10.8.2011 11:49 - Ministra financí Miroslava Kalouska nepřekvapuje, že i drobní střadatelé u nás začínají nakupovat zlato, namísto aby své peníze ukládali třeba do fondů. Zlato totiž, pokud jde o cenu, v posledních dnech láme rekordy. Hlavní ekonom J&T Banky Petr Sklenář investici do zlata schvaluje, varuje však před tím, utratit za něj všechny peníze.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Nejlepší investice., , 12.8.2011 11:59:54
Nejlepší bude,investovat ty peníze v bordelu. Sice o ně také
příjdeme,ale alespoň si za ně něco užijeme.
padákový chemik, , 11.8.2011 21:00:10
Než si kupovat bezcenné dluhopisy to si radši koupím kilo zlata. Až přijde státní bankrot tak si alespoň budu mít za co kupovat chleba s máslem. Se státními dluhopisy si budu moct tak akorát vytřít prdel.
Kdo si asi to zlato kupuje?, , 11.8.2011 19:53:06
No, určitě né lidi, kteří mají potřebu spoléhat na stát.
KUPUJTE DROGY--JISTEJ VYNOS, , 11.8.2011 12:11:09
VIDELY JSTE FILM "POKLAD NA STRIBRNEM JEZERE"?. S TIM ZLATEM TAM NEDOPADLI NEJLIP.
Na stát, pokud tam bude, , 11.8.2011 10:31:02
Kalousek, Klaus a další tuneláři, tak se opravdu spoléhat nedá. Bohužel, velké paradoxy této doby spočívají v tom, že jak stát, tak fondy, rozfrcají a vytunelují vše. Proto je třeba dekriminalizovat, vypakovat tuneláře, udělat deklausaci...
...jak z drobných střadatelů vytáhnout poslední peníze, , 11.8.2011 7:32:24
Poslední schopný státník a ekonom byl v tomto státě Karel IV, který věděl k čemu slouží zlato a stříbro a čím je toto platidlo kryto. Bylo to platidlo kryté krvavou prací poddaných (to byl raiting, co Kalousku?) Karel IV nejdříve zlikvidoval zloděje, kteří rozkradli stát a pak začal s jeho výstavbou. Kdyby byl křivák a pitomec, tak věru nevím kde by kikina dnes seděla. Asi v paneláku, odkud vzešla. Moje babička říkala, že nejhorší paní je bývalá služka. Ach, kde ty zlaté časy jsou ...
žijem si jako v pohádce.......o půlnočním králoství krále miroslava......., , 11.8.2011 4:53:01
........ ministři kradou a král zvyšuje daně. A zpívat se taky nesmí!
Kalousek musí mít někde u ledu slušnej kapitál, , 11.8.2011 3:06:47
Protože, kdyby uměl zlato atd. tak by to točil po burzách. Ale přede jen je jistější být živen z daní, to je jistější zdroj příživy.
Šmucler chce prodat svoje zlato, , 11.8.2011 1:35:23
proto nabádá věechny k nákupu, když stoupne poptávka, stoupne samozřejmě i cena, a až cena vyletí, tak on to svoje výhodně prodá...s nemovitostma to stejný
proč je Kalousek ministr financí, , 11.8.2011 1:32:03
vycházeli ze starého českého pořekadla, že nejblbější sedlák má největší brambory
Re:proč je Kalousek ministr financí, , 12.8.2011 12:29:03
Protože rukama by se neuživil.Kdo by takového exota zaměstnal?
Možná tak jako pasáka želv,ale ty by se mu stejně rozutekly
tak co.Jiné uplatnění pro něj nevidím.
Jak ale pravé zlato poznám a kde ho mám koupit ?, , 11.8.2011 1:04:32
Lze tedy předpokládat, že s rostoucí poptávkou po zlatě se objeví velká spousta falešného, přesněji řečeno kočičího zlata. A lidi zase o všechno přijdou.
Re:Jak ale pravé zlato poznám a kde ho mám koupit ?, , 11.8.2011 13:29:39
Najdi si na webu - Investiční zlato, je tam dost renomovaných firem. Investiční zlato se kupuje s certifikátem. Takže nekupuj u překupníků a dalších zlodějů. Nemůžeš prodělat, když si koupíš zlato, ale po částech, ceny se totiž mění..
Re:Jak ale pravé zlato poznám a kde ho mám koupit ?, , 11.8.2011 7:50:25
Můj známý ve Švýcarsku si koupil nedávno několik zlatých cihel, prý aby zajistil své děti (dost neschopné). Dnes po večerech zkoumá jejich pravost. Dvě se mu ale prý nezdají. Popřáli jsme mu při tom počínání hodně radosti. Kdysi taky koupil plnou garáž niklu, co sním udělal jsme se raději neptali. Když už investovat, doporučuji koupit chaloupku, políčko, rádlo a kravku. Pokud na to nemáte, nezoufejte, půjdeme tam všichni ...
Re:Jak ale pravé zlato poznám a kde ho mám koupit ?, , 12.8.2011 12:38:11
Kravku nekupovat,jako tahouni budou přidělováni bezplatně
členové nyní vládnoucí zlodějbandy ihned po šmirglové revoluci
(sametová komedie už tady byla)
Kalouskovi věřte,je to odborník., , 11.8.2011 0:43:52
A hlavně lhář a podvodník,který neumí ani malou násobilku a plnit předvolební sliby,to už vůbec ne.Sliboval,že zruší pohřebné,marně čekám,protože ho již od 1.1.2008 zrušil.Zavedl povodňovou daň s tím,že vybere 6 miliard.Nevybere,protože to špatně spočítal,vybere sotva 1 miliardu,otázka je kam ty peníze půjdou,vytopeným sotva.Přehlédl,že odečitatatelná položka není mzda,ale pouze číslo k výpočtu daně.Gratuluji voličům TOP 09 za to,že mu nalítli.Zvolili jste skutečného odborníka.
NESPOLEHEJTE NA NIC TO MÁLO JEŠTĚ ROZKRADEM, , 11.8.2011 0:42:46
když vidím tento mafianský ksicht naskakují mi všechny reflexi
největší zloděj všech dob je KLAUS , JE ZBABĚLEC, , 10.8.2011 23:02:50
KOMUNISTE KSČM VRADTE SE PROSÍM A TY GAUNERY VE VLADĚ JE TŘEBA POZAVÍRAT ,JE TO NEUVĚŘITELNE CO KALOUSEK PROVÁDÍ ,KSČM VRADTE SE JE NAS VĚTŠINA ,MATE NÁŠ HLAS JEN CO BUDOU VOLBY
Již jsem před časem varovala, , 10.8.2011 23:00:40
Za posledních několik let si mnoho lidí pořídilo luxusní bydlení,auta,dovolené a spoustu dalších věcí.Všechen tento majetek však pořizovali za peníze,které nebyly vydělany, ale v mnoha případech jaksi ukradeny,nebo alespoň kouzlem přerozděleny například ze státních zakázek.Pořízený luxus,ale i nadále stojí další investicea nyní,když již zdroje nejsou se tito lidé poohlížejí,kde peníze lehce pořídí a tak nastupuje éra podvodníků všeho druhu. Stejné je to i se státní kasou,není kde brát a tak mistr Kalousek každý den přichází s dalšími návrhy jak by vše zaplatilo 10 milionů lidí a z nich ti nechudší nejvíce. Pokaždé Kalousek čeká,který z jeho nápadů projde bez povšimnutí a protlačí jej PS. Kalousek je člověk,o které bylo mnohé již napsáno a je s podivem,že se znovu dostal až na vrchol v politice. Ptáte se proč? Odpověď - vždy se mu podaří nastrčit někoho jiného a jsem si jistá,že na mnoho lidí ví víc a to především na ty, jež už se v politice povalují 21 let. Bude nesmírně obtížné zbavit se těchto lidí spolu s jejich kamarádíčky. Nebude to jednoduché ani po případných volbách,chobotnice je již obrovská a vejce nakladla do všech koutů. Pomohlo by jen sekat chapadla a vejce rozmačkat před líhnutím.
Re:Již jsem před časem varovala, , 11.8.2011 1:14:23
Bludičko,pleteš se,Kalouska nikdo nevolil.Nebo si myslíš,že 83% lidí,kteří ho nechtěli,ho volili?
Může, či nemůže, , 10.8.2011 22:36:00
Je chemik národohospář, či není. To jak otázka: být či nebýt? Hamlet v tom měl jasno. A co náš CHEMIK?
Re:Může, či nemůže, , 10.8.2011 22:48:03
Náš chemik není národohospodář, on o sobě řekl, že je k...t.
