31.10.2011 11:12 - Zákon o státním rozpočtu, který začne tento týden projednávat sněmovna, by měl být schválen tak, jak byl navržen. Tedy s předpokládaným růstem hrubého domácího produktu o dvě a půl procenta, nikoli jen o jedno, jak předpokládá nejčerstvější odhad. Ekonomové se pozastavují nad tím, proč nebyl rozpočet navržen v pesimističtější prognóze, která se rýsovala už v srpnu.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
ministr financí KSČM Jiří Dolejš , , 4.12.2011 19:27:28
to by byla sranda, ministr financí KSČM Jiří Dolejš , všechno "rozdat" a pak se jít pást
..jo, a ještě zaplatit dluhy..
Re:ministr financí KSČM Jiří Dolejš , , 4.12.2011 21:11:06
Nechal bych to zaplatit Všechny pravičáky i s jeich voličema a pak ke zdi.
Bude zajímavé,, , 4.12.2011 15:21:32
jak se Kalous a spol pochlapí, jestli budou šetřit i na sobě (za to, co předvádějí, by neměli plat dostávat, ale peníze odvádět) a jestli vymyslí i něco chytřejšího, než neustálé zvyšování všemožných daní a poplatků. Co takhle progresivní zdanění příjmů, zdanění hazardu, důslednější výběr daní apod.? Jenže ono by se to dotklo našich vládních kaprů, kteří si rozhodně nemíní vypustit rybník. Občan bude více šetřit, nebude kupovat zbytečnosti a tudíž se ekonomika nebude nějak hejbat. Kalous a spol. zase zvednou daně. Zoufalý občan si potom za poslední peníze koupí vidle a půjd si s těmi vládními šíbry popovídat
Zalepoval díry v rozpočtu někdy někdo jiný, než ti nejhloupější ???, , 1.11.2011 16:44:40
Nic jiného, než úplná adresnost volebního systému, nepomůže:
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl uloupen majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného mouřenína Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu tím nejlepším možným řešením“). Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM). Proto projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik dále „Demokracie jako náboženství“ Andrease Poppa na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/vzdlavani/330-andreas-popp-o-demokracii-novem-naboenstvi
politická sebranka, , 1.11.2011 11:41:28
Kdo by měl zalepit díru ?? Tan kdo ji udělal Kalousek, Vondra, Řebříček a všechna tahle politická sebranka zlodějská. Dávno už nemají sedět tam kde sedí, ale v pruhovaných úborech na Mírově pro těžké zločince. Vyházet všechny z oken zloděje, kteří okrádají nás všechny potažmo ČR.
politická sebtanka, , 1.11.2011 11:40:52
Kdo by měl zalepit díru ?? Tan kdo ji udělal Kalousek, Vondra, Řebříček a všechna tahle politická sebranka zlodějská. Dávno už nemají sedět tam kde sedí, ale v pruhovaných úborech na Mírově pro těžké zločince. Vyházet všechny z oken zloděje, kteří okrádají nás všechny potažmo ČR.
Vždyť je to v pořádku!, , 1.11.2011 1:31:27
Krize, nekrize, jak pro koho, naši politici a ostatní mafiáni hned tak nějaké krizi nepodlehnou, a kdo si nenakradl při budování české demokracie, ten má smůlu, rádi bysme takovým kverulantům zavřeli hubu, ale na policii už také peníze docházejí, ostatně, policie není žádný velký kšeft, to třeba armáda, tam to nese, v čele je disident Vondra, ten jistí transparentnost, v zakázkách je přehled, Saša nezaostává za předchůdci, že i Američané je označili za zloděje, tak do tohohle nám nebudou kecat, to je náš Klondajk, byznys nezná bratra, přirozenou dělbu práce propagoval i Marx, tady to funguje, někdo černé díry dělá, jiní je zalepují, tak o co jde?!
TY TOPZLODĚJI a ostatní zloději, , 31.10.2011 21:31:15
po 40 letech práce se ještě nemám ani tak , jak za komunistů aže to zahovno stálo,,,, tys je ale dávno trumfl, proti tobě byli sračky...Co oni nakradli za 40 let , ty a tví předchůdci jste to stihli mnohem dřív,,,,Oni aspoń nezadlužovali budoucí generace , jejich dluhy byly řešitelné , ty tvoje už tu šanci dávno ztratily... A TO VŠE VE JMÉNU VAŠICH KORYT, PRASATA!!!!
Kupte si Kalouskovu kuchařku, , 31.10.2011 23:45:03
http://vtipy.netroof.eu/item/6251/dobra-rada-nad-zlato/
berousku,, , 31.10.2011 21:21:46
to jsme věděli i my ,dole , víš ta chátra s plnými košíky v supermarketu, to my dávno věděli , co tě čeká. Že méně a méně budeš vybírat na daních , méně a méně budeš mít zaměstnaných, méně a méně budem v tomhle nedožránkově nakupovat a málo ti pošlem na hraní...všichni jsme to věděli , jenom tobě to nikdo neřekl??????Žeby s tebou nemluvili???, TO MY DOLE , VÍŠ TA CHÁTRA , TO MY SE O TOM BAVÍME, jen tobě a drábovi a ostatním topzlodějům jsme to neřekli...
Banda zlodějů, , 31.10.2011 20:21:29
Takový šmejd zlodějskej jako je Kalousek, Vondra, Gross, Řebříček a jemu podobní, kteří tuto díru způsobili a dále se podílejí na rozkrádání našich peněz,potažmo ČR by již neměli sedět tam kde sedí, ale v pruhovaných úborech tam kam patří za zlodějiny které páchají !! V Číně by byli už po smrti !!!!
Vladnou nam idioti, , 31.10.2011 19:44:28
a voli je ti sami idioti. Jen skoda, ze tak dobry rozjezd z let 2004-6 nyni prijde na buben.
MŮJ MÍRO.., , 31.10.2011 18:30:43
uz je to tu znova,zas to nejaka svine rozpichala,ze se mame spatne sam vidis ze to neni pravda a s tim rozpoctem si to udelal sikovne,nahlasils 2,5 proc. to neporoste ze,tak ty ubreceny luze zase muzes utahnout oprate,ses sikula sem s tebou ,bud svuj
Re:MŮJ MÍRO.., , 31.10.2011 20:06:50
Podle Kalouska je nejvetsi zlo rovnostarsky system. Pry dela z bohatech chudaky. At to jede vysvetlit zemim s nejvetsi zivotni urovni na svete, Skandinavie - zeme jsou plne bezdomovcu a chudaku, zatimco u nas jsme vsichni bohati a mame se skvele. Tento clovek patri zavrit! a nikdy nepustit. Doufam, ze po bankrotu bude tento clovek souzen za vlastizradu, protoze reformy, co teto zemi pripravil budou mit nasledky na velmi dlouhou dobu.
REFERENDUM o církevním tunelu mafie ods,top,vv,kdu,zel !!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 31.10.2011 18:20:11
REFERENDUM o církevním tunelu mafie ods,top,vv,kdu,zel !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:REFERENDUM o církevním tunelu mafie ods,top,vv,kdu,zel !!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 31.10.2011 19:46:17
Cirkev at plati verici ze svych kapes. A zrovna tak sport a jine legracky, kde kvuli temto vyzirkum musi trpet nemocni, zdrazovat leky a rusit tisice luzek.
Asi ?, , 31.10.2011 18:03:20
A z čeho ???? Český občan už nyní ryje držkou v zemi !!! Musel by být debil, aby platil za zlodějny a svinské platy nenažraným politikům, spekulantům, finančníkům, ředitelům, managerům a dalším zlodějům. O předražených cenách energií, pohonných hmot, vody, zlodějských nájmů, služeb, sprostých poplatků všeho druhu, potravin, léků atd. atd...ani nemluvě.
Nebo, že by se snad počítalo s tím, že toto všechno český občan opravdu platit bude dobrovolně, protože je tím debilem ??? No to snad ne ???!!!!!
KAPITALISTICKÁ ZLODĚJSKÁ SEBRANKA..., , 31.10.2011 17:59:53
rozkradla a zadlužila celou zemi.Mafie která nám vládne se nezastaví před ničím,jakákoli změna je možná pouze skrze MASOVÉ PROTESTY,DEMONSTRACE A STÁVKY.LIDÉ MUSÍME DO ULIC!!!
Re:KAPITALISTICKÁ ZLODĚJSKÁ SEBRANKA..., , 31.10.2011 23:41:15
http://vtipy.netroof.eu/item/6252/vzkaz-ceskym-o-v-c-a-n-u-m/
KDO JE VÍC KVALIFIKOVANÝ, , 31.10.2011 17:49:44
SLAVNÝ NERV SPOLEČNĚ S KALOUSKEM MĚL DALEKO HORŠÍ ODHAD NEŽLI ODBORÁŘI,TAK NEVÍM KDO JE CHYTŘEJŠÍ A PROZÍRAVĚJŠÍ
Kalousek, , 31.10.2011 17:48:38
Chemik Kalousek neovládá ani Má dáti, Dal a vy po něm chcete aby stvořil státní rozpočet !! A když ho už vypotil, i když blbě, aby ho ještě předělal ?!
On má na starosti důležitější věci, než nějaký státní rozpčet, například je šéfem ve Svazu kmotrů ČR, tak co po něm chcete !!?
Re:Kalousek, , 31.10.2011 23:42:47
http://vtipy.netroof.eu/item/6272/chemicka-laborator-top-09/
Re:Kalousek, , 31.10.2011 18:03:33
Já chci být členem Svazů kmotrů. Kde se přihlásit a zaregistrovat?
církevní tunel 200 mld mafie ods,top,vv,kdu,zel- JE TO ROZKRÁDAČKA, , 31.10.2011 17:42:38
Podle analýzy Univ. Karlovy není restituce církevního majetku oprávněná
Česká republika: Právně historická expertiza Univerzity Karlovy v Praze právního postavení tzv. katolického církevního majetku v druhé polovině 19. a ve 20. století na území dnešní ČR:
Tzv. vrácení majetku, který byl církvi římskokatolické odňat před 20. 11. 1992, resp. 15. 4. 1992, by nebylo restitucí (uvedením do původního stavu), protože odňat byl majetek podléhající uvedenému omezujícímu režimu, kdežto nyní je podle zákona č. 308/1991 Sb. církev oprávněna disponovat svým majetkem zcela volně.
