18.7.2011 11:58 - Plán udělit prestižní německou cenu Quadriga za občanskou odvahu ruskému exprezidentu Vladimiru Putinovi vzbudil na mezinárodní politické scéně pozdvižení. Do věci se razantně vložil i český exprezident Václav Havel. Politici ale jeho postoj příliš nechápou. Prý je projevem osobní ješitnosti. Putinovi je navíc stejně jako cena "šumafuk".
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Zahradil - maňásek rusofilního Lukoiloviče Klause , , 22.7.2011 18:56:45
a Putinova trojského koně v Evropě holt musí žvanit to co mu z Hradu nakážou
A až ho vedou - do pekla! , , 19.7.2011 19:32:03
http://img.blesk.cz/img/1/full/919713-img-havlova-havel-crop.jpg
Že se na to náš milovaný stařík nevykašle!, , 19.7.2011 13:01:12
Je mu to potřeba být pořád někde vidět a slyšet? Já mít tolik prachů co má on tak někam zalezu, vyženu Dášenku a v klidu čekám kdy si pro mne přijde zubatá.Jeho největší zásluha byla když přesvědčil komunistický federální parlament plný těch kovaných komoušů aby jej ,svého milovaného disidenta zvolili za prezidenta. Nebo je přesvědčil Putin,kádrová rezerva KGB na prezidenta Ruska? Pak ano, to jej musí pěkně sráti.
Putin má možná na svědomí Politkovskou, ty máš Havle určitě na svědomí našeho Karla Kryla., , 19.7.2011 10:25:28
Nemáte si Havle s Putinem co vyčítat a tebe navíc budou i na věčnosti pronásledovat oči tisíců obětí tvé nenávisti vůči Srbům, Iráčanům a Libyjcům, proti kterým jsi tak vehementně a veřejně prosazoval "humanitární bombardování". Tak raděj nech na hlavě. A Karel Kryl, toho jsme znali a zpívali za totality, Karel Kryl představoval svobodu a demokracii, ty určitě ne. Proto jste Karla Kryla nenechali dozpívat ! Překážel vám ve šmelině !
Re:Putin má možná na svědomí Politkovskou, ty máš Havle určitě na svědomí našeho Karla Kryla., , 19.7.2011 12:45:18
To je Havle od Karla Kryla o tobě, proto byl také Karel "dozpíván" : http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8 a paní Politkovská ? Tak tu si prosím také neber do svých ulhaných úst, v hrobě se točí, když ty se za ni schováváš !
Re:Putin má možná na svědomí Politkovskou, ty máš Havle určitě na svědomí našeho Karla Kryla., , 19.7.2011 11:22:18
Souhlas a dík za projevený názor.
Re:Putin má možná na svědomí Politkovskou, ty máš Havle určitě na svědomí našeho Karla Kryla., , 19.7.2011 10:28:32
Prý tě kritizujeme, protože jsi nikdy nebyl padouch. Tak to je urážka většiny národa, my si klidně můžeme dovolit kritizovat padouchy, zloděje, podvodníky, korupčníky a lháře...Havle, my jsme totiž občané, ne ovce, jak bys nás chtěl mít !
Re:Putin má možná na svědomí Politkovskou, ty máš Havle určitě na svědomí našeho Karla Kryla., , 19.7.2011 11:15:26
To jsme měli presidenta..Těžko se ti bude odcházet z života....máš svědomí mimo jiné zatížené našim Karlem.To bude Odcházení, sice bez Oskara a Putina,ale zato s Karlem Krylem ve svědomi.
pani politkovskou si neberte do huby, , 19.7.2011 1:27:18
pane havel,nehazejte ji do pytle s vami a nechte ji v klidu odpocivat...
JIRKA PTÁČEK= MODRÁ STRAKA :-), , 18.7.2011 23:44:00
DOBA PŘED 21 LÉTY.....,
....nebylo bezdomovců,tolika sebevražd, umrzlých,žebráků,fetáků, bordelů a uliční prostituce,zamřížovaných balkonů mnohdy až do 3.PATRA, exekucí a kriminalita byla celkově na podstatně nižší úrovni./v roce 89 BYLA 1/3 kapacity v našem vězeňství nevyužita, dnes je přeplněno a na výkon trestu se musí mnohdy čekat a to je vězenská služba velmi ráda, jak řekla mluvčí VS ČR,ŽE JE 6 tisíc věznů na útěku, jinak by se z toho posra...., nekonzumovalo se tolik antidepresiv-od roku 92 NÁRŮST POJÍDÁNÍ ANTIDEPRESÍV VZROSTL O 800%!!!ASI PROTO, ŽE SE LIDÉ CÍTÍ TAK DOBŘE A JSOU Z TOHO CELÍ NERVNÍ:-))))) Nemluvím o zaměstnanosti, vzdělání, zdravotní péči a zabezpečení přestárlých. To jsou totiž jediná podstatná kriteria k určení životní úrovně....
Ožralej lhář., , 18.7.2011 23:38:17
Už aby si toho kořalu bůh vzal.Ten negramotný český národ si takového géééénia nezaslouží.
Pochybuji,že by chtěl stát v jedné řadě s ožralou Havlem., , 18.7.2011 23:05:04
Pan Putin je bezesporu inteligentní a schopný člověk.Domnívám se,že by pro něj bylo urážkou dostat cenu,kterou byl vyznamenán bezcharakterní lhář,kolaborant a bezzásodový ožrala.Pučisté si z něj udělali maskota.Neškodný opilec jim nepřekážel v rozkradení republiky.
Re:Pochybuji,že by chtěl stát v jedné řadě s ožralou Havlem., , 19.7.2011 12:21:20
Naprosto s Vašim názorem souhlasím. Jak tak čtu tady tu diskusi, tak je 95% občanů z Havla totálně znechucená a nesnáší ho. Na jeho stranu se staví establishment a lidé, kteří mají argumenty typu "každý kdo kritizuje Havla je pologramotný a polodebil". To jsou ti praví "demokraté". Zase chtějí, abychom říkali to, co se píše v novinách. Za bolševika to bylo proruské Rudé právo, dnes je to veškerý tisk v německých rukách. Za bolševika se zbožňoval Lenin a Gottwald, dnes se zbožňují západní politici a Havel. Přitom je to všechno stejná hamiždná chamraď!
www.republikani-jmk.com ,www.dsss.cz, , 18.7.2011 22:27:27
Česká armádo, pryč z Afghánistánu! 17. července 2011 Už dlouho zastáváme názor, že naši spolužáci, kolegové z práce a přátelé ve vzdálené cizí zemi zbytečně riskují životy za nečestné zájmy cizích velmocí. To ostatně potvrdily uplynulé dva měsíce, během nichž zemřel jeden český voják a dalších pět jich bylo zraněno. Přesto má naše vláda neustále tendenci být jedním z nejaktivnějších podporovatelů expanze „zbraní demokracie“ do světa. Zdá se, že je nejvyšší čas vyvolat celospolečenskou debatu o stažení našich vojsk z okupačních misí. Vzhledem k naší historické zkušenosti je pohled na českého vojáka jako okupanta cizí země zvlášť nepochopitelný. Přeci, co naše přátele v uniformě české armády žene po boku válečných štváčů z USA diktovat někomu naprosto cizímu a kulturně odlišnému podmínky k životu? Je to snad mladická touha po dobrodružství a nebezpečí? Jsou to snad - v duchu přemýšlení dnešní „EU konzumní společnosti“ – snadno vydělané peníze, když propůjčujete svůj život hře ohavných zájmů? Nebo je to snad cesta z beznaděje při hledání zaměstnání, špatně placené práce bez perspektivy nebo vidina příchodu na úřad práce? Opravdu chcete umírat? Vojáci české armády v Afghánistánu slouží v rámci jednotek ISAF pod velením NATO. Momentálně se v Afghánistánu pohybuje na 720 vojáků AČR, což je dosud rekordní počet, mandát schválený parlamentem umožňuje v příštím roce vyslat až 640 vojáků. Od začátku intervence můžeme vidět naše lidi, jak se podílejí na okupaci nezávislé země. Mýtus, že naši vojáci se nepodílejí na přímých vojenských akcích, se už dávno ukázal jako prázdná fráze. Dlouhé měsíce trávené v oplocených táborech se jistě projevují i na psychickém stavu. V důsledku toho se zvyšuje také nehodovost kvůli vypětí z neustálého nasazení. Od začátku nasazení zemřeli 4 čeští vojáci. Jeden padl 17. března 2008. Zabil ho sebevražedný atentátník. Další český voják zahynul v 4. května 2007, když se na něj sesula lavina kamení. Třetí zemřel v 30. dubna 2008 při výbuchu nastražené nálože. Naposledy zahynul v Afghánistánu 31letý voják v úterý 31. května 2011. V provincii Vardak najel se svým autem u vesnice Salar na bombu. Spolu s Čechem zahynul při výbuchu nálože i afghánský tlumočník. Další dva čeští vojáci byli zraněni, z toho jeden těžce. Nespočet je i počet českých zraněných vojáků. V jednom z posledních případů dvaatřicetiletý rotmistr A.W. při útoku nepřátel na základnu v provincii Vardak utrpěl těžké střelné zranění, přičemž musel být transportován vrtulníkem do nemocnice. Česká okupační armáda? Celá intervence je založena na vyhlášení „války proti terorismu“ americkým prezidentem G.W.Bushem, jako reakce na útoky 11.září 2001. Zaostalý stát Afghánistán se nabízí jako ideální cíl západu pro vyhlášení války. Západní média nám popisují, že právě z Afghánistánu se měly útoky na WTC řídit, tam se měli údajní teroristé cvičit a odtud měli být i financováni. Ve skutečnosti je Afghánistán historicky neustále středem zájmu světových velmocí pro svou strategicky důležitou demografickou polohu. Země se však v nedaleké minulosti nikdy nedostala pod kontrolu okupantů. Při velmi propagovaných „svobodně-demokratických“ volbách v roce 2009 činila volební účast jen 38%. Naopak volby doprovázelo falšování, korupce a útoky na volební místnosti. Mezitím se enormně zvyšuje počet zabitých spojeneckých vojáků, kterých zde zemřelo na 2000. Navzdory slibům je neustále od zúčastněných národů vyžadováno podílet se na dalších útočných akcích nebo mít zastoupení v mezinárodních okupačních jednotkách ve stále větší míře. Velká část afghánského obyvatelstva je stále proti systematické okupaci. Další část vidí negativní dopady pro obyvatele a jen papírovou změnu vlády plné tzv. převlékačů kabátů. Důvody pro odmítání invaze nejsou postaveny jen na náboženských a historických principech odmítnutí „hodnot západní společnosti“, ale především na boji za zachování svobody a nezávislosti Afghánců. Pokračující okupace Afghánistánu přinese kromě nehorentních sum ze státní kasy v budoucnu také krev dalších vojáků. Vzhledem k řečenému požaduje Dělnická mládež okamžité stažení Armády České republiky z okupační mise v Afghánistánu a zastavení prolévání krve našich vojáků a našich přátel za nám úplně cizí, nepochopitelné zájmy. Už žádnou krev za cizí zájmy – pryč z Afghánistánu a Kosova. Pryč z NATO! Za předsednictvo DM Erik Lamprecht, předseda
Re:www.republikani-jmk.com ,www.dsss.cz, , 18.7.2011 22:35:08
Bombře, ty jsi taky vylízanec,co ? Ty by jsi taky potřeboval do komunistickýho lágru na převýchovu. Pak by tě ty kokotiny, co tu hněteš,přešli. Debile.
