9.2.2011 15:02 - Se snahou pomoci při odvrácení hrozícího kolapsu zdravotnické péče nenašli hejtmani pochopení u politických rivalů v kraji. Šéf jihomoravské ODS Kadrnka je dokonce obvinil, že spolu s LOK akci vymysleli a zaštítili. Za nehoráznou lež by se měl ihned omluvit, zareagoval předseda Asociace krajů Michal Hašek.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Hašek by to nikdy neudělal!, , 9.2.2011 22:37:43
Bylo by naivní si myslet, že oranžoví si nemnou ruce radostí, jak mají Nečas a spol.zadělán další hřebík do rakve vládnutí. Ale na to prý má opozice svaté právo. No budiž. Já jsem jen zvědav, co s tím horkým bílým bramborem vyvedou ti oranžoví užvaněnci Sobotka nebo Hašek! Nečas musí počítat s tím,že po oranžových volbách přitlačí proletáři na pilu a problémů razantně přibude, i já mám málo!
Re:Hašek by to nikdy neudělal!, , 10.2.2011 13:27:50
Kdyby vládli oranžoví a dochtoři přišli se svoji akcí. Tak štvavá kampaň by byla vedena proti vládě, nikoliv proti lékařům.
Pání převzdělaní lékaři, , 9.2.2011 22:18:27
Možná že je všechno úplně jinak. Možná, že jste byli vy zneužiti touto vládnoucí gartniturou k tomu, aby se zavřela, díky vašim protestům, část nemocnic. No a co bude následovat. Část vás bude odejita vč. vámi dosud pobíraných prebent. A ta část z vás která zůstane, nebude mít od pacientů lehký chlebíček. Takže v tomto nesvářeném národě vydělá akorát Kalous. Že je to. No uvidíme. Jinak ještě k tomu napadání ČSSD. Je pravda, že oni mají kraje. Ale tam se peníze na zdravotnictví nepřidělují. Tam se zajišťuje činnost. Peníze rozděluje vláda společníků ODS, VV a TOP
Pan ( opravdu jsem zvolil slova pan ?)Kadrnka, , 9.2.2011 20:59:41
je typický představitel modrých strak. On asi bude potřebovat ošetření co nejdříve na psychiatrii, stejně jako Bendl a Nečas. Pro část jmenovaných modrých strak jsou již připravené
cely s mřížovým a pro druhou část cely s polštářovanými stěnami a odhlučněím.Pro voliče modrých strak a hopáků pak jenom čalouněné cely.
Re:Pan ( opravdu jsem zvolil slova pan ?)Kadrnka, , 10.2.2011 8:48:15
Opravdu skvělý příspěvek.Volání po tvrdé pěsti.Zavřít nebo pověsit,kdo nebude souhlasit,umístí se na psychiatrii.Jenže v tom nejste původní,to všechno dělali komunisté.Jste ubožák když si neuvědomujete,že právě díky demokratickým změnám můžete psát takové nechutnosti a nemít strach,že Vás zítra navštíví dva pánové z StB,ti vždycky chodili ve dvou.Ale to asi víte že?Takovou zhovadilost může napsal jen komunista.
Re:Pan ( opravdu jsem zvolil slova pan ?)Kadrnka, , 9.2.2011 21:55:10
A kdože to culil ksichty do všech kamer na demonstracích odborů? Neměli náhodou oranžový šály? Tak sklidni hormon, socani za tuhle situaci skutečně nesou velkou část viny. Tak se ani nebudeš divit, že pro pomeranče a rudochy bodou cely betonový - až jednu koupí, tak ta druhá o zeď bude taky řádná.
Gubernátoři za ČSSD se zodpovědnosti za Krajské nemocnice nezbaví!, , 9.2.2011 20:28:52
Gubernátoři za ČSSD zodpovídají za zajištění chodu nemocnic jako jejich zřizovatelé. Pokud budou nemocnice zavřeny, je potřeba zavřít i gubernátory.
jen ať se moc nečertěj dr.Velev z Jihlavy butoval první stávku zhruba , , 9.2.2011 20:28:27
před 2 lety!Už když se stal ředitelem v Jihlavě,měli jsme srandu,že udělali kozla zahradníkem!A hejtmani stojej za prd,protože doposud neudělali ani ň!A jsou to jejich špitáli.
