1.1.2012 18:57 - Nadcházející rok 2012 je pro Policii ČR po finanční stránce jen procházkou růžovým sadem v porovnání se střednědobým výhledem rozpočtu na roky 2013 a 2014. To je strašák hlavně pro policejního prezidenta Petra Lessyho, který je za vnitřní bezpečnost státu zodpovědný. Lessy sám v krátkém rozhovoru pro ParlamentníListy.cz použil na to konto slovo drama a přiznal, že si za těchto okolností nedovede představit policii takovou, jak ji známe dnes.
Diskuse k článku
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
návrh, , 12.1.2012 14:05:43
pánové zvolte mne do presidia policie na nejvyšší funkci s absolutní mocí a já vám bez vašeho vzdělání udělám takový pořádek,že ho od roku 1945 tady tato zem ještě neměla a klidně zadarmo,ale pozor bude to hodně bolet a ne jednoho postsoudruha.
Re:návrh, , 12.1.2012 15:33:47
No Vy jste ale vodvážnej!!! Škoda, že jste se neobjevil dříve. Mohlo to tu už všechno dávno běžet jak na drátkách. Že Vy se nedáte na Politiku, tam je takových pořád třeba?!?! A lépe by jste tam mezi ně zapad!!!
Re:návrh, , 12.1.2012 18:35:01
děláte si legraci,budiž,pokud jak se říká osud bude chtít,ještě se třeba setkáme a pak budete rád,že mě znáte.Všeho do času!
Re:návrh, , 15.1.2012 22:48:16
Bohužel, musím Vás zklamat, to se mě opradu již pěknou dobu netýká. Sorry. Sám sebe člověk sotva propustí. Vy rozumbrado. (bez urážky)
Re:návrh, , 16.1.2012 21:27:42
v tom případě nerozumím vaší narážce,že se nemůžete dočkat?Když s tím nemáte nic společného.Jinak pokud byste stál o to mě poznat ,není problém.Vysvětlím Vám i proč jsem se nemohl ozvat dříve,když se dohodneme na setkání.Mohl byste mě vysvětlit Váš pojem rozumbrado?Rád bych se pobavil.
Re:návrh, , 16.1.2012 22:36:40
Tak si jen znovu přečtěte svůj původní příspěvek a možná, ale jen možná, vám to dojde. O bližší kontak s vámi opravdu nestojím, nedovedu si představit, co by jste mi ještě mohl nabídnout. Zcela určitě NIC, je plané řeči. ("Je mnoho povolaných, ale málo vyvolených".)
Re:návrh, , 17.1.2012 15:57:21
Sebevědomí vám nechybí,pokud jste myslel tím vyvoleným Vás,ale kolikrát se stane,že pro sebestřednost nevidíme druhé a tím ochuzujeme sami sebe!Já znám zase takové přirovnání:"Všichni okolo něho vědí,že je to blb,jen on sám je přesvědčený,že jím není."A přesto vše jste mě neodpověděl,co pro vás znamená pojem "rozumbrado".Pokud jste tohoto příměru použil,měl byste jej umět také vysvětlit.Chtěl bych to vědět proto,abych chápal smysl,zda to byla nadávka,nebo jen ukázka toho,že jste již člověk se zkušenostmi ze života.I když ,abych přiznal to už tuším.Díky.
Re:návrh ccc, , 19.1.2012 15:46:36
Zdravím,fakt těžko Vám rozumět,vítěz,nevítěz,tomu říkáte diskuze?Napsat takovou hloupost?Něco jste napsal a neumíte to ani zdůvodnit?To jste to brzy vzdal.No,Vaše věc.Buďte zdráv.
Policisté už přišli na to, že nebudou platit odborové bossy,, , 9.1.2012 22:37:45
tak by ti mladí měli uvažovat, jak se zbavit těch, kteří sedí na zaprděných místech, nic nedělají a berou vlastně jejich peníze.Lessyho dosadil Radek John a co John v VV udělali stojí za úplně nic skušně řečeno. Těm mladým policistům,hasičům a vojákům,kteří zůstali dál držíme palce a přejeme výdrž v prosazování svých nároků, ale také vědomí,že oni mají sloužit lidu a vlasti a ne obráceně.A proto je nutné prosadit zákon o státní službě.Pak už by si kdekdo s nimi nemohl vytírat p...l.
