8.9.2011 22:57 - Centrum pro ekonomiku a politiku, které založil Václav Klaus, uspořádalo debatu u příležitosti 10. výročí teroristického útoku v New Yorku. Publikum se zde rozhodně nenudilo, protože se zde rozpoutala vášnivá debata.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Můžete se p. Korčáková dívat i optikou těchto pozůstalých?, , 17.9.2011 15:20:02
http://www.youtube.com/watch?v=Or-1GVknJjo&NR=1
pokud neumíte anglicky, tak si to nechtě od někoho přeložit...
Jinak filmů o 911 s titulky je mnoho, POZŮSTALÍ spolu s mnoha piloty, architekty a novináři vedli sami šetření, je to zdokumentováno ve výborném dokumentu PRESS911ForTruth, který více než rok ČT odmítá odvysílat, jiné TV /i menší stanice v USA/ již tento dokument odvysílaly. tento film můžete shlédnou s českými titulky, možná pozměníte názor, až uslyšíte pozůstalé, kteří od komise nedostali odpovědi na své otázky. Prvním předsedou vyšetřovací komise byl navíc zvolen H. Kissinger, ale s ostudou musel ihned po první tiskové konferenci odstoupit, protože se ho někdo zeptal, zda byl Usáma bin Ladin jeho klientem. To vše je v dokumentu, a hlavně je tam obava 4 vdov po zavražděných ve WTC - obava z budoucnosti... potom co se dozvěděly, že obklíčený talibán - asi tisíc bojovnků byl před nesouhlas gennerála US Army propuštěn koridorem do Pakistánu - leteckým a pozemním mostem - v prosinci 2001. USA měla totiž s Pakistánem své plány... Bývalý šéf pakistánské tajné služby ISI generál hamid Gull tvrdí, že 911 byl Inside Job a Pakistán měl být zatažen do 3. sv. vákly. CIA zaslala ISI peníze, které potom z ISI byly zaslány M. Attovi před útokem na konto - bylo to 100 000 dolarů. Pozůstalí se o tom dozvěděli, a marně komisi žádali, aby vedla vyšetřování i po této stopě. Šéf ISI byl v době útoku na WTC v New Yorku.
Zajímavá je i role izraelského Mossadu, jehož tancující agenty, kteří natočili na kameru demolici WTC /byli převlečení za Araby, upopzornila na ně žena, kteá je viděla z okna/, NY policie zatkla, ale o pár týdnů v tichosti propustila. V izraelské TV tito mladíci řekli, že byli vysláni akci natočit. Odkaz na videozáznam je i v mém Otevřeném dopisu ČT. Jiní agenti Mossadu před útoky bydleli na stejné ubytovně jako M. Atta ... dalších zajímavých informací je mnoho, pozůstalým ovšem nemohlo být vyhověno - po této stopě vláda USA a jí ustavená vyšetřovací komise jít nechtěla... a těmito důkazy se žádný soudce v v USA nechce zabývat dodnes, ačkoli za nové vyšetřování bylo pod peticí NYCAN podepsáno 80 000 obyvatel NY. Soud jako obvykle smetl petici pod stůl, s výmluvou že jsou některé podpisy neplatné. Je otázkou co bude dál...
Bude to pro Vás paní Korčáková asi těžké pochopit,, že Vše je jinak, , 17.9.2011 14:58:52
Doporučovala bych vám po Vašem emotivním výlevu shlédnout videa s Bobem Mc Ilvainem - otcem nadaného 26letého syna, který zahynul ve WTC. Je zakladatelem 911ForTruth, hnutí Za pravdu o 11. září, ke krerému jsme se připojili i my. Už každý 4. Američan ví, jak jim vláda a masmédia lžou. Je to podobné jako když komunisté lhali nám, jen je to méně nápadné, tenkrát jsme to věděli snad všichni.
Cituji část svého mailu ČT:
Hnutí 911For Truth má stále více členů i příznivců, nejde to již zastavit.
Myslím, že by ani Vás nemělo nechat v klidu poselství jednoho ze zakladatelů - muže, který ztratil 11. září 2001 svého mladého nadaného syna:
A Message From Bob McIlvaine
http://www.youtube.com/watch?v=SH9meDbrlP8&feature=player_embedded
Já osobně jsem byla silně zasažena v srdci, když jsem kdysi viděla jeho dojímavé svědectví...a je mi jasné, že nepřestane pátrat po pravdě o smrti svého syna dokud bude živ.
Chtěla bych pomoci najít odpověď nejen jemu, a dalším pozůstalým, ale hlavně všem, jejichž život může být ovlivněn následky 911... Ty zasáhly nejen do Afghánistánu, Pákistánu a Iráku /tam je snad již milion mrtvých, 4 miliony sirotků... kvůli nespravedlivé válce/, ale může zasáhnout nás všechny... brzy totiž může následovat Irán (mnoha lidem to už přišlo až směšné, když média začala před časem rozšiřovat zprávu, že Usáma bin Ladin je asi v Teheránu... president Ahmadinežád na to tenkrát měl dosti trefnou odpověď....tu ČT také nevysílala...)... nebo Izrael... Asie i Evropa.
Pravda o 911 vyjde jednou najevo, tomu pevně věřím. Jde o to, aby to bylo co nejdřív. To si uvědomujeme, protože vidíme další souvislosti, které jsem zde nerozebírala. Veřejnoprávní média by k tomu mohla napomoci nejvíc. Chce to ale odvahu.
pro p. Korčákovou, , 17.9.2011 14:46:49
Která je asi velmi špatně informována.
1. Usáma bin ladin se k útokům nepřihlásil. Dokonce ho ani FBI kvůli 911 nehledala.To je obecně známo. Pohřeb měl 15. prosince 2001. 6 z údajných únosců se po útoku ozvalo, byli naživu, některým z nich byly zcizeny pasy. Prohlédněte si informační panely, na které dávám odkaz níže.
2. Jak útoky 911 /911 mimochodem je číslo, na které se volá záchranná služba a hasiči nejen v USA, ale i Kanadě, takže bylo vybráno jistě úmyslně/, tak útoky v Londýně doprovázely "válečné hry" - vojenská cvičení na podobné útoky. V USA byl k tomu pověřen NORAD. V Londýně toto cvičení probíhalo právě na těch stanicích metra, kde vybuchy bomby... svědkové mluvili o tom, že plech z podlah vagónů byl vyškleben směrem dovnitř, takže bomby nebyly v taškách, ale pod vagóny. V Madridu také byly pochyby co se stalo vzhledem k poškození vagónů, o tom ale více podrobností nemám...
