nás držela v pernamentním strachu abychom moc nevyskakovali proti jejich deformám.Cigoši jezděj zadarmo MHD dostávají prachy za nic a zato jsme jimi přepadavání a mrzačení a pokud nás naženou na nucené práce cikáni se nám budou chechtat z herny a hádet vajgly pod koště.Kurva kdy už tomu bude konec?
duchodce, , 27.1.2012 23:29:54
Výse divyte cose deje náši rebublice vždit kám se podiváte všude bordel když náhoře se nedodržuji zakony dole táke lide si žikaj když kradov náhože a nic sejim nestáne tak nám táke pak se nedyvte cose deje usti tam práve ntáhali veškérou verbéž. tam se nikto nevenuje mládim lidem za komunstu chodili na ruzne krošky a škola se venovále detem dneska jeto prepich. češi vymáte stršnou velkou chybu neumite jeden drehému pomáhát poznál sem to ná vojne mi cigani ná vojne sme si pomahli vyto neumite spiše aani nechcete před váma nejaky vyrostci skopou človeka vám jeto u prdele a
Cikán přece nemusí nic platit, to by byl rasismus., , 27.1.2012 23:18:23
To jsou jenon kecy, že se v Ústí něco děje. Cikáni jsou v autobusech a trolejbusech neviditelní, jich si revizoři nevšimnou a nebo jim dají šanci na následující zastávce zmizet. Také proč, že jo, co z cikána dostane. Ale pokud si nějaký roztržitý školák zapomene označit lístek, pokud si neověříte SMS s jízdenkou a nebo pokud vám předešlý den propadl kupón a nevíte o tom, to je pro revizory sousto. Jisté peníze, převážná většina těchto "lumpů" zaplatí pokutu. Snad nikdy jsem neviděl cikána s jízdenkou. Jednou jsem se zeptal revizora, proč nekontroluje černé pasažéry, a on mi odpověděl, že mají od úřadu průkazku zdarma. Takže teď v Ústí probíhají kontroly na necikánských linkách, na těch ostatních dál jezdí černí pasažéři, možná i legálně, dotovaní z našich peněz.A co dopravní podnik a úřady? Ty mohou velkohubě lhát o tom, co všechno dělají pro platící pasažéry, když už je jízdné tak strašně drahé.
BOLŠEVNÍK, , 27.1.2012 23:17:17
Takový náš Bolševník jsou cikáni .Jsou to u nás i v Evropě cizorodí tvorové,kteří mají tendenci parazitovat na místní populaci,tuto ekonomicky vysávat až do úplného vyčerpání s úmyslem převzít území původní populace.Vzhledem k multikulti postojům a politickým hrátkám nelze proti těmto parazitům postupovat razantně a spěje to k vyhynutí druhu Evropan.Paraziti,kteří jsou obecně známi vysokou nativitou, již brzy přečíslí původní obyvatelstvo Evropy a smutné je na tom,že toto původní obyvatelstvo jim ve své likvidaci ještě leckdy dobrovolně a naivně pomáhá.Najdou se jedinci,kteří ještě těm co parazitům nepomáhají, různě nadávají a kamuflují se za nepovedená čištění od parazitů v minulost.Pozoruhodné je ,že Paraziti ani neskrývají své úmysly a prohlásili,že Evropu a svět dobudou dělohami svých samic.Cizorodé živočichy a rostliny je třeba bez milosti VYBÍT / VYPLÍT a to BEZEZBYTKU !!! Jinak nám buď Bůh milostiv.
A co je nejvetsi prusvih, , 27.1.2012 23:07:28
kdyz Vas kdokoliv napadne,nikdo se Vas z ostatnich cestujicich nezastane,ja jsem mela v utery dojem,ze jedu v tramvaji plne hluchonemych,na vsech bylo videt uz aby se z te nasi hadanice co nejrychleji dostali,to je smutne.obzvlast kdyz nekdo krici na decka-jsou ruzny a cokoliv jim jeste nedochazi.ale borecek mu chtel urazit hlavu,pisu nize.