Pane Lessy se svými názory se neprosadíte.UDĚLEJTE NĚCO, rentista, 2.1.2012 8:50:24 , , 6.1.2012 18:56:20
Péťa to myslí celkem dobře. Ale na smetišti má pohyb omezený. Péťo drž se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stojíme za Tebou.
Re:UDĚLEJTE NĚCO, , 8.1.2012 12:48:35
Tlusťoši na PP zvedněte půlky a běžte, nejlépe mimo policii, papíru už bylo dost a práce na ulici pro lidi - O od O sejde!
JENOM KECY - LESSY, KECY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, , 4.1.2012 12:08:38
Až bude zrušeno Policejní prezidiu (nepotřebné) a přestanou si úředníčci od prezidia až po kraj rozdávat statisícové odměny, pak policisté (v přímém výkonu) nebudou muset mít existenční problémy! Krajští ředitelé si schvalují několika stacisícové odměny, no proč né, když poté svým rozhodnutím (ve jménu krize) podřízeným, hlavně ve výkonu ( ti co slouží v ulicích, ne v kancelářích) krátí platy, proč asi. A ODBORY !! M L Č Í ! !
Úspory pro MV - zrušit PP., , 3.1.2012 16:12:45
K čemu ty ouředníky? Každý ředitel kraje ví co má dělat, na PP jsou samí teoretici, analitici a bačkoráři. K čemu to vnitro udržuje. Organizovat a řídit dokáže každej velitel z praxe, na to nepotřebuje nějakýho papírovýho vdolka z PP.
řešení, , 2.1.2012 23:16:02
pokud bychom propustili polovinu policistů, tak klesne kriminalita o polovinu, pokud zůstane mzda tak vysoká jaká je a bude jich půlka, bude i na náboje a kluci to na střelnici můžou zase rozbalit na plno a všichni budou rádi, ušetřené peníze mohou posloužit na malé mzdy např. lékařů..., a starou paní za jízdu na kole bez zvonku budou pokutovat zase jen jejich kolegové z města, vše jak má být...
Re:řešení, , 3.1.2012 11:57:53
Jaromíre, proč je nepropustit rovnou všechny. Tedy ty z výkonu. Necháme si jenom PP a tiskové mluvčí, aby nás informovali o tom, jak klesá ta tvoje kriminalita. Ale náboje a zbraň si rozhodně pořiď ty, bude se ti hodit. A ne na střelnici.
vrcholový politik, , 2.1.2012 22:25:38
Re:Šetření?, policista, 2.1.2012 18:21:22
Jsem úplně alergický na to, že si mě někdo platí ze svých daní!! Vy máte někdo na výplatnici položku "Policie - x.xx,- Kč"? A když jsem policajt tak si jako platím sám sebe? A pokud mě platíte ze svých daní tak je máte sakra malé a je potřeba je zvýšit, protože na to, že si mě platí 10 mil. lidí mám plat hodně mrzký. A další co je k smíchu je termín "odborníci z MV" oni to jsou opravdu odborníci. 70% z nich neví o fungování policie vůbec nic, natož co vše se skrývá pod činností policie. Ale ono v tomhle státě, kde ministr financí je chemik, ministr vnitra nemá ani vysokoškolské vzdělání (vrcholný politik !!!), přičemž si tisíce policistů museli vysokoškolské vzdělání doplnit ...... opravdu je tu něco špatně.
reagovat
Tady někdo píše, že vrcholný politik a nemá ani vysokoškolské vzdělání, to snad vadí??? Já si myslím, že ne:-))) Však když oslu namaluješ bíločerné pruhy, tak z něho může být krásná zebra, sic blba, ale krásná....:-)))))ale krása je nám na prd.... :-))
Re:vrcholový politik, , 2.1.2012 23:25:39
jsem pro, zítra jdu na berňák a nechám tam nějaký prachy navíc, pokud mi napíšeš adresu pošlu ti něco na účet, ale slib mi, že tě nepotkám jak půl hodiny klábosíš v uniformě s prodavačkou v obchodě a taky nebudeš kámošovi pomáhat stěhovat ledničku ve služebním autě, jak jsem nedávno viděl a že nebudeš dělat manželce taxikáře a pod...
