22.1.2012 19:46 - Fakt, že na majetek Prahy byla zřejmě uvalena exekuce a metropole tak může přijít o dominanty typu Karlova mostu nebo Staroměstského náměstí, šokoval nejen občany, ale i pražské zastupitele. Stejně tak podnikatele Tomio Okamuru. On sám by prý do Karlova mostu neinvestoval. ParlamentnímListům.cz vysvětlil proč.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
se divíte ??, , 24.1.2012 13:50:27
https://www.facebook.com/pages/Tomio-Samuraj-Okamura/
Lidi Okamura to myslí jedinný dobře a je třeba ho podpořit
PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, , 24.1.2012 11:01:50
Všichni občané by měli všude urychleně a velmi naléhavě a důrazně žádat o PRODLOUŽENÍ PROMLČECÍ DOBY U MAJETKOVÝCH TRESTNÝCH ČINŮ, a to s okamžitou účinností. Jinak zanikne trestnost rozkrádání, tunelování z dob po roce 1989. Dále je třeba zproštění mlčenlivosti.
Rozšiřuj tento příspěvek dál u kteréhokoli článku na kdejakém WEBu.
Veřejné obvinění nového vedení hlavního města..., , 23.1.2012 23:52:33
A kdopak tam seděl předešlá volební období? Jakým způsobem se jim podařilo udělat dluh, když mají větší rozpočet, než Londýn? Proč neinformoval MUDr Bém pana kolegu MUDr Svobodu, že dává hlavu do oprátky? Proč nám vládnou zloději a lumpi? Je třeba zopakövat reoluci ale bez milostí!!! Jinak se ze sraček nikdy nevyhrabem!!!
V tomto absurdním státě absurdita stíhá absurditu, , 23.1.2012 19:50:27
Předtím se nikdo nemohl dopoci práva,neplatilo se, nyní za dlužných 100Kč si exukutoři se spřízněnými soudci a právníky k tomu přidají 12000,-Kč. Z výkonu práva po česku se stal lidský hyenismus...
Mafie se jmenuje EXEKUTOR, , 23.1.2012 16:31:24
Boris Štastný nebyli jsme informováni o exekuci, asi zaspal dobu náš Boris exekuční řád a zákon o exekuci říka jasně Ten kdo je v exekuci nesmí být informován dokud není provedena exekuce.
Obludnost exekucí..., , 23.1.2012 12:01:21
...se zde ukazuje v plné nahotě!
Ale zatímco u chudých dlužníků,doslova chudáků,to nikomu nevadí,tady se všichni budou planým plácáním ukazovat!
je mi z toho .........., , 23.1.2012 11:53:03
Nejde ani o tu exekuci, jako takovou.O tom, jak má exekutor postupovat je napsáno v ex.řádu, mimo jiného v případě, že povinný nemá žádné účty, tak se dělá plonba na nemovitost, což u Prahy není, ta má účty a určitě a nich má více jak 163 000,-.Obhajoba toho exekutora bude určitě v tom, že postupoval podle zákona a tím to končí.Co mne však vytáčí, jak jeden šmejd dá exekuci na něco, co celou ČR dostává do situace, že je to jeno banda dlužníků a korupčníků.Dříve bylo právnické povolání vázáno určitou etikou, ale to, co těch 140 exekutorů dělá s národem je už politicky zcela neúnosné a zcela se zapomíná na to, že i soudy mají své soudní vykonavatelé za fixní mzdu, ale ta hnusná hydra sedřít z každého co to jde dává soukromím podnikatelům, což jsou soudní exekutoři takovou moc a absolutně nepředstavitelné zisky, že to už není o vymáhání práva, ale o tom, že se jedná o absoutně bezbřehou šikanu všech.Co se týče námitek ohledně toho, že se dluhy mají platit, tak o tom žádná, ale co dělat, když mně někdo nezaplatí a já mám platit exekuci?To žádný zákon neřeší, pouze se může hovořit o tom, že se mám soudně bránit, ale to už je nová píseň.Prostě je mi zle z toho exekutora, který se chtěl masochisticky onanovat v tisku.JE MI Z NÁS NA BLITÍ
Re:je mi z toho .........., , 23.1.2012 14:23:58
Exekutoři - soukromí podnikatelé nemusí být právníci, zákon to nepožaduje.
TAKHLE TO DOPADNE, KDYŽ NECHÁTE VOLNÉ RUCE ŽIDÁKŮM, , 23.1.2012 11:48:35
jediné co platí na tuhle chátru, je svázat ruce a hodit do řeky. do jednoho
proč by měl někdo kupovat KARLŮV MOST? blázni, , 23.1.2012 11:36:05
Unikátní debilita ,, Anonym, 23.1.2012 11:24:47
čím nás to krmíte, hňupové
reagovat
Re:Unikátní debilita ,, Anonym, 23.1.2012 11:27:40
trapná šaškárna, která vyzní doztracena, výše dluhu a výše exekučně zabavená idioti zase "pražské divadlo"s kašpary v hlavní roli mají ve zvyku si z lidí dělat soustavně prdel
Re:proč by měl někdo kupovat KARLŮV MOST? blázni, , 23.1.2012 19:18:18
aby ho zboural, na co ty čeští cigáni mají mít něco hodnotného,no né?
Re:proč by měl někdo kupovat KARLŮV MOST? blázni, , 23.1.2012 12:19:47
a tys to sežral i s navijákem
Na co by mu ten most byl chudákovi,, , 23.1.2012 10:22:39
Jedině kdyby tam mohl jezdit s nějakým luxusním fárem přímo na hrad,to by asi ten Karlíkův most koupil.
Budiž i tohle důkazem ..., , 23.1.2012 9:53:04
... kam jsme to za dvacet let dopracovali ...! Buď je ta vyhlášená exekuce zbytečná a hraničí s recesí,a pak je to doklad,že si leckdo tady může dělat opravdu co chce ...,anebo je oprávněná a pak je doklad,jací hlupáci a nesvchopové se u nás mohli dostat do funkcí,kde jde i o obrovský majetek,nedozírných cen ... Vyberte si ... Parkanová kdysi řekla,že ministr nemusí být odborník,podpořil jí v tom i Klaus. Neodborníci,diletanti se zločineckými geny v krvi... Za dvacet let se nám takovýchto politiků vygenerovalo hodně.Slušní lidé zmizeli z veřejného života... vládnou už jenom klausovci... lidé polovzdělaní,či přímo nevzdělaní,lidé prahnoucí jen po osobním prospěchu.Prospěch státu je nezajímá,spíš se pracuje na jeho zchudnutí.Chudý stát,bohatý občan ... to je asi krédo tak zvaných pravicových politiků... chudý stát se dá lehčeji zprivatizovat.Ještě se nějak zbavit té Evropské unie ...!
Re:Budiž i tohle důkazem ..., , 23.1.2012 11:50:30
jsem rád, že si se jako žd dobrovolně přiznal k úmyslnnému rozkradení majetku patřícího Čechům.
Re:Budiž i tohle důkazem ..., , 23.1.2012 9:57:10
Naštěstí moje závislost na státu je 100x menší než za komoušů.
Exekuce nebo finta jak se obohatit na úkor Prahy?, , 23.1.2012 9:34:53
Tato vláda bude tak dlouho blbnout,dokud se opravdu nedočká
nějakého povstání.
Re:Exekuce nebo finta jak se obohatit na úkor Prahy?, , 23.1.2012 9:57:51
Vás parazitů je na povstání málo, většina normálně pracuje a nebo podniká.
Re:Exekuce nebo finta jak se obohatit na úkor Prahy?, , 23.1.2012 19:20:44
zloději pracují na 1500 %
Re:Exekuce nebo finta jak se obohatit na úkor Prahy?, , 23.1.2012 10:54:10
Opět povoleny vycházky v Bohnicích???
exekuce, , 23.1.2012 9:30:48
Ano,takové máme politiky,a ještě ani nevědí za co.Super!Snad se i pražané probudí se spánku medvěda a pochopí,že ODS tady zůstat nemůže.Nyní budou všechny strany znovu slibovat a slibovat,ale snad už každý pochopil co je tu za sebranku.A kdo nepochopil tak buď rýžuje,a další mohou být idioti.Jen tak dál pánové,vy prodáte snad celou republiku než odejdete.
Exekuce, , 23.1.2012 9:24:47
No,já bych exekuci dala na celou vládu a parlament,celou ODS,TOP a VV.Ale ta exekuce by se nedala zaplatit,ale tito by museli odevzdat své majetky a nakradené peníze no a kde by bydleli mohli by si vybrat,pod mostem nebo na Sibiři.Pracovat by museli na úklidu Prahy.Ano taková exekuce!
Exekuce a Kroměříž?, , 23.1.2012 9:22:23
Běžte na radnici,dostanete složenky a dopis.
Popis dluh".
Zbytek ví bůh!
Fakt, že na majetek Prahy byla zřejmě uvalena exekuce, , 23.1.2012 9:03:00
Může mi někdo vysvětlit termín ,, majetek Prahy'' ? Copak je pražská radnice vlasníkem Prahy ?
Re:Fakt, že na majetek Prahy byla zřejmě uvalena exekuce, , 23.1.2012 10:19:40
Pražský magistrát spravuje majetek hlavního města Prahy.
Re:Fakt, že na majetek Prahy byla zřejmě uvalena exekuce, , 23.1.2012 12:00:56
No to je novina. To je jasné, že ho spravuje. Ale majetek přece nevlastní, tak nemůže být v exekuci. I když u nás je možné úplně všechno.
"Cenu mají nevyčíslitelnou, a to nejen z pohledu peněz,", , 23.1.2012 8:50:49
Peníze jsou nejvyšším bohem judaismu - Karl Mordechaj Lévi Marx Karla Marxe prohlásila Jewish Chronicle ve 20. století za "jednoho z největších židů 19. stol." - tekže tento potomek starého rabínského rodu nejspíše věděl co říká...
Re:"Cenu mají nevyčíslitelnou, a to nejen z pohledu peněz,", , 23.1.2012 9:02:36
A jé, další idiot antisemita.
Re:"Cenu mají nevyčíslitelnou, a to nejen z pohledu peněz,", , 23.1.2012 9:07:24
Ale jdi, pak je antiseminista Marx a Jewish Chronicle - nebo je snad citování židovských velevážených zdrojů antiseminismus?
jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:48:45
já jsem kvůli 500 korun dluhu přišel o 25 tisíc korun
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:50:18
Tak nemáš mít dluhy vole.
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 9:01:07
vul jseš ty ty magora kdybysi lidé nepujčovali tak jdou banky k šípku a cela ta slavná světová ekonomika .ty si myslíš že je každej od narození v balíku ,musíš bejt dement
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:55:14
To vykládej všem co se museli zadlužit kvuli bydlení, ty máš degret na byt, co? Nebo sis na bydlení napřed našetřil z vejplaty? Ostatně dluhy maj všichni, i ti co si myslí, že je nemají - to je dluhový peněžní systém lichvy - úroku.
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:54:59
Náš stát je jeden velký bordel. V nejvyšších státních funkcích podvodníci a zloději, tak proč by advokátí s exekutory za bílého dne neokrádali občany a soudci jim k tomu nedávali požehnání!
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:52:13
Jen počkej možná, že se ti to brzy také stane a ani nebudeš vědět jak.
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:54:02
Mě se to nestane, nikdy si nepůjčím. Natož 500 Kč. Nejsem hovado.
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 8:56:51
dokazuješ nejen že jsi hovado, ale i pablb
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 9:03:21
Hovado je ty hovado ten co nevrátí pětikilo. Tak nechlastej a budeš na to mít.
Re:jen ať exekutoři zabavují,padni komu padni, , 23.1.2012 9:10:45
Kde je jsi přišel na to, že si msíč půjčit a nevrátit pětikilo, aby na tebe kriminální zmrdisystém nepoštval hyenu exekutorskou, co po tobě chce 25 tisíc? I kdyby to tak bylo, co je těch 25 tisíc, kreténe? Pablb, jsi opravdu pablb.
zpráva, , 23.1.2012 8:44:04
Kolik ten Kanimůra asi novinářům platí, že je ten blb pořád v médiích. Takovej kokot.
to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 8:31:06
tak co ,kdo za to může? Kapitalismus ,demokracie ,vláda? A nemůže za to třeba jeden línej úředník ,kterej něco strčil do šuplete?
Re:to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 8:56:53
co je to za blbost jakej línej uředník vspamatujte se copak se dá odstavovat národní pamatky i se zoo.jak jsou nastavany hodnoty tohoto státu.kdo má takovou pravomoc a vubec tyto pamatky jsou nas všec žadného magistrátu .to teda ne takle jsme si to nepředstavovali tady nebudete dělat takovaj binec s republiky .tady ma primitiv exekutor vetší pravomoce než vláda a prezident - co je to za manýry.coje to za spolek hajzlu kde se vzal
Re:to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 8:41:16
Jaký kapitalismus ??? Tenhle schválně, tak nastavený zlodějský systém nemá s kapitalismem, pravicí, levicí absolutně nic společného.
Re:to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 8:46:06
Přesně, komouši melou, že nefunguje kapitalismus. nevím co má státní parazit a rozkradač veřejných prostředů společného s kapitalismem. To je socík jak vyšitej. Proto to nefunguje. Kapitalistická firma buď funguje a nebo neexistuje. Socialistický bordel u státu pokračuje dál.
Re:to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 9:04:35
Kapitalismus skončil před sto lety, pak už byly zaváděny různé typy socialismů pod různými krytými názvy a s krycími antagonismy, v USA to začalo s New Deal. Globalizace (snaha o světovládu) je výtvor z těch uměle vyrobených hegeliánských rozporů.
Re:to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 8:53:23
O kapitalismu melou kokoti, co nechápou co to je. Ani jeden si nezkusil podnikat a třeba být OSVČ. To by teprve čuměli o čem je život. Místo toho fasují peníze od nás daňových poplatníků a melou, že všichni podnikatelé kradou. Kde se berou jejich výplaty neví. Asi jim je naprdí v Lidovém domě socani.
Re:to jezase článek pro naše hlupáčky, , 23.1.2012 9:25:47
Kapitalisti si ty peníze tisknou a nebo je získávajín tím že oberou jiného člověka?
čemu se divíte?Když může exekutor za dluh ve výši 100 korun, , 23.1.2012 8:20:20
zabavit barák za 2 milióny,tak proč by nemohl zabavit Karlův most?Vždyť tyto zákony vymyslela pravice.Mají co chtěli
Re:čemu se divíte?Když může exekutor za dluh ve výši 100 korun, , 23.1.2012 19:14:25
a proč nezabaví majetek celé EU, dluhy se musí platit, no né?
karluv most, , 23.1.2012 8:09:25
to nemá sílu a moc zatočit s těmi zlodějskými šmejdy exekutory - co dělá vláda necha si kálet nahlavu aje ticho co jsme si to zvolili za ubožáky .nechají nam rozkras a prodat hlavní město .co je to zalidi co tady dělají takový bordel.kdo je řídí nějakou exekutorskou svoloč kdo jim dal takovou moc .to dejiny naroda českého nepamatuje to by Libuše koukala co udělalí 21stoleti s její prahou .
pražský hrad..., , 23.1.2012 8:08:39
Pražský hrad odprodat za zůstatkovou cenu Vietnamcům. Ti z něj rychle vytvoří dominantní místo neviditelné ruky trhu. A papátunel tam může dělat skladníka.
