26.1.2012 10:44 - Deník Právo, ale i server Týden.cz se zaobírají situací, která panuje na úřadech práce. Tam nefunguje software a úředníci jsou tím pádem přetížení, neboť výplaty sociálních dávek musejí často provádět cash bez toho, aniž by byla nějaká kontrola, kdo dávku dostal a kdo nikoliv. Na Úřadu práce v Přerově zemřel dokonce informatik. Není jediný, upozornil Týden.cz. Prý už jsou další dva. „Má jít o informatiky, kteří pracují na přechodu z toho starého do nového systému," řekla pro server úřednice z Litoměřic.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
dnes, , 8.2.2012 12:40:37
Drabek je dusevne nemocny clovek ktery patri do psychiatricke lecebny a nebo jeste lepe rovnou popravit aby nenapachal jeste vice zlocinu proti lidskosti.
Jo,, , 29.1.2012 10:11:29
to tak dopadne, když blbeček, a to ještě s načesaným blbečkem dělá ministra.
Re:DRÁBEK JE SPRSTÝ CYNIK., , 29.1.2012 10:28:07
Ano, pan ministr cynik je, navc dokáže lhát, aniž by se červenál
líná úřednice, , 28.1.2012 17:36:52
Z vlastní zkušenosti vím ja se tyhle klimenteriální zeměstankyně vyrovnávají ze zavedením informačního systému. Jejich pracovní morálka je naprosto šílená jakákoli sebemenší změna je pro ne nepřekonatelnej problém. "Úřednice se nestihla zaškolit" je jen eufemizmus pro to že úřednice je líná jak dobytek !!! Dobře vím o čem mluvím pracoval jsem jako systémový integrátor.
Re:líná úřednice, , 29.1.2012 18:56:33
Co tu meleš za chófna. Já bych Tě tam hodila, aby sis užil. Malá česká sprostota a nenávist. Má se řešit blbý a nestoudný zákon a kšefty ministra a ne úředník.
Český rozhlas , , 28.1.2012 17:00:21
je trapný od samého začátku dnešního dne, stále jen se mele jak se na ÚP dnes pracuje, doslova dře, jakoby se nikde v ČR dnes nepracovalo, a mistr Drábek je kdesi zalezlý a mlčí a mlčí a mlčí.........I tak se dá vyhrát boj o politické koryto.......
Re:Český rozhlas , , 29.1.2012 19:00:23
Osel. Jiný název nemám. To není jen o tom, že závidíš úředníkovi. To je o tom, že jsi nicka, která myslí na prd a velké věci jí unikají.
takle se pracuje i jinde a nikdo si nestěžuje, , 27.1.2012 20:39:14
Koukněte jak pracují pracovnice na přepážkách České poště - fronty, přetíženost a taky se nikdo nikoho neptá.
Re:takle se pracuje i jinde a nikdo si nestěžuje, , 29.1.2012 19:09:54
Jasně, jsou vydírané. A to se Ti líbí? Zeptej se jich.Já se zeptala. Děs. Nepoukazuj, protože neřešíš podstatu problému. Pro zatvrdlou hlavu: Zneužívání práv pod hlavičkou státu? Kde jsme? Pak nemůže nikdo chtít zlepšení u normálních resortů
Re:takle se pracuje i jinde a nikdo si nestěžuje, , 28.1.2012 13:43:58
A to myslíte ,že nepotřebují funkční softwer na výplatu složenek? Že to dělají s tužkou v ruce jako na úřadech práce, myslíte vůbec hlavou?
držte se, , 27.1.2012 19:07:50
Úřednici a úřednice, sama jsem byla na úřadě a zažila, s čím se potýkáte... Děkuji, alespoň vám z Jablonce n. Nisou, že i přesto jste milí,příjemní a snažíte se.......
Udivuje mne, , 27.1.2012 11:55:10
jak ten ničema vodí lidi na provázku.Ta honička lidí by mu měla být vrácena bumerangem od nich.Doslovné plnění všech příkazů jištěné písemnými důkazy.Blbost se musí zahltit svou neschopností.Žádné fanatické honění vlastních těl do úplného rozedrání.Stačí hrát společnou hru s vrchním velením.Hodně předstírat a pracovat do výše svého platu.Prostí vojáci vydrží.Generálové musejí pochcípat.
Reaálný popis situace, , 27.1.2012 10:27:53
Zevrubně je to popsáno v jiném článku na tomto serveru - http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Informatici-Uradu-prace-CR-Odvahu-uredniku-obdivujeme-221104
Musím uznat, že to je opravdu mazec. A nechce se mi věřit, že by si to někdo vymýšlel. To spíš ty darmožrouti z ministerstva slintají nesmysly a ÚP možná viděli prvně tuto středu, když jeli hasit vzpouru.
Re:Reaálný popis situace, , 29.1.2012 19:36:58
A nejraději mám anonymy. Názor - humus - a ještě se ani pod své dílo nepodepíšou. Debilita schovná v davu, že?
Je mi zle, , 29.1.2012 19:28:33
Každý se obuje do úředníků. Každý si utře špinavou hubu. Nikdo neví, co ta práce obnáší. Já kritizuji soukromníky, protože nemám čas, abych kontrolovala jejich práci, u mne stála za chófno, okradli. Ale já se klidně vzdám příplatků za přesčas, za víkendy, jen, pro boha, ať se udělá něco pro vyplácení dávek, u kterých jsou pobírající vychcaní jak díra do sněhu. A ať pracující mají práva. Ne jen zaměstnavatelé.
Držet hubu, , 27.1.2012 10:08:48
a krok, pakáž jedna úřednická, dělat se jim to vůbec nechce, tak s nima na poštu!!!!!
Re:Držet hubu, , 27.1.2012 20:40:19
ani jedna by si to nevyměnila s pracovnicema pošty na prápážkách
Drábek ulehnul, , 26.1.2012 23:02:10
Náš nejvyšší šéf nám onemocněl, říkal Šiška dnes u Moravce v radiu, božatko
Re:Drábek je prostě zmrd všech zmrdů., , 26.1.2012 22:35:57
Jak je možné, že mi čtete myšlenky?
Experiment UP - stamilionový tunel pro Drábka a jeho bývalou firmu ??, , 26.1.2012 22:13:59
Ministerstva si rozdávají tučné odměny za to, jakou skvělou reformu udělali.. Přitom nic nefunguje.. Málokomu dochází, že ostravská firma, která dodala zmetkový software je přímo napojena na Drábka ! Opět bez žádného výběrového řízení.. Už si na úkor nás všech dělají co chtějí... proč se občané nebrání a nechají si všechno líbit ???
Re:Experiment UP - stamilionový tunel pro Drábka a jeho bývalou firmu ??, , 27.1.2012 14:27:19
Vážený, kde jste přišel na stamiliony..? Byvíme se o 1,25 mld ročně... :o(
Mají prý dostat přidáno, , 26.1.2012 21:00:04
správně to má být ovšem: Mají prý dostat nandáno
Nemohli by na ÚP pomáhat pánové z vlády a parlamentu?, , 26.1.2012 20:08:10
Aspoň by byli k užitku a užili si plodů svého vládnutí.Veřejnosti to necpěte,nezaměstnanost řadoví občané nezpůsobili a zkony také nevydávají.
Drábkova neschopnost , , 26.1.2012 20:04:47
Nečas by měl jako premiér zasáhnout. Místo toho, aby hájil práva občanů i přetížených úředníků na úřadech práce, zabývá se svou asistentkou. Hotový středověk.
Re:Drábkova neschopnost , , 26.1.2012 22:06:55
To jste trefila kozla... tem má jiné starosti, má co vysvětlovat, kde se v jeho kanclu vzali zapomenuté kozačky na vysokých pantoflích ...
Re:Drábkova neschopnost , , 26.1.2012 21:04:34
středověk oproti dnešní době temna byl ještě velmi pokrokový, např. trestal řádně hrdelní zločince,dnes se jedná o výsměch obětem
Pro české ovčany...., , 26.1.2012 19:57:16
Vy hloupé české ovce co tady nadáváte na úředníky. Jak to, že do konce roku nic takového nebylo a vše v pohodě klapalo, to vás nezajímá proč? Myslíte ,že všichni úderem nového roku zlenivěli?
Re:Pro české ovčany...., , 27.1.2012 10:01:14
Tyhle problémy jsou již od minulého roku. Všichni zaměstnanci pracující ve státní správě i odborníci mimo ni upozorňovali ministerstva (opravdu všechna ministerstva), že výmysl ulhaného Drábka je blbost a nemůže fungovat, že budou problémy....na tato upozornění reagovalo pouze ministerstvi vnitra a potvrdilo opodstatnění obav. Vždyť už v prosinci se vědělo, že dávky v lednu nebudou, nový program byl spuštěn téměř v polovině ledna...podotýkám pouze spuštěn, protože nefungoval a dodnes plně nefunguje. Nejde o žádné funkce potřebné na únor, jak pan ulhaný tvrdil v rozhovoru na idnes.cz. A spojitost ministra s firmou ve skutečnosti existuje, ale co však on byl jen spolumajitel....:-D. Ten, kdo se nepohybuje přímo v oblasti, o kterou se jedná neví, co vše se za reformou skrývá a jaké situace se za oponou toho všeho odehrávaly a odehrávají.
krysí tlama drábek mafiánské vlády zločinců ,budou nás terorizovat tak dlouho dokud se nezačneme bránit, , 26.1.2012 19:13:42
Každému vadí "blbé"úřednice.., , 26.1.2012 19:02:53
Je opravdu velmi alarmující, že jen málokomu (dle příspěvků tady) vadí, že si z ministerstva rozdávají tučné odměny za to, jakou skvělou reformu udělali..Je velmi smutné, že jen málokomu dochází, že ostravská firma, která dodala zmetkový software je přímo napojena na Drábka ! Opět žádné výběrové řízení apod. Je dále velmi alrmující, že jen málokomu vadí, že cikáni berou desetitisíce bez toho aniž by někdy hnuli prstem, šermují diskriminací a furt jen dělají problémy.
Ale za to všem tady vadí úřednice, které berou údajně 20 tisícové platy za nic. Uvědomte si, že kdyby nebyly ty úřednice, tak Vám ty peníze už nevyplatí nikdo. Ale pro českého jednoduchého a zhnilého člověka, navíc ovlivněného silně politicky cenzurovanými médii je jednodušší a pohodlnějšé svést vinu na úřednice.Prostě jednoduchý závěr, jednoduchých lidí. A pokud jsou na Vás úřednice teĎ zlé, tak se jim opravdu divte..Mají totiž v práci teď veget, nic nedělají, a prostě pohoda,klídek, tabáček - podle skoro všech tady..
Já jsem asi vyjímka, protože mi každý den chodí domů čím dál víc otrávenější a protivnější partnerka, která mi psychicky padá, protože je to ona (ne Vy chytráci !) která denně musí snášet nadávky a výhružky lidí, zodpovědnost za správně přiznané a vyplacené peníze (což teď pro představu jaksik nejde, když jim nejedeou systémy a vše musí počítat ručně na papíře pod nátlakem z vrchnosti a pod nátlakem lidí), navíc už díky toho všeho se jim v práci rozvrátil kolektiv, protože je každý na každého protivný, 2 úřednice už to psychicky nedali a jsou na nemocenské, tudiž nejsou ani lidi, ze všech stran slyší, jak je systém funkční a vše je v pořádku a přitom ona a její spolupracovnice nad tím každý den sedí a vidí, že to vůbec nejede a mohl bych pokračovat do nekonečna..Nemá to, ale smysl, protože vy znalci poměrů na ˇUP, to víte přece moc dobře. Přijdete totiž na úřad a tam se k Vám nechovají hezky..Bězte si to teď zkusit, zrovna je ideální doba...
Re:Každému vadí "blbé"úřednice.., , 26.1.2012 22:53:29
Dělám tam taky, takže vím, o čem mluvíte. Lidijsou hloupí a myslí si, že tam fakt beem 30 tisíc a dlobeme se propiskou v nose. Ty doby už jsou dávno pryč a jak psal jeden pán, tak ti osli pořád žijí v komunismu, kdy úředníki byl opravdu pán. Dneska je to za přepážkou přímo hrozné a hlavně zaměstnavatel, tj. stát, nikdy nic neocení penězi, protože zůstanou viset tam, kde se ještě mají jak prasata. Mně zkolabovala kolegyně, tu práci dělá už 20 let a to, co teď s námi sociálními pracovnicemi udělali, to je hnus. Psychicky to nevydržela, a já to za chvíli taky už nedokážu, padají mi chomáče vlasů, nemůžu spát a skoro denně jedem 12ky a další víkend padne taky za Krysáka, aby si vyplatil tučný prachy. Po nocích jsem studovala, abych dodělala semestr, protože zase jiný zákon o sociálních službách po novele nařizuje vzdělání, tak dělám ve svých 47 vysokou. A to všechno, prtože tu práci s lidmi mám ráda, baví mě, ale teď už ne, už nechci, jenže to jsem dělala na Městě a teď nás nastrkali na pracák jako Vaši paní a škola nemá smysl. Jenže už v ní mám hodně peněz a jsem pro 3 dny studijního volna, které jsem si za celou dobu vzala, upsaná ďáblu. Takže pro IQ tykve, kteří napíšou ať to nedělá a jdu do chajzlu. Odejít bych chtěla, ale smlouva mě váže. Ale stejně hledám. Už tuhle psychickou vydírárnu neunesu. A takhle odejít už chceme 3.Máme cca 170 žádostí na hlavu, a to se nedá. Doplatek na bydlení cca 140, je to neúnosné. To není sociální práce, ale pracovní tábor v Thajsku.
Re:Každému vadí "blbé"úřednice.., , 26.1.2012 20:48:29
vždyť si ty úřednice můžou najít jinou práci, nedávno to radil Drábek v televizi, tak co chtějí?
Re:Každému vadí "blbé"úřednice.., , 26.1.2012 19:12:12
... já - prosím tě, já tady na rozdíl od tebe čtu, že je zodpovědný zkorumpovaný minnistr DRÁBEK. Kdo se tu naváží do úřednic, jim jen vytýká, že mu lížou prdel a jsou arogantní, místo, aby ho do ní poslaly. To přece každá úřednice má v pracovní náplni - že - i kdyby člověka odmítla, MUSÍ SE CHOVAT ZDVOŘILE - - jsme totiž KLIENTI - ne lůza. Ale tyhle "rychlokvašené úřednice" DRÁB jen využije, vymačká jako citron a ony pak skončí ve stejné frontě s těma, na který jsou arogantní. Nebude to dlouho trvat. PROTO BY MĚLY DRÁBKOIDY KOPNOUT DO PRDELE a zastat se normálních lidí, kteří skončili na dávkách jen proto, že tady máme nejnižší platy i důchody v Evropě a nejvyšší ceny. Za to nemůžouu lidi - ale vláda!!!
