30.6.2011 7:18 - Jednání vládní koalice se stává pro občany zcela nepřehledným. Je to nejspíše úmyslné.
Diskuse k článku
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
PAN FILIP MUSÍ VIDĚT - AV, , 17.3.2012 17:48:17
že to do voleb nevydrží! Jedině předčasných !! Já vím, že za pecí je příjemné teplíčko, ale ledy se hnuly a nejenom v řekách. Uchlácholit se to už nedá. Budou komunisti vyčkávat a pak jen provádět lustraci těch, kteří chtějí radikálnější řešení ? Vždyť teď už musí hlasy KSČM přibývat, čekáte, že se raději podělíte s nějakou novou levicovou stranou? Za 2 roky je tato republička před chřtánem MMF !
volby, , 15.3.2012 13:26:02
Už je to neudržitelné kradou všichni ve vládě o to nemluvím o prezidentech Havlovi a Klausovi kteří si nakradli nejvíce proto chce svrhnout tuto špínu a nastolit novou vládu starou pozavírat znárodnit majetek a to bude docíleno pouze svrhnutím této vlády a nebo předčasnými volbami které musí vyhrát komunisté,strana která je všemi ohrožována a nebyl u ní shledán jediný případ korupce.PROTO VOLTE KOMUNISTY
Předkládám veřejnosti tyto informace, které mohou být velmi závažné pro náš stát:, , 1.3.2012 18:35:39
PODVOD V AKCI "ODSTRAŇOVÁNÍ EKOLOGICKÝCH ŠKOD" ZA 114 MILIARD KČ
Vývoj v ČR dospěl tak daleko, že se politici nejen postavili proti národu jako za totality, ale začali ho ve velkém okrádat, aniž by je někdo ze soudců, které mají ve své moci, potrestal. Proto trend podvodů a korupcí začal narůstat. Objevily se pochybné obchody Miroslava Kalouska, související s modernizací 353 tanků místo 30. Kvůli jeho dohodě o odběru 2310 nefunkčních padáků, zemřeli dva vojáci ze zkušební jednotky.
Přesto převzal Miroslav Kalousek na základě své smlouvy další padáky za114 milionu Kč. Stát díky němu přišel o 19 mld. Kč. Za tyto machinace se stal ministrem financí přes KDÚ-ČSL, u něhož si v r.2008 půjčila Topolánkova vláda 70 mld. Kč ze sociálního fondu a nikdy je už nevrátila. Přes tyto korupce se navíc přehnala globální finanční a hospodářská krize, kterou zase naši politici využili ve svůj prospěch.
Na scéně se najednou objevily dva případy:
1). Ještě v r.2007 byl deficit státního rozpočtu -66,4 mld. Kč a v následujícím r.2008 klesl dokonce na -19,4 mld. Kč. Při odchodu ze své funkce ministra financí v r.2009 Miroslav Kalousek nápadně rychle ukončil stamiliardové spory mezi ČR a odkoupila švýcarská
firma SPB Konsorcium za 40 a 80 mld.Kč. Její právník Ivo Johannes Bechtiger zasedal v německé a švýcarské pobočce moskevského Gazpromu. Jak přiměla Nomáda Bechtigera, aby se vzdal požadavku 120 mld. Kč, zůstalo utajeno.
Kalousek proto "odškodnil" Nomuru 3,6 mld. Kč. Podobně rychle ukončili spory mezi našim státem a hutěmi Arcelor Mittal (bývalá Nová huť) a Evraz (bývalé Vítkovice Steel), kde nároky firem byly v desítkách mld. Mitall se měl zřeknout požadavku 26 mld. Kč za to, že nemohl jít do privatizace na Vítkovice Steel, a stát mu za to měl odprodat svůj 11% podíl Arcelor Mittal Ostrava za 6,8 mld. Kč. Evraz, který privatizoval Vítkovice Steel, pak nepokračoval ve sporech s Mittalem (Jana Klímová, MFDnes,7.5.2009).
Po těchto machinacích Miroslav Kalousek při předávání funkce ministra financí svému nástupci Janotovi v dočasné Fischerově vládě oznámil, že státní deficit najednou vzrostl až na -150 mld. Kč a v červenci téhož roku se zmiňoval dokonce o
-209 mld. Kč!!!
Aby nová trojkoalice vlády Petra Nečase snížila státní dluh, začala ho vymáhat na národu, nikoli na politicích, jejichž zkorumpovaná jména jsou ale všem známa. Jak tedy ukončit tuto hru s miliardami? A tak se začalo s novým podvodem na státu, který měl překonat všechna očekávání.
2). Vše začalo s problémy ropného ložiska Nesyt u Hodonína, jehož dotěžení za zhruba 23 mil. Kč nemělo pro Mor. naftové doly, a.s. Hodonín (MND) význam, protože by muselo pak uhradit 15-20 mil. Kč za likvidaci 111 vrtů. Proto bylo ložisko předáno firmě Aloise Flachse, majitele místní cihelny za obligátní 1,- Kč, včetně těžebního zařízení a strukturních map, které jsem mu předal jako vedoucí komplexního geologického odboru při MND. V r.1997 postihla
střední a jižní Moravu povodeň, při níž byly mimo jiné škody odplaveny i velké ropné skvrny z neuzavřených vrtů Nesyt u Hodonína. Jako člen MěZ jsem napsal premiérovi V. Klausovi a na MŽP, že mám obavy, že nový majitel ložiska po odtěžení vrty nezlikviduje a bude to muset provést stát. Tak se i stalo, že po "dohodě" s min. ŽP L. Ambrozkem (KDU-ČSL) z Hodonína bylo na likvidaci soukromé firmě odesláno přes min. financí M. Kalouska kolem 30-50 mil. Kč!
Kromě vrtů s ropou byly vyplněny cementem i desítky vrtů, které měly slanou mořskou vodu s vysokým obsahem jódu, na němž jsou založeny Hodonínské lázně. Jejich 3 vrtné zdroje u 12km vzdáleného Josefova bude nutno v blízké budoucnosti nahradit novými, které zaplatí opět stát.