PRAŽACI SE UKAZUJÍ JAKO HLUPÁCI,KTEŘÍ BUDOU VOLIT ODS,TOPKU a VV AŽ JIM TI ZLODĚJI UKRADOU VÁCLAVÁK I S KOBYLOU., , 23.1.2012 7:53:49
Nemohli by se radší PRAŽaCÍ přestěhovat na venkov,nebo i tam by naběhli na vidle?
Re:PRAŽACI SE UKAZUJÍ JAKO HLUPÁCI,KTEŘÍ BUDOU VOLIT ODS,TOPKU a VV AŽ JIM TI ZLODĚJI UKRADOU VÁCLAVÁK I S KOBYLOU., , 23.1.2012 8:50:45
Dokydej a vypadni.
Je obstavena i letadlová loď Pavel Bém?, , 23.1.2012 7:49:42
http://vtipy.netroof.eu/item/5116/letadlova-lod-quotpavel-bemquot/
Hmm, , 23.1.2012 7:41:35
Souhlasim co nam tu vubec patří v teto republice ? Myslím že snad premier by to měl vědět ,ale ten ma příznačné jmeno to říka vše.Zadlužovat děti matek ktere namaji na popelnice to je česky kapitalizmus snad někdy přestihnem Bangladeš bo na Němeco nedoženem nikdy jak to předvidal Havel že za 20let,ale neřikal v kterem století.
jo, jo., , 23.1.2012 7:22:39
stejně čechum už tady nic nepatří,jsme otroci ve vlastní zemi,tak se s tim smiřte,nebo si to vemem zpět,jen tady nekvičte jak je vše na p...
Čemu se divěj?, , 23.1.2012 7:18:43
V tomhle Absurdistánu ze stovky pokuty pro přestěhování dlužníka udělaj dluh 7x12 tisíc. Je čas je všechny hnát.
Re:Čemu se divěj?, , 23.1.2012 9:56:42
Na ne taky dojde.
Az tu vypuknout poradne socialni nepokoje, v tom zmatku si rada lidi pro sve exekutory dojde k nim domu.
čssd, , 23.1.2012 7:00:56
Chtěl bych podotknout, že exekutory zavedla ČSSD a úspěšně tento plán během vládnutí podpořila ÓDÉES.
okamura komunista?, , 23.1.2012 6:59:51
"Je absurdní, že vůbec lze uvalit exekuci na Karlův most. Podle mně by takové památky s výrazným kulturním i státním významem jako Karlův most, Pražský hrad, Karlštejn , být v majetku celého národa a nažvdy nezcizitelné a tím pádem taky nepodléhají exekucím....."
Ten okamura je normálně komunista. Jak v majetku celého národa? Jak nezcizitelný a nepodléhající exekucím? Ďábelský komunismus jsme vymítili již před 20 lety!!! Okamura je přece blázen :-)))).
Jak může mít tenhle národ ve znaku lva ???, , 23.1.2012 6:57:27
Leda, tak zmoklou slepici nebo tupou ovci...Vždyt Vám kradou nos mezi očima !
Ještě aby si japonskej popelář kupoval Karlův Most., , 23.1.2012 6:55:13
Ještě aby si japonskej popelář kupoval Karlův Most.
Tak tomu opravdu nerozumím, , 23.1.2012 6:50:17
Tak tomu opravdu nerozumím. Domnívala jsem se, že než obstavení majetku je soudně nařízeno, tak přeci musí být předem na nebezpečí konkrétní právnická nebo fyzická osoba upozorněna, aby se také mohla bránit. Copak takto může kdokoliv bez varování podat na cizí majetek exekuci? Vysvětlí mi to zde někdo fundovaně? Připadám si jak v kocourkově. Díky.
Re:Tak tomu opravdu nerozumím, , 23.1.2012 6:54:33
Tohle není žádný Kocourkov. Ti mazaní zloději nahoře, moc dobře vědí, co dělají...
Můžu, jako obyčejný člověk vidět naše korunovační klenoty ?, , 23.1.2012 6:45:13
Jsou ještě na svém místě...?
Co si tupé svině zaslouží, to mají..., , 23.1.2012 6:43:06
Tyhle megazlodějny už začaly na začátku 90 let. Když někdo na začátku 90 let na ty zlodějny poukazoval, tak mu tupé servilní svině bezdůvodně nadávaly do komunistů, socanů atd. Ted tu mnohé z těch tupých sviní tlachají a nadávají. Ted už je pozdě.
A je to!, , 23.1.2012 6:18:44
Server www. chinna.today píše o úvahach čínské strany koupit některé památky, možností je rozebrat a postavit jinde v Číně či v USA.
Zločinci mohou všchno., , 23.1.2012 6:05:24
Jednoho dne jse mnahlédl do katastru azjistil jsem exekuci na veškerý můj majetek pro dluh 0.- /nula/ Kč. Důvod: Ústecký advokát L.P. si chtěl pohrát s prsy mé exmanželky, tak jí slíbil můj dům. Ministr, prezident, ombucman /bývalý/, komora, krajaský soud - všichni tvrdili, že je to zákonné. Po dvou letech byla exekuce zrušena a prý zkorumpovaná teplická soudkyně nařídila mně zaplatit exekuční poplatek 18000.-Kč. A život jde dál. Gaunerům a zlodějům kvete pšenka vesele pořád.
A nemělo by se šáhnout i na majetky bývalých představitelů Prahy?, , 23.1.2012 6:01:51
.... Prahu nedáme, raděj ji zbouráme......... Volové, již můžete začít
Radniční xindl, , 23.1.2012 5:57:07
Ať jdou do řiti nyní jsou šokováni ale když sami posílají vykonavatele zvůle na nic netušící občany tak se jen potutelně usmívají,ksindl jeden. Né městu ale těm zodpovědným by měli zabavit majetek.
Re:Nešla by vyhlásit exekuce i na Labe a Vltavu?, , 23.1.2012 9:58:10
PROSIM VAS,NECHTE ME VACLAVAK. NEBUDU SE MIT UZ ANI KDE UPALIT,JAKO ...PALACH... CO JA SI TED POCNU,UZ ANI NA BENZIN NEMAM . ...VACLAVE NA KONI...TEBE ASI ...ODSTRELIM.PADNES NA DRZKU I S NARODEM...
Re:Nešla by vyhlásit exekuce i na Labe a Vltavu?, , 23.1.2012 6:50:44
Jedině na Vltava-Labe-Press, a. s.
Čím víc zvedají daně, tím méně mají. Nešlo by to opačně?, , 23.1.2012 5:38:56
Jako volič ODS mám taky podíl na zlodějinách?
Re:Čím víc zvedají daně, tím méně mají. Nešlo by to opačně?, , 23.1.2012 5:42:27
Záleží na tvé aktivitě. Někdo krade, někdo je naivní a volí pořád stejné voly.
Asi maji pravdu ti, kdo rikaji, ze nas narod si neumi vladnout sam.. :(((, , 23.1.2012 4:24:26
Jinak by nebylo mozne, aby vzniknul totalne mafiozni stat.
Je videt, ze exekucni mafie to ma dobre vsechno zaplacene... ;)), , 23.1.2012 4:04:32
Praha o sve nesplnene povinnosti ani nevi, ale mafie zlocincu uz se houfuje k vydirani...
Exekuce na Karlův most ?, , 23.1.2012 3:36:28
Takové hovadiny se mohou odehrávat jedině u nás.Osobně jsem přesvědčen,že se jedná o uměle vyvolanou kauzu,která má pouze odvést pozornost od zločineckého vyplácení soudružských odměn na ministerských rezortech a od dalších zlodějen,provozovaných naším zákonodárným molochem.
když jsou možné církevní restituce majetku, který církvi nepatří , , 23.1.2012 1:47:20
a je známa částka 260 miliard, aniž by byl soupis majetku, což JE ZLODĚJINA NA PRVNÍ POHLED! tak proč by exekutoři nemohli zabavit Praze památky??
Re:když jsou možné církevní restituce majetku, který církvi nepatří , , 23.1.2012 2:25:44
...na adresu tech zasr...ch inteligentu kteri chteji nacpat cirkvi horem dolem co se da i neda a za kazdou cenu...jedno je jiste ze na rozdil od dnesni mensinove vlady , ziskala ve volbach kom.strana zdaleka nejvetsi pocet hlasu...!!!!a to znamena i mandat vladnout !!!!a kdyz podle zakona znarodnila cirkevni i milionarsky majetek bylo to v souladu s pranim drtive vetsiny obyvatelstva....ktere kom.stranu s timto programem zvolilo a volilo nadale.....kazde prekrucovani teto skutecnosti je havlovina....a kruta taskarice vuci cs.lidu....
Ze vy komunisticko-estebacti zlocinci musite narod stale jen obelhavat!, , 23.1.2012 4:09:11
Komunisticka mafie narod podvedla, spachala miliony zlocinu a drtivou vetsinu obcanu nejakym zpusobem poskodila. Podle tve zvracene "logiky" to ale bylo jejich prani, ty hnupe!
Re:Ze vy komunisticko-estebacti zlocinci musite narod stale jen obelhavat!, , 23.1.2012 5:16:16
A jak tvé myšlení souvisí s Karlovo mostem?Můžeš vysvětlit pochody ve svém modrém minimozečku?
Re:Ze vy komunisticko-estebacti zlocinci musite narod stale jen obelhavat!, , 23.1.2012 4:58:26
A přes ty strašné zločiny jim stoupají preference- jak u starých, kteří je zažili, tak u mladých, kteří jsou jimi neustále strašeni. Čím to asi bude? Snad ne tím, že tahle vláda- přesněji tenhle slepenec- celé komunistické období vysoce překonává v lumpárnách?
Jak koupit Okamura?Je možné,aby někdo něco takového vůbec napsal?My Práááááhu nedááááme,radšiíííííí ji prodááááme, , 23.1.2012 1:44:28
Vy zasrané pražácké kurvy,to si tam neumíte udělat pořádek?
Katastr nemovitostí = trhací kalendář, kam si může kdekdo zaznamenávat co chce, prý posvěcen zákonem. , , 23.1.2012 1:00:34
Zákonodárci chraňte majetek občanů a Českého státu. Zasáhněte okamžitě proti svévoli!
Re:Katastr nemovitostí = trhací kalendář, kam si může kdekdo zaznamenávat co chce, prý posvěcen zákonem. , , 23.1.2012 1:43:28
Opravdu si myslíte, že vás někdo z těch gaunerů poslechne. Vždyť to je všechno děláno a připraveno pro zlodějské grázly, nikoliv pro slušné lidi. Copak nevidíte, jak to tady chodí?
Re:Katastr nemovitostí = trhací kalendář, kam si může kdekdo zaznamenávat co chce, prý posvěcen zákonem. , , 23.1.2012 1:40:16
Vy ještě věříte, že tady jsou nějaký zákonodárci?
ODS jsou vrazi!!! Rád bych využil příležitosti a řekl ostatním, co ODS udělali mé rodině!, , 23.1.2012 0:46:19
Na konci Klausovy vlády začaly krachovat banky. Zkrachovala i banka, kde měla moje máma uloženy peníze z čerstvého prodeje domu. Místo 2 milionů dostala nazpět jen 200 000, protože se ekonomika hroutila. zatímco ODSSáci byli napakovaní z privatizace a Šrejber za třinecké železárny dal desátek do pokladny ODS jako Bácz a Sindh. Moje máma si stěžovala politikům z ODS, ale ta modrá hovada se jí vysmála! Máma se trápila a umřela na infarkt do 14 dnů. ODS jsou otřesná modrá prasata!!!! A modří vrazi!!!! Jak dlouho je budeme trpět??????
Mily obcane z Hradce! Proc jsi mamince neporadil, jak castku z prodeje, , 23.1.2012 4:19:54
domu zajistit? Kazdy svepravny clovek je odpovedny sam za sebe! Uz nas nesikanuji zadne rude domovnice a pavlacove drbny...
Re:ODS jsou vrazi!!! Rád bych využil příležitosti a řekl ostatním, co ODS udělali mé rodině!, , 23.1.2012 0:52:05
V diskusních fórech na téma exekuce si přečteš i další případy důsledků exekucí, správně řečeno exekucí provedených soukromníky, kterým byla zákonem udělena bezmezná moc.
Lichváři, , 23.1.2012 0:34:20
To je důsledek zákonů, které u nás prosadili mezinárodní lichváři. Mělo by se zjistit kdo konkrétně tyto lichvářské zákony navrhl a prosadil a veřejně na něj ukázat.
Re:Lichváři, , 23.1.2012 0:48:22
Mám obavu, že pokud se na ně veřejně ukáže, budou to mít na háku.
Re:Lichváři, , 23.1.2012 0:58:07
To nechce pouze veřejně ukazovat ! Přece se nemůžou bát slušní lidé, zatímco zkurvená banda grázlů je bude dál v klidu okrádat? Tak to rozhodně NE !!!
gn, , 23.1.2012 0:32:25
okurka má pravdu. tohle přece není možné, aby byla exekuce na Hrad, jakejkoli most atd. to fakt žijeme ve sračkách tak hluboko, že je to vůbec formálně možný?
Re:gn, , 23.1.2012 0:37:08
Pokud ale Praha dluží třeba 500,- Kč, tak Karlův most je přiměřený majetek pro pokrytí exekuce. Tak je to správné, každý si musí dluhy hlídat a platit. Padni komu padni!
Re:gn, , 23.1.2012 0:47:25
Běž si dát hadr na hlavu, ty přiměřený majetku. Jsi cvok nebo zlodějský tupec exekutorský?
Re:gn, , 23.1.2012 0:54:16
Ano,jsem zlodějský tupec exekutorský. Zákony platí pro každého, říkali to v TV.
Re:gn, , 23.1.2012 1:17:06
Bože, ty jsi opravdu kretén, kterému není rovno. O jakých zákonech to kvákáš? O těch, které jsou dělány na míru pro zasrané exekutorské mafiány? Tyhle zákony máš na mysli? Máš na mysli zákony, které umožňují z člověka, který dluží někde pár kaček, udělat totálního chudáka? Tyhle zákony máš na mysli? Máš na mysli zákony, které exekutorským grázlům umožňují kvůli páru korunám zabavovat lidem střechy nad hlavou? Máš na mysli snad zákony, dle kterých obratem prodá exekutorská hyena byt za dvěstě tisíc, který má hodnotu více jak přes milion, svému nastrčenému kumpánovi? Nebo máš na mysli zákony, které vám dovolují lidi legálně okrádat a kvůli páru korunám se exekutorské svině obohatí o několik desítek tisíc a to jen za odeslání papíru? Tyhle zákony máš ty zmetku na mysli? A co se týče TV, tak tam říkají hodně nesmyslů, pro takové magory, jako jsi ty a nahrávají grázlům do karet.
