26.9.2011 16:46 - Z Bruselu se řítí na Českou republiku další problém a může jít o časovanou bombu v miliardových nákladech navíc. Jde o to, že členské státy EU podle směrnice EPBD II (2010/31/EU) budou muset do roku 2018 zajistit, aby nové budovy užívané a vlastněné orgány veřejné moci byly budovami s téměř nulovou spotřebou energie a do roku 2020 mají tuto podmínku splňovat dokonce úplně všechny nové budovy, včetně soukromých.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
.., , 11.10.2011 17:04:36
Správně, Petříku! Je třeba dělat propagandu klausostraně ještě dřív, než vznikla.
Okamžitě vystoupit, , 6.10.2011 19:04:35
z Evropské únie, která se řítí do zkázy, protože ji vedou úplní hlupáci. A ty co z nás prosadili vstup do EU okamžitě zavřít na doživotí.
Re:Nemáme těch výhod z členství v EU už nějak moc?, , 1.10.2011 12:27:47
Je dobře, že se EU stará o to, aby členské země nestagnovaly, což čeští politici nedokážou. Určitě je lepší investovat ty peníze do nízkoenergetických budov, než je nechat kurupčně rozkrást bez jakéhokoliv užitku.
Re:Nemáme těch výhod z členství v EU už nějak moc?, , 8.10.2011 12:40:18
Kdyz si UNIE diktuje blbosti,tak at si to taky zaplati.Lip v Cechach nebude,nebot lide jsou ovce,nepoucitelni a zas budou volit strany,co nas vysavaji jen z penez a vymysli proti nam lidem same blbosti a stale zhorsuje vse v teto zemi,bude jen hur....
Dopis Moravanů pražákům i ostatním Čechům (včetně naplaveného Nečase), , 27.9.2011 15:46:09
Hrdinní, nezištní a všem pravdy přející čeští bojovníci proti Bruselu !!!
Sledujíce váš neúnavný boj proti EU a Bruselocentrizmu za samostatnost a výlučnost České republiky, rozhodli jsme se my Moravané po vzoru bratrů Slováků nepřekážet vám v tomto boji a opustit vaši vozovou hradbu. Požádáme o obnovení tradičního svazku s Vídní (k níž jsme měli vždy mnohem blíže než k vám - nejen kulturně a mravně, ale i municipální správou). Hodláme posléze vytvořit desátou rakouskou spolkovou zemi Moravu s vlastní zemskou vládou i zemskými zákony. Tím zároveň posílíme (ušlechtilý) slovanský živel spolu s Chorvaty a Slovinci v Rakousku. Nebudeme muset s vámi vést „falešné a prázdné“ diskuze, jako např. o zavedení Eura coby měny. Vám zůstane měnová kuriozita – Pražský groš (Pg) - namísto dosavadní Koruny české (Kč). K majetkovému narovnání vás pozveme do vily Tugendhat (po naší předchozí konzultaci s Vladimírem Mečiarem). Předběžně vám nabízíme, že s Muchovou epopejí si můžete odvézt i Dukovany (třeba na Letnou namísto Blobu, nebo zapůjčit do Japonska). K tomu vám přidáme na památku brněnský žulový třicetitunový „vibrátor Primátor Onderka“ i s primátorem včetně řetězu (ale jen kozího). Oba jsou bohužel nefunkční, avšak nezničitelní. Vlajku si klidně ponechte, na zakrytí celé vaší euroodpadové kotliny. Zato heslo rodáka Masaryka z hradního praporu bychom si vzali – vy si tam vyšijte třeba: „My Prahu nedáme – radši ji zbouráme“ (aspoň náhodní turisté budou náležitě poučeni – a to nejen pražskými taxikáři). Váš „mocnář“ toho aspoň nebude mít tolik na únavné inspekční inkontinentní objíždění a pojídání osoleného kóšer chleba od starostů. Může být volen levně aklamací přímo na Koňáku. Na Vítkově je pro něj teď po Gottwaldovi místa dost. Když dáte betonovému loupežníku a euroteroristovi Žižkovi do ruky raketu (tenisovou), nebo ukořistěné pero, ušetříte za novou sochu (při vašem krizovém hospodaření) a můžete prodražit Blanku, či jakýkoli jiný český tunel. Vyvěsíme: „Češi nekrást tady“(protože „kdo nekrade, není Čech, hop, hop, hop“).
Re:Dopis Moravanů pražákům i ostatním Čechům (včetně naplaveného Nečase), , 27.9.2011 15:58:40
dopis neni dopis Moravanu a jen dalsi hec nicku Jost a jeho Geldgeber-u.
Což takhle udělat konečně časovanou bombu, , 27.9.2011 15:41:39
na tuhle zasranou zlodějskou modrou mafiánskou vládu?Urychleně jí smést z povrchu zemského,vystoupit z EU,zrušit naší armádu a z naší země udělat svobodnou českou republiku?Nebo se dokonce připojit k Rakousku.Máme se donekonečna nechat okrádat touto stupidní zlodějskou vládou?
Re:Což takhle udělat konečně časovanou bombu, , 27.9.2011 16:02:01
Souhlasím s Vámi,Já bych byl docela pro požádat Rakousko,zda by nás nevzalo pod svá křídla,Lidé si tam opravdu žijí spokojeně a s Rakouskem jsme vždy měli dobré vztahy.Co máme z Ameriky,je to výbojný stát,věčně z někým válčí.Ano,je to stát,který se převážně díky zbrojnímu průmyslu drží nad vodou.Co nám přináší členství v NATO?Jenom platit.Co nám přináší členství v EU?Skákat a platit jak unie nařídí.Děkujeme pane Havle,je to svoboda,po které jsme tolik toužili.
socany zamořená EU, , 27.9.2011 14:32:54
Celá slavná EU je prolezlá socany a podle toho to taky všechno vypadá. Do Řecka jsme na příkaz Evropské komise poslali už jednu miliardu eur. Socan umí jenom rozdávat s cizího.
