14.10.2011 19:05 - Negativní kampaň nemusí být jen prostředkem politických stran k získávání voličů. Pro tentokrát její vliv poslouží manželovi a manažerovi Heleny Vondráčkové Martinu Michalovi. Ten se rozhodl upozornit na poměry v České republice, zejména, jak sám říká, proti naprosté ignoranci Ústavy ze strany policie a Státního zastupitelství.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
Když nic nemá, , 15.10.2011 19:27:57
také je mi divné, že si pan Michal žije nad poměry, když nic nemá, ale tohle je jednoduché, tak ať vondráčková a michal dají skutečný rozhovor, kde to vysvětlí, na to nepotřebují soudy, jde o to ,jestli by jim vůbec někdo ještě dnes po to všem věřil.
Když nic nemá,jak může platit?, , 15.10.2011 19:00:15
Jak mohl Michal COKOLIV zaplatit, když kvůli exekucím "jakože" nemá žádný majetek a všechno je Heleny?Vždyť i půlku agentury MM prodal Heleně (odevzdal z prodeje peníze exekutorovi?) a jak vlastně mohl tu půlku prodat,když (jak bylo ve výpisu -rejstříku-firmy,že on nesmí s ničím nakládat,kvůli exekuci? To se přece nesmí! Kdopak to umožnil? Tam bych se zajímal, jak to bylo.Oficiálně MM nemá NIC, tak z čeho platí dárky a bilbordy?
To je smutné,, , 15.10.2011 18:29:33
že paní vondráčková si myslí, že ji paní Marta podvedla, ale já jsem to také četla v tisku, v titulcích, já si noviny nekupuju, jen jsem to zahlídla ve stánku, kde jsem si byla pro dětské DVD a ze zvědavosti jsem si prohlížela titulky a listovala časopisy. Paní Heleno, lidi vás nemají rádi, protože nemluvíte s rodinou a soudíte se o každý prd a myslím si, že i kdyby vám manžel polepil billbordy celou Prahu, tak už si přízeň lidí nezískáte. Bohužel.
Re:To je smutné,, , 17.10.2011 19:32:29
Smutné to opravdu je, že Kubišová po několika měsících příprav Helenku vyšplouchla. Sice to nečtete, a nic o tom nevíte, ale radit, na to si troufáte. A že by lidi Helenu neměli rádi proto, že nemluví s rodinou? Ale jděte, takových případů je, a horších. To vy asi žijete na nějakém růžovém obláčku, ne?
To je smutné,, , 15.10.2011 18:16:58
že Hv a MM nestojí lidi za to, aby to řádně vysvětlili, vždyť je to jednoduché, paní Marta nepodepsala smlouvu, tak ať ji ukáží, ona ji dokonce připomínkovala s Václavem Neckářem, manžel vondráčkové na to spustil na paní Martu mediální smršť a donutil ji k dalšímu soudu, protože řekla to, co jsme četli v novinách, já to sám četl, že HV a MM dávají k soudu paní Martu o dva miliony, šíp to byl, který to dokonce psal, že to viděl na papíře, Heleno, nejste můj šálek kávy, ale tohle opravdu v tisku vyšlo, za to paní Marta nemůže. Paní Heleno vzpamatujte se, nikdo vám nechce ublížit, někdo vás má rád, někdo ne, ale to je normální, vím, že by se vám líbilo, aby vás každý uznával jako v minulosti, ale dnes je jiná doba. Jste "hvězda" pro někoho, tak se podle toho chovejte, já vás rád nemám, ale nebudu vám nadávat, paní Heleno, chce to rozum a čistou hlavu, počítejte do padesáti než začnete jednat, na manžela nedejte, svůj rozum musí mít totiž každý sám, to nepomůže ani manželství, seberte se ženská, vykašlete se na tisk, nedávejte rozhovory, zpívejte pro radost a posluchači se vám vrátí.
To je smutné., , 15.10.2011 17:14:07
..že tolik lidí nechápe, o co jde a jenom si tady vybíjí své frustrace. Vondráčková se stala tučným soustem, a kdekterý bezvýznamný pisálek si na ní namastil kapsu. Opravdu se jí hodně naubližovali a opravdu ji stát neochránil. Dějí se tady zvěrstva. Fandím jim, že se nebojí a jsou důslední.
Vondráčková měla v životě smůlu na mužské, ale tenhle je nejhorší,, , 15.10.2011 16:27:52
zničil jí pověst, kterou budovala desetiletí a kterou si zasloužila. Ty soudy, zejména s Kubišovou, pohrůžka nějakou mezinárodní arbitráží a pod. jsou pro ni devastující. Škoda, že nemá sílu se tomu vzepřít.
Martine, , 15.10.2011 12:32:29
Martine Michale, já jsem pořád nepochopil, proč se pořád HV a vy soudíte, vždyť s bulvárem a médii spolupracujete, dáváte do tisku fotky z dovolené, rozhovory, hausbot, tak o co vám sakra jde, vždyť nebýt bulváru a soudů, by o HV už nikdo ani nevěděl, tak dejte pokoj.
Re:Martine, , 15.10.2011 17:37:12
...tak o známých a úspěšných lidech se píše, to je snad běžné. Ale že by měli a mohli psát vyložené lži, to snad už je přes čáru. Já HV a dokonce i tomu nenáviděnému MM fandím. Každý by na to sílu neměl.
michale, , 15.10.2011 12:18:42
já bych ti taky radil, přestaň blbnout, helena si svý odzpívala a svými nesmyslnými soudy a chováním se úplně znemožnila a to v tvé režii, prostě lidi ji už nemají rádi, hele s tím nic neuděláš, kup jí vrtulník a leťte na výlet.
Michale, , 15.10.2011 11:25:13
tak už se smiř s tím,že lidi už o starou Štrougalovou nestojí.
