18.2.2012 7:46 - Pražský arcibiskup Dominik Duka se stal terčem nebývalé kritiky. Lobbuje prý za reformy vlády premiéra Petra Nečase (ODS) a straní prezidentu Václavu Klausovi. Podle jeho odpůrců poškozuje celou církev i věřící. V Praze se proti němu bude i demonstrovat. Ovšem "trefně". Za jeho absence.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
kýč, , 10.3.2012 14:51:17
Ve své knize Oslovit Zachea v homilii ke čtení z Evangelia sv. Jana o tom, jak Pán Ježíš vyhnal kupce z chrámu, Tomáš Halík píše:
„Přiznám se vám, že i já jsem si ve fantazii mnohokrát představoval tuto scénu, když jsem viděl davy turistů v chrámech nebo když na poutních místech vidím stánky s tím strašlivým katolickým kýčem, s příšernými nasládlými soškami, s pobožnými časopisy a brožurkami, které obsahují třaskavé koktejly z naivity, hloupé pověrčivosti a zapšklé bigotnosti. [...] Jsem přesvědčen, že nemáme žádné právo kázat proti pornografii, pokud takové pobožné nestydatosti strpíme ve stínu našich chrámů.“
Zdá se vám tento argument intuitivně nepřijatelný? Mně také. Ale při hlubším zamyšlení dává smysl, ne? Pornografie je kýč. Některé náboženské předměty jsou kýč. Dokud katolíci strpí svůj kýč, nemají právo horlit proti jinému kýči. Nejprve by si měli zamést před vlastním prahem. Logické, že?
Ne, nebojme se. Máme plné právo odmítnout pornografii se vší razancí a nad kýčovitým svatým obrázkem se pousmát. Proč? Podívejme se na to trošku blíže. Nejprve si vymezíme pojem kýč.
Co je kýč?
Tomáš Kulka (Umění a kýč) stanovuje tři nutné podmínky, aby mohlo být něco prohlášeno za kýč, které dohromady tvoří podmínku postačující.
Za prvé námětem kýče je něco, co je všeobecně považováno za krásné a co má silný emocionální náboj. Samotné kýčovité dílo parazituje na předmětu, který zobrazuje, nejde v něm ani tak o samotné dílo, jak je tomu v případě umění, ale o samotný zobrazovaný předmět, jehož je kýč náhražkou. Známe to všichni: malé děti, zvířátka a tak dále. Kýčem však nejsou tyto předměty samy o sobě, kýčem může být jen jejich zobrazení.
Za druhé námět je snadno identifikovatelný. Kýčovité dílo je provedeno tak, aby bylo co nejsnáze rozpoznatelné, co zobrazuje. K tomu používá těch nejkonvenčnějších metod. Nic neponechává na fantazii vnímajícího.
Za třetí kýč netransformuje asociace. Co to znamená? Jednoduše řečeno kýčovité dílo nepracuje s asociacemi tvůrčím způsobem, neužívá originálních metaforických a metonymických prostředků, nesnaží se o ozvláštnění skutečnosti, pracuje s prostředky banálními, které nemohou postavit zobrazovaný předmět do nového světla.
Když z tohoto hlediska srovnáme pornografii a kýčovité náboženské předměty, patrný rozdíl uvidíme již při první podmínce.
Pornografie parazituje na všeobecně přitažlivém tématu – na sexualitě. Sexualita má svá pravidla, a pokud ta nejsou dodržena, jedná se o hřích. Pornografie zobrazuje hříšné způsoby sexuality a zároveň sama je hříchem, protože zobrazovat sexualitu způsobem „pornografickým“ není mravně dovolené, neboť konzumace pornografických děl vede k hříchům proti čistotě. O její ošklivost nejde. Jde o její morální nepřijatelnost. Proto je třeba proti ní bojovat.
katolíci, , 10.3.2012 14:48:18
Jedním z nejnebezpečnějších produktů smrtící kombinace sekularizace a „pokoncilní otevřenosti“ je rozplizlost a degenerace katolického hodnotového systému a následně i myšlení. Většina dnešních českých katolíků už nemá katolické hodnoty a nemyslí katolicky, či případně katolické myšlení a katolický hodnotový systém v duchu sekularismu odsunuje na čas mše a do oblastí „mudrování o nadpřirozenu“ a o věcech světských přemýšlí světsky, ve světle hodnot pohanů a ateistů. Důsledky jsou zničující…
Co nadávkami sledujete?, , 20.2.2012 6:35:53
Zde uvedené prasácké příspěvky přece nemohou pana kardinála urazit.
duka jako plojhar , plojhar jako duka , , 19.2.2012 17:49:45
jak dlouho bude trvat, než přijde duka s návrhem, aby katedrála byla pronajata nové politické partaji ( kterou si založí buzna Kikina ) jako kongres hale za symbolickou korunu za rok. Do kostela už češi stejně nechodí a cizinci mohou jít jinam... Nejmladší z Kikin to nakonec pronajme jako synagogu a u dveří bude mít čepičáře s jarmulkami... a bude to nakonec koser řešení.
KARDINÁL MUSÍ CTÍT ZÁKONY BOŽÍ A PROTO NEMŮŽE BÝT SLUŽEBNÍKEM SVĚTSKÝCH PANOVNÍKŮ, ALE BOHA S OSOBNÍM JMÉNEM JHVH. , , 19.2.2012 11:48:35
Přečetl jsem si řadu zde uvedených příspěvků, které vypovídají o naprosté duchovní vyprázdněnosti těchto diskutujících. Křesťané nepotřebují od vlády tělesných chtíčů ni žádných majetků, které jim zcizili komunisté, kteří se v současnosti etablovali do všech politických stran a způsobují rozpolceným jednáním a myšlením v těchto stranách stále větší morální a mravní marasmus, neboť jejich otcem je otec lži Satan a Ďábel, který je vede od horšího k horšímu, spolu s novodobými pseudodemokraty, kteří se z nich zrodili, takže jenom zdokonalili systémově zlo ve společensko ekonomické formaci.To že dříve byla lepší společensko ekonomická vzájemnost mezi lidmi není zásluha komunistů, ale duchu doby. Tlak toho zlého sílí, neboť jeho dna jsou již sečteny a v brzkém čase bujde uvržen do hořícího jezera splolu s lidskými pomahači při prosazování zla.Věřím, že pan kardinál Duka na tyto nehoráznosti bude reagovat a za požehnání Svatého Ducha při jeho vedení církve se modlim a prosím Boha Otce,Syna a Jejich Svatého Ducha, by mu byli svojí duchovní mocí zdatnými pomocníky priti silám zla v tomto světě soustředěném a neznajícím hranic.
KATOLICKÝ A POLITICKÝ BYZNYS, , 19.2.2012 0:05:12
Obrovský výměnný kšeft mezi katolickou církví a vladou tvrdě zaplatí zotročený národ.Církev potřebuje majetek a peníze,vláda potřebuje rychle ubývající voliče.Z katolické církve se tím stavá další koaliční strana,která povede své ovečky tím správným směrem.
Miliardové kšefty z restituce je spojují ... to se nedá vymodlit, pouze se za to schovat ..., , 18.2.2012 22:06:58
Diskuze plná nadávek, útoků a lží, , 18.2.2012 18:20:11
Kdyby se lidé uměli modlit jako umí nadávat, bylo by dobře v naší zemi.
Re:Diskuze plná nadávek, útoků a lží, , 18.2.2012 19:54:25
Za to můžou komunisti, vzali lidem Boha a tím i úctu k člověku. Je to jejich zločin. Může se za to čílit kdo chce jak chce, na téhle pravdě nic nezmění.
Re:Diskuze plná nadávek, útoků a lží, , 18.2.2012 21:02:11
Je mně jedno kdo a čemu věří anebo nevěří a rozhodně nejsou na vině komanči.Za komančů byla kolegialita v zaměstnání,ohledupnost k matkám(i samoživitelkám)nemusel jsem se obávat o svoji bezpečnost večer na ulici,cestovat v noci vlakem atd.Byla úcta k starým nemoc.lidem atd.Za morálně upadající společnost nenesou zodpovědnost komanči ale soc.nejistota,strach o zaměstnání a honba za mamonem.
Re:Diskuze plná nadávek, útoků a lží, , 18.2.2012 20:56:23
Anonyme, jak mohli komunisté vzít lidem boha, když žádný není a jest-li je, tak o tom národ přesvědč.
Proč vlastně takové množství darmojedů platíme? , , 18.2.2012 18:18:07
1. Vyrovnání s církvemi je TUNEL, hlavně ta pasáž o finanční náhradě. Důkazy - viz Lenka Procházková a též Kalouskův "projev" v dnešním právu, kdy sděluje, že "by bylo pracné vytvořit seznam požadavovaného majetku". 2. Nikdo z naší vlády nepožadoval po Německu, aby nám vrátilo zbytek našeho "zlatého pokladu", který nám fašisté ukradli a jen část byla vrácena a ta poslední část byla vrácena v roce 1982. Proč tato vláda POŘÁD nekomu něco vrací a proč naopak nepožaduje PRO NÁS vrácení peněz (zlata), které by mohla investovat do školství a výstavby sociálních bytů a infrastruktury? 3. Proč se tato vláda stará v této době o to, jak zabezpečit církve a nestará se o občany umrzající na ulici, o občany sužované exekutory, kteří vtrhnou do obydlí, ač to je, podle Listiny práv a svobod (zákon 2/93), nedotknutelné (vyjma trestních činů) 4. Jak to, že tato vláda beztrestně porušuje listinu práv a svobod, když Drábkovo ministerstvo uvrhává lidi do nucených prací, ač stejná listina práv a svobod lidem zaručuje přiměřenou pomoc, pokud si nemohou práci najít? Buď a´t je zaměstná - dle zákoníku práce za minimální mzdu = 8000 Kč/měsíc, anebo ať jim platí to, že práci si nemohou sehnat a jsou na pracovním úřadu registrováni. TATO VLÁDA záměrně snižuje možnosti zaměstnávání lidí, protože nechce od velkých korporací (banky, obchodní domy), aby platili daně a z těch by financovala tato vláda infrastrukturu. Rozeštvává lidi a nyní dokonce poštvává lidi proti živnostníkům a jejich paušálům. Tato vláda je zlovolná jako její představitelé. Hanba jim i s Dukou.
POUČENÍ PRO NEPŘÁTELE BOŽÍHO ZÁKONA !!!, , 19.2.2012 14:02:43
POUČENÍ PRO NEPŘÁTELE BOŽÍHO ZÁKONA, KTERÝ NELZE ZNEVAŽOVAT BEZTRESTNĚ A NYNÍ JE ČAS, KDY DOJDE K OBNOVĚ DUCHOVNÍ SPRAVEDLNOSTI OD SOUDCE – soudců. Duchovní vláda Boží je blízko!
1. Já, vězeň v Pánu, vás tedy prosím, abyste chodili, jak se sluší na to povolání, jímž jste byli povoláni,
2. s veškerou pokorou a krotkostí, abyste se navzájem trpělivě snášeli v lásce
3. a usilovali zachovávat jednotu Ducha ve svazku pokoje.
4. Je jedno tělo a jeden Duch, tak jako jste také povoláni v jedné naději svého povolání;
5. jeden Pán, jedna víra, jeden křest,
6. jeden Bůh a Otec všech, který je nade všechny a skrze všechny a ve vás všech.
7. Každému jednotlivému z nás pak byla dána milost podle míry Kristova obdarování.
8. Proto říká: "Když vystoupil do výše, přivedl s sebou zajatce a dal dary lidem."
9. (A co jiného znamená, že "vystoupil", než že předtím také sestoupil do nižších končin země?
10. A ten, který sestoupil, je také ten, který vystoupil vysoko nad všechna nebesa, aby naplnil všechno.)
11. On tedy dal některé jako apoštoly, jiné jako proroky, jiné jako evangelisty, jiné jako pastýře a učitele,
12. pro dokonalou přípravu svatých k dílu služby, k budování Kristova těla,
13. dokud všichni nedospějeme k jednotě víry a poznání Božího Syna, k dokonalému lidství, k míře postavy Kristova plného věku,
14. abychom už nebyli nemluvňata zmítaná a unášená každým větrem učení, lidskou vrtkavostí a vychytralostí k lstivému oklamávání,
15. ale abychom říkali pravdu v lásce a ve všem rostli v toho, který je hlavou, totiž v Krista.
16. Z něj celé tělo, spojené a svázané za přispění každého kloubu, podle činnosti odpovídající míře každé jednotlivé části působí růst těla, aby se budovalo v lásce.
17. Toto tedy říkám a dosvědčuji v Pánu, abyste již nechodili tak, jako chodí ostatní pohané, v marnosti své mysli,
18. zatemnění v rozumu a odcizení od Božího života kvůli nevědomosti, která je v nich pro zatvrzelost jejich srdce.
19. Ti otupěli a vydali se nestydatosti, aby chtivě páchali každou nečistotu.
20. Vy jste však Krista takto nepoznali
21. - pokud jste ho ovšem uslyšeli a byli o něm vyučeni tak, jak je pravda v Ježíši,
22. že vzhledem k dřívějšímu způsobu života máte odložit toho starého člověka, který se kazí podle klamných žádostí.