O desítky zdrojů ze 3km vzdáleného Nesytu právě přišli, protože ministři nejsou odborníci, ale jen straníci, které zajímají jen moc a peníze pro sebe a své známé. Záhy po této události uveřejnil Bohuslav Sobotka 19.3.2009 v Internetu článek "Budou legálně ukradeny miliardy?" Hovoří v něm, že min. financí M. Kalousek (nyní v případě nedodržení ekologických termínu pohrozil údajnými žalobami a arbitrážemi proti státu.
Na likvidaci neznámých ekologických škod se přihlásily politicky zainteresované firmy Geosan Group, Environmental Services, Marius Pedersen Engineering a min. financí M.Kalousek pak vyřadil PPF.
V oblasti uhelného průmyslu byla tato akce svěřena st.pod.Palivový kombinát v Ústí n.L.- Všebořice, Lipová 1. Hlavní zátěž k tunelování desítek mld. Kč se však soustředila na likvidaci ekologických škod kolem vrtů na jižní Moravě. Ty ale byly už uvedenou dotací od MŽP na poli Nesyt u Hodonína odstraněny. Zbyly jen menší skvrny na poli u Hrušek. Místo nich však došlo k "dohodě", že existuje ještě 420 poválečných vrtů, které jsou
zakonzervovány příklopem a cementem při povrchu. Kdyby se prohlásila tato metoda dodatečně za ekologicky závadnou, daly by se na výplň sond cementem až do hlubokého dna
vydělat miliardy u dohodnuté firmy přes min.financí.Za celých 60 let se nikde neprojevily žádné škody a sondy se proto jen těžce hledají podle starých geodetických záznamů hledají v terénu, když žádné skvrny ropy nikde nejsou. Okolí sond není ekologicky postiženo, protože naprostá většina z nich zastihla maximálně pitnou vodu. A tak se budou likvidovat zdroje pitné vody, na jejichž vyhledávání se dříve nebo později zaměří hydrologický průzkum, který za tím účelem požádá stát o jejich finanční dotaci.
Proti této myšlence se postavil P. Nečas s tím, že by raději odstoupil z vlády, než aby stát zadlužil neuvěřitelnou částkou 114 mld. Kč. Protože začaly být problémy s P. Nečasem, objevila se najednou korupce s 3 mld. Kč, jimiž byla nadhodnocena super čistička v Praze. Peníze měly být rozdány těm, kdo by prosadili výše uvedený podvod. Novému ministru ŽP Pavlu Drobilovi bylo slíbeno křeslo premiéra po P. Nečasovi, když bude povolnější vůči k zamýšlenému programu. Nevyšlo to a tak byl P. Drobil znevážen a musel odstoupit ze své funkce. Ovšem nikdo z vlády netušil, že za jejími zády se už s likvidací neexistujících ekologických škod kolem vrtů začalo.
Na Očovských lukách u Hodonína byla postavena vrtná věž a velká plocha z panelů. Protože zde žádné skvrny ropné být nemohou, likviduje vyčleněná osádka Moravských naftových dolů, a.s., miliardáře K. Komárka zdroje pitné vody v sondách, vyplňovaných v celém profilu cementem. Ze zdejších 75 vrtů byla operace už u řady z nich provedena. Aby
tato vládou neschválená akce ušla pozornosti, protože se otevřela kauza proti min. dopravy V. Bártovi(VV) ve spojitosti s lobbyistickou firmou ABL. Další pak proti min. vnitra Radku Johnovi (VV) a také proti min. Vondrovi (ODS) kvůli problému s ProMoPro. Je velmi pravděpodobné, že tímto rozkladem trojkoalice dojde k vyslovení nedůvěry vládě P. Nečase, kterou oznámila ČSSD. Není pak vyloučeno, že se stane premiérem chemik Miroslav
Kalousek a stát se začne topit v nebývalých dluzích na účet obohacování našich politiků. Jistě, že i v tomto případě se nakonec vláda obrátí na občany a pracující národ, aby tuto cynickou akci zaplatil. Ať už v podobě daní od podniků a pracujících zaměstnanců nebo snížením počtu úředníků, policie, hasičů, o jejichž práci nemá nikdo z nich potuchy. Anebo se nakonec deficit projeví při tunelování důchodců přes lékárny, na které je napojena jiná politická pakáž..
CHTĚLO BY TO PŘITVRDIT !!!, , 11.2.2012 15:55:47
Pane Filipe,nechápu,proč se neustále necháte beztrestně napadat gaunery z bývalé KSČ´i od ČSSD,kteří kritizují na váš účet to,co sami prováděli.Je komické,že bojují proti straně,kterou sami horlivě budovali a vedli a která již 22 let neexistuje.Aby se očistili,tak svou špínu hází na novou stranu KSČM,která s jejich zločiny nemá nic společného.Usilují o zrušení KSČM a přitom nedovedou uvést ani jeden zločin,který by tato nová strana spáchala.Je trapné,že jim to lidé ještě berou.Proč si to od těch gaunerů necháte líbit?? Nechápu také proč si necháte líbit od tzv.veřejnoprávních sdělovacích prostředků ,placených také vašimi voliči,naprostou izolaci a cenzuru práce KSČM pro občany,a to i na půdě parlamentu a senátu.Proč jménem poplatníků a voličů nebouchnete pořádně do stolu,aby vás bylo slyšet,aby voliči neměli dojem,že jejich hlasy nic nezmění?? Proč neusilujete o zrušení Bohumínského usnesení,když každý ví,že bez vašich hlasů ČSSD není schopna nic prosadit ze svého programu pro své voliče??Panu Haškovi a jeho pravicovým kamarádům to je potřeba dávat tvrdě najevo,jinak jim budete jenom sloužit a oni po volbách se budou dále spojovat s protilidovými stranami.
změnu mohou přinést jen nové volby, , 5.2.2012 14:47:57
Volbami změna nenastane. Volil jsme to nejlepší z národa a co se dějě.Tramp dělá ministra zemědělství, bachař školství, prostě každy co umí. Především pro sebe, ne pro nás, Máme ještě nějaké lepší lidi? Vždyť platí jaký pán, takový krám. Ale i naopak. Máme to co si zasloužíme za své pokrytectví.
nové volby ano, , 25.1.2012 18:32:56
souhlas - jen nové volby a za trestní odpovědnost stávajících vládních politiků, kteří díky své nezodpovědnosti a politické neodpovědnosti přivádějí české země do závěrečného stadia feudalismu...........