lidé budou muset bojovat sami, , 27.1.2012 23:04:15
Několik lidí už má zbraně a je otázkou času,kdy si bezpečnost zajistí sami,pak budozu tkz. problémoví bečet,je nás myslím dost na to,abychom je naučili normálnímu chování,vláda se bojí problému s těmito lumpy,aby nepřišla o volební hlasy od této spodiny,pár lidí to zrejmě odnese,ale pokud jim zavřou huby,tak to stojí za to
Re:lidé budou muset bojovat sami, , 27.1.2012 23:10:56
Několik lidí má zbraně?)))Spíš několik jich je odevzdalo za příslib beztrestnosti.Ale to byli ubožáci.Pokud by se takový bordel jako tady děl někde jinde,už by tam dávno fungovaly domobrany...
Soudní hnůj., , 27.1.2012 22:49:24
Jinak neumím nazvat rozsudky nad cikány.Tento hrůzný stav mají na svědomí soudci.Kdyby poctivě soudili cikánský násilí a jiné jejich trestné zhovadilosti,byli bychom na tom ve společnosti mnohem lépe.
12. letá holčina-bílá svině?, , 27.1.2012 22:47:44
Já vás dostat pod ruce,tak z vás budou ,,gumítci"a to nevyhrožuji!
Re:12. letá holčina-bílá svině?, , 27.1.2012 23:22:32
samozřejmě,už to že není přičmoudlá je zjevně rasistické !
Koukni se na obě strany., , 27.1.2012 22:45:19
Znečištěným oděvem?A co tak vyházet všechny načinčané paničky-které si dali tolik práce a vystříkali na sebe celý sprej.To je smradu,že se nedá dýchat. Malé dítě ušpiněné mi nevadí-to by mělo především zfackovat svoje rodiče.Vadí mi smradi který roupama neví co dělat a svým chováním ohrožují cestující.Nejsou to jen cikáni,českých lumpů je dost....už jste četli na novinkách o těch plešatých grázlech z Prahy jak napadli spícího muže?To je něco a asistovala jim dívka!
Re:Koukni se na obě strany., , 27.1.2012 23:09:01
trochu rozdíl tu je - ti grázlové z tramvaje dostanou svoje,už skutečnost,že vlastní otec poznal a oznámil svého syna je v tom rozdílu velmi viditelná od skutečnosti,že cikáni kryjí a podporují lupičství svých mláďat(viz Tanvald nebo,když je posílají nezletilé loupit, protože tyto nelze soudit i vražda důchodkyně nůžkama byla od cikáňat vedených dospělým cikánem)proč není zavřen do vězeňské nemocnice postřelený cikán v Tanvaldu,když se evidentně zůčastnil loupežného přepadení?+ třetí kousek,který je rovněž z rodiny?Takže při tom koukání na obě strany ať hledím jak hledím tak vidím,že se cikánům naddržuje a zločiny za které jde člen majority sedět cikáni nejsou skoro ani vyšetřováni !
Re:Koukni se na obě strany., , 28.1.2012 6:49:52
tento problém byl v británii a snížila se trestní hranice na 12 let....
Re:Koukni se na obě strany., , 27.1.2012 23:05:36
Rozdíl je v tom,že ti bílí grázlové vyfasujou flastr a černej grázl invalidní důchod.
Re:Koukni se na obě strany., , 27.1.2012 22:49:07
Osprejovaná panička mi nevadí.Vadí mi smradlaví cikáni
Re:Koukni se na obě strany., , 27.1.2012 22:55:10
Mě vadí smradlavky porouchaný tvého typu.
Češi jsou ubožáci co si nedokáží udělat pořádek ve vládě a chtěli by dělat pořádky s cikány, , 27.1.2012 22:35:53
Re:Češi jsou ubožáci co si nedokáží udělat pořádek ve vládě a chtěli by dělat pořádky s cikány, , 27.1.2012 22:46:05
Vzteklí psi se kdysi stříleli,třeba k tomu zase dospějem.
Zlikvidovat , , 27.1.2012 22:27:17
vepřín a obnovit Lety u Písku, udělat do lágru přímou linku bez zastávek.
Podívejte se na nařízení vlády z 1. republiky , , 28.1.2012 6:48:32
Žádní Rómové - Cikáni to byli a vláda před nimi chránila i dobytek. Nečas nemůže, on se musí starat o Nagyovou. Také mně zarazilo, kde jsou ti hrdinové, kteří před časem nazývali Paroubka prasetem bradavičnatým.