Snížit doživotní 50-60 tisícové renty , , 2.1.2012 18:30:13
Pan Lessy moc dobře ví, že více peněz pro policii nedostane. Zavést nový služební zákon, renty až po 20-25 letech, nárok na rentu jen pro lidi v přímém výkonu služby, zavést strop renty 10-12 tisíc jako ve starém sl. zákoně, zrušit některá nesmylná místa, která nesouvisí s přímým výkonem. Policie má veliké rezervy ve financování. Podívejte se, jak se musí šetřit ve zdravotnictví, školství, armádě. Všude to musí zvládnout. V soukromé firmě by stačilo 20 procent sekretářek, tiskovývh mluvčích, náměstků, koordinátorů a jiných míst. Na tyto funkce Policie ČR peníze má ? Přečtěte si, kolik policistů bere renty ve výši 30-40 tisíc, kolik 40-50 tisíc, kolik 50-60 tisíc a kolik více než 60 tisíc měsíčně a to doživotně. Pořád si ještě myslíte, že má policie málo peněz? Kolik bere doživotní rentu tisková mluvčí na ministerstvu školství, zdravotnictví atd ? Vůbec žádnou. U PČR stovky policistů s 40-60 tisícovými doživotními rentami. Bývalý prezident ČR Václav Havel měl důchod 50 tisíc měsíčně, který mu musel být schválen. Ptám se všech, co tak významného pro ČR udělali lidé na pol. prezidiu, že berou až 62 tisíc měsíčně doživotní renty ? O co měli větší zásluhy, než bývalý prezident ? Policisté a hasiči mají i spoustu výhod, o kterých se obyčejným lidem ani nezdá (renty, lázně, atd.).
Re:Snížit doživotní 50-60 tisícové renty , , 2.1.2012 21:24:45
Uvedu tedy ty výhody!!!!!!!!!!!!!!!!!! 150 hodin zadarmo, neplatí se žádné příplatky, nadělávají se svátky ve všední den, cc 90 hodin zadarmo, když se slouží, též zadarmo, další ne malý finančn í propad, snížení platebích tarifů, a k tomu 10 % z něj,snížení peněz z rizikového, snížení osobního, u řadových až 20 % celkem z platu.Několik let nebyla žádná valorizace platu.Když se udělá hodinový průměr, u řadového policisty , asi tak 70,.-Kč hrubého. Je to pomalu na úrovň uklízečky, nechci ji urážet, každý práce má smsl. Pak nesmí policista podnikat, přivydělat si,být v žádné pol. straně, to nejdůležitější psychické vypětí, nasazování života a zdraví, nikdo neví, zda se vůbec vrátí domů, po roce 1989 více než 100 policistů, i hasiči a další položili život ve službě, ani to pomalu veřejnost neregistruje.Polista po 15 letech služby zdaněná cc 4000,-Kč, po 20 ti letech průměr 8000,-Kč, pak ještě více než 20 let pracovat pro blaho společnosti.Výsluha, tzv sociální dávka pro tzv ztížené pracovní uplatnění se valorizuje poloviční částkou než důchodci, když byla u důchodců z pevné částky, těchto občanů se to netýkalo, jenom z pohyblivé částky. Za pár let tak dobrá pro lepší nákup do Kauflandu.Zdraví po 20 ti letech fuč, praxe v oboru pryč, kdo Vás zaměstná. Expolicistům, hasičům a všem občanům hrozí též v civilu na ÚP oranžová vesta s čísly, viz dneska HYDE PARK, takže zlost zaměřujte na ty, co nás okrádají, jako policisty, hasiče, rodiny s dětmi, důchodce, poctivého daňového poplatníka. Proč msa policistů, hlavně zkušených