3.2.2012 14:13 - Projev na 33. schůzi Poslanecké sněmovny dne 3. 2. 2012
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Vrchol všeho: soudruh Grebeniček si dovolí citovat kardinála Tomáška!, , 4.2.2012 13:38:35
"V této důležité hodině zápasu za pravdu a spravedlnost v našich zemích jsem já i katolická církev na straně národa" Nevím, kde byl Grebeniček, když pan kardinál tato slova pronesl, já jsem byl v katedrále. Přesto by mohl vědět lépe než já, že právě i tohoto kardinála hlídali komunisté tak, že nesměl projít ani těch pár kroků ze své rezidence, která mu byla vězením, do katedrály. To proto, aby se snad cestou nemohl bavit s "pracujícím lidem"......
Ovečky drobečky, , 4.2.2012 13:35:42
Církev byla sloupem státního zřízení. Dodávala mu ideologii. Měla tedy plnou podporu tohoto státu i šlechty. Vysoké úřady v církvi byly vyhrazeny pro šlechtu. Čili majetku se tam dostalo dost. Po Tolerančním patentu, když v Čechách a na Moravě mohly působit evangelické církve augsburské a helvetské konfese, měly modlitebny vždy někde za vesnicí a bez věže a poplatky za úkony, vybrané od věřících, tedy štolu, museli odvádět katolickému faráři. Vzor lásky a tolerance! V dnešní době církev oporou státu není. Stojí na okraji, do kostelů chodí zlomek obyvatelstva. Z nich nic moc církev nedostane, proto to musí sebrat jinde. Nejde o žádné vracení ukradeného. Pod pojmem restituce se mění dějiny. Kdo všechno přišel o majetek v důsledku historickým událostí a válek? Vrací se všem lidem něco? Ne, jen vyvoleným a k tomu vždy slouží jednoduché a docela hloupé zdůvodnění pro lid.
Re:Zlomek obyvatelstva?, , 4.2.2012 13:44:10
V loňském sčítání lidu se 1,08 milionu lidí přihlásilo ke katolické církvi. Další na tuto otázku nereagovala, protože odpověď byla dobrovolná. Připomínám, že i věřící platí daně. Přispívají tedy na svou církev dvakrát. Přímo, i skrze daně...
Organizace a křivdy, , 4.2.2012 13:32:59
Církevní majetek je velký problém. 1. Především je nutno zvážit, zda není katolická církev mezinárodní zločinecká organizace. U nás se uvažuje o zákazu komunistické strany. Ovšem katolická církev má na svědomí podstatně více zabitých "pro víru" než má komunistická strana pro "svou ideologii". Jenom v Americe jsou to desítky milionů zabitých indiánů, kteří odmítli se nechat pokřtít. 2. Otázka konfiskací majetků jiných církví. Zejména v době pobělohorské. Takové zisky majetku jsou vždy problematické, obávám se, že i v křesťanské ideologii "o lásce k bližním svým". 3. Katolická církev shromažďovala majetek v době, kdy ostatní církve byly zakázány. Obdobu vidíme v hromadění majetku KSČ v době, kdy jiné politické strany byly zakázány. V obou případech se jedná o neseriózní jednání. 4. Po roce 1918 se jediná církev u nás rozdělila do více církví. Tvrzení Katolické církve, že to jsou odpadlíci nemající nárok na nic, není ničím podloženo. Na příklad moje matka svým zlatem přispívala na dostavbu chrámu sv. Víta, i když byla v církvi československé. Nebyla sama. Jak budou vráceny dary nekatolíků, na dostavby katolických kostelů?? Nevidím tedy žádný seriózní podklad, podle kterého bychom mohli odhadnout skutečně seriózně nabitý majetek katolické církve. Odhady, podle kterých bychom měli katolické církvi vrátit částku vypočítanou Topolánkovou vládou mi připadá nejméně desetkrát přehnaná. Mohu se však mýlit, nejsem odborník.
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát., , 4.2.2012 12:37:39
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
Kde je majetek státu a blahobyt za jeho rozprodej,ILUZE REALITA JE,ŽE VŠE MÁTE NA DLUH!, , 4.2.2012 11:34:09
DLUH DOMÁCNOSTI KE KONCI ROKU 2011-BILION 200 MILIARD DALŠÍ DLUH STÁTU-BILION 500 MILIARD DALŠÍ DLUH ŽIVNOSTNIKU U BANK 980 MILIARD POKUD BYCHOM MĚLY VŠE VRÁTIT TAK I TEN NEJVĚTŠÍ IDIOT ZJISTI,ŽE KAPITALISMUS JE JEN ŽIVOT NA DLUH A DLUHEM JSOU OVLÁDÁNÍ LIDĚ,TEN KDO MĚ TED NAŘKNE ŽE JSEM IDIOT SNAD NEUMÍ POČÍTAT NEBO JE JEDEN Z TĚCH CO MANIPULUJE S LIDMI JELIKOŽ PARAZITUJE NA TOMTO REŽIMU! KDY LIDI PROCITNOU A ZJISTÍ,ŽE DLUH JE VYTVÁŘEN UMĚLE ABY ZOTROČIL LID A ZAMĚSTNAL HO NATOLIK ABY NEMĚL ČAS PŘEMÝŠLET. ČIM DÁL VÍC ČASU TRÁVÍ LIDE V PRÁCI VE VÝSLEDKU JSOU NATOM VŠAK HUŘE A NEMAJ ANI NA TO NEJDULEŽITĚJŠÍ! ¨DĚTI SE VYCHOVAVAJÍ TAK ,ŽE SE JIM OD MALIČKA VŠTĚPUJE,ŽE MUSÍ BYT NEUSPĚŠNĚJŠÍ,VYDĚLÁVAT CO NEJVÍC PENĚZ JINAK NEJSOU NIC!!! VYSLEDEK TETO ZLOČINECKÉ PROPAGANDY JE TEN,ŽE ZA MINULÝ ROK SPÁCHALO SEBEVRAŽDU 200 DĚTÍ DALŠÍCH 2000 SE O NÍ POKUSILO O DOSPĚLÝCH SE KORPORATOKRATICKÁ MEDIA RADĚJI NEZMINUJÍ! Z DĚTÍ ROSTOU DEMENTI BEZ SEBEREALIZACE NAPROGRAMOVÁNÍ HNÁT SE ZA PENĚZI,MÁŠ NÁPAD NEPŘEMÝŠLEJ TO TĚ NEUŽIVÍ,ŘID SE TIM CO TI ŘÍKÁ PROPAGANDA NA NIC JINEHO NEMYSLI TO SE NÁM TOTIŽ NEHODI! TOTO TADY CHCETE NECHAT SVÝM DĚTEM,PROSIM PŘEMÝŠLEJTE UŽ! HRA PRO BLBCE NA LEVICI A PRAVICI,JE TO JEN PRO IDIOTY ABY JE NECHALY ŽIT V ILUZI ŽE JE DEMOKRACIE A MAJÍ VOLBU,ALE V REALU JE TO TAK,ŽE LEVICE A PRAVICE JE JEDNA PAKÁŽ PRACUJÍCÍ SPOLU A PROTI LIDU!
Re:Kde je majetek státu a blahobyt za jeho rozprodej,ILUZE REALITA JE,ŽE VŠE MÁTE NA DLUH!, , 4.2.2012 11:55:58
Pravda, Pravda, nic víc k tomu nelze dodat. Snda jen k zárečné větě o levici a pravici. Zde v tomto územním útvaru neexistuje levice a pravice. Skutečná levice je mimo mísu a ostatní strany zmutovaly na rádobypravici, založenou postkomunistickými a svazáckými karieristy. Pořádek v této zemi nastane, až budou všichni současní zejména ODSáci a TOPáci v teplácích. samo od sebe k tomu nedojde. Břemeno změny tak zůstává opět na lidech. Lidé jsou zatím nečinní.
Reformy a restituce po listopadu 1989!, , 4.2.2012 11:27:08
Pod rouškou reforem a privatizace dosáhl ODSák Klaus přerozdělení majetku ze státu na určitou skupinu lidí. Tento sebestředný a ješitný jedinec vychoval své nástupce. Tito lidé celých 22 let zcizovali majetek, státní, obecní i soukromý. Ano čtete dobře. Zcizovali i majetek soukromý. Toto tvrzení je podložené fakty.Je mnoho restituentů, kteří díky průtahům zainteresovaných úředníků Pozemkového fondu České republiky své restituční nároky přenechali za zlomek skutečné ceny různým překupníkům, kteří tyto restituční nároky dokonale zpeněžili. Nyní je na místě, připomenout si fakta. Po roce 1989 se osvědčila a doslova zakořenila primitivní rétorika postkomunistů a svazáků, rádoby pravicových politiků, která je založena na primitivním tvrzení, že za všechno mohou komunisté. Tento slogan těmto parazitům dobře sloužil celých 10 let. Celá 90 tá léta jim stačilo tvrzení, že za všechno mohou komunisté. Od roku 2000 až do současnosti začali užívat žvásty, že za současný stav mohou socani a komunisté a socialistické vlády. Dnes dokonce tvrdí, že socky projedli stát. Nyní trochu faktů. Když vládla vláda Klause přemísťovali se za hubičku podniky jeden po druhém do rukou jistých skupin a na tyto transakce byly použity peníze ze státních bank, které se samozřejmě nevrátily. Později za vlády socana Zemana byly tyto peníze do bank napumpovány z daní nás poplatníků. Tehdy začal vznikat dluh tohoto státu. Založeno na tento dluh však nebylo ani Zemanem, ani socany ani komunisty. Tento dluh má na svědomí ekonom všech ekonomů. Tragédie však pokračuje. Lidé řekli dost a tak se k moci na vládní úrovni dostala poprvé Socdem. Jenže co se nestalo. Nic menšího než to, že neměla většinu a tak vládla s požehnáním ODS. Dalo by se říci, že vládla na základě kompromisu. Tento kompromis zapříčinl to, že byly rozděleny sféry vlivu. Socdem vládla na vládní úrovni ODS měla posty náměstků. Tedy zůstal ji nemalý vliv. Kradlo se dál. Při druhém vládnutí socanů, Špidlova vláda, byl u toho i Kalousek, socani opět neměli většinu a tak byla složena koalice, která opět prosazovala kompromisní řešení. Opět se krást nepřestalo. Při vzniku krajů došlo k velice zajímavé situaci. Když zemi vládli socani tak na krajích vládla ODS. Co se nestalo. Někteří socani se napakovali shora, např. Stáník Grossů a nebyl jediný. ODSáci se pakovali na krajích. Např. pan Bendl.Když vládl středním Čechám zařídil rozprodání nemocnic hluboko pod cenou. Tento hošík nebyl dán do tepláků a nyní je ministrem zemědělství. Co dělá pro zemědělce? Nic. Předmětem jeho zájmu se stal Budvar. Jeden z posledních prosperujících podniků v majetku státu a tedy jeden z polsledních jistých příjmů státu. To se děje v době kdy lid této země je donekonečna strašen Řeckem a je poukazováno na vlády socanů. Děje se to v době, kdy jsou lidem zvyšovány daně, jsou zdražovány veškeré náklady na život, včetně potravin.Děje se to v době, kdy jsou pracující přesvědčováni o tom, že je nutné jim snížit platy protože je krize a státu hrozí bankrot. Shrneme-li dosud popsané, vyplývá z toho jediné. Od roku 1989 neuplynul jediný rok, aby ODSáci nenastrčili své prsty do zlodějny. Celá léta měli příležitosti. Když byli ve vládě, privatizovali na úrovni státu, samozřejmě nevýhodně pro stát. Když byli ODSáci na krajích privatizovali zase majeteky krajů. Je pravdou, že se najdou i socané, kteří takto kradli, ale je jich méně, ale podstatné je to, že někteří nepoctiví socani skončili v teplácích. ODSák žádný. Nyní se ODSáci rozdělili na ODS původní a TOP 09, kterou založili odpadlíci z ODS s odpadlíky z KDU ČSL a některýh jiných stran. Mají to ve svém názvu. To, že ODS znamená O=obereme D= dokonale S= spoluobčany snad každý ví. Málo lidí ví, že zkratka TOP 09 znamená. T = turisté a O = odpadlíci P= partají 09 = roku 2009. Obojí svědčí o morální kvalitě členů těchto stran. Proto je až úsměvné, když tito lidé mají tu drzost okřikovat lidi, kteří s nimi nesouhlasí. A tak tito všichni postkomunisté, kteří se nazývají českou pravicí škodí stále této zemi. Škodí a pod rouškou přetrvávajících reforem zcizují majetek občanů, státu i krajů. Co po nich zbylo. Podniky? Nejsou naše a tak není mnoho podniků, které jsou přínosem pro statní pokladnu. Banky? Nejsou naše a tak jejich majetek ve většině případů je daněn, ale ne naším státem. Zdravotnictví, nemocnice? Již je z větší části dokončen totální převod tohoto majetku do rukou jistých osob. Co zbylo? Penze? Na těch se také pracuje a brzy budou lidé povinní platit své peníze do něčích rukou. Církevní majetek je jen další záminkou jak stát připravit o majetek. Odstranění křivd? Pokud porovnáme přístup těchto politiků od roku 1989 do současné doby zjistíme, že odstranění křivd je jenom jakási záminka. Byli snad odstraněny křivdy spáchané na mnoha občanech? Jistě , že nebyly. Mnoho lidí se nikdy nedočkalo odškodnění a jejich mejetek tak skončil ve zcela jiných rukách. Bohužel lidé vědí kdo je Nečas, Bendl, Kalousek, Klaus, Korte a další. Lidé vědí, že všichni jmenovaní dělali karieru za KSČ a dělají karieru nyní. Lidé vědí, že všichni tito dobráci by v normální společnosti skončili v teplácích. To vše lidé vědí. Jenže lidé mlčí, jsou neteční a stále mnoho lidí věří lžím, že za vše mohou komunisté. Lidé nejsou schopni pochopit jednu věc. Zde není demokracie, ale vládnou bývalí komunisté, svazáci a kolaboranti, vládnou ti nejhorší, které tehdejší doba vychovala. Plno křiklounů stále jako kolovrat dokola točí jedno vlákno o komunistech a zlém Grebeníčkovi. Dobře vynechme Grebeníčka a komunisty. Jsou další lidé, kteří upozorňují na zločiny polistopadových politiků,ti lidé nejsou komunisté a jsou také okřikováni a zesměšňováni. Jak je to možné, je to snad v zájmu demokracie nebo je to v zájmu dobytků v politice. Dobytek nechť mi promine, že jsem jej urazil. Není náhodou již konečně čas začít ignorovat bláboly o Grebeníčkovi a komunistech. Mluvme my lidé. Pokud nám vadí zlodějny tak si nenechme podsouvat, že jsme závistiví, že jsme komouši, socky a líní. Lidé by měli dát jasně najevo, že trestat aroganci, podvody, lži a zlodějny není komoušské, ale je to nutné a slušné. Slušnost musí mít v tomto státě zase většinu. Toho však nebude dokud zde bude vládnout tento odpad lidské společnosti.