4 ODPORNÉ VĚCI ZAČÍNAJÍCÍ NA PÍSMENO "H" : HNIS, HNUS,HEMEROIDY ,HAVEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 18.7.2011 23:52:16
POKUD BY BYL TEN KOMUNISTICKEJ LÁGR TAK FEŠÁCKÝ, JAK PÍŠE VE SVÉ KNIZE "DOPISY OLZE" KULISÁK A KOKTA ,MÍROVÝ BOMBARDÁK ALKOHOLIK A LIDSKÉ LEJNO HAVLOVEŠKRN,TAK BY TO ZASE NEBYLA TAKOVÁ HRŮZA.....
PS. DOPORUČUJI PŘEČÍST : 1. DÁLKOVÝ VÝSLECH A 2. DOPISY OLZE.:-)))))))
PS. KLASIK BY ŘEKL : HOV.NO JSTE SI DALI NA OLTÁŘ A KLANÍTE SE TOMU, JAKO BY TO BYLO ZLATÝ TELE.../A ON TEN HAVEL JE VLASTNĚ JEN OBYČEJNÝ,ZDEGENEROVANÝ A CHLASTEM PROLITEJ VŮL.....
Prašivý Havel, , 18.7.2011 22:16:17
Ta stará plešivina Havel nechť už pojde. Naplivat a nachcat na jeho mršinu. Nic jiného si nezaslouží, ten nositel desítek nejrůznějších doktorátů. Ale hovadu a kriplovi nic nikdo nevymluví. Tak už pojdi, hajzle - HAVLE !
invaze debilů?, , 18.7.2011 21:54:50
Zdá se že na těchto stránkách prudce roste poměr pologramotných a polodebilních připěvovatelů k těm normálním. Čím to asi je? Možná že tento odpad přitahuje internetová anonymita. Oni snad ani netuší, že je to jen takový dojem a že není problém zjistit počítač a jeho vlastníka. Byl by zde dobrý materiál pro sociologa a psychiatra. Možná jsme již předběhli Balkán.
Re:invaze debilů?, , 19.7.2011 20:33:45
Re: Josef - Vy jeden ignorante ! - Každý, kdo sem píše velice dobře ví, že jeho IPS se objeví a dohledat ji není problém!- Je to něco jako SPZ u auta.
Re:invaze debilů?, , 19.7.2011 13:33:17
To není jen invaze debilů.Podle textu je možno usoudit,že většinu z nich tvoří bývalí i současní komunisté kteří přišli o výhody a ten zbytek ,to jsou lidé více či méně nemocní,zakomplexovaní,kteří si dělají dobře tím,že mohou anonymně na někoho plivnout.Jedno mají ale tito lidé společné.Je to nízké IQ,zato přemíra sprostoty a hulvátství.Většina slušných lidí se už těmto stránkám vyhne.
Re:invaze debilů?, , 19.7.2011 10:24:58
Každý, kdo jako papoušek neopakuje po Němci ovládaném tisku názor, že Havel je nový mesiáš, je podle Vás pologramotný a polodebilní? Pravdou bohužel je, že pan Václav Havel je nevzdělaný a samolibý hňup. To je můj názor, který jsem si vytvořil za dvacet let sledování činů pana Havla. Jeho "díla" jsem viděl jen jednou, podruhé se na podobné tuposti dívat nedá. Jeho podvádění umírající ženy, sňatek s vyčůranou "hérečkou", způsob mluvy (slintání, chrochtání a funění), podlézání Němcům a Američanům, připomínající Gottwaldovo podlézání Rusku, jeho výroky o "mírumilovném humanitárním bombardování Srbska".... Pan Havel je hňup. To je můj názor. A protože žiji v zemi, která je údajně "demokratická", tak svůj názor otevřeně presentuji. Vy zase presentujete názor jiný. Nikdo Vám netvrdí, že jste proto "pologramotný a polodebilní". Vy jste fakt "demokrat"! Vy budete spíše jeden z těch estébáků kteří po roce 89 nemuseli díky Havlovi do kriminálu, ale dostali se k lizu spolu s tou největší disidentskou spodinou (Havel, Benda atd.).
Re:invaze debilů?, , 18.7.2011 23:56:00
PRO "JOSEF" TY KUR.V.O. UDAVAČSKÁ, TY MÁŠ TO FÍZLOVÁNÍ NĚJAK V KRVI.....
Havle proč si se sral do komunistú?, , 18.7.2011 20:31:32
Dneska každý prašivec tě za to nenávidí.Šmejdi posratý
KDE JIŽ NENÍ CO NALHÁVAT LIDEM , MUSÍ SE PROSTĚŘÍKAT PRAVDA, A TO TA PRAVICOVÁ NETÁHLA TŮZE NERADI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 18.7.2011 20:15:18
Diktát KSČ byl nahrazen diktátem zbohatlé elity a jejich médií a poskoků nového režimu.
90% tisku ovládají vlastníci z Německa. Státní televize a rozhlas je pod kuratelou téže zlodějské elity. Historie se hodnotí jen z pozice tzv.pravice. Existuje cenzura tichem a novinářů píšících dle svého chlebodárce. Korupce ovládá státní úřady i justici.
Z poslanců se stali vyžírky v dozorčích radách, sluhové bohatých a investorů. Většina národa nechápe, že je totálně ožebračena privatizací-prodejem kapitálu, který měl a mohl výdaje státu financovat. Proto se snížily penze a stamiliardové rezervy několikrát prošustrovaly. Dávno bylo logické, že po odstátnění majetku není z čeho penze financovat a vznikl dluh nejméně 2760 mld Kč. Penzijní účet byl vytunelován na 100 let dopředu. Zvýšení daní, cen, snížení dotací a přídavků je zdůvodňováno jen krizí, ale to je další lež.
Re: KDE JIŽ NENÍ CO NALHÁVAT LIDEM , MUSÍ SE PROSTĚŘÍKAT PRAVDA, A TO TA PRAVICOVÁ NETÁHLA TŮZE NERADI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 18.7.2011 21:08:12
Naprostá pravda. Ze státu prosperujícího, udělali ostudu evropy. Dement Havel v tom má sakra prsty. Ten člověk ať už někam zaleze a nevyjadřuje se vůůůůůůbec k ničemu. Je to lidské hovado!!!!!!!!!!!!
Re: KDE JIŽ NENÍ CO NALHÁVAT LIDEM , MUSÍ SE PROSTĚŘÍKAT PRAVDA, A TO TA PRAVICOVÁ NETÁHLA TŮZE NERADI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 18.7.2011 21:07:22
máme doma jednoho ferdu v chlívě jednoho ve výběhu proto ferda nemůžeš být.Voloďko budu to žalovat na partaji o patro výš.Mohu ti namluvit Natašku.Má ráda plnou kasírtašku.
Re: KDE JIŽ NENÍ CO NALHÁVAT LIDEM , MUSÍ SE PROSTĚŘÍKAT PRAVDA, A TO TA PRAVICOVÁ NETÁHLA TŮZE NERADI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 18.7.2011 23:54:19
Ferdo,že jsou tvoji rodiče sourozenci?
ASWQaswq, , 18.7.2011 20:00:11
HGBVHGJGxzgcxhchcGDZSGYYZDYfdsg hfgzdsftd hsgfgdgtytdy dhgyztzghgftstycgfhgdycygdtcftsdvgcfvtydrfgytc bcgfcvyh hvgf
MUZE ME LASKAVE NEKDO POVEDET NA JAKE VYSI JE, , 18.7.2011 19:58:21
Ctenim nekterych "komentaru" se musi psichiatri zblaznit.
SPROSTÁ SLOVA ZAČÍNAJÍCÍ NA PÍSMENO "H" : H.O.V.N.O, HUMUS, HNIS, HAVEL......, , 18.7.2011 19:34:57
VAŠKU, JSI PRASE !
Tu cenu, , 18.7.2011 19:17:44
měla dostat Vlasta,pardon Dášenka, za to že se tak "bezplatně" stará o našeho mylého EX, taková mylá rodinka ,škoda, mohla to být taková mylá královská rodinka Havel I.
Zdechni už kulisáku :-), , 18.7.2011 19:00:26
Ať si ta Dáša konečně užije tvoje prachy a sex :-)
Havel Re na názor Anonyma /toho moráka modráka. , , 18.7.2011 18:42:32
Ani se ti moc nedivím,že se zastáváš takového ožraly a lumpa.Je to hanba že vůbec byl zvolen prezidentem republiky kgyž o něm muselo být známo už tenkrát co to je za bezcharaterního lumpa z rodiny kolaborantů.Ty jsi Anonyme zrovna takový bezcharakter a blbý provokatér.
Re:Havel Re na názor Anonyma /toho moráka modráka. , , 18.7.2011 18:57:45
není to hamba, ty jsi tenkrát na to neměl...
Vaclave jen do nich,za film taky nic nebylo, , 18.7.2011 18:33:11
Venco děláš dobře, dáša byla v moskvě pro cenu za oskarový super film, a taky nic nedostal, tak správně putin taky nic nedostane. A tak ses nadřel při natáčení filmu odcházení , že , a už to vidělo tolik lidí,prý už jsou tří.