I Ty příjemný laškovníku, , 16.12.2011 15:35:29
Tak asi máme rádi těšínská jablíčka, oddávame se snění a zdá se nám zase o normálním světě, že ? tak to si pane počkáme, když se to tak potó vlastní vinou. Máte na příští pokus tak roky 2060-70. KUK.
Pane předsedo ?, , 4.11.2011 15:24:04
Volby i ty předčasné jsou dobře zajištěny. Zvoleny budou opět pravicové strany ! Jsou neprůstřelné a vždy znalé nekonečných diskusí jak vrchních, tak lidu obecného. Každá diskuze totiž musí mít svůj závazný konec a to se nepřipouští. KUK
Jo, , 30.6.2011 11:50:29
to by se vám hodilo,volby každý rok,dokud se lidi neotráví a potom už vyhrají komunisti,protože účast bude 10 %,zkrátka všichni staří komunisti...
Re:Jo, , 30.6.2011 11:54:17
za bolševiků volby končili devítkou, takže účast bude 9,99% pro KSČ
Těmto komunistum věřit mužeme§nevěřte těm co se přževlekly , , 30.6.2011 11:47:13
Ti co pořad řvou ve vládě i na forech na komunisty,jen odvracejí fakt,že jsou oni synove bolševiku,podstatná čast jimy byla osobně"
Komunistickou předlistopadovou zrudu poznáte podle pravicově zaměřeného příspěvku,čím radikalnější pravičak tim větší byvalý bolševická krysa
Ti dnešni jsou ti co chcou dělat pro lidi což si už musel všimnout každy normálni člověk
Re:Těmto komunistum věřit mužeme§nevěřte těm co se přževlekly , , 30.6.2011 11:51:16
:-) :-) jakou máš v tom komunistickém spolku funkci? :-) :-)
ROK 1989, , 30.6.2011 11:46:09
,,Soudruhu Jakeši, nechápu to. Dostávali jsme přece hlášení, že všichni se bojí a kradou.....,, - po 17. listopadu 1989: ,,Zajímalo by mně jest-li se nám podaří udělat blbce i z další generace...!,,
I kdyby byly zítra,, , 30.6.2011 11:34:35
tak stejně žádnou změnu nepřinesou. I kdyby vyhráli marťani.
Re:I kdyby byly zítra,, , 30.6.2011 11:39:45
ne, ne, ne a ne, já chci volby hned, a pokud nevyhrajem, tak zase nové volby a tak pořád dokola - až se to jednou podaří:-) :-)
Zatím žádné nové volby nehrozí neboť ODS+Kalousek + veverky se již zase milují!, , 30.6.2011 11:05:45
Pláčete dobře ale na špatném hrobečku. Žádné volby zatím nebudou, tříkolka pokračuje a koho si občan volič zvolil toho tam má. Neměla levice slibovat že všechno bude zadara,neměl Paroubek a Rath řváti po náměstích jako urvaní z řetězu a volby mohly dopadnout jinak. Levice občany nepřesvědčila že to myslí upřímně a dnes jsou nasraní na veverky které pomáhali likvidovat že jim nepřináší nové volby na zlatém podnosu. Bohuš musí počkat a pak až vyhraje uvidíme, které zákony zruší a hned bude jasné jaký je to geniální ekonom.
Re:Zatím žádné nové volby nehrozí neboť ODS+Kalousek + veverky se již zase milují!, , 30.6.2011 12:46:47
Jistě, už se zase milují.Je to italské manželství.
Bohoušek nic rušit nebude, , 30.6.2011 11:08:38
Až vyhraje volby, tak bude odporný slizoun mlaskat nadšením, kolik špinavé práce udělali za něj "pravičáci".
Všem nadšeným levicovým rudým nokům, , 30.6.2011 11:05:41
"Jiřího Dolejše, dalšího místopředsedu KSČM Čeňka Milotu a exlidoveckého poslance Ladislava Šustra zachytila skrytá kamera Mf Dnes, když byli ochotní vyslyšet provokatéra listu a vzít úplatek až milion korun, pokud se pokusí zabránit chystanému zákonu o loteriích." - jak se liší tenhle LEVICOVÝ korupčník Dolejš od PRAVICOVÝCH? Jak to, že ho "ČESTNÍ" komunisté nevyrazili před volbami z kandidátky?
Re:Všem nadšeným levicovým rudým nokům, , 30.6.2011 11:10:46
To prosím nebyl žádný úplatek. Výtěžek měl být věnován pro chudé děti, které ničí kapitalistický řád. Jak se říká " Pro dobrotu na žebrotu" Proto nebyl čestný komunista Dolejš zavřen ani vyloučen. Každý pořádný policista nebo státní zástupce i soudce si pamatuje že nikdy nebyl žádný komunista zavřen pokud nebyl napřed vyloučen z řad Komunistické strany. A byl Doleš vyloučen? Nebyl. Takže nemohl být ani stíhán. Já to nechápu, že to nechápete.
