5.1.2012 13:51 - Informace o tom, jak se ministerstvo financí připravuje na možné zvýšení schodku státního rozpočtu, se už díky úniku z Kalouskova úřadu dostala na veřejnost. Není překvapením, že úředníci navrhují další a poměrně razantní zvýšení daní. S takovým postupem důrazně nesouhlasí liberální ekonom, bývalý prezidentův poradce a předseda Strany svobodných občanů Petr Mach. Podle něho to může mít vliv spíš kontraproduktivní, protože lidé se budou snažit zákony obcházet nebo nebudou tolik nakupovat.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
MACHO,PAKO, , 25.1.2012 14:44:37
MLADEJ, NEKAFREJ DOSPĚLÝM. STAREJ SE O TY SVÝ SVAZÁKY A DŮKLADNĚ POSLOUCHEJ DĚDU KLAUSE.
Mach, , 6.1.2012 12:25:49
je typická ukázka nátlakového poamtence, která má stranu bez jakéhokoliv mandátu a bude rozdávat rozumy modromafiánom, ti už jsou v agonii a nepomůže jim naprosto nic, a na závěr, to jsou ty nátlakové skupiny o kterých mluvil náš velký ekonom Venóšek, bez mandátu žvaní a žvaní a přitom je nikdo neposlouchá, akorát na Hradě povinně modří Venouškovi fámulové, ti to mají jak svého času žáci ZŠ povinnou četbu.
Re:Mach, , 10.1.2012 11:21:16
Vy jste skutečně takový jak se projevujete. Přeji Vám, abyste měl penis velikosti nepřímo úměrný Vaší inteligenci. Pak byste si snad mohl dodat trochu sebedůvěry a ztratil komplexy, kterými se neustále projevujete.
Hospodářský zázrak nastartoval ministr , , 6.1.2012 12:02:36
Hospodářský zázrak nastartoval ministr (později kancléř) Erhard zavedením nových a nikde nevídaných hospodářských opatření. Jejich podstatou bylo : · 100% zdanění zisků bank, podniků a dividend, pokud nešly na nové investice · 95% zdanění příjmů větších než 6000 DM ročně (později se to zvýšilo na 25 000DM) Zajímavé na celé věci je skutečnost, že kancléř Erhard neřešil situaci jako naši vládci zavedením DPH s 20 nebo i více procenty, ani snižováním daní pro bohaté, nýbrž činil přesně naopak a šel tam kde peníze jsou. A výsledek se dostavil - výsledek se kterým byli nakonec spokojeni všichni. Z těchto údajů je jasné, že německý stát měl dostatek financí na budování infrastruktury a dalších potřeb. To zajišťovalo plnou zaměstnanost, která se udržela až do sedmdesátých let. Pamatuji si, že jsem v německé televizi viděl celá sedmdesátá léta ve zprávách tabulky, kde počet nezaměstnaných byl cca 500 tisíc, ale počet nových míst byl přes 2 miliony. Tedy 4 volná místa na jednoho nezaměstnaného. Ve srovnání s dneškem, kde na jedno pracovní místo máme 50 až 70 nezaměstnaných, je to ideál. Ale Erhardovou cestou dnes nikdo nepůjde. A jak to bylo v Britanii? Britanie se v té době potácela na okraji propasti. Katastrofická inflace, při které skoro celá ekonomika zkolabovala, byla výsledkem klasické ekonomické politiky Britanie. Podobná situace byla i ve Francii. Provázely ji stávky a nepokoje na ulicích. Obávám se, že to je přesně to, co nás čeká. Ve stejné době v Německu opakovaně probíhala revalvace marky. Kurz marky k dolaru stoupal. Jak je možné, že ve stejné době Německo vzkvétalo i když dostalo od Marshallova plánu jen třetinu toho co Británie, která se zmítala v kolabující ekonomice zahlcená inflací. Německo nakonec všechny dluhy včetně reparací zaplatilo v červnu 1971. Británie až v současné době. Německo během krátkých 7 let zvedlo své hospodářství na úroveň doby před válkou, jako by se žádná totální destrukce a následná spojenecká demontáž nikdy neudála. To všechno byl důsledek hospodářské politiky předsedy Erharda, kterou nikdo nikdy už nezopakuje. Novináři se Ludwiga Erharda ptali, jak by nazval svoje hospodářská opatření, když komunismus to nebyl - protože nic se nezestátňovalo, kapitalismus to také nebyl - v kapitalismu není možné 100% zdanění zisků a dividend, tak on řekl : to je Třetí cesta. Od roku 1950 má Západní Německo jednu z nejsilnějších ekonomik na světě. Tuto pozici si udržuje dodnes.
Hospodářský zázrak nastartoval ministr , , 6.1.2012 12:02:32
Hospodářský zázrak nastartoval ministr (později kancléř) Erhard zavedením nových a nikde nevídaných hospodářských opatření. Jejich podstatou bylo : · 100% zdanění zisků bank, podniků a dividend, pokud nešly na nové investice · 95% zdanění příjmů větších než 6000 DM ročně (později se to zvýšilo na 25 000DM) Zajímavé na celé věci je skutečnost, že kancléř Erhard neřešil situaci jako naši vládci zavedením DPH s 20 nebo i více procenty, ani snižováním daní pro bohaté, nýbrž činil přesně naopak a šel tam kde peníze jsou. A výsledek se dostavil - výsledek se kterým byli nakonec spokojeni všichni. Z těchto údajů je jasné, že německý stát měl dostatek financí na budování infrastruktury a dalších potřeb. To zajišťovalo plnou zaměstnanost, která se udržela až do sedmdesátých let. Pamatuji si, že jsem v německé televizi viděl celá sedmdesátá léta ve zprávách tabulky, kde počet nezaměstnaných byl cca 500 tisíc, ale počet nových míst byl přes 2 miliony. Tedy 4 volná místa na jednoho nezaměstnaného. Ve srovnání s dneškem, kde na jedno pracovní místo máme 50 až 70 nezaměstnaných, je to ideál. Ale Erhardovou cestou dnes nikdo nepůjde. A jak to bylo v Britanii? Britanie se v té době potácela na okraji propasti. Katastrofická inflace, při které skoro celá ekonomika zkolabovala, byla výsledkem klasické ekonomické politiky Britanie. Podobná situace byla i ve Francii. Provázely ji stávky a nepokoje na ulicích. Obávám se, že to je přesně to, co nás čeká. Ve stejné době v Německu opakovaně probíhala revalvace marky. Kurz marky k dolaru stoupal. Jak je možné, že ve stejné době Německo vzkvétalo i když dostalo od Marshallova plánu jen třetinu toho co Británie, která se zmítala v kolabující ekonomice zahlcená inflací. Německo nakonec všechny dluhy včetně reparací zaplatilo v červnu 1971. Británie až v současné době. Německo během krátkých 7 let zvedlo své hospodářství na úroveň doby před válkou, jako by se žádná totální destrukce a následná spojenecká demontáž nikdy neudála. To všechno byl důsledek hospodářské politiky předsedy Erharda, kterou nikdo nikdy už nezopakuje. Novináři se Ludwiga Erharda ptali, jak by nazval svoje hospodářská opatření, když komunismus to nebyl - protože nic se nezestátňovalo, kapitalismus to také nebyl - v kapitalismu není možné 100% zdanění zisků a dividend, tak on řekl : to je Třetí cesta. Od roku 1950 má Západní Německo jednu z nejsilnějších ekonomik na světě. Tuto pozici si udržuje dodnes.
Re:Hospodářský zázrak nastartoval ministr , , 6.1.2012 13:59:30
Děkuji za školení, ale co z toho plyne ?
Zločince, tuneláře a protilidové a vlastizrádné hyeny, tedy ODS, , 6.1.2012 10:14:22
nemůže přeci nikdo rozumný volit ! Tolik škod co nadělali této zemi a jejímu lidu budou odstraňovat nejméně další dvě generace !!! Postavení země na špici Evropy a ekonomickou samostatnost už zřejmě nikdy nedosáhneme !!!
Re:Zločince, tuneláře a protilidové a vlastizrádné hyeny, tedy ODS, , 6.1.2012 12:11:08
volby:
Běží student rychlostí,
do volební místnosti.
V drahých džínách, novém triku,
jde zachránit republiku.