Já nic, já muzikant, , 10.8.2011 22:30:53
Všechny tyto pijavice bych spláchnul do kanalizace a byl by na nějaký čas klid. Jen tyjí z vybraných daní a odvodů, a pláčou, že to neumí uřídit. Nestojí za nic. Potřebujeme takové? Myslím, že ne. Najdem jiné, kteří po jistou dobu budou šlapat brázdu. Náš velký chemik už je tam moc dlouho a už nic nového nepřinese, jen bude plnit úkoly kmotrů, aby dostal peníze na další volby. Takže, páni redaktoři co s tím uděláte?
Kradlousek varuje střadatele..., , 10.8.2011 22:10:27
To je ten poslední rádce a odborník,když byl ministrem financí za Topola,tak se nevšimnul ani světové krize s dopadem na nás:Jen bohatnout budeme pomaleji,řekl chemik a podstřelil tehdy státní rozpočet nejvíce za dvacet let a to po poradě s 30ti letým profíkem Janotou.Plánoval propad 30 a bylo reálně 230 miliard.Alkoholika z gumáren nejde brát vážně.
Krutá pravda, , 10.8.2011 21:45:25
Po dvaceti letech budování demokracie či spíše mafiánské kleptokracie je toto logický závěr.V konzumní společnosti, v níž dominuje honba za mamonem nad vším ostatním, to ani jinak dopadnout nemohlo.Jedinou jistota nás všech je jenom smrt, která nakonec dožene každého. Často krutá, ale vlastně jediná spravedlnost. Mnozí bohatí a mocní na toto zapomínají.
Re Marcus, , 10.8.2011 21:18:21
Ano, ale cena nmovitostí byla uměle znehodnocena virtuální hodnotou peněz. A nemovitosti, pozemky, zlato atd. se, na rozdíl od "peněz" nedá generovat z ničeho. Bude mít stálou hodnotu. A hodnota je variabilní. Hodnota "okoraláho chleba" je jiná v blahobytu, a jiná v době nouze.
Re:Re Marcus, , 10.8.2011 21:27:40
Zlato si uchová současnou hodnotu pouze pokud i v budoucnu budou lidi ochotní za něj platit současnou případně vyšší cenu. Samozřejmě se to nedá vyloučit, ale já osobně si myslím, že cena zlata zase klesne. Stejně jako spadly ceny nemovitostí - ty ceny prostě byly vyšroubované do nesmyslných výšek.
Re:Re Marcus, , 10.8.2011 21:29:45
Koukám, že jsem zapoměl vyplnit jméno - ale napsal jsem to zase já ;-)
|Každý má psvé peníze v bance, jen banky to zatím neví..., , 10.8.2011 20:56:11
Ve skutečnosti je to tak, že cena zlata poroste v příštích chaotických letech neustále. Je to komodita garantovaná staletým vývojem lidstava. V dobách, kdy vám "experti" a "invetiční poradci" začnou tvrdit, že např. cena "toho" dosáhla historického maxima a nemá už smysl do něj dále investovat, přichází doba vrazit do "toho" maximum možného. Říkají vám tím, v podstatě, že teprve začíná zhodnocování. Zapomeňte na to, že vás naučili bát se i vlastního stínu. Investujte (pokud ještě máte co) do zlata, nemovitostí, zemědělských pozemků, komodit atp. Vaše děti vám poděkují. A pro ty ostatní, co nemají čím investovat: Banky vás léta okrádají, nadešel čas dosatavit se na přepážku a slušně, ale adekvátně požádat o výplatu, i když je podle nich konto prázdné. Není. Viz zisky bank. Vstřícnost se asi u kždé pobočky bude lišit, ale "zdůraznění" žádosti by mělo být nakonec úspěšné. Adekvátní prostředky žádosti jsou jen na vás. Je to ve vašich rukou.
Re:|Každý má psvé peníze v bance, jen banky to zatím neví..., , 10.8.2011 21:05:46
Podle mě jsme spíše ve fázi, kdy většina "odborníků" tvrdí, že investice do zlata je jistota. Podle mě stejná, jako když před několika lety podobní, možná i stejní "odborníci" tvrdili, že nejlepší investice je do nemovitosti.
Re:|Každý má psvé peníze v bance, jen banky to zatím neví..., , 12.8.2011 15:54:07
Je to jistota. Dokonce i ty nemovitosti (navzdory krizi) jsou jistota - sice cena na trhu může klesnout, ale pořád máte nějakou reálnou hodnotu. Takový Kalouskův dluhopis je jen bezcenný slib, že stát své závazky někdy v budoucnu zaplatí. A Kalouskův stát své sliby nemyslí vážně ani v době, kdy je dává - poslední (a rozhodně ne jediný) příklad je státní příspěvek na regionální dopravu...
Re:|Každý má psvé peníze v bance, jen banky to zatím neví..., , 10.8.2011 23:18:45
nebo do kuponových knížek
ANO TATO VYCHLASTANA PALICE MÁ JISTĚ OPĚT PRAVDU!, , 10.8.2011 20:46:42
JAKO TEHDÁ KDYŽ ŘÍKAL PAN LÍH ALIAS KALOUSEK,ŽE SE NÁM KRIZE VYHNE
kdy začne zlato padat, , 10.8.2011 20:38:02
Současná zlatá horečka je podle mě jen další bublina. Teď všichni zlato nakupují - logicky tedy cena roste.
V okamžiku, kdy skončí současná panika, začne výprodej a cena začne klesat - podle mě spíš padat.
Cena žádného aktiva totiž nemůže růst do nebe - v nedávné minulosti jsme zažili internetovou, hypoteční, ropnou bublinu - a podle mě teď zažíváme bublinu zlatou, která dřív nebo později praskne - být majitelem zlata, už bych nečekal a prodával.
Je to ale jen má prognóza - buď se naplní nebo ne ;-)
nepřítel státu č.1-Kalousek, , 10.8.2011 19:59:37
Státní dluh lze prohlásit za „opovrženíhodný“ (“odious debt“) tehdy, pokud:
a.si vláda vezme půjčku bez souhlasu lidu
b.půjčka není použita pro blaho lidu
c.jsou-li věřitelé obeznámeni s výše uvedenými aspekty a postupují tak vědomě nepřátelsky proti zájmůj cílové země.
Zlato za chleba, , 10.8.2011 19:59:29
Za Kalouskovými škrty bude následovat bída. Výměnou za slitek zlata získáte jídlo. Kalousek si už brousí zuby jak získat z lidí celoživotní úspory, takž to je jediná obrana. Výměnný obchod, sice návrat do minulosti, ale s Kalouskem nás dobrá budoucnost nečeká.
No to by byl průšvih, , 10.8.2011 19:07:32
kdyby všichni byli finančně gramotní a movití. Uložili by své úspory do zlata a banky by klekly. O to Kalouskovi jde. Bojí se hoch a moc. Vyzývám ty majetné, proměňte své úspory ve zlato, ať je pokoj.
Re:No to by byl průšvih, , 10.8.2011 19:42:55
To přesně chci, jinak nadnárodní finanční instituce nás budou dřít až na kost. Tímto jim dát nůž na krk. Jinak budou z občanů Evropy dělat otroky. KUPUJTE ZLATO, NEMOVITOSTI, PUDU - NASERETE KALOUSKA.
Re:No to by byl průšvih, , 11.8.2011 11:26:43
Nezdaní - investiční zlato se nedaní!!!! Není ani součástí dědického řízení. Nemusíš nic přiznávat.
Investiční zlato je dostupné všem co pracují, , 10.8.2011 18:01:54
Lze kupovat investiční zlato po částech, každý 2 měsíce jedna 5-10 g cihlička - cena do 10 tis.. Po 20 letech máte majetek jako hrom. Než ukládat své vydělané peníze do finančních produktů, Kalouskových fondů, můžete mít po 20 letech totální hov..o. Kalousek vyhrožuje, přijde o pěkný kšeft, kvůli kterému je ve vládě. Kupujte zlato, naserete Kalouska!!!
!!!, , 10.8.2011 17:33:09
VŠECHNY DNES VLÁDNOUCÍ EKONOMICKO-KRIMINÁLNÍ ZLOČINCE, KTEŘÍ TOTÁLNĚ ROZKRADLI A ZNIČILI NAŠI ZEMI A ZADLUŽILI JI ZA DVĚ DESETILETÍ NESPLATITELNÝMI A TEDY LIKVIDAČNÍMI MNOHA BILIONOVÝMI DLUHY, KTERÉ NEDOKÁŽE SPLATIT ANI 100 GENERACÍ, POSTAVÍME PŘED SOUD ZA VLASTIZRADU, KTERÁ JE NEPROMLČITELNÁ !!!