Re:Každému vadí "blbé"úřednice.., , 26.1.2012 23:15:13
Rychlokvaška? Sice moje oblíbená okurka, ale já sociální práci dělám 7 let. Moje zhroucená kolegyně 20 let. A tohle je odměna.
Re:Každému vadí "blbé"úřednice.., , 26.1.2012 19:47:08
Pařím mezi ty blbé úřednice už 9 let, jsem rychlokvaška?Jak bychom měli kopnout Drábka do prdel? Když ho kopnem budou lidé nadávat na nást, když ho nekopnem tak taky ,že jsme líné a co si ztěžujeme, jsme blbý a hloupý národ a teď se do mne pusťte. Pracovala jsem i v soukr sféře, obě firmy vytuneloval vlastník, a polovina z těch uřvaných podnikatelů je napojená na státní dotace
poslal TOp09 100 000 kč ,dostal od Drábka státní zakázku ,, , 26.1.2012 18:55:42
poslal TOp09 100 000 kč ,dostal od Drábka státní zakázku ,
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Sponzoroval-TOP-09-sto-tisici-Nyni-ziskal-u-Drabka-zakazku-za-miliony-217848
co den to koprupce vlády zločinců mafie ods=top=vv
Jo, kdyby měli úřednice 20 tisíc, tak jak by se jim dobře žilo.., , 26.1.2012 18:49:21
Opět miluji ty kretény co tady píší, že úřednice mají 20 čistého apod. Zeptejte se prosím pracovnic ÚP v Ostravě. Ale myslím tím ÚP a ne nově na těch místech, kde vyplácí živ. minimu (nově taky pod ÚP). Tyto bývalé úřednice z městských obvodů a krajů (které platil kraj) majáí opravdu těch 15-20 tisíc a ty si žili v luxusu. Ale ne ty,co už na ÚP pracují jako referenti zaměstnanosti. Jak říkám v Ostravě mají tak 11-14 čistého, tak se opravdu trochu vzpamatujte. Vidávám každý měsíc výplatní pásku od přítelkyně a myslím si,že ve 26 mám ještě dobrý zrak a čísla poznám.
Co plašíte průzkum říká že je nám dobře, , 26.1.2012 18:39:34
Co plašíte průzkum říká že je nám dobře, Českých rodin na mizině ubylo. Oslavujme, ale pozor... Téměř polovina českých domácností se na přelomu loňského a letošního roku cítí být poměrně dobře finančně zajištěna. Vyplývá to z výzkumu společnosti STEM. Naproti tomu za velmi ohrožené se označilo pouze jedenáct procent respondentů............. A ted mi reknete jak je tohle mozne jak muzou dojit k takove pitomosti!!!
Tech rodin na mizine ubylo, ponevadz umrely hladem nebo spachaly hromadne sebevrazdu!, , 26.1.2012 19:14:27
vzkaz všemkteré tento zločinecký režim poškozuje , BRAŇTE SE všemi dostupnými prostředky , , 26.1.2012 18:36:19
Aby si zlodeji nahore udrzeli "standard", dehumanizuji pod sebou svet prace!, , 26.1.2012 18:08:32
Nejenom na Urade prace, ale tez napriklad u soudu. Z Brna prichazi zprava, ze se tam v budove Krajskeho soudu obesil soudce. Asi neunesl ten rostouci ideologicky tlak z Bruselu a z Prahy na shovivavost a uplatnovani ultrahumanismu pri posuzovani nasilnych trestnych cinu etnicky ci rasove "odlisnych", kriminogennich pachatelu!!
Re:Aby si zlodeji nahore udrzeli "standard", dehumanizuji pod sebou svet prace!, , 26.1.2012 19:13:44
Byla jsem na ÚP včera - nebyl tam JEDINÝ cikán. Tak NELŽETE!!!
Re:Aby si zlodeji nahore udrzeli "standard", dehumanizuji pod sebou svet prace!, , 26.1.2012 19:19:45
Umite cist?!? Pisu prece o necem uplne jinem - o soudci, ktery se v Brne na svem pracovisti dnes obesil, ne o pracaku!
Nechápu, proč úředníci tak kvaltují?, , 26.1.2012 17:52:59
Dělal bych v takovém tempíčku, jak to ten počítač zvládá a jak je nastaven od Drábkových specialistů, a to od 7 do 16:30 hod. Hotovo a tečka. A jestli se budou hromadit lidi před úřadem práce, nechť pomáhá a chrání Policie ČR. Prostě nechť se rozčilují socky, a nikoliv já.
Re:Nechápu, proč úředníci tak kvaltují?, , 26.1.2012 18:07:19
Tak to si teda myslíte, že když jde zažádat maminka od malých dětí o rodičovský příspěvek, tak je podle vás socka? To jste tedy klesl hodně hluboko.
Vítejte, ne ve virtuální, ale ve skutečné realitě., , 26.1.2012 17:51:44
Takhle to vypadá, když se k moci dostanou diletanti. V případě České republiky - diletanti na druhou.
Dneska tady nadáváte, , 26.1.2012 17:50:06
na úředníky z úřadu práce, zítra třeba na zaměstnance dráhy, pak na doktory v nemocnici, to nechápete, že se vás všechny snaží rozeštvat mezi sebou o to těm různým Drábkům jde a docela se to daří, jak pozoruju a hlavně závist nad teplým místem úředníka na úřadu práce. Do dolů s nima, tak si to asi mnozí představují, je mi z toho marasmu a blití nesmyslů v diskuzích na hovno.
Re:Dneska tady nadáváte, , 26.1.2012 23:06:07
Já psala i Drábkovi. Odepsal mi. Ani jeden dotaz nezodpověděl, jen arogantní slinty. A těm, co tu píší, abychom dělali pomalu...nejde to, makali jsme, abychom nemuseli vyplácet v hotovosti, protože v Chebu? To si nedovedu představit a teď jakou výši, když program nešel? A kdo by to pak dal do kupy? Kdo by zaplatil přeplatky? Zodpovědnost nemají jen úředníci ve vládě. My bychom to dali ze svého. A ikdybych neměla tu zadělanou smluvu, kterou možná..uvidím, budu moci zrušit, tak mám dítě, jsem samoživitelka, hypotéku, tu školu, co nás na ní naverbovali si hradím sama, nemůžu si dovolit být furiant. A na to ty šmejdi vsází.Protože takhle jsme na tom všichni. Klienti se za mě postaví, to strach nemám, ale to nejsou žádné broky.
Re:Dneska tady nadáváte, , 26.1.2012 18:00:37
Souhlasím ale některé příspěvky jsou k zamyšlení.
Re:Dneska tady nadáváte, , 26.1.2012 17:51:29
My jim to nezávidíme, na ouřadech de vo život.
DŮCHODCE, , 26.1.2012 17:47:55
ŠPATNEJ DRÁBEK, ŠPATNEJ PROGRAM,ŠPATNEJ SYSTÉM, ŠPATNÝ PC ALE MILIONOVÁ ODMĚNA TA JE OK.
DŮCHODCE, , 26.1.2012 17:47:54
ŠPATNEJ DRÁBEK, ŠPATNEJ PROGRAM,ŠPATNEJ SYSTÉM, ŠPATNÝ PC ALE MILIONOVÁ ODMĚNA TA JE OK.
Neschopný Drábek, , 26.1.2012 17:47:12
Drábek je neschopný, jako téměř všichni ministři této vlády.Nemá ani tušení, co počítačový systém obnáší.To co vyplatil za odměny svým poskokům, by správně měli dostat ti mravenci, kteří pracují na Pracovních úřadech.Slušně řečeno, Drábek je prase.
jaký asi původ má soudruh drápek , soudě podle chobotu a jednání , , 26.1.2012 17:46:09
to asi bude nežit
Re:zpr, , 26.1.2012 23:11:12
Ubohý zbabělý anonym. Přesně. Schovat se v davu a štěkat. Pak se jít přežrat, možná ožrat a myslet si jak je in.
Drábek rozdával tučné odměny. Jeden náměstek měl za půlrok milion, , 26.1.2012 17:40:00
Drábek rozdával tučné odměny. Jeden náměstek měl za půlrok milion
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Drabek-rozdaval-tucne-odmeny-Jeden-namestek-mel-za-pulrok-milion-220352
Zlenivělí kancelářský nemakačenka., , 26.1.2012 17:36:40
Ano,mzdu za počet odbav.klientu a bez příplatku za so.ne.a přesčasy jak navrhl ministr Dráb nám ostatním pracujícím.Nejste zvyklí makat tak kolabujete už vám došlo koho volit?
krysí tlama drábek mafiánské vlády zločinců ,budou nás terorizovat tak dlouho dokud se nezačneme bránit, , 26.1.2012 17:35:59
korupční mafiánská pravice zvyšuje nezaměstnanost
každý na nacistické Drábkově nucené práci sebere zaměstnání jiným
Pane Drábek,, , 26.1.2012 17:16:04
plaťte ty přetížené úřednice za počet odbavených klientů a ony zavřou klapačky a začnou se snažit.
Re:Pane Drábek,, , 26.1.2012 19:51:13
Ty jedena přiblblá česká ovce a když nejede program,jak mu mají vyplatit podporu.
ZDROJ... MĚŠEC.CZ, , 26.1.2012 17:14:52
V roce 2010 se stalo 39 113 pracovních úrazů, z nichž bylo 132 smrtelných a 870 závažných (s hospitalizací zaměstnance delší než 5 dnů). Taková je černá statistika Státního úřadu inspekce práce (SÚIP). Celkový počet úrazů je o 9 % menší než v roce 2009.
Největší počet smrtelných pracovních úrazů, 21 %, byl zaznamenán v oblasti stavebnictví. Z celkového počtu představují 32 % smrtelných pracovních úrazů úrazy cizinců.
V souvislosti s porušováním předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a v pracovněprávní oblasti úřad v prosinci uložil 90 pokut v celkové výši 3 879 000 korun. Přijal také 422 podnětů ke kontrole za oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a za oblast pracovních vztahů a podmínek.
Dva mrtví a zhroucená úřenice, , 26.1.2012 16:52:15
Prosíme a žádáme cikány a ty co pobírají dávky, aby se vydali na Drába, Nečase, vládu a Hrad! Jen ti vám pomohou! Jsou dokonalí a jsou odpovědní! A berou tolik a mají takové vily a byty, že se o vás plně postarají. A mají skutečné sociální cítění - viz Nečas a jeho spolupracovnice Nagyová - takže za nimi a na ně!
Re:Dva mrtví a zhroucená úřenice, , 26.1.2012 17:26:18
Hele Blážo.A co kdyby jste vy,jako zaměstnanci ÚP zvedli ty své líné zadky a zavřeli to na týden a vyšli do ulic.To neuděláte,neboď se moc bojíte o ty své teplé a málo placené místečka,jak uvádíte.Že jo.To raději budete navádět cikány,aby to udělali za vás a vy pak budete psát,jaké jsou to zvířata.Jen si vyžerte ten kalich hořkosti až do dna.Dopraváci když zastavili provoz a vyšli do ulis,tak jste je nepodpořili,ba naopak jste před kamerama a mikrofony rádi pozovali a říkali,o co jim vlastně jde a jak je možné,že si berou lidi jako rukojmí.Takoví jste vy úředníci slizáci.Na všechny kálíte.A když vám někdo šlápne na kuří oko,tak to by jste chtěli,aby to za vás někdo dal do pořádku.Přestaňte ubekovat a začněte činit.
Re:Dva mrtví a zhroucená úřenice, , 26.1.2012 19:27:49
Státní zaměstnanci stávkovat nemůžou, v odborech je jich jen málo.
Re:Dva mrtví a zhroucená úřenice, , 26.1.2012 16:59:03
Souhlasím, oni dřou jako koně, všichni, celá vláda a jejich asistenti. Za to, jak kvůli nám dřou a jak se o nás starají, si zaslouží mnohem větší platy a ještě větší odměny! Vždyť ty reformy jsou pro naše dobro, ale jsme lid nevděčný a nějak to neumíme ocenit. A na těch ÚP, to musí být nějaké pomluvy, vždyť skvělý ministr Drábek stále dokola opakuje, že to funguje bezvadně, dávky se vyplácejí, tak co si kdo stěžuje? Jenomže skutečnost je mnohem horší, než si tento diletant a ve své podstatě zločinec, umí vůbec představit.
Zaměstnanci ÚP., , 26.1.2012 16:51:34
No vidíte.Stačilo úředníkům ÚP napsat,aď píší místo nadávek,jak chtějí řešit tuhle situaci a rázem jim došel dech.Je jasné,že nic pro to neudělají.Jsou si velice dobře vědomi svého teplého a dobře placeného místečka.
Dva mrtví, , 26.1.2012 16:48:09
Proč tam Dráb s Nečasem nenasadí všeho schopnou Nagyovou, jen ta pracuje 24 hodin denně a už 2O let!
Dobytek kariéristickej, , 26.1.2012 16:47:09
neví jak by vlezl pracháčům do řiti. Vymejšlí zhovadilosti, protože na druhé straně rozhazuje z veřejných peněz desítky miliard.
Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 16:46:51
Máte se lépe učit vy úředníci :)))))) Pokud nezvládáte , tak jděte k pásu a já ty náhrady velice rád najdu.Klidně budu pracovat jako dobrovolník (zadara) , ale bude mi bohatě stačit ten váš odcházející úsměv.U brány úřadů stojí spousta lidí s vysokou , tak si zvykejte!!!!
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 21:33:12
a to maj sedět s kvérem u hlavy? Asi tady někdo zapomněl,v jakém století žijeme....
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 20:03:30
Jsem úředník v důchodu a mohu se tomu co píšeš jen pousmát. 75% lidí, a to včetně nyní vznikajících vysokoškoláku, působí při vyřizování běžných záležitostí značně PŘITROUBLE.
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:27:13
To mi připomíná dobu po r. 89, kdy v našem obchodním domě chodili dělňasi po kancelářích a vyhazovali nás z práce s tím, že "kancelářské" už nebudou potřebovat. Na otázku jak tewdy ten OD povedou odpovídali, že večer spočítají tržby a pak si je rozdělí. Takže Drábkovo prasárny vůči lidem neplatí, když se jedná o úředníky ? Jste stejný prase jako ten Drábek.
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:50:34
Pokud já jsem prase , tak vy pouze člověk , který obhajuje buzeraci úředníků :) Mám špatnou náladu, tak to dám vyžrat ostatním.Nechce se mi dělat , tak si zajedu vyplet zahrádku , nebo navštívím místní obchodní řetězce.Milej.....já ty lidi dobře znám a často je potkávám.Mne zde neopijete Vaší fraškou , kterou si mele kdejaký šiml :) Asi se Vám nedoneslo poslední sledování úředních PC , nebo jinak by jste zde neřval :) Jsem třebas prase , ale hodně informované prase.....ještě více jako VY :)
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:01:34
Jako vtip dobrý, ale jinak ...
