16.7.2012 6:27 - EXKLUZIVNĚ V ODS proběhla poměrně ostrá debata o tom, zda má strana kývnout ministru financí Miroslavu Kalouskovi na zvyšování daní. Jeho nejostřejším odpůrcem v ODS je poslance Boris Šťastný, který ho označil za zvěrstvo a hlasoval pro něj jen kvůli stranické disciplině. V tajném materiálu, který mají ParlamentníListy.cz k dispozici, nazval Kalouska nejgeniálnějším rozvracečem ODS v historii.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Šťastný Nečas....., , 12.9.2012 22:06:50
Kalousek je opravdu z vyčůrance kousek,ve které straně byl,ta šla u dalších voleb ke dnu jenom on vždy přežil,myslím politicky.TOP O9 byl geniální tah na přiblblé voliče,dát si do štítu kníže pána bylo opravdu chytré.Topolánek řekl amíkům ať se o pravici v ČR nebojí,protože TOP O9 je projekt pro pravicové voliče,kteří z jakýchkoliv důvodů nechtějí volit ODS.Takže máte chytráci jenom to co jste si zvolili,jste nepoučitelní.Teď vás všechny budou zase strašit jako vždy levicí.Levice,pravice je to politická pakáž zlodějská,ale to asi urážím zloděje,jsou to prostě svině,ale časem se najde na každou svini řezník,že Nečas.
Bojí se voleb, bojí se referenda., , 17.7.2012 10:41:53
Včera jsem slyšel pana Borise Šťastného. Strašně se bojí vyjádření vůle lidí ve volbách nebo v referendu. Je proti vládě lidu, tedy je proti demokracii. Přitom je člen strany, která má v názvu "demokratická". Jen pro ten svůj strach bude hlasovat proti svému přesvědčení. Říká nám: Lepší vláda Petra Nečase a Miroslava Kalouska, než vyjádření vůle lidu. Je polovina volebního období, všichni víme, že spoluvládne nevolená Peakegruppe, že vláda schvaluje s její vydatnou pomocí jeden zákon za druhým, který zjevně lidé nechtějí. Stálo by za to se lidí zeptat: Stojíte za svou vládou? Boris Šťasný odpověď zná. Pro vládu by to dopadlo katastrofálně. Já s ním souhlasím. Asi poprvé souhlasím s členem ODS. Když říká konečně pravdu, proč nesouhlasit.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 24.7.2012 13:28:41
Je to normální korytář jako všichni ostatní..
Kčemu máme Ústavu,, , 17.7.2012 10:41:42
když si ji takoví ubožáci stejně upravují podle potřeby,tak ,jak o tom mluvil včera Štastný v televizi.nENÁVIST JE HROZNÁ VLASTNOST,ALE JAK JÁ NENÁVIDÍM CELOU TU VLÁDNÍ KOALICI,NEDÁ SE VYPOVĚDĚT.NEJENOM KVŮLI NELIDSKÝM REFORMÁM,ALE KVŮLI AROGANCI,SPROSTÁCTVÍ A ZBABĚLOSTI.
Je to, jako vyčítat Hitlerovi, že dobyl Dánsko. Udělal spoustu dalších svinstev, stejně jako ODS (ČSSD), , 16.7.2012 20:50:35
Borjo Šťastný, ale vždyť ty jsi úplně stejný šmejd, darebák a dacan jako Kalous. Ty se jen málo projevuješ!, , 16.7.2012 20:37:13
Nevidím rozdíl. A ODS je přece osvědčená strana zlodějů, křiváků a šmejdů. Jakpak by nebyla! Zakládal ji přece sám Zloděj zakladatel, světově proslavený na chilském protokolárním peru, které šlohnul jako tupec a pod dohledem kamer! Borjo, na tebe teprve musí dojít darebáku! Tvoje nosná kauza je IZIP za 2 miliardy. Šnajdři, Cabrnoši, Ouzcí, Julínci a jeho Kindrvejce-speciál a mnoho dalších, včetně tebe Borjo jste opravdoví sekáči. Dokázali jste republiku rozkrást a vydrancovat za pouhých 20 let.
Borjo Šťastný vždyť ty jsi úplně stejný darebák a dacan jako Kalous. , , 16.7.2012 20:01:06
dobře vám tak, , 16.7.2012 18:16:23
jen ať vás Kalousek rozvrátí když mu v tom tak horlivě pomáháte
CÍRKEVNÍ PROSTITUTI a VELEZRÁDCI, , 16.7.2012 17:36:21
ODS - Walter Bartoš , Václav Baštýř , Jan Bauer , Marek Benda , Zdeněk Boháč , Jan Bureš , Jan Čechlovský , František Dědič , Pavel Drobil , Radim Fiala , Dana Filipi , Jana Fischerová , Jan Florián , Ivan Fuksa , Zdeňka Horníková , Tomáš Chalupa , Miroslav Jeník , Radim Jirout , Lenka Kohoutová , Jan Kubata , Jaroslav Martinů , Václav Mencl , Petr Nečas , Miroslava Němcová , Vít Němeček , Jan Pajer , Jiří Papež , Jaroslav Plachý , Jiří Pospíšil , Aleš Rádl , Ivana Řápková , František Sivera , Pavel Staněk , Zbyněk Stanjura , Pavel Suchánek , Pavel Svoboda , Igor Svoják , David Šeich , Marek Šnajdr , Boris Šťastný , Jiří Šulc , Petr Tluchoř , Tomáš Úlehla , Jan Vidím , Vladislav Vilímec , David Vodrážka , Ivana Weberová , TOP09 - Jiří Besser , Zdeněk Bezecný , Ludmila Bubeníková , Josef Cogan , Jaromír Drábek , Jaroslav Eček , Jan Farský , Petr Gazdík , Martin Gregora , Alena Hanáková , Leoš Heger , Jan Husák , Jitka Chalánková , Rudolf Chlad , Michal Janek , Luděk Jeništa , Ladislav Jirků , Miroslav Kalousek , Jana Kaslová , Daniel Korte , Rom Kostřica . Patricie Kotalíková , Václav Kubata , Helena Langšádlová , František Laudát , Jaroslav Lobkowicz , Jiří Oliva , Vlasta Parkanová , Gabriela Pecková , Stanislav Polčák , Anna Putnová , Aleš Roztočil , Jaroslava Schejbalová , Karel Schwarzenberg , Jiří Skalický , Jan Smutný , Bořivoj Šarapatka , Renáta Witoszová , NEZAŘAZENÍ - Lenka Andrýsová , Dagmar Navrátilová , Viktor Paggio , Karolína Peake , Jiří Rusnok , Jana Suchá , Martin Vacek , Radim Vysloužil
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 20:53:45
Vy jste určitě volil komunisty, máte komunistické poslance, jejich předchůdci problém zavinili.
ODS je stranou jednoho ovarového Hlustvisiháka a několika zkurvených felčarů a lžidoktorů. Skončí spolu se svým "zakladatelem"., , 16.7.2012 16:59:55
Největším zločinem českého komunizmu nebyly tisíce zahubených nekomunistů – ale obehnání země ostnatým drátem - vysokonapěťovým dobytčím ohradníkem, znevolnění a totální zneschopnění milionů otupělých poddaných, kteří ztratili schopnost k samostatnému, mravnému a nezávislému myšlení, chování a tím i k životu.
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Božím trestem za pokrytecký „samet“ a dovršením Února 1948. Tehdy byl KSČ, vedoucí silou lenivého, kolaborantského a závistivého lumpenproletariátu, (s podporou tří oportunistických stran „národní fronty“ a křiváčka Beneše) po pečlivě převzatém vzoru dvou sousedních velkých totalit, uloupen skutečným pracujícím a zákonným vlastníkům majetek za BILIONY, avšak „revoluční" (neústavní) cestou a zaveden feudalizmus dědičných Kádrových Soudruhů (bez několika přespříliš snaživých a vlezlých rudých „sionistů“- tehdy preventivně Gottwaldem popravených). Předúnoroví odborníci směli (tiše a pokorně) režimu až do svého vymření sloužit. Pak si to nedočkaví a nadržení soudruzi a jejich „prognostičtí“ přeživší obřezaní superagenti „oposmluvně demokraticky zlegalizovali a zprivatizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ (náhražky komunisty pohlcené ČSSD). Lůze (tj. „revolučním kleptopracujícím“) rozdali „za věrnost ČSSR“ kuponové knížky, neradi vrátili část zničeného majetku několika přeživším restituentům (včetně ochočeného, egocentrického mouřenína a disidenta Havla). Teď rafinovaně a štvavě svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, cizince, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý solventní daňový plátce i nesolventní volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“, trvající až do té doby, než ruský protektor převezme českou smrdutou radioaktivní kotlinu do své gubernátorské a investorské správy, lenivé příživnické čecháčky přesune za Ural - možná právě v těch dobytčácích, v nichž se stahovala okupační sovětská armáda z ČSSR a nahradí je Novými Rusy (a tím zároveň mimoděk „pomstí a rehabilituje“ vyhubené sionisty a vyhnané Němce). Ohánějí se "standardní parlamentní“ nacionalistickou kleptokracií (bojovníka za svoji zločineckou, s nikým normálním nesdílenou „svobodu“, huhňavého, křivohubého superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“). A s její pomocí úspěšně sabotuje a diskredituje civilizovaný evropský kapitalizmus - na povel KGB.