Hodím lístek pro pravici,
nepředám stát bradavici.
Musím běžet, co to dá,
kníže na mě spoléhá.
Jinak budem, jako v Řecku,
já jsem rád, že žiju v Česku.
Něco na tom pravdy bude,
říkal Nečas na You-tube.
Po volbách se Nečas směje,
nikdo neví, co se děje.
Jediná věc je však jistá,
na studenta školné chystá.
Mně se školné nevyplatí,
papá mi to nezaplatí.
Pěkně jste mě vypekli,
o tom jste mi neřekli.
Proč jsme ti to měli říct?
Měl jsi líp náš program číst!
Zlobíš se na nás nadarmo,
nic prostě není zadarmo.
My ulevíme státní kase,
ty budeš mít dluh jak prase.
Děkujeme za tvůj hlas
Začni platit, vol nás zas.
Proč jsem napsal těch pár řádků,
chtěl jsem říct ti po pořádku -
nejsi trendy, ani cool,
ale pouze a jen vool.
Klausův exporadce, , 6.1.2012 10:10:02
To asi ne. poté zkušenosti se voliči nebudou vracet. Píši to pouze za sebe názor lidí neznám, ale po těch zkušenost, bídy a živoření , bych se divila.
radí, , 6.1.2012 8:48:23
Klausův poradce, absolvent pomocné školy z Oxfordu dr.Mach, která zná akorát tak dva kovy, gumu a hovno, Jednoho experta za Harwardu už jsme tady měli, jmenoval se Viktor Koženy, ten potopil flotilu lodí během jednoho roku, takové to byl expert na ekonomiku
konec ODS v Čechách, , 5.1.2012 23:48:10
Možná,že má pravdu kolem dotací z EU, ale v tom základním se mýlí. ODS už nepomůže ani svěcená voda a ODSák už začíná být horší nadávka než bylo komunista.Stává se to synonymem pro převlečeného komunistu z důvodu loupeže, tedy gaunéra kterého se slušný člověk štítí.Modrý svazák,nebo modrý bolševik byli proti tomu lichotky.
Re:konec ODS v Čechách, , 6.1.2012 12:08:08
NEKECEJ STUDENTKO !!! vedeli ste co je zac Kradlousek (ze zadluzil stat spatnym rozpoctem, zakazky na M. Obrany daval kamaradovi HAVOVY - kvuli nemu nakupovala obrana i predrazene Letadla Casa, Grypeny, samopaly, pusky, auta Tatry, Auta obrnene. ...Smrtelne kalouskovy padaky zabyli asi 3lidi ..... Jen co vas pozval knize do hospody zvanit o statu ste jak vlci leteli na pivo a pak rikali "Je mily a roztomily jak klimba a sisla" .....Madl a Isova tez oblbli a nenavistne proti duchodcul ste leteli volit stranu TOPaku kteri chteli zavest skolne :)))))
Re:konec ODS v Čechách, , 6.1.2012 14:48:38
Anonyme ! Neurážej studentku, ona napsala pravdu o ODSce ! Ty jsi dobytek, který ji bedůvodně uráží a sám mluvíš o Kalouskovi , jen když si sem něco plácneš PAKO !
Re:konec ODS v Čechách, , 6.1.2012 12:09:16
Megazloděj Kalousek
Motliba megazloděje a politické korouhvičky Kalouska!
V džínách, teplácích či kmentu,
hlavně, že jsem v parlamentu.
Dřív platilo na lidičky,
když jsem si hrál "Na barvičky".
...Byl jsem modrý, byl jsem černý,
žádné jsem však nebyl věrný.
Šel jsem s oranžovou, s rudou,
hlavně když mě volit budou.
Už mě nikde nechtějí,
neztratil jsem naději.
S politikou nepřestanu,
založil jsem NOVOU stranu.
Přesvědčí Vás moje vize!
"Vyvedu náš národ z krize."
Bohatým dát, chudým brát,
tak vypadá správný stát.
Jasné jsou mé obzory...
nechci chudé sponzory.
Volby rozhoduji teď,
zaplatím si předpověď.
Lhal jsem, lžu, lhát budu zas,
hlavně, že mi dáš svůj hlas.
"Lhát lidem se vyplácí!"
...věří všichni TOPÁCI.
dneska je kazdy nejlepsi a kazdy je in.
kazdy je minimalne manazer nebo jeho syn
jen zadny strachy, ty budes taky,
ja uz pro tebe neco vymyslim...
a budes VYVOLENY... ze vsech ten nejlepsi... :)))))
Pane Machu, nejde jenom o 90 miliard, v tomto není, , 5.1.2012 23:10:01
je to o celém nastavení politického, hospodářského a sociálního systému. Takže si pane Machu nefanděte, jak jste vynikající poradce. Na to máte málo let, aby jste věděl co ČR potřebuje.
Re:Pane Machu, nejde jenom o 90 miliard, v tomto není, , 7.1.2012 0:32:52
Mach ma pravdu. Pocet let na to nema vliv.
budoucnost, , 5.1.2012 22:35:19
Volte Republikany Dr.Sladka.Kdo nema oci zaslepene lzi vi,ze je to jedina volitelna strana u nas.Jiz to uvezneni Dr.Sladka pred volbami Havla,neco napovida!
Re: budoucnost, , 6.1.2012 14:37:52
Sládkovče, to vypovídá něco jen o tom, kdo nechal Sládka zavřít. Apropo : ještě chcete zpět Podkarpadskou Rus a Slezsko ? Nebo již to je jen starost slovenských Sládkovců ?
Radit ODS-áckým lupičským fízlfašistům..., , 5.1.2012 21:54:32
...aby byli chytří, je totéž jako radit prchajícímu zlodějovi, aby křičel "chyťte zloděje", howgh
Klaus i Mach jsou už jen pouhé nedůvěry-hodné osůbky politické scény., , 5.1.2012 18:17:22
Teď už by Machovi a Klausovi mohlo stačit, že si mohou utřít slzu smutku za nesplněné sny o svém království Klausovském přepatlané z česko-slovenska.
Trest Smrti Pro Vrahy Dětí - http://www.youtube.com/watch?v=3J8aDHArP_M , , 5.1.2012 18:14:42
ODS se stahuje postupně do Prahy, tam skončí jako husitská chátra u Lipan !!!, , 5.1.2012 18:00:38
Čím byl ve skutečnosti Listopad 1989? Dovršením Února 1948. Tehdy byl vedoucí silou lenivého proletariátu uloupen skutečným pracujícím majetek za biliony, avšak „revoluční" (neústavní) cestou. Tak si to soudruzi a jejich „prognostičtí“ superagenti oposmluvně „zlegalizovali“ pomocí jednorázové, účelové a umělé „strany modrého ptáka“ a „oranžového levého padělku“ namísto bývalé ČSSD. „Lůze" rozdali kuponové knížky, vrátili zničený majetek několika přeživším restituentům (včetně ochočeného disidenta Havla). Teď rafinovaně svádí všechno svinstvo střídavě na ekology, restituenty, pokrokáře, eurofily, finančníky, katolíky, (ne už na tajné spoluhráče z KSČM) a každý volič je jim dobrý v jejich absurdní opofrašce: „Každý chvilku krade pilku“. Ohánějí se"standardní parlamentní“ kleptokracií (superagenta a opravdu, ale opravdu vlastizrádce Pružinského, která je pro něj „opravdu, opravdu tím nejlepším možným řešením“).
Re:ODS se stahuje postupně do Prahy, tam skončí jako husitská chátra u Lipan !!!, , 5.1.2012 22:00:34
Poslyš,frajere,tvůj článek je vážně dost dobrej,jen nechápu,proč si sám sobě kazíš obsahově umělecký dojem tím njzhovadilejším způsobem,jaký vůbec lze použít?! Mám na mysli tvé nešťastné srovnání ODS-lumpenproletariátu s elitou národa,kterými byli,jsou a naneštěstí už asi jen zůstanou huité,těch se nedotýkej,měj je rád a buď na ně hrdý,možná i v tvých žilách koluje jejich krev,zamysli se!
