28.1.2012 11:34 - Publicista Josef Klíma se v Lidových novinách zamýšlí nad tím, jestli je dobré otázku referenda kolem řešení krize eurozóny v Česku nastolovat s takovou razancí. Podle něj má v tomto Miroslav Kalousek pravdu. Má pravdu dokonce i v tom, když tvrdí, že nám Evropa nerozumí.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
jako John, , , 13.5.2012 7:33:33
jsou oba prodejní, no novináři. za penize cokoli. Magor asi neví, že ve švýcarsku je referendum ke všemu i k minimální mzdě. Jen češi ničemu nerozumí a nekteří jsou dokonce černí. Patří volovi nakopat a ne psát ty jeho voloviny. Přece kalous je nejlepší.
publicista Josef Klíma, , 1.2.2012 9:50:52
Souhlasím s Vámi. Má to rozhodnout vláda. A také si za to nést odpovědnost. Jinak tam nemusí být. Řeší zákon o Havlovi, místo aby rozhodovali.
Chytrolín Klíma, , 28.1.2012 17:12:57
Jde spíš o to, aby do toho nikdo nekecal. Opilci a narkomani k volbám stejně nechodí, tak by ani k referendu nepřišli. S takovou demagogií můžeme volby klidně zrušit...
Nejsem politik, ani tunelář, tak jsem asi opilec, narkoman, odpad apod??? Nazvat takhle voliče - tak to je síla., , 28.1.2012 16:09:31
Je vidět, že zaplacený novináři asi něco kouří.
Re:Nejsem politik, ani tunelář, tak jsem asi opilec, narkoman, odpad apod??? Nazvat takhle voliče - tak to je síla., , 28.1.2012 16:40:16
ti opilci a narkomani tuneláři a politici budou rozhodovat o Tobě, pak si nestěžuj.
Blbeček - a co normální volby??, , 28.1.2012 16:04:45
Tak k normálním volbám můžou chodit a k referendu ne?? To by někteří poslanci či senátoři nemohli vůbec volit (viz nateklé tváře Vondry, Kalouska, Př. Sobotky, Škromacha).
Volič, , 28.1.2012 15:50:00
No prostě proto, že to je spravedlivější, než aby o nás stále rozhodovali zloději a podvodníci.
Individua, která vysávají stát, , 28.1.2012 15:43:24
To je pravda: proč má rozhodovat individuum Kalousek, Nečas, kníže ....
Opilci a narkomani ???, , 28.1.2012 15:39:09
K referendu ne co?,ale k volbám jo???.A opilce bych uznal,protože tá návyková látka ALKOHOL je povolena a vyrobena STÁTEM !!!.A droga,když se bere s rozumem je léčivá látka a používá se při výrobě léků.Je zakázána jedině z důvodu,že by lidé přestali žrát ty jejich syntetiky.
A KDO ROZHODUJE V ČESKÉ "PARLAMENTNÍ DEMOKRACII?, , 28.1.2012 14:44:17
Po 22 letech zdevastovaný stát plně odpovídá tomu, že už v jejím rámci na nejvyšších postech rozhodovali právě ti opilci a narkomani!
Prokristapána Klíma nejsou voni na hlavu? , , 28.1.2012 14:35:11
asociály, alkoholiky, gamblery, narkomany, levicové a pravicové radikály a náboženské blouznivce? Do takového světla postavil Josef Klíma problém možného budoucího referenda v Česku, a to nejenom k fiskální smlouvě EU. - To se ne mě nezlobte, ale tohle jsou přihlouplé kecy. Ve Švýcarsku také mají své asociály, radikály, gamblery a další vyjmenované a světe div se, švýcarská přímá dekracie referendy je jedna z nejlepších demokracií na světě. Běžte už do důchodu, už vám šplouchá na maják. Mimochodem ten gambler, alkoholik, narkoman se vám na nějaké referndum víte co....
Těm pánům co tu tak sprostě nadávaj, , 28.1.2012 14:18:32
Tak jo.Nikoho nepotřebujem avystačíme si sami Zavřem hranice a budeme jíst jen naše vepžov=é.Vyženem supermarkety a vietnamce a budem zase vyrábět naše boty a naše šaty a jezdit jen v našich autech.Okamžitě zmizí nezaměstnanost i zboží z regálů a ceny budou astronomické
ty ceny astornomické už jsou, , 28.1.2012 15:45:21
I proti cenám v okolních státech
a to nepíšu nic o jejich platech a našich platech
Má, , 28.1.2012 13:56:12
přece nenecháme rozhodovat ulici. To bychom nikdy nemohli odevzdat církvi majetek, který nikdy neměla, nebo třeba podepsat dohodu ACTA.
