21.8.2011 8:20 - Ministr obrany Alexandr Vondra (ODS) ocení Ctirada Mašína in memoriam Zlatou lípou, nejvyšším vyznamenáním resortu. Stejné vojenské vyznamenání dostane i Josef Mašín.
Diskuse k článku
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
., , 27.9.2011 21:05:57
ten je vrah a kdo toto podporuje je na jeho úrovni a je to bohužel 15 procent obyvatel.,včetně VONDRY.
., , 27.9.2011 21:03:20
ten je vrah a kdo toto podporuje je na jeho úrovni a je to bohužel 15 procent obyvatel.
Ceske nemysleni., , 30.8.2011 9:05:59
Masini chteli odejit z rezimu, ktery je zavrel za ostnaty drat jako otroky a nevolniky. Oni chteli zit svobodne a na svobode. Polozil si nekdo v nekonecnych diskuzich na toto tema otazku, proc jednoduse nepozadali o pas, a nevycestovali ? Bylo to prece tak jednoduche, ne? Prece uz tehdy, existovala Charta lidskych prav, zajistujici svobodu mysleni a pohybu? Upirat jedinci tato prava ve 20. stoleti bylo prece v civilizovanem svete zlocinem. Komunismus tyto prava lidem upiral, tudiz byl rezimem zlocineckym. Byli to komuniste, kteri rozdali karty nasili, Masinove nemeli na vybranou. Masini se domahali svych obecne lidskych prav, v ceste jim vsak stali jejich spoluobcane, pasivni ci aktivni s rezimem souhlasici, a tedy kolaboranti. Kolaborant je nemyslici clovek, ktery se snadno zvrha v sadisticke psychopaty typu Grebenicek a spol. Novy clovek za komunismu byl vychovavan po vzoru Pavlika Morozova. Udavat a nenavidet treba i cleny vlastni rodiny, tam vede nemysleni, takovy byl zivot v komunismu. V koncentraku, ktery z republiky udelali komuniste byli lide at v uniforme a nebo bez ni cviceni kazdemu, kdo se o to pokusil zabranit. Zabranit i za cenu zabiti. Odvolat se prece mohli (a take odvolavaji) stejne jako se odvolavali naciste, ze prece plnili rozkazy, tudiz jsou osobne nevinni. Svobodu mysleni cesi neznaji ani dnes, to ukazuje vysledek ankety i obsah diskuze o Masinech. Komunismus prohnil a padnul vlastni impotenci a demenci, ne zasluhou ceske opozice jak by to nekdo rad slysel. Cesi si mysli ze jiz maji svobodu. Nemaji. Maji svobodu pohybu (zatim) o kterou se nijak nezaslouzili, nemaji vsak svobodu mysleni, protoze nevi vubec co to je. Cesi neumi diskutovat, nevi co je diskuze. A soucasna diskuze o Masinech na strankach lidovek, se vycerpava na neplodne a zcestne diskuzi o vine za zabiti nekolika lidi Masinama, a nevidi se, ze oni chteli odejit z rezimu, ktery okradl, zneuctil a zavrazdil tisice nevinnych lidi. Obvinovat Masiny z vrazd, je delat si alibi ze sveho vlastniho kolaboranstvi, a kolaboranstvi s totalitnim rezimem je mit vinu byt neprimo na smrti mnoha tisicu, a co se komunistu samotnych tyka, na mnoha milionech mrtvych. Hitler byl ve srovnani s nimi amateur. Neschopnost ceskeho cloceka naucit se svobodne myslet i ted po dvaceti letech od padu komunismu, cini kazdeho jiz dopredu kolaborantem z jakymkoliv pristim despotou a to neni pekna vyhlidka do budoucnosti.
Vždyť je to jasné, , 25.8.2011 10:03:22
Mašínové nejsou vrazi ani hrdinové.
Čistě teoreticky se jinak než "prostřílením se" se země dostat nemohli. Co víc, utekli za účelem boje v armádách "na druhé straně", čímž, jako obyčejní lidé, nikoliv intelektuálové, mohli jedině proti režimu bojovat.