Klídek, občané!, , 9.2.2011 19:14:37
Klid, přátelé. Vláda ustoupí, jen teď hrotí situaci. Ví, že odpovědnost z ní nelze sejmout žádným způsobem. Zkoušeli to britové i poláci a vždy doktoři vyhráli.
Pan hejtman má skutečně vybraný slovník, , , 9.2.2011 18:34:02
tak by snad nemluvil ani opilec ve 4. cenové...
Re:Pan hejtman má skutečně vybraný slovník, , , 9.2.2011 19:06:25
Někdy se musí situace nazvat přímo. A že je Kadrnka hovado je jasné. To Hašek byl ještě dost mírní.
Re:Pan hejtman má skutečně vybraný slovník, , , 9.2.2011 18:53:03
Nechápu, co urazilo váš jemnocit, ale obávám se, že chodíte do špatné hospody.
Je to jinak., , 9.2.2011 18:33:17
Ať se vám to líbí, nebo ne, lékaři jsou jednou z nejvzdělanějších vrstev obyvatel. Utkání s nimi neustála ani britská, ani polská vláda. Pokud se s nimi vláda nedohodne, můžeme se všichni jen modlit aby jsme závažně neonemocněli, nebo neměli vážnější nehodu. Možná, že forma není optimální, ale předchozí protesty nebral nikdo vážně.
Re:Je to jinak., , 9.2.2011 22:26:04
Oni to tak dlouho tvrdí že jsou vzdělaní, že tomu snad i doopravdy věří. Nechci se ale dotknout slovutný pánů doktorů, ale toho plebsu okolo nich je habakuk. Nastudují několikero běžných metrů skript a mají titul... Praktické využití v praxi je ale něco jiného... Proto to ve zdravotnictví vydaá jak vypadá. No a aby ti Cvachové dlouho vydrželi, tak mladým podřízli /ono starší kolegobé mladším// větévky konkurence a a neumožňují jim ani udělat atestaci. Ono to není tak složité pochopit. Dříve to šlo růst odborně. Proč to nejde v raném kapitalizmu?
čssd, levice s odbory rozvrací tento stát, , 9.2.2011 18:17:48
Včera v čT 24jasně Kubek řekl, že lékaři konečně zvedli hlavu na odpor jako chartisté , Hrabovský se chlubil jak nabarvili sanitku, Dušek chválil za odpor proti vládě.
Bohuzel hejtmani nejvetsim bezpecnostnim rizikem CR opravdu jsou... :((, , 9.2.2011 18:09:23
Nejdriv zostudili CR svym masovym tunelovanim rozpoctu nemocnic, potom uloupene penize zneuzili na masove korupce, az je musela s mezinarodni ostudou kritizovat EK EU, a ted podporuji zlocinne utoky odborarskych gauneru proti ustavou zarucenym pravum oibcanu. To je opravdu na zvraceni, jinak se to hodnotit neda... :(((
Re:Bohuzel hejtmani nejvetsim bezpecnostnim rizikem CR opravdu jsou... :((, , 9.2.2011 21:02:58
Anonyme, přestaň hulit to svinstvo, ani když si pícháš perník z tebe inteligent nebude, svoje IQ tím nad 80 nezvedneš.
Re:Bohuzel hejtmani nejvetsim bezpecnostnim rizikem CR opravdu jsou... :((, , 9.2.2011 19:05:49
Tak se běž vyblít a nepruď tady.....
hejtmani, , 9.2.2011 18:07:03
asi počítali s tím, že se vláda hned po... a ustoupí nebo se rovnou rozpadne?!
Anonym a Klausewitz, , 9.2.2011 17:38:06
Je to skoro proti přírodě,aby v těchto lidech bylo napěchováno tolik blbosti.Jsem rád že si toho všimlo již více přispěvovatelů.
No vidíš, Hašku, , , 9.2.2011 17:35:42
a s těmito modrými bl.bci bys chtěl politicky spolupracovat? Vždyť je to politický póvl republiky.
