28.4.2011 20:56 - Naštvaní a znechucení jsou lidé, kteří museli nedobrovolně odejít z papíren v Loučovicích na Českokrumlovsku. Takzvané reformy totiž právě z nich díky nápadům ministra práce a sociálních věcí Jaromíra Drábka (TOP 09) udělaly chudáky.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
kupredu leva dejte nam chleba mi mame hlad, , 29.6.2011 16:23:18
cosi myslite ze na chudi lid velki byc na vas byto melo platit dejte praci a pak mluvte nesmisli ja vam dam muj plat 9000 pro 2 osoby platte najem a vy me dejte svuj plat tak me najdete praci a vsem coji nemaj aplat jak nemecku pane chitrej most
Asociál Drábek, , 12.6.2011 19:16:43
Samozvanec Drábek si myslí,že si tady může dělat co chce,že je vítěz voleb až na to,že ho skoro nikdo nevolil a Kalouska
taky ne.Jen,aby jednou nemuseli zkládat lidu této země účty.
Stačí málo a přeskočí jiskra.....
Re:Asociál Drábek, , 30.6.2011 18:35:14
Už se to blíží, rok 1956 Maďarsko.....sloupů je tu dost.
proč jen pisete konejte ,ne teoreticky pisalcky a praxi vysvětlím, , 5.6.2011 21:47:35
Drabka nechci kritizovat to je moc slabe slovo ale odsoudit a to nejtvrdsím trestem potreboval by aby se dostal do role chudeho člověka i jeho rodina on asi zrejmě rodinu nema ,ani děti a pokud ano tak jsou taky chladnokrevny jak jeho otec je to nejchladnějsí politik vsech dob jako 1.politika by měli vyhodit jeho i s trestem vsak na ně dojde ty jeho reformy nejsou ku prospěch občanu teto zemi nybrz chce větsinou občanu toho to statu zahubit at to stojí co to stojí nemuze mít zadny cit v sobě ani lidckost ani moralní zodpovědnost vuči občanum kdyz chce ublíziot i postizenym dětem tak co to je za člověk je to hyena na ktereho dojde občane te toho to statu by si měli uvědomovat co děla a chce prosadit měli by jít do ulic jak v roce 1989 a ukazat silu a jako 1.vyhodit jeho a hned 2.Kalouska a Klause,a Nečase ale občane jen písou a kritizujou to je nic platne musíme spoločne a to jednotně konat a nebat se a vyrazit do ulic pred parlamentem a vladou a dat jim jednoznačně najevo zeje nechceme ze to jsou chladnokrevne Biokraticke Kapitalisticke lidi bez moralního charakteru vuči občanum teto země ,a to i vuči postizenym,at uz se jedna o starsí lidi nebo děti tak co jsou zač chladokrevne Hyeny kterym jde jen o moc a sve koryto protoze pokud by chtěli učinit něco kladneho vuči občanum teto země zě by to bylo jen ku prospěch občanu te to země ale to je opak je to vykoristovaní a chtějí uvrhnout občany do propasti bídy a to bez ohledu jake nasledky stoho vyplynou napríklad rozpad rodiny rozvracení rodiny a jine co pak si nejsou vědomi ze tak činí proti vuli občanu ze si takovou Biokratickou reformu nepreji ze nemají sanci dalsí volby vyhrat tak ze si budou chtít co nejrychleji co nejvíc nakrast aby po skončení 4 leteho mandatu si mohli co nejvíce s imunutou nakrast a pak s velkym finančním Kapitalem v klidu podnikat tomu se rika zlodějna s imunitou pro to ze kdyby vysliseli občane tohoto statu a chtěli opravdu něco pozitivního udělat pro občany tohoto statu tak by se podridili občanum co si prejou a pak logicky by měli sanci pri dalsích volbach získat dost hlasu aby se dostali do parlamentu ale i pres to ze moc dobre vědí ze pri dalsích volbach nemají zadnou sanci a hlavně Drabek tak činí pokladami si otazku co to je za Logiku asi 4 roky s imunutou si nakrast a pak jít sim v klidu s velky finančním kapitalem podnikat jinak si to nemuzu logicky vysvětlí jednoduse prořč tak činí kdyz vědí ze za necele 4 roky neuspějou a pri tom by mohli uspět kdyby chtěli vyslyseli by občany co si prejou ze si takovou reformu nepreji ale udajně dle slavnych púolitiku vladní reforma je nezbytně nutna to uz tvrdí od roku1989 utahnout si opasky a kazda vlada to svadi na tu predchazejících pritom ty politicky si jen prevlekají kabaty príklad Kalousek nejdríve byl ve straně KDU ČSL a kde je tet .Tím to vyzyvam aby vsechny občane te to zemi a to statu Č.R. vysli do ulic a vyslovili svuj demokraticky nazor ze takovou vladu si občane nepreji a at podají demisi at odstoupí podme do ulic a nemluv me jen o tom ale konej me az odborari usporadají stavku tak se pripojme a vyzveme nejvíce občanu to ho to statu a vyjdou do ulic a ukazou svou sílu to je jednina nase obrana a to svrhnout současnou Biokratickou chladnokrevnou vladu Vazene občany konejme a pripojme se k odborarum az naplanujou dalsí stavku spozdravem Apacel
Ministru Drábovi, , 2.6.2011 17:33:10
Ty svině Drábe, rozkradači státních peněz, nás, budeš okrádat a sami si budete peníze přidávat!!! Ty kurvo prohandlovaná, kde ses vyloup. Defenesrtraci na vás a to si piš ,že to brzo rozjedem. Měli by ti někoho z rodiny utlouct aby sis ty svině uvědomil, jak se žije.Lidi pustíme se do toho!!!!!!!!!
Nevyplacení mzdy ..., , 1.5.2011 9:22:26
... se dá řešit i jinými právními postupy (exekuční řízení apod.) než nataženou rukou na úřadě.
Ki¨kin, fašistoidy a "vlastence" spojuje přátelství Kočičí pracky!, , 30.4.2011 23:58:03
Táňo, krávo zasraná! Z čeho si mají lidi šetřit?
Klausovská lůza se o svoje "voliče" postará!
Vidět, jak se Klaus spojuje s mafiány z VV, protože
jeho syn je zaměstnancem firmy Víta Bártym, další
syn má co činit s ministrem školství!
Proto dočasný kastelán Hradu nepřijal demise ani
jednoho z mafi VV. Kikiny a spřízněnci se dali dohromady!
Vidíme to i na přátelství Ladislava Bárty, fašisty a
antisemity s O0DS!
Kdo seje vír sklízí ...., , 30.4.2011 22:59:48
Tohle dopadne všelijak, jen ne dobře a rozhodně ne sametově....
