11.2.2012 21:05 - Příštím prezidentem bude Jan Fischer nebo Jan Švejnar. Nebo by alespoň byl, kdyby hlasování dopadlo jako průzkum společnosti SC&C pro Českou televizi. Celkem čtvrtina lidí v něm by volila Fischera a 13 procent pak Švejnara.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
bohu žel...., , 14.5.2012 8:19:42
Fišer je semilhář ,kterému zachutnaly prachy....tvrdil ,že s politikou končí a vrátí se do statistického ústavu.....a Švejnar by nás nejradši prodal Americkým bankám...
Okamura je asi nejlepší...Zeman chtěl na Vysočinu...tak ,ať tam zůstane....
BOHUŽEL NENÍ DůVOD DOMNÍVAT SE, ŽE BY SE ZEMANOVI PROTIKANDIDÁTI ZACHOVALI LÉPE, , 8.5.2012 2:32:05
Zběsilými a jasnozřivými provokacemi k humanitárnímu bombardování Srbska proslul sice ještě několik let předtím, nežli k němu došlo, jiný muž státu, zaslouživší se, jak zákony káží, o český stát (nekáží však, zda v dobrém či ve zlém), nicméně tehdejší premiér Zeman se zasloužil o přímý český podíl na tomto aktu "dějinné spravedlnosti". Ačkoliv o tom nebylo dříve ani řeči, byla jen několik dnů před nálety obranné aliance do ní urychleně pojata mj. i Česká republika. A protože vojenské akce tohoto typu získávají mandát celého NATO jen za jednomyslného souhlasu všech členů, nabízí se jako vysvětlení zrychleného přijetí malého slovanského státečku, že mandát získaný schválením přirozeného geopolitického, a tedy i tradičního historického spojence Srbska, má v mediálním obraze tohoto zásahu svědčit o jeho opodstatněnosti. Je tedy otázkou, zda cena, za kterou si Zeman připsal bod za "zařízení" členství v NATO během předsedování vládě, vyrovná podlou zradu geopoliticky přirozeného a historicky věrného spojence. Není pochyb, že by k bombardování došlo přes nesouhlas České republiky stojící mimo NATO, neboť by tak zřejmě ani nebyl důvod ji překotně přijímat, nicméně notoričtí tvůrci balkánských mírů by sice očividněji neprávem odervali Srbům Kosovo, a my bychom si ponechali svou čest.)
Můj prezident, , 3.5.2012 12:42:38
Mě je to jedno kdo bude prezidentem, jediné co je pro mě důležité je , aby to byl zase Žid a dělal přesně to, co se od něj očekává v USA a Bruselu. Musí to být člověk co konečně prosadí církevní restituce, vyšší spoluúčast pacientů, co nejpozdější odchod do důchodu, prosadí povinost občanů spořit v soukromých penzijních fondech, sníží porodnost čechů, přidá peníze na integraci a vzdělání diskriminovaných romů, zmnohonásobí naši vojenskou pomoc spojencům v boji proti terorismu, zatočí s dětským pornem na internetu jeho přísou cezurou a hlavně musí zavést v ČR euro.
kdo prezidentem?, , 22.2.2012 9:23:06
Přímá volba presidenta v podobě, jak je zamýšlená, nemá s přímou demokracií nic společného. Lidé budou volit z určitého kruhu kandidátů, kteří mají za sebou dostatečnou finanční, politickou a mediální moc. Je na každém, jaké faktory pro něho budou při volbě hlavy státu rozhodujícími. Zda jeho moc, politická orientace, zkušenost v politice, mediální známost, jeho působení ve všemožných radách významných finančních institucí, jeho majetek, jeho „lidovost" či profil „nezkorumpovaného slušného člověka".