Re:bulvár, , 15.10.2011 17:32:31
Proč si to myslíte? Já myslím, že je ve všech sporech v právu. Asi máte informace právě z Rytmu života.
bez vlastního názoru, , 15.10.2011 10:16:21
a masáž všemi sdělovacími prostředky opravdu dělá své. Jsme pořád a pořád hloupým národem, který věří bulváru. Kydat špínu na ty, na které kydá hnůj bulvár, to nám opravdu jde skvěle!! Kolik z vás se ale opravdu zamyslelo, jesti ti lidé mají pravdu??? Tady vůbec nejde o to, jestli máte Vondráčkovou rádi jako zpěvačku, ale jestli se dokáží postavit k hnusným nepravostem!!I v této souvislosti se často zamýšlím nad tím, jestli se konečně v této zemi něco změní, nebo jestli zůstaneme hloupými čecháčky a švejky!!!
Re:bez vlastního názoru, , 17.10.2011 19:06:29
Opravdu je to moc smutné a deprimující,že tolik lidí jen papouškuje a odsuzuje .Přesto ale doufám, že myslících lidí je tu v republice víc.Možná jen neztrácejí čas v těchto diskuzích. Heleně přeji hodně síly. Vážím si jí a držím palce.
mám tak nějak strach, , 15.10.2011 9:30:43
aby čáp co má hnízdo u nás na sloupu nezažaloval stát o nějakej ten obolus protože ho tam choděj okukovat lidi a děcka z mateřský školky a nic mu za to zevlování nedavaj. Tak že taky celebrita nebo snad jak řiká Fousek serebrita, ne u čápa je to celebrita?
Ať jsou rádi, že o nich píše bulvár., , 15.10.2011 9:28:57
Každý by měl znát čas, kdy má odejít. Až je z něho stará harmonika, která si nedovede připustit, že bez bulváru by byla už v zapomenutí, může být rád, že se o něj otře aspoň bulvár. Jen tak mmochodem, čí písničky jsou ještě kulturní dědictví ?
Přestože termíny jako úspěšní a ti co to "někam" dotáhli nemusím, protože se pod tím často schovává slušná špína, tak se mi to líbí., , 15.10.2011 8:56:10
Dobrý nápad, až se divím, že se o tom píše zrovna tady na PL :) Rád bych věděl, jestli byla ve svém hledání úspěšná ta nepřizpůsobivá fašistka Řápková :)
souhlasím s panem Michalem, , 15.10.2011 7:35:34
je to jeden z mála lidí,který se nezalekl policajtů,soudů a státních zástupců.Pane Michal, sice nejsem Váš fanoušek,ale v tomto Vám fandím
Re:souhlasím s panem Michalem, , 15.10.2011 8:39:41
P.Michal se soudí pomalu s každým o kdeco.Budete-li trpělivý,možná dojde i na Vás.
., , 15.10.2011 7:01:40
Ke mně, když přijde na pohovor člověk a v ruce drží Blesk, tak to má u mě z 90 % prohrané.
Štrougalův švagr Michal, , 15.10.2011 6:46:56
Co ten cigoš vyskakuje,bulvár ho stejně rozcupuje,ať zaleze někam do díry i s tou stařenou Vondráčkovou,už je to stará zombi.
Opravdu se divím, že o těch dvou někdo vůbec píše., , 15.10.2011 6:46:32
Michal je nenažraný psychopat a Helena? Darmo mluvit. Už z principu bych na její koncert nešel ani zadarmo. A taky se nedivím Martě, že je i s turné Golden Kids poslala k šípku. Když jsem onehdá v TV viděl Neckáře, tak se jí ani nedivím. Ale je pravda, že Lucka se svým plechovým hlasem k Heleně nedá přirovnat.
Vystresovanému českému národu předhodíme třeba - Helenku., , 15.10.2011 6:39:25
To, že jste v životě neuspěli tak, jak jste si představovali a to, že někdo je úspěšný a žádaný a dokáže i přes důchodový věk přitáhnout zájem posluchačů tak to vám vadí? Nejvíc vám ale vadí její "prachy". Nedávno jste si to na těchto stránkách rozdávali s I.Mládkem. Bože jak jste trapní, ty vaše starosti o Helenu i o I.Mládka. Jediné štěstí je, že po vás pes ani neštěkne. Hezké ráno bez silných emocí a nezapomeňte se pomilovat se svým krásným, inteligentním, absolutně bezúhonným partnerem. Nazdar.
Re:Vystresovanému českému národu předhodíme třeba - Helenku., , 15.10.2011 6:47:07
Mně je to tedy úplně u p....e, ale já si myslím, že by si třeba na toho Mládka nebo Vondráčkovou nikdo ani nevzpomněl, kdyby se sami necpali do médií a neupozornovali, by na sebe.
Re:Vystresovanému českému národu předhodíme třeba - Helenku., , 15.10.2011 7:12:45
Tak mi vysvětlete jak to, že Vondráčková má na koncertech plné sály lidí a myslitel Havel s filmem propadnul? A o obou bylo a je plno informací v médiích.
Re:Vystresovanému českému národu předhodíme třeba - Helenku., , 15.10.2011 7:22:00
Lidé jdou na koncert a víc je Helena Vondráčková nezajímá. Věřte mi, že si ty naše tzv. celebrity ty novináře volají samy. Jediné vyjímky jsou opravdu Josef Abrhám, Libuše Šafránková, Viktor Preiss a Jana Preissová....Ondřej Vetchý.
., , 15.10.2011 6:27:12
Vždyt většina těch našich rádoby celebrit v tomhle našem křupanském kurníku si ty novináře samy volají...hahahahaha
Bulvar je svinstvo, o tom neni nejmensiho sporu. Ale tato familie ani naznakem neni entita,, , 15.10.2011 6:11:46
ktera by mohla kazat komukoli jinemu o moralce! :(((
A co takle Karel Kryl,Helenko,poklade naší národní kultůry....Toho nemohli urážet,ale mohli ho nechat zlikvidovat.., , 15.10.2011 1:50:58
Kdykoliv jsem jel ke Krumlovu,broukal jsem si "Malovaný džbánku..". Dnes je z toho jakási pachuť počmáraného džbánku soudními žalobami..Neštastná,šťastná Helenko.?..Umění odejít v pokoře před sebou samým...A ted za to obvinit bulvár.? Bulvár jsme my voliči,vláda,součastná média...a TY jim lezeš na lopatu,kterou drží v rukách pan Michal.