pomalu za 8 let polovina odešla, zůstávají jenom mladíci s praxí ani ne 10 let v uniformě, je jich většina. Něco je špatně, odcházejí elitní policisté. Změnit zákon,. výsluhy do určité výše, odměny ne do výsluhy, zase se rozdalo 6 milionů na odměnách na MV, pro řadového tak služba navíc, to samé na dalších ministerstev, jenom tak malinkou k těm obrovských a úžasným výhodám. Policisté chtějí sloužit, ne aby jim někdo zdanil spravedlivé výsluhy, hasič ze zdravotních důvodů v 56 letech musel do civilu, výsluha zdaněná, mokrý, zas takový zázrak to není. Hrozí další obrovský finanční propad,u hasičů ještě větší, není lepší ji zrušit, hasiče také, doplatí na to jenom občan, můžou poděkovat panu svazákovi panu Nečasovi.Žádný stát si nedovolí cecimovat OS, tyto složky. Kdo závidí, má dveře otevřeny, ono v mrazech, za každého počasí sloužit, se na zdraví odrazí.Každá práce má svoje pro a proti. Odcházejí i elévové, zkušební doba na 3 roky, nedostanou hypotéky, další vymoženosti, mladí policisté hlásí osobní bankroty, tak raději jdou o dům dál, kde je zaplatí. Třeba ještě nepřišli o praxi ve svém oboru, zdraví ještě slouží, mládí se též cení, o tomto je občan.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Snížit doživotní 50-60 tisícové renty , , 2.1.2012 20:56:14
Ty renty pro řadového policistu po 15ti letech jsou kolem 5 tis., jsou teď zdaněné... v současné době v podstatě žádné výhody nejsou - lázně jsou jen na papíře, ale ve skutečnosti v současné době nee... jmenujte mi nějaké další výhody??? Já o žádných nevím - jo, je delší dovolená, ale ta je v podstatě odsloužená (150h přesčas zdarma)...
Re:Snížit doživotní 50-60 tisícové renty , , 2.1.2012 21:08:22
Ty vámi zmíněné vysoké renty jsou jen u některých vyvolených z PP, možná krajů... ale samozřejmě souhlasím, že na takto vysoké rentě je něco špatně
Re:Snížit doživotní 50-60 tisícové renty , , 2.1.2012 18:53:50
Prosím tě jak se šetří v armádě? Nějak mi to uniká. Gripeny, Pandury, Kasy zahraniční mise atd. atd. - to je to šetření?
A pak bych ještě prosil o vypsání té SPOUSTY výhod, které mají policisté. Výsluhy jsou ohraná písnička, lázně jsou pro pár vyvolených - co tam máš dál? Já znám firmy a i státní instituce kde mají zaměstnanci mnohonásobně hodnotnější benefity než policisté.
Jinak s omezením výsluh jak jsi psal plně souhlasím !!
Pane Lessy se svými názory se neprosadíte.UDĚLEJTE NĚCO, , 2.1.2012 8:50:24
Služil jsem dlouho u PČR a také u PČR v Praze.Mohu Vám nabídnout názor. Na 1500 policistů v Praze jsou 4 ředitelství. Na 1500 policistů v Olomouci 1 ředitelství a asi 4 územní odbory- potažmo malá ředitelství. Na moravskoslezkém kraji, to raději n epočítám. Pane Lessy-jedině model, který byl navrhut- Krajská řaditelství - obvodní oddělení má životaschopnost, pokud nezrušíte ,, územní odobroy, které jsoui naprosto nadbytečné, nezrušíte také podporu krajských ředitelů a odpor proti Vám. jste s Palkovic, zeptejte se tam, kde jste začínal. Příjemný nový rok.