21/1921 Sb.
Nařízení
vlády republiky Československé
ze dne 20. ledna 1921,
jímž se vydávají předpisy o ochraně před morem skotu a doplňují zákon
ze dne 29. února 1880, č. 37 ř. z., o ochraně před morem skotu a
tlumení tohoto moru, a zák. čl. VII z r. 1888 o úpravě zvěrolékařství.
Podle zákona ze dne 15. dubna 1920, č. 337 Sb. z. a n., se nařizuje:
§ 5.
Osoby, které následkem svého povolání nebo způsobu života přicházejí ve styk s cizím dobytkem nebo zvířecími surovinami (na př. řezníci, obchodníci dobytkem, sběratelé koží, hadrů atd.), nebo které byly v zamořených místech, anebo o nichž možno se toho domnívati, smějí do státního území vstoupiti jen na místech, která budou určena správním
opatřením, a i tam jen tehdy, podrobí-li se desinfekci.
Vůbec mohou býti cestou správní osoby, při kterých jest obava, že mohly by mor skotu zavléci, podrobeny zvláštním obmezením co do volnosti pohybu a mohou býti dány případně pod dozor. Cikáni a ostatní potulné osoby, jež by mohli mor skotu dále roznésti, mohou býti vykázáni z pásma, v němž byla nařízena revise a evidence skotu, nebo které bylo prohlášeno za morový okres. Osoby takové, jakož i podloudní obchodníci dobytkem nebo zvířecími surovinami mohou býti případně internováni.
Bližší předpisy vydány budou cestou správní.
Re:Zlikvidovat , , 28.1.2012 6:15:50
Lety v Písku není třeba obnovovat. Ten prasečák tam pořád je nebo ne?
Re:Zlikvidovat , , 28.1.2012 6:51:37
Když se chovají jak prasata tak prasečák je vlastně pomník....
Ja mam dojem,ze uz je dnes uplne jedno, , 27.1.2012 22:22:09
jestli je cernej,bilej atd...lidi jsou hrozne nasrani,zli,nadavaji uplne vsude,sebemensi podnet,tak se hadaji,v utery jsem doprovazela syna na trenink,v tramvaji dostal prede mnou tak nadany,ze kdybych tam asi nebyla,dostal by po cuni.diky tomu,ze jsem herdek baba a borec byl na srot,tak fakt nevim.a z huby mu litali modry vlastovky-lidi jsou zoufali.
Jiří Paroubek vám pomůže. Vydržte a zvolte LEV21 !, , 27.1.2012 22:13:24
Strana moderního levicově orientovaného občana.
Re:Jiří Paroubek vám pomůže. Vydržte a zvolte LEV21 !, , 27.1.2012 22:16:07
Další slepá ulička...
Bez reprodukce neni produkce , , 27.1.2012 22:08:28
a proto je nutne redukovat nez se stihnou znovu reprodukovat.
Re:A měli pravdu soudruzi cikáni, , 27.1.2012 22:10:11
My bílí jsme mnohdy špatně vychovaní...
Bílá svině", křičeli Romové na cestující. Pak ji poplivali a zkopali, , 27.1.2012 22:02:57
Naložit na náklaďák, odvezt do písáku a tam je seřezat až by byli ještě černější a všechny !!
Re:Bílá svině", křičeli Romové na cestující. Pak ji poplivali a zkopali, , 27.1.2012 22:10:27
Kde zijete, mu tchan byl sefem soukrome ostrahy, ktera hlidala v jednom velkem statnim podniku, cikany tam za kradez poradne serezali do modra.(kradli kolejnice a hotove vyrobene zelezne veci). Co myslite ? Za mesic az se to zahojilo tam byli zas.
Hlad je cunik....
Ta demokracie je jeste vic na hovno, nez byl socialismus sovetskeho strihu!, , 27.1.2012 22:01:49
Kdy začnou platit zákony i pro Cikány ?, , 27.1.2012 21:50:07
http://www.youtube.com/watch?v=LvSwpljtxlg
v každém trolej či autobuse..., , 27.1.2012 21:47:58
By měl stát pozuby ozbrojený dvoumetrový maník který se nebude rozpakovat zmáčknout kohoutek!Tak jsme si to v listopadu 89 snad přáli ne?