Re:A co takle Karel Kryl,Helenko,poklade naší národní kultůry....Toho nemohli urážet,ale mohli ho nechat zlikvidovat.., , 15.10.2011 2:18:40
Helenko,Helenko,....proč si teď, právě nyní, vzpomenu na neštastnou Dajánu.?
pan Michal, , 15.10.2011 1:19:05
Pana Michala jsem znal jen od videni,ale jiz v te dobe to byl podvodnik velkeho kalibru.Bohuzel pani Vondrackova to asi prehledla a asi mu zaplatila jeho dluhy a zachranila ho od kriminalu kde mel jiz davno byt a tim proti sobe postvala vsechny jak verejnost tak bulvar.Nevadila mi jeji pisnicky byli nebo jeste jsou hezke ale jak je zminka o jejim manzelovi je konec sympatii vzdy ji prinuti,aby podavala dalsi a dalsi nesmyslne zaloby a stve proti ni dalsi a dalsi fanousky.Nevim jestli si to p.Vondrackova uvedomuje ztratila vlastni rodinu, fanousci sve priznivce atd.Ji se akorat drzi,ze s ni tecou penize az tento penezovod skonci asi pujde o dum dale.Je skoda,ze takova dobra zpevacka takhle na zaver sve kariery si zkomplikovala zivot s takovou osobou jako je p.Michal,ktery uznava jen penze,penize a zase penize,ale je to zivot ,ja si myslim,ze i kdyby se rozesla s p.Michalem jiz to asi medialne nebude ono.Podle meho nazoru toho tluchubu si vubec nemela poustet na verejnost a nechat ho zavreneho v Ritce a mela by klidek,zkratka oddelit karieru od soukromi.Jinak ji preji vse dobre a hodne hezkych pisnicek
Hloupí lidé, , 15.10.2011 0:25:26
Starajíce se o soukromí paní Heleny,rozumují zde,jako by bydleli u ní doma a tudíž vše věděli a znali.Zanechte proto žvanění
Re:Hloupí lidé, , 15.10.2011 6:26:19
Michale, stejně to všechno projedeš a ta Tvoje pipka díky Tobě ztratila veškerou úctu celého národa.
Re:Hloupí lidéšichni blbci se stále, , 15.10.2011 7:57:10
Moji ne, už to válíš zase za celý nýrod, ty národní hňupe. Všichni pomatenci se stále a ve všem ohrazují národem, je mi z vás ze všech na blití.
Re:Hloupí lidé, , 15.10.2011 6:24:49
Michale, hezky se nám ozýváš, jsi magor a magorem zůstaneš.
Aspoň se Médiím někdo pomstí za náš Vansdorf, , 15.10.2011 0:17:56
Občané Šluknovského výběžku takto protestují, jako Helenka Vondráčková za minimum publicity a pokud ŇÁKÁ i byla,byla oproti skutečnosti silně pokroucená a promanipulovaná.V součastné době Internetu je to silné pohrdání ČS národem.S našimi novináři akorát jako s "ucpávkou na výfuk".
No,ja bych rekla,, , 15.10.2011 0:00:28
ze Helene nejvic ublizil snatek s tim zlatokopem a to,ze jako ovce zacala delat co on chtel.....az potom se o ni zacal bulvar zajimat...
Re:No,ja bych rekla,, , 15.10.2011 0:29:31
Podle příspěvku soudě,tak ta zmíněná ovce budete vy,ale to zvíře urážet nechci,jste spíš jenom blbka
Někteří nechápou podstatu věci, , 14.10.2011 23:39:41
Mnoho lidí zde jaksi nechcete pochopit ten princip, že v tomto státu jistí lidé mohou beztrestně psát ty největší výmysly a hovadiny jaké je napadnou. Dnes je to Vondráčková, zítra to můžete být třeba vy. Podotýkám, že o Vondráčkovou mi absolutně nejde!
Re:Někteří nechápou podstatu věci, , 14.10.2011 23:59:20
Někteří nechápou vůbec nic.Hlavně že tu docela sprostě nadávají
Jen do toho :-), , 14.10.2011 23:19:05
Tuhle zpěvačku zrovna nemusím, ale v boji proti bulváru jí fandím. Co však bude číst méně inteligentní část národa, to netuším.
Pane Michale děkuji, , 14.10.2011 23:15:13
Jste statečný,že jste se do toho pustil!Co se týče bulváru,to je věc umělců.Ale děkuji za plakát s Řápkovou!!!!!!
O čem tu v diskusi proboha všichni melete?, , 14.10.2011 23:12:35
On vás ten bulvár živí nebo co?To snad jen Bartošovou
Zatím sem-až na pár vyjímek-psali samí závistivci, , 14.10.2011 23:07:52
Ubohé pomluvy a nadávky.Helča i ve svém věku má super figuru,je pohybově nadaná a nemluvě o tom,co dokázala,vypracovala se pílí a zpívat umí odjakživa.Tak sem nepište vy tlusté mařeny,které jste její vrstevnice a už vypadáte otřesně.Závist je blbej rádce
Re:Zatím sem-až na pár vyjímek-psali samí závistivci, , 15.10.2011 8:47:31
A zase mnoho z toho ostatního, co mají ty druhé,a nejen její vrstevnice, zase chybí H. Vondráčkové. Kdyby měla naplněný život, měla děti, měla rodinu a nějaké koníčky, tj. žila klidný podzim života, tak by na bulvár ani nevzdychla.
Re:Zatím sem-až na pár vyjímek-psali samí závistivci, , 14.10.2011 23:10:25
...v posteli jde kariera strmě vzhůru..:-))
Manžel Vondráčkové rozjíždí drsnou kampaň proti bulváru, , 14.10.2011 22:49:23
Je faktem, že tzv. bulvární novináři jsou duševní mrzáci, kteří si léčí nějaký svůj mindrák. Druhý fakt je ten, že ty jejich výplody lidé kupují a čtou.
Re:Manžel Vondráčkové rozjíždí drsnou kampaň proti bulváru, , 17.10.2011 19:13:54
Lidi to čtou, ale snad je jich většina s mozkem, ne? Možná tedy spíš ne. Takže polopatě: Heleně v jejích sporech fandím, protože je v právu. Není možné, aby se tady děly takové špinavosti.A fandím jí i ve sporu s rodinou , dokonce i ve sporu se svatou Martou.