Šetření?, , 1.1.2012 23:31:34
Neustále se to točí kolem jedné věci a to šetření a zase jen šetření. Copak si vlda neuvědomuje, že nemůže šetřit na občanech svého státu. Pokud Policii v loňském roce vzali 10 procent z platu, PP slibovalo, že už se nic brát nebude. Teď se zjistilo, že to nestačilo. Stavy Policie měly být 40 000 policistů. Podle některých už toto číslo bylo velmi na hraně funkčnosti policie. Teď je policistů 39 000. Ti co zůstali dělají práci za ty, co odešli. Problé je v tom, že to pořád nestačí. Vláda chce na Policii šetřit pořád dál i v dalších letech. Už se prodávají budovy a auta a nevím co ještě, co je v majetku MV. Jenže to pořád nestačí, co se bude prodávat potom, aby se ušetřily miliardy??? Asi je něco šptně nastavené. Vláda by měla v prvé řadě dbát na bezpečnost svých občanů a ne snižovat zadlužení státu tím, že znemožní fungování policie. Je potřeba si položit i otázku, zda toto není cílené a zda pár vlivných lidí, kterým policie šlape na paty netahá za provázky panáčků ve vládě. Ono by bohatě stačilo, kdyby se v každém krajském městě najednou odehrála situace podobná té, která byla ve Šluknovském výběžku. Už teď by policie neměla prostředky, jak udržet pořádek....
Re:Šetření?, , 2.1.2012 16:39:06
Šetřit se musí. Já sám držím palce téhle vládě, aby dokázala snížit deficity rozpočtu. Policie a MV se s tím musí smířit. Lidi dali téhle vládě velikou důvěru. Držím palce panu Kubicemu i celé vládě. Pořád je kde škrtat, nesmí se ale ustupovat. Policie a MV musí zvýšit efektivitu a alokovat zdroje.
Re:Šetření?, , 2.1.2012 21:03:59
částečně máte pravdu - šetřit se opravdu musí... opravdu se nejen na vnitru ale ve všech ministerstvech vyhazuje za nesmysly, práce nebývá moc efektivní vzhledem k platné legislativě... problém je však v tom, že vláda populisticky mluví o tom, kde je zbytečně moc lidí, ale neuvědomuje si vůbec, že ti lidé jsou (ať se to někomu líbí nebo ne) potřeba... aspoň podle současné legislativy.. potřebujeme policii, hasiče, lékaře, armádu i učitele... stát utrácí všude možně, ale snaží se rozbít i to, co funguje jen proto, aby údajně ušetřila... peníze jsou však rozhazovány na jiných věcech dál a také jsou rozkrádány... stát lidem tvrdí, že je moc státních zaměstnanců, přitom zvyšuje daně a přestože za ty daně by měl poskytovat občanům služby, tak dostupnost služeb naopak snižuje... ty daně jsou placeny za to, že stát bude fungovat a poskytovat občanům určité služby, ne, aby peníze mizely v černých dírách a služby státu se zhoršovaly
Re:Šetření?, , 2.1.2012 18:12:03
Ať už se začne také šetřit u tebe! Pak si rád přečtu tvůj názor. Pak to možná pochopíš.
Re:Šetření?, , 2.1.2012 17:02:48
Já Vás pane poopravím. Důvěru vládě dalo 36 % občanů, v drtivé většině zmanipulovaná mládež,. Většina mládeže znovu řve, není práce, ještě si musíme platit školné, to vše přijde. Asi neumí číst. Volby vyhráli socialisté. Jinak souhlasím s Vámi, musí se šetřit, ale ne na policistech, hasičích, drbat již nejméně 20 % z platu. Fandíte této vládě, ale dluh pořád narůstá z 118 000,-Kč na 138000,.-Kč na hlavu občana, další plošné škrty na výdajích nepomohou. Pokud se nezaplatí PČR, odborník, tak jak mohou bojovat proti korupci, nějak to nehraje. Každopádně policisté mají výsledky lepší pod PP panem Lessy, než pod tím pánem Johnem, který dovede akorát sprostě urážet bagetami a chrápáním policisty. ve službě za stromem.Udělal více škody než užitku. Jinak pan Kubice, je to figurka pod taktovkou ODS. Být zde policie ČR apolitická, mnoho mocipánů z trojkolky i někteří z ČSSD by změnili kabát, o tomto je občan.