Chtěl jsem peníze věnovat, , 30.6.2011 11:18:11
chudým, hladovým a otrhaným dětem, hrajícím si v blátě, kterým se z okna své limuzíny směje ožralý buržoa napojený na láhev zn. WHISKEY. Tak mě nes*r. A Karel 22 je MODROBOLŠEVIK!!!!
komoušům nevěřit ani pozdrav, , 30.6.2011 10:58:11
komoušovi podáš prst a v ten moment ti ho znárodní
Re:komoušům nevěřit ani pozdrav, , 30.6.2011 11:36:25
ano, akorát teď tomumu nebudem říkat znárodnění ale konfiskace
Re:komoušům nevěřit ani pozdrav, , 30.6.2011 11:44:26
spinkej dál soudruhu a dál sni svůj bolševický sen
Re:Platí stále propočet, , 30.6.2011 11:01:47
klídek, matka příroda samozřejmě neustále funguje jak má
Vojta ze zločinecké organizace, , 30.6.2011 10:50:56
nám tu bude něco kázat o změně. Ať si pindá na prvního máje pro své geronty a jinak raději ať mlčí a je rád, že není v teplákách
Je třeba, aby si hlavně mladí lidé uvědomili, do čeho jdou pod taktovkou kapitalismu, , 30.6.2011 10:26:03
Mladí lidé by se měli zajímat, jaké možnosti měli jejich rodiče při zakládání rodin, jaký byl systém přidělování bytů bez zadlužování, jak každý mohl po škole zahájit svou kariéru, aniž by musel bez nároku na podporu škemrat na pracáku. Co čeká mladé lidi přijde li nemoc? Ani nedomyslet. A důchod? Na ten ať rovnou zapomenou. A tohle jim připadá IN? Všude jinde ve světě jdou do protestů hlavně mladí, protože si uvědomují dopady kapitalistické totality a vykořisťování člověka člověkem. Kdy dostanou naši mladí rozum a budou přemlouvat "bábu a dědka" k tomu, aby jim pověděli, jak žili za komunistů. Dozví se pak konečně pravdu o spokojeném a bezstarostném životě tehdy a ne jen lži, které je učí ve školách a slyší v televizi. KSČM je jediná solidní volitelná strana, ale to ještě není všechno. Je třeba udělat politické změny ve státním systému. Kapitalismus je třeba zrušit. Zloděje potrestat a zestátnit majetek. Vláda lidu a socialismus, to je třeba.
Re:Je třeba, aby si hlavně mladí lidé uvědomili, do čeho jdou pod taktovkou kapitalismu, , 30.6.2011 11:17:11
Kapitalismus je rozkraď co můžež a to udělala ODS, ten na Hradě jim v to pěkně pomáhá,a všechno vytunelovali.Co se dalo rozkrást, to ty bestie rozkradlia chudý lid to zaplatí. Pryč s ODS a jejími kmotry TOP09 a VV.Nové Volby!!!!!!
Re:Je třeba, aby si hlavně mladí lidé uvědomili, do čeho jdou pod taktovkou kapitalismu, , 30.6.2011 10:55:15
Konečně dobrý názor. Ještě mám někde bronzový odznak BSP. Pro mladé" Brigáda socialistické práce" Na zlatý odznak jsem měl špatný původ. Ale možná, že dostanu nějaké odškodnění i za ten bronzový, šak jsem poctivě budoval socialismus až do doby než nás komunisté vyhnali na náměstí zvonit klíčky a odznak je mi na hovno neboť si komouši zvolili na Hrad svého milovaného disidenta a Dubčeka předsedou federálu a veřejně prohlásili, vloudila se nám tam chybička socialismus je naprd. Rada pro mladé, nevěřte komoušům, jak se dostanou k moci všechno všem ukradnou,prožerou a pak se zase zruší.
Tak určitě, soudruhu Falmere,, , 30.6.2011 10:20:35
rudému dobytku šlo vždycky především o lidi. Proto jich tři stovky popravil, desetitisíce pozavíral do bolševických lágrů a preventivně zadrátoval zemi ostnatým drátem, aby někdo z toho bolševického ráje nemohl utéct. Statisícům se útěk stejně zdařil.
Re:Tak určitě, soudruhu Falmere,, , 30.6.2011 11:09:59
Političtí vězni,kteří bojovali proti komunistům netrpěli zbytečně.Konečně tady máme jejich kapitalismus za který bojovali.Máme nezaměstnanost,desetitisíce bezdomovců,sebevraždy z bídy každý den.Zdravotnictví bude jen pro bohaté a o léčení budou rozhodovat pojišťovny a ne lékaři.A bídu už má 80% občanů, ale asi 20% má opravdu blahobyt a kapitalismus si pochvalují.
Re:Tak určitě, soudruhu Falmere,, , 30.6.2011 10:36:39
Lukáši, vás omlouvá jen vaše, zřejmě dost těžké, inteligenční manko, doprovázené ještě asi i psychickým defektem.
Nějaký argument by tam nebyl?, , 30.6.2011 11:12:06
Blití a nadáváni správný sockomouš umí. Jen ty rudé pacholky klidně vol. Oni stejně nechtějí vládnout. Stačí jim jenom koryta v parlamentu. Socani se nemají o koho opřít.
Re:Tak určitě, soudruhu Falmere,, , 30.6.2011 10:42:31
Ó, díky soudruhu za provedenou psychoanalýzu. Vás je na této diskuzi evidentně škoda, vy jste formát nejméně okresního rozměru. A věcné argumenty ke skutečnostem které uvádím by nebyly?
film SICKO. Je v něm popsáno zdravotnictví USA - cíl reforem zdravotnictví v ČR. Podívejte se, ať víte, čeho se časem dočkáme., , 30.6.2011 9:49:12
film SICKO. Je v něm popsáno zdravotnictví USA - cíl reforem zdravotnictví v ČR. Podívejte se, ať víte, čeho se časem dočkáme..s mafiány modrobolševiky ods=top=vv=kdu
Jestli chcete zůstat zdraví, snažte se neonemocnět. Americký dokument, nominovaný na Oscara (2007). Režie Michael Moore (v anglickém znění s titulky)
- desetitisíce lidí v Usa ponecháni zemřít každý rok jako v nacistickém lágru ,pro větší zisky soukromých pojišťoven
to jsou tiché oběti režimu každý den ,extremně předražené zdravotnictví , extremní ceny léků a výkonů , miliony američanů každý rok jezdí na operace do Indie a vyjde je to i s cenou letenek mnohem ,mnohem levněji ................
