29.7.2012 20:10 - JINÝMA OČIMA Pro cigarety a alkoholické nápoje do Čech. Pro zbytek všeho spotřebního zboží a potravin zve své kamarády za hranice. Tak je totiž možné co nejvíce ušetřit na nákupech. Se svými fígly se s čtenáři ParlamentníchListů.cz podělila Nina Blacká, obyvatelka německého Bernkastel-Cues. Jak jméno napovídá, původem je Češka - pochází ze severočeského Mostu.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Kafe v restauraci za 2,5 eura moc levné není, , 30.12.2012 6:53:03
je sice možné něco v Německu koupit levněji, ale prodavačky na čechy moc milé nejsou, dokonce ,když jsem se jednou snažila zbavit se drobných centů nákupem blbostí v jedné sámošce, odmítla pokladní drobné mince a trvala na platbě papírovou bankovkou. Když jsem nechtěla obvinila mě že jsem zlodějka- Jsou to pořád nepřátelé
To nemá s vlastenectvím přece nic společného, , 3.8.2012 14:37:26
Tady prostě funguje klubem sráčů tak propagovaný zákon trhu.Proč nakupovat předražené srágory v Čechách,když můžeme nakoupit kvalitní a levnější potraviny v Německu?
I takto se dá poškodit mafiánský bordel, , 3.8.2012 14:34:30
Prostě nakupovat jinde.A tenhle bordel se sesype sám.
Pro blbečky - tady již nejde o vlastenectví, ale o život lidí !!!, , 31.7.2012 21:53:05
Vlastizrádci a zločinci ve vládě se budou již brzy zodpovídat lidem této země za všechna protilidová svinstva a miliardové zlodějiny!!!!
Češi se chovají naprosto správně! Vládní zmetci a zloději alá Kradousek ať si zvyšují daně a ceny !!!, , 31.7.2012 21:50:15
Již 70% lidí má problém se uživit a natož kupovat předražené srágory, náhražky a jiné blívajzy, na které by se jinde nikdo nepodíval !!! Ať si je žerou zhovadilí politici se svými milenkami a jejich kmotři !!!! Bude ještě hůř - ale na Český národ tyhle zrůdy nemají ! Neviditelná ruka trhu občas v kapitalismu funguje !!!
miládámo jsme stejní vlastenci jako naši politici,tak se prosím nedivte, , 30.7.2012 13:29:34
Češi jsou tupci a chovají se jako hovada !, , 30.7.2012 11:51:21
Češi nemají v sobě žádnou hrdost ani vlastenectví.To jenom když je hokej tak si na ně Češi pokrytecky hrají.Chováme se jako rozvojová země kde se kvalitní potraviny vyváží hlavně do Německa a Rakouska a dováži se bordel z celé Evropy.Pak se divíme že v Německu je tak levně,tam si hlídají domácí trh a podporují zemědělství.Češi kecají v hospodách a na nic se nezmůžou.Já bych řekl že 80%Čechů je s tím smířená a je jim jedno jaký dopad to má na budoucí generaci.Obdivují zasrané celebrity,čumí na stupidní seriály které jim vymývají mozek.Mafiánská vláda která prodala tento stát je naprosto beztrestná a nikdo proti tomu nebojuje.
Levné nákupy, , 30.7.2012 11:51:15
Myslím si, že už se v BRD vyplatí kupovat i ten alkohol. Takže jen ty cigarety jsou tam dražší. Pivo, to je úplně o jiné kvalitě než u nás, srovnám li Prazdroj a bavorská piva, vyjdou levněji nebo stejně a jsou kvalitnější, chutnější. Vozím rum, vozím italskou grappu, neznačkové bylinné likéry tytu jagermaister, německé šumivé víno..., to vše vyjde levněji a je to kvalita, ne sajrajt jako u nás. 3/4 měsíčního rodinného rozpočtu utrácíme za směnu na eura a nákupy v Bavorech. A to jsme měli nějak kvalitní potraviny dříve.