Pane Vašnosto Klímo ,voni jsou hlava.!, , 28.1.2012 13:48:49
Podle Vás mi vychází,že klasické volby jsou jaksi nepotřebné,poněvadž volí celí národ,včetně opilců a narkomanů.Výtečný názor,pro součastnou vládu,řádně zvolenou.Nechat ji zakonservovat a zrušit volby.Jednou provždy.Proč naše vláda tolik miluje svoje cigány.Přímo si je pěstuje a odborně chová..Byt to stojí nemalé finanční výdaje.Cigáni se množí jako paraziti,nemaje zájem o vzdělání,ale maje zájem o chlast cigarety a volební guláš a MAJE PLATNÝ VOLEBNÍ HLAS.Cigán by za flašku a párek i ÍČU Langera volil, případné přímé volbě- presidentem.Řešení je jednoduché.Zrušit cizincům-cigánům ČS občanství a nechat je volit,ale u nich doma.Naše vláda ,státní orgány, jsou zdrogované touhou po moči,slávě a PENĚZůM.A klidně nechávají rozkládat náš stát lidmi,kteří se štítí práce i vzdělámí.Jenom a jenom proto že jim ve volbách zase dají hlas za směšnou láhvopárkovou úplatu či směšnou bankovku.Jenom proto,že se množííííííííííííí jako potenciální volební hlasy...Kdysi jste psal vpravdě...Dnes jako ostatní kolegové,redaktoři,začínáte Hokynařit.?.S pozdravem Karel
Lidovky, KF Dnes, Kmenta, Klíma....zaprodanci Germánů., , 28.1.2012 13:37:31
Píší to co jim nařídí!
Klíma:, , 28.1.2012 13:34:36
Ty chytráku,pořád bude lepší,když bude hlasovat bezdomovec,než vládní tuneláři a lobysté.Toho se vládní chátra bojí.
Vlezdoprdelka, , 28.1.2012 13:31:34
Klíma jen plní úkoly německých majitelů,chlebodárců, našich novin.
Čistá rasa? Jak ten ostatní dobytek označíte pane KLÍMA????, , 28.1.2012 13:28:43
Při vaší inteligenci pane Klíma co vám říká "RES PUBLICA"Rychle zapomínate na Hitlera.Peníze omezují rozum pokud vám ještě nějakej zbyl.
Protože i ti opilci a narkomani volí zaprodané zkorumpované pychopaty, opilce a narkomany, kteří nás pak 4 roky "zastupují"., , 28.1.2012 13:27:44
Otázku lze parafrázovat i následovně, proč má imbecil Klíma volební právo?
do které, , 28.1.2012 13:26:03
Vážený pane Klíma do které skupiny patříte Vy,ti které jte uvedl ti
by by stejně nešli,těm je to šumafuk a nesnažte se lidem vnutit,že
jsou negramotná hovádka a ,že jen ta politická sebranka tomu rozumí.
A s tím letištěm praktická ukázka jak lidi zblbnout,jeden jako druhý
seriozní je stávající stav nebo Havel.Kalousek a Evropa vždy jsem
předpokládal,že jste nad věcí,je Vám to zapotřebí.Jinak Vám přeji
zdraví..
wedw, , 28.1.2012 13:25:44
intelektuálský sračky vo hovně, prostě koprofág klíma, co se o něm říká, že je publicista, ale spíš je jen novinářská kurvička
Klímo, tak ses konečně ukázal, , 28.1.2012 13:23:39
za koho kopeš! Proč mají rozhodovat zloději a lháři typu ODS, TOP09 a spol?