Zachovej nam pane Boze ty dva skunky, , 10.8.2011 17:08:55
Havla s Klaunem jeste aspon 5 let,at videj ty kurevstva ci zpusobyly. Ackoliv tem je to burt ten Klaun si bude mlejt ty jeho veviditelny ruce az do pekla nez ho vezmou.
dámy a pánové kdo z vás na to zlato má, , 10.8.2011 16:58:32
toto je zpráva pro horních 10 000 lidí,nebo výsmněch zbytku národa
správně, jediné spolehnutí je tohoto chemicko-ekonomického dobytka jednou pro vždy zavřít na doživotí a všechny zodpovědné s ním za dnešní stav !!!, , 10.8.2011 16:49:29
Kokot je z toho na vetvy, , 10.8.2011 16:46:36
ty co maji prachy tak mu serou na ty jejich "duchodove pilire" a nakoupej gold a my mysi co mame hovno mu nepomuzem. Vymysleli picovinu a ted budou s Toljou koukat jak Kokoti. CR jde hulit a to diky TOP+ODS+VV!!!
JAK SE TEN ZMRD KALOUSEK V TÝ TELEVIZI TVÁŘÍ? TO JE NESKUTEČNÝ PRASE!! , , 10.8.2011 16:46:21
Re:JAK SE TEN ZMRD KALOUSEK V TÝ TELEVIZI TVÁŘÍ? TO JE NESKUTEČNÝ PRASE!! , , 10.8.2011 16:58:33
však už je zralé na porážku na podzim !!!
Platí to pro všechny bez rozdílu!!!!!!!!!!!, , 10.8.2011 16:44:40
Bežte do knihovny nebo do videopůjčovny pořípadě stáhněte z internetu pohádku sůl nad zlato a čumte do tý doby než ji správně pochopíte pod se tak nestane tak si běžte naliskat!!!!!!!!!!
Kalousku,, , 10.8.2011 16:43:54
ty ekonomický analfabete,prozraď kde tiskneš nové peníze!!
Při měnové reformě v r. 1953 se prý tiskly v SSSR !
Že by v Jůesej ! Prdel jako prdel !
Kalousek..., , 10.8.2011 16:37:56
Kalousek vede tuto zemi do úplné devastace,jak hospodářské, tak morální. U něho to již není záměr,ale diagnóza. Pokud vypouští podobná varování, bere lidem jakoukoliv jistotu života a jaké to může mít důsledky si snad ani nedokáže představit. Od nepokojů je velmi blízko k občanské válce.Osobně se domnívám,že se ze strany Kalouska jedná o záměr, neboť v případě volebního vítězství levice by on a jemu podobní mohli být postavení před soud.
Re:Kalousek..., , 10.8.2011 16:43:52
Kolego Soptíku, Kalousek je už špička modrého ledovce. On i celá modrá elita i neelita tuto zemi degradují na spolek, který na straně jedné krade, na druhé v tichosti tomu přihlíží. Takovýto národ nemá šanci na nápravu.
Kalousek, , 10.8.2011 16:37:33
Tak, tak, nespoléhejte se na zlato, na stát, na souseda, na rodinu, na děti, na psa, spolehněte se na vedoucí úlohu strany modrého svinčíku.
Kalousek, , 10.8.2011 16:30:26
Jestli se něco stane s penězi, zdegenerovaný Kalousku, pakl lidé půjdou a podříznou tě s celou tvou rodinou, jako podsvinče, nebo jako hrdina Mašín nevinné!!!!
poraď všem kdo bere peníze z rozpočtu jako vláda a st.zamměstnanci., , 10.8.2011 16:26:37
a kdo bral nějaké nadstardantní odměny ať to neutratí všechno do koruny vrátíte a někdo i za několik let nazpět
nebo to z vás vymlátíme.
Re:Jak to? On ještě není ve vězení?!, , 10.8.2011 16:14:18
Bude tam až mu Gross natřese slamník ty vole.
Re:Jak to? On ještě není ve vězení?!, , 10.8.2011 16:39:35
Gross, Dalík, Topolánek, Čunek......
zpráva, , 10.8.2011 16:11:21
Řešení je jsenoduché - vyrovnaný rozpočet. To znamená nakopat prdel flákačům u státu, zbytku snížit platy o 30%, sebrat invalidní důchody těm co jim je hovno. Zvýšit pracovní úvazky učitelům, vykopat 30% policajtů a zvýšit ploluúčasti ve zdravotnictví a spoření na důchod.
NA MATEŘSKOU ŠKOLKU UŽ ZKRÁTKA SOCANSŠTÍ PITOMCI NEJSOU ZDROJE.
Re:zpráva, , 11.8.2011 9:46:18
Běž už do prd.le s těma tvýma cintama ty pravičácký ču.áku Anonyme ! Na tebe bylo opravdu škoda trenýrky sundávat ty idiote ! Tebe měl fotr raději jeb.out na vagón, alespoň by si viděl kus světa a neotravoval tady s těma debilníma pravičáckýma dřístama, oc.se !
Re:zpráva, , 10.8.2011 16:28:17
Jsi-li tak radikální,tak začni také u sebe:žádné zastropované sociální a zdravotní pojištění u vysokopříjmových skupin,žádné "optimalizace" daní u podnikatelů-řádně zaplatit daně z hrubého zisku a s vlastním čistým ziskem ať si dělají co chtějí, tj. ať jej využijí pro vlastní potřebu nebo pro rozvoj podnikání a nikoliv tak,jak tomu opačně je nyní,žádné paušály a poloviční platba zdravotního pojištění u OSVČ,zavést majetkové přiznání, zavést tak jak v ostatních vyspělých státech progresiní daň.Ano, nejsou zdroje,protože 10%obyvatel tzv."úspěšných" využívá hodnoty vytvořené ostatními lidmi jen ve svůj osobní prospěch a "korupci" politiků tvořících zákony v jejich zájmu.Až ti v případě nějaké nemoci nebo operace nějaká socka=zdravotní sestra bude utírat tvoji posranou prdel,tak nezapomeň na spoluúčast! Doufám,že tato vláda najde nějaké zdroje a pitomce jako ty nechá izolovat v ústavech pro duševně choré.
Re:zpráva, , 10.8.2011 16:26:35
A ty trulante jsi se svými názory úplnej vůl.Pařez zůstane pařezem,vůl volem.
Kraďousek varuje střadatele,lidi zase Kraďouska.......... , , 10.8.2011 16:03:07
Kraďousek se snaží za každou cenu ukrást lidem i ty poslední
zbytky toho co mají.Proto radí lidem investujte do podílových
fondů,pak vás okradu hromadně,jako u stavebního spoření.
Je to prostě zásobárna steiků. Mým přáním by bylo zopakovaní
23.5.1618.Spousta věcí by se vyřešila.
Re:Kraďousek varuje střadatele,lidi zase Kraďouska.......... , , 10.8.2011 16:05:01
Tak si ty zbytky strč do riti a táhni tam. Platit ti to nebudu.
Vážná otázka., , 10.8.2011 16:00:24
Přečetl jsem téměř všechny komentáře a vyplynula mi z toho otázka: Kdy už konečně budem opravdu tak na..aní abychom s těmi zloději,lumpy a podvodníky udělali pořádek.To opravdu chcete čekat až do voleb.To nám tady už opravdu nezbyde ani to hov.o Nebude z čeho ho vytvořit. I když diskuze a rady Kalouska o zlatě jsou taky zajímavé...........
Re:Vážná otázka., , 10.8.2011 16:53:30
Přečti si co píše Zbořil,nikdy,pořád máte pivečko na stole,telku a kus flákoty,můžete jet do světa a máte demokracii,tak u nás nehrozímožná ti zvláštní co sekali lidi mačetama v hospodě,ale lid český,pokud má plný krmelec i když hnojem druhé třídy bude držet hubu a jen se tady vylívat a blít blbé pindy
Re:Vážná otázka., , 10.8.2011 16:03:28
No vidíš blbečku a pak jdeš a volíš stranu největšího polistopadového zloděje Grosse.
Re:Vážná otázka., , 10.8.2011 16:33:11
Gross byl jen troškař.To Řebíček byl jiný formát.Jen si nejsem jistý, za kterou partaj on byl vlastně ministrem dopravy. ČSSD, KSČM? Promiň, nevím. Nemůžeš to upřesnit?
Tolik Anonymů ???, , 10.8.2011 18:47:11
I když se tváří jako pravičáci a celá ta zlodějská banda.Vystupovat jako Anonym si zvykli z dob před revolucí.Slušný člověk se umí aspoň podepsat jménem.Pokud zrovna nekrade ..........že Kalousku.
Re:Vážná otázka., , 10.8.2011 18:34:56
Nechápu proč jsi začal s Tykáním.....Taky nevím proč do zlodějen,podvodů a tunelování naší vlády a podobných sviní taháš ostatní slušné lidi.Asi jsi na to zvyklý z domova a své partaje.
Kalousku,, , 10.8.2011 15:54:01
svá varování si strč,víš kam ?!
Když ty něco řekneš, opak je pravdou, jsi ekonomický mimoň !