Když restituce, tak by jim měli vrátit majetky, které měl stát v držení do r.89., , 4.2.2012 11:09:35
Jenomže oni dnes už ty majetky nemají, spousta je rozkradena. Jak k tomu přijdou lidé aby je vláda zatěžovala dalšími dluhy. Já jako občan jsem neviděl ani korunu z církevního majetku.
kam s ním, , 4.2.2012 11:00:13
pořád se meme jen o restituci majetku,navrácení ukradeného atd.Zamyslel se někdo nad tím kam poté katolická církev restituovaný majetek převede,že se vlastníkem v konečné fázi stane Vatikán?Je někdo kdo mi toto podezření vyvrátí.
Ať to klidně dají k soudu, budou-li mít odvahu, , 4.2.2012 10:51:09
Díky zákonům z roku 1991 má církev od roku 1992 právo vlastnit majetek jak každý jiný soukromý vlastník. Před rokem 1991, resp. 1992 však žádný soukromý majetek nevlastnila. Její vlastnictví bylo omezeno a majetek měl veřejnoprávní status. Rozpor mezi charakterem vlastnictví před rokem 1992 a po roce 1991 vylučuje jakékoli restituce (=obnovení původního stavu). To, na čem se korupcí prolezlá vláda s preláty dohodla, nejsou restituce, nýbrž dar. A pro tak rozsáhlý dar není důvod. Možná osobní zainteresovanost politiků a jejich loutkovodičů v pozadí by měla být předmětem zájmu policie a prokuratury.
Pane Grebeníčku, , 4.2.2012 10:26:45
Měl jste rovnou říct, církevní prostituce,tak by to bylo jasné.
vládní zloději vyberou na důchody o 9 miliard více,než vyplatí důchodcům, , 4.2.2012 10:18:20
kam mizí těch 9 miliard?
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj?, , 4.2.2012 9:57:46
KAM zmizely Příjmy ROZPOČTU ? a proč tu mají bohatí daňový ráj?
230 mld ročně ztráta příjmů rozpočtu čr snižováním daní a pojistného korporacím , mafii a vysokopříjmovým pouze za 3 roky deformy ......= PRAVICE o tyto peníze okradla rozpočet ČR
http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related
-----------------------------------------------------------------------------------------------
podle odhadů TI v systémové korupci jen na předražených státních zakázkách modrobolševici rozkradou 100-200 mld korun ročně (knettig,drobil,venclík,Lto..)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
v šedé ekonomice zcela podporované vládou korupční vládou modrobolševiků ukradnou ročně za 300 mld korun
-------------------------------------------------------
takže ke stamiliardovým přebytkům státního rozpočtu stačí rozbít mafiánské struktury modrobolševiků v justici,policii,masmediích ,zavést demokracii a za korupci je trestat + vrátit daně korporacím a vysokopříjmových na úroveň roku prosperity 2006
Volte komunisty, zbavte se vládních parazitů, , 4.2.2012 9:30:48
zbavte se vládních zlodějů
Ods=top=vv=kdu=zel není jen zločinecká organizace, je to klasický komplet organizovaný zločin, , 4.2.2012 9:11:41
Ods=top=vv=kdu=zel není jen zločinecká organizace, je to klasický komplet organizovaný zločin který sám diktátorsky řídí masmedia , justici a policii a zakládá si své vlastní mafiánské odnože
kolik desítek nových daní a zvýšených poplatků zavede korupční mafiánská pravice příští rok, , 4.2.2012 8:53:24
kolik desítek nových daní a zvýšených poplatků zavede korupční mafiánská pravice příští rok ?
je tu Nový rok a jako každý rok nové a vyšší daně modrobolševické korupční vlády zločinců ..
máme co slavit , pravice rekordně zadlužuje, korumpuje,a ještě zvyšuje daně občanům
vyšší DPH zdraží léky,knihy,všechno, vyšší daň za uhlí , zvýšení ceny dálničních známek, umožnění obcím zvyšování daně z nemovitosti, zvýšení daní z odvozu odpadků o 100 %, zvýšení soudních poplatků o 100%, zrušeny doplatky VZP na léky na 105 typů nemocí ,nové daně za plomby ,zvýšení daně za pobyt v nemocnici,nové daně za sádry, chystané školné na VŠ ,zvýšené poplatky za školky, zrušení slev u ČD pro důchodce, zvýšení ceny režijní jízdenky o 1000% do roku 2014, zvýšení ceny zápisu do katastru nemovitostí o 100% ,vyšší daně za tabák .........................
a tohle zvyšování daní a zavádění nových daní tu předvádí korupční zločinecká vláda modrobolševiků každý rok ,každý rok rekordně rozkrádá státní rozpočet a sekárekordní dluhy ....takže s radostí do chudoby s modrobolševickou mafií zlodějů a kolik stamiliard rozkrade pravice příští rok?
Slovensko ,ČR celý východní blok nejsou demokracie ,ale fašistické diktatury mafiánské špíny oligarchie, , 4.2.2012 8:49:33
Slovensko ,ČR celý východní blok nejsou demokracie ,ale fašistické diktatury mafiánské špíny oligarchie
modrá Slovenská STB ,justice i policie i masmedia =DIKTATURA mafie
Dva roky -Gorile- nikdo nevěřil, teď jsou všichni v šoku
Dokument popisuje, jak se dělily stovky milionů z privatizace strategických podniků na setkáních představitelů finanční skupiny Penta s politiky napojenými na expremiéra Mikuláše Dzurindu.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/160969-dva-roky-gorile-nikdo-neveril-ted-jsou-vsichni-v-soku/
mafiánská diktatura na Slovensku i v ČR
Křivdy na církvi ?, , 4.2.2012 8:42:37
Jsem přesvědčen, že p. Grebeníček měl pravdu, mluvil přece
naprosto seriózně. Můj názor je, že církevní restituce
řešené v současné době jsou dobře vymyšlený tunel. Miliardy,
co stát církvím zaplatí nebo převede je DAR ! Dosavadní
formy tunelů už jsou prohlédnutelné a známé, vláda musí
tedy vymyslet něco nového, co lidé ještě neznají, takže
pod oficiálním názvem restituce se skrývá tunel, který nemá
obdoby ! Reakce poslance Husáka byla sprostá a urážlivá.
Kolik poslanců má rodiče nebo prarodiče zatížené minulostí
a přece si někdo nevzpomene jim to připomínat, protože i
kdyby bylo pravdou (a já jsem přesvědčen, že to pravdou není), že táta Miroslava Alois mučil při výsleších, jakou
to má spojitost s vystoupením p. Grebeníčka ve sněmovně k
církevním restitucím. To mi připadá, že p. Husák nevěděl
kudy kam a ve zlosti se necítil a tak se snížil k ubohosti vyčítat činy rodičů. Veškerá obvinění p. Aloise
Grebeníčka ztrácejí na věrohodnosti u tím, že někteří bývalí
vyslýchaní tvrdí, že byli p. Aloisem G. týráni ještě v roce
1953, ale to už p. Alois G. byl dávno mimo službu ve věznici,(od r. 1951) Když někteří tak totálně zkreslí ne datumy,ale roky, vypovídá to o lži. Jak potom věřit ostatním
obviněním p. Aloise G. ? Nejsmutnější na tom všem je, že
tento dar, budeme muset zaplatit všichni i nemluvňana
a senioři a to v době, kdy ekonomická situace v republice
je na dně. Který iniciátor těchto "restitucí" si chce církev
zavázat ? Strana, nebo konkrétní osoby ? Jak ubohé !
a po církevní krádeži bude následovat VYPLÁCENÍ MAJETKU SUDETSKÝM NĚMCŮM ! :-), , 4.2.2012 8:29:40
a ten sudeťácký majetek, který jim nepatří, bude taky několikanásobně předražen, aby politici měli co největší modrý vejvar! :-))))))))))))) Pokud jsou Češi blbí, že si dají od modrých politiků rozkrást republiku, budoucnost příštích generací, NIC JIM NEPOMŮŽE! :-))))
Církevní restituce, , 4.2.2012 8:10:59
Nejsem člen KSČM, nejsem jejich volič, nejsem přínivcem metod, keré po r. 48 v našem státě KSČ užívala / nejhorší je, že si to vše pamatuji/,ale....zdá se mi, že projev pana Grebeníčka je vyvážený a pravdivý. Jistě je jich mnoho, kteří se mnou nesouhlasí - pak by ale bylo třeba, aby k nim
svou milou torturou promluvil pan Bobling, šumperský kat,ta mrcha ze Žerotína a pan olomoucký biskup. Pak teprve bychom viděli, nakolik to kritici myslí vážně nebo nakolik je jejich vystoupení moderní. Jinak jsou to jenom žvásty a žvásty.
Re:Volte komunisty, zbavte se vládních parazitů..., , 4.2.2012 8:13:29
je to tak,volím komunisty. na parazity je repelent,na zlodějskou vládu jsou komunisti jako ten repelent
CÍRKVI NIC NEVRACET, , 4.2.2012 7:17:42
církev po staletí vraždila,upalovala a kradla lidem majetky
Grebeníček: Církevní restituce?, , 4.2.2012 6:43:21
A kdo je pro restituci, dostane baštonádu...
Ateismus-nedovzdělanost, , 4.2.2012 1:31:45
Mašínové konejte a zbavte tento národ od rudých,modrých,oranžových sviní.Až potom se ten malý zbytek bude moci vrátit do Evropy.Většinu diskusních přízpevků, včetně Grebeníčkova zvratku, psali ubožáci.Bohužel.
Re:Ateismus-nedovzdělanost - blbost , , 4.2.2012 8:31:25
vrazi Mašínové okrádali a vraždili pouze náhodné oběti. Jako manželé Stodolovi, apod... Takových zlodějů a vrahů máme i dnes přehršel...
Církevní restituce bude chtít Schwarzenberg a jeho klika,, , 3.2.2012 23:21:17
protože s nima dojde k prolomení Benešových dekretů a tím pádem i on se dostane k zabaveným majetkům svého otčíma.
A jinak - s. Grebeníček má pravdu v tom, co píše o církvích. Takhle se jasně projevují, jde jim o duši nebo o jimi! nakradené majetky, které chtějí znovu? Církev vůbec je zlo na zemi. Církev není Bůh. Církev říká - jsme zástupci Boha - ale copak on nějaké černoprdelníky ustanovil svým zástupcem? Ne! Oni se tak sami ve své skromnosti povýšili. Bůh, pravda, je v každém z nás. Na to nepotřebujeme kostely ani církev. Sami v sobě máme všechnu moudrost, sílu a pravdu.
Pravé křesťanství - to původní - vedlo své učení jinak - poznáním dospěj k víře. Tj. zkušeností. Církev to dělá naopak, víru nařizuje.
Kdo nas chce prodat a otevrel zas restiruce cirkve,kdo ?,komousi nas chrani...,zem,i lid..., , 3.2.2012 23:05:34
Komousi maji prehled,haji zajmy a klid v zemi..Kdo vubec nacal restituce cirkvim,kdo chce poskodit stat,lidi ? Stat kostely apod.opravoval z dani lidi a najednou vse ma mit cirkev.Drivejsi majitele,i zamestnanci cirkvi davno vymreli a nevim,proc by jini meli majetek mit,kdyz kostely apod.by melo patrit vsemu lidu...Nejde zas o oblbnuti lidu,aby se otevrela znovu otazka Benesovych dekretu ?.je vse nejake podezrele,ze byl klid,nez si nekdo zacal s restituci cirkvi,kdo asi,se o to postaral,kdo nas chce zas prodat?...