Kníže Karel zatočí s husitskobolševickým lapkou a jeho modrou svoločí, jako kdysi v bitvě u Lipan., , 5.1.2012 17:59:23
Pravda a láska sice nezvítězily, ale „nepolitická politika“ má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom adresný volební systém na účetním principu nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Něco k tomu mám, , 5.1.2012 17:33:42
Před pár lety jsem zjistil že nejsem ochoten volit žádnou ze stávajících politických stran, protože jim nevěřím ani slovo a jejich výsledky jsou žalostné. KRADOU, PODVÁDĚJÍ A LŽOU. Už moje maminka říkala že se to nedělá a já jí věřím :) Začal jsem hledat alternativu. Světe div se já, duší a přesvědčením víceméně levičák a socialista (jenže to bych musel žít ve Švédsku) jsem si vybral Svobodné. Mají program který vypadá, že nad ním někdo přemýšlel a věnoval mu více než pár marketingových hesel. Nechtějí EU, mě sice pár věcí na EU přijde fajn, ale většina je zlá a špatná. Vzhledem k tomu, že mě EU platí, tak myslím vím o čem mluvím. Máme se starat sami o sebe - tam jsem se jako socialista trochu lekl, ale pak mi došlo že to vlastně celý život dělám a ještě věnuji svůj čas ve prospěch ostatních, protože jsem poměrně aktivní člověk. Málokdo z těch ostatních si to však zaslouží. Stranu kterou tenhle pán vede jsem volil a tentokrát jsem měl ze svého hlasu dobrý pocit. Jeho neustálé spojování s Klausem mi připadá hloupé a primitivní. Myslím, že tímto článkem nechtěl podporovat ODS jak si podle reakce několik lidí v této diskuzi myslí. Řekl bych, že mu jde především zabránit dalšímu zhoršování naší situace, když už nemá politickou moc, tak proč ne třeba tímhle článkem. Lidi teď zapomeňte na Macha, Svobodný a já nevím koho ještě a ZAČNĚTE MYSLET, používat ty svoje hlavy a uvědomte si co je pro vás dobré a co špatné. Je těžké vybrat v příštích volbách alternativu, ale je hrozně snadné najít ty kterým svůj hlas už nedáte. Podle mě všechny strany co prošly parlamentem za posledních 20 let dokázaly, že jsou této zemi spíš nebezpečné, než že by ji posunovali někam kupředu. Myslím tím ODS, TOP09, VV, ČSSD, SZ, KDU i KSČM. Dejte hlas komukoliv jen ne jim a stranám které případně vzniknou způsobem jako TOP09 a US. Snad žádná ze stran co nikdy v parlamentu nebyli nezaručuje, že dokáže vládnout a že má lidi co to dokážou. Ale všechny strany co v parlamentu byli zaručují že se nic nezmění a že vládnout určitě neumějí. Jsou vedeny z velké míry prospěcháři a korupčníky. Mám-li si vybrat mezi dvěma zly, tak ne mezi ODS a ČSSD ale mezi starými a novými. LIDÉ MYSLETE, JE POTŘEBA SE SPOJIT A POSTAVIT PROTI TOMU CO SE TU DĚJE !!!!!!!
Re:Něco k tomu mám, , 6.1.2012 9:40:27
Robote, jen jedno mě zajímá, prosím kolik je ti let ? Pak zvážím, jak Ti odpovědět ( mě je 80 )
Re:Něco k tomu mám, , 6.1.2012 13:33:48
Tak co je "robote" ? Zasekl jsi se, nebo ti došly baterie ?
Re:Něco k tomu mám, , 5.1.2012 18:20:49
Alespoň už na mě nebude pršet. V suchu se líp přemýšlí co dál. Poraď lepší.
všichni jsou zlí, , 5.1.2012 17:19:03
Tak jsem si přečetl diskusi a po tom co jsem se málem pozvracel u příspěvků p. Bezevlasů, Anonimů a jiných vševědoucích, ve vedení státu velice erudovaných osobností, cítím potřebu udělat jakýsi konspekt, či resumé všech těchto zajímavých poznatků jednou větou:
VŠICHNI POLITICI JSOU HROZNÍ ZLODĚJOVÉ A NEJSPÍŠE TO NEJSOU LIDÉ JAKO MY HODNÍ A PRACOVITÍ OBČANÉ (MIMO BOHATÉ SPOLUOBČANY - TI JSOU TAKY ZLÍ), ALE JE TO NAPROSTO JINÁ ŽIVOČIŠNÁ RASA, SE KTEROU MY HODNÍ, PRACOVITÍ, POCTIVÍ OBČANÉ NEMÁME VŮBEC NIC SPOLEČNÉHO A NIKDY JSME JE TAM NEVOLILI... ALE NAŠTĚSTÍ EXISTUJÍ INTERNETOVÉ DISKUSE KDE MY HODNÍ, PRACOVITÍ A POCTIVÍ OBČANÉ S TOUTO SITUACÍ NĚCO DĚLÁME!!!
Jo... kecat blbosti, to nám vždycky šlo
Re:všichni jsou zlí, , 5.1.2012 17:29:29
Nebo chcete říci, že odkloněné peníze z akce promopro mohli občané ovlivnit ? a mohla bych jmenovat dál- od počátku 90-tých let. Je zapotřebí nazvat situaci pravým jménem- OBROVSKÁ ZLODĚJNA se tady odehrála, a měla za následek zchudnutí většiny obyvatel- ať už dobrých či špatných
Re:všichni jsou zlí, , 5.1.2012 17:24:07
Ano, samozřejmě,politici obecně jsou taky lidi, jako my ostatní, s chybami i přednostmi, bohužel, přírodní zákony platí i v mezilidských vztazích-akce vyvolává reakci, krádeže a chudnutí obyvatel vyvolává zlobu- a stačilo by tak málo- odkloněné peníze vrátit zpět
Je to hloupost, , 5.1.2012 17:10:11
To je totální bláhovost – to, že nechám někoho krást, stejně povede k tomu, že nakonec zchudnu i já. Jen hlupák
si myslí, že bohatí nemusí myslet na chudé. Kdo si v chudé zemi koupí produkty bohatých firem?
Nahlédněte do Somálska – tam platí skutečná svoboda - platí volná ruka trhu - vítězí silnější, daně tam jsou nula a
stát je slabý jak destilovaná voda. Kdo má pocit, že to je cesta k prosperitě, ať se tam vystěhuje.
Re:Je to hloupost, , 5.1.2012 17:15:59
V časech krize poznáváme, že k prosperitě je třeba jak solidarita s chudými, tak silný stát, který umí vymoci
právo, spravedlnost a který reguluje nebezpečné výstřelky svobodného trhu. Protože svoboda končí tam, kde
začíná svoboda druhého. Stát musí chránit slabší před silnějšími - a to paradoxně i v zájmu silnějších.
Skutečná chudoba je zlá a ničivá, , 5.1.2012 17:00:24
Naše republika je přese všechny problémy bohatou zemí. Skutečná chudoba, ta co ohrožuje život, je výjimkou,
přestože stále nám umírají lidé na ulici mrazem a někdy i na následky podvýživy. Žijeme v čase, kdy média
uchvacují gorily ze ZOO, jejichž "příjem" překračuje platy většiny smrtelníků. Firmy sponzorují anakondy, křečky
či další zvířata, které mají dotace, granty a dary od státu, města a občanů v řádu stamiliónů. Školní třídy se
skládají na veverky namísto toho, aby pomohly třebas jen jediné stařence v nejbližším okolí. Žijeme v mediálně
odporné a děsivé době, kdy jedna gorila je větší a důležitější celebrita než deseti-tisíce potřebných stařečků nebo
invalidů.
Šišatá,druhá bývalá Klausová hlava má v něčem pravdu,ale, , 5.1.2012 16:59:40
Další teoretik,ale kde byl,že neradil Kradlusovi ať nenechá republiku v tzv.privatizaci rozkrást,vyprodat včetně zlatých rezerv,rozpustit důchodový účet a zadlužit banky úvěry na fingované podnikatelské záměry a nadělat zahraniční dluhy.Doufám,že ovčané voliči nezapoměli na zásluhy všech politických stran,které se vystřídali za dvacetdva let ve sněmovně i vládách.ODS to z Klausem v čele zahájila a ODS s Nečasem ekonomiku,zlodějny i morálku nyní doráží.Nic a nikomu nesmí být zásluhy zapomenuty,stranám ani jedincům.