Re:Šetření?, , 2.1.2012 17:42:34
Nikdo nechce urážet policisty a hasiče. Já si jich velice vážím. Musíte ale všichni pochopit, že se musí šetřit. Vláda dostala velikou šanci od voličů. Lidé jí dali mandát 119 poslanců a ona má nelehký úkol, který musí splnit. Policie se musí přizpůsobit světovým trendům a zefektivnit svoji činnost. Dle odborníků z MV stačí na ČR 27-30 tisíc policistů. Všichni policisté a hasiči, vím že to nemáte lehké, ale musíte opravdu více pracovat a dokázat naší vládě a našim voličům, že jste dobrými pracovníky. Voliči si Vás všechny totiž platí z jejich daní. Držím všem hasičům a policistům palce, aby i s nižšími platy a nižším rozpočtem vše zvládli. Uvidíte, že se to vše zvládne. Slušní a poctiví hasiči a policisté zůstanou a vše zvládnou. Držím panu Kubicemu palce.
Re:Šetření?, , 2.1.2012 21:20:09
Pokud vím, tak to o těch 30tis. policistů, kteří stačí, řekl naprosto nekompetentní ministr vnitra R. John... To řekl mimo jiné i proto, že se to mezi lidem dobře poslouchá, ale toto číslo nevychází v podstatě z ničeho jiného než z toho, že musíme ušetřit za jakoukoliv cenu... naopak světoví odborníci tvrdí, že v žádné zemi nelze určit žádný optimální počet policistů, to záleží na legislativě každé země, na tom, jak jsou rozděleny služby a jakým způsobem pracují a jaké služby poskytují... v ČR je např. vyšetřování organizovaného zločinu, obchodu s drogami apod. na velmi vysoké úrovni...policisté i v tomhle státě vykonávají v rámci platné legislativy dobrou práci (samozřejmě s přehmaty - lidský faktor selhává v jakékoliv profesi)
Re:Šetření?, , 12.1.2012 14:08:48
měli bychom však také rozdělit policii na kriminalisty a běžnou policii,jistě kriminalisté nemají heslo na autech "pomáháme a chráníme"
Re:Šetření?, , 2.1.2012 18:21:22
Jsem úplně alergický na to, že si mě někdo platí ze svých daní!! Vy máte někdo na výplatnici položku "Policie - x.xx,- Kč"? A když jsem policajt tak si jako platím sám sebe? A pokud mě platíte ze svých daní tak je máte sakra malé a je potřeba je zvýšit, protože na to, že si mě platí 10 mil. lidí mám plat hodně mrzký.
A další co je k smíchu je termín "odborníci z MV" oni to jsou opravdu odborníci. 70% z nich neví o fungování policie vůbec nic, natož co vše se skrývá pod činností policie.
Ale ono v tomhle státě, kde ministr financí je chemik, ministr vnitra nemá ani vysokoškolské vzdělání (vrcholný politik !!!), přičemž si tisíce policistů museli vysokoškolské vzdělání doplnit ...... opravdu je tu něco špatně.
Re:Šetření?, , 12.1.2012 14:17:12
no,to je proto,že obyčejně průměrný inteligentní člověk ví,že lidem chybí intelekt a ten je rozhodující v této práci,tak jako jej musí mít lékař ,a jiné profese.Protože se však tato další mysl člověka za bolševika vynechala,co by zbytečný význam a buržoázní přežitek,protože jsme byli všichni materialisté a naše duchovno bylo jen a jen závislé na této hmotě,pak se nedivme,že zde tito lidé chybí.Policajtem se člověk rodí a musí mít k této práci přirozený vztah.Pokud jej nemá je závislý na penězích,které touto profesí vydělá.A plat zde nebyl nikdy nadprůměrný.