Po listopadu se jediná, tradičně husitsky loupeživě založená, na feudálním, dědičném, třídně zakomplexovaném kádrovém principu konsolidovaná a „jediná vedoucí státní strana KSČ“ spolu se svými, po srpnu 1968 plánovitě vytvořenými „disidentskými“ zálohami, za účelem udržení své reálné moci, leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a navzájem koordinované proudy, předstíraně a teatrálně spolu soupeřící: 1) „revoluční a uvědoměle třídní“, přízemní užiteční idioti zůstali v KSČM a odborech, aniž by se byť i jen pokusili založit alespoň jedinou neparazitickou produktivní sociální firmu, penzijní fond, nebo proletářský kibuc, 2) mazanější hajzlové pokrytecky „obnovili“ komunisty zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily z prstu vycucanou „pravicovou“ ODS a estébácké hlídací a vyděračské agentury a pomalu zakládají nové krajně nacionalistické, protizápadní a zamindrákované partaje, ani „levicová“ křídla v šovinistické, izolacionistické a kleptokratické nabídce nezůstávají pozadu a občas si s „pravičáky“ navzájem prohodí klíčové členy. Takto je totalitně nevolnicky vychovaný, závistivý, zápecnický, bezradný a stádovitý volič fackován z více stran jako kibic v mariáši a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep a koho bude „vlastenecky“ živit a na koho naopak žlučovitě prskat na bezplatném internetu.
Není to sice vůbec žádná Havlova zásluha, ani jeho objev, ale „nepartajnická politika“ (podobná advokacii) má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to celosvětově.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :
„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (TGM).
Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:
http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby
nebo: http://www.knihy-a.cz/16196/pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku
stejní, , 16.7.2012 16:48:55
At je Kalousek jakýkoliv darebák tak na ty lumpy z ODS ještě zdaleka nemá. A ten neštastný Štastný necht raději mlčí, protože je jedním z nich.
Šťastný z ODS , dobře Kalouska znáš a jako debil budeš opakovat že je nejgeniálnější. To má ovšem Kalousek rád. , , 16.7.2012 15:52:57
To se jdi přeptat psychopatologů aby ti vysvětlili,že Kalouskovo jednání nemá nic společného s genialitou, ale je
to čistý projev patologického hráče závislého na alkoholu podvodech,vydírání,krádežích,lžích,exhibicionismu na veřejnosti a jejich zůvodňováním,že jde o pravý opak a že pravda je za pomocí podmáznutých médií na jeho straně.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 16:26:45
Polib si řiť,blbe!
Šťasný bude Nešťasný, , 16.7.2012 15:27:27
Daně jsou alfou a omegou celého boje. Běžný občan si odporuje - Chce maximální péči státu a nízké daně - to je základní rozpor všeho. O Topolánkovi si můžeme myslet cokoliv, nejlepšé co udělal byla 15% Daň z příjmu. Pokládám za správné to, aby občan si své vydělané prostředky ponechal a volně s nimi nakládal. Mj. Daňové zatížení je cca 50% - tedy polovinu života robíme všichni NA TENTO STÁT !! Pokud ODS daně zvyšuje - není důvod uskupení volit. TO JE CELÉ , Štastný Boris bude brzy Nešťastný - zvolen nebude - asi obnoví svoji živnost a tam se o tom přesvědčí.
cesti VOLI ci jsou , , 16.7.2012 15:24:22
nejgeniálnější ...... :-) nebot voli stale stejny smejd :-)
nejgeniálnější rozvraceč ODS není Kalous, ale ODS sama se svými KORUPČNÍKY A KMOTRY, , 16.7.2012 14:58:34
OULICKÝ, OUZKÝ CABRNOCH, ŘEBÍČEK, BÉM, DALÍK, ZTOPOŘÁNEK, ALEX NOVÁK, DYBA, DROBIL, KNETIG,NOVOTNÝ, LANGMAJER, LANGER, BARTÁK, KUBA... celá řada dalších rozvracečů, kmotrů a korupčníků
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 15:00:21
ŠULC, STRÁSKÝ, PROFDOC. VÁCLAV KLAUS, KOČÁRNÍK...
Největší srab je ten,kdo tady žvaní o zvěrstvu, , 16.7.2012 14:49:47
a přitom ho kvůli stranické disciplíně podpoří.Je to jako za starých komunistických dob,strana poručí a hlupák skočí.Tento kariérista asi nezná obsah slibu poslance obsaženém v nejvyšším zákoně republiky,Ústavě.Obyčejný srab,který se bojí o koryto a pak před námi roní slzy.Fuj.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 14.8.2012 10:40:00
SVATA PRAVDA PŘED TAKOVYM ZMETKEM SE NEDA NIC NEŽ ODPLIVNOUTJE TO STRANICKE HOVADO JAKO VŠICHNI HRADEM POČINAJE.LIDI DOBŘE SI JE PAMATUJME PŘIJDE ČAS.
Kéž by Kalousek rozvrátil ODS, ale imn vere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 14:29:39
Ale odhlasujete, , 16.7.2012 14:21:13
mu všechno, co vám nařídí, že jo Borisi. Ten váš předseda Nečas je před Kalouskem tak posr..., že se mu vůbec neodváží odporovat. Vy jste tedy chlapi!!
KALOUSEK JE ZEJMÉNA ROZVRACEĆ VLÁDY A TOPKY A PRÁVNÍHO STÁTU, , 16.7.2012 14:02:05
pak teprve ODS. Topku jak říká vydupal ze země, teď ji do země zadupává, jako další podnikatelský projekt zkrachovala. Vládu svých chováním a tolerancí jeho lží, huulvátství a vyděračství potápí pod nejnižší přijatelnou mez.Když ČR označuje za policejní stát, dopouští se trestného činu poplašné zprávy a měl by být trestně stíhán. A pokud jde o tzv.milionářskou daň, prosazujer ji hlavně Cameron, opět náš nejbližší spojenec z VB.
No já si, , 16.7.2012 13:52:57
myslím,že ODS už v 90tém roce věděla,že to má jen na krátkou dobu,ale přísahali si,že za těch 20let si nakradou tolik,že jim to stačí na dvě,tři generace.
ODS vzal čert, , 16.7.2012 13:46:29
ale ty národohospodářské škody napáchané chemickým neumětelem. Ty se budou velmi těžko a dlouho napravovat!
Kalousek?, , 16.7.2012 13:46:02
Vždyť ti čuráci se rozvrátili sami, stejně jako komunisti v 89.
Odésáci jste prďolové,, , 16.7.2012 13:24:58
jeden černoprdelník vás položí na lopatky všechny naráz a platí u vás tuplem,že ryba smrdí od hlavy.
Kalousku jen dotoho !, , 16.7.2012 13:13:02
Je dobře ,že svou genialitu věnuješ takovéto bohulibé činnosti.
VŠICHNI ODESÁCI SE KALOUSKA BOJÍTE ,AŽ SERETE, PROČ ASI, PROTOŽE VÍ O VŠECH VAŠICH ŠMEJDECH., , 16.7.2012 13:10:44
Pane Šťastný, vy jste ještě nepochopil, že vládu vede Kalousek, , 16.7.2012 12:51:02
a ne ten váš "beradný Tolja"????
Ti co fandí ODS , , 16.7.2012 12:21:06
Buď mohou jít ostře do prava k Top 09 a nebo mírně nalevo k LEV 21. ODS je mrtvý projekt protože je ovládaný lotry bez politické vize.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 12:36:21
Ostre doprava k TOP09, to je dobry vtip. TOP09 je levicova strana. Vysoke dane, dotace, regulace, podpora socialisticke EU. Co je na nich pravicoveho?
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 14:57:19
DPH platí zákazník a né podnikatel 15% daň je nejnižší na západě. Vše ostatní je uděláno tak aby to znělo sociálně rozumně aby nepadli u voleb na hubu. Jen u nás je představa že pravice znamená si dělat co chci a neplatit ze státního rozpočtu vůbec nic.
To je snad jediná dobrá věc kterou....., , 16.7.2012 12:14:02
Kalousek v politice spáchal. A když mu to ODS žere?????
V odkazu můžete i nadále podporovat policejního prezidenta Petra Lessyho, i pana vyšetřovatele Mazánka ..., , 16.7.2012 12:05:22
http://www.petice.biz/stojime-za-policejnim-prezidentem
Akce Rath a Parkanová má pomoci ODS..., , 16.7.2012 12:04:43
... a za vším jsou novináři s informátory a vše má sloužit diskreditaci těchto dvou stran a zachování ODS na politické scéně, protože posílení ODS by byla příliš silná slova...