Političtí důchodci dostali statisícové odchodné, i když pro stát pracují dál , , 30.4.2011 21:17:35
Někteří neúspěšní uchazeči o sněmovní křesla jsou svým způsobem klikaři. Ačkoli je voliči poslali do polit. důchodu,odnesou si statisícové odchodné,ačkoli dál budou pracovat ve službách státu. Tj.příklad bývalého místopředsedy sněmovního výboru pro obranu Michaela Hrbaty(ODS).Přes voličské síto neprošel,nyní sedí na ministerstvu obrany coby náměstek se stotisícovým platem,přičemž koncem srpna dostane 359 555 korun hrubého jako odchodné za své čtyřleté poslancování. Za týden vyprší 3měsíční lhůta,po jejímž uplynutí mají bývalí poslanci nárok na odchodné.To ale za předpokladu,že v té době nezískali jinou ústavní funkci.A tu Hrbata nezískal, byť zůstává dále na politickém výsluní.Není ústavním činitelem,nýbrž úředníkem. Ve službách státu zůstává i bývalý poslanec a exministr Topol.vlády Martin Říman (ODS).Nyní zakotvil v dozorčí radě ČEZ,je i šéfporadcem premiéra.Odchodné dostane 294 720 hrubého.Byl řadovým poslancem, proto méně. Do dozorčí rady ČEZ zamířil i exministr financí Eduard Janota s 225 tisíc korun hrubého. Odchodné přisuzuje bývalým poslancům,senátorům i ministrům zákon o platech ústavních činitelů. Počítá se z výše posledního platu,který brali ve funkci plus násobek ukončených let ve Sněmovně, tedy až 5 platů za celé volební období. Odchodné dostanou i ministři Fischerovy vlády. Týká se to Ruth Bízkové(přes 100tisíc) a Petra Šimerky(225 tisíc),kteří se vrátili do náměstkovských funkcí na ministerstvu ŽP a práce a sociálních věcí.Dva platy má i exministr obrany Barták. Snopek(KSČ),který usiluje o zvolení do Senátu, dostane 313 tisíc.Přes 560 tisíc dostanou někdejší místopředsedové Sněmovny Jan Kasal (KDU-ČSL) a L.Talmanová ODS)... http://www.novinky.cz/domaci/208952-politicti-duchodci-dostanou-statisicove-odchodne-i-kdyz-pro-stat-pracuji-dal.html
Re:Političtí důchodci dostali statisícové odchodné, i když pro stát pracují dál , , 30.4.2011 21:49:43
Nejlepší cesta je defenestrace.Lidé dejme se dohromady spojme se a jdeme na ně!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Političtí důchodci dostali statisícové odchodné, i když pro stát pracují dál , , 30.4.2011 21:24:59
mafie je jen slabej odvar. toto je mega chobotnice kam se podíváš samej průser. I ti co se tam dostali jsou průser :(((((
Ministru Drábkovi radí Pavel Hroboň, » mozek « Julínkových reforem, HROBAŘSKÁ PRÁCE ZAČÍNÁ, , 30.4.2011 20:57:22
Členem týmu poradců ministra J. Drábka (TOP 09) se v minulých dnech stal Pavel Hroboň, někdejší náměstek exministra zdravotnictví Tomáše Julínka z ODS. Týdeníku Ekonom to potvrdila mluvčí ministerstva. Hroboň byl spolu s nedávno odvolanou náměstkyní ministra zdravotnictví Markétou Hellerovou médii označován za »mozek« Julínkovy reformy zdravotnictví. Nový poradce má Drábkovi radit v oblasti dlouhodobé zdravotně sociální péče a jeho úvazek na ministerstvu 80 hodin měsíčně. Dalším poradcem je Stanislav Motyčka, člen předsednictva TOP 09. Motyčka je od roku 1984 ústředním tajemníkem občanského sdružení Společnost přátel žehu. Je rovněž soudním znalcem pro obor služby se zvláštní specializací na pohřebnictví. V poradenském týmu má mít na starosti oblast sociální problematiky seniorů a jeho úvazek bude rovněž 80-tihodinový ..... TITO PORADCI TAM NEBUDOU ZA MALO PENEZ. Jak bude řešit vysoké náklady na léčení , péčí seniorů přítel žehu a znalec pro pohrebnictvi ? ? ? Nabízí se i myšlenka, jakým asi způsobem bude chtít MPSV ušetřit na důchodech ??? A CO HROBON - Ničitel ministra zdravotnictví jen přeběhl na místo ničitele pro ministra sociálních věci. Životem nezkušený člověk, jako on a jeho nadřízený ministr prokazuje, že mládí vpřed. To už zde praktikovali komunisté po r. 48, aby zavřeli pusu těm, co něco uměli a jak jsme pak dopadli. Další ničitel v dějinách národa. Větší pohrdání zničenými lidskými životy jsme doted neviděli. Drábek sám nevěří tomu co dělá protože tomu ani nerozumí. On se naopak těší jak vše zlikviduje a nediskutuje o tom s ekonomy ani odborniky v dane problematice (social. sluzby, lekari, svazy postizenych...)
Re:Ministru Drábkovi radí Pavel Hroboň, » mozek « Julínkových reforem, HROBAŘSKÁ PRÁCE ZAČÍNÁ, , 30.4.2011 21:04:57
No nazdar, co jestli ten přítel žehu, který bude mít na starosti problémy seniorů, se společně s hrobařem Hroboněm, zaměří na rychlé snížení stavu seniorů v této zemi? Současná politika tomu nasvědčuje. :((( Začínám se třepat, blíží se mi odchod do důchodu. Hrobař s přítelem žehu nedovolí, abych si příliš dlouho užíval zaslouženého důchodu. To jsou konce, zvlášť když nad tím dohlíží DRÁB :-((
CHAOS V EKONOMICE DIKY DRABKOVI !, , 30.4.2011 20:49:23
ZVYSENE DPH A DALSI USPORENE PRACHY NA DUCHODY NEPUJDOU !!!!! TO JE DALSI TUNEL NA OBCANY TOHOTO ZKURVENEHO ZLODEJSKEHO STATU !!! VEDETE NAS DO FEUDALISMU S KAPITALISTICKYMI PRVKY AKTIVNIHO VYDIRANI A SDIRANI Z KUZE ZEBRACKYCH ZAMESTNANCU-OTROKU. VSECHNY BEZBRANNE OBCANY ZENETE POD MOSTY A NA DLAZBU. NESTITITE SE ANI ZDRAV. POSTIZENE HNAT ZNOVU DO USTAVU JEN ABY BYLO CO KRAST PRO BAKALU, CHRENKA, PITRA, KREJCIRE, REBICKA, TOPOLANKA !!!!!
Pane Drábku a slavná vládo, , 30.4.2011 20:18:36
Ještě několik týdnů a celý parlament bude defenestrován toto si mi lidé už nenecháme půjdete tam kam patříte.Jste tu pouze pro sebe a nikoliv pro národ proto se lid rozhodnul sváma zatočit a vyhodit Vás z křesel..........................
Nikdo nemyslí na zadní kolečka, , 30.4.2011 18:31:53
Kdyby pořád nebyli lidé nepoučitelní, nežili z ruky do huby, nekupovali kdejakou blbost, nezadlužovali se, ale naopak si trochu šetřili. Tak by si nemuseli při prvním karambolu, který je postihne půjčovat na základní potraviny. Tady se ale lidé pořád spoléhají na stát, místo na sebe.
Re:Nikdo nemyslí na zadní kolečka, , 30.4.2011 21:15:21
Ty si kráva nebeská asi máš solidní plat a nepřemýšlíš, že v takových papírnách asi průměrnou mzdu nemají a když maj děti tak z čeho maj šetřit ty náno pitomá.To je asi stejný jako když ty vládní hovada s těma svejma platama řeknou, že si máme měsíčně šetřit 2000 na penzi.Kdo na to dneska z obyčejných lidí má když ty platy jsou tak mizerný. Nech se rovnou vyšetřit na psychiatrii asi to potřebuješ máš měknutí dutiny co ti sedí na krku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Propuštění bez příspěvku.....a kde na to vzít, že???, , 30.4.2011 18:09:21
dodatek
.je sice pravdou, že nejhůře je n tom Irsko, které má rozpočotvý deficit vysoký - 33%, pak Řecko s rozpočovým deficitem 11%, Velká Británie 11%, Španělsko 9,5%, a následuje naše republika s 5% v rámci zemí EU. Jěště chvíli a budeme na tom daleko hůře. Není to sice katastrofa,ale může být. To, že je republika vnitřně rozkradena není co dodat.
Propuštění a bez příspěvku, , 30.4.2011 18:03:23
Co se děje v této zemi je totální katastrofa. Co více psát??? Začalo to provatizací a končí to důchodovou reformou.
Politici si vyměňují jen pozice. Jde jim jen o prachy.
Největší zadlužení země:" od roku 1995 - piovatizace včele vlády p. Klaus, další zadlužování rok 1998 - včele vlády Tošovský, Zeman, od roku 2000-2005 ve vládě Zeman, Špidla, Gross (kdepak asi vzal(i) tolik milionků na domeček v zahraničí??), od roku 2006- Gross,Paroubek a Topolánek (to se jezdilo na výlety státním letadlem..) od r. 2007- hráli velkou roli v zadlužování Topolánek a Fišer. No a čemu to asi nasvědčuje??? Rozkradení majetku. Ať byli komunisté jací byli,ale takové dluhy vládě nepředaly. Ve vládě jsou stále stejní politici. Není už třeba konečně je vyměnit??? Co myslíte???
Zmetek Drábek, , 30.4.2011 16:28:25
Drábek je největší šmejd, jaký v této republice mohl narůst. Měli bychom ho hnát s vidlema co nejdříve, neboť je ještě schopen nadělat více leváren, než si umíme představit.
Co jste si zvolili,to máte......., , 30.4.2011 11:50:31
Dali jste hlasy Kalouskovcům?Dali jste také hlasy odesákům?Byli jste volit?Tak si nestěžujte.Dělňas zlatého padáka nikdy nedostane,ten je jen pro novodobé papaláše i když za sebou nechají stamilionové dluhy.Nebuďte stádo ovlivněné pravicovou propagandou a volte levici.Jinak skončíte v pastouškách a starobincích.