CENZŮRA STÁLE JE VYBRANÝ ČLÁNEK., , 3.2.2012 22:47:33
21 let poté: Všem jásačům (cenzurováno Českou televizí)
Za bolševika byla nesvoboda. Byli jsme nadšeni i dojati, když jsme
zvonili klíči. Nevěděli jsme, co nás čeká. Bolševik nás čtyřicet let strašil kapitalismem. Dneska
vidíme, že měl pravdu.
(koluje internetem)
Česká televize, její cenzurní oddělení krycím názvem Divácké centrum mi opět vymazalo příspěvek se závadným
obsahem. Tady je:
Všem jásačům, kteří jsou u vytržení z toho, jak jsme to natřeli nedemokratickému systému, jak jsme se konečně
vymanili z totality, jak si konečně vládneme sami, jak je teď vše dokonalé a jak tedy konečně už máme, co jsme
chtěli, specielně panu Běhounkovi, Edanovi, Martinovi i Josefovi (ti nejvíce jásali na diskusi Retrománie) vzkazuji
toto:
Zkuste si představit, nebo ještě lépe konkrétně zjistit, jak bydlí a z čeho žijí např. Milouš Jakeš, nebo Lubomír
Štrougal. A to byli nějací prominenti režimu, který nás všechny utiskoval. To byli nějací totalitní hlavouni. Uzurpátoři.
Zjistěte si, jak si ve svých funkcích pomohli.
Potom si zjistěte, jak bydlí a z čeho žije Stanislav Gross, Aleš Řebíček, bývalý ministr dopravy, Marek Dalík, kam
jezdí na dovolenou Mirek Topolánek a další.
Nedávno toto učinil český bulvární tisk. Uveřejnil, jak žijí bývalí prominenti. Zjistil např., že Milouš Jakeš žije v
domku, který spoluvlastní se svým bratrem, žije z důchodu a tento tisk dále škodolibě uvedl, že jeho sousedé jej
často vídají v místním řeznictví, kde vždy nakupuje nejlevnější druhy masa. Např bůček a nožičky. Žužla. Tak dlouho
byl ve funkci a takto mizerně se zabezpečil na důchod. To Gross je jinčí kabrňák. Tento mašinfíra může ve svém
bytě na Floridě dělat na všechny dlouhý nos a snídat kaviár. Ale byl to sociální demokrat. A myslel to upřímně. Nebo
Řebíček může své nemovitosti v zahraničí střídat podle ročních období. Dalík s Topolánkem jistě budou mít ve své
vile v Toskánsku jistě též vystaráno.
Dále s představte toto: Za bolševika byla totalita, ale byly i velice schopné podniky, které uměly světové výrobky:
Tatra (suverénně vyhrávala Dakar), Škodovka, Poldi, která uměla takové materiály, že jsme vyráběli vlastní
endoprotézy, Plzeňský pivovar, křišťálové sklo, české, to byl pojem a další.
Vyřídili jsme si to s bolševikama, konečně jsme si svobodně vydechli a novodobý stát za dvacet let toto všechno
rozprodal. Stát rozprodal i ty školky, a kulturní domy, které si lidi stavěli v akci „Z“. Tedy zadarmo. Pro sebe. Stát
dokonce rozprodal a nadále prodává byty, které si lidi šedesát let i více let vlastními náklady zvelebovali (stát do
nich nedal nic) v domnění, že tak činí pro sebe a pro své děti. Stát prodal i úspory lidí, když prodal banky.
Za to všechno stát získal obrovské miliardy navíc, neboť kromě toho po celou dobu vybíral daně, sociální a zdravotní
pojištění, jako každý jiný kapitalistický stát, pro který jsou daně jediným příjmem.
Zkuste si položit uvedené vedle sebe, a zkuste odpovědět na otázku: „Kde všechny ty miliardy jsou?“
Kde jsou, když po dvaceti letech třeskuté svobody máme státní rozpočet v hlubokém deficitu. V takovém deficitu, že
musíme omezovat výdaje a utahovat opasky. Pak si znovu projděte Janotův balíček a zamyslete se, komu je
utahováno: Vyšší DPH – nejvíce pocítí rodiny s dětmi a důchodci. I ti musí denně jíst. Zmrazení důchodů současně
s výrazným nárůstem nájemného. Obojí se bere i platí každý měsíc. Cílenou skupinu netřeba označovat. Omezení
sociálních příspěvků. Mateřská, nemocenská, podpora v nezaměstnanosti, sociální dávky. Grosse, Řebíčka, Dalíka,
Topolánka se nedotknou. Poplatky ve zdravotnictví. Podle vlády nelze vyloučit důchodce, neboť by se celý systém
zhroutil. Přeloženo do češtiny: Zdravotnictví musí zachránit důchodci. Mladý člověk v produktivním věku obvykle
k lékaři nechodí. Vysoký krevní tlak, cukrovka, bércové vředy jej přepadají obvykle ve věku důchodu. Proto celý svůj
produktvní věk odváděl daně a platil si zdravotní pojištění, aby mu bylo pomoženo, až jej přepadnou stařecké
neduhy.
Pravda, státní zaměstnanci (tedy i poslanci) přijdou o 4% svého platu. Zde je nutno ale připomenout, že z částky
nad 82.420,-Kč/měsíc již dva roky neplatí ani sociální, ani zdravotní pojištění. Dostatečná kompenzace. Ne?
Pozn. Nakonec státní zaměstnanci nepřijdou o nic. Ubránili se.
Tak kde, sakra, jsou ty miliardy za rozprodaný stát?
Souhlasím s Vámi, jásači. Za bolševika nebyla svoboda, bylo omezené cestování. Z dnešního pohledu mi to ale
připadá jako selanka, proti tomu, v čem žijeme nyní.
Z diskuse na Retrománii (než jí DC začalo cenzurovat) tyto pocity vysvítají. Lidé se mnohdy vyjadřují neobratně,
nechávají se strhnout k detailům (jestli byly dřív lepší boty). Ale zpod textu je cítit, jak se jich zkreslování pořadem
Retrománie zajídá. Právě tento moment, tato taktika je nejužívanější metoda jakékoli propagandy. Odvést pozornost
od velkých problémů současnosti vystavením banálního cíle a strhnout diskusi kolem prkotiny.
Za bolševika byla nesvoboda. Byli jsme nadšeni i dojati, když jsme zvonili klíči. Nevěděli jsme, co nás čeká. Bolševik
nás čtyřicet let strašil kapitalismem. Dneska vidíme, že měl pravdu.
Re:CENZŮRA STÁLE JE VYBRANÝ ČLÁNEK., , 3.2.2012 22:57:28
naprosto souhlasím, ale mi jsme tak doří, že budeme půjčovat ještě peníze zadluženému řecku které svým zaměstnancům nadále vyplácí 13. a 14. platy a minimální mzda překračuje částku 18,000,- kč přičemž u nás je to 8.000,-Kč. Předpokládám, že máme nejnížší minimální mzdu v EU ,ale cený srovnatelné, nebo vyšší a to prý máme drahou pracovní sílu to leda tak na vládě
Restituce církevního majetku podle současného trojkoaličního návrku je nemravná, , 3.2.2012 22:26:14
...to mezi čtyřma očima přiznávají i chudí kněží, ne tedy chudí duchem , ale ti kteří ví, že víra v ježíšovy myšlenky dále utrpí.To ale Vatikán, který je v pozadí celé té taškařice, až tak dalece nezajímá.Jeden ze tří kněží i naznačil, že že Josef II, Masaryk a i kardinál Tomášek se musí v hrobě obracet.
Ať už to je s těmi komunisty jak chce,, , 3.2.2012 22:04:47
tak to tam ten Grebeníček vystihl perfektně a Němcová byla trapná. Nedivím se, že komunistům porostou nadále preference. Dělají to dobře, a všichni ostatní jim nechtěně vydatně pomáhají.
Re:Ať už to je s těmi komunisty jak chce,, , 3.2.2012 22:48:17
přesně tak navíc je to jediná strana u které jsem v poslední době nezaznamenala žádnou korupční kauzu a také jsou jediní kteří ještě nemohli ukázat co zvládnou ,kdyby dostali šanci. V případě ODS a ČSSD už všicni jasnou představu máme, kam to dotáhli s tou demokracii tunelů
Grebeníčka nemám,, , 3.2.2012 21:16:25
rád spíš se dá říci že ho nesnáším.Ale jeho projev byl vyvážený,argumenty na místě a zcela s ním tentokrát souhlasím.
KSČM by měla dostat ustavní většinu, , 3.2.2012 21:14:35
Snažme se o to mi všichni, kterým ještě záleží na budouctnosti našich dětí a celé země
Re:KSČM by měla dostat ustavní většinu, , 4.2.2012 7:37:41
soudruh Grebeníček je ukázkový darebák !! a všichni ti jeho kumpání.. Nejdříve všechno klektivizovali, znárodňovali, združstevňovali a nakonec si ustavili Prognostický ústav aby mohli všechno roukrást.. a nadělat dluhy.. Baťa ve Zlíně vyráběl kvalitní boty, které vyvážel do celého světa. Naše Oděvní podniky vyraběly docela kvalitní obleky. a ti blbečci začali vyrábět tanky a obrněnce nakonec všechno zkracovalo a když potřebuji boty tak musím o obchodu k vietnamcům aby si koupil nekvalitní obuv popřípadě oblečení.. A nikdo se k tomu nehlasí z těch lumpů a darebáků.. Proč nevrátili v restitucí Baťovy závody ?? To se vymlouvají na nějaké zakony o kolaborací ?? čí oni ty hovada nekolaborovaly ?? v roce 1968 si tady pozvali Bratrskou Pomoc, proti komu ??? a pak dělali prověrky a sledování občanů.. Všichni měli být pochytání, zkonfiskován veškerý majetek a vyexpedování do nějaké spřátelené východní země..
Re:KSČM by měla dostat ustavní většinu, , 4.2.2012 10:32:17
Pán se vrátil z Bohnic? Nebo tam na něj snad čekají?
Re:KSČM by měla dostat ustavní většinu, , 4.2.2012 8:39:57
Takovou snůšku nesmyslů propojených navzájem jsem už dlouho nečetl.
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .., , 3.2.2012 21:01:48
ČR je diktatura .....protože justici, policii,i masmedia ovládá modrobolševická mafie .....tento stav není normální ,svědčí o zločinecké podstatě režimu: promopro,IZIP,drobil,IKEM,key investments,langerova prádelna, nečasova sekretářka, dobešova asistentka, johnův oraprint + zvěřinová kuchařka, kalouskovy padáky-vražda Kašáka a diag human ,trautenberkova korupce za miliardu,babákův strýček ,bártovy úplatky , kocourkův tunel pozemků , fuksovo příbramské palermo .,Langerův pronájem lázní , státní maturity předražené o 900%,12 mld dárek vlády mafie ods,top,vv Tykačovi, ..............a zločinci tu vládnou ,místo aby byli v base .
Církev si nezaslouží nic, ještě by měla vracet, kdo je chce, ať je platí!, , 3.2.2012 21:00:54
Proto budu volit KSČM, , 3.2.2012 20:38:51
Restituce byly poslední kapkou,kterou jsem potřeboval abych
volil KSČM.Snad to těm ku...m zatrhnou.
Re:Proto budu volit KSČM, , 4.2.2012 7:41:34
máš pravdu soudruhu na Slovensku už ty bolševické a pomýlené Gorily chytají...a budou pro ně dělat rezervace..
Kardinál Duka bude mít v pekle problémy, , 3.2.2012 20:33:49
Myslím,že v případě ,že restituce proběhnou bude pan kardinál Duka místo plácání andílků po zadnici v nebi smažen a vařen v
tom největším kotli v pekle.Myslím,že ani jeho nejvyšší šéf -
milý Pán Bůh se za tuhle kurvárnu nepostaví a milého Duku
pošle tam ,kam patří.
Re:Kardinál Duka bude mít v pekle problémy, , 3.2.2012 20:51:08
Doufám,že ho několikrát denně ojede zezadu osobně Belzebub.
Grebeníček to řekl tak, že s ním musí souhlasit snad každej trochu soudnej člověk!:-)), , 3.2.2012 20:29:45
http://mravni.webnode.cz/
Re:Grebeníček to řekl tak, že s ním musí souhlasit snad každej trochu soudnej člověk!:-)), , 3.2.2012 20:31:54
SOUHLAS
Re:Grebeníček to řekl tak, že s ním musí souhlasit snad každej trochu soudnej člověk!:-)), , 3.2.2012 20:35:51
potřebuji silnější mandát!:-))
Re:Grebeníček to řekl tak, že s ním musí souhlasit snad každej trochu soudnej člověk!:-)), , 3.2.2012 21:04:31
soudruhu Grebeníčku, buď tak hodný a nedělej nám zas ostudu. Buď alespoň trochu slušný a nežvaň hlouposti.. Podívej se na našeho soudruha prezidenta Putina v Rusku. To je kapacita a také byl komunista a teď chodí i do kostela a u pravoslavných knězů je mimořádně oblíben.. Raději se nauč otčenáš a jednou za čas se běž vyzpovídat.. To i u nás dělali někteří uvědomělí soudruzi a nehrej si na přiblblého frajera. Vůbec ti to nesluší..
