Daniel Landa: Rupne to a nebude chleba

29.09.2011 4:58

Známý vlastenecký hudebník Daniel Landa na svém podzimním turné zahraje dvě nové písně. Opět si nedělá starosti s politickou korektností a říká v nich všechno pěkně na plnou pusu. Songy se jmenují Bohemia a Modlitba za krále.

Daniel Landa: Rupne to a nebude chleba
Foto: Hans Štembera
Popisek: Zpěvák, skladatel a automobilový závodník Daniel Landa

V písni „Bohemia" Landa upozorňuje hned na několik nebezpečí, které hrozí naší vlasti, Bohemii.  „Duní hlubiny naší země, za obzorem už se kumulujou blesky. Duní spodní proudy temně z Bohemie, z koruny Český. Huby němý korektností, nemůžeme říkat, co je třeba.
Ratolesti zdědí vohlodaný kosti, a pak to tu rupne a nebude chleba," zní první sloka.

Politická korektnost zavírá huby

Landa zde naráží na takzvanou politickou korektnost, která má původ v neomarxistické ideologii a omezuje svobodu slova.  

K tématu: Dělá problém Klausovi i Topolánkovi. Politická korektnost

„Dostali jsme se do doby, kdy je potřeba pusu trochu víc otevřít a říkat věci nahlas. A i když je možné, že přes ní dostanu ještě více než doteď, tak mě politická korektnost a média neumlčí. Dnes už aby se pomalu člověk bál říct Česká republika či Národní divadlo , aby ve slovech ´česká´ či ´národní´ nespatřoval někdo něco xenofobního. Inkvizitoři mají lupu a zkoumají každé vaše slovo. Kdo chce najít znamení čarodějnice, aby vás mohl společensky upálit, tak si ho prostě najde, nebo spíš vymyslí či namaluje. Já se už na celou politickou korektnost opravdu vyprdnu. Je potřeba už říct nahlas: ´hele lidi, nezbláznili jste se?" řekl k tomu před časem ParlamentnímListům.cz  Landa.

„Ratolesti zdědí vohlodaný kosti, a pak to tu rupne a nebude chleba," zpívá Landa. I k této problematice promluvil již dříve. „V naší zemi se zastavila většina výroby a vývoje. Když už, tak už jsme pouze montovnou a prostředkem levné pracovní síly pro nadnárodní firmy. Je jen pár výjimek. Kolaps globální ekonomiky může způsobit obrovský rozvrat," upozornil zpěvák.

Čtěte také: Dan Landa: V Česku již není svoboda slova

Islamizace a imigrace. Katedrály vs. mešity

„Minaret staví v lůně katedrály, nezůstane nic, tak jak bylo dříve brzy pozná ovce, že jí lhali, krásnej dům se promění v chlívek. Pak přijde zákon sejmout ze stěn kříže a všechny symboly v ohni spálit umělý Evropan je všeobjímající, zřící a skvělý přehled mající," je text druhé sloky.

Daniel Landa zde naráží na nebezpečí imigrace a islamizace Evropy. Před časem upozornil, že v islámu je množství bodů, které se neslučuje s našimi tradičními hodnotami, například, že v islámu má žena menší hodnotu než muž.

„Je to natolik odlišná kultura i co se týče zásadních otisků, jako jsou mešity, šátky a podobně, že její šíření není něco, co já bych si přál. Nepotřebuji, aby kdokoliv  v Česku jednou zatoužil hromadně uplatňovat šaríju. Idea umělé výroby multikulturního státu je možná pro někoho lákavá, ale do budoucna je v důsledku stejně utopická jako komunismus. Nechci, aby se děti mých dětí museli opět potýkat s nábožensko etnickým násilím ve vlastní zemi. Případ Kosovo mě děsí," varuje skladatel.

Ve své písni se dotkl i toho, že Rada Evropy požadovala po evropských státech, aby křesťanské kříže nevisely na stěnách škol. Některé muslimské organizace dokonce uráží kříž na národních vlajkách Británie, Norska, Dánska či Švédska.

Mačety

„Místo toho aby byla hodná, bere lůza mačety a sbírá skalpy. A než by se navodila diskuze plodná, aby ses bál vyslovit Bílý Alpy. Správný názor zase předepíše říše, donutí nás tančit i s trním v zadku. Učíme se opětovně křičet tiše, fízlové už bydlí přímo ve sluchátku," zpívá se ve třetí sloce. Zpěvák tu patrně upozorňuje na mačetový útok Romů v Novém Boru.