Re:Co jste si zvolili,to máte......., , 30.4.2011 19:28:00
POD MOSTEM a ne ve starobincich,ty Modra pakaz zrusi.
Re:Co jste si zvolili,to máte......., , 30.4.2011 15:48:45
http://vtipy.netroof.eu/item/5042/kam-to-kracis-cezsko/
odfláknutá práce, , 30.4.2011 10:49:04
A v tomto případě bych nechal zaplatit to odstupné těm lidem ty politiky, kteří schválili tento zákon, který je vlastně paskvil... A takhle kdyby to pokračovalo, tak by si ti šašci nahoře dali konečně pozor co schvalují a jak to schvalují. Jinak 7. května jsem na náměstí taky...
máj, , 30.4.2011 9:31:38
lidi neneche si to líbit pojďte 7 května na nám. Jana Palacha v Praze ve 14 hod je tu demonstrace pokud nás bude hodně tak to bude jen dobře
Re:máj, , 30.4.2011 16:32:09
Bojím se, že i kdyby nás bylo milion, tak tato vláda se jen otřepe, neboť má hroší kůži. Říká si, dobrý každý den. Musíme je vykopat přímo z vlády, jinak se budou poturtelně usmívat dál a dál škodit!
Takto si vláda váží pracujících, , 30.4.2011 7:50:27
...a cikán, který v životě neodpracoval ani hodinu má svoje jisté. Když je to málo, stačí pár naučených vět o rasismu, a hned se najde nějaký další příspěvek. To je tedy hnus!!!
Re:Takto si vláda váží pracujících, , 30.4.2011 14:41:28
cikán kterýmu nikdo nechce kvůli předsudkúm dát práci je nucený brát hmotnou nouzi ve výši 2200 kč ,šíříte tu lži a neházejte vinu na cikány co jste si zvolili to máte,křičíte na špatném místě cikán by byl poslední kterýmu by bílý dal něco navíc ,dávky vypočítává počítač ,žádná úřednice to neovlivní ,uvidíte jak dlouho budete štastní ze soc.dávek pokud člověk neprožije nepochopí a lhaní to vám jde dobře
Re:Takto si vláda váží pracujících, , 30.4.2011 16:13:42
Nekřičím na špatném místě. Tady je jasně vidět vládní podpora pro ty, kdo daně odvádějí, a pro ty, kdo na nich parazitují. Člověk, který pracoval, je státem okraden, parazit má svou dávku jistou. To je spravedlnost, co.
ten, , 30.4.2011 7:29:36
udělá žebry z celého národa, vyjma modré mafie a Kalouskových zlodějů, připravte se výdej žebrackých holí a mošen bude proveden pod dozorem vrchního zloděje Miroslava Kalouska, v příštích měsících.
Zase ceny energii, , 30.4.2011 7:19:01
Jak je to možné,že zase se zdražuje eletřina? Copak oni nemají žádné zisky?Proč mám já ze svého duchodu připívat na různé akcionáře!Kdo přidá mně?Mělo by se zjistit,jak hospodaří vedení!Naco máme vládu?
Re:Zase ceny energii, , 30.4.2011 12:00:29
To je právě to svinstvo.Temelín se posstavil za státní prostředky,tedy z našich daní a z naší práce.Prospěch má však jen manažerský tým a gen.ředitel Temelína.750.000 měsíčně je silně přemrštěný plat.Ovšem,občas něco udrolí pro ODS /školu Klausova syna/pan generál nikoliv ze své kapsy ale ze zisku,čili z našeho,protože Temelín je j e š t ě náš!!!
pimprdlovy tiatr, , 30.4.2011 5:48:00
jen vic takovejch podrazu a snad teprv pote vemou lidi vidle a poženou tu svoloč až do atlantiku ty jejich reformy to je ukazka diletantu kteři umi jen škrtat a nic pozitivniho vymislet
Zase ceny energiíí, , 29.4.2011 22:20:59
a neříkal jsem, že ceny energii povedou k zavádění poplatků u řezníka, protože většina z Vás si tam chodí už jen čuchnout a za víc vyvětráte než nakoupíte!:-))
http://politikahumorem.webnode.cz/
ten debil s tupátkem, , 29.4.2011 19:26:05
na té své asociální palici nemá mandát o ničem rozhodovat
lidi je ve více jak 70ti % nechtějí a na to budou muset
brát zřetel jinak bude násilí
Re:ten debil s tupátkem, , 30.4.2011 11:27:33
Téměř 100 % lidí chce co nejméně pracovat a mít se dobře . Co s tím uděláte ?
Re:ten debil s tupátkem, , 30.4.2011 13:15:17
Ty debile ty dřeš za 8000-11000 Kč hrubého jak si přejí naši novodobí kapitalisté?
Re:ten debil s tupátkem, , 30.4.2011 11:56:07
Tak to se asi strhali prací Kožený,Řebíček,Bakala,Kelner a mnoho dalších,že?Nebo jim spíš Klaus s ODS vytvořil podmínky a zákony aby mohli beztrestně oloupit stát?
Re:ten debil s tupátkem, , 30.4.2011 13:20:28
Zavřít všechny včetně Nečase a Kalouska kradli na ministerstvu obrany.
Je to jak u DPH, , 29.4.2011 19:17:14
Když vyfakturujete peníze jako podnikatel obvykle do měsíce musíte zaplatit z této částky 20 %, přestože jste nedostal zaplaceno. A Jak Vám stát pomůže s vymáháním pohledávky ? Nijak
Největší, , 29.4.2011 17:27:39
asociálové ministry v Ministerstvu práce a sociálních věcí.Ministři za t.zv.pravicové strany.Petr Nečas z ODS do roku 2009 a jeho nástupce po volbách 2010,Jaromír Drábek,TOP 09.Tvorové bez jakéhokoliv sociálního cítění,natož soucitu s potřebnými.S lidmi,kteří nemají sebemenší vinu na rozvráceném průmyslu a zemědělství v našem státu.Dovedli to polistopadoví představitelé opravdu tam,kde jsme si to ,cinkající v roce 1989 klíči,ani v tom nejhorším snu nepředstavovali...
Drábku:Vondrova večeře stála 10 000 tis.Kč,, , 29.4.2011 17:17:13
když prezentoval s knížetem za předsednictví EU blahobyt Čechů.Jak se ti s nimi sedí ve vládě?
Pověsit je!, , 29.4.2011 17:01:35
Všechny je šmejdy pověsit! A toho hajzla Drábka jako prvního! Levej jako šavle krysí tlama jedna! A potom pokračovat Kalouskem, Nečasem a dalšíma! Lidi probuďte se a vemte zbraně do rukou! Žádná sametová revoluce, ale pořádně krvavá, aby si to ti hajzlové dobře zapamatovali co se stane, když budou okrádat lidi!
Re:Pověsit je!, , 30.4.2011 0:38:04
Na vsechny dojde! Lide si ta jmena pamatuji. Potecou potoky krve. Vycistit to od vseho toho "lidskeho" svinstva.
Drábek, , 29.4.2011 16:59:29
Konečně někdo nahlas říká, že zákon o zaměstnanosti je paskvil. Vše co doposud Drábek vymyslel je paskvil. Mělo by s o tom hovořit více a do hloubky, aby se vidělo , co ten člověk se svými odborníky vymýšlí. Přišel z hospodářské komory a všechny kroky, které dělá ,dělá proto aby podnikatelé to měli snadnější. Z fondu ESF může zaměstnavatel na nezaměstnaného dostat až 24 000 měsíčně pokud dotyčný do takového projektu nastoupí přes ÚP.Může mi někdo vysvětlit jak může být taková firma konkurence schopna když ji k tomu nic nenutí a řada z nich žije jen z takových to projektů? A proč myslíte ,že se centralizovaly úřady práce, proto aby se tyto peníze pěkně pohlídali pro své známe, kteří mají takovéto firmy. Ten zákon nemá ani hlavu a ani patu a žene lidi do dluhové pasti.Pokud sleduji co má Drábek v plánu se zákoníkem práce a novelou zákona o zaměstnanosti od roku 2012, bude hůř. Nekolidující zaměstnaní ,to je práce na černo a z toho vyplývá prázná státní kasa, která se bude doplňovat jinde.
Drábek udělal žebráky, , 29.4.2011 14:53:39
z propuštěných zaměstnanců papíren v Loučovicích. Komunistická pakáž udělal žebráky z českého lidu! Co je horší?