3. Co víc už byste chtěla za důlkazy, když i sami členové vyšetřovací kmise publikují knihy, ve kterých tvrdí, že dostali příkaz od vlády USA, že se veřejnost nesmí dozvědět pravdu, o tom, že Pentagon opakovaně měnil výpovědi. /Bývalý Generální prokurátor J. Farmer je jistě důvěryhodným zdrojem informací./ Bush a Cheney odmíli vypovídat pod přísahou a odděleně.
3. Přečtěte si můj Otevřený dopis ČT a uvidíte, kdo všechno tvrdí, že to byla práce tajných služeb. Bývalí šéfové CIA a FBI, mnoho pracovníků CIA, už ty lži nemohli snést.
4. Kdo umí logicky přemýšlet a má určité zkušenosti s tím, jak se chová stavební materiál, tomu stačí vidět fotky "kolapsu" - ve tvaru explodujících gejzírů prachu. Dobře je to vidět např. v následující prezentaci. Vyjadřuje se k tomu universitní profesorka se specializací na stavební materiály. Už na Univerzitě skončila, není divu...Proč myslíte, že 1500architektů a inženýrů se připojilao k hnutí 911ForTruth, ZALOŽENÉM POZŮSTALÝMI PO OBĚTECH, KTERÉ MARNĚ 10 LET VOLÁ PO NOVÉM KRIMINÁLNÍM ŠSTŘENÍ, PROTOŽE TO CO VYPLODILA KOMISE JE SMĚŠNÉ...
___________________________
Do ČT jsem před časem zaslala Otevřený dopis... text je zde:
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=co-by-si-meli-prostudovat-pracovnici-masmedii-o-11-zari-2001&cisloclanku=2011080040
Zajímavé fotky - prezentace o demolici WTC:
http://twilightpines.com/JF-BuenosAires/Buenos-Aires.html
Jinak doporučuji 911Blog.yweb.sk a nwoo.org, které pořádalo v neděli demonstraci na Václaváku s projevy a vystoupením kapel, a pochod na ČT. Jan Korál byl pozván do studia, dostal prostor mluvit téměř 2 minuty... to je pokrok... večer jsem měli promítání na budovu ČT, když to nepusí do vysílání oni, tak jsme si jejich budovu použili spoň jako promítací plátno... NWOO bude mít od úterý i pravidelné rozhlasové vysílání - více na nwoo.org
Studuji "konspirační teorie" rok a půl velmi intenzivně. Možná budu časem o nich i přednášet... také plánujeme s NWOO výstavu posterů a diskusní panel na ČVUT.
http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=info-panely-o-11-za ri-2001-ke-stazeni-tisku-a-volnemu-pouziti&cisloclanku=2010090014
J. Korčáková: "není mi jasné, kdo vlastně s tím začal...TO je ten problém, , 18.9.2011 2:24:13
že jste se za 10 let z našich médií nedozvěděla a ni to, že s tím začali pozůstalí po mrtvých, po obětech masové vraždy, kterou nedostala k vyšetření kriminálka NY, dle některých zdrojů byl hned 11. září uskutečněn nálet na Afghanistán...
Štvanice nastala, ale trochu jiného druhu...
Možná Vám není líto nevinných obětí toho co nastalo... 6 tisíc mrtvých amerických vojáků a asi milion obyvatel napadených zemí...
V Iráku se od roku 2003 rodí znetvořené děti, kvůli zamoření vod ochuzeným uranem...
Můžete si najít fotky, aby Vám zas mohlo z něčeho být na blití...
To, co lze pochopit /omluvit u p. Korčákové, lze těžko omluvit u poradce premiéra, , 18.9.2011 13:57:20
Ten by vzledem ke své funci měl být v obraze o tom, kdo založil hnutí Za pravdu o 11. září.
Že to byli pozůstalí, zachránci a odborníci. Včetně akademiků, profesora teologie Griffina apod.
Pokud MUDr. Roman Joch, poradce premiéra vypouští z ústa slova o nebezpečných lidech, kteří obviňují Pentagon a Bushe, měl by si uvědomit, co dělá z obětí 911.
U něj těžko jde o nevědomost, spíše jse o účelové vystupování v něčím zájmu.
Oprava - studuji události z 11. září 2001 intenzivně od května 2009, , 17.9.2011 18:41:34
tedy již 2 a půl roku. Také jsem si předtím myslela, že je to nějaká blbost, když mi někdo tvrdil, že si Dvojčata "Američané shodili sami". Dokonce to byl v r. 2002 kanadský universitní profesor fyziky. Ale pak jsem začala studovat sama - nejdříve zprávu o objevu nanotermitu v prachu WTC, později i další teorie. Možná tisíc hodin strávených nad dokumenty, filmy, knihami, články... Třeba při pohledu na Patriot Act, který má téměř 400 stran, je jasné, že musel být sepsán před 911. Bush ho podepsal snad 14 dní po útocích, schválen byl v Kngresu o něco později. Pro nehlasoval Ron Paul /presidentský kandidát, o kterém se v USA ani v našich médiích moc nepsalo/. jako jeden z důvodů uvedl, že si ho nemohl přečíst. Takže něco podobného jako u nás při podpisu Anticharty, aniž si jí lidé mohli přečíst... V USA to jde s demokracií a svobodou už nejakou dobu do ... hlavn+ě posledních 10 let...
Tvůj syn je mrtvý, tys to přežila. Přežilas to. Jak jsi mohla., , 16.9.2011 3:08:50
11. září 2001 - 1 den, čtyři letadla, 19 únosců a skoro tři tisíce obětí
K útokům se přihlásil saúdskoarabský miliardář Usáma bin Ládin a jeho teroristická organizace Al-Káida.
Dosud největší teroristický útok ve Španělsku při kterém zahynulo 191 lidí se stal 11.března 2004.
Zraněno bylo 1900 lidí.Teroristé použili čtyři bomby ukryté ve vlacích ve španělském Madridu.Ty vybuchly v ranní dopravní špičce na třech madridských nádražích.
Útok provedli teroristé napojení na Al-káidu.
Útoky z 7. července 2005 v Londýně byly sérií koordinovaných sebevražedných teroristických útoků, které vzaly život 52 lidem, stovky dalších zranily.
Útoky byly provedeny v londýnských dopravních prostředcích během ranní dopravní špičky. Tři bomby explodovaly v soupravách metra a čtvrtá bomba byla odpálena v autobuse.
Čtveřice muslimů, kteří se narodili ve Spojeném království, zabila kromě sebe 52 lidí a více než 700 civilistů zranila, mnohé z nich velmi těžce. Některým museli lékaři i amputovat končetiny.
Jak se mnohými vroucně proklínaný pan Hedvíček velice vtipně zmínil na svém blogu, ukazuje se, že také „některe veliciny ceske politiky a spolecnosti neveri, ze se utok na WTC pred deseti lety vubec stal“, případne s tim maji jakysi "problem".