Bravo a budeme privatizovat místo Julínka , , 9.2.2011 17:35:22
MOŽNÁ PROTO LÉKAŘÍ NEPŘISTOUPILY NA ZVÝŠENÍ O 12 000KČ
z Netu : Pane hejtmane, je to od vás hezké gesto, že půjdete ordinovat, ale nevím jestli to bude stačit na záchranu nemocnic na Vysočině. Mezi doktory na Moravě koluje taková hezká fáma : investoři podpořili velkou sumou LOK ! ! ! slíbili odcházejícím lékařům, že je okamžitě od 1.3. zaměstnají v nemocnicích, které si od kraje pronajmou, a to za dvojnásobný plat než co měli dosud. Taková nenásilná a nenápadná privatizace. Co vy na to? - - - - - - - - - - - - - - - - ------------------------------------------------------------- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Re:Bravo a budeme privatizovat místo Julínka , , 9.2.2011 23:20:34
Taky doktor RSDr, že :o)
Lékaři z Horažďovic výpověď nedali. Požadovaných 70 tisíc už dávno mají, , 9.2.2011 17:32:44
1. února 2011 V horažďovické léčebné dlouhodobě nemocných se k protestní akci DO! nepřipojil ani jeden lékař. Zařízení zřizované krajem jim totiž už nyní dává výplaty, o kterých se lékařům jinde jen sní.
Zatímco odboráři z jiných nemocnic po celé zemi se chtějí dostat s platy na částku 35 500 korun pro začínající lékaře a 71 tisíc korun pro dvouatestované lékaře (obojí bez služeb), v Horažďovicích už takové mzdy mají. "Proto u nás nikdo nestávkuje," uvedl Martin Grolmus, ředitel Nemocnice následné péče v Horažďovicích, která má 140 lůžek a o pacienty se zde stará 12 lékařů.
Podle ředitele jsou základem pro solidní platy nízké provozní náklady. "Kdybychom neměli provoz tak levný, tak bychom nemohli lékaře zaplatit," říká Grolmus. Dodavatele některých přístrojů i zdravotnického materiálu nemocnice hledá pomocí "elektronických aukcí", čímž se třeba náklady na praní prádla snížily na polovinu. Nemocnice ušetřila i na plenkových kalhotách, které původně nakupovala za milion korun za rok a po aukci o 10-15 % laciněji.
"Protože jsme provozně levní, tak 70% našich nákladů dělají mzdy, když to porovnáme s jinými nemocnicemi, tak si myslím, že jsou spíš mezi 50-60%. Přitom lékařů potřebujeme naprosto stejně," svěřil se Grolmus, který má jednu velkou výhodu.
Využití lůžek v horažďovické nemocnici se blíží sto procentům, zatímco například v Klatovské nemocnici je to 57%, což je nejméně ze všech krajských nemocnic na Plzeňsku.
http://zpravy.idnes.cz/lekari-z-horazdovic-vypoved-nedali-pozadovanych-70-tisic-uz-davno-maji-1ks-/domaci.asp?c=A110201_140438_plzen-zpravy_alt
krize ve zdravotnictví, , 9.2.2011 17:18:44
+Existuje jediné řešení pro tuto krizi vzít M.engeleho, Kubka i Volemana do vazby obvinit je z vyděračství, vyhrožování smrtí, šíření poplašné zprávy, braní živých štítů a rukojmých. Lékařům ve výpovědi dát tři dny na rozmyšlenou - buď výpovědi stáhnou nebo ať si jdou kam chtějí.
Jednoduché rychlé a spravedlivé řešení nevím proč nemá nikdo k tomu odvahu nebo že by to zase byla předposranost!!!
Re:krize ve zdravotnictví, , 9.2.2011 21:06:03
123 - tovíš, tebe by nikdo nepřemlouval, blbů je v republice pořád dost, podívej se doma okolo sebe, spočítej příbuzenstvo, svoje kamarády a zjistíš, že vás je opravdu dost, tak by tě nikdo nepostrádal.