Re:Vaclave jen do nich,za film taky nic nebylo, , 18.7.2011 19:20:23
PANE! Mýlíte se podle posledního průzkumu provedeného na účet ČT bylo na to filmu celkem :4 diváci!!! Tak nebalamuďte prosím
Re:Vaclave jen do nich,za film taky nic nebylo, , 18.7.2011 19:25:25
pane to je šíření poplašné zprávy sazba od 2 do 5 let natvrdo, trvám na třech, ten jeden to viděl 2x, a to se nepočítá.
Vaclave jen do nich,za film taky nic nebylo, , 18.7.2011 18:33:11
Venco děláš dobře, dáša byla v moskvě pro cenu za oskarový super film, a taky nic nedostal, tak správně putin taky nic nedostane. A tak ses nadřel při natáčení filmu odcházení , že , a už to vidělo tolik lidí,prý už jsou tří.
Re:havel, , 18.7.2011 18:36:45
Jdi už do prdele kulisáku prolhanej,chrchlo!Moc ti děkuji za blaho,které nás potkalo.
Jednoznačně ješitnost., , 18.7.2011 18:15:48
Havel už dávno ztratil soudnost a domnívá se,že ji ztratili i normální lidé.Havle,stále častěji koluje všude tvůj listopadový lživý blábol.Všichni už dávno vědí,co jsi za křiváka.
Re:Jednoznačně ješitnost., , 18.7.2011 19:00:54
To není blábol, jen ho zloději jaksi neumějí upatnit v praxi.A ty mezi ně petříš!!!
Tuto tvrdou kritiku........, , 18.7.2011 18:00:18
Tuto tvrdou a drsnou kritiku si Havel vysloužil sám svým uslintaným a uchrochtaným žvaněním. Ta kritika sama z nebe nespadla. Ten kdo se o dění zajímá a přečetl si co je Havel zač, ví velice dobře co je to za zmetka!!! Do nebeds ho vynášejí ti jeho poskoci s kterým pochlastával a prokuřoval si svoje plíce, což pak sváděl na to, že mu podlomilo zdraví vězení??? Prochlastávali valuty od těch, kteří potřebovali , aby tady byl zvolen do funkce prezidenta takový užvatlaný hňup, a oni si tu pak mohli dělat co chtějí. Prochlastané kamarádíčky pak natahal do funkcí, řada z nich tam sedí dodnes!!!
Re:Tuto tvrdou kritiku........, , 18.7.2011 18:05:21
No vidíš, ty jseš nekuřák, abstinent, bez kamarádů, a stejně ti to bylo hovno platný.:))))))))))))))))))))
Výdělek za příjem SMS, , 18.7.2011 17:50:56
Kdo by měl zájem vydělávat za čtení reklamních SMS necht se zaregistruje: http://www.smsmarket.cz/registrace.html/1649
Skutečně to funguje SMSky chodí a dá se díky kvalitnímu proviznímu systému vydělat až několik set korun měsíčně.
150% výdělek za prvních 30 sms. (Tedy 0,45 Kč za obdrženou 1 SMS)
0,30 Kč za každou přijatou sms
propracovaný provizní systém výplata na bankovní účet nebo složenkou do 14 dnů od zažádání.
kdykoli zdarma můžete ukončit spolupráci a už žádné SMS Vám nebudou chodit
Po registraci je třeba ověřit existenci uvedeného tel. čísla (že je Vaše) SMSkou v ceně 10 Kč. Tato částka Vám bude ihned přičtena na Váš účet. Takže Vás nic registrace nestojí.
kulisák, , 18.7.2011 17:32:51
Tato nula která se dostala nahoru díky podvraťákům ,nikdy nebyl chytrý,není soudný a tá jeho nána po té plastice šklebí jak kráva.Havel by měl zalezt a držet hubu nadělal této republice dost pestva.Cizina se nám smála ,že takové kravoviny které psal může napsat jen psychopat.To řekl Švédský premier po shlédnutí jeho poscané inscenace.Od té doby lidé nemusí ani herce Abraháma ani toho druhého scalu.Bylo to na zblití a to jsem se dívala jen chvíli.
Re:kulisák, , 18.7.2011 17:35:32
Pusť si Rodáky, zavzpomínej na Jakeše a běž do prdele, debile.
Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi, , 18.7.2011 17:30:38
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5553-opilec-vaclav-havel-svedek-vypravi-o-byvalem-prezidentovi.aspx
Re:Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi, , 18.7.2011 17:33:26
Tedy, já tušit že se stanu prezidentem, tak se na alkohol nikdy nepodívám a žiju jak Timur s celou partou dohromady.
MUDRCI ZE STREDNI EROPY. NEBO BANDA BLAFOUNU?, , 18.7.2011 17:21:16
Prosim muze me nekdo rict koho maji cesi vubec radi,a s kym jsou spokojeni?
Re:MUDRCI ZE STREDNI EROPY. NEBO BANDA BLAFOUNU?, , 18.7.2011 17:35:36
Například takový Rákosníček je prima.
Re:MUDRCI ZE STREDNI EROPY. NEBO BANDA BLAFOUNU?, , 18.7.2011 19:04:05
No, dobrý, ale je to dost málo, nemyslíte ?
Soudruh gustav husák., , 18.7.2011 17:03:14
Zlatej byvalej prezident husák.kam se na něj havel hrabe.
Re:Soudruh gustav husák., , 18.7.2011 17:36:47
To myslíš tu slovenskou zkurvenou bezcharakterní svini? To jseš pěkně blbej teda.:))))))))))))))))))))))))))))))
Havelok je nasranej, , 18.7.2011 16:58:57
že mu rusáci nedali cenu za ten jeho škvár. Ale jinak s ním souhlasím. Už byste však s dvěma odkvetlými politiky Havlem a Paroubkem měli dát pokoj! Nikdo na jejich kecy není zvědavej.
Tenhle Zahradil sveho casu, , 18.7.2011 16:50:23
v primem prenosu se dloubal v rypaku a pak ten sopl vrazil do huby. A to je prosim ODSak jak poleno a Euro poslanec za tyto Modry zlodeje,to je vizitka.
Re:Tenhle Zahradil sveho casu, , 18.7.2011 16:51:54
Zahradil chce rozložit EU zevnitř. Proto se od ní nechává tak dobře platit
Vlci vyjí, ale karavana jede dál, , 18.7.2011 16:42:04
Tak jsem prolétl diskuzi, a mohu konstatovat jen jedno. Abyste se soudruzi nepodělali. Ještě před 24. hodinami nikdo z vás nevěděl, že nějaká taková cena existuje.
Re:Vlci vyjí, ale karavana jede dál, , 18.7.2011 17:26:04
Jak jinak se od zdejších mudrců odlišit paní pokrejvačová
Re:Vlci vyjí, ale karavana jede dál, , 18.7.2011 17:25:47
ty taky, skoro jako se jmenuje jedna kráva
Re:Vlci vyjí, ale karavana jede dál, , 18.7.2011 17:27:44
Hele Trumbero, já jsem Trumbera. Ať má Tydlitátka radost.
láska a pravda šla do pr.................., , 18.7.2011 16:39:34
Neměl by někdo natočit Havlův životopis? To by bylo lepší než Tisíc a jedna noc. Komediant
Re:láska a pravda šla do pr.................., , 18.7.2011 17:07:55
Určitě, to by bylo určitě zajímavé. Zejména období protektorátu. To by nám vypadly oči.
A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 16:37:51
Vypada to ze pan exprezident nema pravo na nic, ani vyjadrit svuj osobni nazor. Muj nazor je ze pro urcitou skupinu cechu organizovany hon na pana Havla se stalo narodni zabavou a ze za zadnych okolnosti si ji nenechaji ujit.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 18:44:31
Ještě se pan president neráčil vyjádřit čo to bolo v 1989.? Trochu respektu k pravdě a lásce by neškodilo.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 17:27:45
Havlovy dopisy Olze: Pošli více kaviáru a doutníků
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/5793-havlovy-dopisy-olze-posli-vice-kaviaru-a-doutniku.aspx
počti si otom tvem preservativu
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 17:31:44
A co takhle si ty dopisy opravdu přečíst.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 17:17:06
havel je jen zasranej čurák, at už chcípne
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 17:37:35
Podle nejnovějších výzkumů je masturbace zdraví prospěšná, ale jako vše, nic se nemá přehánět. Tak se opláchni a běž se proběhnout.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 18:11:55
Nerozumim tomu.Co ma delat tvoje masturbace s komentarem na ktery jsem odpovedel.Zarucene to neni tvrda prace po ktere mas mozoly na dlanich.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 17:16:07
ne nemá právo. má právo ledatak chcípnout
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 16:47:18
Onehdá zde proběhla zpráva, že propůjčil svou tvář autobazaru. Tolik nenávisti na několika stranách se jen tak nevidí. Jen chyběl dovětek, že ten autobazar za to pronajal zdarma na rok auto fondu ohrožených dětí.Parlamentní Hlísty jsou bulvár nejhrubšího zrna.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 16:40:38
právo vyjádřit svůj názor by měl mít - do té doby,dokud jeho názory nedělají ostudu jak jemu ,tak ČR!!!
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 16:51:42
Prosim vas ,jakou ostudu ? Ceska republika ma z mezinarodnich ostud usity kabat.Vedeni NATA mluvi o cesku jako o cernem pasazeru ,cesti turiste nepatri k tem s nejlepsi povesti.Nechci se zminovat o te prihode s propiskou z CHile a mohl bych pokracovat dale.
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 16:50:27
Na kolik mezinárodních konferencí jste už byl pozván, Vy veleduchu neomylný?
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 16:56:36
naštěstí na žádnou,nerad někoho odmítám a necítím se ve smokingu dobře,víme?