Tedy spiklenecké teorie v naší zemi vítězí? Uf, jdu blejt. Nechtěla jsem se vyjadřovat k politice, ale už není kde křičet o pomoc.
Někteří politici prý se dobře baví, když ty spiklenecké žvásty čtou. Mně do smíchu není. Asi nejsem politik. A nedovedu pochopit, že fantazie značného procenta populace si nedovede představit, že za psacím stolem, v metru nebo ve vlaku mohl zahynout jejich přítel (asi žádné nemají, ale to je neomlouvá), otec, matka, bratr, sestra, dcera nebo syn. Že umírali v děsných mukách kuchaři a číšníci v restauraci, uklízečky, výtaháři, řemeslníci, dělníci, vedoucí i řadoví pracovníci ... nebyli to vojáci, mnozí z nich nebyli možná ani odvedení, nebyli to partyzáni a nebyli to ani politici! Ale i kdyby ... Omlouvalo by to snad takovýhle zločin? Náš (byť třeba bývalý) ministr zahraničí, vnitra nebo obrany není snad člověk, když sedí neozbrojen ve své kanceláři za psacím stolem? Dovede si jakýsi pochybný astrolog, který chce bezpochyby upozornit na svou bezvýznamnou maličkost, představit sám sebe v situaci těch obětí?
Samozřejmě, že už se kdekdo snaží vytlouci z jakýchsi „spikleneckých teorií“ politický kapitál. Bezohlední hlupáci demonstrují za nic a proti ničemu (jak si nevzpomenout na petice žádající trest smrti pro Dr.Horákovou), televize, patrně aby dokázala, že u nás je svoboda (čehože to má být vlastně svoboda?), si zve k diskuzím neuvěřitelné kretény, zabývající se astrologií a předpověďmi, které se nikdy nesplnily. Pamatuji se, že dotyčný kretén, který byl po sametu patrně přímo STB nebo KGB dosazen naprosto bezohledně a nezodpovědně (ale zato vychcaně) do značně zodpovědné a vysoké funkce, vyšetřoval tímto způsobem bombový útok na Staroměstském náměstí. Kdejaký psychotronický blb do toho kecal. Patrně proto nebyl terorista a krvavý původce toho útoku nikdy odhalen a celá kauza usnula v hlubokém tichu a anonymitě. A teď už se k tomu spikleneckému svinstvu přihlásil i náš bombašéf partaje, která měla být už dávno zakázaná!
Přítelkyně diskutující napsala: kasli na ne, jsou to blazni. Nema cenu s nima argumentovat. Ano, zadny argument na to neni. Takovi lide jsou vseobecne proti americti a jak se rika, kdo chce psa bit, bic si najde.
Ale já si nemohu pomoci. Tohle by mělo být trestné. Já vím: demokracie, svoboda názoru a tak dále ... Tohle ale nemá s demokracií nic společného. Je to zločinná štvanice, která se táhne napříč spektrem (čili nejenom bolševik a není mi jasné, kdo vlastně s tím začal) a uráží mrtvé i živé a uráží i mne. Z mého hlediska je to zločin a je to i nebezpečné. Mně ta štvanice připomněla období po smrti mého nejstaršího bratra, jak mi o tom vyprávěla máma. Jen málokterá z těch hyen si uvědomuje, jak dalekosáhlý dopad může mít jejich jednání na člověka. A ti, co si to uvědomují, jsou z mého hlediska zločinci a vrazi. Nemusí to mít nic společného s politikou. Já nevím, kde se to v lidech bere. Ale je to zvěrstvo!
Možná, když se seznámíte s některými fakty paní Korčáková, že Vám bude jasněji, , 17.9.2011 17:33:25
Pravda o 11 září 1/5 - s českými titulky... je věnováno obětem - lidem, kteří zahynuli 11. září 2001
http://www.youtube.com/watch?v=BFoaN7sLDQE&feature=youtube_gdata_player
Pak si zodpovězte otázky, které si vesvém diskusním příspěvku kladete... možná že Vám bude na blití ještě víc...
Tohle bude asi také zajímavé.. ještě jsem to neviděla.. to by asi měl shlédnout pan R. Joch...
9/11 Truth: Hollywood Speaks Out (FULL LENGTH FILM)
http://www.youtube.com/watch?v=6rw397VbRyM&fea%20ture=player_embedded
Pro stavaře:
AE911Truth Experts Speak Out
http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4
Trestné by mělo být označování obětí za SPIKLENCE, , 17.9.2011 16:15:34
Jak to dělají mnozí, v neděli i komentátř ČT. Myslím, že budemě požadovat veřejnou omluvu.
Označovat,t hnutí, ktré založili pozůstalí po obětech a záchranáři za SPIKLENCE je vrchol. Ale to je právě ta propaganda, které nalítla i paní Korčáková. JKe to z jejího komentáře jasné.
I proto uvažujeme podat trestní oznámení na veřejnoprávní ČT. Protože porušuje zákon - neobjektivní/nepravdivé zpravodajství, které napomohlo k zapojení ČR do nespravedlivých útočných válek.
Dopis Ministrovi obrany a jeho odpově´d /ohledně předložení důkazů o vině Usámy bin Ladina a Al Kajdy/ si přečtěte na nwoo.org.
Nejen zaměstnankyně Pentagonu April Gallop, zraněná při útoku /její malý synek byl též při útoku zraněn s následky - měl poškozen mozek/. A.G. nesměla ten den přijít pozdě do práce, což bylo neobvyklé - místo k chůvě musela s maličkým synkem do budovy Pentagonu - právě do kanceláře blízko místa útoku. Žaluje Bushe, Rumsfelda a Cheneye za vlastizradu. Při útoku byla zraněna, vyšla pak dírou v budově, boeing tam neviděla, její kauzu dostal soudce Walker, bratranec Bushe, chtěli jí dát pokutu za zesměšnění soudu ale přidali se na její stranu piloti, kteří anylyzovali radarová data a došli k závěru, že Boeing přelétl střechu... do Pentagonu vlétla podle všeho raketa. Více v mém Otevřeném dopisu ČT.
Rumsfeld se ostatně jednou prořekl, že to byla raketa...
Další obžaloba :
Memorandum americkému Kongresu vyslovuje otázku zákona o zradě a ústavní odpovědnosti za událost z 11. září 2001. Toto memorandum má v úmyslu podrobně vysvětlit předběžné důkazy, které podporují návrh, aby Kongres Spojených států (nebo jiné těleso) ustavil nezávislého nebo zvláštního prokurátora, který by "vedl žalobu z vlastizrady proti bývalému prezidentu Spojených států Georgu W. Bushovi, víceprezidentu Richardu B. Chenyemu, ministru obrany Donaldu H. Rumsfeldovi a Johnu a Jane Doesovým za plánování a uskutečnění činů velezrady, jak definuje článek III. ústavy Spojených států – za provedení konspirace, za uskutečnění nebo zapříčinění ozbrojeného útoku na Spojené státy z 11. září 2001, jako součást klamné strategické operace.