Re:krize ve zdravotnictví, , 9.2.2011 17:41:26
Realita? xpc
Mám pocit, že se tady dost manipuluje s daty. Oni ti lékaři ze sebe dělají vetší chudáky než tomu tak ve skutečnosti je. Průměrný plat nemocničního lékaře je cca 48 tis. Kč měsíčně. To je statistický údaj. Budiž, je to s přesčasy, dle dat ČSÚ ale rozhodně ne s přesčasy 300 hod. měsíčně, jak se někdy argumentuje. Tuším, že se tato výše průměrného platu vztahuje k číslu do 200 hod. měsíčně vč. přesčasů-viz stránky ČSÚ. Navíc, sami lékaři tvrdí, že kromě hlavního pracovního poměru dělají dohody o provedení práce apod., zahrnují se do těch jejich průměrných platů i příjem z těchto vedlejších pracovních poměrů? Mám obavy, že nikoliv. Proč proboha někdo neudělá analýzu, z které by vyplývalo, kolik je vlastně nemocničních lékařů, jaká je jejich proškolenost (atestace apod.) a jaká věková struktura-a na základě toho srovnat, jaké mají jednotlivé kategorie příjmy. Ono výsledky by totiž mohly být zajímavé. Zřejmě by se zjistilo, že hodně začínajících lékařů, kterých je v nemocnici hodně, svými nižšími příjmy kolem 30 tis. Kč (což je logické, je to tak stejné u jakýchkoliv jiných odborníků) ten průměrný plat lékaře snižuje, a že je hodně zkušenějších lékařů, starších, atestovaných, kteří berou výrazně více než průměr 48 tis. Kč. Ale to se zřejmě odborářům nehodí, lepší je presentovat nějakého absolventa, který nic neumí a bere „jen“ průměrnou mzdu pracujícího v zemi. Kdybyste to třeba srovnali s justicí, to je jako kdybyste plat soudce zprůměrňovali s platy čekatelů a asistentů. Dále je zde problematika služeb: Máme evidentně v porovnání s jinými vyspělými zeměmi výrazně nadprůměrný počet lékařů, oproti Japonsku třeba o 50 % více. Všichni chudáci slouží ty strašné služby (prý až 300 hod. měsíčně, což je blbost), ale současně mají další pracovní poměry, úvazky v soukromníků v ambulancích. Tady buď někdo mlží nebo je strašně neefektivní systém. Taky bych rád věděl, kolik farmaceutické firmy rozdělí mezi lékaře provizí a zda jsou tyto zdaňovány-odpověď alespoň na druhou část otázky znám, ale nechci žádného lékaře urazit. Tvrdím jedno-lékaři jsou profesní skupinou, která v posledních letech zaznamenala značný společenský i materiální vzestup. Právě ve zdravotnictví v posledních letech stoupají mzdy nejrychleji ze všech oborů. Koneckonců, do zdravotnictví jde ročně skoro 300 mld. Kč. Tragicky na tom nejsou ani ti nemocniční lékaři, vadí jim ale, že v relaci s těmi soukromými jsou na tom hůře. Tvrdím, i vzhledem k tomu, že mezi příbuznými lékaře mám, že zkušení lékaři v současné době mají příjmy zhruba na úrovni soudců (což je hodně výběrová profese) a vyšší. To není nic špatného, nelíbí se mi ale, že se to ze zištných důvodů některých jedinců zamlčuje.
Re:krize ve zdravotnictví, , 9.2.2011 18:16:13
Nevíte někdo,kde přesně bydlí Heger?Už ho mám plný zuby!
Re:krize ve zdravotnictví, , 9.2.2011 23:16:58
To je výhrůžka, či výzva k trestnému činu soudruha z Stb? !!!!!!!!
Re:krize ve zdravotnictví, , 9.2.2011 17:41:22
Realita? xpc
Mám pocit, že se tady dost manipuluje s daty. Oni ti lékaři ze sebe dělají vetší chudáky než tomu tak ve skutečnosti je. Průměrný plat nemocničního lékaře je cca 48 tis. Kč měsíčně. To je statistický údaj. Budiž, je to s přesčasy, dle dat ČSÚ ale rozhodně ne s přesčasy 300 hod. měsíčně, jak se někdy argumentuje. Tuším, že se tato výše průměrného platu vztahuje k číslu do 200 hod. měsíčně vč. přesčasů-viz stránky ČSÚ. Navíc, sami lékaři tvrdí, že kromě hlavního pracovního poměru dělají dohody o provedení práce apod., zahrnují se do těch jejich průměrných platů i příjem z těchto vedlejších pracovních poměrů? Mám obavy, že nikoliv. Proč proboha někdo neudělá analýzu, z které by vyplývalo, kolik je vlastně nemocničních lékařů, jaká je jejich proškolenost (atestace apod.) a jaká věková struktura-a na základě toho srovnat, jaké mají jednotlivé kategorie příjmy. Ono výsledky by totiž mohly být zajímavé. Zřejmě by se zjistilo, že