Re:Drábek udělal žebráky, , 30.4.2011 12:41:56
Komunisté jsou především ve stranách jako je ODS, TOP 09 apod. Většina těch lidí prostě jen převlékla po 89tém roce kabáty. Ale to je snad jasné.
Re:Drábek udělal žebráky, , 29.4.2011 15:54:23
No to je jasný. Přece prasata kapitalistický.
Loučovice, , 29.4.2011 14:22:56
Také se Vám občané Loučovic dobře kouká na odporný ksift podkana Drábka? A to jen malý náznak tak tato vláda ožebračí celý stát. Držím Vám palce, aby jste to nějak ustáli. Tak si ho tam pozvěte, jistě je k dispozici dostatek chlapů, kteří by mu zdarma poskytli plastickou operaci toho jeho hnusného, odporné ksiftu!
Už aby tato zkorumpovaná vláda padla, , 29.4.2011 10:30:46
Ten Drábek se směje jako nějaký idiot, a on vlastně idiot je. Je to darebák, který ožebračuje lidi a ještě se tomu směje. To již potřebuje opravdu vellkou demonstraci a celou vládu vytáhnout na cho´dník a tam je přinejmenším zfackovat, aby pochopili, a z vlády odešli. Jsou to všichni zkorumpovaní darebáci.
Re:Už aby tato zkorumpovaná vláda padla, , 30.4.2011 0:47:46
Jaromir Drabek ministrem prace a socialnich veci? To je vysmech. Opravdu to ten clovek mysli vazne, nebo je to takovej otrlej parchant? SAKRA lidi,probudte se! Cela soucasna vlada jde proti celemu narodu!
LIDI VÁM NAČECHRAJ MODRÉ PEŘÍ , ALE KLACKAMA - DOČKÁTE SE , MILÍ MODŘÍ KAMARÁDI, , 29.4.2011 10:26:15
V roce 1990 jsem Vám věřil a v roce 1991 jste se modří papoušci nepěkně vybarvili a věřili Vám už jen zločinci...čau na náměstích...
pár zlodějských mafiánských špín terorizuje většinu národa, , 29.4.2011 10:04:21
pár zlodějských mafiánských špín terorizuje většinu národa,A TEN NÁROD SE DÁL NECHÁVÁ ZLOČINCI OKRÁDAT - divný národ
podpora, , 29.4.2011 9:56:26
Pracovnici zkrachovalé firmy UNIPLET TREBIC nedostali 6 platů. Díky zákonům v této zemi se teď zmítáme na hraně životních nákladů. Takové podníkání má v naší zemi zelenou. Jak můžou naše zákony dopustit práci zadarmo a není to trestné!!!!!! Zkuste dělat 6 měsíců zadarmo. Díky pane ministře.
co čekáte ,když volíte pravici nebo nevolíte ? soucit? , , 29.4.2011 10:02:03
co čekáte ,když volíte pravici nebo nevolíte ? soucit? tohle si občané zavinili sami ,že tu vládne asociální mafie ,jako zástupci korporací a oligarchie - u mafiánů hledáte porozumění .......? ti vám likvidují poslední zbytky zákoníku práce ti vedou zemi do 19 století a sebe k neomezené moci
Re:co čekáte ,když volíte pravici nebo nevolíte ? soucit? , , 29.4.2011 11:11:10
Přesně tak. 20 let platili daně a teď nedostanou podporu jak v Ugandě. Kdo nevolí volí pravici.
Re:co čekáte ,když volíte pravici nebo nevolíte ? soucit? , , 29.4.2011 11:20:34
Jakých 20 let člověče platili daně, daně začne platit člověk okamžitě co začne pracovat což někteří dělají už i 40 let.
je zajímavé,že ti,co nejméně vydělávají,také nejméně, , 29.4.2011 9:39:25
myslí na "zadní kolečka".ti bohatší samozřejmě nemusí.lidi nemají žádné finanční rezervy a to je pak těžké,když najednou přijdou o práci.pro ty,co se tady hned do mě obují,neříkejte mi,že někdo,kdo pracuje si není schopen odložit měsíčně alespoň směšných 1000 na horší časy.samozřejmě,pokud splácí loňskou dovolenou v egyptě,plasmu 110cm,nebo nové auto,pak to jistě nejde.
Re:je zajímavé,že ti,co nejméně vydělávají,také nejméně, , 30.4.2011 13:25:19
Ty idiote otázka je za kolik precuje???
Peněz je dost!, , 29.4.2011 9:14:46
Stačí si je vzít nazpět, od Grosse, Bakaly, Vondry, Béma, Vesecké...mám pokračovat???
pár zlodějských mafiánských špín terorizuje většinu národa , , 29.4.2011 9:13:13
ods=top=vv = zodpovědná vláda korupční mafie
Kalousek toplidovci09.cz,Kocourek tunel pozemků v Uhřiněvsi 2005,Nečas -Švýcarské konto mafie ODS se 170 miliony-sekretářka milenka výlety úředníků mpsv do luxusních hotelů předražená školení,Vondra -Promopro 300 mil,lobing Pandury 3 krát předražené-podvod s Entropou,Drobil šéf dozorčí rady českých lesů- série korupčních kauz,Fuksa -Kašák půlmiliarda v háji na Příbramské radnici - Jankovský VV Ikem,Trautenberk - se sám přiznal ke korupci za miliardu , a ti ostatní jim tiše kryjí záda ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
ZABIJTE TU ZRŮDU DRÁBKA !!, , 29.4.2011 9:02:36
nebo mi ho přivezte já ho ubiju vlastníma rukama !!!
Re:ZABIJTE TU ZRŮDU DRÁBKA !!, , 29.4.2011 9:13:05
Tak. tak, tentokrát je třeba nechat samet stranou, nebo pak zas tyhle kryse odněkud vylezou.
proč se necháváte TERORIZOVAT krysí tlamou mafie Top09? , , 29.4.2011 8:29:43
proč se necháváte TERORIZOVAT krysí tlamou mafie Top09? ten kdo už nemá co ztratit at to jednoduše vyřeší, takovýmu nadávání se ty špíny zlodějský jenom smějí
Re:Asociál, , 30.4.2011 0:54:40
Taky na neho dojde! I kdyby odjel treba do Indociny,v misce ryze tam bude na nej cekat jeden z nas aby ho sejmul.
Pro obyčejné lidi bude hůř., , 29.4.2011 6:42:10
A víte co vám v takové situaci řekne pan Drábek od 1.1.2012 Požádejte o sociální dávky děti a nebo neopak děti rodiče protože i když se o tom prozatím mlčí tak pan Dráááb chce prosadit od 1.1.2012 že člověk který stratí práci tak nejdříve musí požádat o sociální dávky rodinné příslušniky a teprve až rodina prokáže že také jaksi nemá z čeho platit tak teprve potom vám odsouhlasí úřednici sociální dávky.
Re:Pro obyčejné lidi bude hůř., , 29.4.2011 9:00:29
Toto opatření už je některými soc. úřady uplatňováno.Před týdnem mi zemřel syn 41letý. Nedostal ani 2020,- Kč existenčního minima, několik měsíců byl na úřadu práce. Protože jsem jako důchodkyně odmítla podrobit se šetření kvůli společně vedené domácnost ( ani trvalé bydliště u mě neměl,byl to důvod proč mu nic úřad nepřiznal.Tak jsem ho živila, ale nebral léky na tlak,protože na ně neměl, tak
dostal mozkovou mrtvici.
Re:Pro obyčejné lidi bude hůř., , 29.4.2011 11:16:31
To je mi líto přejí upřímnou soustrast.Ale k tomu příspěvku, pokud váš syn u vás neměl nahlášené trvalé bydliště tak úředníci neměli žádné právo po vás chtít prokazaní příjmu to může udělat jenom soudce ale to by zase musel váš dospělý syn na vás podat žalobu na určení výživného což je asi nesmysl a pochopí to každý na rozdíl od Drááába. A právě to chce ministr Dráááb schválit aby třeba rodiče důchodci platili sociální dávky za stát.
Re:Pro obyčejné lidi bude hůř., , 29.4.2011 17:44:58
úředníci právo měli - zákon řeší faktické soužití a ne nějaké formální fiktivní trvalé bydliště (nejlépe na radnici)
Re:Pro obyčejné lidi bude hůř., , 29.4.2011 8:01:59
Ponižující způsob. Zvláště pro lidi, kteří si byli zvyklí si na sebe vydělat. Budou muset žebrat. Odporné.