Vlastenectví, , 30.7.2012 8:05:48
Češi, až na několik málo jedinců nikdy vlastnci nebyli a to je jejích největší problém ,navíc jsou schopni prodat i vlastní matku do bordelu.A to mi je jako sudeťakovi na mých spoluobčanéch strašně líto Bohužela tak je vnímají né jen Němci,ale i Poláci,Rakušané a jiní,kterým vlastenectví přebýva.
Čeěv příhraničí zapomínají, , 30.7.2012 7:55:34
ale nezapomínají, jen se stydí kam to naše elita dotáhla. S čím se může Nečas chlubit, že je to české? Snad tím divadlem, kterému velí. Normální člověk se pozastaví nad tím, že musí donuceně podporovat tu verbeš. Není na knihy do škol, ale odměny se rozdávají v milionech, a češství jaké? Co tu je ještě českého, Bakalovo, Babišovo, Chrenkovo a j. Drancují tu ještě ty zbytečky, a na co začal to Klaus, když zrušil účast na EXPO, už věděl že ČR se nebude mít čím chlubit a co prezentovat.
Vlastenectví., , 30.7.2012 7:43:33
Já si naopak myslím, že Češi jsou vlastenci. Do zahraničí si jedou nakoupit a dovezou si nákup domů. Paní Blacká zůstává v Německu.
vlastenectví je blbost, , 30.7.2012 7:33:36
Vlastenectví je nebezpečný výmysl 19. století, zajímalo by mě, jak by dopadlo referendum, kdyby se rozhodovalo o tom, že budeme mít třikrát větší důchody a platy, pokud budeme připojeni k Německu a staneme se Němci ? Já bych byl pro.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 8:43:00
K tomu pouze, že nejsi ČECH.Němec je pro mne pořád stejný.Já jsem Češka a tím také zůstanu a raději suchý chleba než namazaný.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 11:55:40
Tak to já bych byl pro to Německo. Pocházím z chudé rodiny a plný talíř pro nás byl vždy to hlavní. Raději plné břicho než nějaké kecy o vlastenectví, když nás náš stát nedokáže nakrmit.
Vlastenectví ???, , 30.7.2012 7:32:47
Pokud jde o Čechy, je vlastenectví v dnešní době již jen dávným přežitkem minulosti. Na koho máme být hrdi ??? Na Nečase, či Kalouska, Drábka a Hegera ??? Pche !!! A Česká republika je jen popelnicí Evropy !!! Hlavní jsou peníze, tak nás to učí cizí kapitalisté a my ochotně přitakáváme a na vlast kašleme. Proč taky ne ??? To není " po russki - ródina "? ale pořádná macecha díky dnešní vládě. Vůbec se nedivím, že např. Kreuziger na olympiádě jel tak, aby zvítězil jeho chlebodárce - Vinokurov !!! Byl by blbej, kdyby to neudělal. Byznys platí i na olympiádě. Vlastenectví je každému k smíchu a pláče v koutku !!! Díky našim pravičákům !!! Košile je přece bližší, než nějaké připitomělé "vlastenectví". I když bývalo hezké - ale byl to jen nástroj doby obrození pro nástup nejzločinnějšího systému světa - kapitalismu !!!
A k čemu je vlastenectví?, , 30.7.2012 7:26:08
Toho se nikdo nenažere a ani si jím nezatopí. O vlastenectví lze uvažovat, až všechny kolaboranty pověsíme na pouliční lampy za noky.
stupidní krypl KALOUSEK TO ŽE LIDÉ NAKUPUJÍ V ZAHRANIČÍ SE NEPOTVTDILO., , 30.7.2012 7:13:32
stali jsme se žumpou a odpadkpovým košem Evropy, , 30.7.2012 7:08:39
Vlastencem se člověk může cítit, když je na svou zemi hrdý. U nás to už neplatí, takže vlastenectví stranou. Paní Blacká co bydlí v Německu je asi také velká vlastenka.
Vážená paní vlastenectví jde stranou když jde o peníze, , 30.7.2012 7:04:44
vzpomínám si, že hned po roce 1989 jezdili vaši nynější spoluobčané z Německa nakupovat do Česka ve velkém počtu.Dokonce ti co to měli poblíž hranic jezdili i do českých hotelů na obědy a večeře.Takže moc nekritizujte, protože když se to vyplatilo Němcům, nebyli jiní.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 14.12.2012 7:43:55
Přesně tak. na obědy do česka,tak to by si ubrousili nohy, tak pani nekecejte...