Teplé Boris, , 16.7.2012 11:53:21
Teplé Boris by měl radši držet hubu. Obě ty partaje - ODS a TOP stojí za starou belu a všichni jejich členové a voliči patří zavřít.
Petice za odvolání Kalouska , , 16.7.2012 11:51:33
Kalousek je především nejgeniálnější rozvraceč státního rozpočtu. Petici proti Kalouskovi můžete podepsat zde:
http://www.petice24.com/odvolani_ministra_kalouska
http://www.petice.nazory.cz/petice/petice-detail.php?id=418
Šťastný do teď v poslanecké sněmovně chrápal, že se bouří proti daním!!!, , 16.7.2012 11:43:28
Daně se zvedají od doby co vládne ODS a TOP.Ale teď se dotýká i bohatších a najednou je řev. Ksindl jeden Borisek. Do lomu s ním
celou řadou dalších!!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 13:10:26
ODS nevládne.To má jen neschopnýho Tolju bez názorů.Skutečnej Lídr ODS je Kalousek.
ODS se rozrací sama, , 16.7.2012 11:37:42
skandály, dalším zadlužením o 160 mld, poklesem konkurenceschopnosti,"parkováním" mimo Evropu,restitucemi za 200 mld,zvýšenými daněmi,odměnami vlivných, poklesem mezd, tunelováním důchodového systému a stagnací penzí, exportem jen v režii zahraničních firem,700 tisíci nezaměstnanými, atd. Ovšem výpadek evropských dotací z plánovaného přílivu 100 miliard ji asi dorazí ke dnu.
Nejgeniálnější ? Ani omylem !, , 16.7.2012 11:34:25
Kalouskovi jenom nedošlo, jaký to jeho chování bude mít dopady a dohry. Jednoduše to nedomyslel. Blahoslavení budiš slabí duchem.................
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 12:22:51
Kolousek si neuvědomuje že nemůže mít v krvi nonstop alkohol když chce dělat vrcholnou politiku.
Komentář., , 16.7.2012 11:29:15
Vždyť ten černoprdelník na každého něco ví. To ho dělá v očích současných politiků nedotkutelným.
Blbísek Šťastný se zase posral, , 16.7.2012 11:26:09
Neokomunistický zloděj Blbísek Šťastný známý tvůrce žabích výkalů je blbý a blbější. Pověz Blbísku, který zloděj z neokomunistické vládní sekty je premiérem? Pověz Blbísku, kdo že to může ihned odvolat patologického lháře a zloděje Kaloužka? Patologický lhář Kaloužek není hrobařem neokomunistické ODS, ale zbabělec a posera Špatnépočasí je tím pravý na koho se musíš se svými žabími výkaly obracet, Blbísku. http://www.turboimagehost.com/p/12588350/ZabiVykal.jpg.html
Jako daňový poplatník nemám nic proti tomu aby se prašivci v parlamentu vzájemně rozvrátili., , 16.7.2012 11:24:25
SEZNAM:ZALOŽTE SI VLASTNÍ PETICI, , 16.7.2012 11:00:49
JE NA ČASE,ŽE SE TAM ZAČALI PODEPISOVAT TI KTERÝCH SE TO TÝKÁ.POLICISTÉ
Nejblbější rozvracečem ODS v historii je Nečas, , 16.7.2012 10:59:58
Kalousek jen využívá tupost ODS.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 11:03:58
Tupost a debilitu Nečase
Boris Šťastný, , 16.7.2012 10:57:37
by okamžitě měl opustit křeslo poslance, protože otevřeně se přiznal, že neplní slib voličům, že bude vždy hlasovat podle svého svědomí a vědomí.
http://vtipy.netroof.eu/item/7661/dilema/, , 16.7.2012 10:54:30
http://vtipy.netroof.eu/item/7661/dilema/
Vystoupil jsam z ODS, , 16.7.2012 10:51:26
Byl jsem od počátku dlouholetým členem ODS,nesuhlasil jsem s atentátem na Klause a tenkrát jsem Nečasovi říkal,že budou
jednou prtíčkem hrabat,protože to je člověk.který neuhýbá.
Dnes vidím,že Nečas je slabý a podléhá ve všem
Kalouskovi a tím zradil pravicovou politiku.S tímto stavem
jsem se nesmířil a z ODS jsem vystoupil/jak říkal Burián
v jednom filmu "ani slinu vám nedám/.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 10:53:32
No to se máš čímc hlubit,že jsi byl členem zločinecké organizace......
TO JE JEDINÝ KLADNÝ ČIN KALOUSKA.............., , 16.7.2012 10:46:07
že rozvrátí zločineckou organizaci ODS. Do konce roku je prý v teplácích,jak říká Jančura.Tak je dobře,že to stihl.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 11:51:11
Zločineckých organizací tu je více.Další je ČSSD a KSČM tak si vyber.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 14:23:23
Nezapomínejme na TOP09 !!
ODS jako KSČ !!!!, , 16.7.2012 10:43:10
Šťastný z ODS přiznal veřejně,že je proti zvyšování daní,ovšem hlasoval tak,jak přikazovalo vedení O D S !!!!!!Nehlasoval podle svého svědomí,podle svého přesvědčení!!!Až tam se dostala politika trojkoalice.Už několikrát také proniklo do tisku,že mají poslanci trojkoalice p ř í k a z nepodpořit jakýkoliv návrh opozičních stran....komentář o přísaze poslanců že budou hlasovat podle svého svědomí a vědomí je zbytečný.......snad jedině takový,že jsou tam zcela zbyteční.
Šťastný, Šťastný,, , 16.7.2012 10:25:45
ty tvoje kecy se už opravdu nedají poslouchat. Kalousek nerozvrací ODS, to ODS a UTOP 09 rozvrací a rozkrádá státní finance. Ty firmičky ODS nabalené na dotace z EU to je nic? A o žádnou milionářskou daň, chytráku nejde. To jen o malinko snížíte kapesné potomstvu. Vy to nepoznáte vůbec. Lidi tady nezapoměli na tu tvoji "posvátnou" větu, že když si důchodce dovolí mít mobil, tak těch 30,- vstupného u doktora ho nezabije
Zvyšování daní, , 16.7.2012 10:17:39
je zvěrstvo?Tak proč jste zvedl ruku?Jen k vůli stranické disciplíně?Pane Šťastný,Vy můžete být opravdu "šťastný",že Vám ještě nikdo nedal přes hubu.Ani oddanost vedení strany by Vás neměla donutit zvednou ruku pro něco,s čím bytostně nesouhlasíte.Tomu se pak říká opravdová demokracie.Vy se chováte jako v totalitním režimu.Ale není se vlastně co divit,když se zodpovídáte především bývalému svazákovi.Když už jste pro zvyšování daní zvedl ruku a nesouhlasíte s tím,tak raději mlčte.Jste obyčejný pokrytec.Jestli jste takový lékař jako politik,tak Pán Bůh s námi.
Borisek, , 16.7.2012 10:15:40
zpozdilé Borisek dostal vnuknutí, celkem správné, Kalousek rozvrací nejen ODS, kteří by nejraději neplatili žádné daně ale celou zemi, za přispění Tolji a Tupoše, kdyby si vláda odpustila nákup nepotřebných letadel CASA, státní maturity, Promopro, Opencard a IZIP tak se DPH mohla snižovat, jenže modrá mafie a zloději z TOP 09 prostě mají vždy málo peněz a proto kradou vesele dál, jak je to naučil zakladatel prvního mafiánského státu Venóšek.
Jdete do Artktidy, , 16.7.2012 10:08:48
Bože křestanů a Alláhu pomozte nám zbavit se těchto vládných vyč..ránků.Lidi milí začneme konečně žít v pokoji a vystěhujme NASE dnešní vládce do Artidy aat si lední medvědi pěkně na nich pochutnají.
Kalousek patří urychleně k Chocholouškovi, zblbl z těch milionů co má. , , 16.7.2012 10:04:54
MInistr financí, který se zbláznil nemůže být ve vládě.
Tak dopadnou všichni co nakradli miliony a teď jim to leze na mozek. Tak bacha milionáři, Chocholoušek má jen omezený počet lůžek, ale kazajek má dost.
největší rozvraceč ODS je paradoxně Nečas, ano ten slavný premiér,, , 16.7.2012 10:04:35
třasořitka, podlézavec, neschopný vlastních názorů a vlastního rozhodnutí. jemu poděkujte. jo a strašně se těším až celá vaše klika padne, jak si policie zgustne, pak už vás neochrání vůbec nic, naopak, bude vám to přáno.
Ze svého programu ODS neustoupí, , 16.7.2012 10:02:22
Nízké daně jsou pro politiku ODS zcela zásadním tématem a z prosazování tohoto cíle nehodláme a také nebudeme ustupovat! Daně nesmí být trestem za úspěch jak by si to přáli vyčichlí socialisté se svojí zrůdnou politikou postavenou jen na závisti a přerozdělování. My ponecháme peníze lidem v jejich vlastních kapsách, oni jediní mají totiž právo určit, jak s nimi naložit. Podpořte ODS - záruku nízkých a férových daní!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 10:06:43
to je sranda nebo je tu někdo mimo realitu?