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 16:55:47
Kolik je Vám let příteli, vidím, že máte ve všem jasno - no jen aby Vám to vydrželo --
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:02:40
To mám !!! Koš dobrých poznání co úředníci dokáží :) Mne to rozhodně vydrží ,ale jak to dopadne Vám ....tak to si netroufám tvrdit.Víte kolik lidí hukne v pracovních dobách během roku v ostatních zaměstnáních ???!!! Víte kolik se ročně stane pracovních úrazů ??? Nevíte ??? Tak až se začne psát o lidech , kteří tuhle chátru živí , tak si můžeme klidně promluvit.JINAK SE JEN SMĚJI :)
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:33:39
Prasárna na kohokoliv je pořád prasárna. Když se budeme mlátit mezi sebou, kdo je "správný" pracující a kdo ne, tak se ta krysa Drábek bude akorát tak chechtat do své krysí pazoury. Tu radost té kryse přece neuděláme, že ne ?
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:20:28
Jsem v důchodu, takže by mi to mohlo být ukradený. Taky vím co umí úředník. Znám i hodně stresové situace, proto se dovedu vžít do těch problémů, které na úřadech práce jsou. Vám přeji, aby jste nikdy podobné problémy neměl. Škoda, že není možné každého, kdo má jasno tam posadit aspoň na týden a postavit mu tam hordu cikánů. A musíte všechno strpět, máte rodinu, děti, půjčky a řadu dalších problémů. A jít a najít nové, pochopitelně lepší místo?? Kde? Necháte děti v bídě? Takových hrdinů je málo - možná jsou, ale já je neznám, zato znám spoustu zodpovědných lidí, kteří radši zatnou pěsti a drží to co na nich ta banda nadřízených zkouší. Kolikrát jsem už měl tu pěst připravenou a neuhodil jsem. A myslím, že nejsem zbabělec, jen ta bezmoc Vám v tom zabrání ---
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:59:50
Hledat základ je důležitý!!!! Pokud víme základ , tak už víme celek.Tak se řídím já.Nikdy nemluvím o věcech , kterým nerozumím.Dneska se zhoupl nějaký chudák soudce ...
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 17:57:20
Ano, tak to je, souhlasím.
Re:Dříve počítač nebyl , ale všechno šlo !!! Čím to tedy je ? Tlak ??? Spousta lidí dělalo s kvérem u hlavy a žijí., , 26.1.2012 16:48:24
Já se taky hlásím
No vida, Drábek má na rukou krev, tak to už je ve frontě ..., , 26.1.2012 16:42:07
...za Kalouskem.
Re:No vida, Drábek má na rukou krev, tak to už je ve frontě ..., , 26.1.2012 16:47:32
Rudo, někde se psalo, že smrt zavinil zaměstnavatel?
Re:No vida, Drábek má na rukou krev, tak to už je ve frontě ..., , 26.1.2012 19:06:40
ef - no - já to mám z důvěryhodného zdroje - přímo z ÚP včera ráno - umřel ze stresu, protože nový počítačový program, který DRÁBEK koupil od svého kamarádíčka, NEFUNGUJE a celý systém KOLABUJE. ten chlap byl IT a byl mladej. JE TO PRŮKAZNÉ, je to VRAŽDA, pane DRÁBEK.
tak,, , 26.1.2012 16:40:32
si to nechte dál líbit no, jinde v demokratický zemi by už do takovejch drábků a hegerů bušili palicema jen by je sblejskli na chodníku, to jen v čr máme ovce, který se nechaj vostříhat učesat a pak nasrat na hlavy, a panáci pak maj motivaci k tomu aby vystupnovali svoje nápady
Pohoda, klídek, tabáček, , 26.1.2012 16:31:14
No to je právě ten rozdíl mezi zaměstnanci a živnostníky. My živnostníci jsme zvyklí makat a ne tlachat u kafíčka, takže nás nával práce sotva překvapí. Jenže úředník hned kolabuje :-) Pročpak asi.
Re:Pohoda, klídek, tabáček, , 26.1.2012 18:03:59
Jenomže vy svým zaměstnancům zřejmě připravíte fungující SW a ne něco, co funguje jenom někdy, a když tak špatně. Tady to není o tom, že by se normálně nestíhalo, ale o tom, že SW prostě není v pořádku. A nejsou to jenom špatné hlavičky na úřední papíru.
Re:Pohoda, klídek, tabáček, , 26.1.2012 16:36:43
a ještě jeden rozdíl je mezi zaměstnanci u soukromníků nebo zaměstnanci ve státní sféře
Re:Pohoda, klídek, tabáček, , 26.1.2012 16:38:06
Omlouvám se, správná připomínka, mé rýpnutí mířilo samozřejmě na státní správu.
Re:Pohoda, klídek, tabáček, , 26.1.2012 16:46:00
Já to pochopil, soukromník si dokáže svoje zaměstnance nejen vybrat, ale i ohlídat a přitom tam nikdo nestávkuje.Zatímco státní sféra je úplně jiná kapitola, která mluví sama za sebe a dle toho to také vypadá.
když Kalousek zmlátil toho kluka dostal pokutu , ROZKOPAT TLAMU vládě mafiánů je to nejmenší co pro demokracii můžeme udělat, , 26.1.2012 16:23:34
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu , , 26.1.2012 16:22:00
770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu
totalitní diktatura mafiánského kapitalismu lže občanům ,podvádí je falešnými statistikami ,
Úřady v Česku tají, kolik lidí skutečně nemá práci, nezaměstnanost v Česku je o 100% vyšší
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=724621
8. 11. 2011 Úřady práce evidovaly 470.618 .uchazečů o práci + o čem mlčí je přes 300 000 lidí nezaměstnaných co nejsou v evidenci úřadů práce ...........
údaje k datu 26.3 2011...............4 666 233 celkový počet ekonomicky aktivních osob (včetně nezaměstnaných) z toho
770 618 reálný počet nezaměstnaných -----------------------
reálná nezaměstnanost je 16% ..................
a počet reálně nezaměstnaných na jediné volné pracovní místo je 21 .........
ÚP ČR evidoval k 30. 11. 2011 celkem 36 832 volných pracovních míst.
takže nezaměstnaní nikdy nemůžou najít pracovní místa co neexistují , o které je okradl mafiánský kapitalismus , .........................jako bonus je zločinecký režim trestá nacistickými nucenými pracemi , šikanou na czechpointech , terorizováním úřadů práce když jsou nuceni hledat neexistující pracovní místa ................................................tento mafiánský kapitalismus = teror obyvatel , protože i zaměstnaní jsou jen bezprávní otroci ...........tomu se říká otrokářská svoboda
Re:770 618 nezaměstnaných ČR je otrokářský lágr mafiánského kapitalismu , , 26.1.2012 16:24:21
Neprovokuj a odejdi tam, kde probíhá let pečených holubů.
Zaměstnanci ÚP., , 26.1.2012 16:12:40
Jsem rád,že se mi podařilo rozpoutat tuto debatu a šlápnout úředníkům ÚP na kuří oko.Když se vám zdá práce na ÚP tak těžká,nezvladnutelná a málo placená,tak se domluvte,zavřete to na protest na jeden týden a uvidíte,co se bude dět.Mrtvý bude Drábek,parlament vypálený.Ale to by jste se nesměli tak strašně bát,že přídete o ta svá tak nizerně placená a špatně vybavená místa.Já vím,vy raději zbaběle počkáte,jak se situace vyvine a možná,že to za vás udělá někdo jiný.Třeba dopravci.A vy budete stát na zastávce a rádi pozovat do kamery a mikrofonu,co si ti dopravci vlastně myslí,co si dovolují brát si vás jako rukojmí,vás že jejih problémy nezajímají.Že jo,to by se vám líbilo.Ale teď zase nezajímají vaše problémy nás ostatní.Tak se seberte,dejte se do kupy a čiňte.A nepište,že jsme hloupí a podobně.My když si řešíme své problémy demonstracemi na ulicíh,tak vás to nezajímá a kálíte na nás.Teď my kálíme na vás a ukažte,co ve vás je.Pište k věci,co by jste mněli udělat pro zlepšení vašíh požadavků.Na hloupé výlevy nejsme zvědaví.
TI LIDÉ UMŘELI kvůli DRÁBOVI ! PŘITOM BY STAČILO ZVÝŠIT PLATY ALESPOŇ NA 70 % EVROPSKÉHO PRŮMĚRU A LIDÉ BY ŽÁDNÉ DÁVKY NEPOTŘEBOVALI!, , 26.1.2012 16:04:19
Stačí vám tohle lidi, nebo budeme čekat, až umřou další?
Včera jsem mluvila s pánem z Úřadu Práce v Praze, kterého nebudu jmenovat, protože by ho okamžitě vyrazili. ten mi řekl, že systém zkolaboval, protože DRÁBEK dohodil jako počítačového "experta" svého kamarádíčka. Ovšem - systém kolabuje, nefunguje a fungovat nebude. tudíž - Drábek zpronevěřil miliardy jen proto, aby dal vytuneloval státní rozpočet. Nejhorší je, že zaměstnankyně - protože chlapi tuhle podřadnou práci přece nedělají - začaly být agresívní a útočí na lidi, kteří se přijdou třeba jen na něco zeptat - jako já včera na Praze 6. AROGANCE, NESCHOPNOST, PŘEPRADCOVANOST. K čemu to může vést jinému, než SMRTI? V nejlepším případě infarktu myokardu.
Ten pán mii taky řekl, že ty ubohé ženy se bojí protestovat, protože by je okamžitě DRÁBEK nechal vyhodit. jENŽE - A TO SE VSADÍM - DRÁBEK UŽ MÁ NASMLOUVANÉ SOUKROMÉ "SPŘÁTELENÉ" AGENTURY - TŘIKRÁT DRAŽŠÍ NEŽ STÁTEM PROŠKOLENÍ ZAMĚSTNANCI (KTERÉ VYHODIL), TAKŽE AŽ JE VYMAČKÁ JAKO CITRÓN A ZNEUŽIJE V BOJI PROTI LIDEM, KTEŘÍ ŽÁDAJÍ DÁVKY, TAK JE STEJNĚ VYKOPNE. tY UBOHÉ ŽENY SI VYLÉVAJÍ SVŮJ VZTEK NA LIDECH, ŘVOU NA NĚ A ŠTĚKAJÍ JAKO PSI.
TOHLE UŽ NENÍ OPRAVDU NORMUÁLNÍ SITUACE!!!
Re:TI LIDÉ UMŘELI kvůli DRÁBOVI ! PŘITOM BY STAČILO ZVÝŠIT PLATY ALESPOŇ NA 70 % EVROPSKÉHO PRŮMĚRU A LIDÉ BY ŽÁDNÉ DÁVKY NEPOTŘEBOVALI!, , 26.1.2012 16:29:16
No to je právě ten rozdíl mezi zaměstnanci a živnostníky. My živnostníci jsme zvyklí makat a ne tlachat u kafíčka, takže nás to sotva překvapí. Jenže úředník hned kolabuje :-)
Re:TI LIDÉ UMŘELI kvůli DRÁBOVI ! PŘITOM BY STAČILO ZVÝŠIT PLATY ALESPOŇ NA 70 % EVROPSKÉHO PRŮMĚRU A LIDÉ BY ŽÁDNÉ DÁVKY NEPOTŘEBOVALI!, , 26.1.2012 16:11:17
Olda Kaiser se zhroutil taky a nikdo se s tim nezabyva.
Re:TI LIDÉ UMŘELI kvůli DRÁBOVI ! PŘITOM BY STAČILO ZVÝŠIT PLATY ALESPOŇ NA 70 % EVROPSKÉHO PRŮMĚRU A LIDÉ BY ŽÁDNÉ DÁVKY NEPOTŘEBOVALI!, , 26.1.2012 16:08:52
Když se u nás zaváděl nový systém, tak zemřel jeden člověk a zhroutili se tři lidé. Nikde se o tom ale nepsalo a nebylo prokázáno, že to zavinil zaměstnavatel.
diktatura modrobolševické mafie ods=top=vv=kdu=zel tu otevřeně podporuje lichvářské mafie, , 26.1.2012 16:01:48
diktatura modrobolševické mafie ods=top=vv=kdu=zel tu otevřeně podporuje lichvářské mafie ,korupci a organizovaný zločin ,vidíme to na jejich odporu vůči protikorupčním zákonům předkládaných levicí v parlamentu ,stejně tak podporují exekutorské mafie jejichž chování je výměchem ústavě čr ...................za dluh pár korun na který vás podle nového zákona mafie zločinců ods,top,vv,kdu,zel ani nemusí věřitel upozornit tento fašistický režim umožní hyenám aby vás vystěhovali pod most a ukradli i majetek jiných lidí
KDO SE DIVÍ? VŽDYŤ KALOUSEK JE ZAPLACEN BANKAMI ZA TO, ABY NÁS DOVEDL KE KRACHU., , 26.1.2012 15:53:57
kalousek, nečas, drábek, dobeš, klaus, kubica, kuba etc - prostě celá vláda je zkorumpována a dopředu dostali ti sviňáci prachy za to, že Česká republika skončí. Ještě to někomu nedocvaklo?
korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku , , 26.1.2012 15:50:51
korupční vláda modrobolševické mafie vyhlásila občanům válku
ukradli lidem práci ,následně zavedli Drábekcardovy protiústavní nacistické nucené práce , teror s hlášením se na poštách jako u zločinců , protiústavní poplatky ve zdravotnictví, protiústavní neproplacení 3 dnů nemocenské, justiční mafie, nevymahatelnost práva, mafie ústavního soudu modrobolševiků, beztrestné řádění exekutorské mafie ,lichvářské mafie , korupčníci přímo ve vládě (promopro,padáky,švýc,konta ods), zvýšili výpočet důchodů ,nemocenské a mateřské vysokopříjmovým a mafii ....snížili daně a pojistné vysokopříjmovým, osvč,a podnikatelské mafii okradli tak příjmy rozpočtu o více než 230 mld ročně , zvyšují desítky daní, a poplatků občanům každý rok + zavádějí nová zdanění a nové poplatky občanům
DÁVAJ PRACHY JEN TAK, , 26.1.2012 15:44:57
ŽÁDNOU DÁVKU NEPOTŘEBUJI A NIKDY JSEM NEPOTŘEBOVAL. ALE JE TAM ASI TAKOVEJ BORDEL, ŽE SI TAM ZAJDU A NĚJAKÉ PENÍZE MI DAJÍ. A TEN DRÁBEK BY ASI TAKY POTŘEBOVAL DÁVKU, ALE ZE SAMOPALU.