Re:Grebeníček to řekl tak, že s ním musí souhlasit snad každej trochu soudnej člověk!:-)), , 3.2.2012 22:05:31
To je chabé po všech stránkách, myšlenkově, ironicky i jako ničemná rada, asi jste občane moc rozumu nepobral, jste asi zatím polovzdělanec co si nevidí nA ŠPIČKU SVÉHO NOSU !
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé , , 3.2.2012 20:27:41
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé
jsou to zvláštní lidé , modrobolševická vláda jim doslova a do písmene kálí na hlavu a oni ty lejna nosí na hlavě hrdě jako klobouk .........podvodné volební sliby , rekordní zadlužování ,rekordní zvyšování daní a zavádění nových daní, rekordní korupce , otrokářský zákoník práce , neplacení příplatků za přesčasy .,bránění přijetí protikorupčních zákonů .....mafiánský bantustán ..........a rekordní snižování daní vysokopříjmovým a korporacím ..............a hloupá městská chudina volí mafiánskou špínu ods,top,vv,kdu,zel...........dál
Děsivá zlodějna, , 3.2.2012 20:25:01
Velmi souhlasím s panem Grebeníčkem,jistě církvím se určitá křivda po roce 1948 skutečně stala,to je fakt.Ovšem tohle
velmi velkorysé odškodnění a navíc bez přesně zdokumentovaného
majetku,kterého by se restituce měli týkat je totální vrchol
absurdnosti,který zavání zločinným spolčením.Strašné je,že
takhle se chovat by člověk čekal spíše od tlupy mafiánů než
od regulérní vlády suverénního státu.Navíc v době,která není
pro národ příliš příznivá ani ekonomicky ,ani morálně.Co takhle jistá sounáležitost s národem?Posláním církve přece
není hromadit majetky,ale šířit slovo boží a k tomu při dobré vůli lesy a polnosti nepotřebují.
Všechny strany musí přikrádat,, , 3.2.2012 20:16:55
aby měly na propagaci a volby, a komunistům stačí, že vyjadřují názory většiny lidí a říkají gaunerům nepříjemnou pravdu v parlamentu, přímo do očí. Bravo Genosse Grebeníček,dostanete můj hlas.
VŠICHNI CO SE ZASTÁVÁTE CÍR.RESTITUCI NEPŘIJDE VÁM DIVNÉ, , 3.2.2012 20:12:40
ŽE MAJETEK CÍRKVÍ ZÁHADNĚ NAROSTL PO ROCE 1948????A TO O DESÍTKY TISÍC HEKTARŮ LESŮ A PŮDY.JAK JE MOŽNÉ ŽE SE POZEMKOVÁ REFORMA Z ROKU 1919 A ROKU 1947 KDY CÍRKVE DODALI...POVINĚ....SOUPIS MAJETKŮ VÝZNAMĚ LIŠÍ OPROTI ČÍSLŮM DNES?VÁS TŘEBA NEZARAZÍ ŽE SE BUDE VYDÁVAT BEZ EVIDENCE?PROČ EVIDENCE BYLA ODMÍTNUTA??????VÍCE ZDE
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=725623
Takze pozadujeme zruseni restituci cirkvim, , 3.2.2012 20:07:00
Pozadujeme od vlady zastaveni!
Jsou povinni nas poslouchat, protoze je platime.
V praci musite take respektovat pozadavky sveho zamestnavatele, jinak vas vyhodi.
Re:Takze pozadujeme zruseni restituci cirkvim, , 3.2.2012 20:11:16
Stejně jako v práci jste povinna poslouchat zaměstnavatele, protože je Vám nadřízen, stejně jste povinna poslouchat i stát, protože je vůči Vám v nadřazeném postavení. Taky jsem pro, ať dávky zastaví. Ale stát pak bude muset nadále hradit provoz církví a náboženských společností. Ne všichni občané jsou ateisté a to musíte respektovat.
NEMUSÍM RESPEKTOVAT NAPROSTO NIC,AŤ SI CÍRKVE , , 3.2.2012 20:14:50
A ZEJMÉNA KATOLICKÁ VEZME ZA BERNOU MINCI BIBLI A ŽIJE PODLE NÍ.A STÁT NENÍ NADŘAZEN,STÁT JSOU OBČANÉ,OBČAN VOLÍ SVÉ ZÁSTUPCE,OBČAN TEDY ZMOCŇUJE STÁT
Re:NEMUSÍM RESPEKTOVAT NAPROSTO NIC,AŤ SI CÍRKVE , , 3.2.2012 20:19:22
Ano, stát tvoří občané, stát by měl respektovat jejich vůli. Stát sice musí respektovat vůli většiny, ale pouze s ohledem na zájmy menšiny. Proto nesmí dopustit likvidaci občanů s náboženským vyznáním. Stát tedy tvoří vůli všech občanů, nejen většiny.
JAK STÁT LIKVIDUJE VĚŘÍCÍ?ON JIM ZAKAZUJE VÍRU?, , 3.2.2012 20:27:47
NE ON JEN NECHCE PLATIT CÍRKVÍM NÁKLADNÝ A LUXUSNÍ ŽIVOT PÁR JEJICH HODNOSTÁŘŮ.K VÍŘE V BOHA NEPOTŘEBUJEŠ NÁKLADNÉ CHRÁMY ATD..TEDY TAK PRAVÍ TA VAŠE BIBLE A JEŽÍŠ.OVŠEM OVLÁDAT LIDI CÍRKEV NEMŮŽE SLOVEM A ČINY JEŽÍŠE,PROTOŽE JE NENAŽRANÁ.
Re:JAK STÁT LIKVIDUJE VĚŘÍCÍ?ON JIM ZAKAZUJE VÍRU?, , 3.2.2012 20:33:28
Stát by tímto Vaším jednáním nezakazoval víru, ale znemožňoval by její výkon. Co se týče investicí do církve, církev je v současné době nucena prodávat své nemovitosti, protože si již nemůže dovolit jejich nákladný provoz. Pokud se však jejich prodeji snaží bránit, je nucena pořádat sbírky z celé republiky a v některých případech k tomu došlo i ze zahraničí. Navíc plat knězů se pohybuje mírně nad minimální mzdou. Pro absolventa vysoké školy je to žalostně málo.
CÍRKEV ŽE NEMÁ PENÍZE NA PROVOZ SVÝCH MAJETKŮ?TAK PROČ SE TAK HNALA, , 3.2.2012 20:49:40
ABY JE ZÍSKALA?A DÁL SNED JEN TÍM ŽE KNĚZ TAK JAKO JAN HUS NEMUSÍ MÍT KE SVÉMU KÁZÁNÍ KOSTELMI KDYŽ TO BY MI NEVADILO.VADÍ MI ŽE SNAŽÍ DOSTAT K ZÁMKŮM,HRADŮM ATD..PROČ KDYŽ NEJSOU SCHONY TO UDRŽET ANI SPRAVOVAT?KOMU TO PAK PRODAJÍ?KDO SI ZA PÁR KORUN POMŮŽE?
Re:CÍRKEV ŽE NEMÁ PENÍZE NA PROVOZ SVÝCH MAJETKŮ?TAK PROČ SE TAK HNALA, , 3.2.2012 21:09:35
A když tedy dle Vašeho názoru církev nepotřebuje prakticky nic hmotného ani tedy kostely. Mše mají sloužit na silnici a všichni v celibátu se mají živit žebráním? Toto ani Bible nepřikazuje. K takovému jednání se odhodlali jen někteří světci, kteří se tak rozhodli pro svou velmi hlubokou víru. Co se týče nemovitostí, církev by je aspoň mohla obhospodařovat, aby tedy úplně nepadla pod ožebračení a mohla tak prodat alespoň plody, jež zemědělskou činností získá, když už jí stát nebude dávat žádné dotace ani platy.
Ze sbírek ze mší také církev žít nemůže, protože každý do košíku hodí tak 10 Kč, protože věřící jsou většinou také z nižších vrstev a nemohou si dovolit dát více.
Re:CÍRKEV ŽE NEMÁ PENÍZE NA PROVOZ SVÝCH MAJETKŮ?TAK PROČ SE TAK HNALA, , 4.2.2012 9:17:25
Jsem opravdu zvědavý na ty plody které církev získá zemědělskou činností. Nezapomeňte že nemáme poddané kteří by zadara pracovali na církevním.
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát., , 3.2.2012 19:51:52
Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát. Zazvonil zvonec a modré pohádce je konec 38 mld krachující pravici EU , 26 mld dali na Řecko, 5,6 mld na Lotyšsko, 150 milionů poslali masovému vrahovi Saakašvilimu ,94 milionů Kosovským teroristickým muslimským Učk.......230 mld každý rok odpustili na daní korporacím osvč a vysokopříjmovým http://www.youtube.com/watch?v=TLoUl1Pp2bw&feature=related ,podle TI 100- 200 mld ročně rozkradou na předražených státních zakázkách , a 300 mld nechají ročně rozkrást v šedé ekonomice ..........peněz je dost na všechno, jen musíte eliminovat mafiánské struktury modrobolševiků
Re:Bylo-nebylo. V jedné hloupé zemi ,tak dlouho volili pravici ,až neměli co žrát., , 3.2.2012 20:02:36
presne tak. Nevite nahodou, kde se daji zjistit udaje o nakladech jak primych tak neprimych na nase clenstvi v NATO?
Poslala jsem otevreny dotaz ministrovi, ale neodpovedel. A taky neodpovi. To by totiz lide sli do kolen, vdzdyt si ty penize pujcujeme na urok.
Potom přišel upřímný Standa a Jirka Paroupek s Bouchačem Vrbou, , 3.2.2012 20:01:41
Vytloukli z taxikářů 200Kč od každého, zavedli šrotovné, důchody ze zisku ČEZ a už zase byly zdroje a jestli neumřeli, tak se válí v penězích.
Jak církev k majetku přišla, , 3.2.2012 19:39:31
Vážení diskutující, uvědomte si, jak církev přišla k majetkům - byly jí PROPŮJČENY panovníky za PRÁCI - církev celý středověk a podstatnou část novověku /do tereziánských a josefinských reforem/ suplovala státní správu např. pracemi v královské kanceláři, vedením matrik a částečně i školství - po osvíceneckých reformách jí zbyly školy /některé/ a pastorační činnost. V současné době je církevní školství v podstatě ve stejné pozici jako kterékoli soukromé školy. Zbývá tedy pastorační činnost. Ta slouží věřícím. Proč by ji tedy věřící neměli finančně saturovat? Na co církev potřebuje polnosti? Co se týče stavebních památek - budou-li přístupné všem, pak samozřejmě stát přispěje na údržbu. Budou-li přístupné jen při bohoslužbách, pak necht je církev udržuje z příspěvků věřících, kteří je užívají.
Re:Perfektní vystoupení p. Grebeníčka., , 3.2.2012 19:38:07
Vadí mi, že pan Grebeníček neuvedl určité protiargumenty vůči restitucím. Pouze argumentoval nízkým charakterem církví, ale nezohlednil povinnosti státu. To zde zavání spíše populismem. Česká republika je demokratický stát a plní své závazky, tedy je povinna takovým závazkům dostát i vůči církvím.
Re:Perfektní vystoupení p. Grebeníčka., , 3.2.2012 19:50:33
My jsme demokraticky stat? To je vtip dne.
Kde mate tu demokracii? Demokracie je, kdyz si lide zvoli sve zastupce, aby vykonavala vuli vetsiny naroda. A kde to je videt, kdyz od roku 1989 se zasadne dela vsechno proti vuli volicu.
Mame tady diktaturu zla. Za socialismu byla diktatura ve prospech lidi, protoze jsme se meli daleko daleko lip nez dnes.
Museli jsme sice dret hubu, ale stat se o nas staral primo rodicovsky. A jestli mate deti o ktere se dobre starate a ony vam za to nadavaji, tak co s nimi delate? Ty, co rvou moc, zavrete je do pokoje, ne?
Re:Perfektní vystoupení p. Grebeníčka., , 3.2.2012 19:58:36
Neberu Vám Vaše názory, ale citoval jsem Listinu základních práv a svobod. Ta jak známo stanoví, co má být nikoli co je. Přesto se domnívám, že pokud by stát realizoval požadavky většiny občanů, vedlo by to k definitivní likvidaci církví. Kromě toho by to vedlo k nemožnosti výkonu svého náboženského přesvědčení těm, kterým ateismus nepřirostl k srdci. Toto právo jak známo patří k základním právům a svobodám. Dokonce i komunisté ho ctili, byť s velkými omezeními.
Souhlas s církevními restitucemi, , 3.2.2012 19:22:15
S restitucemi církví nelze než souhlasit. Je totiž jasné, že po určité době už stát nebude muset hradit činnost církví a náboženských společností. Kromě toho zde chátrá spousta nemovitostí. S těmito nemovitostmi nelze nijak disponovat, protože stát je musí stále pro církve držet. Uleví se tedy i vlastníkům, státu i územně samosprávným celkům, které se zbaví tíživého břemene.
Re:Souhlas s církevními restitucemi, , 4.2.2012 10:06:44
Špatně posloucháš projevy k restitucím,oni totiš hebudou mít zájem a některé nemovitosti a hádej o které.Ty co jsou zanedbané nechji na bedrech státo dál .