23. Obnovujte se pak duchem své mysli
24. a oblékněte toho nového člověka, který byl stvořen podle Boha ve spravedlnosti a svatosti pravdy.
25. Proto odložme lež a mluvme každý se svým bližním pravdu, neboť jsme údy jedni druhých.
26. "Hněvejte se a nehřešte;" ať nad vaším hněvem nezapadá slunce.
27. Nedávejte místo ďáblu.
28. Zloděj ať již nekrade, ale ať raději pracuje a dělá svýma rukama, co je dobré, aby měl z čeho dávat tomu, kdo má nouzi.
29. Ať z vašich úst nevychází žádné špatné slovo, ale jen to, co je dobré k potřebnému vybudování, aby přineslo posluchačům milost.
30. A nezarmucujte Božího Svatého Ducha, jímž jste byli označeni ke dni vykoupení.
31. Veškerá hořkost, hněv, zuřivost, křik i urážky ať jsou od vás odňaty spolu s každou špatností.
32. Buďte pak k sobě navzájem laskaví a milosrdní. Odpouštějte jedni druhým, jako i Bůh v Kristu odpustil vám.
Re:Proč vlastně takové množství darmojedů platíme? , , 19.2.2012 12:16:48
JSEM VĚŘÍCÍ KŘESŤAN: Osobně jsem toho názoru, že křesťané pokud chtějí jít ve šlépějích Ježíše Krista v těchto dnech konce vlád lidských ctíčů, by měli pro Boží Království odmítnout dary od těchto vlád, neboť takto získávají stigma jejich nedobré a nekalé činnosti. Pak nepřátelé křesťanů mohou i oprávněně namítat, že se podílejí na tunelování pseudodemokraty zbídačené země koruny české, neboť je to v těchto těžkých časech, které jsou ale důsledkem egoismu vlád tělesných chtíčů proti nimž ale nepřátelé křesťanů účinně nevystupují, neboť jsou jejich součástí, takže svoji zlobu ventilují nesprávným a duchu zla vyhovujícím směrem. Tato vláda nepožaduje ukradené miliardy proto, neboť není vládou spravedlivou, ale vládou tělesných chtíčů kde se uzákonil psychický, právní a finanční teror v míře dříve nikdy nepoznané. Tedy ze zla komunismu, se zrodilo mnohem větší zlo ranného kapitalismu, který má ve své podstatě nelásku k lidem a usiluje o co největší pokoření lidské důstojnosti. HANBA VŠEM TĚM LIDEM, KTEŘÍ NECTÍ ZÁKONY BOŽÍ A CÍLENĚ JE NENAVÍDÍ Z HLOUBY SVÝCH NEČISTÝCH SRDCÍ A MYSLÍ!!!STUDUJTE BOŽÍ ZÁKONY PŘIJMĚTE JE DO SVÝCH SEDCÍ A MYSLÍ A BUDE LEPŠÍ ŽIVOT NA OČIŠTĚNÉ ZEMI.
Tfuj tajxsl, už jsem se polekal, že Duka p o d r že l Klausovi, protože by to mělo, , 18.2.2012 17:31:57
být spíše naopak.
Demonstratio miraculorum - top podnikatelsky zamer, , 18.2.2012 15:54:33
Pet chlebu, dve rybice , a syt byl zastup prevelice.
Podnes zamer kona divy, statisice knezi zivi.
Re:Demonstratio miraculorum - top podnikatelsky zamer, , 18.2.2012 16:12:24
Sdeluji nam jeho ocka: "Kdo si pocka, ten se docka".
Jako kdyby ten pupkatý mnich Duka vypadnul z kázání Mistra Jana Husa., , 18.2.2012 15:04:19
http://www.youtube.com/watch?v=ItA_zASJ8PM&feature=related
Duka,Vlk,Halík a Kalousek., , 18.2.2012 14:56:13
Katolíci!Otevřte oči a prohlédněte konečně.Vždyď tito vyžírkové jako Duka,Vlk,Halík a mnoho kněží,mimo pár opravdovýh farářů,kteří to myslí opravdu s církví dobře,jsou více politici a poživači všeho dobrého,co získají od vás farníků a státu.Ty 150 tisícové platy a další odměny,co dostávají Duka a další,100 tisícové platy dalšíh kněží,50 tisícové platy dalšíh poživačů vaših výhod a pak převážná většina farářů,kteří musí živořit s 20 tisícovým platem,ze kterého ještě dávají na kostely a podobně.Tito nabubřelí hodnostáři,které jsem zmínil na začátku,jen parazitují na vašem dobrodiní.Jen se podívejte,co farností doslova chátrá.Do kolika zatíká,je tam zima a plíseň.Kolik peněz schválila na tyto opravy smečka Vlk,Duka,Halík a další.Možná DESETINU z toho,co dostanou.Zbytek jde do Vatikánu a na jejich zhýralý život.A chudé církve na malýh vesnicíh a městeh?Dostávají od církve houby.Faráři věčně stojí s nataženou rukou na obecníh úřadeh,magistráteh a žebrají o korunu na opravy.Vy si myslíte,že pokud vláda vrátí církvím nějaký majetek,že z toho něco církev v Česku dostane?Nedostane ani korunu.Proto že majetek se vlastně vrátí a sežere ho Vatikán.Ten má po světě daleko jiné zájmy,než dávat prachy do spustlého a málo hodnotného církevního majetku v Česku.Pochopitelně,že si z tohoto koláče vrchnost v česku s polu s Dukou,Vlkem,Halíkem a dalšími nacpou plné měchy penězi.Jinak by se o ten majetek jak psi nervali.A za 20let budou zase stát faráři a vyžírkové,jako Vlk,Duka a další na magistráteh a žadonit o peníze na opravy církevního majetku.Ty náklady na opravy nejsou malé.Jen Praha dává ročně na opravy Pražského církevního majetku DESÍTKY MILIONŮ až STOVKY MILIONŮ korun ročně.Kde je Brno,Olomouc,Ostrava a další města.To jde na MILIARDY.Jen na platy církevníh hodnostářů se ročně dává 1,5 MILIARDY korun.A vy si myslíte,že Vatikán bude v budoucnu taky tak štědrý,jako je tato republika?Ani náhodou.Církev v Česku bude naopak ještě chudší.Pole a louky se prodají na stavební parcely,lesy se vykácí,dřevo prodá a zbude spálená krajina.Nepotřebné budovy se prodají,budou tam herny,bary a veřejné domy.Pochopitelně.Kdo by dnes měl z mladýh čas chodit pracovat na církevní.Mají dost práce sami se sebou.Do práce chodí na celý den a 6 dní v týdnu.A ti stařečkové,nebo babičky,tam budou na tom církevním dřít?Nebudou.Nemají na to sílu.Tak jak si myslíte,že to v Česku s tou církví po navrácení majetku dopadne!Jako kluk jsem musel chodit do 15 let skoro každou neděli do kostela.Nepamatuji,že by kdy farář v kázání vzpoměl politiku.Dnes je to běžné.Tak si říkám.Vždyď je to na půl mše svatá a na půl-TELEVIZNÍ NOVINY.Pardon.Církevní noviny.Prostě OBLBOVÁNÍ lidí.Na co nestačí televize a tisk,tam musí pomoci církev.
A co si myslí? Katolická církev byla vždy už od dob středověku taková, , 18.2.2012 14:50:25
Jen schromažďovala majetky, dělala kšefty z vládci a za druhý světový šla dokonce i naruku fašounům!
korupční nečasova vláda OKRADE ČR o DOTACE EU až o 240 miliard korun, , 18.2.2012 14:38:38
korupční nečasova vláda OKRADE ČR o DOTACE EU až o 240 miliard korun
Česká republika možná přijde o dotace z EU Kromě ministerstva školství, i ministerstva dopravy a ministerstva zdravotnictví.důvodem jsou neprůhledné korupční projekty ,pračky peněz mafii kolem modrobolševika
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/Cesko-zrejme-ceka-financni-katastrofa-Ransdorf-Tomuto-jeste-nikdo-necelil-222785
připomeňme si ,že díky korupční vláda ods=top=vv už jsou zastaveny dotace na čističky za rozkrádačku kauza Drobil ,Na nic nejsou peníze vyjma miliard pro katolickou církev a milionů na odměny pro kamarádky a kamarády z úřadu vlády a ministerstev
To je přece normální, , 18.2.2012 14:30:53
Že představitel největší zločinecké organizace fandí šéfům jiných zločineckých organizací.
pravicově orientovaná městská chudina volí miliardáře a sami sobě tak zvyšují daně a zavádějí si tak nové daně, , 18.2.2012 14:25:36
pravicově orientovaná městská chudina volí miliardáře a sami sobě tak zvyšují daně a zavádějí si tak nové daně a poplatky
http://www.youtube.com/watch?v=CY47vSevyQM&feature=PlayList&p=A3A05669C49D88EE&index=0&playnext=1
videopřednáška o důvodu krizí ,a jak tupá lůza chudiny zaměstnanců, zadlužených hypotékařů, bezdomovečtí studentští paraziti , 30 % důchodců si hraje na multimilionáře a volí si o desetitisíce ročně vyšší životní náklady + desítky zvýšených daní a poplatků ročně volbou miliardářské pravice
..prasečí pistolí trefit tu vyžranou černoprdelnickou svini mezi oči..., , 18.2.2012 14:14:03
jediný recept na nenažrané pravičácké kurvy...
pedofilní katolická sekta je vysmátá , pedofilové z ods,top,vv jí rozdají majetek za 200 mld, , 18.2.2012 14:13:25
NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek ,který katolická církev nabyla staletími okupací českých zemí a násilnou katolizací ,mučením, pronásledováním,upalováním lidí jiné víry v českých zemích ............
http://www.novinky.cz/domaci/249588-cirkev-ma-dostat-nejen-pole-a-lesy-ale-i-umeni-knihy-ci-nabytek.html?ref=boxF
historici vyčíslete škody , okupace doby pobělohorské a ukradený majetek katolickou sektou ,+ škody napáchané křížovými výpravami proti čechám , ..http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm .co bylo ukradeno bude vráceno .............to co tu předvádí klero fašistická diktatura mafie ods,top,vv,kdu,zel už přesáhlo meze únosnosti ................http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Jako kdyby ten pupkatý mnich Duka vypadnul z kázání Mistra Jana Husa., , 18.2.2012 14:01:36
http://www.youtube.com/watch?v=ItA_zASJ8PM&feature=related
Musí nadržovat.., , 18.2.2012 13:59:29
Církev se plně zapojuje do tunelování,zatím jsem nikde nečetl ,že by se od toho bordelu co tady je plně distancovala. Asi jí to vyhovuje!!!Kalousek se za Duku modlí,to svědčí o všem!!!!!
Re: Ale, ale, , 18.2.2012 14:17:38
Kalousek se přece nemůže modlit, když mluví tak sprostě jako třeba při podepisování Pirátům.
Jestli to katolické vyžrané prase něčemu věří, , 18.2.2012 13:58:26
tak já jsem novým vtělením Buddhy!
Duka., , 18.2.2012 13:55:27
Duka je vlastizrádný gauner zralý na co nejkrutější odporažení na katovské mučírně.Církevní lumpy,si v budoucnosti živit,stejně nebude moci náš národ dovolit.Na uvedený luxus je tato země příliš zadlužená.
Re:Duka., , 18.2.2012 14:00:01
Komunisti to budou muset všecko znovu znárodnit a fráterníky vykopat za novou železnou oponu, kterou jak doufám okolo vykradené republiky udělají!
Z tohohle člověka si vezměte příklad vy falešní věřící!, , 18.2.2012 13:45:52
http://www.youtube.com/watch?v=ItA_zASJ8PM&feature=related
Duka prý nadržuje, , 18.2.2012 13:39:58
V Praze se bude proti němu "trefně" demonstrovat ? Katolíci se bouří ? Hlavně, že nebodou "demonstrovat" a "bouřit se" proti nadřazené rase...
Re:Duka prý nadržuje, , 18.2.2012 13:48:06
Na tom pupkatém mnichovi Dukovi by si Mist Jan Hus doslova smlsnul.
Komunisté to budou muset všecko pracně znárodnit, aby církev neprávem získaný majetek nezašantročila!, , 18.2.2012 13:36:49
Česko je ráj živnostníků, jejich průměrná daň je 300 korun ročně , , 18.2.2012 13:35:51
Česko je ráj živnostníků, jejich průměrná daň je 300 korun ročně
Už víte,proč je prázdná kasa a dluh 1,86biliónu?Pijavice,které mají desítky výhod devastují státní kasu a dluhy pak musí zaplatit ostatní. http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw
Re:Česko je ráj živnostníků, jejich průměrná daň je 300 korun ročně , , 18.2.2012 13:46:55
Toto může napsat jen opravdový b..., který si "ráj živnostníků" nezkusil na vlastní kůži. Jen za zdravotní, sociální a nemocenské pojištění, za daně z vozidel a povinné poplatky za provoz strojů, za paušály na energie a telefony zaplatí každý živnostník nejméně 6000 Kč měsíčně, a to nerozpočítávám povinné náklady na "průkazy a oprávnění" všeho druhu, takže anonyme, dej si obklad na hlavu!