Nic zalepovat nebudeme, já naopak pošlu Kalouskovi účet za mé škody ve firmě v důsledku nefungujícího trhu!, , 31.10.2011 17:34:26
A až se konečně české stádo probudí a mafiánská vláda bude za katrem odevzdávat svůj lup, rázem z nás bude bohatá země!
Re:Mám prstizni skolu ruda lůzo. Studoval jsem CEVRO. , , 31.10.2011 17:42:41
no, moc tě tam nenaučili. Typoval bych na zvláštní školu + VUML.
Re:Mám prstizni skolu ruda lůzo. Studoval jsem CEVRO. , , 31.10.2011 17:42:17
Hunter ty zlodeji jmen CEVRO je nahodou vynikajici skola ano myslim ze kdybys ty byl v 36 letech profesor ekonomie jako rektor pan prof. Sima tak bys byl nejstasntejsi clovek na svete ano bohuzel tobe zustalo jen to napichovani odpadku na harpunu co se da delat udavaci aspon neco si dokazal!!!
Re:Mám prstizni skolu ruda lůzo. Studoval jsem CEVRO. , , 31.10.2011 17:44:35
Ano vzdyt to pisu je to ta nejprstiznejsi skola. Jsem skvelý a jsem bacalář!!!!
Re:Mám prstizni skolu ruda lůzo. Studoval jsem CEVRO. , , 31.10.2011 17:46:04
Kaku, víš že samochvála smrdí. Neposral jsi se?
Čeká mafiánská parta - Klausovsko Zemanovská mafie, , 31.10.2011 17:12:13
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-53372810-ceska-parta
Re:KAKAJÍCÍ BC. KAK, , 31.10.2011 17:32:14
kakat a ještě k tomu chlastat? No to je Bc. Kakovi podobné. Zde na WC asi vymýšlí stupidní pí...ny.
ods,top,vv čr připravila o více než 300 miliard, ale na ostatních šetří. okradli nemocné,i mrtvé , , 31.10.2011 17:05:14
ods,top,vv čr připravila o více než 300 miliard, ale na ostatních šetří. okradli nemocné,i mrtvé
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/212481.aspx
8 mld za okupaci afganistánu ,čr bojuje za zájmy fašistické okupační mocnosti USA , , 31.10.2011 16:52:46
8 mld za okupaci afganistánu ,čr bojuje za zájmy fašistické okupační mocnosti USA
bestiální kapitalismus = Otrokářský systém - snadno a rychle?, , 31.10.2011 16:41:39
bestiální kapitalismus = Otrokářský systém - snadno a rychle?
jak nám tu tu mafiánská prasata ods,top,vv,kdu,zel zavádějí -.....
http://casodej.cz/otroci02.htm
Zadání (úkol především pro makroekonomy): Vytvořte z určité země výrobní kolonii tak, aby lidé v ní žijící spotřebovávali svou mzdu především a pouze na svoji nutnou regeneraci k práci. Systém musí být stabilní a nesmí se stát ohniskem jakéhokoliv ohrožení. Jinými slovy: Nastavte parametry společnosti tak, aby se z obyvatel stali dobrovolní a velmi levní otroci.
šlapem, , 31.10.2011 16:27:35
Můžem si za vše sami. Jsme národ cyklistů..., budem šlapat i kdybychom potili krev... viz. Sametová revoluce - převlečení spoceného červeného dresu za nový modrý, ale cyklista zůstal stejný a nikomu to nevadilo...
Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 16:13:55
Vy zde argumentujete o sociálních výdajích. Mám dotaz? Studium VŠ jste si platil z vlastní kapsy? To bych se dost divil. Takže Vaše studium platili ti, kterými zde opovrhujete. Nejdřív si zameťte před vlastním prahem, a pak můžete trousit ty vaše "moudra"
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 16:52:02
Ano studium jsem si platil sam jj nepotrebuji aby se o me nekdo staral ano nejsem sockomunista!!! Stalo pres sto tisic (nemam to presne zpocitano) na prestizni soukrome skole ano dost jsem se nadrel a namakal ovsem za kvalitni vzdelani je potreba zaplatit to je jasne navic si to mohu dovolit dost vydelaam (na managerske pozici 40kKc pratele)!!!
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 19:56:59
A to sis nemohl tu VS dokoncit, kdyz tady chytracis? Nebo Te vyrazili pro neschopnosti a nyni se chlubis tim, ze jsi idiot, co si neumi dokoncit vysokoskolske vzdelani? S bakalarem muzes v budoucnu max. zametat ulice. Ovsem, dle tvych myslenkovych pochodu nejaka placena rychlokvaska...
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 17:04:38
Na VŠ takové studium pořídíte i levněji, platí to ovšem jen v případě, když studujete řádně a nekoupíte si to, jako ve vašem případě.
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 17:20:08
To sis me spletl s nejakym rudochem bohudik ja nejsem prominentni komunistyky synek proto jsem narozdil od socanskych kreatur vystudoval poctive ano muj diplom ma proto velkou hodnotu jj muzu se na nej s hrdosti podivat a rict si dobra prace!!!
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 17:03:10
to je dobře že si zacvakal na té tvé prestižní škole, té je to totiž jedno kdo jí zacvaká nehorázné částky, rádi si vydělají na každém, vezmou i největšího VOLA, hlavně když dobře zacáluje ...
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 17:15:35
No nevim jestli vezmou kazdeho meli jsme prijimaci pohovor ano asi by tam sockomunistu jako jses ty Hunter nevzali jj ale i kdyby tak vypadnes pri prvnich skouskach ano na studium VS musis mit IQ alespon 120 takze v tvem pripade bohuzel sociale!!!
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 16:47:53
Prosím, na tupého dobytka s Bc. Jarouška Kaka vůbec nereagovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 16:55:07
Jj je to ODSacka svine vubec bych na neho nereagoval slysel sem ze ho plati Necas osobne jj predava mu cash kazdy tyden v igelitce!!! Hunter tak jak dopadla dnesni KauflandTour co si sehnal pekneho meli jeste ty nahnile rajcata po dve kacky jak sis minule pochvaloval ty tragede???
Re:Pro Bc. Jaroslava KAKA !!!! Studium VŠ jste si platil ze svého?, , 31.10.2011 16:34:32
Že vůbec na toho ODSáckého blba reaguješ.
modré zlodějské bestie slibovali jak za 10 let doženeme západ , , 31.10.2011 16:10:28
modré zlodějské bestie slibovali jak za 10 let doženeme západ ,vše rozkradly, rozprodal i tunel kamošům za zlomek ceny ,a zadlužili zemi ..........modrá špína zločinců ,a ty zrůdy co je volí to vědí a stejně je dál volí takže jsou za to 100% zodpovědní ..............budeme účtovat zloději .....
Líbí se mi, , 31.10.2011 16:03:52
načapání s trenýrkami u kolen! Jinak řečeno normálně - vláda vedená Kalouskem (Nečase není bratelný) to zase posrala! Daně z hazardu, danění bank a ostatních finančních skupin, vyšší zdanění firem a bohatých, zavedení min. 2 sazeb DPH 5% a 18%, změna ústavy - trestně právní a hmotná zodpovědnost vyšších státních úředníků, vlády, poslanců, prezidenta a možná i justice, přímá volba představitelů obcí, krajů i prezidenta (u prezidenta nerozšiřovat pravomoci). Zaměření národního hospodářství na soběstačnost! Energie, vodu a kanalizace, lesy vrátit státu!
tak tohle je síla.Jak se staneme dalším Řeckem, , 31.10.2011 15:56:52
http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/vlada/212652.aspx?diskuse
Re:tak tohle je síla.Jak se staneme dalším Řeckem, , 31.10.2011 16:11:31
Pravnik zastupujici Batovi ma pravdu...je nutne splnit povinne tuzemske kolecko a pak s odvolanim hupky hupky do civilizovanych zemi,kde na nejaky nepravni cesky statecek serou z vysoka.Cehuni prostrednictvim blbce Kalouska delaji machry pokud se jedna o 12 mld. ve Svycarsku a v tomto pripade budou knucet jako ratlik u boudy.
Jen dřít z občanů!, , 31.10.2011 15:52:54
Kdy už někdo postihne ty co prošustrují miliardy. Bože kam jsme se to dostali. Zloději tu mají navrch a poctivec to odnese a odvolání či dovolání žádné a ještě mají tu drzost to na občana vše svádět. Právní stát? A že prý pravda a láska zvítězí? Vše jen komedie.To už se nedá ani poslouchat ty jejich řeči.
Re:Jen dřít z občanů!, , 31.10.2011 20:03:09
No jo, kapitalismus. Podle Kalouska je nevetsi zlo rovnostarsky system, idiot, co vic dodat.
už chystají nacistické nucené práce a chudinské karty , , 31.10.2011 15:48:58
už chystají nacistické nucené práce a chudinské karty
o desítky mld se čr pokouší okrást mafie ods,top,vv,kdu,zel na tunelu rozdávání majetku čr pedofilní katolické církvi, , 31.10.2011 15:48:05
o desítky mld se čr pokouší okrást mafie ods,top,vv,kdu,zel na tunelu rozdávání majetku čr pedofilní katolické církvi když jim podle plánu rozdává majetek který církev nevlastnila už v roce 1919 ...............mediální špíny mlčí ...mafiánská justice nejedná ,mpolicie jim kryje záda a masmedia to samé...o tomto podvodu mafií ods,top,vv,kdu,zel ..........http://www.denik.cz/z_domova/hasek-zpochybnil-vycisleni-kompenzaci-20111024.html
Díru v rozpočtu zalepí občan - Dost bylo Kalouska a spol!!!!, , 31.10.2011 15:40:45
Ani náhodou. Už je konečně řada na zlodějích, aby s nimi bylo skoncováno.Čeho moc, toho je příliš .
napadlo vubec někoho,že se nemusi jednat o hru?kalousek mohl polknout trošku, , 31.10.2011 15:39:10
víc líhu a oslep dočista i bez hry
Kalousek plánuje, občan platí, politici a bankéři si mastí kapsy, , 31.10.2011 15:30:58
Je to vláda populismu,arogance a mafie, veškeré problémy jsou uvaleny na občany, kteří jsou za to pak ještě trestání balíčky,reformami,šetřením atd. Policie na příkaz musí chránit zloděje aby náhodou nebyli rasisti a trestají občany kteří se dožadují práva. Když chytnou velkou rybu, musí ji propustit a případ odložit protože korupce na vysokých místech jim to přikazuje. Anarchie, bezpráví, chaos a další miliony pro nenažrané milionáře na úkor již chudých to je dnešní realita ČR. V listopadu si to můžem zopakovat, ale ne s hlýma rukama, ale s holema v rukou. Souhlasíte?? Informujte se o Islandu , tam jim už došla trpělivost ...