Naše země nevzkvétá , , 5.1.2012 16:36:39
Naše země nevzkvétá tak, jak by mohla, protože v ní příliš nekvete spravedlnost. Ze zlodějů jsou často milionáři a
miliardáři. Justice naopak často páchá křivdy na nevinných lidech. I v tyto dny trpí ve vězeních lidé nevinně
odsouzení, lidé odsouzení v nespravedlivých, neústavních procesech. Namísto spravedlnosti v naší zemi často
vítězí právní formalismus. Lidé jdou do vězení třeba proto, že se jejich právník zapomněl odvolat k vyšší instanci
a jiní, někdy i velcí skuteční gauneři tam nejdou, protože soudce, státní zástupce či policie nestihli ve správném
datu vyhotovit správný formulář nebo během šetření opomenuli jiný formální krok. Nesouhlasím a protestuji proti
tvrzení vykladačů práva, že spravedlnost není právo. Selský rozum mi říká, že právo tu je od toho, aby
spravedlnost nastolovalo. Stoprocentní spravedlnosti nemůže být nikdy dosaženo, vím. Ale tvrdím, že vždy se o
ni musíme maximálně a dnes a denně pokoušet. I navzdory právu. Je-li špatné - pak ho měňme.
Odpovědnost je na nás
tenhle pravicovej fanatik, , 5.1.2012 16:35:49
ať radši drží hubu.Díky takovejmhle kreténům jsme tam kde jsme.On a jemu podobní,např.ekonom Ševčík jsou přesně prototypy ekonomické politiky,kterou nikde na Zápádě nedělají,ale v téhle banánové republice mají zelenou.Jinde by dostali svěrací kazajku
Co se týče zdanění, , 5.1.2012 16:27:00
je velký rozdíl mezi malými s.r.o. a živnostníky a monopoly ovládající trh. Mezi přirozené monopoly patří EON, ČEZ, vodárny, plynárny
za monopoly vzhledem k tomu, jak se chovají k dodavatelům, považuji i nadnárodní obchodní řetězce a vzhledem k nejvyšším bankovním poplatkům v EU se jako monopoly chovají banky.
Tragickou roli v naší zemi mají nadnárodní obchodní řetězce, které úspěšně likvidují zemědělce a české zpracovatele. Přitom postavení našich zemědělců se nedá srovnat se zemědělci z EU . I kdyby se rozkrájeli, nejsou schopni naši zemědělci konkurovat kvůli odlišným dotacím. A přesně tady vidím lék na to ,jak zvládnout evropskou krizi. Myslím, že v zemědělství i zpracovatelském průmyslu by se mohlo uživit velké množství lidí. Jsme proexportní země, ale jak dlouho ještě? V pohledu na výši daní nesouhlasím s pravicovými politiky. Vzhledem k tomu, jak ničí naše zemědělce obchodní řetězce a ceny vody, plynu a elektřiny negativně ovlivňují konkurenceschopnost našich výrobků, bych na tyto monopoly vč.bank vysokou daň rozhodně dala.
Vážení spoluobčané, , 5.1.2012 16:25:29
Myslím, že je načase pohnout věci kupředu.
Ne napravo, ne nalevo, ale dopředu.
To je směr, kterým se musíme dát a jsem vděčný za každého, kdo se přidá a tu káru z bláta
potáhne.
Re:Vážení spoluobčané, , 5.1.2012 16:42:37
Kupředu pouze vlevo,zpátky k feudálnímu státu vpravo
Všichni svobodní p.Macha se vejdou do jednoho výtahu, , 5.1.2012 16:15:28
ale řečí má jako by měl většinu v parlamentu..
Re:Všichni svobodní p.Macha se vejdou do jednoho výtahu, , 5.1.2012 16:38:05
Kdyby se tvým názorem řídil Žižka, tak by nevyhrál žádnou bitvu- takové, jako jsi ty, mám "nejraději", ale kde ?
Kde vzít peníze?, , 5.1.2012 15:59:46
Pan Mach má pravdu v tom, že neustálé zvyšování daní nic neřeší - lidi budou méně nakupovat, méně utrácet - malé firmy kvůli tomu budou krachovat, v lepším případě budou mít menší zisky a budou tím pádem odvádět menší daně. Na druhou stranu, někde ušetřit musíme, někde se musí najít peníze, které zalepí alespoň část našeho dluhu (já si v životě nepůjčila a stydím se, že i tak jsem permanentním dlužníkem...) Kdyby tak už konečně někdo, místo toho aby bral a propouštěl, se snažil zefektivnit práci - aby přinášela hodnoty. Co takové státní podniky - neměly by se prodávat, ale měly by začít fungovat tak, že budou nést zisk. Vždyť praxe je dnes taková, že kvůli byrokracii, která v těch podnicích panuje, nemají ani pracovití lidé, do čeho by píchli. Věčně jenom udržují stav, aby se to nezhroutilo...neměli by spíš mít možnost zlepšovat?
Re:Kde vzít peníze?, , 5.1.2012 16:31:25
Kateřino, mám lepší nápad ( již jsem to psal )naši zasloužilí StBáci, vyšší policajti, milicionáři, komunisté vyšších provedení a jiní dle zákona 198 zločinci a osoby jinak zavrženihodné ( a milion jich bude ! ), dnes pobírají pohodlně měsíčně důchod 20 táců. ( ne-li víc ! ) . Když dáme každému takovému o 5 tis. méně, tak je to měsíčně 5 miliard, ročně bratru 6O miliard a vezmu-li v ůvahu 22 let, tak smažeme i státní dluh. Tak se mějte a šetřete, šetřete !
Re:Kde vzít peníze?, , 5.1.2012 16:12:50
V neposlední řadě je třeba zmínit myšlenku firemního vedení státu - tedy námět, který mě už léta fascinuje a již
jsem o něm v minulosti také psal: Stát je skutečně velká firma a není lepší řešení, než když ji vedou profíci.
Lidé zkušení, lidé s hmotnou a trestní odpovědností. Lidé vzešlí z otevřených výběrových řízení, nikoli ze
zákulisních jednání politických grémií nebo dokonce regionálních stranických klik.
Copak členství ve stranické frakci je klasifikace na vedení resortu s miliardovými rozpočty? Navrhnout takové lidi
do exekutivního řízení v soukromé firmě, tak vás spolupracovníci rovnou vezou na psychiatrii.
Re:Kde vzít peníze?, , 5.1.2012 16:19:02
Jsem úplně pro... Prostě jde o to zajistit efektivní využívání lidských zdrojů, na co nám je tisíce úředníků, kteří bloumají po chodbách? Ty lidi tam jsou potřeba, ale je důležité, aby taky něco dělali... Na druhou stranu si myslím, že je potřeba i určitý ideový vklad - nemůžeme ze státu dělat úplný byznys - musí se ctít i nějaké hodnoty, jako třeba, že staří a nemocní mají mít nějaké zajištění a zastání. Vím, že tohle jsou z velké části idealistické vize, na druhou stranu to není nic, co by nebylo úplně nemožné...
Co ty na to?, , 5.1.2012 15:49:27
Mmůžu ti říct že ta stovka za bolševika žrala 4,5 na stovku,před 40 lety!A ty zetory byly svčtová špička.
Re:Co ty na to?, , 6.1.2012 13:56:37
Bruno, sice jste si mírně spletl téma, ale to se zde přece stává často : já o voze, ty o koze. Ale tedy k traktorům, tak proč již ani Zetory nekupovali naši bratři rusáci a raději kupovali Farmally ? Chci ti tím jen říci, že když se již pleteš do debaty, která je o něčem jiném, tak alespoň neplácej nesmysly.
Re:Co ty na to?, , 5.1.2012 16:36:25
a brnenska zbrojovka a všechny dobre podniky schvalne zrušily
Re:Co ty na to?, , 5.1.2012 16:12:32
Vývoj jde stále kupředu a v tu dobu Zetory se v zahraničí úspěšně prodávaly jako Desty a mnoho jiných strojů obráběcích a dalších výrobků.Nelze posuzovat z dřívějších let auto Aero s dnešní Škodovkou.Trochu přemýšlení nikdy neškodí.Vývoz měl přednost před domácím trhem.