:-), , 16.7.2012 9:38:09
No to je novina Borisi, nejspíše si zrovna probral z parádního zhulení z trávy od Pance ty troubo. Kalousek přece rozvrací kompetní republiku a zavádí feudalismus.
Kalousek je nejgeniálnější, , 16.7.2012 9:37:48
Borisi, Borisi, nepiš, nemluv - zatím akorát jsi vše nesmyslné schváli, chytáš se kde můžeš, aby tě nevyhodili od koryta, byl jsi u všech kauz, s Kalouskem sedíš ve sněmovně tak si udělej pořádek ve své hlavě! Ale na to nemáš!
Kalousek je nejgeniálnější, , 16.7.2012 9:37:47
Borisi, Borisi, nepiš, nemluv - zatím akorát jsi vše nesmyslné schváli, chytáš se kde můžeš, aby tě nevyhodili od koryta, byl jsi u všech kauz, s Kalouskem sedíš ve sněmovně tak si udělej pořádek ve své hlavě! Ale na to nemáš!
Rozvracečská je celá vláda !, , 16.7.2012 9:36:24
Vláda rozpočtové odpovědnosti - tomu se můžeme jen hořce smát.
Reformy ? Reformy v podání Kalouska a jeho poskoků jsou tupé škrty a zvyšování daní výsledek je zřejmý na první pohled. O zastavení korupce a zastavení zlodějen v řádu 100 miliard jen žvaní a kradou jak sjednaní . "Pravicová" politika jak vyšitá tihle hlupáci ztratili poslední zbytky soudnosti.
ODS není ani stranou dnes.Je řízená Kalouskem a Nečas je jen nepotřebnej šašek do počtu., , 16.7.2012 9:33:29
Topolánek se stopořeným čůrákem v Evropském tisku byl srovnáním s Nečasem jednička., , 16.7.2012 9:31:51
hovado kalousek, , 16.7.2012 9:30:30
Pamatujte na tento seznam vlastizrádců a vyvrhelů, kteří hlasovali pro církevní restituce: z ODS - Walter Bartoš , Václav Baštýř , Jan Bauer , Marek Benda , Zdeněk Boháč , Jan Bureš , Jan Čechlovský , František Dědič , Pavel Drobil , Radim Fiala , Dana Filipi , Jana Fischerová , Jan Florián , Ivan Fuksa , Zdeňka Horníková , Tomáš Chalupa , Miroslav Jeník , Radim Jirout , Lenka Kohoutová , Jan Kubata , Jaroslav Martinů , Václav Mencl, Petr Nečas , Miroslava Němcová , Vít Němeček , Jan Pajer , Jiří Papež , Jaroslav Plachý , Jiří Pospíšil , Aleš Rádl , Ivana Řápková , František Sivera , Pavel Staněk , Zbyněk Stanjura , Pavel Suchánek , Pavel Svoboda , Igor Svoják , David Šeich , Marek Šnajdr , Boris Šťastný , Jiří Šulc , Petr Tluchoř , Tomáš Úlehla , Jan Vidím , Vladislav Vilímec , David Vodrážka , Ivana Weberová , z TOP09 - Jiří Besser , Zdeněk Bezecný , Ludmila Bubeníková , Josef Cogan , Jaromír Drábek , Jaroslav Eček , Jan Farský , Petr Gazdík , Martin Gregora , Alena Hanáková , Leoš Heger , Jan Husák , Jitka Chalánková , Rudolf Chlad , Michal Janek , Luděk Jeništa , Ladislav Jirků , Miroslav Kalousek , Jana Kaslová , Daniel Korte , Rom Kostřica , Patricie Kotalíková , Václav Kubata , Helena Langšádlová , František Laudát , Jaroslav Lobkowicz , Jiří Oliva , Vlasta Parkanová , Gabriela Pecková , Stanislav Polčák , Anna Putnová , Aleš Roztočil , Jaroslava Schejbalová , Karel Schwarzenberg , Jiří Skalický , Jan Smutný , Bořivoj Šarapatka , Renáta Witoszová , NEZAŘAZENÍ - z "LIDEM" - Lenka Andrýsová , Dagmar Navrátilová , Viktor Paggio , Karolína Peake , Jiří Rusnok , Jana Suchá , Martin Vacek , Radim Vysloužil Příjde den !!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 11:32:37
Před volbami vylepíme seznamy těch , co hlasovali pro restituce.
Je velkej rozdíl mezi inteligencí Kalouska a Nečase a to je problém., , 16.7.2012 9:28:10
Zatímco Kalousek je mazanej a inteligentní tak Nečas je trouba a neschopné invididium,prostě a česky řečeno hňup.Bez Kalouska si ani neuprdne a ani nemá vlastní názor.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 9:35:12
Kdybys byl tak vydíraný zkurvys.nem Kalouskem, jak idiot Něčas, také bys ze sebe dělal mamlase. Co asi ví hovado kalousek na svini Nečase? Asi to bude něco, kdy spolu kradli v Topolánkové vládě a bude to něco hodně velkého. Asi tam půjde o miliardy, protože by jinak Nečas, i když je kretén a magor, tak zas takový ťulpas zase není, aby si dobrovolně nechalk od svině Kalouska srát na hlavu a zároveň likvidovat celou ODS.
arogance mocných, , 16.7.2012 9:27:22
Sněmovna 13.7.2012 schválila vládní daňový balík,který zvyšuje DPH. Nákupem letadel CASA,které podle odborníků nepotřebujeme,přišel stát na 3,6 miliard korun,státní maturity stály 1,1 miliardy korun a aféra PROMOPRO 400 milionů korun.Jen tyto pouhé tři záležitosti dají dohromady tolik prostředků,kolik by bylo zapotřebí na zachování dosavadní spodní sazby DPH.Příkladů zjevného plýtvání je ale mnohem víc – obrněné transportéry Pandur za 15 milard korun,Opencard v Praze za 800 milionů,IZIP za 2 miliardy a další.Když bychom to všechno sečetli,,sazba DPH by se dokonce mohla v Česku i snížit,což nám Unie umožňuje. Arogance a zlodějna mocných se v tomto státě stala konstantní normou.
Kdo platí tento stát, , 16.7.2012 9:25:28
Zatímco podnikatelé budou optimalizovat daňové zatížení a unikat do daňových rájů, provoz tohoto státu budou pouze zaměstnanci. Prostě proto, protože v kapitalismu tyto možnosti podnikatel má a zaměstnanec nemá. A proč nemá? No prostě proto!
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI ODS A OBILÍM? OBOJÍ JE TŘEBA VYMLÁTIT JINAK CHCÍPNEME HLADY, , 16.7.2012 9:23:59
NECHEJTE HO BÝT,ODSÁCI JSOU U KONCE,VOLEBNÍ PREFERENCE NA NULE I KDYŽ MAJÍ PODPORU AGENTUR. PO VOLBÁCH MUSÍ NEČAS DO HAJZLU,TOTO MU TLUČSCHOŘ NEODPUSTÍ A JE PO STRANĚ.TO UŽ ODS NEROZCHODÍ.
Nečas je šašek a poskok Kalouska, , 16.7.2012 9:22:55
Nečas si bez Kalouska ani NEUPRDNE,poskok jeden.
Šťastný, Šťastný ty budeš zanedlouho nešťastný !, , 16.7.2012 9:15:22
Protože to co předvádíte v těch vašich posraných stranách ODS, TOP 09,VV, Lidem a jiných, tak na to brzy dojedete a budete litovat toho, co jste prováděli na lidech a občanech tohoto státu a za rozkradení majetku státu,to vám nikdo neodpáře a za to všechno se budete zpovídat u Lidových soudů a ponesete za to důsledky jen vy sami.Doufám, že už brzy pojedete od koryt sviňským krokem a přímo za katr, nasranost národa už je pomalu na maximu a pak to nabere rychlý spád, kterému nikdo nezabrání.Modlete se, abyste to vůbec přežili, parchanti zkorumpovaní, zlodějští !!!!!!!!!!! Přeju vám to nejhorší za tu vaši genocidu na občanech vlastního národa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Občansko-Destabilizační Strana, , 16.7.2012 9:14:22
to jste, na název demokratická už nemáte morální právo, demokracii jste v této zemi pošlapali, paradoxně ods nejvíc.
Na co si STALE stezujete??, , 16.7.2012 9:06:50
Do roku 89 vladla jedna politicka strana. Lide byli nespokojeni. Nyni jich vladne nekolik, tak konecne budte spokojeni a stastni!! Vzdyt prece zvitezila pravda a laska!!