Re:Česko je ráj živnostníků, jejich průměrná daň je 300 korun ročně , , 18.2.2012 14:23:02
..z čeho platíš to zdravotní a sociální- z minimálního platu , stejně jako všichni tví soukmenovci.....poplatky za telefon..? netelefonuj, za vozidla..? nejezdi, energie- netop...
Re:Česko je ráj živnostníků, jejich průměrná daň je 300 korun ročně , , 18.2.2012 13:44:14
zivnostnik je v tomto state nejhure placena osoba, kdy si musi sam zajistovat zakazky, cely provoz zivnosti, platit vsechny vedlejsi naklady na dopravu material a svou praci jeste musi zdanit,tedy to co zbyde zivnostnikovi je smesna odmena,
ale platy statnich uredniku jsou i podle tisku 250.000 mesicne a to je nekdy celkovy zisk za rok jednoho zivnostnika ktery jeste z teto castky musi odvadet dane a vsechny naklady si musi platit sam a musi si zajistit zakazky aby vubec prezil, sedet na vysokem postu na ministerstvu a brat 2.500.000 korun rocne take by se mi to kecalo pokud statni urednici ve vysokych fukcich si vydelavaji 10x nasobek celkoveho zisku zivnostnika je zrejme neco zatracene spatne a shnileho v nasem state a na vine nejsou zivnostnici
Re:Česko je ráj živnostníků, jejich průměrná daň je 300 korun ročně , , 18.2.2012 16:47:30
Jenže těch státních úředníků s odměnou je celkem do 100 kusů a všechno jsou to persony dosazené převážně politickými stranami, takže tento argument má asi takovou váhu jako řadit mezi živnostníky Kellnera. Já jako zaměstnanec jsem měsíčně ze svého platu odvedl asi 12 000 ( bez započtění odvodů zaměstnavatele) a jsem si jistý, že můj reálný příjem je výrazně nižší než průměrného živnostníka. Uvedené nic nemění na tom, že pro část živnostníků není snadné přežít - v době,kdy lidé nemají peníze je to pro ty menší o to těžší. Přesto je pravdou, že řada z nich čerpá služby ( důchody), které neplatí. Pravice si je úplácí úplně stejně jako vyčítá levici, že chce uplácet nízkopříjmové skupiny. Cestou ale není hádání se mezi oběma skupinami, protože by´t si to živnostníci mnozí neuvědomují, mají k svým zaměstnancům sociálně blíže než by si chtěli připustit. Teda pokud si právě neplánují svou živnost rozšířit na nadnárodní koncern:-)
Jeho eminence kardinal Duka ma pravo na svuj nazor, , 18.2.2012 13:28:39
Jeho eminence kardinal Duka ma pravo na svuj nazor,
krome tohot ze je kardinalem ma pravo rici take svuj nazor obcana naseho statu a obcana evropske unie,Pan Kalus patri mezi nejlepe informovane obcany naseho statu a jeste si vlastne podle kritiku dovoli pouzivat kriticky rozum a pohled na radu udalosti, pan Klaus nas reprezentuje na velmi vysoke urovni a proc by clovek jako je pan Duka ktery to dokaze ocenit mel byt za svuj svobodne vyjadreny nazor jeste temer pronasledovan, meli bychom dovolit i panu Klausovi i panu Dukovi vyslovit jejich svobodne nazory, dominvam se ze nazory obou jsou velmi relevatni a pokud s nimi nekdo nesouhlasi nemusi jim jit zrovna hazet vajicka do oken, mohli by jim v demokraticke spolecnosti nechat aspon maly prostor na vyjadreni treba oboustraneho obdivu ktery si jiste za svou praci zaslouzi
Re:Jeho eminence kardinal Duka ma pravo na svuj nazor, , 18.2.2012 13:46:32
Buď jste kašpar nebo tomu, co píšete, věříte,
Re:Jeho eminence kardinal Duka ma pravo na svuj nazor, , 18.2.2012 13:52:32
a s vasim dovolenim mohu mi i ja nejaky vlastni nazor nebo musim mit vas nazor? co mi jako komunisticka STB jeste vubec dovolite prosim, jsem opravdu zvedavy co mi STB verejne dovoli po 20 letech tohohle bordelu
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie, , 18.2.2012 13:18:54
ČR vytunelována mafiánskou špínou modrobolševiků
http://www.youtube.com/watch?v=E5ahvUTsggM&NR=1&feature=endscreen
Čeští Krychtálkové v ČT24, , 18.2.2012 13:14:20
Opět ta hysterie sdělovacích prostředků s jmenováním Duky. Propaganda našich Krychtálků jako při pohřbu V. Havla. V. Havel je nekončící příběh a současný kardinál Duka je pokračování ohlupování lidí a držení je v nevědomosti.
všude na světě neoliberalismus přivádí země do krachů dluhů a občany do chudoby, , 18.2.2012 13:04:04
všude na světě neoliberalismus přivádí země do krachů dluhů a občany do chudoby , dolaroví milionáři a miliardáři bohatnou ,střední třída a ostatní chudnou .......nevolit nebo volit neoliberalismus korupční zločinecké mafie PRAVICE je pro střední třídu , důchodce, studenty, nízkopříjmové ,bezdomovce DOSLOVA kamikadze http://www.literarky.cz/josef-vit/3367-potebujeme-noveho-erharda
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát, , 18.2.2012 12:56:03
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
Re:Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát, , 18.2.2012 13:49:03
pokud nekdo z vas videl evropskeho zapadniho pravicoveho politika potom vite o cem je rec, to co se deje v tomto state neni pravicova politika to je proste rozkradani statu poslanci a ministry ve velkem a oni nam to klidne v televizi jeste s pekelnym chechotem pana byvaleho mistra dopravy Barty klidne sdeli ze mohou rozkrast co chteji protoze soudy ,exekutori ,a pravnici a policisti jsou tu od toho abych chranili prece exekutoy pred obcany, to je demokracie ale ne pravicova a nikoli zapadniho stylu tohle sim ze dovolit jenom ruska mafie ve state kde vladne ruska mafie
V TISKU JE UVEDENO,, , 18.2.2012 12:53:07
že peníze dostanou i církve a nějaká divná společenství,která vznikla v nedávných dobách.Proč,když o nic nepřišly?Církvi nevěřím ani slovo,jak vidíme,jde jim jen o moc a peníze,dobré bydlo.Oblbují lidi životem v království nebeském,ale já chci žít slušně ted v této zemi.Také by mě zajímalo dodržování Desatera u všech těch vypasených kněží.Můj Bůh je moje vlastní svědomí a k tomu církev nepotřebuju.Jak slovo nepokradeš dodržujete,vy zbožní jedinci,zastánci církví?
Pupkatej mnich se asi moc nepostí, , 18.2.2012 12:36:09
Je tlustej jako prase. Kdyby dodržoval co mu jeho falešná víra vnucuje, tak by nebyl takhle vyžranej. Vždyť praskne.
Re: Ale, ale, , 18.2.2012 13:28:26
Jiří Paroubek je taky tlustější a jak ho máme všichni rádi. A Další Jiří (Hromada) je obletován štíhlounkou Jiřinou Šiklovou a ta přece rozumí úplně všemu.
Komunisté to budou muset všecko pracně znárodnit, aby církev neprávem získaný majetek nezašantročila!, , 18.2.2012 12:32:33
VLASTIZRADA:odškodnění okupantům , teroristům,sektě pedofilů, , 18.2.2012 12:26:44
upalovali lidi ,mučili je ,kradli jejich majetky,pálili české knihy,násilně katolizovali obyvatelstvo , katolická sekta ukradla většinu pozemků a majetků po okupaci v době Husitské a po další okupaci po bitvě na Bílé hoře , katoličtí pedofilové pravicových stran vykládají však to už je dávno a tak ..........................jenže odškodnění pedofilní katolické sekty je to samé jakoby po 100 letech komunisti a židé odškodňovali nacisty za to ,že jim zničili koncentráky , je to zvrácené a VLASTIZRADA ,katolická církev násilně katolizovala obyvatelstvo českých zemí a terorizovala ho , kradla jejich majetky a okrádala je o desátky , podvedla je s existencí boha
Toho pupkatého přežraného mnicha brzy klepne pepka a pak ho vezme čert!, , 18.2.2012 12:26:25
Duka a Kalousek., , 18.2.2012 12:25:24
Katolíci!Otevřte oči a prohlédněte konečně.Vždyď tito vyžírkové jako Duka,Vlk,Halík a mnoho kněží,mimo pár opravdovýh farářů,kteří to myslí opravdu s církví dobře,jsou více politici a poživači všeho dobrého,co získají od vás farníků a státu.Ty 150 tisícové platy a další odměny,co dostávají Duka a další,100 tisícové platy dalšíh kněží,50 tisícové platy dalšíh poživačů vaših výhod a pak převážná většina farářů,kteří musí živořit s 20 tisícovým platem,ze kterého ještě dávají na kostely a podobně.Tito nabubřelí hodnostáři,které jsem zmínil na začátku,jen parazitují na vašem dobrodiní.Jen se podívejte,co farností doslova chátrá.Do kolika zatíká,je tam zima a plíseň.Kolik peněz schválila na tyto opravy smečka Vlk,Duka,Halík a další.Možná DESETINU z toho,co dostanou.Zbytek jde do Vatikánu a na jejich zhýralý život.A chudé církve na malýh vesnicíh a městeh?Dostávají od církve houby.Faráři věčně stojí s nataženou rukou na obecníh úřadeh,magistráteh a žebrají o korunu na opravy.Vy si myslíte,že pokud vláda vrátí církvím nějaký majetek,že z toho něco církev v Česku dostane?Nedostane ani korunu.Proto že majetek se vlastně vrátí a sežere ho Vatikán.Ten má po světě daleko jiné zájmy,než dávat prachy do spustlého a málo hodnotného církevního majetku v Česku.Pochopitelně,že si z tohoto koláče vrchnost v česku s polu s Dukou,Vlkem,Halíkem a dalšími nacpou plné měchy penězi.Jinak by se o ten majetek jak psi nervali.A za 20let budou zase stát faráři a vyžírkové,jako Vlk,Duka a další na magistráteh a žadonit o peníze na opravy církevního majetku.Ty náklady na opravy nejsou malé.Jen Praha dává ročně na opravy Pražského církevního majetku DESÍTKY MILIONŮ až STOVKY MILIONŮ korun ročně.Kde je Brno,Olomouc,Ostrava a další města.To jde na MILIARDY.Jen na platy církevníh hodnostářů se ročně dává 1,5 MILIARDY korun.A vy si myslíte,že Vatikán bude v budoucnu taky tak štědrý,jako je tato republika?Ani náhodou.Církev v Česku bude naopak ještě chudší.Pole a louky se prodají na stavební parcely,lesy se vykácí,dřevo prodá a zbude spálená krajina.Nepotřebné budovy se prodají,budou tam herny,bary a veřejné domy.Pochopitelně.Kdo by dnes měl z mladýh čas chodit pracovat na církevní.Mají dost práce sami se sebou.Do práce chodí na celý den a 6 dní v týdnu.A ti stařečkové,nebo babičky,tam budou na tom církevním dřít?Nebudou.Nemají na to sílu.Tak jak si myslíte,že to v Česku s tou církví po navrácení majetku dopadne!Jako kluk jsem musel chodit do 15 let skoro každou neděli do kostela.Nepamatuji,že by kdy farář v kázání vzpoměl politiku.Dnes je to běžné.Tak si říkám.Vždyď je to na půl mše svatá a na půl-TELEVIZNÍ NOVINY.Pardon.Církevní noviny.Prostě OBLBOVÁNÍ lidí.Na co nestačí televize a tisk,tam musí pomoci církev.
Re:Duka a Kalousek., , 18.2.2012 13:38:19
je to hodne vztekly clanek, ale vidl jste nekdy ten majetek co vratil stat cirkvim vite kolik miliard rocne musi cirkev po celem svete vyprosit aby dala doporadku kostely a chramy i na malych farnostech nejmensich obci? tyto nemovitosti byly vraceny cirkvi v takovme stavu ze kazdy rozumny hospodar by ty ruiny zboural aby mu nespadly na hlavu, oprava techto ruin stoji tak obrovske penize ze bych si dovolil ucinit nekvalifikovany a nicim neovereny odhad, ze cirkev v nasem state shani po celem svete 50 miliar korun rocne na oprvau a udrzbu vsech svych cirkevnich pamatek, stat by mel proto cirkvim a hlavne katolicke cirkvi vyplacet 50 miliard korun na aspon zakladni udrzbu a opravu vsech zanedbanych kostelu a chramu a dalsich cirkevnich objektu ktere jsou na spadnuti nebo ktere cirkev uz zachranila pred rozpadem, potom bych mel takto nesmyslne poznamky pokud bych si uvedomil ze cirkev dostane od stau 1,5 miliardy na platech a sama vyda 50x nasobek techto penez na obnovu vsech cirkevnich budov a statku,
Re:Duka a Kalousek., , 18.2.2012 14:13:16
Napsal jsem,že na platy dává stát 1,5miliard korun.Také jsem napsal,že stát dává jen v Praze ročně na údržbu farností až sta miliony.Pokud to sečteme v dalšíh velkýh městeh,malýh městeh a vesnicíh,jsou to taky miliardy korun.To není málo,vzhledem k tomu,že zde lidé umírají hlady,nemocemi a mrazem.Já bych byl proto,aby se u nás zavedla církevní daň,po vzoru Německa.Platili by to jen lidé,co se k církvi přihlásí.Všude všichni hlásáte,že co je v Německu a na západě,že je dobré,tak to zkusme.Daň by činila 50kč na osobu.Veškeré platby,co vybírá farář za křest,svatbu,pohřeb,odslouženou mši za někoho,během mše do košíčku,vše by se platilo pokladnou při příchodu do kostela,aby byl přehlad o příjmu a také roční dani z tohoto obratu.Při prokázání příjmu peněz mimo pokladnu by bylo pod pokutou 1 000 000kč.A zákazu činnosti faráři na 5 let.Co říkáte?Je to spravedlivé.Tudíž by na farnost nepřispívali lidé,kteří nechtějí mít nic s církví společného.