Re:socany zamořená EU, , 27.9.2011 16:13:02
jo a do posrany tuším Litvy 5 miliard!A co by v tom Bruselu dělaly ty mraky darmožroutů než vymejšlely kokotiny?Pryč odtud a co nejrychleji a Lukasi tam jsou darmožrouti nejen socani,ale všichni!
Co chcete?, , 27.9.2011 12:26:54
Teď už máte co jste chtěli. Proč jste se do té EU tak cpali? Zbavme se členství v tom Svazu evropských socialistických republik. Volme společně Stranu svobodných občanů, ta nás z toho bruselského svrabu vyvede. Myslíte, že to bez nich nejde? Proč se tam necpe třeba Švýcarsko? Pokud z toho spolku debilů nevypadneme, bude ještě mnohem hůř.
Re:Co chcete?, , 28.9.2011 0:33:23
snad si nemyslis,ze spasis rozjety bordel zde.Lide pani nezajimaji,jen s nimi hraji komedii.Vse,co se tu deje,je davno urcene a deje se dle scenare.Proto jsou tam porad stejni,musi plnit co je dany...Lidi jsou jen ovce,kterym se berou penize,aby byli hodni,omezeni...
Zbytečná hysterie., , 27.9.2011 12:25:56
Zbytečná hysterie. V té době bude EU v té dnešní podobě patřit minulosti a co se vlastně bude dít je otázkou.
Jestlize me Brusel nuti,, , 27.9.2011 11:26:51
abych investoval do mensi energeticke narocnosti domu a budov, tak me to sice stve, ale stale ve mne alespon doutna jakasi nadeje, ze z toho treba jednou budu mit nejaky prospech. Ale jaky prospech mam z toho, kdyz me okrada moje vlastni vlada a zlodeji s ni sprizneni? Tyto zlodejny se na triko EU urcite pripsat nedaji. A jsou daleko vetsi a hrozivejsi.
není diskuse, , 27.9.2011 11:15:55
hledám možnost se vyjádřit k romům v Časlavi-kde je diskuse
socan ku.ví Evropu, , 27.9.2011 10:57:28
Holt v Bruselu mají většinu socani, tak to ani jinak vypadat nemůže.
Re:klady a zápory, , 28.9.2011 2:14:12
Klady: Členství v prestižním "klubu", možnost ovlivňovat evropské dění, nečekat na hranicich na celní kontroly.
Negativa: Ztráta suverenity, zdevastované zemědělství, tzv. salámové ukrajování svobody, nemožnost rozhodnout, koho na své území pustíme a koho ne (slovenčtí cikáni), nesmyslná ekologistická diktatura (žárovky, solární a jiné nesmysly...), rozhodování Evropské komise, což je sbor odložených politiků, neschopných v domácí sféře. Mám pokračovat?
Co jeste na nas vse chystaji......, , 27.9.2011 9:54:59
Tak at si to sem prijedou udelaqt sami a platit,kdyz si to vymysleli.Srejne maji platy,ze nevedi uz co roupama a vymysleji blbosti,at si to tu plati,oni na to maji.Ozebraceni lide,nejsou dojna krava,kde maji na narizeni snobu,vecne brat kc,at si to vrchnost,co to vymysli,i zaplati...
Vy byste snad chtěli na úsporách uspořit?, , 27.9.2011 9:27:07
To se vám holenkové tak lehce nepovede!
Co nato v Bruseli ??, , 27.9.2011 7:46:00
Páni a dámy v Bruseli,zamyslete se nad tím ,že byste mohli začít taky někdy u sebe.Co takhle pracovat zadarmo,nežrat ty drahá jídla,ale obyč,stravu.přejíždět z bodu A do bodu B hromadnou dopravou ? Co vy nato v Bruseli ??
A další průšvihy, , 27.9.2011 6:54:06
Vymýšlí na nás pěkné hovadiny, hoši v Bruselu. Snad větší pitominy jak v RVHP. Ale jako průšvih a časovanou bombu do dalších let, bych viděl jiné tři průšvihové věci. Ty naše, domácí. V první řadě nesmyslnou cenu elektřiny pro celou ekonomiku díky fotovoltaice. A dál dva Kalouskovo kšefty, t.j. neoprávněné církevní restituce a prachy do odstraňování ekologických škod, pokud vyhraje Kalouskův ekotendr. To je další zadlužení, které nesmaže DPH ani za třicet procent. To jsou věci, které budou tak závazné, že s nimi už žádná příští vláda nepohne. A pár kšeftmanů kolem Kalouska se bude tlemit.
Re:A další průšvihy, , 27.9.2011 7:51:42
Přesně tak všechny problémy s financemi si způsobujeme sami
a naši všehoschopní politici.Na EU se vymlovat a krmit nám
tím uši může jenom gauner.Nehledě, že už se vykrádají
a opět zcela beztrestně evropské dodatace.Kde končí 100Kč
na povodně taky nikdo neví a tak by se mohlo pokračovat do
nekonečna.
toto je taky časvané, , 27.9.2011 3:27:52
http://domaci.eurozpravy.cz/spolecnost/34761-video-romove-zmlatili-a-okradli-politika-on-byl-obvinen-z-vytrznictvi/
Chce to poslat Brusel do ... a hned potom ty naše politiky!, , 27.9.2011 1:41:34
Vše, co se tváří jako super ekologické, není ve svém důsledku ekologické ani trochu. Protože to bývá tak náročné na výrobu, příp. následnou likvidaci, že se to prostě nevyplatí. Tedy nikomu, kromě výrobce a tomu, kdo takovéto nesmysly prosazuje.