Jakoby byl prorokem, tak v rozhovoru, který vyšel již 4. května, Landa řekl, že v první řadě by měl stát ochránit občany, kteří chodí do práce a platí daně, aby se z těch daní mohly případně platit programy, jak integrovat nepřizpůsobivé skupiny do společnosti.

„V množství těch případů bych postupoval mnohem razantnějším způsobem a demonstroval bych v těch problematických místech státní moc podstatně razantněji, aby pak nedocházelo k tomu, že skupiny z krajního politického spektra využívají slabosti státu, aby se zviditelnily a aby se prezentovaly jako zachránci společnosti. Stát je tak korektní, že se staví zády ke všem občanům, kteří jsou vystaveni nepříjemnému sociálnímu tlaku svých sousedů," řekl Landa.

Dá se říci, že se vše bohužel vyplnilo. To, že mačetový útok nebyl klasifikován jako pokus o vraždu, ale jen ublížení na zdraví, bylo široce kritizováno napříč politickým spektrem a napjaté situace na Šluknovsku skutečně využívá Dělnická strana sociální spravedlnosti ke své propagaci.

Velký bratr a dluhy

O „fízlech ve sluchátku" již Landa také hovořil: „Všichni znají náš pohyb, mohou zjistit, s kým hovoříme po telefonu. Budoucí evropská totalita může být opravdu dokonalá. Žijeme v zemi, kde poslanci, tedy zákonodárci hovoří o tom, že mluvit do mobilu není bezpečné. Není to neuvěřitelné?"

Další sloka již snad nepotřebuje ani komentář. Hodnotí ekonomickou situaci, zadlužený stát a příchod hospodářské krize: „Gilotina dluhů nad hlavou cvaká lid mrazí v zádech jak zvěř před bouří. Dlouho kobra králíka láká dostane cejch darebáka kdo se vzbouří. Banky až budou chtít prachy zpátky, šedá nouze bude lítat ulicemi až nám dojde krev na poslední splátky, seberou nám pod prdelí celou zemi". „Vstávej! Rytíři už jsi dlouho spal. Přišel čas abys osedlal. Schází nám král," apeluje Landa na rytířství v každém z nás.

Rytíř a král

Jde o motiv, který se v jeho písních objevuje častěji. Například ve skladbě Blaničtí z alba Neofolk.  „Ta pověst o blanických rytířích je velmi pěkná psychoanalytická skrývačka, protože když vezmeme horu Blaník jako hlubinu duše, tak ten vzkaz je jasný a jednoduchý: v případě, že bude českému národu nejhůř, tak se v každém Čechovi musí probudit blanický rytíř, tedy rytíř se všemi vlastnostmi  a ctnostmi rytíře, a pak tváří tvář takovému rytíři bude každému nepříteli úzko. Včetně těch nepřátel,jako jsou závist, lenost, poraženectví a podobně. Takže nejde o vnější nepřátele, ale myslím si, že nás nejvíce likvidují naši vnitřní nepřátelé, tedy naše vlastnosti," vysvětlil symboliku blanických rytířů.

Čtěte také: Daniel Landa: Blaničtí rytíři zachrání národ, když je v sobě probudíme

Píseň Modlitba za krále je spíše lyrickým povzdechem, že nám chybí král, který by dobře spravoval zemi. Opět je to podobný motiv jako z písně Blaničtí, kde se zpívá: „Není lid a není král, jenž by zemi zachoval..."

Vozová hradba

Turné, které proběhne v listopadu, se jmenuje Vozová hradba. Vozovou hradbu používali husité jako obranu proti těžké jízdě křižáků a rytířů. Je to ale i název písně proslulé skupiny Orlík z desky OI, v níž se například zpívá: „Ten, kdo spatřil, hradbu z vozů, nepřekročí českej práh!"

Na propagačních plakátech turné je vzkaz fanouškům: „V době, kdy globalizace pohlcuje a rozpouští evropské národy, hodláme pozvednout prapor. Přestože se nás někteří snaží umlčet, budeme hlasitější a hlasitější. Jsi Čech, tak si toho važ." Vzkaz je jasný: nebát se bránit vlastní národ a nebát se říct to hodně nahlas. I proti inkvizici politické korektnosti.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Lukáš Petřík

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

To Rakušan nechtěl: Ve věci migrace úder z nečekané strany

13:22 To Rakušan nechtěl: Ve věci migrace úder z nečekané strany

Ministr vnitra Vít Rakušan neříká české veřejnosti pravdu o migračním paktu. Tvrdí to už i koaliční …