Komunisté to budou muset všecko pracně znárodnit, aby církev neprávem získaný majetek nezašantročila!, , 18.2.2012 12:20:12
Re:Komunisté to budou muset všecko pracně znárodnit, aby církev neprávem získaný majetek nezašantročila!, , 18.2.2012 13:01:45
A Vatikánská chamraď se z toho posere.
Nesplněné očekávání., , 18.2.2012 12:19:06
Zase jsme svědky toho jak ČTkanál 24 ochotně asistuje 10 účastníkům (oni uvádějí 20,ale kde by se vzali)demonstrace před arcibiskupstvím v Praze proti kardinálu Dukovi. Zajímalo by mně zda by ČT asistovala i při ostatních "pšoukách" kdejakých ujeťáků tak ochotně jako u těchto. A to vše za naše koncesionářské poplatky. Kde udělali soudruzi z ČT chybu,že tam nikdo nebyl?
Návrh, , 18.2.2012 12:18:40
Katolíci, nejvíc ty vaše hodnostáře naštvete a potrestáte, když přejdete k někomu jinému, třeba k evangelíkům....
Re:Návrh, , 18.2.2012 12:22:21
Přesně, jesli jim jde o Boha a Ježíše, pak je jedno v které církvi jsou. Důležitý je to jak upřímě věří, a k tomu opravdu žádnou organizaci nepotřebujou. Stačí mít doma svůj svatostánek. Toť můj názor.
Re:Návrh, , 18.2.2012 14:20:28
Přesně tak.A pokud neumí žádnou modlitbu,stačí zajít za věřícím,nebo si koupit knihu.Najde to i na internetu.K tomu,aby se pomodlil k Bohu nepotřebuje žádného prostředníka v podobě faráře.
Re:Návrh, , 18.2.2012 12:24:05
Od kdy jde pobožným o boha nebo o Ježíše? Těm jde jedině o cizí peníze do vlastních kasiček a o moc. Bohem se všichni jenom oháníte!
Re:Návrh, , 18.2.2012 12:34:30
ty jsi materialista jak poleno, třeba tě ale jednou život poučí a ty prozřeš
Re:Návrh, , 18.2.2012 12:38:54
Nevěřím falešným prorokům, nestavím bohu chrámy a nejsem modlářem!
Politika a křesťanství, , 18.2.2012 12:17:19
Jsem křesťan a věřím pouze v Boha a Ježíše. Ta nedozírná řada biskupů, arcibiskupů, kardinálů a samozvaného Boha na zemi- papeže, oblbuje lidi a je to sebranka zadarmo dobře živená.Intrikují, spekulují, lakotí a povyšují se do hodnosti jako v armádě, fuj ! Kdo si říká dobrý křesťan ? Ten, co tyhle papežence vyznává místo Boha a Ježíše? Proč nežijí podle jeho učení ? Skromně a čestně, slovo Boží stačí šířit i dobrý kněz.
Re:Politika a křesťanství, , 18.2.2012 12:27:36
Tak se katolíci semkněte a od těch hodnostářů odejděte. Bez vás už budou k ničemu...
Re:Politika a křesťanství, , 18.2.2012 22:47:45
Občanko,děkujeme, ale ty rady si zarámujte. Katolíci mají jasno, o ně nemějte péči.
Tolik zloby - kde je vlastně pravda..., , 18.2.2012 12:13:27
I když jsou češi považováníza národ ateistu,přece to nutně nemusí znamenat,že jsme národ blbců.Jestliže chcete s někým bojovat, musíte ho v první řadě studovat.A tady cítim velkou absenci.To,že šlechtě se majetek vrátil,nikomu z vás nevadilo.Nikoho nezajimalo jakým spůsobem přišli k majetku,kolik lidského utrpení bylo za tím jejich majetkem.Stojite jak šašci v ukloně před knížetem a nesmí se otčit aby jste mu nevlezli do zadku.Církvim byl majetek darován.Je zvláštní,že až za dvacet dva let jím bude vrámci napravení křivd tento majetek vrácen.A z jakou vehemenci to prosazuje pravice.Už není asi co ukrást, tak bude dobrý tenhle.Ti faráři ,jak je znám se bez něho přes padesát let obešli,ti se na něj netřepali.Kostely si ze zbírek opravili,oni to nepotřebují.A na ty platy bychom se jim taky složili.Smrdí to z prava..Přestan´te plkat a běžte se raději projít,je tam hezky.Přeji krásný den.
Duka nadržuje ferormám., , 18.2.2012 12:10:27
Bodejť by ne, neboť tento "posel boží" dobře ví, co mu z toho kápne. Chce se mi z toho blejt velebnosti.
Re:Duka nadržuje ferormám., , 18.2.2012 12:23:16
Milý(á)neznámý(á),
děkuji Vám za Vaši reakci.
Je zvláštní,jak jste všichni posedlí tím,co komu a za co "kápne".Mohu Vás ujistit,že to,co jsem napsal,je poze můj vlastní názor,který mám zcela zdarma :-).
S přáním pěkného dne B.S.
důrazný protest, , 18.2.2012 11:59:15
Důrazně protestuji proti tomu,aby nás,jakožto katolické křesťany zastupovali pořádáním demonstrací proti našemu arcibiskupovi lidé,kteří nemají s církví nic společného.
Při pohledu na příspěvky pod prohlášením organizátorů tohoto "hněvu lidu" světle vyplývá,kdo jsou tito-jak sebe nazývají-"katolíci"a jejich sympatizanti:zkrachovalý a exkomunikovaný kněz,následuje pár lidí,kteří otevřeně deklarují svůj ateismus a nenávist vůči Církvi a dále pokračuje neidentifikovatelná směs anonymních hrdinů,kteří již svým slovníkem a myšlenkovým a hodnotovým obzorem sami vylučují,že by snad mohli mít jakoukoliv účast na víře nebo životě Církve.
To,že svou údajnou nespokojenost tito "katolíci"demonstrují pod okny arcibiskupství,nota bene v době,kdy Otec arcibiskup není přítomen,se dokonale usvědčují z toho,že jim vůbec nejde o žádný dialog,kterým-v širším slova smyslu-je bezpochyby každá demonstrace,kde nechybí druhá strana.Jde evidentně o získání mediálního prostoru-za jakým účelem,nechť si inteligentní čtenář doplní sám.
Kdyby šlo o skutečnou touhu po dialogu těchto "katolíků"se svým arcipastýřem a o eventuální vyjádření nespokojenosti,inteligentní a zdvořilý člověk se slušným vychováním ví,že není žádný velký problém se se svým arcibiskupem sejít na schůzce předem domluvené,kde může svou nespokojenost ventilovat ad libitum a jde-li mu skutečně o dobro Církve,může leccos ovlivnit,popř.si zjednat vysvětlení.Naši Otcové biskupové se nám nevyhýbají,ani se před námi neskrývají.Z vlastní zkušenosti to mohu potvrdit.Smím-li použít přirovnání z vlastní zkušenosti,mohu směle prohlásit,že osobní jednání se kterýmkoliv biskupem je mnohem dostupnější a plodnější,než setkání s poslancem.
Další zajímavý moment,vyplývající z demonstrace"nespokojených katolíků",může být myslím pro Otce Duku i lichotivý-organizátoři tohoto hněvu lidu jsou zcela zřejmě jati takovou úctou a respektem,že si pro svůj výstup zvolili chvíli,kdy ani náhodou nehrozí,že by se mohli s Otcem Dukou setkat tváří v tvář.Asi se ho ostýchají :-).
Resumé: Já,výšepodepsaný,praktikující katolický křesťan,si naprsto vyprošuji a důrazně protestuji,aby za mě demonstrovali proti mému arcibiskupovi lidé,kteří evidentně nemají s katolickou církví nic společného.Budu-li s postoji a konáním Otce arcibiskupa nespokojen,sám mu to mohu sdělit.Doposud jsem k tomu neměl důvod a Otec arcibiskup má mou naprostou důvěru a podporu.
Re:důrazný protest, , 18.2.2012 13:41:52
Re:Bořivoj. Naprosto s Vámi souhlasím a připojuji se.Je ubohé, co se tady předvádí za rádoby katolické názory.Nemohli byste vy, co už se neumíte ani slušně vyjadřovat, nechat té štvanice?
Re:důrazný protest, , 18.2.2012 12:20:24
Vzpamatuj se náboženský fanatiku. Dne jsem se chvíli díval na neuvěřitelné středověké divadlo a dělalo se mi mdlo. To je církev pro trpící?
Re:důrazný protest, , 18.2.2012 13:54:40
Pane, mohl jste se dívat na cokoliv jiného!Mohl jste na př."volat Novu", nebo sledovat sport.Příště si nedělejte takové násilí u výjimečných přenosů, které sleduje celý svět.Přeji Vám hezký, dále bezproblémový den.
je nutné se probudit, , 18.2.2012 11:55:26
já jsem zvědavej jak dlouho těch pár zastánců černoprdelníků
se nechaji blbnout ať se nad tím trochu zamyslí a nakonec zjistí že od kléru nikdy nic dobrého nevzešlo ,víru nikomu neberu to je každého věc ale dávat majetky těmto línejm vyžírkům stim naprosto nesouhlasím
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj?, , 18.2.2012 11:55:12
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj?
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR
http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
-----------------------------------------------------------------------------------------------
podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun
-------------------------------------------------------
takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
Dnes přestávam chodit do kostela., , 18.2.2012 11:50:45
Dále budu věřit, ale DOMA. Toto není kardinál, to je mafián jak Klaus a Nečas.
Komunisté to budou muset všecko pracně znárodnit, aby církev neprávem získaný majetek nezašantročila!, , 18.2.2012 11:47:49
Kardinál Duka není múj kardinál., , 18.2.2012 11:47:41
Naučil se praktiky ničitelů této země a u mně je to stejný mafián, jako Klaus , Nečas a ostatní hajzli. Mamon, mamon, mamon. Už jen čekám, kdy ho z těch darebáků někdo navrhne na prezidenta. Potom .....Bůch s námi.
Duka prý nadržuje, , 18.2.2012 11:46:53
Kdy v minulosti či přítomnosti šlo církvi o lidi kdy?
Je neuvěřitelné,jak je v ČR provázaná politika se vším a každým,s církví,s podniky/samozřejmě nadnárodními a polostátními/,justici máme "nezávislou"/včerejší obrat s odvoláním stát.zástupce/,že neumíme vyšetřit jedinou kauzu a vyšetřují jí Švýcaři-země,které může být jedno v jakém postkomunistickém hnoji zde žijeme.Ústavní soud rozhodne o dorovnání důchodu za léta odpracována v ČR a SR,ale MPSV se jím nebude řídit-kam spějeme všichni víme,zpět o 30 let,začneme opět budovat pětiletky a cestu na východ,tam totiž patříme!Nevyužili jsme šanci,protože "prachy" vládnou světem a pro určité skupiny v ČR nic jiného neexistuje.
Od nějakého Čižinského , , 18.2.2012 11:46:17
Od nějakého Čižinského je to naprosto nechutné. V tomto pohledu dokonce souhlasím s pravdoláskařkou Šiklovou, ale na rozdíl od ní se s postoji pana kardinála Duky ztotožňuji, dokonce je mi svým vystupováním sympatičtější než jeho předchůdce pan kardinál Vlk.
A OPĚT SE VĚŘÍCÍ PKMATENCI ROZČILUJÍ ŽE JEJICH GURU DUKA SI DĚLÁ SVOU POLITIKU, , 18.2.2012 11:43:56
Držte HUBY pomatenci,Vy tady nejste na to abyste něco říkali ale na to abyste nosili desátky do kostelů atd aby se tak vyžraná prasata jako je DUKA měli lépe a lépe.......Víra v Boha je neuveřitelný nesmysl,to je jako věřit tomu že poprava kulkou je méně než poprava provazem........