Re:v každém trolej či autobuse..., , 27.1.2012 21:52:10
http://www.youtube.com/watch?v=LvSwpljtxlg
Asi takhle !
Zbabělci., , 27.1.2012 21:46:53
Hlavní problém je v tom, že cikánům téměř nikdo tvrdě nebrání. Pokud se všichni budou chovat jako rozmazlení a bojácní troubové bude to jen horší. Na tyto dobytky platí jen strach.
MAGISTRÁT MUSÍ JEDNAT, , 27.1.2012 21:36:36
Tohle je vážný věc. Pokud nebude mozné bezpeřně jezdpt MHD je ohrožena holá existence.Měli by dát kamery a zdokumentovat napadení. Mám se nát jak bych jezdila do práce?
3 vagony , , 27.1.2012 21:24:28
Když mi bylo asi tak třináct roků (kolem r. 1965) učitelka zeměpisu nám vysvětlovala systém veřejné dopravy v Berlíně?: "... v prvním voze jezdí platící pasažéři, ve druhém ti co mají průkazku a ve třetím hmm....". V tom okamžiku vstoupil do výkladu spolužák - který to byl už nevím - a pravil: a ve třetím cikáni. Následoval výbuch smích vč. soudružky učitelky a nikdo nebyl zatčen ani vyloučen ze školy.
romka srala na náměstí, , 27.1.2012 21:21:47
minule jsem viděl jak romka srala na náměstí svobody v brně.
Re:romka srala na náměstí, , 27.1.2012 22:30:25
Co to je prosím vás ta romka? Jsou to cikáni, vždy byli a není třeba podléhat hlouposti politiků. A existují i cikáni bezvadní. Nejsou ve většině.
Re:romka srala na náměstí, , 27.1.2012 22:58:32
Znal jsem jednoho černýho z Vejprnic u Plzně. Měl obchod s potravinami. Většina bílých u něj nakupovala,protože o čistotě a hygieně,kterou držel on,si leckterý bílý může nechat jen zdát. Vtip je v tom,že on dokázal pochopit! Sám říkával,že není rom.On byl CIGÁN. A "romové" se mu nesměli ukázat na očích. Odmítal i své příbuzné.Jenže takových je půl procenta. Přesto a nebo právě proto: "BARONE" z Vejprnic přeji Vám hodně štěstí.
Re:romka srala na náměstí, , 27.1.2012 22:43:54
Jo,to je pravda,s jedním jsem chodil i na pivo.Ale to bylo za komančů.A dnes se musí i on v hrobě obracet,v souladu s Adolfem.
Re:romka srala na náměstí, , 27.1.2012 21:46:43
U nás srala přímo vedle Kauflandu,pak sebrala vozík a šla nakupovat,od té doby chodím nakupovat bez vozíku nebo v rukavičkách.
Re:romka srala na náměstí, , 27.1.2012 21:28:19
To je toho, mě serou úplně všude. Jediná místa, kde bych je toleroval je kriminál a H2SO4
Bože čeho jsem se to dožil., , 27.1.2012 21:19:42
Ono nestačí že máme neschopnou a všehoschopnou vládu.Na co nám vlastně vláda je když nám ani nedokážou zajistit bezpečí.
přislovi, , 27.1.2012 21:17:04
dobry zahradnik si svou zahradu nenecha zarust plevelem,plevel neokopava ani nezaleva ,vyryva už kořen ,nenecha se ho vysemenit ........ a naši představitele ,co myslite jsou dobři zahradnici......
at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 21:10:58
Řeseni pro DOPRAVNI PODNIK : at zavrou vsechny dvere v autobuse, trolejce, lokalce a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!! Pri nastupu bud prilozi mesicnik ke ctecimu zarizeni nebo si koupi jizdenku ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Zadni dvere jsou jen pro vystup cestujicich ! take jsme brblali ze MHD ceka dele v zastavce ale dnes to nikomu nevadi a podnik nepotrebuje revizory na kontrolu jizdene , nema cerne pasazery ani lidi kteri jdou pozvraceni do dopr. vozidla a bijou obcany ! Tim ztraceji i anonymitu neprizusobivi lide bijici cestujici.