Kromě toho jdeš svýma varováníma proti Drábkovi -myslíš že někdo dnes bude rvát peníze do toho vašeho slavného druhého penzijního pilíře !? Leda blázen !!
Všechny reformy,které jste spustili nebo hodláte spustit je výplod vašich chorých mozků - jsou to deformy !!
Už vypadněte, vládní smečko !!
Re:Kalousku,, , 10.8.2011 15:57:01
O správnosti reforem se dá diskutovat. Bez dikuze jsou ovšem ty státní dluhy a zákony, které je také způsobují a to zavinil váš socan, kterého jste bohužel volila.
Re:Kalousku,, , 10.8.2011 16:49:58
já bych s těma socanama, že napáchali obrovské dluhy byl trochu opatrnej a zášátral více v paměti kdo je nebo byl u vlády za posledních 5 let.
Kalouska a spol. dobře a bez rizika živí penzijní fondy,, , 10.8.2011 15:49:54
to jsou vítězové penzijní reformy, ti jediní na ní vydělají. V dnešní době musí být její podoba k smíchu každému myslícímu člověku.
V Česku není tak jednoduché nechat si "natisknout bankovky" spíš doplatíme na ekonomicky pokles ve světě.
Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 15:37:56
Co ty paušály, ty šmejde? Vždyť jsi je sám zaváděl!! Ty jsi neuvěřitelně prolhaná lidovecká svině, že se s tebou vůbec ještě někdo baví!! Vždyť máš bejt zavřenej!!
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 15:43:03
Paušály šmejde zůstanou, neumíč číst ty socanský vypatlanče,
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 15:47:36
Zůstanou díky, Toljovi, hnědý hajzle!!!
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 15:49:24
Drž hubu ty svině socdemácká. Ty máš hnědou držku od hoven v hlavě a rudou prdel.
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 16:01:14
BOŽE, TO JE ALE DEBIL! TYPICKÝ VOLIČ TOPKY A NÁSLEDOVNÍK FAŠISTY KLAUSE A BÁTORY!!
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 15:59:59
Gratuluji, právě jste se stal mluvčím iniciativy DOST!! Hned zítra se hlaste u pana Bátory!! Svůj k svému!! Ksindl ke ksindlovi!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 16:15:22
Ksindl je volič sockomoušů co chce žrát peníze které nevydělal.
Re:Zloděj, lhář, mystifikátor Kalousek. , , 10.8.2011 17:53:49
Ty jeden kreténe,ty si nevydělal nic jen kradeš hajzle zasranej,modrej zkurvenče !!!!
Zlatý pán,pan Kalousek, , 10.8.2011 15:25:24
Já osobně panu Kalouskovi fandím,pojmenoval vše správně,češi to je b.anda ne.makačenků a z.lodějů,když čech uvidí nějakou práci tak se lekne,a má s toho psotník.Češi dokázali za 20 let rozkráct a zadlužit stát-republiku,třeba důchodci nasekali tolik dluhů ,že jejich potomci budou pracovat do 70 let o chlebě a vodě,a to jsem optimista atd.,nebo ty různé socialní výhody,platy soudců,policie,armády,různé deputáty,stravenky,renumerace,vše na úkor dětí,atd.,tady je jen jedna cesta,státní bankrot,a já 4/5 bankrot doporučuji,důchody vyplácet dle stavů kasy státu,prodloužit věk odchodu do důchod po odpracování 48 let.S pozdravem A.T.
Re:Zlatý pán,pan Kalousek, , 10.8.2011 17:56:11
Tumpachu,ty soudíš podle sebe,moc dobře to všechno znáš ty lemple příživnickej.
Re:Zlatý pán,pan Kalousek, , 10.8.2011 15:32:33
Z kterého jste ústavu, Tumpachu ? Z Bohnic,nebo z Kroměříže ? Máte vycházku ?
Re:Zlatý pán,pan Kalousek, , 10.8.2011 15:37:50
Vy zřejmě z Lidového domu. Nikdo na tebe dobytku dělat nebude.
Re:Zlatý pán,pan Kalousek, , 10.8.2011 17:59:30
Ty si toho kak nadělal hnupe,možná tak do gatí tam máš přeplněno vole!!!
Já s majetkem starosti nemám,jako státní zloději., , 10.8.2011 15:19:25
Zlato si můžou kupovat jen státní zloději.Důchodci naštěstí tyto starosti nemají,žijí z huby do huby a zlata se nenažerou.Vy,co jste kradli ze státního rozpočtu stejně o všechno přijdte.Budete mít hovno,jako všichni slušní občané v této zemi.Nic jiného si nezasloužíte.Do futrálu půjdete jako všichni s holou prdelí.
debil Kradousek, , 10.8.2011 15:16:19
Jó, celý svět nakupuje zlato a jiné komodity a ten idiot bude radit, ať vrážíme peníze do fondů :D
Re:debil Kradousek, , 10.8.2011 15:19:26
Dělej si co chceš hňupe, až zlato klesne tak běž žalovat socanům.
Re:debil Kradousek, , 10.8.2011 17:09:22
Jsi opravdový kokot. Asi tomu hodně rozumíš, že? Skoro jako Kradousek :D
?????????, , 10.8.2011 15:11:06
Nejvíce se mi líbí tvrzení našich politiků,jak se sami chválí jak moc jsou dobří a jak by si jinde vydělali mnohem více peněz,než v samotné politice.A říkají to převážně ti,kteří se v politice drží od samého počátku 90.let.Haha........
Pane Kalousku a vy se nespoléhejte ...., , 10.8.2011 15:08:21
Pane Kalousku, neměl by jste se spoléhat na to, že lid ČR nevyjde do ulic a že křeslo ministra máto doživotně. Než se vzpamatuje z alkoholického deliria budete v pr.eli.
Re:Pane Kalousku a vy se nespoléhejte ...., , 10.8.2011 15:32:21
To víš žejo ty hrdino. Dostaneš do držky.
Chemik, , 10.8.2011 15:02:40
Kalousku Ty jsi opravdu "zdatný" chemik.České zlato jsi proměnil v hovno.Je velká škoda ,že to neumíš obráceně.To by Ti totiž v budoucnu mohlo zachránit kůži.
XXL, , 10.8.2011 14:52:32
Kalousku kdybych se spoléhal na tebe tak jsem dávno v řiti,abych byl spisovný.Spolehnout se ale můžeš,že tě poženem posranou metlou a s tebou i ty kamarádičky.
Opilec, hulvát, lhář, mystifikátor, nýmand a zloděj varuje střadatele. :) Kde to jsme? :), , 10.8.2011 14:48:09
Důchod bude po 73 - a více letech , řekli experti..... důvod je jasný ,modrobolševická mafie ods=top=vv=kdu ...krade jako o závod, , 10.8.2011 14:47:32
Důchod bude po 73 - a více letech , řekli experti..... důvod je jasný ,modrobolševická mafie ods=top=vv=kdu ...krade jako o závod 100-200 mld ročně ukradne jen na státních zakázkách , a 300 mld každý rok ukradne podnikatelská mafie v šedé ekonomice , o 120 mld přichází ČR ročně snížením pojistného a daní firmám ,bankám ,korporacím od roku 2006 a snížením daní bohatým . To vše musí na daních a škrtformách zaplatit občan .Tupá lůza bezdomoveckých studentů a městské chudiny volící ods=top=vv to není schopná pochopit - má vymyto v palici mečením o zadlužování a šetření - nikdy nepochopili ,že nás zadlužují zločiny modrobolševické mafie ods=top=vv=kdu=zel... a snižování daní bankám a bohatým a zvyšování soc.dávek a důchodů bohatým .
Kalousku neraď !, , 10.8.2011 14:47:32
Kalousku, ty radši nikomu neraď, ty ne. Radši nám řekni, proč jste, jako tehdejší vláda, schválili a na konci 90.let min.století zašmelili většinu ze zlatého pokladu naší republiky (měnové zlato+zlaté mince nevyčíslitelné hodnoty).
To je zločin první třídy. Většina zemí zlato nakupuje, ČR prodává. To můžou udělat jen diletanti nebo vyčůránci.
Titanik se potápí,, , 10.8.2011 14:43:17
ale na horních palubách se rvou o zlato a řeší pochod a práva homosexuálů.Pokud nezačnete řešit skutečné problémy, půjdete ke dnu i se zlatými cihlami.S vámi , bohužel, i celý národ.
Varování, , 10.8.2011 14:43:08
Střadatelé a daňoví poplatnící varují stát a Kalouska : Nespoléhejte se na nás, vaše dluhopisy kupovat nebudeme a do druhého pilíře spořit rovněž ne.
