9.5.2012 12:54 - ROZHOVOR Českou armádu čeká do několika let totální likvidace, tvrdí režisér a příslušník Aktivních záloh 601. skupiny speciálních sil, elitní protiteroristické jednotky české armády, Václav Marhoul. ParlamentnímListům.cz to řekl exkluzivně v rozhovoru, pořízeném v Plzni při odhalování pomníku padlým Čechoslovákům na západní frontě.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Skutečnou armádu už dávno nemáme....., , 10.5.2012 22:37:47
A celkem vzato už nemáme vůbec nic.....Co nám zůstalo celkem
v hojném množství je dostatek nejrůznějších pitomců,ichtylů a
psychopatů zejména v politických stránách jedno jakého zaměření a názvu.
Töpfer tuneluje Prahu, již to dělá 100.000.000,-, , 10.5.2012 20:34:25
http://www.ceskapozice.cz/byznys/podnikani-trhy/toepfer-sobe-aneb-blizsi-pohled-na-fidlovacku
Je to vypatlanej zelenej mozek, , 10.5.2012 20:28:48
To je ten blb co schvaloval útok na Irák a tím i na civilisty ,děti, matky i nevinné otce. Pamatuji jak plameně blábolil o pojíždějících kamionech po Iráku s chemickými laboratořemi na korbách a vyvíjející jedovaté plyny, nebo něco o špinavých bombách. Všichni víme jak to dopadlo, zdevastovaná, rozvrácená, vydrancovaná kolébka civilizace. Kdyby byl skutečný voják a chlap tak by se Iráckému lidu omluvil. A takový hňup dělá tomu zloději Vondrovi poradce, kam to asi může s takovým válečníkem dovést cháááá
Marhoule, že ty jsi křivě přísahal, , 10.5.2012 7:10:17
Marhoule, že ty jsi křivě přísahal věrnost socialistické vlasti??
čemu v čr říkají PRAVICE,tomu západ říká MAFIE a končí v kriminálech,:::: tady ty bestie zločinecké drze dál vládnou , , 10.5.2012 3:53:06
astronomické zvyšování životních nákladů každý rok je součástí politiky pravice ,stejně jako rekordní korupce, a zvyšování daní občanům, , 10.5.2012 2:55:17
Důchodci si na astronomické zvyšování životních nákladů každý rok pravicí zvyknou byli zvyklí za nacistů zvyknou si na chudobu i za nacistů ods=top=vv=kdu=zel ,řekla jinými slovy poslankyně Pecková z TOp09 lékařka a její kolegové jí podpořili
novinky.cz/domaci/266771-seniori-se-prizpusobi-narodili-se-za-valky-hajila-poslankyne-nizsi-rust-duchodu.html
výsadkáři, elitní vojáci, správní chlapi po celý svůj život. Žádní křiváci.........., , 10.5.2012 1:56:52
Můj muž sloužil u výsadkářů v roku 1953-54-55 a velitelé, byli vojáci co prošli válkou.Správní, čestní chlapi, kteří ty mladé muže naučili vše, co muže ctí. Proč tohle píši? Asi kdyby ještě žil, určitě nesl by nemile, že takový pan Marhoul hraje si na elitního vojáka a dovolí si nasadit "červený baret",na který tito hoši byli a jsou pyšní. Jo a na vojnu vzpomínal v dobrém, i když byla těžká, žádná satirická idila Černých baronů.
Re:výsadkáři, elitní vojáci, správní chlapi po celý svůj život. Žádní křiváci.........., , 10.5.2012 8:44:55
Ale babicko,ze Ti zdravi slouzi,pises jako mladej junak!Klobouk dolu.
Kolik vám je vlastně let, pane Marhoul?, , 10.5.2012 1:24:07
A co vlastenectví našich politiků? Z našeho státu si udělali jenom dojnou krávu! Přes někoho, přes něco! Jen aby to bylo doma,že?! Potažmo, naše vlastenectví pokud se nemýlím už nebylo vidět ani v 80.létech!! V 90.létech jen chtěli lidi svobodu!
nazývejme masmedia pravými jmény,masmedia jsou hitlerovskou propagandou oligarchie,pravice, , 10.5.2012 1:16:28
masmedia jsou jen propagandou mafiánské pravice zločinců ::: Alternativni media,
http://www.blisty.cz/ http://www.tribune.cz/zpravy http://www.outsidermedia.cz/ http://www.zvedavec.org/ http://www.zvedavec.org/vezkratce.php http://www.zvedavec.org/zajmadr.htm http://ac24.cz/index.php http://www.piratskenoviny.cz/?template=pnhome http://imcmedia.cz/ http://www.skutecnademokracie.cz/clanky/ http://www.czechfreepress.cz/ http://afinabul.blog.cz/
Krysí tlamička Drábek zadal pár zakázek bez výběrovek a už si staví chaloupku kupuje pozemky za miliony je vysmátej , , 10.5.2012 1:06:34
NSDAP vláda ODS=top=vv opět jedná s patronem Sudetských nacistů , , 10.5.2012 0:53:44
NSDAP vláda ODS=top=vv opět jedná s patronem Sudetských nacistů ,Nečas a Kalousek s Bártou by kolaboroval i s Hitlerem jako celá modrá mafie
Nečas jednal se Seehoferem o hospodářské spolupráci
Bavorští premiéři jsou patrony sudetských Němců, kteří volají po zrušení poválečných zákonných nařízení prezidenta Edvarda Beneše. Na jejich základě byla asi třímilionová německá menšina v Československu po druhé světové válce zbavena občanských práv a majetku. Vysídlení Němců pak zpečetily dohody vítězných mocností.
ČTK
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/necas-jednal-se-seehoferem-o-hospodarske-spolupraci/592271
Marhoul má v mnohém pravdu,armáda je další zdroj pro tunelování, , 9.5.2012 23:46:10
V armádě je pomalu více generálů,než mužstva,jen Klaus za 9 let jmenoval již 60 generálů!Víte o jaké platy a pak renty od 55 let jde.V době kdy chodili kluci na vojnu a armáda byla X krát větší,tak jsme měli celkem 5 generálů a dnes s těmi Havlem povýšenými a Klausem,je jich značně přes 100 a k čemu?!Další tragedii bylo Havlem zrušení zbrojní výroby a darování amíkům.A tragikomickou skutečnosti bylo jmenování zpievanky Parkanové ministryní obrany a pak modrého ptáka s modrou knížkou Šáši Vondry.A pak ty nákupy techniky,NATO požadovalo 24 Pandurů,my jsme nakoupili 114 kusů,podobně Tatrovky,kulomety,letadla Casa,Gripeny.Vše o více než 50% předraženo,co dodat.Bordel a zlodějna ve všech rezortech a v čele neumětelové,hloupí žvanilové a přikulovači kmotrů.
Občane ty šetři:Manažeři DPP Praha rozdělili 8,6 milionů parlamentnilisty.cz/zpravy/Manazeri-DPP-si-prilepsili-Rozdelili-si-8-6-milionu-231989, , 9.5.2012 23:39:19
Re:Občane ty šetři:Manažeři DPP Praha rozdělili 8,6 milionů parlamentnilisty.cz/zpravy/Manazeri-DPP-si-prilepsili-Rozdelili-si-8-6-milionu-231989, , 10.5.2012 0:48:29
Přestaň s těmi žvásty zasírat diskuzi !
úsporné opatření mafiánského slepence ods=top=vv bylo výrazné navýšení počtu okupantů Afganistánu a zrušení daně z dividend bohatým, , 9.5.2012 23:31:57
církevní rozkrádačka je to samé jako reparace nacistům ,že jsme jim způsobili škody když nás okupovali ,PRAVICE = VELEZRADA,VLASTIZRADA budou soudy , , 9.5.2012 23:28:25
po komouších tu zůstal majetek čr v hodnotě za 5 bilionů 178 mld v roce 1989,po 23 letech hrůzovlády zločinců kapitalistů tu zůstává dluh 1,8 bilionu, , 9.5.2012 23:24:44
trautenberk se přiznal ke korupci za miliardu a vládne dál zločinec denik.cz/z_domova/karel-schwarzenberg-rozhovor20100319.html, , 9.5.2012 23:10:58
Podvod Miroslava Kalouska za 114 miliard http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/234-podvod-miroslava-kalouska-ministra-financi, , 9.5.2012 22:55:57
Ale proč nebohý?, , 9.5.2012 22:46:12
Protože vždy pár hajzlíků se chtělo mít lépe, národ nenárod! 300 let poroby pod Habsburky nás také pěkně ohnulo, mladá první republika zrazená a zaprodaná jak těmi napravo, tak těmi nalevo. Místo boje jen poraženecké švejkovské kecy a ponížené vlezdoprdelství všem, co mají větší koule. 40 let budování socialismu, který se ale znelíbil. Hadrák a přes dvacet let budování divokého "něcojakokapitalismu". Ten se kupodivu také nelíbí. Špinavé prachy a politika, obojí propojené, boj pseudolevicových a pseudopravicových hajzlíků za podpory zoufalců bez mozků. Asi bych marně hledal někoho, kdo je tak totálně vymaštěný, zbabělý a současně nelítostně bratrovražedný, jako ten náš "nebohý národ, nebohé Česko". Máme to, co jsme si zasloužili a nevidím světlo na konci tunelů...
odsouzený zločinec Tymošenková nechce nosit vězeňskou uniformu a odmítá pracovat jako každá líná parazitní zlodějská pravicová veš, , 9.5.2012 22:45:40
lichvářská mafie ,exekutorská mafie, justiční mafie ,toskánská mafie, dubajská mafie,tubostudenstká mafie , vše kompletně propojeno s modrobolševikem, , 9.5.2012 22:42:03
puč 1989 byl návrat o 100 let nazpět , šílenost ,návrat k otroctví ,chudobě, bezdomovectví a vládě mafií, , 9.5.2012 22:39:21
Krysí himmlerovská tlamička Drábek 2-4 miliardový tunel bez veřejné soutěže, , 9.5.2012 22:38:11
Krysí Himmlerovská tlamička Drábek 2-4 miliardový tunel bez veřejné soutěže
Zakázku na nový systém rozdalo ministerstvo bez jakékoliv veřejné soutěže.
Podle těchto dokumentů bude vybudování nového systému dávek stát celkově přes dvě miliardy korun.Podle neoficiálních informací má jeho provoz stát 700 milionů korun. ročně ,k žádné úspoře letos nedojde. Naopak.Loni tak ministerstvo podle týdeníku Euro vydalo na konzultace, analýzy, licence a provoz cloudu celkem téměř 350 milionů korun., že změna dosavadního fungujícího systému na systém nový bude výrazně - násobně - dražší, než uvádí ministr Drábek. Celý průběh realizace projektu doprovází řada lží, manipulací a netransparentních úkonů
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/penize/clanek.phtml?id=737335
MÁ PRAVDU, , 9.5.2012 22:33:12
Mužem se stát hříčkou okolních států,pokud by se něco dělo mám pocit,že jsme neschopní porazit ani posraný Rakousko,jak si nás EU a jiní mocipáni rozebírají.A to je v prdeli pokud budou v Evropě občanské nepokoje tak nemám vůbec žadnou jistotu,že by nás armáda k čemuž je,mohla vůbec účině a efektivně bránit.Tak kde to jsme,když tyto zakladní tendence a instiuce nefungují a nemají vůli.V podstatě za cvíli bude každý z nás napospas komuko-li a čemuko-li.A to je hrůza.Češi jako nesourodý blivanec bez armády a národní vlády.To bude paráda.