Re:Manžel Vondráčkové rozjíždí drsnou kampaň proti bulváru, , 15.10.2011 6:30:04
Michale, jestli je tady někdo duševní mrzák, tak to jsi Ty a Helena díky Tobě ztratila popularitu.
Re:Manžel Vondráčkové rozjíždí drsnou kampaň proti bulváru, , 14.10.2011 22:52:45
A pořád mě udivuje, že lidé své vydělané peníze jsou schopni dávat za takové sračky, které nejsou vhodné ani na utření prdele.
Re:Manžel Vondráčkové rozjíždí drsnou kampaň proti bulváru, , 14.10.2011 22:52:13
Blesk a AHA mají největší náklady ze všech tištěných periodik.
Re:Manžel Vondráčkové rozjíždí drsnou kampaň proti bulváru, , 14.10.2011 22:53:50
O čem to svědčí?.....
Nejvíce škodí mediálnímu obrazu visací krk, , 14.10.2011 22:39:55
a další nepovedené plastické operace, S tím by ani svatý Martin na bílém koni nic neudělal
Re:Nejvíce škodí mediálnímu obrazu visací krk, , 15.10.2011 0:46:37
Já bych tebe chtěla vidět v 65.
H.Vondráčková není jediná komu bulvár vadí !!!, , 14.10.2011 22:39:15
Těch umělců, kteří bojují s bulvárem je podstatně víc a přeju jim úspěch. Demokracie není to, že v zájmu prodejnosti časopisu si budou nezodpovědní redaktoři vymýšlet totální nesmysly. Hloupý český čtenář bulváru sice přijde o trochu toho "svého", ale i tak jim zůstanou Agáty Hanychové apod., které se třesou na trochu té slávy ve všech podobách. Jinak ale si myslím, že bulvár je prospěšný. Pokud nachytá známou osobu při nekalostech typu - káže vodu, pije víno, tak s plnou parádou na první stránku. Proto je bulvár. Tak proto přeji bojovníkům za lepší a hlavně zodpovědnější bulvár bez lží úspěch u soudu. A co myslíte? Stoupne prodejnost bulváru či naopak? Slušní lidi jej začnou více kupovat. Zůstanou ti ostatní čtenáři?
Re:H.Vondráčková není jediná komu bulvár vadí !!!, , 14.10.2011 22:57:01
Jací umělci?!Zasraní komedianti,nic jiného to není...
Re:H.Vondráčková není jediná komu bulvár vadí !!!, , 14.10.2011 22:43:18
Ještě více "umělců" bulvár nutně potřebuje, protože jinak by po nich ani pes neštěk
Ein Kessel Buntes, , 14.10.2011 22:31:33
Když se nám Helča tetelila v tomhle endéráckým cirkusu tak ji nadšeně tleskal ten její Helmut a M.Michal tahal za sebou gumovýho kačera!V té době žádný bulvár neexistoval,
Tuhle bolševickou ikonu nemusím,ale intonuje a co umí M.M.? Kromě sbírání manželek! Koho máme zažalovat my když poslouchat Helču byla skoro povinost! Čest práci
Ty nejsi rocker, ty jsi sračka., , 14.10.2011 22:46:50
Rockere, hrabat se někomu do soukromí, tak to opravdový rocker nedělá. Ten je nad věcí. V Kesslu vystupovali všichni naši umělci, nic jiného nebylo. Ty jsi také pracoval pro blaho naší tehdy socialistické vlasti a nikdo ti to nepřipomíná jako zradu.
Re:Ty nejsi rocker, ty jsi sračka., , 18.10.2011 17:39:26
Teď je v módě se tomu posmívat. Ale vystupovali tam jen ti, kteří měli úspěch, kteří něco uměli. Navíc je známý fakt, že Helena s Gottem jsou jediní, které zvali do ( hnusné, tržní )ciziny. Rozumný člověk jim musí fandit a Heleny si přinejměnším vážit.
Kráva Tachecí, , 14.10.2011 22:28:21
Jakým právem ta kráva Tachecí hovoří o Helence? Vždyť já nechápu, kdo ji .....á, že má prostor ještě v televizi.Je tak blbá a nechutná, že nechápu, kdo se na tu krávu může dívat. Helence se ta čůza nemůže rovnat ani náhodou! Fuj,fuj,fuj.
Kdo ji teda škodí??, , 14.10.2011 21:57:19
Vondráčková je dobrá zpěvačka a byla.Můj názor je ,že ji neškodí bulvár,ale sám p.Michal a to je celé.
Kdyby nebylo jeho,má Helenka popularitu pořád stejnou a byla by váženou osoou.P.S.Doufám ,že mne nezažalují.
Na druhé straně. Kdo se odváží takto veřejně vystoupit proti justiční mafii, , 14.10.2011 21:48:38
Nemám rád pomluvy a drby ať je jejich obětí kdokoliv. Nemám totiž možnost zjistit na které straně je pravda . Ale z povahy věci je každá pomluva svinstvo. Ale zdá se mi, že ta kampaň je tak trochu i proti pomluvám kohokoliv.
Proto mi je v principu tato kampaň sympatická-
Re:Na druhé straně. Kdo se odváží takto veřejně vystoupit proti justiční mafii, , 14.10.2011 21:49:36
Přesně tak!
Kanon, , 14.10.2011 21:42:54
Někteří lidé se nemohou rozloučit se slávou.To víte když celou dobu ji lidé lezli do zadku,s oslovením Helenko od prvopočátku,tak k té Hele se už nechce znát.Po přechodu si možná myslela,že bude jako diblík do sta let.Jenže takový zázrak se zatím nikomu nezdařil,natož staré vydře,či starému hejhulovi,který si myslí že do něj vstoupila nová míza.Patologické změny se vždy projeví.Bohužel i u téhle pěnice,se stáří objevilo.A sebelepší operační zákroky z nikoho neudělají šestnáctku.A vždy po nějaké době se jich národ nasytí,a začne vzhlížet na nové pěnkavy.No někteří umělci z toho podia nějak neumí odejít sami,a opravdu by potřebovali aby je odstřelili kanonem.Národ si popudila
rozepřemi,se svými kolegy z branže.A osobně,jak konstatoval
p.Jandák,s jehož výroky se ztotožňuji,národ nebude mít pomalu co žrát,a umělci blbnou a vymýšlejí hovadiny.Opravdu
ať jde do ..........