Re:A OPĚT SE VĚŘÍCÍ PKMATENCI ROZČILUJÍ ŽE JEJICH GURU DUKA SI DĚLÁ SVOU POLITIKU, , 18.2.2012 14:51:32
Kdyby nějaký bůh byl tak by se na ten bordel nemohl dívat a vyházel by tu sebránku z hradu a strakovky
Posledním skutečným českým kardinálem byl PAN KARDINÁL TOMÁŠEK, , 18.2.2012 11:39:49
Chudák Tomášek se musí obracet v hrobě.
Re:Zajímavé je, že proti kardinálu Vlkovi neprotestují, , 18.2.2012 11:42:17
Asi dělal něco jinak. Na Husáka a Svobodu taky tolik lidí neplive jak na Havla s TGM.
Duka prý nadržuje Klausovi, Nečasovi a asociálním reformám. , , 18.2.2012 11:26:27
Tenhle čurák by si měl taky umýt hlavu od hoven.
Ale, ale to je papanek., , 18.2.2012 11:23:18
Perfectibilitas fidei catholicae - O raduj se katolicka chaso, Duka je sama krev a bozi maso; a za restituce na letnice, nadelame jelitka a jitrnice.
pan Duka má skvělý vzor pro své výkony na Hradě i ve Vatikánu , , 18.2.2012 11:13:59
je to jeho předchůdce , soudruch Plojhar, excelentní černoprdelnická komunistická swině... Je zřetelné, že Duka svou úrovní není ani miliontinou kardinála Tomáška. Je to úplně stejné , jako u každého člena vládnoucí j-elity. O to hůř to zde nakonec dopadne. Kdy dá Duka první emisi odpustků na pražskou rabínskou burzu ?
katolická církev byla, , 18.2.2012 10:55:03
vynalezena zrovna jako ods k o žebračování lidí, vždycky jí šlo o manon ne o věřící. Ve jménu boha jen zabíjeli a okrádali, mám dojem, že samy na to co hlásají nevěří, protože by se museli bát pekla
Re:katolická církev byla, , 18.2.2012 12:12:55
Oni si myslí, že když odříkají otčenáš, že jim bude odpuštěno, a dřív i věřili, že si stačí koupit odpustky
Ten pupkatej mnich by měl přestat žrát, , 18.2.2012 10:53:06
nebo praskne jako pytel sraček!
Církev a ODS zahájily taktiku spálené země po vzoru nacistů. Při ústupu za sebou ničili úplně vše., , 18.2.2012 10:46:33
Církev i ODS jdou do ilegality a snaží se zajistit své financování na další generace dopředu. Lidi, vyhlaste generální STOP pro zloděje.
A ona církev někdy jednala, , 18.2.2012 10:43:10
v zájmu obyčejných lidí ? Vždy intrikovala s mocnými v zájmu posílení své moci a majetku. Zatímto účelem vytvářela účelová spjenectví třeba s ďáblem, jako tomu je nyní v kamarádšoftu s modrou mafií a kmotrem z Hradu.
Proč stát nezakročí proti pedofilům, feťákům a náboženským skupinám ?????, , 18.2.2012 10:43:03
Církev je přežitek, , 18.2.2012 10:42:48
Církve dostanou miliardy,aby měli z čeho vyplácet,své pedofilní zločiny.
Duka musí lézt do análu, , 18.2.2012 10:40:28
Klausovi a Nečasovi a Kalouskovi už z důvodů,že mu přihráli mliardy na údajné vyrovnání s církvý,což je opět tunel,který zaplatí naši občané,jichž je více než třičtvrtina nevěřících.Církev a jejich poskoci,jsou ti největší zmetci schopní zabíjet a okrádat ty nejchudší se kterými manipuluje.Doufám,že spisovatelka Procházková uspěje u US se žalobou na Duku a neznámé pachatele za vlastizradu a neoprávněné obohacování. V současné době je podáno více něž třicet žalob na vládu za neoprávněné nakládání s cizím majetkem.
Proč musí církev dotovat i nevěřící??????????????????????, , 18.2.2012 10:39:57
Kolik lidí by se hlásilo k církvi, kdyby jim strhávali z platu částku na provoz církve????????
CÍREKV JE PLNÁ ESTÉBÁKŮ, UDAVAČŮ, POCHLEBOVAČŮ, AMORÁLNCH Í A LIDSKÝCH ZRŮD JAKO DUKA, , 18.2.2012 10:36:27
Co se divíte,Duka byl asi zavřený oprávněně, jako všichyni ti zloději, co se dnes vydávají za politické vězně. Církiev byla vždy jen úplatná, zkorumpovaná svoloč, plná estébáků, udavačů, vyděračů, zlodějů a pedofilů a teď ji megazloděj Kraďousek s tou svou vládní mafií zase naleje miliardy, hnus! Měli by jít všichni do tepláků svině zlodějské!
Co je císařovo - císaři, co je Boží - Bohu...., , 18.2.2012 10:35:19
Jestli že je pan Duka politická osobnost tak ať se dá na politiku a nechová se pokrytecky jako osoba duchovní. Faráři Czendlikovi se nedivím, jeho názor je podmíněn jeho poslušností, kterou složil jako duchovní. Protestují katolíci, ne ateisté a tady by bylo na místě si položit otázku kdo to vlastně ta církev je. Jsou to cca 3 000 000 věřící, kteří se k církvi hlásí a tím ji dávají sílu hlasu , nebo zhruba 4500 duchovních, které platí Český stát? Komu budou vyplaceny restituce a za koho duchovní míchající se do politiky mluví? Podle slov faráře Czendlika "o nás bez nás" je jasné, že duchovní se mají za tu konkrétní církev a věřící jsou prostě jenom věřící, kteří církví jako takovou vlastně nejsou. Pro tohle, pro Dukovy slova v Afganistanu, kde říkal že tam vojáci brání naše domovi, jsem katolickou církev opustil. Nemohu věřit v pravdivost slov duchovních, jejichž arcibiskup evidentně lže.
Protestujte proti restituci církevního majetku,která je zlodějskou krádeži, , 18.2.2012 10:33:02
Ne zlodějům!, , 18.2.2012 10:32:57
Každá strana která se podílela na deficitním rozpočtu a nebo její člen zpronevěřil více jak 100milonů korun je nutné zrušit. Jelikož neplacení daní, podplácení, korupce jsou po vraždě nejhorším trestným činem, trestní sazbu zvýšit, bez možnosti podmíněného propuštění, milosti prezidenta a zamazání trestu.
Najít jistozu, , 18.2.2012 10:25:10
Musím to ještě ověřit.DUKA PRÝ JE TAKÉ NA SEZNAMU SPOLUPRACOVNÍKŮ
HAJZL, , 18.2.2012 10:20:23
Dříve se říkalo jak nejvyšší stuoeň opovržení NEKŘEŤANSKÝ HAJZL. nyní je výstižnějšěí : křesŤANSKÝ HAJZL
řešení, , 18.2.2012 10:17:18
http://www.petice24.com/nesouhlasime_s_vracenim_majetku_cirkvim
Kam ČSSD klesla?, , 18.2.2012 10:11:48
S tímhle žádný normální člověk, včetně katolíků, nemůže mít nic společného. I když je pravdou, že vliv církve ve světě roste a ČR nechce zůstat stranou.
Duka,zloděj jako ODS, , 18.2.2012 10:08:06
Duka hoří křesťanskou láskou jedině ke svému vyžranému pupku.Obyčejní lidé jsou mu ukrasdení.Leze do prdele židům,aby z nich vytáhl majetek a peníze.Aby se mobli jen válet a žrát.Učení krystovo je pro římskokatolickou smečku jen něco jako pohádky nebo dikobraz.
Re:kdopak upálil Čecha mistra Jana Husa?, , 18.2.2012 10:16:01
ŽE BY TO BYLA KATOLICKÁ CÍRKEV, ASI JO, JÁ ZNÁM JEDNU KRÁSNOU KNÍŽKU MA TA SE JMENUJE KLADIVO NA ČARODĚJNICE, NĚKDO BY MĚL NAPSÁT KNIHU, KLADIVO NA KŘES´TANY
Re:člověk může věřit,ale ne církvi, , 18.2.2012 10:13:05
Přesně řečeno,především s římskokatolickou církví.Vždyť právě na jejích zvěrstvech se učil německý fašismus i sovětský bolševismus.Byl nějaký rozdíl mezi justiční vraždou Horákové a upálením M.J.Husa?myslím jedině pár set let.A nyní se situace opakuje.Na hranici patří římskokatoličtí vysocí flanďáci s Dukou v čele.
Re:člověk může věřit, , 18.2.2012 10:41:43
Až budeš podpalvat hranici, tak dej pozor, abys to nepopletl jako tvůj předek.
Dotaz polskému faráři Zbigniewu Czendlikovi: Kolik polských farářů působí v ČR?, , 18.2.2012 10:01:16
a proč jejich počet stoupá, když věřících ubývá? A kolik kostelních starožitností už zmizlo v Polsku? Děkuju.
Re:Dotaz polskému faráři Zbigniewu Czendlikovi: Kolik polských farářů působí v ČR?, , 18.2.2012 10:05:36
Jo ,polští faráři "přemisťují",je třeba začít psát seznamy
Středověká sekta, , 18.2.2012 10:01:15
Mafie si vždy rozumí - vládní, církevní, rozdíl minimální !!
A katolická církev je středověká mafiánská sekta - kmotr Duka, učitel Klause, Nečase, Kalouska .....
A tady se někdo diví???, , 18.2.2012 10:00:03
Copak církev někdy byla s obyčejným lidem???
Vždy byla spřažena jen s vrchností a z kazatelen šířila vrchnostenská přikázání!!!
A za 150-200 miliard se církev přetrhne i s papežem!
Přece Vatikán se z toho pěkně napakuje!!!Ti podrazáci si jdou naruku!
Nevolte koalici(ODSVVTOP)!!!
dotaz na pana Duku, , 18.2.2012 9:56:08
mám tři děti,nebudu mít práci,budu se chodit modlit,kdo uživí mé tři děti?Vy pane Duko?Pane Duko,já musím pořádně makat,abych uživil tři děti a sebe,co vy děláte?Kde pracujete?Co jste kdy vytvořil,postavil,vybudoval?Pane Duko,KDE BERETE PENÍZE,KDYŽ NIC NEDĚLÁTE?
demonstrace, , 18.2.2012 9:55:43
Kdyby šli všichni raději demonstrovat proti této zlodějské vládě.
Pan kardinál Duka reprezentuje jen hierarchii, ne věřící laiky,, , 18.2.2012 9:54:34
Souhlas...Církev bude bohatá,ale bez kostelů.Ty spadnou.
Re:Pan kardinál Duka reprezentuje jen hierarchii, ne věřící laiky,, , 18.2.2012 10:16:38
Ty klidně pronajmou za tučnou odměnu na sexšopy a bordely.Ale budou se za ty hříšníky modlit.Hytlerovo zbraně také světili
V Česku je katolická církev spíš jen jakousi virtuální organizací., , 18.2.2012 9:54:32
Papírově je u nás sice katolíků kvantum, ale těch praktikujících, kteří se ke katolictví aktivně hlásí, je v populaci pět a půl.... kardinál je tedy u nás v Česku takovým generálem bez vojska. Téměř nikoho nereprezentuje.
líný Duka, , 18.2.2012 9:51:35
Ten tlustoprd Duka si může být čím chce,ale měl by být za své a ne z daní občanů naší země.Líná pr.el Duky ještě nabobtná a třeba ho někdo do té jeho líné pr.ele nakopne.
když je řeč o katolících, , 18.2.2012 9:51:04
když je řeč o katolících, tak ať mluví každý za sebe, nechce-li respektovat vedení církve. Protože já jsem taky katolík a s Dukou jsem spokojený. Naopak silně nespokojený jsem s bolševiky typu vlk a halík. Někteří taky katolíci jsou zřejmě nepoučitelní, oni se v nastavování druhé tváře asi vysloveně vyžívají, že chtějí levici. No, asi se vám stýská po vraždění, pronásledování, gulazích a pod. Prosím, se svými životy si dělejte, co chcete, ale je snad jasné, že nemluvíte za všechny katolíky. My katolící chceme Duku a ne stalina halíka. Ten je tak nalevo, že nejspíš bude katolíky sám aktivně práskat, až se začnou zase zavírat nebo likvidovat.
Re:když je řeč o katolících, , 18.2.2012 10:53:43
Ty katolíku,na koho máš spadeno?Koho chceš upálit a nebo zprznit?
Re:když je řeč o katolících, , 18.2.2012 10:45:22
naprosto s Vami souhlasim. Z Halika take nemam dobry pocit.
Re:když je řeč o katolících, , 18.2.2012 10:22:33
Označujete-li bývalého arcibiskupa pražského Miloslava Vlka a známého kněze Tomáše Halíka za bolševiky, pak jste asi "katolík" typu Petra Hájka. A pokud se vyjadřujete slovy "my katolíci....", tak je zřejmé kým jste. Je-li zloba a nenávist vaší vírou, tak je mi vás líto.