Re:film SICKO. Je v něm popsáno zdravotnictví USA - cíl reforem zdravotnictví v ČR. Podívejte se, ať víte, čeho se časem dočkáme., , 30.6.2011 10:28:52
Ano, tento film bez skurpulí vypovídá stav amerického zdravotnictví. A přesně do takového se řítíme i my.
Re:film SICKO. Je v něm popsáno zdravotnictví USA - cíl reforem zdravotnictví v ČR. Podívejte se, ať víte, čeho se časem dočkáme., , 30.6.2011 10:31:22
ano ano, Sicko je ukázka co se stane, jestliže se kapitalismus dostane do zdravotnictví... A to si představte, že e dostane se v této zkorumpované mafiánské zemi
Proč volit KSČM, , 30.6.2011 9:47:49
Otázka proč budu volit KSČM má jasnou odpověd.Je to jediná levicová strana,která není zkorumpovaná,má program pro obyčejné lidi a v zastupitelstvech i v parlamentě vzděláné a pracovité zástupce.Pro mnoho lidí už ČSSD není levicová strana. Jejich soustavný odpor ke spolupráci s KSČM jasně dává najevo,že mají obavy že by je časem KSČM převálcovala. Doposud jsem volila soc. dem, ale v situaci,kdy několikrát za sebou zradili levicové voliče tím,že se spolčili raději s černoprdelníky,nebo jinou sebrankou jsem dospěla k názoru,že jejich politika je falešná a pro tento národ zhoubná.Jejich přeběhlíci a expředseda Zeman jsou toho důkazem.Na naprosté devastaci naší země se podíleli možná víc než ODS.Jak v ODS tak v ČSSD je nalezená nejhorší sebranka všehoschopných kariéristů.
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 9:57:08
Neblbněte,komunisté na okresní úrovni jsou nejlepší podnikatelé co se týče rozdělování zakázek. Nedělejete si iluze že jsou jiní a lepší než ostatní občané. Jak se dostanou k moci ihned budou dělat loupežníky jako za Gottwalda, napřed těm co mají všechno ukradnou, následně prožerou a pak zorganizují další Sametovou revoluci. Ať vypustí ze svého názvu to kouzelné slovíčko " Komunistická" a přestanou se modlit ke Klémovi a uvidíme, možná jim ten hlas dáme.
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 11:38:55
Pašalíků nevím sice za koho kopete,neb vaše diskuse je jaksi zamlžena.Pokud vím,tak komunisté nerozkradli majetek a neprodali neznámo kam.Ten byl znárodněn ku prospěchu všech občanů země.Po roce 89 se dostala do vlády smečka bývalých komunistů-kariéristu a všehoschopných darebáků,kteří převzali zemi nezadluženou.Majetek všech občanů země byl těmito grázli rozprodán , rozkraden .Pro naprostou většinu občanů jsou tyto skutečnosti neohajitelné a naštvanost lidí jenom dokazuje,že se blíží doba,kdy se budou vyřizovat účty s těmi co tuto situaci zavinili.To jsou argumenty,které nelze zpochybnit.
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 10:33:39
máte pravdu, toho se bojím také, ovšem faktem je, že já z hlediska ideologie nemohu volit jinak, z podstaty chtějí socialismus
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 11:01:09
Čeho se bojíte, člověče? Vždyť v té socialistické republice jsme se měli nejlíp, snad v celé historii země. Mne by právě štvalo, kdyby se KSČM přestala hlásit ke své úspěšné době. Vždyť to byla doba, kdy naše země vzkvétala a lidi se měli dobře. Proč se k tomu nehlásit a nepřipomínat. Co se všechno postavilo a vybudovalo. A jestli Vám jde o přehmaty v 50. létech? Přehmaty se dělaly a dělají. Obětí mocenských bojů o rozdělení moci bylo v 90. létech daleko víc, než v celých 50. létech, z toho mnoho tzv. obětí procesů bylo odsouzeno oprávněně za kolaboraci, špionáž, vraždy, teroristické činy. Nedávno šel taky film o ruské mafii a co vražd s tam dělo při přebírání moci kapitalismem po rozpadu Sojuzu. Mne 50. léta nezajímají, pan Havel udělal tlustou čáru za řáděním fašismu, tak proč ji neudělat i za 50. léty. Komunisti se za ně ostatně omluvili minimálně 3x. V 60. létech rehabilitacemi, distancem od stalinismu a maoismu v celém následném odbdobí moci a v neposlední řadě po Černém listopadu 89. Celé další odbobí vývoje socialismu se ubíralo prospěšně a lid se měl dobře. Možná by ted bylo nasnadě, aby se někdo omluvil za řádění kapitalismu, co ten již u nás má obětí, nespočítaně, rozhodně víc než 300. Takže mne socialismus rozhodně nevadí, ba naopak jsem za jeho plné obnovení.
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 12:02:14
Celou dobu jsem volila ODS a nyní ve většině musím Vám dát za pravdu. Vždy je to především o lidech na těch nejvyšších postech a ne o ideologii. Je to smutné zjištění, co se od r. 1989 s touto zemí stalo a to není konec.
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 14:14:21
Dovolím si říci, že právě o té ideologii to je. Za socialismu byli také všelijací vychcánkové, kteří do strany šli z prospěchu a kariéristi. Díky ideologii tehdejší politiky si však nemohli tolik dovolit. Byly tam mantinely vlády lidu a přes ty se nesmělo. Ta dnešní ideologie jim dává zelenou v jejich zvrhlém kariérismu. Takže právě o té ideologii to je a proto by se to mělo vrátit zpět k socialismu a lidové vládě. Jen to dokáže udržet na uzdě zvrhlé plány mozečků s kapitalistickými a vykořisťovatelskými choutkami.