hodně začínajících lékařů, kterých je v nemocnici hodně, svými nižšími příjmy kolem 30 tis. Kč (což je logické, je to tak stejné u jakýchkoliv jiných odborníků) ten průměrný plat lékaře snižuje, a že je hodně zkušenějších lékařů, starších, atestovaných, kteří berou výrazně více než průměr 48 tis. Kč. Ale to se zřejmě odborářům nehodí, lepší je presentovat nějakého absolventa, který nic neumí a bere „jen“ průměrnou mzdu pracujícího v zemi. Kdybyste to třeba srovnali s justicí, to je jako kdybyste plat soudce zprůměrňovali s platy čekatelů a asistentů. Dále je zde problematika služeb: Máme evidentně v porovnání s jinými vyspělými zeměmi výrazně nadprůměrný počet lékařů, oproti Japonsku třeba o 50 % více. Všichni chudáci slouží ty strašné služby (prý až 300 hod. měsíčně, což je blbost), ale současně mají další pracovní poměry, úvazky v soukromníků v ambulancích. Tady buď někdo mlží nebo je strašně neefektivní systém. Taky bych rád věděl, kolik farmaceutické firmy rozdělí mezi lékaře provizí a zda jsou tyto zdaňovány-odpověď alespoň na druhou část otázky znám, ale nechci žádného lékaře urazit. Tvrdím jedno-lékaři jsou profesní skupinou, která v posledních letech zaznamenala značný společenský i materiální vzestup. Právě ve zdravotnictví v posledních letech stoupají mzdy nejrychleji ze všech oborů. Koneckonců, do zdravotnictví jde ročně skoro 300 mld. Kč. Tragicky na tom nejsou ani ti nemocniční lékaři, vadí jim ale, že v relaci s těmi soukromými jsou na tom hůře. Tvrdím, i vzhledem k tomu, že mezi příbuznými lékaře mám, že zkušení lékaři v současné době mají příjmy zhruba na úrovni soudců (což je hodně výběrová profese) a vyšší. To není nic špatného, nelíbí se mi ale, že se to ze zištných důvodů některých jedinců zamlčuje.
Kalousek nás doběhl. Poslanci si stěžují na snížení platů, , 9.2.2011 17:08:53
Přečtěte si článek PL s výše uvedeným titulkem a bude se bavit, každý po jeho přečtení pochopí tok myšlenek naši poslanců, já se směju ještě teď
Patlanecké sněmovna a její patlanci se diví, , 9.2.2011 17:28:14
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/188535.aspx
Anonym a Klauzewitz, , 9.2.2011 16:55:48
jako obvykle hrnou své duševní průjmy.Zaplat pánbů,že se v této zemi stále ještě najde 70procent "hlupáků".A přítel Hašek?Poskok Paroubka náhle procitl a je antiparoubkovec.Co bude příště?
ODS, , 9.2.2011 16:54:27
ODS může být spokojena,nic neřešila nachala tunelovat nemocnice,nastal bordel jaký je a ted pěkně zprivatizovat a pěkně rozdělit mezi kamarádíčky.
Hašku, vzpamatujte se, dokiud je čas., , 9.2.2011 16:52:56
Pane Hašku alespoň vidíte kam to dotáhnete s tou vaší slušností k takové partě strupů a gaunerů, která se sešla v ODS. Zatím vám očurávají nohavice, ale brzy vám začnou srát na hlavu a budou od vás chtít, abyste jim za to ještě děkoval . Pane Hašku vzpamatujte se a svrhněte tu současnou partu zlodějů a gaunerů, dokud je ještě čas. Pokud to neuděláte, tito gauneři jsou v honbě za penězi ochotni udělat úplně všechno, Zatím lžou, vyhrožují a brzy začnou i zavírat. Náznaky tady už jsou.
Re:Hašku, vzpamatujte se, dokiud je čas., , 9.2.2011 17:37:53
Se svržením vlády má ČSSD přeci bohatou zkušenost, pamatujete?
Re:Hašku, vzpamatujte se, dokiud je čas., , 9.2.2011 17:22:21
Válku,radostně se hlásím k tomu,že ti přeji,aby i tobě ODS močila na nohavice a modrý pták ti pokálel tu tvou rudou hlavu.Práci čest,soudruhu.
Hašek vážně neorganizoval, , 9.2.2011 16:44:29
exodus, jen jako správný sociální demokrat využívá vyhrocené situace k útokům na trojkoalici. Že to není zrovna poctivé a dělá z vyděračské akce doktorů politikum je ukázka jak uboze myslí. Jenže pane Hašku, pokud budete takovým způsobem podporovat špinavosti, asi nebudete žádnou výhrou pro vedení ČSSD.
Tiskova konference Nečase Vondry a Hegera,trapas jak prase!!!, , 9.2.2011 16:37:30
Za situaci především mohou:Dozorčí a správní rada VZP,ředitel VZP,SUKL,poradce Julínek,Boris Šťastný.Naprosto nedůvěryhodní činitelé.