31 mld dárek podnikatelské mafii od TOP09,ODS,KDU,ZEL, , 10.8.2011 14:37:18
31 mld dárek podnikatelské mafii od TOP09,ODS,KDU,ZEL
Finanční úřady za čtyři roky (od 2006 do 2009) vyměřily vrácení dotací a penále za 34,5 miliardy korun. Ve stejném období ministerstvo z toho prominulo 31 miliard korun. Výdaje na správu odvodů činily 1,2 miliardy korun, navíc další dvě – neodpuštěné – miliardy museli úředníci odepsat pro -nedostupnost-.realita jsou spíš Kalouskovi kapříci ,
tak modrobolševické hrůzovlády odpustily dluhy svým kamarádům za 31 mld a mediální mafie mlčí !!!!!!!!! asi jim to nevadí ..............
31 mld dárek zločincům podnikatelům a sami okrádají nemocné , umírající ............někteří musíme šetřit a jiní jen beztrestně krást
jediné na co se můžete spolehnout je na smrt, , 10.8.2011 14:35:55
Kalousek varuje střadatele: Nespoléhejte se jen na zlato, ani jen na stát
já Vám šlohnu všechno, Váš kalousek
Máme pěkně blbého ministra financí!!!!, , 10.8.2011 14:33:02
Ještě mohl říct,KDY SE OD ROKU1900 ZLATO SLEVNILO?????
Re:Máme pěkně blbého ministra financí!!!!, , 10.8.2011 14:45:01
A mohl by někdo říci, jak se v tomto období změnila hodnota dolaru, kterým se cena zlata udává ?
Vážení spoluobčané !, , 10.8.2011 14:32:37
Nenadávejte mi, prosím. Myslím to dobře s vámi všemi, státem i vašimi peněženkami. Víte dobře, že jsem byl oceněn jako nejlepší ministr financí a mám ke svému poslaní dobrou průpravu. Nejsem jako Bohuslav, který vystudoval práva, ekonomice nerozumí a po ukončení školy nepracoval ani hodinu v žádné profesi. Vyvedu tuto zemi ze všech potíží jako ministr Rašín blahé paměti a pevně věřím, že mi projevíte více vděčnosti než jeho vrah, anarchista Šoupal. Přeji všem hezký den a sluníčko v duši !
Re:Vážení spoluobčané !, , 11.8.2011 17:08:56
DĚKUJEME za radu, ale jako ministr financí už konečně vyrovneje státní rozpočet a nezadlužuj stát. NÁSTROJE k jeho narovnání máš akorát ty.
Re: megatuneláři Kraďouskovi, , 10.8.2011 15:15:53
Debile stále se vytahuješ, že jsi byl vyhodnocen jako nejlepšíé ministr financí, ale už neřekneš, že ROZVOJOVÝCH ZEMÍ,jsi jen debil, vychlastaný bezmozek a megazloděj!
Věci a rozum, , 10.8.2011 14:26:11
A tu, pokud jde o věci, při kterých špatnou výchovou nejsme zvyklí hledati pravdu a kde stačí podati
některý z pouhých obrazů, tam netržíme posměchu jedni od druhých, tázáni od těch, kteří se táží a
přitom dovedou tu čtverou věc rozmetat a vyvrátit. Ale při čem vyžadujeme, aby byla odpovědí
vystižena a objasněna ta pátá věc, tu vítězí kdokoli z těch, kteří dovedou vyvracet, a působí u většiny
posluchačů dojem, že vykladač - ať jde o řeč či o spis či o odpovědi - nerozumí ničemu z toho, o čem se
snaží psát nebo mluvit; ti posluchači arci druhdy nevědí, že těmito výtkami není postižena duše toho,
kdo psal nebo mluvil, nýbrž přirozená nedostatečnost každé z oněch čtyř věcí. Obírati se jimi všemi a
přitom přecházeti sem a tam od jedné ke druhé, to dá vědění o dokonalém jsoucnu, ale jen stěží a jen
dokonalému duchu; kdyby to byl člověk špatně založený - a taková je duše většiny všech lidí i co do
chápavosti i takzvanou povahou, jednak špatně založená, jednak zkažená - ani Lynkeus by nedovedl
takovým lidem otevřít zrak. Jedním slovem, kdo není příbuzen s tou věcí, tomu by nepomohla ani
učenlivost ani dobrá paměť - neboť to vidění vůbec ani nevzniká v povahách sobě cizích - proto ani ti,
kdo nejsou již svým založením blízcí a příbuzní se spravedlivem a ostatními krásnými věcmi, třeba měl
každý z nich nadání a paměť pro něco jiného, ani ti, kdo sice jsou příbuzní, ale chybí jim nadání a
paměť, ani jedni ani druzí nikdy nepoznají pravdu dobrosti - pokud to jest možno - ani špatnosti.
Jest totiž nutno to poznávati obojí zároveň, a stejně tak i nepravdu a pravdu o veškerém jsoucnu, s
velikým úsilím a s vynaložením dlouhého času, jak jsem řekl již na počátku. Když se ty jednotlivé věci,
jména a výměry, názory a jiné smyslové vjemy vespolek o sebe trou, v laskavých posudcích jsouce
opravovány a s nezávistivým užíváním otázek a odpovědí, tu konečně vyšlehne oheň poznání a rozumu
o každé jednotlivé věci, při největším úsilí, jakého je lidská síla schopna.
můj dojem, , 10.8.2011 14:21:26
Ono asi Kaloukovi vadí, že lidi kupují zlato na které nemůže a odmítají cpát peníze do fondů,které se dají vytunelovat.
Re:můj dojem, , 10.8.2011 14:46:45
A rovněž počítá, že si lidé budou kupovat jeho-státní dluhopisy.
Re:můj dojem, , 10.8.2011 15:36:17
Národe, neblbněte, Kalousek vám nabízí dluhopisy, ještě si nenahrabal dost a potřebuje ještě.....
Kalousku, já spoléhám na to, že, , 10.8.2011 14:13:32
ty zanedlouho natáhneš papuče, páč jsi prochlastaný lhář a zloděj!
Zlata se lidi nenají ani se jim nepřikryjí., , 10.8.2011 14:13:12
Pokud by to byla jen bublina, prodělají lidé kupující nyní zlato kalhoty.Když ovšem i náš strážce státní kasy toto neříká, bude lepší koupit zlato teď než později.Zdá se, že současný systém má velký problém.
Když se prodávalo český zlato za levno tak jste o tom nikomu neřekli., , 10.8.2011 14:12:47
A dneska nám ho budete nutit za draho.Šmmejdi!
A proč máme platit daně, když stát se zříká povinnosti pomáhat lidem v nouzi ?, , 10.8.2011 14:07:54
KALOUSKU,KOMU TO RADÍŠ,...TI,CO SI NAKRADLI KDYŽ SE ZHASLO,RADU NEPOTŘEBUJÍ,TI,CO SE ŽIVÍ PRACÍ ŽÁDNÉ ZLATO NEKUPUJÍ,...NEMAJÍ ZA CO., , 10.8.2011 14:07:40
TAKOVÉ ŽVÁSTY VYZVRACET NA REPUBLIKU,DOKÁŽOU JEN IDIOTI,CO NEVIDÍ,JAK DRTIVÁ VĚTŠINA ŽIJE.KALOUSKU,...Z RUKY,DO HUBY.Tak,tak.
Cosi se děje nejen u nás, , 10.8.2011 14:05:53
Obávám se, že toto je jen začátek.Možná je to jen záměrně vyvolaná panika,na níž pár zasvěcených lidí vydělá pěkný balík. Spíše je to ale začátek dlouhé a hluboké krize celého systému založeného na důvěře občanů v systém a na neoliberální koncepci ekonomiky, na což ukazuje strmý růst ceny zlata a velmi kolísavá cena akcií na světových burzách.Deregulované banky a trhy se nedají řídit, další vývoj bude naprosto nepředvídatelný a živelný.
další tunel korupční vlády do soukromých kapes, , 10.8.2011 13:54:12
další tunel korupční vlády do soukromých kapes
korupční vláda mafie ods.top,vv ruší 12 zdravotních ústavů ,i přesto že hospodařily se ziskem
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/stat-pozlati-soukromym-laboratorim-jejich-byznys_209083.html
Majitelé soukromých laboratoří si mohou mnout ruce. Ministerstvo zdravotnictví totiž hodlá zrušit zdravotní ústavy. Ty mají ze zákona hlídat kvalitu vzduchu, vody, potravin či testovat zdraví obyvatelstva. Pokud návrh projde a zdravotní ústavy zaniknou, bude si nově stát kupovat služby od soukromých firem.
devastace čr zločinci pokračuje ................kurvy modrobolševické zaslouží denně po rypáku
zavraždil Kalousek Kašáka? proč je vrah ministrem za HROB09? kde to kur*a žijeme ?, , 10.8.2011 13:44:38
zavraždil Kalousek Kašáka? proč je vrah ministrem za HROB09? kde to kur*a žijeme ?