Zabití pokladníka a toho svázaného četníka byla samozřejmě vražda. Kdyby to tím skončilo a oni těch 900 tisíc utratili, ať shnijou ve vězení. Ale tak to nebylo, byl to plán útěku, který víceméně vyšel.
Neměli by být dáváni za vzor. Nepochybně se mohli pokusit ty lidi omráčit a někam zatím schovat, to by ale byla další komplikace plánu.
Protože opravdu v armádách USA bojovali, bral bych jejich čin jako zřeknutí se tehdejší formy své vlasti a byly tedy de facto nepřátelé režimu.
Jako kdyby byly třeba američtí špióni, pak by i přes vraždu mohli být snadno hrdinové (pro druhou stranu). Teoreticky mohli přinést taktické znalosti o uzavřeném režimu atd.
Řekl bych, že by je spíš měly vyznamenat USA, než my. Ale politická scéna má právo vyslovit svůj názor. Politici ve vládě nezastupují lid jako celek, ale ty části lidu, které je volily ("většinu"). Nějaké vyšší státní vyznamenání Mašínové od prezidenta nedostali a asi nedostanou, takže do té doby je to v pořádku.
A´t jde tahle vláda řiti,vydržuje cigány a oslavuje vrahy., , 21.8.2011 14:08:24
Místo Nečase bude lepší VANDAS.A zmizí Věci Vyáblované,Cigáni parazité a dohadování o nějakých Mašínských odbojářích-byli to akorát lempli,také nemakali a loupili jako cigoši.
Těch 15% je dosti nadsazených., , 21.8.2011 12:57:44
Skutečných obdivovatelů zvrhlých Mašínovců je rozhodně méně.A to ještě jen z nenávisti k tomu,co zavání komunismem.
Argumentace obdivovatelů,vč.Topolánka,Nečase,Vondry aj. je bezobsažná a účelově výřezová,tj.je použito to,co se hodí.
K podivu je jen to,že se politici vyznávají z vlastního charakteru-ideová nevyzrálost,účelová neupřímnost až podlost.
Re:Těch 15% je dosti nadsazených.A móc-pomóóc,hrr na ně!, , 22.8.2011 12:13:33
To tam započítali i chudinky nemluvňátka.Katolíci-vládní křesťánkové jsou hodně podobní bolševikům,taky lhali a co jim nehodilo do krámu,přepsali.Asi jako,že ČSR osvobodila Rudá Armáda a o Ejmeričanech-osvobozencích bývalých Sudet ani nepípli.
Re:Těch 15% je dosti nadsazených.A móc-pomóóc,hrr na ně!, , 22.8.2011 12:12:54
To tam započítali i chudinky nemluvňátka.Katolíci-vládní křesťánkové jsou hodně podobní bolševikům,taky lhali a co jim nehodilo do krámu,přepsali.Asi jako,že ČSR osvobodila Rudá Armáda a o Ejmeričanech-osvobozencích bývalých Sudet ani nepípli.
Ani nemůžu věřit že jsme tak blbý národ jak naznačuje většina příspěvků., , 21.8.2011 11:45:20
Vymyté kebule co nerozeznají vraha od hrdiny, melou své lži stokrát a tisíckrát a doufají, že blbý národ jim uvěří. Nevím, možná že ano, možná že jsme už skutečně vygumovaní a po odchodu Němců kleslo IQ národa pod kritickou mez. Vypadá to tak.
Tragédie naší země, , 21.8.2011 11:19:17
Je velmi smutné, že Mašíny v minulosti vyznamenal premiér Topolánek, sám synáček z komunistické rodiny a aktivní svazák. V současnosti to není lepší. Při pohřbu Paumera řečnil o hrdinství premiér Nečas, rovněž z komunistické rodiny a aktivní svazák. Myslím, že by bylo rozumnější už minulost s Mašíny nechat být a nesnažit se vymývat lidem mozky ze strany naší vládní koalice. Lidé si přece mohou zjistit např.pomocí internetu, jak to se skupinou bratří Mašínů doopravdy bylo. Mimo to máme např. svědectví důvěryhodného člověka, pana docenta Stanislava Rošického, syna zastřeleného účetního(SYN ZASTŘELENÉHO ÚČETNÍHO PROMLUVIL).