Brusel dává příkaz ., , 27.9.2011 1:08:16
Příkaz se dává lehce,když není zajištěn průzkum,poradenská činnost ,spolupráce Vysokých škol,případné zabezpečení mimořádné pomoci při dodržení časového limitu.Dovedla bych to také i když o tom nic nevím.Co na to naši zástupci v Bruselu ?
At si políbí p..l banda maoistická, komoušská, , 27.9.2011 0:36:53
stavovský nároidní stát je řešení... zdroje tu už NEJSOU.:-)))))
Rýsuje se nejen krize českého státu, ale celého kapitalistického systému, , 27.9.2011 0:07:36
Co bude důsledkem ? Většinou to byly revoluce nebo válka.Moc pěkného nás v budoucnosti nečeká.
Re:Rýsuje se nejen krize českého státu, ale celého kapitalistického systému, , 27.9.2011 0:38:18
asi pisete k jinemu clanku, tady se pise o EU a ta nema s kapitalismem nic spolecneho!
Re:Rýsuje se nejen krize českého státu, ale celého kapitalistického systému, , 27.9.2011 16:05:13
to neni k jinemu clanku,Vaclav jen vidi jasneji a dal nez vy.Vlastne to ani neni o budoucnosti,staci se jen podivat kolem sebe.
Re:Rýsuje se nejen krize českého státu, ale celého kapitalistického systému, , 27.9.2011 4:49:49
Plný S O U H L A S . Systém Ruky Trhu prozatím vítězí....hawk
Jen Tak dal., , 26.9.2011 23:55:51
Kazda strana , ktera ma v programu, vystoupeni z EU je mne recht. I DSSS.
Pozdrav pámbu pane Randák., , 26.9.2011 23:19:51
Tak nám zbývá buď vystoupit z EU nebo se postupně přestěhovat do starých hradů, do starých chalup a podobných objektů, kde šikovně zakamuflujeme neekologické vytápění. Poslední možností je postřílet ty blby v Bruselu, kteří z přežranosti a následných zdravotních potíží vymýšlejí podobné zhovadilosti. Za chvíli nám budou předepisovat jak se máme vysrat nebo jak máme souložit.
Re:Pozdrav pámbu pane Randák., , 27.9.2011 5:33:52
K tomu přibude doporučení o optimálním počtu dětí v jedné rodině.
Povolenky plánují na zalátání všeho možného..., , 26.9.2011 23:17:49
V minulém režimu podniky,které způsobovaly vypouštěnýma škodlivinama kyselé deště, platily rovněž každoroční sanaci.Tu každoročně provádělo přibližně 100 letadel po dobu jednoho měsíce.Sanace se prováděla mletým vápencem.Tím se udržoval les v dobré kondici ale zároveň udržováním dostatečného PH v lesích a na horách, bylo velice důležitá prevence proti povodním.Zastavení těchto sanací v roce 1992 mělo za následek, vlivem klesající schopnosti lesů a hor zadržovat vodu,spuštění povodní.Protože se sanace neprovádí,situace s povodněmi budou stále častější a následky horší.
Nic se nestane...., , 26.9.2011 22:44:47
Žádná časovaná bomba se konat nebude, nic se nestane ! Pokud
se Kalousek do té doby neuchlastá a neskončí ve "cvokhausu"
v pražských Bohnicích, tak zvedne se soudruhem svazákem Nečasem DPH na 25-30%, zdaní vzduch který dýcháme a zavede daň z hlavy, tak jako to bylo za Marie Terezie v dobách feudalismu ! Český občan, hlavně ten chudobný, to určitě pochopí, nebude protestovat a rád zaplatí.
Re:Nic se nestane...., , 27.9.2011 0:00:56
Podívej se ty chytrolíne, kdo leze EU nejvíce do zadku a potom tady piš ty svoje moudra.Kdopak nám všemi hlasy schválil a prosadil fotovoltaiku? No přece naši milí socialisté v roce 2005,ti co mají takovou starost o chudý lid se postarali o to,abychom živili ty šmejdy co zasírají krajinu slunečními kolektory dražší platbou za odběr.
Re:Nic se nestane...., , 26.9.2011 23:11:40
to neni moc,vcera jsem zaplatil za inspekci 2roky stareho auta pres 400 euro,z toho75 euro mehrwertsteuer.A placeni za vzduch ,pred nekterymi obchody v nekterych obcich,se fakt plati za kus vzduchu,at striska ci ne.
Re:A což, , 26.9.2011 22:01:43
na to je urcite taky direktiva,na kazdou pr-zadnici s otvorem je zajiste norma,kdo,jak a s jakou emisi muze dovnitr a hure,co,kdo a jak,muze zase ven. Bez spotreby energie.
Vystupme z EU, , 26.9.2011 21:31:50
Zavřít Dukovany, teď tohle, přijmout euro a následně platit dluhy států jižní Evropy... Vystupme raději z toho bordelu.
Re:Vystupme z EU, , 26.9.2011 22:10:24
jo a veskery zakazky dostane Nemecko a vy budete jen od nich kupovat vse nezbytne,co zrovna vam porucej,at to potreba je nebo ne.Co vam bude fakt potreba,proste nebude.Klaus ma pravdu.