Re:gn, , 23.1.2012 2:31:02
...je jiste ze jsou to zakony zlocincu , vyderacu, zakony kriminalnich exekutorskych gangu.....a dojde na ne....
Re:gn, , 23.1.2012 1:37:52
Jé pane, neberte se tak vážně, je noc a praskne vám cévka. Napijte se vody a jděte do pelíšku.
Re:gn, , 23.1.2012 1:57:07
Na rozdíl od vás, nenávidím grázly, kteří okrádají a ubližují lidem. A o mé cévky vskutku nemusíte mít obavy. Ale vy by jste se měl mít na pozoru, pokud skutečně pracujete v takovém zlodějském prostředí. Jeden nikdy neví. Lidé už jsou velice ... no řekněme, že ztrácí nervy a začíná jim být pomalu všechno jedno. Klidné sny ;)
Re:gn, , 23.1.2012 10:05:16
Mas pravdu.Exekutori si jaksi neuvedomuji, ze az tu vypuknou socialni nepokoje, coz je jen otazka casu, tak rada lidi si s nimi v tom bordelu prijde vyridit stare dluhy.
A co exekuce, , 23.1.2012 0:27:02
Pražského Hradu? I s Klausem. Celé je to nesmysl, to není majetek města, ale státu. Městu lze zablokovat finance, ale ne kulturní památky. To by se též musela provest exekuce i budoucího církevního majetku................
Re:A co exekuce, , 23.1.2012 0:34:05
exekuce ve smyslu poprava, tak to bych exekuce dělal docela rád-na dnešních exekutorech, na politicích, kteří dokážou navrhnout a schválit takový exekuční zákony, který máme. s chutí bych jim usekal palice
zlodějská ODS krade a zadlužuje!, , 23.1.2012 0:21:06
15.10.11 se objevila na stránkách MF zpráva, kterou média nezajímala, a kterou média absolutně ignorovala. Byla to zpráva o zadlužení krajů. Ve zprávě se uvádí, že kraje vedené hejtmany ČSSD snížily své zadlužení za rok o 8%. Je to asi měsíc, vyšel v novinách článek, kde redaktor porovnával zadlužení všech krajů v ČR.--------- Praha, která je 5 nejbohatším regionem EU, a kde dlouhodobě vládne ODS, měla větší plánovaný schodek na letošní rok, než všechny ostatní kraje republiky dohromady, vedené ČSSD. Právě teď exekutor obstavuje pražský historický majetek!!!
Ta modrá hovada jsou neskutečná !!!!! Oni opravdu zadlužili celou Prahu !!! , , 23.1.2012 0:20:03
exekutor už obstavil Karlův most a pod.... TÝJO, JESTLI ZA TOHLE NĚJAKÁ MODRÁ SMEČKA NEZAPLATÍ A NEPŮJDE DO BASY, TAK UŽ ZA NIC A BUDOU TAK KRÁST, JEISTI SVOU BEZTRESTNOSTÍ, AŽ TO TU SKUTEČNĚ VŠE POLOŽÍ !!!!To není prdel!
exekuce na Prahu, , 23.1.2012 0:15:56
Kam se se. re znárodnění. Tady majetek nepřechází na stát ale exekutorům, za chvíli budeme všichi pod mostem. A tak to má být, ať si klidně vezmou i ten Karlův most i se stranou a vládou, stejně už tady nic není naše.
Re:exekuce na Prahu, , 23.1.2012 0:42:04
Pozor, i exekutorům se sídlem v zahraničí, viz včerejší noční zpověď exekutora, pracujícího pro vymahačskou firmu dluhů z Anglie, která má v Česku miliardové zakázky na vymáhání dluhů od českých občanů svěřených pojišťovnami, bankami a jinými subjekty, jak dotyčný prohlásil. Zákon umožňuje vývoz zisku a vylučuje jeho zdanění v naší republice. Kladu si otázku proč to náš zákonodárce tak chce, proč nezakročí?
Re:exekuce na Prahu, , 23.1.2012 2:36:26
..protoze jsme kolonie na rozkradeni a vydrancovani....
!!!! POHADKOVA ZEM !!!!!!, , 23.1.2012 0:10:33
Teda todle je snad mozny jen v pohadce anebo v Cesku.Jeste jsem nikdy neslysel,ze by New York zalozil sochu Svobody nebo trebas.. Pariz Eifelovku a ani nevim,ze by chudsi Indie zalozila nejaky chram.
Re:!!!! POHADKOVA ZEM !!!!!!, , 23.1.2012 0:17:21
V Absurdistánu, kde vládne banda nenažraných zlodějů, kteří horem dolem cpe do svých podřízených statisícové "odměny", je tohle všechno svinstvo, kterého jsme svědky v přímém přenosu, možné. A protože lid je neschopný a připosraný tak i normální. Leč v jiných zemích směšné a naprosto nepochopitelné.
Namísto pindání si přečtěte platný Exekutorský řád schválený poslanci a srovnejte s Listinou základních práv Evropské unie, , 23.1.2012 0:06:11
Česko se zavázalo tato pravidla dodržovat.
Re:Namísto pindání si přečtěte platný Exekutorský řád schválený poslanci a srovnejte s Listinou základních práv Evropské unie, , 23.1.2012 0:12:02
:))))) A myslíte si, že tady to tak funguje? Že se nějaká exekutorská hyena zajímá o lidská práva? Kdo to prosím vás žijete? A pokud by jste se chtěl soudit, tak nevíte kolik se platí za podání poplatek? A to vše proto, aby se chudému lidu zabránilo domoci práva. I když to tady, nebylo možno vymoci skoro nikdy...
Re:Namísto pindání si přečtěte platný Exekutorský řád schválený poslanci a srovnejte s Listinou základních práv Evropské unie, , 23.1.2012 0:27:02
Urgentní řešení je v rukách zákonodárců, kteří musí bezprodleně zasáhnout, pokud své poslání berou vážně. Jakékoliv zlehčování bezprávního postavení občana není na místě a k 1.3. může být pozdě. Občan České republiky nesmí být nadále ponižován, má právo na spravedlivý soud!
Re:Namísto pindání si přečtěte platný Exekutorský řád schválený poslanci a srovnejte s Listinou základních práv Evropské unie, , 23.1.2012 0:54:58
A vy si snad myslíte, že naši zákonodárci své poslání berou vážně? Možná, že nepatrná hrstka, ale ta rozhodně stačit nebude. Takže z tohoto mraku nejspíš nezaprší. No nechejme se překvapit a někdy si to řekneme ;)
Já vám dám ,že nám sáhnete na odměny !, , 22.1.2012 23:57:22
Buď ten návrh bude stažen,nebo jste bez Prahy !
No nevim, ale je tu taky jedna možnost..., , 22.1.2012 23:50:13
Pokud někdo obstavil kvůli pětistovce Prahu, tak je to proti poslední novelizaciexek.řádu.... Ale přiznejte se někdo z dlužníků, kdo si nechal zapsat svoje bydliště na pražským magistrátě.....to je totiž naprosto reálná možnost a někdo z pitomců mezi exekutory prostě jenom "chytil příležitost za pačes" :-)
Re:No nevim, ale je tu taky jedna možnost..., , 23.1.2012 0:08:24
Exekutorské svině vůbec nezajímá nějaká novelizace. Kvůli dluhu ani ne 20 tisíc, dlužníkovi navíc připočetli "odměnu" exekutora 18 tisíc. Navíc obstavili majetek za 2 miliony. Takže tak to funguje.
Co je potřeba ještě, aby to někdo vzal -, , 22.1.2012 23:44:05
Pokud Praha neprokáže, že má na Karlův most nějakej pořizovací paragon, tak maj asi smůlu a nějakej vylučovací soud už šmejdy zajímat nebude, protože na vylučovací žalobu například v Liberci lidi čekaj 2 roky a to i to maso v lednici už potom není poživatelný. Tvrdková by mohla vyprávět, ale není zbavena mlčenlivosti, tak počkáme si, až zazpívá v teplákách.
Re:Co to je Saša Urdženija? To je nějaká východní naplavenina??, , 22.1.2012 23:53:35
tady je to samá naplavenina i ve vládách
V nejhorším případě ho rozebereme na kamení pod ostravskou dálnici,, , 22.1.2012 23:33:53
v tom lepším ho prodáme do Emeriky za tučný peníz, za ten si radní koupí vily v Toskánsku... jak jednoduché!
Re:Jen, , 22.1.2012 23:28:32
Aby jste se nedivila, vlastnik vykopne koho bude chtit a udela si s mistem cokoliv bude chtit, AT ZIJE NASE DEBILNI VLADA!
kdo v minulosti udělil soudní zákaz stávky odborářů v pátek , , 22.1.2012 23:16:38
odpoledne????myslím,že za všemi kreténskými a podrazáckými akcemi lze hledat ODSÁKA...Nic jiného....A Svoboda si čístkou na radnici o to přímo řekl.
PAMÁTKY BY MĚLY ZŮSTAT STÁTU., , 22.1.2012 23:06:30
RADĚJI AŤ SI EXEKUTOŘI NARVOU DO ŘITI NEČASOVOU VLÁDU I SE ZLODĚJEM KLAUSEM.
Re:PAMÁTKY BY MĚLY ZŮSTAT STÁTU., , 22.1.2012 23:17:44
takové kretény by nikdo nechtěl ani zadarmo.
Schválením Exekutorského řádu, předali poslanci neomezenou moc do rukou exekutorů-soukromníků. , , 22.1.2012 23:04:53
V zájmu tzv. zrychlení, zefektivnění vymáhání pohledávek a odbřemenění soudů, předali poslanci zákonem výkon práva do rukou exekutorů-soukromníků, kteří si vytvářejí zisk a mají sídlo třeba v Londýně, nebo v Tramtárii. Můžou exekuovat co se jim zlíbí a ze své ničím neregulované moci si z Katastru nemovitostí vytvořit svůj trhací kalendář. Zákonný postup při vymáhání pohledávek stanoví Exekutorský řád, doporučuji vám se s ním seznámit. Z rozhodnutí poslanců bylo údajným dlužníkům zamezeno právo na spravedlivý proces, který zaručuje Základní listina občanských práv a svobod, k jejichž dodržování se Česká republika zavázala. V této listině se také praví, že obydlí je nedotknutelné, tam nikdo nepozvaný nesmí vstoupit, natož v nepřítomnosti majitele. Rozhodnutí poslanců má opačný efekt. Soudy jsou zavalovány a zabřemeňovány oprávněnými stížnostmi občanů na počínání těchto svévolných soukromých podnikatelů a namísto toho aby se věnovaly kauzám daleko širších rozměrů, řeší stížnosti občanů zapříčinělé exekutory. Předkladatel zákona připravil od 1.3. platnost doplňku zákona, který má zplnoprávnit postavení obou stran, což se z pohledu exekutorů dlužníkům i podavatelům žádosti o exekuci prodraží. Do té doby, pokud poslanci nezakročí ihned, bude celé Česko v exekuci.
Okamur není blbej,počká si až bude za babku !, , 22.1.2012 23:00:22
Je potřeba postupovat podle našeho osvědčeného pravidla,co má zbankrotovat, ať zbankrotuje,vyčistí se tak alespoň prostředí !! Prahu nechat padnout, hlavním sídlem udělat pro začátek PRČICE .
ano, , 22.1.2012 22:53:15
jdou po mě,mají na mě nějakou špínu,sledují mě,zastrašují,chtějí na mě něco vytáhnout............blablablablablabla...........
Je normální, aby kvůli pár korunám dluhu, jak říká Svoboda, , 22.1.2012 22:52:43
oblepil exekutor majetek nevyčíslitelné hodnoty? Kde je rozum?
Re:Je normální, aby kvůli pár korunám dluhu, jak říká Svoboda, , 22.1.2012 23:18:46
Není to normální. Tento postup posvětila poslanecká sněmovna zákonem lidí práva znalých. Dosah svého rozhodnutí si nenechali vysvětlit odborníky.
Re:Je normální, aby kvůli pár korunám dluhu, jak říká Svoboda, , 22.1.2012 23:05:18
Kvůli pár korunám bych tomu věřil ,kvůli miliardám ne.
Re:Je normální, aby kvůli pár korunám dluhu, jak říká Svoboda, , 22.1.2012 23:12:34
Nevíš o čem píšeš. Seznam se s Exekutorským řádem!
Zajímavé, jako nezabavitelná kulturní památka, , 22.1.2012 22:46:57
byly nedávno na základě rozhodnutí rakouského soudu vráceny 3 zabavené obrazy. Což bylo v ČR kvitováno jako vítězství práva a zdravého rozumu. Z tohoto pohledu je velmi zarážející rozhodnutí českého exekučního soudu, že přes 600 let starý Karlův most charakter kulturní památky nemá. V té souvislosti mne napadlo možné vysvětlení: právnický rychlokurz v Plzni:-((
Re:Zajímavé, jako nezabavitelná kulturní památka, , 22.1.2012 23:42:21
Jenže to by se vybavilo v paměti i staleté babičce s Alzheimerem, natož právníkovi z Plzně, kdyby chtěl.
Měl bych zájem o sochu Sv. Václava,, , 22.1.2012 22:43:14
kdyby některý pražák zachytil nějakou informaci o dalších chystaných krocích,či případné dražbě prosím o informaci na níže uvedenou adresu- dobře zaplatím ,(podařilo se mě během dneška sehnat zájemce z Číny pro budovaný Disnaylend. WWW.tedseztoho.treba.poserte.ODS
A nebyla to nějaká chyba úředníka, , 22.1.2012 22:37:59
třeba překlep a tak... A pokud ano a dostal Prahu do průseru a ČR ztrapnil před celým světem, kolik dostane odměnu 100 nebo 300 tisíc za to, že dřel jako kůň? Jen pro pořádek, abychom byli v obraze ;)
Český politik, , 22.1.2012 22:29:09
Cesky fojak ,dora fojak. Ceska politik ,svajne politik. To už nase strycek Hitler vedela gut.
A máme odpověď na otázku, proč lidi pořád nic., , 22.1.2012 22:28:12
Bojí se, že by mohl nastat ještě větší bordel než ten, co je teď!
Re:A máme odpověď na otázku, proč lidi pořád nic., , 22.1.2012 22:29:53
Cože ????????????????????? I jako vtip, je to hloupé.
Jaká bude odměna exeturům ?, , 22.1.2012 22:27:16
Za tolik obstaveného majetku, to bude pořádná pálka. Pokud se tedy Praha neprodá.
Čemu se kdo diví?, , 22.1.2012 22:25:05
za posledních 10 let vzrostl počet exekucí u nás 369x! Na Prahu muselo zákonitě dojít. Při pokračování stejným tempem nebude do konce roku co zabavovat! Aspoň zajdou exekutoři na úbytě!
primátor Svoboda, , 22.1.2012 22:19:46
Co myslíte,Svoboda,krátkozraký gynekolog,jaký může mít asi rozhled.