Re:A co takhle trosku respektu ? Jsme opravdu tak zkazeni?, , 18.7.2011 17:40:55
Tvůj smoking jsou montérky tak se necasnuj
Re:Trpaslík chrchla, , 18.7.2011 17:00:24
pokud to chcete brát doslovně ,tak Putinova kondička a to ,že je fanda bojových umění,které sám provozuje,ho pasuje do role favorita,sázím na Putina :-D
Re:Trpaslík chrchla, , 18.7.2011 17:24:24
Najatí sparing partneři padají jak hrušky. Havel s jednou plící o generaci starší, fakt soupeř.
já nesouhlasím, , 18.7.2011 16:27:04
já nesouhlasím s tím,že byl Havlovi udělen VELKOKŘÍŽ ŘÁDU ZA ZÁSLUHY O ITALSKOU REPUBLIKU S RYTÍŘSKOU STUHOU,protože on má k Itálii blízko asi jako pizza k zelu-vepřu-knedlu!
Re:já nesouhlasím, , 18.7.2011 17:17:48
Asi se ztrapním jako Havel a razantně se do udílení takových cen vložím.
Re:já nesouhlasím, , 18.7.2011 17:30:23
No jo, ale Havel cenu dostal a Putin ne. Včílkaj mudruj
Pane Havel Vám nestačilo co jste předvedl jako president.Pan Putin KONÁ pro své Rusko,zatím co vy..!!!!!!! Komediante!, , 18.7.2011 16:26:59
Pane Havel už někam zalezete do díry a držte hubu.
Re:Pane Havel Vám nestačilo co jste předvedl jako president.Pan Putin KONÁ pro své Rusko,zatím co vy..!!!!!!! Komediante!, , 18.7.2011 16:32:09
Byl pod přísahou a skládal ji i po pískotu Veškrnové na Hradě i Hrádečku.
Re:To je dilema..., , 18.7.2011 18:01:22
Uveřejněný názor je pravdivý,i já si myslím,že by si ten kapitalistický premiant už měl dát pokoj,užívat si toho co chtěl,na lid vždy ... a tak už ať dá pokoj!Tím že jitří už tak dost rozeštvaný národ,tím sobě už nepomůže a nám,proletářům už vůbec ne.
Paní Šulcová, opravdu si myslíte, že je to taková událost, která stojí za publicitu?, , 18.7.2011 16:24:12
Ten starý blázen to nemá v hlavě v pořádku. A to prý od té doby, co si sním v Lucerně hráli gestapáci a a Vašík jim upadl na hlavičku. V dospělosti se tento defekt projevoval nadměrných chlastání alkoholu a nadměrným kouřením. Tento duševní mrzák sesmolil další škvár, na který jsme mu přispěli koncesionářskými poplatky. Já jsem viděl ukázky a nechápu, jak takoví herci, jako je Pepa Abrhám, přijali v této slátanině role. Proč nejsou před kiny fronty na lístky? A starý domýšlivý Václav chce získat za toto veledílo i nějakou cenu. Jeho názory a i mluva byla vždy tak trochu svérazná, ale teď mu začíná i silně hrabat. Proč novináře stále zajímá tento starý lhář? Stačí si připomenout jeho projevy a chce se člověku blít. A takového opilého Švejka jsme měli za prezidenta. Dělal ostudu, kam jen přijel´, zrovna jako Jelcin.
Re:Paní Šulcová, opravdu si myslíte, že je to taková událost, která stojí za publicitu?, , 18.7.2011 17:33:01
Prosím uctivě nesrovnávejte kolegu Švejka s tím vypatlancem.
To si Švejk opravdu ale opravdu nezaslouží
no fuj, tolik socbolševického póvlu se na jedné stránce hned tak nevidí..., , 18.7.2011 16:22:32
Havlův názor, , 18.7.2011 16:16:40
Havlův názor je neplatnýa neopodstatnění do té doby,dokud nebude odpískán Dagmarou!!!!
Re:Havlův názor, , 18.7.2011 16:27:41
Zdá se, že ho Dáša občas pustí z dohledu. A pak se nestačíme divit... :-)
Sebestřednej nenasyta, , 18.7.2011 16:16:32
Asi by bylo líp, kdyby tentle potomek poskoků nácků byl v kopru.Už se nadělal průserů a ostudy dost
I Havel má právo na názor., , 18.7.2011 16:15:06
A to i tehdy ,když je zcela mimo mísu (jako obvykle)a pomateně kolem sebe šlape v porcelánu. Problém je v tom ,že by mu měl už konečně někdo říci a to nejlépe německy "ruhe". Prozatím ty jeho výpotky vždy byly maximálně kontroverzní a vždy přinesly jen zlé emoce. Náš krasoduch je ješitný až na půdu a žije někde dvacet let pozadu ,problém je ,že tahle nemoc je neléčitelná.
Dement Havel má štěstí, že o něho v Rusku není zájem, jinak by, , 18.7.2011 16:14:37
dopadl jako tenhle statečný český zajíc: Zajíček si v lese brousí drápky. Přijde liška a ptá se na koho si zajíčku brousíš drápky? Na medvěda, na medvěda ... Liška sklopí uši a uteče. Přijde vlk a ptá se, na koho si zajíčku brousíš drápky? Na medvěda, na medvěda.... Vlk stáhne ohon a uteče. Přijde medvěd a ptá se - copak to tu zajíčku děláš? Áááále, povídá zajíček, dělám si manikůru a kecám a kecám
Právě pan Zahradil je nějak ješitný, , 18.7.2011 16:04:37
Proč zamlčel reakci politiků v BRD? Nadpis tohoto článku je rovněž skvost. To co Havel připoměl perfektně sedí, samozřejmě naši rudí budou proti prskat stále. Oni už by za takové projevy neslouhlasu ihned propouštěli z práce a vedli kádrovou složku na kádrovém oddělení. Ještě jsme nezapomenuli.
Přehlídka sprostoty, , 18.7.2011 15:54:46
Ani já Havla příliš nehodnotím.Jeho idealistický pohled na politiku,mesiášství a víra,že když bude slušný budou slušní i ostatní nebyly zrovna z tohoto světa.To ale nic nemění na tom,že je to člověk pevných postojů který se za své názory nechal zavírat a zůstal jim věrný.Většina těch kteří v následujících příspěvcích Havla anonymně pomlouvají a sprostě mu nadávají mu nesahá svým charakterem ani po paty.Když byl zavřený,oni ti vypočítaví se buď podíleli na komunistických svinstvech,nebo strkali hlavu do písku.
Re:Přehlídka sprostoty, , 18.7.2011 19:49:12
Horal a Tom to jsou ale kabrnáci - ale bez mozku
Re:Přehlídka sprostoty, , 18.7.2011 17:56:47
Tome chtěl bych v důchodu mít takové časy,jako chrchel v krimu.
Re:Přehlídka sprostoty.....??!!. Karel Kryl neměl Vencu poznat.,možná mohl být dnes i mezi náma, , 18.7.2011 16:18:39
„KAREL KRYL „ Kde domov můj“ ………je rozkraden
Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou.
Ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou...
Král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem...
Demokracie dozrává do žaludečních vředů.
Bez poctivosti bez práva – a hlavně bez ohledů...
Ve všeobecné servilitě sní novináři o korytě a okusují pero,
jiní už hrabou – rovní strace vědouce – vzhledem na lustrace – že pod lustrem je šero.
Nechceš být Malý Černý vzadu?
Věz: na ministra bez úřadu
lze dotáhnout to hbitě,
jen třeba vědět, že je hlavní smlčet, že imperativ mravní umírá na úbytě.
Prý není doba na legraci.
Nuž – mnohý zvolil emigraci
než by se doma plazil.
Žít zase bez svobody slova? Toť důvod zažádat si znova o politický azyl...“
Venca je prostě jednička., , 18.7.2011 15:54:26
Vožrala má cenu Quadriga tak mu dejte ještě OSKARA ať ví jakový je kabrňák. Venco Lenin,Stalin,Gorbi,Putin,Medvěděv jsou oproti tobě nuly.
HAVLE VÉNO, , 18.7.2011 15:44:45
Už se do ničeho ne.er a nacvičuj si skoky do rakve nevypadáš až moc dobře!!!!!!!!!!!
Nic než podvodník a lhář..., , 18.7.2011 15:41:40
Kopl i do národa těmi svými kecy v 89 roce a bude kopat dokud nevydechne naposled.Lež a nenávist provázejí celý jeho život, ne pravda a láska...Je jedním z mnoha,kterým se tleskalo a po smrti bude slušnými lidmi rychle zapomenut nebo vzpomínán jen ve zlém až na pár vyjímek, kteří se jako on napakovali tím co socialismus vybudoval. Po nich jen potopa, celosvětová krize kapitalismus v rouše demokracie je toho důkazem kam tito všehoschopní zavlekli svět...A není ještě konec!!!
Prý je projevem osobní ješitnosti ........, , 18.7.2011 15:14:23
http://www.sds.cz/view.php?cisloclanku=2005083101
Re:Prý je projevem osobní ješitnosti ........, , 18.7.2011 15:24:47
daili-li mu tu tu medaili, tak tu medaili nechci
Jednoznačně projev ješitnosti a bezmezného moralizování, , 18.7.2011 15:07:59
Němci oceňují, že Putin rozvrácené Rusko stabilizoval a významně přispěl k rozvoji rusko.německých vztahů. Takže Havel by udělal lépe, kdyby to nechal na Němcích a do všeho nekecal.
Havlovi jeptišky by mu měly domluvit, , 18.7.2011 15:02:19
Boj proti Rusku mu nepomůže, je to obchodní partner, stejně jako Čína a Havel se pouze zviditelňuje. Nobelovka mu nedá spát - aspoň in memorian
Re:Havlovi jeptišky by mu měly domluvit, , 18.7.2011 15:20:39
Nobelovku nemůže vzít, tu dostat terorista Hásir Arafat
V. Havel je proto tak nabroušený na Rusy, protože měl, , 18.7.2011 14:57:53
vždycky z ruštiny - tehdy ve škole povinné - špatné známky. Nebyl totiž schopen pamatovat si ta písmena azbuky, která se píší jinak než v latince. Naštěstí němčina se píše latinkou, takže kdyby padl návrh vyznamenat některého z vedoucích nacistů, s nimiž byli ve styku ti němečtí důstojníci, kteří ho chovali na kolenou, žádné námitky by nevznášel.
Aspon by mel na tech fotkach, , 18.7.2011 14:54:58
zavrit hubu,trubky tu svetovi kapacity vymenili jak dole tak nahore ta by se mel trosku chovat. Ale na Vasovi je pekne ze skoro tak v tom jeho veku se bude podle ODS+TOP+VV odchazet do duchodu. Ta trojkolka to fakt ma vymrdany v palicich,v zajmu KORYTA odhlasuji vsechno,diky VV.