Re:Tiskova konference Nečase Vondry a Hegera,trapas jak prase!!!, , 9.2.2011 23:33:22
VZP je ale konsolidována již soudruhem Ráthem od roku 2005 :o). V čem je tedy problém, soudruzi :o)? Soudruh snad stranu či soudruha Rátha nezklame?!
Re:Tiskova konference Nečase Vondry a Hegera,trapas jak prase!!!, , 9.2.2011 19:10:05
Jo máte pravdu. Je to přesně tak.
Re:Tiskova konference Nečase Vondry a Hegera,trapas jak prase!!!, , 9.2.2011 18:07:53
Konečně někdo, kdo neuráží lékaře, ale vidí správně problém ve zdravotnictví.Děkuji
tak když byl ředitel jihlavy v LOKu, , 9.2.2011 16:36:02
tak ať si řeší situaci sám ne?ú bych nedal tomu špitálu ani korunu
Hašek, , 9.2.2011 16:23:59
Spíš trefa do černého. Soudruhu Hašku, ruce z kapes ven a do práce a řešit zajištění akutní ve krajských neocnicích. Sodruhu Hašku, byl jsi ve staré úrazovce přesvědčovat doktory, aby neodcházeli a nebo jsi zbabělec a strach ti to nedovolil?
Přečtěte si: Kalousek nás doběhl. Poslanci si stěžují na snížení platů, , 9.2.2011 16:23:38
Po přečtení článku s výše uvedeným titulkem vám všem bude jasné, jak poslanci a to napříč politickým spektrem, uvažují, já osobně se tím královsky bavím
MUDr. Michal Krčmář: "D-O nemá podporu pouze u hlupáků, , 9.2.2011 16:21:13
-to je ovšem bohužel 80% naší populace.
ad JV: Pokud něco snižuje podporu akce D-O, tak je to vzájemné napadání. A čistě pro forma: podepsal jsem souhlas s D-O a podal výpověď z DPČ. A pokud máte pocit,... že šibenice není pro mafiány typu Šnajdra, Hegera adekvátní, tak je to Váš názor, ale vůbec nevíte, proti komu hrajeme."
tolik citace tohoto nadčlověka z facebooku akce D-O
Re:MUDr. Michal Krčmář: "D-O nemá podporu pouze u hlupáků, , 9.2.2011 16:28:24
nemáte čas nebo neumíte psát, že jenom kopírujete, až budete mít nějakou novou myšlenku, tak ji vložte do diskuze, ale takhle jen zabíráte místo
Vondra, , 9.2.2011 16:16:50
Tak co Sašo?Kdy vrátíš 700 miliónů,kdy za ně budeš zbaven imunity a kdy půjdeš sedět?Vždyť máme přece protikorupční a
jedinou spravedlivou vládu!
mafie, , 9.2.2011 16:16:11
modrá mafie už neví na koho by to svedla, obvyklé jejich rčení bylo, že za vším je Paroubek, teď hejtmani, jako by měli klíčové postavení ve vyjednávání s doktory, klíčové postavení má vláda, která ukazuje svaly a hádá se o půl miliardy a záruky, zatím modrá mafie prošustrovala za dobu svého panování tolik peněz, že nejen doktoři mohli mít ty své peníze, ale i důchodci trávit zimu na Kanárech a matky s dětmi měli skutečnou mateřskou a ne nějakou almužnu, jenže chytré Venóšek věděl jak nato a se svými modrými pretoriány se postarali aby nahrabali, zeptejte se Ježka, bývalého kámoše V.K.
JAKO OBVVYKLE - POMOTÁNO VŠECHNO SE VŠÍM, , 9.2.2011 16:57:36
Dejte si dva prášky a rychle do postele a už se nikdy o nic nepokoušejte.
Re:JAKO OBVVYKLE - POMOTÁNO VŠECHNO SE VŠÍM, , 9.2.2011 17:30:36
Tomu troubovi by nepomohl ani kýbl prášků.