Re:Vondra je prý agentem CIA., , 9.5.2012 23:00:30
Můj děda byl v zajetí v Rusku (1. sv. válka) v ruských legiích a bojoval v Jugošce, tito lidé byli velice "poškozeni". Ten idiot Vondra nebude nejspíš agent. Můj názor je ten, že je jen užitečný idiot, který na 99 % dostal svých 30 stříbrných od USAmanů (takových jidášů máme s velikou pravděpodobností víc).
Zmetek, co rozkradl Barrandov, , 9.5.2012 22:21:28
Tenhle tunelář, zloděj a hajzl, co rozkradl Barrandov tu bude něco vytrubovat? Že mu není hanba!
VONDRA JE ŠPÍNA ČESKÉ ARMÁDY. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\, , 9.5.2012 22:18:21
NENÍ NORMÁLNÍ ,že nám tu mafiánské korupční beztrestné bestie z ods,top,vv,kdu, dál vládnou, , 9.5.2012 22:07:11
NENÍ NORMÁLNÍ ,že nám mafiánské bestie zločinců modrobolševiků vládnou
ČR má vládu mafiánů ,zločinců,zlodějů šmejdu ods,top,vv,kdu,zel................................................vláda zločinců :::.KLAUS-kuponová rozkrádačka, kožený,...Nečas SSM,SČSP-švýcarská konta,Ods zbrojní zakázky,Kalousek - padáky,zbrojní zakázky,temelín,Trautenberk-korupce úředníka za miliardu,Bendl-rozkrádačka středočeských nemocnic,Vondra - Promopro,liberecká lyžovačka,Drábek TOp09 tunel drábekcard, drábeksystem...........Heger top09 předražení nákupy lék.zařízení...........................................................................na západě by tato mafiánská zločinecká špína seděla v kriminálech tady diktátorsky vládne, totalitně ovládá justici ,masmedia policii,
režisére, , 9.5.2012 21:58:58
Nebojte se nic Za chvíli budou volby Ty vyhrají na celé čáře komunisti Ti už se o armádu postarají O vlastenectví taky Je dobře že Petr Nečas a ta jeho kumpanie s těmi faráři a tou partou na zvracení z ABL ukázali co jsou za čechy a vlastence Národ už si to ohlídá Můžete začít pracovat na scénáři pro dvoudílné drama Jak Petr Nečas a jeho kmotři do ještě větší bídy přišli a Totální konec pravice v Čechách Hodně zdaru Vám se to povede Republice bez kapitalistických zrůd nazdar !!!!
Dotaz na někoho chytrého :D, , 9.5.2012 21:54:19
co má společné armáda a trh práce? kdom toho, že když propustíme vojáky tak přibudou nezaměstaní? Ti se dají přece využít i jinak než v armádě...
Vedení ministerstva obrany , , 9.5.2012 21:53:59
Stydím se za to, že armádu řídí osoby jako je A.Vondra, je mi hanba, že je vůbec v naší zemi něco takového možné. Jako vlastenec a člověk, který službě v armádě věnoval nejlepší léta svého života Vás prosím : "Vzpamatujte se a v příštích volbách s těmito lidmi konečně skoncujte!"
všechna masmedia v čr jsou protilevicová ,fašistická jako v nacistickém německu, , 9.5.2012 21:46:25
všechna masmedia v čr jsou protilevicová ,fašistická jako v nacistickém německu.....................................................................................všimněte si jak všechna masmedia propagují mafiánské zločinecké struktury ods,top,vv ,kdu,zel ..........................mafiánské prase Nečas právě předvedlo korupci 8-10 poslanců ,vládu založenou na korupčních zločincích ,přeběhlících .................a masmedia místo aby řvala demokraticky na poplach tak valí propagandu mafiánských prasat pravice ...........................................................................všechna masmedia v čr jsou protilevicová ,fašistická jako v nacistickém německu...........................................................................................................................když gross nevysvětlil původ 800 000 kč všechna masmedia řvala měsíce dokud neodstoupila vláda socanů a kdu,us-----a dnes? co druhý den korupční kauzy pravice včetně členů mafiánské vlády zločinců ods,top,vv (promopro,ikem, drobil, dpp,janoušek,eudotace...desítky kauz) a mafiánská vláda vládne dál za plné podpor hitlerovské propagandy masmédií .........................................................................ČR je zločinná diktatura PRAVICE , teror PRAVICE , zákony tu pro mafiány pravice neplatí , musíme informovat svět přes masmedia
vzpomínejte, , 9.5.2012 21:35:12
Plodná diskuse, ale nezapomněme,kdo dnás prodal v Mnichově.
Jak se říká,poučme se z minulosti a ne žádné populační povídačky. MOR
populistická mafiánská pravice rekordně zadlužuje, rozkrádá ,korumpuje,devastuje ekonomiku, , 9.5.2012 21:25:54
KDO ASI TO NEBOHÉ ČESKO A NEBOHÝ NÁROD UDĚLAL MARHOULE ???, , 9.5.2012 21:23:12
INTELIGENCE NAŠICH POLITIKŮ JE NA ÚROVNI JATEČNÍCH PRASAT! OMLOUVÁM SE JATEČNÍM PRASATŮM.V PODVODECH A KRADENÍ JSOU ALE MISTŘI.//////////////////////////////////////////////////////
myslel jsem si ,že kapitalisti jsou lepší než komunisti, ale bohužel jsou mnohem ,mnohem horší ,jsem hodně zklamán, , 9.5.2012 21:16:28
VLASTIZRADOU je církevní rozkrádačka majetku čr za 200 mld mafiemi ods,top,vv,kdu,zel, , 9.5.2012 21:08:43
pedofilní církev katolíků ukradla po bitvě na Bílé hoře většinu majetku českých zemí ,
Bitva na Bílé hoře 1620 – porážka stavovského vojska
Po porážce – pronásledování odbojných stavů, konfiskace majetku (115 panství = 8 mil. kop grošů) do rukou cizí, nebo Habsburkům věrné katolické šlechty (Albrecht z Valdštejna, Lichtenštejnové, Ditrichštejnové, Buquojové, Piccolominiové…). 21.6.1621 poprava 27 účastníků odboje na Staroměstském náměstí http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
další obrovskémajetky ukradli po husitských válkách , po staletí terorizovali české země násilnou katolizací ,
Podle analýzy právníků Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza právníků Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
jak z nás západ a mafie modrých špín udělaly otrokářské kolonie ,a drancují nás , , 9.5.2012 21:05:31
jak z nás západ a mafie modrých špín udělaly otrokářské kolonie ,a drancují nás
po pučích 1989 mohly země východní Evropy jít cestou bohatých severských států Evropy a stát se zeměmi s nejvyšší životní úrovní obyvatel a stát se silnými sociálními státy , místo toho je ovládly stbácké mafie antikomunistů modrobolševiků ,země vytunelovaly, rozkradly,zadlužily ,outsourcovaly,zlikvidovaly průmysl,zemědělství , ekonomiku i armádu ,vše podle plánu neoliberální BESTIE ...ožebračit a zkolonizovat východní státy http://www.youtube.com/watch?v=EM31myP0tqE
jsme pouze drancované kolonie s mafiánskými vládami
Zadna teritorialni obrana, zadne prekazky proti Evropu zaplavujicim, premnozenym muslimum -, , 9.5.2012 20:57:08
zbyde nam jen ta operetni jednotka na Hrade!
Nebohý národ a stát, , 9.5.2012 20:56:56
je od té doby, co lidé naivně uvěřili pravicujícím lumpům, které zajímalo jen to, jak se co nejrychleji a nejvíc napakovat na účet slušných lidí.
DEMOKRACIE = Vondra v base za Promopro,Kalousek v base za padáky,Nečas v base za zbrojní zakázky,Trautenberk v base za korupci úředníka za miliardu, , 9.5.2012 20:41:04
po 23 letech drancování země v bulharsku budou zabavovat nelegálně nabytý majetek ,modré bestie jsou proti , jde o zločince ,mafii, špínu, , 9.5.2012 20:40:08
trautenberk se přiznal ke korupci za miliardu a vládne dál zločinec denik.cz/z_domova/karel-schwarzenberg-rozhovor20100319.html, , 9.5.2012 20:39:46
Moudra a pravdy, , 9.5.2012 20:28:51
Marhoul, privatizátor, dovedl se o sebe postarat! A člověk bez morálky a svědomí. Nevím, proč nám tady vykládá právě on svá moudra. A k tomu podílu našeho osvobození v pětačtyřicátém. Dnes ráno se David Borek na ČT24 s jakýmsi historikem úspěšně pokusili opět falšovat historii, Rusové nás na konci války plošně bombardovali a pozabíjeli stovky našich lidí. Nedospělec, který tohle poslouchá, musí ruského vrahouna odmalička nenávidět, že, Borku? Je třeba mladé přesvědčit, že Rusové tu žádní nepadli, ti padlí byli převlečení Amerikáni. ČT vás mládeži přesvědčí, o čem bude chtít.
:-)), , 9.5.2012 20:13:30
Marhoule, ty jseš jouda...vypadáš jak penis s volným prezervativem...
Nač je nám armáda,když už nám tu nic nepatří, , 9.5.2012 20:03:59
Těch pár dobře placených žoldáků v Avganistánu,nám talibové pošlou v cínových penálech
Jen se toč ty stará korouhvičko,pěkně podle větru., , 9.5.2012 19:35:50
Když byl Václav Marhoul konfitentem StB (krycí jméno-Meruńka),jaký měl asi postoj k našim vojáků ze západní fronty ?
Re:...konečně se zbavíme těch vypasených zelených vší a nemakačenků!, , 9.5.2012 20:05:56
Vždyť již máme opět 28 GENERÁLŮ !!!
A že se ten Marhoul nepozastavuje nad trapnými čs. filmy,, , 9.5.2012 19:15:59
které se točí a jsou k ničemu. Nikoho nebaví, jen se mrhá penězi!!!
Marhoule, Marhoule, platit daně by se ti nechtělo, ale, , 9.5.2012 19:03:17
cucat prachy ze státního rozpočtu, to ano! Tak uvažují všichni pravičáci!
V armádě je peněz až moc, ale špatně se s nimi hospodaří, kupují se zbytečnosti, zmetky, předražené výrobky.... To máš kritizovat!
A mít armádu na to, aby jezdila bojovat v Afghánistánu, do předem prohrané bitvy, je naprostý nesmysl a Češi s tím nesouhlasí!!!
Pane Marhoule,, , 9.5.2012 18:20:16
je pravda, že vaší matku poslali Američané šupem domů v 91 roce, když byla na návštěvě u Rity Klímové??? Sdělte nám , prosím podrobnosti proč!!!!