me jsou milejší narkomani a opici než vláda šmejdů a parlament prolhanejch zlodějů., , 28.1.2012 13:23:25
tak pane Klíma,, , 28.1.2012 13:17:58
kdyby ti o kterých zde píšete necinkali v 89 klíči,pak ani vy by jste názor svůj uveřejnit ( v tomto případu by to zřejmě bylo prospěšné)
Pane Klíma voni jsou taky JidoŽid?Oni maj nároz že 10miliónů Čechů jsou opilci,narkomani i cikáni?, , 28.1.2012 13:16:07
Kurňa,byla doba když jsem si vážil Radka Jóna za jeho Memento a pořad v televizi.U vás byla moje vážnost obdobná.Byli jste novináři,kteří lidem nelhali.Dmes jste se dali k službě pro lháře,zloděje s harmonií pro korupci.Z vyznavačů pravdy se vykulili čitelný HOKYNÁŘI.Čest vaší práci,bývalé.Jste měkcí až sračkovitý.Sere na vás Karel z Karlových Varů.Kdyby to bylo možné,nechal bych Vám v rádiu zahrát jako bojovníkům za pravdu Krylovu Demokracii.Ale to nám v naší demokracii a součastnosti žádné ČS médium věřejně nezahraje.Leda možná po 22-té hodině,nejlépe v 03hod.
Nemějte obavy, , 28.1.2012 13:14:31
Nevím kolik opilců a feťáků by se referenda zůčastnilo,ale po zkušenostech s volbami vím že takoví nemají moc dobrou účast. Já bych byl dokonce takový demokrat že by mi nevadila ani účast Josefa Klímy který si myslí že sežral Šalamounovo tento.
Re:Nemějte obavy, , 28.1.2012 13:22:43
aby jste se nedivil ti jsou ochotni za stovku v obálce zvolit kohokoliv.
Proč mají rozhodovat i opilci a narkomani, , 28.1.2012 13:09:20
Správná otázka. Jenže oni rozhodují i ve volbách do PS. Ta, je taky nenecháme rozhodovat? Protože tam nerozhodují o méně odborných věcech, naopak. Rozhodují o ekonomickém chování státu, o zahraniční poltice, o energetické bezpečnosti atd. Tomu všemu mnoho z nich nerozumí a rozhodují se na základě povrchních bludů a dezinformací, zakořeněných v jejich hlavách. Takže referendum úplně klidně ano, nebude o nic méně zprzněné, než jiné věci, které rozhoduje tzv.lid. Fascinuje mě, jak se najdou jedinci, kteří když se jim to hodí, mají pocit, že lidé jsou nezodpovědní a je třeba rozhodovat za ně a ti samí lidé v jiných situacích, opět když se jim to hodí, tvrdí, že lidé mají právo rozhodovat. Takže např.nechtějí je nechat rozhodovat o půjčce EU, ale o radaru ano. Nechtějí je nechat rozhodovat o temelínu, ale o setrvání demokraticky zvolené vlády ano. Atd. Prostě jak se to kdy hodí, podle aktuálních průzkumů veřejného mínění. Já jsem buď pro systematické rozhodování o čemkoliv v referendech a nebo o systematické nerozhodování o ničem. Vybírat si kdy ano a kdy ne, to je špína a účelová manipulace.
Promile, , 28.1.2012 13:08:04
Pane Klíma,JSTE OBYČEJNÝ VŮL,jaké promile tvoří vami uvedení lidé z celkové populace a z hlediska právního jsou to plnoprávní lidé,neslyšel jsem,že by byli zbaveni svépravnosti.Vám pouze vadí,že by se mohlo stát,že referendum bude proti financování zapadoevropských bank.
Re:Promile, , 28.1.2012 13:17:16
Pan Klíma má spíše obavu aby se pořádání referend nestalo zvykem jako třeba ve Švýcarsku. Přece nechcete dopadnout jako Švýcaři když se máme tak dobře ne?
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:08:00
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:59
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:58
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:58
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:57
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:56
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:55
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:54
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:53
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo ty jsi čistá rasa . . ., , 28.1.2012 13:07:52
ne! Jsi nenormální přízemní brouk, který svým vzděláním nedosál na to, aby byl inteligentní. Uvědom si ty přízemní hovnivále, že inteligence je vrozená!
Tobě se vyhla. Nazývat spoluobčany opilcemi, feťáky,gamblery a dalšími tvými výrazy, je trestuhodné!!! Pozametej si před svým prahem, a přehodnoť svůj dosavadní život! Co jsi páchal za bývalého systému? Přiznej barvu! Tvůj životopis začína datem narození, pak je mlha, od roku 1993 televize Nova. Tak se zviditelni křupane!