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 21:14:42
Poslete to lidicky na Dopravni podniky ve vasich mestech a pomuzete resit problemy s cestujicimi, kteri bijou nevinne a slabsi obcany.
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 21:16:18
V HK to funguje už nějaký pátek
at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 21:10:58
Řeseni pro DOPRAVNI PODNIK : at zavrou vsechny dvere v autobuse, trolejce, lokalce a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!! Pri nastupu bud prilozi mesicnik ke ctecimu zarizeni nebo si koupi jizdenku ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Zadni dvere jsou jen pro vystup cestujicich ! take jsme brblali ze MHD ceka dele v zastavce ale dnes to nikomu nevadi a podnik nepotrebuje revizory na kontrolu jizdene , nema cerne pasazery ani lidi kteri jdou pozvraceni do dopr. vozidla a bijou obcany ! Tim ztraceji i anonymitu neprizusobivi lide bijici cestujici.
at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 21:10:57
Řeseni pro DOPRAVNI PODNIK : at zavrou vsechny dvere v autobuse, trolejce, lokalce a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!! Pri nastupu bud prilozi mesicnik ke ctecimu zarizeni nebo si koupi jizdenku ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Zadni dvere jsou jen pro vystup cestujicich ! take jsme brblali ze MHD ceka dele v zastavce ale dnes to nikomu nevadi a podnik nepotrebuje revizory na kontrolu jizdene , nema cerne pasazery ani lidi kteri jdou pozvraceni do dopr. vozidla a bijou obcany ! Tim ztraceji i anonymitu neprizusobivi lide bijici cestujici.
Jsem zvědav,, , 27.1.2012 21:05:18
kdy nějaký pobouchaný romofil oznámí, že si za to mohla sama
"Kopali a plivali. Byť měla jízdenku", , 27.1.2012 21:01:51
To si jako někdo myslel, že ji napadli proto, že ji podezřívali z jízdy načerno. Pane Prokůpku, dejte si facku. A přitlačte, děláte to pro sebe.
Hledají řešení !, , 27.1.2012 21:00:20
To je teda lituju. Prosím vás ať nikdo nepočítá s tím, že by našel řešení, jak předělat cigány na Romy. To nejde ! To je v genech po staletí! To se dá jedině násilně vyřadit do cigánských osad jako bylo v šedesátých letech Santa Pígo u Levoče,kam jsme jezdili jako vojáci na střelby.Předělat se je snažily celé generace,včetně komunistů , a prd. S těma nikdo nic nesvede. To je vada druhu. Pouze obranná opatření. Jinak nic! Zdravím
Pravice nevyřeši nic., , 27.1.2012 20:55:26
V době kdy jízdenka stála jednu korunu měly oba dva vozy průvodčího a řidiče a fungovalo to čtyřicet let i když už potom průvodčí nebyli...
Vzpominate na Sladka?, , 27.1.2012 20:54:44
Ten mel reseni pro tzv. Romy: Jedno velke mesto jenom pro ne, obehnat dratem. Dat jim tam vlastni doktory a dostatek nozu.
po opusteni mesta, sledovat a pri prvnim pokusu o trestny cin, zavrit do tehoz mesta bez moznosti ho opustit. A je to.
Ti, co se budou dostavat ven a nebudou pusobit zadne problemy, kdyz se zaradi mezi slusne lidi, at tam v pohode ziji.
cikáni., , 27.1.2012 20:46:09
tvrdím to pořád - kde je cikán, tam je problém. Cikáni do p....ráce!
Re:cikáni., , 27.1.2012 22:00:24
Cigoši 18h dělat v lomech,fixní prachy,zvěrolékař,kromě Gondolána.
Nevím jestli je schopna parta bílých,i když třeba tzv,nácků,napadnout samotnou cikánku,nejspíš ne.., , 27.1.2012 20:45:41
Jenomže u nich na tom nezáleží,chlap nebo ženská,všechno bílé svině.Tomu říkám rasizmus nejhrubšího zrna.