Tahle republika už není ani banánová , , 31.10.2011 15:29:19
Ve Švýcarsku leží 12 miliard, které Česko nechce. Reakce zástupců českého státu na obžalobu šesti Čechů jsou šokující. Při čtení reakcí zástupců českého státu na obžalobu šesti Čechů zapletených do privatizace Mostecké uhelné společnosti se těžko hledají slova. Švýcarský stát v souvislosti s tímto případem zmrazil na stech účtech celkem 600 milionů franků a účastníky transakce žene před soud, kde se mají odpovídat z praní špinavých peněz, podvodu a falšování dokumentů.
Švýcarsko se v minulých měsících českých úřadů několikrát tázalo, zda registrují nějaké poškození. Asi jim to připadalo samozřejmé. A český stát řekl jasné NE!
Ve Švýcarsku leží více než dvanáct miliard korun z transakcí kolem prodeje Mostecké uhelné společnosti. A z Bernu se ptají: Milý český státe, máme tu obrovský balík peněz. Nechybí ti nějaké? A naši ministři a vysoce postavení úředníci justice nedokážou najít jedinou možnost, jak na švýcarskou trestní obžalobu navázat žalobou občanskoprávní jako strana poškozená.
Korunu této kauze v pondělí večer nasadila mluvčí ministerstva spravedlnosti Tereza Palečková, když prohlásila, že Česká republika své občany ke stíhání do jiných zemí nevydává. „I kdyby tedy byli odsouzeni, muselo by Švýcarsko vydat mezinárodní zatykač a v případě zadržení v jiné zemi požádat o jejich vydání," dodala. Technicky může mít klidně pravdu, ale když už nic jiného, ministr Jiří Pospíšil mohl alespoň Švýcarům poděkovat za dobře odvedenou práci jejich policistů a prokurátorů. Ale ani tohle jsme neslyšeli.
Nikdo nic neví. Nebo vědět nechce.
ČESKÁ POZICE zjišťovala stanoviska ministerstva zahraničí, financí a spravedlnosti, také jsme se ptali nejvyššího státního zástupce, ale z reakcí vyplynulo, že o této kauze nic nevědí, nebo s ní nechtějí mít nic společného. Jak je to možné? Ministerstvo financí ústy Miroslava Kalouska tvrdí, že žádnou škodu neeviduje. Mluvčí resortu financí dodává, že kauzu šetří primárně orgány činné v trestním řízení a justice, tudíž je to otázka na ně. (Co to znamená primárně? Sekundárně už snad kauza patří do agendy ministerstva financí?) Stejně reagoval i mluvčí ministerstva zahraničí.
Ministerstvo spravedlnosti odpovědělo, že resort hrál pouze roli prostředníka mezi Nejvyšším státním zastupitelstvím, Vrchním státním zastupitelstvím v Praze a finančními úřady. Ale finanční úřady patří pod ministerstvo financí, proč tedy Kalouskův resort a jeho slavný Finanční analytický útvar něco v této kauze nedělal?
Na Vrchním státním zastupitelství v Praze ČESKÉ POZICI řekli, že nezastupují Českou republiku. Na Nejvyšším státním zastupitelství zase tvrdí, že není možné se připojovat k trestnímu řízení v cizím státě. Jenže řeč je o něčem jiném – o hledání možností, jak získat peníze, o které byl možná připraven český stát! Proč ministr zahraničí nesdělí svým voličům, s kým na toto téma se švýcarskou stranou jeho úřad jednal a jaké byly její argumenty? Co si o České republice může po této aféře myslet například švýcarský velvyslanec André Regli?
Co tady nefunguje?
Zainteresované české úřady podle všeho ovšem ani přesně nevědí, kvůli čemu půjde sedm manažerů ke švýcarskému soudu! Vrchní státní zastupitelství již před rokem obdrželo ze Švýcarska všechny dokumenty, na jejichž základě nyní vzešla obžaloba. Podle deníku MF Dnes se materiály prý překládají a pak se budou vyhodnocovat a pak se údajně rozhodne, zda se bude něco šetřit. Skvělé vyhlídky! Proč překlad tak významného dokumentu trvá rok? I kdyby urychlený překlad přišel na miliony korun, stálo by to určitě za pokus, protože v sázce je minimálně dvanáct miliard.
Anebo jinak: Neexistuje na Vrchním státním zastupitelství někdo kompetentní, kdo umí německy? Ten by se materiálům mohl věnovat a například najít důkaz, na jehož základě by český stát mohl konat?
Ministři zahraničí, financí a spravedlnosti včetně vysoce postavených zástupců justice si myjí ruce. Odpovědnost trapně přehazují jeden na druhého, ale v zásadě všichni říkají, že se nedá nic dělat. Když se tohle všechno stane v jeden den, občan volající po spravedlnosti se ocitne v šoku. Neví se totiž, zda celý systém prostě jen nefunguje, nebo příslušní úředníci ministerstev a justice z nějakého záhadného důvodu nepracují pořádně. Nikdo po nich už ani nechce, aby pracovali jako jejich protějšky ve Švýcarsku, ale zároveň ani tak, jak je to zvykem v banánové republice.
Re:Tahle republika už není ani banánová , , 31.10.2011 15:29:42
http://www.ceskapozice.cz/domov/pravo-bezpecnost/tahle-republika-uz-neni-ani-bananova
Zlocina ruda moralka, , 31.10.2011 15:22:33
Je nutne skoncovat s pokrivenou rudou moralkou ve stylu : ja jsem duchodce state starej se - ja sem cikan state starej se - ja sem nezamestnany state dej praci - my chceme hrat divadlo ktere sice nikoho nezajima ale state prispej - state dej dej dej!!! Ano pratele resenim je vyrazne omezeni techto politik jj napr. socialni politika musi zajistovat pouze preziti ano klidne i v naturaliich a zbytek musi byt prenesen na obcana jiste to je spravedlive napr. duchody pouze v rukou obcanu chces si sporit spor nechces nespor ale pak nic nebudes mit ano to je SPRAVEDLIVY PRISTUP!!!
Re:Zlocina ruda moralka, , 31.10.2011 16:01:23
Hned se dá poznat,že si to s tou hloupoučkou pavědou ekonomií dotáhl jen na polovzdělance,pitomého bakaláře.Doplň si vzdělání,blbče.
kradousek je jen tím, čím byl vždy, , 31.10.2011 15:21:06
lidovecký hajzl a superzloděj na všech funkcích , které kdy zastával. Navíc je to agresívní opilec , idiot , blb a kretén . Výčet by mohl pokračovat, ale myslím, že takhle to parklánově stačí....
Re:kradousek je jen tím, čím byl vždy, , 31.10.2011 20:10:27
Jemu je to jedno. On se za asistenta Duky pomodli a v momente je mu odpusteno.
do díry přijdete naházet všichni ti,, , 31.10.2011 15:19:19
co jste to tady tak zmastily, zlodějské individua!
Díru v rozpočtu zalepí "Babákova vata" říkal včera Vítek,, , 31.10.2011 15:16:00
guruveverka v bílém roláčku :-)Finanční mág Babák podrobil prý rozpočst Kalouska analýze a je tam hodně vaty,jen zas kluci neřekli v jakým poměru se budou šábovat a ani jestli vezmou do party socany :-)
jak je vidět, , 31.10.2011 15:01:39
tak Kalousek si může dělat,co chce.Sestaví nerealný rozpočet(už poněkolikáté),na základě toho si obhají nízké daně zbohatlíkům a potom se vymluví na jiné faktory(EU,cikáni,krize,vysoké socialní výdaje atd.)a novináři,veřejnost mu to žerou a žerou.Je ovšem pravdou,že dnešní média si nezadají s těma komoušskýma,samozřejmě to dělají šikovnějc a modernějc,ale oblbování lidí je prakticky stejné
Janota natáh brka,ten jedinej tomu "rozuměl",dělal rozpočty už za Husáka,, , 31.10.2011 15:20:10
fakt nevím co si teď kluci Kalousek a po něm Socbotka počnou,jeden je chemik a druhej nikdy nepracoval :-)
Re:Janota natáh brka,ten jedinej tomu "rozuměl",dělal rozpočty už za Husáka,, , 31.10.2011 17:34:15
Vesvém výčtu jsi vynechal Tolju,synáčka z bolševické rodiny,který také v životě nepracoval!!!
Kdo je ing. Kalousek, proboha??!!! , , 31.10.2011 14:57:37
Nekompetentní, primitivní, agresivní, labilní zloděj, lhář a podvodník! Vždyť panem Kalouskem, celý neskutečný výsměch zvaný Česká republika, začíná! Vždyť kdo to je? Ožralý lidovec, namočený ve sto padesáti kauzách! ABSURDITA! Tohle PROLHANÉ HOVNO káže lidem!! HNUS! PRDEL!
Re:Kdo je ing. Kalousek, proboha??!!! , , 31.10.2011 15:09:01
Ani nevíš jak mi mluvíš do duše. Ale to, že je prolhaný hovno, to není pravda. Je to prolhaná sračka.