Hrubě nesouhlasím., , 14.10.2011 23:09:20
Pane Josh, pokud tak velmi souhlasíte s panem Jandákem, tak se jej raději zeptejte, proč se nemá náš národ lépe. Není to vina spíše bulvárního chování a neschopnosti našich politiků? A Helena? Chlape vy máte starosti. Takto se zaobírat zevnějškem ženy je od vás přímo úchylnost. Spíše bych ale uvažovala o závisti a nenávisti k úspěšné ženě, která na rozdíl od vás uspěla, protože byla pracovitá a schopná na sobě pracovat.
Re:Kanon, , 14.10.2011 22:26:51
No,vy literární kritiku,musíte pořádně číst,a pak psát.Zatím smolíte voloviny.Nějaká Helča z Řiťky,které ujíždí rychlík,mnohé vůbec,ale vůbec nezajímá.Dnes národ zajímá spíš
jídlo,bydlení a přežití v tomto bordelu,který vám jaksi uniká,jako přednostní starost,a né jakási pěnice která je bohužel za horizontem a nas.rá lidi svými přemi.Až zase budete smolit nějaké kritiky,nezapomeňte zamáčknout slzu.
Re:Kanon, , 14.10.2011 21:46:05
Vy jaksi nechcete pochopit ten princip, že tady jistí lidé mohou beztrestně psát ty největší výmysly a hovadiny jaké je napadnou. Dnes je to Vondráčková, zítra to můžete být třeba vy. Jste schopen a ochoten to pochopit? Podotýkám, že o Vondráčkovou mi absolutně nejde!
Kdy konečně nastane éra rozumu, , 14.10.2011 21:15:28
Každý normální a tvrdě pracující člověk, který věnoval každý pracovní den po dobu 40 let snaze poctivě se živit,je po 60tce poměrně dost unavený a většinově touží změnit vyčerpávající životní styl za kousek svobodného života před smrtí pokud možno bez stresů a způsobem dopřát si i pro něj příjemných činností a koníčků.Jen ta banda přeplácených a neudřených vyžírků ze státní kasy a kapes oblblých uctívačů nechce pochopit, že i nejzralejší ovoce je sklizeno,nejplodnější entity střídají jiné,mladší a tak je to v souladu s přírodou a jejími zákonitostmi.Rvát se trvale do popředí s gloriolou potřeby uctívání není pro lidi soudné.Tady by měly právě platit zákony světské.Pro ty,kdo se brání vystřídání pro opotřebovanost, ohleděnost,ale většinově pro neužitečnost,což jsou postavy přestárlých politiků a korytářů urputně visících na cecíkách daňové kasy,by to potřebovalo hodně drsný kalibr.Kdysi se používala brokovnice s nábojnicemi plněnými solí,aby pořádně zaštípalo v neposedných zadnicích.Alespoň tam, když rozumu a soudnosti už nezbylo ani za jehelné ouško.
Re:Kdy konečně nastane éra rozumu, , 14.10.2011 21:45:34
Vy jaksi nechcete pochopit ten princip, že tady jistí lidé mohou beztrestně psát ty největší výmysly a hovadiny jaké je napadnou. Dnes je to Vondráčková, zítra to můžete být třeba vy. Jste schopen a ochoten to pochopit? Podotýkám, že o Vondráčkovou mi absolutně nejde!
Nehovoří z vás závist?, , 14.10.2011 21:31:31
Pokud je zájem diváků a zpívání ji baví, proč ne? Hana Hegerová zpívala ještě nedávno a nikdo ji neodepisoval. Pořád měla své posluchače. Proč ne Helena? Já mám ráda M.Rotrovou a ta skončila v sedmdesáti a myslím, že je to škoda. Pokud se zpěváci nerozhodnou sami skončit, rozhoduje zájem posluchačů. Pokud zájem není, skončí třeba v pětadvaceti. Vy jste byl naopak tak rozumný a vůbec jste nezačal zpívat a to vám chválím. Nenávistnými články si finančně nepomůžete.
Re:Nehovoří z vás závist?, , 15.10.2011 17:22:21
No to je ono. Helena je vynikající zpěvačka, a vždy byla. O nějaké odcházení vůbec nejde, ještě pořád o ni lidi mají zájem. Po tolika letech je to ohromný úspěch. A že si nechce nechat líbit sprostotu, urážky, a hlavně lži ( a že jich bylo publikováno nespočetně) za to jí musí normální člověk fandit.
Re:Nehovoří z vás závist?, , 14.10.2011 22:41:40
Hegerová je dáma a neskáče jak ten přerostlej diblík
Re:Nehovoří z vás závist?, , 14.10.2011 21:43:54
Oprava.
Chtěl jsem napsat : Ale, ale Helenko........
Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 21:08:31
Musí to být slastný pocit, nenávidět známou osobnost a pravidelně si to s ní v podstatě anonymně "rozdávat" přes bulvární článek. Pravidelně přinášet smyšlené, tupící informace a radovat se nad bezmocí této osoby, těšit se z reakce čtenářů apod. Tato osoba, celebrita, se v podstatě bránit nemůže, protože u soudu by se dozvěděla, že jako známá osoba s něčím podobným musí počítat. Naše soudnictví vůbec nezajímá, že takto dehonestovaná osoba má své fanoušky, své známé, rodinné příslušníky i svůj mediální obraz, který právě u umělce má rozhodující hodnotu. Řada našich spoluobčanů ale nemá ráda úspěšné lidi a vítá "zaručené" zprávy, které dávají celebritám zabrat a brutálním způsobem je polidšťuje o všechny možné špatné vlastnosti. Tak takovou demokracii a takový bulvár nepotřebujeme. Bulvár může pomáhat, může být čtivý, ale musí mít pravdivý podklad. Celebrita musí počítat s všepřítomným bulvárem. Pro popularitu hodně pracovala. Je více na očích. S tím musí počítat. To je ale vše. Pisatel bulváru musí být plně zodpovědný za pravdu a lež ve svých komentářích. Nazdar.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 18.10.2011 17:21:57
Po dlouhé době konečně rozummný názor. Nejsem Vondráčková ani démonizovaný Michal, přesto děkuji.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 21:20:59
Jenomže ona si nabíhá na vidle sama.Samochvála smrdí.Nezpívá špatně,ale kulturní poklad si přeci jenom představuji jinak.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 21:49:06
Ale vždyť to přece není vůbec podstatné! Podstatné je, že existují lidé, kteří mohou beztrestně psát dnes o Vondráčkové a zítra i třeba o vás lži a výmysly a nic se jim nestane. A někteří lidé jim to ještě kupují a tím je podporují!