Já mám jasno. Vím, jakého presidenta nechci. Takového, který nesouzní sám se sebou. Jehož činy nejsou v souladu s tím, co hlásá. Který nemá dostatečné vzdělání, potřebný rozhled a adekvátní vystupování. Kterého je možné v nějakém případě nařknout z podjatosti pro jeho napojení na významné finanční instituce. Takového, který nepřekročí stín úředníka. Nechci za prezidenta někoho, kdo pouze využívá lidových nálad, ale nemá svůj vlastní obsah, svá originální řešení. Protiví se mi kandidáti, kteří účelově překrucují historii a jsou 28. 10. schopni ocenit loupežné vrahy jako hrdiny. Nepozdává se mi někdo, pro koho jsou Benešovy dekrety jenom cárem papíru, ani ten, pro koho ze zahraničí existuje pouze EU (možná ještě USA) a jiný svět nevnímá.
Nechci za prezidenta někoho, kdo se oddává spikleneckým teoriím a kdo figuroval (třebaže nevědomě) v projektech organizovaného zločinu.
Obávám se navíc možnosti, že by mohl opět kandidovat člověk, který nenávidí „občanskou společnost", děsí se Evropy „zaplevelené sociálním balastem", varuje církev před podporou sociálního státu a odbory má za jakéhosi odporného červa, jehož je nejlépe zašlápnout. Navíc, když se tento člověk zaštiťuje někým, jenž se vymezoval ve všech výše zmíněných oblastech přesně opačně.
A koho že bych tedy za presidenta republiky volil? Člověka, jehož smýšlení je v souladu s jeho činy, člověka vzdělaného, s rozhledem, empatického vůči různým složkám obyvatel, jež reprezentuje. Člověka, který má odvahu jít proti proudu i udávat směr, člověka rozhodného i přemýšlejícího, zásadového i vyvíjejícího se ve svých názorech. Někoho, kdo rozebírá současnou společnost a je schopen od sebe bezpečně odlišit příčiny a následky. Někoho, kdo nereprezentuje pouze úzkou část společnosti, ale dokáže být i představitelem těch, kteří by jinak byli frustrovanými a deprivovanými, že nikoho vlivného nezajímají.
preza, , 16.2.2012 19:53:13
pane bože lidi mějte rozum-FIŠERA ani náhodou, to raději ten polojapončík..!!!!!!!!!!!!
Fischer během svého premiérování výrazně zprznil 2 věci., , 12.2.2012 12:46:12
A dodnes na ně tvrdě doplácíme.
1.DPH na naftu a benzín. Fischerova vláda ji zvedla tak, že od té doby máme nejdražší naftu ve střední Evropě.
2. Fotovoltaiku. Fischerova vláda měla a mohla zasáhnout včas a snížit výkupní ceny fotovoltaické elektřiny dříve než se z toho stala středoevropská bonanza pro velké investory kterým platíme jejich pohádkové zisky a budeme dalších 20 let platit vyššími cenami elektřiny pro domácnosti.
Fischer je katastrofa. Češi nemají paměť pokud ho znovu chtějí.
Re:Fischer během svého premiérování výrazně zprznil 2 věci., , 13.2.2012 19:36:02
Za to může neboštík Janota Eduard.
Zatím do voleb nevstoupili jiní kandidáti jen brontosauřští politici a , , 12.2.2012 11:29:32
jeden podnikatel. Vyčkejme, bude jich mnohem vice a ani Fischer ani Švejnar to nebudou!
Fischer....., , 12.2.2012 11:17:00
Který b.l.b.e.c. nám tu pořád předhazuje Švejnara jako prezidenta. Kdo to je ten chlap?
Re:Fischer....., , 17.4.2012 16:38:07
Bobošíková nikdy. To je Klaus v sukni. Otevřete oči. Nemůžeme si dovolit takové chyby.
Tak to se budu muset stydět, , 12.2.2012 9:24:57
Tak to se v budoucnu budu muset stydět za svou zemi, jestliže bude mít za prezidenta nějakého takového levičáckého klauna.
Re:Tak to se budu muset stydět, , 12.2.2012 9:40:08
Radši by jsi chtěl nějakou modrou zrůdu za prezidenta?