Zářijové útoky z roku 2001 jsou činem vlastizrady podle článku III. ústavy Spojených států
...
http://fc911.wordpress.com/2010/12/23/memorandum-kongresu-spojenych-statu/
Projev R. Jocha ... zapadá agrese USA do plánu, o kterém psal Albert Pike?, , 13.9.2011 15:54:03
"Třetí světovou válku vyvoláme konflikty mezi sionisty a islamisty.
Válka bude vedena tak, že se Islám (arabský svět) a Sionismus (Stát Izrael) navzájem zničí. Všechny ostatní národy budou při tom bojovat do svého úplného psychického, fyzického, morálního, spirituálního a hospodářského vyčerpání. "Na konci se národům světa dostane pravdivého
světla zkrze úplné naplnění učení Luciferova..."
http://zvidavyvincenc.wordpress.com/2011/08/21/300-let-spiknuti/
9/11 - Jan Korál na ČT 24 - video, , 13.9.2011 12:00:19
Několikaminutové video ze studia ČT2
http://www.nwoo.org/view.php?cisloclanku=2011090037
Všimněte si opakovaného označování lidí, hledajících pravdu o 911 za SPIKLENCE. Jinak sestřih doprovodných dokumentů je docela výstižný - až na Chomského /v diskusi na nwoo.org je odkaz na celý jeho projev, kde prý mluvil o něčem jiném než 911 - na to se teprv podívám, to by také v tom případě bylo na omluvu od ČT za manipulaci/
Neviděli jste dokument o 911 v neděli od 20.30 na ČT2? Ráda bych věděla, zda to bylo opakování (o WTC7)..., , 13.9.2011 11:53:10
Píšu si o 911, tzv "konspiračních teoriích" a medializaci tématu s p. Macákem z ČT, napsal mi mimo jiné:
"Dobrý den, vedle speciálu ČT24 vysílala 11. září ČT2 od 20:30 hodin například dokument BBC věnovaný teoriím zpochybňujícím oficiální výklad událostí. Hovořili v něm očití svědci, architekti, odborníci na demoliční práce apod. Myslím, že by Vás pořad zaujal. Je škoda, že jste ho neviděla."
Odepsala jsem mu, že jsme sledovali jiný dokument promítaný na budovu ČT, a že jsem si myslela, že to bylo opakování dokumentu, který se týkal "kolapsu" budovy č. 7 a jením předčasném odvysílání v BBC.
Také jsem mu napsala toto:
"Viděla jsem několikaminutový podvečerní vstup o konspiračních teoriích ze studia ČT2, asi 2 minutový prostor tam byl dán i Janu Korálovi z NWOO. To je sice na poměry ČT velký pokrok, myslím si ale, že budeme požadovat od ČT veřejnou omluvu za opakované označení zastánců hnutí Za pravdu o 11. září /911ForTruth, které založili i pozůstalí po obětech/ v komentáři za SPIKLENCE."
Lidé nejsou hloupí - je to vidět i na diskusích, jak dopadá hlasování, , 13.9.2011 2:47:06
USA teroristické útoky zneužily k zahájení válek, prohlásil Ahmadínežád
Spojené státy využily teroristické útoky z 11. září 2001 jako záminku pro zahájení válek v Iráku a Afghánistánu. V den desátého výročí útoků to prohlásil íránský prezident Mahmúd Ahmadínežád. Podle něj chtěl Washington takto řešit vlastní hospodářské problémy.
« Zpět na článek
Názor s nejvíce souhlasnými hlasy (132)
Miroslav Bolec, Philadelphia
Neděle, 11.září 2011, 18:00:26 | Souhlasím | Nesouhlasím | +132
Tohle je jedina hlava statu ,ktera se neboji rict verejne pravdu.
žena z publika toho Jochovi řekla víc..., , 13.9.2011 0:06:39
Projev R. Jocha budeme mít asi brzy na webu nwoo.org. Točili jsem to na kameru. jochovi jsem toho řekla více - o tom, kdo všechno zpochybňuje ofi verzi - bývalý šéf CIA generál Stubblebine, bývalý šéf Kalifornie Gunderson, bývalý šéf pakistánské ISI generál Gull, mnozí zaměstnanci CIA, ale také třeba bývalý generální prokurátor New Jersey John Farmer, člen vyšetřovací komise. Ozvala jsem se proto, že nás, kteří zpochybňujeme ofi verzi /a dle statistik uvedených např v článku ČT24 je to 50 milionů Američanů/ označil za největší vítězství islamistů a nejhorší věc ze všeho... Škoda, že jsem se ho nezeptala na to, jak si vysvětluje, že hnutí Za pravdu o 911ForTruth založili pozůstalí po obětech...
Re:žena z publika toho Jochovi řekla víc..., , 16.9.2011 2:59:44
Jak jste na to přišla anonymko? Ti pozůstalí, které já znám, mají na to jiný názor. Vy pravděpodobně ani nevíte o čem a o kom mluvíte.
Možná je to poprvé, kdy s Jaklem plně souhlasím, , 11.9.2011 10:47:40
On popisuje fakta - jevy, ke kterým objektivně došlo a jsou objektivně průkazné. Jochova tvrzení jsou jen ideologie. Omlouvá ho snad jen to, že asi neví, o čem mluví, protože v USA nežije.
Re:Možná je to poprvé, kdy s Jaklem plně souhlasím, , 11.9.2011 10:55:53
V mém případe se to již přihodilo několikrát
to, , 10.9.2011 17:43:49
Vzdyt uz je od valky v Iraku znamo, ze VK a jeho podrztaskove
Jakl a Weigl maji za to, ze vyvoz demokracie je levicovy projekt, a podle tohoto "hodnoceni" je jedina PRAVICOVA strana v CR KSCM, a ojedineli socdemaci, typu Kavana.
Ve vaši diskuzi se ztrácím, pánové ......, , 10.9.2011 7:57:33
Je dobré si všimnout "praktických intelektuálních " čínů diskutujících týkajících se naší malé republičky. Tady chlapci selháváte na celé čáře. Proč se snažíte oslnit řešením světových problémů, když nestačíte ani na ty malé "naše".