KRIZE teď sebere všem všechny nakradené prachy a také sociální dávky se budou vracet, , 31.10.2011 14:57:02
Přes krach a zdražení všem a všeho.Pak prý nefunguje spravedlnost.
Další 3,5miliardy v prdeli - letouny CASA, , 31.10.2011 14:53:55
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-53454910-nove-dopravni-letouny-casa-nesmi-do-vzduchu-stroji-opet-vysadil-motor?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
Hra na slepého Kalouska: Díru v rozpočtu asi zalepí občan, , 31.10.2011 14:46:46
Já tomu teda moc nerozumím( asi to bude tím, že nejsem chemik),ale mohl by už někdo konečně ukázat tomu rádoby ministrovi jak se zachází s financemi? Mohl by mu někdo vysvětlit to, že když není z čeho odebrat, tak není ani kde naložit? Jedna taková myšlenka: Snížím-li daň, zvýší se odbyt tím, že lidé víc nakoupí...Zvýším-li daň, nezvýší se trh ani omylem natolik, aby to stálo za tu námahu se zvýšením daně...! Kolik asi tak myslí, že získá zdražením snížené Dph na 19 %? Veškeré potraviny se tím zdraží o zhruba 35 reálných %. Poněvadž zvednutí o 10% na jedné koruně není 10 haléřů ideálně, ale asi přibližně 30 haléřů skutečně. Asi žije ze vzduchu, protože ten zdaněný zatím není. A jakpak asi dopadla petice proti zvýšení Dph na knihách, kterou podepsalo 162 693 lidí? Možná se k nim ani nedostala. Anebo ji nikdo nečetl, protože nebyla na úředním formuláři. Anebo ji nikdo nečet, protože nečtou a jelikož nečtou, co by se nad nějakou peticí zavzdušňovali... J.J.P.
Kalousku, na každou svini se někde vaří voda !!!! Máš to spočítaný, neboj !!! , , 31.10.2011 14:39:45
občané ČR, vysolíte 250 miliard, krize nekrize. My, preláti se chceme mít ještě líp, než teď!! :-))) , , 31.10.2011 14:37:00
Díky, modročernohnědý parazite Kalousku!!!!!!
když bohatý sežere celý koláč na druhé nezbyde ,to je zhruba to co se děje ve světě , , 31.10.2011 14:34:04
když bohatý sežere celý koláč na druhé nezbyde ,to je zhruba to co se děje ve světě ,
levice říká bohatým, nechte kousek koláče na přežití ostatním , pravice říká ,bohatý má právo sežrat celý koláč ,a ostatní ať chcípnou
Re:když bohatý sežere celý koláč na druhé nezbyde ,to je zhruba to co se děje ve světě , , 31.10.2011 15:57:32
Naprosto výstižné!!!!!!!
VOLTE modré hospodáře, Kalouska, Klause, Knížete, Nečase a ABL, Johna a Bártu !!!!! Jen neoliberalismus je budoucnost!!! , , 31.10.2011 14:30:41
Neoliberalismus všude, kde je zaváděn, např. v USA, VB, Řecku, Španělsku, Portugalsku, Ukrajině, Litvě, Lotyšsku, Slovensku, Irsku, znamená prosperitu !!!! Díky zvýšené výkonnosti ekonomik se i zvýšily zisky skupinky nejbohatších, což znamená prosperitu!!! TAK PRAV9 majitelé kdysi vašich novin a přispěvovatelé ČT a modrým politickým neoliberálním stranám - Bakala a spol.!!! JDE MÁM O VAŠE DOBRO!! NEDEJBOŽE, ABY SE ZDANILY KUPŘ. BANKOVNÍ SPEKULACE, OBROZILI BYSTE TÍM PROSPERITU!!
Skoncit se socialnim statem, , 31.10.2011 14:30:03
Ano pratele vzdelanym odbornikum (napr. ja VS ekonomie) je jasne ze hlavni pricina spatneho vyvoje je na vydajove strance rozpoctu ano prebujely SOCIALNI (=nemoralni) stat jde ke dnu!!! Mandatorni vydaje tvori 80% procent vydaju jj proste tech poslednich par co tvrde makaji (ja) uz neuzivy vyzirky (obycejne lidi cikany duchodce divadla neziskovky a milion dalsich) ano podekujme SOCIALISTUM kteri maji na svedomi tento vyvoj a to nejen u nas ale v celem svete!!!
Re:Skoncit se socialnim statem, , 31.10.2011 16:18:50
Tohle je jako obvykle výpotek blbečka ze Zvláštní plzeňské školy, který přes prázdniny obdržel titul Bc. Vůl nebo provokatér, nic jiného na toho pitomce nepasuje.
Re:Skoncit se socialnim statem, , 31.10.2011 16:09:32
Ale studium VŠ jsi si z vlastní kapsy neplatil? To ti totiž platili ti, kterými zde opovrhuješ.
Re:Skoncit se socialnim statem, , 31.10.2011 15:14:28
A čím si zasloužili důchodci označení vyžírkové? Tím že celý život makali? Ty jsi ale hovado, že tě máma nezastudila, nebo táta nevyklopil do hajzlu.
Re:Skoncit se socialnim statem, , 31.10.2011 14:35:36
A co to bylo za VŠ, že Tě nenaučili gramatiku? Nejsi náhodou z Plzně?
Re:Skoncit s blbým provokatérem Kakem , , 31.10.2011 14:38:01
je to pouze placený probokatér :-)
SKONČIT S BLBCEM KAKEM , , 31.10.2011 14:34:41
Sociální dávky v ČR dělají cca 30 miliard Kč. Na státních zakázkách se rozkrade dle VŠE v Praze cca 200 miliard Kč. Tupoňovy úlevy bohatým na daních (už tak nižších, než na Západě) nás ročně stojí cca 70 miliard. Cca 20 miliard nás bude stát ročně zrušení zisků s dividend akcií. Kalouskovy zlodějiny na ministerstvu války nás stály cca desítky miliard. 1 KALOUSEK STOJÍ ČR ROČNĚ VÍC NEŽ VŠECHNY SOCIÁLNÍ DÁVKY!! A kalousků je plná vláda §§§!!!!
13,14,15 důchody rozdala vláda mafie ods,top,vv vysokopříjmovým ,kdy zvýšila bohatým důchody , , 31.10.2011 14:25:01
13,14,15 důchody rozdala vláda mafie ods,top,vv vysokopříjmovým ,kdy zvýšila bohatým důchody o několik tisíc korun měsíčně a snížila výpočty důchodů ostatním .tvz, malá důchodová reforma ...a přesně o to tu šlo ...zvýšit o dost důchody bohatým
čr je daňový ráj vysokopříjmových a hazardu ,modrobolševici opakovaně snižují daně a pojistné korporacíma vysokopříjmovým , , 31.10.2011 14:19:00
čr je daňový ráj vysokopříjmových a hazardu ,modrobolševici opakovaně snižují daně a pojistné korporacíma vysokopříjmovým ,a díky tomu a díky tuneldeformám pravice vybírají mnohem méně na daních firem............a chystají další zvyšování daní občanům
v, , 31.10.2011 14:17:42
at se jdou vysrat, kokoti. svojí blbost a svoje rozkrádačky at si platej ze svýho. já jim na to seru čurákům a kundám blbejm. raděj bych je všechny vystřílel
Díru v rozpočtu asi zalepí občan, , 31.10.2011 14:16:03
Ne! Diru zalepi hloupy obcan, alias cesky VOLI c, ktery jiz 20 let voli stale stejny smejd.
za propad ČR může vláda mafie ods ,top,vv,kdu,zel a jejich neoliberalismus Analýza, , 31.10.2011 14:15:41
za propad ČR může vláda mafie ods ,top,vv,kdu,zel a jejich neoliberalismus Analýza: Za druhý propad Česka může Kalousek, ne Evropa Jediným prokazatelným důvodem je pokles domácí spotřeby, který vyvolala Nečasova vláda úspornou politikou.Nízkou domácí poptávkou trpí nakonec i průmysl http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=719192#utm_medium=newsbox&utm_source=centrumHP
Kdy už modrého parazita Kalouska, co si na ministerstvu obrany nakradl desítky a desítky miliard, v čemž pokračuje na financích , , 31.10.2011 14:13:32
někdo zastaví??
vážení, , 31.10.2011 14:12:33
Vážení,toto už nikdo nikdy nerozřeší.Všichni kradli jak mohli,ODS,ČSSD,Lidovci,atd.Přece nebudou teĎ na sebe žalovat.Vždyť by šli jeden jak druhý od válu a o to jim nejde.Oni chcóu všichni vládnout,proto se vždy nějak domluví a státní penízky si pěkně rozdají.Hlavně ,že budou nadáleš sedět na svých teplých a dobře placených postech.O nic jiného jim nejde.Nějaký občan?To je ale vůbec nezajímá.
Peněz je ve státě dost, , 31.10.2011 14:06:43
Peněz na chod státu je v této zemi dost, ale tečou někam jinam - stačí přehodnotit tzv. optimalizování daní, provedené práce bez provedení faktur ( známé chcete na to doklad ? ), šedá ekonomika, tedy zaměstnávání na černo a těch 17 % zjištěných pracujících na černo Drábkem by nestačilo. Stačí jen přísněji sledovat tyto věci a přestat kamarádíčkům lobistům atd. přihrávat malou domů a stát bude mít peněz dost bez " otřesů v rodinách ". Je to 100 % faktem , jen chtít, prostě chtít.
Jenomže ona je to dobrá taktika, vyhlašování negativních prognóz, , 31.10.2011 14:04:58
automaticky utlumí trh, je lepší představit optimistickou variantu, a být nachystaný na tu horší.
Jedy z lagun v Ostravě byly prodány na topení do Polska, , 31.10.2011 14:02:25
Další skvělé zprávy od našich kapitalistických soudruhů. Pikantní je tom to, že za likvidaci tohoto vysoce toxického odpadu dostala firma od státu pořádně zaplaceno.