Jaký problém?, , 26.1.2012 15:43:20
Položte všichni na 2 dny tužky a zamkněte se na úřadech, než to Drábek položí a pak se vraťte ke starému systému. Nemyslím, že by to přežil dýl, než právě ty 2 dny.
Re:Jaký problém?, , 26.1.2012 18:16:03
Nyní by to i zkusit mohli.Drábek má údajně zápal plic,možná by jej to odrovnalo bez námahy,šmejda mizernýho.
Re:Jaký problém? LIDI - KDO UŽ KONEČNĚ UKONČÍ TUHLE TRAGÉDII DRÁBKOVSKÉHO TYPU?, , 26.1.2012 16:09:41
JOJO - PROSÍM ZAMĚSTNANCE úp - NEBOJTE SE A UDĚLEJTE TO! BUDU VÁM TAM KLIDNĚ NOSTI SVAČINU! DRÁBEK NEJDŘÍV ZNIČÍ CHUDÉ LIDI, KTERÉ SVÝMI ZÁKONY SÁM OŽEBRAČIL SPOLU S VLÁDOU - ALE PAK ZNIČÍ I VÁS - JESTLI SI MYSLÍTE, ŽE SI VÁS NECHÁ NA SEMENO, TAK TO SE ŠEREDNĚ MÝLÍTE - VČERA MI TO POTVRDIL ZAMĚSTNANEC MINISTERSTVA "PRÁCE" a "SOCIÁLNÍCH VĚCÍ".
Re:Jaký problém? LIDI - KDO UŽ KONEČNĚ UKONČÍ TUHLE TRAGÉDII DRÁBKOVSKÉHO TYPU?, , 26.1.2012 16:37:54
Nemyslím, že právě tebe někdo ničí.
Drábek je kybernetik - dohodil kšeft za všimné???, , 26.1.2012 15:38:54
"software vyvíjejí firmy z okolí současného vedení resortu", píše Týden. Drábek je kybernetik a je ve vedení resortu. Co si o tom myslet...
Kanál o Nejznámějších výstřelcích,trapasech a skandálech našich pánů politiků. - http://www.youtube.com/user/kurvablbcevole, , 26.1.2012 15:34:56
Tvrdě kritizuje i Kalouska!
Re:Kanál o Nejznámějších výstřelcích,trapasech a skandálech našich pánů politiků. - http://www.youtube.com/user/kurvablbcevole, , 26.1.2012 15:50:22
Kritiků se v našem státě najde habaděj, kritika nikoho nic nestojí a je populární,tudíž sledovanost zajištěna.
Ministr Drábek si nový systém sám vyzkouší na ÚP, , 26.1.2012 15:32:17
Slaboch premiér Nečas nemá manažérské zkušenosti a tím se vše komplikuje.Kdyby byl schopný, tak pošle pana ministra Drábka na ÚP a uložímu mu denní službu při vyřizování žádostí.Protože jsou ve vládě všichni nafoukaní neschopní diletanti a kecalové, tak vše v naší republice jde do kytiček.
Re:Ministr Drábek si nový systém sám vyzkouší na ÚP. JSME PRO NĚJ JEN POKUSNÍ KRÁLÍCI:!!!, , 26.1.2012 16:19:00
vašku - máš pravdu - ale í kdyby ti zločinci ve vládě měli manažerské schopnosti - to přece není samo o sobě řešení. Musejí takíé mít schopnost "empatie" a sociální cítění. To neznamená, že budou podporovat flákače - ale znamená to, že tady budou udržovat určitý sociální model, který se budoval stovky let - a který fungoval. Mmozí "manažeři" tuto schopnost nemají.
Ale je jisté - že v naší vládě není za prvé ani jeden skutečný ekonom - ten je ostatně jenom na hradě, že? - ani jeden manažer. Jeden tam byl - Bárta - ale ten "manažoval" jen do své kapsy. Pak možná pan LUDVÍK,zvaný KULICH - zastupitel za ČSSD a ředitel Motolské nemocnice - to je podle mne také schopný manažer. Ale kdo z toho má prospěch - to posuď každý sám.
Jinak jediný schopný ředitel nemocnice na Homolce - který byl léta v plusu, byl řadu let po sobě vyhlášen nejlepším šéfem nemocnice - tak na toho teď útočí a ten žid nejapný na ministerstvu zdravotnictví chce rozkrást i tuto nemocici - vyhlásil nový konkurs na ředitele. Chápete to někdo?
Re:Ministr Drábek si nový systém sám vyzkouší na ÚP, , 26.1.2012 15:42:47
A on má některý z politiků manažerské zkušenosti kromě V.Bárty?A mimo jiné,zavedení tak rozsáhlého projektu je vždycky provázeno počátečními zmatky.
Re:PAN MINISTR MA SAMOZREJME PRAVDU, ale to hlupaci nepochopi.. ;))), , 26.1.2012 15:35:02
Milý hlupáku co chápeš, existují také čárky a háčky.
Drábek je podobný ksicht jako Herman Van Rompuy, , 26.1.2012 15:26:36
Krásu nepobrali, moudrost taky ne. Ale třeba jsou hodní na svého křečka. Pes by je jistě zakousl.
Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:18:54
Ne, že bych nebyl zvyklý ve státě, kde dostalo chybně plno lidí občanky, ale to už je moc..Mám rád opravdu ty idioty, co tady píši o 20 tisícových platech úřednic a o tom, že nic nedělají. Opravdu tito lidé, by měli projit vyšetřením. Moje přítelkyně pracuje na ÚP za 11 čistého a co teď musí snášet je prostě katastrofa. Doufám, že se opět najde chtrák, který tady napíše, ať to nedělá, když se ji to nelíbí a podobné bláboly..Místo, aby se tito chytráci zamysleli nad tím kdo toto způsobil a kdo zato může, tak nadávají na ty co musí každodenně snášet stres, jsou pod psychickým nátlakem, každý den 10x jim mění postupy jak mají pracovat, každý den vkládají data, které stejně další den nejsou, protože jsou vymazány, musí si nechat líbít teror ze strany hlavně cikánů, kteří místo aby byli rádi, že peníze díky ním vůbec někdy dostanou, jsou nasráni, že je nedostanou hned. A to jsou prosím "lidi" kteří v životě nedělali, kradli, zabíjeli a mají naše peníze bezstarostně !!Ale to Vám nevadí, Vám vadí úřednice,která bere údajně 20 tisíc. Že cikáni dostávají bez práce, bez stresu 40 tisíc je Vám u prele !!Už vidím, že Vás za 11 tisíc pod nesutálým stresem a hlavně hmotnou zodpovědností baví vyplácet cikánům desetitisícové dávky a nechat si po sobě ještě nadávat !! Jste fakt hrdinové !Ubozí hrdinové ! Nemluvě o tom, když Drábek, jeho přícmrndek Kubera a další anální lízači do kamer háží úsměvy a říkají, že programy fungují. Opravdu potírat pravdu musí být fakt dobrý pocit pro úřednice..Cenzura za komančů opravdu hadra optoti tomuto režimu..
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 19:29:00
Souhlasím, hezký, ale smutný příspěvek, všechno, co píšete je pravda.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 17:08:54
Plně s Vámi souhlasím, je to hnus a když tady čtu některé výlevy kluků co ještě nic nedokázali a živí je tatínek a maminka, je mi smutno. Poznal jsem takové, když jsem ještě byl v pracovním procesu. Když se někteří "mládežníci" dozvěděli jaké jsou tam platy, bylo mi řečeno - za ty peníze už dnes nikdo nedělá! Oni jsou snad opravdu přesvědčení, že každý bere 25000,- Kč, no ostatně o tom jsou přesvědčeni i cikáni. Ty tvrdí, že "gadžové" dělají za třicítku.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 16:59:10
prosim tě - já včera navštívila osobně ÚP na P-6. Nebyl tam ani jeden cikán! jen jedna černoška. Tak nelži.
Zato tam bylo asi 27 "úřednic", který řvali na lidi, byly arogantní - a pravda je, že byly ve viditelném stresu. Ale to jsou dnes všichni zaměstnanci - nebo ne?
KDO TO ZAVINIL? Je to jednoduché - když tvoje přítelkyně bere 11 tisíc - je něco špatně. A špatně je, že u nás jsou platy čtvrtinové oproti civilizované Evropě - takže DRÁB nažene lidi na sociálku díky nízkým platům - a jeho přizdihráči pak na ty lidi arogantně řvou a odmítají je podpořit - neustále mění pravidla podle hesla - když něco chceš zlikvidovat, tak neustále měň pravidla.
Přitom kdyby lidi měšli normální příjmy jako v celé Evropě, tak by přece nežádali o nějaké přiblblé dávky!!!
Kromě toho - proč se ty slepice hloupé, co tamm sedí v těch kójích a jen papouškují, co je naučili na rychlokursu, nedokážou spojit a protestovat\? Stejně je využijou pro asociální válku proti lidem a pak je DRÁB vykopne - MÁ NA TO TOTIŽ SVOJE "SOUKROMÉ AGENTURY", cožje podstata "reformy" - zprivatizovat a vytunelovat VŠECHNO !!!
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 18:45:29
Navíc v Praze narazit na cikána je asi takové štěstí jako narazit na ulici na tisícovku..Pokud vím, tak jste se většiny morgošů zbavili a přestěhovali jste je po celé ČR, aby Vás tam neotravovaly..Vyjímkou je snad jen černý most, žižkov a akrlín.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 18:41:55
Vy chcete "po hlupých slepicích" aby se spojili, když se není schopen spojit hlupý český lid ??
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:52:26
Pochop, že v dnešní době stojí všichni státní úředníci proti lidu. Stejně jako za bolševika. Bohužel se nerozlišuje politik a služka režimu
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:46:30
A proč tam ta tvoje přítelkyně za těch mizerných 11 tisíc čistého dělá a nejde třeba do Teska na pokladnu, tam by se ji určitě líbilo
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:57:47
Vida.Chytrák se našel. Já to říkal ,kdepak Evžen,ten nezklame.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 16:06:00
Nenapadej a napiš, proč neodejde jinam to nechápu.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:39:09
Absolutně souhlasím!
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:38:29
Vážený.Na úřadeh,aď je to kde koli,neberou úředníci 11 000kč.Tyto peníze mají vrátní,prodavačky,hlídači ojektů a podobně.A to v čistém.Pokud tvá přítelkyně bere 11 000kč,tak má nějaké dluhy,které jsou ji sráženy a tebe vodí za nos.Kde jaká účetní,technička,bere 16-18 000kč.Ale to příde ráno v 6,00hod. a končí ve 14,30hod.nejdřív.Až má vše ve 100% stavu.Tak nemluv pohádky.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 20:00:53
Mají 11000 čistého ,je to tak a nemel na svoji pásku vidím, nikdy jsi si žádnou neviděl, tak mlč
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 18:43:37
Zapoměl jsem dodat, že přítelkyně pracuje v Ostravě !! Pokud u Vás v Praze mají úřednice jiné platy, tak to jen opět ukazuje, jací jsme pro Vás na moravě levní přisluhovači...
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:38:01
Potvrzuji, je to tak.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:37:47
Víš za kolik pracují prodavačky v hypermarketech s nepravidelnou pracovní dobou včetně sobot, nedělí a mnohdy se středoškolským vzděláním?
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:53:37
A viš, jak je náročné vyznat se v naprosto nesmyslných a vzájemně si odporujících právních předpisech a složit z tohoto zkoušku o odborné způsobilosti, abys mohl za 15 tis čistého vyplácet cigošům 30 tis. dávky??? Nestačí na to každý, ti co neuspějí se živí politikou, nebo u pokladny.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 16:41:43
Státní zaměstnanec není zvyklý studovat vyhlášky, pokyny a směrnice,ten čeká, že mu někdo vše předžvejká a podá na stříbrném podnosu.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 16:23:19
I oni mají možnost volby, můžou odejít.
Re:Někteří češi jsou opravdu totálně jednodušší lidé.., , 26.1.2012 15:59:29
Tak si, blbe, taky pořiď 10 dětí a budeš brát 30 tisíc. Užij si to.
Úředničtí flákači poprvé v životě pracují a už z toho dva natáhli brka leknutím :-), , 26.1.2012 15:12:14
No to mi ho teda vyndej ! :-)
Především Klaus, strůjce dnešní katastrofy a jeho splolupracovníci, , 26.1.2012 15:07:58
Tříska, Dyba, Kočárník, Dlouhý...Bakala, Tykač, Komárek, Kellner,....Kalousek, Drobil, Vondra, Rittig, Dalík, Topolánek, Nečas i Drábek a spousta dalších, musí být co nejdříve zatčení a tvrdě potrestáni za vlastizradu a zločiny proti vlastnímu národu.
Re:Především Klaus, strůjce dnešní katastrofy a jeho splolupracovníci, , 26.1.2012 15:41:12
svatá pravda!!!
Slabé ztráty., , 26.1.2012 15:03:05
Když mají vyplatit skoro pro půl milionu snědých živočichů různé bohatýrské sociální dávky, tak to není moc postižených.
Úředníci ÚP., , 26.1.2012 14:59:08
Já se nestačím divit.Jednou za život někdo chce,aby nic nedělající a řada neznalýh lidí na ÚP konečně přiložila ruku k dílu a začali pracovat tak,jak to dělají všichni ostatní a oni naráz umírají a kolabují.Tak vážení.Pokud na tuto práci nestačíte,tak jděte dělat něco jiného,nebo běžte na podporu.Na vaše místo je dalšíh 10 uchazečů.Ti si snad konečně začnou práce vážit a začnou sami od sebe lidem radit,na co mají nárok a jak mají postupovat.A že po nih nebude z poza okýnka nějaká fiflena za 20-25 000kč měsíčně jen řvát.
Re:Úředníci ÚP., , 26.1.2012 16:54:48
Já se nevěším.Žiju si dobře.Co se týká té blbosti,tak to ten tvůj malý mozeček nedokáže vypotit ze sebe něco lepšího?
Re:Úředníci ÚP., , 26.1.2012 15:34:56
Apolo souhlasím, aspoň by si vyzkoušeli jak to vypadá na druhé straně přepážky a taková zkušenost není k zahození.Ba naopak bych řekl, že na ÚP by se měli přijímat pracovníci, kteří již podobnou zkušenost mají.
Re:Úředníci ÚP., , 26.1.2012 15:48:37
Víte,oni si na těh úřadeh všude stěžují,jak jsou zavaleni prací,ale když tam příjdete,tak se baví,co si která koupila za boty,štrample,kosmetiku a podobně.A nedej bože,že je vyrušíte,to je oheň na střeše.A to je jak na ÚP,tak na OSSZ,magistrátu,obec.úřadu a podobně.Jen u soukromníků se pracuje na plno.Já někdy nosím svým zaměstnancům nemocenské lístky na OSSZ,tak vím,jak to chodí a od lidí,aď ve firmáh,byteh,nebo rodinnýh barácíh slyším,jak to na ÚP chodí.Jak jen po nih štěkají a posílají od kanclu,ke kanclu.Člověk se někdy nestačí divit.A tito lidé si stěžují.