AY nebylo to naopak ?, , 18.7.2011 14:44:03
Nebylo to náhodou obráceně ? Když se Putin dozvěděl, že stejnou cenu mají Havel a Šimonn Pánek, tak řekl , že v tom případě ji rozhodně nechce. To bych spíše chápal. Já bych s těmi dvěma také nechtěl mít nic společného.
Havel by už měl radši pomýšlet na to jaký bude mít futrál, , 18.7.2011 14:41:45
A do věcí pozemských se už nemíchat.
Když si vzpomenu na biblický příběh o třech hřivnách, , 18.7.2011 14:39:41
tak hned vidím Havla jak dokonale svoji hřivnu zakopal.Nikdo neměl tolik důvěry(A dlouho mít nebude) a nikdo jí s takovou rychlostí neprosral.
Zahradil buď lže, nebo je zoufale neinformovaný, , 18.7.2011 14:39:27
"Energetická spolupráce" Německa a Ruska vypadá tak že Litva momentálně vyvlastňuje aktiva Gaspromu ve prospěch nemeckých firem. Oficiálně se to nazývá liberalizace (germanizace) energetického trhu.
Vasku vem ten voznak, , 18.7.2011 14:30:56
stejnak ti ho narvou zachvilku in memorial,Masinove ho taky od Tupolanka nedmitli tak nedelej tyatr. Davate so oznak vic nez komancove vy tajtrdlici.
Bush senior byl oproti malému pěšáku Putinovi, dokonce šéfem výzvědné služby!!!, , 18.7.2011 14:25:54
Americký prezident Bush starší byl dokonce šéfem amerického protějšku KGB, totiž CIA! Doufám, že po tom všem, co se dělo a děje, nepřijde nikdo s tím, že nelze obě tyto pro každý stát nezbytné organizace z "morálních důvodů" srovnávat! KGB je za osmnáct, CIA je za dvacet bez dvou!a
Ať je to jak chce,ale v Rusku je takových medailí tolik ,, , 18.7.2011 14:21:26
že by mohli dát medaili každému Čechovi po několika kusech.Nejvíce by jich mohl obdržet Kalousek a po něm hned krčící a vše mlžící Nečas.
HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 14:20:36
JE MI SMUTNO ZE VSECH TECH VULGARNICH VYRAZU NA ADRESU SLUSNEHO CLOVEKA.TECH KOMUNISTICKYCH PARCHANTU KTRERI SE DLE SVE INTELIGENCE VYJADRUJI NA TETO STRANCE JAKO TA LUZA NEJHRUBSIHO ZRNA JE U NAS JESTE HODNE.CO KDYBY TEN SLUSNY CLOVEK SEL TEhdy RUMUNSKOU CESTOU................
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 19:38:18
O jakém slušném člověku píšeš ty inteligente,ty můžeš nadávat všem a ostatní, když vyjádří svůj názor tak jsou lůza a parchanti atd.že chudáku.
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 14:31:38
hele, dám Ti dobrou radu, dej si na hlavu pytlík s ledem, to aby Ti náhodou ze samého vzteku nepraskla na mozku žilka, no a až se ochladíš tak si natoč lavor vlažné vody a omývej si tou vodou přirození, to podle staré lidové moudrosti velice uklidňuje takové kretény jako jsi Ty, kteří, ač sami úpně blbí, posuzují inteligenci jiných a nazývají je lůzou. I když, na druhou stranu, ten led můžeš vynechat, protože co by prasklo tam, kde mozek chybí, jak se říká, kde nic není tam ani čert nebera a ve Tvém případě nemá ani mozková mrtvice kde udeřit.
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 15:59:35
Ty chudáku který se navážíš do autora předchozího příspěvku.Kdybys uměl číst,musel sis uvědomit,že ten příspěvek je klidný a není v něm jak tvrdíš žádná nenávist.je v něm jen politování nad záplavou hulvátství na této straně.Zato Tvůj příspěvek je přímo žumpa a přehlídka sprostoty.
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 16:05:07
poslechni, až nebude takové teplo, tak si zaběhni na pohotovost a nechej si předepsat léky na mozkový průjem, kterým evidentně trpíš. Soudě podle úrovně Tvého příspěvku bych si dovolil tvrdit, že máš hlavu hlavně proto aby Ti nepršelo do krku a nemusel jsi nosit piliny po kapsách.
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 14:45:23
.ty si zase zapichni rudou hvezdu do pordele ale pozor na hemeroidy filosofe
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 15:13:49
poslouchej. nebydlel jsi náhodou na Kampě? Proč se ptám, on totiž pan Werich říkal, že vůl je nebezepečný zepředu, kůň zezadu a blbec ze všech stran a také ještě říkal, že nejhorší
co může člověka potkat je srážka z blbecm. No a Ty jsi tak skvostně blbý, že si myslím, že pana Wericha napadly ony výše uvedené citáty až po důkladném studiu Tvojí osoby.
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 16:39:23
ty absolvente VUMLu od tebe si dam vzycky rad poradit protoze s tak zabavnym intelektualem je primo rozkos vest hovor .cloveka,ktery z rukavu sype chytre moudrosti jednoho z nejmoudrejsich lidi naseho veku si musim povazovat.jen mi vadi ze ses od umyvani moudi propracoval az k janu wericvi.toho sveho smradocha si nezapomen taky nekdy umyt.yapoj mozkove zavity a zase mi neco milouckeho napis budu se tesit protoze tak zabavneho jedince si clovek musi hyckat.protoze vtip to je koreni zivota jinak se ti omlouvam,ale dnes uz me nudis takze ti zase odepisi az zitra
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 16:58:00
no vida, kdysi jsem četl, že když kretén Tvého ražení není duševně schopen obsáhnout problém, tak začne produkovat naprosto nesmyslné bláboly, stejně jako Ty. Jak vidno nevzal jsi si k srdci moji radu ohledně lavoru z vlažnou vodou a je to na Tvojí duševní potenci velice znát. Může tě utěšovat jenom to, že když si dáš pozor a zdržíš se verbálních projevů, nemusí nikdo poznat, že trpíš akutní mozkovou sračkou, budiž Ti útěchou, že tato choroba je velice vzácná a postihuje pouze mimořádně velké blbce a není nakažlivá, takže Tvoje bezprostření okolí není touto nákazou ohroženo, může však utpět psychickou újmu , pokud bude delší dobu nuceno poslouchat ty Tvoje žvásty..
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 16:03:41
ty hovne ,tojsem netusil,ze umis i cist.jinak ta moudeost od toho soudneho panatitri seedi jak usita
Re:HAVEL PROTI............, , 18.7.2011 16:13:08
a to je všechno, čeho jsi schopen, no to toho moc neumíš, a ten pravopis! Vrať se do pomocné školy, jinak také blbšulky a doplň si vzdělání, tedy pokud bude schopná mozkomíšní zauzlina( pro vzdělané, mezi které ty ovšem nepatříš se nazývá ganglium) kterou máš v místech, kde normální lidé mají mozek vůbec nové podněty vstřebat. Já bych Ti radil , neplést se do věcí kterým nerozumíš a nejseš je vůbec schopen rozumově obsáhnout, buď rád, že máš pravidelnou stolici, chutná Ti jíst, můžeš občas s doprovodem mezi lidi, co více může osoba mdlého rozumu jako Ty od života chtít.
Re:HAVEL PROTI............ a, , 19.7.2011 0:54:15
vazenz pane ,nemohu spat velmi spravne jste dle meho spatneho pravopysu odhadl,ze jsem lovek jednoduchy ale jakpak by to na svete vypadalo kdyby vsichni lide byli nadani takovym britkym a presne cilenym humorem tak sebestrednou inteligencipip.proto vas prosim,abyste ze sve pokladnice vtipnych nametu pokud je jeste mate jeste nejake zverejnil budu se tesit a rad se pobavim Vas jirka z Kampi
problém, , 18.7.2011 14:17:02
je pouze v tom, že starej Veškrna je pouze ubohá nula a politická mrtvola,která už dávno nikoho nezajímá, (což bylo vidět naposledy v Praze, při podpisu slouvy mezi USA a Ruskem, když ho ani na recepci nepozvali, nejspíš proto, že Obamovi neřekli poradci kdo to vůbec je a Medvěděv nebyl na jeho slabomyslné žgryndy zvědavý a taky panovala obava aby se někomu z hostů neudělalo při pohledu na něj špatně od žaludku), kdežto Putin je předseda vlády a nejspíš budoucí Ruský president. Pochybuji, že by o nějakou takovu cenu stál a rovněž bych se velice divil, že by Německá kancléřka , pokud by na tom záleželo nenašla cestu jak onu cenu Putinovi zabezpečit. Plyn , ropa a další suroviny, pokud se položí ne jednu stranu vah a nadruhou pak dementní výhrady a slinty starého Veškrny , tak rozhodně není pochyb kam se ony váhy nakloní.Ostatně Putinovi je nsjspíš nějaká taková cena úplně fuk, stejně tak i bláboly a slinty starého Veškrny, který má pořád nutkavý pocit, že řídí celou zeměkouli.
Havel, , 18.7.2011 14:13:54
Proč nás pořád otravujete s tím Havlem! Nikoho již nezajímá. to námáte o kom psát? Tak nám napište třeba článek o Rintintinovi, bude do jistě zajímavější než o té vykopávce!
JO TO TAK BÝVÁ, , 18.7.2011 14:11:58
JÁ SI MYSLÍM, ŽE UDĚLENÍ CENY JE V ROZHODNUTÍ TOHO KDO CENU UDĚLUJE.TAKOVÉ ŘEČI,ŽE JÁ MÁM NA CENU POUZE NÁROK,JÁ POUZE SPLŇUJI KRITERIA JE PŘECEŇOVÁNÍ SVÉ OSOBY.HAVEL BY MĚL DOSTAT VYZNAMENÁNÍ ZA ROZKRADENÍ REPUBLIKY,UVRHNUTÍ 50.% OBYVATEL DO BÍDY A VYZÍVÁNÍ SPOJENCŮ K BOMBARDOVÁNÍ A ZABÍJENÍ NEVINÝCH.HUMANISTA NIKDY NEBYL.BYL TO VŽDY ČLOVĚK SOBECKÝ S JEDINOU VIDINOU A TO OSOBNÍ PROSPĚCH.