Re:když je řeč o katolících, , 18.2.2012 10:54:47
krestanstvi je predevsim o vire a svobode ducha. Levicova politika vytvari elity napojene na stat - formou prerozdelovani a dotaci. Tim musi zakonite brat zdroje tem, kteri tyto hodnoty vytvareji. Kdyz nekdo nekomu neco sebere, je to kradez. Kradez neni krestanska.
Re:když je řeč o katolících, , 18.2.2012 9:59:34
Moc pochybuji že jste katolik,číši s Vás taková nenávist.Já nejsem sice bolševik,ale víra je snad o dobru nebo zlu,ale né o pravici nebo levici.Z Vašich slov slyším více politický komentář než názor věřicího.
Můj pohled!, , 18.2.2012 9:47:19
Jsem věříci člověk,ale nikdy bych nevěřil lidem jako jsou:Duka,Halík,Vlk,Graubner apd. Proto netřeba nadávat věřícím lidem,v círvi se najdou také Ti nepravi lidé jako kdekoli v naši společnosti a třeba i na jejim vrcholu.Proto neni třeba zatracovat všechny,znám i obyčejné faráře kteři seč mohou dnes pomahaji těm potřebným.Bohužel masmédia dnes hlavně davaji prostor takovým lidem které jsem jmenoval na začátku.
všechny války vždy byly kvůli náboženství a mamonu, , 18.2.2012 9:43:51
přestože bible peníze a bohatství odsuzuje,pro církev je to nejvyšší modla.Církev chce pouze mamon a poroučet lidem.Církev upalovala lidi,církev mečem vnucovala ostatním svoji demagogii,církevní posluhovači znásilňovali bezbranné,církev světila děla a tanky Hitlerovi.ZLOČINNÁ CÍRKEV MUSÍ BÝT ZAKÁZANA
Re:všechny války vždy byly kvůli náboženství a mamonu, , 18.2.2012 9:53:04
souhlasím s každým písmenem co jste napsal, je to katolická verbež
Příjímejte s pokorou chudobu, poslouchejte své pány, ohýbejte hřbet, , 18.2.2012 9:40:19
Vám vzkazuje vaše milovaná církev.Hlásíme svou pravdu boží více jak 2000 let, proto se máme dobře.
Re:Příjímejte s pokorou chudobu, poslouchejte své pány, ohýbejte hřbet, , 18.2.2012 9:53:31
Ale z našich daní dementi církevní.
Ten Duka je ale křivák, , 18.2.2012 9:39:45
Je neuvěřitelné kolik sviní je ve vedení našeho státu.Nikdy jsem nevěřil věřícím,ale tenhle Duka je nebezpečný celému národu.
Re:Ten Duka je ale křivák, , 18.2.2012 9:55:17
je to svině vyžraná, toho kdyby upalovali, to by bylo smradu.
Re:Tady to máte pámbíčkáři, Hohepa, 18.2.2012 8:14:08 , , 18.2.2012 9:37:13
Vtipný Hohepo...se všemi jmény politiků od Á až do Zet,seznámil se na zahrádce můj dřevěný klozet.Vždy další mu představím,když jdu na velkou stranu,trošku špičku nastavím:,,pak utřu se a vstanu.Jméno levé,nebo pravé,vedené třídním bojem,zůstane vždy promíchané na mém poli s hnojem.(i nějaký Duka co za love daňových poplatníků....První ligu luká).Jeď loď,nebo pojede buben.
církev by měla být zakázána a neměla by dostávat žádné peníze a restituce, , 18.2.2012 9:33:56
já také věřím,věřím ve svoji rodinu,v pravdu a žádné peníze za to nepožaduji.V církev nevěřím,protože ta chce za víru peníze.Kdo chce peníze za víru je nevěřící
Re:církev by měla být zakázána a neměla by dostávat žádné peníze a restituce, , 18.2.2012 9:59:00
Jsem také ateista, ale s tím zákazem církví (církve katolické)
jste to přehnal, to přece v demokratickém státě není možné.
V "Lidských právech......" : svoboda náboženského smýšlění,
tak nějak je to tam formulováno. Restituce jsou samozřejmě
tunel, o tom není pochyb, proč to tato vláda, potažmo koalice
dělá, mi vůbec není jasné, když životní úroveň obyvatel této
země jde ke dnu. Ostatní peníze - platy duchovním, udržování
církevních staveb (Chrám svatého Víta), by měly být v budoucnu předmětem dalšího jednání.
U p. Duky je to asi otázka víry.Pokud by věřil v život po životě,, , 18.2.2012 9:33:48
a ve spravedlivý soud, jinak by se choval.Po ovoci se pozná strom - dobrý strom nemůže nést špatné ovoce. V roce 1989 měla církev obrovskou příležitost postavit se na stranu národa, chudých a utlačovaných. Pan Duka neplní ani svoji základní pracovní povinnost naplňovat papežské sociální encykliky.Za tuto neposlušnost ho Svatý stolec jmenoval kardinálem ?
Také jsem si všiml, , 18.2.2012 9:33:11
Kritizovat dnešní zbohatliky ,znamená- závidět.A to je těžký hřích.Ajá spíš myslel na přikazaní s desatera nepokradeš.No už to mám nějaké popletené..
TITUL KARDINÁLA MÁ TENTO ČERNOPRDELNÍK ZA NEJVĚTŠÍ ROZKRÁDAČKU PO KUPONOVCE, , 18.2.2012 9:32:16
AŤ TÁHNOU S KALOUSEM A CELOU SEBRANKOU DO PEKEL A CHCÍPAJ VMUKÁCH-OPĚT SE UKÁZALA HIOSTORICKÁ PRAVDA CÍRKVE JAK O NI KÁZAL HUS-PLNÉ PUPKY,MAMON A DO BOHA DÁL NEŽ K JINÝM GALAXIÍM.
Vzpomente si na PRPTI VŠEM od Aaloise Jiráska, , 18.2.2012 9:32:12
Když jsem si přečetl názor toho černoprdelníka tak vidím jak bere ten farář poslední kozu těm ubožákům. Církvi bych nic nevracel, Olomoucký arcibiskup prošustroval vinařství v Kroměříží, Nic se nevyšetřilo, škoda, že zemřel Pavel Dostál, ten by to dotáhl do konce.Je zajímavé jsk se kamrádí ten náfuka z hradu s tím černoprdelníkem!!!!!!§
HA, HA, , 18.2.2012 9:31:14
Z WIKIP.
ProAlt je občanská iniciativa, která se věnuje hledání alternativ k převládajícímu politickému, sociálnímu a ekonomickému diskursu v České republice po parlamentních volbách 2010, z nichž se zformovala tzv. vláda rozpočtové odpovědnosti
Iniciativa zahrnuje členy z širokého názorového spektra od krajní levice přes sociální demokraty po sociálně cítící křesťany, zelené, liberály a feministky. Členy iniciativy jsou mimo jiné filozof Václav Bělohradský nebo sociolog Jan Keller.
Iniciativu ProAlt navenek zastupují tři mluvčí:
Ondřej Lánský
Tereza Stöckelová, socioložka Sociologického ústavu AV ČR,[4]
Pavel Čižinský, právník, člen Výboru pro práva cizinců při Radě vlády ČR pro lidská práva.[5]
Takže komunisti, socialisti, trockisti, anarchisti, odboráři rychle všichni před Arcibiskupský palc! Hovada všech zemí - spojte se!
Duka, , 18.2.2012 9:29:42
Jsem věřící, tak jsem byla vychována, ale ne tak, abych stranila katolickým kněžím před Bohem. Ano, věřím za komunistů byla církev pronásledována a stali jsme se národem ateistickým. Ale teď kdy by církev a nejen katolická měla mít hlavní své krédo k pomáhání chudým, pozvedání morálky atd tak hamouní majetek, jde na ruku zlodějům neurvalým papalášům, lhářům. Tak to ne p. Duku, tak si to Bůh nepředstavuje. Vám nevadí, že se ožebračují ti nejpotřebnější a berou jen papaláši a jejich spolupřitakávají muži a hlavně milenky, dává se cikánům kteří nedali za staletí do státu ani korunu. Vy to nevidíte?! Za co se tam v těch zlatých kostýmech modlíte?! Jste stejní jako jste byli celá staletí. Jen kdo je trochu proti obrat ho o majetek, od 3Otileté války až dosud. Měla by vám být hanba a pán Bůh vám to zaplatí!
tak jsem si přečetl Vaše názory stydím se za Vás jako obyč.člověk, , 18.2.2012 9:28:44
Vážení spoluobčané,přečetl jsem si Vaše názory na p. Duku. Jsem zděšen, kde ve Vás se ta zloba bere.Protože je mi 71 let a zažil jsem komunistický režim, učinkování STB, popravy neviných lidí,zavírání a mučení farářů, za to, že se přihlásili k nějaké církvi, z Vašich reakcí vyplývá, že v dnešní době, by jsme se k tomu měli vrátit.Pan arcibiskup má svůj názor a postoj ,ke smíření všech lidí a mi sasmi, bychom k tomu měli pomoci a né odsuzovat lidi, bez pravdy a znalosti věci.Vážení kritici zamyslete se sami nad sebou než vynesezte soud nad člověkem jestli nejsme horší než p. arcibiskup.
Re:tak jsem si přečetl Vaše názory stydím se za Vás jako obyč.člověk, , 18.2.2012 9:40:29
Ano zamyslel jsem se nad Vašimi slovy, ale je vidět, že jste ukřivděný člověk. Bohužel já taky prožil minulý réžim a nemohu si stěžovat. Zemedělství bylo na vysoké úrovni, lidé bohužel bydlely v těch králikárnách jak nas ten pán napomínal, ale mely kde bydlet, dnes si mladí lidé nemaji šanci na nové bydlení našetřit. Tato vláda by měla odejít bez pocty a už to musíme ten rok vydržet než odejne ten náfuka z hradu. Pane zamyslete se !!!!!
Re:tak jsem si přečetl Vaše názory stydím se za Vás jako obyč.člověk, , 18.2.2012 11:30:05
ano na vsechno se staly fronty. Vy jste mel kde bydlet, ale ja ne! Vse na pridel. Vam to asi vyhovovalo, ale me ne!
Re:tak jsem si přečetl Vaše názory stydím se za Vás jako obyč.člověk, , 18.2.2012 14:48:28
Rád bych viděl ty fronty??? Že nebyly babány a pomeranče rozhodne mi nikdy nevadilo, byly velmi dobrá jablka a za přijatelnou cenu, za mne se rozhodně stydět nemusíte, at si každý zamete před svým prahem. Já se bohužel za sebe stydět nemusím, měly jsme se rozhodně líp.
...střelit prasečí pistolí tu vyžranou černoprdelnickou svini mezi oči ..., , 18.2.2012 9:22:33
Re:Tady to máte pámbíčkáři, Hohepa, 18.2.2012 8:14:08 , , 18.2.2012 9:20:51
Vtipný Hohepo...se všemi jmény politiků od Á až do Zet,seznámil se na zahrádce,můj dřevěný klozet.V
Mikis Theodorakis: Výzva k jednotné frontě lidově demokratického odporu, , 18.2.2012 9:19:23
DOKUMENT
Legendární řecký skladatel Mikis Theodorakis (*1925), autor tisícovky písní, které zlidověly a staly se renesancí řecké lidové kultury, autor symfonických skladeb, autor filmové hudby k Elektře a Řeku Zorbovi - 1964 a filmu Serpico - 1973, ikonický bojovník proti pravicové diktatuře v Řecku, nyní při návštěvě parlamentu během athénské demonstrace proti schválení "úsporného balíčku" řekl: "Země je pod okupací. ... Nestačí být rozhořčený. Musíme být informovaní a odhodlaní. ... S trpělivostí a klidem pracujme na sjednocení lidí." Mikis Theodorakis v prohlášení vzkázal poslancům, že chce vidět na vlastní oči lidi, kteří budou hlasovat pro Memorandum. "Připravujete se hlasovat pro smrt Řecka". Radikálně levicový politik a spisovatel Manolis Glezos (*1922), který byl na demonstracích zatčen pořádkovou policií, řekl, že "přítomnost Theodorakise v parlamentu vyjadřuje úzkost a strach lidí o osud země."
Přinášíme vám "Theodorakisovu výzvu k lidové vzpouře", která zelektrizovala masy lidí v Athénách k masivnímu odporu proti vládě velké prostituční koalice pravicové konzervativní Nové demokracie a sociálně demokratické strany PASOK
Pěkné...jen aby to už bylo., , 18.2.2012 9:18:41
http://www.novinky.cz/domaci/259253-vtipalek-slibuje-tisice-za-dopadeni-necase-kalouska-a-klause-dead-or-alive.html?ref=boxE
Pan kardinál Duka reprezentuje jen hierarchii, ne věřící laiky, , 18.2.2012 9:16:30
Je to pastýř beze stáda, protože ho opustil v největší nouzi.Každá babička v kostele se řídí Ježíšovým Evangeliem více než pan kardinál,ten o něm pouze mluví.Svým prořídlým stádem ovcí pohrdá,jeho partnery jsou pouze "elity" kolem Klause.Jeho Bůh je jiný než Bůh prostých věřících.Naštěstí nemá na křesťany žádný vliv, ti se řídí vlastním svědomím.Inu, vyhání lidi z kostelů a svádí to na ateismus v Čechách a papež mu ochotně věří.Církevní hierarchie bude bohatá, kostely prázdné.