Téměř 3 generace byly vychovávány být internacionalisty a materialisty, , 30.7.2012 7:01:15
a teď mají být vlastenci? Zvláště komouši by měli mlčet. Jsou jako vrabci, slétnou se první tam, kde něco k zobání je, aniž něčím k zobu přispěli. Po válce v pohraničí, po Únoru´48 majetky těch, kteří svojí prací něčeho dosáhli a po převratu ´89 byli prvními v privatizaci státního majetku. Opěvovali Internacionálu a teď chtějí poučovat o vlastenectví. Vždyť to co bylo vlastenecké, to rušili!
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:48:07
Hele Horal. opět blábol........
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:43:41
V roce 1948 to byli majetky koho???Kolaborantů,co se paktovali s fašistama,statkářů,co pacholky a děvečky dřeli od rána04:00 do 22:00 za krajíc chleba a ještě ty dívky znásilňovali,uhlobaroni,kteří horníky hnali do černých děr za pár krejcárků,s nevyhovujícími bezpečnostními prvky a za to na nich si mastili kapsu,velkopodnikatelé,kteří ve svých fabrikách za almužnu,když se někdo vzepřel,tak nechali do něj střílet,lichvářů,kteří čekali za branami podniků a hned výdělky výdělky z kapes pracujících.To byli Ti úspěšní s nakradenýma majetkama,co po válce zfalšovali dokumenty na radnicích,aby přišli levně k majetkům.A když se začali zakládat družstva,aby si lidi mezi sebou pomáhali a nedřeli jak paka,na usmoleném políčku,tak tito ukřivdění podpalovali stohy se slámou,zapalovali kravíny,sypali otrávené látky do krmiv,přepadávali v nočních hodinách předsedy spolků,vraždili i za býlého dne.To byli Ti úspěšní...KOLABORANTI..dnes opěvovaní tak jak Mašíni...Že Vás už tady huba nebolí,Vy slavní kapital-demokrati=demo-kradi...templář
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:39:30
Máte plnou pravdu, mohou také za biblickou potopu a ukřižování Krista. Jaké zločiny na lidstvu spáchala církev a kapitalismus, to "jde" tak trochu mimo vás. Dále je zbytečné ve vašem případě komentovat.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:33:17
Tak mi vysvětlete, proč byli lidé za socialismu mnohem většími vlastenci, než jsou teď? Chyba je v současnosti, ne v minulosti, věřte!
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:15:38
Nějak ti z toho vypadl rok 1968 a správné pojmenování těch, které jmenuješ - převlékači kabátů, kteří dovedou využít/zneužít každý režim ve svůj prospěch !
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:06:16
ano, velká pravda!
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:26:36
Mareček Bendů se vzbudil a JEHO PRVNÍ JE TO,CO JEMU JE VLASTNÍ=FAK,TAK,TAK,TAK,TAK...........TAK,TAK.................cháááááááááááááááááááááááááááááá....dement...chachachachááááááááááááááááá
přesně tak nás to kdysi učil kikina.máme se chovat tržně a všemovný trh všechno vyřeší sám., , 30.7.2012 6:31:52
taky to tak dělám.bydlím 20 km od hranic a všechno nakupuju v zahraničí,včetně nafty.tady ve zkurvystánu kupuju jen to nejnutnější (pečivo,noviny atd)a to zásadně ve velkých supermarketech abych nepodporoval malé obchodníky.stejně to jsou jen paraziti a okrádají zákazníky i stát.tito blbečci mají plnou hubu keců a daních a přitom sami žádné neplatí.
Nemluvte o vlastenectví ...!, , 30.7.2012 6:21:45
To nás začal už před dvaceti lety odnaučovat Klaus a jeho ODS ... Vlastenectví se stalo jedním z komunistických přežitků,začaly vládnout peníze,o které začalo jít až v první řadě... Státní majetek se rozprodával,rozdával,rozkrádal ... Hodilo se i kliší z reálného socialismu - kdo nekrade,okrádá rodinu... O vlastenectví už začal mluvit i Klaus,hodilo by se mu to ... My máme nahrabáno,máme vliv a moc,tak nás mějte rádi,milujte nás,my jsme vaše vlast...! Být vlastencem v Klausistánu... to snad jen ti Bakalové,Tykačové,Babišové,Komárkové ...