BINGO!!!, , 5.1.2012 15:49:07
„Nebyli schopni jakkoliv uspořit na byrokracii, nezrušili ani jediný zbytečný státní úřad a naopak několik dalších úřadů zřídili, takže vláda místo toho, aby účinně hledala, kde by se dalo smysluplně šetřit, tak jenom přemýšlí o zvyšování daní..."...tak to je naprosto přesně vyjádřeno,Machu,máš za 1*.
Buď práci čest, , 5.1.2012 15:48:07
Toto heslo by se mělo do kamene znovu tesat, protože za poslední léta poctivá a čestná práce mizí a mizí. Jen
dobrou prací můžeme být dlouho úspěšně všichni živi. Žádný derivát ani finanční produkt ani projekt EU nás
dlouhodobě nenakrmí. A k dobré práci, která by měla získat nazpět svoji popularitu a čest patří i kvalitní vzdělání.
Vzděláním nemyslím fofr-školy pro hlupáky, co chtějí titul přede jménem na zakrytí vlastní hlouposti a
nedostatečnosti. Vzděláním se tu míní kvalitní a hluboké množství praktických i teoretických vědomostí
prospěšných k profesnímu i osobnímu životu. Nepotřebujeme managery čehokoliv. Bakaláře a magistry
fachidioty. Potřebujeme inteligentní řemeslníky, erudované středoškoláky, průmyslováky, co dokáží každodenně
řešit problémy a odvádět špičkovou práci. Potřebujeme dobré a talentované inženýry a architekty. Takové, co
školu neudělali z nouze a v mezičase mezi dvěma diskotékami. Ale takové, co prahnou dokázat ve svém oboru to
nejlepší a chtějí proto dělat maximum.
Vždycky je šance, že bude líp
Re:Buď práci čest, , 5.1.2012 16:20:40
Lze s tímto plně souhlasit až na to,že dnešní mládeži se mnoho nechce z důvodů osmihodinového plného nasazení s nízským oceněním vykonané práce,kde dělník když něco pokazí musí částečně nebo plně uhradit vzniklou škodu což neplatí pro lidi v kanceláři až po vládní činitelé.Dnešní mladí chtějí vystudovat,ale nechtějí pracovat rukama.Takže je otázkou několika let problém sehnat kvalifikovaného řemeslníka.
Na chvíli jsem si to představil..., , 5.1.2012 15:51:08
...a byl jako v ráji.Není co dodat:-)
ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 15:32:47
České země mají výjimečný dar na pracovité a chytré lidi. I na lidi výjimečně klidné a tolerantní. Nic není
černobílé. Tahle zdánlivá výhoda se pro nás čas od času stává nevýhodou. Po dvacet let tu tolerujeme
rozkrádání společného majetku. Za posledních dvacet let náš stát přišel o většinu zdrojů svého financování. O
ziskové podniky, které mu vydělávaly peníze. Stát rozházením majetku nahospodařeného za 40 let přišel o své
finanční rezervy na potřebné reformy. Ze státu, který byl věřitelem mnoha zemí světa se stal dlužník. Málokomu
dochází, že ony lacino privatizované, zničené nebo ukradené firmy (od Prazdroje po Zetor) vydělávaly státu třeba
na důchody nebo na zdravotnictví. Mnohé z nich rozhodně nebyly přítěží, ale naopak slepicemi, které nesly velká
zlatá vejce. Kolik ze zmizelých peněz jsme skutečně investovali do rekonstrukce země po pádu komunismu? Pět,
deset procent? A kdo nese vinu? Nejsou to jen politici - jsme to stále my občané. Občané voliči, občané novináři,
občané policisté, státní zástupci, úředníci. Je to obehraná písnička, ale nikdo není za naši zemi odpovědnější,
než my sami. Nejsou to "Oni": komunisté, odéesáci, socané, lidovci, topáci. Ti všichni jsou přece naši
spoluobčané jako my. To všechno jsme i my. Ekonomické krize mohou být skvělý katalyzátor. Pročišťují nejen
ekonomiku od nezdravých a špatných firem. Mohou a doufejme, že budou čistit taky veřejnou správu. Rok od
roku se zdvihá nevole občanů nad svými volenými i nevolenými zástupci a správci země. Jen houšť, říkám si den
co den. Každý naštvaný občan znamená menší toleranci pro chyby či zločiny těch, kdo odpovídají za chod naší
republiky v kterémkoli oboru.
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 16:35:52
Všichni jsme občany této země.Jedni se snaží svoji prací přispívat k rozkvětu své země a druzí zase se snaží při nadstandartní mzdě co nejvíce nakrást a když tento loupežník je členem určité strany a není sám,pak tato strana dostává nálepku zlodějská.Zlodějny vyjdou napovrch a ejhle žádný trest,naopak od dalších členů slova zastání.Když leckterá strana nadržuje menšině v podobě výběru daní a uděluje určitá zastropení a chudší část s nízkými příjmi dře až na kost,tak je to určitá neurvalost,jelikož toto se v západních zemích neděje
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 16:40:35
Nevím kolik Ti je let.Skutečnost je,že vývoz přesahoval možnosti této země.Proto nebyla zadluženost a mnoho státu byly našími dlužníky
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 16:11:51
Máte pravdu pane, a ještě to dokážete říci bez urážek a zášti- konzervativní politika má hodně plusů- ale pro příznivce levice jsou to automaticky zloději, levicová politika zdůrazňuje jiné přednosti ale pro voliče pravice jsou to automaticky gauneři- což kdybychom se na to dělení vykašlali a usilovali pro lepší stát pro nás většinové obyvatelstvo a pro naše děti?? a proč ti"chytří" vyvedli peníze ven z vlasti a teď nečinně leží v cizích bankách připraveny sloužit jednomu procentu vysmátých zbohatlíků- ať se dostanou zpátky do republiky a postaví se za ně moderní továrny a přinesou tak budoucím generacím užitek!!!
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 15:48:20
http://www.ods.cz/volby-2010/volebni-program.html - ---------------------------------------------------------------------------------- přečtěte si jejich program a když Vás z toho neklepne, tak si zažádejte o Nobelovku za trpělivost s naší odpovědnou vládou.
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 15:36:10
Panebože, další komouš s krumpáčem v hlavě. Prosperující komunistické podniky - he he he. To už není ani vtip.
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 16:46:48
Vývoz nestačil pokrýt možnosti této země.Nebyla zadluženost naopak mnoho zemí bylo dlužníky.
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 15:52:48
anonyme,to není vtip.Kdyby ty všechny naše podniky peřd listopadem byly na huntě,těžko by Klaus a jeho klika přejímal státní dluh ve výši cca 20 miliard.Co za dluhy nasekal za 20 let?Přes 1,5 miliardy a stát je prakticky bez majetku.Podle Tebe nyní naše/nenaše podniky produkují pro náš stát zisk?Pak jsi na hlavu spíš Ty,protože zisky mizí v zahraničí.Jak z podniků,tak bank odchází miliardy zisků mimo republiku.Takže,odlož tu šmoulácké,modré brýle a začni uvažovat.
Re:ODS je opravdu zodpovědná !!, , 5.1.2012 15:43:37
V čase krizí Češi, Moravané i Slezané čas od času ukázali, že v nich stále je síla, hrdost, elán pohnout zemi k
lepšímu. Obětovat se, bojovat a pracovat pro druhé. Jen škoda, že tenhle elán si po čase necháme ukrást částí
našich elit. Jedno, zda oprávněně či ne. Tahle země není zemí jednotlivých politiků, co nás tu tam zradí nebo
podvedou. Tahle země je zemí naší, našich předků a našich potomků. Pro ně ji dělejme lepší. Dělejme také děti a
tyto děti také dělejme lepší, slušnější, pracovitější.
Opravdu není důležité, jaké máme HDP, jaký kurs a jakou inflaci.
To nejpodstatnější je, jaké máme lidi.
ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:25:22
Myslím že ODS je natolik zodpovědná,že lidé ji budou volit ať již se s těmi penězi pro EU rozhodne jakkoliv.I tak již tato strana má v tomto volebním období mnoho úspěchů-např.důchodovou reformu,možnost připlácet si za nadstandarty ve zdravotnictví či zvýšení daní.Pokud se ještě podaří do konce volebního období tak dvakrát či třikrát navýšit DPH dejme tomu tak na 49 %,tak vyhraje ODS volby na celé čáře.