Re:Úředníci ÚP., , 26.1.2012 15:19:56
Napiš na svou obhajobu něco rozumného.Tyto výkřiky do tmy nikomu nic neříkají.
Re:Úředníci ÚP., , 26.1.2012 15:21:51
Napiš něco rozumného.Z toho se o problematice ÚP a jeho zaměstnancí, nikdo nic nedoví.
Re:Úředníci ÚP., , 26.1.2012 15:52:08
To už ten tvůj malý mozeček nedokáže vypotit nic rozumnějšího?
Re:Kdo tam tuhle lidskou hyenu dosadil!?, , 26.1.2012 15:05:16
No kdo asi? Bachyně z Bechyně, jak je Kalouskovi přezdíváno. A stejné podsvinče jako je Drábek, sedí na min. zdravotnictví. Taky samý pitomý výmysl.
Re:Kdo tam tuhle lidskou hyenu dosadil!?, , 26.1.2012 15:45:24
No to jste si tam dosadili VY, VOLIČI TOP 09 !!!!! hahaha ...teď čumíte :-)
Všechny naštvané žadatele směrovat a poštvat na Drábka, , 26.1.2012 14:54:34
Potřeboval by, aby mu pořádně nastartovaná, nejlépe cikánská tlupa přišla o fungování systému pohovořit do ouška.
Po takovém jednání by si mohl hned vyzkoušet chození o berlích nebvo jízdu na vozíku, aby se víc sžil s problematikou svého resortu.
MOBILITA, , 26.1.2012 14:54:19
PROC, KDYZ JSEM ZADALA O PRISPEVEK NA MOBILITU V PRVNI POLOVINE LEDNA MI BYLO RECENO ZE JI V LEDNU UZ NEDOSTANU? A PROC PAN DRABEK KTERY MUSI MOC DOBRE VEDET JAK TO VE SKUTECNOSTI VYPADA V TERENU DOKAZE TAK UPRIMNE LHAT. TO SE NESTYDI ANI SAM PRED SEBOU?! ASI NE, TIHLE UREDNICI MAJI TOTIZ HROSI KUZI. BARTA, DRABEK, KALOUSEK A OSTATNI.
Re:MOBILITA, , 26.1.2012 15:25:40
Příspěvek na MOBILITU dostanete i za leden ale až v únoru tedy jestli to stihnou :))
fasování peněz, , 26.1.2012 14:45:32
Fasování peněz se pomalu stává náročnějším než jejich vydělávání. Zajímavé, že abonenti sociálních dávek a nejrůznější "invalidé" s vyhrazeným soukromým parkingem v Brně na Fajmance jsou i nadále vychechtaní, jich se to netýká a o nějakém hlášení na poště v životě neslyšeli! V tomto státě se nejdřív musí všechno prožrat a teprve pak to někdo bude řešit!
Re:fasování peněz, , 26.1.2012 14:50:44
Napsal jsi to špatně.V tomto státě to nejdříve my hlupáci necháme všechno rozkrást a pak se dívíme.Nevíme kudy,kam.
Ukázka zbabělosti ředitelů Uřadu práce a ovčanství podřízených úředníků, , 26.1.2012 14:44:38
Deformy v praxi,Dráb a jeho náměstci vymyslí a spustí bez odborných konzultací z lidmi z praxe a vyzkoušení v jednom větším městě pro ověření a vyladění systému,tento spustí naostro.Výsledkem jsou statisícové odměny pro náměstky(až 600 000Kč) od Drábka a přesčasy,pracovní soboty ,neděle nadávky,hrozby ,stresy pro řadové úředníky úřadů.A také kolapsy a úmrtí z vyčerpání,ale ředitelé ze strachu o korýtka nebrání své lidí a ještě obhajují Drábův paskvil.115 poslanců a 15 ministrů si dělá s deseti miliony ovčanů co chce,zkouší debilní experimenty,berou statisíce a ti co je zvolili,platí ze svých daní, aby vedli ekonomiku k oživení a pracovali za jejich peníze pro jejich prospěch,hrbí se,plazí,mlčí a raději umírají než by se bránili.Zkorumpované odbory mlčí také,k tomu není co dodat.
Re: Ukázka zbabělosti ředitelů Uřadu práce a ovčanství podřízených úředníků, , 26.1.2012 15:05:49
Souhlasím.Máš to dobře napsáno.Jen dodám,že ředitelé ÚP berou nad 50 000kč a náměstci 50 000kč.Za ty prach na své podřízené kašlou.
není NORMÁLNÍ aby mafiánské STRUKTURY seděly přímo ve vládě, , 26.1.2012 14:43:30
v demokracii nemá vláda korupčních zločinců nárok na existenci
Promopro,ikem,izip,langerova prádelna, drobil, langerův pronájem lázní, sašova ubytovna, ................Melčák - na ministerstvu ,Barták náměstek ministra financí ,Šnábl tunel s automaty vše dohledatelné na netu ,čt,reportéři čt ,na vlastní oči ,Jankovský VV podezřelá dotace Ikem ,Dobeš vězeňský psycholog píše dizertačky za své šlapky
Pospíšil -Toskánský výletník kryjící po leta justiční mafiánskou špínu ,Topolánkův poskok stejně jako slizoň svazák Nečas ,Němcová zlodějka benzínu a automobilu šéfem sněmovny
pandur,iveco,dingo,samopaly,minomety, drábkova opencard ,kocourkova konta z danových rájů, babákův strýček, bártiovy kapříky, ,john oraprint, nechali 12.2 mld z MUS švýcarsku ,liberecká lyžovačka,pražský okruh, 650 mega key investments ,dpp praha, openkrad, tunel blanka 10 mld,bendl 1 mld ztráta středočeské nemocnice, kalousek padáky
to je mafiánský kapitalismus a tržní mechanismy , vláda mafií a zločinců, , 26.1.2012 14:42:38
Drábku, Kalousku , Nečasi a v neposlední řadě Klausi odstupte, , 26.1.2012 14:38:17
Pořád čteme a slyšíme, jak lidé zneužívají tu dávky, tu zdravotnictví apod. Tak se lidi zamyslete,kdo nejvíce zneužívá, jestli ti, kteří makají jak černí za pakatel, kterým nemohou ani uživit rodinu, nebo ti nahoře počínaje vládou,parlamentem a senátem,kteří majíkrálovské platy a k tomu kantiny jak za socialismu, 100% nemocenskou a odměny za to že je celá republika rozkradena a v neskutečném srabu. A také naši podnikatelé, kteří platí minimální mzdy, mohou propouštět kdy se jim zachce a zdírat lidi z kůže, jako za první republiky.A lidi se bojí bránit,protože by je při první příležitosti propustili a oni by už neměli ani to málo, co mají. Tak jsme si to představovali? Proto se zvonilo klíčema? Všechno se opakuje. Kdysi za první republiky se většina lidí měla také zle aproto uvěřila komunistům, že za jejich vlády budou žít lépe. A ono to zase tak skončí. Lidi zase uvěří někomu, kdo využije toho dnešního svinstva a bude po demokracii. Proto by se měli dát velice rychle dohromady vyhodit ty dnešní nenažrané,,kapitalisty" a modrou bandu od koryt dokud ještě něco zbylo.Když se té Nečasové a Kalouskové vládě podaří to co nám chystají s důchodovou a zdravotní deformou, tak už se ten bordel nepodaří zastavit.
Re:Drábku, Kalousku , Nečasi a v neposlední řadě Klausi odstupte, , 26.1.2012 14:56:34
Voláni na poušti,oni sami nepůjdou,přece byli zvoleni ve svobodných,demokratických volbách.Máte pravdu,ale nesouhlasím že lidí makají jak černí,černí nepracují vůbec a proto se mají lépe,neboť mají čas vykřikovat o rasismu a přemýšlet,jaké dávky ještě požadovat a lepší bydlení.Musíte začít organizovat lidí kolem sebe ,psaní na netu je pšoukání do větru.
neumíte se bránit zločincům , v USA zloděje střílí hned u krádeží tady nám vládnou , , 26.1.2012 14:34:14
pomůže nám někdo, , 26.1.2012 14:33:20
Drastická situace na úřadech práce
tisková zpráva
Prohlášení odborové organizace Úřadu práce ČR, Kontaktní pracoviště Litoměřice a Ostrava
Členové odborové organizace ÚP ČR KoP Litoměřice a Ostrava jsou silně znepokojeni tím, co se od ledna 2012 děje na kontaktních pracovištích Úřadu práce ČR. Přestože, jak pan ministr Drábek, tak další čelní představitelé ministerstva práce a sociálních věcí a Úřadu práce ČR v médiích neustále tvrdí, že stav je naprosto standardní, zaměstnanci vykonávající práci pro tento resort jsou naprosto opačného názoru. Situace na pracovištích ÚP ČR je od dubna 2011, kdy tento superúřad vznikl, naprosto nestabilní. Instituce, která víc než 20 let zajišťovala služby zaměstnanosti a od roku 2004 i agendu státní sociální podpory, je naprosto v troskách.
Od dubna v podstatě nejsme schopni řádně naplňovat cíle, které tento úřad ze zákona má. Vznikem tohoto úřadu se prioritou staly naprosto jiné věci, než je poskytování služeb klientům, kteří jsou ve většině případů v obtížné sociální situaci. Centralizovaným vedením nedošlo ke zjednodušení výkonu státní správy, ale naopak k obrovskému rozvratu fungování veškerých činností, které má tento úřad zajišťovat. Naším zaměstnavatelem nejsou zajištěny základní podmínky pro možnost řádného výkonu služeb pro veřejnost.
Již v srpnu loňského roku jsme důrazně upozorňovali na to, že MPSV svými kroky rozbíjí bez problému fungující instituci, že důvodem připravované sociální reformy nejsou úspory a zájmy občanů, ale zájmy vedoucích představitelů MPSV. V té době jsme reálně zažívali pouze přípravu na zásadní změny, které měla reforma přinést. Již v té době byla situace na našich pracovištích velice tragická – snižování platů, propouštění, zcela nejasná představa o dalším vývoji, rozvrat všeho do té doby fungujícího, změny ze dne na den.
Od ledna letošního roku však zažíváme sociální reformu „v přímém přenosu“. Naše pracoviště již opustila pěkná řádka odborníků, kteří své práci rozuměli, většina z důvodu nadbytečnosti, jiní již prostě nemohli snést to, co se na úřadech práce děje. Přesto, že většina zaměstnanců upozorňovala ať otevřeně, či skrytě (ze strachu ze ztráty zaměstnání) na to, že plánované změny nemohou přinést slibované úspory a už vůbec ne zefektivnění vykonávaných činností, málokdo byl ochoten nám naslouchat. V těchto dnech se však nejhorší scénáře naplnily.
Přechodem činností, které dříve zajišťovaly městské úřady, se situace, která byla již v loňském roce těžko udržitelná, ještě zhoršila a dnes skutečně dochází k tomu, že je reálně ohrožena nejenom výplata dávek vyplácených v minulosti úřadem práce, ale i dávek hmotné nouze a příspěvků pro občany zdravotně postižené.
Od ledna jsou zaměstnanci ÚP ČR nuceni pracovat s aplikacemi, které nesplňují základní předpoklady pro řádnou administraci činností, které má tento úřad zajišťovat. Spuštění těchto programů nepředcházel testovací provoz, zaměstnanci nebyli řádně proškoleni.
Chyby těchto aplikací jsou odstraňovány „za pochodu“, ale ani po třech týdnech od spuštění není možné s programy řádně pracovat. Jsou objevovány chyby, které jsou naprosto zásadní a zjišťujeme, že funkce, které jsou naprosto nezbytné pro řádný pracovní výkon, aplikace ani neobsahují, neboť nebyly naším zaměstnavatelem od tvůrců aplikací ani požadovány. To již samo o sobě svědčí, jakým způsobem a jací odborníci celou sociální reformu připravovali.
Pravděpodobně se nikdo dostatečně nezajímal o to, jak zajišťování agend na ÚP probíhá. Jediným zájmem MPSV pravděpodobně bylo nasazení aplikací v co možná nejbližším termínu bez ohledu na to, co to způsobí. V zájmu koho probíhá reforma tak překotně je otázkou, ale zájem občanů to rozhodně není.
Naším zaměstnavatelem nejsou zajištěny základní pracovní podmínky. V zájmu toho, aby veřejnost neměla důvod ke kritice nového systému, jsou zaměstnanci nuceni pracovat nad rámec stanovené pracovní doby, o víkendech a v případě výplaty dávek v hotovosti i bez dostatečného bezpečnostního zajištění.
Řízení činností probíhá naprosto chaoticky, není zajištěn servis v oblasti řádného proškolení, technické podpory a časového prostoru pro plnění pracovních úkolů.
Zaměstnanci jsou vystaveni obrovskému psychickému tlaku, kdy se na jedné straně snaží vyhovět klientům a na straně druhé k tomu nemají dostatečné prostředky. Bohužel jsou to oni, kteří stojí tváří v tvář občanům a mnohdy nejsou schopni adekvátně odpovídat na jejich dotazy, protože ani samo MPSV odpovědi na jejich dotazy nezná.
Kuriózní situace, které nastávají na videokonferencích, jsou naprosto neuvěřitelné. Jsou podávány informace, které jsou vzápětí měněny, na spoustu dotazů nedostáváme odpovědi vůbec a odpovědi typu „toto se ještě řeší“ jsou již pověstné. Klientům ale dost dobře nemůžeme odpovídat, že se něco teprve řeší, když jsou panem ministrem neustále ujišťováni, že vše probíhá naprosto bez problémů a informace o nefunkčnosti systému jsou pouze výmyslem.
Naprosto kuriózní je fakt, že přestože je sociální reforma realizována tímto tristním způsobem, jsou náměstkům pana ministra vypláceny statisícové odměny. Za co? Snad ne za to, že se sociální systém hroutí? Jak je možné, že za tak špatně odvedenou práci je ještě vyplacena odměna?
Z výše uvedených důvodů se obracíme jak na představitele MPSV, GŘ ÚP ČR, poslance a prezidenta ČR, tak i na média.
Žádáme, aby byly zaměstnancům zajištěny adekvátní podmínky pro plnění jejich pracovních úkolů (funkční agendové aplikace, které budou na úrovni těch, se kterými jsme pracovali do konce roku 2011, řádné proškolení, jasná metodika). Pokud není možné zajistit funkčnost nových aplikací, žádáme, aby byl Ministerstvem práce a sociálních věcí zajištěn návrat k původnímu softwaru, který je schopen zajistit řádnou výplatu dávek.