Marhoulovy pozdní armádní slzy v hale zprivatizovaných Barrandovslých filmových atelierů..., , 9.5.2012 17:55:58
Vaše slova nejsou ničím jiným než hledáním alibi pro vás. Vůbec se nevěnujete příčinám, které logicky vyústí v jediné správné rozhodnutí- ZRUŠIT ZDEGENEROVANÉ ZBYTKY KDYSI ARMÁDY A JEDNOU PRO VŽDY , BEZE ZBYTKU.---Historická fakta jsou neúprosná, sere na nás jak Východ, tak Západ, obě strany nás vždy jen zneužily, obelhaly a OKRADLY a to v době, kdy jsme měli skutečně bojeschopnou armádu. K čemu byla ? Lituji, na howno.---ZÁPAD NÁS TŘIKRÁT ZRADIL : v roce 1938 Mnichovskou dohodou a vhodili nád do držky Německu, Jaltskou dohodou mezi USA a Ruskem, nás vhodili do držky Rusku , v rocew 1968 se ani neuprdli, když nás Rusko okupovalo podruhé a nezmohli se ani na diplomatické kecy- odsouzení ruské okupace... Asijské Rusko není civilizovaná země dodnes, je to divná směs byzantského velkocarismu a kleptokracie a bůhví čeho ještě,ale s námi to nemá a nemělo nikdy nic společného , Rusko i zavraždilo Jana Masaryka- i díky našim komunistům té doby- gottwaldovským zrůdám.- Armáda vždy "trpěla na pryčnách" v plné polní kdy měla bojovat a byla na howno... Češi jsou velmistři ve vlezdoprdelství, to je jediná disciplina, ve které trvale vynikají. Jasné memento mori naší armádě vtiskl hadrák a havel , což zasadilo smrtelný úder poslednímu zbytku kdysi čestných "armádních genů", po jejichž zničení se usadil v čele armády Kikina a vondroprase. Zavinění,které má vondra na Promopro je nepřehlédnutelné. Stejně tak, jako jeho působení idiota s modrou knížkou na MO. Soudruhu Marhoule , chyběl jste na poslední 100 000 demostraci na Václaváku , asi jste si v té době leštil své aktivní záložácké kanady, které vám jsou již jen na howno a na nic. KDY JSTE VY NAPOSLEDY VYSTOUPIL VEŘEJNĚ PROTI SOUČASNÉ modré české KLEPTOKRACII S VLÁDOU NEČASE A kIKINY NA HRADĚ? NEPAMATUJI SE. --- HAVEL A KLAUS A HADRÁK VYPLELY V ČEŠÍCH JEJICH NÁRODNÍ HRDOST A VLASTENECTVÍ STEJNĚ ÚČINNĚ, JAKO MILIONY TUN PESTICIDŮ, KTERÉ DNES SOUDRUZI ZEMEDĚLCI PRŮBĚŽNĚ LEJÍ DO PŮDY, ABY ZBOHATLI NA KUKUŘICI A OLEJCE . Kapitalismus zkurewsynů , který jste zde účinně klonoval v oblasti pakultůry a privatizACI BARRANDOVSKÝCH FILMOVÝCH ATELIERŮ TOTÁLNÍ DEGENERACI NÁRODNÍHO POVĚDOMÍ DEFINITIVNĚ DOKONČIL.Na tom nic nezmění ani váš komický červený baret na hlavě- zpytujte své svědomí, svůj podíl na této hrůze, ale zapomeňte na obrodu české armády- rozpadlou , zlodějskou bandu pupkatých rádobygenerálů- tunelářů- jíž nemůže nic vzkřísit, snad stojí zato exhumovat zbytky Masarykovského morálního odkazu a pokusit se z jeho DNA naklonovat zpět něco z toho, co říkají slova : Nebát se a nekrást ...! ---Ps.: Nějak vám zcela unikají takové perly v nejčerstvější historii národa, jako jsou děvky janoušek a kolibřík a vše s tím dávno souvisjící- VŽDYŤ VY JSTE NAKONEC TAKÉ PRAVIČÁK , NE-LI KNECHT Z ODSS.--- Západ i Východ nás vždy vykrádaly, používaly jako tolietní paír, v lepším případě jako rohožku. Už je na čase jednat s nimi stejně, v rámci daných možností a jejich donašeče a kolaboranty jedonu pro vždy odevšad vyhnat do nikam.
Re:Marhoulovy pozdní armádní slzy v hale zprivatizovaných Barrandovslých filmových atelierů..., , 9.5.2012 19:25:22
Jsem žena,žila jsem s vojákem,krásný článek,ALE ten si pan Marhoul určitě nepřečte.Vědomá likvidace vlastní obrany národa,abychom byli ještě více závislí na "partnerech" z NATO.
Re:Marhoulovy pozdní armádní slzy v hale zprivatizovaných Barrandovslých filmových atelierů..., , 9.5.2012 18:17:21
Souhlas s mmf. Navíc ta "Bílá kniha" (proč ne modrá?) je snůška nesmyslů a je naprosto k ničemu.
Marhoulovy pozdní armádní slzy v hale zprivatizovaných Barrandovslých filmových atelierů..., , 9.5.2012 17:55:58
Vaše slova nejsou ničím jiným než hledáním alibi pro vás. Vůbec se nevěnujete příčinám, které logicky vyústí v jediné správné rozhodnutí- ZRUŠIT ZDEGENEROVANÉ ZBYTKY KDYSI ARMÁDY A JEDNOU PRO VŽDY , BEZE ZBYTKU.---Historická fakta jsou neúprosná, sere na nás jak Východ, tak Západ, obě strany nás vždy jen zneužily, obelhaly a OKRADLY a to v době, kdy jsme měli skutečně bojeschopnou armádu. K čemu byla ? Lituji, na howno.---ZÁPAD NÁS TŘIKRÁT ZRADIL : v roce 1938 Mnichovskou dohodou a vhodili nád do držky Německu, Jaltskou dohodou mezi USA a Ruskem, nás vhodili do držky Rusku , v rocew 1968 se ani neuprdli, když nás Rusko okupovalo podruhé a nezmohli se ani na diplomatické kecy- odsouzení ruské okupace... Asijské Rusko není civilizovaná země dodnes, je to divná směs byzantského velkocarismu a kleptokracie a bůhví čeho ještě,ale s námi to nemá a nemělo nikdy nic společného , Rusko i zavraždilo Jana Masaryka- i díky našim komunistům té doby- gottwaldovským zrůdám.- Armáda vždy "trpěla na pryčnách" v plné polní kdy měla bojovat a byla na howno... Češi jsou velmistři ve vlezdoprdelství, to je jediná disciplina, ve které trvale vynikají. Jasné memento mori naší armádě vtiskl hadrák a havel , což zasadilo smrtelný úder poslednímu zbytku kdysi čestných "armádních genů", po jejichž zničení se usadil v čele armády Kikina a vondroprase. Zavinění,které má vondra na Promopro je nepřehlédnutelné. Stejně tak, jako jeho působení idiota s modrou knížkou na MO. Soudruhu Marhoule , chyběl jste na poslední 100 000 demostraci na Václaváku , asi jste si v té době leštil své aktivní záložácké kanady, které vám jsou již jen na howno a na nic. KDY JSTE VY NAPOSLEDY VYSTOUPIL VEŘEJNĚ PROTI SOUČASNÉ modré české KLEPTOKRACII S VLÁDOU NEČASE A kIKINY NA HRADĚ? NEPAMATUJI SE. --- HAVEL A KLAUS A HADRÁK VYPLELY V ČEŠÍCH JEJICH NÁRODNÍ HRDOST A VLASTENECTVÍ STEJNĚ ÚČINNĚ, JAKO MILIONY TUN PESTICIDŮ, KTERÉ DNES SOUDRUZI ZEMEDĚLCI PRŮBĚŽNĚ LEJÍ DO PŮDY, ABY ZBOHATLI NA KUKUŘICI A OLEJCE . Kapitalismus zkurewsynů , který jste zde účinně klonoval v oblasti pakultůry a privatizACI BARRANDOVSKÝCH FILMOVÝCH ATELIERŮ TOTÁLNÍ DEGENERACI NÁRODNÍHO POVĚDOMÍ DEFINITIVNĚ DOKONČIL.Na tom nic nezmění ani váš komický červený baret na hlavě- zpytujte své svědomí, svůj podíl na této hrůze, ale zapomeňte na obrodu české armády- rozpadlou , zlodějskou bandu pupkatých rádobygenerálů- tunelářů- jíž nemůže nic vzkřísit, snad stojí zato exhumovat zbytky Masarykovského morálního odkazu a pokusit se z jeho DNA naklonovat zpět něco z toho, co říkají slova : Nebát se a nekrást ...! ---Ps.: Nějak vám zcela unikají takové perly v nejčerstvější historii národa, jako jsou děvky janoušek a kolibřík a vše s tím dávno souvisjící- VŽDYŤ VY JSTE NAKONEC TAKÉ PRAVIČÁK , NE-LI KNECHT Z ODSS.--- Západ i Východ nás vždy vykrádaly, používaly jako tolietní paír, v lepším případě jako rohožku. Už je na čase jednat s nimi stejně, v rámci daných možností a jejich donašeče a kolaboranty jedonu pro vždy odevšad vyhnat do nikam.
Re:Marhoulovy pozdní armádní slzy v hale zprivatizovaných Barrandovslých filmových atelierů..., , 9.5.2012 22:45:54
To je hrozně smutný. Nejlepší by bylo, kdyby všechna ta nechutná pakáž zmizela z povrchu zemského. Pak by se tu dalo dýchat. Ještě pořád se snažím věřit, že těch psychopatů je menšina. Jak já to nesnáším - "Moudřejší ustoupí a blbci vládnou světu." Moudřejší nemůžou ustupovat donekonečna - co je na tom moudrého sakra do ...... Až přestanou moudřejší ustupovat, budou moudřejší a konečně bude líp.
Dnešní zbytek armády už není armáda!! Cvičí u počítačů a čím je méně "bojovníků" tím je víc generálů !!, , 9.5.2012 17:47:00
Jak to, ze bere havloid a Pravdolaskar Marhoul do ust tak "spinava", , 9.5.2012 17:43:02
, "nacionalismem ba primo nacismem zavanejici" - neomarxistickou smeckou kolem Havla jako takova odhalena a denuncovana - jmena jako "narod" a "vlastenectvi"?!?
Marhoul tyje jen ze státního, , 9.5.2012 17:27:55
uchylák Marhoul je fašista,který by jenom válčil a střílel ale peníze jen ze státního majetku nikoliv ze svého.Privatizoval Barandov,který zabavil státu zadarmo!!!Patří mezi modré zloděje
Re:Marhoul tyje jen ze státního, , 9.5.2012 18:33:21
KDOPAK mu Baranndov přihrál??!!Že by pan Ježek,Vodička,Klaus v 90 létech někde při čurání na WC??!!Tak se to totiž dělalo,že pane Marhoul??A kde jste vzal ty stamiliony,když se za socíku nedalo ušetřit ani milion-podle dnešní propagandy??Jo já zapomněl,to jsou ty miliardy asanovaný námi,daňovými poplatníky z doby privatizace??!!!TO se to rozdávalo ze státních peněz,coo pane Klaus,Salzman atd.!!HNUS,co je to za sebranku u moci!!TO JSME ČEŠI CHTĚLI!!!!???Já myslím,že ne!!Tak PROČ jim pořád dáváme hlas ve volbách??!!!!Vyhoďme ty zločince konečně od koryt!!!!