Za první republiky, , 22.1.2012 22:17:34
málem nějaký hochštapler koupil Karlštejn. Kdyby ta Praha padla do hoven, to by mě moc potěšilo. Mohli by ji koupit číňani. Ti mají prachů jak sraček. A ještě tradiční poznámka s otazníkem. Mohlo by se něco podobného stát za té hrozné totality.
Karlův most, , 22.1.2012 22:15:31
Kolik válek a okupací Karlův most přežil,ale rabování ODSáků ustát nemůže. Budeme ho muset chránit.
Re:Karlův most, , 22.1.2012 22:49:54
Nejlepší ochranou je soukromý vlastník,protože stát je špatný vlastník.Proto Z P R I V A T I Z O V A T,vybírat mýtné,aby bylo na opravy a když to nevyjde tak se sežene strategický partner který to bude umět,dnes jsou šikovní třeba číňané.
Re:Radní v šoku, , 22.1.2012 22:19:03
Nemyslete si ,že k Vám do Němec budeme ještě jezdit pro prášky na praní ted´se to bude prát tady.
šibenice, , 22.1.2012 22:10:40
Celou dobu více než 22 let nám kálí na hlavu a ještě se nám smějí, jak jsme hloupí. Říkají nám cyklisti - skloň hlavu a šlapej. Trest smrti si zrušili záměrně. Ale doufám, že přijde doba, kdy těch 50 tisíc zmrdů spravedlivě odsoudíme a potrestáme. Začneme stavět šibenice, jak se budou tvářit ???
Re:šibenice, , 22.1.2012 22:16:17
TOTO S TÍM KOLEM POUŽÍVALI NĚMCI A ADOLF.ŠLAPEJ-A ARBEIT MACHT FREI.
xx, , 22.1.2012 22:27:31
Kdybych byl "normální" politik a přečetl si jen tuto diskusi, tak se na místě zastřelím....Ale že nejsem politik, tak asi namířím hlaveň jinam ...........
Re:šibenice, , 22.1.2012 22:21:43
A odkud asi vítr vane ??? Že by se vše zrodilo jen v hlavách těch tupých primitivů co to úspěšně provádějí ??? Víte že to taknení. Jen využívají situace a přikázaného směru a přiživují se (dobře).
Typuju si na demonstartivního vtipálka - oběť neoprávněné exekuce, , 22.1.2012 22:09:32
No přece exekutor si najde bydliště dlužníka a co tam najde, dle obyčeje, který v ČR platí, tak to všechno zabaví. Tak asi Praze stačí, když si někdo nahlásí bydliště na magistrátu (to přece také jde!) a naseká pořádné dluhy. Exekutor pak zabaví půl Prahy! Co se divíte?
Myslím, že byl někdo vtipný a převedl názorně, jak u nás exekuce fungují! :)
To, abychom se nedivili, až si někdo bude chtít odvézt rozložený Karlův most, že ho získal v exekuci! Taky orloj jde přestěhovat, s náměstím by to bylo horší, ale zase by se dalo celé přestavět, že pane Besser!
Zítra pravděpodobně magistrát končí, když nebude mít kde sedět,nebo že by šli sedět jinam?, , 22.1.2012 22:10:16
Re:Mám dotaz. Jsme prosím vás ještě stále Česká republika,, , 22.1.2012 22:08:05
Este ano,no ale brzy uz budete nase ceskosaská republika
Re:Mám dotaz. Jsme prosím vás ještě stále Česká republika,, , 22.1.2012 22:45:17
No, moc se netěšte, abyste pak nezjistili, že jsme něco jako multikulti a prodáme vám Zwinger.
Re:Mám dotaz. Jsme prosím vás ještě stále Česká republika,, , 22.1.2012 22:04:37
Bohužel už jenom republika.
A pak že Prahu nedáme hahaha ale dáte.............., , 22.1.2012 21:58:34
Ha,ha,ha,tak aji Prahu prodali ti šmejdi ODESACI tak to je mazec,a co hrad at si ho vezmou taky aji s tuneldědkem!
Re:A pak že Prahu nedáme hahaha ale dáte.............., , 22.1.2012 22:05:09
No vypadá to ,že se bude muset hradní kikina brzy stěhovat.
Re:A pak že Prahu nedáme hahaha ale dáte.............., , 22.1.2012 22:00:27
Není co dávat nic nezbylo!
čezko země kterás e pomátla z exekucí, , 22.1.2012 21:57:20
za ten zákon by měl někdo viset... a nejen za ten... všechno mi to tady začíná připadat jak ze špatnýho americkýho filmu...
Re:čezko země kterás e pomátla z exekucí, , 22.1.2012 21:58:53
Kdyby jsme to nechtěli, tak se tomu všichni postavíme, jako jinde ve světě.
DŮCHODCE, , 22.1.2012 21:57:04
ZA KOMOUŠŮ JEDEN ŠOUMEN PRODAL AMERIČANOVY KARKSTEIN.TEN PŘILETĚL A VYHNAL VŠECHNY Z NĚJ A DÁL SI TAM SVOJE LIDI.CHTEL HO ODBORNĚ ROZEBRAT A ODVÉZT DO AMERIKY.TAK MĚ NAPADLO JESTLI KARLŮV MOST NEPROHRÁLI V RULETĚ V LAS VEGAS.ŽE BY POTOM STÁL V LAS VEGAS, TAM JE O TAKOVÉTO PAMÁTKY OHROMNÝ ZÁJEM.
Re:DŮCHODCE, , 22.1.2012 22:59:53
OPRAVA :nebylo to za komousu ale v r.1931 jmenoval se Josef (Harry) Jelinek a vybral pouze zalohu 30.000 $ od americkeho podnikatele CHickelse a o par dni na Jadranu (Jugoslavie) se mu povedl navic opravdovy majstrstyk,Chickelsovy prodal zapujcenou jachtu za 10.000 $
DŮCHODCE, , 22.1.2012 21:57:02
ZA KOMOUŠŮ JEDEN ŠOUMEN PRODAL AMERIČANOVY KARKSTEIN.TEN PŘILETĚL A VYHNAL VŠECHNY Z NĚJ A DÁL SI TAM SVOJE LIDI.CHTEL HO ODBORNĚ ROZEBRAT A ODVÉZT DO AMERIKY.TAK MĚ NAPADLO JESTLI KARLŮV MOST NEPROHRÁLI V RULETĚ V LAS VEGAS.ŽE BY POTOM STÁL V LAS VEGAS, TAM JE O TAKOVÉTO PAMÁTKY OHROMNÝ ZÁJEM.
Mám dotaz. Jsme prosím vás ještě stále Česká republika, , 22.1.2012 21:56:52
nebo už si nás všechny někdo koupil. A kdo? A čí jsme teď ? Děkuji za odpověď, protože už ztrácím přehled.
Pěkný pokus jak manipulovat s davem, , 22.1.2012 21:49:56
Jak vidno, tak mediální kauza opět zabrala. Asi jsou dvě možnosti. Buď se něco chystá a je tedy potřeba klid na operaci, takže lide český bav se exekucí pamětihodností Prahy. Druhá možnost - konečně chtějí pořádný humbuk (revoluční kvas), nějaké ty šarvátky na ulicích a ověšené lampy několika nevýznamnými uředníky....aby nám to pořádně ukázali kdo je tady pánem....stanné právo,utáhnout kohouty, armádu a policii do ulic....konečně vypukne Nový světový řád.
Re:Pěkný pokus jak manipulovat s davem, , 22.1.2012 21:54:00
Klídek. Nic takového. I kdyby se dělo cokoliv, tak český ovčan se ani nehne. Však to sám vidíte. Maléry každý den a co .... nic, klídek, pohoda. Taková je česká nátura.
Re:Pěkný pokus jak manipulovat s davem, , 22.1.2012 21:59:45
Stanné právo je zrušeno, to nehrozí
Re:Pěkný pokus jak manipulovat s davem, , 22.1.2012 22:18:17
Zrušeno?......to je k smíchu.....když mocní něco chtějí, tak je jim právní řád ukradený (je jim k smíchu už dávno).....viz. USA po 11. září 2001. Vyjímečné situace, potřebují zvláštní prostředky s jednotkou trvanlivosti 1 furt.
Poslanecká a senátorská pakáž - tohle je výsledek jejich práce za 20 let,, , 22.1.2012 21:48:40
Re:Poslanecká a senátorská pakáž - tohle je výsledek jejich práce za 20 let,, , 22.1.2012 21:50:27
Ale vždyť to tady to stádo vůbec nesere. Ani v nejmenším. Tak co chcete dělat?
Exekuce v Praze, , 22.1.2012 21:47:54
Ti modří debilové si mysleli,že upletli exekuce jako bič pouze na obyčejné lidi.Ale oni si ho upletli i sami na sebe. Dobře jim tak, je to sebranka kokotů. To jsem zvědav jak bude Svoboda vyhlašovat bankrot pražské radnice.
Jak se pražský kurvy vylhávají:-P, , 22.1.2012 21:47:08
A teď si představte, jak pod tímhle póvlem,co neumí spravovat město, dopadne celá ČR !!!
Re:Jak se pražský kurvy vylhávají:-P, , 22.1.2012 22:00:46
Už dopadla a její občané s ní. Bohužel. Máme co jsme chtěli. To je tak, když si národ nechá srát na hlavu a umí jenom kafrat u piva.
DŮCHODCE, , 22.1.2012 21:37:00
PRACH SE ROZFOFROVALI A MÁME ZASE O JEDEN BORDEL NAVÍC.KENÍ V TOM ZASE MALÁ DOMU-ALE KDYBY TO BYLA MALÁ DOMU TAK BY TO NEBYL ZA KARLŮV MOST.-HODNĚ VELKÁ DOMU-JENOM PÁR MILIARD.CO TO JE PRO PRAHU.
Jestli ODS v Praze nezkouší, co všechno lidi zkousnou! , , 22.1.2012 21:31:25
A jestli nezačne lidový odpor, tak ještě přitvrdí !!!!!
Ted´ jde o to jak to bude s Vltavou nedovedu si představit Karlův most někde na suchu., , 22.1.2012 21:54:41
Ted´ jde o to jak to bude s Vltavou nedovedu si představit Karlův most na suchu., , 22.1.2012 21:53:06
Snad by to měla hlídat policie ,aby to nějaký vandal do rána ještě nerozkradl ,to by jsme mohli ještě doplácet., , 22.1.2012 21:49:55
Re:Snad by to měla hlídat policie ,aby to nějaký vandal do rána ještě nerozkradl ,to by jsme mohli ještě doplácet., , 23.1.2012 10:27:08
NEBUDE MOST,BUDETE PLAVAT PRES REKU,JAKO PLAVACKOVE,ASPON SE NAUCITE PLAVAT,JINAK SE UTOPITE.
Re:Jestli ODS v Praze nezkouší, co všechno lidi zkousnou! , , 22.1.2012 21:36:38
Možná ,že v tom má prsty ministr zdravotnictví chce se zbavit slabších povah.
Re:Jestli ODS v Praze nezkouší, co všechno lidi zkousnou! , , 22.1.2012 22:54:45
A neplavců :-) Most nebude, hybaj do vody.
Re:Jestli ODS v Praze nezkouší, co všechno lidi zkousnou! , , 22.1.2012 21:48:44
A nebo že by radní třeba nezaplatili VZT zdravotní pojištění? Ti mají také takové manýry, pro pár kaček zabavit celý majetek.
Máňa říkala, že v tom má prsty, , 22.1.2012 21:31:18
asi Severni Korea, prej to vyčetla z karet
tak co, Pepici , , 22.1.2012 21:30:38
Tak co, Pražáci, budete i nadále volit vaši oblíbenou modrou zlodějskou squadru ODSTOPVV????
Ted´ už jde jenom o to ,aby ty památky někdo přes noc neukrad, aby nám Kalousek nezvýšil ještě DPH., , 22.1.2012 21:41:04
to že jme si nechali ukrat fabriky banky aj prumyslové hodnoty, , 22.1.2012 21:29:48
ale že si necháme ukrast exekutory prahu hlavní město to je teda sila .tu nasranost nemužu ani popsat .
Jo, jo ukradená Praha, to nejsou, , 22.1.2012 21:27:09
naší zlatí hokejisti nebo pan V. Havel, aby jsme všichni zvedli prdel. To je nám fuk.
Re:Únor, , 22.1.2012 21:44:09
Taky mam podobny pocit, ale myslim si ze je to jiz davno naplanovana Politicka Strategie a cekalo se az Havel odejde ze sveta! Dost lidi bude muset co nejdriv balit kufry a vypadnout jinak skonci v Ostravskych, Kladenskych a Mosteckych Uhelnych Dolech a urcite i v Uranovych Dolech Pribram.
Radní jsou v šoku, , 22.1.2012 21:22:55
Jsem zvědavý,co na to naši úmělci,až jim seberou Národní divadlo. Asi nic. Nejspíš začnou hrát Havlovy hry,světového významu,někde na nábřeží.
Re:Radní jsou v šoku, , 23.1.2012 2:43:01
Je to jednoduché, Národní divadlo si mohou za pěkný peníz od nového majitele pronajmout, on jim to švagr zprostředkuje a daňový poplatník zaplatí. No a světová díla se mohou hrát dál.
exekuce, , 22.1.2012 21:21:51
ještě včera svatý václav na koni taková modla čes.lidu a dneska už vám nepatří .jsem zvědav kdo ho koupí .ale je zvláštní že prážákum to nevadí .
Re:exekuce, , 22.1.2012 21:28:38
Navrhuji kluzíště ,klouzat se půjdeme všichni a nebo louku.
Re:exekuce, , 22.1.2012 21:24:53
Svatý Václav nám to dá za tu naši nečinnost pořádně sežrat, že jsme si ho nechali ukrást.
Ne Okamura, ale Řebíček potřebuje v Dubaji mostík , , 22.1.2012 21:21:31
ke svému zámečku na umělém ostrůvku...
Karlův most, , 22.1.2012 21:17:35
Za chvíli si budeme říkat,že vlastně Kožený,Pitr,Krejčíř byli vlastně proti současným vládním činitelům úplný andílci.
Jdu blejt.
karluv most , , 22.1.2012 21:17:07
werich .hrušínský st.aj. alita obrozen.národa.ta by koukala jak pražská garnitura nechává rozkrást hlavní město exekutory .kdoví ještě co za tí je .stydím se za to že jsem čech .co tady se děje to mě hlava nebere .být mlady uteču odtut ato rychle .tam kde si aspon nenchají ukrást a prodat hlavní město .tohle se stát v italii takby jste viděli ten mazec v ulicich .ale čech je čech .atsi to vemou -pujdem jinam
Re:karluv most , , 22.1.2012 21:23:17
Rozumí prosím vás ještě někdo té české mentalitě? Máme pomalu ale jistě ukradenou Prahu, okradený a zbídačený národ a je klid. Umí to někdo nějak vysvětlit?