Dále žádáme, aby byl z důvodu neudržitelné situace na pracovištích zajištěn jak antikonfliktní tým pro klienty, tak psychologická pomoc pro zaměstnance, kteří jsou na pokraji psychického zhroucení. Tragické případy, které vyústily v těžké zdravotní problémy a dokonce i úmrtí na pracovišti, svědčí o tom, že situace je opravdu kritická.
V souvislosti s již běžícím a i nadále plánovaným vyplácením v hotovosti žádáme o zastavení těchto praktik a omezení pouze na výjimečné případy v řádech tisíců korun.
Jsme nuceni trvat na splnění těchto základních podmínek pro řádný výkon státní správy, která je úřadům práce svěřena. V opačném případě jsme rozhodnutí řešit celou věc podáním trestního oznámení pro ohrožení výkonu státní správy a oslovením pana prezidenta s žádostí o odvolání ministra práce a sociálních věcí z důvodu rizika zhroucení sociálního systému České republiky.
Členové odborové organizace při ÚP v Litoměřicích:
Kontakt: vyzva.2011@email.cz
Emil Rulf místopředseda tel: 950 133 324
Zdeňka Viciánová z.vici@seznam.cz
Stanislav Hylán hylan.stanislav@klikni.cz, tel: 950 133 318
Marcela Bartošová tel: 950 133 651 marc.bartosova@seznam.cz
Eva Pešková tel: 950 133 449
Mgr. Lenka Špittová spitlenka@centrum.cz
Iveta Tondrová tel: 950 133511
Marie Vonostránská tel: 950 133 515
Martin Pekař tel: 950 133 444
Mgr. Věra Šteflová tel: 95 0133 508
Re:pomůže nám někdo, , 26.1.2012 14:34:22
já například varoval před reformou a tímto softem již v polovině prosince
to jsou každodenní oběti kapitalismu ,zrůdného nelidského režimu bestií , , 26.1.2012 14:32:10
to je mafiánský kapitalismus a tržní mechanismy , vláda mafií a zločinců, , 26.1.2012 14:31:33
Není to tr.čin náhodou?, , 26.1.2012 14:28:38
V jiném státě už by byl za hnaní uředníku na pokraj svých sil někdo souzen,u nas se za takto smršený systém vybudovaný jen pro kapsu Drábkovu,rozdávaly statisícové odměny!
MPSV, , 26.1.2012 14:44:50
Dala bych příkaz všem pracovníkům z MPSV k nástupu na ÚP.
Mohli by si vyzkoušet to co úřednici ÚP a lidé, kteří
tam chodí pro dávky. Hlavně by si to měl odzkoušet pan
ministr. Ten je totiž úplně mimo realitu.
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí, , 26.1.2012 14:27:22
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí ,
Bitva na Bílé hoře 1620 – porážka stavovského vojska
6. Po porážce – pronásledování odbojných stavů, konfiskace majetku (115 panství = 8 mil. kop grošů) do rukou cizí, nebo Habsburkům věrné katolické šlechty (Albrecht z Valdštejna, Lichtenštejnové, Ditrichštejnové, Buquojové, Piccolominiové…). 21.6.1621 poprava 27 účastníků odboje na Staroměstském náměstí http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
je to tady, , 26.1.2012 14:27:20
jakmile zbavíte člověka odpovědnosti za své činy a podpoříte to imunitou,TAK SE POTOM NEDIVTE, CO ZA KRETÉN Z TOHO VYROSTE,JE TO SAMOLIBÍ FRACEK.
krysí tlama drábek mafiánské vlády zločinců ,budou nás terorizovat tak dlouho dokud se nezačneme bránit, , 26.1.2012 14:26:53
Hajzl Drábek patří do vězení!!!, , 26.1.2012 14:08:16
Kolik dáš úředníkům z Úřadů práce na odměnách, ty ulhaná kryso??!! Na jejich místě bych tě nakopal, ale oni se raději nechají zničit, než by přišli o práci!! Tak daleko jsme v tomto státě dospěli!!!
Re:Hajzl Drábek patří do vězení!!!, , 26.1.2012 16:58:26
Musím se zastat úředníků na UP nemají to lehké. Proč si tam na pár dní nestoupne ministr Drábek atˇsi vyzkouší jeho nápad. Ono se to mluví a radí. To panu ministrovi jde.
Když to fungovalo, proč to nefunguje?, , 26.1.2012 14:07:31
Tam bude nějaký záškodník který hází písek do roztočeného kola Drábkova průmyslového odvětví " Výroba nezaměstnaných za účelem zaměstnat co nejvíce úředníků". Je volako zmatený ten dobrodinec co rozdává miliardy, to nevěděl kolik tisíc občanů lozilo na sociálku? Proč je tam nenechal lozit a postupně jim nedával příkazy aby lozili někam jinam? Nemám rád Bohuša od socanů ale má pravdu, Drábek by měl tajně opustit vládu a to zadním vchodem aby nedostal ještě nějakou ránu od prácechtivého cigána který nedostal desítky tisíc na chudobnou obživu.
Dva mrtví.., , 26.1.2012 14:07:21
Celá tato vláda patří na ONNEN SVĚT, vyjímky na Mírov..
Rychle a zodpovědně, jinak končíme všichni.
Kdo se zachová zodpovědně první, bude slavný asi jak Palach.
Zločinci , mafie, banky a politici-netáhla co mají stále
MÁLO.
Re:Dva mrtví.., , 26.1.2012 14:20:06
Nejsou to náhodou tři mrtví? Aspoň, tak jsem to z toho článku pochopil. Jo páni úředníci měli dělat pro Nečase. Tam prý dřou, jak koně, ale dostávají parádní odměny!
Odměny, , 26.1.2012 14:05:42
Jestli to všechno přežijete tak se možná dočkáte jaké za to dal odměny pan Drábek na svém ministerstvu a ty budou ve sta tisících.
Úřednice dřou mnohem více, než Nagyová, budou náležitě odměněny ?, , 26.1.2012 14:04:27
Jestli Nagyová brala statisíce, na úřednice by měla čekat odměna ještě vyšší. Necháme se překvapit, jak politici chápou odměňování podle vykonané práce.
Re:Úřednice dřou mnohem více, než Nagyová, budou náležitě odměněny ?, , 26.1.2012 14:22:39
Děkuji, zpříjemnil jste mi den. Dlouho jsem se tak od srdce nezasmál.
Drábku,, , 26.1.2012 14:01:21
tebe bylo v jabloneckém výzkumáku opravdu škoda. Desítky zmrzlých pod mosty,tísíce lidí bez dávek, desetitisíce šikanovaných nezaměstnaných, mrtví a kolabující(alespoň dle informací dělovacích prostředků) úředníci ve tvém rezortu.
Minsterstvo, které je opravdu hodno názvu, práce a sociálních věcí. Držím ti palce, jen tak dál. Je nás ještě mnoho darmožroutů.
Re:Drábek se jen směje, , 26.1.2012 14:00:50
Tím je naprosto evidentní, jaký to je zvrhlík. Ukájet se na lidském neštěstí, kdy lidé umírají, jsou kvůli němu nemocní a navíc bez peněz, je hodno povahy SSáka.
Kolik lidí ještě musí zemřít, , 26.1.2012 13:54:24
nežli národ pochopí, že tento zabiják a ničitel lidských životů Dráb, musí okamžitě skončit a být potrestán? A kolik lidí z těch, co zůstali bez peněz, kvůli asociálovi Drábovi, to odneslo životem, zdravím a nebo byli okradeni exekutorskými hyenami, se asi ani nedovíme. Co se tedy ještě musí stát, aby se národ zvedl a udělal tomuto vražednému svinstvu, podporovanému vládním bandou, konečně konec? Pokud i tohle je lidem jedno, pak mám obavy, že v tomhle státě snad ani lidské bytosti nežijí. Nebo víte někdo o nějaké demonstraci?
Na ÚP by měli k přepážce postavit Nagyovou jako řadovou úřednici, , 26.1.2012 13:50:08
a hned by se vidělo, jak je zdatná.
Re:Na ÚP by měli k přepážce postavit Nagyovou jako řadovou úřednici, , 26.1.2012 13:58:20
NE. Úředníci ÚP by měli po všem tomto odporném svinstvu, nejen podat na Drába trestní oznámení, ale okamžitě zavřít krám a jít do stávky. Lidé to zajisté pochopí. A celý systém, který je naprosto k ničemu a slouží pouze jako tunel do kapsy Drába, ihned odstranit a vrátit se k původnímu, který byl v naprostém pořádku.
Re:Na ÚP by měli k přepážce postavit Nagyovou jako řadovou úřednici, , 26.1.2012 14:20:11
Také si myslím. Zavřít kanceláře dokud nebude systém funkční.Lidé si někdy vylévají zlost na nevinných úřednících,měli by táhnout na MPSV a na Drábka.Žádat jeho odvolání a potrestání.Lituji všech obětavých úředníků na ÚP,kteří chtějí vyhovět ,pracují nad vlastní síly a ještě se stávají terčem útoků nepřizpůsobivých příjemnců dávek.Zaměstnavatel MPSV jim neumožnil výkon zaměstnání.
Úředníci z ÚP., , 26.1.2012 13:42:38
To je neslýchané.Po leteh opalování se v práci chce někdo po úřednícíh ÚP,aby přiložili ruku k dílu a začali pracovat jako každý jiný a ne jen nadávat lidem,co tam jdou pro dávky,nebo informace.Tito úředníci nikdy lidem sami od sebe neřekli,na co mají nárok a co mají vyžadovat.Mnoho úředníků to ani nevědělo a tak si posílali lidi z kanclu,do kanclu,až to vyvrcholilo nadávkami úředníků lidem.A teď,když mají začít trošku pracovat,tak kolabují.No bodejď by ne,vždyď celá léta byli zvyklí-nic nedělat.
Re:Úředníci z ÚP., , 26.1.2012 14:49:39
Dej si pár po tlamě, idiote a potom mokrý hadr na hlavu!
Re:Úředníci z ÚP., , 26.1.2012 14:15:59
Já jsem až moc normální.Nechodím na ÚP,ale nosím někdy na OSSZ nemocenské lístky od svýh zaměstnanců.Tam se setkávám s podobným přístupem úřednic k lidem.Co se týká ÚP,tak tam mám informace od lidí,kteří tam chodí.A nestačím se divit,jak je s lidmi zacházeno.Já i mojí zaměstnanci jezdí po firmáh,byteh i rodinnýh domeh.Tam se toho člověk doví,že z toho rozum zůstává stát.Sedí tam vesměs fifleny,které se baví kde a jakou kosmetiku koupit,aby byly sexy a když je vyrušíte,tak je zle.A platy mají nádherné.20-25 000kč.
Program, , 26.1.2012 13:42:06
Ten program dělal Pepek Vyskoč a peníze za něj schrábl Drábek.
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 26.1.2012 13:42:03
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti.
Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu.
drábku tvrdě do nich, , 26.1.2012 13:38:43
přeji vám pane kaku ať vám vlak ujede obě ruce a já bych s radosti sledovala jak zametáte s koštětem v zubech, doufám, že za vaše idiotské názory budete jednou potrestán a věřte, že se to stane.
Re:drábku tvrdě do nich, , 26.1.2012 14:12:04
Marcelko,proč se rozčilujete, zbytečně ztrácíte energii.Nereagovat na blba je jednoduší,i když vím ,že se člověk vytočí.blb zůstane blbem,provokatér rovněž tak.
Re:drábku tvrdě do nich, , 26.1.2012 13:54:28
kak je retard a debil holedbá se titulem a neumí ani svůj jazyk typický představitel této odpadní rádoby elity
Re:drábku tvrdě do nich, , 26.1.2012 13:51:52
A kým bude potrestán, nějakým mimozemským božstvem ? Má jiný názor než vy věčně naříkající a achající důchodci a už svoláváte na jeho hlavu smrt. Že se nestydíte sprostá soudružko.
Neměli by se podívat na propojení p. Drábka, , 26.1.2012 13:30:03
a Českou poštou (nezaměstnaní), poskytovatelem softwaru Úřadům práce a Českou spořitelnou ?
Re:Neměli by se podívat na propojení p. Drábka, , 26.1.2012 13:51:56
to je tak že poště ubývají kšefty a tak jim přihráli tuhle šaškárnu s nezaměstnanými to je celé nic složitého
vrchol všeho je že dnešní doktoři si samozřejmě pak napíší diagnosy aby měli alibi a byli z obliga ,je to takové pověstné umytí rukou to je realita co všichni chtěj jenom prachy jakoukoli cestou a za jakoukoli cenu morální spodina
Břídilové neumějí nic,kromě tunelování,odklánění peněz,parazitování a podvodů!, , 26.1.2012 13:27:32
Takový bordel ještě čr nezažila!!!
Re:Mám radost,, , 26.1.2012 13:20:50
já taky, konečně dochází i na arogantní úřednice, které se povyšují nad chudáky co jsou na dně, bohužel tyto "pracovnice" dostanou jistě přidáno a odměny nebudou brát konce, když je tak dobře DRÁB platí
Re:Mám radost,, , 26.1.2012 13:30:20
proboha jste blázni..ta ženská měla taky rodinu jako máte vy..ona není na vinně že něco nefunguje..jak se můžete radovat z toho že někdo umřel?..nechápu..vždyt je obětí nefunkčního systemu zrovna tak jako vy
POPTÁVKA, , 26.1.2012 13:18:04
Scháníme pro naše loutkové divadlo náhradníka pro spejbla protože nám spejbl dostal hovadskou chřipku.Kdyby jste věděli o věrné podobě zasílejte peníze na kybernetické centrum nebo nechte peníze u vrátného který slouží 25 hod.denně a nedrží oběd.Vybranné rejdováky pošleme Těm nejchudším kteří musí své tvrdě vydělané peníze přehazovat vidlemi.Bůh boží.
Drábek porušuje zákoník práce !!!, , 26.1.2012 13:16:48
To si ministr práce nemůže dovolit.
Už podle poznatků sdělovacích prostředků by měla policie a stát. zast. začít šetřit, zda Drábek není vrah., , 26.1.2012 13:15:03
Dočkáme se toho, nebo bude zase nadzvednutý koberec?
OKAMŽITĚ DRÁBKA ODVOLAT A DÁT MU K NÁHRADĚ VŠECHNY ŠKODY, , 26.1.2012 13:14:03
AT VRÁTÍ PENÍZE KTERÉ ZA TUTO HRŮZU DAL SVÝM KAMARÁDÍČKŮM (PO TO CO JE SEBRAL INVALIDŮM) JE TO NEJHORŠÍ POLITIK
likvidace, , 26.1.2012 13:11:06
Drábek je židovský bezcharakterní hajzl lidi jako on je potřeba likvidovat nebo to s těmi nejchudšími dopadne špatně
nezaměstnaní nepotřebují práci za kterou je nikdo neplatí a vyhazov na ulici oni potřebují sociální pomoc v nouzi
za softík si jeho kamarád šofti nahrabali 31 milionů korun
proto chci na tyto experimenty upozornit co se tu dějí od roku 2006 poplatky a další a další označit za nesmírně nebezpečné a je potřeba toto obzvláště hlídat!!!!