Re:Pro obyčejné lidi bude hůř., , 29.4.2011 14:01:20
Ponižující je i to, že našim mladým je vtloukáno do hlavy, že důchodci jsou vyžírkové. Kam až tohle všechno dojde. Navzájem se vybijeme, to je plán ?
Nepoučitelní, , 28.4.2011 23:30:28
Ti,kdo tady naříkají nad asociálními kousky pravicové trojkoalice, dělají stále tytéž chyby.Místo aby šli v co největším počtu k volbám a volili levicové strany, zůstanou v den voleb doma , zatímco stoupenci pravice jdou k volbám téměř všichni. Pravičáci totiž ví,že jedině tak můžou ve volbách zvítězit, neboť jich je v národě menšina. Pak se chudí nesmí divit, že bohatá menšina sestavuje vládu, má převahu v parlamentu a prosadí si vše, co potřebuje.Pochopitelně na účet chudých.
Re:Nepoučitelní, , 30.4.2011 18:41:41
A kdo myslíš, že bude pořád tkzv. chudé živit ? Socialisté, komunisté a odbory budou rozdávat, aby i každý chudý měl na auto, chatu, plazmovou televizi, dovolenou v cizině u moře. Stát zadluží tak, že se z dluhů nevyhrabeme nikdy. Prostě si musíme tady zvyknout, že stát za nás nic nevyřeší, absolutně a v ničem na něj nespoléhat, to za prvé a za druhé, že všichni nemohou mít všechno. Jsou holt lidé schopní a neschopní, zdraví a nemocní, mladí a staří a chudí a bohatí. Tak se s tím již všichni socialističtí rovnostáři smiřte.
Re:Nepoučitelní, , 30.4.2011 21:49:19
To bych pochopil, postarat se o sebe, ale nějak mi uniká kčemu pak potřebuji takový lopežnicný státní aparát
Re:Nepoučitelní, , 29.4.2011 8:29:01
O voličích levice máš soudruhu hezké mínění. Tytéž chyby přeci dělají většinou jen hlupáci a blbci. A to určitě nejsou, když Paroubky,Sobotky a Grebeníčky nevolí!
Re:Nepoučitelní, , 30.4.2011 15:13:29
Jste na omylu, český volič je nepoučitelný. Stačí ho postrašit-a to pravice umí-a český volič zapomene na vše a volí tak, jak volil minule. Češi jsou totiž národem zbabělců, zlodějů a prodejných děvek a velice snadno se jim dá vymývat mozek.
Re:Nepoučitelní, , 29.4.2011 14:05:36
No, kdyby před volbami naše "objektivní" média pořádala na Nečase stejnou štvanici jako na Paroubka, tak pochybuji, že by ti "chytří a uvědomělí" voliči ODS odésáky volili.
Re:Nepoučitelní, , 29.4.2011 8:42:07
No o voličích pravice má nyní po několika měsících normální šlověk taky své mínění - voliči pravice jsou voliči mafie, podvodníků, hochštaplerů, asociálů, šmíráků, korytářů a diletantů. Zapoměl jsem na něco ? prostě mladý, naivní a hloupí voličvolí pravicové strany a myslí si, že tyto strany udělají něco pro jeho blaho, ale to se strašně spletl a určitě nyní to vidí.
lidi se odnaučili šetřit,odložit si nějaké peníze na horší časy, , 28.4.2011 23:01:47
radši si půjčují na všechno i na drahé zahraniční dovolené a prohánějí se v nových autech na splátky.pak přijdou o práci a jsou v pr...
Re:lidi se odnaučili šetřit,odložit si nějaké peníze na horší časy, , 29.4.2011 8:05:58
Jsi asi jeden s těch asi 10 procent, kteří si ze svého platu mohou odkládat. Tito lidé vůbec netuší že u nás žije spousta lidí s platů kolem 10 tisíc a to je plat tak sotva na přežití. Prober se a zajímej se také o to kolik berou někteří lidé v továrnách a u soukromníků, pak bys mepsal takové hovadiny.
Re:lidi se odnaučili šetřit,odložit si nějaké peníze na horší časy, , 29.4.2011 9:20:02
budeš se divit ale celý život jsem makal jako zaměstnanec a od 1994 u malých soukromníčků.ani jedna z těchto firmiček nevyplácela řádně mzdy(mimochodem směšné)v termínu.teď jsem v důchodu a i teď jsem schopen si nějaké peníze odložit.když mi stát rok nevyplatí důchod,přežiju.je to jen o prioritách.
Re:lidi se odnaučili šetřit,odložit si nějaké peníze na horší časy, , 29.4.2011 6:26:45
Možná je to tvůj případ,ale podle mých zkušeností řadový zaměstnanec v papírnách většinou nejezdí v drahých autech protože i v dobách kdy firma jakž takž prosperuje mají tak akorát na základní potřeby
Re:lidi se odnaučili šetřit,odložit si nějaké peníze na horší časy, , 29.4.2011 5:23:58
To je jen ubohá odéesácká demagogie !
Re:lidi se odnaučili šetřit,odložit si nějaké peníze na horší časy, , 29.4.2011 7:00:37
... ale přece jste v kupónové privatizaci si zajistili dostatek akcií, abyste z nich nyní při ohromném hospodářském růstu, díky psudokapitalismu, klidně mohli v zimě odpočívat v teplých krajích a ještě navíc ušetřit za vytápění v zimních měsících ...
Drábku,udělal jste z nevinných propuštěných žebráky,zní z Loučovic, , 28.4.2011 21:24:13
Bobr Drábek bere svých poctivě vydělaných 150 000Kč měsíčně,co jej zajímají nuzáci v podhradí.Cožpak ovčané nepochopili,že reforma trojkolky je ožebračování chudiny,žádné oživování ekonomiky ani zvýšení státního příjmu z obnovení progresivní daně,zavedení majetkových přiznání politiků a podnikavců i ohlídání zlodějen ve státních zakázkách.Místo slibovaných nových 200 000 pracovních míst se naopak propouští a ještě trojkolka zdrbe zákon o podporách.Čest jejich zodpovědné záchranářské práci.Není čas zbavit vládnoucí chátru té nesmírné zodpovědnosti i zasloužených statisícových platů a ne brečet na pracáku,které nic neřeší?
Chátro, kde jste byli,, , 28.4.2011 21:22:37
když byly volby. Jak může vyhrát volby pravice, když většina národa je na bubně. Dobře vám tak holoto.
Re:Chátro, kde jste byli,, , 28.4.2011 22:54:23
je to pravda.ti,kterých se to nejvíc týká k volbám nechodí.a pak tady kňučí.
Re:Chátro, kde jste byli,, , 30.4.2011 18:55:31
Ne, bic hoven jsem ja! A vy jste asi poskok nektereho z tech pamrdu z vlady!
Re:Chátro, kde jste byli,, , 28.4.2011 21:53:33
Nadávali na netu nebo v hospodě. Dneska na Hyde parku na ČT24 byl politolog Tomáš Lebeda a diskutovalo se o současné politic.situaci. Ohledně voleb řekl, že lidé by měli chodit volit, neměli by věřit programů stran před volbami, ale volit co tyto strany dosud předvedly. Ještě bych dodala zhodnotit, co konkrétně udělali pro mne a co mě to přineslo.
Re:Chátro, kde jste byli,, , 28.4.2011 22:58:26
Ano, současná situace byla diskutována s panem docentem Lebedou, členem katedry politologie a mezinárodních vztahů vysoké školy Cevro.
Re:Chátro, kde jste byli,, , 28.4.2011 22:16:37
Za komoušů mašíroval k volbám skoro všichni. Teď čumí na stupidní seriály, místo aby si našli hodinu času na volby. A teď budou ta tupá hovada kňučet.
Co krysák zaseje, to sklidí., , 28.4.2011 21:20:21
Krysáku neboj se, brzy na Tebe také dojde a věř, že to nebudeš mít lehké. To co jsi zasel, také sklidíš!
Re:at Svoloc nekeca a jde si koupit banany, , 28.4.2011 21:36:24
...a nemusí stát na ně ve frontě, že pravičáci.
A proč by měl Drábek zodpovídat za to co dělá soukromá firma :))), , 28.4.2011 21:12:14
V zákoně není díra, díru mají v hlavě ti co to dávají za vinu Drábkovi. Samozřejmě, že je hovadina platit lidem co dostali odstupné dávky v nezaměstnanosti. A pokud je firma nevyplatila, je to věc sporu zaměstnanec vs firma - zrovna tak by ti idioti mohli chtít, že když jim firma nezaplatí výplatu - vřískat, že je má platit stát .Debilní socky nedokáží pochopit, že tu stát není od toho aby jim utíral prdel. Jen ať hýkají a žerou bláto, nic jiného je zodpovědnosti nenaučí.