Re:JAKO OBVVYKLE - POMOTÁNO VŠECHNO SE VŠÍM, , 9.2.2011 23:36:33
No prostě D.E.B.I.L :o))))))
Re:mafie, , 9.2.2011 16:32:15
Jdi jim poradit, určitě budou rádí a těch nápadů, které tvůj příspěvek má, nezdržuj se a čapni příležitost za pačesy
JEDNÁNÍ KTERÉ VLÁDA ABSOLVOVALA DNES, , 9.2.2011 16:15:36
mělo proběhnout už před měsícem.Všechno zorganizovat,nachystat sanitky,vrtulníky a operativně řešit akutní případy.Žádný kolaps se konat nebude.Engel a ta jeho vyžraná podržtaška sklapnou kufry a zmizí ze scény.Ostudu sklidí taky přičinlivý Kubek který dlouho foukal do ohníčku.
Re:JEDNÁNÍ KTERÉ VLÁDA ABSOLVOVALA DNES, , 9.2.2011 16:17:58
Jen desítky mrtvých jako v Polsku a bude po krizové situaci.
Polsko je vzor ODS,až budou mrtví,pak přidáme,dřív ne!
Jedovatý pšouk, , 9.2.2011 16:15:19
vypouští čssd, to strašení a hrocení situace, je vidět že ,v zásádních věcech např.vydírání lékařů se měla čssd postavit jednoznačně za vládu,jasné je,že se ti lékaři nevypaří do země,tak budou měsíc doma a co potom.
ODS, , 9.2.2011 16:04:49
ODS opravdu hráblo!Heger nemá 0,5 miliardy pro lékaře a Vondra
před chvílí na www.idnes.cz prohlásil,že armáda má připraveno
100 sanitek,5 vojenských letadel a 15 vrtulníků.Ptám se,kdy ODS začne myslet?Tato vojenská akce bude stát hrozně miliard.Klaus prošustroval stovky miliard při privatizaci,tak několik miliard navíc utratíme za pomoc armády.Tady to bude jak v srpnu 1968 v malém provedení.
Jedovatý pšouk,vyjádřil se Šašek.Exodus vážně neorganizuje, , 9.2.2011 15:46:49
Pšoukají praví i leví politici,neschopni řešit cokoliv.Nevím,proč nevyzve Zavadil ke generální stávce za odstoupení neschopné vlády,která dle ústavy od března nezajistí občanům dostupnou lékařskou péči.Nečas sliboval před volbami 180 000 nových pracovních míst ale naopak přibývá nezaměstnaných a stále se propouští.Dva měsíce žvaní a vymýšlejí ptákoviny,než aby se s lékaři dohodli.Pár lékařů s vojenské polní nemocnice nic neřeší,i na tom je vidět,jaké tihle vládní teoretici mají reálné představy.Vykopat uhnízděné doktůrky za statisíce v parlamentu i senátu,ať jdou makat,přizivníci.Topolánek a Vondra ať vrátí peníze,které neoprávněně utratili za předsednictví ČR v EU,nejméně 1,5 miliardy navíc!Tato vláda ekonomiku neoživí,ta umí jen tupě škrtat v sociálni a mzdové oblasti a zvedat ceny vč.DPH.
Re:Jedovatý pšouk,vyjádřil se Šašek.Exodus vážně neorganizuje, , 9.2.2011 15:58:21
Jak víte, že vám vláda nezajistí zdravotní péči, ale zajistí jen pojedete do nemocnice např.o 20 km dál.
co ještě vyplave napovrch , , 9.2.2011 15:43:34
Ředitel jihlavské nemocnice Velev člen ČSSD a Lékařského odborového klubu, to je opravdu prča.
Re:co ještě vyplave napovrch , , 9.2.2011 15:50:52
Tak žádná kachna, ale fak, no to se jim zase povedlo, už začínám tušit, kde mají čerti hnízdo
Hašek, , 9.2.2011 15:41:35
Kdože to byl na demonstraci a farizejsky se usmíval do kamer? No nic, soudruh Hašek na vše strany vyzývá vládu k jednání a jak zajišťuje on krizový plán na zajištění akutní péče už od pondělka? Čeká jako všichni oranžví hejtmani, co udělá dr. hegr, jenomže zapoměl, že ktajským nemocnicím velí on a ne vláda. Není to tak dávno, co Rath dovedl nemocnice až ke kolapsu a tak dostal geniální nápad nemocnice převést na nově zřízené kraje těm nenáviděným modrým hejtmanům. Hejtmani si s tím poradili a nemocnice byli bez dluhů. Oranžoví hejtmani za dva roky dovedli nemocnicer znovu do problémů a ještě jim tunelovali rozpočty přes regulační poplatky. Teď si s tím neví rady a čekají, jak rozhodne vláda. Jenomže vláda rozhodne a situaci v krajských nemocnicích řešit nebude, to je na jejich triko. oni sice budou odpovědnost házet na vládu, ale to jim není nic platné, je to jejich pobinnost.