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:51:30
Ti co už měli být ve vězení, ti ji budou volit vždycky.
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:33:58
Přesně, v Čezku to funguje totiž opačně,čím víc krademe tím víc nás lidé volí a jsem rád že nás lidi chápou a zvýšení daní berou jako daň za demokracii to víte nic není zadarmo.
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:30:54
Ano, občané této země jsou mimořádně bystří, takže je to docela pravděpodobné.
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:28:25
zpráva, Anonym, 5.1.2012 15:27:06
Dnes doporučuji komunistům hřebenovou tůru v Krkonoších v tričku a kraťasech. Vytáhněte si ale krumpáče z hlavy, to by ve větru mohlo vadit a taky to tlačí na dálkové ovládání z ÚV.
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:34:25
a tz už sis ten krumpáč vyndal? Mám obvy, že po tvém představení vlastní inteligence, ti tam muselo zbýt ještě několik zbíječek
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 15:36:42
Dnes doporučuji komunistům hřebenovou tůru v Krkonoších v tričku a kraťasech. Vytáhněte si ale krumpáče z hlavy, to by ve větru mohlo vadit.
Re:ODS vždy vítězná, , 5.1.2012 16:52:59
Ty radši neber krumpáč do ruky nebo příjdeš k úrazu.Víš přeci,že Ti v Bohnicích řekli abys na nic nesahal, ale že můžeš pouze tlachat svoje nesmysly
zpráva, , 5.1.2012 15:25:18
Dnes doporučuji komunistům hřebenovou tůru v Krkonoších v tričku a kraťasech.
Re:zpráva, , 5.1.2012 15:37:05
zpráva, Anonym, 5.1.2012 15:27:06
Dnes doporučuji komunistům hřebenovou tůru v Krkonoších v tričku a kraťasech. Vytáhněte si ale krumpáče z hlavy, to by ve větru mohlo vadit.
Re:zpráva, , 5.1.2012 15:58:10
zajímavé,jeden anonym a dva zcela protichůdné názory.Anonymové,udělejte si pořádek ve svých řadách!!!!!
Re:zpráva, , 5.1.2012 15:31:19
Jsem pro, pokud tam odesáci vylížou cestu do sucha. řekněme si to upřímě, k ničemu jinýmu se nehodí
dtto, , 5.1.2012 15:19:24
Kdyz b.bej "radi" je to horsi, nez kdyby drzel hubu. A to je
na nedochudceti od beranu jedine, co je mocne poradit.
Chytrý chlapec.., , 5.1.2012 15:12:34
Měl by poradit, nevolte ODS a Top s VV a bude to možná lepší..
Jestli se ODS vrátí voliči..., , 5.1.2012 15:12:05
si tedy příliš jist nejsem, ale jinak Petr Mach hovoří rozumně s jistou dávkou t.zv. "selského rozumu", což je pro široké masy mnohem pochopitelnější, než přeplácávání blogu odbornými výrazy. Kalousek a Nečas zřejmě neznají rozdíl mezi "mírou a masou" zisku. A tak se snaží zvyšovat míru příjmových zisků, namísto opačné snahy o zvýšení masy příjmů. Docela dobrá rada je zde ve snížení cen PHM, ať již to bude např. ukončením drahých přísad, a dokonce bych zde viděl i přínos snížení procenta spotřební daně. Takhle totiž lidé jezdí jen nejnutnější jízdy, tankují v zahraničí, zahraniční kamiony u nás neberou ani kapku, drahé PHM zvyšují ceny úplně všeho zboží, což vede ke snižování nákupů a tím celkově nižším výběrům daní a to podstatně !!! Jenže vykládejte to někomu, kdo z ekonomiky nerozumí, oč jde. Ale těch 90 miliard do EU naši úroveň neovlivní, ať již je tam pošlem do EU, nebo ne !!! Je to "španělská stěna" pro masy českých ekonomických negramotů, domnívajících se, že odmítnutím půjčky EU budeme moci těch 90 miliard použít na krytí nějakých dluhů, či nedostatků. Tak to není !!! Ta půjčka má jít z rezerv Národní banky a pokud je nepošleme do EU, tak se nic stejně nezlepší, protože ty miliardy zůstanou bezúčelně ležet v Národní bance jako nepoužitá rezerva dál. Prostě Národní banka bude mít své rezervy na krytí vlastní solventnosti, ale občanů se to nijak nedotkne, stejně jako se nikoho nedotklo rozprodání zlatých rezerv pod cenou. Byla to jen zřejmá hloupost a Tošovský si napakoval zahraniční konto, jak soudím, ale nemohu dokázat. Tím nechci tvrdit, že bychom měli tu půjčku do EU v podstatě vyhodit, stejně jako Tošovský vyhodil zlatý poklad. Ale je hnusné, když někdo podvádí občany kecáním o tom, že záchranou 90 miliard před EU nějak zachrání republiku. Absolutně ne !!! Je to jen finta pro hlupáky, aby zase volili zmetky, kteří rozkrádají republiku, kde se dá a pak se to snaží "přikrýt" záchranou půjčky před EU, která je k užitku pouze Národní bance, ale ne občanům !!! Ti budou pak sedřeni z kůže tak jako tak !!!
Re:Jestli se ODS vrátí voliči..., , 5.1.2012 16:13:38
A ještě něco " kocoure ", když jsi tak chytrý, k čemu tu rezervu pak ta banka má a dělá, když to vlastně k ničemu není a jak vidno, můžeme ji klidně oželet ? Asi jeden z nás je vůl, ale já to nejsem - čau
Re:Jestli se ODS vrátí voliči..., , 5.1.2012 16:05:43
Poslouchejte "kocoure", nějak si protiřečíte, na jené straně chválíte Macha, že mluví rozumně selským rozumem a pak napíšete, že nebýt pro půjčku znamená zvolit zmetky. Tak čí jste ?
Re:Jestli se ODS vrátí voliči..., , 5.1.2012 22:08:19
Lituji, ale není mou vinou vaše snížené IQ, kvůli němuž nejste schopen porozumět dokonce běžným věcem. Chválím Macha za správné názory, jak získat zdroje peněz do rozpočtu bez škrtů a dokonce i bez zvyšování daní. Nerozumíte rozdílu mezi mírou ( procentem ) zisku a masou ( objemem ) zisku. Prostě snížením procenta spotřební daně u PHM se sníží jejich cena, ale zato naroste jejich prodej, a cizí kamiony, kterých denně projede naší zemí statisíce, tak si tu natankují a spotřební daň z levnějšího benzinu a nafty bude mít sice nižší procento, ale v objemu za vysoký objem obchodu bude objem daně z benzinu a nafty ( tedy výběr daně ) třeba denně o 20% více peněz, než když pro drahé PHM si je nikdo u nás nenatankuje. Prostě ty peníze by se získaly namísto z našich škrtů, tak by nám je z Evropy sem přivezli...A i naše zboží by se díky nižším cenám PHM zlevnilo a výběr DPH by se zvýšil v objemu za vyšší prodej. Ale to je na váš mozeček asi příliš odborné, byť tohle znal již i Baťa... A pokud jde o ty rezervy Národní banky, tak zase totální vaše neznalost !!! Banky musí vytvářet finanční rezervy povinně, nejsou určeny k běžnému oběhu, ale "jistí " banku před krachem !!! Říká se tomu "tržní kapitalizace bank", to jest tržní cena banky, vyjádřená aktuální cenou jedné akcie, násobená počtem emitovaných akcií. Takže jestli se zaplatí 90 miliard do EU, tak poklesne o ně tržní cena Národní banky o 10%. To je sice nepříjemné a není to žádoucí, ale občané v daném okamžiku nepocítí vůbec žádnou změnu, žádné zdražení či zlevnění. Samosebou tam jinak přece píši, že nejsem přívržencem platby těch 90 miliard do EU, protože by pak byla obtížná rekapitalizace Národní banky, ale v EURECH, ne v korunách. A naše Národní banka nemá možnost si EURA natisknout do svách rezerv. Prosytě by spadla její cena, což nechceme, ani já ne. Jenom říkám, že záchrana těch 3,5 miliardy EUR v rezervách národní banky je důležitá, jenom říkám, že se díky tomu nic pro občany nezlevní, toť vše !!! Takže doporučím vám vzdělání , namísto označování druhého za vola jen proto, že nerozumíte ani za mák, o co vlastně jde....Ostatně jsem se tam i zmínil o rozprodaném českém zlatém pokladu z Národní banky Tošovským. A poznal jste na sobě, že bylo nějaké zlato rozprodáno ??? Nikdo to ani nevěděl, mlčelo se !!!