Klímo,nemužu jinak než ti přát smrt hodnou hovada jako jsi ty!, , 28.1.2012 13:07:50
Nedovedu si oředstavit,že by mě napadlo,pžed 20 lety že pohlupavý novinášský povl bude mit možnost kadrovat kdo bude moct volit!
Jsi něco odporneho a osud si tě podá ty zmrde!
Pane Klímo, takhle popisovat vládu a parlament, , 28.1.2012 13:07:15
fuj.Kdybyste napsal" zloději a tuneláři"..... mno.
Kolik procent v této zemi je opilců a narkomanů ? A když těch volebních 100 % bude v rukou úzké skupiny lidí, je to 100x horší.Kupčení, vydírání, vyhrožován....Kde máte záruky, že"elita" tohoto národa je nejmoudřejší ? Nikde.Dosavadní vývoj zatím ukázal, kam dovedli tuto zemi tzv.politikové. Pokaždé je selský rozum na 1.místě...
Re:Pane Klímo, takhle popisovat vládu a parlament, , 28.1.2012 13:15:05
ANO,TO JE 100% PRAVDA.Dnes i přes morální krizi,jiná tady NENÍ,jsme mohli být na 90% úrovni Rakouska,zatím díky ODS,ODA,ČSSD,KDU-ČSL,KSČM,SZ,US,VV,jsme na úrovni NEJSKORUMPOVANĚJŠÍCH zemích světa.
OTÁZKA PANU KLÍMOVI, , 28.1.2012 13:06:10
PROČ MOHOU ZLODĚJI A TUNELÁŘI VOLIT SAMI SEBE KDYŽ JE NAPROSTO JASNÁ VĚTŠINA NECHCE.NAVÍC NAPÁCHALI NEDOZÍRNÉ ŠKODY VE VŠECH OBLASTECH.
Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:03:01
ty starý vypatlaný zmrde,ti opilci a narkomani nikdy k referendu nepujdou ty starý uchyle!!
A i kdyby šli,tak ti opilci plati na daních vic než ty a tobě podobní ty stare uslintané HOVADO!
Re:Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:07:43
už na tebe chystám plynovku propálím ti kuli hlavou
Re:Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:09:39
No řekni mi adrsu ,ja rad přijedu a přesvědčim se jestli budeš dal takový hrdina!
Re:Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:05:11
předpokládám,že k referendu nepůjde ani "inteligence" Vašeho ražení
Re:Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:12:45
Ty si genius kanále,tebe naše společnost potřebuje,hovado ktere posoudí z příspěvku inteligenci člověka no ty musiš mit nobelovku opilecký parchnte
Re:Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:07:30
Já se jeho zlosti nedivím,podobá se zlosti většiny národa a člověk si někdy musí ulevit
Re:Přeseně se ukazuje že starý odpudivý senilní Klima je to same co John, , 28.1.2012 13:11:08
a proč si zlost nevybije na hrnku s kafem,ale na člověku ,který má pravdu,to je úchylné.
Klíma zdegeneroval?, , 28.1.2012 13:01:02
Pobyt tohoto reportéra mezi pochybnými lidmi,díky jeho profesi je na něm bohužel znát.VOLIT MŮŽE KDEJAKÝ FEŤÁK,KRIMINÁLNÍK V BASE ČI OPILEC,ALE REFERENDUM,NE???Mluví jako někteří senátoři..podivné.
Volit by neměli zloději a Pražáci což je totéž.Klíma je ubohej hlupák., , 28.1.2012 13:00:43
Lezoucí do prdele podákovému vrahovi a ožralému kryplu Kryplouskovi.
Klímo:, , 28.1.2012 13:00:24
Pokud se nemýlím, tak Klíma je Žid. A potom už vůbec nechápu jeho myšlení. Vždy se to stupňuje takto: narkoman, bezdomovec, psychicky nemocný, nepracující, důchodci, někteří umělci, náboženští blouznivci, věřící, Židé, Cikáni atd atd. Klímo měl bys ses omluvit, minimálně svému židovskému národu. jseš rasista jak vyšitej
A jakpak, , 28.1.2012 12:59:02
Klímo, záměrně nepíšu pane!. Nechtěl byste nakonec těm asociálům, před kterými tak varujete, odebrat i volební právo? Co je jim vlastně do toho, kdo budou zastupitelé v samosprávě,nebo v parlamentu a pod. Jste velmi podobný svými názory V. Havlovi, který také po tom co ho převrat 89 vynesl do funkce nejvšší vyhlašoval že:"ho nebude přece řídit ulice!" že hmm. Lidé jsou vám dobří jen k tomu, aby vás vynesli do dobrých fleků a potom ať drží hubu a krok.
lidi, , 28.1.2012 12:58:52
protože je to i jejich stát. Oni někteří Klímové jsou horší než ti komunisti...