Re:Souhlas s církevními restitucemi, , 3.2.2012 19:43:09
Souhlasite, protoze jste k nekomu prirazeny, ale logiku to nema.
Muzete mi rict, jak praci ci produktivitou cirkve majetek ziskavaly a ziskavaji? Modlenim se a ohlupovanim lidi?
Kostely at si udrzuji verici ze svych kapes a netahaji do toho ostatni.
Ja nemam nejmensi duvod podporovat zlodeje, a temi se zakonnite cirkve stanou, kdyz se na tento cely nesmysl vezmou stovky miliard pujcka a ja a pokoleni po nas to budou splacet i s uroky.
Re:Souhlas s církevními restitucemi, , 3.2.2012 19:52:47
Církve a náboženské společnosti lze považovat za vlastníka jako kohokoli jiného. Jedná se o právnickou osobu, která je způsobilá mít práva a povinnosti. Nevidím důvod, proč by církev nemohla vlastnit nemovitoti. Pokud by tedy stát už nechtěl hradit činnost církvím a náboženských, měl by jim poskytnout prostředky, aby byla soběstačná. Z darů věřících by taky žít nemohla, protože nemá právo věřícím stanovovat dávky jako stát daně. Mohla by tak sice učinit, ale opět by se setkala s kritikou jako ve středověku. Některé nemovitosti byly sice církvím dány do užívány sice , ale spoustu jich i vlastnila a o ty se tu mimo jiné jedná.
Re:Souhlas s církevními restitucemi, , 4.2.2012 10:46:07
Díky zákonům z roku 1991 má církev od roku 1992 právo vlastnit majetek jak každý jiný soukromý vlastník. Před rokem 1991, resp. 1992 však žádný soukromý majetek nevlastnila. Její vlastnictví bylo omezeno a majetek měl veřejnoprávní status. Rozpor mezi charakterem vlastnictví před rokem 1992 a po roce 1991 vylučuje jakékoli restituce (=obnovení původního stavu). To, na čem se korupcí prolezlá vláda s preláty dohodla, nejsou restituce, nýbrž dar. A pro tak rozsáhlý dar není důvod. Možná osobní zainteresovanost politiků a jejich loutkovodičů v pozadí by měla být předmětem zájmu policie a prokuratury.
S.Grebeníček je mimo mísu,, , 3.2.2012 19:21:06
když obhajuje krádeže svých předchůdců.Cca 2mil.věřících občanů tak nechce volit KSČM i když mnozí komunisté do kostelů chodí!Je přece mým nezadatelným právem odkázat svůj majetek třeba některé církvi a pak se nemůže nikdo divit,že mě "bohovsky"dokáže nasrat žvást někoho,kdo obhajuje krádež mnou darovaného majetku.A,který ještě navádí další lidi aby se s jeho názory ztotožnili--Hovada sprosté!!!Copak ty kostely,domovy důchodců,nemocnice atd.budovali komunisté či jiní politici!Na jejich rukou mozoly od práce nenajdete-jedině tak na prdeli-od sezení!!!!Nebo uveďte příklady,kdy si církevní představitelé rozkradli výrobní prostředky,jako dnešní politici!!!!!!!!!!!!!!Kdyby neměli v KSČM takové ubožáky,tak by byli volitelní i pro většinu věřících!!!!
Re:S.Grebeníček je mimo mísu,, , 3.2.2012 19:41:26
Máte pravičáckou pravdu (pro normálního čtenáře - lžete). V případě třeba kláštěra Želiv, kde církev svatá nasadila nehorázné nájmy, vystrnadila tak léčebnu (koncem osmdesátých let (renovovanou "za zlého bolševika")- např. kotelnou,čovkou, apod, někam jinam. Objekt samozřejmě jinému (mluvili o bohatém Němci) nepronajala. Takže nyní vše zničeno, část areálu na úplnou rekonstrukci. Zkrátka věc pro lehce oblbovatelného voliče pravice snadno pochopitelná.
Hymna se nam zkratila o slovenskou cast, , 3.2.2012 19:14:44
" Nad Tatrou sa blyska, hromy divo biju....." ktera je dnes aktualni na Slovensku, v cizine.....Cechum zbyly Cechy, kde se prodalo vse, co melo hodnotu. Nyni hrozi vyprodej pozemku a lesu a muze prestat platit dalsi sloka Hymny "....zeme ceska, domov muj". Zabrante vyprodeji dedictvi nasich deti !!
Re:Hymna se nam zkratila o slovenskou cast, , 3.2.2012 19:59:09
Souhlasim, jen tu posledni vetu bych chtela upravit, tedy to prvni slovo zmenit na ZABRANME.
V breznu shodime vladu, budou volby a zvolime KSCM. Nezajima mne nazev, ale program, a ten zni, mimo jine body, zruseni tzv. restituci cirkvi, zruseni tech zlodejskych reforem, tedy deforem, vystoupeni z NATO, a z EU na zaklade referenda.
Neni to vubec tak slozite a nenechte se strasit nejakym propadem. Kdyz to slo v minulosti, pujde to zase. Kde je vule, je i cesta. Hlavne se lide musi prestat bat. Strach je ta nejhorsi blokace vseho.
Jednání PS jsem sledovala a musím přiznat, , 3.2.2012 19:13:10
že vystoupení pánů Grebeníčka a Ratha bylo přesné a velmi pravdivé a škoda, že to veřejnoprávní televize nepřenášela. Sledovala jsem paní Peakovou jak tam přehazovala stále nějaké papíry a dělala, že se jí to netýká a nebo se musela stydět ?Většina ministrů a premiér se ani neráčili účastnit,protože mají hlasy koalise jisté, ale občané to asi nezapomenou.
Jednání PS jsem sledovala a musím přiznat, , 3.2.2012 19:12:49
že vystoupení pánů Grebeníčka a Ratha bylo přesné a velmi pravdivé a škoda, že to veřejnoprávní televize nepřenášela. Sledovala jsem paní Peakovou jak tam přehazovala stále nějaké papíry a dělala, že se jí to netýká a nebo se musela stydět ?Většina ministrů a premiér se ani neráčili účastnit,protože mají hlasy koalise jisté, ale občané to asi nezapomenou.
Jednání PS jsem sledovala a musím přiznat, , 3.2.2012 19:12:30
že vystoupení pánů Grebeníčka a Ratha bylo přesné a velmi pravdivé a škoda, že to veřejnoprávní televize nepřenášela. Sledovala jsem paní Peakovou jak tam přehazovala stále nějaké papíry a dělala, že se jí to netýká a nebo se musela stydět ?Většina ministrů a premiér se ani neráčili účastnit,protože mají hlasy koalise jisté, ale občané to asi nezapomenou.
Volíme komunisty., , 3.2.2012 18:58:00
Grebeníček má pravdu, jsou nás tisíce a věříme, že komunisté opět budou brzy vládnout. Někdo již musí konečně tomu bordelu, který tady nastal po roce 89 zastavit cestu.
Re:Volíme komunisty., , 3.2.2012 19:25:32
Grebeníček je jenom nasranej že nemůže s fotrem mučit kněze a sestry.Tak mele nějaké bolševické nesmysly.To je už 22 let po pádu železné opony!!!!
Perfektní projev Grebeníčka!!!, , 3.2.2012 18:54:43
Vyjádřil skvěle názor a přesvědčení 80% národa. Budu moc zvažovat,jestli nedám komunistům svůj hlas,jsou pravdivější než ty naše namodralé oranžády.
NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek, , 3.2.2012 18:51:52
NOVINKA: mafiánská špína ods,top,vv,kdu,zel bude církvi rozdávat i movitý majetek ,který katolická církev nabyla staletími okupací českých zemí a násilnou katolizací ,mučením, pronásledováním,upalováním lidí jiné víry v českých zemích ............ http://www.novinky.cz/domaci/249588-cirkev-ma-dostat-nejen-pole-a-lesy-ale-i-umeni-knihy-ci-nabytek.html?ref=boxF historici vyčíslete škody , okupace doby pobělohorské a ukradený majetek katolickou sektou ,+ škody napáchané křížovými výpravami proti čechám , ..http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm .co bylo ukradeno bude vráceno .............to co tu předvádí klero fašistická diktatura mafie ods,top,vv,kdu,zel už přesáhlo meze únosnosti ................http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-
Církvi se pravda nehodí a trojkoalici jakbysmet!, , 3.2.2012 18:45:50
Svoje už mají. Občané tothoto státu nemají žádnou povinnost dávat velké dary v mld. Kč církvím!!! Tento špatný zákon se bude muset po vyhnání trojkoalice zrušit. Opozice u toho nebyla a tak ho může svoji většinou anulovat od samého počátku! Budu volit ty, kdo cirkvím tenhle tunel slíbí zatrhnout! Církve byly vždy zlodějné, zvláště katolická!
katolická církev je okupantem českých zemí stejně jako hitler, , 3.2.2012 18:19:55
pedofilní katolická sekta , okupant českých zemí
mučení, upalování lidí ,teror , křížové výpravy,okupace ,krádeže majetku lidí jiné víry, hromadná pedofilie ,násilná katolizace , pálení českých knih
co církev nakradla při podvodu s bohem a při okupacích , teroru a upalování lidí to musí vrátit ., , 3.2.2012 18:17:12
Nečasovi hrozí 8 let vězení za tzv. církevní restituce. Spisovatelka a novinářka Lenka Procházková podala na premiéra Petra Nečase (ODS) trestní oznámení pro porušení povinností při správě cizího majetku,http://www.youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Historie církve velmi zkrácený výtah červeným písmem zhruba uprostřed stránky.
http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
Re:co církev nakradla při podvodu s bohem a při okupacích , teroru a upalování lidí to musí vrátit ., , 3.2.2012 18:55:07
Správně! Pryč s trojkoalicí! Nevolit nikoho z trojkoalice, alespoň ve 3 volbách po sobě jdoucích! Volme opozici, ať má pořádnou většinu a vyčistí tenhle bordel! Zrušit "restituce církvím", zavést jiný zákon proti církvím a jejím požadavkům na majetek a peníze. Přeci občané a naše děti s tím nemají nic společného, tak to nesmí platit ani náhodou! Musí to být ústavní zákon, aby se to nedalo tak lehce změnit, jak se dohodla trojkoalice a okrádá nás tímto!
Volím komunisty!, , 3.2.2012 18:16:05
Kdo zde nadává na komunisty ať si odpoví na pár otázek!Byli za komunistu bezdomovci?Byli za komunistu nezaměstnání?Dávali se za komunistu místo peněz potravinové balíčky?Platilo se za komunistu za zdraví a léky?Byli za komunistu problémy z cigošama?Byli za komunistu partajníci tak dobře jako dnes banda zlodějů z politických stran?Těch otázek by bylo mnohem,mnohem více,kdo zažil komunisty ať si je položí.A klidně běžte do prdele s tím jak bude někdo říkat kolik bylo mrtvých v politických procesech.To si klidně může říkat debil který bude řešit kolik bylo mrtvých v politických procesech v antickém Řecku.Ve zkratce:Zajimavé je že působením vlád za 22 let fantasmagorické demokracie, stoupají preference komunistu z roku na rok čím dále tím více!Čím to asi je si domyslí každý sám.Já říkám-Za komunistu bylo lépe!!!!!Nikdo mě nemůže obviňovat z toho že jsem komunista anebo socka.Mám se dobře ale tenhle ten bordel je už neunosný!
Re:Volím komunisty!, , 3.2.2012 19:03:37
Volit můžeš,koho chceš,i kdyby 90 procent lidí volilo komunisty,vyhraje to stejně tahle verbež,protože volby jsou podvod a nerozhodují o nich voliči,ale počítače,do kterých se zadá "správný"poměr hlasů.To,že se u koryt střídá už 22 let ods a čssd a jejich satelity,je jen divadlo pro lidi,ve skutečnosti je to jedna banda pod jinými názvy.
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 3.2.2012 18:01:40
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.------takže : rozdávat majetek čr církvi je VLASTIZRADA ,zločin............a doufám ,že budou soudy se zločinci ,ale před tím zvýšit tresty za korupci na 20-40 let...Josef II rušil kláštery .....takže církev majetek nevlastnila , měla ho půjčený od státu http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm
http://spcp.prf.cuni.cz/dokument/katmaj.htm
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách?, , 3.2.2012 17:58:35
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách? ,
kdy vrátí majetek lidem které mučili a upalovali? na to vám klerofašistický poblitik pravice nikdy neodpoví
Myslim, ze by se Alois Jirasek mel stat ve skolach opet povinnou cetbou!!, , 3.2.2012 17:54:21
Aby se znovu procistil pohled na dobu husitskou i pobelohorskou, na ty, kdo byli skutecnymi hrdiny nasich narodnich dejin - napr. na Husa a na Zizku!! A tim padem i na tmarskou, katolickou cirkev, na nasilnou rekatolizaci po Bile hore atd. A vzhodit na hnuj to, cim kontaminovali hlavicky nasich deti havloidi a jiny relativisticky, druhorepublikovy, s nasimi uhlavnimi neprateli (jako jsou napr. Sudetaci)kolaborujici odpad!!