Darek, , 26.9.2011 21:22:12
Hezke Proziti Svatku Vanocnich a Ledove Roky nam zasila Evropska Unie po ktere se nam zasnivalo 17.11.1989. Tak nam patri jako vzdycky.
Vzdávám to,, , 26.9.2011 21:25:20
souboj s lidskou blbosstí je předem prohraný. Zanadávejte si na EU, snad vám to alespoň sníží úroveň frustrace z vlastní existence, budiž vám přáno.
Re:Vzdávám to,, , 26.9.2011 22:22:07
ale ale pane,nastesti jeste nebyl kazdemu vypucovan mozek jako vam.Uz vidim to usmevne stado bez spotreby energie,pojidat granule z mrtvol,nadsene zirajici na velike obrazovky,ktere budou zadarmo,,science fiktion
Co s náma bude???, , 26.9.2011 21:16:05
Klid, necháme opravit památky, na ty se to nevztahuje. Úřady se přestěhujou tam a bude to. Nebo zrušíme úřady, nebo vystoupíme z unie a hlavně pozavíráme zloděje z vlády a parlamentu jako na Islandu. Nebo se ůžem klepat a říkat si co s náma bude. Jo, když volíte ty, kterým se nedá věřit pořád dokola, tak se nemůžete divit. Který zloděje si vyberete příště? Volte neparlamentní strany a raděj vyhoďte své hlasy, než je dávat těm, co vás zaručeně okradou.
Chápeš význam psaného textu?, , 26.9.2011 21:20:36
Slovo "nové" stavby. Lidi, neblbněte, proč ze sebe děláte hlupáky? Proč jste tak naivní a věříte každému blábolu?
Re:Chápeš význam psaného textu?, , 26.9.2011 22:29:32
tak to tem ubohym lidem vyjasnete,ne?tak hezky,pomalu,vzdyt jsou jen hloupoucky,vy jste uz pochopil,tak nevahejte
Pokud něco dohodnu a sněčím souhlasím a jsem součástí dobrovolnou, , 26.9.2011 21:11:47
jistého celku, tak by zasranej pisálek něměl co psán o bombě z Bruselu, ale o tom, kteří vyjednavačí čeští tuhle bombu pomohli podstrčit pod české prdele. A vůbec si nemyslím, že je to od EU špatný nápad, lepší investovat do nových, úsporných technologí, než do života ohrožujícího Temelína.
Re:Pokud něco dohodnu a sněčím souhlasím a jsem součástí dobrovolnou, , 26.9.2011 22:43:23
zni to pekne,,,investovat do novych,uspornych technologii",nejak se to ale nedari,opravdu nedari,zati je to jen kseft a zlodejina,ani repka a slogan,,porucime vetru desti"vubec nefunguje,navic takhle ani to slunce,coby nova technologie,Takhle se mluvilo o atomu a investovalo,nedavno.Zatim je pravdepodobnejsi,ze umrete rychleji bez topeni v zime,nez,ze vas zabije temelin.
největší zloděj všech dob je KLAUS , JE ZBABĚLEC, , 26.9.2011 21:06:48
http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=26135-cerna_ruze.htm
Je načase říct,ato pěkně nahlas"polibte nám prdel"všem úřadům" v tej připosranej, , 26.9.2011 21:04:24
Europskej únii
budovy s téměř nulovou spotřebou energie, , 26.9.2011 20:07:40
O co tu opravdu jde?? Kapitál se zbláznil ?? Hitler taky začal podporoval zbrojařské firmy... Ekologie se začíná zvrhávat v kravologii, kdy kravskými prdy budeme asi topit... Jestliže jsou pošuci i v Bruselu, tak už se nedivím Kalouslovi a spol kde čerpají ty své zhovadilé nápady... To už můžou nařídit i nulovou spotřebu třeba ohledně jídla a žrát nějaké tablety, ať mají farmaceutické firmy kšeft...
Fuj tajbl, svět se zbláznil, do ulic jdu s vámi....
Nevím na které ubytovně bydlíš,, , 26.9.2011 21:02:27
ale já jsem zateplil rodinný dům a můžu řici, že se to vyplatí. Tenhle článek je blbý, ale diskuze pod ním je ještě blbější.
Vrať výuční list, , 26.9.2011 21:21:05
Ty sis zateplil domek? To je obdivuhodný výkon vzhledem k tvé technické informovanosti. Ty dnešní brožury výrobců zateplení jsou fakt dobře dělané.
Re:A máš témeř nulovou spotřebu?Chi chi chi..., , 26.9.2011 23:02:59
ma asi,bydli v Bavorsku,ma vetrnik i solarzellen,nebo dreveny paletten atd,ale kupujou energii tajne z Temelina.Ty dreveny paletten,asi taky z ceskych lesu.Tady,v Belgii,vidim,jak topej v krbech ruznymi,recht solidnimi drevenymi vyrobky,s napisem made in CZ.K tomu pochopitelne neco noveho,na co byla zrovna danova uleva,nebo levny kredit,
To nemám, ale mám návratnost investice do 15 let., , 26.9.2011 21:17:32
Když o tom uvažuji, jediný kdo může mít zájem na tomhle debilním článku jsou energetické společnosti. Je to ale sonda do hlouposti populace.
zd, , 26.9.2011 19:54:05
Nebude lepší zemljanka, bude ekologická, díra do země a zahřívání vlastním dechem.......no a jako další návrh by mohl být 2x 1 m výkop v zemi s dalším završením zeminy, taky způsob dovršení ekonomického a ekologického šílenství EU a našeho života. Díky, za tu milou budoucnost....sníží se výdaje i za pohřeb........