Zlato nepodléhá měnové reformě, , 10.8.2011 13:44:20
To je asi v současnosti nějvětší výhoda pro investora. A také to nejvíce štve Inženýra lidských peněženek, protože když máte zlato doma, nelze Vám ho ukrást měnovou reformou ze spořitelny.
Na současný stát rozhodně nelze spoléhat, zvláště pokud ho vede tato vypráskaná vláda! Už můžeme jenom čekat, kdy reformní vláda přistoupí k té poslední reformě...
Kalousku, vládni bez deficitu, , 10.8.2011 13:42:59
Se zlatem mám špatnou zkušenost. Zlaté náušnice jsem koupila za 1000 Kč a když jsem jednu ztratila a druhou chtěla prodat, tak mi za ní nabídli 100 Kč.Tak jaká stabilita ceny zlata??????
pozn. na nákup investiční cihly zlata nemám.
co melete o jazyku, také vždy nerozumím p. Klausovi , Kalouskovi a jako občan ČR musím držet papulu., , 10.8.2011 13:42:42
-Kalosusku ty prase zlodějské --občan si platí pojištění státu a stát má plnit pojistnou událost , , 10.8.2011 13:41:48
-Kalosusku ty prase zlodějské --občan si platí pojištění státu a stát má plnit pojistnou událost ............až přestanete vybírat daně ...........tak si mečte co chcete do té doby držte tlamy a vracejte lidem co jste od nich v daních nakradli
Povzdech, , 10.8.2011 13:30:06
Promiňte trochu drsnější výrazy, my staří (autorovi je 90) pro
takové výrazy nejdeme daleko. bydlí naproti mě, v penzonu pro důchodce.
> > ještě v době kdy se zlato prodávalo za 500 dolarů jsem upozorňoval své
známé, aby nakupovali investiční zlato, protože půjde minimálně na 2000
dolarů. Myslíte že to někdo bral vážně? Dnes se bijí do hlavy. Cena se bude
šplhat předpokládám až na 2500 dolarů. Mezitím občas spekulanti vyšlou do
světa nějakou "zaručenou zprávu", díky které cena zlata na krátkou dobu
spadne, aby mohli rychle nakoupit a potom cena zase vyletí nahoru.
Doporučuju sledovat cenu a rozhodně ihned nakupovat, jakmile se cena sníží.
Nejde ani tak o to, za kolik to zlato potom prodáte, ale o to, že zlato
bude jedním z mála platidel, které budou mít svou hodnotu při hyperinflaci,
která je nevyhnutelná. Dále je dobré kupovat stříbro, které je levnější,
ale dá se používat i k dalším účelům, hlavně v lékařství. Veškeré pojištění
a připojištění bych zrušil a vyměnil za zlato a stříbro, protože až ta
hyperinflace přijde, veškeré pojistky a spoření Vám budou k ničemu. Dalším
zajímavým investičním artiklem je čínský juan, který je momentálně levný,
ale vzhledem k tomu, kolik dolarů má Čína na skladě je velice
pravděpodobné, že juan půjde nahoru na úkor dolaru.jen pozor na registraci při prodeji. Nekupujte na občanku
číslované tabulky investičního zlata. Pokud měny padnou, první co vlády udělají
bude konfiskace soukromě drženého zlata. A pokud budou mít registr kupujících,
příjdeme o něj bez náhrady. Viz poplach v HSBC začátkem roku, která přesouvá co
může do bezpečných lokalit. Jo a četl jsem prognozu na až astronomických 5000
dolarů za tr. unci. To bude tobogán.> >
Ten kdo kradl - krade dál,
ten má všeho hojno.
Ten ale kdo poctivý je,
ten z toho má hovno.
Ta elita co nám vládne,
ta nemá zábrany žádné.
Čest, mravnost a poctivost
jak mršiny zahrabala,
ta si žije, ta si žije,
protože si nahrabala.
Nenasytná je ta chátra,
proto naše země chátrá.
Nač spoléhat?, , 10.8.2011 13:24:03
Dnes tady máme další lekci finančního poradenství, zdvořile děkuji. Pan Šmucler zřejmě prodává zlato a pan Kalousek jako vždy radí (zatím) zadarmo. To potěší. Já počínaje dnešním dnem začínám investovat do ocelových mříží, ostnatého drátu a železa obecně. Pravda, nejedná se o zhodnocení,ale o obranu. Je pochopitelné, že někteří naši spoluobčané nechodící do zaměstnání budou mít dopoledne dost času si pro zlato dojít a protože ho budou hledat všude, občas prostě navštíví i majitele brambor. A mám ještě další cennou radu, nenoste peněženky. Pro muže je ideální kvalitní kožený opasek s brašničkou na peníze a doklady nošený uvnitř,ne vně kalhot. Při správném umístění by to mohlo být dost trendy. A ženy mají šanci pod vrstvou sukní ukrýt pár kapsářů. Pokud to vkusně spojí s pásem cudnosti, mohou s penězi chodit i po nocích. A pochopitelně, místo frajerské hůlky či deštníku bideme nosit teleskopické obušky. Že mám trapný způsob humoru? Ani ne, jen predikuji...
p.Kalousek má nyní pravdu., , 10.8.2011 13:21:32
Nejsem zastáncem p. Kalouska, silným odpůrcem. Jeho ekonomika je příkladem pro poválečnou zemi a to my nejsme. Stát neinvestuje a nehospodaří, stát chce šetřit a nutí k tomu občany. Platí stále není výroba- nejsou zisky a peníze.Akce kolem zlata je uměle vyvolána a mastí si na ni kapsy ti co neví co s ním. Kdo si myslí, že udělá díru, tak do své zad... Vaše peníze v bankách je konečně za co utratit.Copak nebidíte jak je jednoduché ziskát půjčku.Státy, které mají dluhy ho nyní rády prodají, leží jim toho skladem na tuny.Jen kupujte, cihla z hlíny bude mít větší cenu. Svět se od roku 1945 silně posunul a drahé kovy již nežádá.Proč myslíte, že zlaté do byly a jsou v ČR uzavřeny jako nevynosné.
Re:p.Kalousek má nyní pravdu., , 10.8.2011 13:56:56
Otázka dluhů a zadlužení tedy není jen problémem těch, kteří si půjčují, ale také a hlavně těch, kteří se půjčováním živí, jsou na dluzích závislí a ze zadlužení druhých žijí a tyjí. Půjčí ti paraplíčko, když svítí slunce, ale chtěji zpět anglický deštník, jakmile jen začne pršet. Nejde to jinak: někteří z nás se realizují v zadlužování druhých. Budou tedy i nadále lákat, manipulovat, slibovat, skrývat, lhát a znehodnocovat smlouvy svým drobným tiskem a nesrozumitelnou pseudoprávní hantýrkou – dokud nebude jejich „drobný tisk“ postaven mimo zákon: neslouží totiž žádnému kladnému účelu.
Není divu, že když dlužníci nemohou splácet, tak bankéři bědují, žebrají a uplácejí Stát o finanční injekce, sanace a garance, vymýšlejí nové teorie viny a hledají viníky u všech, kromě sebe. Tak tomu vždy bylo a bude. Jen Tomáš Baťa si to vyřešil po svém (stejně jako František Čuba): založili sobě vlastní podnikovou banku, svého partnera v investicích i podnikání.
Také Obama se nyní snaží vyhánět směnárníky z chrámu. Nejdříve však vzal jejich peníze na volební hlasy a nasadil si je do vlády. Pak musel naslouchat hlasu lidu a zase je vyhnal. Omezuje státní banky Fannie Mae a Freddie Mac i FHA (přes 90% všech hypoték), snad je i vyžene z hypotéčního trhu vůbec. Stát tam nemá stejně co pohledávat: jen zadlužuje neinformované nešťastníky (tyto státní „podniky“ fungují se ztrátou 400–500 miliard dolarů, a zatěžují hlavní dlužníky – daňové poplatníky). Alespoň ta jména, jako Greenspan, Rubin, Summers, Paulson, Bernanke, Geithner – jakož i šéfů z Wall Streetu a bankovních domů – zůstanou navždy zapsána ve smolných knihách selhání a studu amerického myšlení i povědomí.
Žijeme dnes v Době dluhové? Nesporně ano. Vždycky jsme v ní žili. Vyprávějte však nezaměstnanému mládí v ulicích Středního východu a ostatním světě o „přiměřené spotřebě“ – to asi ne; bez ohledu na stranickou příslušnost, „Uděláme si to sami!“ drnčí v uších politických stran, novodobých to dinosaurů demokracie.