Proč se tomu nedivím ?, , 18.7.2011 14:10:38
Protože TUTO CENU měl získat pan Havel za odvahu , že začal likvidaci ČSSR a potom zdárně pokračoval s ČSFR . I díky němu jsme tam kde jsme a on se vůbec nestydí .
Kdo chce vedet pravdu o Havlovi, , 18.7.2011 14:06:07
at se zepta p.Cibulky,pac ten ho zna velmi dobre i z disentu.
Re:Kdo chce vedet pravdu o Havlovi, , 18.7.2011 14:14:30
Se nepotřebuju ptát cibuly.Každej ví,co je havel zač a komu sloužil.Já jsem to nebyl.
je mi z vás špatně, , 18.7.2011 13:58:05
Ač by mne to nemělo příliš překvapovat,přece jen mě děsí primitivní tupost té části "diskutérů" na této stránce. Václav Havel se v tomto případě zachoval jako slušný člověk !!!
Evropské národy by potřebovaly víc takových Putinů!!, , 18.7.2011 13:54:04
V západním smyslu neo-bolševický, pravdoláskařský ratlík Havel nesahá ruskému vlastenci Putinovi ani po kotníky! (Ať se třeba chazaři jako Rychlík, kvůli tomu vzteknou!!)
Bolševici se ve svých příspěvcích zlobí, že soudruh Putin nedostane cenu., , 18.7.2011 13:48:36
Cenzoři mají dobře vycvičeny své ovečky, které nemají žádné argumenty, jen jsou jako rozezlení a píší ty komunistické žvásty. To platí hlavně o ovečkách ODS, ČSSD a KSČM. No prostě jsou to všichni bolševici.
Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 13:47:13
Jsem relativně mladý, z dob komanče téměř nezasažený, ale tyhle keci na Havla už mě pruděj. To jste taková banda zhrzenejch důchodců - nadávající? V dnešní době tu máme tunu zkorumpovanjech politiků, máme důkazy, jak nám pěkně kradou, rozprodávaj zemi. Jo, nadává se taky, ovšem Havel, to je něco jinýho. On byl bohatej celej život, byl dosazenej, on může i za dnešní sviňáky u moci?! Nevidim Vám do ksichtu, ale Havel na mě medialně nikdy nepůsobil zle, jako dnešní vládci "počasí". Můj názor je, že Havel chtěl vést zemi k dobru, po dobrém. Nejde to, on to ví, přesto odejde v dobrém. Vy, nadávající, už se nikoho lepšiho u moci nedožijete. Nazdar.
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 14:23:25
Co si utíráš tu svou sprostou držku o důchodce, kreténe! Nejsi sice poznamenaný komunismem, ale jsi poznamenán tou svou blbostí a sprostotou! Takový názor má většina lidí a nemusí být ani důchodci , ty jedno hovado! Zklapni a běž si šlehnout, parazite!
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 14:44:13
Rád bych šlehnul, ale po lidech jako jsi ty. Neznám Havla ani náhodou dobře, jen srovnávám s tim ostatním.
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 14:18:16
tak to se relativně mladej člověče běž zeptat Issové, ta ti dá životní rady, a také toho jejího věčně ožralého parťáka. Jste asi stejně staří! O Havlovi ti měli vyprávět tví rodiče! Horšího prezidenta již opravdu snad nebudeme mít. Pouze snad tohoho blouznícího knížete, který mezi spánkem a bděním vykřikuje vlastizrádné nesmysly. To si Vaše generace cení, co! Jste na stejné úrovni imbecilů!
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 14:50:39
Když bych vynechával "imbecily", tak vám nikdy neodpovím. Ne, nejsem ten typ, co by ho mohl nálákat Mádl /Issová, kníže nebo jiný maskoti. Mám vlastní názory. Pokud se mýlím, tak to v klidu přiznam. Havla jsem se chtěl zastat, tečka.
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 13:59:24
Váš srdečný postoj vůči Havlovi vyplývá z toho,jak píšete že nejste zasažen....., že jej neznáte.Jinak by jste určitě soudil jinak.
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 13:58:21
Havel lhal, že nebude restituovat, jeho rodina kolaborovala s Němci, j to jen mediální bublina ten Havel dost hloupý a ješitný, aby byl uchvácen každou cenou a podivným doktoráten, špatný autor, to se ukazuje dnes, kdy není důvod ho podporovat a vytvářet je falešnou mediální tvář. putin určitě není žádný lidumil, ale Rusku, které zejména opilec Jelcin ale i gorbačov, neschopný mluvka, dostali na kolena a už už bylo přichystáno k tomu, aby je pro jeho nerostné a lidské bohatství rozkradli, pomohl. Ale spravit tam vše, co ti dva potentáti zkazili,to jeden Putin nestačí.
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 15:17:43
Já myslim, že těch bohatých, co šlo na roku v oněch dobách bylo víc. Předpokládám, že v jistých situacích člověk moc na výběr nemá. Teda pokud člověk není z té řady "drž hubu a krok", to se o něm asi moc neví. Pokud jde o restituce, jako vlastenec jsem proti. Stejný názor mám k prodeji 2% zemědělské půdy cizincům. *Peace a obraťte nespokojenost směrem k hradu (všichni).
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 13:55:47
Zapal si raději další joint ty vymatlanče!
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 13:53:01
Ano, jste mladý, takže si neuvědomujete, kdo dnešním zkorumpovaným mocipánům připravil a zametl cestičku.
Re:Pravda a láska + mozek = vítěztví , , 18.7.2011 15:39:42
Samozřejmě do zákulisí nevidím. To, co vidím / slyším, jsou prohlašení, vyjádření, podpory, atd. Pamatuji se dobře, kterej křivák se zastal Drobila. Slyšel jsem nahrávky (Drobil, Bárta), které nebyly označeny jako falzum. Z toho si dělám úsudek. Uznávám jistou mediální zkreslenost. // Za tuhle vládu Havel opravdu, ale opravdu nemůže.
Šašek, , 18.7.2011 13:44:02
Lidičky co s tím našim šaško-Vaškem uděláme. Ten je tak dementní a se*re se do všeho. Vašku, zalez už do houští jako starý medvěd, podej pac Dádince a čekej času příštích. Kdyby tě nebalzamovali v ÚVN, tak by byl už od tebe pokoj. Vždyť nás stojíš víc než naše nene*žraná vláda.
Re:Šašek, , 18.7.2011 13:49:28
Nevím, proč nadáváte Havlovi. Myslím, že je to jeho osobní věc. Krom toho, cenu Putin nedostal kvůli protestu Havla. Protestovalo mnoho dalších a pokud vím, nějaký dánský umělec dokonce cenu vrátil. Nesouhlasili i němečtí občané a to vzhledem k Putinově nechvalné minulosti. Pokud by protestoval jen Havel, myslím, že by Putin v klidu cenu dostal.
Veškrno, jsi prase, jsi prase, jsi hovado, , 18.7.2011 13:43:34
To je věta, která bude platit vždy, bez ohledu na nějaké ceny.
Pan Havel byl spíše symbolem, než dobrým presidentem ..., , 18.7.2011 13:42:59
Těch cen, různých metálů, doktorátů a uznání co nasbíral, to tady ale také ve světě ještě nebylo. Dokonce se chlubil v americkém parlamentu, jak pod vedením nové garnitury po jejich vzoru, budeme brzy mít u nás ráj na zemi. Všichni mu nadšeně aplaudovali, ačkoliv si určitě mysleli, že je to blbost. Už z toho důvodu, že s tím budováním kapitalismu měli podstatně delší zkušenost, než náš naivka Havel. Po "převratě" se k němu všichni naši naivkové málem modlili a jeho sláva zastiňovala i tatíčka Masaryka. Nakonec se zjistilo že s některými radily z opilecké party, která se scházela na Hrádečku, "posrali" co se jenom dalo. I kdyby jednu cenu vrátil, ještě by ze všech těch zbývajících mohl rozdávat. Pokud si ovšem pamatuje kolik jich vlastně má a za co je vůbec dostal.
Pravdoláskař, , 18.7.2011 13:42:46
Co si myslet o člověku, který veřejně hlásá pravdu a lásku a přitom léta podvádí svojí ženu......
Rada, , 18.7.2011 13:35:41
Běžte už s tím notorikem a hospodským povalečem do hajzlu.Jenom provokujete slušné lidi k návalům nekontrovatelného vzteku!!!!!!!
Bdím či sním, , 18.7.2011 13:29:33
Udělit bývalému aktivnímu členovi KGB v Německu cenu za občanskou odvahu - větší vlezdoprd*elismus jsem dlouho nezažil. Přečetl jsem si, že za vše tady může Havel. Proč vy stateční bojovníci proti Havlovi nebojujete dnes, kdy je rozkrádání a pohrdání lidem na denním pořádku.
Re:Bdím či sním, , 18.7.2011 13:38:42
My proti němu nebojujeme my se chcípáčkama nezabýváme.
MÁM FOTO, , 18.7.2011 14:23:11
z 1.inaugurace Havla prezidentem.Z okna
hradu na nás vyplazuje jazyk ožralý Landovsky.Havel ppobavene přihlíží.JO V PRAZE BEJVÁVALO BLAZE !!?
NA POČÁTKU STAČILA KOLOBĚŽKA, , 18.7.2011 14:09:28
nasledoval masarykovský kůň v lánské oboře pak lucerna a další majetek ,posléze sběratelská vašeň (zbývá Bílý lev,Oskar,Nobel) - no uznejte,že má chrchla unikátní záběr.A to je ještě 'limitován' DÁŠENKOU!
Re:Už s ním neotravujte naštvané lidi, , 18.7.2011 13:43:52
kdyz se objeví článek o ekonomice následuje cca 20 příspěvků.Je-li předhozen Veškrna následuje smršť!v čem to je?mimochodem dovede si představit ODCHÁZENÍ jyrkovo.taky už se blíží!
