30.1.2012 6:18 - ROZHOVOR Obec Obrnice tvoří v Ústeckém kraji příklad úspěšnosti boje proti vzniku sociálně vyloučených lokalit. Místní obyvatelé rádi dávají za vzor, jak by se vše mělo řešit. Starostka Drahomíra Miklošová upřednostňuje před represivním řešením raději prevenci. Zásadní je podle ní vytvořit u nepřizpůsobivých pozitivní vztah k místu, kde bydlí.
Nový příspěvek
Redakce serveru nenese odpovědnost za obsah diskusních příspěvků čtenářů.
Redakce si vyhrazuje právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou
podstatu trestného činu hanobení rasy, národa a přesvedčení, či příspěvky
obsahující vulgární výrazy a urážky.
proč urážet dsss, , 31.1.2012 14:34:01
jsou jediní kteří na problém s cikánama upozornili a místo toho aby se to začalo řešit se nedělo nic až se situace vyhrocuje kdy už vedení státu pochopí poučku lidi co mezi nima žijí že nic než represi oni sami neuznávají a vše jiné vyhodnocují jako slabost a potom co zbyla policie demonstranty si to vyložili že je policie chrání a že dělat můžou co chtějí žádnou prevenci ale represi tomu rozumí
Já už se tak těším, , 31.1.2012 8:42:42
na pracovité cikány jak se jejich děti rády učí ve škole
Jak je možné, , 30.1.2012 21:23:04
že většina píšících proti Cikánům začína slovem "jedna paní povídala"? DSSS je zločinecká organizace která "vyrábí" a zveličuje vše proti Cikánům. Důvod je jasný! Jsou to neschopní náckové kteří sami včetně Vandase nemají žadný program. Jenom se zviditelnují přes Cikány a to spůsobem který je možno kvalifikovat jako tr.čin. Hanobení,rasismu a genocida. Je nepochopitelné že v této zemi Ústava nemá žadnou platnost. Kdo za tím stojí?!
Re:Jak je možné, , 30.1.2012 21:53:06
Nikdo nezačíná slovy,jedna paní povídala.Neznám slušného člověka,který by mněl s cikány dobré zkušenosti.Vždy jen ty špatné.Dobré skušenosti mají jen ti,co s nimi ruku v ruce páchají trestní činnost.A to ještě ne vždycky.Obyčejně na to časem doplatí.DSSS není zločinecká,ale ta ,která nahání hrůzu cikánům i politikům.Tyto lidi je zde velmi třeba.Je smutné,že když kluci z DSSS někam přijedou lidem pomoci,tak oni se na ně vykašlou a nepomůžou jim.Klidně nechají policajty,aby je mlátili a zatýkali.O žádné genocídě a rasismu se nedá mluvit.Až půjde o genocídu,tak nebudou cikáni stačit tak rychle utíkat přez hranice této země.Všude budou stát ozbrojené hlídky a čekat na ně.Pak bude možno mluvit o genocídě.Prozatím je to jen jemné upozorňování cikánům,aby si dali pozor,že k tomu není daleko.Ale oni si toho neváží a nereagují na to.Až tu vznikne ozbrojené povstání proti vládě,nastane tu chaos,tak to teprve cikáni něco zažijí.To jsem si jist.
Re:Jak je možné, , 30.1.2012 22:05:37
Jenom v jednom máš pravdu a to že jsou to kluci,tedy děti (DSSS). Nikdy nedojde k tomu aby nás někdo vyháněl po 600letech. Zřejmě si neuvědomuješ kolik rodin je smíšených a to již po generace. Je to směšné a nemožné.
Re:Jak je možné, , 30.1.2012 21:36:58
táhni cikáne. DSSS je jedinou budoucností této země! A z DSSS máš bobky, protože by tě donutili pracovat!
Re:Jak je možné, , 30.1.2012 21:39:46
Pro mě jsi ty a DSSS pouze "white rubbish". Mimo to měl by ses léčit erotografomane.
Co dál., , 30.1.2012 21:13:33
VANDAS-na hrad,CIBULKA-ministr spravedlnosti,SLÁDEK-ministr obrany,ČUNEK-ministr soc.věcí.
Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 19:20:56
Dnes ve 12.04hod. jsem psal,jak trestat všechny lidi,kteří velmi hrubým způsobem poruší zákon.Jak vidím,tak tresty asi nikdo nechce.Zločinci tedy mají zelenou.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 19:49:27
Jak se tak dívám na tvoje příspěvky určitě máš "patent na rozum". V celé republice páchají tr.činnost jen Cikáni. Není to trochu praštěné!? Pořád jsem nepochopil proč každý z vás hned atakuje nebo uráží. Přitom si všichni "hrajete" na slušný a inteligentní osobnosti. A jakmile se ozve Cikán s jiným názorem je okamžitě "katovaný". Že by averze jenom proto že jsem Cikán?
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 20:24:14
Kdyby jsi dobře četl,tak jsem psal,že tyto tresty platí pro všechny,kdo páchají obzvláštně hrůznou kreminalitu.Ale dodal jsem,že to platí hlavně pro cikány.A mám na to pádné důvody.Z 80% páchají veškerou trestnou činnost právě cikáni.15% cizinci a 5% češi.To je alarmující,nemyslíš?Tak že pokud chceme zaváct v této zemi pořádek,musí se zavéct v pvé řadě opravdu tvrdé fizické tresty.Pak to ostatní.O těch trestech jsem zde taky sal.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 20:34:13
Apolo, prosím tě, můžeš nám tady dát odkaz na zdroje ze kterých čerpáš tak přesné informace? Mne by to velmi zajímalo. Děkuji.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 20:54:19
Čtu noviny,poslouchám televizi a rádio.Dokonce i zde někde,kde je nadpis o romeh,se dočtete o kreminalitě romů.Zde se ale píše o 70% kreminality páchané cikány. A to psal člověk,který otiskl statistiku z ministerstva,na kolikati % se podílejí romové při kreminalitě.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 31.1.2012 19:07:52
Takže žádná přesná čísla, ale mediální masáž a potom "jedna paní povídala". Vidím, že jsi typ člověka, kterému ti budou v televizi tvrdit, že hovno je delikatesa, tak si půjseš hned 2 kg koupit.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 20:59:29
Zde jsem pochopil příspěvek tak,že i přisluhovači,to jest politici,co si dělají na cikáneh polit.body patří tvrdě potrestat.Ne,že se má tvrdě potrestat DSSS.Naopak,ti tu musí být a jsou velmi užiteční.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 20:32:07
Nezlob se na mě ale kde jsi ty procenta vzal? Je to nesmysl a ty to víš. Měl bys více sledovat zprávy a číst noviny. Budeš překvapený protože až tolik se o Cikánech nepíše ani nemluví. To se dějě jenom v PL a dokola obnovují i staré články jenom aby byli Cikáni stále aktuální.
Re:Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 21:04:50
Odpověď je kousek výše.O cikánské kreminalitě se toho vůbec málo píše.Na policejní stanice a magistráty chodí přímo z ministerstva příkazy,aby se o tom co nejmíň psalo a aby se cikánská kreminalita posuzovala co nejlaksněji a shovívavě.Kvůli nepokojům.A to je pravda.Pokud máš známosti,tak ti to potvrdí.
To je hezké, , 30.1.2012 18:42:50
Už se těším,jak jeden cikán bude instalatér, druhý budeš dělat číšníka a paní Cikánová si otevře prodejnu potravin. Jejich děti slušně pozdraví a cestou ze školy za pění romských písní pomohou stařečkovi přejít přes přechod
Koukám,že někteří omezenci dosud nepochopili, , 30.1.2012 18:30:13
že cigány polidštit nelze,to se nikomu nepovedlo za 600 let,kdy začali v Evropě otravovat,a to ani po dobrém,ani po zlém.Zločinné a parazitické chování,stejně jako odpor k jakékoliv práci mají zkrátka v genech a jakákoliv převýchova není možná.Jedinou možností je jejich vyhnání nebo likvidace.
Re:Koukám,že někteří omezenci dosud nepochopili, , 30.1.2012 19:23:56
Myslím,že nejsi daleko od pravdy.
Re:Koukám,že někteří omezenci dosud nepochopili, , 30.1.2012 18:43:05
Další možností je pozavírat jak psy takové rasisty jako jseš ty.
Re:Koukám,že někteří omezenci dosud nepochopili, , 30.1.2012 21:38:38
cikán je jenom parazitický shluk bílkovin omylem a velmi vzdáleně podobný člověku!
Re:Koukám,že někteří omezenci dosud nepochopili, , 30.1.2012 19:30:11
Já mu dávám za pravdu.A tebe bych vystěhoval mezi cikány.CHtěl bych tě vidět,jak by jsi se choval,až by přišlo 8 leté dítě ze školy domů a řeklo,že ho cikáni obrali po cestě do školy o svačinu a peníze.14 letou dceru znásilnili a 20 letého syna při loupeži-zabili.Po každém tomhle konfliktu bych se ti chtěl dívat do tvého blbého ksichtu.