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:09:34
JE S PODIVEM, že vlastenectví se projevovalo na chvíli do 21.8. 1968( a do Palachova pohřbu ), od té doby ani vidu ani slechu ! A pokud se objeví náznak, je utlučen médii. Ale bez něj se nepohne republika do civilizovaného světa 21.století. Snad to začíná lidem docházet a začnou jednat( volbou počínaje )!
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 6:49:41
SOUHLAS.
Nebude to hned a nebudou je volit všichni,ale to co zde zbude napraví KSČM, , 30.7.2012 6:08:20
Pravice teď s tím drancováním země nepřestane. Ví, že bude muset vládu předat levici, a tak se snaží o spálenou zemi. Pak budou říkat, podívejte se jak se máte špatně, i když vám slibovali, že se budete mít líp a všechny svoje sviňárny hodí na novou vládu. Málo lidí si uvědomuje, že otočit fungování daňové soustavy není lehké a lepšící se výsledky pro lidi budou až za dlouho. Tahle politika pravice je vidět na postupu proti krajům, utahují jim šrouby, snižují prostředky od státu a když se kraje musí zadlužovat, tak to vydávají za "socdemácké a komunistické plýtvání" a média je v těchto lžích mohutně podporují, jako vždy.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:27:35
Tak to je a tak to bude. Náš stát převezme příští vláda v tak rozvráceném stavu, že si jen blázen bude moci myslet, že se vše změní jen mávnutím rukou. Než dojde k nápravě, a my dosáhneme úrovně, kterou měla republika před rokem 1989, uplynou snad desítky let. Uvědomme si, že my už téměř nic nevyrábíme, jen přeprodáváme a živíme se službami. Protože netvoříme hodnoty, jen živíme překupníky, i proto je u nás tak draho.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:50:43
Je to tak. Budoucí vládní strana by to měla vysvětlovat již dnes a deklarovat, co chce pro nápravu státu udělat. Vždyť ti korupčníci jsou rozlezlí všude - na úřadech, firmách. Ale to by to nesměla být ČSSD, která se chce zase paktovat s pravicí
Jediní vlastenci jsou v ODS. Snaží se zušlechtit svoji vlast i proti vůli spodiny., , 30.7.2012 5:57:39
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 6:59:07
TY KOMIKU, KOLIK TĚ KRACHUJÍCÍ ODS PLATÍ !?
Vlastenectvi neni,ziti v zemi je macesske....., , 30.7.2012 5:32:01
Vlastenectvi uz skoro neni,lide se stydi za svou?,co malo tu zbylo zem,ze jsou Cesi,pohrdaji tu podminkama k ziti...Ziti v zemi je macesske.Neda se tu uz ani dustojne zit.Jsme tu skrmovani zbytky,co sem z venku vse vozi,nahraskami,ochucovadly,E,co je smutne,ze i detska strava...Podvadi se ve vyrobe,dovoz z SRN a pritom tam to chutna jinak,zde se to vyrobi,jako je to z SRN a pritom je poznat,ze jsou to ty nase sracky,cimz me zklamali,jim v SRN a mam co porovnavat,nedovolili by vyrobit hnus.Opasek,napsano,vyrobeno v CR a pod stitkem je psano,vyroba PL...Jsme podradny izolovany stat,venku se zije uplne jinak.Ozebracuji se,klamou,ponizuji zakony lide a plati poplatky,co venku ani nejsou,je tu draz,ve vsem.Zde jim omezene,abych nemela hlad a nemam odvahu nakoupit vic,jidlo se kazi a nechutna tak,co venku.V krame letaji musky na ovoce,prodavaji se zmekle rajcata,scvrkly kvetak,brambory,to je des,po salamech litaji mouchy...a ke vsemu predrazene.V SRN je o moc levneji a chutne jidlo,tam by s cim nas tu skrmuji,byli potrestani,neznehodnocuji jidlo chemii,maji rozum a nezabijeji jidlem,nemocny lid,co zde...Je to i mentalitou lidi,zde neni uroven a chytrost,bude tu jen hur...