Tak proč jste pro zákon hlasoval ? Jste stejný korupčník jako ostatní !, , 16.7.2012 9:06:12
http://zpravy.idnes.cz/stastny-a-bohaty-nekurak-kdo-je-poslanec-ods-ktery-chce-zakazat-koureni-v-restauracich-glg-/kavarna.aspx?c=A080602_095621_kavarna_bos
Pokud Kalousek rozvrací ODS, , 16.7.2012 9:00:48
Pak je to jediná pozitivní věc, kterou pro trnto stát dělá
zubatá se moc na vás těší !!!, , 16.7.2012 8:57:44
Zkorumpované strany TOP-KORUPCE a ODS , k nim nějací odpadlíci a prodejná š....a Peake nebo jak se ten vlezdoř... jmenuje už vám zvoní umíráček a zubatá se na vás obzvlášt těší. A k Vám přidáme zloděje č.2 exekutory s přednostním právem u zubaté Vránu a jeho teroristickou organizaci která si říká exekutorský "úřad" Přerov. Trest bude tvrdý a spravedlivý , individuální podle "zásluh". Policie je s námi !!!!!
Šťastný, Ty nemáš svůj rozum?, , 16.7.2012 8:56:08
Nečasovsko- kalouskova Stranická disciplína by mě mohla políbit prdel.
Tak nevím, , 16.7.2012 8:55:17
Cituji pana Šťastného:"daně by měly sloužit, nikoliv trestat úspěšné lékaře, profesory, IT specialisty a další vysoce kvalifikované profese prohloubením progresivního zdanění.“Sleduji vysílání ČT 24, kde se řeší problémy se spuštěním centrálního registru vozidel a slyším (a nevěřím vlastním uším), že IT odborníci spustili systém do ostrého provozu aniž instalovali ovladače tiskáren. Odstranění tohoto přehmatu jim trvalo týden. To jsou ti úspěšní, vysoce kvalifikovaní, které měl pan poslanec na mysli?
Je jasné, že se ODS přes Kubiceho snaží odstranit, , 16.7.2012 8:52:38
Kalouska, jen ať si dají ..
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 9:32:25
chtělo by to, abyste si to rozdali mezi sebou a vytřískali se navzájem, nebo se sami vystříleli, protože to co v tom parlamentu předvádíte, na to už se nedá ani dívat.Když se na to člověk dívá v přímých přenosech je to jedno velké divadlo a tragikomedie na úkor občanů.To je úroveň ty vaše proslovy a argumenty a to co tam probíhá je jen vaše ostuda !Vždyť vy ani nic neřešíte, jenom se mezi sebou mydlíte a neřešíte nic závažného, jen vedete žabomyší války o koryta, církevní restituce, zvyšování daní, DPH a jiných kokotin v čele kokota Kalouska (jak se sám nazval, on totiž nic jiného není ).A vy ho v tom jenom podporujete, grázlové a vlezdoprdelkové, jen aby jste si udrželi korýtka a vaše prebendy!Ale všeho do času, už se vám to krátí a máte to za pár, ale do kriminálu, milánkové a už aby to bylo, to bude veselo v chatrči (státě), parchanti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
system rozbrecenych agresivnich nenazrancu, , 16.7.2012 8:47:38
aby nam neschudli chudaci mamoni,uz nevedi jak udrzet system,tak chteji trochu od zazobanych,ale vzdyt to vidime ne.Bohuzel pritom jdou i po poctivych zivnostnicich,vlastne po tech co se muzou nejmin branit.Vetsi hromadu na ukor tech z ruky do huby.Dobraci
víte co?, , 16.7.2012 8:46:49
Těmto lidem už nevěřím ani Dobrý, den! I kdyby plácali cokoliv, pořád bude za tím člověk vidět špínu!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:51:46
Ale prosim vas! Vzdyt prece: Nejsme jako oni! Nejsme jako oni! Vzpominate :-) :-) :-)
Minuly tyden oba dva,jak vidlak Kalousek,tak slizoun Stastny, , 16.7.2012 8:46:42
vykrikovali cosi o chlapech a to jak smerem k Lessymu,Mazankovi,tak Skokanovi.Kdyz jsou takovi chlapaci,necht si daji pres sve narvane drzky a neotravuji svymi kecy obecenstvo.
Kalousek je nejgeniálnější, , 16.7.2012 8:46:38
P. Borisku Šťastný vy jste vždycky na nepravém místě v nepravou dobu. Jak to, že máte výhrady proti Kalouskovi, když váš předseda ho poslouchá na každé jeho zrůdné slovo a činy!A bez Kalouska - toho zrůdy národa kde byste byli - jak byste si nakradli na IZIPU, PROMOPRO, na pražském magistrátu, MUSu, odkloňování bilionů a placení nadstanddartních odměn?! Všiml jste si Borisku - že Kalousek vás všechny uplácí - viz telefonát Skokana, když mu Kalousek nadává za to, že zveřejnil okolnosti jeho facek - co chceš ty č..> peníze? ty jsem ti dával vždy když jsi potřeboval?! Takže kdo to je a co je to Kalousek a kdo je s ním v koalici, kdo schvaluje všechny ty zrůdnosti proti nám co na vás děláme?! Vypadneš jako všichni Borisku a budeš se zodpovídat - jste zloději, ksindlové a zrádci národa. V tom vašem spolku jste jen pro to, abyste si nakradli a všechny funkce zastávají jen ti nejhorší co se tady narodili! Fuj, fuj, fuj!
Kalousek není inteligentní, , 16.7.2012 8:46:04
Opravdu inteligentní člověk má vždy komplexní náhled na problém. Takový člověk pozná, že zvýčením daně o 5% nevyberete automaticky o 5% více peněz(při překročení jisté výše je tomu dokonce napoupak). Inteligentní člověk nemá ostré lokty - neustále pochybuje, zda všechno ví a snaží se spíše stále vzdělávat. Inteligentní člověk ví, že tak jak se chová k ostattním, tak se budou oni chovat k němu. Kalousek je maximálě vychytralý, u něj více sedí vyčuraný. Ale při přihlédnutí k IQ Šťastného, je jasné, že jemu se ta Kalouskova vyčuranost zdá jeko inteligence, které by chtěl dosáhnout.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:47:33
Ano,Kalousek je pouze vychytraly - to je presna charakteristika.
Zneuznaný lékař, , 16.7.2012 8:40:32
to zkouší zadem - ten post ministra zdravotnictví mu tentokrát nesmí uniknout !!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 9:40:35
Čím to je, že mi připomíná dr. Cvacha ze známého seriálu?
Borisek je opravdu charakter, když hlasuje proti svému vědomí a svědomí......, , 16.7.2012 8:37:53
Modrá disciplina a plné koryto jsou zřejmě přednější......
FE´TÁK, , 16.7.2012 8:37:00
Klaousek je ožrala a feťák,proto si pamatuje HOVNO s kým mluvila a očem!!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:40:40
Je to úchyl.............. http://vtipy.netroof.eu/item/8118/spravny-cil/
Navrhněte si sami koho prezidentem?, , 16.7.2012 8:36:59
http://harmonie111.webnode.cz/koho-volit-/
To mají z toho..., , 16.7.2012 8:36:28
To mají z toho, že namísto ekonoma ve funkci ministra financí, přistoupili na ožralu.
V POROVNÁNÍ SE ŠTASTNÝM JE KALOUSEK LIDUMIL, , 16.7.2012 8:35:27
A jak si ten hajzl hned ohřává svoji polívku. Byl to mizerný doktor a tak se dal na politiku. Měl by peníze za vzdělání lékaře vrátit, když medicinu nedělá.
Koho vlastně volit ?, , 16.7.2012 8:34:34
Jsem založením , asi pravicový střed. Živím se sám - OSVČ a jsem si vědom toho, že volbami : 1) volím idee, 2) které realizují volení lidé. Idea je jasná - v rozumných, stabilních podmínkách - vytvořme bohatství, poté můžeme meditovat o míře přerozdělení směrem k potřebným - (jinak to nejde - nebráním se) . Dá se počítat s tím, že se objeví lidé, kteří myšlenku zhatí - různí odkláněči ap. Tento trend ale neúměrně roste. Z mého pohledu dnes není koho volit. ODS podléhá všemu, je nečitelná, levice v tomto směru je historicky šílená .. Tím se jenom posilují prvky šedé ekonomiky, všerůzné snahy o "optimalizaci daňového účetnictví ap.". Kalousek asi do konce roku padne - (viz vyjádření Jančury) - levice posílí. "Tedy budu volit sám sebe". Budu ještě více šmelit, machinovat s čísly a takto se snažit o prosté živnostenské přežití. Pozor - mluvím o vlastních prostředcích, které jsem si vydělal a jsou před zdaněním ... A kromě toho asi poprvé nepůjdu k volbám - vždyť je to jedno ...