Privatizací nemocnic ke zdraví všech občanů, , 9.2.2011 15:30:50
Pan Chytrý - Bendl na tom vyzrál! Jen si nejsem jist, zda také běžní občané - pacienti!
ODS, , 9.2.2011 15:27:03
Všem členům ODS už hrabe,škoda,že se nevejdou všichni do Bohnis,kam patří.
Re:ODS, , 9.2.2011 15:39:11
Sociální demokracie vždycky stála za stávkujícími, tak proč se diví, že když to dojde takhle daleko, je spolutvůrcem dnešní situace.
Re:ODS, , 9.2.2011 15:51:34
LOK nemá s ČSSD nic společného,lékaři jsou voliči pravice a ta se nám za to odvděčila.
Re:ODS, , 9.2.2011 23:57:02
Komouši - Stb-áci hladoví jsou stále stejně a mezi doktory jich je stále dost. Však to za bolševika vždy museli a byli kadrově spolehliví svazáci. Jejich bolševické vnímaní beztřídní společnosti bylo nadutě kouzelné v době budování komunismu a je stejné i teď :o))). Třídit je lze už jen dle jejich schopností. Nafoukání jsou především ty bolševické nuly.
Re:ODS, , 9.2.2011 15:37:21
Jak by se mohli vejít do Bohnic, když tam zabírají místa takoví jako ty?
Hrozba teroristického útoku, , 9.2.2011 15:21:03
To už je vážně trochu dost na hlavu! Nevím, ale toto vyjádření pana Kadrnky vážně nesvědčí o jeho politické kultuře.
Re:Hrozba teroristického útoku, , 9.2.2011 15:34:31
Vezměte chlup na dlani, když tam není! Tak je to asi s politickou kultivovaností některých jednotlivců!
včerejší breefing hejtmanů, , 9.2.2011 15:18:34
ukázal, že někteří socdem jsou rozumní. To se ale ani zbla nedá říci o chlapečcích Rathovi a Haškovi. Řečí oba mají jak opice chcanek, ale nic kloudného z nich nevypadne!
Re:včerejší breefing hejtmanů, , 9.2.2011 15:37:47
Souhlasím. Fakt je tem, že někteří čelní představitelé ČSSD akci lékařů podpořili a společně se těšili na to, jak vládě zavaří.Teď nevědí jak z toho ven, svalují vinu na vládu, kritizují že vláda nekoná, když vláda koná tak koná špatně atd Když začala ČSSD proplácet zdravotnické poplatky, tak to měla řešení hned a ani ji nevadilo, že bylo v rozporu se zákonem, tak ať pánové přestanou poskytovat rozhovory,zbytečně ztrácet čas a jdou něco dělat.
Za tenhle binec může Julínek a Šnaider!!!!!!, , 9.2.2011 15:17:15
Akorát si pakujou kapsy a místo reforem tady zavedli poplatky a mysleli si, jak jsou chytří.
Re:Za tenhle binec může Julínek a Šnaider!!!!!!, , 9.2.2011 15:25:37
Vážený Petře, seznámil jste se vůbec s reformami od Julínka? Slyšel jste pouze názory socialistů a to velmi účelově zkreslené, kdy platí, že zdravotnictví musí být státní. Nebýt privátních a soukromých zařízení, tak by to asi bylo horší.
Hledání viníka aneb kdo za to může, , 9.2.2011 15:14:19
Pan Kadrnka ve snaze pomoci Nečasově vládě a ODS asi vážně poněkud překombinoval skutečnost.
Re:Hledání viníka aneb kdo za to může, , 9.2.2011 15:40:37
Pokud je někdo zatlačen do kouta, říká v zoufalství různé věci, které mohou postrádat i logiku! To je celkem běžná reakce na danou situaci.
Re:Tenhle sosanskej Švejk je vůl, jak lampa., , 9.2.2011 15:20:38
Že ty už ses tam podíval? Že vidíš vola jako vrata.
Re:Tenhle sosanskej Švejk je vůl, jak lampa., , 9.2.2011 15:59:35
Velebnosti, dnes je zde v diskusi samej modrej Ynteligent a jaké mají chytré řeči, skoro jako ten Venouš z pastoušky.