Přehnané intervence Západu nejsou "humanitářské mise", ale pokračováním imperialismu, , 9.9.2011 23:57:51
čehož pravdivost nejlépe doloží fakt, že Západ (pro tento případ USA a státy Západní Evropy) si vpodstatě všechny nepřátelské režimy vpodstatě sám stvořil: ať už šlo o komunismus (reálný socialismus, který dokázal uspět téměř v polovině světa), či Al Kajdu, kterou USA de-facto zřidili, byť tehdy jako své spojence proti rudé totalitě, a obdobné to bylo i s Hammásem... Na vrub Evropy padá rovněž imperiální první světová válka (o níž spekulace, že ji spustily spíše zájmy "světových klanů", než státních útvarů, jistě nepostrádají realistické základy), stejně jako druhá; byť fašismus se výše uvedeným diktaturám poněkud vymyká tím, že u voličů zabodoval rakouský populista, jeho evropské kořeny, stejně jako místo narození, nelze v těchto souvislostech vymazat.
Všechny novodobé intervence, snad kromě zásahu v Kuvajtu, kromě oficiálních zdůvodnění - vývoz "demokratické humanity a-la Západ a nikdy jinak" - vykazovaly též nepřehlednutelné rysy zájmů ekonomických, ať už šlo o ropu či jiné zdroje nebo území, což je zvlášť zřejmé z posledního příkladu a výkřiku - intervenci NATO v Lybii. Ihned po vyhlášení bezletové zóny byla po zuby ozbrojená letadla ve vzduchu; v té překotnosti asi nikoho nenapadlo, že relativní totality režimů v Egyptě či Lybii jsou svým způsobem totalitní právě proto, že jsou značně sekularizované - neboli chráněné před vlivy tradičního a v území silně rozšířeného islámu: vlastně šlo o hráz proti totalitě zcela jiného typu (teokracie), obdobu režimu v Íránu. Dnešní tzv. "demokratizací", při níž zejména frantíci a íčka museli na svých xichtech vystřídat snad všechny barvy po současnou zeleň, jakého pokrytectví dosahli, se NATO fakt podařil husarský kousek - otevřít hráze mnohem horší totalitě, než na kterou byl Západ na blízkém východě dosud zvyklý. Už dnes se "spojenci" u místních "demokratických" zbojnických guerril (které se teď budou mezi sebou přetahovat o moc) těší oblibě tak důstojné, že by je nejraději pobylo 90 % nových svobodných. Poučení z tohoto neblahého vývoje, který mj. stál západní státy též neuvěřitelné finanční dávky, navíc investované zbytečně, by mělo skutečné demokraty a skutečné humanisty varovat, že dál postupovat cestou "agresivního misionářství" je cestou do pekel. Značná agresivita za desítky let přináší svou odezvu, takže zhruba čtvrtina světa je proti Západu naladěna doslova nesmiřitelně a velmi bojovně. Zároveň tytéž časté vojenské akce také ukazují naše mocenské, bohužel i armádní, limity. Je třeba co nejrychleji opustit cestu ozbrojených intervencí; pakliže chceme světový mír - nelze ho šířit válkou!
Proč se tak děje možná pochopíte, když začnete studovat plány na NWO, , 13.9.2011 0:17:06
Protože nenávist mezi islámem a západem podle této "konspirační teorie" je živena úmyslně, má vést ke světové válce.
A k tomu o čem je psáno v Apokalypse /najděte si které země tam jsou popsány - Libye, Sýrie.../ proč myslíte, že Bush oznámil Chiracovi že ho "vyvolil Bůh, aby vytáhl na Magoga - Irák? Chirac byl v šoku a šel se radit s teology na Sorbonně - psal o tom ve svých pamětech....
Co dělá HAARP víte? Elektormagnetické klimatické zbraně... A budou to svádět na teroristy... viz projev ministra obrany USA z roku 1997:
Presenter: Secretary of Defense William S. Cohen April 28, 1997 8:45 AM EDT
http://www.defense.gov...riptid=674
"There are some reports, for example, that some countries have been trying to construct something like an Ebola Virus, and that would be a very dangerous phenomenon, to say the least. Alvin Toeffler has written about this in terms of some scientists in their laboratories trying to devise certain types of pathogens that would be ethnic specific so that they could just eliminate certain ethnic groups and races; and others are designing some sort of engineering, some sort of insects that can destroy specific crops. Others are engaging even in an eco- type of terrorism whereby they can alter the climate, set off earthquakes, volcanoes remotely through the use of electromagnetic waves.
So there are plenty of ingenious minds out there that are at work finding ways in which they can wreak terror upon other nations. It's real, and that's the reason why we have to intensify our efforts, and that's why this is so important. "
To bylo uvedeno v odpovědi z roku 1997 na otázku:
Q: Let me ask you specifically about last week's scare here in Washington, and what we might have learned from how prepared we are to deal with that (inaudible), at B'nai Brith.
-------------
/inaudible myslím znamenalo špion/. Ty zbraně existují - vytahuje se s nimi veřejně Žirinovskij, ale mají je nepochybně i další země - HAARPů je vícero.
Tak se mi to líbí a přidat krystyl !!, , 9.9.2011 18:03:18
Cenzor se mi líbí proto že odhalil proti státní činnost a příspěvek smazal.
Český žvást slavil zas., , 9.9.2011 15:45:17
To fakt nestačí ty Horory na pravici, to se musejí předvádět i jinde? Jak říká paní Haslingerová na Fragmentech jde o hvězdné obsazení, ve skutečnosti obyčejná šmíra.
Vliv AIPAC, , 9.9.2011 13:09:44
Chudáci občané státu Izrael, ani netuší, co činí vyvolení v AIPACu na jejich náklady. Pojistné podvody jen tak někomu neprojdou, Larry silversteinovi kupodivu (?) ano... Kdo věří oficiální propagandě vyvrácené odbornými vojenskými a technickými argumenty, zaslouží být ovládán...
Joch je zaplacený, , 9.9.2011 13:06:27
Kdo opravdu touží zjistit, jak je to s nezávislostí a autenticitou názorů Romana Jocha, má před sebou perný, ale ve výsledku plodný úkol. pro znalé to není překvapení...
Prasata musí na oko ukázat jak si odporují, za účelem oblbnutí lidí., , 9.9.2011 12:45:49
Oblbnutí = odvést pozornost od jejich lumpáren.
Čecháčci pitomí, , 9.9.2011 11:58:59
jsem zvědav jak budete žvanit až vám tady muslimové taky něco vyvedou! Ale ono to asi pramení s podobnosti komunistické a muslimské ideologie, které káží mít nejmenší slitování s nepřítelem.
Re:Čecháčci pitomí, , 9.9.2011 12:19:27
Nebezpečnější je terorista Bush! Stačí si spočítat jeho oběti. V rádiu právě říkali, že se zase v Americe něco chcystá - Bush asi neví roupama co dělat :)
Joch je typický pravicově orientovaný konzervativec jako z učebnice., , 9.9.2011 11:37:51
Pochybuji, že by se mi z nějakého muslima dělalo fyzicky tak nevolno jako z Jocha.