Jednoroční vojenská služba V. Marhoula v ČSA :-))), , 9.5.2012 17:18:15
"Od 1. října 1984 nastupuje (Václav Marhoul) povinnou vojenskou službu -
"Ten rok, který jsem strávil na vojně, patří mezi nejodpornější roky mého života. Zvláště mé působení ve Vyškově prohloubilo mé antipatie k paktu Varšavské smlouvy. Nicméne vojna mně přinesla něco velmi pozitivního. Abych utekl od všední reality, začal jsem psát pro Divadlo Sklep divadelní hru s názvem Mazaný FiIip. Byl to můj první větší literární pokus, už v 17 letech rně zaujal mistr americké detektivní" drsné školy, Raymond Chandler, a jeho hrdina, soukromý detektiv Philip Marlowe. Hru jsem nakonec dokončil v místě mého posledního vojenského působiště, v Bratislavě, a v tomto městě na Dunaji jsem také nastoupil kýženou cestu zpět do civilu. Plukovník, který mě propouštěl, mně na rozloučenou řekl: Tak hodně štěstí v záloze..., soudruhu."
http://www.tvrdohlavi.cz/vaclav_marhoul.html
Jak Václav Marhoul privatizoval Barrandov, , 9.5.2012 17:11:26
Václav Marhoul, bezvýznamný absolvent produkce na FAMU, produkční amatérského divadla Sklep a oblíbenec Václava Havla se v roce 1990 stává generálním ředitelem FS Barrandov. V roce 1991 jsou FS Barrandov přes protesty FITES zařazeny do první vlny privatizace. Generální ředitel Marhoul spolu s dalšími 23 akcionáři (Miloš Forman, Miroslav Ondříček a Teodor Pištěk) zakládá společnost Cinepont a.s. předkládá vlastní privatizační projekt, který je v roce 1992 schválen a Cinepont a.s. kupuje Barrandov za za 500 milionů Kč v deseti bezúročných splátkách. Marhoul si půjčuje 147 milionů korun od leasingové společnosti 1. Silas, nakoupí 74 % akcií od ostatních akcionářů a 46 % prodává za přesně stejnou cenu 147 milionů Silasu, zůstává má mu tedy 38 % akcií... To je pěkný zisk pro někoho, kdo nevybudoval vůbec nic a ve FS Barrandov neinvestoval - na rozdíl od Miloše Havla nebo čs. státu - ani jednu vlastní korunu, nemyslíte?
Marhoule ,Marhoule,hraješ si na vojáčky,nosíš rudý baret,ale armádě rozumíš jako koza petrželi., , 9.5.2012 17:02:16
Kdysi platilo,že rudý baret může nosit jen voják který
absolvoval dobře speciální pozemní i výsadkový výcvik včetně seskoků padákem při taktickém cvičení. Nevím o tom,že by jsi něco takového absolvoval. Nicméně kvituji,že propaguješ legionáře a vojáky z východní i západní fronty. Nemá smyslu dnes,kdy armádu řídí protistátní politici cokoliv rozebírat. Stačí jen pozorně sledovat úroveň pořadového výcviku čestných jednotek a vojáků z povolání např. při kladení věnců. Na řadě detailů a chyb včetně povelů je vidět, že armáda nemá základní kázeň,výcvik a potřebný dril - přesto,že je plně profesionální. Je to od ministra až po posledního vojáka smutné podívání.Vše je to bez koncepce,bují megazlodějina, neuvěřitelně mizerné řízení a vyzbrojování. Tato armáda klesá na úroveň spolku strejdů co si hrajou na vojáčky a pro obranu státu nemá význam.
Re:Marhoule ,Marhoule,hraješ si na vojáčky,nosíš rudý baret,ale armádě rozumíš jako koza petrželi., , 9.5.2012 17:22:29
Souhlas, Marhoul je zakomlexovaný kripl a zloděj a na červený baret a uniformu nemá právo.
Marhou u mně dobrý ale na to všechno ti řeknu jedo VONDRA zloděj lhář a podlá svině., , 9.5.2012 16:59:49
Prahu neosvobodili komunisté, , 9.5.2012 16:51:15
ale Rudá armáda tedy Sověti, to za prvé. Našich vojáků na východě bylo znatelně více a kromě toho je platili Sověti,kdežto naši vojáci na západě, kterých bylo méně, byli placeni po celou dobu republikovými penězi, VB nepřispívala. Plzeň se skutečně osvobodila sama kdežto Praha by to bez Rudé armády nedokázala, o tom svědčí mrtví osvoboditelé při osvobozování Plzně a mrtví osvoboditelé při osvobozování Prahy. Jen dost dobře nechápu pořád to poměřování, já myslím, že každý, kdo bojoval s nacistickým Německem, byl hrdina, padlí za první války, to je jiná káva, to byli oběti, byť se projevili také hrdinsky, bojovali v cizí válce za cizí zájmy a proto to byly oběti, všichni moji tehdy žijící přímí mužští předci tam padli a byli podle mne zavražděni.
Anláni jsou prasata, největší z nich Churchill, který nechal, , 9.5.2012 19:12:24
záměrně Evropu vykrvácet a poštval proti sobě Hitlera a SSSR, aby si nemusel špinit ruce, spaktoval se s Amíky a pak ke konci války slízli smetanu.Špína jedna anglická, bezcharakterní.
Kdyby včas zasáhli, nemuselo být tolik mrtvých vojáků ani tolik mrtvých v koncentrácích! A té historické a majetkové škody kolik udělali svým hnusným bombardováním!!!!
Re:Anláni jsou prasata, největší z nich Churchill, který nechal, , 9.5.2012 19:33:57
Přesně tak,měli strach z Rudé armády,že by obsadila CELOU Evropu,proto se HONEM/ale až v červnu 1944/ vylodili v Normandii.Ztráty byly obrovské,zbytečně.
Re:Prahu neosvobodili komunisté, , 9.5.2012 16:57:09
ještě jen tak pro zajímavost - za komančů jsme museli veškerou výzbroj kterou používali naši vojáci Anglánům zaplatit a to i tkaničky do bot !
Re:Prahu neosvobodili komunisté, , 9.5.2012 17:05:58
A to i za vojáky bojující o Anglii proti Německu.To je ironie.
Marhoul .... vlastenectví..., , 9.5.2012 16:41:13
Převážně souhlasím s p.Marhoulem co v článku bylo jím řečené a upřímě řečeno mě to i překvapilo,jelikož od určité doby posuzuji s jistým odstupem vyjádření umělců a to jak z řad herců tak i z jiných oborů.(totiž jsou až na vyjímky dost přispůsobiví).Nesouhlasím,ale s naším členstvím v NATO,jak to sleduji tak mám dojem,že NATO stojí v převážné většině na straně zla.
někde v diskuzi jsem četl, , 9.5.2012 16:39:53
že armáda u nás je cestovní kancelář pro dobrodruhy - kterým ty jejich výlety platíme - plně se s tím ztotožňuju !
Marhoul..., , 9.5.2012 16:32:03
Neví náhodou někdo, kde tento elitní protiterorista sloužil?Myslím útvar, nebo alespoň posádkové město.
Zajímavý, že komunisti utáhli třistatisícovou armádu, co? A nejen to., , 9.5.2012 16:29:01
Dálnice zadarmo, školství zadarmo, popelnice zadarmo, zubař zadarmo, chřipka stála korunu !!!! Dnes vyjde na třista :-) Kde na to ti lumpové brali ? Je to jasný, lidi chodili do práce a do státní kasy, kterou téměř nikdo nevykrádal, se sypaly daně. Dneska se sypo taky, ale podniky mají sídlo venku, pracuje málokdo a to, co vydřou z lidí nahoře někdo ukradne.
Re:Zajímavý, že komunisti utáhli třistatisícovou armádu, co? A nejen to., , 9.5.2012 17:10:42
Proč říkáte takovou hloupost.Nic nebylo zadarmo, to je modrácka legrácka,nepapouškujte to.Platilo se to z peněz státního rozpočtu a tedy i z vašich daní.Rozdíl je v tom, že dnes ještě spoustu peněz platíte navíc ze své peněženky.V tom je rozdíl.Pro vlastní kapsu dost zřetelný.
Re:Zajímavý, že komunisti utáhli třistatisícovou armádu, co? A nejen to., , 9.5.2012 17:43:26
Ono se to platilo hlavně ze zisků státních podniků ,které bohužel už dnes nám nepatří a zisky jdou kapitalistům a hlavně do ciziny !
Pane redaktore Blahuši,, , 9.5.2012 16:27:37
Vy děláte rozhovor o vlastenectví s Václavem Marhoulem - tunelářem, který se podílel na podivné tzv. privatizaci Filmových studií Barrandov? Který zničil český film?
Pane Marhoule,za 22 let kapitalisti zničili nejen armádu,, , 9.5.2012 16:14:25
ale celý stát a to nejen ekonomicky, ale i morálně !! Čeká nás propad do bídy !!
Jediný co tady prosperuje, jsou nakradený majetky politopadovejch politiků., , 9.5.2012 16:23:49
Češi byli odjakživa blbci, ale posledních dvacet let snad přemejšlej prdelí.
ZTRÁTA NÁRODNÍHO CÍTĚNÍ BUDE PŘÍČINOU GERMANISACE !, , 9.5.2012 16:08:05
ONO TO S TOU ARMÁDOU JE VŠELIJAKÉ, JAKO SE STÁTEM SAMOTNÝM !Mám návrh : Vyždímejte Sašenku, tu mámu od prasat a uvidíte, kde jsou prachy ! Když se stali z našich vojáků žoldáci, tak se nedivte názorům !
Pane ,co máte proti komunistům ?, , 9.5.2012 16:04:40
Za nich byla pořádná armáda,žádný nezaměstnaný,bezdomovec ani obrovský státní dluh ?
Re:Pane ,co máte proti komunistům ?, , 9.5.2012 16:10:34
200 000 tisíc zakladáků 150 000 civilních zaměstnanců kolik bylo furtaků nevím odečtěte si je od nezaměstnaných a budete-li objektivní budete se divit
Re:Pane ,co máte proti komunistům ?, , 9.5.2012 16:17:46
Přece píšu ,že byla pořádná armáda ! Kdo všechno ukradl a kam to zašantročil ? Nějaký podnikatel kapitalista !!
Re:Pane ,co máte proti komunistům ?, , 9.5.2012 16:17:42
Přece píšu ,že byla pořádná armáda ! Kdo všechno ukradl a kam to zašantročil ? Nějaký podnikatel kapitalista !!
Re:Pane ,co máte proti komunistům ?, , 9.5.2012 17:17:27
Zajímavá by byla i odpověď na otázku,kde jsou peníze, které se snížením počtu osob a výzbroje s výstrojí ušetřily.Na PHM,stravě,elektřině,teplu,vodě,provozu ubytoven, zprivatizovaných školících a rekreačních zařízeních,rozprodejem kasárenských objektů, přebytečného materiálu a pod. Umí to někdo vyčíslit?
Re:Pane ,co máte proti komunistům ?, , 9.5.2012 17:48:01
Myslím si ,že z toho by všichni důchodci žili nejmíň 20 let !! Kdo to ukradl ?