Re:karluv most , , 22.1.2012 22:18:08
Když se podobné věci děly po celé zemi, padaly podniky, družstva atd., desetitisíce lidí bylo a je dodnes bez práce, tak se to v Praze bralo jako nutný vývoj. Venkov už to dávno zná a Praha se tomu dnes najednou diví.
Bohužel, než se tupé stádo konečně k něčemu rozhoupá..., , 22.1.2012 21:17:02
tak se ti všichni drancovníci státní pokladny dávno rozletí za svými konty a nechají tady tupé stádo samo sobě napospas.
Re:Bohužel, než se tupé stádo konečně k něčemu rozhoupá..., , 22.1.2012 21:18:45
Nedělejte si naděje. NEROZHOUPÁ!
Re:Bohužel, než se tupé stádo konečně k něčemu rozhoupá..., , 22.1.2012 23:02:13
Tohle je problém Hlavního města Prahy, lidi na venkově mají jiné, existenční, starosti. Tohle si Pražané musí vyřídit sami, protože do toho také sami, bez pomoci venkova, spadli.
Nějak se nevede a nevede., , 22.1.2012 21:16:01
Že by to byl začátek něčeho? No v každém případě další věc která naštve další občany.Až už tu nebude nikdo kdo není naštvaný, pak to vypukne.
Re:Nějak se nevede a nevede., , 22.1.2012 21:17:34
Naštve? Myslíte? Opravdu? :o))))) ANI OMYLEM.
:oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, , 22.1.2012 21:14:49
HUHAHAHAHAHAHAH:oDDDDDDDDDHUHAHAHAHAHAHAHAHAH:oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Hu uuuu já už fakt nemůůůůůůžu :oDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Náměstí, , 22.1.2012 21:11:25
Ja by koupila i ten fáš Vencl platz. Dokud jsou na radnice ten nas clovek.
Re:To chce klid ,Kalousek je v obraze - pardon pod obraz., , 22.1.2012 21:11:52
Kalousek se nám všem jenom chechtá do ksichtů...
FAKT, , 22.1.2012 21:08:23
Prostě se jen potvrzuje,jáká hloupost vládne v tomto státě a že některé instituce dostali pravomoce s kterými neumějí nakládat,tak by jim měli být okamžitě odebrány.Občané tohoto státu si nezaslouží,aby byli světu pro smích.
Modří pancharti rozkradli minulost, přítomnost a teď už rozkrádají budoucnost !!!! , , 22.1.2012 21:01:52
přitom v každé jiné zemi by jejich čórky stačily na revoluci !!!!!
Re:Modří pancharti rozkradli minulost, přítomnost a teď už rozkrádají budoucnost !!!! , , 22.1.2012 21:06:26
ano v každém státě s hrdým národem ano...ale u nás s tímhle tupým a neškodným stádem...
Re:Modří pancharti rozkradli minulost, přítomnost a teď už rozkrádají budoucnost !!!! , , 22.1.2012 21:05:27
Máte nějaké rozumné vysvětlení, proč jsme takové tupé stádo? Už dlouho čekám na nějakou akci a ono stále nic :-( Nevíte o něčem?
Re:Modří pancharti rozkradli minulost, přítomnost a teď už rozkrádají budoucnost !!!! , , 22.1.2012 21:27:13
protože se sami před sebou stydíme za rok 89. A protože tento stud v nás živí sdělovadla, ovládaná ODS, hlavně tisk a TV. Ponížit a ovládnout, to za ty vynaložené peníze modrým parazitům stojí. Ale donekonečna to nebude!!!
Bohužel se nám všichni ti jen tak naoko různobarevní polistopadoví všiváci chechtají pořád do ksichtů, , 22.1.2012 20:57:54
Jsen optimista! :-) , , 22.1.2012 20:57:18
Jestliže synek Nečas má peníze na vyplácení Nagyové 280 000 Kč měsíčně a ostatní ODSSáci mají stamiliony na vyplácení mimořádných prémií, tak peníze jsou, krize neexistuje a s náma to nemůže být tak zlé! :-)))))
A ja tomu nevěřim,, , 22.1.2012 20:57:05
je to jen jeden z dalšich zakryvacich manevru na odpoutani pozornosti od vyplaceni tučnych odměn na všech ministerstvech,tam totiž ještě zdaleka neni vše rozdano!
Radní jsou z exekuce v šoku., , 22.1.2012 20:55:29
Tomuhle se člověk může opravdu už jenom smát.
Chce to ODS postavit mimo zákon, lustrace a očistu země, , 22.1.2012 20:54:21
A začít znovu. ODS vznikla na krádežích, jede na nich a bude pokračovat až do konce. Platí korupční peníze sdělovadlům a vždy bude, dokud bude u koryt krást. Chce to ODS postavit mimo zákon, lustrace a očistu země. Jiná alternativa není.
Chce to ODS postavit mimo zákon, lustrace a očistu země, , 22.1.2012 20:53:59
A začít znovu. ODS vznikla na krádežích, jede na nich a bude pokračovat až do konce. Platí korupční peníze sdělovadlům a vždy bude, dokud bude u koryt krást. Chce to ODS postavit mimo zákon, lustrace a očistu země. Jiná alternativa není.
Lidi, co jste volili, to máte! Volili jste plnou Nečasovu síťovku, rozšafného Trautenberga, podnikatelský projekt VV, , 22.1.2012 20:53:16
a s nima staré známé tváře modrých parazitů všech odstínů! Uvěřili jste zběsilé mediální kampani! Mádlovi a Issové. Nebo jste pohodlně nešli k volbám! ZA SVOU BLBOST TEĎ PLATÍTE. Církevní čórka, privatizace školství, zdravotnictví, důchodového systému se už chystá!! Jak říkal náš finanční guru, Dluhoslav Kalousek - bude hůř!!! :-)) PŘITOM VŽDY, KDYŽ NÁM VLÁDLA ODS, SKONČILO TO EKONOMICKOU KRIZÍ !!!
Re:Lidi, co jste volili, to máte! Volili jste plnou Nečasovu síťovku, rozšafného Trautenberga, podnikatelský projekt VV, , 22.1.2012 20:59:09
ale vždyt se volí sami...jenom blb tady věří v čistotu a poctivost volebních výsledků.
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé, , 22.1.2012 20:51:56
voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé jsou to zvláštní lidé , modrobolševická vláda jim doslova a do písmene kálí na hlavu a oni ty lejna nosí na hlavě hrdě jako klobouk .........podvodné volební sliby , rekordní zadlužování ,rekordní zvyšování daní a zavádění nových daní, rekordní korupce , otrokářský zákoník práce , neplacení příplatků za přesčasy .,bránění přijetí protikorupčních zákonů .....mafiánský bantustán ..........a rekordní snižování daní vysokopříjmovým a korporacím ..............a hloupá městská chudina volí mafiánskou špínu ods,top,vv,kdu,zel...........dál
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé, , 22.1.2012 20:59:19
...ne buď, ale mentálně retardovaní zločinci...
Re:voliči české pravice jsou buď zločinci ,nebo mentálně retardovaní lidé, , 22.1.2012 20:54:26
Naprostý souhlas ! To jsi napsal dobře...česká zdejší pravice...Tyhle zlodějny nemají se skutečnou pravicí nic společného.
duchodce, , 22.1.2012 20:51:56
Tak jak se vám liby táto famá tobych se nedivyl kdiby to býla právda ODS je ochotna pro svoji nážanost prodát celou českou rebubliku a boris štastny je ochoten prodát svoji mtaku jenom abyse dostál moci tito členove ODS jsou tak vyškoleny od svyho guru klouse vše do stránýckej pokádny a ZBYYTEK DO KAPSI JENOM SE PODEVEJTEE NA JEJICH KONTA A MAJETKY TOSE JETE VYJDE NA SVETLO JAKE LUPARNY SPÁCHNE NA LIDU ČESKEM. ALE NAVYNE JE LID LID SINECHÁ SRÁT NA HLAVU ZATIHLE LUPRÁRNY BEJTO NEKDE JINDE ANI JEDEN POLIZIK NSEDEL NA SVEM MISTE ALE NA PANKRACI TOJE ZRÁDA NA NARODE.
To je jasné!, , , 22.1.2012 20:50:59
ODS je banda dobytka. Když jim to někdo řekne přímo, tak musí být likvidován. Kdopak z těch modroptáků opakoval heslo Es kommt der Tag? Všichni by si zasloužili kriminál a tvrdou práci, např. v lomech, aby ji taky poznali, hajzlové. A TOP09, ti nejsou o nic lepší. Šašci a podvodníci od veverek? Totéž!
..nevím jak vy, ale já jsem v dnešních rádoby zprávách ve všech televizích, , 22.1.2012 20:50:08
a samozřejmě "veřejnoprávní" ČT nezaznamenal ani slovo o této kauze... Hlavně,že se darebáci zúčastnili Langerových 45- cátin a poplacávali se s íčkem po ramenou...zasraná mafiánská verbež..
Re:..nevím jak vy, ale já jsem v dnešních rádoby zprávách ve všech televizích, , 22.1.2012 21:09:04
Bylo to jak na Primě tak i na Nově ve zprávách. Na nově říkal Svoboda, že to asi bude zapomenutá pětistovka. Tak prý se to zaplatí a bude. Už ale neřekl, že odměna exekutorům za tolik obstaveného majetku bude astronomická. Navíc, kvůli pětikilu, by se neobstavila celá Praha.
Re:..nevím jak vy, ale já jsem v dnešních rádoby zprávách ve všech televizích, , 22.1.2012 20:59:24
to nepřekvapí. TV ovládá už ODS už od dob privatizace§ Vzpomínám, jak v době kultu Klause jeden zasloužilý ODSák dojatěvzpomínal, jak chodil do redakcí a TV s plnými igelitkami a že dnes se to už dělá jinak...
Jaká odporná, diletantská, zlodějská, buranská svoloč s botama od hnoje, , 22.1.2012 20:50:05
tady o nás rozhoduje...to je hnus. Já jsem si po listopadu 1989 myslel a doufal, že už nám budou konečně vládnout opravdu slušní lidé a skuteční odborníci.
A ještě budeme platit nejnovější církevní modrou čórku. , , 22.1.2012 20:49:42
Vy jste hajzlíci, ODSSáci, jen krást a jen krást!!!!!!
karluv most, , 22.1.2012 20:48:01
co jsme to za lidi že si necháme ukradnout a prodat takové národní pamatky .to si historie našeho státu nepamatuje.to je rozvracení republiky a valstizrada .kde je vláda kdo to dopustí .at vyhlásí stane právo pro exekutory než se vše vyřeší at je pozavírají až zčernají .
Re:karluv most, , 22.1.2012 20:55:39
..zasraný pravičáku, co zde meleš za nesmysly. Zalez do kanálu a ta tvá moudra přednášej na těch vašich ideových konferencích...
Re:karluv most, , 22.1.2012 20:53:38
To ale nejde. Exekutorskou mafii chrání naše vládní mafie. A kdo se zastane lidí, kteří jsou těmito grázly takto okrádáni dnes a denně? Těch se nezastane nikdo? Kde ti mají dovolání?
Re:karluv most, , 22.1.2012 20:52:07
Co jsme to za lidi...? Spíš, co jsme to za tupé a neškodné svině, které si pořád nechávají kálet na palice...
ODSSáci teď měli ideovou konferenci v Hradci Králové , , 22.1.2012 20:47:21
Třeba tam něco vymysleli ! :-))))
Radní jsou v šoku., , 22.1.2012 20:46:29
V šoku bude teprve hradní Kikina,až se bude muset vystěhovat.
Gratuluji novému budoucímu majiteli, , 22.1.2012 20:45:29
Takový Karlův mostík se vždycky hodí ... u nás je možný všechno! :)
čím to je, že když nám vládne ODS, VŽDY to končí hospodářským krachem???, , , 22.1.2012 20:43:36
V roce 97 poprvé rozkradli republiku a poslali ji ke dnu a dnes to dělají stejně jako tehdy?? Po roce 97 se ODS vzdala sama moci, když podepsala Oposmlouvu. Pouze na menšinovou vládu dozírala a hlídala ji, aby se jejím zločincům nic nestalo, aby privatizéři nešli před soud. A kontrolovala tisk a TV. A jakmile se republika zmátořila, nastal ekonomický růst přes 6%, byla ozdravena ekonomika a státní finance, dluhy za oddlužení bank a podniků, což byl skrytý dluh z Klausovy vlády, dluh za zpackanou privatizaci Klause a jeho ODS se splácel a bylo co rozkrádat, ihned se, díky korupci opozice, po volební plichtě, vrátili a rozkrádají dál tak, že ekonomika krachuje znovu!! Pořád ten samý příběh!!! Kdo proboha ještě volí ODS a není sám modrý zloděj????
Re:čím to je, že když nám vládne ODS, VŽDY to končí hospodářským krachem???, , , 22.1.2012 20:45:30
Protože tomu šéfuje idiotka Lívie, která se vydává za ekonomku.
pro Nagyovou má Nečas peněz dost!!!, , 22.1.2012 20:42:04
A ostatní modří ptáci mají na stamiliony odměn také peněz dost!
zlodějská ODS krade a zadlužuje!, , , 22.1.2012 20:41:28
15.10.11 se objevila na stránkách MF zpráva, kterou média nezajímala, a kterou média absolutně ignorovala. Byla to zpráva o zadlužení krajů. Ve zprávě se uvádí, že kraje vedené hejtmany ČSSD snížily své zadlužení za rok o 8%. Je to asi měsíc, vyšel v novinách článek, kde redaktor porovnával zadlužení všech krajů v ČR.--------- Praha, která je 5 nejbohatším regionem EU, a kde dlouhodobě vládne ODS, měla větší plánovaný schodek na letošní rok, než všechny ostatní kraje republiky dohromady, vedené ČSSD. Právě teď exekutor obstavuje pražský historický majetek!!!
Za 1. republiky byl králem podvodníků jakýsi Harry Jelínek, který se pokusil prodat Karlštejn. , , 22.1.2012 20:40:16
Ten by koukal, jak zdatné má následovníky!
Re:Za 1. republiky byl králem podvodníků jakýsi Harry Jelínek, který se pokusil prodat Karlštejn. , , 22.1.2012 20:43:15
Harry Jelínek se nepokusil prodat Karlštwjn! Harry Jelínek prodal Karlštejn!
Když nemá ani na zimní gumy, , 22.1.2012 20:39:34
Když nemá ani na zimní gumy, tak jak by mohl mít na Karlův most...........ten japonskej popelář.
Re:Když nemá ani na zimní gumy, , 22.1.2012 21:09:40
Je udivující, že "japonský popelář" tu může být úspěčný a vy stále tady jen přízemně urážíte. Jste zřejmě pořád ještě modrobolševik a bez potřeby znát podstatu věcí urážet?
Re:Když nemá ani na zimní gumy, , 22.1.2012 20:43:10
..co tady meleš, vždyť je to tvá krevní skupina modrý buzerante...
V Praze se klucí modrý zlodějský namáte na koho vymluvit !! Tam v tom lítáte sami , , 22.1.2012 20:39:13
a ani tisk a TV vám nepomohou! Vy jste opravdu hloupější než parazité, vy ničíte svého hostitele!!!!