Re:Pan kardinál Duka reprezentuje jen hierarchii, ne věřící laiky, , 18.2.2012 10:28:25
Moc pěkně napsáno, ale bohužel to tak asi nebude.Když bude církev bohatá, ona si své "věřící" najde nebo vychová.
Duka jen dělá to,co katolická církev po staletí!, , 18.2.2012 9:13:21
Katolická církev není žádný beránek,jak bude finančně v kramflekách začne dělat proněmeckou politiku proti Českému národu!
KOMUNISTI SI MUSELI NASADIT SVÉHO ČLOVĚKA I DO CÍRKVE, , 18.2.2012 9:10:13
ABY VĚDĚLI CO SE TAM DĚJE A NAVÍC KALOUSEK NEČAS KLAUS ATD,CÍRKVY VRÁTÍ MAJETKY,VRÁNA K VRÁNĚ SEDÁ!!
Straní Klausovi a Nečasovi, , 18.2.2012 9:06:19
Aby tak né když mu přiklepli Ty čuráci takové miliardy.Je vypasený jak prase a top si stěžuje,že byl v kriminále to je vidět jak se dobře v kriminále měl.Ja jsem v kriminále nebyl a vcážím 56 kilo při výšce 180 protože to ona pedofilní cirkev žere i to co bych měl mít lid této země.A pan Zzendlik Ty čuráku běž radit do katolického Polska a vyser se na nás ateisty nám radit kdy protestovat nemusíš blbe jeden polský.Vůbecf cirkev at nekecá protože tolik dětí co zprznila tolik Hitler nezabil je to banda deviantů čuráku lhářů a vrahů.
Duka, , 18.2.2012 9:03:42
Já si myslím,že víme všichni,co je církev a co byla.Tato se moc nemění,ale vlastně mění protože przní i děcka.Jo,až Klaus skončí na Hradě,může Dukovi dělat ministranta.A to toho kostela,by chodili sami zloději.To aby si objednali Strahov,protože těch zlodejů je až až.Duka by se měl sebrat a zůstat ve Vatikánu,nebo,že by fakt držel místo Klausovi?
Ŕímskokat. církev byla vždy politickou, mocenskou a hosp. organizací!!!, , 18.2.2012 9:01:52
Vyjma prvních pár století existence římskokatolické církvi šlo už od středověku jen o moc a peníze. Ti dole sice dělali a dělají záslužnou činnost (jeptišky v hospicech), to ale dělali i učitelé s rudou knížkou na malých vesnicích a vedení KSČ bylo ve svých záměrech někde jinde. Dnes pan Duka je jednoznačně jen a jen účastníkem a podporovatelem deforem zaváděných trojkoalicí a na prosté občany, invalidy atd. z vysoka kašle. Jde o naše peníze, milé ovečky (pardon o vaše duše).!!!
protest, , 18.2.2012 8:59:38
Kdo jsou ti katolíci, kteří budou protestovat a v nepřítomnosti pana kardinála?Stydí se snad za své názory a nebo jsou to atentátníci jako ti sarajevští? Ti alespoň vzstoupili v TV. Jaké hrdinství. Jako ti, co spáchali sarajevský atentát.
Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá, , 18.2.2012 8:57:03
V dějinách ekzistovaly vždy dvě složky, které udržovaly moc mocnýmch ve státě. Byla to církevní a světská moc. Církevní moc je upevňována silou slova. Jak je slovo mocné, u věřících, lze demonstrovat na živých Islámských bombách, nebo kamikadze za 2.sv. války. Světská moc zase pracuje systémem tzv. nezávislé justice. Zavírá vždy jen chudé, protože bohatí se vykoupí penězi. Nikoliv pravda, ale peníze vítězí!!!
Re:Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá, , 18.2.2012 16:38:42
Filozofe, ale také vítězilo vzdělání. Ale pokud napíšete,
že EKZISTOVALO, tak to se vzdělaností, hlavně vaší, nemá nic společného. Stále v diskusi pištíte jak zdechající myši, že se vláda a církev nechová k plebsu tak, jak si vy ateističtí kanonýři myslíte, že by se měla chovat. Ale podstatné je, že se vláda a církev chová tak, jak si to její poddaný lid zaslouží. A podle odpudivých, zvrácených a debilních příspěvků diskutérů v PL s cílem co nejvíce ublížit, zranit, dehonestovat, tak opravdu děkujte Bohu, že se k vám chovají tak, jak se chovají. Být na jejich místě jsem daleko razantnějčí a to tak, že by vám za ty vulgarity cvakaly půlky.
co je církev, , 18.2.2012 8:56:45
Je to jen nástroj na oblbování lidu prostého,desatero božích přikázání je však jen pro ten lid ,sama církev ho nikdy nedodržovala ba naopak.Jen pár příkladů nezabiješ-křižácké války,upalování,v dnešní době schvalování humanitárního bombardování americká letadla s požehnáním církve letí bombardovat Jugoslávii a pod.Nepokradeš-crkev několik století kradla majetky a nyní dostane majetek který nikdy nevlastnila.A T D.Jen se podívejte na ty vypasené hodnostáře jejich honosné róby,fuj všem kdo ještě v této době věří v Boha všemohoucího,ten by tu sebrankufráterů vyhnal z církve a poslal pekel.Proč tato vláda tak vehementně chce vracet majetek církvi,je to jen manévr jak lidi odklonit od toho co dělá a jak likviduje tento stát,chce obrátit zlobu lidí na církve a by sami mohli ještě rozkrást co zde ještě je.
Mně pan Duka přivedl na myšlenku,, , 18.2.2012 8:55:52
že katolická církev je taky jenom podvod řízený z Hradu.Těžko uvěřit, že blízké přátelství s někým tak bezcharakterním jako je Klaus má nějakou oporu v bibli.Náprava a cesta zpět je pro tuto generaci ztracená.Zapomněl pan kardinál na nesmrtelný výrok Klause st.,že katolická církev je totéž co spolek zahrádkářů?
Re:Mně pan Duka přivedl na myšlenku,, , 18.2.2012 9:05:47
Máňo ty jsi určitě blondýna když jsi tak blbá.
Re:Mně pan Duka přivedl na myšlenku,, , 18.2.2012 14:19:03
Poličáku, takže všechny naše opálené černovlásky jsou strašně chytré ? Nepřežil se snad už tenhle vtip?
Re:Mně pan Duka přivedl na myšlenku,, , 18.2.2012 10:33:36
Pokud soudíš podle příspěvku, že Marie je blondýna,ty musíš být albín.
nějakej Duka, , 18.2.2012 8:53:51
je mi ukradenej,to mě spíš vadí takoví týpci jako je Drobil,Drábek,Nečas,Dobeš aj.
Re:nějakej Duka, , 18.2.2012 8:57:29
Je to všechno jedna parta,v současné době řízená z Hradu.
P.arcibiskup, , 18.2.2012 8:51:21
kardinál Tomášek se musí v hrobě obracet. Zednáři opět úřadují.
EU se vzdálila ideálům otců zakladatelů, míní arcibiskup Duka, , 18.2.2012 8:50:27
Církev se vzdálila Kristovi.
já jsem ateista, , 18.2.2012 8:50:08
jak jsem rád, že jsem ateista.Celou moji rodinu jsem vychoval v duchu ateismu. LIDÉ,církvi nevěřte, jsou to samá homosexuální prasata
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 8:53:01
Je to stejná pravda, jako kdybych tvrdil, že všichni členové Tvé rodiny jsou idioti.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 8:58:58
IDIOTI NEJSOU, JSOU TO ROZUMNÍ LIDÉ A BOHU NEDÍKY ATEISTÉ, IDIOTI JSTE VY, OHLUPENCI NÁBOŽENŠTÍ
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 17:03:45
To je tedy debata. Jste jako Havel, vzýval Dalajlámu a nechal se ošetřovat od řádových sestřiček. Proč asi? A vz zakomplexovaní disklutéři, kdzž budete potřebovat zdravotní nebo ošetřovatelskou péče a budete mít na výběr státní zařízení nebo církevní, tak kam půjdete? Předpokládám, že do státního, protože církev upálila Husa. Nebo se mýlím?
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:09:56
Pavle, z Tvého slovníku (homosex. prasata, ohlupenci) je jasné že jsi obtížně "vystudoval" pomocnou školu.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:01:48
Pak tz ale nejsi ani chytrý, ani rozumný, ale jen nenávistný. Chztrý a inteligentní člověk nehlásá do světa svůj ateismus, protože jinak je to jenom holá nenávist a komplex.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:10:02
souhlasím s Vámi, že nejsem asi chytrý člověk, ale nenechám se ovlivńovat žádným nesmyslem jako je zmrtvýchvstání, nejsem ani pedofil, nejsem ani homosexuál proto jsem asi idiot, jo souhlasím s VÁMI. Většina lidí odpovídá asi vaším představám o slušném člověku tak, jak píši nahoře. Jak jsem rád, že jsem idiot.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:17:12
Idiotem jsi pouze proto, že za idioty považuješ křesťany.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:19:53
On za to Pavel nemůže, že při rozdávání rozumu se na něj nedostalo.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:30:02
No nevím, pokud jsou všichni členové Pavlovy rodiny tak prostoduší jako on, tož potěš pán bůh.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:27:09
právě že dostalo, já neříkám, že všichni křes´tané, já říkám, většina křes´tanů,
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:37:29
Nejsem sice vůbec věřící, ale Pavlovy intelektuální plody mi zvedají žaludek. Styď se dědku!
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:47:15
tak, stydno mě je asi tak,jako když katoličtí vepři chtějí státu ukrást 130miliard. Tak, asi tak mě je stydno
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 9:56:39
Dědečku, nešlo by to bez těch vepřů? Je chvályhodné, že pracuješ v zemědělství, pokus se alespoň na chvilku osvobodit od jezeďáckého slovníku. Příliš smrdí hnojem.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:11:35
Do školy bychom měli jako povinnou četbu zavést Kladivo na čarodějnice od Kaplického, aby mládež viděla demokratické metody katolických hajzlů
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:17:50
Konečně máme přehled o slovníku, užívaném v Pavlově rodině
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:14:13
To je také asi jediná kniha, kterou jsi, nevzdělanče četl.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:21:57
JÁ JICH ČETL MNOHEM VÍCE, ALE TAKOVÉHO HNUSU JSEM SE JEN TAK NĚKDE NEDOČETL, BOBLIK JA SAI VAŠÍM VZOREM, TO CHÁPU, KŘEŠTÁN JAKO PRASE, PRASE JAKO KŘES´TAN, TAM SI NEVYBEREŠ, JE TO JEDNA STOUPA
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:09:26
bez těch vepřů to nejde, je mě to líto, ale vepřům i sviním se musím omluvit, né těm katolockým, ale ostatním.Slibuji, že se půjdu vepřům a sviním omluvit zítra do ZOO. Bůch NEBO jak se ta vaše ikona jmenuje mě bude svědkem
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:12:08
Konečně vím, že žiješ v chlívku a kdo je Ti tam spolunocležníkem.
Re:já jsem ateista, , 18.2.2012 10:18:21
PŘEDSTAV SI, ŽE SPOLUNOCLEŽNÍKEM VE VEPŘÍNĚ JE NĚJAKEJ DUKA, ALE TEN JE NA IZOLACI, ASI SE ZBLÁZNIL, NEVÍM, DÁM TZI VĚDĚT
To bude zase mentální odvaz, , 18.2.2012 8:48:44
Motto : Vůl zůstane volem a pařez pařezem !!!!
Osobní stanovisko k dalšímu mentálnímu odvazu organizovaným před pražským Arcibiskupstvím :
---------------------------- Na neděli 19.2.2012 svolal zběhlý kněz a svobodný zednář Štampach demonstraci "Volné myšlenky " v katolickém balení proti údajné "fašizaci " vrcholného vedení ŘKC v ČR ! Nebyl by to klasický český švejko-stát, aby dotyčný svolavatel nebyl v den konání tohoto mentálního odvazu cca 3000 km kdesi daleko na druhém konci zeměkoule !!!
To že JE pan kardinál bude v tuto dobu v Římě přebírat insignie funkce, do které byl ustanoven je už asi i mimo všechno chápání běžného našince a zřejmě pan svolavatel se řídil ruským příslovím- Pán Bůh vysoko, batuška car daleko !!!!
Korunu všemu dal věčný nespokojenec z řad českých Lidovců a katolický konzervativec jistý Ignác Pospíšil, který si pospíšil s výzvou ke svým spolubojovníkům a bratřím a svolal anti-protest proti výše uvedenému za účelem podpory jak říká pastýře JE kardinála dr. Duky !!!!
Osobně předpokládám, že se v neděli sejde před sídlem českého primase opravdu "vybraná " společnost a věřím, že zde jinak stabilně působící kapela Šlapeto bude míti docela solidní kompars pro svoje vystoupení !