Re:likvidace, , 26.1.2012 13:58:58
nezamněstnaný dostane 4 až 6 tisíc podpory a pitomej drábek je z nich chce dostat za dopravu do práce za kterou nedostane nic zaplaceno a navíc se musí časteji hlásit na úřadu než v minulosti,kde na to má ten člověk brát,jestli je ještě ta modrá mafie za lidi ještě považuje.potřebovala by tahle trojkolka zaměstnat na hodně dlouho zadarmo aby věděli co za paskvil zase odhlasovali
genocida nepohodlných, , 26.1.2012 13:05:08
jako a kde jsme v Kocourkově jak to že software nebyl testován a odzkoušen????? je možný takový diletantismus v této oblasti odpověd je ano
poslechněte třeba můj příběh od roku 2006 v podstatě nemám jakýkoli nárok na pomoc v nouzi což je absurdní
mohl bych vám vyprávět kolik onemocnění mám a jak se to podílelo na rozvíjení a podpoře těchto nemocí(neustálý stres ,problémy v rodině a další)
napříkla kdo něco ví o psychiatrii ví že nechat tyto pacienty bez pomoci bez pravidelného příjmu potravy a léků je likvidační
sám jsem chvíli na psychiatrii jako sanitář působil a vím jak to chodí
Re:genocida nepohodlných, , 26.1.2012 13:15:39
Prosím, neztrácejte naději! Určitě máte nárok alespoň na příspěvek na bydlení. Uplatněte ho! Pokud Vám nevzniká nárok na příspěvek na živobytí, určitě byste mohl požádat o mimořádnou okamžitou pomoc. Obraťte se i na obec, i oni mají možnosti, jak vypomoci.
Re:genocida nepohodlných, , 26.1.2012 13:10:08
Protože ten SW vyrobila firma, která dostala zakázku ad hoc, na poslední chvíli. Navíc je nedotknutelná, protože je propojená silně s politiky ODS a TOP09.
Takové šlendriány odvádí i v jiných státních rezortech.
Re:genocida nepohodlných, , 26.1.2012 13:12:31
no pak hovořme o špinavých penězích ??
je to tu tak rozlezlé že dnešní policie nemá šanci rozplést tu krakatici
Proč ministr Drábek je lempl, který neumí řádně pracovat a proč ho Nečas nevyhodí?, , 26.1.2012 13:00:55
Drábek neumí organizovat chod svého ministerstva, za což by v soukromém sektoru okamžitě vyletěl. Proč se ho Nečas bojí vyhodit, když je neschopný řádně pracovat?
Komuniste v padesatejch letech, , 26.1.2012 13:00:53
byly bridilove,kolik ze objesili Cechu? Ta TOP+Drabek+Hegr(ODS) odelej za tenhle rok vic,svedou to na svetovou krizi a EU,to nam bude na Novej rok NAPOSLED cist zlodej (KLONIC PER) Klaus.
Čtvrtý odboj, , 26.1.2012 12:57:44
Drábek-Kybernetický pablb a jeho rodina.Viz příloha studentů jeho pablb ústavu který pro stát ještě nic nedokázal všichni Tito kteří s toho maj budou volit pravici říká se o nich že jsou to samozvanci.Tak že studenti fandíme Vám k založení 4 odboje za záchranu Vaší republiky nebot´Vaše generace má nárok na demokratický řivot jenom Vás prosím nelinčujte jejich manželky jako v 68 v Košicích.Bohužel žádný strom neroste do nebe a fanděte proti korupční policii at´se jím práce začne dařit protože toje nová nástupní garniturakterá si jako jediná zaslouží vládnout protože pro tu zemi dělá nejvíc.Držíme Vám palce.Občané Této země Vám To nikkdy nezapomenou.
KDYBY PROŠLI ÚŘEDNÍCI PRAXÍ U , , 26.1.2012 12:55:44
novodobých kapitalistů, tak je nic " nerozhází ". Jelikož však ve státní správě " panuje socialismus ", tak to takhle končí !
Posaďte na pracovní úřad Drábka a celou vládu ať na vlastní oči vidí,, , 26.1.2012 12:53:46
co udělali v tomto státě za bordel!!!!
jarda drábek to má zmáknutý OK, , 26.1.2012 12:53:25
akorát ti úředníci stojej za hovno - omdlévaj, umíraj protože vědí, že půjdou k okénku z druhé strany - jardo vydrž!
úřad práce, , 26.1.2012 12:52:50
S každým novým systémem jsou problémy. Kdo pracoval třeba v účtárně, tak zavedením počítačů a přechodu systému účtování po novu ví, jak to ze začátku bylo těžké. Pak nás ze 4 poboček tři zrušili, protože to zvládlo pár lidí v jedné z poboček. Systém se určitě zaběhne, ale když Vám přijde tisíc lidí na pobočku denně, tak úředníci i systém kolabuje.
Re:úřad práce, , 26.1.2012 19:42:03
Nechápete základní věc - systém se nehroutí z množství dat, on je naprosto NEFUNKČNÍ, ten program neumí ani desetinu toho, co starý, velmi propracovaný software! Je to zmetek ušitý ne horkou, ale vřící jehlou!
Dva mrtví "studenti Šmídové" a jedna zhroucená disidentka a Uhl se Šabatovou mlčí ? :-), , 26.1.2012 12:51:15
Jasnej signál k revoluci opět v režii StB a Holešovské výzvy a socani strašej hekrama Anonymous a chytaj se na vzájem za koule :-)))
Nic se neděje., , 26.1.2012 12:50:38
Vše je jak má být. Zvykejte si, bude hůř. Já se o to postarám.
ať žije sametová revoluce, , 26.1.2012 12:49:08
Netrestaná a hájená bezbřehá korupce, předražené veřejné zakázky,večírky za miliony, mafiánská strano-partokracie, na druhé straně cíl dosáhnout toho aby ta neschopná i střední lůza otročila na pár vyvolených od nevidím do nevidím, za minimální mzdu pod hrozbou vyhazovu bez udání důvodů s perspektivou fronty na úřadech práce a ochranného dohledu fašizujících se drábů.ˇAŤ ŽIJE SAMETOVÁ REVOLUCE !!!
Drábek, , 26.1.2012 12:43:14
A vidíte, opět žádná reakce o Nečase. TOP09 zřejmě na Nečase má likvidující dokumenty. Nyní naší republice vlády ožrala Kalousek, je Vám to již jasné! Máme se na co těšit. Co se ještě musí stát, aby lidé vyšli z hospod a domovů do ulic, na náměstí! Vyházeli ministry a předsedu této zkorumpované vlády?
???, , 26.1.2012 12:39:25
Hlavně že ta zubatá bestie Drapek vykřikuje,že problém není.Tu zubatu nutrii už by měl někdo stáhnout a zakopat.
Software, , 26.1.2012 12:35:21
Tak už napiště, kolik miliard stál ten nefungující software a kolik si z toho Drábek ulil.
Drábek vraždí lidi ještě větším tempem,, , 26.1.2012 12:34:30
jak komunisté své nepřátele v 50. letech minulého století...
Drábek, , 26.1.2012 12:33:57
Na to kolik mají placených ministrů a kolik si dali odměn to nějak nefunguje...Asi si měli dát větší odměny...A úřad může stávkovat,,,to ale neudělají to raději pochcípají....A co na to Komunistická strana..........mlčí...
Ostuda, , 26.1.2012 12:29:14
Za to co jsi udělal Drábku i se svýma kumpánama, nezaplatím do státní kasy ani korunu.Vždy jsem řádně platil, ale tohle je už moc. Nebudu platit zloděje a likvidátory naší republiky.
Drábek!, , 26.1.2012 12:22:28
Státní úředníci stále hrají hru známou jako malá domů. Jsou v ní nejlepší na světě. Tady máte další příklad této propracované hry. Sledujte:Drábek Před vstupem do vysoké politiky založil firmu iDTAX Česká republika, s.r.o. která jako jediná v České republice „prodává“ elektronické účtenky http://www.idtax.cz/. Nyní v pozici ministra připravuje projekt platebních karet pro „sociálně labilní“. Ty mají ochránit státní rozpočet před alkoholiky, co propíjejí sociální dávky http://www.mpsv.cz/cs/11101. Ohlídá to počítačový program, který srovná dva soubory dat – elektronické účtenky a záznamy z platebních karet. A právě tyto elektronické účtenky s největší pravděpodobností přinesou zakázku pro firmu iDTAX, se kterou přece nemá současný ministr nic společného.
Re:Drábek!, , 26.1.2012 12:33:25
Negeneralizuj, že státní úředníci, ale řekni rovnou kdo, protože ty pracovnice ÚP jsou také státní úřednící a ty se určitě neobohacují. Vždy jmenujte, když o někom mluvíte a neskrývejte dotyčné v neosobní mase.
Odměny, , 26.1.2012 12:16:22
Nedostal odměnu 625 tis. od Drábka náměstek za informatiku? Pracoval tak kvalitně, že úředníci v terénu díky jeho kvalitní práci, kvalitně odměněné teď padají na hubu?
Vy toho naděláte., , 26.1.2012 12:16:00
Včera na PŘEDVÁDĚCÍ akci Mělnické firmy SWISS v Habartově jedna starší pani dokonce vyhrála prvotřídní a značkové zboží v ceně sto tisíc Kč. Mohla se se synem chudák radostí zbláznit,syn se dokonce nad štědrostí firmy veřejně rozplakal, ale až do doby, než jí nechaly podepsat záruční list s tím, že za výhru braku musí zaplatit firmě sedesátitisícovej pakatel. Chudák paní, pak se taky zhroutila a jak vidíte, Drábek s tím neměl nic společného.
Re:Vy toho naděláte., , 26.1.2012 12:22:48
To je jen náhodou, že s tímhle svinstvem neměl Drábek nic společného. Kdyby nedělal svinstva na MPSV, tak je dělá u SWISS nebo někde jinde. Všechna takováhle svinstava dělají jenom svině se svinským charakterem a v tom je Drábek přeborník.
Re:Vy toho naděláte., , 26.1.2012 12:42:42
Máte pravdu. Ten se tak cítí neohrožený, že to není ani možné. Cítí za sebou podporu Nečase, Kalouska a dělá si co chce. Z úřadu práce si udělal doživotní trafiku jako Řebíček z doby svého ministrování na dopravě. Je to arogantní hajzl, který se nezastavil ani před rozkrádáním důchodu přes svůj druhý důchodový pilíř.
Drábek je lhář, , 26.1.2012 12:15:39
Nevěřím tomu že by nevěděl že sr zaměstnancum vyhrožuje.vždyt je to běžná kulturní politika v každé firmě.Sám jsem ho upozornoval ale odpověd byla žalejte firmu sám.
software, , 26.1.2012 12:14:49
Nic neobvyklého.Cokoliv nového se u nás zavádělo,skončilo vždy fiaskem.Namátkou pád systému při rozjezdu registrace vozidel a další a další.Kdo tvoří ty programy?Jsou to profíci,kteří ví,co to potřebuje,nebo to dělají študentíci na gymplu?Úředníci jsou hloupí,neumějí počítače obsluhovat,prostě věta,to jinak nejde,to je v počítači mě přivádí k šílenství.Ať se jedná o nějaké nesmyslné lhůty,které by se daly v mnoha případech zkrátit.Ne to nejde,protože je to v počítači.Místo,aby technika pomáhala,komplikuje život,stačí se podívat na vyděšené tváře úřednic,když náhodou něco neběží.Počítač se staly módní záležitostí a hlavně komplikují život.
Re:software, , 26.1.2012 12:45:22
Mluvíte o problému s malou znalostí věci. Veškerá informační technika je v prvé řadě obrovský byznys. Agendy státní správy jsou tzv. modernozovány převáděním na elektronickou informační platformu a to tím způsobem, že v prvé řadě je poždován výstup z něho v centrálním řídícím orgánu, ochranna proti jeho zneužití a následně se přizpůsobuje potřebám pracovníků, kteří jsou nuceni s ním pracovat. Protože se vše elektronizuje, vzrůstá obrovským způsoběm potřeba zadávání dat do těchto systémů a další síly k jejich údržbě. Všichni si myslí, že data se tam jednou nahrají a potom to už funguje, ale to je neskutečný omyl. Každá změna musí být v systému zachycena a když dojde na změny zákonů, tak je teprve veselo. Žádný systém není schopen zachytit realitu. Ptejte te se kolik jednotlivá ministerstva spravují informačních systému a kolik na jejich údržbu, změnu a opravu vydávají finančních prostředků zaplacených exeterním dodavatelům. Potom zjistíte, že to s výši soc. dávek není tak hrozné.
Re:Drabek musi do vězeni, , 26.1.2012 12:32:42
To tak, ještě ho živit ve vězení?! Na šibenici půjde, nebo na nucené práce do dolů. Dáme mu svobodně vybrat.
Re:Drabek musi do vězeni, , 26.1.2012 12:21:07
A to ještě přichylal zlodějnu s druhým důchodovým pilířem ve prospěch soukromých fondů, kdy bude v jejich prospěch odčerpávat ze základního pilíře další finance.
Drabek rikal ze vse klape hladce, , 26.1.2012 12:12:37
lide verte mu on to mysli dobre se sebou.
Drábku tvrdě do nich., , 26.1.2012 12:11:09
Nepárej se s nima- netáhlama.Zprotiv jim to tak,že pro dávky ani nepůjdou,ty kurvy líný.U vchodu jim rozdej košťata a ať jdou pěkně 12 hodin zadarmo makat,dávky již mají dávno vybrané.
Re:Drábku tvrdě do nich., , 26.1.2012 14:21:33
Pardon, nějak na mě po obědě přišel průjem a už nevím co to plácám
Hm informatik zřejmě dostal "kouř" a trochu odvan západního způsobu práce., , 26.1.2012 12:08:03
Zřejmě tohle čeká všechny líné kůže ze státní správy a simulanty, až to tady konečně praskne a rozjede se to. Nečas a jeho gruppa furt udržují státní socialistický moloch při životě, kdy to konečně skončí???
Systematické okrádání lidí,, , 26.1.2012 12:06:20
vyvolávání chaosu, rozpad sociálního systému. Není to vše trestný čin?
Re:Systematické okrádání lidí,, , 26.1.2012 12:11:27
Samozřejmě že to je trestný čin. Aby to prošlo beztrestně, tak jsou ve všech trestně-právních institucích spolehliví lidé. Když se čas od času najde nějaký nespolehlivý vešetřovatel, tak se obvykle zastřelí. Asi z nešťastné lásky.
Re:Systematické okrádání lidí,, , 26.1.2012 12:10:20
Nejedná se o trestný čin, ale program vlády.