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 15.10.2011 3:46:54
to zase chcete cenzuru?Já si myslím,že se může každý vyjádřit co se mu nelíbí,ale mělo by to být slušné.Sprosťárny jsou teď moderní je to odraz celkového chování v našem státě počínaje poliky.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 22:39:02
Jak Vy víte,že to není pravda ? Že ona řekla,že to není pravda? Co je pravda ví ona a Štrougal.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 21:23:16
Opravuji: Národní poklad je o kategorii výš.Teď mám obavu,jestli nebudu žalován.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 21:35:34
Pokud vím, tak Helena to řekla jako nadsázku a od té doby se její výrok bere nesmírně vážně.
Re:Mám rád country, ale bulvár H.Vondráčkové i jiným "popíkům" opravdu hrubě škodí., , 14.10.2011 21:38:31
Ale, ale, Alenko......
Jj. A prosím, pan Martin Michal...., , 14.10.2011 20:57:02
..už u docenta Chocholouška byl ?
Re:Jj. A prosím, pan Martin Michal...., , 14.10.2011 21:46:55
Dochází k nám sice třikrát týdně, ale nijak vás nepotěším : Stále blbý, stále blbý.......
žádná kampaň,, , 14.10.2011 20:56:38
žádný soud ještě nikomu nevrátil mládí,kvalitní autory,zanedbatelnou konkureci a s tím související popularitu,jak tomu bylo v dávných dobách.Když si to Helenka a její povedený manžel-manažer neuvědomují,stávají se velmi vděčným terčem bulváru.Každý další jejich zoufalý nápad jak vrátit staré dobré časy má spíše opačný účinek.
Přibudou roky, trochu změníte názor., , 14.10.2011 21:49:32
Až budete starší, rád si poslechnete zpěvačku vaší generace. S tím se asi nedá nic dělat. Tak to je. Ona své diváky určitě má. Co se týká bulváru? Bulvár prostě musí vadit, pokud je lživý. Je demokracie, tak ať rozhodne nezávislý soud. H.Vondráčková není jediná, kdo bojuje s bulvárem.
vondráčková a její kampaň, , 14.10.2011 20:47:25
vondráčková si znepříjemnila život ve společnosti tím, když si vzala Martina Michala, přestala s ní mluvit tak její rodina (bratr, matka, otec,neteř) pak se Michal ukázal ve své vlastní podobě, jeho gresí na novináře ale i na jiné umělce a předevšim svou hamižnost kterou tak jednoduše získal od své mecenášky vondráčkové.... nidko snad nezapomene, jak Václavovi Neckáři sprostě na veřejnosti jeho narozenin řekla, že je tlustej jako prase a Martě Kubišové vnutila i soudně aby zaplatila koncertvní šňůru, kterou Kubišová nechtěla absolovat - jejich domělou finanční ztrátou - soud nakonec Martu Kubišovou osvobodil od podlých lžích vondráčkový vůči Martě Kubišové a jejího sprostého, agresevního a aroganntího manžela Martina Michala ... vondráčková se dnes soudí snad už s celým světem - ale zapoměla na jedno - že její píšničky jsou sice fajn dobře se zpívají a poslouchají ale jako bezpáteřní člověk nikoho ani v rádiu už nezajímá !
Re:vondráčková a její kampaň, , 14.10.2011 22:56:37
Simono, čiší z vás bulvár. Helena vydělala tolik peněz, že by pracovat nemusela. Pokud zpívá je to jenom její věc. Zatím zájem o ní je. U umělců se to pozná daleko dříve než u ostatních profesí. Prázdný sál několikrát po sobě a nikdo zpěvákovi nemusí říkat jak na tom je. Určitě to pozná sám.
Re:vondráčková a její kampaň, , 18.10.2011 17:32:24
Jde na mě hrůza, když si přečtu tak s odpuštěním blbý příspěvek. Nic neví, nezná, ale plno moudrostí.Simona asi neví, že matka Helenky zemřela dřív, než se objevil MM na scéně, že bratr Heleny s ní nepřestal mluvit, ale naopak ji svým chováním donutil, aby vztahy omezila sama. Atd., atd.. Kdyby rodina se mnou chtěla přestat mluvit jen proto, že si v 55 najdu chlapa podle svých představ, znamenalo by to , že jsou chorobní. Už slyším odpověď : ale on se pořád soudí. No a co, soudí, protože se brání. Navíc před deseti lety se nesoudil, a stejně byl podle nich na odpis. Chybí respekt a rozum.Jinak, možná by bylo přínosnější méně hltat blesk a víc se zamýšlet.
Re:vondráčková a její kampaň, , 22.10.2011 13:16:05
Tak teď už to všechno víme, tos nám to skutečně vysvětlil, jak to máme chápat a jak si to představují,že to lidem nabulíkují ti z řitky.Přesně stejné kecy v kleci pořád z jedné sluje.
Re:vondráčková a její kampaň, , 15.10.2011 9:19:54
Ale to je v pořádku. Když si vyprodává sály a důchodci jí na koncerty chodí, proč by nezpívala. Otázka ale zní, proč by měla být slyšet kolem dokola v rádiu a v televizi, tak jak se toho domáhá. Za tu dobu, co je na světě, už vyrostly další generace zpěváků a ti zpěváci mají být hlavně slyšet.
Národní poklad, , 14.10.2011 20:26:41
Ta paní o které píšete jakási Helena Vondráčková, není to ta žena, které soudružka Štrougalová, v té době manželka ministerského předsedy socialistického Československa, vyrazila zub, po té co přišla na to, že její starý ji s ná zahýbá ? Moji spolužáci této ženě říkali šantánová kurbva.A starej Štrougal letěl do Japonska, aby jí opatřil vyhovující zubní protézu. Zeptejte se této "umělkyně" který zub má v puse falešný.