Re:Koukám,že někteří omezenci dosud nepochopili, , 30.1.2012 19:04:11
To víš,že jo,každý,kdo nesnáší tu kriminálnickou verbež,je rasista,ale to už je trochu obehraná písnička.Vypatlanci,jako jsi ty,prostě nic nového nevymyslí,na to zkrátka nestačíte.Další řešení je rovnou postřílet takovou svoloč,jako jsi ty.
Re:černé buzny, , 30.1.2012 17:43:56
Podle sebe soudím tebe? Ještě štěstí že né všichni jako ty jsou deprimovaná hovada.
Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou a vzorem českých socek., , 30.1.2012 16:11:11
Po listopadu se jediná konsolidovaná a vedoucí státní strana KSČ leninsky strategicky rozdělila na tři bojové a koordinované proudy: 1) užiteční idioti zůstali v KSČM, 2) mazanější hajzlové „obnovili“ zničenou ČSSD, 3) nejcyničtější svině založily ODS a pomalu zakládají novou krajně nacionalistickou partaj, ani levicová křídla v nabídce nezůstávají pozadu. Takto je totalitně vychovaný zmatený a bezradný volič fackován z více stran a může si vybrat, komu střídavě skočí na lep.
Není to sice žádná Havlova zásluha, ale „nepartajnická politika“ má paradoxně reálnou a logicky zdůvodněnou šanci.
Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný adresný volební systém na bankovním účetním principu dosud nikoli.
Nepomůže nic jiného, než úplná personální adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče:
Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly (TGM).
Existuje stručný a logický projekt: "Právní stát" na Seaplanet: http://www.seaplanet.eu/index.php/souvislosti/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-oban-nikoliv-koist-politik
Re:Cikáni jen převzali revoluční štafetu od loupeživých bolševiků !!! Jsou vedoucí silou a vzorem českých socek., , 30.1.2012 16:32:40
synku sourozenců, víme, že tvůj brácha je zároveň tvůj táta
Statistiky nelžou,ale až to budeš číst, už to nebude platit., , 30.1.2012 16:06:59
3% populace v ČR tvoří Romové, žije jich zde cca 250-300.000 25% z celkového počtu Romů žije v Severních Čechách 21% z celkového počtu Romů žije na Severní Moravě 47% bytů obývaných Romy není vybaveno ani splachovacím WC, 40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Romů 30% manželství v některých romských skupinách uzavírají příbuzní 6% romských žen poprvé rodí mezi 14 a 16 lety 19% romských žen poprvé rodí v 16 letech až 4 interrupce v průměru připadají na jednu romskou ženu 60% z dětí umístěných v dětských domovech je romské národnosti
přes 50% romských dětí se učí ve zvláštních školách 22% romských dětí propadá v 1. třídě 25% romských dětí ve věku 6-7 let je v pásmu verbální debility
56% Romů nemá ani základní vzdělání 32,7% Romů má základní vzdělání 8% Romů se vyučí v oboru 2,5% Romů má středoškolské vzdělání 0,8% Romů má vysokoškolské vzdělání 75-85% Romů je nezaměstnaných 60% Romů je nezaměstnaných déle než 3 roky 30% dospělých Romů se živí nelegálním způsobem 60% dospělých vězňů ve věznicích jsou osoby romské národnosti 75% se Romové podílí na kriminalitě (přičemž v některých lokalitách, např. co se kapesních krádeží týká, dosahuje až 95%) 30% pouličních prostitutek má romskou národnost 25% pouličních romských prostitutek má za pasáka svého příbuzného.
Nejtalentovanější Romka Věra B. má naštěstí jediné dítě, přesto kriminálníka, její muž je rovněž kriminálník, promarnila všechny šance, které v našem státě nikdo jiný nedostal, je závislá na automatech a všichni tři berou soc. podporu a jsou přítěží pro společnost. Velké množství mladých Romů bere sirotčí důchod, mladá Romka uvede jako otce novorozeňátka nejstaršího člena rodiny. Smrt dědečka pak bujaře oslaví. Několik vnoučků dostane "rentu" a připravují se na další etapu života - invalidní důchod. Růst romské populace:po odchodu Němců - 600-1000 Romů rok 1945 -10 000 Romů rok 1959 - 20 000 Romů rok 1973 - 40 000 Romů rok 1987 - 80 000 Romů rok 2001 - 160 000 Romů rok 2015 - 320 000 Romů. Každých 14 let se počet Romů zdvojnásobí !!!! Růst romské populace je největším bezpečnostním rizikem pro Českou republiku.Věznění 12 000 romských vězňů nás stojí letos 4 miliardy korun.Sociální dávky pro Romy 20 miliard. Obrovské škody na majetku při "sbírání" železa.