HAVEL znám jak zotročitel českého národa ,zločinec ,modrobolševický mafián, , 18.7.2011 13:21:36
A to napsal před osmnácti lety. Karel Kryl už dávno věděl, jak to s naší slavnou republikou dopadne, aneb hymna další revoluce? 1. Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou: ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou, ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce, a z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce. 2. Demokracie prospívá bez nás a pragmaticky, brbláme spolu u píva, jak brblali jsme vždycky, farář nám slíbil nebesa a čeká na majetky, my nakrmíme forbesa za dvě či za tři pětky. 3. Demokracie zavládla, zpívá nám Gott i Walda, zbaštíme sóju bez sádla u strejdy McDonalda, král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem, pod střechou jedné partaje se u koryta sejdem. 4. Demokracie panuje od Aše po Humenné, samet i něha v pánu je a zuby vylomené, dali nám nové postroje a, ač nás chomout pálí, zaujímáme postoje, místo abychom stáli. 5. Demokracie dozrává do žaludečních vředů,bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů, a je to mýlka soukromá, snad z optického klamu, že místo srdce břicho má a místo duše tlamu.
Putinovi je navíc stejně cena "šumafuk"., , 18.7.2011 13:18:53
http://vtipy.netroof.eu/item/5746/quadriga/ Psi štěkají a ostatní se této naivitě jejich sebestřednosti smějí.
TY ŠMEJDE,ZA CO BY SI CHTĚL CENU,TY UŽ JSI DÁVNO KLESNUL POD CENU, , 18.7.2011 13:18:01
JSI VRAH,KDYŽ JSI PUSTIL NA AMNESTII VRAHY TOHO NEJVĚTŠÍHO KALIBRU,ABY VRAŽDILI A ZNÁSILŇOVALI MALÉ DĚTI.NA RUKÁCH MÁŠ JEŠTĚ DNESKA KREV!!!!!!O SOUHLASU S BOMBARDOVÁNÍM BĚLEHRADU,KDE TAKÉ TEKLA KREV NEVINÝCH LIDÍ A ZASE DĚTÍ ANI NEMLUVĚ.JSI VRAH A ZLOČINEC,PROTO CENU NEDOSTANEŠ.JEDNOU DOSTANEŠ ALE PROVAZ!!!!§§§§§§§§!!!!!!!!!!!!!!
Co věděli krajané, , 18.7.2011 13:13:28
V polovině devadesátých let napsaly v USA chikagské krajanské noviny : " Tyto dva Václavy ocení historie jako dva největší gaunery v dějinách Českých zemí a Československa".
Které Václavy to asi měli autoři článku na mysli??
Re:Co věděli krajané, , 18.7.2011 13:15:55
No, Havla a Klause, to jsou největší zločinci Česka!
S panem exprezidentem nelze nic jiného,, , 18.7.2011 13:11:33
než na sto procent souhlasit. On je totiž na rozdíl od Putina přesvědčeným Evropanem!
Re:S panem exprezidentem nelze nic jiného,, , 18.7.2011 14:04:50
A neměl by být spíše přesvědčeným Čechem?
Re:S panem exprezidentem nelze nic jiného,, , 18.7.2011 14:52:17
Přesvědčený Evropan a přesvědčený Čech jedno a totéž jest!
bez práce koláče., , 18.7.2011 13:10:44
Díky havlovy skončila prosperita země zavřely se na dobro továrny zemědělství a jsme na podpoře.díky vašíčku jsi milý k sežrání.všichni dostaneme doživotní rentu a nemusi se konečně pracovat. hurááááá huráááá jsme svobodníííí hurááá čest havlovy nemusim pracovat.
HAVEL znám jak zotročitel českého národa ,zločinec ,modrobolševický mafián , , 18.7.2011 13:10:26
HAVEL znám jak zotročitel českého národa ,zločinec ,modrobolševický mafián
Šaškové a ješitové prskají:-), , 18.7.2011 13:08:35
Vyznavači lži a nenávisti reagují na každý Havlův projev stále stejně již od doby bolševika:-)
me napadlo havlo = hov++no humanitatni, , 18.7.2011 13:08:17
me napadlo havlo = hov++no humanitatni
Havel udělal dobře, není zbabělý jako naši "politici", , 18.7.2011 13:07:14
samozřejmě že ješita, jako je Putin, dostal pořádnou ránu, a zaslouženě. To, co uvádějí tzv.čeští politici, je jen vizitkou toho, kdo nám tu dnes vládne: FSB
DEMENTNIHO HAVLA BY UZ NEKDO MEL KOPNOUT DO PR**DELE, , 18.7.2011 13:07:02
DEMENTNIHO HAVLA BY UZ NEKDO MEL KOPNOUT DO PR**DELE, ten chlap uz si ani neslinta na slitaka co maj lidi s demenci uz jen svini a slinta a smrdi na celej narod a dela nam ostudu po celem svete
masakr kaddáfího vnuků = havlo humanitární demokracie , , 18.7.2011 13:06:13
masakr kaddáfího vnuků = havlo humanitární demokracie
Havlův projev bude vzpomínka na zločince co vědomě podvedl národ , , 18.7.2011 13:05:18
Havlův projev bude vzpomínka na zločince co vědomě podvedl národ a uvrhl ho do chudoby a otroctví ..........
Re:A přijdeme nasrat na tvůj hrob, veškrno, ty kryso velezrádná., , 18.7.2011 13:26:27
zatím co bude kolem rakve křepčit DÁŠENKA(jako blecha matuškovic-jestli se nechá 'na plac'dotáhnout taky Klausem?
Na to nemáš pouťovej vyvolávači :-), , 18.7.2011 13:05:46
Ani okno mu nerozbiješ,vsadím se o co chceš :-)Hrdino :-)
Re:Na to nemáš pouťovej vyvolávači :-), , 18.7.2011 13:10:45
S pouťovými komedianty jako je veškrna a zřejmě i ty, nemám nic společného, to s tím nasráním na veškrnův hrob je nadsázka, blbe. Beztak bude mít to hovado funus někde v USraeli.
Havel humanitární vrah masakrovat děti je humanitární bombardování = demokracie , , 18.7.2011 13:01:42
Havel humanitární vrah masakrovat děti je humanitární bombardování = demokracie
Havel, , 18.7.2011 13:01:41
Havel potřebuje být pořád středem zájmu.Za co chce ceny? jako president propustil nejtěšší zločince na amnestii,jako dramatik,také neuspěl.
dívej se,kdo ti tleská, , 18.7.2011 13:01:08
na Putinově místě bych naopak odmítl cenu,kterou dostali lidé jako Havel a Pánek,jako urážku,že mě chce někdo postavit s nimi do jedné řady.
dívej se,kdo ti tleská, , 18.7.2011 13:00:53
na Putinově místě bych naopak odmítl cenu,kterou dostali lidé jako Havel a Pánek,jako urážku,že mě chce někdo postavit s nimi do jedné řady.
mafiánská koalice ods=top=vv,kdu DIKTATURA MAFIE protiústavní zákony mafie ods=top=vv, , 18.7.2011 13:00:41
mafiánská koalice ods=top=vv,kdu DIKTATURA MAFIE
protiústavní zákony mafie ods=top=vv ,kdu
protiústavní podvod se stavem legislativní nouze ,
protiústavní podvod se zpětným zdaněním stavebního spoření ,
protiústavní placení poplatků ve zdravotnictví
protiústavní NEPLACENÍ 3 DNŮ NEMOCENSKÉ ,
protiústavní placení keš za operace ,
v demokracii by členové mafiánské vlády seděli v kriminále za své korupční kauzy a majetek by jim byl zabaven na nápravu škod
když zločinci , odhlasují zákon , jsou potom platné ?
BEZ KOMENTÁŘE, , 18.7.2011 13:00:02
K tomu se opravdu nedá nic říci, jenom útrpně sledovat zánik tohoto individua
Stojím za exprezidentem Havlem, , 18.7.2011 12:59:02
Udělit prestižní cenu "Za občanskiu odvahu" bývalému agentu KGB by byl skutečně výsměch všem statečným občanům v historii, ale dnes zvláště těch v arabském světě nasazujících svou kůži a strácejících životy v boji za demokratizaci totalitních systémů.
Re:Stojím za exprezidentem Havlem, , 18.7.2011 13:01:47
Stůj si za kým chceš, ale zkus se napřed naučit gramatiku, ano?
Re:Stojím za exprezidentem Havlem, , 18.7.2011 13:06:12
No a co? Bush byl šéfem cia, ne jen řadový agent.
VEŠKRNOVI UŽ ŠIBE, , 18.7.2011 12:55:38
asi dopadne jako Hrabal (skolikátého to bylo poschodí?).
Ten Havel už vypadá jak pes Filipes., , 18.7.2011 12:53:22
Že už si nedá s tím svým vyjadřováním ke všemu pokoj.
Re:Ten Havel už vypadá jak pes Filipes., , 18.7.2011 12:57:00
on veškrna jen plní lóžové instrukce
HAvle koukni co jso dokázal ......zotročit národ pod zločineckou mafií gratuluji ti ti šmejde , , 18.7.2011 12:51:48
HAvle koukni co jso dokázal ......zotročit národ pod zločineckou mafií gratuluji ti ti šmejde
Je to typickej čech, , 18.7.2011 12:50:48
Aha.. a odkud že vítr fouká, no z Moskvy si za odcházení žádnou cenu nepřivezl a teď asi vadilo, že by měl být nějaký Rus oceněn nedejbože stejnou cenou jako lhář Havel. Mě upadla klika u dveří, sousedovi ať spadne barák.
Qudriga, , 18.7.2011 12:47:09
Quadriga - je podle německé televize- rozprava, ne plácání si po hrudi starých členů a zasloužilách bojovníků,či souzení dějin podle měřítek "nás zasloužilých expertů". Zde má Putin jasně plné právo na ocenění.
Chce to trošičku soudnosti...
Fajn, , 18.7.2011 12:43:45
Havlíčku, Havle. Teď jsi konečně spokojený, jak jsi to těm "rusákům" nandal? Určitě by jsi pro svoji pravdu zase šel s úsměvem do vězení a psal Dášence o kaviár a doutníky. Připni si ten tvrdě získaný metál na svoje mužná prsa a jdi zase pindat na balkon Melantrichu.
Re:Fajn, , 18.7.2011 12:48:52
Až se budeš vracet z Kauflandu, a ke své denní dávce seriálů na Nově, tak si vzpomeň, že je to díky tomu pindání na balkóně a několika milionů lidí pod ním. Soudruhu.