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:47:32
Vládní strany mají odkloněno tolik finančních prostředků, že otázka výsledku voleb je druhořadá.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:43:13
Nikoho! Cesky historik Josef Pekar napsal, ze se Cesi naucili zit pod vladami jinych a sami si vladnout neumi. Tudiz Cechum musi vladnout nekdo jiny.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:36:38
Já budu volit prvně KDU ČSL. Jiné strany mne štvou víc.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 15:02:07
JÁ TÉŽ.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:43:41
Takže znovu budeš volit Kalouska. Tobě nedojde, že když T0Pka určitě propadne u voleb, že Kalousek se vrátí do KDU, aby zase mohl být ministrem financí ve vládě s ČSSD ??? Ti jsou už spolu dávno domluveni, dokázat to samozřejmě nemohu, ale ČSSD se potřebuje zbavit závislosti na komunistech a bude potřebovat partnera do koalice. A tím bude KDU a Kalousek si tuhle funkci ujít nenechá !!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 9:33:06
počítáš tak, že 2 + 1 = 4 ? Lituji tě.
Bodejť, milionáři by měli být od daně osvobozeni, , 16.7.2012 8:32:17
Boris se přiživuje na protikalouskovské náladě. Vylézá proto s těmito nápady.Že by se zastal invalidů, kterým se snížil příspěvek, to ho ani nenapadne. Hlavně, aby milionáři mohli platit míň.
Jakmile se sáhne do vašich řad ODS, TOP,tak je policie politická......, , 16.7.2012 8:30:58
Vidím,že nic Vidím nevidí a kecá!!!!
Šťastný se prezentuje jako správný komunistické dement!, , 16.7.2012 8:29:57
Kalousek prý je rozvračeč ODS! jako bych slašel Klementa dementa když žvanil o rozvračečích KSČ! VŠICHNI JSTE KOMUNISTICKÉ ZLODĚJSKÉ SVINĚ! TÁHNĚTE UŽ KONEČNĚ DO PRDELE, RUDÉ KURVY!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:33:02
Ale proc by tahly?? Vzdyt prece cesti VOLI ci si je voli vzdy s laskou a usmevem na rtech :-) :-)
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:31:44
Tak pozoz ukaž dnešního komunistu tuneláře ?!!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:42:42
Všichni pane, všichni co tunelují jsou bývalí komunisti nebo jejich děti. Bývalí šmelináři, nebo jejich děti.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 9:00:16
ano bývalí,Kalousek je také bývalý černoprdelník.Takže kabátníci nebyli nikdy komunisti,ale prospěcháři!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 9:46:05
Prospěchář nebo tunelář. Za komunistů prospěchář dnes tunelář. Co byste chtěl, národ zdegenerovaný za 40 let jejich vlády.
Kecy ,kecy,hlasujete jak jeden muž,církevní tunely vám nevadí!!!, , 16.7.2012 8:28:58
Váš Klaus a celá strana vytunelovala i s Kalousken důchodový fond!!!!
Nejgeniálnější cesti, , 16.7.2012 8:26:40
VOLI ci voli pana Kalouska jiz 22 let. Vzdy prevleceneho v jinem kabate :-) :-)
V porovnání se Šťastným je Kalousek lidumil., , 16.7.2012 8:26:31
Z vyjádření tohoto exota je ODS úplně odtržena od každodenní reality života průměrného občana. Navrhuji, aby se občané nestyděli za svojí volbu a volili veřejně. Ať si pak před spoluobčany zdůvodní proč volili zrovna Šťastného a nebo Bendu.
TÁHNĚTE DO PRDELE UŽ VŠICHNI, CELÁ ODS A TOPKA, JSTE VŠICHNI ZLOČINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 8:25:44
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:27:50
Tak nemluvte. Cesti VOLI ci zvolili jak ODS tak TOP09 :-) :-)
ODS se bojí práskače Kalouska až serou, vědí že pak to pojede..................., , 16.7.2012 8:24:57
rozdávají, , 16.7.2012 8:22:48
Opět rozdávají odměny podřízeným pracovníkům! Za 1.pol.2012 rozdali 70 mil. Nejvíce Kalousek. Státní úředníci ( na ministerstvech),mají vysoké platy,tak proč odměny,když se republice nedaří?! Ty kecy,že svým opatřením zachránili xxKč,jsou k ničemu!!! Od toho tam snad JSOU!!! V soukromé společnosti,se můžete udřít-když se nedaří,tak nedostanete NIC!!! Nejraději po vás chtějí aby jste dělali zadarmo!!! Z COZÍHO KREV NETEČE!!!
TÁHNĚTE DO PRDELE UŽ VŠICHNI, CELÁ ODS A TOPKA, JSTE VŠICHNI ZLOČINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 8:22:47
TÁHNĚTE DO PRDELE UŽ VŠICHNI, CELÁ ODS A TOPKA, JSTE VŠICHNI ZLOČINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 8:22:35
TÁHNĚTE DO PRDELE UŽ VŠICHNI, CELÁ ODS A TOPKA, JSTE VŠICHNI ZLOČINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 8:22:23
TÁHNĚTE DO PRDELE UŽ VŠICHNI, CELÁ ODS A TOPKA, JSTE VŠICHNI ZLOČINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 8:22:12
TÁHNĚTE DO PRDELE UŽ VŠICHNI, CELÁ ODS A TOPKA, JSTE VŠICHNI ZLOČINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 16.7.2012 8:21:55
Je pondělí, , 16.7.2012 8:20:24
na ostatních diskuzích nastupují placení studenti brigádníci modrobolševické mafie.Jsou i tady?
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:23:24
A kdo jsi ty?????????Trapná nula!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:37:49
lepší nula aspoň mám šanci stát se jedničkou.Ty se ale už asi ze svého idiotského patolízalství nevyléčíš a nebo jsi negramot a neumíš pochopit co se napíše.
Největší fičák bude až,, , 16.7.2012 8:18:49
Borisku to se vás hodně prohne a jsem zvědavá odkud,že ty prachy vytáhnete? To všechno půjde až bude mít někdo zodpovědný na starost ten finančně-analitický s geniálním počítačovým programem. Již dnes by dobře sloužil pro potřeby policie.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:28:28
Borisek už má prachy ulitý dávno ve Švajcu. Švýcarsko není pro normální šetřílky - minimální vklad je 20 melounů.
To zapomněl na Nečase, , 16.7.2012 8:15:43
Největší rozvraceč ODS je Nečas a jeho přizdisráčství a vidíratelnost.
omyl soudruhu , , 16.7.2012 8:15:12
Pokud se dá hodnotit kdo je největší rozvraceč komunistické strany ODS je nutné souhlasit se soudruhem Stastnym,ale je nutne ho připočítat k rozvracečum.Sám souhlasí aby se komunistická strana ODS vedená svazákem přestěhovala na ultralevicové křídlo politiky.Stastny patří mezi nejhloupější politiky.Čest vaší práci soudruzi.Levičákům děláte radost.
a do vlády směřují:, , 16.7.2012 8:09:48
DSSS,KSČM,VV,ČSSD,pochybuju o Kdu,protože okradli lidi a stále budou okrádat.Volte DSSS!
Moudro dne, , 16.7.2012 8:08:30
Život je nevyvážený - naše náklady se nevejdou ani do náklaďáku, zatímco na výnosy nám stačí jedna kapsa
Pro nás může být zajímavé, , 16.7.2012 8:07:08
nadcházející čínská změna ročního období. Možná to bude pěkný fičák.
HORŠÍ JAK V KOCOURKOVĚ, , 16.7.2012 8:06:14
Stále se ohání Vládním prohlášením,které si vlastně stanovili k naplnění svých cílů.Toto vládní prohlášení by mělo přinášet lepší život pro lidi a nikoli jako dnes stálé horší podmínky se začínající žebrotou.Dávat něco v miliardách,když není majitelem ale uživatelem je hazard a zlodějna.Lživým vyjádřením se dá mnohé okecat což není ospraveditelné.Pokud nebudou tvrdě potrestáni lidé kteří zločinu jsou nápomocni a kteří jej pod rouškou spravedlnosti provádějí dotud bude dále prorůstat.Chovají se jako vyvolení místo sebe aby pracovali pro stát
KECY,KECY skutek utek!!, , 16.7.2012 8:05:02
TO je demokracie nebo otrokářství.Prý hlasování podle svědomí.To by to svědomí ovšem museli mít!!KORYTO JEJICH MODLA!
Kalousek, , 16.7.2012 8:03:32
to měl s Topolánkem naplánováno jinak, bohužel, chybička se vloudila a o komplice přišel,teď už platí heslo, zachraň se, kdo můžeš, proto ty nevídané ataky na policejního prezidenta z řad politiků, na těch zlodějských kšeftech jistě osobně nezainteresovaných, zeptal bych se těch pánů, kteří na něj hází špínu, " kolik jste na těch zlodějských kšeftech trhli vy" ?