Re:Národní poklad, , 14.10.2011 23:02:01
Vy nejste žádná raketa ,ale obyčejný blbec.A proč zrovna do Japonska pro tu protézu?Máte vysvětlení,anebo vaše IQ zrovna o té zemí něco zaslechlo?
Re:Národní poklad, , 14.10.2011 20:46:43
Kdybyste tisíckrát slyšel vysvětlení, jak to s touhle pomluvou bylo ve skutečnosti, stejně tomu nebudete věřit a budete tenhle nesmysl omílat pořád dokola.Ona totiž ta lež je zábavnější než pravda, viďte. Jak by se vám líbilo, kdyby takový výmysl šířil někdo o vás? Určitě nelíbilo. Jediné vaše štěstí je v tom, že jste pro média "nikdo" a tak vám to nehrozí.
Re:Národní poklad, , 14.10.2011 21:05:47
Je nesmyslné tvrdit ,že to je pravda.Ale stejně nesmysné je tvrdit,že to není pravda.V obou případech nejsou argumenty.Co je pravda ,ví ona a Štrougal.A argumentovat s tím,že ona řekla ,že to je pomuluva? To není relevantní argument.
Re:Národní poklad, , 14.10.2011 20:44:57
Beztrestně a anonymně blít pomluvy dovede každý blbec a nemusí to být jenom bulvár, že ? Je vám zcela jasné, že Vondráčková tisíckrát vysvětlovala tuto nehoráznou pomluvu a svou podobnost se Štrougalovou dcerou. Tak zmlkněte a styďte se, že jste takový do nebesahající dement.
Re:Národní poklad, , 17.10.2011 19:25:37
Oni nechějí chápat, protože je tak lákavé si kopnout, plivnout na někoho, kdo je úspěšný, bohatý, hezký. To pak jdou pomluvy samy. To víte, nuda a šeď a neumětelství neprovokuje lidi, to může existovat, to nás nedráždí. O Helenu byl zájem i v zahraničí, jako o jedinou českou zpěvačku. Ani to jim nevysvětlí, že to není zásluhou nějaké politiky. A co se děje teď_ špína , lži a bezpráví. I kdyby toho HV tolik nedokázala,i kdyby zpívat neuměla. budu jí fandit už pro ty křivdy.
Příživník Michal, , 14.10.2011 20:06:42
Příživník Michal se asi nudí ! Helča už moc nezpívá,tak jako její podržtaška nemá co na práci !
A Helena u mnoha lidí skončila právě proto, že si tohoto
týpka vzala, úplně ztratila soudnost !!
KOHO ZAJÍMÁ JOSKA HYRŠAL ?, , 14.10.2011 21:19:30
U umělců funguje ta největší spravedlnost. Je dobrá? Lidi chodějí na koncert. Nebo není dobrá a končí! Koho zajímáte vy, básníku Josefe? Doufám, že alespoň vnoučata. I když o tom pochybuji. Vaše básně bych rozhodně číst nechtěla.
Nepište, o to jim jde., , 14.10.2011 19:50:44
Lepší je se k tomu vůbec nevyjadřovat, oba se snaží pouze zviditelnit a něco vydělat. Ignorujte tento příspěvek a nesdělujte další své názory.
Kulturní památka, , 14.10.2011 19:49:47
Kulturní památka se ozvala. Za chvíli bude chtít, aby jí stát zaplatil náklady udržení vzhledu - bude zajímavé sledovat, jak památkáři rozhodují o tom, jak je ten který zákrok potřebný a adekvátní.
Re:Kulturní památka, , 15.10.2011 11:34:01
Nebude chtít Michal,aby jí zařadili na seznam památek UNESCO?
Re:Kulturní památka, , 14.10.2011 22:37:14
Ale na některé mumie peníze musí být, jinak stát skončí u soudu.
Je to jednoduché..., , 14.10.2011 19:48:25
...prostě o nich nepište, i tent článek mohl znít: Jistý M.M. chce bulvár poškodit stejně blbě, jako bulvár škodí jemu a jeho konkubíně H.V. Bude tam všechno a tím to bude vyřízeno...
ZAPLAŤ NEBO DO LOCHU, , 14.10.2011 19:42:30
Nechápu jak je možné,že manžílek vyskakuje a vystrkuje růžky.Svědčí to o našem právním státě.Tento panáček by měl být se svými dluhy dávno v lochu.Bohužel je na svobodě,tlemíse vyhrožuje a škodí třeba i takovým lidem jako je Marta Kubišová.JAK JE TO MOŽNÉ? ODPOVÍM SI SÁM-JSME PRÁVNÍM STÁTEM JEN PRO NĚKOHO.
spočítá někdo kolik podali trestních oznámení, udělali si z toho firmu..., , 14.10.2011 19:40:26
Manžel Vondráčkové se tímto živí, Helena se nemůže smířit stím že už není in a slouží mu jako nástroj k bezpracnému výdělku...
Heleně evidentně, dochází prachy, snad z toho nevznikne sbírka pro Helenu, , 14.10.2011 19:39:21
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 20:49:51
Někdo, kdo něco v životě dokázal. Určitě ne taková bezejmenná, nanicovatá nula jako vy.
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 15.10.2011 11:32:15
Dokázala tak akorát házet špínu na Kubišovou.Fuj!
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 15.10.2011 8:04:03
Titul Ph.D. mám asi z Plzně, promin nula vypadá jinak.
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 21:35:58
Ano, ano, ano, ano, ano, ano, ano, ano, ano,ano,ááááááááno........
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 20:57:43
Hoďte sem odkaz na vaše foto Evičko, ať se pokocháme jaká jste krasavice. Jestli po šedesátce vypadáte nebo budete vypadáte jako Vondráčková, tak se vám pokloním.
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 23:59:08
Nejsem sice Evička,ale HV vypadá opravdu dobře,děti neměla a celý život pečovala jen o sebe.Pilná je to se musí nechat.Bohužel málokterá žena v jejím věku může vypadat jako ona,obětují se rodině a krášlící procesy stojí moc peněz.Věčně tu stejně nebude nikdo,když člověk vidí Havla tak za 10let může vypadat i HV.