Romové jsou jediní, kdo mají zdravotní péči zdarma.Je to další skrytý příspěvek pracujících ve prospěch nepracujících. Je pravidlem, že Romovi platí advokáta u soudu stát. Vzhledem k tomu, že podíl tohoto etnika na zločinu je 75%, jedná se o další obrovskou zátěž pro státní rozpočet. Za 14 tet se všechny tyto problémy a náklady zdvojnásobí. I riziko, že můžete být obětí zločinu bude dvojnásobné.
Co si může dovolit Cikán pod křídly svobody a demokracie, , 30.1.2012 16:06:00
Několik málo slov k Varnsdorfu, Novému Boru a Šluknovu. Zaráží mě, kolik lidí dělá, že se jich tento problém netýká a vrcholem všeho je, když někdo dokáže normální původní obyvatele odsuzovat za to, že již nevědí kudy dál a zoufalými pokojnými protesty chtějí na problém, který se týká úplně všech obyvatel naší republiky, upozornit. Ve Šluknovském výběžku se nedělo nic mimořádného, co se týká severu Čech (jen krádeže, loupeže, bordel, rasistické útoky na původní obyvatelstvo) a nikdo se o to nezajímal, až dokud procikánské cenzuře neutekla rádoby senzacechtivá zpráva o "mačetovém masakru". Samozřejmě, že o cikánech v původní zprávě nepadlo ani slovo, ale každý pochopil, o co vlastně šlo. Češi nikdy nebyli a ani nejsou žádní rasisté (viz třeba vztah k rákosníkům). Nikdo ale nemá rád příživníky a parazity.Naopak, každý rád pomůže potřebným (viz. solidarita třeba při povodních).Pokud ale máme trvale živit někoho, kdo nepracuje, dělá bordel, krade a má se lépe než ten, kdo ho živí, pak je asi opravdu "něco shnilého ve státě českém". A pokud se tento příživník odvděčuje tím, že své živitele přepadá, okrádá, uráží a zesměšňuje za podpory vlády, justice a médií, pak zákonitě každého soudného člověka tento stav musí jednou přestat bavit!!!! No a tak jsme se nakonec všichni stali "rasisty". "Rasisty" jsme proto, že chceme, aby zákony platily pro všechny stejně? Aby menšina nebyla protěžována na úkor většiny? A když nasraní, cikány terorizovaní obyvatelé vyjdou do ulic, tak je za výsměchu a křepčení "nepřizpůsobivé menšiny" zmasakrují ozbrojené složky, které si tito řádní občané platí proto, aby je chránily? A cikáni? - množí se jak králíci a na sever Čech se brzy nevejdou.... Nebude to dlouho trvat a brzy budete mít nové, nepřizpůsobivé sousedy i vy, kterých se dění ve Šluknovském výběžku momentálně netýká. Pak bude pozdě litovat, že se vás "Varnsdorf" netýkal. Pamatujte, že ve "Varnsdorfu se bojuje i za Prahu!!!" P.S.: Kdo nežil v Chomutově, Mostě, Litvínově, Teplicích, Ústí a teď i "Šluknovu", tak o cikánech nic neví. Že u vás na vesnici, žijí Horváthovi a jsou slušní, pracují a jsou čistotní? Tak to nejsou cikáni!!! A vy o cikánech stále nic nevíte! Až půjdete po chodníku a banda malejch černejch smradů vám veřejně ve dne a na hlavní ulici bude dlažební kostkou rozbíjet přední sklo vašeho nového auta a vy budete dělat, že to není vaše, protože se budete bát, že vás obstoupí a některý z těch smradů vám zezadu píchne do zad kudlu, protože "to je jeho naturel" a mladistvé není možné potrestat!!!! Až se budete bát vybrat peníze z bankomatu, protože budete vědět,že je cikáni hlídají a budou vás sledovat až do míst, kde vás oberou a budete rádi, že jste to přežili, pak možná pochopíte, co to jsou naši menšinoví spoluobčané. Vyjádřete prosím podporu Varnsdorfu. Pošlete prosím dál tento e-mail, aby se lidé dozvěděli, co se ve Varnsdorfu děje a něvěřili lžím v novinách a lžím z úst vládních představitelů. Vrcholem je proslov policejního rady Kubiceho a neuvěřitelný a skandální proslov Klause. Policejní rada Kubice a jeho pražské gestapo chránilo cikány a masakrovalo Varnsdorfáky. Langrova Policie - Co si může dovolit Cikán. Jaké národnosti jsou ty špíny o kterých tady ten cikán mluví http://www.youtube.com/watch?v=-ojJsofU7NQ