KALOUSEK TU VLÁDNE, TAK ČEMU SE DIVIT ?, , 16.7.2012 8:03:05
JSTE VŠICHNI NAPROSTO GENIÁLNÍ V TOM JAK VŠE HÁZET NA DRUHÉ, NEMÁTE V SOBĚ KAPKU SLUŠNOSTI, SVĚDOMÍ, CHARAKTERU A MORÁLKY. POTLUČTE SE MEZI SEBOU, ALESPOŇ SE MY ZASMĚJEME.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:04:04
nejen Vy, ale jde to velice dobře i Peake.
Pokud se podaří, , 16.7.2012 8:01:52
Pokud se podaří udržet topkařské ministry podobně, jako se svého času podařilo udržet Čunka, Dříve či později vláda padne.
Je ale možné, že by se TOP 09 + STaN distancovaly od Kalouska a vláda pokračovala pojede dál.
Nečas pod vedením Kalouska je velmi úspěšnej likvidátor ODS., , 16.7.2012 8:00:19
Pod Nečasovo vedením ODS nejspíše zanikne.Vždyť ODS už nechce volit nikdo nikde a každej na ODS jen nadává.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:03:08
není to až tak pravda,nenadává se na stranu, ale její momentální představitele.
NEJGENIALNEJSI ZLOCINCI JSOU STEJNE P O S L A N C I, , 16.7.2012 7:59:40
Dokazali si zaridit, ze i kdyz je zavrou za zlodejny do vezeni, stejne okradaji danove poplatniky dal a tahaji jim z kapes mesicne dalsi a dalsi 60-tisicovky... No nekupte to! ;)))
Faktickým předsedou ODS je Kalousek., , 16.7.2012 7:56:18
Nečas tam je pouze do počtu a je tak neschopnej že bez Kalouska si ani neškrtne
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 10:39:39
http://vtipy.netroof.eu/item/8116/vyhruzka/
Lhář Štasrný, , 16.7.2012 7:54:47
Milej Borisku jste ještě horší než Kalousek když víte co je to za zvěrstvo a klidně mu to odhlasujete.Nedivte se že o příštích volbách třeba ani do sněmovny nevkročíte!Všichni co tam jste a podporujete tuto vládu zasluhujete celodení práci v kamenolomu a to doživotně i s rodinými příslušníky a samozřejmě zabavení veškerého majetku!A co váš tuneldědek,posvětil vám takové jednání ani se nevyjadřuje!"
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:57:52
Tuneldědek cestuje za peníze lidí a toto ho nezajímá hlavně že jim umožnil vládnout a vysávat lidi,ale dostane taky svoje i s celou povedenou rodinkou.Nakradeno mají dost.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 8:04:36
Tak blbej nebo tak podplacenej? ;)))
genialita ?, , 16.7.2012 7:53:14
Nechtěl spíše říct nejďábelštější ? Genialitu si představuju jinak. Přivést zemi na buben, sebe i své bližní na lidské dno, vztahy a důvěru rozvrátit, demokracii znervěrohodnit. To chce mimořádný talent, který člověk získá pravidelným tvrdým cviřením popíjením alkoholu v polanecké kantýně. S genialitou to skutečně nic společného nemá. Přestaňte užkonečně s glorifikací destruktivních vlastností.
Odésáci se můžou z milionářské daně posrat, , 16.7.2012 7:53:10
Ale že osumdesátiletá důchodkyně má týden před důchodem jen na dva rohlíky a polévku z pytlíku to je nedojme.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:55:07
Hloupost, oblbování lidí.To nepomůže.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:54:36
Téměř 70 milionů korun rozdělili podle dnešních Lidových novin jen za první pololetí roku ministři Nečasova kabinetu mezi úředníky na odměnách.
(W. Churchill: Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce, kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum, , 16.7.2012 7:53:08
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:59:21
Jelikož byl Churchil také pěkný ochlasta, tak zapomněl, že správně to je takhle: Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce, kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum, kdo je levičák v šedesáti, získal dostatek zkušeností s pravicí!
Pan Šťastný , , 16.7.2012 7:51:22
je to samé co Kalousek v modrém, jen má vstek ,že je chemik má v hrsti ,kdyby né on ,rád by tutu roli měl pan Š.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:54:18
Kriminálníci diletanti a sociopati, kteří řídí tuhle mafii způsobí, že komunisti dostanou ve volbách většinu hlasů. Nevěřím, že pak přijde komunismus jako před 1989, ale i kdyby, tak za to nemůžou komunisti svou schopností, ale dosavadní vlády svou neschopností
Co jsou to ideová pravidla ODS, , 16.7.2012 7:50:28
Jak to vlastně ti pravičáci mysleli? No přeci tak,že oni s námi budou mít takzvaně nízké daně ostatní si zastropují a pokud příjde k výběru něčeho mimořádného,třeba povodňová stovka, tak jejich platů je 0,00000?% a u pracujících se to rovná například ceně večeře pro 4 člennou rodinu. Je to fak legrace,když se něco bere nám tak rovnou pevnou částkou a to samé mnohdy pro milionáře jsou jen drobné v kapse. Prostě a jednoduše řečeno,mnozí z vás odklonily miliony nakoupili činžáky,vybíráte v nich nemalé činže a ejhle už je zle.Jen na okraj kolik těch takzvaných milionářů nakoupilo nemovitosti zchátralé,ubytovalo problémové a nyní pohodlně cucá ze státního podporu na bydlení?
Evropská komise se zlobí na Rumunsko. Nevylučuje, že mu pozastaví členství v EU - Politické boje, které v Rumunsku probíhají , , 16.7.2012 7:49:59
Každý národ má vládu, jakou si zaslouží., , 16.7.2012 7:43:18
Takové politiky typu Nečas, Schwarzenberg, Kalousek a Benda si zaslouží mnohem víc. Nechat se škubat a zírat, jak se pod rukami demokraticky zvolených zástupců rozkládají základy státu, jak některé jeho části přestávají fungovat, doopravdy stojí za to.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:47:06
To je klišé, které razí Klaus, Kalousek, Trautenberg... Chápu smysl - aby si lidé probudili, ale stavět to do takové flegmatické roviny je hrubou chybou.
Je vidět jak Kalousek voře s celou ODS, , 16.7.2012 7:42:35
a dělá si z ní poskoka program ODS upravuje k lumpárnám svým !!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:47:23
někteří lidé,spíš ze vzdoru než hlouposti, budou volit levici.Možná sází na to, že se levice znemožní sama, ale to považuji za naivní
SVAZÁK TOLJA NEČAS,SYNEK ESTÉBÁKA,KOMUNISTY,LAMPASÁKA,MAMY,KOVANÉ KOMUNISTKY,CO ŠÉFOVALA KSČ V UH.HRADIŠTI AŽ DO REVOLUCE, , 16.7.2012 7:41:56
JAK ASI OSLOVUJE KALOUSEK NEČASE,...TY ČŮRÁKU,TY DEBILE,...A SVAZÁK TOLJA NEČAS,SYNEK ESTÉBÁKA A MAMY,KOVANÉ KOMUNISTKY,...ZA SETRVÁNÍ U KORYTA KRYJE A BUDE KRÝT MODRÉ ZLODĚJE STOVEK MILIARD A JEJICH KMOTRY,...TAK,...JAK SI PŘEJÍ ONI,...I KALOUSEK,...
a co takhle ve vlastních řadách ?, , 16.7.2012 7:39:31
tak největší prů-sery byly a jsou u ODS, nemyslíš mistře Šťastný ? v tomto státě se řeší problémy 50 tisíc u Bárty, 7 mega u Ratha, nyní zcela nesmyslné, nepravdivé a hlavně zcela nezákonné obvinění Parkanové,..............a u ODS ticho po pěšině ? nesvědčí to o tom, že celá policie je svázána s Langrem, Lessym, Martincem, Vidímem, Kubicem ?
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:49:02
my na valašských dědinách tomu říkáme,že si pleteš koše z baňama.Že Nečasovi třeba uřezat guliska,o tým žádná.Tak posraného chlapa jsem ještě nezažil.A Lessyho nech,ať pracuje.Policajti drželi strašně dlouho huby.A tak to dopadlo.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:48
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:48
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:48
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:47
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:47
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:46
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:46
Tak to je něco.
Jančura tvrdí že Kalousek z hazardu ročně pobírá 500 milionů korun, , 16.7.2012 7:37:46
Tak to je něco.
Žádný poslanec nemůže hlasovat, , 16.7.2012 7:36:55
podle svého svědomí, ale podle plnění toho co předložil občanům, které ve volebním boji získal, kteří mu dali své hlasy a těm má skládat účty.není tam sám za sebe.Čeští politikové si zvykli nakládat s občany jako s dobytkem.Je načase, abychom začali bojovat o svobodu proti zákeřnému, nespravedlivému a nehospodárnému státu a politikům,jsou to pouhé výzvy?
Kolik místních obdivovatelů a podporovatelů pravice, , 16.7.2012 7:34:26
patří do elektorátu ODS?
Tedy OSVČ neřemeslných živností (poradce, obchodní zástupce, programátory, realitní makléře atd.), lékaře, právníky, auditory, finanční a daňové poradce, architekty, projektanty, zaměstnance (manažery, členy statutárních orgánů) a konečně vlastníky realit, které dále pronajímají, zejména majitele činžovních domů.