Re:Jestli se ODS vrátí voliči..., , 6.1.2012 10:08:04
Kocoure, děkuji za odpověď, jste alespoň slušný. Ale nesouhlasím,Vaše odpověď nebyla na můj dotaz ( to bude asi tím mým nižším IQ, jak píšete )a máte " pravdu ", zlato je pryč a já jsem to ani nepoznal ( a nikoho za to - nezavřeli na doživotí ? ) -- inu pane, i když někdo do bankovnictví nedělá, tak to neznamená, že je úplný blbec. Tak banka si vytváří rezervy pro případ krachu, ale protože je nepotřebuje,tak je dá na půjčku - tak na to skutečně, ale skutečně mé IQ nestačí. Apropo, a z čeho se takové rezervy vytvářejí ? Z kšeftu bank ! Jako, že já mám 1,7 Kč úrok a bank. poplatky 380 Kč ! Ani i další školení nemám zájem.
Re:Jestli se ODS vrátí voliči..., , 5.1.2012 22:21:39
Doplněk - zapomněl jsem na ty volby "zmetků". Zde jste nepochopil, že ODSka a VV si jenom "honí vodu", aby si občané mysleli, kdovíco pro ně neudělali tím, že se tváří, jakoby záchranou 90 miliard Kč (3,5 miliardy EUR)´div ne zachránili občany před smrtí hladem, aby je z vděčnosti zase zvolili a oni mohli svoje rejdy provozovat dál !!! Přitom to je jen snížení EUROrezerv v národní bance, které stejně do oběhu nedá a lidem to nepomůže. A pokud Eurozóna zkrachuje, tak zkracuje i EURO a my s nimi, bez ohledu na to, jestli těch 90 miliard tady zůstane , nebo ne, protože padne celá měna a změní se v "listí", jako to dělal Krakonoš Trautenberkovi. Takže nechci to zatím zlehčovat, ale nějaká spása v téhle položce je prakticky nesmyslná. Jde jen o volební fintu dnešních špiček, aby zblbli občany, kteří jich mají plné zuby a chtějí je vykopat z vlády. ODS ce tady nejde o záchranu 90 miliard, ale o záchranu svojí strany jako předpokladu jejího dalšího vládnutí. A to jste nepochopil ani za mák. Opravdu vzdělání ubohé, lituji !!!
Re:Jestli se ODS vrátí voliči..., , 6.1.2012 10:22:04
Tak to Vám věřím, tak nějak to říkám ( říkáme ) již nejméně 20 let. Jen se mě začíná zdát, že dnešní ODS je již trochu jiná, než ta dřívější Klausová a Topolánková. Asi je již dokradeno a zbývají jen paběrky. Já mám ale priority jiné,než jen peníze - je ( spíš bohužel )to priorita vyrovnání se s křivdami komunismu, tady jsme zůstali minulosti hodně dlužni
Chtít po odeesácích, aby byli chytrý, to je jako říkat Kalouskovi, aby nelhal.:)), , 5.1.2012 15:11:48
ten,, , 5.1.2012 15:01:45
na ty fotce, má bejt ten exporadce ? No nazdar teda, kolik tomu soplošovi bylo roku 1989 ? to akorat asi uměl vyslovovat mama, papu a ham že ano. A takovej byl poradcem, no však to podle toho v týhle republice vypadá a ještě líp bude, až se ti zbídačelí nečasovi kozáci budou prohánět kolem Prahy.
v mnoha věcech má hoch pravdu, , 5.1.2012 14:49:57
hlavně v tom, že o vlastních věcech bychom si měli rozhodovat sami a ne být pod tlakem EU.
Re:v mnoha věcech má hoch pravdu, , 5.1.2012 15:02:15
Pod jakým tlakem? To myslíte ten tlak, pod kterým sem tlačí ty miliardy dotací? Nebo považujete za tlak, když všem zakáží normální žárovky? :-) Jděte se vycpat s takovými tlaky. Naši politici a jejich kmotři, to jsou experti na tlaky, ne EU!
PRAVICOVÍ KRIMINÁLNÍCI VOLAJÍ HÍLFÉ ,BUDOU VOLBY, , 5.1.2012 14:42:16
NIC JINÉHO JSEM OD KLAUSE ANI NEČEKAL,BUĎ BLÁBOLÍ HÁJEK NEBO TENTO KRETEN,BĚŽTE UŽ VY BANDO PRAVICOVÝCH KRIMINÁLNÍKŮ DO PR...,TENTO STÁT SI PORADÍ BEZ VÁS.DOMA BY JSTE TAKHLE NEHOSPODAŘILI,ABY JSTE NAKUPOVALI NEJDRAŽŠÍ VĚCI,(ŠMEJDY).
jojo, , 5.1.2012 14:41:50
ODS je ve své podstatě horší alternativou než KSČ a je stejně nereformovatelná.Potrestat nelze tyhle zloděje,nejsou žádné otisky prstů,na co sáhli všechno ukradli.PO NICH NÁM ZŮSTANOU JEN OČI PRO PLÁČ.A to nemluvím o církevním tunelu.Že pane drábku a vám podobní.Ti kteří mají sloužit bohu s pokorou shánějí mamon,fuj.
Re:jojo, , 5.1.2012 14:50:34
Alespoň vidíme, že svobodní jsou jen "C" ODS. "B" jsou socani.
Re:jojo, , 5.1.2012 15:24:15
Dva omyly: B ods jsou topinky,C ods veverky,D ods bobosuvy,
E ods ANO, a tak na SSO zbylo prinejlepsim F.
Pane Mach, myslíte si, že, , 5.1.2012 14:38:14
3-4x podvedený volič ODS se může na popáté ještě vrátit? Vždyť za nimi je jenom levicový výsledek práce.
Re:Pane Mach, myslíte si, že, , 5.1.2012 15:25:45
A copak byste po volicovi ODS chtel? Snad ne aby myslel?
Autor má pravdu, , 5.1.2012 14:36:42
teď jenom by si měl nechat poradit, aby jeho strana SSo posílila ! Jinak bude stále rozdávat hraběcí rady ! Spojte se se Suverenitou a postupujte společně !
Re:Autor má pravdu, , 5.1.2012 14:50:04
proboha jen nééé Bobošíková ta táhne za sebou Klause.
Re:Zase jeden Klausův análník.To je teda parta!, , 5.1.2012 14:47:57
a co ministr to zloděj,nestačí se ani vyměňovat,jednomu jde hlava kolem.
Re:Zase jeden Klausův análník.To je teda parta!, , 5.1.2012 14:43:55
ani to ne,nehodí se ani do hnoje.
KALOUSEK ZNÁ LAFEEROVU KŘIVKU -MENŠÍ DANĚ BOHATÝM SUPERPROSPERITA, , 5.1.2012 14:28:52
ZNÁ JI ASI TAK ŽE +20 =-60 ZKRÁTKA TÍM ŽE ŠKRTÁ PRODĚLÁVÁ-ODBOROVÍ EKONOMOVÉ MU OPĚT DOKÁZALI JAKÁ JE NULA.
Zlatá slova, , 5.1.2012 14:28:38
pane Machu, prosím pokračujte a ODS dopadne stejně jako Vaše strana. Den zákuniku ODS bude slaven jako Den díkuvzdání
Re:Zlatá slova, , 5.1.2012 14:35:00
Den zániku mafiánské ODS spolu s odsouzením jakéhokoliv člena ODS spolu se zabavením majetku bude v Klausystánu slaven jako státní svátek.
Re:Já volím ODS od svých 18 let a nikdy mnje nesklamala! Tak co socky?, , 5.1.2012 15:28:22
To jo, to odpovida tvemu IQ.