Re:Nevím jestli je schopna parta bílých,i když třeba tzv,nácků,napadnout samotnou cikánku,nejspíš ne.., , 27.1.2012 20:50:00
i parta bílých ji napadne, ale ne kvůli tomu, že je cikorka, ale kvůli tomu, že je předtím okradla (viz Ústí)!
jestli, , 27.1.2012 20:41:54
Jestli jsme bílé svině,tak je pošlete mezi černé svině-tedy do Rumunska a Indie-kam patří !
jestli, , 27.1.2012 20:41:54
Jestli jsme bílé svině,tak je pošlete mezi černé svině-tedy do Rumunska a Indie-kam patří !
Re:jestli, , 27.1.2012 23:37:55
a máme tady kanibalismus.je celkem možné že že by se dokázali množit i když by byli pozu stejného pohlaví
Re:jestli, , 27.1.2012 20:47:49
Tam by se už také nedokázali integrovat, takže jedině deratizace těch z černých smradlavých vagín vyprdlých čmoudů.
at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 20:37:12
mam reseni pro DP : at zavrou vsechny dvere v autobuse, trolejce, lokalce a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!! Pri nastupu bud prilozi mesicnik ke ctecimu zarizeni nebo si koupi jizdenku ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! Zadni dvere jsou jen pro vystup cestujicich ! take jsme brblali ze MHD ceka dele v zastavce ale dnes to nikomu nevadi a podnik nepotrebuje revizory na kontrolu jizdene , nema cerne pasazery ani lidi kteri jdou pozvraceni do dopr. vozidla a bijou obcany ! Tim ztraceji i anonymitu neprizusobivi lide bijici cestujici
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 21:05:34
Souhlas,u nás v Děčíně to takto chodí a šmitec!Zdravím
Re:at zavrou vsechny dvere v MHD a lide NASTUPUJI JEN PREDNIMI DVERMI U RIDICE !!!, , 27.1.2012 20:47:50
souhlas. Nevím, odkud jsi, ale já žiji tak 3 měsíce v roce v UK a zbytek tady, ale na ostrovech se nastupuje jenom předními dveřmi a funguje to! Třeba Edinburgh je nějaké město a doprava v pohodě!
Čmoudi skončí, , 27.1.2012 20:35:38
Až tato postdemokracie pomine, bude jednoduché řešení cikánské otázky.
Re:Čmoudi skončí, , 27.1.2012 20:38:48
Až budu starej, chvilku před smrtí, slibuji, vemu alespoň jednoho romulana s sebou.
Re:Čmoudi skončí, , 28.1.2012 8:36:00
TO SI RIKAS,HRDINA ? VEM SI PRIKLAD Z ...BREIVIKA... BUDU TI NOSIT KYTICKY NA HROB.
Re:Čmoudi skončí, , 27.1.2012 20:48:57
ano! To je naprosto pozitivní způsob k řešení problému! A kdyby to vyšlo, že i dva či tři... paráda!
A za to taky může naše vláda, , 27.1.2012 20:28:43
No, naše mládež není jiná, ale to , co slyší dom, říkají. To, co naše děti slyší dom, říkají. Ale když matka nedělá celej život a je podporovaná státem a neumí si ty svoje fakany vychovat..něco je špatně. Když matka chodí do práce apřesto všechno, má dítě vychované...kde je chyba? Stát drží .ubu, protože nepotřebuje rádoby rasisticky mířenou revoltu obhajovat před EU, svoje pozice a ostatní výdobytky, protože by o ně přišla. A opět, kde je chyba, když stát podporuje vyžírky a pracující maká za minimální mzdu? Právo? Jen pro bohaté a nepřizpůsobivé. Povinnosti - pro ty ostatní. Nemám ráda bolševiky, ale takovouhle chybu nedělali.
Re:A za to taky může naše vláda, , 27.1.2012 20:34:23
Po plyšáku vrchnost
za scénou potřebovala dohnat multikulti rozvrat na západě, tam to začalo v USA v 60.
letech v Evropě o něco málo později. Import a množení čmoudů z Afriky apod. by trvalo
dlouho, a setkalo by se s odporem, tak použili cikány, kteří tu již byli k dispozici s ideální
genetickou výbavou. Nastavili sociálku tak, aby cikáni měli pohodlný bezpracný život,
když se budou maximálně množit. Takovou nabídku degenerovaní cikáni nemohli
odmítnout. Důsledek je, že přes dvacet let populačně explodují cikánští degeneráti.