Re:pan Jakl se hluboce mýlí,když si myslí,že Busch je levičák, , 9.9.2011 11:18:34
No především Bush byl vypitý alkoholik a vládli za něj židovské zájmové skupiny. Ten blb ani neměl páru, co podepisuje a předkládá.
Re:pan Jakl se hluboce mýlí,když si myslí,že Busch je levičák, , 9.9.2011 12:00:19
komouši mají v tomto vždy jasno, že ano, nyme?
Re:pan Jakl se hluboce mýlí,když si myslí,že Busch je levičák, , 9.9.2011 10:52:17
Tihle zoufalci, kteří nejsou sto prohlédnout, že do morku kostí zkorumpovaný kapitalismus, se v éře globalizace dostává do finální destruktivní fáze, kdy není schopen vyrovnávat se s problémy, které jsou dané jeho strukturou, nyní vykřikují, že se ve světě posledních dvacet let nebudoval kapitalismus nýbrž socialismus, což je samozřejmě neuvěřitelná a nejapná lež, a především neskutečný cynismus, hraničící s debilismem. Těmhle chlapcům se prostě hroutí víra - náboženství, tak kolem sebe hystericky koupou a hlásají nesmysly, a místo aby se snažili problémy řešit, jenom je prohlubují prolhanou a při hlubším zamyšlení i komickou propagandou.
stát sanuje banky - to je považováno za socialismus kapitalistického typu, , 13.9.2011 0:35:58
Dnes už natolik splývá levice a pravice /neokoni a demokraté/, že je skoro jedno, kdo je u moci, a že proti tomu spolu často protestují "skalní" levičáci i pravičáci...
To proto P. Hájek napsal, že je Havel marxista ...
Protože kdo razí Nový světový řád, a to jsou především elity a bankéři, tak chce v podstatě totalitu ne nepodobnou socialismu - má to být konec demokracie, kromě toho se mluví o redukci populace, ta má totiž zhoubný vliv na uvolńování CO2 do atmosféry, a spotřebovává zdroje... a nejlíp očipovat, aby byl přehled...
Zákony bude diktovat někdo z centrály...
Viděli jste mimochodem to video, jak /a proč/ prchají před reportérem poslanci EP, kteří mají platy vyšší než kancléřka Merckelová? Doporučuju:
http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-474a-ac40-c7a72e199d55
Armáda cvičí ve Štěpánově potlačení demonstrace, bude se střílet do lidí!, , 9.9.2011 8:11:16
http://olomoucky.denik.cz/zpravy_region/obrazem-armada-cvici-ve-stepanove-potlaceni-demons.html Štěpánov – Nejrozsáhlejší cvičení sil podpory Armády ČR s názvem „Boleslavská hradba 2011“ probíhá tento týden na základně ve Štěpánově. Zapojily se do něj na dvě stovky vojáků.
Re:Armáda cvičí ve Štěpánově potlačení demonstrace, bude se střílet do lidí!, , 9.9.2011 8:55:45
Modráci mají určitě připravené mírové střelivo a demokratické obušky.
Re:Armáda cvičí ve Štěpánově potlačení demonstrace, bude se střílet do lidí!, , 9.9.2011 13:25:00
http://vtipy.netroof.eu/item/5540/ucet-od-necase/
Re:Armáda cvičí ve Štěpánově potlačení demonstrace, bude se střílet do lidí!, , 9.9.2011 8:32:30
Za vlády těchto hovad ,co si myslí,že jsou politici je možné vše !!!
Bush, , 9.9.2011 7:56:56
G. Bushovi jr. se již dávno přezdívá DOBYVATEL. To si myslím vysvětluje mnohé. Využil příležitosti.
nadšení, , 9.9.2011 7:56:30
Jsem mimořádně nadšen. Tolik geniu pod jednou střechou a člověk se doví opravdu neotřelé informace. Tak Válečný zločinec a náboženský idiot, ktzerý se denně radil s Bohem, je nakonec levičák a možná i komunista. je vidět, že si šašek a blb Klaus vybral vynikající poradce. Doufám jen, že je také mimořádně dobře platí!Tady se potvrdil názor celého národa, že celá vládní garnitůra jsou mimořádně velcí idioti s rozumem na úrovni 13 let. Jak potom Klaus někam vyjede do zahraničí, napěchovaný znalostmi takových myslitelů, nemůžeme se divit, že na jeho přednášky se studenti těší, protože šašek znovu zavítal na jejich školu. Žádný představitel státu se ale s takovým blbem nechce setkat, aby se nezahodil a ještě nebyl okraden. Až teď si velmi vážim Husáka, protože to byl poslední slušný a inteligentní prezident, za kterého se nikdo nemusel stydět. Ti dva hajzlové, Havel a Klaus mu nesahají ani po kotníky. FUJ!!!
Re:nadšení, , 9.9.2011 12:27:09
Co chcete ,dnes mě málem kleplo,dověděla jsem se z Dnes ,že pan premier si dodělá střední školu,sám,tak nám vládne kdo? Mám z toho depku.Proto mají všichni tolik poradců a třískají pěstičkama a na co takový člověk přijde a co se od něj dá očekávat?
Re:nadšení, , 9.9.2011 8:02:55
Tak nějak se to totální selhání kapitalismu na všech frontách odůvodnit musí, ne?:)) Tak holt kluci vymysleli, že v posledních dvaceti letech ve světě nevládli ti správní kapitalisté - pravičáci - liberálové - konzervativci, ale že to ve skutečnosti nebyli žádní kapitalisté ale levičáci. Jenže tohle možná s mnoha a mnoha a mnoha výhradami platí v politice, bušův vývoz dobra skutečně není pravicový, ale neplatí to v ekonomice, a tu jde v první řadě. Ekonomika přeci prožila největší vlny liberalizace, deregulace, privatizace, financializace, globalizace a já nevím čeho, v dějinách.:))Takže když tihle kluci teď žvástají o tom, že kapitalismus je příliš regulován, proto nefunguje. Regulován je možná franta, kterej vyrábí židle a tonde, kterej chová prasata, a v žádném případě nejsou regulovány velké finance.:))
Re:nadšení, , 9.9.2011 9:29:11
Schopnosti kapitalismu nejlíp dokazuje vývoj Číny v posledních 20 letech... poté, co opustili marxistické bludy a pětiletky, jsou nejrychleji se rozvíjející ekonomikou světa-díky kapitalismu.
Re:nadšení, , 10.9.2011 17:47:07
A KS CLR se stala republikany USA? Opravdu kydy hodne ceske "pravice" typu VK a KK!