Když už to i polepili, , 22.1.2012 20:39:11
tak to je těžký průser. Bude zajímavé sledovat, komu tu naší matičku Prahu prodáme.
Jak dlouho si ještě nechají tupé svině kálet na palice...?, , 22.1.2012 20:39:01
V Rumunsku,Madarsku si už lidé nenechají kálet na hlavy a vyšli do ulic. U nás i kydyby tupým sviním ukradli rypáky mezi očima, tak se zmůžou jenom na neškodné tlachání na netu.
Re:Jak dlouho si ještě nechají tupé svině kálet na palice...?, , 22.1.2012 20:45:15
V Maďarsku to bylo na podporu své vlády, nikoliv proti ní. Jinak souhlas.
Cajzli, serte na ten Kájův můstek,, , 22.1.2012 20:38:48
Vondrovi žoldáci vám míst něj do roka postaví pěkný pontoňák...
Re:Cajzli, serte na ten Kájův můstek,, , 22.1.2012 20:42:24
Nejenom postaví, ale PROMOPRO to ozvučí i šploucháním vlnek. Karlův most nemusí proto být na Vltavě, ale může být na libovolné louce.
JEŠTĚ BY TO CHTĚLO TAKY NA NĚKOLIK, , 22.1.2012 20:38:00
ouředníků, aby " ochutnali " na vlastní kůži, zač je toho " loket ". A jak se u Nás zachází lidmi ( bezejmennými ).
Poslanecká a senátorská pakáž - tohle je výsledek jejich práce za 20 let, , 22.1.2012 20:37:53
Exekuce na dluh 50,- Kč 15 000,- - takové zákony nám tahle pakáž odhlasovala.
pověsit je!, , 22.1.2012 20:37:45
pověsit pro výstrahu všechny co za to můžou.Hanba jim, ostudačeského národa.Pověsil bych pro výstrahu 21 čelních představitelů tohoto státu. Začal bych zlodějem z hradu a pokračoval přes Úřad vlády. Dvacet jedna hlav ystavit na radnici kterou propachtovali:Svině zlodějský!!!!
je to o svobodě tisku a TV. , , 22.1.2012 20:36:46
15.10.11 se objevila na stránkách MF zpráva, kterou média nezajímala, a kterou média absolutně ignorovala. Byla to zpráva o zadlužení krajů. Ve zprávě se uvádí, že kraje vedené hejtmany ČSSD snížily své zadlužení za rok o 8%. Je to asi měsíc, vyšel v novinách článek, kde redaktor porovnával zadlužení všech krajů v ČR.--------- Praha, která je 5 nejbohatším regionem EU, a kde dlouhodobě vládne ODS, měla větší plánovaný schodek na letošní rok, než všechny ostatní kraje republiky dohromady, vedené ČSSD. A TEĎ MAJETEK PRAHY OBSTAVUJE EXEKUTOR.
To je super, že tady máme exekutorskou mafii, , 22.1.2012 20:31:01
požehnanou státem :-DDDDD
Re:., , 22.1.2012 20:33:18
Také mě napadl. A co takhle nedořešená krevní plazma ? No, v každém případě to je dluh příšerných rozměrů. Je divné, že to primátor netuší...
..ten mostík od Káji kupuju a postavím si ho na zahrádce (-300 ha.), , 22.1.2012 20:29:54
ve švýcarech...za ty love se to hodí...
Re:..ten mostík od Káji kupuju a postavím si ho na zahrádce (-300 ha.), , 22.1.2012 20:31:53
Rezervuji si na Karlově mostě 400 m2 na rodinný domek s garáží. Z okna v ložnici chci chytat ryby.
Re:..ten mostík od Káji kupuju a postavím si ho na zahrádce (-300 ha.), , 22.1.2012 20:34:50
..blbče tam hovno plave. A když něco,tak se to nedá žrát...
Jsem skromný, , 22.1.2012 20:38:39
Už dlouho jsem nechytil ani hovno. Nepohrdám ničím. Navíc své úlovky nejím, ale prodávám.
Re:Jsem skromný, , 23.1.2012 10:57:59
těch rybiček mam plnou ...SENKROVNU...muzes si chitit všechny. BUDES V BALIKU
karluv most, , 22.1.2012 20:29:01
pošlete tam armádu ta naš majetek ochrání když to neumí tato vláda a nechá ji rozkrast exekutorum .mě by jen zajímalo kdo ma tady takovou moc to udělat rozkrást státní majetek .jaká skupina lidí to nařídila a kdo ji vede .jestli to nevadí pražákum tak nám ano a to jsme dalek o od prahy
Re:karluv most, , 22.1.2012 20:36:52
Zítra půjdeme všichni na Karlův most a každý si odneseme domů jeden kvádr. Počkáme, až se tento Nečas přežene a potom ty kvádry vrátíme a postavíme si Karlův most znovu!
Re:karluv most, , 22.1.2012 20:32:43
nespadl jsi blbe z měsíce ? Státní majetek se zde rozkrádá už téměř 22 let...Nějaký Karlův můstek je hovno...
Re:karluv most, , 22.1.2012 20:32:08
Ani ve snu by mě nenapadlo, že vlastníkem Karlova mostu může být pražský magistrát. Dosud jsem si myslela, že patří státu. V tomto případě to ovšem vypadá na to, že ho skutečně vlastní magistrát a to je tedy neúnosné. Jako rodilý Pražák jsem z toho zděšená.
Re:Armáda nemá čas, , 22.1.2012 20:41:11
Tak jsem se podívala na katastr a je to tak. Vlastníkem Karlova mostu je pražský magistrát.
Hospodářská politika ODS!, , , 22.1.2012 20:28:14
Zastropováním odvodů a snížením daní nejbohatším - už tak v Evropě nízkým - přichází stát ročně o 80 miliard! Kč. Zrušením daní z dividend (ve Velké Británii nebo Německu cirka nad 40%! a u nás současně 15%) přijde stát každoročně o 9 - 20 miliard kč. Díky rozkrádání ze státního rozpočtu přes firmy s anonymními akciemi ( tyto firmy s nejasnou vlastnickou strukturou pravidelně "vyhrávají" státní zakázky!) přichází stát dle odhadů VŠE v Praze přes 200 miliard Kč. Díky paušálům pro živnostníky (díky ostatním ztrátám je to zde téměř nepodstatné) přichází stát každoročně o miliardy Kč. Díky systému zdanění ( na rozdíl od německého, např.) tak stát, ČR, přichází o podstatnou část v příjmové složce. Tyto výpadky, zapříčiněné Tupolánkovou a Kalouskovou vládou! se snaží vláda vyrovnat zvýšením DPH, čímž zaškrtí ekonomiku, učiní ji nekonkurenceschopnou a výběr daní ještě více sníží. A podpoří tím ekonomiky sousedních zemí, kde jsou potraviny a další zboží levnější a tudíž je naši občané kupují tam. Řešením není ani osekání sociálních výdajů. Protože ty dělají dohromady 30 miliard ročně a to je suma, kterou ročně ukradl Kalousek na ministerstvu obrany. A takových Kalousků máme ve vládě desítky! /// Velké finanční skupiny nejsou nuceny ušetřené peníze u nás investovat. naopak - Všechny tyto peníze mizí navždy z ČR, nevracejí se do oběhu, ze snížení daní tak mají prospěch pouze majitelé zahraničního kapitálu. Zvýšené DPH nedokáže sanovat modré krádeže a vývoz kapitálu z ČR pryč. Dluh se tak nadále prohlubuje a prohlubuje!!!
ODS je zločinný spolek., , , 22.1.2012 20:55:30
Československá republika neměla na začátku roku 1990 žádný státní dluh. V době dělení federace a první vlny privatizace se náš státní dluh zvednul na 150 miliard korun. Tolik dělal státní dluh na konci roku 1993. V době vlády Václava Klause se oficiálně příliš nezvýšil. Co se zvýšilo byly daňové úniky a nedobytné úvěry ve státních bankách. Co se zvýšilo bylo pohrdání právním prostředím a zvýšením neúcty k právu. Ale mluvíme stále o státním dluhu. Na konci roku 1998 činil státní dluh asi 200 miliard. Po ukončení 1.vlády ČSSD se dluh zvýšil na asi 400 miliard korun na konci roku 2002. V dalším volebním období za vlády ČSSD se státní dluh zvýšil o celých 100 procent. Na konci roku 2006 činil státní dluh celých 800 miliard korun. Zvýšit celkový státní dluh o téměř dalších 400 miliard se povedlo koaliční vládě pod vedením pravicové ODS a spořivéhm ministra financí Top Kalouska za další 3 roky. Takže na konci roku 2009 tu máme státní dluh bezmála 1,2 biliónu korun.Jak tedy vypadá celkové skóre?V prvních 8 letech transformace a dělení federace pod vládou pravice konkrétně ODS dělá oficiální státní dluh 200miliard.Za poslední 3 roky vlády spořivé pravice to je dalších 400 miliard.Celkem dělá tedy oficiální dluh naší pravice 600miliard korun což je polovina státního dluhu. Takže kecy o zadlužování této země rozhazovačnou politikou ČSSD je jenom modrá pohádka pro děti.Samozřejmě existuje tu ještě oblíbená pravicová smysluplná domněnka,o zadlužování v době hospodářského růstu ze strany ČSSD a v době hospodářského poklesu ze strany ODS.To je sice pravda ale to zadlužování zdaleka nebylo tak velké jak ukazují oficiální čísla.Dovolím si určitě zjednodušení.Budu abstrahovat od výnosů a ztrát z doby privatizace.Pominu daňové úniky a tunelování státního majetku a budu pracovat pouze s jedinou částkou.A to je účet za Klausův bankovní socialismus 90.let.Sanace špatných úvěrů ukrytých účetně do ztrát konsolidační banky nás všechny stála téměř 400miliard korun.Tato část státního dluhu, kterou nám tu zanechal Vašek Veliký se bůhví proč připisuje tomu, kdo ji musel zaplatit a ne tomu, kdo ji skutečně způsobil. I když výsledek je stejný a každého z nás včetně nemluvňat tato bolestivá vzpomínka na Klausův bankovní socialismus 90.let, stála asi 40 tisíc korun tedy třetinu státního dluhu. V tomto světle se jeví 1.Zemanova vláda ČSSD a zvláště její ministerstvo financí, ne jako ona pověstná vláda sebevrahů, nýbrž jako vláda geniálních národohospodářů. Uvážíme-li, že i přes nutnost platit tu bezmála 400 miliardovou sekyru za vlády spořivé pravice pod vedením Vaška Velikého zvaného Kožený úsměv, skončila vláda Miloše Zemana s údajným schodkem ve výši 200miliard. Potom je naprosto zřejmé, že ve skutečnosti hospodařili s rozpočtovým přebytkem ve výši 200 miliard. A tu částku 400 miliard přičteme k dluhům z 90.let a pravici pod vedením Modrého Vaška. Na závěr snad jen, že je vidět,že když ODS chce, umí zabrat....do valstních kapes.:-P
Věřím, že exekuce má relevantní důvod , , 22.1.2012 20:27:59
a všechny náklady na urovnání zaplatí ti co na tom mají podíl, jen ze svého. Potom bude v pořádku, když vedoucí organizace si nechá takové chytráky na funkcích do další exekuce.
exekuce Karlova mostu, , 22.1.2012 20:27:55
Myslim, ze nas novinari krmi peknejma kravinama.Paroubek zadluzil stranu milionama a pritom se kup,uje jednu vilu za druhou jednu v Chuchli,druhou v Recku a nic se nedeje.Proc neudelaji exekutori exekuci na Lidovy dum neprodajiho a zaplati dluhy.Ja jim to nezavidim,ale dejte nam pokoj s kravinama a delejte poradnou praci.Vsichni meli holej zadek kdyz prisli do politiky a dneska jsou to milionari,A president na to cumi a nedela nic.Ja kdybych mela penize tak si koupim Karluv most dam z kazdy strany zavodu a budu vybirat vstupne a dluh by byl zaplacen za chvili.
Re:exekuce Karlova mostu, , 22.1.2012 20:52:31
Pokud si pár chytráků přijde k vám zlomit nohu, nevyděláte už i kdybyste ho sama zametala. Pokud jde o Paroubka a všechny ostatní, právě teď před volbami by bylo vhodné psát o doložitelných věcech a tedy se i podepisovat. Mělo by to ještě tu výhodu, že: "Každý by mohl informovat jen o tom co sedí a nikdo by si tu nedovolil plácat neověřené a hlavně vulgární nesmysly za které by mu mohla akorát tak sednout". Facka jak lívanec od Macka a přes celou hubu - to by bylo zajímavé i pro bulvár.
Vlastičko, jsem s Vámi, , 22.1.2012 20:34:24
Navíc má Paroubek bradavici. Ta jeho je gto bradavice ošklivá a ne tak ušlechtilá, jako jsou bradavice pana Presidenta a pana Nečase!
Re:exekuce Karlova mostu, , 22.1.2012 20:30:17
jde o to, že modrá mafie nezadlužila Prahu milionama, ale stamilionama a desítkama miliard. Paroubkem opravdu skutečnost nezakryjete.
Re:exekuce Karlova mostu, , 22.1.2012 20:29:16
Vlastičko, proč sem pletete Paroubka? Ten asi žádné dluhy nemá, jinak už by po něm skočili !
Jestli vás Pražáci, , 22.1.2012 20:27:03
ani tohle neprobudí, tak už nám opravdu není pomoci !
To je CESKY Tunel !!!!!!, , 22.1.2012 20:26:17
Takhle tunelovat je mozne jenom v Cesku! Ze mesto prijde o Karluv Most? No to je Cesky podvod a lumparna! Zajimave je ze jine Staty v Evrope a ve svete nemaji na takove naplanovane zlodejiny ani pomysleni! Ale bude to Svetova Legrace az svet dostane informaci ze nekdo v Praze chce ukrast Karluv Most tak jako Klaus propisovacku! Cesky Narod Silencu je schopen vseho.
V Praze vládne ODS už nepřetržitě 22 let!, , 22.1.2012 20:24:53
To bylo odklonění jako hrom, nejste žádný troškaři ! Tak tohle jste, klucí modří, přehnali!!!!
V Praze vládnou modří parazité z ODS už nepřetržitě 22 let! , , 22.1.2012 20:23:51
Na koho se, šíbří modří, tentokrát vymluvíte?
Ty náš Svatý Václave at´tě chrání nebe,vždyt´ ten pražský magistrát prožral snad i Tebe., , 22.1.2012 20:22:53
Pokud exekutoři olepovali Karlův most, tak vlastně poškozovali státní památku, , 22.1.2012 20:21:50
Doufám, že za to dostanou od památkářů pokutu :-)
Re:Pokud exekutoři olepovali Karlův most, tak vlastně poškozovali státní památku, , 22.1.2012 21:40:09
Jestliže patří most Praze, tak to není státní, ale pouze pražská památka. To by musel patřit státu.