TO JSOU VĚCI, , 31.10.2011 13:54:08
Aco byste chtěli po učetním,klouskovi, pro něho je to vrchol ,jeho vychlastaného mozku,retard hlidá reaktor.
Sobotka a celá ČSSD prý strká hlavu do písku, , 31.10.2011 13:50:37
ale nestrká, ale co může dělat, když například svolá mimořádnou schůzi Parlamentu a chce jenat o důležitých věcech, tak ji trojkolka neschválí ani program schůze.Takže takto rozhodli voliči a strany koalice vše co se jim nehodí smetou se stolu a korupci zametou pod koberec, takže příště nedávejte tolik hlasů těmto stranám,které na občany kašlou.
PROČ ZROVNA v takové KRIZI chce NENAŽRANÁ CÍRKEV zpátky MAJETEK? to necítí s věřícími a nemůže chvíli počkat?, , 31.10.2011 13:47:36
Re:PROČ ZROVNA v takové KRIZI chce NENAŽRANÁ CÍRKEV zpátky MAJETEK? to necítí s věřícími a nemůže chvíli počkat?, , 31.10.2011 14:49:04
...to počkat nemůže, je to další z tunelů veřejných rozpočtů.Polovinu z toho, co dostanou cirkve, připadne jako provize Kalouskovi a spol.Navíc jim vracejí i to, co nikdy církve neměly. A musí se spěchat, dokud se je "u lisu"!
Re:PROČ ZROVNA v takové KRIZI chce NENAŽRANÁ CÍRKEV zpátky MAJETEK? to necítí s věřícími a nemůže chvíli počkat?, , 31.10.2011 13:56:09
Já jsem nikoho neslyšel vyřvávat když pominu tvoje uhozené psaní hodné žáčka
Zastavme Nečasovo a Kalouskovo genocidu, , 31.10.2011 13:37:06
Sobotka a celá ČSSD strká hlavu před tím marasmem do písku a potom ,že je to levice. Není,nebyla a nikdy nebude.
Není,nebyla a nikdy nebude. , , 31.10.2011 14:31:42
To je pravda. A jsou jen hlou..i cesti VOLI ci :-) :-).
Re:Zastavme Nečasovo a Kalouskovo genocidu, , 31.10.2011 14:01:54
NESTAČÍ TI ZRNÍ MÍSTO LEVICE?
Re:Zastavme Nečasovo a Kalouskovo genocidu, , 31.10.2011 13:48:53
V téhle zemi není jediná strana, která by se zastala otevřeně a hlasitě zájmů pracujících lidí. Prostě není a hned tak nebude. Zaplatit se dá všechno.
Re:Zastavme Nečasovo a Kalouskovo genocidu, , 31.10.2011 13:59:37
TAKOVÁ PŘÍLEŽITOST NENÍ POŘÁD.ZALOŽ JI A POZVEDNI MEČ RYTÍŘI POEZIE.
ekonomika jde do kopru tak bych navhhoval spodním nenažraným sockám, , 31.10.2011 13:31:33
hodit DHP zrovna na 25% a lidem s platy nad 80.tisíc odpustit daně, přece schopní nebudou vyšším DHP doplácet a neschopny nevzdělany socky tak je to přece spravdlivé tak vážení vzhůru do třetího světa, nebo dikensovské Anglie s nejlepším financem světa Kalouskem a přihodím i vemeno Kocourka.Jsme v prdeli jak ti řekové jenže ti se aspoň poměli.
Re:Lidi - kdo přijde 17. na DEFENESTRACI?, , 31.10.2011 13:38:48
Defenestraci ? Blouzníš ? Ovčané si zanadávají a pojedou domů.
KALOUSEK JE NESCHOPNÝ VYBRAT ŘÁDNĚ DANĚ, , 31.10.2011 13:30:05
Kalousek a celá ta vládní sebranka musí od válu.
Re:KALOUSEK JE NESCHOPNÝ VYBRAT ŘÁDNĚ DANĚ, , 31.10.2011 13:32:33
to je v tom s vámi souhlasím, nevybere a ještě je odpouští!
Oni-tunely a zlodějny,my-škrty,škrty,škrta a zase škrty!!!, , 31.10.2011 13:29:46
Prasata!!!
Re:lidi - kdo přijde 17. na DEFENESTRACI?, , 1.11.2011 11:41:14
já bych šel, ale budeme tam jen dva musí jít všichni, ne jen tady nadávat!!!
JE to kalouskoidní a klausoidní GENOCIDA českého národa - a my si to necháme líbit?, , 31.10.2011 13:26:46
Kalousek přece vždycky nafoukne výdaje - aby se mělo z čeho krást - to ví každej. Aby byl prostor pro zlodějiny, jak on říká.
Proto taky jsme se za něj zadlužili nejvíc v celé historii.
Hlavně, že hlídá, aby moc rychle nerostly platy - jediná možnost, jak oživit poptávku a ekonomiku. On si protiřečí, ale nikomu to nevadí - a jede se dál. Ať lidi třeba pochcípaj pod mostem - o to jim totiž jde. Ušetří se na důchodech. Proto se taky posunuje odchod do důchodu - lidi pudou rovnou v 50 letech do penálu - a nebudou odírat stát a chtít důchod - maximálně pár let almužnu ve formě dávek a nazdar - a to budou muset ještě 20 let zametat.
JE TO MAFIE JAKO PRASE.
Bylo to za nějaké vlády jinak ??, , 31.10.2011 13:21:30
Jen nevzdělaný občan může věřit slibům, že jeho dluhy zaplatí někdo jiný. Proto bojujte o přídavky, podpory, dotace, subvence, pastelkové a další rozhazování. Bude hůř. Krade pravice i levice. Podívejte na hejtmany, jak dokážou "levicově" všechno zadlužit. V Praze zadlužuje společně ODS s ČSSD a jak jim to jde !!
Re:Bylo to za nějaké vlády jinak ??, , 31.10.2011 13:24:07
Představ si,že bylo.Za vlády komunistů,bez dluhů,dokonce s pohledávkama.Ale to je dávno a stálo to zahovno.
Jak se zbavit díry v rozpočtu, , 31.10.2011 13:15:32
Níže v diskuzi jsem četl jedinou vhodnou radu hodnou pro našeho nejlepšího velmistra financí na světě. Ano pane Kalousku té díry ve vašem skvělém rozpočtu se opravdu zbavíte jen tak, že ji vystřihnete. Pracujete na tom opravdu usilovně a veškeré vaše kroky vedou jen k tomu, že se ta díra bude pořád jen a jen zvětšovat. Já hlavně doufám, že brzy už bude tak velká, že do ní už konečně sám zahučíte a budeme mít od vás pokoj.
Re:Jak se zbavit díry v rozpočtu, , 31.10.2011 13:21:24
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-53372810-ceska-parta
...kalousek přiznal, že ekonomika jde do kopru , , 31.10.2011 13:15:24
No, to teda fakt nemusel. To vidí i slepej. Ale kdy už ho konečně alespoň odvolají, když už ne rovnou odsoudí. On má totiž na tom kopru lví podíl!
Důrazně odmítáme utahovat si opasky, , 31.10.2011 13:15:06
a tím napomáhat všem těm odporným mafiánským zlodějnám. Navíc, ani nemáme na čem ušetřit. Leda, že bychom chcípli hlady a navíc se dostaly do drápů zlodějských exekutorů. České rodiny mají také své potřeby a závazky, které si musí plnit. A to ještě neplatíme ceny, které mají být po novém roce. Až se vyšetří všechny zlodějny, banda zlodějská bude potrestána a vrátí nakradené miliardy, nebude se okrádat už tak chudý lid, aby za mafiány něco platil !!!
Nevím, , 31.10.2011 13:13:46
zda jej provází slepota ale jistě zná že ekonomika a politika jsou spojené nádoby.Kopáním politiků z Německa do zadku se nikdo nemůže divit stejnému přídělu v naší ekonomice.Vybrali jsme si společnost která nám poskytuje jisté záruky.Slušný člověk očekává slušné jednání.Nezodpovědný ubližuje sobě a druhému s radostí
Podle provládních pravicových ekonomů, , 31.10.2011 13:13:46
za posledních 5 let (a nejlepší ministr financí ve východní Evropě byl u toho)se rozkradlo cca 400 miliard korun.Soma , která by bez problému vyřešila téměř všechny problémy.
Není mi jasná jedna věc, , 31.10.2011 13:12:38
Proč ministerstvo financí nevypracuje tzv. pravděpodobnou variantu a pak pesimistickou variantu. Obě varianty by měly být schvalovány Parlamentem, měly by mít charakter návrhů zákonů o SR a podle toho, jaký se ukáže ekonomický vývoj, tak by se mělo opět hlasovat v Parlamentu ČR že se bude plnit zákon o St R: bude to buď pravděpodobná(nulová)alternativa nebo pesimistický scénář. To co předvádí Kalousek, by se nemělo stát.
Vývoj veřejných rozpočtů:, , 31.10.2011 13:05:48
Národ musí zlikvidovat ty pravicové zrůdy (ODS a TOP 09) na smetiště dějin vždyt jsou to oni, kteří korupci rozkradli finance 750 mil. Prsty v tom má především Kalousek a proto se hledá student, který by mu vrátil těch pár facek, on to potřebuje jak soli. Jinak už patří tam kde skončil Kaddáfi. NÄRODE ĆESKÝ NEDEJ SE !!!
Kalousek, , 31.10.2011 13:02:04
Kalousek nesahá obyčejnému sedlákovi ani pod kotníky!!!! I ten obyč.farmář nebo zemědělec, či jak chcete nazývat obyč. dělníka si umí spočítat, kolik má příjmu a jaké má výdaje!!! Tak co nám chcete, Vy, alchymisto, Kalousku vykládat?!!!!!!!
Pro Irák, , 31.10.2011 12:55:12
byl nebezpečný chemický Alí, pro Česko je nebezpečný chemický Mirek. Doufám, že dopadne jako Alí.
