Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu

25.10.2012 9:18 | Zprávy

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová.

Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Česká televize

Nezávislost

Víte, co je smutné? Že podle mě nejsme vůbec nezávislý a podléháme tomu, co nám diktuje EU a někteří politici také podle mě až přehnaně vzhlíží k USA, někteří zas naopak k Ruska, ale těch už je naštěstí jen pár. Co vy na to?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo obrany: Armáda ČR hlásí historicky nejvyšší počet nováčků

16:08 Ministerstvo obrany: Armáda ČR hlásí historicky nejvyšší počet nováčků

Letošní rok se v oblasti náboru zapisuje do historie Armády České republiky jako mimořádně úspěšný.