Dotaz., , 21.8.2011 10:38:02
Má vůbec cenu diskutovat o Mašínech s potomky komunistických vrahů a terorisů, na základě jejich komunistického "výzkumu"? To považuji za ztrátu času a pod úroveň slušného člověka.
Re:Dotaz., , 21.8.2011 10:42:48
Slušný člověk nenazve někoho s opačným názorem potomkem vrahů a teroistů. Když je to ztráta času, proč sem vůbec píšete, pane Jeremenko:))
Nedělal bych kolem toho takové divadlo, , 21.8.2011 10:28:19
Myslím, že je stejně tak neadekvátní nazývat Mašíny hrdiny, stejně jako je zatracovat a nazývat vrahy. Musíme se vmyslit do doby, ve které vyhlásili komunisti třídní boj a částečně cílevědomě, zčásti náhodně, vraždili a zatýkali občany, kteří jim byli nepohodlní, nebo, o kterých si mysleli, že by být mohli. V takové situaci se jedná o holý život a tudíž bych nikomu nezazlíval použití jakýchkoli prostředků a to včetně těch, které skupina použila. Dnešní moralisté a jejich soudci na netu by se asi v jejich kůži nechovali jinak, pokud mají nějaký pud sebezáchovy. Jakékoli úvahy, zda to, co učinili bylo nutné, jsou bezpředmětné, protože přesně nevíme, co se vlastně stalo a jsme odkázáni pouze na zprostředkovaná tvrzení prolhaných komunistů, nebo subjektivně vypovídajících uprchlíků. Na druhé straně si nemyslím a to vlastně z podobných důvodů, že by bylo nutné Mašíny vyznamenávat. Jejich čin sice znejistil a zahanbil mocipány, ale zároveň vedl k perzekucím a dalšímu utužování režimu. Vlastně je ale toto jednání pro nás typické - buď zatracovat do pekel, nebo vynášet do nebe. Proto se asi Vinohradská v Praze v posledních 100 létech tolikrát přejmenovávala.
Re:Nedělal bych kolem toho takové divadlo, , 21.8.2011 10:42:32
Souhlasím s vámi. Činy Mašínů zneužil minulý režim ke své propagandě a zneužívá je i režim současný. Vskutku se divím, že naši vládní představitelé se snaží opět překrucovat dějiny jako to dělali komunisté. Je nutno si uvědomit, že skupina bratří Mašínů byli mladí kluci kolem dvacítky, amatéři. Měli odvahu, měli i úmysl, ale skutky pak dopadly jinak. Ve skutečnosti režimu vůbec neuškodili. Při krádeži peněz zabili účetního, který byl mimochodem bezpartijní a jednalo se o vnuka bývalého továrníka. Při přepadení stanice v Čelákovicích omámili, svázali a podřezali strážmista. Při zapalování stohů těžce zranili hasiče, který jen konal svou práci. Prostě - na vyznamenání to není. Ještě nutno podotknout, že po útěku na západ už jim tak nějak na naší vlasti nezáleželo, takže - to snad nebyl odboj hodný chvály!
Tragédií této bolševické země je skutečnost,, , 21.8.2011 10:26:18
že v ní žije 85% komunistické pakáže! Protože žádný nekomunista nemůže Mašíny odsuzovat, neboť oni, se svými 6 mrtvolami byli proti milionům mrtvol komunistických vrahů a teroristů, neškodní beránci!
Re:Tragédií této bolševické země je skutečnost,, , 21.8.2011 10:39:07
Jestliže tu drtivou většinu nazýváte komunistickou pakáží, těžko s vámi o něčem diskutovat. Zamyslel jste se třeba nad tím, že to jsou lidi, kteří odsuzují vraždění na obou stranách? Neškodný beránek nevraždí, stane se vždy obětí.
hlavně že pupkatej zloděj Vondra letí velkým vojenským speciálem za , , 21.8.2011 10:23:14
naše prachy na pohřeb!Těch 85% je mu vlastně u prdele!jdu blejt.
Re:hlavně že pupkatej zloděj Vondra letí velkým vojenským speciálem za , , 21.8.2011 11:09:23
Třeba se speciál zřítí !