Pane Lessy!, , 1.1.2012 22:55:07
Osobně proti Vám nic nemám. Určitě se i snažíte aby policie měla lepší podmínky k práci. Jenže s tím - "V žádném případě se nenecháme odradit a budeme šetřit opravdu podle zásady padni komu padni", budou asi "drobné" potíže. Šetřit možná ano, jenže pak se určitě najde nějaká natupírovaná lady, všehoschopný státní zástupce z Vysočiny, případně také nestranný soudce, kteří těm klukům v uniformě i bez ní, nahází tolik klacků pod nohy, že je ta práce přestane bavit a padni komu padni bude záhy jen zbožné přání. Nehledě na to, že ta naše vrchnost na policii působí svojí politikou a praktickými činy spíše demotivačně. Viz odchody vašich podřízených v posledním období. Nebo jste si ještě nevšiml, že ne všichni žijeme v právním státě (danění výsluh, 150 hodin přesčas zdarma atd). V této republice je totiž právo ohýbáno, jak se vrchnosti hodí. To už jste přece musel poznat.
Ano pane Lessy, již, , 1.1.2012 22:22:53
jsme viděli vaše padni komu padni, jak jste třískali slušné lidi při demonstracích na Šluknovsku a hlídali jste Romy, aby se jim nic nestalo. Pěkně děkujeme, ale již odejděte do propadliště dějin.
Kecy, kecy, kecy, , 1.1.2012 20:34:14
Vždycky když si přečtu o zabavení rekordní sumy z trestné činnosti zavzpomínám na FIPO a jejího šéfa Zimmela. Taky zabavovali o sto šet, miliardové částky a pak potichu 2/3 vraceli zpátky. Je vidět, že pan Martinec je dobrý produkt školy pana Zimmela a miliardy jen létají. Ale skutečnost je bohužel jiná:-(
Možná, , 1.1.2012 20:20:17
by bylo lepší napsat: "Chtěli bysme všem měřit stejně, padni komu padni." S důrazem na CHTĚLI...
Re:Možná, , 1.1.2012 20:21:58
To se jaksi ale nezamlouvá ODS a TOP09 ... proto tam nasadili vyučeného polobezdomovce Kubiceho, který už jednou přišel se zaručenou zprávou - Kubice je jen loutka, která za peníze udělá všechno.
Re:Možná, , 1.1.2012 20:27:32
Na tom něco bude, tak aspoň ať neslibuje něco na co nemá žádný vliv, vohnout jeden...
Prezidente (policejní), , 1.1.2012 19:47:18
Pane polcejní prezidente, já si skoro každý den kladu otázku, kde vlastně policajt jsou. Budu teď mluvit o dopravní policii, ale lze to zevšeobecnit. Příklad: než ujedu pár km od baráku k dálnici, tak napočítám minimálně 10-15 aut, která nesvítí. I kdyby nebyl dostatek lidí, tak přijmout někoho, kdo bude v tomto úseku stát a kasírovat pokuty, tak má na svůj plat vyděláno za 30 minut. Jasně, kdyby tam stál pořád, tak začnou svítit, ale co mu brání být tam občas a občas jinde? Já neviděl policajty někoho stavět asi 8 let a to jezdím každý den z vesnice do Prahy a zpět. A těch přestupků by se našlo daleko víc, svícení je jen jeden z těch nejviditelnějších. Měření rychlosti např. Ať si kdo chce co chce říká, že je to jen plnění něčích kapes či co, tak ať se měří. Buďto máme nějaká pravidla, pak není ostuda vyžadovat jejich dodržování a nebo je můžeme zrušit. Navíc, policie s stěžuje, že nemá peníze, tak proč nejde ven a nevezme si je, když je to tak snadné. Nebo není?