KSČM JEDINÁ NAŠE VOLBA.PRYČ S TÍM HNUSNÝM KAPITALISMEM,STRŮJCEM TOHO NEJVĚTŠÍHO PONIŽOVÁNÍ ČLOVĚKA NE ČLOVĚKEM,ALE ZLOČINEM!!, , 30.6.2011 9:42:51
Re:KSČM JEDINÁ NAŠE VOLBA.PRYČ S TÍM HNUSNÝM KAPITALISMEM,STRŮJCEM TOHO NEJVĚTŠÍHO PONIŽOVÁNÍ ČLOVĚKA NE ČLOVĚKEM,ALE ZLOČINEM!!, , 30.6.2011 9:49:26
Z toho si nic nedělejte, jak příjdete k rozumu zjistíte že nemáte pravdu.
Re:KSČM JEDINÁ NAŠE VOLBA.PRYČ S TÍM HNUSNÝM KAPITALISMEM,STRŮJCEM TOHO NEJVĚTŠÍHO PONIŽOVÁNÍ ČLOVĚKA NE ČLOVĚKEM,ALE ZLOČINEM!!, , 30.6.2011 9:54:08
K rozumu už jsem přišel, proto volím KSČM! Myslím že Vy máte k rozumu daleko, když jste to ještě nepochopil!
Re:KSČM JEDINÁ NAŠE VOLBA.PRYČ S TÍM HNUSNÝM KAPITALISMEM,STRŮJCEM TOHO NEJVĚTŠÍHO PONIŽOVÁNÍ ČLOVĚKA NE ČLOVĚKEM,ALE ZLOČINEM!!, , 30.6.2011 10:02:18
Ten kdo prožil většinu svého života zavřený za ostnatými dráty Lagru socialismu, bez možnosti svobodně cestovat a byl hlídán od uliční organizace KSČ až po domovního důvěrníka řízeného Stb nemůže s Vámi souhlasit. Tam kde vládli komunisté nebo vládnou komunisté, tam to stálo a stojí za kulové.Až Vás přestanou rodiče živit a šatit nebo až Vás přestane KSČM platit tak to možná pochopíte.
Re:KSČM JEDINÁ NAŠE VOLBA.PRYČ S TÍM HNUSNÝM KAPITALISMEM,STRŮJCEM TOHO NEJVĚTŠÍHO PONIŽOVÁNÍ ČLOVĚKA NE ČLOVĚKEM,ALE ZLOČINEM!!, , 30.6.2011 11:13:08
Já jsem za komunistů prožil nejlepší léta. Nikdo mne za žádným ostnatým drátem nedržel a domovní důvěrník u nás řešil když byl někde nějaký nešvar, nepořádek, Dneska se neřeší nic aje všude bordel. Nacestoval jsem se taky dost, ale co je důležitější, mohl jsem v klidu a pohodě založit rodinu, měl jsem práci, kde jsem si za 5 dní v týdnu při 8 hodinové pracovní době vydělal dost na to abych měl na náklady na rodinu, zájmy a ještě ušetřil. Měl jsem jistoty pro případ onemocnění, důchodu atd. Nemusel jsem se nikde zadlužovat, dostal jsem od podniku nenávratnou půjčku 10000korun, za které jsme zařídili celý byt. A jestli tehdy hranice byla víc hlídaná, než dneska, to bylo jedině dobře. Alespoň se přes čáru nepromenoval kdejaký vyvrhel.
Re:KSČM JEDINÁ NAŠE VOLBA.PRYČ S TÍM HNUSNÝM KAPITALISMEM,STRŮJCEM TOHO NEJVĚTŠÍHO PONIŽOVÁNÍ ČLOVĚKA NE ČLOVĚKEM,ALE ZLOČINEM!!, , 30.6.2011 10:47:03
Pašalíku, to co vy tak plasticky líčíte jako "hrůzy" socialismu - komunismus nikdy a nikde nebyl, tak toho byli strůjci právě ti, kteří dnes tady vládnou a prohlašují se za "pravicově" orientované - což jim většina občanů baští. Je to sorta individuí typu Nečasů,Topolánků, Tlustých, Kalousků,Drábků atd.,atd. Dnes terorizují občany ekonomicky, na rozdíl od dřívějšího terorizování ideologií. Ale jsou to stále ti samí, takže žádný rozdíl. Jen to "cestování" - což ale považuji za totálně směšný argument.
to je zas jen polovina pravdy!:-)), , 30.6.2011 9:36:24
změna k lepšímu může nastat leda, že budete volit Lidi s rozumem!:-))
KOMUNISTÉ V MÉDIÍCH - DOVEDETE SI PŘEDSTAVIT,, , 30.6.2011 9:34:26
ŽE BY například v Německu vystupovali v médiích pohlaváři NSDAP, Gestapa, SS apod. ?!! Tak toto není demokracie.
Re:KOMUNISTÉ V MÉDIÍCH - DOVEDETE SI PŘEDSTAVIT,, , 30.6.2011 10:04:09
Když může v médiích vystupovat Olejár tak proč ne komunisti?
NEJEN TO bolševici ods,top,vv přímo média ovládají , , 30.6.2011 9:41:34
a jak se z lidí z NSDAP přes noc stala Německá Křestanská pravice co dodnes v Německu vládne ? to je záhada ,že ?
Neoliberalismus=OŽEBRAČENÍ střední třídy i chudých ,na druhé straně bohatí tu mají daňový ráj a astronomicky bohatnou , , 30.6.2011 9:25:37
cesta korupční mafie ods=top=vv kdu
= neoliberalismus jako v Usa ,Rusku,Lotyšsku, Irsku,Rumunsku, Bulharsku,na Ukrajině,
Usa rekordní zadlužení , exekuce na 9 milionů domů ,nezaměstnanost hodně přes 30 milionů lidí ,přes 110 bank krach ,světová krize .......
zdravotnictví USA rekordně astronomicky předraženo ,nedostane se k němu přes 40 milionů lidí
přestože vláda na něj dává 16,7% dph ,(ČR dává asi 7% dph a zdravotnictví je pro všechny) ,ale mafiánská špína zločinců miliardářů chce vyšší zisky tak tu zavádí model USA ,
v neoliberalismu bohatí bohatnou a chudí a střední třída chudnou .....