Re:zd, , 27.9.2011 4:20:57
Jestli si myslíš, že si budeš ten teplej dech, kterej obsahuje smrtelně jedovatej CO2, vydechovat na své mrznoucí ručky jen tak krajcvajc grátis, tak se, tuším, šeredně pleteš! Do roku 2020 je to o zateplování, do roku 2050 o dejchání jako takovém. Agenda 21, Codex Alimentarius... Říká ti to něco?
Re:zd, , 27.9.2011 16:13:07
nemyslis tim smrtelne jedovatym plynem kyslicnik uhelnaty?k.uhlicity je trochu jiny,,,
Re:zd, , 26.9.2011 23:26:04
urady,vcetne vlady,do zemljanek!0 energie a je.Cesky zlepsovak,zcela eko.
Re:zd, , 26.9.2011 23:20:58
to je ono!! tim by se dalo i globalnimu oteplovani zabranit!Fantasticky!
Nulová spotřeba, , 26.9.2011 19:50:08
Ale ano, není to utopie, stačí podstatnou část budov pro "veřejné účely" opustit, někomu předat a hned je splněno: Žádná budova=žádná spotřeba ! To se ale byrokratům asi nebude líbit, co, aby vylétli "Z teplého hnízda"!Nepochybuji ale, že si to zasloužili už dáááávno !
Re:Nulová spotřeba, , 27.9.2011 0:26:54
verejne zachodky,to by slo,nakoupit ty,zajiste ekologicke objekty na zapade,dat tam uredniky.Nebo primo veskery verejny budovy zrusit,i s lidma a nechat ty ulohy treba Nemecku.
A co globální oteplováni ?, , 26.9.2011 19:22:11
Díky tomu se nám výdaje sníží. Samozřejmě jsem to myslela ironicky. Hezký večer :)
Re:A co globální oteplováni ?, , 26.9.2011 20:50:12
Hezký,a co romové že by šlapali na kole a tím vyráběli elektřinu.Bylo by práce až,až.
Re:A co globální oteplováni ?, , 27.9.2011 16:19:58
zajimavy napad!mozna ,ze je plan,nechat slapat vsechny Cechy a Moravaky,az Nemec zavre atom.elektrarny.Ale u toho se zvysi dychani a potreba jidla,,,
Troubějí troubějí, , 26.9.2011 19:21:20
Je typicky přitroublé psát nesmyslné titulky. Všechny ty regulace mají velký význam, jsou to impulsy pro ekonomiku, to samé dělal v Čechách, např., Karel IV. Zdá se, že tuzemsko chce raději do středověku?
čeští imperialisté v čele s tunelšílencem opět PŘEDBĚHLY celé EU, , 26.9.2011 19:19:41
...naše "superstavby" - které například v praze realizují výhradně nejlepší stavitelé a dělníci z bývalého SSSR - SPLŇUJÍ ÚPLĚ VŠE - s předstihem cca 50-ti let...
Re:čeští imperialisté v čele s tunelšílencem opět PŘEDBĚHLY celé EU, , 26.9.2011 19:27:24
balšája právda tavárišti - my pastavíli i Černobyl...
Mnoho povyku pro nic,, , 26.9.2011 19:16:39
stavět úsporné budovy s minimální spotřebou,při rostoucích nákladech na energie,je povinností dobrého hospodáře.Jen je třeba pečlivě kalkulovat náklady na úspory a porovnat s cenami energií a zvolit přijatelný kompromis.Ceny energií při současné krizi mohou nečekaně vylétnout vzhůru a majitelé úsporných domů dostanou své investice zpátky.
Re:Mnoho povyku pro nic,, , 27.9.2011 7:21:05
Životnost polystirenového zateplení je 25 let a jeho tepelná návratnost je 30 let. Nakonec Vám opravdu zbyde jen hromada šrotu, který budete likvidovat za těžké peníze. Němci, na rozdíl od nás, umí elementární matemetiku a mají smysl pro prvky pragmatismu ve svém počínání a vědí, že tatíci říkali, že nejsem li bohat, nemohu si pořizovat tak "levné" věci. Jde tu opravdu jen o momentální kšeft, jako ve všem tady. Hlavně, že slyšíme z vedoucích míst, že české rodiny nedělají rozpočty. Kdyby to byla pravda, tak tento panárod už dávno neexistuje. Ono je to nakonec jedno, protože budoucí generace, pokud budou ještě existovat, zlikvidují toto zateplení i s těmito budovami a vrátí se k nízkonáladovému úspornému bydlení i životu. K tomu nebudou potřebovat ani pomatené trpaslíky z Bruselu, ani z Prahy.
Re:Mnoho povyku pro nic,, , 26.9.2011 20:25:15
seš asi opravdu snílek... nepoteče voda, bude bezvětří, bez sluníčka a ty se nepodíváš ani na televizi ( vlastně taky je zbytečná, když zemřeš chladem na podchlazení, kolektory to neutáhnou)...polystyrenové zateplení zelená úsporám se v německu už dávno nedělá... lituji za 20let ty kteří ho mají ... ze zdí jim zbyde jen hromada šrotu...
Re:Mnoho povyku pro nic,, , 26.9.2011 20:47:04
Solární panely na jižní stranu střechy,zemní kolektor+tepelné čerpadlo a perfektně zateplený dům minerální vatou,to nemá chybu.