Re:A proč by měl Drábek zodpovídat za to co dělá soukromá firma :))), , 30.4.2011 18:49:25
Anonyme, máte pravdu. To, že nedostali odstupné, není věc státu, ale jejich zaměstnavatele. Tak ať brečí a vymáhají na zaměstnavateli a ne na státu. Stát není matička a tatíček a oni nejsou malé děti.
Re:A proč by měl Drábek zodpovídat za to co dělá soukromá firma :))), , 30.4.2011 13:44:00
Ty debilní hovado tak na co máme stat?Aby se staral o pořádek,nebo aby nás okrádal,asi na to druhé, ale takový stát nepotřebujeme ten je nám k ničemu!!!
Re:A proč by měl Drábek zodpovídat za to co dělá soukromá firma :))), , 30.4.2011 18:55:35
Stát by měl být co nejmenší a ne se starat o kdejakou prkotinu v Horní Dolní. Rozhodně bychom neměli mít všeobjímající stát, který se bude o občana starat od kolébky do hrobu, jako za socializmu. Bohužel si tady na to mnoho lidí tak zvyklo, že se na stát spoléhají a sami se nesnaží svoje problémy řešit.
Re:A proč by měl Drábek zodpovídat za to co dělá soukromá firma :))), , 28.4.2011 21:39:07
Hrdinný anonyme,sundej masku a přiznej,že je Drábek strejda, bratr,nebo máte jiný blízký vztah.Rodina si má pomáhat,za to se nemusíte stydět i když je lepší být nestranný a mít vlastní názor bez vulgárnosti.
Re:A proč by měl Drábek zodpovídat za to co dělá soukromá firma :))), , 28.4.2011 21:15:54
Asocální zrůda poučuje.
to nebyl omyl, , 28.4.2011 19:53:03
To nebyla chyba, byli na to upozorňováni. Jak strana odborů tak i zaměstnavatelů přesně toto opakovaně připomínkovali. Drábek všechny ignoruje, projednávání si představuje tak, že vyslechne a neuhne ani o píď. Nejhorší ministr, kterého MPSV zažilo.
Re:to nebyl omyl, , 29.4.2011 18:02:21
Oni na tu chybu upozorňovali i senátoři jeho rodné šŤOPky, ale všechno marno - geniální robot provalil svůj paskvil i přes mrtvoly.
Re:to nebyl omyl, , 28.4.2011 22:02:01
Naopak! Nejlepší, žádnej poskok, kterej se hned podělá, když oranžády a odboráří zabučí. Konečně se ty dávky začínají dostávat trochu do cajku. Přeci jen utratit 3/4 státního rozpočtu za dávky etc. je trochu moc.
Re:to nebyl , , 30.9.2011 18:12:53
Jen do vás,berani,zvonili jste klíci,tak nám skocte na buráka.Kdyz je demonstrace,tak jste lini se zučastnit,tak se nechte stříhat jak ovce.Dobře vám tak,jen huř.
Re:to nebyl omyl, , 29.4.2011 5:28:04
Už jen používání výrazu "oranžády" ukazuje tvou vysokou onteligenci modrého blbečka !
Re:Květen 2011, , 29.4.2011 8:10:51
Do koho jdete 7.května - jestli do komunistů a socanů, tak se ráda připojím
Drábek a jemu podobní....., , 28.4.2011 19:32:29
Drábek a ti co mu tento paskvil schvalovali, jsou zločinci
nejhrubšího zrna a měli by jít do kriminálu, ale do takového, kde je nad vstupní branou nápis "Práce osvobozuje !"
Pane Drábku vyrobil jste zmetek , tak cálujte pěkně ze sého,, , 28.4.2011 19:20:25
To platí ve všech firmách.A SLOTOVA vláda to je pěkně
profláknuta FIRMA...
Stačí si ho představit...., , 28.4.2011 19:13:15
Stačí si jen představit ten asocální a ultrapravičácký krysí ksicht s
čepicí s tím smrtihlavem nad kšiltem na jeho řepě a je to úplně jasné ! K tomu není snad třeba ani dalšího komentáře !
volili jste modrou špínu MÁTE CO JSTE CHTĚLI, , 28.4.2011 18:32:01
CO ČEKÁTE? od mafiánské špíny ods=top=vv kdu? že zástupci oligarchů a mafiánské špíny pravice budou hájit vaše zájmy ? to těžko
volili jste modrou špínu MÁTE CO JSTE CHTĚLI , , 28.4.2011 18:28:30
to není náhodná díra v zákoně , na tohle upozorňovali krysí tlamu drábka právníci už dávno - TOHLE UDĚLAL ZÁMĚRNĚ A VĚDOMĚ - patří do kriminálu
Drábkova reforma!, , 28.4.2011 17:56:29
Tady je vidět,co je Drábek za darebáka,když takový paskvil sesmolí.A navíc ani nezná za jakých podmínek může úřad práce vyplatit propuštěným peníze a odvolává se na to.To máme ministra kaskadéra.Ale až on skončí,tak za ty své chyby dostane tučné odstupné!!To je demokracie,že?Ale jen pro někoho!!
DRÁB, , 28.4.2011 17:46:52
Toho asi kalous pochválí , tak šetřit jako on ,neuměl před ním žádný ministr pr.a soc věcí.Co natom , že po něm zbydou tisíce bezdomovců a rozvrácených rodin.On se svým vodičem kalousem přišli na to , že Česko má nejméně chudých .jestli to nebude tím , že u našich sousedů je už chudoba to , co je u nás střední třída.!!!!!!!!
Co se tady čílíte?, , 28.4.2011 17:10:22
Souběh odstupného a podpory v nezaměstnanosti je přece nesmysl, dvojí peníze by chtěl asi každý. ÚP neřeší a nemůže pátrat po tom, jestli zaměstnavatel odstupné vyplatil, o to se musí zaměstnanec postarat sám, případně podat žalobu. Na tuhle rozdávačnou vymoženost, zavedenou socialisty po roce 1998, státní kasa finance fakt nemá. Holt to chce počítat s tím, že může člověk o práci přijít, neutrácet všechny prachy a taky trochu šetřit.
Re:Co se tady čílíte?, , 29.4.2011 6:48:25
Jooo je to ten samý nesmysl jako když poslanci volení na 4 roky tak když nejsou znovu zvolení tak i když má pracovní poměr určený na 4 roky tak stejně dostávají stotisícové odstupně a já se ptám vy snad dostanete odstupné když máte praci na dobu určitou???
Ministr práce a sociálních věcí?, , 28.4.2011 20:53:11
Z wikipedie:
„Stát se musí chovat zodpovědně jako rodina nebo firma.“
Hlavní tezí jeho filozofie jsou jednoduchá a konkrétní pravidla uplatněná na podnikatelskou činnost jako cesta k progresivnějšímu rozvoji české ekonomiky. Tento proces by podle Drábka měl s sebou nést i snižování přímých daní, zjednodušení daňového systému i výrazné omezení administrativní zátěže.
Mezi hlavní výsledky jeho dlouholetého působení v hospodářské sféře patří zejména zavedení jedné volné živnosti, která zastoupila zhruba 80 živností dosavadních. Včele HK ČR se zasadil také o zavedení jednotných kontaktních míst pro podnikatele (JKM), která výrazně snižují administrativní náklady v ekonomice – podnikatel zde vyřídí většinu agendy vůči státní správě. Toto opatření má napomáhat zvýšení konkurenceschopnosti českých podnikatelů.
Nepřímo se podílel také na zavedení jedné sazby daně z příjmu fyzických osob, zvýšení procenta paušálních nákladů pro živnostníky a snížení daní pro právnické osoby.
Re:Co se tady čílíte?, , 28.4.2011 20:40:28
Je vidět, že ještě nemáš rodinu a nemusíš se honit a živit několik krků, splácet hypotéku a klepat se, aby tě firma nepropustila.
Re:Co se tady čílíte?, , 28.4.2011 22:11:03
to si ale musíš dobře rozmyslet, jestli si nasekáš haranty a nabereš půjčky. Pokud uvažuješ takhle "cikánsky" tak pak nekňuč.