Na základě tohoto výčtu je jasné, kdo čí zájmy hájí. Zaměstnance, rodiny s dětmi či důchodce pravice nezastupuje a jejich zájmy neprosazuje.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:38:31
No, a konečně si snad vyjmenovaní - zaměstnanci, rodiny s dětmi, důchodci a podobní, uvědomí, že s ODS a tedy s tzv. pravicí nemají naprosto žádné společné zájmy, že ODS není strana pro ně, že jim jen a jen škodí a tudíž, že je totálně nesmyslné až idiotské, aby tuto stranu volili - jak se bohužel, ještě při posledních volbách dělo !
A kecám a kecám a kecám. Ale popravdě ODS ať si Šťastný tlachá jak chce, , 16.7.2012 7:31:53
popírá sama sebe. Příčiny a důvody jsou vedlejší, ale zvyšování daní je principielně podhrabávání vlastních základů. ODS ztrácí smysl, ODS ztrácí důvod svoji existence. Nepleťte do toho Kalouska. Tady jde výhradně a jedině o to co je ochotna ODS prosazovat. Proč volit ODS?
Nešťastný Šťastný., , 16.7.2012 7:31:12
Pan Sťastný opravdu důkladně definoval nejen z jakých profesí se skládá elektorát voličů a členů ODS, ale také zdůraznil proč jsou tito lidé voliči, nebo členové ODS. Také otevřel dvířka poznání k tomu, že tito lidé jsou vždy ochotni, pokud cítí na sobě ekonomickou křivdu krást a podvádět, bez ohledu na morální rozměr. Pan Šťastný má pocit, že tito lidé mají svaté právo své ukořistěné výdobytky hájit proti všem a všemi prostředky, že ty výdobytky jsou mnohdy nemravné jej ani nenapadne. Já vím, když je srovná s vyspělými demokraciemi, má určitě pravdu o jejich oprávněnosti.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:34:32
Charakteristika komunisticko-estebackych zlocincu (i prevlecenych): "tito lidé jsou vždy ochotni, pokud cítí na sobě ekonomickou křivdu, krást a podvádět, bez ohledu na morální rozměr".
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:41:00
V tom případě je ODS složená výhradně z komunisticko-estébáckých zločinců !! Tento poznatek by měl být tedy velmi intenzivně šířen mezi občany !!!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:46:03
Pokud se budou velké strany chovat tak, jak se chovají, bude levičáků a komunistů nejen neubývat, ale přibývat.Pokud svými činy nutí lidi dát za pravdu Sobotkovi, Zaorálkovi a podobným, bude pravice (bohužel !) umírat na úbytě
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:54:04
Což je velmi příznivá zpráva pro všechny slušné, poctivou prací se živící občany ! Tzv. pravice je koncentrát vší špatnosti,která se v lidském jedinci vyskytuje a je ve slušné společnosti morálkou, právem a smyslem pro spravedlnost zákonně potlačována ! Zpráva, že pravičácké bludy jsou konečně občany "prohlédnuty", je jeden z největších kladů, který současnost přinesla!
...označil za zvěrstvo a hlasoval pro něj jen kvůli stranické disciplině., , 16.7.2012 7:30:48
Tak co si stěžuješ, blbečku !
Šťastný se zpronevěřil mandátu voličů, , 16.7.2012 7:29:24
jasný důkaz toho, že tady nejde o jejich vůli, ale o partitokracii politických stran
V chaosu se ujímá vlády v Čechách dementní hostinský Schwarzenberg s klerofašistickou bandou TOP, , 16.7.2012 7:27:16
Ke stáří jsem pochopil lidová povstání s cepy a vidlemi.Bez nich bychom žili stále ve středověku.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:31:42
Ke stáří ti to holt už nemyslí...
JE TREBA PRIZNAT, ZE P. KALOUSEK JE NEJLEPSI CESKY POLLITIK, , 16.7.2012 7:26:38
Jednoznacne dosahuje svetovych kvalit.
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:29:22
Jen skoda, ze nekope za obcany.
Obcané nebo ovcané?, , 16.7.2012 7:22:31
Ministři rozdali na odměnách už 70 milionů,detektivové dostali 15 tisíc, K tomu není třeba nic dodávat.kdo je potřebnější je vidět.kalousek je hulvát, ale za prachy se dá koupit vše /podle něho/pro nás je Ovcanstvi pohodlnejci nez obcanstvi.
Budou zasaženi voliči ODS, , 16.7.2012 7:20:46
Ten bezcharakterní křivák tady pláče nad milionářskou daní, ale tak nějak zapoměl na ten zanedbatelný zbytek většiny národa, který ač má stále hloub do žlabu, tak mu ta vládní sebranka ješte z toho mála odklání. Fakt humus. Co taky můžeme čekat od ODeSáka.
CO ÓDÉESSÁK TO TĚŽKEJ SCHÍZÁK S ROZVRÁCENOU OSOBNOSTÍ A NEBEZPEČNEJ DEBIL !!!, , 16.7.2012 7:17:46
NECAS PREMIER NENI A NIKDY NEBYL, , 16.7.2012 7:17:45
Necas je jen koste Modrejch kmotru co zameta Modre kurevstva pod tepich.
Kalousek vládne Čechům, kníže vydírá Nečase, TOP provedla klerofašistický puč, , 16.7.2012 7:17:07
Nebylo by lepší mít premiéra, kterého nemá pod palcem ministr financí ?, , 16.7.2012 7:10:35
zjištění, že poslanci ODS jsou nesvéprávní, , 16.7.2012 7:10:24
mně totálně přesvědčilo o jejich nevolitelnosti. sedět ve sněmovně, volen voliči a potom volit na příkaz, to je zrůdnost. už nikdy více ODS a pan Šťastný ať mlčí, když se nedokázal vzepřít a hlasovat podle svého rozumu. ale zřejmě žádný nemá...
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:38:39
Enormni blbost vaseho prispevku mne nuti abych vas poucil.
Poslanci hlasuji dvojim zpusobem.
Jednak MUSI podporit politicky navrh sve strany.
Svuj nesouhlas meli cas ventilovat na schuzich kdy jejich strana o tom diskutovala. V parlamente uz je pozde.
Druhy zpusob - kdy ma poslanes volnost hlasovat podle sveho presvedceni - je POUZE kdyz se jedna o vec jeho osobniho svedomi.
Treba jestli maji byt povoleny snatky lidi stejneho pohlavi.
Nebo jestli mohou poslanci behem zasedani pod lavici masturbovat.
Je vam to jasne ?
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:47:54
Ale jděte.RE !?!?! Takhle že jsou poslanci ODS ovládáni jako nesvéprávní blbečci ?? A není to přesně to, co se vyčítalo s ohromným humbukem "totalitní" KSČ??? Takže praktiky ODS a KSČ jsou vlastně totožné, stranická disciplina je rozhodující, ať je to sebevětší nesmysl ???? Opravdu velmi "pravicové"!!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 7:19:49
Ovšem skřípal u toho hlasování hrozně zubama, že je měl téměř rozlámané, jak uvedl pro radiožurnál. Chudák, musí to být odvaha. A žaludek.
Což takle uspořádat anketu na téma TOP kurva?, , 16.7.2012 7:08:35
Nominace: Kalousek, Drábek, Trauntnberk, Gazdík
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 10:38:04
http://vtipy.netroof.eu/item/7619/ctyri-jezdci-apokalypsy/
Šťastný, Vidím, Benda, Langer, Nečas,, , 16.7.2012 7:07:18
tam není co rozvracet. Kde nic není, ani smrt nebere!
Zvolili jste nás a My jsme se rozhodli krást - pokud nás za to chcete zavřít, je to útok na naši modrobolševickou demokracii., , 16.7.2012 7:01:49
:), , 16.7.2012 6:58:05
Proč jsi teda hlasoval, když poslanec má hlasovat podle SVÉHO svědomí?
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 6:58:55
Oni se kovaní členové zas někam převtělí.... :)
Co to znamená, , 16.7.2012 6:52:40
hlasovat pro něco jen kvůli stranické disciplíně, byť s tím zásadně nesouhlasím ? Znamená to snad, že poslanci nemohou vyjádřit svůj vlastní názor, že strana ovládá jejich myšlení a rozhodování? Není to tedy opět totalita?
Kalousek: Nikoho jsem nevydíral,nikomu nevyhrožoval a jsme zemí Komunistických Estébáků. - http://www.youtube.com/watch?v=9LW1TNt1hxg, , 16.7.2012 6:46:06
Za to ty si ten nejprimitivní a největší BLB, Bóóórisi !! , , 16.7.2012 6:43:52
Chudák ženská, která tě má na krku!!!
Re:Kalousek je nejgeniálnější rozvraceč ODS v historii, napsal Šťastný poslancům, , 16.7.2012 6:47:56
Až po Kalouskovi !!!