A teď už jenom,kdo to zaplatí., , 26.9.2011 21:10:44
Mimochodem,aby měl dům téměř nulovou spotřebu,tohle ti nestačí ani náhodou.Musel bys mít rekuperaci vzduchu a podobný záležitosti,protože tepelné čerpadlo samo o sobě není samospasitelné,nehledě na jeho údržbu a tím pádem náklady.
Re:Mnoho povyku pro nic,, , 26.9.2011 19:24:21
Seš magor jak Kalousek.(a že je to veličina).Spočítej si schválně kolik nás ty "úspory"stály.
Re:Mnoho povyku pro nic,, , 26.9.2011 19:51:22
o jakých úsporách mluvíš,myslíš škrty?Je pravda že před škrty bych dal přednost zdanění hazardu a bohatých a hlavně boji proti chobotnici,která požírá cca.100-150miliard.Ale jak s ní bojovat,když je v každém městě a obci?Pokud myslíš fotovoltaické šílenství zelených,to posvětil pomazaný parlament a bude nás za 20 let stát údajně 600milard a nikdo není v teplácích.
Re:Mnoho povyku pro nic,, , 26.9.2011 20:17:28
Jo, tak jsem to myslel.Ty "úspory" jsou všema tvrdě zaplacený těm co na nich vydělávaj.Za toho magora omluva.Ale já to nějak nepochopil protože vždycky když se tady začalo s nějakejma úsporama tak to bylo docela drahý.
celej Brusel je jeden velkej omyl, , 26.9.2011 19:16:37
Ať už jdou s tím Bruselem do hajzlu,pane obrst.
Ať ten výprdek neomarxismu jménem Svaz evropských socialistických republik táhne konečně za svým starším bratrem SSSR, totiž do prdele!, , 26.9.2011 19:08:33
Re:Ať ten výprdek neomarxismu jménem Svaz evropských socialistických republik táhne konečně za svým starším bratrem SSSR, totiž do prdele!, , 26.9.2011 19:22:16
Hele, typická dezorientace z mnoha piv.
starosta velí z posedu a rada zasedá ve včelíně., , 26.9.2011 19:04:17
Tyto stavby budou vyjmuty ze směrnic EU. Snad.
chcíplý kapitalismus na rozpadlé bárce globalizace prostřednictvím EU , , 26.9.2011 19:01:17
udělá vše, aby na účet těch nejchudších států , mezi které jistě od ODSS vykradený Bakalistán patří, prodloužil agonii všemocné syfloidní hnáty trhu na co nejdelší čas.Pejzouni, kteří vykrádají všechny banky na světě si dají záležet , aby příští zadání od EU za stovky miliard bylo ZAJISTIT, ABY VŠECHNA HOVNA Z PRDELÍ V EU VONĚLA ALA CHANEL č.5 ,NE-LI , BUDE STÁT S HOVNY TRADIČNĚ SMRDUTÝMI PŘEDÁN DO PÉČE SVĚTOVÝCH EXEKUTORŮ. Z peněz takto solidně získaných se povede válka za zničení zbytku Palestiny a konečnou okupaci území podle úradku pejzounů ze sjezdu v roce 5005 před naším letopočtem, čímž celá akce získá čistý právní rozměr ala rok 2011 a 11. září - podobnosti jsou čistě náhodné a vůbec krleš a shaloon.
energie, , 26.9.2011 18:57:20
Ono to nebude tak horký jak to píšou. Konečně Český šikula něco na to vždycky najde jak to přečůrat.
zpráva z hradu - psychopat & řiťolezi v akci, , 26.9.2011 18:54:57
Opět zkreslená zpráva, strašící "šílenou" EU. Pouze se říká - aby nové stavby byly - pokud možno ekologické atd., ty starší se opravovaly...
Zlatá RVHP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 26.9.2011 18:52:52
My si poradíme, , 26.9.2011 18:47:00
Ve středověkých hradech se také netopilo. Úředníci si budou muset pořídit kožichy a teplé spodní prádlo. Jistým řešením bude obložit budovy slámou a hnojem.
LIDI ŠETŘEJ LUFT , ALE VŠECHNO SI PROŽERE POUZE STÁT.FÉROVOST HORE PI.Ů :-)))), , 26.9.2011 18:31:29
Jak nulová spotřeba energie ?, , 26.9.2011 18:21:00
A budu si ten barák až udeří mrazy aspoň vytopit vlastníma prdama ? Aby mě pak nikdo nepopotahoval za emise páchnoucích plynů ??
Re:Jak nulová spotřeba energie ?, , 26.9.2011 18:59:09
snad ne - za blbost se musí platit - a lidí je prý stejně jak sraček...
Blbosti v novinách, , 26.9.2011 18:07:54
Článek mi připadá trochu jako hovadina.Budovy s téměř nulovou spotřebou energie jsou zatim jen fantazie.Datum realizace bych posunul tak na 2120.
Re:Blbosti v novinách, , 26.9.2011 18:18:49
Článek nebo ta směrnice? Přiznávám, prokousávat se třiadvaceti stránkami eurožvástů se mi nechce, ale pokud by někdo měl zájem konkrétně napsat, v čem je článek špatně, tak příslušná směrnice je k nahlédnutí zde:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:153:0013:0035:CS:PDF
Re:Blbosti v novinách, , 26.9.2011 18:41:00
Směrnice má 23 stran a popsat jí v jedný větě je už dost zavádějící.Jinak z prvních vět směrnice je zřejmé,že nejedná o nápad Bruselu,ale o závazek plnění smlouvy OSN o změně klimatu a snižování skleníkových plynů.