Gadžové toto je Vaša budúcnosť, , 30.1.2012 13:49:29
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/video-muj-soused-je-rom-zbavila-se-ho-vedlejsi-vesnice_223819.html
Máte Romy v obci?, , 30.1.2012 13:27:42
no bohudík nemáme a doufám že ani mít nikdy nebudeme
Hezké, ale základní problém s degenerovanými cikány, s jejich populační explozí, to neřeší - nemůže., , 30.1.2012 13:11:36
Po plyšáku vrchnost za scénou potřebovala dohnat multikulti rozvrat na západě, tam to začalo v USA v 60. letech v Evropě o něco málo později. Import a množení čmoudů z Afriky apod. by trvalo dlouho, a setkalo by se s odporem, tak použili cikány, kteří tu již byli k dispozici s ideální genetickou výbavou. Nastavili sociálku tak, aby cikáni měli pohodlný bezpracný život, když se budou maximálně množit. Takovou nabídku degenerovaní cikáni nemohli odmítnout. Důsledek je, že přes dvacet let populačně explodují cikánští degeneráti. Cikánská menšina, která je "integrována", ta se již populační exploze nedopouští, takže celkově se profil cikánského etnika progresivně zhoršuje - trvale rostepoměrné množství degenerátů mezi populačně explodujícími cikány. Tato lůza je jeden z nástrojů neobolševismu pro podrývání stability české společnosti. Tento cikánský problém je časovaná bomba. Cikánská programově kriminální a parazitická lůza je zde již v takovém množství a kondici, že může být kdykoliv nějakou spouštěcí "aférou"puštěna z řetězu, jakmile to bude vhodné pro vrchnost za scénou. Mentoři, ideologové, ochranáři, lobbisté a organizátoři cikánů jsou téměř bez výjimky židovští neomarxisté.
Re:Hezké, ale základní problém s degenerovanými cikány, s jejich populační explozí, to neřeší - nemůže., , 30.1.2012 14:22:05
Svatá pravda.
Ostrava, , 30.1.2012 12:55:08
Zlatem dřív bývalo černé tvé uhlí,
dnes tady černo je, jsme z toho ztuhlí.
Znavení hutníci od pecí záře?
Ne, jsou to jen nařvané, osmahlé tváře.
Několik vulgarit vrátí tě k reálu.
Držte si kabelky a víka kanálů.
Re:Ostrava, , 30.1.2012 13:03:39
Každý kdo pracuje, málokdy marodí,
cigáni kradou však, jen co se narodí.
Bohužel mají tu veliké zastání,
politik dává jim, občany zahání,
pracujte pracujte, my budem rozdávat,
těm, co pak volí nás, vás budem okrádat.
Nepřizpůsobivý?, , 30.1.2012 12:40:04
Právě že se umí přizpůsobit.Do 5OOOkč to není krádež, ale jen přestupek.A už ,,přestupují,,.Bílí-nebuďte závistiví srabi a nestyďte se krást, když se nebojí ani politici.
Re:Nepřizpůsobivý?, , 30.1.2012 12:56:39
Jenže finta je jinde. Tobě za přestupek napálí pokutu a pokud nezaplatíš tak přijde exekutor a můžeš ztratit hodně.. Cikán většinou nic nevlastní, bydlení má od státu,který na něj ještě přispívá, na sociální dávky na děti a životní minimum se jim šáhnout nesmí a tak mu v podstatě nic nehrozí.
Drábek se prsí jak zatočí se zneužívači sociálních dávek ale odnesou to většinou Češi. Cikáni si nadělají o pár kusů dětí navíc a mají peníze doma.
Re:Nepřizpůsobivý?, , 30.1.2012 12:56:37
Jenže finta je jinde. Tobě za přestupek napálí pokutu a pokud nezaplatíš tak přijde exekutor a můžeš ztratit hodně.. Cikán většinou nic nevlastní, bydlení má od státu,který na něj ještě přispívá, na sociální dávky na děti a životní minimum se jim šáhnout nesmí a tak mu v podstatě nic nehrozí.