JSEM ZASADNE PRO VLASTENECTVI - ALE CERSTVY MASO JE CERSTVY MASO !!! :-))), , 30.7.2012 3:39:08
JSEM ZASADNE PRO VLASTENECTVI - ALE CERSTVY MASO JE CERSTVY MASO !!! :-))), , 30.7.2012 3:39:07
JSEM ZASADNE PRO VLASTENECTVI - ALE CERSTVY MASO JE CERSTVY MASO !!! :-))), , 30.7.2012 3:39:06
Paní taky nebude žádná velká, , 30.7.2012 1:58:55
vlastenka, když se odstěhovala do Němec. Apropos - Němci si proti nám ještě daleko více baštěj a chlastaj,- kam se na ně hrabeme.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 5:23:36
Řídila se rozumem. Co tady, v bolševickém Česku...
Vlastenectví ?, , 30.7.2012 1:39:18
Titulek je opět závadějící, vždyť i v článku je
vlastenectví v "kuřích nožkách". Jinak nic ta paní
nekritizuje, jen popisuje situaci.
Vlastenectvi? Hehehe :-))))), , 30.7.2012 1:12:19
K cemu je vlastenec,ktery bude chcipat hlady?He?Pouze na dve veci...Stejne jako ta pani doporucuji vsem nakupovat v Risi a na ty ultradrahe sracky v Cesku kaslete...kdo nakupuje potraviny v Cesku vede boj nejen s financema,ale i s chemickym prumyslem.
Češi v pohraničí při nakupovámí zapomínají na vlastenectví., , 29.7.2012 23:49:06
To je ale smutné čtení po 23 letech . Je třeba zabít Sekala jako v tom bijáku.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 5:24:19
Hlavně Tuneldědka se svazákem...
To jsme dopadli s privatizaci,Klausem a jeho pokračovateli,Nečasem,Kalouskem, , 29.7.2012 23:04:05
Po dvaadvaceti letech kapitalismu a dohánění úrovně západoevropských zemí,máme 4x nižší platy a důchody než Němci a oni přesto mají levnější benzin,naftu a mimo cigaret a alkoholu mají ještě pro nás vše levnější a kvalitnější.A my čumíme na neschopné darebáky ve vládě,kteří umí jen lhát,slibovat a rozmnožovat svá zahraniční konta.Odbory kolaborují a svou pasivitou umožňují těmto darebákům dále vládnout a vymýšlet nové deformy,jako církevní restituce,zvýšování DPH,krácení valotrizaci důchodcům.To je vážně chceme nechat ještě dva roky vládnout a dostat nás zkratkou na úroveň Španělska a dalších krachujících zemí eurozony?
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 5:38:42
ano ano ano! svoboda a demokracie se nedá přepočítávat na peníze!
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 5:25:42
Ať žije Czechcong, Tuneldědek a Svazák. Ať žije bolševická ODS.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 23:11:29
Radku daj se koupit cigára i kořalka za stejný love jako v Čechách.Záleží na značce.Ikdyž mně ty německý nechutnaj a vozím si Sparty no jsem na ně zvyklej.Horší to je s pivem,to je v hospodě o hodně dražší,ale zato jsou levnější lahváče a to o dost,dá se koupit dobrá 12 za 7,50 až 8 kč.