Re:Blbosti v novinách, , 26.9.2011 18:55:44
No nevím, já tam v souvislosti s OSN vidím jen zmínku o Kjótském protokolu, jehož platnost končí příští rok...
Re:Blbosti v novinách, , 26.9.2011 18:29:04
PS: Definice budovy s téměř nulovou spotřebou je v článku 2 bod 2) té směrnice, příslušná ustanovení o povinnostech států jsou v článku 9 bod 1). Pokud jsem něco nepřehlédl, troufám si tvrdit, že článek na tomto webu hovadinou není - narozdíl od směrnice 2010/31/EU... :-(
sem zvědavej, , 26.9.2011 18:03:15
kdy nám EU přiškrtí kyslík aby sme byly ještě ekologičtější...
Nepřehánějte ...., , 26.9.2011 18:02:37
To je proto , aby zbylo víc el. energie pro Německo , až zavře svoje jaderné elektrárny . To co se ušetří půjde tam . Ale není pravda , že se to musí nějak výrazně prodražit . Led technologie ( žárovky , monitory ... ), domy se zateplují , už teď a nějakej solární panel na střechu pro vytápění či ohřev vody taky moc nestojí .
musíme zbourat Hradčana a postavit chyšku ze zesíleného bambusu s solárním panelem., , 26.9.2011 17:53:28
Re:musíme zbourat Hradčana a postavit chyšku ze zesíleného bambusu s solárním panelem., , 26.9.2011 17:56:28
tam bude stačit zpátky nainstalovat pravdoláskový srdce
Nejvyšší čas zahájit jednání o vystoupení z EU., , 26.9.2011 17:51:35
Je evidentní, že tato socialistická organizace k ničemu pozitivnímu nevede. Banda přeplacených trotlů bude stále vymýšlet nové a nové kokotiny.
To dělá ta Viagra zadarmo pro EU poslance :-), , 26.9.2011 17:53:21
Bobo se dodneška nevzpamatovala :-)
eurohujer, , 26.9.2011 17:49:35
copak nechápete,že naši milovaní euro komisaři to s vámi myslí dobře?Milujme proto EU minimálně tak,jako před r.89 Sovětský svaz!
Re:eurohujer, , 26.9.2011 19:24:37
Za pár let seč budete divit jakto, že mají lidi v Německu a na Západě práci a Vy ne v Česko, pak možná tady najdete odpověď.
Re:eurohujer, , 27.9.2011 0:12:06
ano.A zatim nebudou ani vlastni fabriky na neco,nebudou ani vlastni ovocne stromy,zakazou vam i rostliny,ktere by se daly jist.Zakazou vam veskery vlastni napady k preziti,napady nadiktuji.Budete muset dekovat,za dovezeny odpad.Jenze,tohle jde jen omezenou dobu,obrati se to proti jejich spolecnosti a ta se rozpadne a zanikne.
Re:Bando idiotů!, , 26.9.2011 17:57:31
a prosím, niki.. jaké je tvé IQ? doufám, že vyšší než dnešní datum
Re:Bando idiotů!, , 26.9.2011 17:54:30
a proč bychom měli? on snad tuhle 3,14čovinu vymyslel?
Re:Bando idiotů!, , 26.9.2011 17:58:54
Nevymyslel, ale blbnul občany tím, jaké výhody pro nás EU bude mít. Hurá do kapitalistické Evropy. Teď nevíme kudy ven. A ti 3,14čusi (to pí se mně líbí) místo aby vycouvali tak se budou usilovat o přijetí eura. A pan profesor dělá, že s tím nemá nic společného. Má. Je to jeho práce.
Re:Bando idiotů!, , 26.9.2011 18:05:39
Jo máte pravdu je skvělý.........................................................
http://vtipy.netroof.eu/item/6026/euroseptik/
SUPER, vyhrabeme Zemljanky, ... ale spíš mi někde ještě chybí naspáno, že technologie, , 26.9.2011 17:39:47
na ty budovy s nulovou spotřebou energie se bude vyrábět v DE, FR, GB, a odběratelé budou z východní Evropy.
Co k tomu říct, , 26.9.2011 17:31:38
Někdo tvrdil,
že Nečasova vláda za 14 měsíců neudělala vůbec nic. To není pravda. Zaprvé za nejkratší možnou dobu svým asociálním chováním si znepřátelila největší počet občanů. A zadruhé přivedla českou politickou kulturu a demokracii do nejhlubšího závozu v historii České republiky. To je přece více než slušný výsledek vlády "rozpočtové odpovědnosti, práva a protikorupčního boje", není-liž pravda?
Re:Co k tomu říct, , 26.9.2011 18:37:46
Nulová energie v palácích stran,pokud si na ni vydělají,nech´t
úřadují,kdo to má platit.Zákaz dotací politických stran,musí si na své prezentace vydělat a ne aby z každého bilboardu na nás čučel politik s rodinou,jak to myslí s námi dobře,na to nemůže mít náš stát.Kdo má povinnost je dotovat,ten,kdo je potřebuje,a´t je dotuje,ti,kteří z nich mají,dokud to systém umožńuje,ona totiž není korupce ani střet zájmů,toto do nás hustí,jsme pro ně stádo ovcí.