Hamba vás fackuje., , 9.5.2012 16:04:11
Líbí se mi názory p.Marhoula,nelíbí se mi postupy k armádě,vlastně miniarmádě dnes,prováděné min.obrany s modrou knížkou p.Vondrou.Nečas a major v záloze?Totéž p.Klaus?A nevím kdo ještě z této zaprodané armády.Strhněte si ty lampasácké výložky,nic jiného si nezasloužíte!
Nechci házet všechny vojáky z povolání do jednoho pytle..., , 9.5.2012 16:01:14
...ale to jsem vážně jediný, kdo si vzpomíná, jak armáda nakoupila předražené čtyřkolky, adidasky za 49 milionů, pro tlusté vojáky léky za milion (nebylo by lepší běhat, vy upocenci?Celá polovina je vás obézních!!!)okrádala stát na dietách,nakupovala upomínkové předměty.... já být armádou, držel bych tlamu. Tímle si prestiž nevybudujete. Ještě by bylo třeba, aby vám sebrali renty!Dejme tomu, že je budou brát vojáci zue zahraničních misí (i když tady bych rovněž udělal revizi), ale proč by j měli brát zdejší povaleči, to je mně záhadou.
Marhoule, tys rozkradl a zlikvidoval Filmová studia Barrandov!!!, , 9.5.2012 15:55:56
A teď si tu hraješ na vlastence? Ty si lásku k vlasti představuješ jako dětskou hru na vojáčky, ty hňupe!
Máš i nemáš pravdu vojáku Marhoule., , 9.5.2012 15:51:21
S tím "vlastenectvím" bych tak moc neoperoval. Vlastenec může být jedině ten, co své vlasti hlavně něco dal, přispěl k její prosperitě a bohatství. Bohužel největšími "vlastenci" jsou všelijací ti ploutvorucí, co nikdy nic nedali ale chtějí jen brát. Proto se mezi "vlastenci" vyskytují hlavně buržousti, pro které je fangličkaření takový výraz sjednocení. Jenže ti dole, pro které se stát stal macechou to tak neberou. A co se týče těch zahraničních armád, tak to je taková nepřehledná mlhovina. Je jasné že v době ohrožení hlavně Evropy nacisty, se z počátku státy koalice semkly. Ale už po bitvě u Stalingradu se začlo přemýšlet co bude po válce. Naši vojáci roztrošení po světě byli většinou poddůstojníci, důstojníci i nějaký ten generál se tam našel. Byli to vojáci prvorepublikové buržoásní republiky, s patřičným politickým vybavením. Na obou stranách byli tvrdě prověřování a v rusku vzhledem k tomuto faktu obzvláště tvrdě. Na obou stranách se už vyskytovali agenti druhé strany. Britové potřebovali hlavně piloty, což byla elita armády. Rusové a spol. zase pozemní síly. Využívali se hlavně volyňáci, kteří také měli rozdílný vztah jak ke staré vlasti, tak k Rusku. Po válce začly další čistky, hlavně mezi piloty RAF, kteří byli bez vyjímky přáteli západu, což pro komanče zase zrádci, kteří přešli k zrádcům od Mnichova. RAF si taky zkazila pověst v boji proti řeckým komunistům, kteří odmítali vládu starých pronacistických kolaborantů. Východní vojáci také nebyli to levé ořechové, většina byli jak říkate - masarykovci, to zn. nepřátelé nového režimu. Roli tam hrály i hanebnosti s výzbroji a výstroji západní armády, kterou musela ČSR po válce uhradit, včetně části zlatého fondu. NO a přišla studená válka a to už na nějaké hrdiny nebyla nálada.
Mne třeba uráží, že medajle rozdává ksindl, který by měl sedět za , , 9.5.2012 15:51:19
PROMOPRO.
Osvobození, , 9.5.2012 15:44:59
Vážím si slov našeho prezidenta, když řekl, že on považuje za konec války 9. květen, kdy do Prahy vjely tanky. A má pravdu. To jen Zeman se chtěl komusi zavděčit a navrhl změnu.
voják je drahý a rozpočtově byl , , 9.5.2012 15:41:52
Asi se moc nemýlí. Když si někdo vezme tužku a papír a začne počítat pouze náklady na naše mírové operace, které nikdy nebyly pokryty vyššími ekonomickými zdroji, ani úsporami ve státním rozpočtu, tak to bohužel nemůže být ani jinak. Jo, okrádáme sami sebe a lžeme také sami sobě, takže to nemůže dobře dopadnout.
DNES NA ČT 24 NÁM ZRZAVÝ MLADÍK VYMÝVAL MOZKY, , 9.5.2012 15:40:49
OHLEDNĚ BOMBARDOVÁNÍ 9.KVĚTNA 1945 SOVĚTSKÝMI LETADLY NA NAŠEM ÚZEMÍ.FAKT PRIMA PROPAGANDA.
Re:DNES NA ČT 24 NÁM ZRZAVÝ MLADÍK VYMÝVAL MOZKY, , 9.5.2012 19:44:14
Ví vůbec ten zrzounek,že nám Američani rozflákali plzeňskou Škodovku a jiné významné strategigké podniky,právě na konci války,když už bylo jasno,jak to dopadne????????????
Porobený,rozkradený Český národ by si nyňí měl více zpívat....?!..Třeba Gota,Matušku Vondráckovou, , 9.5.2012 15:38:05
Zkuste v našich ČS demokrat.médiích,dát zahrát v pořadu na přání,třeba našemu presidentu,vládě,konkrétně.: Klausovi, či Langrovi,Topolánkovi,Nečasovi,Kubicemu,Vondrovi,Kocábovi,Dukovi,posrancům..:. Demokracii od Českého básníka, zpěváka,skutečného disidenta Pana Karla Kryla.?.!.Média strachy zosratá..ODSTOPVV strachy zosratá...!.Pravda stejně zvítězi nad Havlovou pravdou a lááááááskou..!!!!!.Ehm,že... Jidášek vám nabízí tolik sračkových písniček..,že naši "Čeští Jidášovi héééérci a zpěváčci".?.
rozpočet armady, , 9.5.2012 15:37:43
klidně ať rozpočet armydy se zkrati ale je potřeba vyhazet cca 10 000 dustojniku od genaralu níže
vojak ma byt vojak a ne úředník
občan prokoukl,už jste zabili víc lidí než komunisti,tak chceme zpátky o 22 let, , 9.5.2012 15:36:56
VolbyJsouPřežitek,SenátAsněmovnaTaky, KdybyNeměliÚVĚRYaHypotékySamiPoslanci,takByMohliRozhodovatNepodjatěAleMítZadarmo100000měsíčněToSiRozpadSněmovnyNeodhlasují.JejichŽenyAmatkyByJimVynadalyŽeZaDobuCoTamOdČervnaNebudouByJeToStálo24měsx100000=2mil+400T,toRadějiBudouTamApodpoříTřebaHitlera,jenAbyMěliSvoje.KdeDostanou100000měs.NikdoZnichNerozhodujeZaSvéVoličeZaNěžMajíMandát,aleJakJimNařídíKmotr_předs.poslan.klubuTakžePodleNormyNemohouZastupovatObčany,protožeJsouPodjatíSplácenímSvýchHypoték,tedyNejsouNestranníAnemohouBýtObjektivní,jsouVazalySpláceníAtoNeníDemokracie.NavícNerozhodujíPodleNejlepš.vědomíAsvědomíProObčany,aleProSebe.JsouJenPaňácamiNaŠňůrkáchTěchCoTamSedí20letAtahajízaNitky.AŽeseOmlazujíOMYL.POSLOUCHAJÍjenKMOTRY.SmějíSePakVhospoděModříSOranžovejmaAtiPakSčervenejmaAjindyTiSamíStopkamaAvšichniJsouPřežitek.PRYČsNIMI.JenLŽOUaPŘEHAZUJOUsiŽLUTÝtRIKOTvEDOUCÍHOzEMĚkAŽDÝCHpárLETmEZIsEBOUjAKOpŘIzÁVODUmÍRUaLIDÉtoPOZNALIaUŽpŘESTALIvĚŘIT.k ČEMUjSOU?VŠEřEŠÍfIRMY,VŠEřEŠÍrADNICE,nEBOsTAROSTOVÉaZASTUPITELSTVO.JENsiZVEDAJpLATY,DOLŮdÁVAJÍbLBÉrOZUMYApovinnosti.SOUHLASoBOUrODIČŮsOŠETŘENÍM.DělajZmetky,oLidechTvrdí,žeJsouLíníAneschopní.PoliticiVdoběInternetuJsouNaNic,nechoditKvolbám.At´Vidí,žeVolilo5%Obyvatel,tak do nich začít rejt ať odstoupí.Špidla už bere důchod 62 000 a kolik mu je? jEŠTĚ NE ANI 60 Na každého jiný metr,jak za krále Václava.A Restituce?_proč?_vždyť to okradli sedláky a robotníky církevní chrti se šlechtou společně,takže je ti lidu tedy státu!!!.STEJNÉ JE TO STÁLE v dějinách.UŽ JE VŠE VYMYŠLENÉ A STÁLE SE TO OPAKUJE TAK UŽ JIM NEVĚŘTE. Polit strany a lidi v nich JSOU VŠICHNI STEJNÍ.Mají svůj klíč jak se u koryta střídat.Vám lhát.Tvrdit ,že to oni ,ti co vládli před něma, házet špínu jedna strana na druhou,využít nasranosti lidí a aby volili jinak a chtít po občanech aby volili, tím se vlastně opírat o to že jsou potřeba.OMYL,NEJSOU POTŘEBA A NA VÁS SE OKORÁT VYS..OU. jSOU VŠICHNI JAK TI RÁDCOVÉ V PYŠNÉ PRINCEZNĚ.. NECODIT K VOLBÁM A BOJKOTOVAT JE.AŤ JSOU ODEJITI ZE ŽIVOTA A LŽOU SI NAVZÁJEM MEZI SEBOU V REZERVACI,TU JIM JĚŠTĚ ZAPLATÍM,ALE UŽ NIC VÍC!!!
Co to, co to, , 9.5.2012 15:33:06
vlastenče Marhoule takhle pesimisticky vidět budoucnost naší armády. Vždyť jste ji převzali jako součást Varšavské smlouvy, podle vás jako útočnou armádu ,a po 23létech péče pod křídly NATO jsou z trosky?
Byly doby kdy se debatovala otázka neutrality. Švýcarsko, Rakousko a Československo. To bylo pro naše vedoucí politiky nepřijatelné. Dnes máme nejnižší stavy prasat, skotu no a také nejnižší stavy České armády. Mohl nás zachránit radar pro, který jste také horoval ale to zase
naštěstí neprošlo. Vypadá to, že ti naši národohospodáři tu zemi vedou od deseti k pěti. Vy už to také nezchráníme.
Pan Marhoul je moudrý člověk, , 9.5.2012 15:31:40
Bezezbytku s jeho názory souhlasím. Jen škoda, že pan Marhoul není politik.
Re:Pan Marhoul je moudrý člověk, , 9.5.2012 18:50:51
Občane Smutný kdy tě propustí z Bohnic?Z tvého příspěvku je patrné že tam patřiš(když p.Marhoul je moudrý člověk,tak osel je A.Einstein).