Re:Co se tady čílíte?, , 28.4.2011 19:26:06
Poslouchej ty nedonošený blbečku. Jestli dostane někdo při propuštění odstupné, tak po tom je nějakému Drábkovi, nebo Kalouskovi velké ho.no ! To si každá firma, pokud není státní, vyplácí ze svých prostředků ! Zajímavé je na tom to,
že stávající poslanci a další tzv. ústavní činitelé kteří u voleb
propadnou ,dostávají odstupné ve statisícových částkách z peněz daňových poplatníků a každý už má zajištěné další koryto a to ti nevadí ?
Re:Co se tady čílíte?, , 28.4.2011 21:12:31
tomu nevadi, protoze sam je nejspis taky pricuclej na statni penezovod a takhle mu z nej ubyva
Re:Co se tady čílíte?, , 28.4.2011 17:26:17
PŘEČTĚTE SI ČLÁNEK JEŠTĚ JEDNOU V KLIDU A PAK NÁM SEM NAPIŠTE,JESTLI S TOUTO SITUACÍ SOUHLASÍTE. A JÁ VÁM ZA TO VYSVĚTLÍM ROZDÍL MEZI PODPOROU A ODSTUPNÝM A NA CO JE JEDNO A DRUHÉ URČENO . - těším se ,má úcta
CO BYCH ZA TO DAL, VĚDĚT TAK , KDE TEN SKŘET BYDLÍ !, , 28.4.2011 17:05:10
Nebo aspoň kam ta skéta chodí na houby...
Re:CO BYCH ZA TO DAL, VĚDĚT TAK , KDE TEN SKŘET BYDLÍ !, , 29.4.2011 18:07:03
Adresa:
Turistická 9
466 06 Jablonec nad Nisou
Telefon: +420 221 922 511
A koho, , 28.4.2011 16:56:30
jste milí pracující a vaše děti volili v minulých volbách? A koho budete volit v těch dalších? Můj názor je ten, že kdo nemá příjem vyšší než 100 000,- Kč měsíčně, měl by volit jedině a pouze KSČM.
Ze v tom TOPu se sesli, , 28.4.2011 16:50:32
tlamy, ozralej Kalous(Kokot),nemocnej Trautenberk co neda do hromady jednu vetu,ten debil co vcera zpival(vypada jak Ichtyl)ten lump ze Suche Koze,Parkanova co nemela ani anunk o armade(to se to kradlo)vid Hava+Kalous a ted vyleze z mysi drzkou tohle nemehlo. Na jednom hnoji takovejch blbcu to se jen tak nevidi.
Re:Ze v tom TOPu se sesli, , 28.4.2011 21:20:34
pise se "anung" :-))))) ale jinek trefne a presne :-))))))))))))))
Re:Ze v tom TOPu se sesli, , 28.4.2011 22:15:23
Spíše se to píše ánung, nebo ještě lépe Ahnung. Když teda už jsme u toho poučování. Jinak je to pěknej blábol.
Hadí ksicht, , 28.4.2011 16:31:11
Vážení komunisti nenávidím asi jako Drápka ale když čtu ty žvásty o levici nebo pravici tak Ti co to píšou jsou asi myšlením někde jinde.Politici této vlády i těch minulých jsou všichni prolezlí bolševikem protože slušný člověk se do politiky která vtéto zemi funguje nemá šanci se dostat.To snad vidíte i na nižších uřadech.
Hovado, , 28.4.2011 16:19:35
A to tenhle debil má dva tituly.A třetí s VUMLU.Hnusnější ksicht a drzejší vizáš snad v spolku zlodějů asi není.
Re:Hovado, , 28.4.2011 18:38:42
Opravuji: Titul absolventa VUMLU: CsF (CYP SVĚTOVÉHO FORMÁTU)
Re:Hovado, , 28.4.2011 16:59:39
Škodná v reviru se vždycky odstraňovala, a tady to vypadá,že je nutno s každeho páru dva pryč.!! Kuna škodí všude!!
voli volí voly..., , 28.4.2011 15:39:54
A copak, že ten na první pohled špatný zákon socani a komouši ve Sněmovně a rudý odborář Štěch v Senátu nechali bez povšimnutí projít? Copak že nespustili rámus v médiích a nepranýřovali pravicovou vládu, Hm? To jim asi blaho obyčejných lidí na srdci příliš neleží. Dokáží se za obyčejné lidi jenom schovávat, žvatlat, slibovat a po jejich zádech drápat se k moci.
Re:voli volí voly..., , 28.4.2011 19:45:18
Co tady remcáš za nesmysly ty pravicový podhoděnče ! Když šel ten pskvil do Senátu, tak ho v té době ještě ovládali pravicoví zločinci, pokud to přes Senát vůbec šlo ! Tak si ty své dřísty nechej pro vnoučata, až se budeš dívat přes brýle do kolébky ! Levice by ten hnůj přes Senát v žádném případě nepustila !
Re:voli volí voly..., , 28.4.2011 17:47:51
Ty debile co to tu plácáš za nesmysly,copak může opozice něco dělat proti těm gaunerům když maji většinu a vše přehlasují dacani,ke škodě slušných lidí !
Re:voli volí voly..., , 28.4.2011 18:46:43
Momo, a kdopak dal pravicovým poslancům ve Sněmovně tu většinu? No samozřejmě, že slušní lidé ve volbách. Máš to chlapče v té své jednoduché kotrbě všechno pořádně popletené.
Re:voli volí voly..., , 30.4.2011 13:59:13
Já bych pochyboval o slušných lidech spíš bych to viděl na takový hovada jako jsi ty!
Re:voli volí voly..., , 28.4.2011 18:41:40
Moudrý momo, ty nevíš, že ti tví oranžoví rudoši mají v Senátě většinu? A dále, moudrý momo, slyšel jsi snad od tvých oranžových rudochů nějaké odsouzení onoho zákona v době jeho schvalování? Neslyšel, moudrý momo a to proto, že jej tví oranžoví rudoši rovněž schválili a to jak ve Sněmovně, tak i v Senátu.
Re:voli volí voly..., , 28.4.2011 20:01:59
anonyme, schválili to protiústavně v rámci legislativní nouze modrým senátem. A pokud jsi nic neslyšel, tak si nic slyšet nechtěl. Ti, co se o fašizoidní ultrapravici a chcete po levici, aby v to v menšině přehlasovala. A jak to asi má udělat? Vždyť to tupé stádo nejen že volí ty, kteří je nechají ožebračit, ale nejsou ochotní ani přijít na demostraci.
Drábek do kobky, , 28.4.2011 15:35:46
Drábek si zaslouží kobku o chlebu a vodě -a to ještě jen ob den!
K článku, , 28.4.2011 15:28:47
Tohle přece není jen o nějakých zákonech.To je především o zdravém rozumu a odpovědnosti státních a veřejných funkcionářů.To je přece jejich hlavní úkol,řešit operativu ve prospěch normálních lidí.Pokud to nedokážou,vyměňte je za počítače.Budou levnější a možná i výkonější.
MINISTR ASOCIÁLNÍCH VĚCÍ, , 28.4.2011 15:27:25
je nad věcí a toto jej přeci nezajímá... Pár stovek jedinců tady, pár tam, ti se musejí obětovat pro blaho ostatních, tedy celku- (jen nevím, kdo všechno se do toho celku počítá)....
Re:MINISTR ASOCIÁLNÍCH VĚCÍ, , 30.4.2011 14:19:01
Pánové,když Dlouhý zlikvidoval POLDOVKU tak jsme neměli příjem několik měsíců a všichni se nanás z vysoka------.Podnik rozkradli likvidátoři nikomu se nic nestalo.Na svoje peníze jsme čekali 4roky dostali jsme je znehodnocené vysokou inflací.Nic nového pod sluncem to se stalo za vlády Václava Klouse za tyto zločiny nebyl nikdo potrestán. KLADENÁK
Re:MINISTR ASOCIÁLNÍCH VĚCÍ, , 28.4.2011 16:03:46
Volá Klaus Kalouskovi: "Lidi říkají, že už nejsou peníze na nic, je to pravda?"
Kalousek : "Ale ne, pane prezidente, peněz je minimálně na rok dost!"
Klaus: "Počítáš do toho i Moravu?"
Kalousek: "Ne... jenom nás dva..."
v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 15:19:28
Morálními kriply jsou především oranžovo-rudí slibovači zářivých zítřků. Hned po nich následují všechny bečící ovce, které se neumí postarat o sebe a svoje rodiny a jejich jediným životním programem a cílem je věčné natahování pracek...