Žijeme v době zadluženého Státu. Dluhy a korupce jdou ruku v ruce: když jedna strana krade, druhá si musí půjčit; aby pak mohla splácet své dluhy, začne také krást. Nejlépe se krade i zadlužuje tam, kde Stát občany nechrání před podvody, manipulací a lží. Uzákoněním „drobného tisku“ ve smlouvách, nabídkách a reklamě svádí k nevýhodným půjčkám hlavně lidi prosté, neinformované, nemajetné či staré – tedy ty, které by Stát měl chránit nejvíce. Současně Stát přistavuje stále nová koryta těm, kteří „mají přístup“, tj. členům vítězných nebo koaličních partají. Ale dostane se na všechny, protože důsledná rekorytarizace dnes probíhá v podstatě bez pauzy.
Proti korupci nelze bojovat výzvami, domlouváním, sliby či přemlouváním. Můj strýc říkal: „Čuníka od koryta slovy nedostaneš. Chce to vždy jednu do rypáku“. Dodal bych, že ani pak to nefunguje, protože rekorytarizace přináší nové a nové čuníky; nestačí je odehnat, ani pozavírat. Je nutné jim koryta odebrat.
Majetkové rozdíly ve společnosti se prohlubují. Cílené zadlužování méně majetných skupin jim umožňuje utrácet, jako kdyby na tom byly lépe, než ve skutečnosti jsou. Politici dostanou hlasy, jejich ekonomové nové posty, obchodníci dočasné příjmy a dlužníci fatu morganu lepšího a úspěšnějšího života. Každá fata morgana se nakonec rozplyne v horkém vzduchu a nemajetní jsou na tom zase o příčku hůře než ti majetnější.
Zadlužování tedy majetkové rozdíly pouze prohlubuje. Co těm slabším poskytnout namísto půjček vzdělání? Co je naučit podnikat? Pracovat? Postarat se o sebe, stát se autonomními lidskými bytostmi, ne jen zoufalými přívěsky Státu?
Nikdy si nesmíme „zvyknout“ na osobní zadluženost, na státní dluhy a rozpočtové schodky; bez ohledu na stranickou příslušnost. Žití v dluhu není životem, ale trestem. Jak říkal T. Baťa: „Splácení dluhů je tou nejlepší ínvesticí“. Spočítejte si to; a učte své děti, co se ve škole neučí: Nemáš na to? Polož to! A učte se to i vy.
Nezvykat si, nikdy si nezvykat – na nic. Obzvláště ne v zemi, kde jsou politické strany prosté podniky s.r.v.o. (tedy s ručením velmi omezeným), které především obhajují privilegovanou pozici svých privilegovaných členů, nic víc. Vše ostatní je hra, pozlátko a tvrdá, pragmatická, kšeftmanská strategie, kšeft a handl. Obzvláště v zemi, která uzákonila korupci, stranický lobbismus a drobný tisk ve smlouvách – vše namířeno přímo proti občanům unavené a zklamané země. Obzvláště v zemi, kde se nepublikují odborné práce vycházející z von Hayeka, Schumpetera, von Misese nebo Morgensterna; kde keynesiánská i monetární selhání představují dodnes tzv. „mainstream“.
Proč nestačí prostě vyhlásit „Dobu dluhovou“ a svádět vše na nepříměřenou spotřebu, nebo civilizační, morální či dokonce duchovní krizi. To jsou pouhé symptomy nemoci, ne její příčiny. Apelace na morální nebo duchovní rozměry nebyly historicky nikdy efektivní. Efektivní může být pouze změna systému, pravidel či zákonů, ve kterých jsou jedinci a skupiny nuceni fungovat a žít ve lži i v korupci.
Nejde o soumrak kapitalismu, svobodného trhu či globalismu, ale o jejich deformaci a degradaci svévolnými státními intervencemi v zájmu politických stran a ekonomických mafií.
Je nutné přísně rozlišovat mezi státní regulací a intervencí. Účelem regulace je ochrana, všech účastníků trhu stejně, proti jedům v jídle, výrobcích i hypotékách. Účelém intervence je zvýhodnění vybraných skupin na úkor skupin jiných. Účinná regulace je podmínkou svobodného (ale ne volného) trhu; účinná intervence je degradací tržních signálů, znejistěním investiční činnosti a útlumem kvality rozhodování. Regulace nepřináší politické hlasy, intervence ano.
Pravou (a neodstranitelnou) příčinou současné krize je růst produktivity práce ve vyspělých zemích. Existují pouze čtyři sektory lidské ekonomické činnosti: produkce potravin, výroba věcí, poskytování služeb a služby státu.
Zaměstnanost ve třech tržních sektorech dosáhla v USA, záp. Evropě a Japonsku svého zenitu a začala nezvratně klesat: v zemědělství, v průmyslu i ve službách. Jediný rostoucí sektor je dnes sektor Státu, který je však plně odkázán na daně vybrané ve třech zbývajících sektorech. Růst Státu je proto dlouhodobě neudržitelný a neufinancovatelný zdroj novodobé zadluženosti. Proto je Stát hlavní příčinou rozpočtových schodků, zadluženosti občanů, stranické korupce, vysokých daní, narůstající inflace a rostoucích společenských nepokojů, jakési vzpoury zadlužených.
Proto svět dnes neprochází prostou cyklickou krizí, ale nezvratnou společensko-ekonomickou transformací k nové normále: k novému režimu regulovaných svobodných trhů bez deformujících intervencí Státu; k přímé demokracii bez stranických aparátů a ideologií; k nové lokalizaci (relokalizaci) hospodářské organizace a úsilí lidstva.
Chceme-li nabídnout univerzální sen vlastního domu rostoucímu množství lidí, pak toho jistě nelze dosáhnout nabízením státních půjček, tj. zadlužováním těch, kteří sice nemají peníze, ale drží cenné volební hlasy. Nelze zadlužovat ani Stát, který si nutně musí vypůjčovat na své vlastní půjčky. V konečném důsledku si Stát půjčuje od těch, kterým sám půjčuje. Zadlužuje se těm, které sám zadlužuje. Domek pro každou poctivě pracující rodinu nelze zajistit státními penězi, tj. těžkým zadlužením jedinců, rodiny i Státu.
Řešení je logické a prosté: spočívá v nových materiálech, nových stavebních postupech, úsporných konstrukcích, nových modelech samofinancování a spoluúčasti zákazníků. Spočívá v konkurenci soukromých podnikatelů a ne v nahrazení konkurence nesvatou koalicí Státu, bank, velkých podniků a politických stran.
Nové, prověřené technologie, znalosti, materiály i systémy existují. Je však třeba zlomit setrvačnost starých přístupů politického lobbismu a stranické korupce. Jsou země, kde Stát svými zákony nedovoluje průhlednou a svobodnou soutěž nových řešení, vylučuje je z účasti a tak konzervuje vše staré, přežité, drahé a nekvalitní. Není divu, že stále žijeme v „Době dluhové“. Stát a bankéři tím získávají argument, aby mohli placení dluhů převést na ty nejvíce zadlužené, tj. na daňové poplatníky. Nastává doba zvyšování daní, vyrovnávání rozpočtů a přiškrcování malého a středního podnikání.
Současná zadlužená ekonomika je zatížena zvláštním druhem perverzity: Stát zadlužuje za účelem získání politických hlasů a bankéř zadlužuje, protože lichva je prostě jeho handl a kšeft. Spekulativní komoditní „investice“ uměle zvyšují ceny ropy a potravin a tak přispívají k vlně společenských protestů, migračním krizím a hyperinflačním tlakům.
Všeobecná zadluženost není příčinou finanční nemoci světa, ale pouhým symptomem a následkem hluboké krize Státu, který dusí inovace, podnikatelského ducha, nové technologie a efektivní řešení stále akcelerující korupcí, spekulací, neprůhledností, lobbismem a stranickými zájmy. „Pouze dvě věci jsou důležité v politice: ta první jsou peníze a na tu druhou si nemohu vzpomenout“, řekl kdysi, v záchvatu upřímnosti, americký Senátor Mark Hanna.
Současná krize není krizí zadluženosti, ale krizí zdrojů podnikatelského ducha a svobodné inovace v lidském úsilí, snažení a snění. Veliká žába sedí na prameni…
Varuje střadatele, , 10.8.2011 13:06:21
Kalousku zakoupil jsem cihlu za 8 Kč a zabalil do alobalu jsem spokojen
Kalousek, , 10.8.2011 13:03:46
Pane Kalousku, vemte pod křídlo, knížete, Nečase a ostatní, Vám podobné, včetně pana Johna a už konečně někam běžte. To budou úspory pro rozpočet.
kalousek varuje střadatele,nespolehejte se jen na zlato,ani jen na stat, , 10.8.2011 13:00:08
kalousku toneni stvoji hlavy vam užsnad nevěři nikdo v tomto statě všichni patřite na šibenici
jen se nebojte, , 10.8.2011 12:59:38
budeme spoléhat na boha Kalouska,on je chytrý,všechno umí,včemu rozumí....
spoléhejte na pevnej špagát, ten budeme potřebovat, , 10.8.2011 12:43:23
dříve než to zlato a hlavně rychle umřít to chce!