Cikánská menšina, která je "integrována", ta se již populační exploze nedopouští, takže
celkově se profil cikánského etnika prudce zhoršuje - stále větší poměrné množství
degenerátů mezi populačně explodujícími cikány. Tato odporná lůza jeden z hlavních
nástrojů neobolševismu pro podrývání stability české společnosti. Tento cikánský
problém je časovaná bomba. Mentoři, ideologové, ochranáři, lobbisté a organizátoři
cikánů jsou téměř bez výjimky židovští neomarxisté.
wc, , 27.1.2012 20:27:52
cigány nechat nastoupit do řady a každýho pátýho zastřelit. cigošský aktivisty postřílet všechny. český fracky profackovat, u nich je zanedbaná výchova. cigoši jsou nepředělatelný. čobolský cigoši by se mohli bud stěhovat zpátky nebo je odstřelit. hotovo. kocáby a bilderberský pravdoláskaře vystřílet všechny. propagujou nebezpečnou ideologii a jsou horší než náckové a henleinovci před léty
Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 20:21:58
černých sviní, jenom proto, že si sedli na sedadlo poblíž ní. Češi se chovají značně nesnášentlivě sami k sobě natož k jinému národu nebo dokonce k jinému etniku, nenávidí se, hádají se o hlouposti, nepomohou si,znečišťují veřejná prostranství a ve své namyšlenosti se domnívají, že jsou světové jedničky. Stačí se nakouknout do českýc hospod nebo na fotbalová hřiště, zběsilé nevycválané stádo bijící se mezi sebou. Cikánům mohou jedině závidět minimální rozvodovost, lásku k dětem, ochranu vlastní svobody a nezávislosti, kolektivní sounáležitost a vědomí, jsou to nakonec lepší árijci než nadutí nedovzdělaní Češi.
Re:Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 22:55:01
a lásku k vládě a k sociálním dávkám!
Re:Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 20:52:04
říkal ti to pan doktor - vem si prášek!
Re:Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 20:32:03
Co to tu vyvádíte s špatnými informacemi? Mají nadělané děti po celém městě, neplatí výživné, žení se tak maximálně 2x, proto není rozvodovost. A nežení se proto, aby byly vyšší sociální dávky. Tak nemlžte.
Re:Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 20:30:46
Ta jejich "kolektivní sounáležitost", to myslíte deset na jednoho, co se tomu říká cikánská férovka?
Re:Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 20:28:20
hehe, cyniku
Re:Jenom jestli to nebyla ta bílá cestující, která začala cikánům nadávat do, , 27.1.2012 20:24:16
Ty jsi blb,co?
Nepřizpůsobivý mrtvý cikán je dobrý cikán., , 27.1.2012 20:16:15
Proti těm několika slušným a pracovitým cikánům opravdu nic nemám!
A pak se Romové diví,že je lidi nemaj rádi,že vykřikují na ulicích hesla typu Cikáni do plynu., , 27.1.2012 20:14:47
Re:A pak se Romové diví,že je lidi nemaj rádi,že vykřikují na ulicích hesla typu Cikáni do plynu., , 27.1.2012 20:53:04
ale taková hesla se nekřičí! Jenom - protože oni tak chtějí pracovat - tak cikáni do práce!
Tak, , 27.1.2012 20:14:00
ten stát, jo ten, co si téměř všichni platíme, bude muset zasáhnout. Když ne, musí se stát změnit, vyměnit. Nebo tak něco :-)
no comment, , 27.1.2012 20:00:57
Jan Hus TGM i ostatní v tom měli jasno, tak nechápu, co se tady stalo, kdy nastal ten zlom a proč se naše děti bojí chodit ven atd. Moje babička vždy říkala, že čím více se s hovnem mažeš, tím jsi špinavější.
Cože? Poplivali Nečase? A proč jste mě nezavolali? Já bych se přidal!, , 27.1.2012 19:59:20