Re:Myslim, ze by se Alois Jirasek mel stat ve skolach opet povinnou cetbou!!, , 3.2.2012 18:12:32
Kde vy komouši berete tu odvahu a jak to,že máte tu drzost mluvit a krýt se J. Husem a křivit jeho myšlenky k odpornému obrazu svému!? Kontaminovali jste, ranili tuto společnost lží, nenavistí a závistí na dobu delší, jak uran 235. Dějiny lidstva, co lidstvo bude existovat, vám to nikdy nezapomenou stejně jako následky nacizmus!
Re:Myslim, ze by se Alois Jirasek mel stat ve skolach opet povinnou cetbou!!, , 3.2.2012 18:24:51
inkvizice v evropě - 170 milionů lidí upáleno
Re:Myslim, ze by se Alois Jirasek mel stat ve skolach opet povinnou cetbou!!, , 3.2.2012 18:42:33
Nediskutuji o honu na čarodějnice a upalování. Že jsi pokřivený bolševický fanatický debil mi je jasné. Jsi ten samý typ lidí co hony na čarodějnice organizovali a žii z nich ve středověku tak i zabudování komunizmu. Nemáš co komu vyčítat!
Re:Myslim, ze by se Alois Jirasek mel stat ve skolach opet povinnou cetbou!!, , 3.2.2012 18:59:27
No,ty teprv ne,modroblbe.Podívej se do vlastních řad,co tam máte bývalých soudruhů,kterým se od roku 1989 povedla největší morální devastace v našich dějinách.
Re:Myslim, ze by se Alois Jirasek mel stat ve skolach opet povinnou cetbou!!, , 3.2.2012 18:22:29
Zdenku, máš ho venku !
Jsi uplne vedle ty uchylny neomarxisticky, levicacky, havloidni zmrde! Ja utocim z uplne opacne strany nez si myslis!, , 3.2.2012 18:22:26
Re:Jsi uplne vedle ty uchylny neomarxisticky, levicacky, havloidni zmrde! Ja utocim z uplne opacne strany nez si myslis!, , 3.2.2012 18:34:06
Já tedy levičák ani katolík ani věřící nejsem ale motat evangelíky s komunismem a proklamacemi bolševického zmetka hrajícího si na novodobého Žižku je na mne moc!
Raději volit komunisty, než tu novodobou pravičáckou sebranku., , 3.2.2012 17:45:35
Pravicová média, včetně veřejnoprávní ČT účelově zkreslují dění ve státě! Církevní restituce jsou podvodem na lidech této země. Ať církev doloží majetky, které ukradla, nezákonně odebrala a dobyvačnými válkami sebrala.
Re:Raději volit komunisty, než tu novodobou pravičáckou sebranku., , 3.2.2012 18:21:06
nejde nic jiného než jen souhlasit,protože to ,co se děje od 89 je děs a takový podraz na lidi ,že to nemá obdobu.A vymývání mozků v mediích a mladým,že rozum zustává stát.A co se týká církve ,není snad jediná církev,nebo se vrátí doba Pobělohorská?O ostatním "bordelu "ve všem ani nemluvě.Vždytˇse vracíme pomalu do středověku v modernějším podání.
ZDE NA PL JE OBSAH SMLOUVY O EU,DOPORUČUJI PŘEČÍST, , 3.2.2012 17:29:43
NEČAS ZCELA VĚDOMĚ LŽE O OBSAHU SMLOUVY,KDO MÁ ZDRAVÝ ROZUM TAK POCHOPÍ ŽE SMLOUVA ZABRÁNÍ ROZKRÁDANÍ ST.ROZPOČTU...PLNĚ JI PODPORUJI.JÁ OSOBNĚ BUDU VOLIT KSČM PROTOŽE VĚŘÍM ŽE I TAM NAKONEC ZVÍTĚZÍ ZDRAVÝ ROZUM A SMLOUVA BUDE PODPOROVÁNA,KSČM UŽ DNES VÍ ŽE BEZ EU TO NEPŮJDE A ODEJÍT NELZE.....
NA SLOV.TV TA3 UŽ VYSTUPUJÍ I POLITICI Z ČR A HOVOŘÍ O KORUPCI V ČR, , 3.2.2012 17:06:07
TAš BLESKOVĚ PŘENOS Z BRATISLAVY PŘEPLA DO STUDIA....MĚL HOVOŘI STAROSTA Z PANENSKÝCH BŘEŽAN O KORUPCI V ČR........
na prvním místě je občan a nikoli stát, , 3.2.2012 16:59:50
kdyby si soudruh Grebeníček ujasnil pojmy, tak by zjistil, že poškození jsou občané tohoto státu a potom teprve stát.
Kardinál VLK, , 3.2.2012 16:41:24
Církevní arogance - co církev k církevním restitucím?
HYDE PARK ČT24 Kardinál Vlk: „Češi ateisti nejsou“ vydáno 22. 12. 2011 = jeho arogance slyš: (09.39 h – 10.10 h) na:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/157872-kardinal-vlk-cesi-ateisti-nejsou/ „A na co by veřejnost (seznam restituovaných věcí církvím) potřebovala?“.
Čti též: „Církevní restituce: Má veřejnost a zákonodárci dostatek podkladů?“ na: http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/4295-cirkevni-restituce-ma-verejnost-a-zakonodarci-dostatek-podkladu-.aspx
Soudruh Grebeníček má docela pravdu, , 3.2.2012 16:30:20
Církve mají mít kostely,fary,hřbitovy,ale ne pole,lesy,louky,rybníky.Kněží nikdy na těchto majetcích nepracovali,dostávali je do užívání od králů a šlechty a na práce využívali farníky,poddané vrchnosti.Tady jde pouze o další fingovaný tunel,v první fázi majetky a polností převezme církev a v druhé je od ní výhodně odkoupí developeři,obce,města a se ziskem prodají.Kdo by na polích a v lesích pracoval,kdo a z čeho by je platil.Proto nervozita a spěch Přesčase a Kradlouska,aby se to stihlo realizovat,tak jako rychle odprodat,zprivatizovat,letiště Praha,Budvar a státní lesy.Provize budou královské a prakticky poslední z těch velkých privatizačních výprodejů.Pak již zůstane jen vytunelovaný a zadlužený stát,Žebrakistán.Potom možná řada zlodějů,politiků,bude následovat do ciziny Koženého,Vostrého,Krejčíře a užívat si s rodinami stamilionů a miliard poctivě nakradenených,nezdaněných a odkloněných na konta do daňových rájů.Tohle všechno umožnil,Klaus,který před privatizaci zrušil řadu zákonů týkající se hospodářské kriminality a umožnil,aby ihned po roce 90 si tuneláři mohli ukládat peníze v zahraničí,bez zdanění a kontroly.
Vytoupení soudruha Gebeníčka ml. bylo, , 3.2.2012 16:28:43
vystoupení pokryteckým. Neznalec historie, nemaje ponětí o zvěrstvech komunistů ve světě i u nás,by při jeho slovech o dějinných nepravostech církve zaslzel,ba snad i zaplakal.
Re:Vytoupení soudruha Gebeníčka ml. bylo, , 3.2.2012 19:06:52
Jo,ti komunisti dělali hrozná zvěrstva,například nechali žít tzv. disidenty jak prasata v žitě.Kdyby byli normální,tak by tu svoloč pověsili.
Re:Vytoupení soudruha Gebeníčka bylo přesné., , 3.2.2012 16:39:54
ty debilní hovado podívej se na film kladivo na čarodejnice
a zebliješ se
Re:Vytoupení soudruha Gebeníčka bylo přesné., , 3.2.2012 17:55:39
:o))))))) proč jen ten film byl za komunistů zakázaný? :o))))))
Re:Vytoupení soudruha Gebeníčka ml. bylo, , 3.2.2012 16:39:52
Holka modrooká jestlipak byste uměla odpověďět na otázku":
Kdopak to má na svědomí obě nejstrašnější světové války? Nevíte? Kapitalismus ve své chuti ovládnout svět. Doplnit vzdělání děvče!
hnus, , 3.2.2012 16:27:12
Antikomunismus nynějších vládců, kteří si počínají jako v dobyté nepřátelské zemi, je jen zástěrkou pro masivní převod majetku do kapes zlodějské bandě někdejších veksláků a dnešních miliardářů, jejímiž jsou agenty. Tzv. církevní restituce to odhalují v úplnosti, jsou útokem nejen na tradice první republiky, ale i dědictví osvícenství doby Marie Terezie a Josefa II. Jde o zvrácený pokus dovršit zvrat poměrů někam do 17. století v sociálním, kulturním a politickém smyslu (viz. návrhy odebrat volební právo určitým skupinám obyvatel, úplný rozklad pracovního práva, zavádění faktických desátků a vytváření privilegované vrstvy prakticky osvobozené od daní). Tomu je třeba se už konečně postavit, jak to udělali Francouzi v roce 1789.
peníze pro církve, , 3.2.2012 16:20:47
Nevím, proč církve mají mít jiné podmínky než ostatní lidé. Když jdeme do kin, do divadla, do galerie nebo třeba na sportovní utkání apod. , tak všude platíme vstupné. Neměli by si tedy faráři vydělávat tímto způsobem také? Když jdou lidé na jeho mši, tak ať zaplatí vstupné a to bude příjem pro faráře. Za křtiny a svatby si také berou honorář, tak co se pořád dokola řeší. Tržní hospodářství pro všechny!!! Jestli se tímto způsobem všichni neuživí, tak jich musí být méně. Nevím, proč by nevěřící měli ze svých daní platit faráře, aby mohli přednášet svým ovečkám bludy. Zase svým způsobem diskriminace ostaních pracujících a podnikatelů. Jen ať si církev vydělává sama a z úvěru mohou i jinak podnikat, jsme v kapitalismu.
Náš historik má absolutní pravdu., , 3.2.2012 16:03:52
Pane Nečasi budoucnost Vás odsoudí a nové demokratické soudy Vás budou soudit.
Re:Náš historik má absolutní pravdu., , 3.2.2012 16:11:39
váš historik ? to máte tedy asi na mysli ty soudy co nechali odkráglovatr Horákovou a další...
Na teror trojkolky odpovíme volbou KSČM !!!!, , 3.2.2012 15:54:32
Zlodějská CHÁTRA77 i se svým ožralou Václavem Havlem uvrhla tento národ do bídy! ČSSD bohužel není nic jiného než pouťový přicmrdávač!
ČERNÁ, RUDÁ - COPAK JDE O DRES ?, , 3.2.2012 15:11:09
HLAVNĚ NEMÁ SMYSL ŘEŠIT JESTLI JSOU HORŠÍ PRELÁTI NEBO KOMUNISTI. KAŽDÝ AŤ SE MODLÍ KE KOMU CHCE, ALE KDYŽ KRADEŠ, TUMÁŠ PO ČUNI !
Mirku, když židi Špidla a Gross dělali dluhy, tak jste s nimi hlasovali, , 3.2.2012 15:03:17
Z nich jsou milionáři a vaši volovoliči nemají na nájem. Tak až si v tomhle uděláš jasno, tak kázej rozumy, zdroje už nejsou
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 3.2.2012 15:02:34
církev katolická majetek nevlastnila už za Rakouska -Uherska i za první republiky měla ho pouze ve veřejné držbě
reformy Josefa II. Byla zrušena asi polovina klášterů, které byly neužitečné (užitečné: školní výchova, péče o nemocné, věda), majetek převzal stát. Fary byly využity pro státní správu: faráři placeni státem, povinnosti: vedení matrik, údaje pro sčítání obyvatelstva, dohled na zdravotní stav obyvatelstva, z kazatelen čtou vyhlášky. ................................................................................čili stát a panovník nakládal s majetkem který katolická církev označuje jako svůj............................logicky je to nesmysl stát by nemohl rušit majetek církve kdyby jej vlastnila ......http://anticirkev.tym.cz/08-polit.htm ..........situace je zcela jasná,byl to majetek státu už od dob Josefa II. dodnes youtube.com/watch?v=lpkig2c5-vE
http://www.sfiles.host.sk/history/history14.html
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách?, , 3.2.2012 15:01:10
kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře a po husitských válkách? ,
kdy vrátí majetek lidem které mučili a upalovali? na to vám klerofašistický poblitik pravice nikdy neodpoví
Re:kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře...?, , 3.2.2012 15:16:06
A kdy ti, co se hlásí k husitství nahradí škody způsobené drancováním husitských vojsk. Stačí se začíst do jakéhokoliv turistického průvodce - na každé stránce najdeme: zničeno husity, vypáleno husity, zaniklo za husitských válek. Husité bohatým brali, ale chudobným nerozdávali. Mnozí se přidali k husitům jen proto, aby nepřišli o střechu nad hlavou i o život. Po Bílé hoře se vítěz zachoval stejně, jako se léta před tím chovali husité - podělil se o kořist. Ovšem byl zde zásadní rozdíl. Po Bílé hoře se nastal mír. Lidé se vrátili k obdělávání polí, přestalo se vypalovat, začalo se budovat... Stále mi nikdo neodpověděl na otázku, kde ti "hodní" husité vzali za těch pár let své existence to množství majetku, který jim po vítězství na Bílé hoře ti "zlí" katolíci vzali a kterého bylo tolik, že ještě dnes stojí jeho zbytek za hádku...
Re:kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře...?, , 3.2.2012 16:14:11
Hlupáčku, díky hsitské revoluci jsme v Čechách měli alespoň na pár desítek let pokoj od jediného "správné katolické pravdy" Škoda, že nás nakonec ta katolická mašina převálcovala a udělala z nás takové posery.