Zlato je,, , 10.8.2011 12:40:15
sice jistota ale v současnosti přefouklá bublina.Kdo dnes koupí za 1700 pozítří bude jásat na 2000 tisících,ale za rok může prodávat pod tisíc.Jediná investice je vlastní střecha nad hlavou,vlastní studna,tepelné čerpadlo a elektrárna na střeše,a samozřejmě ještě pozemek na brambory!!
Re:Zlato je,, , 10.8.2011 13:09:04
Moje řeč. Maximálně se odpoutat od závislosti na státu a energetických monopolních firem a i potraviny do jisté míry si pěstovat sám, případně i domácí zvířenu. A to co nejdříve, než zdaní i umístění těchto zařízení.
Kalousek v kostele?, , 10.8.2011 12:36:39
Když jde ,,věřící,, Kalousek u nás do kostela, musím vypínat alarm, je to záhada, ale od jisté doby je na denním pořádku, že jakmile Kalousek překročí práh kostela, alarm se automaticky spustí... :)) Když pak přítomné obcházím s oplatkem, Kalouska přeskočím, koutkem oka vidím, jak má v kapse celé balení těla páně :))
Re:Kalousek v kostele?, , 10.8.2011 13:07:28
Nejen vypínat alarm, ale pro jistotu i spouštět mříže a zamknout.
kalousek "neumí", , 10.8.2011 12:33:37
zlato, ale umí "padáky", a tam je mnohem větší zisk.
Uložte to u mne-zakládám Kampeličku Váš Kalous, , 10.8.2011 12:32:16
Jedenadvacet let tenhle stát šetří tak moc ,že už má skorem dva biliony dluhu.To si neumíte představit těch přezčasů ,než se to všechno podaří.
Jo,,, do fondů....., , 10.8.2011 12:32:01
Nejlépe do soukromých,které zkrachují a nezůstane po nich ani kulový,ty PILÍŘI jeden.A ještě dejte doporučení do kterých,kde jsou největší zloději.Jednou se budete těžce zpovídat,a to ne v kostele.
To je hovno, Hájek z hradu přebíjí svou původní nekonečnou tupost. Prý je homosexualita infekční tedy přenosná..., , 10.8.2011 12:31:24
Špatný chemik, ještě horší ekonom, , 10.8.2011 12:29:35
Proboha, proč máte stále potřebu zveřejňovat, a tedy provokovat, Kalouskovo komentáři???? Komu chce Kalousek radit? Jaké on má ekonomické vzdělání? Kdo už jiný by měl absolvovat ekonomickou fakultu, když ne ministr financí? To je však možné jen u nás. Chemik sedí na financích, novinář se slovní zásobou uzené makrely na vnitru, když seděl ve vládě Čunek, neměl ani vysokoškolské vzdělání, ba dokonce neznal jediný světový jazyk! V každé práci je třeba kvalifikace, nejdůležitější posty v zemi však tuto samozřejmost nevyžadují. A Kalousek? Rád bych ho viděl v chemické laboratoři, jestli je tak dobrý chemik jako ekonom, a já o tom nepochybuji, nestihl by si tam sníst ani svačinu a ....... BUM!
Re:Špatný chemik, ještě horší ekonom, , 10.8.2011 13:06:07
To podepíšu v plném rozsahu. Ale to "BUM" by nebyla žádná škody, ale úleva pro národ.
Ono se to dobře radí, když je sám za vodou,, , 10.8.2011 12:28:19
každý nemá za kamarádu Hávu a spol. , tak nemůže stavět druhý zámek pod hradem v Bechyni, jako Kalousek.
Jak dlouho se ještě budeme dívat na to, jak zločinci rozkrádají naši zem?, , 10.8.2011 12:24:15
Každé zlo jednou skončí. Pro tebe, Kalousku, je cela již připravena. Můžeš v ní založit a vytunelovat vězeňské fondy!
Myslím, že Kalousek by mohl být tou pověstnou velkou rybou, která to odsere za všechny tuneláře co rozkradli republiku..., , 10.8.2011 12:23:56
Re:Myslím, že Kalousek by mohl být tou pověstnou velkou rybou, která to odsere za všechny tuneláře co rozkradli republiku..., , 10.8.2011 12:25:42
Ne že bych mu to nepřál, ale to pomyšlení je hezké...
Re:Myslím, že Kalousek by mohl být tou pověstnou velkou rybou, která to odsere za všechny tuneláře co rozkradli republiku..., , 10.8.2011 12:33:21
Přál bych jim všem aby si to odskáksli každý za své.To není jenom kalousek.
Soudruh Kalousek určitě fondy, protože ty pak jeho muži vytunelují a na Bahamách, které nevydávají královsky dožijí..., , 10.8.2011 12:22:19
a mě dejte na chleba, , 10.8.2011 12:14:16
Drobní střadatelé asi mají plat 25000 a víc.. kde já bych na to zlato vzal, když i na ten nájem to musím dokrást v potravinách.
Kalousek varuje, , 10.8.2011 12:07:56
Pane Kalousku, vy už varujte jenom sebe. Jak to že vy takový demokrat, nám radíte co i s tou poslední korunou kterou si odtrhneme od své prožrané huby -jako prasata si žijem - ještě i tom nám budete radit. Vy si své nakradené miliony jistě neschováváte ve štrozochu. A kdykoliv vám a celé vládě někdo řekne pravdu do očí tak jste z toho na palici. Tak nechte lidi si dát peníze kam chtějí, a ne vašim soukromým rozkradačským kamarádům. Každý den něco prohlašujete, to vám to tak skvěle myslí_ Jsme z toho velmi ale velmi překvapeni.
Střadatelé varují Kalouska, , 10.8.2011 12:06:16
Nespoléhej se na to,že ti to projde!Hajzle!
Zlato je k hovnu, , 10.8.2011 12:00:22
v Americe ho nosej na sobě jenom černoši, běloch by to na sebe nevzal.
Má pravdu, , , 10.8.2011 12:03:28
zlato se mu bude krást hůř, než peníze uložené ve fondech nebo na účtech. Ale jak bosse ministerstva rozkrádání Kalouska znám, nějaký způsob si už najde.
Re:Má pravdu, , , 10.8.2011 13:53:53
Jo, tak jsi dobrej odborník, zlato je k h.vnu a peníze na účtech jsou pojištěný, tak bez obav:) Kolik ti je, 12?
Re:Má pravdu, , , 10.8.2011 13:28:22
ani ty fondy nejsou jisté, vím o pár , kde lidé přišli o vše ,snad jedině slamník, pokud nebude měnová reforma i toto může toho paznehta Kalouska napadnout
Re:Má pravdu, , , 10.8.2011 13:56:08
Jakej slamník, to bylo možná kdysi dneska existujou bankovní schránky, stojej okolo 1000 Kč ročně a můžete tam mít drogy, diamanty, zbraně, peníze, cokoli. Fondy jsou podvod, s penězma obchodujou debilové který nemaj základní znalosti burzy.
Re:Zlato je k hovnu, , 10.8.2011 12:02:40
Myšleno je investiční zlato, ty moulo, ne zlaté řetízky.:)) Ty jsou opravdu leda k hovnu.
Re:Zlato je k hovnu, , 10.8.2011 12:04:47
Zlata je na světě 3 prdele, je jenom otázka času až bublina splaskne.
Re:Zlato je k hovnu, , 10.8.2011 12:07:38
Jako každá bublina. Ti chudáci, co na to naletěli, pak budou prodávat zlato v zástavárnách za polovinu a budou rádi.
Re:Zlato je k hovnu, , 10.8.2011 12:25:20
Furt lepší, než to celý život rvát nějakým soukromníkům, kteří to na konec rozkradou. Stát jim jde příkladem- kde je státní důchodový fomd, kam si lidi celý život platili na důchod, kterého se mnozí ani nedožili?
Kalousku, nedělej, že tomu rozumíš, ty vožralej šmejde. Spíš nám pověz, na kolik stát přišly tvoje povedený kšeftíky s mistrem Hávou!, , 10.8.2011 11:59:49
Kraďousek, , 10.8.2011 11:56:32
Kraďousek : "Nespoléhejte se na stát, každému je jasné že to já, ekonom amatér vedu do pr..le "!!
Re:Kraďousek, , 10.8.2011 22:04:16
Lidi,neblněte,zlata se nenažerete,a když všichni budou mít hovno tak kdo si ho od vás koupí.Králem bude ten co bude mít chleba a zemáky.A když k tomu bude mít kousek uzenýho, tak mu to zlato rádi dáte.
Kalousek nabádá občany aby své úspory dali dobrovolně zlodějům., , 10.8.2011 11:56:30
Nechápu, jak tahle morální špína může být ministr a natož financí.