Cizinci Ti budou jako u vytržení , střídající Hradní stráž příjemné zpestření a snad přítomný pražský biskup či pomocný biskup vysvětlí něhou sobě vlastní, že je dobré sice bdít, ale neblbnout a po společné modlitbě dotyčným naznačí, že ČR a ŘKC má opravdu v této dosti nelehké době jiné povinnosti, než se zabývat hloupostmi v podání několika neukojených narcisů !
Jaroslav Kronus - Mladý balbínovec z města na Labi ročník narození 1963
Katolicka cirkev je lhostejna proti lidskemu utrpeni tady v Evrope! Vnima jen hlad v Africe, ktery je nasledkem tamniho prelidneni,, , 18.2.2012 8:44:05
silne zavineneho krome levych "humanistu", prave i katolickou cirkvi!!!
Re:Katolicka cirkev je lhostejna vuci lidskemu utrpeni tady v Evrope! Vnima jen hlad v Africe, ktery je nasledkem tamniho prelidneni,, , 18.2.2012 8:50:09
Jeste dodatek: Namisto, aby stala v prvni obranne linii pri ochrane zapadni civilizace, podili se katolicka cirkev silne na jejim upadku a zrychlujicim se vyklizeni evropskeho prostoru pro ISLAM!!
Ovarová hlava,zmrd od pohledu!A pokud někdo pochubuje o tom,že, , 18.2.2012 8:41:11
podle vzhledu nepoznáte zmrda,tak vas ujištuji,že je spousta lidi kterým stačí se podivát a v mimice člověka pozna co je to za zmrda a tento odporný hnuj je mega zmrd!
Re:Ovarová hlava,zmrd od pohledu!A pokud někdo pochubuje o tom,že, , 18.2.2012 14:33:50
Tvůj vybraný slovník mluví za vše, samolibý krasavče inteligentní.
nabozenstvi...., , 18.2.2012 8:39:07
kdyz dojde na sracky,prvotridni ligove sracky musite stat v hruze v hruze pred sampionem falesnych slibu a prehnanich naroku-nabozenstvi-nema konkurenci.nabozenstvi je zkratka nejvetsi sbirka hovadin,ktere kdo kdy vypravel.zamyslete se nad tim.nabozenstvi skutecne presvedcilo lidi,ze existuje neviditelny muzik,co zije na obloze a sleduje vse,co delate kazdou minutu kazdeho dne.a ten neviditelny muz ma specialni seznam deseti veci,ktere nemate delat.a kdyz udelate nejakou z tech deseti veci,ma specialni misto,plne ohne,koure,paleni a muceni a tryzne,kam vas posle zit,trpet,horet,dusit se,rvat a plakat,a to az dokonce vaseho casu.ale miluje vas.miluje vas.miluje vas a potrebuje prachy.vzdycky potrebuje prachy.je vsemocny,bezchybny,vsevedouci,moudry a nejak si zkratka nemuze poradit s penezi.nabozenstvi spolkne miliardy,neplati zadne dane a vzdycky potrebuji o trochu vic.ted mi povidejte o poradnych srackach,zatracene. george carlin
Re:Za co, pane Bože, za co trestáš tento prostý lid??????????????????, , 18.2.2012 9:25:45
ZA JEJICH HLOUPOST,ZBABĚLOST A ZÁVIST!!
Re:Za co, pane Bože, za co trestáš tento prostý lid??????????????????, , 18.2.2012 8:44:54
možná si oba k sobě našli cestu lásky k bližnímu svému a zjistili že jsou vlastně postiženi stejnou orientací .
Satanisté, , 18.2.2012 8:34:54
Když prostuduji učení Kristovo, tak mě výplývá z chování většiny katolíků, že jsou spíš satanisté.
ecistovat buh,tak tuto zrudu zavede ještě dnes pod kola vlaku,ale tento, , 18.2.2012 8:32:08
chcípak Duka moc dobře ví,že nic neexistuje a proto systematicky manipuluje vedomim a mysli starších a hloupých lidi!
Re:ecistovat buh,tak tuto zrudu zavede ještě dnes pod kola vlaku,ale tento, , 18.2.2012 9:33:15
NEBUĎTE SI TAK JISTI,ŽE NIC NEEXISTUJE,SAMA JSEM SE PŘESVĚDČILA O TOM ŽE NĚCO MEZI NEBEM A ZEMÍ EXISTUJE,ALE TO PŘENECHÁM VĚDCŮM AŤ SE O TO ZAJÍMAJÍ,JÁ JSEM PŘI ZEMI,ALE DIVÍM SE DUKOVI,ŽE NEMÁ STRACH ,HOLT MAJETEK A PRACHY JSOU PŘEDNĚJŠÍ,NEŽ-LI VÍRA,BOHUŽEL,ALE TO NEZNAMENÁ ŽE DUKA NEVÍ,ČI KLAUS NEBO NEČAS,ŽE SE JEDNOU USMAŽÍ V PEKLE!!!!!HAHAHA
Opory státní moci už od pravěku., , 18.2.2012 8:31:31
Armáda, policie, církev, justice. Tam, kde nepomohlo oblbování církve, nastoupila represe policie, justice a armády. A demokracie, diktatura, království, nebo jak se vláda vrchnosti právě označovala, měla národ opět v chomoutu.
Stačí se podívat na tu vyžranou fotku, , 18.2.2012 8:23:23
Vyžraný dršky VŽDYCKY táhly spolu. A potáhnou spolu zas a zas. A lid moravský zase bude volit svýho Páníčka a zbožně poslouchat jejich blafy. Lidi!!!! Vzbuďte se!!!! Bůh není církev! Církev není Bůh! Doprdele!
Církev., , 18.2.2012 8:21:10
Církev vždy byla pravou rukou pánů. Dnes nemá prakticky žádný vliv. Plně ji ale nahradily sdělovací prostředky, kterých právě páni plně využívají. Církev už je jim víceméně na obtíž.
Klaus si kupuje za peníze všech občanů odpustky za svoje prasárny ! Ty odpustky nestojí pár grošů, jde o desítky miliard !, , 18.2.2012 8:13:38
Proč se Klaus spojuje s Dukou ? Myslí si, že pak církev ochrání, až se zbídačelý lid zvedne a požene ho jako největšího zemského škůdce tisíciletí svinským krokem z Hradu !
Re:Klaus si kupuje za peníze všech občanů odpustky za svoje prasárny ! Ty odpustky nestojí pár grošů, jde o desítky miliard !, , 18.2.2012 8:22:49
vyčůraný a falešný klaus si dělá pozici pro zrod jeho nové strany za tolik miliard co dostane církev mu bude duka žehnat i o půlnoci, jsem zvědav kolik ubožáků v téhle zemi mu zase skočí na špek to už raději novou revoltu očistnou uvidíme jak si s lumpy poradí na slovensku.
Vláda, , 18.2.2012 8:10:55
Nejstarší mafie světa přece musí táhnot s tou dnešní za jeden provaz.
Re:Vláda, , 18.2.2012 8:17:41
Nevzdělaný primitive, mafie už byly ve starém Egyptě a dalších předkristovských civilizacích. To ses ale v pomocné škole neučil, že?
Re:Vláda, , 18.2.2012 8:21:52
Hohepo, sedíš na spisovně u Duky, nebo jsi přímo JakloHájek ?
Re:Vláda, , 18.2.2012 8:25:07
Hele "Svědomí" zásadně nesedím s neználky, primitivy a podobnými nevzdělanci, hrajícími se na moudré.
Farář Z. Czendlik !, , 18.2.2012 8:04:04
Se zrovna tak jako Duka Klausovců zastává. Není až tak dávno co v televizi říkal že by se občané měli uskromnit, že ta svoboda stojí za to-(neboli utahování opasků za to stojí). Není to přesná citace ale v tomto duchu to od něj zaznělo
hovada, , 18.2.2012 8:03:42
Těm hovadům jde jen o majetky-nejsou o nic lepší než ta naše zkurvená asociální vláda- doufám,že jednou přijdou spravedlivému trestu božímu
Tady to máte pámbíčkáři, , 18.2.2012 8:03:14
Poperte se mezi sebou. Katolíci budou zase upalovat čarodějnice, vypalovat statky a zabavovat majetek. Jak myslíte že k majetku přišli? A vyvraždili při tom půlku Evropy. Teď budou mít toho správného kardinála, spolčeného se zločineckou vládou. To je mafie, jaká tu ještě nebyla.
Re:Tady to máte pámbíčkáři, , 18.2.2012 8:14:08
Katolíci budou zase upalovat čarodějnice? Vypalovat statky? Jak jsi starý, tak jsi hloupý!
Re:Tady to máte pámbíčkáři, , 18.2.2012 8:31:14
Proč si mě pleteš se svým mentálně retardovaným otcem?
Re:Jakožto katolík musím uznat,, , 18.2.2012 9:22:21
Je třeba si přiznat, že takoví lidé jako Duka se vyskytovali v církvi vždycky. Petr Krista zapřel, Jidáš zradil. Plojhar národ předhodil komunistům, Duka prodal, opět za hrst stříbrňáků.
Kdy budou fláterníci za žebrání v kostelech vydávat daňový doklad?, , 18.2.2012 8:00:24
Kalousku,není to důvod k zamyšlení?
Hamižnost,nenažranost,, , 18.2.2012 7:57:30
vše se opakuje. Papež Jan XXIII. uslyšev o vystoupení Husovu proti odpustkům, vydal naň klatbu způsobu nejděsnějšího,jejíž obsah byl tento:
Žádný věrný křesťan neměj s Husem obcování. Setrvá-li Hus v neposlušnosti ještě dvacet dní po prohlášení této klatby, buď v neděli a svátek po službách božích ve všech kostelích znova veřejně klat při slavném zvonění a hašení rozžatých pochodní. Kdo by po tom prokletí poskytl Husovi příbytku, pokrmu nebo nápoje, upadne ve stejnou klatbu. Kdekoli Hus pobude, kamkoli se obráti, všude staveny buďte služby. Zemře-li Hus ve klatbě, nesmí od církve býti pochován. Kaple Betlémská buď zbořena, aby se tam tam kacíři nemohli hnízdit Víra? Duc hovno?
Prachy,prachy, prachy a potom moc, co nejvíc moci! Zloději napříč přesvědčení se šikují a vždycky když mají příležitost. Pozor,pozor,pozor dokud je čas. Pozdější hrr na ně!, bude vražedné.
Měl by se vrátit Odilo Štampach, , 18.2.2012 7:56:48
Ten by dokázal zavést místo celibátu registrované partnerství.
To je přesně ono, proč byl Duka dosazen do čela církve., , 18.2.2012 7:34:30
Jeho jediná úloha zde byla a je, dostat církev do pozice vedoucí úlohy ve společnosti. A samozřejmě získat majetek, který mu jsou ochotny lobistické skupiny poskytnout.Záměrně neříkám vrátit, protože to není restituce,ale dokonalý tunel. Jak vidím, tak se mu jeho úkol daří plnit za přispění tisku a některých vládních činitelů. Ovce se zmohou na nevýrazný odpor, který je všem lobistům k smíchu. Tady by platila jen tvrdá dělnická pěst, jak za mlada. Naše mládež do 35 let, jak pravil někdo přede mnou, je netečná ke všemu, co se zde děle a přitom jen ona může něco změnit. Jich se týkají změny a jejich děti za to budou platit po několik generací.
p.Duka, , 18.2.2012 7:30:52
Jen více p.Duky, je zárukou, že v zemi kde je naprostá většina ateistů, budou katolíky nenávidět všichni, tedy s vyjímkou husity Klause.
Duka je příkladným kněžím jako za dob Husa., , 18.2.2012 7:17:49
Třese se na majetek jak opice na banán, je mu jedno, co žerou obyčejní lidé, hlavně že on má nacpané břicho. V neděli o mši nastaví klobouk a neštítí se obírat věřící o desátky. Kdysi jsem chodil do kostela. Ale přestal jsem, protože mi bylo proti srsti chování, kdy přede mnou neodbytně třásli mísou s drobňáky tak dlouho, než jsem tam almužničku hodil. O tom ale víra není. Jsou hamižní až hanba.
Re:Duka je příkladným kněžím jako za dob Husa., , 18.2.2012 8:11:15
Hlupáku, dnes přece nikdo desátky nevybírá! Pokud jsi chodil do kostela, pak se divím, že nevíš proč se při mši vybírá? Z čeho platit např. elektřinu, vodu na úklid a pod.? Mysli hlavou a ne konečníkem!!
Re:Duka je příkladným kněžím jako za dob Husa., , 18.2.2012 18:22:54
Pičo, desátky se tomu neříká, to je jasné. Ale církev byla státem placená. Tak aˇˇt si žije za svoje idiote
Re:Duka je příkladným kněžím jako za dob Husa., , 18.2.2012 8:19:05
Ty umíš ale lhát katolíku, elektřinu platí faráři stát..takže kam jdou vycinkané penízky ?!
Re:Duka je příkladným kněžím jako za dob Husa., , 18.2.2012 8:22:43
Tak přece jenom myslíš konečníkem. Žádný stát, ale farní společenství, jemuž je farář na konci roku povinen podat vyúčtování, což se, alespoň u nás děje. Lhářem, a to korunovaným, jsi TY