Jsme smetištěm Evropy, , 29.7.2012 22:58:38
U nás,když chcete koupit nějaký výrobek západní renomované značky,třeba pračku AEG,ledničku elektrolux nebo motorovou pilu Husqvarna,tak zjistíte,že byl vyroben v lepším případě v Itálii,v tom horším v Rumunsku,nebo dokonce v Číně a přitom nejsou levnější než třeba v Německu,kde výrobky těchto značek jsou vyrobeny pro Německý trh v mateřských zemích.Z toho vyplývá,že Evropský trh je rozdělen na dvě kategorie,na východní a západní.Pro nás druhořadé předražené šmejdy,pro západní státy kvalita.A tak to je se vším,s potravinama,elektronikou atd.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 23:24:07
Máte pravdu,ale proto nás,východoevropské chudé příbuzné vzali do hejna,aby měli kde vyvážet nekvalitní,přebytkové potraviny i spotřební zboží.Tak si západ oddálil krizi z nadprodukce o dvacet let.Kdyby nenasytný nadnárodní kapitalismus v honbě za ještě většími zisky nepřevedl výrobu do třetích zemí,hlavně Číny,tak by nebyla v Evropě i USA tak vysoká nezaměstnanost,od které se odvíjí další problémy,zadlužování i vyspělých,starých zemí eurozony.Německo si jako jedno z posledních,zachovává vysokou životní úroveň,kvalitu výrobku i nízké ceny.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 23:01:07
Dej si bacha, aby jsi za chvíli nepřemýšlel stejně, víš ono je fakt asi pro Čecha lepší zde kupovat nekvalitní potraviny, ničit si zdraví, platit vysoké daně, služby, které nefungují, šetřit, aby poslanci vše zdražovali a přitom si přidávali na platě, podívej na celebrity a poslance, jak utíkají a kam dávají prachy, rozhodně ne do zkorumpované čr. Když utíkají ty nahoře, měli by hlavně utíkat ty dole, protože těch se to vždy dotkne, ty to budou platit. Poslanec ne, ten má dost a dost si i nakradl.
Kalousi,, , 29.7.2012 22:42:33
my nakupujeme v Německu všechno!!!!!!!!!! Ani korunu z mých daní nedostaneš ty ksindle jeden, jezdím se tam i rekreovat a uvažuji o tom, že tam budu emigrovat, děti tam mají zdravou stravu, lékařskou péči, školky a vše, co zde za dvacet let po revoluci není. Vládo, odejděte, bude nás víc, kdo bude emigrovat.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 30.7.2012 7:30:51
Ty vole, emigrace je odchod. Trochu mysli, u toho přemýšlení
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 22:49:56
Až tuto zem převezme socanská a rudo-bolševická vláda, tak už nebude ani na jízdenku do zahraničí, takže vem nohy na ramena,ať to stihneš !!!
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 22:48:56
Anonyme mám technickou otázku:jak chceš emigrovat? Nebylo by jednodušší se přestěhovat? Ale upozorňuji,že tu taky není život jednoduchej a není všechno zlato,co se blýská.No ale jestli umíš dobře německy a máš nějakou smysluplnou kvalifikaci,přeju hodně štěstí.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 22:53:28
Promiň, chtěl jsem napsat, že se tam přestěhuji, německy umím, ne sice dobře, ale žít a domluvit se tam v klidu mohu, mám tam přátele i domek vyhlídnutý a i práci, i když jsem v důchodu a jejich styl života se mi líbí a na třetí etapu života, která nevím, jak bude dlouhá, je to ideální.
Re:Češi v příhraničí při nakupování zapomínají na vlastenectví, říká žena z Německa, , 29.7.2012 23:04:41
No důchodce by se měl flákat na rybách,chodit s vnoučatama na procházky,večer na mariáš a ne makat i když uznávám,že s těma českejma důchodama je to problém.
Plukovníci Konejte a celou vládu i Nečasem do vazby!! Jednejte, než se zločinci spojí, , 29.7.2012 22:35:14
Nic lepšího si nezasloužíme za to, že jsme lidské šmejdy nechali vládnout.
Ano, díky kraďousi a nečasovi , , 29.7.2012 22:32:53
i já jezdím nakupovat do Německa, dostanu tam vše kvalitnější, lepší, to včetně potravin i dalšího výběru zboží, v čr není možné koupit kvalitní zboží, vyjde mně to s benzínem stejně, jako když když koupím nekvalitní zboží zde, nekvalitní zboží v čr je velice předražené. Ráda bych podpořila české zboží, ale já ho v krámu nevidím, a když tak, je nekvalitní a na reklamaci vadného zboží jsem čekala tři roky. Díky kraďousi, nechci, jedu si koupit lepší, mám otázku, co jsi udělal s českým zbožím, kde je?