POKUD SE OBČANŮM NEPODAŘÍ PROTI POLITIKŮM A JEJICH NOVINÁŘŮM VYBOJOVAT PŘÍMOU DEMOKRACII A SNADNOU A RYCHLOU ODVOLATELNOST POLITIKŮ PŘÍMO OBČANY..., , 30.6.2011 9:26:55
VLASTIZRÁDNÝM KRIMINÁLNÍM ZLOČINCŮM KGB/GRU - VOROM V ZAKONE - SE V RUSKO-ČESKÉ GUBERNII ZA MILIARDOVÉ PROTIČESKÉ ZLOČINY NIKDY NIC NESTALO A NESTANE!, , 30.6.2011 9:22:55
V NAŠEM GUBERNIÁLNÍM RUSKO-ČESKÉM KRIMINÁLNÍM STÁTĚ NEBYL OD ROKU 1989 VYŠETŘEN A ODSOUZEN ANI JEDEN ZE STOVEK PŘÍPADŮ MILIARDOVÉ VLÁDNÍ KRIMINALITY!!, , 30.6.2011 9:23:14
UKAŽTE NÁM ALESPOŇ JEDEN MILIARDOVÝ ZLOČIN, VE KTERÉN NEFIGURUJE ŽÁDNÝ ČLEN RUSKO-ČESKÉ KOMUNISTICKÉ STRANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 30.6.2011 9:23:34
DOKUD SI PROTI VLÁDNOUCÍM KRIMINÁLNÍM ELITÁM KGB/GRU NEDOKÁŽEME VYBOJOVAT ODVOLATELNOST POLITIKŮ PŘÍMO OBČANY, NIC SE NEZMĚNÍ!!!, , 30.6.2011 9:23:53
99% korupce= modrobolševik ,totalitně ovládá masmedia justici i policii , , 30.6.2011 9:14:22
polopaticky co jsou reformy mafiánské špíny ods=top=vv kdu
tunel penzí a zdravotnictví
bohatí a firmy přestávají platit daně VIZ SNIŽOVÁNÍ DANÍ a pojistného korporacím bankám a podnikatelské mafii od roku 2006,a výpadek příjmů cca přes 120 mld ročně zaplatí občan a střední třída ,na nových daních (povodňová daň,poplatky za operace,výpalné u lékaře,přepis auta10 000 kč),na rekordním zvyšování daní občanům DPH na 17,5% ,daň z nemovitosti ,
+ záměrně zachováváno vysoce korupční prostředí tunel nečasů,kalousků,trautenberků přes 100 mld ročně
+ o 300 mld přichází ČR v šedé ekonomice ,každý ROK
+ 200 mld, katol.sektě,zločinecké organizaci co má na svědomí stovky milionů mrtvých ----------
13,14 důchody bohatým -už schváleno------------
13,14 důchody teroristům tzv odbojářům z našich daní -přitom se většině lidí za socíku žilo mnohem lépe než v tomto zločineckém mafiánském režimu -------Bojovníkům s komunismem dáme 100 tisíc, řekla koalice bakalovy mafie
okupace afganistánu ,a tunel zakázky vládní mafie ods+ odnoží za cca desítky miliard ročně
rekordní zadlužování modrou mafií a media mlčí,rekordní zvyšování daní , rekordní korupci
Máme z čeho vybírat, , 30.6.2011 9:11:39
To budeš radši volit Kočkostranu s vazbami na ruskojazyčné mafie,rudé sadistické bachaře, inkviziční stranu nebo je ti milejší První korupční či strana bijící se za výrobu biopaliv z potravinářské pšenice, máš široký výběr.
ODS Kočkova firma pracuje pro ministerstvo vnitra vlády ODS ,Kdu,zel, , 30.6.2011 9:19:25
ODS Kočkova firma pracuje pro ministerstvo vnitra vlády ODS ,a prodává budovy ministerstva vnitra , Pražský zastupitel ODs přímo v Kočkově firmě, Kočka slaví volební vítezství ods,top,vv ve Žlutých lázních
2011-06-25: CIBULKA V POLITICKÉM SPEKTRU ČT24 x BOBOŠÍKOVÁ (GRU?): ŘEŠENÍM JE ČASOVĚ NEOMEZENÁ GENERÁLNÍ STÁVKA = PÁD VLÁD KGB/GRU A PŘÍMÁ DEMOKRACIE!, , 30.6.2011 9:05:32
Viz: http://www.ct24.cz/vysilani/2011/06/25/10116287760-211411058200025-14:31-politicke-spektrum/1/, , 30.6.2011 9:05:52
DOKUD SI PROTI VLÁDNOUCÍM KRIMINÁLNÍM ELITÁM KGB/GRU NEDOKÁŽEME VYBOJOVAT ODVOLATELNOST POLITIKŮ PŘÍMO OBČANY, NIC SE NEZMĚNÍ!!!, , 30.6.2011 9:06:11
rozhodně jsou komunisti menší zlo,, , 30.6.2011 8:43:06
nežli Věci Vybártované v čele s nechutnou Pítchou.
ORWELL MÁ OPĚT PRAVDU: VELKORUSKÝ ULTRA TOTALITNÍ NACISMUS SE UŽ DERE K NEJVYŠŠÍ KREMELSKÉ MOCI! http://www.divus.cz/umelec/article_page.php?item=1509, , 30.6.2011 9:10:16
rozhodně jsou komunisti menší zlo,, , 30.6.2011 8:42:09
nežli Věci Vybártované v čele s nechutnou Pítchou.
rozhodně jsou komunisti menší zlo,, , 30.6.2011 8:42:08
nežli Věci Vybártované v čele s nechutnou Pítchou.