Re:Fajn, , 18.7.2011 13:07:56
jsme národ kývalů a ovcí....půl milionů na Václavském nám. odsoudili atentát na Heydricha, vítali jsme milice ve 48, skandovali za Dubčeka, cinkali klíčema pod Havlem a budeme se určitě cpát rýží, až nastoupí Číňané v plné zbroji.
Putin pro ztrátu ocenění nebude spát :-))
Re:Fajn, , 18.7.2011 12:57:11
:-)))))))))))))))))))) Určitě seriály, jak čestní a pracovití modří politici vedou naši zemi k úspěchu a prosperitě.
Všechno, , 18.7.2011 12:57:10
i to tvoje pindání na webu. Za komančů jsi pindal nanejvýš u piva a to ses ještě otáčel, jestli tě nekdo nepráská.
Re:Všechno, , 18.7.2011 13:20:49
Ale jdi, brepto. Za komančů jsem dělal jako dělník v huti.
Na fízly jsem se mohl zvysoka. Nehaž své dluhy na jiné.
Havla jsem prokoukl tak za dva, tři dny., , 18.7.2011 12:42:22
Stejně jako ve všech zemích, i u nás bylo pro podvratnou činnost vybráno a podporováno formou různých cen samolibé a zneuznané hovado, kterému není proti srsti jednat v neprospěch spoluobčanů. Toto naše hovado je tak sebestředné a pitomé, že to nikdy nepochopilo a dělá takovéhle truc-akce.
Pózy, gesta, velká slova, a fúnus., , 18.7.2011 12:42:03
No, v Rusku se blíží prezidentské volby. Takže pro některé
každá špetka dobrá. A Havel už si možná plivl naposled.
Jeho život možná vystihuje kniha R. Musila "Muž bez vlastností".
Veškrna, , 18.7.2011 12:38:33
už neví, jak by se zviditelnil. Odcházení mu dalo pěkně zabrat, on se prostě nedokáže smířit s tím, že je nyní bezvýznamná nula. A pro drtivou většinu národa byla vždycky. Co ten toho nalhal, co ten toho zavinil - velký moralista podváděl svou smrtelně nemocnou ženu na každém kroku, omluvil se Němcům, zlikdoval u nás zbrojní průmysl, propustil na svobodu vrahy, určitě si rval vlasy, že neexistuje zákon, aby mohl prezidentovat bez omezení, četl jsem, že majetek se mu vrátil prolomením Benešových dekretů - je nutno pokračovat?
Re:Veškrna - prolomení Benešových dekretů., , 18.7.2011 13:02:32
To píše jen bolševik - Beneš byl zrádcem, který nás uvrhl do komunistického jha dodnes. Prolomení Benešových dekretů je známá obezlička bolševiků. Benešovy dekrety ožebračili mj. čestné ryze české občany. Na ukradené majetky si převzali do soukromých rukou komunističtí zloduchové po r. 89, když si již v převlečeném rouše udělali prasecké restituční zákony, kterými vyloučili pro české občany navrácení komunisty ukradených majetků po r. 1945 a tím tak zlegalizovali komunistické krádeže.
Re:Veškrna, , 18.7.2011 12:44:53
Racku, lidé s kterými se scházíte na Úřadu Práce nejsou většina národa. Podle posledních statistik asi 8.8%. Tak si zanadávejte a vraťte se do fronty.
Re:Veškrna, , 18.7.2011 12:51:08
Proč zanadávejte? V čem nemá Racek pravdu? Trochu konkrétnosti, Anonyme a ne jenom bláboly.
dědek nad hrobem a ještě se projevuje jak škudce národa!, , 18.7.2011 12:36:24
Zmetek to byl a zmetkem zůstal!
Re:dědek nad hrobem a ještě se projevuje jak škudce národa!, , 18.7.2011 12:40:16
Čím, v tomto případě, škodí? Vlastním názorem? Bylo jen na uvážení těch, co cenu udělují, zda jí Putin dostane či ne. Váš příspěvek je nejen trapný, ale i hloupý.
Re:dědek nad hrobem a ještě se projevuje jak škudce národa!, , 18.7.2011 12:50:08
To jste trefila. Bylo na uvážení těch, kdo cenu udělují.
Tak proč na ně nezatlačit, že, hmm? Za Putinem, po Jelcinovi, jsou výsledky patrné. Za Havlem, po Husákovi,
toho moc nezbylo.
Re:dědek nad hrobem a ještě se projevuje jak škudce národa!, , 18.7.2011 14:18:40
Po Husákovi se již 20, let krade a nyní se ještě dokrádá . Takže to nic stačilo na 20. let .
Re:dědek nad hrobem a ještě se projevuje jak škudce národa!, , 18.7.2011 12:39:52
Vaše sprostota a hloupost je možná jediné co máte. Sprosťák
a hlupák jseou nakonec stejně jen k smíchu. Tipoval bych
vás na kovaného komunistu, nebo kovaného odéésáka.
"Agent KGB jako bojovník za lidská práva" ? , , 18.7.2011 12:35:13
To bych do Havla fakt neřekl :-)))
Veškrna,Pýče,rudá profesorka Dvořáková,VIP oblíbenci Parlamentních Listů :-), , 18.7.2011 12:31:21
To je hnus velebnosti !!!
Re:Veškrna,Pýče,rudá profesorka Dvořáková,VIP oblíbenci Parlamentních Listů :-), , 18.7.2011 12:39:23
Dvořáková je na rozdíl od Havla chytrá a nenechala se nikým živit bez práce!Tak si ji neber do huby!Holt i Kalousek byl NF Nečas svazák a dá se pokračovat,tak se jdi bodnout!
A takoví lidé budou ještě v pracovním procesu ?, , 18.7.2011 12:19:35
ale asi se pletu, takoví lidé nikdy nepracovali.Myslím si, že pan Havel, by zajisté neodmítl ani Válečný německý kříž, za spolupráci jeho rodiny a následně jeho ze sudeťáky a fašisty.
Re:A takoví lidé budou ještě v pracovním procesu ?, , 18.7.2011 12:51:31
Doplňte si vzdělání a s Vámi všichni ti tupí a sprostí ubožáci v této "diskusi", kteří ve své duševní zakrnělosti se vzmohou pouze na nadávky.....Mimochodem nebyl to jen Havel, kdo se ozval proti Putinovi a Zahradil zcela určitě v životě žádnou cenu nedostane, leda tak za lenost.
Jasně, dejte mu Oscara za Odcházení a Nobelovku za "humanitární bombardování", , 18.7.2011 12:18:52
Ať už je od tohoto prostoduchého nenávistného pseudohumanisty klid. Napáchal této zemi více škod, že se to nepodařilo za 40 let milionu členů KSČ.
Re:Jasně, dejte mu Oscara za Odcházení a Nobelovku za "humanitární bombardování", , 18.7.2011 12:41:11
výstižné zhodnocení šaška Havla
Až nám Rusáci zdraží plyn a další strategické suroviny, , 18.7.2011 12:15:18
tak bude vymalováno. Havle, ty si ale ubožák. Chcípni.
Re:Až nám Rusáci zdraží plyn a další strategické suroviny, , 18.7.2011 12:33:56
Rusáci, stejně jako naši komunisti, se z kapitalismu naučili to základní. Chovat se tržně. Milý Blbe, to co říká V.Havel, pro Rusy nic neznamená. Potřebují prachy, zdraží. Takový přítel Putina Lukašenko je toho zářný příklad
lže jak tiskne, , 18.7.2011 12:15:03
Ten stařík lhal při jmenovaání presidentem. lhal a neštítil se být zvolen zavřením jednoho poslance.
Myslíš zavřením toho fašounka?, , 18.7.2011 12:23:30
Tohos chtěl za prezidenta? Ty bys byl spokojen i s Krakenem.
Re:Myslíš zavřením toho fašounka?, , 18.7.2011 13:05:58
KARLE proboha diskusi musíš taky sledovat.Nestačí,že tě naučili číst a psát.
Re:Jdi do hajlu šašku, lhal jsi nám!, , 18.7.2011 12:14:27
Šašek zůstane šaškem i z jeho mudrováním,byl a je to prostě hajzl.
Pan Zahradil si může leda tak políbit PRDEL, debílek.:))))))))))))))))), , 18.7.2011 12:05:32
Re:Pan Zahradil si může leda tak políbit PRDEL, debílek.:))))))))))))))))), , 18.7.2011 12:12:28
ZAHRADIL = TYPICKÉ ODEESÁCKÉ TUPÉ HOVNO.
Re:Pan Zahradil si může leda tak políbit PRDEL, debílek.:))))))))))))))))), , 18.7.2011 13:42:40
Po válce,kdy bylo Rusko rozbité na sarajevo,právě těmi němci a vybitejch 20 milionů chlapů,tak benzin z Ruska byl za dvě kačky a v 48 roce nás Ukrajina zachránila od hladomoru,díky enormnímu suchu dodávkami obilí.Já vím dobře kdo je kamarád,kterého v nouzi poznáš.Od Američanů můžeme čekat,tak akorát nějakej radar a ten jen proto,aby akorát chránil je,protože i největší vůl ví,že když dojde k válečnému konfliktu,tak první bude v hledáčku nepřítele právě ten radar a jeho zničení,takže díky těm naším debilům jsme se mohli stát prvním terčem napadení.Nechat ze sebe dobrovolně udělat terč,tak to už není debilita ale imbecilita největšího řádu.
Re:Pan Zahradil si může leda tak políbit PRDEL, debílek.:))))))))))))))))), , 18.7.2011 13:26:06
Debílci jste všichni!Putinovi je nějakej metál od Němců ukradenej.Předvedl nám před minulou zimu,jak s Evropou zatočit, případně ji nechat zamrznout.
Re:Pan Zahradil si může leda tak políbit PRDEL, debílek.:))))))))))))))))), , 19.7.2011 10:05:42
Pan jaroslav Hašek by z vás všech měl ohromnou radost.Takové stádo tupýh blbů by mu vystačilo na nškolik humoristikých¨románů¨
Re:Pan Zahradil si může leda tak políbit PRDEL, debílek.:))))))))))))))))), , 19.7.2011 10:11:48
Jaroslav Hašek by z vás měl radost.Takové stádo tupých blbů by mu stačilo na několik humoristikých románů