Drábek se prsí jak zatočí se zneužívači sociálních dávek ale odnesou to většinou Češi. Cikáni si nadělají o pár kusů dětí navíc a mají peníze doma.
DŮCHODCE *, , 30.1.2012 12:20:10
ve varnsdorfu zemřela žena nebylo prokázáno že to byl následek útoku.tak---když jsem se učil 65 kluk narazil hlavou do trubky od lešení.nesledoval že by mu něco bylo,za měsic na to umřel.při kejchnutí mu praskla narušená žilka v mozku.vždy záleží na poranění.někdy to bolí a nestane se nic někdy to nebolí a projevý se to později.
DŮCHODCE *, , 30.1.2012 12:20:05
ve varnsdorfu zemřela žena nebylo prokázáno že to byl následek útoku.tak---když jsem se učil 65 kluk narazil hlavou do trubky od lešení.nesledoval že by mu něco bylo,za měsic na to umřel.při kejchnutí mu praskla narušená žilka v mozku.vždy záleží na poranění.někdy to bolí a nestane se nic někdy to nebolí a projevý se to později.
DŮCHODCE *, , 30.1.2012 12:20:03
ve varnsdorfu zemřela žena nebylo prokázáno že to byl následek útoku.tak---když jsem se učil 65 kluk narazil hlavou do trubky od lešení.nesledoval že by mu něco bylo,za měsic na to umřel.při kejchnutí mu praskla narušená žilka v mozku.vždy záleží na poranění.někdy to bolí a nestane se nic někdy to nebolí a projevý se to později.
pozitivní rasismus v čr, , 30.1.2012 12:12:58
proto nevolte Paroubka ! je to šmejd a dinosaurus
takže jsem tu viděli jaká je realita je to že každý cikán je preferován při vyplácení dávek,žid Drábek v mnoha ohledech srovnatelný s Mengelem uplatňuje pozitivní rasismus a diskriminaci vůči normálním lidem kteří žádají sociální pomoc
dávky mě vyplaceny již dva měsíce nebyly nevěřte lžím !!!! v médiích
jeho zázračný software který přihrál kamarádšoftům za 31 milionů nefunguje
DŮCHODCE *, , 30.1.2012 12:09:21
samotní cikáni křičí že agenzůry jsou k ničemu že si to rozeberou jiní a oni z toho nemají nic.jak to já chápu starostové kteří říkají že je to kničemu nekapsujou a ti kteří jsou pro vědí jak nato.
Cikáni v obci a nejen oni., , 30.1.2012 12:04:39
Platí to ovšem hlavně pro cikány.Jestli chci dosáhnout nějaké slušnosti od nepřízpusobivýh lidí,tak zde platí jedno.Velký bič a malý dvůr.Pokud někdo někoho zavraždí,znásilní,oloupí,bezdůvodně napadne a zbije,takového člověka je třeba vzít v prvé řadě do místnosti o velikosti 30m2,do každého rohu se postaví chlap s gumovým obuškem a výškou 2m,váhou 100kg.Pachatel dostane nakládačku až do bezvědomí.Pak se poleje vodou a nechá se 2 hod.odpočinout.Za dvě hodiny následuje další nářez.a vše se opakuje 4x.Já vám zaručuji,že ten dotyčný jen uslyší po TŘETÍ klapnout ve dveříh klíč a v tu ránu je ze strachu poscaný i zesraný.A když ho pustíte na svobodu,tak bude dosmrti hodný jako beránek.Kdo někdy zažil,nebo viděl doopravdy vystrašeného člověka,tak mi dá za pravdu.Já jsem jednou při své cestě za opravou nějaké el.poruchy šel po velkém závodě a chytil cikána,jak si šel přilepšit.CHňapl jsem ho a chtěl dovéct vrátnému.Ale on se nedal a chtěl mně zbít.Já se pochopitelně nedal a to zrovna jeli po závodě rusi na čtyř kolkách.Řekl jsem.CHceš je?V tu ránu se rozklepal jak zulc a z nohavice mu tekla louže jak rybník.Byl v takém stavu,že jsem si ani nedovolil rusi zavolat.Ti by ho zmlátili do bezvědomí a hodili přes plot.Ti se s nikým nemazlí.On to už zažil se svým kámošem.Mu se podařilo utéct,ale kámoš našel smrt v odpadní nádrži.