Re:kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře...?, , 3.2.2012 18:22:39
Z tohoto národa lživě posery vyráběli jen nackové a bolšáni! Mluv jen za sebe!
Re:kdy katolická církev vrátí co ukradla českým zemím při okupaci po bitvě na Bílé hoře...?, , 3.2.2012 18:18:17
Topolánek a nezvěstný bílý kůň Policie stále hledá Ukrajince, , 3.2.2012 14:54:22
Topolánek a nezvěstný bílý kůň Policie stále hledá Ukrajince
Policie stále hledá Ukrajince Mikolu Marka,který záhadně zmizel poté co na něj osobní přítel Topolánka a jeho bývalý poradce přespal zadluženou firmu (klasický případ bílého koně)--firma dlužila ca 60 milionů-a ty ted splácí věřitelům stát.ing.Jaroslav Veverka dál vesele Podniká ve firmě ktrá je poradcem ČEZU
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/24.09.2007/207452801240
036-21:30-1-reporteri-ct.html
Pokaždé Když policisté najdou mrtvolu cizince někde v lese,vzpomenu si na Mikolu Marka -Ukrajince na kterého přepsal předluženou firmu bývalý leader skupiny poradců TOPOLÁNKA,ing.Jaroslav Veverka
Re:Topolánek a nezvěstný bílý kůň Policie stále hledá Ukrajince, , 3.2.2012 17:03:37
náš soudruh Topolánek se už o své bílé koně postaral .. Možná, že jsou někde v klidu v Toskánsku v jeho službách .. Ale on soudruh Topolánek určitě o ničem neví ?? a nikdo mu nic nedokáže !!!
cítí šanci, , 3.2.2012 14:54:20
církevní hamižnost a americký radar - témata, které logicky právě komunistzi vyždímají až na doraz.
Kanál který se nebojí tvrdě kritizovat vládu a například o Kalouskovi říká,že je Zkurvený Ožrala. - http://www.youtube.com/user/kurvablbcevole, , 3.2.2012 14:49:39
Paroubek je sice blb a žere kočky, , 3.2.2012 14:48:11
ale komouši nepohrdou ani chcíplou vránou
Re:Paroubek je sice blb a žere kočky, , 3.2.2012 15:59:40
..a co žerete vy modré kurvy kromě potratů...
kdo z toho bude profitovat, , 3.2.2012 14:44:05
kolik dostali slíbeno za tyto restituce ODS a TOP
jedná se o jeden z největších podvodů po r 1989
Svätá inkvizícia - z utajovanej histórie cirkvi, , 3.2.2012 14:37:05
Svätá inkvizícia - z utajovanej histórie cirkvi
Bang!!!
Bang!!!Necklace of Count Vlad 3 - Dracula
Svätá inkvizícia - z utajovanej histórie cirkvi Jaroslav Motyčka, 1922 Len obmedzený, nevedomý človek nevie nič o hrôzach cirkevných inkvizícií, ktorými zavraždili státisíce ľudí v mukách, aké len chorá myseľ zvrhlých netvorov vedela vymyslieť. Dnes je zjavná snaha mnohých tzv. cirkevných historikov tieto zločiny zľahčovať alebo dokonca popierať. Že by si to všetko vymysleli len nepriatelia cirkvi? „Inkvizícia bola najstrašnejší a najkrvavejší zjav, aký sa kedy ako systém pod rúškom náboženstva vyskytol", píše už citovaný jezuita Pavel Hoensbróch: „Prúdy ľudskej krvi, preliatej inkvizíciou padajú celkom a výlučne na vrub pápežstva, takže úplne dejinnej pravde zodpovedá, ak sa povie: Námestníci Krista stáli celé stáročia v popredí vražedného systému, ktorý viac než ktorákoľvek vojna, spôsobil medzi národmi spustošenie a biedu a meno kresťanstva neslýchané zneuctil." A klerikálmi oslavovaný španielsky spisovateľ Orti y Lara píše výstižne: „Cirkev, ktorá inkvizíciu vyvolala, uznávala ju vždy s osobitnou záľubou. Žiadny katolík nesmie vysloviť meno svätého tribunálu viery, aby nesklonil úctyplne hlavu pred inštitúciou, ktorá je podstatne katolíckym, takmer podstatným obrazom cirkvi, našej matky." Je zjavným klamstvom, ak sa zo strany rímskych cirkevníkov tvrdí, že nie cirkev, ale svetské vrchnosti robili inkvizíciu. Proti tomuto tvrdeniu stoja jasné, všetku pochybnosť vylučujúce vyhlásenia a nariadenia „objektívnych autorít v ohľade náboženskom", rímskych pápežov. Tak napr. pápež Urban II. (1088-1099) prehlasuje striktne: „Nepovažujeme za vražedníkov tých, čo vzplanuli proti vyobcovaným, naplnení súc horlivosťou pre katolícku matku, a niekoľko z nich zabili..." Pápež Bonifác VIII. (1294 - 1303) nariadil, že vrchnosti, ktoré by sa zdráhali potrestať odsúdených inkvizíciou, samé majú byť považované za kacírske a prepadajú trestu. Pri upaľovaní kacírov musel buď panovník alebo iný vrchnostenský hodnostár prisahať na evangelium, že bude kacírov vždy prenasledovať a že inkvizícii poskytne všetku podporu, aby mohla kacírov podľa cirkevných zákonov riadne potrestať. Pápež Lev X. vyhlásil zásadu, že „kacírov upaľovať nie je hriechom proti Duchu svätému za článok viery" a pápež Pius IV. píše r. 1560 vojvodovi savojskému: „Nepoznám ani jediný príklad, kde by sa po dobrom s kacírmi bolo niečo vybavilo, ale viem dobre z vlastnej skúsenosti, že najlepší prostriedok na obracanie kacírov je moc." – Typická ukážka láskyplnej katolíckej cirkvi, či nie? A iný námestník Kristov na zemi, Pius V. hovorí, že „nie je nič také ukrutné, ako milosrdenstvo k bezbožným, ktorí si zaslúžili horúce peklo..." A veruže nemôžme netvorom, rímskym pápežom vytýkať takúto „ukrutnosť" milosrdenstva. – Len v Španielsku v priebehu štyroch storočí bolo inkvizičnými „súdmi" potrestaných okolo 341 000 osôb, z ktorých za živa upálili 31 912! – V Portugalsku bola zriadená definitívne inkvizícia bullou pápeža Pavla III. dňa 3. marca 1536. Prvý inkvizítor Diego da Silva úradoval 18 rokov, a za tento pomerne krátky čas dal upáliť 10 220 osôb, 6860 iných, ktoré buď ušli alebo zomreli v priebehu vyšetrovania, bolo spálených len v obraze, -- 96 000 osôb mučených, zbavených majetku, občianskych práv, odsúdených na doživotný žalár! Toľko obetí inkvizície za 18 rokov! Koľko ich bolo za 300 rokov, čo trvala vláda inkvizície v Portugalsku! A koľko nešťastných ľudí padlo za obeť inkvizičnej hrôzovláde na celom svete! U nás v Čechách v Prahe len roku 1318 bolo pre „kacírstvo" upálených 14 osôb za jediný mesiac – roku 1341 bolo pozatváraných toľko ľudí pre „kacírstvo", že inkvizičné žaláre nestačili a pražský biskup musel na rozkaz pápeža Benedikta XII. prepožičať inkvizítorom aj svoje väznice. O tom, čo si vytrpeli nebohé obete, ktoré sa dostali do pazúrov „svätých sudcov inkvizičných" sa dozvedáme z rôznych príručných knižiek, návodov pre trestných sudcov, spisovaných velebnými otcami rôznych mníšskych rádov, najmä Dominikánov a Františkánov. Bolo to strašnejšie ako v najsadistickejších amerických hororoch. Väzňa, keď zlomili jeho energiu v príšernom žalári, viedli do mučiarne, v ktorej všetky mučidlá boli vyložené a tu ho inkvizítor podrobil vypočúvaniu, pri ktorom používal najneuveriteľnejšie podvody, aby ho nejakým spôsobom poplietol. Aj najmenší rozpor stačil na začatie mučenia, ktoré inkvizičné príručky odporúčali ako prostriedok najúčinnejší. Mučidlo i spôsoby mučenia bývali veľmi rozmanité. Najobľúbenejšie však boli: – škripec, na ktorom väzňa napínali tak, až mu vykĺbili ruky, – železné topánky posiate tupými hroty, ktorých šrouby tak sťahovali, že drvili lýtka i členky, – šrouby na palce, kúsky trstenice alebo klin, ktorý zaklienili medzi prsty, zovretím ho vrážali medzi kĺby, - avšak nevyčerpateľným prostriedkom mučenia bol oheň. – Väzňom pálili boky fakľami, – rozžeraveným železom vypaľovali najcitlivejšie časti tela – nohy natierali masťou alebo olejom a vystavovali prudkému ohňu. Strašné, nevysloviteľné muky a bolesti trpeli všetci, čo padli akýmkoľvek spôsobom do rúk ohavných nástrojov „objektívnej autority v ohľade náboženskom" rímskeho pápeža! Snáď jeden z najstrašnejších spôsobov popravy odsúdených kacírov vymyslel generálny inkvizítor pápeža Gregora IX. roku 1230 – Róbert zvaný Bulhar: človeka, ktorého zločin kacírstva sa dokázal skúškou rozžeraveným železom, vriacou vodou alebo iným spôsobom, vyzliekli a priviazali k drevenému stĺpu. Potom mu stiahli kožu z hlavy až k pupku a uvoľnili roj včiel, ktoré sadali na krvácajúce mäso úbožiaka až kým smrť neukončila jeho krutú trýzeň. A kto boli tí „kacíri", s ktorými sa takto zaobchádzalo? Predovšetkým všetci, čo sa opovážili mať: 1. svoju vlastnú mienku 2. tí, ktorí nechceli alebo nemohli svoj rozum zaprieť natoľko, aby prijímali za zjavenú pravdu hlúposť a absurdnosť, vznikajúcu v tých či oných časoch v hlavách tých, čo v mene Ježišovom vládli ako despotovia svetu. 3. Potom nešťastníci, ktorí sa stali obeťami vydieračstva kňazských chamtivcov alebo osobnej pomsty nepriateľov, ľudia obvinení z čarodejníctva - obete najtupšej a najhlúpejšej povery, akú kedy obmedzení a vystrašení hlupáci mohli vymyslieť... Ale niet tu dostatok miesta na podrobný opis. Bolo by síce potrebné prehovoriť aj: – o hrôzach noci Bartolomejskej, strašnom vraždení francúzskych Hugenotov, ktorých jediným previneným bolo to, že boli čestnejšími kresťanmi, než pokryteckí rímsko-katolíci – o bojoch protestantských Holanďanov so Španielmi a Rímom na konci XVI. storočia - zápasoch tak pripomínajúcich český odboj proti Ferdinandovi II., pri ktorých si rovnako krvilačné a pomstychtivo Rím počínal ako v Čechách. – „Rozsudkom svätej stolice", píše o tom dejepisec John L. Motley, „boli všetci obyvatelia Holandska odsúdení pre kacírstvo na smrť. Tromi vetami boli 3 000 000 ľudí, muži, ženy i deti, odsúdení na hranicu..." Mohli by sa uviesť ešte stovky a stovky výstražných a odstrašujúcich príkladov pre všetkých tých, ktorí by akýmkoľvek spôsobom dávali príčinu zvodom agentov a uctievačov „objektívnej autority v ohľade náboženskom", t.j. rímskeho pápeža, vychvaľovačov „starých zlatých časov", v ktorých cirkev „stála nad človekom", čias, o ktorých historik Henri H. Milman, mimochodom kňaz, hovorí: „Prekliatie, nie požehnanie bolo jazykom cirkvi a náboženské vojny, nevídané za čias pohanských, stali sa mocným žriedlom ľudskej biedy..." Stovky a stovky desivých obrazov by sa mohli uviesť ako dôkaz, ako strašne bolo ponížené ľudstvo za čias neobmedzenej vlády cirkvi, ako hovorí anglický filozof a historik W. E. Lecky za čias, kedy „ohyzdný, sprostý, vyžitý šialenec, bez vzdelania, vlastenectva, prirodzených náklonností, ubíjajúci svoj život neustálou nadzmyselnou rutinou a odporným sebatrýznením, chvejúci sa pred strašnými fantómami svojho chorého mozgu, stal sa pánom národov, ktorí poznali dielo Platóna a Cicera i život Sokratov a Catonov." Zadubení, tupí a choromyseľní ľudia - bez morálky, bez akéhokoľvek charakteru a cti ovládali cirkev a premenili ľudský život na peklo. Prečo by sme však mali hľadať dôkazy za hranicami našej vlasti? – Či to nebol aj náš národ, naši pradedovia a prababičky, ktorí na svojom tele pocítili dobročinnosť a šťastie neobmedzenej vlády cirkvi nad človekom v časoch, keď sa cirkev o túto vládu delila s mocou svetskou, vládou „z božej milosti"? – Či nebola to vari doba vlády cirkvi rímskej, v ktorej sa pápežskí križiaci dopúšťali strašných zverstiev proti vidieckemu a mestskému ľudu husitskému? Či to nebola vari doba jej vlády, keď vydávala príšerné mandáty proti Českým Bratom a nekatolíkom vôbec? Neboli to vari žoldnieri „katolíckej ligy", ktorí po bitke na Bielej Hore vyplienili Prahu, znásilňovali ženy a dievčatá, lúpili a ničili domy s takou zúrivosťou, že po ich odchode zostala len úplná spúšť? – Či to nehovorila cirkev ústami pátera Sabinu k cisárovi