Ty náš Svatý Václave at´tě chrání nebe,vždyt´ ten pražský magistrát prožral snad i Tebe., , 22.1.2012 20:21:31
??, , 22.1.2012 20:20:57
určitě ne znárodnit, ale konfiskovat jako to bylo za Rakouska Uherska
jenže teď tu není instituce která by to mohla udělat,
a to je škoda, problém . . .
parlament, , 22.1.2012 20:19:40
Ale klidně by mohl nařídit exekuci na parlament a prodat ho v zkráceným řízení romům,aspoň by měli na chvíli bydlet. než by ho zlikvidovaly
Ať to zabaví všechno, , 22.1.2012 20:18:47
Je mi jedno, kdyby exekutor naběhl i na pražský Hrad. Mohl by ho zabavit i s celou jeho osádkou. A konečně, celou Prahu. A prodat Rusákům. Aspoň by tam ti naši vládní zloději nevymýšleli další a další lumpárny proti lidem. Na venkově by si to nedovolili, dostali by přes tlamy.
banda primitivu, co jenom plkaj, , 22.1.2012 20:17:35
Co si porad stezujete, co jste si zvolili to mate.
Exekuci přece předchází výzva. , , 22.1.2012 20:16:57
Takže buď výzvu někdo hodil do koše anebo alespoň sami vidí, jak naši exekutoři postupují vůči občanům této republiky.
karluv most , , 22.1.2012 20:16:46
to není majetek magistrálu to je majetek nás všech čechu -ukrást vaclavák karluv most -je tam i pražská zoo .veletržní palac.to je ukázka arogance exekutoru -kdo ji ovláda kdo ji dal tu moc zabírat majetek lidu .pražací to si necháte líbit .kde je vláda at tomu zabrání .kdo to právně podpořil takovou obrovskou zlodějinu .která nemá ve světě období .co to je z republiku co je to za právní stát -kdo nás občany podrží když nam ukradnou exekutoři hlavní město .
exekučního soudce, , 22.1.2012 20:14:44
Co to je za debilního exekučního soudce,který toto nařídí.Příště klidně může poslat do exekuce i celou republiku.
hnus...., , 22.1.2012 20:12:33
ještě někdo si myslí že tu není totalita? papaláší rozkradou i národní majetek, a obyvatelé s tím nic neudělají. doufám že zase zvolíte fašisticko-pravicové strany abychom to měli rychleji za sebou.
To musí být nezaplacený dluh, jako prase, , 22.1.2012 20:11:31
a ne nějaká nezaplacená pětistovka, jak říkal primátor na NOVĚ. Kvůli takové částce by nebyla obstavena celá Praha. Myslím, že budeme v šoku. Pokud se tedy dovíme pravdu...
Re:To musí být nezaplacený dluh, jako prase, , 22.1.2012 20:15:20
Ty vole, v tomhle zasraném chlívu, zvaném česká republika, ti spadne do exekuce barák kvůli dvěma stovkám, který jsi omylem před pěti lety poslal na jinou adresu!!
Re:To musí být nezaplacený dluh, jako prase, , 22.1.2012 20:21:49
To sice máš pravdu, ale nebude to jen 500,- jak říkal primátor na TV Nova ve zprávách. To by nebyla obstavena pomalu celá Praha. I když jsou to odporné exekutorské prasata, tak tohle je trochu moc i na ně, aby polepili tolik památek jen kvůli pětikilu. V tom bude něco hóóódně velkého., ale co ?
Nejsem vůbec překvapen, , 22.1.2012 20:09:50
Už ani nemohu být překvapen, protože toto se může stát opravdu jen v našem české absurdistobananistánu. Jakou částku asi musí dlužit praha, když má na pokrytí dluhu zablokován majetek za několi desítek miliard korun.
Re:Nejsem vůbec překvapen, , 22.1.2012 20:16:09
Primátor na Nově ve zprávách říkal, že asi pětistovka. Ale možná i menší částka. Tak, že se to zaplatí složenkou a bude to vyřízeno ;))))Asi si vůbec neuvědomoval, co říká a jak to chodí. Za zabavenou celou Prahu to bude dluh, jako prase. A nemyslím, že v milionech, ale v miliardách.
Vládnou nám veksláci, , 22.1.2012 20:08:44
Neúměrné státní výdaje:
•Stát dlouhodobě nevykazuje výnosové přebytky a i přes varování renomovaných ekonomických kruhů neustále navyšuje svoje výdaje. Tímto jednáním způsobuje lidu České republiky obrovské škody a ztráty.
Gigantický státní aparát:
•Stát dopustil nebývalý nárůst byrokratického státního aparátu, a to téměř na všech řídících úrovních, který neodpovídá skutečným potřebám státu, a tím nehospodárně odčerpává obrovské ekonomické prostředky, které mohou sloužit v mnoha potřebných oblastech lidu České republiky. Náš stát má 10 500 000 obyvatel, z nich necelá polovina, tedy 5 000 000, jsou ekonomicky aktivní. Z tohoto objemu zhruba 2 600 000 občanů zajišťuje tvorbu hmotné materiální produkce, ze které je následně živen celý náš národ. 25 % národa nemůže uživit 75% národa, v tomto nesmyslném poměru jsou ukryty všechny ekonomické problémy našeho státu. V roce 1989 připadlo na jednoho úředníka 26 obyvatel, dnes to je pouhých 13.
Chybějící podpora výrobní sféry:
•Stát nevytváří potřebné podmínky a prostor pro tvorbu nových pracovních míst, neboť nepodporuje dostatečně podnikovou sféru. Naopak, vysoké daňové a byrokratické zatížení vyčerpává tuto oblast, která jediná vytváří základní ryzí příjem státu a je tvůrcem pracovních míst. Hlásání „zvýšíme daně firmám, aby zbylo více na sociální oblasti“ je hodně hloupé řešení, neboť to způsobuje pouze zvýšení cen produktů a oslabení tvorby pracovních míst. Výsledkem tohoto opatření je přesně opačný efekt. Zastaví se ekonomický růst. Stát svým nepromyšleným jednáním vyhání podnikatelskou sféru do cizích zemí, kde následně odvádí příznivější daňové limity, a tím způsobuje naší zemi nenapravitelné ztráty na výnosech.
Tisk nekrytých peněz:
•Prostřednictvím enormní inflace způsobené tištěním nekrytých peněz stát okrádá střadatele, kteří nevědomky přichází o svoje úspory. Přiznávaná oficiální průměrná 8% inflace za 22 let ale neodpovídá realitě, neboť hlavní produkty denní spotřeby, jako jsou potraviny a energie, rostou ve stovkách procent. Chleba 809%, plyn 1030%, elektřina 1061%, uhlí 1332%, benzín 370%.
Vysoké daňové zatížení:
•Aby stát unesl svoje gigantické výdaje, musí své občany zatěžovat neúměrně vysokými daněmi, které včetně inflace dosahují až neuvěřitelných 80%. Nástrojů k výběru daní stát používá celkem 70. Vše je důsledek neúnosných státních výdajů způsobených narušenou rovnováhou mezi příjmy a výdaji.
Diskriminace venkova:
•Stát zcela selhává v oblasti spravedlivého dělení daňových výnosů státu mezi obyvatelstvo. Lidé jsou si rovní v důstojnosti i v právech. Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelné a nezrušitelné. Přesto jsou obce a menší města diskriminovány špatným nastavením rozpočtového určení daní, kdy na občana z velkého města připadne cca 35 000 Kč a na stejného občana žijícího na venkově připadne pouhých 7000 Kč. Důsledky této diskriminace jsou obrovské, chybí infrastruktura, je potlačen rozvoj bytové a rodinné výstavby, kulturních tradic, památkové péče, rozvoje a tvorby pracovních míst, zaniká oblast služeb, ruší se školky, školy, mladí lidé odcházejí, vesnice se vylidňují.
Špatná vymahatelnost práva:
•Stát svým občanům nezaručuje tolik potřebnou právní jistotu a vymahatelnost práva. Naopak, svoji liknavostí dopustil totálně chaotickou, a pro občana zcela nesrozumitelnou, tvorbu stovky zákonů a právních norem, které dávají prostor nepoctivcům k jejich zneužívání ve svůj prospěch. Soudcovský talár není pro občana v mnohých příkladech zárukou spravedlivého rozsudku, neboť korupce si nachází cestu i do této oblasti.
Špatná ochrana životního prostředí:
•Stát i přes to, že se zavázal podpisem Kjotského protokolu, že bude vytvářet podmínky pro ochranu životního prostředí, tak nečiní. Státu za porušení jeho závazku hrozí sankce ze strany Evropské unie, čímž může občanům České republiky způsobit další obrovské ekonomické ztráty, ale hlavně svojí nečinností může způsobit nezvratné škody na lidském zdraví, které je s kvalitou životního prostředí neodmyslitelně spjato.
Rozrůstající se korupce:
•Stát se dopouští hrubé nedbalosti svým liknavým postojem k růstu tvorby nekontrolovatelné korupce, která je lidem České republiky a okolními vyspělými státy vnímána jako jeden ze zásadních negativních projevů neschopnosti státu ochránit veřejné prostředky, které stát spravuje.
Chybějící morální a etická výchova:
•Stát dlouhodobě nevytváří podmínky a prostor pro etickou a morální výchovu mládeže, a tím narušuje základní povinnosti a potřeby Českého národa na dobrou a správnou výchovu budoucích generací.
Hmotná a morální zodpovědnost úředníků:
•Stát nevytváří potřebné podmínky pro nastavení právních norem pro hmotnou a morální zodpovědnost státních zaměstnanců a úředníků, ale i zákonodárců. Tím vytváří prostor pro nezodpovědná a špatná rozhodování, za což nenese nikdo žádnou zodpovědnost. Tento stav následně vytváří obrovské škody na všech úrovních rozhodování a vede k nepostihnutelnosti všemocného úředníka, ale mnohdy i politika. Imunita je ostudným nástrojem, za kterým se skrývá takzvaná elita národa. Cožpak pro ty, co zákony tvoří, ty samé zákony neplatí?
Chybějící podpora netradičních energetických zdrojů:
•Stát nevytváří dostatečné podmínky pro výzkum a vývoj nových netradičních energetických zdrojů, zejména v oblasti výrobních závodů, které by umožnily decentralizaci stávajících zdrojů tak, aby mohla vzniknout zdravá konkurence, která by následně stlačila ceny na rozumnou hranici. Místo toho stát preferuje miliardové investice do centrálních výroben energií jen proto, aby si udržel monopol a mohl diktovat přemrštěné ceny občanům. V oblasti rozumné a cílevědomé podpory obnovitelných zdrojů stát selhal totálně.
Nefunkční zdravotnictví:
•Stát v oblasti zdravotnictví není schopen účinné kontroly a vytvoření nástrojů a potřebných zákonných norem, které by vedly k vytvoření hospodárného a funkčního zdravotního systému, a to tak, aby zdravotnictví dosahovalo trvalé vysoké úrovně a sloužilo co nejefektivněji českému lidu. Současný systém občanovi nezaručuje hospodárné nakládání s financemi poskytnutými do tohoto systému občanem a následný adekvátní servis a potřebné zdravotnické výkony.
Selhání politických stran:
•Stát přestává svojí podstatou sloužit svým občanům. Politici zaštítěni svými stranami přestávají hájit zájmy občanů, neboť jsou zahleděni do svých vlastních scestných ideologií, které mají jen jediný cíl, udržet se co nejdéle u plného koryta. Zcela zapomněli na svoje poslání služby národu a svoji energii převážně vyčerpávají na ostudné a nechutné stranické šarvátky směřující na znevážení a pomluvu opozice.
Lichvářské banky:
•Stát nečinně přihlíží tomu, jak bankovní sektor bezohledně skrytou lichvou ožebračuje nejen občany, rodiny, firmy, ale dokonce i samotný stát. Stát nečiní nic, aby lidem v tomto státě řekl: „Pozor, občane, bankovní sektor zde není proto, aby někomu pomáhal, ale aby tvrdě a nekompromisně na Tobě, občane, vydělával." Banky vytváří za pomocí dluhu peníze z ničeho. Nevyrobí ani špendlík a celému lidstvu tato promyšlená a bezohledná strategie nepřináší žádný reálný užitek. Systém života na dluh je tou nejhorší neřestí současné společnosti.
Vyhozené miliony politickým stranám:
•Stát nehospodaří s prostředky, které mu lid České republiky svěřil, hospodárně. Rozdává politickým stranám peníze, které následně politici použijí na svoje osobní bombastické volební negativní kampaně, tedy se za naše peníze ucházejí o naše hlasy.
Nefunkční policie:
•Stát není schopen ochránit občana a jeho majetek před zloději, podvodníky a tuneláři. V oblasti policie, ale i justice a orgánů činných v trestním řízení, náš stát zcela selhává. Politický nebo korupční vliv je schopen eliminovat jakékoliv právo občana, firmy a dokonce i státu.
Zdevastovaný tradiční český průmysl:
•Stát se v oblasti průmyslu dopustil několika závažných chyb, které vedly k zániku tradičních průmyslových oblastí, které byly stříbrem a chloubou České republiky. Na druhou stranu se rozhodl jednostranně podporovat zahraniční kapitál, který se skládá převážně z montoven a obchodních společností, které nikdy nemohly našemu státu přinést prosperitu a očekávané příjmy, neboť tyto společnosti odvádí daně v zemích, kde mají svoje sídla, nikoli v České republice.
Bezohlednost státu vůči neziskovým organizacím:
•Stát není schopen rozeznat, kde má svůj majetek úzkostlivě chránit a kde má být naopak štědrým a rozumným dárcem. Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových se chová k obcím a k dalším neziskovým organizacím, jako by tato oblast nebyla součástí státu a chce na ní nekompromisně vydělávat. Příkladem tohoto tvrzení je, že stát žaluje tělovýchovnou jednotu Sokol za neoprávněné využívání pozemků, o které se ale nikdy sám nestaral, přitom se jedná o pozemky, na kterých je hřiště a kde si hrají děti.
Nesmyslné náklady na zbrojení:
•Stát vynakládá nesmyslně vysoké částky na údajnou obranu státu, kterému ale žádný vojenský konflikt nehrozí. Vyhozené miliardové prostředky na bojové letouny, obrněné transportéry a řadu dalších vojenských nesmyslů, které slouží k zabíjení lidí. Velkorysost a neopodstatněnost těchto investic silně zavání korupcí a lobistickou machinací. Všechny tyto nesmyslné investice prolobované zbrojařskými společnostmi způsobují občanům ČR jen snížení úrovně lidského života.
Špatná a diskriminační sociální politika:
•Stát se v sociální oblasti chová nezodpovědně, nespravedlivě a neměří všem stejným metrem. Na jedné straně rozdává státní prostředky lidem, kteří je evidentně nepotřebují nebo si je prostě nezaslouží, protože nejsou ochotni akceptovat základy lidské slušnosti, morálky, zavedených pravidel a zákonů lidské společnosti. Rozdává sociální podpory nepotřebným a nepřizpůsobivým občanům, aniž by požadoval jejich sebemenší angažovanost, a tím diskriminuje drtivou většinu slušné, poctivé a pracovité populace. Na druhé straně stát mnohdy selhává v podpoře ve zcela základních a přirozených oblastech podpory postiženým a hendikepovaným občanům.