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 21:12:51
To tak jednoduché opravdu není... peníze vybrané na pokutách NEJDOU do rozpočtu MV ;-)
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 21:09:21
Řeknu to asi tak, máte co jste chtěli a co jste si zvolili!!! Policajtů ve výkonu, tedy na ulici je jen 13.000, v kanclech je zbytek do dnes 39.000. Ti na ulici pobírají plat do 19.000,-kč hrubého, ti v kanclech ten průměrný plat okolo 31.000,-kč hrubého.
Re:Prezidente (policejní), , 2.1.2012 0:37:08
Tak se snaž, začni dálkově studovat, třeba se jednou taky dostaneš do nějakýho kanclu a můžeš se tam celé dny za 35.000 jen tak dloubat v nose.
Re:Prezidente (policejní), , 2.1.2012 9:40:28
Ano, velmi správně, ať si nějakou školu s titulem Bc. zaplatí./V Plzni už to asi nepůjde/.Potom může buzerovat a vymýšlet nesmysly a píč...ny, za které bude brát horentní odměny.
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 20:04:50
Ubezpečuji tě, že ačkoliv pracuji u PČR a nejsem u dopravní policie, tak nás denně vyženou ven na nějakou dopravní akci, kde máme za úkol kontrolovat řidiče a případně je sankcionovat. Osobně ty co nesvítí zastavím, zkontroluji a pokud je vše v pořádku, tak pouštím bez nějaké pokuty s přáním hezkého dne a domluvou, aby si rozsvítili. Pokutovat lidi co nesvítí mě přijde nesmysl, jelikož jsou násobně nebezpečnější přestupky - viz. Lacina či Trpišovský. Takže vám chci říci, že s tím vaším příspěvkem nesouhlasím, jelikož spousta oddělení supluje mimo svoji práci ještě práci dopravní policie, aby "to vypadalo", že je policistů dostatek.
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 20:12:59
Do toho je nutno započíst, kolik času a lidí zabere zpracování "větších" přestupků. (Nedej Bože zadržet feťáka s množstvím drog menším než malým.) Vyšetření přestupku bývá hodně finančně nákladné a ve velkém procentu případů k jejich zaplacení vůbec nedojde, stát nemá účinné páky a policajti jsou nakonec jen pro srandu králíkům...
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 20:23:56
Ano a nedejbože, když něco vyšetříte a předáte státnímu zástupci a on vám to vrátí a ještě toho zmrda pustí, to musí být chuť do práce...
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 20:36:05
A to nemluvě o rozhodnutích soudu!!! Hnus!!!
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 20:02:41
Policie odvádí veškeré získané prostředky jak z pokut, tak z trestných činů do státní kasy přímo ministerstvu financí. Policie ČR z těchto prostředků nikdy neviděla jediný halíř. Vše končí u Kalouska.
Re:Prezidente (policejní), , 1.1.2012 20:06:24
Ano - to je přesně ono, narozdíl od městské policie, které jdou peníze z pokut do obecní kasy, tak státní policii jsou vybrané pokuty do rozpočtu MF.
Jenom aby přes to usilovný šetření (finančních prostředků) zbyl taky nějakej čas na řádný vyšetřování (trestních kauz) ..., , 1.1.2012 19:44:08
Re:Jenom aby přes to usilovný šetření (finančních prostředků) zbyl taky nějakej čas na řádný vyšetřování (trestních kauz) ..., , 1.1.2012 20:08:27
Nejsou peníze, není vyšetřování ... ono vše se točí okolo peněz - pokud nebudou mít policisté finanční motivaci, tak ti zkušení budou odcházet a ti mladí se nebudou mít od koho učit. Navíc každé šetření něco stojí a když nejsou peníze, tak se například nedělají znalecké posudky, atd.
Re:Jenom aby přes to usilovný šetření (finančních prostředků) zbyl taky nějakej čas na řádný vyšetřování (trestních kauz) ..., , 12.1.2012 14:35:40
to je vidět ta průměrnost inteligence,policajt vždy dělal podhodnoceně,ale s láskou,protože byl policajt s přesvědčením,že koná všeobecné dobro,ale tito lidé to dělají jen a jen pro peníze,uniformu a svoje vlastní ego.