NESCHOPNÝ MINISTR OBRANY VONDRA. (((((((((((((((((((((((((((((((((, , 9.5.2012 15:28:05
NENÍ SE CO DIVIT PANE MARHOUL,MINISTR OBRANY JE ŠTÁBKRIPL VONDRA ! NEJHORŠÍ A NEJNESCHOPNĚJŠÍ MINISTR OBRANY V DĚJINÁCH ČESKA.NAŠE ARMÁDA NENÍ BOJESCHOPNÁ.TAKTO ZNIČIT ARMÁDU JE VLASTIZRADA. ZA TAKOVÉHO MINISTRA JAKO JE VONDRA,BYCH NIKDY NEBOJOVAL ANI NÁHODOU !!! MINISTR OBRANY MÁ BÝT TEN,KTERÝ O ARMÁDĚ NĚCO ZNÁ A NE LAIK JAKO VONDRA,KTERÝ SE CHLUBIL ŽE PODVODEM ZÍSKAL MODROU KNÍŽKU.PODVODNÍKUM NELZE VĚŘIT !!!
Zachraňovali nás naše východní zahraniční jednotky, , 9.5.2012 15:23:29
Pravdoláskař Marhoul je klasickým prototypem falešného vlastence. Marhoul by naše aktivní zálohy nejradši odvelel do Afgánistánu. Tam by bojovali za "svobodu a demokracii" v americkém vondrovském pojetí. Za svobodu lhát a krást vyvolenými.Blbeček Marhoul si nechce připustit, že západní jednotky proseděli válku v nějakém belgickém přístavu, zatímco na východě sváděla těžké boje naše armáda. Je to nepříjemná pravda pro dnešní kladeče věnců.
Lidé co skutečně bojovali se poct od Marhoula a spol nedočkají. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/175141-cesko-zapomnelo-na-zakarpatske-veterany/
současná armáda se rovná jedné bojeschopné divizi před revolucí, a to je ještě nadnesené , , 9.5.2012 15:16:44
množstvím generálů , vysokých oficírů a dalších takzvaných dobře placených přicmrndávačů to vypadá, jako by jsme měli armádu min. 10x tak velikou .
Re:Armády III.světa se tím vyznačují, , 9.5.2012 15:20:32
Takhle to chodí v rozvojových zemích III. světa a v armádách vazalů.
Tenkrát by se dnes slavilo. Dnes by býval Den vítězství, , 9.5.2012 15:13:14
Takto si připomínáme jenom konec druhé světové války. Jako německý Protentokrát Bohmen und Mahren jsme byli společně s naším tehdejším nejvěrnějším spojencem, hitlerovským nacistickým Německem, poraženi vítěznými mocnostmi na hlavu.Dokonce nás nevytrhla z porážky naše slavná a mohutná Vládní vojska. Dnes máme tedy takový malý smutek a připomínáme si konec druhé světové, tedy naší porážku. Neslavíme, pietně vzpomínáme na porážku a vzorně pečujeme o hroby nacistických vojáků. A obnovujeme památníky věčné slávy Wehrmachtu. Chtělo by to ještě po německu Vítězství zdar, ale to by mě asi zavřeli...
Re:Aha, a řešíme už málem čtvrt století neexistující KGB a StB, , 9.5.2012 15:17:38
Chtělo by to reinkarnaci spisovatele Haška aby napsal nové pokračování Slavného vojáka Josefa Švejka po x letech. Ne Bretschneider, ale Štětina a ten co mu nadal Grebeníček na Letné do primitivů. Nemohu mu přijít ani na jméno....
Re:Aha, a řešíme už málem čtvrt století neexistující KGB a StB, , 9.5.2012 15:26:39
Šinágl.
Re:Aha, a řešíme už málem čtvrt století neexistující KGB a StB, , 9.5.2012 15:26:33
Šinágl.
Osobně nevidím nejmenší problém, , 9.5.2012 15:05:46
ne snad v uplném zrušení armády, ale klidně bych ji snížil! Náklady na ní jsou neúměrné v kontextu s jejím využitím, o zlodějinách na ministesrtvu obrany nemluvě, o příplatcích na bydlení vojákům či na renty se raději nechci rozepisovat, abych nevzbudil nevoli těch, kterých se to týká. Pro "ULIHO: doporučuju si zjistit výše penzí "koní z StB a KGB" o kterých se zmiňuje. Pokud je má někdo z nich větší, je to díky tomu, že si od roku 1989 ve službách "demokracie" nasloužili odpočtené roky právě u StB a získali tak veškeré nároky za službu "novému režimu." Ti staří "estébáci/kágébaci" mají kulové! Vycházejte z faktů a nevěřte blbovi Gazdíků a spol., který rád operuje estébáky z Polska, kteří měli před snížením důchodů až šestinásobek průměrného důchodu a po opatření mají dvojnásobek! Jinak s ULIM souhlasím, šlo jednoznačně o komunistický puč, který jako takový likvidoval v duchu dějin i svoje vlastní lidi, v daném případě jen a pouze z StB složek vnitra, armády a sboru nápravné výchovy. Jinak vše ostatní růstalo prakticky /bez zásadních /změn.
Vy klucí vobřezaní - proč nám stále lžete ??? A vaše noviny, vaše televize, vaši hlasatelé, herci, herky !!!, , 9.5.2012 14:56:05
Re:Vy klucí vobřezaní - proč nám stále lžete ??? A vaše noviny, vaše televize, vaši hlasatelé, herci, herky !!!, , 9.5.2012 15:25:20
Ty jsi asi taky vobřezanej. Ale na rozumu ti to nepřidalo.
Politici i po r. 89 zneužívají to, co málo tento národ udělal dobře, aby se zviditelněli na výročních oslavách.., , 9.5.2012 14:54:55
Své koně s STB a KGB minulostí obdarovali vysokými penzemi a na skutečné hrdiny peníze nemají. To je odpovědí tomu, co to byl listopad 89 - KOMUNISTICKÝ PUČ za účelem uloupení majetků komunisty, kteří vlastní firmy na doručitele, tj prakticky na neznámé vlastníky. Takovouto cestu jim vydláždili polistopadové vlády ODS a ČSSD.
Čeká-li "českou armádu" , , 9.5.2012 14:43:58
pak žádná škoda nenastane, neboť žádnou nemáme. A nerozumím jednomu faktu: jakto, že zlí Rusáci si v Afganistánu stříleli sami, když měli za prdelej Varšavskou smlouvu, a naš nový vzor k tomu potřebuje půl zeměkoule? Ale pozor, dá se to blbě vysvětlit, podobně jako některá církevní dogmata!
Re:Čeká-li "českou armádu" , , 9.5.2012 17:24:39
Rusové sami stříleli-sami platili, penězi i životy.
Re:Čeká-li "českou armádu" , , 9.5.2012 14:49:05
Co si ten "miláček Havlův" až nyní uvědomil, kdože a kdy nás osvobodil!Moji republiku neosvobodili amíci, jak jste si vy prdolezi upravili státní svátek. Mě osvobodili naši a sovětští vojáci! Chátro jedna, za to ,že jste si upravili dějiny, brzy zaplatíte!
Bohužel, , 9.5.2012 14:42:46
Bohužel ta naše milovaná politická reprezentace nadělá v čele s Nečasem a Kalouskem tolik chyb, že se z toho Česko bude vzpamatovávat déle, než z důsledků II. světové války
Ale,ale,, , 9.5.2012 14:40:15
vážený pane asistente produkce, velký privatizátore a režisére samouku, takže vy jste ještě elitním záložním vojákem? Hlavně, že jste k tomu všeobecnému marasmu přispěl svou vlastní měrou vrchovatou.
21 let poté :, , 9.5.2012 14:38:40
Za bolševika byla nesvoboda. Byli jsme nadšeni i dojati, když jsme zvonili klíči. Nevěděli jsme, co nás čeká. Bolševik nás čtyřicet let strašil kapitalismem. Dneska vidíme, že měl pravdu. (koluje internetem) Česká televize, její cenzurní oddělení krycím názvem Divácké centrum mi opět vymazalo příspěvek se závadným obsahem. Tady je: Všem jásačům, kteří jsou u vytržení z toho, jak jsme to natřeli nedemokratickému systému, jak jsme se konečně vymanili z totality, jak si konečně vládneme sami, jak je teď vše dokonalé a jak tedy konečně už máme, co jsme chtěli, specielně panu Běhounkovi, Edanovi, Martinovi i Josefovi (ti nejvíce jásali na diskusi Retrománie) vzkazuji toto: Zkuste si představit, nebo ještě lépe konkrétně zjistit, jak bydlí a z čeho žijí např. Milouš Jakeš, nebo Lubomír Štrougal. A to byli nějací prominenti režimu, který nás všechny utiskoval. To byli nějací totalitní hlavouni. Uzurpátoři. Zjistěte si, jak si ve svých funkcích pomohli. Potom si zjistěte, jak bydlí a z čeho žije Stanislav Gross, Aleš Řebíček, bývalý ministr dopravy, Marek Dalík, kam jezdí na dovolenou Mirek Topolánek a další. Nedávno toto učinil český bulvární tisk. Uveřejnil, jak žijí bývalí prominenti. Zjistil např., že Milouš Jakeš žije v domku, který spoluvlastní se svým bratrem, žije z důchodu a tento tisk dále škodolibě uvedl, že jeho sousedé jej často vídají v místním řeznictví, kde vždy nakupuje nejlevnější druhy masa. Např bůček a nožičky. Žužla. Tak dlouho byl ve funkci a takto mizerně se zabezpečil na důchod. To Gross je jinčí kabrňák. Tento mašinfíra může ve svém bytě na Floridě dělat na všechny dlouhý nos a snídat kaviár. Ale byl to sociální demokrat. A myslel to upřímně. Nebo Řebíček může své nemovitosti v zahraničí střídat podle ročních období. Dalík s Topolánkem jistě budou mít ve své vile v Toskánsku jistě též vystaráno. Dále si představte toto: Za bolševika byla totalita, ale byly i velice schopné podniky, které uměly světové výrobky: Tatra (suverénně vyhrávala Dakar), Škodovka, Poldi, která uměla takové materiály, že jsme vyráběli vlastní endoprotézy, Plzeňský pivovar, křišťálové sklo, české, to byl pojem a další. Vyřídili jsme si to s bolševikama, konečně jsme si svobodně vydechli a novodobý stát za dvacet let toto všechno rozprodal. Stát rozprodal i ty školky, a kulturní domy, které si lidi stavěli v akci „Z“. Tedy zadarmo. Pro sebe. Stát dokonce rozprodal a nadále prodává byty, které si lidi šedesát let i více let vlastními náklady zvelebovali (stát do nich nedal nic) v domnění, že tak činí pro sebe a pro své děti. Stát prodal i úspory lidí, když prodal banky. Za to všechno stát získal obrovské miliardy navíc, neboť kromě toho po celou dobu vybíral daně, sociální a zdravotní pojištění, jako každý jiný kapitalistický stát, pro který jsou daně jediným příjmem. Zkuste si položit uvedené vedle sebe, a zkuste odpovědět na otázku: „Kde všechny ty miliardy jsou?“ Kde jsou, když po dvaceti letech třeskuté svobody máme státní rozpočet v hlubokém deficitu. V takovém deficitu, že musíme omezovat výdaje a utahovat opasky. Pak si znovu projděte Janotův balíček a zamyslete se, komu je utahováno: Vyšší DPH – nejvíce pocítí rodiny s dětmi a důchodci. I ti musí denně jíst. Zmrazení důchodů současně s výrazným nárůstem nájemného. Obojí se bere i platí každý měsíc. Cílenou skupinu netřeba označovat. Omezení sociálních příspěvků. Mateřská, nemocenská, podpora v nezaměstnanosti, sociální dávky. Grosse, Řebíčka, Dalíka, Topolánka se nedotknou. Poplatky ve zdravotnictví. Podle vlády nelze vyloučit důchodce, neboť by se celý systém zhroutil. Přeloženo do češtiny: Zdravotnictví musí zachránit důchodci. Mladý člověk v produktivním věku obvykle k lékaři nechodí. Vysoký krevní tlak, cukrovka, bércové vředy jej přepadají obvykle ve věku důchodu. Proto celý svůj produktvní věk odváděl daně a platil si zdravotní pojištění, aby mu bylo pomoženo, až jej přepadnou stařecké neduhy. Pravda, státní zaměstnanci (tedy i poslanci) přijdou o 4% svého platu. Zde je nutno ale připomenout, že z částky nad 82.420,-Kč/měsíc již dva roky neplatí ani sociální, ani zdravotní pojištění. Dostatečná kompenzace. Ne? Pozn. Nakonec státní zaměstnanci nepřijdou o nic. Ubránili se. Tak kde, sakra, jsou ty miliardy za rozprodaný stát? Souhlasím s Vámi, jásači. Za bolševika nebyla svoboda, bylo omezené cestování. Z dnešního pohledu mi to ale připadá jako selanka, proti tomu, v čem žijeme nyní. Z diskuse na Retrománii (než jí DC začalo cenzurovat) tyto pocity vysvítají. Lidé se mnohdy vyjadřují neobratně, nechávají se strhnout k detailům (jestli byly dřív lepší boty). Ale zpod textu je cítit, jak se jich zkreslování pořadem Retrománie zajídá. Právě tento moment, tato taktika je nejužívanější metoda jakékoli propagandy. Odvést pozornost od velkých problémů současnosti vystavením banálního cíle a strhnout diskusi kolem prkotiny. Za bolševika byla nesvoboda. Byli jsme nadšeni i dojati, když jsme zvonili klíči. Nevěděli jsme, co nás čeká. Bolševik nás čtyřicet let strašil kapitalismem. Dneska vidíme, že měl pravdu.