Klausovsko-Zemanovská mafie, , 31.10.2011 12:54:13
http://dialog.ihned.cz/komentare/c1-53372810-ceska-parta
LIDI, , 31.10.2011 12:53:53
NECHTE ŽVATLÁNÍ ORANŽOVÁ-MODRÁ ČI JAKÁ, KDO ZA CO MŮŽE, ČI NEMŮŽE. POCHOPTE, ŽE JSME ŽILI NAD POMĚRY /BYŤ JISTĚ PROTI NĚMECKU ČI, ŠVÉDSKU SKROMNĚ/, JE KONEC SOC. STÁTU, JE KONEC SMÍRU.PODÍVEJTE SE NA SOCANY V ŘECKU, ŠPANĚLSKU - DĚLAJÍ DALEKO TVRDŠÍ OPATŘENÍ NEŽ VLÁDA TADY. EKONOMIKA JE NEÚPROSNÁ A KDYŽ NĚKDO ŘÍKÁ, ŽE STÁT NEMŮŽE ZBANKROTOVAT - LŽE. ZDROJE DOŠLY ČI DOJDOU. TĚM KDO NEVRACÍ NIKDO DALŠÍ A DÁL NEPŮJČÍ A V TOM JE KONEC SOCIÁLNÍHO STÁTU........TAKOVÁ JE SITUACE.
Re:LIDI, , 31.10.2011 13:13:57
v česku a nadpoměry, prober se, jedině určitá lůza která si hodně nakradla
Re:LIDI, , 31.10.2011 13:07:18
Ano, souhlasím, že zdroje došly. Ne ale proto, že jsme si žili nad poměry(sebranka, co nám tu vládne a vy zřejmě s nimi, bohužel ano). Zdroje došly, protože byly rozkradeny. A protože se krást nepřestává, musí se načerpat z důchodů, zdravotnictví a v DPH od těch, co už teď počítají každou korunu. Takže nechte si ty vaše velkopísmenné rady pro ty, kteří tohle způsobili a kteří tuhle zemi svými zlodějnami a tím, že pod českým hospodářstvím podtrhávají už tak vratkou stoličku. Jestli si myslíte, že cesta, kterou už kolikátý rok ordinuje nejlepší ministr světa je opravdu ta, kterou naši lidé potřebují, tak jste opravdu velice, ale velice naivní.
Re:LIDI, , 1.11.2011 11:32:51
souhlasím.Včera večer jsem se díval na kuponovou privatizaci. okradli nás, klaus, ježek a další.VŠIVACI!!!
Re:LIDI, , 31.10.2011 13:15:40
přesně Zachu, bohužel někteří zde to buď nechápou nebo nechtějí pochopit
Re:LIDI, , 31.10.2011 14:44:51
Já teda budu psát malejma - já to chápu, ale tyhle diskuse jsou na nic. Prachy prostě došly, jestli měla být jiná privatizace, jestli tenhle kradl, či jinej je teď už jedno. Otázka je jak z toho. Oranžoví říkají přitopit pod kotlem - tj. dát lidem víc peněz a tj. zadlužit se. Modří šetřit, tj. lidem vzít .....obojí je bohužel blbé. Kde vzít - zdanit "bohaté" to je 1,5 - 2 mld - tj. prd. Zdanit víc OSVČ, enormě zvednout paušály - 2 - 4 mld + krach a odchod řady z nich mezi nezaměstnané - tj. zase prd. DPH - to už je jiný kafe, to se platit musí a platí ho každý. Těch 20 mld bude ale příští rok málo. Tak co dál - pučit si zas?
Re:LIDI, , 31.10.2011 15:31:12
ty jseš opravdu Honza když nebudou mít lidi prachy tak nebudou utracet a poznaji to i podnikatelé možna i ty a pak si možna uvědomíš jaký je kalousek vemeno
DPH 25%, , 31.10.2011 12:51:14
Původně Kalousek prohlašoval, že uvažuje o DPH až ve výši 25-ti procent. Toto odhalení je ještě z období před hromadnou mediální a dezinformační masáží kolem důchodové reformy. Doufám že pokud k tomuto, nebo něčemu podobnému, dojde, tak konečně lidé dostanou rozum a vládu i sjejich rozpočty pošlou konečně do propadliště dějin...
Re:DPH 25%, , 31.10.2011 13:05:31
Kalousek je praděpodobně nemocný člověk. On ví, že ho valná část občanů nesnaší, ale dělá mu to dobře. Je to takový typ masochisty a měl by navštívit odborného lékaře.
Re:DPH 25%, , 31.10.2011 13:41:54
Jančaro - to mohu potvrdit, viděla jsem ho, jak se smál lidem do ksichtu, kdy na něj před sněmovnou řvali všichni "ZLODĚJ PATŘÍ za MŘÍŽE". já osobně jsem mu řekla, aby už PŘESTALI KRÁST - on řekl "madame, já nekradu" - já řekla - celá vláda krade - on nic. Drze plácal nesmysly o uskromňování a srovnával všechny se svojí maminkou - které on ze svého platu asi nepodoporuje.
Zalez až když začly bouchat dělbuchy. Takže je vidět, že po dorbém a diskusí se se ZLODĚJI jednat prostě nedá.
Chce to fakt vidle a vykydat ten hnuj.
HORŠÍ UŽ TO NEBUDE!!!
Díru v rozpočtu asi zalepí občan, , 31.10.2011 12:48:14
ne, díra se prostě a jednoduše vystřihne.
České domácnosti vězí v dluzích za 1,096 biliónu korun , , 31.10.2011 12:45:41
A stát tomu hodně pomohl,jelikož podporuje lichvu!!!
Re:České domácnosti vězí v dluzích za 1,096 biliónu korun , , 31.10.2011 12:47:52
Tak si nemaj lidi pučovat...
Re:České domácnosti vězí v dluzích za 1,096 biliónu korun , , 31.10.2011 12:59:29
a když si musí půjčovat na zaplacení vyúčtování z předražných nájmů , předražené elektřiny tak co mudrci, nekvalitní žrádlo jim stát rovněž předraží, tak jak to mají všechno zvládat mudrlante!
Re:České domácnosti vězí v dluzích za 1,096 biliónu korun , , 31.10.2011 13:03:08
a jaký má smysl se zadlužit, když vědí, že to nezvládnou splatit?
PS. že by si někdo půjčoval na nájem a jídlo slyším poprvé, mudrci :-DDD
Re:České domácnosti vězí v dluzích za 1,096 biliónu korun , , 31.10.2011 13:17:12
je to smutné a až neuvěřitelné ale je to tak
Ekon.expert ODS , , 31.10.2011 12:44:01
V. Tlustý si také kopl do Kalouska. Sám Tlustý býl hlavním bojovníkem za rovnou daň a další snížení daní pro bohaté, čímž došlo k propadu příjmu rozpočtu asi o 61 miliard. Kdyby měl trochu cti v těle, tak by už zalezl někam do bažin.
Klaousku..snad už nevidíš tu oprátku ?, , 31.10.2011 12:41:43
Jka krásně vysí _jak,houpy houp*poslední řeč-tak se tu mějte..já musim
co se to deje v zemi ?, , 31.10.2011 12:39:25
Jste srandovni, vas cist, to clovek nevi co si mam myslet :)) Ale mysli si to nejlepsi, ze jste jen blazni a ne zlocinci :))
Re:co se to deje v zemi ?, , 31.10.2011 13:32:45
Nejzadluženějším krajem je středočeský, kde Rath za dobu svého působení ztrojnásobil dluh na 3,2 mld. Kč. Tohle je politika ČSSD.
Re:co se to deje v zemi ?, , 31.10.2011 12:47:05
Pan Kalousek není žádný dementík,on ví kde to vezme již dávno.Občané a kde na to vezmeš ty, je tvoje starost,máme přece demokracii a svobodu.Sobě podle potřeb a ty se starej.
Re:co se to deje v zemi ?, , 31.10.2011 12:45:08
tak prijed sem k nam, do Saskistanu, a budes se rezat smichy s nama
Hra na slepého - nikoli, , 31.10.2011 12:39:23
TO JE PŘEKVAPENÍ? Kdo jiný by podle ministra měl lepit díry,stačilo včera shlédnout OVM.
Vybrat daně, , 31.10.2011 12:35:10
Kalousku, nechte už si říct, že pokud nevyberete taky daně od podnikatelů, živností, všech OSVČ, tak rozpočet krachne zas. A ne díky pouze nízkému růstu, on je ještě dobrý, bude horší. Není přeci normální, aby si každý hňup na živnosťák kupoval auto za milion a vy mu 200 litrů vrátíte na DPH a ještě mu uděláte odpis na 2 roky, tudíž vám sekne do nákladů půl melouna. On si jich koupí pět, pro celou rodinu! A má jedno zadara. Na konci roku kupují jak diví. Navíc si tam švihne všechno, co koupí rodince domů a neodvede vám nic, ještě mu dáte vratku! Tohle stát zruinuje. To neutáhne nikdo na světě, troubo. A ekonomice je prd platné, že si nakoupí zahraniční auta. Navíc, likvidujete záměrně středněpříjmové zaměstnance! Ti nemají co optimalizovat, žádný náklad snad nemají? Těm neulevíte, naopak. Jste blb. Nebo si kupujete své voliče? Ale tím rozdělujete naprosto nesmyslně celou společnost. Nepochopím vaše záměry. Kdo si po převratu přál tak nespravedlivý režim?
Re:Vybrat daně, , 31.10.2011 13:16:42
jane11 - pochop už konečně, že KALOUSEK to DĚLÁ ZÁMĚRNĚ. NEMÁ CENU SE TOHOTO STVOŘENÍ NA NĚCO PTÁT. MÁM s tím osobní zkušenost - plácá 20 let stejné fráze - nesmysly - a navíc si protiřečí.
JE ZAPLACEN NADNÁRODNÍM KAPITÁLEM. SLOVA NEMAJ CENU - chce to holt činy. Až to pochopí většina inteligentních lidí, co si myslí, jako ty, že v tom, co dělá KALOUSEK A JEHO BANDA, je nějaká logika, tak půjdeme a vykopeme je všechny od koryta. Je to ale mafie, nejde jen o Kalouska. I když to je šedá eminence, co tahá za nitky. Ale těch prasat je tam hodně.