Re:nadšení, , 9.9.2011 7:59:08
Když je třeba vina hodit na někoho jiného a nikdo zrovna není po ruce,tak ODSák je schopný i ze zarytého pravičáka udělat komunistu.
POZOR, NEOKONI KONTRA LEZEFERÁKUM! , , 9.9.2011 7:55:41
Ve výsledku jedna velká fundamentalistická, překonaná, nefunkční sračka.
Sofistikovanější levičáci v hávu pravice, , 9.9.2011 7:25:26
Tato věta v článku mě velmi pobavila svou nesmyslností. Nebylo by na čase vymyslet už nějaké jiné nadávky, lid se přestává orientovat.
Porada mafianu!!, , 9.9.2011 6:57:41
Klausův Jakl to ten Klaus toho Jakla adoptoval?Tak tady už se zřejmě jedná o rodinné vazby.To asi bude třeba změnit, za ČSSR v podniku nesměl rodinný příslušník pracovat pod nadřízeným.Asi ten Půzuv román študovalí soudruzi pečlivě a tak ho nyní realizuji.
Pravičák se vždy ze všeho vymluví:"Já nic,ja muzikant.", , 9.9.2011 6:12:06
Jakl řekl:" že ale vzniklo nové nebezpečí. Sofistikovanější levičáci v hávu pravice.Američtí neokonzervativci, ucítili příležitost k šíření „dobra" a společně s vojenskou agresí do Iráku,začali i omezovat občanské svobody."pozn.Po celou tu dobu byl u moci kdo?Největší pravičák,všech amerických pravičáků John Bush!To je podle Jakla ta americká sofistikovaná levice v pravicovém hávu?
Re:Pravičák se vždy ze všeho vymluví:"Já nic,ja muzikant.", , 9.9.2011 6:25:45
oprava:George Bush
To ,že je Jakl debil, to není třeba, , 9.9.2011 5:50:10
zdůrazňovat. Jediné co mi zaráží je jakejma hovadama se to naše ESO obklopuje. Zřejmě podmínkou je sdílet jeho názory proto že jinak si nedovedu vysvětlit, že oni a Jákl není jediný z jeho poradců co nadělali nepříjemnosti, by měli od něho dovoleno kecat co jim příjde na jazyk. To se tedy obklopil mudrcema na kopanec. Ale jak se říká jakej pán takovej krám.
Re:To ,že je Jakl debil, to není třeba, , 9.9.2011 7:59:57
Milé Zdeňku. To, že nevíte o čem mluví pan Jakl neznamená, že jste génius. Podle tvého slovníku, milé Zdenče, to vypadá, že jsi ještě daleko od plnoletosti. Pokud ne faktické, pak ale zcela určitě mentální. Zkus se nejdříve zajímat o FAKTA, abys mohlo místo nadávek používat ARGUMENTY. Když někoho označíš za debila, pak to nehovoří o tom koho jsi označil ale o tobě. Prostě jsi ještě takové nedozrálé telátko, viď? Informací máš na internetu dost a dost, stačí jen hledat. Když ale ono je snažší brát "FAKTA" podávaná médii v ČR. Zkus se podívat např. na zprávy SR. Tento jazyk snad zvládneš. Mnoho informací je přeložených v češtině, nikoliv však tzv. "oficiálních" sdělovacích prostředků ČR. A až budeš hodnotit FAKTA, pak ti to (snad) docvakne, že idiotem není pan Jakl ale byl jsi jím ty.
Soudruzi schází ještě napsat Poučení z krizového vývoje .., , 9.9.2011 4:59:35
Soudruzi schází ještě napsat Poučení z krizového vývoje ve straně a ve společnosti.. Jsme všichni hodně rádi, že náš soudruh prezident založil Centrum pro ekonomiku a politiku kde se možná nejen debatuje ... I náš bývalý soudruh generální tajemník ÚV KSČ Gustav Husák založil v roce 1985 na pokyn soudruhů z Moskvy Prognostický Ústav ÚV KSČ aby tam naší soudruzi odborníci připravili Pjerestrojku, Sametovou revoluci a naší Privatizaci socialistického majetku. Ale těm naším současným odborníkům doporučuji, aby si zpracovali nějaké vhodné Poučení z krizového vývoje a určili zase nějakého viníka neboli třídního nepřítele.. Kdo nám chce rozvrátit náš pracně vybudovaný kapitalismus s lidskou tváří.. a postupně zajistit i nějaké prověrky naších současných pomýlených pravicových a levicových soudruhů .. Ti poradci na hradě nejsou přece žádní blbci... Občany je třeba pořád poučovat i když je to jenom někdy demagogie a hovadiny.. jako teď nedávno o těch buzerantech. To bylo velmi dojemné.. Držím vám palce soudruzi pravičáci..
Typické lži konspiračních psychopatů, Susan Lindauer nebyla, , 9.9.2011 2:32:33
zadržována za nesouhlas s oficiální verzí, ale za kontakty s Iráckou rozvědkou.S Iráckou tajnou službou se tato vyšinutá levicová aktivistka stýkala 7 let. Téměř vše co vypadne z huby levicových konspiračníků je snadno vyvratitelná lež.
jistěže byla ve styku s iráckou stranou.. ale platil jí kdo? CIA..., , 13.9.2011 0:58:39
Ona byla zavřená protože chtěla svědčit o tom co ví o 911... obrátila se ale na špatné osoby...
Ví toho mnoho o tom, co se dělo před útoky e WTC, o CIA, Mossadu apod. O Libyi...
Stačí si přečíst její články na Veterans Today a budete možná chápat víc... možná také ne...
Hlavne se ukazalo, ze instituce parazitujici na danovych poplatnicich jako , , 9.9.2011 2:05:05
Centrum pro ekonomiku a politiku, Ústav mezinárodních vztahů, Občanský institutu, tzv. NERV atd. je nutno bez náhrady zrušit.
Re:Hlavne se ukazalo, ze instituce parazitujici na danovych poplatnicich jako , , 9.9.2011 5:17:35
Kdepak by se ti všichni kamarádičkove uchytili a kde by ty své rozumy rozdával ten náš bankovní úředníček,
Klaus je nas fuhrer, , 9.9.2011 0:22:30
Klaus je nas Fuhrer a Jakl s Hajkem jsou jeho verozvestove. At zije Vaclav, at zije Vaclav !!
Ať se Jákl s Jochem ....., , 9.9.2011 0:13:08
chytnou za cokoliv, co nám to asi pomůže?Nejenom ze zahraničí ale i naše tajná služba varuje před korupcí hlavně v justici,ale ti co mají jednat/vláda/ se zajímají o to za co se chytnou Jákl s Jochem!