Re:a proč má rozhodovat Miroslav Kalousek?, , 28.1.2012 13:10:37
Přesně,proč má rozhodovat kalousek,když sám je těžký alkoholik?
Milý Klímo, , 28.1.2012 12:54:26
Proč mají také hlasovat.....Protože jsou také občany ČR.Nebo myslíte,že by se měli zavřít za drát????????
Volit, , 28.1.2012 12:54:04
by směli jen ti,co platí daně našemu státu. Nevím proč má volební hlas nějaký Pepa z Nevého Zélandu cu tu 40 let nežije a chce rozhodovat o našem osudu.
Re:Volit, , 28.1.2012 12:57:18
Hlasovat tady jen ti co plati daně ,tak by musely hlasovat všichni,protože nejvic se vybere na dph vime?!
A pokud by měly hlasovat jen ti co plati daně ze mzdy,tak tady nikdy nevládně pravice jelikož daně tady platí jen zaměstnanci-chcete li otroci ,daně vybrane od osvč voliču pravice,za rok 2010 2,3 miliardy DDDD
Úvahy pana Klímy mi připadají nějak ujeté., , 28.1.2012 12:53:02
Například se dobromyslný pan Klíma bojí opilců a narkomanů
v referendu. Pane Klímo straší vám ve věži,že nevíte kde
opilci a narkomani v době referenda budou ? Napište rovnou
že Kalousek je váš kamarád a je to.
Re:z depa, , 28.1.2012 12:53:57
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši kloni vyhodí na ulici..
Re:z depa, , 28.1.2012 13:15:17
Opravdu z Depa!Chce si to trochu zalistovat v historii i ty z Depa přijdeš na to,jak to s církví a majetkem je.To z Depa opravdu odpovídá tvému IQ
Re:z depa, , 28.1.2012 13:09:38
anonyme,tento tvůj zcestný komentář,který ti dutá hlavo někdo nadiktoval, se opakuje již po několikráté na těchto stránkách. Nevypadl jsi náhodou na hlavu,když jsi ses hrabal na tento svět,ubožáčku???
Re:z depa, , 28.1.2012 13:03:52
Jenom zírám!! To jsem ještě nezažil, aby kretén s IQ TYKVE se naučil psát a dokonce na PC jako tento "Pepa z depa." Jeho výlevy jsou ale hodny skutečně silně hnědé barvy a proto , i když je div přírody, nestojí to za další komentáře!!
Re:z depa, , 28.1.2012 12:59:45
Ty jsi neskutečné zlodějské manipulatorské hovado!Něco takoveho mohla našukat jedině prostitutka s pořadně vychlastaným zmrdem!
Ty vymaštěný kanále kdo co ukradl cirkvím ty koště?
Dohledej si na netu co kdy cirkvim patřilo ty tlusty odpudivý masturbante!
Re:z depa, , 28.1.2012 12:58:10
Vy,ale musíte být zlý člověk.Boží mlýny sice melou pomalu,ale jistě a na každého jednou dojde.
Proč mají rozhodovat i opilci ...., , 28.1.2012 12:50:36
Ale, ale, pane Klímo. Máte pocit, že je ve vládě a mezi politiky málo opilců a šmejdů, kteří programově a celoživotně vysávají tuto zemi ??