Re:Co k tomu říct, , 26.9.2011 18:33:20
A co se stalo,nic,nikdo potrestán nikdy nebude,peníze obdrží,imunita zůstává,zákony schvalují nuly včetně jejich poradců,chodí do sněmovny se bavit,vyřizovat osobní korespondenci v jejich pracovní době,nemusí se zodpovídat,nikdo neprověří cože vlastně zařídili ve svých poslaneckých sídlech,to není normální,toto přeci nebudou občané platit,kdo s tím pohne.My se musíme zodpovídat za vše,a musíme šetřit,tito vládnoucí strany škrtají na náš úkor a toto si máme nechat líbit,nikdo pro nás nic neudělá,nepomůže.
Re:Co k tomu říct, , 26.9.2011 18:16:25
Jojky jojky tak ty jsi ještě větší čurák nežli ten pííííčus Kradlousej!
Re:Co k tomu říct, , 26.9.2011 18:35:32
Lidi co maj jinej názor než ty jsou čůráci? Jaké je tvoje IQ?
K čertu s Evropskou unií a hlavně s Nečasovou vládou!, , 26.9.2011 17:30:58
Evropská unie je podle mého názoru byrokratický moloch, který diktuje členským zemím "od stolu". Například kam se podělo naše zemědělství? Místo cukrovky, chmele, brambor atd. pěstujeme na jejich ordonanci řepku, přestože naše podmínky jsou vhodné spíše pro předem uvedené plodiny! To jen namátkou - hloupostí (od legislativy po diktování "škrtů", které likvidují kupní sílu) je v EU požehnaně!
EU je nositelka tak strašné byrokracie, že to nejde ani vylíčit., , 26.9.2011 17:30:45
Ale europoslanci za půl milionu měsíčně jí nezruší. Ty musí vyhnat lidi.
Celá Evropa trpí nedostatkem práce., , 26.9.2011 17:26:02
Zbývá jenom válka nebo komunismus jako v Izraeli kibucy
Tu hloupou EU už je načase rozpustit, , 26.9.2011 17:23:52
A ty debily v ní poslat asi na výkopové práce. Za ty neskutečné peníze, co ti idioti evropanům rozhazují a nekompetentními směrnicemi život komplikují , by už měli opravdu jít do věčného hajzlu. Omluva za expresiva, nicméně člověk už je tak otráven a naštván, kam až se lidstvo ve své hlouposti posunulo. K totální idiocii.
50 000 EUředníků, , 26.9.2011 17:05:56
vyvíjet nějakou činnost. Přee pořád nemohou jen tak chodit po rautech.
Toto je rozhodnutí bankéřů kteří vládnou světu!, , 26.9.2011 17:05:53
Jejich majetkem jsou státní dluhy i většina výrobních prostředků.Nepatří jim vaše úspory které se snaží z nás vytáhnout.Státní dluh neplatí stát ale my.Jejich ztráty jste jim uhradili na úkor dluhu státního.Klaous vás varoval před ekologickým podnikáním.
Spolek, , 26.9.2011 17:02:47
Asi je načase z toho spolku, který si říká EU vystoupit !!
Úředníci v Bruselu nemají do čeho píchnout, tak vymýšlejí takové kraviny !!
Sice sem to nečet, ale stejně protestuju, , 26.9.2011 16:56:31
Naše chaloupky pod horama si budem stavět jak budeme chtít. K tomu nám dopomáhej vzkříšená RVHP a bartrový obchod
Aby byly budovami s téměř nulovou spotřebou energie, , 26.9.2011 16:54:37
Já v tom problém nevidím. Už dávno bych vládě zastavil topení a zrušil osvětlení. Chlastat se tam dá i potmě, že Kalousku ?
Hranice Bruselské blbosti vydatně podporované ČR se blíží rychlosti světla., , 26.9.2011 16:49:28
E=mc2
Tak to je síla, jediné v co zbývá doufat je, že se EU do té doby konečně, , 26.9.2011 16:47:54
rozsype.
Kam to diktovani od EU smeruje???, , 26.9.2011 16:46:23
Jak dlouho nas budou takto deptat a porad neco zakazovat a prikazovat. Proc radeji nejsme jen "SVYM" statem a proc se nevymanime z podruci EU. Vzdyt to je novy komunismus. Nebo snad RVHP???????
Re:Kam to diktovani od EU smeruje???, , 26.9.2011 16:51:00
Je to jedno,ale jen tak mimochodem v RVHP nám nikdo nic nediktoval !
Re:Kam to diktovani od EU smeruje???, , 26.9.2011 17:19:29
Kohoute, to že jsou ve vedení EU levicoví pomatenci ještě neznamená, že nám rusáci nediktovali hovadiny. Jste tak mladý nebo tak pitomý, že si to nepamatujete. Možná obojí.
Re:Kam to diktovani od EU smeruje???, , 26.9.2011 17:29:14
Možná diktovali.Ale takovýhle hovadiny tak to prrr!
Re:Kam to diktovani od EU smeruje???, , 26.9.2011 16:58:59
Ne, jen jsme podle nařízení akademika Lysenka seli cukrovku na horách a sovětský sládek bylnáš vzor
Sakra, jak je možné, že má pan president vždycky pravdu., , 26.9.2011 16:45:45
Kam se hrabe blbá RVHP na ještě blbější EU.
Re:Sakra, jak je možné, že má pan president vždycky pravdu., , 26.9.2011 17:44:48
Fakt, zlatí, zlatí komunisti a RVHP. Ti aspoň podporovali hospodářství, ale EU podporuje samé píč.... To je tak když hospodaří politici a ne ekonomové.
Re:Sakra, jak je možné, že má pan president vždycky pravdu., , 26.9.2011 19:25:46
Zlaté ERVHP a komunisti na počet tanků nehleděli, mohutný impuls pro věčnou výrobu, to je pravda.