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 21:21:09
Hele, Michal, nevopruzuj tady a vylepuj plakáty......
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 19:49:59
Dřív mi nevadila, ale teď je baba ve vleku manžela a ten jí škodí. Neměl by jí dělat manažera, ale jen manžela....
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 20:37:20
Jediná legenda co o ní pamatuju je že spala se Štrougalem, tuhle jste myslel?
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 22:03:52
Anonyme, zatím co ty máš starosti s H.Vondráčkovou, tak tvojí paní má v "práci" kolega.
Re:Kdo je Vondráčková Helenka?, , 14.10.2011 21:40:53
Jóóó, ta s takovým přístupem skončí nejspíš v prdeli.......
http://www.novinky.cz/domaci/247500-celostatni-romske-sdruzeni-cr-vznikne-do-konce-roku.html?ref=boxD, , 14.10.2011 19:30:42
Proboha co nás to zase bude stát?!?!:((
Re:http://www.novinky.cz/domaci/247500-celostatni-romske-sdruzeni-cr-vznikne-do-konce-roku.html?ref=boxD, , 14.10.2011 19:32:34
Jste pod jiným článkem, jestli jste si při vaší inteligenci nestačil všimnout ?
Re:http://www.novinky.cz/domaci/247500-celostatni-romske-sdruzeni-cr-vznikne-do-konce-roku.html?ref=boxD, , 14.10.2011 19:44:49
a to mě navadí ať to je všude a lidi to vědí!
baba zlopocasna, , 14.10.2011 19:28:00
Ba ba clovek muze mit plastik kolik chce, senilita ho prozradi. :)
Ti už neví co by chtěli, , 14.10.2011 19:24:59
Vondráčková s Martinem Michalem nepochopili, že o ně už není zájem a nechtějí se smířit s tím, že každý jednou odejde. A navíc v tomto státě má spousta lidí existenční problémy, jenže to Vondráčkovou a Martina nezajímá. Můžou už sedět na lavičce a krmit holuby, prostě jsou staří a už o ně není zájem. A těšit se z toho co za celý život narejžovali. Pro mě větší hodnotu mladý vědec a ti co tvoří hodnoty, než nějaká pěnice.
Re:Ti už neví co by chtěli, , 14.10.2011 19:44:34
Tady jde ty jarmarečníku o pomluvu. Sprostou a dehonestující, protože je vedena neurvale těmi škrabaly, kteří mají mediálně k pomluvám nejsnažší přístup. A v padesáti a šedesáti letech není člověk ještě tak stařecky senilní, aby nerozpoznal záměrnou zákeřnost a hlavně populistickou snahu o zvýšení nákladu těchto sprostých bulvárů.
Re:Ti už neví co by chtěli, , 15.10.2011 18:14:54
Tak nekupujte bulvární noviny a bulvární noviny nebudou vycházet. Národe, pokud budete lačně číst tyto noviny, tak nikdy a nikomu žádný soud nepomůže.
Re:Ti už neví co by chtěli, , 14.10.2011 21:34:08
Jestliže H. Vondráčková zpívá od roku 1964 a píšeme rok 2011, dá se s úspěchem říci, že má fanoušky většinou mezi lidmi v důchodovém věku. Těch však pomalu ale jistě ubývá a mladá a střední generace už je dávno někde jinde. Kdyby Vondráčková vyhrála se svojí stížností deset soudů, nikdo nedonutí generace, které přišly až dlouho po ní, aby ji - pro ně starou babku - braly za svou a poslouchaly ji tak ochotně a často, jak si to ona představuje.
Re:Ti už neví co by chtěli, , 15.10.2011 17:30:34
To je typický příklad neschopnosti diskutovat a přemýšlet. Na co jsi pyšná? Vůbec nejde o to, aby někdo někoho nutil poslouchat, jde o bránění se zlu a špíně bezcharakterních pisálků. A jestli narážíš na její d o t a z , nikoliv soud ,vznesený na Radiožurnál, zase jde o trochu něco jiného. O mafie a zvůli. Nechceš mi snad tvrdit, že odrhovačky tam stále protáčené jsou kvalita a Vondráčková nemá jedinou dobrou písničku, že ne??( Sladké mámení a Dlohou noc nemám rád.)
nemám ji rád, , 14.10.2011 19:21:30
ja helenku, nemusím, já helenku nemám rád, ale tadle akce ,má naději úspěch, a přeji helence úspěch s těmi kanaliemi ,jak říkaji polací,zmrdi z novin by měli konečně dostat přes prsty. Helčo dík
Pan Michal zapomíná na jedno, , 14.10.2011 19:19:11
Bez bulváru by nebyla Hééélenka nikdo . Kdyby o ni občas nenapsali , kdo by o nějaké pěvkini věděl .
Re:Pan Michal zapomíná na jedno, , 14.10.2011 20:05:36
Helena je už skomírající stařena a ten její je slizoun jak vyšitej.
Re:Pan Michal zapomíná na jedno, , 14.10.2011 19:49:24
Říkáš PĚVKINI ? Děvenko, vrať se do školy, nebo ještě lépe, když neznáš českou gramatiku, raději nepiš. Je to trapné a hodně to vypovídá.
Re:Pan Michal zapomíná na jedno, , 14.10.2011 19:42:16
Dokud si Helenka nevzala Michala, tak s bulvárem žádné problémy neměla... pokud vím!
Re:Pan Michal zapomíná na jedno, , 14.10.2011 19:28:18
Asi tak. I negativní reklama je reklamou a to oba dobře ví. Ale kdo na to má žaludek? Paní Zagorová s manželem to vyjádřili jasně, nechtěli Helenku na oslavě, aby nebyli třeba předmětem nějakého soudu. To mluví za vše.
Re:Tenhle magor ať ji veme za ruku a použijí Nuselák., , 14.10.2011 19:45:04
Tam se teď blbě leze... skok je nemožný...
Re:Tenhle magor ať ji veme za ruku a použijí Nuselák., , 14.10.2011 21:25:46
Tak ať zkusí nějaký most přes Vltavu.