Proč volit KSČM, , 30.6.2011 8:37:24
Otázka proč budu volit KSČM má jasnou odpověd.Je to jediná levicová strana,která není zkorumpovaná,má program pro obyčejné lidi a v zastupitelstvech i v parlamentě vzděláné a pracovité zástupce.Pro mnoho lidí už ČSSD není levicová strana. Jejich soustavný odpor ke spolupráci s KSČM jasně dává najevo,že mají obavy že by je časem KSČM převálcovala. Doposud jsem volila soc. dem, ale v situaci,kdy několikrát za sebou zradili levicové voliče tím,že se spolčili raději s černoprdelníky,nebo jinou sebrankou jsem dospěla k názoru,že jejich politika je falešná a pro tento národ zhoubná.Jejich přeběhlíci a expředseda Zeman jsou toho důkazem.Na naprosté devastaci naší země se podíleli možná víc než ODS.Jak v ODS tak v ČSSD je nalezená nejhorší sebranka všehoschopných kariéristů.
Re:Proč volit KSČM, , 30.6.2011 10:01:13
Milá Hano nevím kolik vám je let ale váš názor a odhodlání ve svém věku 72 let mohu jen potvrdit,ať si špiní komunisty kdo chce jak chce ale současná KSČM je úplně jiná jak ta rádoby komunistická strana před sametem tehdy vládla a do čela se dostali ne komunisté ale straníci kteř chtěli vládnout a také bohatnout tak jak topředvádí nynější vládní garnitura a mnohtěch co tehdy byli v KSČ.Takže i já volím KSČM doporučuji to i mladším voličům Děkuji za pozornost.
PROČ MĚLA BÝT RUSKO-ČESKÁ KOMUNISTICKÁ STRANA ZAKÁZÁNA ZA VLASTIZRADU JAKO ZLOČINECKÁ ORGANIZACE UŽ V ROCE 1990? ZE STEJNÉHO DŮVODU JAKO NACISTÉ!!!!!!, , 30.6.2011 9:07:08
Já nevím, , 30.6.2011 7:53:04
Komunisti mají asi největší předpoklady k tomu zpomalit ten úpadek tady. Ale o úpadek a totální rozklad se jedná zcela nepochybně. Nemám ale tušení, co by se vlastně dalo dělat. Když se na to podívám hodně zeširoka, tak náš stát se podle mně dostal do úpadku v okamžiku, kdy byl průmysl buď rozprodán do zahraničí nebo zlikvidován. Co zůstalo a je v zahraničních rukou, tam generovaný zisk jde ovšem také do zahraničí. Co chcete dělat bez zdrojů? Bez průmyslu, bez přírodních zdrojů? To už zbývá jen turistika a to nás nevytrhne. Tenhle stát jen pozvolna dodělává. Průmysl už nikdo neobnoví - zaprvé na to nejsou peníze a každým rokem ubývají i ti lidi, kteří ještě něco uměli, i kdyby se je podařilo dostat zpátky. Když každý jen obchoduje, tak samozřejmě nic nevytvoří. Už 15 let jsme naprosto v hajzlu.
Re:Já nevím, , 30.6.2011 10:18:13
Promiňte, kdo měl možnost po r.1989 prodat nebo zlikvidovat průmysl? Vedení těch podniků, to jest komanči, podniky zahraničního obchodu Škodaexport, Motokov, Omnipol... Samí kovaní komanči se styky a kontakty v zahraničí. Teď jsou zde kapitalisty oni sami, jejich synové, dcery, zeťové a snachy. To se chystáte volit..Tady chybí investigativní novináři, kteří Vám nafotí a ukážou nejen jejich majetky, ale i celkovou nestydatost.
Re:Já nevím, , 30.6.2011 9:10:39
Ano, peníze budou! Až budou odsouzeni gauneři, kteří tu dvaadvacet let rozkrádali stát a firmy - a jejich majetky a konta budou konfiskovány! Jde o biliony!
Re:Já nevím, , 30.6.2011 9:32:18
Peníze možná budou, ale my potřebujeme v tomhle státě něco, co ty peníze bude generovat, ne peníze samotné. Bez zdrojů dříve nebo později ty peníze zcela ztratí jakoukoli hodnotu. I kdyby jsme udělali naprostý převrat a zkonfiskovali všechny majetky těch vlastizrádců, tak náprava bude trvat 100 let. Je to naprosté zoufalství.
DOKUD SI PROTI VLÁDNOUCÍM KRIMINÁLNÍM ELITÁM KGB/GRU NEDOKÁŽEME VYBOJOVAT ODVOLATELNOST POLITIKŮ PŘÍMO OBČANY, NIC SE NEZMĚNÍ!!!, , 30.6.2011 9:08:30
Budu je volit též,, , 27.6.2011 21:50:12
nikdy bych se toho nenadál, ale přijde mi, že mají nejnormálnější program a že ho budou i plnit....
Volím komunisty..., , 27.6.2011 20:55:06
Také já je teď budu volit. A dříve jsem volila Zelený. Nestála ta jejich strana a vedení za nic. VV a Zelení jsou si v té neschopnosti hodně podobní. Musí je někdo z té vlády a od koryt vykopnout.Pro lidi neudělali skoro nic.
Volím komunisty..., , 27.6.2011 20:09:28
A úplně nejlepší by bylo, kdyby samotní komunisté získali v PS PČR ústavní většinu 120 poslaneckých křesel !!! Už aby to bylo !!!
Asi ano, ale také by to chtělo změnit volební zákon,, , 27.6.2011 19:56:16
tedy kromě jiných zákonů. A zakázat povolební koalice a posílit vliv voličů.
2011-06-25: CIBULKA V POLITICKÉM SPEKTRU ČT24 x BOBOŠÍKOVÁ (GRU?): ŘEŠENÍM JE ČASOVĚ NEOMEZENÁ GENERÁLNÍ STÁVKA = PÁD VLÁD KGB/GRU A PŘÍMÁ DEMOKRACIE!, , 27.6.2011 19:35:36
Viz: http://www.ct24.cz/vysilani/2011/06/25/10116287760-211411058200025-14:31-politicke-spektrum/1/, , 27.6.2011 19:35:55
DOKUD SI PROTI VLÁDNOUCÍM KRIMINÁLNÍM ELITÁM KGB/GRU NEDOKÁŽEME VYBOJOVAT ODVOLATELNOST POLITIKŮ PŘÍMO OBČANY, NIC SE NEZMĚNÍ!!!, , 27.6.2011 19:36:14