Lidi se asi zbláznili !, , 12.2.2012 7:37:50
Tak to snad NE! Ty volby budou velká fraška. Ostatně ty předchozí byly taky. Jistě v tomto státě máme lidi, kteří mají na to být prezidentem a reprezentovat nás. Nechci nějakého nějakého dementa nebo prounijního kejvala. Měla by to být silná osobnost jakou zatím bohužel nikdo nenavrhnul.
Volba presidenta?, , 12.2.2012 4:57:25
Toť fraška vžyť prezident je pouhá loutka.Zvolit jiného Nečase a Kalouska pak to bude snad výhra.Ti to zde táhnou a prezident? - ZBYTEČNOST!!!.
osobně, , 12.2.2012 0:18:19
bych upřednostnil Livii Klausovou, jenže ta se do toho asi nepohrne, takže než jednoho z těchto pánů, snad raději Dolly Buster.
Švejnar jako nezávislý kandidát, ale nechtějte, , 11.2.2012 22:39:39
mě rozesmát, Švejnar má blízko k jistému křídlu v rámci současné ČSSD a byl svého času - pokud se dobře pamatuji - i spolukandidátem této strany na prezidenta, navíc v dobách, kdy současně s tím kandidoval na prezidenta i za stranu zelených. Prostě přednášky na univerzitách v USA a Evropě už tolik nevynášejí a křeslo hradního pána by se v dobách nejistých šiklo. A pokud jde o Fischera, tak ten už se nyní v jednom rozhovoru netají, že se třese potěchou nad tím, jak mu Sobotka a Hašek nabídnou, aby kandidoval jako "nezávislý" kandidát za ČSSD a s její hlasitou podporou. Oba kandidáti tedy jsou přímo či nepřímo loutkami v rukách někoho jiného a je smutné, že někteří méně chápaví občané jim ještě dávají důvěru a své hlasy.
Re:Švejnar jako nezávislý kandidát, ale nechtějte, , 12.2.2012 12:46:41
Kdyby ten Fischer kandidoval za KSČ tak bych ho pokládal za charaktera. Jinak ne.
Světové korporace a banky potřebují komplice v dalších zemích!I u nás., , 11.2.2012 22:36:33
A my jim je zvolíme!Jan Fischer nebo Jan Švejnar, to je uplně totéž.Pro začátek bude uplně jedno odkud koupíme například bezpilotní letadla, z USA nebo z Izraele.Pak se uvidí,pokud na nákupy nebudeme mít, ochotně nám pujčí a jede se dál.
Ani jednoho za prezidenta nechci, , 11.2.2012 22:29:44
copak tu máme málo schopných českých lidí, kteří by tuto funkci dokázali zastat? proč nějakýho cizáka Švejnara podporujícího zájmy USA, kde taky žije? Proč žida Fischera? jedna volba horší než druhá. Tohle má být přímá volba? Volba, kde budou k dispozici nějaká jména předem vybraná a naservírovaná lidu? Kdo je známe? Co udělali pro tento stát a lid? Jak se veřejně dlouhodobě podíleli na práci pro náš lid? Co udělal Fischer, když byl ve dočasně ve vládě? Nic. Vůbec nic. Nemastný, neslaný. A o Švejnarovi ani nemluvím. O něm převážná část národa slyšela poprvé při minulých volbách, kdy ho nějaká strana začala prosazovat... takže žádná změna v ničem nebude, opět direktiva. A hlavně aby vyhovoval těm vládním zlodějům, že.....
Re:Ani jednoho za prezidenta nechci, , 11.2.2012 22:46:01
Máte pravdu.Jana Švejnara jsme tady viděli vždy když se nabízela možnost získat nějakou funkci, nějaký bidýlko.To nezískal, pochopitelně, tak se stáhnul ke svým chlebodárcum za oceán.A dlouho o něm nebylo vidu ani slechu.Člověk možná namítne kde byl Jan Švejnar v první polovině 90tých let, když jsme, předpokládám, potřebovali pomoc vzdělaných a schopných lidí v bank. sektoru?
Re:Ani jednoho za prezidenta nechci, , 11.2.2012 22:39:15
Jeden žid vadí,druhý nevadí.ODS nominuje žida Toppflera a vadit to nebude,naopak bude to přednost.