Ferdinandovi II. a jeho dvoru o českých „rebeloch": „Roztlčieš ich prútom železným a oni ako nádoba hlinená rozpadnú sa?" – Nebola to vari práve hlava cirkvi, pápež Pavol V., ktorý keď dostal správu o porážke Čechov na Bielej Hore „preveľmi sa z toho veselil" a ktorého ranila mŕtvica od radosti, že sa opäť cirkvi rímskej vracia vláda nad človekom českým, ktorý ju dávno predtým už zvrhol? – Nebola to vari práve tá doba, keď „cirkev stála nad človekom", keď cisárovi Ferdinandovi II. váhajúcemu podpísať hrozný ortieľ nad 27 vodcami českého odboja vtisol jeho spovedník P. Becanus pero do ruky hovoriac, že si „berie všetko na seba a svoje svedomie". – A neboli to vari kňazi tej istej cirkvi „stojaci nad človekom", čo asistovali na lešení popraviska na Staromestskom rínku v ten strastiplný deň, keď od skorých ranných hodín sa kmital meč kata, pod ktorého majstrovskými údermi pretínali šije rebelov? Šije slobodných a čestných ľudí, ktorí sa nechceli skloniť pred temnou a krutou vládou tkz. námestníka Kristovho na zemi a uznať, že cirkev stojí nad človekom? – Či rozumieme vari zle slovám Budovcovým, vrhnutým do tváre cisárskym „sudcom": „Dávno ste po našej krvi bažili - krv pite!" a slovám staručkého Vodňanského, ktoré povedal Jezuitom do očí: „Pod zástierkou rebélie beriete nám životy a nemajúc dosť, chcete nám aj duše odobrať? Nasýťte sa pozeraním na našu krv a nech vám je to dosť'... – Či nebola to práve doba, kedy „cirkev vládla nad človekom" a neboli to jej služobníci, ktorí, ako hovorí Denis vo svojom spise „Čechy po Bielej Hore": „Odvšadiaľ naliehali na cisára, aby nestrácal príležitosť, ktorú mu dáva Prozreteľnosť, aby bola dokonaná skaza kacírstva" a nebolo vari každému ich želaniu vyhovené s najväčšou ochotou? – Neboli to práve, ako takisto Denis uvádza „Karmelitáni, Barnabiti, Pavláni, Premonstráti, Dominikáni, Serviti, Jezuiti, Františkáni i mníšky z nemenovaných rádov", ktorí „zlietli sa ako krkavce na bojisko" a na čele toho povestného „Syndikátu zlodejov", ktorý sa sústredil okolo kniežaťa Lichtensteina, brali odmenu za svoje katovské služby, preukázané Habsburgovcom a „delili sa o vojnovú korisť nad ešte teplou mŕtvolou národa"? – Či to neboli jezuiti a kňazi „cirkvi stojacej nad človekom", ktorí na čele lichtenštajnských dragúnov začali a viedli hroznú protireformačnú éru? Nie sú vari oni intelektuálnymi pôvodcami tej skazy, ktorej podľahol náš národ po Bielej Hore? – A neboli to vari oni, ktorých srdcia sa nezachveli od hrozného náreku, ktorý sa vtedy z našej vlasti vznášal k nebesám? – A neboli to oni, sluhovia „cirkvi, stojacej nad človekom", ktorí vyhnali státisíce našich rodín za hranice, priviedli náš národ do hrobového temná? – Neboli to vari oni, čo sa stali spojencami rakúskej žoldnierskej šable, svätili bodáky a kanóny? Neskrížili práve oni vojenskú šabľu s krsteľnicou, aby pod týmto symbolom násilia svetského i duchovného náš národ až do konca 1. svetovej vojny tlačili k zemi? Neboli to oni, ktorí sa nakoniec uspokojili aspoň s úlohami špicľov a drábov, udavačov a denunciantov - vtedy, keď už sami nemohli vládnuť? Takto vládla cirkev nad človekom: „Človek zvíjal sa v prachu zeme a na jeho zohnutej šiji stála ťažká noha rímskeho popa, bezcitne drviac každého pri najmenšom pokuse o odpor..." A myslíte si, že by bolo inak, keby sa opäť dostala cirkev rímsko-katolícka k takej moci, akú mala predtým? http://slovakia.humanists.net/jarmo.htm
bojovnik spagetovej prisery
Čítajte viac: http://dolezite.sk/Svata_inkvizicia_z_utajovanej_historie_cirkvi__88.html#ixzz1lKFFtRJN
"Len obmedzený, nevedomý človek nevie nič o hrôzach cirkevných inkvizícií, ktorými zavraždili státisíce ľudí v mukách"
Muky nepopieram rovnako ako usmrtených cirkevnou inkviziciou, za ktoru sa pápež JP II aj ospravedlnil. Spochybnuje az sa smejem nad tym uvedenym počtom státisice... ale priznavam ze to vypada napisane lepsie ako desaťtisíce.
“Námestníci Krista stáli celé stáročia v popredí vražedného systému ...” - to neboli námestníci Krista, ale námestnící Satana, pretože s Kristom nemali nič spoločné. Oni sami sa za tých námestníkov vyhlasovali, ale ich skutky odhalili, čo sú zač. Ježiš povedal: “Strom poznáte po ovocí ...”
Čítajte viac: http://dolezite.sk/Svata_inkvizicia_z_utajovanej_historie_cirkvi__88.html#ixzz1lKFrOe85
fiha lenka poriadne si sa rozohnila,ako spravny krestan ten kto je proti cirkvi tak ho treba zabit alebo umlcat.
vydobitky krestanstva su podla teba elektrina a dalsie vynalezy?ved to bola cirkev ktora oznacila tieto veci ako dielo satanovo,
dokonca dneska som pozeral v telke historiu tanga.vedela si ze spolocensky tanec tango bolo cirkvou oznaceny ako diablov tanec ?
ak ta to potesi som pokrsteny,birmovka,chodenie do kostola,ministrovanie toto vsetko mam za sebou a preco som prestal?
pretoze som zistil ze do kostola chodia ludia ktory ked tam vojdu tak sa spravaju ako panbozkary a ked vyjdu nie su schopny dat
zobrakovy ani halier.kamarat robi v robote tiez s takou ako si ty ,panbozkarka vzdy ked vidi kriz tak sa prezehna,taky kriz
urobi na svojom tele ze sa skoro prevrati a hadaj maju ju radi?NIE pretoze kazdeho ohovara a hresi ako pohan,
co to je za krestana?takych ako si ty je plno tvaria sa ze miluju boha a potom hresia kazdy den.
ja by som sa ani necudoval keby si zobrala pistol a zacala vrazdit ludi okolo seba.tvoje srdce je plne nenavisti voci ludom ako som
ja lebo nesuhlasim s cirkvou.
si ako agent smith z filmu Matrix ktory chrani cirkev a taky ako som ja musia byt zniceny lebo kydaju na cirkev.
nabozenstva len zotrocuju tvoju mysel.biblia je mocna zbran namierena do srdc nestastnikov.
nie som ziaden zid,ziaden slobodomurar,ziaden nacista,fasista,anarchista.
som clovek ktory hlada odpovede a na ktore krestania ani ine nabozenstva nikdy nedaju odpoved.nechcem aby mi nabozenstvo
diktovalo co smiem a co nie.ja nie som otrok?ake je to nabozenstvo?
media su manipulovane takze sa snazim telku nepozerat.
neviem si vsak predstavit svet kde by neboli nabozenstva.vies si to predstavit ake by to bolo krasne,ziadny fanatici
len ludia ktory ziju v harmonii s prirodou.toto by si ty hadam ani neprezila.
mas pravdu cirkev budovala skoly ale ake ?
kde sa ucilo to ze zem stredobodom slnecnej sustavy a niekto kto to vyvratil tak mu odtali ruku?
prepac mas pravdu toto tiez mam z dejepisu a na nasej skole nas ucili iluminaty a slobodomurari.takze z dejepisu ti nic
nebudem uz pisat.
vdaka svatim vojnam som tu?tak si to idem radsej hodit na najblizsi strom ked si predstavim ze za to ze som tu ja
umreli tisice ludi ktorych zavrazdili kriziacke vypravy.
mas pravdu jan pavol bol podla teba zly ale teraz pan Nacinger pardon raczinger je lepsi?
nevadi ti ze bol v minulosti Hitlerjugend?ved vyzera s tymi jeho ocami ako satan.jaj ano zase ta historia prepac.
tak asi ja som prisiel z paralelneho vesmiru
dufam ze tato doba bude doba velkych zmien kde ludia sa uvedomia a konecne zobudia z tohoto zleho sna a zacnu
uznavat ine hodnoty a nie nabozenstva ktore ich zotrocuju.
na koniec taky mali kviz len pre teba lenka .
odkial vies ze boh ktory sedi na oblaciku niekde nad nasimi hlavami je muz ktory ma bradu,co ked je to zena ?
ako je to mozne ze boh ktory ta miluje z celeho srdca tak ako nikoho ineho a ktory obetoval pre teba jedineho syna ta za
to ze porusis bozie desatoro ta posle do pekla kde budes v nemsiernych mukach trpiet do konca zivota. ALE ON TA MILUJE.
Čítajte viac: http://dolezite.sk/Svata_inkvizicia_z_utajovanej_historie_cirkvi__88.html#ixzz1lKG3HGAb
Čítajte viac: http://dolezite.sk/Svata_inkvizicia_z_utajovanej_historie_cirkvi__88.html#ixzz1lKFmJRQM
Re:Svätá inkvizícia - z utajovanej histórie cirkvi, , 3.2.2012 14:39:16
Nie stotisíce, ale milióny! Počet zavraždených kresťanskou sebrankou udávajú triezve (!) odhady na 7 miliónov. A mali by sa rátať ďalšie stámilióny počas 1600 rokov ovládania Európy týmto neskutočne odporným zlom, ktorým boli rôznymi formami zničené a dobabrané životy. Celé stáročia žili ľudia v špine, biede, strachu a nevedomosti kvôli kresťanstvu! Je mi z vás zle, kresťania, čo toto popierate. Aj morové epidémie mali pravdepodobne na vine, pretože mor sa rozmohol vďaka nehygienickým podmienkam a špine, v ktorej sa žilo, pretože telo bolo považované za hriešne a aj jeho umývanie bolo veľmi obmedzované. Na rozdiel do Antiky, kedy sa na telo kládol oveľa väčší a pozitívnejší dôraz a kedy mor veľmi nezabíjal. Kresťanstvo, podobne ako islám a mnohé iné náboženstvá, by mali byť zakázané, pretože sú to nástroje na oblbovanie a následné ovládanie más, získavanie obrovskej moci a nepredstaviteľného majetku.
Čítajte viac: http://dolezite.sk/Svata_inkvizicia_z_utajovanej_historie_cirkvi__88.html#ixzz1lKGQirfT
http://www.zosity-humanistov.sk/2000/07/kliatba-krestanstva/
Re:Má pravdu, Grebeníček ...., , 3.2.2012 17:11:54
náš soudruh Grebeníček měl vždycky pravdu !!! On je ten spravný bolševik, který vždycky šel odvážně do všech třídních bojů a vždycky zvítězil..Je to takový náš správný leninský bolševik, kterému je vždycky všechno jedno. Ti naší náckové by si měli z něj vzít příklad jak se má bojovat...
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí, , 3.2.2012 14:29:20
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí
církevní tunel 30 let zadlužení mafií ods,top,vv 96 ,24 mld kč+ dalších 17 let placení platů sektářů 17 mld korun + pole, lesy a rybníky, v celkové hodnotě 75 miliard korun.+ dál opravování církevních budov za peníze daňových poplatníků .................
96,34 mld + 17 mld +75 mld + x desítek mld opravy budov = tunel mafie do rozpočtu čr 188.24 mld kč + opravy církevních budov
..................................................................................................................
katolická církev majetek nevlastnila už za rakouska uherska a měla jej pouze ve veřejné držbě ,půjčený od státu k užívání ,takže není možné vracet to co vám nepatřilo a měli jste to půjčené od státu = právní stanovisko univerzity karlovy .....................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
......................................................................................................................
rozdávají katolické církvi majteke zabavený před rokem 1948.................tzn. ......restituce je zločin ,vlastizrada ......
............................................................................................................
stamiliony obětí zvěrstev katolické církve a jimi vyvolávaných náboženských válek, staletí okupaci a drancování českých zemí , mučení ,upalování,popravy, násilná katolizace ,teror katolické církve, krádeže majetku ,robota na církevním,pálení českých knih a pronásledování českých učenců ..............= okupantům ,vláda vlastizrady rozdává český majetek
ČTK
http://www.novinky.cz/domaci/246299-cirkve-by-na-kompenzacich-mely-dostat-80-az-96-miliard.html?ref=boxE (v článku záměrně není uváděna celková cena polí luk rybníků 75 mld , + náklady na opravy budov desíky mld )