Pan Klima ma PRAVDU!, , 28.1.2012 12:50:19
Nadavejte si jak chete ale v tomto pripade ma 100% PRAVDU. Proc? Cesi jsou blbci mame zasrany holinky od blata a branime je jako boty od Salamandra. EU ta si pomuze i bez nas ale MY chudaci"Ekonomicky)si samy nepomuzem i kdyby jsme se tu posrali od hlavy k pate. Nejaky "rady"blaboly od Kluse kterj si jde za svim jene pro obcany. POSLEDNI UREDNIK je pro Ceskeho OBCANA 1000x lepsi reseni nez co vypoti ODS+TOP s ONUCEMA VV. Lide vy se nechcete podobat Holandanum,Rakusakum,Svedum,Nemcum,Francouzum ci Finum.......... Ted nam 220let radili ODS-KLAUS a pod ted si nechejme ason5 let radit BRUSELEM.
občan, , 28.1.2012 12:48:38
Pane Klímo.jste hodně mizerný novinář,když jste dosud nepoznal,že Kalousek lže i když mlčí a krade i když spí.A pokud se týče opilců a narkomanů?To vám nevadilo,že měli o volbách volební právo.Když mohli volit takovou chátru a zloděje jako je ODS nebo TOP 09,tak nechápu proč by se nemohli zůčastnit referenda.Kdo vás platí?Patolízale.
Re:občan, , 28.1.2012 12:53:50
Máte pravdu i mezi ministry a poslanci jsou norci a senilní osli.
Re:občan, , 28.1.2012 12:51:04
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši kloni vyhodí na ulici..
Není problém referendum po internetu,když už existuje internet banking., , 28.1.2012 12:48:09
A pochybuji,že feťáci a narkomani se zúčastní.A ti co nemají net,mohou hlasovat telefonem a ten už má téměř každý-jen musí dostat IČ.
Ale opravdu je asi nejvíce opilců a narkomanů ve vládě i Parlamentu,protože co z nich vypadne,nemůže střízlivý člověk vymyslet.Jedna blbost za druhou a jejich sliby,nejsou jaksi na pořadu roku(dne) už velmi dlouho......
Diskriminace?, , 28.1.2012 12:48:01
Sice souhlasím s myšlenkou, že referendum je k ničemu. Já, ač VŠ, ale neekonomického směru, tomu problému vůbec nerozumím, tak jaký smysl by mělo, abych o tom nějak šel hlasovat?
Ale s tím výběrem to celkem přepísknul. Nedaří se mi najít ten originální sloupec, ale koho jako myslí náboženským blouznivcem - to jako všechny věřící? S to je opravdu chce stavět na jednu rovinu s narkomany? A i kdyby - já myslel, že tu máme demokracii, a že jsou si všichni rovni, Holt skupina "náboženských blouznivců" má nějaké zájmy a podle nich by hlasovala, stejně tak skupina opilců atd. Pokud není ta skupina prohlášena za závadnou a zakázána, nelze jim snad upírat právo se svobodně vyjádřit!
Existuje samočistící adresný volební systém, včetně adresného referenda., , 28.1.2012 12:47:56
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
souhlas s panem Klímou i s tím,že nám evropa nerozumí, , 28.1.2012 12:45:54
ono totiž pochopit veletoče myšlenek našich politiků je nad veškeré chápání hlavně pochopit myšlenkový pochod Nečase, který je zásadně proti referendu,ale hodit lidem na krk rozhodování o půjčce by mu nevadilo.Jinak co se týká opilců a narkomanů tam bych přidala i VIP,protože když se občes podívám na pořad nikdo není dokonalý tak žasnu ce všechno se u nás dá nazvat celebritou.
To se povedlo)))Jestli nemají rozhodovat opilci a narkomani,pak musí v první řadě skončit Kalousek a spol., , 28.1.2012 12:40:52
To je ten, co Kájínkovi pomáhal ven?, , 28.1.2012 12:37:54
Ale nejvíce opilců a narkomanů je zřejmě ve vládě.
Hlopý starý debilní Klímo!, , 28.1.2012 12:32:40
Tvrdit,že opilec nebo narkoman by šel k nějakému referendu muže jen propagandistický starý zmrd jako jsi ty!!
jsi obyčejný uslimpaný tlustý zmrd!
Narkomani,opilci se ti na nějaké referendum mužou vysrat ty debile,referendu se zučastní normalní lidi ne jako ty ty kanále!
Re:Hlopý starý debilní Klímo!, , 28.1.2012 12:49:39
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, zdegenerovaným, lenivým a loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli sami nějakou pro trh užitečnou činnost, radši se zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani na státu nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity, až vás vaši kloni vyhodí na ulici..