Re:hlavně že pupkatej zloděj Vondra letí velkým vojenským speciálem za , , 21.8.2011 10:29:34
jdi blej, soudruhu, a jděte všichni a tak, až vás to vy kurvy strhá! Ať je od vás už jednou pro vždy pokoj.
Re:hlavně že pupkatej zloděj Vondra letí velkým vojenským speciálem za , , 21.8.2011 10:27:45
To já mám těch 85% komunistického ksindlu úplně v (_|_)!
Re:hlavně že pupkatej zloděj Vondra letí velkým vojenským speciálem za , , 21.8.2011 11:37:22
Chápu, že nás máš v pr..., když hovna máš v hlavě.
Když se politici zblázní a neslyší názor lidu, , 21.8.2011 10:21:48
Vyznamenání Zlaté lípy ministra obrany České republiky uděluje ministr obrany pouze mimořádně, a to občanům České republiky a cizím státním příslušníkům, kteří se významně zasloužili o ochranu základních lidských práv a svobod, zejména lidského života, zdraví a majetku, základních principů demokratického a právního státu nebo se jinak výjimečně zasloužili o rozvoj obrany a bezpečnosti České republiky, včetně vědecké a odborné práce.
To snad pan ministr nemyslí vážně!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:Když se politici zblázní a neslyší názor lidu, , 21.8.2011 11:05:12
Myšlení,nějaká práce,zodpovědnost jsou pro Vondru cizí pojmy!
Jeho prioritou je,udržet se u koryta co nejdéle,ať si 85 % národa o něm myslí cokoliv !! Prase !!!
Mašíny považuje za hrdiny pouze 15 procent Čechů, , 21.8.2011 9:54:45
I těch 12 % je vylhaná statistika.
Re:Mašíny považuje za hrdiny pouze 15 procent Čechů, , 21.8.2011 10:32:27
ty seš nějakej optimista, blbej komouši! Ještě to snad s národem českým není tak tragické, aby všichni byli komunistickým šmejdem a potomky rudých vrahů a teroristů!
Re:Mašíny považuje za hrdiny pouze 15 procent Čechů, , 21.8.2011 10:44:59
Inteligent napadá obsah sdělení, jen hlupák autora.
Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 9:24:59
svojí účastí na pohřbu a jak si dovolují za státní peníze cestovat luxusním letadlem,atd.?Atˇ si to uhradí ze svých soukromých zdrojů jako svoji soukromou cestu,když se jedná o jejich soukromé názory.Totéž souvisí i s vyznamenáváním,atd. a p Nečas atˇ svoje soukromé názory nepodsouvá veřejnosti.
Re:Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 10:24:30
pravdu díte, pupkáč si mohl cestu zaplatit z Pomopra!
Re:Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 9:50:09
Vondra je jen obětní beránek pravicově smýšlejících politiků. Zastupuje jen ty, co se bojí, že by v budoucnosti jim to mohlo udělat kaňku na profilu. A vůbec Vondra už je stejně pomalu v kopru. V tomto případě totálně selhala paměť národa. Stokrát opakovaná lež se stává pravdou!!!
Re:Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 9:56:25
Vondra je dosazený strýčkem Samem, velkým bratrem. Politika ČR musí být pod kontrolou.
Re:Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 9:48:24
dostal výlet od pana svazáka k 50nám a z jeho pověření bude metály předávat.Ten žijící Mašín ,kdyby věděl ,že tihle lumpové s pochybnou svazáckou minulostí,co sedí s komárama ve vládě,tak ho musí klepnout až mu Sášenka bude předávat medaily.
Re:Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 9:53:22
Třeba je informován a někde je v pohodě podřízne
Re:Viz nadpis:Tak se tedy ptám,koho zastupuje Vondra, , 21.8.2011 10:05:04
to by teda alespon trochu změnilo názor většiny lidí,kdyby to tak dopadlo
Ctirad Mašín: "Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda", , 21.8.2011 9:16:30
Trochu debil, ne?:)))
Mašínové alias Áda, , 21.8.2011 9:05:25
Mašínové jsou asi takoví "hrdinové" jako byl hrdina a humanista Adolf Hitler.