Chybějící podpora výuky tradičních řemesel:
•Stát se zcela odvrátil od zodpovědnosti výchovy, výuky a podpory řemesel. Tradiční učňovské obory zanikají a stát dělá mrtvého brouka a tváří se, že se ho to netýká. Přitom podpora této oblasti je základem každého státu a ČR obzvláště, neboť po celá staletí byl český národ uznávaným a ceněným v šikovnosti a dovednosti v oblasti všech řemesel. Pořekadlo „zlaté české ručičky“ bude za pár let jen vzpomínkou na časy dávno minulé.
Devastace zemědělské výroby:
•Stát svojí nezodpovědnou a hloupou politikou dopustil devastaci zemědělské výroby, kterou vystavil nerovné konkurenci silně dotovaných produktů ze zahraničí. Tím dopustil pokřivení cen potravin ve vztahu k nákladům a zapříčinil razantní pokles zemědělské výroby v mnoha oblastech, které byly po desetiletí tradicí českého národa. Stát nedokázal dojednat při vstupních jednáních do Evropské unie potřebné podmínky k zachování tradičních zemědělských produktů, a tím způsobil lidu České republiky velké ztráty v oblasti zaměstnanosti a ohrozil náš stát ve vztahu k možnosti samozásobování a výroby potravin.
Citace z Ústavy a Listiny základních práv a svobod
Každý, „kdo byl na svých právech zkrácen rozhodnutím orgánu veřejné správy, může se obrátit na soud, aby přezkoumal zákonnost takového rozhodnutí. Z pravomoci soudu však nesmí být vyloučeno přezkoumávání rozhodnutí týkajících se základních práv a svobod podle Listiny. Každý má právo na náhradu škody způsobené mu nezákonným rozhodnutím soudu, jiného státního orgánu či orgánu veřejné správy nebo nesprávným úředním postupem.".
Na základě těchto uvedených skutečností se společnost Pozitivní svět obrací na širokou veřejnost s žádostí o podporu této iniciativy, která má nastavit zrcadlo pravdy našim politikům a současným i budoucím zákonodárcům. Jedině cestou občanské soudržnosti můžeme dosáhnout změny současného neutěšeného celkového stavu naší země. Politická moc, která vzejde z voleb, musí vědět, že zde jsou občané České republiky, kteří jsou jedinými vlastníky našeho státu, a že občané nedovolí, aby politici hazardovali s jejich majetkem, ale budou žádat, aby napravili nešvary a nedostatky způsobené minulými nezodpovědnými vládami.
Závěrem:
Pokud chceme dosáhnout změn, je třeba vytvořit celorepublikovou síť krajských, okresních, městských, ale i vesnických iniciativ na podporu Veřejné žaloby a za této široké celonárodní podpory předložit vládě společenskou objednávku na realizaci požadovaných změn. Pokud vláda nesjedná patřičnou nápravu, nezbude této iniciativě nic jiného, než se postavit v následujících volbách politické zlovůli a neschopnosti a vzít osud našeho národa do vlastních rukou.
Dopis Moravanů čecháčkům - zejména pražáčkům, včetně hradních ubožáčků:, , 22.1.2012 20:07:45
Hrdinní, nezištní a všem pravdy přející čeští boží bojovníci proti Bruselu !!!
Sledujíce váš neúnavný boj proti EU a Bruselocentrizmu za výlučnost České republiky, rozhodli jsme se my Moravané po vzoru bratrů Slováků nepřekážet vám v tomto boji a opustit vaši vozovou hradbu. Požádáme o obnovení tradičního svazku s Vídní (k níž jsme měli vždy mnohem blíže než k vám - nejen kulturně a mravně, ale i municipální správou). Hodláme posléze vytvořit desátou rakouskou spolkovou zemi Moravu s vlastní zemskou vládou i zemskými zákony. Tím zároveň posílíme (ušlechtilý) slovanský živel spolu s Chorvaty a Slovinci v Rakousku. Nebudeme muset s vámi vést „falešné a prázdné“ diskuze, jako např. o zavedení Eura coby měny. Vám zůstane měnová kuriozita – Pražský groš (Pg) - namísto dosavadní (Kč). K majetkovému narovnání vás pozveme do vily Tugendhat (po konzultaci s Vladimírem Mečiarem). Předběžně vám nabízíme, že s Muchovou epopejí si můžete odvézt i Dukovany (třeba na Letnou namísto Blobu, či k zapůjčení do Japonska). K tomu vám přidáme na památku brněnský žulový třicetitunový „vibrátor Primátor Onderka“ i s primátorem včetně řetězu (ale jen kozího). Oba jsou bohužel nefunkční, avšak nezničitelní. Vlajku si klidně ponechte, na zakrytí celé vaší euroodpadové kotliny. Zato heslo rodáka Masaryka z hradního praporu bychom si vzali – vy si tam vyšijte třeba: „My Prahu nedáme – radši ji zbouráme“ (aspoň náhodní turisté budou náležitě poučeni – a to nejen pražskými taxikáři). Váš „ctnostný mocnář“ toho aspoň nebude mít tolik na únavné inspekční inkontinentní objíždění a pojídání osoleného kóšer chleba od starostů. Může být volen levně aklamací přímo na Koňáku. Na Vítkově je pro něj teď po Gottwaldovi místa dost. Když dáte betonovému loupežníku a euroteroristovi Žižkovi do ruky raketu (tenisovou), nebo ukořistěné pero, ušetříte za novou sochu (při vašem krizovém hospodaření) a můžete prodražit Blanku, či jakýkoli jiný český tunel. Vyvěsíme: „Češi nekrást tady“ (protože „Kdo nekrade, není Čech, hop, hop, hop“).
http://www.blisty.cz/art/60346.html
Praha se snad, , 22.1.2012 20:07:37
protentokrát ještě ubrání, ale co má dělat prostý občan v takové situaci. Žádejme rezignaci Klause a Rychetského , skutečných viníků tohoto marasmu!!!
Re:Praha se snad, , 23.1.2012 3:01:47
Bohužel vypadá to tak, že prostý občan se může buď smát nebo plakat a nebo vzít nohy na ramena a zastavit se až za mořem.
někomu,, , 22.1.2012 20:07:37
jde o to zničit Svobodu nebo exekutorskou komoru velkým exekučním soustem
strašná země, , 22.1.2012 20:06:09
je naprosto neuvěřitelné v jakém kurevském režimu žijeme!nás zachrání asi jen občanská válka!
budiž, , 22.1.2012 20:05:55
ať si to exekutoři vezmou a starají se o to, vynikající nápad , stát ušetří peníze
Prokletí V.Havla., , 22.1.2012 20:05:00
Věřte, jestli dojde k přejmenování letiště v Ruzyni, bude to nejproklínanější letiště! Bůh to Čechům neodpustí. Těch havárií s tisíci obětí. Hromadné sebevraždy budou realitou. Bůh nesnáší, když dojde ke kremaci. Jen přítel Ďábla se nechá spálit! I toto je akce prokletí od V.Havla. Ukliďte popel do uložište z atomových elektrálen.
Re:Prokletí V.Havla., , 23.1.2012 2:52:26
...letiste HRUZYNE..prejmenoval bych vse co se da ...na vystrahu vsem a pro pristi casy.....lide bdete..
Re:To je vážně něco nevídaného, tady se všem něco vysralo v hlavě. , , 22.1.2012 20:07:49
Prezident krade pera, řve na homosexuály, objímá se s fašisty a rusáky, a bourá EU. Premiérem je neschopný prolhaný svazák, který se jenom usmívá. Ministrem financí je ožralý zloděj. Reportér si hraje na předsedu strany, přičemž všichni vědí, že onu stranu vede regulérní blázen a psychopat, kterého stíhá policie. Ministerstvo školství vede zpocený negramotný vůl, jehož magisterská práce připomíná sloh blbého gymnazisty. Ministr zdravotnictví něco slíbí doktorům, ale slib nedodrží. A exekutoři zabaví Karlův most. No co si o tomhle státu pomyslet?
Re:To je vážně něco nevídaného, tady se všem něco vysralo v hlavě. , , 22.1.2012 20:07:49
Prezident krade pera, řve na homosexuály, objímá se s fašisty a rusáky, a bourá EU. Premiérem je neschopný prolhaný svazák, který se jenom usmívá. Ministrem financí je ožralý zloděj. Reportér si hraje na předsedu strany, přičemž všichni vědí, že onu stranu vede regulérní blázen a psychopat, kterého stíhá policie. Ministerstvo školství vede zpocený negramotný vůl, jehož magisterská práce připomíná sloh blbého gymnazisty. Ministr zdravotnictví něco slíbí doktorům, ale slib nedodrží. A exekutoři zabaví Karlův most. No co si o tomhle státu pomyslet?
Re:To je vážně něco nevídaného, tady se všem něco vysralo v hlavě. , , 22.1.2012 20:07:45
Prezident krade pera, řve na homosexuály, objímá se s fašisty a rusáky, a bourá EU. Premiérem je neschopný prolhaný svazák, který se jenom usmívá. Ministrem financí je ožralý zloděj. Reportér si hraje na předsedu strany, přičemž všichni vědí, že onu stranu vede regulérní blázen a psychopat, kterého stíhá policie. Ministerstvo školství vede zpocený negramotný vůl, jehož magisterská práce připomíná sloh blbého gymnazisty. Ministr zdravotnictví něco slíbí doktorům, ale slib nedodrží. A exekutoři zabaví Karlův most. No co si o tomhle státu pomyslet?
Poslední fáze rozkrádání státu, , 22.1.2012 20:02:11
Začalo to po sametovém podvodu rozprodáním, rozkradením a likvidací československých firem. Pokračovalo to rozbitím Československa, zavlečením do NATO a Evropské unie. Pak došlo k uzákonění exekutorské mafie, která může za směšný dluh člověka připravit o celoživotní úspory i majetek. A když nenajde dlužníka, klidně okrade někoho jiného. Teď zde máme postup na další úroveň: pokus vydrancovat majetek Prahy.
Re:Poslední fáze rozkrádání státu, , 22.1.2012 20:10:07
To jsou věci! Odkdy umějí negramotná hovna a uvozhření kafilerní zmrdečkové číst a psát příspěvky? Už jen něco rozumného navrhnout!
To se vám to proletáři žilo 40 let z naloupeného církvím, židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, velkovýrobcům a všem produktivním lidem. Teď už si můžete jen vylízat prdel. Není co znárodňovat, ani privatizovat.
Všem sockovským ubohým, zapšklým, loupeživým čecháčkům všech barev, na této mucholapce lapeným a v diskuzní žumpě se ráchajícím, kteří už nemohou ani krást na panském či církevním:
I kdybyste se pos...., sousedovi koza nechcípne, ale vy ano. Než byste se místo chlastu naučili slušnosti a pracovitosti a byli vděční, když vás někdo zaměstná, případně si našli nějakou užitečnou činnost, radši se sami zadlužíte u lichvářů a prohrajete všechno na automatech a pak jen husitsky a bolševicky loupíte, vraždíte, kradete, „znárodňujete“ či „privatizujete“ židům, Němcům, sedlákům, živnostníkům, církvím – jako bibličtí Kainové, plivete závistivě a bezmocně kolem sebe a dusíte se vlastní žlučí. Ani nezávislý kibuc či družstvo si nedokážete bez pána či soudruha sami založit! Bučíte jak hladový zdivočelý dobytek, jen užitek z vás žádný není. A na cizím počítači umíte jen blít! Budete rádi, když dožijete v útulku církevní charity.
Re:Poslední fáze rozkrádání státu, , 23.1.2012 3:00:18
A jen takový dodatek.NEMÁTE ani dost SLUŠNOSTI a i ODVAHY se podepsat,byť třeba přezdívkou....ZAMYSLETE SE NAD SEBOU,jste li toho vůbec schopen.....Vy !:!:!:
Re:Poslední fáze rozkrádání státu, , 23.1.2012 2:55:48
Tak nevím nevím.Nechci psát vulgarity,a to ani přesto,že váš styl si o to říká/na hrubý pytel hrubá záplata/Poučte se ale někde,máte li ovšem na to uSTARŠÍCH a rozumnějších ,kteří něco o životě vědí A POUŽIJTE hlavu,můžete li/jste li toho vůbec schopen/Váš projev spíš svědčí o opaku.Jinak by jste si musil nuvědomit Nezaměstnanost,Chudobu,Pozdější odchody do důchodu ATD...Bylo by toho moc.A KDOPAK nás do této situace dostal ???
Okamura je větší Čech než češi. , , 22.1.2012 20:01:37
"Je absurdní, že vůbec lze uvalit exekuci na Karlův most. Podle mně by takové památky s výrazným kulturním i státním významem jako Karlův most, Pražský hrad, Karlštejn , být v majetku celého národa a nažvdy nezcizitelné a tím pádem taky nepodléhají exekucím," řekl ParlamentnímListům.cz podnikatel. "Cenu mají nevyčíslitelnou, a to nejen z pohledu peněz," dodal pro redakci.
To, co se právě odehrává v České republice, nelze nazvat jinak než debilismem. , , 22.1.2012 20:01:35
To jako pro nezaplacení 500,- Kč, , 22.1.2012 20:01:14
jak si myslí primátor hl. Prahy, je na tolik budou a památek uvalena exekuce? Jak řekl, neví o co se jedná, ale jestli to prý není zaplacená 500,- Kč, tak se pošle složenkou a je to. A co odměna exekutora? Při takovém množství obstavených budov, to bude jo sakra pálka? Doufám, že se všichni dovíme pravdu!!! Když exekutorská mafie obstaví majetek komukoliv z občanů a to jen pro pár korun, tak si počítá minimálně 18,-Kč zlodějskou "odměnu". Takže v tomto případě to bude zajímavé sledovat. Jistě to není pouze dlužná nějaká pětistovka. No, nechejme se překvapit, co z toho vyleze. Pokud se tedy dovíme pravdu.
OPRAVA k:To jako pro nezaplacení 500,- Kč, , 22.1.2012 20:05:54
Když exekutorská mafie obstaví majetek komukoliv z občanů a to jen pro pár korun, tak si počítá minimálně 18000,-Kč zlodějskou "odměnu".
Tedy ne 18,-Kč, jak bylo špatně napsáno. Tak takoví exekutorští mafiáni fakt nejsou, že by se spokojili s tak nízkou částkou ;)))
Re:OPRAVA k:To jako pro nezaplacení 500,- Kč, , 23.1.2012 9:48:19
Neboj,ono na exekutory taky dojde.
Taky zaplati.
ODS? ODS? ODS!!!!, , 22.1.2012 19:59:41
Tady se jasně potvrzuje jak dobře ta ODS dokáže vládnout a bohužel, ne jenom v Praze ale v celé republice. Je mě z toho na zvracení.