Tebe ty pravičácký...., , 28.4.2011 20:00:29
Tebe ty pravičácký hajz.e dostat do pazourů, tak z tebe udělám dva malé do školy ! A na takových zmr..ch jako si ty, stojí celý tento prohnilý zkur..ný pravičácký režim ! Ale i na tebe dojde a to brzy !
Re:v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 19:50:52
Běž do pr..le ty pravičácký buzer..te ! Ty svoje zvratky si
nechej jako proslov na zasedání zločinců "vládní" koalice !
Re:v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 15:32:46
Každý neumí krást, šmelit a podvádět, s tím se člověk musí již narodit a pak se nechat ještě pokřivit novodobou morálkou. My, dříve narození jsme ze staré školy a ti šmejdi u koryt nám jen berou kyslík!!!
Re:v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 15:47:26
Nevím, no. Já ve svém okolí vidím dost lidí, kteří nekradou, nepodvádí ani nešmelí a mají se báječně. Z vlastní práce. Jenomže neustále na sobě pracují, rekvalifikují se, doplňují si vzdělání, učí se jazyky...atd atp. Bolševik totálně zlikvidoval elitu tohoto národa, jeho morálku a sebevědomí. Myslíte si, že se nám tyto kýžené vlastnosti vrátí, když půlka národa skutečně dokáže jenom natahovat pracky a nechá se kupovat předvolebním mámením levice?
Re:v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 18:25:22
Takhle čistý a mezi samými slušnými lidmi, to musíš být jedině poslanec za ODS! Jinak jsi snad z Marsu!!!
Re:v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 16:18:40
ty už si se rekvalifikoval z veksláka na zloděje, rekvalifikace proběhla v restauraci Na růžku, modrý idiot lukas, je zářným příkladem
Re:v restauraci Na Růžku, tam je stále živo..., , 28.4.2011 18:31:19
Klauzewitzi,musí o tobě hned každý vědět, že jsi tupý bezmozek? Proč tu svou rudou tupost vykřikuješ do světa?
morální kripl Drábek, , 28.4.2011 15:00:04
Drábrk je jen lidský a morální odpad, přeběhlík za víc nasypaným korytem HOP zlodějů, morální kripl a hnus. Však mu to pánbůh vrátí!
Zloděj zůstane zlodějem ........., , 28.4.2011 14:44:03
Vážení diskutující a okradení a stále okrádaní. Čemu se divíte tato vláda jenom vymýšlí jak se napakovat na úkor ovčanů této země. Nejdříve si vytvoří další zákony a pak kradou zákonně. Tato praxe tady funguje již desetiletí. Tak čemu se nyní divíte. Do ulic nevyrazíte, tak co tady naříkáte.
Současnou devastaci je možné zastavit jen davem z ulice a ulice neopustit dokud zloději nepadnou. Jiné řešení neexistuje. Tedy bohužel - nechali jsme si to líbit příliš mnoho let. Vládci a vůdci -tedy management dělá vše proto, aby se měl on dobře - ovčan je vůbec nezajímá a o to tady jde především.
Drábku, udělal jste z nevinných propuštěných žebráky, zní z Loučovic, , 28.4.2011 13:56:27
Vždyť to říkám stále. Současná vláda je jen mašinérie dělající z lidí žebráky. K současné vládě a k chystaným reformám, bude zapotřebí dát i exekutorům absolutní pravomoci. Jen tak dál Modroarmějci!
Re:Drábku, udělal jste z nevinných propuštěných žebráky, zní z Loučovic, , 28.4.2011 14:02:54
Lidé si to už nyní nenechávají libit. Jdou do ulic a bude jich více a více. Zde lidé jsou na dně a ještě do nich novodobí kapitalističtí otrokáři hučí, že jsou líní atd... I kdyby, tak za takové mzdy kdo by nebyl?
REVOLUCE IHNED!, , 28.4.2011 13:51:36
Tak tohle je tedy vrchol. Takže dnes člověk nemá jistotu v ničem... Nádhera... Tady si zaměstnavatel porušuje zákon a lidí odstupné nedostanou? Naprosto geniální mr. Drábek!
Re:REVOLUCE IHNED!, , 28.4.2011 16:54:46
Myslel jste mr.Drábek = magor Drábek? No tohle já tvrdím od začátku, kdy začal šířit tu svou ideologii sebrat těm, kterých je nevíce a nemají normální páky jak se bránit.
Zase jeden pokus-omyl!!! Není jich čím dál nebezpečně mnoho?
A nejsou tyto myly CÍLENÉ?? A´t mě nějaký magor z této vládní žumpy převědčí o opaku.
socan raději čechrá oranžové peří před televizní kamerou, , 28.4.2011 13:40:56
Jojo, to je právě ono. Kdyby zubatá pleš svolala mimořádné jednání Sněmovny a navrhla projednat například změnu tohoto zákona, pak by socanští a bolševičtí poslanci udělali něco pro obyčejného člověka, kterého mají plné huby. Takto se tam jenom nakrucovali před televizními kamerami a nedůvěru vládě stejně neprosadili, což bylo předem více než jasné. Myslete trochu vlastní hlavou, oranžády na vás kašlou zvysoka, jde jim jenom o to, dostat se k moci.
Re:socan raději čechrá oranžové peří před televizní kamerou, , 28.4.2011 14:57:05
Jakou ale máte jistotu, že tá arogantní svoloč ods, stop a vv by svými hlasy podpořily opravu tohoto zákona? Uplně stejnou, jako vyjádřili důvěru korupční vládě. Tím, že hodně občanů naletělo na krásné sliby pravičáků, nemá teď levice takovou sílu aby mohli ty asociály přehlasovat. O tom, že my jsme té vládnoucí smečce jen pro smích osvědčil třeba i topák korte korte, kdy tzv. zpěvem hlasoval pro důvěru vládě.
Táto tzv. vláda má důvěru. Ale asi posledních 114 lidí.
Chce to jediné, vzít něco do ruky (klacky už asi nebudou stačit) a VYHÁZET tu SVOLOČ PRYČ !!!! Tak aby už neškodili.
Re:socan raději čechrá oranžové peří před televizní kamerou, , 28.4.2011 15:23:43
Svolal? Nesvolal. Tak jaképak coby kdyby... vyškrábe se po Vašich zádech k moci a pak Vám sdělí sladké tajemství, že jeho předpoklady nebyly založeny na reálných základech, tak jako Vám to řekl již jednou, když už od Vás měl hlasy ve volbách. Asi tak.
Re:socan raději čechrá oranžové peří před televizní kamerou, , 28.4.2011 13:49:51
Neboj,Lukášku,brzo na tebe taky dojde
Re:socan raději čechrá oranžové peří před televizní kamerou, , 28.4.2011 15:08:07
Co to tady blekotáš, trumbero.
Re:socan raději čechrá oranžové peří před televizní kamerou, , 28.4.2011 16:23:12
Proč jsi hned vulgární? Ono je to klidně možné. Stačí nebezpečně málo, aby ses mezi tu opovrhovanou lůzu s nataženou dlaní dostal taky. Je tisíc věcí, které tě mohou potkat, aniž bys to mohl ovlivnit a bude ti houby platné, že jsi dneska krásný, vzdělaný a úspěšný. Osud je fakt někdy sviňa :)
Bohužel, nedojde, , 28.4.2011 13:34:46
v totalitním režimu není prostor pro právo, spravedlnost. A nějaký paskvil v zákoně? Nevím, jak se bránit proti ksindlu, který se dostal do vlády na základě rozhodnutí diktátora a zákonu takovému, jaký je. Lze jen doufat, že nepřijdou lágry...
Re:Bohužel, nedojde, , 30.4.2011 15:48:28
http://vtipy.netroof.eu/item/5042/kam-to-kracis-cezsko/
Lidi, pojďte do toho, co ještě vůbec můžeme ztratit????, , 28.4.2011 13:03:47
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=148717141862228&set=o.190187774352482&type=1&theater
Re:Lidi, pojďte do toho, co ještě vůbec můžeme ztratit????, , 29.4.2011 22:13:29
běda vám! lidé jsou zoufalí pozor!!!
Re:Lidi, pojďte do toho, co ještě vůbec můžeme ztratit????, , 28.4.2011 13:04:59
Dobrý nápad, okamžitě rozesílám!!!! :-) Máme mít NĚCO s sebou? :-)
Šmarjá, , 28.4.2011 13:02:21
já ten krysí xicht toho slizouna jenom vidím a naskakuje mi husí kůže.Něco tak lidsky odporného se jen tak nevidí.