Takže pašík Vondra veze vyznamenání vrahům a zlodějům Mašínům proti vůli 85 % národa !! Tato většina je považuje za sprosté vrahy a lupiče !! Bravo - česká polofašistická pravice, čím dál lépe to vedete !!
Re:Mašínové alias Áda, , 21.8.2011 9:40:11
doufám pane,že nebudete chybět na pohřbu v.bilaka,ten to má již taky jak z hráze do rybníka,neboť to je pro vás jistě ten správný hrdina a nezapomeňte vzít věnec s rudými stuhami a nápisem vděčně vzpomínáme.
Re:Mašínové alias Áda, , 21.8.2011 10:26:41
dej si mokrej hadr na hlavu, Bilaku ,drž se tematu dis.!!!
Re:Mašínové alias Áda, , 21.8.2011 9:49:31
Co sem pleteš Bilaka, on Občan nevyzdvihuje komunisty, ale vadí mu vyznamenání pro zbabělé vrahy, a má pravdu. Ty jseš zřejmě jeden z těch 15-ti %
Doufám, že naši vojáci,, , 21.8.2011 9:03:40
kteří už toto vyznamenání mají, jej pro záchranu své cti. Rozhodně bych nechtěl být oceněn stejně, jako masový vrah!!!
Aby ne, už v desateru je NEZABIJEŠ. Chválime Ježíše ne Herodese.,, , 21.8.2011 9:02:03
Nejsem katolík.
Re:Aby ne, už v desateru je NEZABIJEŠ. Chválime Ježíše ne Herodese.,, , 21.8.2011 9:05:08
Komunisti měli Fučíka, kapitalisti Mašína, ale Fučík byl zabit, Mašíni zabili a pozor NEMUSELI. Nezabíjeli v obraně.!!!!
Re:Aby ne, už v desateru je NEZABIJEŠ. Chválime Ježíše ne Herodese.,, , 21.8.2011 9:03:55
Jistě, každý kdo byl uznám svatým, byl trpitelem, ne vrahem.
Mašíny nepovažuji za hrdiny, , , 21.8.2011 8:55:00
ale chápu, proč udělali co udělali a nijak je za to neodsuzuji. Měli na to právo.
Re:Mašíny nepovažuji za hrdiny, , , 21.8.2011 9:42:43
Ty si snad můžeš přisuzovat právo potrestat nevinné lidi za to, že ti jiný někdo ukřivdil? Pokud ano, už jseš na cestě zločinu, i kdyby jsi potrestal(a) přímo toho, co ti ublížil.
Re:Mašíny nepovažuji za hrdiny, , , 21.8.2011 8:59:03
Právě, že právo na to rozhodně neměli.:))
Re:Mašíny nepovažuji za hrdiny, , , 21.8.2011 9:33:19
obávám se, Lucko, jak tak čtu to tvoje blábolení o kousek níže, že zrovna ty nejsi ten týpek, jehož názory pro mne mají nějakou cenu.
A z těch 15% je ......, , 21.8.2011 8:46:51
A z těch 15ti%je cca 10% bývalých soudruhů (např.s.Nečas a s.Štětina a ten zbytek je poblblý "hrdinstvím" Mašínů, vládní pravičácko - geoblesevskou propagandou, masírovaním hlav a vymýváním mozků !
Jsou to primitivní vrazi. , , 21.8.2011 8:27:58
Zelené mozky, nic jiného. Ale nechte to být, koho to zajímá? Dnes máme mnohem zajímavější kauzy, třeba bezpečnostní rám, pochod homosexuálů, Bátoru, Kikinovu letušku, celosvětovou krizi kapitalismu a tak. Agent CIA Saša, ať si na pohřeb zaletí ze svého, ale ať nám ta naše skrz naskrz z zkorumpovaná pravice, která začíná fašizovat, přestane cpát nesmyslný mýtus o Mašínech.
Re:Jsou to primitivní vrazi. , , 21.8.2011 9:44:44
pokud máte na mysli KSČ a všechny jejich přisluhovače v té době tak s váma souhlasím,to byli opravdu primitivní vrahové,soudružko.
Re:Jsou to primitivní vrazi. , , 21.8.2011 9:03:16
Je to pravda, potřebují odpoutat pozornost od stávajících problémů.