Re:Já volím ODS od svých 18 let a nikdy mnje nesklamala! Tak co socky?, , 5.1.2012 14:42:27
Mafiáni z ODS se dobrovolně koryt nevzdají, bude nutné je "demokraticky", tedy humanitárně vystřílet a spálit. Navrhuji začít Narcisem Kikinou.
Re:Já volím ODS od svých 18 let a nikdy mnje nesklamala! Tak co socky?, , 5.1.2012 14:38:42
Nesklamala?
-
Re:Já volím ODS od svých 18 let a nikdy mnje nesklamala! Tak co socky?, , 5.1.2012 15:40:08
nezklamala. Vole. Nechali tě chodit do normální školy???? Nebo zvláštní. Spíš zvláštní podle toho tvého vyjadřování.
Re: taky jsi pěkně vypatlaný neandrtálec, vrať školné analfabete, , 5.1.2012 14:30:37
modrý debilek
Re: taky jsi pěkně vypatlaný neandrtálec, vrať školné analfabete, , 5.1.2012 14:45:05
Honza 666 se jmenuje Jan Salmon a je to směšnej zoufalec co v 36ti letech bydlí u rodičů v paneláku, nemá ženskou, nemá maturitu ani se ničím nevyučil, v životě nepracoval. Žije z důchodu svých rodičů a soc dávek, které dostává na svýho postiženýho bratra (o kterého se stejně stará matka). den tráví na webu, kouká na porno a večer sedí v putyce s podobnejma zoufalcema a cigánama. Tak ho spíš politujte...
I KDYŽ SE VŠÍM NESOUHLASÍM MUSÍM DÁT panu MACHOVI ZA PRAVDU,ŽEdotace z EU JSOU nesmyslné a zavádějící v tak zvané rekvalifikaci., , 5.1.2012 14:12:36
Živí se s tím různé skupiny pro teoretickou přípravu,na praxi je šetřeno ale i po zdárném průběhu rekvalifikačního kurzu jsou absolventi neumístitelní.Když to bylo tak 10% řehtali jsme blahem.
Re:I KDYŽ SE VŠÍM NESOUHLASÍM MUSÍM DÁT panu MACHOVI ZA PRAVDU,ŽEdotace z EU JSOU nesmyslné a zavádějící v tak zvané rekvalifikaci., , 5.1.2012 15:32:34
Ale to je problem Cajzlu v republice, ze si to tak v Praglu zaridili, ne EU!
P Machu , , 5.1.2012 14:11:40
Když se s chemika udělá ministr FINANCÍ tak se nedivme že to tak dopadá .
Re:P Machu , , 5.1.2012 14:32:56
Chemický Alí, aneb křesťan Kradlousek je dost velký gauner na to aby v jakékoliv mafiánské vládě zastával jakékoliv koryto.
Re:P Machu , , 5.1.2012 14:15:45
http://vtipy.netroof.eu/item/6272/chemicka-laborator-top-09/
ano,, , 5.1.2012 14:10:55
správně, okamžitě vyhnat všechny cizí investory z čr (kteří se vezmou sebou co sem navezli aby tu po nich nezůstalo nic) dále zvýšit daně obyvatelstvu, zmrazit růst mezd, a důchodů, invalidní a jiné práce neschopné lidi nechat vychcípat, odmítnout veškerou cizí pomoc včetně finanční, levicové a opoziční strany zahnat do hluboké ilegality, a zajistit vladu jedné strany (ODS) a její oponenty tvrdě trestat, jedině to je asi podle všeho nejlepší.
Re:ano,, , 5.1.2012 14:34:24
Pan MAch má naprostou pravdu. Jen škoda, že zdravý selský rozum se na ministerstvech nepoužívá, zřejmě kde nic neníííí. Bohužel na neschopnost Kalouska, otrokáře Drábka, ad. /Vondra.../ doplácí pouze občané. Tenhle spolek zlodějů, otrokářů, korupčníků v čele státu je třeba nejen vypráskat, ale dohlat je k zodpovědnosti. Rád se na tom budu podílet bez nároku na mzdu....
Re:ano,, , 5.1.2012 15:36:56
Jedinkrát jsem se nechal napálit a volil ODS. Stejně tak nemohu pochopit, jak některý český občan namísto ODS se rozhodl voli TOP09.
Jsem z kraje, kde si Schwarzenberg nakradl náš český majetek. Potomek kolaborantů, za války Němčouři nebo Rakušáci. Nejvíc mě vytočil hrábě, když doporučuje ještě ke všem těm zlodějnám vrátit(?) majetek církvi. No tak za tohle bych tu církev katolickou spráskal karabáčem. Když jsem se díval na to kapající z nich zlato při té komedii s pohřbem dosud neuznaného dramatika, politika, hlavně nemakačenka Havla jen nějakým přiožralým Polákem navrhovaným na Nobelovku, zvedl se mi žaludek. Kolik u nás dostaneme za výzkumy, které děláme, samozřejmě ve školství pouze, za to, kolik jsme už za léta úmorné práce na výzkumech odvedli? Po nás ani pes neštěkne, až umřeme, snad někdo zjistí, že jsme byli užitečnější než nějaký vymazlený darmošlap, potomek kolaborantů - Havlů s nacisty. Takovou maškarádu, kterou s pohřbem předvedli, bych si zakázal, i kdybych tu Nobelovku dostal.
Re:ano,, , 5.1.2012 15:20:56
Výborně, pane Karle. EU bych už dávno rozpustil, je nám tak ku h...u, za chvíli nám budou předepisovat, jak velká vejce může slepice snášet.
Nechte nás to dělat po českém, bando prachantů, zaprodanců. Ač nejsem levicový partajník, zůstal jsem ohromený tím blbečkem-ministra spravedlnosti, bypadajícím jako když mámě vod prsu vodpadne. A podívejme se, tak budeme žalovat toho socana Filipa, žejo, pane podivnej ministře, ale co to byla u nás za šaškárna s pohřbem Havla. Házení květů do vody, novětší voly jsem nezažil. Místo květin tam měli naházet celou vládu, parlament a senát a všechny ty vyžírky. Nejspíš by nám ale od Drážďan vrátili toho chrápajícího uslintance švancenberka a jeho odnož zloděje Vondru. Kdypak si na něho ministr vnitra nebo ten debílek Pospíšilek posvítěj? Jaksi porád marně čekáme, kdy jim vodkrouhnou palice. Tak, hoši, neotálejte! Na dobrý skutek čeká už skoro celý národ kromě zlodějů - miliardářů a milionářů.
Re:ano,, , 5.1.2012 14:29:08
pro: diabolik - vyjádření hodné idiota. Víc snad tenhle výplod chorého mozku není třeba komentovat ...
Hele Machu,, , 5.1.2012 14:09:42
což takhle dát se modrou cestou až do prdele a tam už zůstat. Radit pak můžeš všem těm co tam budou s tebou........
J e d i n ě po m o d r é........, , 5.1.2012 14:13:45
http://vtipy.netroof.eu/item/5903/modra-cesta/
Re:Hele Machu,, , 5.1.2012 14:10:55
http://vtipy.netroof.eu/item/6646/premierska-novorocenka/
Prosím vás,řekněte mi úpřímně,jestli už někdo z vás viděl ODéeSáka přijít k penězům poctivou cestou?, , 5.1.2012 14:07:18
Jak jsem starý,tak jsem to opravdu,na mou duši ještě neviděl.To by snad musela být naprostá rarita hodna zápisu do Guinessovy knihy.Co jsem měl možnost poznat spusty těchto výlupků tak buď tunelovali,nebo přímo kradli,nebo podvaděli a nebo parazitovali na nějakém důvěřivém člověku.Jejich posledním hitem je odkloňování peněz z cizí kapsy do jejich kapsy.V tom jsou naprostým,bezkonkurenčními mistry světa.Nedivte se potom,že ekonomika je v totálně žalostném stavu a s dluhem 1,8 bilonu kč!
Kikinův vlezdořitník a rovněž kryptobuzík neuspěl se svou stranou, , 5.1.2012 14:06:44
tak rozdává rozumy.
Nic nového, , 5.1.2012 14:01:32
Pane Mach to to trvalo než jste na ono kápnul.My co jsme z vesnice a máme trochu toho selského rozumu tak už to víme dávno je ten gumař má v hlavě piliny.Budete mu muset poradit z očí do očí.