Re:21 let poté :, , 9.5.2012 15:02:07
zradili Tě ti tvoji bolševici, protože to, co zde nyní je to je jejich dílem, to je další etapa komunismu, když z komunistů se stali kapitalisté bez pravidel a s policií, soudy a státními zástupci, kteří jsou jejich ochránci, tak jak byli bolševici vždy zvyklí před r. 89.
Re:21 let poté :, , 9.5.2012 17:33:11
To je další lež. Komunisté ve své straně zůstali,nebo nejsou organizovaní.Bývalí tzv. komunisté, kteří oblažili dnešní, nové strany byli a jsou jen prospěcháři.Nebojte se, až "půjde tlusté do tenkých" opět převlečou svá současná trika.To jsou profesionální převlékači.Ti jsou zkázou všech spolků do kterých vlezou.Uvidíte.
Re:21 let poté :, , 9.5.2012 14:49:42
Jestli si myslíš že bolševici něco pustili z rukou tak jseš naiva nebo provokatér.Jsou takticky rozlezlí ve všech stranách ne že jenom číhají za bukem ale všechno rozvrtají a potom se budou chlubit že všechno dají do pořádku.Privatizací získali většinu majetku,co rozkradli po válce teď si zlegalizovali.
des, , 9.5.2012 14:32:54
Měli jste vidět vojenskou přehlídku dnes v Rusku v originálu. Bez téch žvástu našich komentátorů a chrchloexpertů. Jak má vypadat voják, hrdý národ a prezident.Zde u nás se jen umíme všemu šklebit a pomlouvat. Tahle pakáž co tu vládne nás naučila se nenávidět, krást a bědovat. Chtěl bych vidět defilé naší armády v těch polních monterkách se samopaly co se zakousnou po pár výstřelech a pupkatými generáli v čele s štatkriplem Šášou. To by byla prča - třetí díl Švejka.
Re:des, , 9.5.2012 17:25:13
Čemu se divíš děse.Sis myslel, že armádu nerozleptají, když rozleptali všechno. Horší než kyselina sírová se tu rozlezla a všechny kecy o vlastenectví jsou na hovno. Jenom by ses měl zajímat, kdo na tom měl zájem. Stačilo pár zrádců a dopadlo to stejně, jako když jeden zrádce zničí celou buňku a tady těch zrádců bylo přehršel.
Třetina armády je na misích,, , 9.5.2012 14:31:30
druhá se připravuje a třetí se zotavuje. Berte to prosím jako vtip. Mezitím je něco málo dalších vojáků, aby to všechno fungovalo. Všechno profesionální vojáci, kteří si přišli vydělat nějaký ten peníz, protože v civilním sektoru by většinou dobře placenou práci nedostali. Až je armáda vykopne, na výsluhu ještě nedosáhnou a tomu problému najít si jinou práci se stejně nevyhnou. Všechno je placeno z naších daní, i když vojáci slouží americkým a velkokapitalistickým zájmům. A to stojí nějaké peníze. Když k tomu připočítáme všechny ty podrazy a zlodějiny, nelze se divit že armáda na kterou jsme v minulosti byli hrdí a považovali si za čest že tam můžeme sloužit, je dnes na huntě. Kdyby bylo třeba bránit vlast, koho vlastně mobilizovat? Mladí neumí nic a ti staří vojáci kteří sloužili dříve, jsou dnes většinou již příliš staří. Ztrávil jsem v armádě dost roků a když to dnes vidím, je mi to všechno upřímně líto.
Re:Nebohé Ateliéry Barandov,, , 9.5.2012 14:40:41
Nebohé Česko, nebohý národ, ubohý Marhoul - proč se nedá do cizinecké legie...
Re:Nebohé Ateliéry Barandov,, , 9.5.2012 14:48:03
Clapec který si po dvanáctém roce svého věku chce hrát na vojáka budiž vykastrován.
šašek, , 9.5.2012 14:26:38
Tento pravicový bolševik a držitel modré knížky a také pseudoředitel Barrandova by měl, jako Vlasovci, být již dávno na útěku a ne tu poučovat národ,který demoralizoval dvacet let....
)(, , 9.5.2012 14:24:25
Nejdříve vše rozkradli a zplundrovali a teď lamentují,škrtají a radí. Pakáž je to širokým politickým spektrem. Nelepší jsou vojácí z hlíny jako mají v Číně. Na živé už peníze nejsou.
Nemohu se ztotožnit se státem, který si pěstuje sůj stát ve státě, patřící komunistickým mafiím., , 9.5.2012 14:24:22
Tenhle Marhoul svého času řídil i Filmové studio Barrandov a pamětnící vědí kam to dořídil a přivedl, vlastenec ..., , 9.5.2012 14:23:49
Bude ještě hůře, , 9.5.2012 14:19:22
Totok se táhne jako červená, lépe řečeno modrá nit od roku 1989.Je to asi určitě polické zadání od některých nejmenovaných Západních států,aby se v ČR vše zničilo a rozvrátilo. Počínajíc hospodářstvím,nesoběstačností v potravinách a končíc rozeštváváním lidí mezi sebou a růstem extrémizmu.
Je asi třeba aby tento stát byl max.ovladatelný,krotký a vděčný za každou odhozenou kůrku.
Je to novodobí koloniaslismus v praxi.
Re:Bude ještě hůře, , 9.5.2012 14:27:23
Souhlasím ,je to tak. Tak zničené stát bez války se tak honem nevidí......
Námět na úspory., , 9.5.2012 14:17:53
Čs armáda je na dvě věci... Na ho?no a na nic. Od dob husitů nikde nebojovala. Vždycky ji vláda včas stáhla, nebo přeběhla k nepříteli.
To není urážka, těch, co položili životy, nebo je byli připraveni položit v jiných armádách pod cizím velením. to je konstatování čs vojenské politické doktríny.
Privatizér Barandova nás nezachrání!, , 9.5.2012 14:17:01
Kde ten pán bere tu drzost fotit se v uniformě. Tatínek bolševik, on slavný privatizér. Pomohl rozvrátit vše, co se rozvrátit dalo, včetně armády a nyní má má strach. Tak si navléká uniformu a bude slintat, že byl jen chodnej fojáček.
Nebohé Česko, nebohý národ, , 9.5.2012 14:17:00
Nesmysl!! Jen "vysoce inteligentni" cesti VOLI ci :-)
naši lavní politici,, , 9.5.2012 14:13:45
to už skutečně začíná rozum stát,když člověk slyší drábk,kalouska ,bendu ,bedla,zaorálka,sobotu a jim podobní.každý z nich je expert na vše,ksaždý může dělat ministra a odborníka na vše,co si vymnyslí jde až hlava kolem,ještě se k nim přídává se stejně blbím tematem štastný a hlavně svádí vše na brusel,kterýý má velmi dobře placenépolitiky,ale hájit zájmy státu zcela vůbec nemají,hlavně hodně peněz a kecání dík za vše vy nestoudní politici.
Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 14:11:09
a co nám k tomu řekneš? AHA!
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 14:13:52
Marhoule a nevadí ti, že naši žoldáci slouží zájmům genocidního státu USRAHELL?
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 16:06:31
Tebe by meli slehnout,rudej hovne!
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 14:17:07
Marhoule a kam jsi se díval, když Kalousek začal rabovat armádu před dvaceti lety?
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 14:22:18
Marhoule, nepochopil jsi, že jsme v přelomovém období.Pravdolásková židovská pravice a končí a to je počátek národně-konezrvativní pravice, která bude sloužit zájmům národa a ne mezinárodnímu sionismu.Takže, jdi do prdele.A teď pár slov jak jsi to rozesral na Barrandově.
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 14:26:05
Havlismus je odnož komubnismu.Komunisté ve spolupráci s KGB a Stb vybrali zrůdu se jménem Havel, tím se otevřela cesta ke skáze národa.Havel byl pečlivě vybraný - nemanželský bastard, takoví vždy nenávidí svůj národ.
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 14:24:38
Marhoule, opravdový voják by si sám prohnal hlavou kulku, za to co jsi udělal s Barrandovem !
Re:Marhoule, tento stát rozvrátil tvůj kámoš chrchla-notorik Havel, , 9.5.2012 15:12:04
Zalkněte se báby a dědkové :-))))
Nebohé Česko,nebohý národ, , 9.5.2012 14:04:42
Režisér V.Marhoul jen zbytečně provokuje.To ,že tenhle národ má rád průvody s hudbou ,ještě neznamená,že se nezorientuje, když to bude potřeba a bude o to žádán.Skutečnost je taková,že zatím nám nic nehrozí a přímo o ohrožení ČR to nebude ani náhodou.Ohrožena nebude přímo ani EU,ale ohrožen a destabilizován bude stát s obrovskými rozlohami svého území v asijském prostoru,který sám jiné ohrožoval a ovládal.A nebude jednoduché nalézt s ním spolupráci,protože on umí ovládat a ovlivňovat ve svůj prospěch i toho kdo mu pomáhá. Pan Marhoul/major v zál./ připomíná profes.češtiny poručíka.Duba ve známé knize o osudech dobr.vojáka Švejka.