Tahle starostka, , 30.1.2012 11:53:18
smrdí Paroubkem. To snad stačí, víme, o co jde. Bude pro nás pracovat...
DŮCHODCE *, , 30.1.2012 11:49:24
agentůry--jak pro romy nebo pracovní jsou založeny na malá domů.pracoval jsem s agentůrním polákem,vydělával stejné peníze jako já 15500 kč,agentůra dostala od firmy za něho peníze.přesto mu agentůra srazila 7500 kč z platu.v ubytovně jich bylo 12 lidí na pokoji--dováželi je do práce dodávkou pro 9 lidí--vzdálenost byla tam a zpět 14 km.okrádali je a oni byli rádi že mají kde spát a mají práci.
Vše jsou to lži!, , 30.1.2012 11:21:16
Můžu Vás ujistit, že neustálé mediální vystupování paní starostky Obrnic Miklošové, jak skvěle funguje integrace, a soužití s Romy v Obrnicích jsou nesmyslné. Obec investovala do integrace Romů za poslední roky desítky miliónu korun a výsledek je ten, že Obrnice mají nejvyšší kriminalitu v přepočtu na obyvatele v okrese Most! Občané se po setmění bojí vycházet ze svých domovů, jsou napadáni, okrádáni zrovna tak jako na Šluknovsku. Jsem přesvědčen, že finanční prostředky investované do různých Restartů a neziskových organizací nakonec skončí v kapsách různých vyčůránků napojených na jejich rozdělování.
Re:Vše jsou to lži!, , 30.1.2012 11:29:29
a není ona křížená, totiž takové bývají nejhorší a lže více než čistokrevní
Re:Vše jsou to lži!, , 30.1.2012 11:46:50
Křížená není, je to náplava z Litvínova, která v Obrnicích nahání politické body v touze se zviditelnit a postoupit na kraj. To že po ní zůstane zadlužená obec plná cikánů jí netrápí.
Re:Vše jsou to lži!, , 30.1.2012 12:04:48
v případě agrese i kladení odporu jako v německu a USA okamžitě do basy , v případě vážnějšího odporu jak u těchto nelidí zvykem,použití zbraně, povolání protiteroristických jednotek atd.
realita, , 30.1.2012 11:11:33
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8AUxwxHjmvk
7 000 Kč na Počítač pro Cikany - přitom neumějí udajně číst a psát !!!!, , 30.1.2012 11:06:59
konečně vláda Ods=top=vv začlení nás Romy mezi vás do škol a tříd mezi ostatní, to je jen dobře, už se na to těšíme. Vyhláška pro romské žáky bude do ledna 2011 Praha – Novinářům to ve středu řekl ministr školství Dobeš (VV). My romové děkujeme za 7000 kč na počítač od vlády Nečase-Kalouska-Topolánka , ještěže máme zastání u české pravice a ta se o nás stará, my si dobře pamatujeme kdo nám staví nové domy a posílá dávky. Vláda ODS-Top-W nám Romům zvýšila opět příspěvky na bydlení !.............
http://www.denik.cz/z_domova/dobes-vyhlaska-pro-romske-20101110.html
DRÁB, , 30.1.2012 11:03:33
MAJI SOCIALNI DAVKY NA POCITACE 7000 KC A TAKE NA PRACKY NEKOLIK TISIC. A KOLIK MA BILY ! TED DOSTAVAJI OD DRABA NEKOLIK SOC. DAVEK MISTO JEDNE - lide volaji na UP , ze jim prichazeji i 4-6x sek na jednu davku zda si to muzou vybrat a utratit !!! Kdo to zaplati DRABE?? Kolik stoji rozvraceni socialniho uradu? Kolik stoji rozvraceni UP??? KOLIK TO JE MILIARD ???