Re:Vybrat daně, , 31.10.2011 13:46:07
Máte pravdu, že v tom, co dělá za opatření, žádná logika není. Myslím, že si honí voličskou základnu, aby mohl být u vesla i nadále. Ale vím též, že je tak jako celá vládní sebranka loutkou podnikatelsko-bankovní mafie, která prostřednictvím něho a ostatních politiků, pofiderní mandát majících, realizovala jejich záměry. Jistě, za tučný honorář. Považuji to za spiknutí proti lidem téhle země.
Re:Vybrat daně, , 31.10.2011 12:46:31
Jen doplním, že to jedno auto zadara, to je jen díky DPH, to zkrácené odpisové období mu hodí další vejvar. Věřte, Kalousku, je to tak. A o to dostanete méně do státního pytle, neboli rozpočtu. Buď jste blbej, nebo to děláte jako loutka pro podnikatele za pěknej balík. Proč jste přestal danit dividendy, proč právě vydané státní dluhopisy "pro rodiny"? A proč se pak tak bijete za zdanění a tím i likvidaci stravenek? Proboha, je to průhledná ubohost.
Re:Vybrat daně, , 31.10.2011 12:39:57
Máš dost špatné informace. Právě Kalousek se snaží v koalici prosadit snížení výdajových paušálů, což při výběru daně v průměru 300 korun na podnikatele - uznejte, je k smíchu...
Re:Vybrat daně, , 31.10.2011 12:50:09
Vždyť on ty výdajové paušály zavedl! Vždyť on dal všem podnikatelům auta o dvacet procent levnější. Až teď, když se mu orosilo čelo po zjištění, že mu nic neodvedli, začal vyhrožovat snížením paušálů. Až teď. Tak nemelte.
Re:Vybrat daně, , 31.10.2011 12:38:45
ale todle von vi, neni uplne blbej, jen mu to je fuk, protoze chlasta a ma svoje jisty, nepostizitelnej tak vo co gou
Chemický Ali., , 31.10.2011 12:32:57
Toho vola bych nenechal řídit manufakturu natož státní finance.
Snížit výdajové paušály a zvýšit DPH, , 31.10.2011 12:26:17
Ideální kombinace by bylo jak snížení výdajových paušálů, tak zvýšení DPH. Nemuselo by to být 19 % ale 18 % a ty paušály max do 60ti % a ne 80 jak teď.
Vývoj veřejných rozpočtů: přes 120 mld ročně snížené daně podnikatelské mafii a vysokopříjmovým , , 31.10.2011 12:14:15
Vývoj veřejných rozpočtů: přes 120 mld ročně snížené daně podnikatelské mafii a vysokopříjmovým
denně nám lžou jak nejsou peníze a 120 ml ročně rozdali korporacím a mafii
--------------------------------------------------------------------------
Na konci roku 2007 činil 0,6%HDP, byl to nejnižší schodek státního rozpočtu za poslední léta a potvrdil se tak trend klesajícího reálného zadlužení............tak to vedli socani
Vláda Topolánka však v roce 2007 prosadila reformu veřejných financí.
K 1.1.došlo k zavedení rovné daně, která ve skutečnosti zvýhodnila vysokopříjmové skupiny občanů, výpadek státního rozpočtu 20 miliard.Byla snížena daň z příjmu právnických osob ze 24% na 21%, výpadek příjmů o dalších 24 miliard.Byl zaveden strop odvodů sociálního a zdravotního pojištění, další výpadek 17 miliard.
To znamená, že za jeden rok byly sníženy příjmy o 61 miliard a na konci roku se veřejné rozpočty dostaly do schodku 1,5%HDP.
Tak se nastartoval růst zadlužování.
V roce 2009 došlo ke snížení daně z příjmu právnických osob z 21% na 20%, výpadek příjmu 8 miliard, snížení sociálního pojištění zaměstnancům z 8% na 6,5%, výpadek příjmů 27 miliard a zaměstnavatelům z 26% na 25%, snížení příjmů 18 miliard.V dalším roce bylo sníženo soc.pojištění, zvýšeny paušály odpočtů pro živnostníky, propad příjmů 22 miliard a na konci roku 2010 byl deficit 230 miliard.
Tento výpadek příjmů se musí nyní někde nahradit.Snižováním platů státních zaměstnanců, zvýšením DPH, ...atd.
.....................................................................
jak modrá mafie vědomě a záměrně projebala příjem daní o více než 120 mld ve prospěch korporací a vysokopříjmových
proč Kalousek to je dílo celé mafiánské špíny ods,top,vv,kdu,zel a DEFOREM pravice , , 31.10.2011 12:11:42
proč Kalousek to je dílo celé mafiánské špíny ods,top,vv,kdu,zel a DEFOREM pravice
korupční politiky a zločince hnát k zodpovědnosti jako na ISLANDU , , 31.10.2011 12:10:49
korupční politiky a zločince hnát k zodpovědnosti jako na ISLANDU
Nečase,Kalouska,Bártu,Trautenberka
Re:korupční politiky a zločince hnát k zodpovědnosti jako na ISLANDU , , 31.10.2011 12:40:29
vice treba tady http://www.informacezbrna.cz/clanky/spolecnost/utajena-revoluce-na-islandu-7113.html
Tak nám Padákový Smrtonoš pošle další, , 31.10.2011 12:05:16
složenku, tentokrát na doplatek? Součást bude dárek - cínový vojáček, na MO jich prý mají dost. Lidi na co ještě čekáme?
Re:Tak nám Padákový Smrtonoš pošle další, , 31.10.2011 12:06:24
Já chci ty golfový hole a jedny Kanady za 3000 korun.
Re:Tak nám Padákový Smrtonoš pošle další, , 31.10.2011 12:41:35
obojim dostanes do ty svy uplne vypatlany palice
Slepý a hloupý Kalousek, , 31.10.2011 12:05:01
Ačkoliv mám řadu výhrad k tzv. "výdajovým paušálům" OSVČ (prostě se nic NEPROKAZUJE a paušálně se dá do nákladů podnikatelské činnosti-úžasné!),tak Kalouskem řízené ministerstvo opět půjde cestou "nejmenšího odporu" - tj. postihnout živnostníky a dále seškrtat sociální výdaje, ale paušálně, nikoliv těm,kdo V ŽIVOTĚ NEPRACOVALI! Je to jen můj laický názor,ale co to Kalousek předvádí-jen např."krize se nás nedotkne",odhady růstu HDP(spíše věštění ze skleněné koule!),jeho státní dluhopisy pro legalizaci nakradených majetků a peněz-ve fungující demokratické společnosti by se z těchto činů zodpovídal před soudem, nebo by již minimálně nebyl ministrem.
Re:Slepý a hloupý Kalousek, , 31.10.2011 12:32:20
tak pozor. Výdajové paušály mají odrážet skutečně vynaložené náklady. Pokud to nějakému živnostníkovi nebude sedět a bude vydělávat kvůli toho míň, tak je to do jisté míry v pořádku, pokud to předtím neodráželo skutečnost. Každý živnostník zaplatil za uplynulý rok jen 300 Kč na daních. Ale do důchodového systému se dostane i tak. Nejsem levičák, ale stát někde ty peníze najít musí. Pokud Vám snížený paušál nebude odrážet náklady a budou vyšší, můžete zavést jednoduché účetnictví, není to tak složité.
proč asi,protože tady tomu šéfují běžně 3 promile a tak se nedivme , , 31.10.2011 11:59:02
Ekonomové se pozastavují nad tím, proč nebyl rozpočet navržen v pesimističtější prognóze, která se rýsovala už v srpnu.
Re:proč asi,protože tady tomu šéfují běžně 3 promile a tak se nedivme , , 31.10.2011 12:34:22
Ekonomové se nad tím nepozastavují, to dělají pouze Ti, kteří volí levici :-D
Re:proč asi,protože tady tomu šéfují běžně 3 promile a tak se nedivme , , 31.10.2011 12:02:00
Starou bačkoru, šéfujou tomu německý firmy který maj u nás zastoupení, aby nemuseli platit daně.......přes Schwarzenberga a poskoků Kalouska a Drábka.
Proč by se Kalousek hádal, , 31.10.2011 11:57:23
Klaousek to dělá naprosto běžně - zpracuje nereálný rozpočet a nemusí se hádat ve vládě. Na konci prvního čtrtlení potom přijde do vlády a řekne jim, že příjmy neodpovídají výdajům a musí se škrtat v resortech. To ministři nechtějí a proto mu schválí další navýšení DPH a nové daně, což mu zatím zamítali. Je to normální vydírání, ale čekal by někdo od Kalouska něco jiného?
Re:Proč by se Kalousek hádal - on záměrně dělá fiktivní rozpočty., , 31.10.2011 13:25:38
Kalousek přece vždycky nafoukne výdaje - aby se mělo z čeho krást - to ví každej. Aby byl prostor pro zlodějiny, jak on říká.
Proto taky jsme se za něj zadlužili nejvíc v celé historii.
Hlavně, že hlídá, aby moc rychle nerostly platy - jediná možnost, jak oživit poptávku a ekonomiku. On si protiřečí, ale nikomu to nevadí - a jede se dál. Ať lidi třeba pochcípaj pod mostem - o to jim totiž jde. Ušetří se na důchodech. Proto se taky posunuje odchod do důchodu - lidi pudou rovnou v 50 letech do penálu - a nebudou odírat stát a chtít důchod - maximálně pár let almužnu ve formě dávek a nazdar - a to budou muset ještě 20 let zametat.
JE TO MAFIE JAKO PRASE.
Kalousek jede od voka., , 31.10.2011 11:53:43
Naco by se Kalous snažil - čísla se mění. Tak počkejme a pak už to nějak okecáme. Takhle může finance řídit každý Matěj.
Podle dluhu,vzniklých za Kalouska je jasně nejhorším fainancministrem. Měl by to zabalit.
