"Jde o fenomén, který Rada není kompetentní řešit, jelikož jí to stávající česká právní úprava neumožňuje. V tomto duchu Rada informuje i stěžovatele z řad diváků. Rada si ovšem uvědomuje, že jde o reálný vážný problém, který není možné přehlížet."
V USA je zákon zaměřen na výrobce televizí
Zajímavou cestou jdou Spojené státy, kde Kongres přijal zákon, který donutí výrobce televizorů zajistit technicky srovnání hlasitosti reklamních bloků na úroveň shodnou s hlasitostí zvuku sledovaného pořadu," uvedl poslanec Skokan, na něhož se podle jeho slov také obracejí nespokojení diváci.
"Chtěl bych jít cestou co nejmenšího nákladů a co největší pohody pro sledování televizních pořadů," řekl Aktuálně.cz Skokan, který předpokládá, že by příslušný legislativní návrh mohkl vzniknout do několika měsíců.
Dále čtěte:
Navrátilová (VV): Díky reklamě, děti nerozliší důvěryhodné zdroje informací
Reklama na ČT zůstane jen na dvou programech. Klaus souhlasil
autor: joh