Re:Ani jednoho za prezidenta nechci, , 11.2.2012 22:37:53
On vam (nebo vasim oblibencum) nekdo brani kandidovat?
DŮLEŽITÁ BUDE FORMA PROPAGACE ! , , 11.2.2012 22:24:16
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání ovládá média a pokud nepřipustí širší diskuze, tak budou ve výhodě "straničtí" kandidáti (nebo ti kteří budou mít jejich podporu). Rovněž v televizi je řada lidí, kteří pracují prakticky na objednávku Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
PRŮZKUMY NA OBJEDNÁVKU JSOU NEVĚROHODNÉ, , 11.2.2012 22:21:53
TENTO JE ZROVNA TAKOVÝ.VĚŘÍM JIRKOVI DIENSTBIROVI.
Průzkumníci v Čechách, , 11.2.2012 22:17:57
Poznámka ŠOK: I když jednatelem "Střediska analýz a empirických průzkumů" SANEP je třicetisedmiletý Oldřich Zajíc, je tato firma stoprocentní cerou firmy Play Net a.s. (dříve SEKIGAHARA, a.s. ), vlastněná stoprocentně bývalým partnerem Tomáše Chrenka, podnikatelem a golfistou Janem Fulínem, vlastníkem firmy Astro Capital a bývalým vlastníkem nyní zaniklé Parlamentní televize 24cz (Play Media, dříve Region Media s.r.o. ), jejíž většinu prodal podnikateli v realitách Miloši Červenkovi. Fulín je též přededa představenstva Espanta a.s. (100 procentní majitel Region Media). Fulínovi patří internetový life-style magazín pro muže Best4man.cz a Play TV. Fulín vlastní i server Prvnízprávy.cz prostřednictvím a.s. Play Net) a reklamní a produkční agenturu AGES plus. Astro Capital zajišťuje mj. on-line streaming ze zasedání Zastupitelstva MČ Praha 5, kde je starostou mediálně slavný JUDr. Milan Jančík MBA (ODS) a spoluprauje s finančním serverem Kurzy.cz , kterému zajišťuje obsah rubrik o bydlení a marketingu a médiích. Fulín byl i člen představenstva AB Barrandov a.s. a místopředseda předtavenstva Barrandov Studio a.s. Působí i jako prezident Royal Diplomatic Club . SANEP není ani členem profesního sdružení SIMAR, které od svých členů vyžaduje elementární dodržování etického kodexu. S Fulínem ve firmě SANEP spolupracuje Otakar Křepinský, který figuruje v několika firmách v likvidaci (Florencie a.s. , Sanatorium Florencie a. s. , Helvetia Credit, a.s. ) Dceřinnou firmou Astro Capital je DB Invest s.r.o., která staví byty a rodinné domy "v atraktivních lokalitách". Zajímavé portfolio...
Re:Průzkumníci v Čechách, , 11.2.2012 22:26:45
SC je další pražská agentura na objednávku,která dělá "průzkumy" v sídle ODS.Nedůvěryhodné.
Re:Průzkumníci v Čechách = podplacení, , 12.2.2012 1:11:17
Jak slyším nebo čtu slovo průzkum, zvedne se mi žaludek. Vůbec mně nezajímají nějaké stupidní podplacené průzkumy, které jsou tady jenom od toho, aby manipulovali s míněním a vymývaly lidem mozky.
ROZHODNE SE MEZI FISCHEREM NEBO BABIŠEM, , 11.2.2012 22:16:04
PRAVIČÁK CIZÁK ŠVEJNAR JE BEZ ŠANCE.
Schwarzenberg zve, , 11.2.2012 22:13:54
milion Židů z Izraele do Čech./článek Bartoše na Prvních zprávách/ Fišer jim asi bude dělat prezidenta.