Re:Kalousek jede od voka., , 31.10.2011 12:43:35
hihi ... myslim ze "každý Matěj" to tam ridi ... hihi
Re:Kalousek jede od voka., , 31.10.2011 12:43:34
hihi ... myslim ze "každý Matěj" to tam ridi ... hihi
Tak co,, , 31.10.2011 11:50:19
vy kteří jste Kokota i uslintaného senila volili, stydíte se?
Všichni vědí,že Kalousek nás dovede k bankrotu, , 31.10.2011 11:50:08
snaží se o to už druhé období.Přesto tam pořád ještě je a nikdo neuvažuje o odvolání!!!!!!Prokristapána co se musí ještě stát,aby odešel do zapomění-v lepším případě za katr.Neschopnost téhle vlády bije do očí a ni se nestane!
Exministr Mertlík by měl, tak akorát, držet hubu, , 31.10.2011 11:49:00
Za to, jak vyřešil kauzu ČSOB, by měl viset.
KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 11:38:56
Re:KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 12:36:32
ježiš to má být jako další prokoministická agitka? Moc mě to oslovilo :)))))))
Re:KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 11:48:49
Spíš je naprosto neschopnej... přitroublej chemik a poskok mafiána Hávy. A to eště měl jednoho mafiána v rodině - příbranskýho bosse Kašáka...
Re:KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 11:51:09
Kdepak, ten to dělá schválně aby u nás němci nemuseli platit žádný daně. Podporovanej kolaborantama Havlem a Schwarzenbergem.
Re:KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 11:43:53
huš do klece debile
Re:KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 11:52:57
KLEC JE UŽ PLNÁ - JE TAM JEHO DEMENTNÍ FOTR S KRIPLEM BRÁCHOU :-DDD
Re:KALOUSEK ANI NECHCE VYBÍRAT DANĚ, JE ZAPLACENEJ KOLABORANTAMA PRAVDOLÁSKAŘEMA!!!!, , 31.10.2011 11:51:38
Tykej mi ksindle !!!
Kterápak socka nahradí Kalouska ??? Socky na Hrad !!!, , 31.10.2011 11:36:20
„Ekonomie“ není a nikdy se nestala rovnocennou a exaktní vědou jako vědy přírodní, založené na železné matematické důkazní logice. Nepoctivě si přivlastnila poctivé řemeslo účetnictví – podobně „astrologie“ zneužívá elementární planimetrii a některé pojmy z astronomie. Je příznačné, že i nositelé Nobelových cen za ekonomii je dostali za zcela protichůdné a většinou se navzájem vylučující „teorie“ (které nikdo nikdy neprokázal ani na papíře či tabuli, natož v praxi). Přesto se k ní stále upírají falešné a prázdné naděje pologramotných lidí – jako k „ópiu lidstva“ - produkovanému lstivými šarlatány za účelem vlastního bezpracného zisku a slávy. Proto vždy spustí potrefené kejhání kdykoli se ke správě státních financí dostane absolvent hodnotné vysoké školy s přírodovědným či technickým vzděláním. Na toto kejhání se vždy nachytá dostatek naivní a nevzdělané nevolnické chátry, přesvědčené, že ministr financí je povinen produkovat peníze pro jejich hladová, neschopná a líná parazitická břicha, namísto toho, aby se zodpovědně postarali o sebe a svoji rodinu sami, případně založili zdravé a výkonné české firmy a banky, nebo alespoň kibucy - nejsou-li zrovna nebohými invalidy.
Re:Kterápak socka nahradí Kalouska ??? Socky na Hrad !!!, , 31.10.2011 11:50:49
Přesně napsáno. Jenom dodávám Ty seš pěknej fiškus.Nebo ty seš pěknej "kalousek" jak pravi mudrosloví...
Povolejte ERÁTHA ten má nejlepší hospodaření ze všech!!!!!!!!, , 31.10.2011 11:36:02
Peníze poslal do své rodné vesnice,tam bude blahobyt a jinde holobyt.......hahahaha
Re:Povolejte ERÁTHA ten má nejlepší hospodaření ze všech!!!!!!!!, , 31.10.2011 12:38:50
Jestlipak víš proč? Aby až nebude u koryta nedostal doma po tlamě.
Přestaňme platit daně,, , 31.10.2011 11:36:00
Ať si to ti parchanti zaplatí z nakradeného,vždyť je to jejich vina a oni to dopracovali tam,kde jsme.A všechny zavřít a zabavit nakradené majetky i finance.Tak to do donekonečna asi nebude fungovat,jak tu hospodaří od deseti k pěti.Dost už bylo zlodějů a mafiánů.Chceme změnu a ne se bát o přežití v tomto zdevastovaném a zkorumpovaném státě,kde neexistuje žádná spravedlnost a zlodějina je tu na denním pořádku!!
Nejmenovaná menšina zřejmě přispěje, , 31.10.2011 11:35:24
ze sběru starého železa nebo ze sociálních dávek
Re:Nejmenovaná menšina zřejmě přispěje, , 1.11.2011 11:57:32
jo zase menšina, podívej se do naší vlády ti kradou miliony, křiva huba tl.... rozdáva280.000 premie svým podřízeným. zdraví bělidlo.
Re:Nejmenovaná menšina zřejmě přispěje, , 1.11.2011 11:50:11
jo zase menšina, podívej se do naší vlády ti kradou miliony, křiva huba tl.... rozdáva280.000 premie svým podřízeným. zdraví bělidlo.
ZALEPTE MU TU DÍRU.AŤ UŽ NEVYPOUŠTÍ Z HUBY TY BLÁBOLY u Moravce, , 31.10.2011 11:34:15
Nedá se to snášet.......hahaha
Re:ZALEPTE MU TU DÍRU.AŤ UŽ NEVYPOUŠTÍ Z HUBY TY BLÁBOLY u Moravce, , 31.10.2011 13:44:53
Já bych mu zalepila i tu druhou - třeba by prasknul a byl by pokoj.
za propad ČR může vláda mafie ods ,top,vv,kdu,zel a jejich neoliberalismus , , 31.10.2011 11:33:14
za propad ČR může vláda mafie ods ,top,vv,kdu,zel a jejich neoliberalismus
Analýza: Za druhý propad Česka může Kalousek, ne Evropa
Jediným prokazatelným důvodem je pokles domácí spotřeby, který vyvolala Nečasova vláda úspornou politikou.Nízkou domácí poptávkou trpí nakonec i průmysl
http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=719192#utm_medium=newsbox&utm_source=centrumHP
Bohuš má pravdu, Filip má pravdu,Rudé odbory mají pravdu,fšeci mají pravdu!, , 31.10.2011 11:30:47
Kalousek je debil. Měl předložit státní rozpočet na - 1,5 % a hned navrhnout kde státní výdaje poškrkat.Jenže snížit kapitoly státního rozpočtu hned napadne Bohuš,Filip,Rudé odbory a fšeci. Nemá to Kalousek lehké ať dělá co dělá, je pořád za vola.
Re:Bohuš má pravdu, Filip má pravdu,Rudé odbory mají pravdu,fšeci mají pravdu!, , 31.10.2011 13:37:54
VRAZI a ZLODĚJI to nemají lehké - to je fakt.
korupční mafie ods,top,vv zrušila daně z dividend = darovala majitelům akcií 9- 20 mld ročně , , 31.10.2011 11:29:30
korupční mafie ods,top,vv zrušila daně z dividend = darovala majitelům akcií 9- 20 mld ročně .........................................................................................tzn. vědomě vyhodili do kanálu dalších 9-20 mld každý rok
Kdo zastaví neschopné břídily?Kolik miliardových kauz a zlodějen ještě musí přijít,, , 31.10.2011 11:26:45
aby se něco začalo dít?Státní kasa se tuneluje jako o život,jednotlivé kauzy se už ani nestačí zametat pod koberec a lidem se vykládají bajky o rozpočtové zodpovědnosti a o boji proti korupci.HNUS!
běžte něco zadlužit a rozkrást vy modré zlodějské zrůdy , , 31.10.2011 11:25:17
běžte něco zadlužit a rozkrást vy modré zlodějské zrůdy
Za roky září/ 2006 - květen/2011 pravice dluh zvýšila o 750 miliard! To je 100% navýšení dluhu za pouhých 5 let , , 31.10.2011 11:23:01
Za roky září/ 2006 - květen/2011 pravice dluh zvýšila o 750 miliard! To je 100% navýšení dluhu za pouhých 5 let hrůzovlády pravice!+ jejich korupční kauzy za desítky mld jen zbrojní zakázky....v zásadě zločinci tu vládnou ......rok co rok astronomicky zvyšují životní náklady , rekordní korupce , rekordní zadlužování , .........chci demokracii ,ne hrůzovládu zločinců
V roce 2007 činil státní dluh 25,2 % HDP. V roce 2011 již 48,0 %., .,
http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/cr:_makroekonomicke_udaje/$File/92544243.xls
------------------------------------------------------------------------.............................................
Státní dluh stoupl na 1,782 biliónu, představuje 48,1 procenta HDP--------------------------------------------------------------------------
700 mld dluhů Kluase v ČKA které modrá zlodějská mafie zanechala zaplatit vlády čssd
http://www.novinky.cz/ekonomika/55697-prechod-k-trzni-ekonomice-stal-cr-700-miliard-korun.html
tyto dluhy nasekané Klausovou hrůzovládou zaplatily vlády socanů 1998-2006 ............
a mediální mafie placení dluhů nasekaných modrobolševickou mafií označila jako zadlužování socany .................modré zlodějské špíny ,byly vždy spodina společnosti .........galérka ,špína
Re:Za roky září/ 2006 - květen/2011 pravice dluh zvýšila o 750 miliard! To je 100% navýšení dluhu za pouhých 5 let , , 31.10.2011 12:04:02
za to poedekujte přeběhlikum,za igelitky od Dalika co pověřil Topolánek!no kdo by to řek a čekal ?čekal bych Topolanka v teplakach a on sakra je v teplarne,to mi nebere
Re:Za roky září/ 2006 - květen/2011 pravice dluh zvýšila o 750 miliard! To je 100% navýšení dluhu za pouhých 5 let , , 31.10.2011 12:39:46
imunita je sviňa.