Hlavně., , 26.1.2012 12:04:17
Ti kteří volili tuto bandu by měli stát trpělivě bokem a omluvit se třeba invalidům a matkám z dětmi,za ponižováni které se jejích přičiněním dostalo nevinným.
Diskuse pěkná, taková mladá, slibná., , 26.1.2012 12:02:57
Něco pro drába, více proti, semtam rada. Ale nikdo tady neuvažuje o tom, co kdyby nebylo vůbec potřeba nějaké úřady nepráce s dráby a drábky. Ale asi to bude jen můj dojem, když jsem to v aktívním životě nezažil.
Re:Diskuse pěkná, taková mladá, slibná., , 26.1.2012 12:51:45
Nejsou na světě jen mladí a zdraví, je spousta invalidů, matek s novorozenci, starých a nemocných. No a ti jsou odkázáni Drábkovi na milost a nemilost.
Ostuda, , 26.1.2012 12:02:50
Mám svůj obchod, musím dávat na dluh a doufat, že mi to lidi vrátí. Nemají totiž peníze. To kvůli Vám Drábku. Pošlu Vám potom účet. Né jen nazaměstnané ale ničíte i živnostníky.To Vám nesmí jen tak projít.Už mám dost té Vaší arogance a komunistického myšlení.
Re:Ostuda, , 26.1.2012 12:15:55
Vy jste volici techto kurev a nejvetsi novodobi zlodeji. Staci jedny zpravy. Co podnikatel, to podvodnik a zlodej.
Re:Ostuda, , 26.1.2012 12:18:41
Protože jen komunisti a teď Drábek si dovolili takto ničit lidi a živnostníky.Ostuda.Top09 je špatná strana.
Drabku, za ta umrti a cely soucasny chlev, , 26.1.2012 12:02:46
si jednou pujdes sednout. Tomu verim a pevne doufam. Takove svine tato republika nepamatuje. Co pravicak, to zlodejska zvracena kurva.
Re:Drabku, za ta umrti a cely soucasny chlev, , 26.1.2012 12:16:42
Drábek by si měl jít spíš lehnout, do Pelhřimova na rošt. A odpočinout si. Ať si bastarda užijou taky na onom světě, tady už se naškodil dost.
To se nám to přetěžuje,, , 26.1.2012 12:02:22
tuneluje, krade, zabíjí a protěžuje, když nemáme osobní zodpovědnost, že vládo?!
Hahaha, , 26.1.2012 12:01:12
už ani tu byrokracii pro vás nikdo nechce dělat, české svině, protože se chováte jako dobytek!
Re:Hahaha, , 26.1.2012 13:10:35
dobytek jsi ty parchante židáckej nenažranej odkud jsi sem přitách jistě z ameriky jako všichni ti umnělci co utekli a na stará kolena se přišli léčit lacino do čech a do sociálního fondu nic nedali
Re:Hahaha, , 26.1.2012 13:08:32
dobytek jsi ty parchante židáckej nenažranej odkud jsi sem přitách jistě z ameriky jako všichni ti umnělci co utekli a na stará kolena se přišli léčit lacino do čech a do sociálního fondu nic nedali
to je tak, když úředníci díky chobotnatci, ministrovi Drápkovi, , 26.1.2012 11:55:57
dřou jako koně. Snad jim Drápek pošle ponton s kytkami na hrob... Lze poskytnout nádhernější důkaz o superstupiditě Nečasovy vlády a nejen v tomto rezortu ? PROČ KALOUSEK NEPOŠLE EU NA ZÁCHRANU TUNELÁŘŮ V BANKÁCH MÍSTO 38 MILIARD ALESPOŇ 300 MILIARD - my přece na to máme , stačí vybrat konta ODSS a členů minulých parlamentů a vlád a je k dispozici nejméně bilion !!!
Re:to je tak, když úředníci díky chobotnatci, ministrovi Drápkovi, , 26.1.2012 12:03:44
V první řadě dřeli jeho náměstci. Byli odměnění statisícovými odměnami. Jeden za 6 měsíců rovným milionem. A to je pouze to, co se dostalo na veřejnost.
Krysák, , 26.1.2012 11:51:50
Krysák drábek by zasloužil za všechny svoje reformy náležité ocenění. Nejlepší by byla konopná oprátka na krku a propadlo pod nohama. Chtělo by ho v tom trohu posmažit aby chcípal pomaleji.
Ostuda, , 26.1.2012 11:51:18
Pane ministře, doufám že zveřejníte jména firem, které takový nefunkční systém vytvořili a faktury za tak kurevsky odvedenou práci. Protože smrt lidí je hodně velká cena za takový šmejd. Z mé firmy by už letěli z holou prdelí a trestním oznámení na krku. A to ještě není spočítán negativní ekonomický dopad těchto IT pracovníků a Vás pane Ministře Drábku.
Re:Ostuda, , 26.1.2012 12:00:33
Proč by vám to měl zveřejňovat. Vždyť je v tom Drábek osobně zainteresovanou firmou, kde je spoluvlastníkem.
Dva mrtví a zhroucená úřednice., , 26.1.2012 11:49:42
Zemřít v práci bude za pár let docela běžné.......
Pravici a hlavně ODS stoupají preference a to je dobře., , 26.1.2012 11:46:10
Není to zase tak zlé s těma drobnýma chybičkami na různých úřadech,ty se dějí a dít budou a dají se přece odstranit.Včera zveřejněný průzkum stranických preferencí jasně ukázal,že lidi jsou spokojení se současnou situací.Hlavně nárůst preferencí ODS je razantní a je dobře,že pravice zase tak razantně boduje.Je to do budoucna moc slibné.
Re:Pravici a hlavně ODS stoupají preference a to je dobře., , 26.1.2012 12:03:22
Nedivím se. Inflace je strašná. Stoupají ceny benzínu, potravin, daně i energie. Škoda, že preference ODS nemají tendence mého platu. Ten klesá i s mojí vírou v lepší zítřky.
SLIBNÉ, , 26.1.2012 11:54:34
Ano, slibné. Nebude to dlouho trvat a budeš slibně na dlažbě a bez prostředků. BANKROT SE BLÍŽÍ. Můžeme poděkovat kapitalistickému řízení- především zlodějům z ODS. HLUPÁKU.
Re:SLIBNÉ, , 26.1.2012 12:00:25
Proto je třeba volit i nadále pravici aby tato země nezbankrotovala.Nemůžem si dovolit to co slibuje levice a to 13 a 14 důchody,pastelkovné apod.,to právě by nás přivedlo ke krachu.Naštěstí to zodpovědní občané vědí,a tak jistě pravice opět zvítězí.
Re:SLIBNÉ, , 26.1.2012 17:20:33
Nic nového. Mádl je Průša, to už víme. Akorát se divím, že ho pořád obsazují do nových filmů a prezentují jako krasavce. Ta dnešní generace děvčat je nějaká úchylná.
Re:Pravici a hlavně ODS stoupají preference a to je dobře., , 26.1.2012 11:52:48
Hele, mádl. Pokud jsi to ty, tak tvůj fotr je ten pravej mafián. A ty preference, jasnačka- podvod. DE.BI.LE.
Se divím, že ti chudáci vzdělanci ve státní správě nepodají výpověď a nejdou raději podnikat, , 26.1.2012 11:44:54
Já bych se šikanovat nenechal.
Pomoc by měl, , 26.1.2012 11:44:42
jít především ten primitiv Drábek, který na co sáhnul to zkurvil. I jako ředitel vyletěl pro neschopnost, ale ve firmě blba poznají celkem snadno a na sto honů. Zato v politice ????
tato, , 26.1.2012 11:43:48
situace, kdyby se nastala ve Francii nebo v Německu, tak jsou plná náměstí, ale my jsme z kamene, my vydržíme hodně!
To toho Drábka ještě nekopli do zadku, , 26.1.2012 11:38:53
Bída a hnus je ten kapitalismus a fašismus.
JÁ MÁM JASNO VOLÍM KSČM,, , 26.1.2012 11:38:09
Ve státě který není ochoten dát pár korun na pomoc lidem na ulici (a kde pravidelně umírají zimou a hladerm desítky lidí ročně) ale klidně zaplatí desítky miliard korun za vojenské hračky či vojenská dobrodružství chlapců v zahraničí či ve státě kde se doslova musí ŽEBRAT PO LIDECH ABY SE SLOŽILI na operace malých dětí protože pojišťovny nejsou ochotny to zaplatit ale mají na pořádání golfových turnajů je asi něco špatně.PROTO budu volit KSČM
Re:JÁ MÁM JASNO VOLÍM KSČM,, , 26.1.2012 12:03:45
Souhlas. Také budu volit KSČM a je nás hodně.
Díky Bártovi jsem už rok bez práce a díky arogantnímu Drábkovi nemám na jídlo a bydlení.
Re:JÁ MÁM JASNO VOLÍM KSČM,, , 26.1.2012 11:47:57
Jj, jdu do toho taky a to nejsem důchodce, volím KSČM.
CHTĚLI JSTE TO VE VOLBÁCH,TADY TO MÁTE, , 26.1.2012 11:35:29
Jo když ptáčka lapají,dobře mu zpívají.
Re:CHTĚLI JSTE TO VE VOLBÁCH,TADY TO MÁTE, , 26.1.2012 12:04:30
já to nechtěla ani jsem je nevolila raději bych si usekla obě ruce než zvolit takovouhle sebranku,ale je mi to stejně houby platný,protože trpět musím stejně...
Drábek, , 26.1.2012 11:32:18
Proboha,ať ten kretén jde někam na úřad a předvede jak se to dělá.Myslím si ,že by exnul také.Ovšem tady by žádná škoda nenastala.
vláda a úředníci, , 26.1.2012 11:28:51
Bohužel, přes veškeré nářky si za tuto situaci ve státě českém můžeme sami, nebo né ? Havlovskou a komediantskou pakáž jsme si přece zvolili dobrovolně.
Re:vláda a úředníci, , 26.1.2012 11:46:55
To máte Tondo sice pravdu, ale tím jsme snad neskončili?
To nic,zase volte parlamentní tunelstrany nasáklé totalitním bordelem,jako obvykle.., , 26.1.2012 11:26:49
Ať se z toho všichni poserou,že..
To pracovní vypětí musí být hektické - dřou jako koně., , 26.1.2012 11:24:02
Zaměstnanci úřadu práce si tedy zaslouží statisícové odměny.
Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:18:44
Co nám zase tlačíte do hlav. Prostě lidé umírají vždy a všude. A pohádka o přetížení úředníků je hodně hloupá. .. Pokud jsou přetaženi, tak ať jdou odpočívat do Kauflandu za kasu. Tam je takových Bc. plno
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:50:33
Naprostý souhlas, Jardo, ale když je tak narváno na ÚP, pracuje vůbec někdo v této republice, nebo si chodí tzv. potřební jen pro peníze, které dostávají od státu ? Na můj vkus je jich příliš mnoho.
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:29:04
Netušil jsem kolik blbců tady taky blije své názory asi nic neví co je Afganistan a co zavádět ministerské blitky na
úřadech
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:41:03
Do Afganu i na státní úřady se chodí na základě žádosti. Tzn. DOBROVOLNĚ. Dělají to jenom pro peníze!
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:27:44
Jo, jo! Prodavačka v kauflandu, náš vzor! Kdysi to bývaly dojičky. Tuhle práci zvládne i negramotná Rumunka a nevidím důvod se chtít vyrovnat těm nejhorším. Takový uhlobaron, kolik má peněz a nic nemusí dělat!
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:42:32
Vole, Kaufland je plný vysokoškoláků. A srovnávat s dojičkama za komančů je může jedině BLB
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 14:12:02
Už mi to přijde jako za komančů. Kdo nebyl pohodlný, musel dělat podřadné práce (topiče třeba). Taky jsem dělal na kase - a to mám taky vejšku (Ing.).
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:19:51
Ty seš ale pitomec
Re:Pracovat na úřadě práce je nebezpečnější než válčit v Afganu., , 26.1.2012 11:39:26
V úřadě vám začala přestávka a nebo zase nic neděláte? Jo, vlastně jenom PO a ST je pracovní den
konečně něco dělají a jenom se neflákají a to mohou být rádi, že nejsou u soukromníka na konci Břeclavi je podnik kde jsou povolenky i na čurání, , 26.1.2012 11:10:30
Re:konečně něco dělají a jenom se neflákají a to mohou být rádi, že nejsou u soukromníka na konci Břeclavi je podnik kde jsou povolenky i na čurání, , 26.1.2012 11:34:44
Asi se ti ta moč vrazila do palice.
Re:konečně něco dělají a jenom se neflákají a to mohou být rádi, že nejsou u soukromníka na konci Břeclavi je podnik kde jsou povolenky i na čurání, , 26.1.2012 11:28:52
Dostal jsi povolenku, že tady diskutuješ?
To je přesný obraz toho,jak to řídí Břídilové z trojkoalice., , 26.1.2012 11:08:52
Naprosto neschopná vláda,kterou navíc neustále provázejí skandály,tunelování a podvody.Žumpa!
tragedie, , 26.1.2012 11:08:51
To je neštěstí, jedna úřednická veš se zhroutila. To asi poprvé v životě musela něco dělat.
No jo, Drábek potřeboval udělat zakázku a teď maj na ÚP šmejdský software, , 26.1.2012 11:06:49
Kdyby tu zakázku udělal Vondra. Možná by nebyla nejlevnější, ale aspoň by to fungovalo. Top 09 je horší, jak ODS. Dělá vše pro zničení naší země.
Re:Dráb, , 26.1.2012 11:31:41
Zcela souhlasím, je to jeden z největších arogantních hajzlů posladní doby.
A nejlepší by bylo ty zlodějě z vlády postřílet všechny a byl by klid.
Netrpělivě čekám na dobrou zprávu, , 26.1.2012 11:02:45
Až umře Drábek, napište to prosím. Naleju si zápražku aspoň do třídecky.
Drábek, , 26.1.2012 11:00:55
Smrt měla být obráceně,aby ušetřil,nějak se to nepovedlo.Jemu to srdce netrhá ,jsou po tučných odměnách.
přetížení, , 26.1.2012 11:00:17
KÉŽ BY VÁM VAŠE PRACOVITOST Z HUBY DO RUKOU SESTOUPITI RÁČILA.
Váš J.A.Komenský.
DRÁBEK?POSRAL CO MOHL NAVÍC STÁT PŘIPRAVIL O MILIARDY, , 26.1.2012 10:42:46
KORUN MEGATUNELEM S ČP.
zalít do betonu a vystavit ho jako největší postrach v historii národa, , 26.1.2012 10:42:45
hňupa vykuleného
Re:zalít do betonu a vystavit ho jako největší postrach v historii národa, , 26.1.2012 11:01:09
myslíš krysáka?