Ani jedno není dobdobře !!!, , 11.2.2012 22:13:20
To je průzkum na objednávku co naservíroval Blesk a Ahoj.
vyjadrenie Jána Slotu ke Švajnarovi :, , 11.2.2012 22:03:38
http://www.youtube.com/watch?v=5HEPeVc6FW4
Už je na čase, , 11.2.2012 21:55:59
Pěkně nás natírají na modrobílo, pěkně.Je na čase jim konečně "zatnout žílu".Toho " bohdá nebude!"
vyjadrenie Jána Slotu ke Švajnarovi :, , 11.2.2012 21:53:28
http://www.youtube.com/watch?v=5HEPeVc6FW4
Re:vyjadrenie Jána Slotu ke Švajnarovi :, , 17.4.2012 16:36:01
Kolik měl v sobě Slota piv a rumu? Nebo žinčice nebo čeho.
Výsledky průzkumu tak renomované společnosti lze bez nadsázky nazvat šíření poplašné zprávy., , 11.2.2012 21:53:02
Pché průzkum tak naobjednávku, , 11.2.2012 21:48:47
Média naservírují a lidi pak berou, co uvidí na stole. Já bych se raději zašel podívat do kuchyně.
Koukám,, , 11.2.2012 21:48:19
že v Tel Avivu již rozhodli a mají jasno, kdo bude prezidentem jejich kolonie ČEZKA...
Jak Švejnar, tak i Fischer chtějí zlepšit, , 11.2.2012 21:47:33
a utužit vztahy s Bruselem, ve kterém vidí spásu naší ekonomiky. Nejvtipnější na tom však je, že ač se oba považují za bystré ekonomy a v tomto směru se nápadně podobají současnému obyvateli Pražského hradu, nepostřehli nebo nechtějí postřehnout ten fakt, že samotné země EU se snaží v pudu sebezáchovy obchod a další aktivity přesunout mimo rámec tohoto prostoru, prostě tam, kde je ještě nějaká naděje, že za své zboží a služby dostanou zaplaceno, i kdyby tam třebas vládnul nějaký neoblíbený diktátor. To bezpáteřnímu Fischerovi a evropskými univerzitami degenerovanému Švejnarovi asi ani dojít nemůže, takže jediným jejich krédem je, aby oproti současnému stavu byla zas Česká republika jen hodným a poslušným členem EU a poslíčkem, který tím pádem čeká, co mu zas upadne ze stolu a hostiny starých západoevropských zemí.
Zle matičko, zle, prodloužená ruka Bruselu v, , 11.2.2012 21:39:54
Švejnarovi a Fischerovi zde.
Pokud by byl president jeden z těch zmrdu,tak si tento narod nezaslouží nic jineho než pořadnou kopačku do tlamy!, , 11.2.2012 21:39:26
Český prezident se určuje v USA a Izraeli a kdo to neví, tak je trubka., , 11.2.2012 21:26:29
Ba i paní se ztrápeným xichtem pohřební plačky by ráda prezidentovala, aby v ČB viděli., , 11.2.2012 21:23:38
Na Klauze nikdo mít nebude, ten byl svůj.
Re:Ba i paní se ztrápeným xichtem pohřební plačky by ráda prezidentovala, aby v ČB viděli., , 11.2.2012 21:41:34
http://vtipy.netroof.eu/item/6673/klausuv-novorocni-quotprojevquot/
A proč ne hned rabín Sidon? Ten si aspoň na nic nehraje., , 11.2.2012 21:21:25
Z USA sem přivezou Švejnara a vnutí ho gojímům jako Ježíše spasitele za pomoci jarmulkobedny a Bakalonovin. A gojímové budou nadšením řvát, stejně jako u ožraly Vaška Chrchly. A kdyby tak se Švejnarem nevyšel, je připravený soudruh Fischer a další v řadě. Je jasné, že prezidentem musí být Bohem vyvolený - vždyť gojímové (jak je psáno) mají rozum dobytka.
Re:A proč ne hned rabín Sidon? Ten si aspoň na nic nehraje., , 11.2.2012 21:27:59
Velká pravda, Aničko !!!! Nezkusíme to ale změnit ???!!!!