Re:Hlopý starý debilní Klímo!, , 28.1.2012 12:57:10
Tohle už jsem tady několikrát četl, bylo to jen trošku kratší a nebyl tam ten úderný úvod. Ale jinak ti řeknu, jestli to v tomhle státě pojede dál do zvrácena, tak uděláš skvělou kariéru.
Re:Hlopý starý debilní Klímo!, , 28.1.2012 12:56:36
Když umíš číst a psát ty, stará krávo, tak už to umí každý.
Re:Hlopý starý debilní Klímo!...................................................., , 28.1.2012 12:39:36
pitomče,anonymně tu umí křičet kdejaký nedomrd! Já s ním souhlasím!
Re:Hlopý starý debilní Klímo!...................................................., , 28.1.2012 12:54:52
Pitomešc je tvuj otec ty mamrde a tvá matka prostitutka,když u příspěvku napišu že jsem františek bude to už neanonimní?
A pokud jde o mě,at ten starý debil přijde ja mu to řeknu i z oči do oči,protože tvrsit,že by hlasovaly narkonami a opilci muže opravdu jen propagandistický zmrd nebo atarý vychlastnaný zmrd,nebojim se řict že odpudivý klíma je oboji!
Re:Hlopý starý debilní Klímo!...................................................., , 28.1.2012 12:45:14
To já zase nesouhlasím s tebou..ZMRDE. A jak vidíš,neanonymně.
Re:Hlopý starý debilní Klímo!, , 28.1.2012 12:36:04
A i kdyby šli, tak kolik jich bude, aby ovlivnili výsledek. Daleko horší než nějací lidé na okraji jsou zdánlivě normální lidé, třeba typu Klímy, kteří buďto nechápou, ale spíš díky svému charakteru nechtějí vidět, zvrácenost celého dnešního režimu a dělají užitečné idioty sviním typu Kalouska, Klause nebo Drábka.
A co třeba referendum o řešení kriminality v ČR ? , , 28.1.2012 12:32:14
Např. považovat korupci poslance za vlastizradu ? Nebo považovat za lidskou bytost někoho kdo někoho jen tak z plezíru někoho přepadne ?
Re:A co třeba referendum o řešení kriminality v ČR ? , , 28.1.2012 12:52:08
Výborný nápad....
demokracie ala Klíma ten ji dáva na zadek pan publicista!, , 28.1.2012 12:31:03
jasně proč by měli rozhodovat všichni, včetně jim vyjmenováných?Proto ty kokote, že platí daňě ať příjmé nebo nepříjme tak jdi natáčet ty svoje hovadiny o ničem a neotravuj publicisto.
No to je ale stare odporné HOVADO!!, , 28.1.2012 12:11:23
Drtuhý Jonik se nam tady zrodil,tito zmrdi co prošetřují jen to co jim vladní aparát dovolí jsou pro lid jako rakovina!
Izák Kauders přejmenovaný na Josefa Klímu radí ?, , 28.1.2012 12:05:35
To budou vskutku nestranné rady. Někdo ho pověřil úkolem?
takže, , 28.1.2012 11:59:30
když lidé, které zmiňuje pan Klíma, dají hlas těm, co dnes sají český stát, tak je to v pořádku, ale když mají o něčem sami rozhodnout, tak to né? A já se ptám proč? Trošku mi to připomíná názor z dob né tak vzdálených!
No tohle !!!!!!!!!!, , 28.1.2012 11:59:18
No pane Klímo, dodnes jsem si vás vážil. Dnes to skočilo. Pěkně jste to posral......
Re:No tohle !!!!!!!!!!, , 28.1.2012 12:49:08
I já se připojuji,také u mě jste to definitivně posral.
Kde bere tu drzost starý oslizlý Klíma říkat jak co má byt!, , 28.1.2012 11:51:08
Nevážený starý čuráku,ty jsi zmrd jakeho si vychovalo toto zřízení,líný starý parazit pracující na něčí objednávku,pro bežného občanaš ničim prospěšný§
Možný by jsi si měl uvědomit starý parazite,že ne všichni jsou jako tvá rodina a ty,líní,gambleři a alkoholici ty starrá mrdko!
pane Klímo, , 28.1.2012 11:46:34
všichni nejsou gembleři, feťáci a různí jiní které popisujete. Měl byste se nad sebou trochu zamyslet a trochu té slávy zase ze své hlavy vypustit.

