Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu

25.10.2012 9:18 | Zprávy

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stává Hynek Chudárek. Oblast marketingu převezme ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová.

Česká televize má nové vedení obchodu a marketingu
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Generální ředitel České televize Petr Dvořák jmenoval do funkce obchodního ředitele Hynka Chudárka. Jeho úkolem bude rozvíjet obchodní aktivity České televize ve všech možných oblastech definovaných zákonem, tedy v prodeji omezeného reklamního prostoru, sponzoringu a tzv. product placementu, v možnosti vytěžování archivu ČT, v rozvoji knižní edice či prodeji merchandisingu ČT.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

Práce

Dobrý den, máte pravdu, že život je víc než práce, ale bez práce se neobejdete a více co mi na tom přijde nejsmutnější? Že i když pracujete, často máte i dva úvazky, stejně s penězi, co za práci dostanete sotva vyjdete. A můj dotaz tak je, zda máte řešení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Souček odepsán. „Ale pak nesmí v ČT nastat toto.“ Diváky by mělo zajímat

4:40 Souček odepsán. „Ale pak nesmí v ČT nastat toto.“ Diváky by mělo zajímat

Členové Rady ČT mají na svém úterním jednání v programu zabývat se odvoláním generálního ředitele Ja…