Já bych z armády udělal gardu pro slavnostní příležitosti., , 9.5.2012 14:03:17
Dostali by parádní uniformy a šavličky.
Re:Já bych z armády udělal gardu pro slavnostní příležitosti., , 9.5.2012 16:25:03
Krásné uniformy a šavličky mají generálové, co vedou věznice. To by byla aspoň přehlídka!
komunisti, , 9.5.2012 14:01:40
komunističtí zločinci armádu zlikvidují, neboť z ní mají strach
Re:komunisti, , 9.5.2012 14:07:39
Kolik toho denně berete ??? Jo a pozor na ty modré pilule...
teď, , 9.5.2012 13:56:13
tady pláče nad českým národem, měl by především plakat sám nad sebou, jako volič TOP 09 přispěl k tomu konci zásadním způsobem, zvolením bandy zlodějů, podrazáků a hajzlů se nikdy nevyplatilo, jak málo se poučil tento národ z dějin, včetně režiséra Marhoula. Plač Čechie nad národem svým, Moravia už se nato nebude dívat, budeme knížectvím Moravsko-slezskym a Lichtenštejnsko bude náš bratr, Jan Adam II bude mít sídlo v Brně a do pěti let máme metro v Brně.
Při ukázkovém letu zmizelo v Indonésii z radaru letadlo s 44 lidmi, , 9.5.2012 13:48:02
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/267058-pri-ukazkovem-letu-zmizelo-v-indonesii-z-radaru-letadlo-s-44-lidmi.html?ref=stalo-se
České sebemrskačství, , 9.5.2012 13:47:15
krásný příklad včera v ČT. Kutnou Horu (v té době tvrdě německou a protičeskou) vyplenily jak bylo řečeno "husitské hordy". Každý jiný národ by byl hrdý na období , kdy celá Evropa nebyla schopna porazit husitská (tedy česká vojska)ale připosraní a kdovíkým (že by Posselt)placení čeští redaktůrci budou rádi na sebe ( a tím i na nás) kydat špínu.
Je zde uz jen vuci Skopcakum servilni, "druhorepublikova" zurnalistika! , , 9.5.2012 17:17:51
Re:České sebemrskačství, , 9.5.2012 13:51:50
Myslím že většina lidí je husity hrdá, jen nemají v rukou sdělovací prostředky ovládané Němci, církví a ODS. Proti podobným tehdy husité bojovali. Proto se také dělají vše proto aby se historie nezopakovala- někdy stačí jiskra a ze zdánlivě zbabělého národa se stanou dobří bojovníci.
Dnešní Armáda ČR??, , 9.5.2012 13:46:33
Dnešní Armáda ČR?? Vždyť je to výsměch - jsou to pouze žoldáci, jenž tvoří poskoky genocidnímu židovskému USA, pod taktovkou jejich diktátorského režimu.
Re:Vlastenectví k jakému státu, když je zde stát ve státě?, , 9.5.2012 13:47:15
Vlastenectví je v ČR zakázáno protiústavním zákonem o rasismu.
v.v, , 9.5.2012 13:44:28
Marhoule tak udělej ozbrojený putch a osvoboď Čechy od nepořádků. Jenomže ty jsi jen z vojákovo hovna pára.Ty jsi pravý český rek do doby než se začne bojovat. Ty jsi major jen podle papírů.Jinak máš keci opilého zbrojnoše.
Re:v.v, , 9.5.2012 13:50:14
Takhle obléci si unuformičku a jít se ožrat s kurvama do báru a tam vyprávět jak se válčí. Po peřinou mu jde střelba ráz na ráz určitě nejlépe.
K ČEMU ELITNÍ JEDNOTKY, , 9.5.2012 13:43:39
asi proto aby pak chránili ty co vykradli stát--protiteroristické--protilidové-ti budou chránit lotry pozor na ně--
zpráva, , 9.5.2012 13:43:23
Evropa má vojenské zkušenosti ze kterých je třeba čerpat, např. Wehrmacht a Luftwaffe.
kdypak to uvidime u nas???myslim za 1 000let..))))), , 9.5.2012 13:36:50
Nevadský úřad pro silniční dopravu vydal povolení pro vozy Toyota Prius s navigací od Googlu - firmy známé internetovým vyhledávačem. Auta využívají pro orientaci a navigaci mapy, které vznikají v projektech Google Maps a Street View. Na aktuální postavení jiných aut a předmětů reagují pomocí laser
Povolení dostaly upravené toyoty poté, co sedm prototypů ujelo za rok přes 230 000 kilometrů v ostrém provozu. Při nich zaznamenal Google jedinou nehodu.
Re:Díky pane Marhoule., , 9.5.2012 14:13:28
Myslím, že ten náš "vlastenecký problém" vystihl velice přesně. Stále nemohu pochopit, proč jsme tak dějinně nepoučitelní a stále začínáme (zatracujeme cokoliv z minulosti co se nám nehodí, jdeme zleva doprava atd.). Jinak musím konstatovat, že uniforma mu sluší, na první pohled vypadá jak hrdinný Bruce Willis - nemyslíte?
Re:Díky pane Marhoule., , 9.5.2012 13:47:29
Taky je opatrný a selektuje, taky se bojí říci, že i komunisti, bojující na Východě byli vlastenci.
Někdy mě připadá že válku vyhráli Plzeňáci- tedy podle těch devótních oslav. Přitom 80% německých sil bylo zničeno v SSSR. To jsou fakta.
Kdo tu ucinil ze slov "vlastenectvi" a "narod" nadavku? Neomarxista Havel a spol.!, , 9.5.2012 13:33:16
Re:Kdo tu ucinil ze slov "vlastenectvi" a "narod" nadavku? Neomarxista Havel a spol.!, , 9.5.2012 13:35:26
Pane Hudeček Václav Havel byl kapitalistickej buržoust nikoliv neomarxista to co říkáte je lež a demagogie !!!
Napred si ujasnete, co je to ten asocialni, jen "jinakost" hyckajici neomarxismus!, , 9.5.2012 17:34:30
Je to "marxismus", co se zrekl toho u klasickeho marxismu centralniho - totiz reseni socialnich problemu a ekonomiky. Peci a starost o pracujici tridy nahradil hyckanim tzv. "mensin" - at uz tech kriminogennich, nebo na ruzny zpusob "uchylnych" (ci odchylnych?) - nasadil zkratka na misto "kultu delnicke tridy a vubec pracujicich" kult tzv. "jinakosti", at uz rasove, sexualni ci asocialni. Prectete si neco o trockismu, o tzv. Frankfurtske skole, o Herbertu Marcusem ci o Nove levici (New Left) od 60. let na Zapade, maskujici se dnes "Zelenymi" mimikry!
Re:Kdo tu ucinil ze slov "vlastenectvi" a "narod" nadavku? Neomarxista Havel a spol.!, , 9.5.2012 13:39:50
A co byl Engels?
Vy klucí vobřezaní - proč nám stále lžete ??? A vaše noviny, vaše televize, vaši hlasatelé, herci, herky !!!, , 9.5.2012 13:31:33
Drž hubu mužiku od KGB!, , 9.5.2012 13:44:59
Nikdo ti na to neskočí, Váňo, snažíš se zbytečně, všichni vědí, že zuříš, že jsi synem ožralého ruského mužika a ukrajinské uklizečky, a navíc tě Putin blbě platí!
Funkcni armada by odstavila od moci kleptodemokraty! Zachranila by tim narod pred totalnim upadkem,, , 9.5.2012 13:29:43
udelala by poradek a az by se vygenerovali opravdovi vlastenci a demokrate (masarykovskeho typu), predala by jim moc. Co vsak delat, kdyz nam zbyl jen jakysi expedicni sbor, bojujici za cizi zajmy kdesi v Tramtarii. Islamisty je zapotrebi odhanet od Evropy, od jejich hranic (i vojensky!) a ne se do nich srat tam kdesi daleko, kde jsou doma a kde at si delaji - podle zvyklosti sve kultury a civilizace - co chteji!!
My totiž žádné politiky nemáme!!!, , 9.5.2012 13:26:39
Máme jen partu všehoschpných gaunerů, kterým je nade vše
jen osobní prospěch a koryto. Hanba.
Vlastenci ???, , 9.5.2012 13:25:34
Kde jste byli, když se lámal chleba v roce 1938 a 1969.No kde? Strach Vám nedovolil vylézt z brlohu. Jó já jsem zapomněl Vaše Rudé gardy udělaly pořádek až po tom co jim samým nic nehrozilo - hrdinové - vlastenci . Hrozíte prstem v kapse a nadáváte u piva . A já vím, kde zase budete když se něco šustne . Zase tam kde Vaši dědové a tatíci.
Marhulo vrať se do Afriky a strč tu svou kebuli do písku., , 9.5.2012 13:23:08
Ty nevíš co je to opravdový život,ty to vidíš jenom jako film,který se dá ukázat i pozpátku.Tvoje ignorantské žvásty a ponižování politiků a Pana Prezidenta jako i tvého vrchního velitele je hnusné.
Re:Marhulo vrať se do Afriky a strč tu svou kebuli do písku., , 9.5.2012 13:42:25
Pane majore Minore děkuji vám za vaši podporu, mimořádně vás povyšuji a Marhoula degraduji na rotného.
A nevolil pan Marhoul náhodou některou z těch stran, které dnes jako součást vládní koalice likvidují českou armádu?, , 9.5.2012 13:21:49
Jestli ano, tak by hlavně on sám měl zpytovat svědomí a přemýšlet o tom, jak k současnému marasmu přispěl...
zpráva, , 9.5.2012 13:19:33
Já bych to tak tragicky neviděl, zrušili mu ty zálohy kde se vyžíval. Možná je to chyba. Možná ne.
Vlastenci vymřeli v roce 1989, , 9.5.2012 13:15:20
Patriotismus je čechům naprosto cizí pojem.Vlastenectví ?
Pod tímto pojmem si mnoho lidí představuje něco vlastnit.
Čechy čechům ? Blbost..Spíš chomout čechům.I ti hnědočeši mají větší soudržnost než češi.
Re:Vlastenci vymřeli v roce 1989, , 9.5.2012 16:09:57
Po 35letech v zahranici,Ti musim rici,ze se stydim priznat zemi sveho puvodu.
Re:Je třeba položit otázku., , 9.5.2012 13:19:29
Co v čí prospěch, neumíš se vymáčknout celými větami?
Americké bomby na Plzeň v 1945!, , 9.5.2012 21:43:31
Dozvíme se někdy, kolik lidských životů, stálo bombardování Plzně, Američany v roce 1945? Tolik amíků nepadlo na našem území, co našich lidí v Plzni,díky americkým bombám!
Re:Americké bomby na Plzeň v 1945!, , 10.5.2012 8:48:06
Pri manevrech CSLA, bylo kalkulovano s 3% ztrat.Muzstva.