Re:Ať se Jákl s Jochem ....., , 10.9.2011 17:53:34
Prece bys neveril amikum, kdyz nas Nejvyssi, capo di tutti di capi rudomodrych v CR "o tom nic nevi" a ma to za "zla a falesna slovicka" a "vubec nechape, jak je muze nekdo brat vazne".
Joch rozpolcený, , 9.9.2011 0:11:03
Nevím, jak p. Joch může obhajovat W. Churchilla, když napsal předmluvu ke knize Levicové smýšlení: Od de Sada a Marxe k Hitlerovi a Pol Potovi od Erika von Kuehnelt-Leddihna. V této knize (nejen) W. Churchill (ale napřiklad i Edvard Beneš) podstupuju tvrdou kritiku za své celoživotní levicové postoje. Churchill (ale i Beneš, Wilson a další) byli hrobníky svobody. Beneš, mimochodem, dokonce prohlásil, že si raději v Praze přeje nacisty než Habsburky
Re:Joch rozpolcený, , 9.9.2011 0:49:31
“Ti, kdo ignorují historii, jsou odsouzeni k tomu, aby si ji brzy zopakovali.”
Když se potkají takoví dva pravicoví vol.vé...., , 9.9.2011 0:10:59
Když se potkají takoví dva pravicoví vol.vé a začnou se spolu hádat o takové události, tak je to úplně to samé, jako
kdyby se potkali na zahradě "učiliště" v pražských Bohnicích na lavičce dva frekventanti tohoto "učiliště" a začali se dohadovat o něčem např.z jaderné fyziky a nebo kosmického výzkumu !
NEZBÝVÁ NEŽ KONSTATOVAT,...JAKL MÁ RECHT,..., , 9.9.2011 0:00:25
A JOCH JE VLEZDOPRDELKA PŘIPODĚLANCE NEČASE,...CO ZA SARAJEVA CHTĚL PŘEBĚHNOUT DO UNIE SVOBODY,...A KDYŽ SVAZÁKA TOLJU NEČASE POSLALI V ROŽNOVĚ SE ZRADOU ODS K ČERTU,...SVAZÁK TOLJA ZHNUSENĚ V ODS ZŮSTAL,...
No tohle....., , 8.9.2011 23:46:00
No momentálně zde diskutují opravdu erudovaní diskutéři. Je načase jít spát.
j, , 8.9.2011 23:39:11
Na internetu je spousta dokumentů a materialů ze kterých si každý podle svých schopností může udělat úsudek proč se to či ono stalo nebo nestalo pro mě je docela v tento okamžik důležitější že vysoce postavený úředník naší vlády zpochybnuje něco za co v ještě trochu demokratických USA můžou zavřít kohokoli a zahodit klíče .Tohle když v USA někdo řekne tak ho okamžitě začne sledovat FEMA a má zaděláno na problém do konce života. To že mu oponuje tak málo lidí a ani američanům v čele s velvyslancem USA nevadí že tajemník našeho prezidenta má takoví názor na demolici 11 září mě docela udivuje.Každopádně prezident Klaus varuje před světovládou a totální ztrátou samostatnosti a demokracie a jeho tajemník zpochybnuje 11 září takže šance na to že jsme asi fakt všichni v prdrli v této časové ose je zase o něco vyšší .
Ochromuje konání našich orgánů proti opravdovým příčinám zla strach z levičáckého Bruselu?!?, , 8.9.2011 23:25:25
Nečas se projevuje jako skutečný imbecil: Největším nebezpečím je pro něj - stejně jako pro neomarxistické Pravdoláskaře, tzv. extrémismus! Takto, typicky "po husákovsku", je dnes i politiky jako Nečas (kteří nevědí, která bije) a samozřejmě především služebnými novináři nazýván následný neboli sekundární jev - pouhá reakce na původní podnět! (A všichni víme, na co dnes u nás lidé - kteří mají stále ještě všech pět pohromadě - reagují!) Vzpomeňme si v souvislosti se základní poučkou fyziky o akci a reakci jen na předválečné komunisty, kteří nazývali ty, co reagovali na nebezpečí bolševismu - který jako vnucený západní import, opanoval po 1. světové válce "svatou Rus" - příznačnou nadávkou "reakcionáři"! Takže, když už se nemůžeme ani dnes zbavit marxistické terminologie: nebylo by lepší nazývat ustarané a připosranou nečinností našich politiků postižené lidi raději "reakcionáři" než "extrémisty"??!!
Kde státní zaměstnanec, tam problém., , 8.9.2011 23:17:56
Byla by CIA a FBI schopna pohřbít tisíce lidí aby mohla legalizovat omezování osobní svobodu po celém světě???? ANO!!!!!!!
Zkouška stadia vymytí mozků? :), , 8.9.2011 23:16:37
Já vím jistě jedno - televize nám za posledních 15 let předváděly 2 různé verze Usámů. A dalších nesrovnalostí jsou desítky, viz telefonáty z letadla plného ozbrojenců v době, kdy nebylo možné v letadlech používat mobilní telefony - pro představu si dnes vyleťte balónem do 200 metrů, kam se asi dovoláte? A letadla na telefonování v roce 2001 nebyla technicky vybavená, takže nám tady asi někdo slušně lže :)
Re:Zkouška stadia vymytí mozků? :), , 8.9.2011 23:20:40
Je zajímavé že se v době nárazu nenacházel v budově nikdo z elity USA.
Re:Zkouška stadia vymytí mozků? :), , 8.9.2011 23:42:07
Proč asi? Odpověď si dá každý sám, pokud mu to myslí.
Re:Zkouška stadia vymytí mozků? :), , 8.9.2011 23:52:14
jen mě fascinuje, že v době takových možností mít informace, se stále daří mluvit o Ládinech a nevinné USA. To by Goebbels čuměl, jak je ten lid blbý. Tehdy těm jeho lžím u rozhlasu nevěřili - a dnes? Amíci hodili jadernou bombu a kolik nevinných zařvalo? Takže po 55 letech měli mít rozpaky?... Lidé, myslete!!!!
nejlíp, , 8.9.2011 23:07:02
to řekl Hájek: prostě to byla iluze, žádný září nebyl utok, ale priprava CIA a FBI kvuli penezum na zbrojeni, dnes to navic potvrdil Baudys v Hydeparku, jak to pisou i parlamentky
Petr Hájek prý píše další knihu - už se těším... média zas budou asi v šoku, , 13.9.2011 1:08:07
Na to se těším také...
Petr Hájek má informační náskok... čeká také již brzy fiktivní přistání mimozemšťanů... to bude teprve svět koukat... projednávalo se to snad i před několika lety na Bilderbergu...
Prý řekl před smrtí Werner von Braun, že po studené válce má vojenskoprůmyslový komplex připravenou "válku s terorismem" a pak s mimozemšťany...
No OSN má komisařku pro styk s mimozemšťany již od lońska...