NOVINAR MA PSAT INFORMACE !!! , , 30.1.2012 10:59:03
Plno slov ale malo informaci. Skoro nic sme se nedovedeli !!! BLA BLA BLA . ........ Jak resite sikanu na skole a gangy romskych decek, ktere prepadavaji jine dite a chteji penize? Jak resite neplatice najmu, popelnic a pokuty za ruseni verejneho poradku ? Jak resite zlodejny v obchodech? Jak resite niceni bytu a bordel kolem baraku ? Jak resite hlucne vyrvavani na ulicich.... zlodejny ...fyz. nasili nebo obtezovani ???? .....nic zadna odpoved na dulezite otazky. Novinari zpet do skoly a psat strucne a srozumitelne
DRÁBEK, JE HAJZL NEJVĚTŠÍ Z CELÉ VLÁDY. NÁSLEDUJE HEGER, KALOUSEK,DOBEŠ A O NEČASOVI NEMLUVĚ., , 30.1.2012 10:56:26
realita, , 30.1.2012 10:55:17
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8AUxwxHjmvk
380 000 KČ na jednoho pracovnika dava stat. ALE JEN NA CERNEHO ! NA BILEHO NEDA NIC !!!, , 30.1.2012 10:50:57
sobotko proč mlčíte:
Nové soukromé technické služby hlásí: Romové touží po práci ! V Jaroměři odstartovaly nové technické služby. Velký zájem pracovat zde mají místní Romové. Romský podnikatel Rudolf Polák, který podnik rozjel, kromě toho působí jako krajský zastupitel + jaroměřský radní :)) Projekt sociálního podnikání počítá od jara s prací pro 5 (pět) lidí na pět let. "Romové mají nízké vzdělání, ale mohou pracovat. Veřejnost uvidí, že část těchto lidí pracovat chce," řekl pro server iDNES.cz podnikatel Polák. Na rozjezd Nových technických služeb Polákovi DRÁBKOVO ministerstvo práce a sociálních věcí přidělilo necelých 1,9 milionu korun (380 OOO KČ NA ROMA. PROČ TO NENÍ ČÁSTKA NA 40 ROMŮ. SNAD MŮŽOU PRACOVAT NA DVĚ SMĚNY. PŘITOM NÁŘADÍ TOLIK NESTOJÍ.) . Za ně nakoupí vybavení jako multikáru na posyp (na jare budou sypat chodniky) , nákladní auto na svoz, dodávku, sekačky, křovinořezy a jiné nářadí. Mzdy a odvody zaměstnanců bude v prvních dvou letech hradit úřad práce, v dalších třech si na sebe musí podnik vydělat sám.......... Pan podnikatel dokáže využít skvělé dojnou kravu "Stát" . Nic ho to nestojí a ještě musí mít zisk jinak by nepodnikal . Mesto a kraj dodaji zakazky a jeste i to zaplatí. Má tedy 3x zaplaceno že zaměstná lidí.(1,9 milionu+ platy na dva roky+DODANI A zaplaceni zakazek krajem i mestem) . Dale manzelka bude mluvčí firmy, dcerka učetní, synator mistr delníků a tchyne skladnik TO SE TO PODNIKA V MILIONECH (KRADE Z DANOVYCH PENEZ) ..... http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Technicke-sluzby-hlasi-Romove-touzi-po-praci-221023
šmejdi, , 30.1.2012 10:43:49
ty vaše nazory běžte do prdele vy ignoranti jste obyčejni rasisti v hlavě mate nasrano a doma mate holou špajzu vy kokoti omezeni
Re:šmejdi, , 30.1.2012 11:04:06
Co to zde placaš magore.Seber se vem ty tvoje soukmenovce a zmiz z tohoto statu. Nebudes mit problemy. Doporucuji uzemi mimo evrpou.Tdy jste uz znamy no v Canade Swedwn aNGLEIE TA UZ VAS NAKOPALA DO PRDELE TAK TO MAS TEZKY .
Re:šmejdi, , 30.1.2012 11:38:52
maš pravdu v canadě jsme vy jste ale znami v celem světě jako zloději a hlupaci
Re:šmejdi, , 30.1.2012 11:48:56
Seš k smíchu černej ménecennej zmetku. Z untermenschů jako seš ty můj dědek vyráběl stínítka na lampy :-DDD
Re:šmejdi, , 30.1.2012 15:09:45
A na to seš hrdej!!!! takže jdeš ve stopách svého dědy??? až se jednou dostaneš sám do deportačního vozu tak si to tam pak můžeš celou dobu opakovat pokud možno nahlas!!! věř mi že do pěti let se tady budou dít věci které se budou týkat i tvé kůže pokud nesedíš na stamilionech protože třetí světová je za rohem a bude to genocida nemajetných takže i tvoje!!!
Po válce bylo v českých zemích 483 cikánů. Tak se k tomu číslu vraťme a bude klid., , 30.1.2012 10:37:50
Re:Po válce bylo v českých zemích 483 cikánů. Tak se k tomu číslu vraťme a bude klid., , 30.1.2012 11:28:33
Tos přehnal ! Bylo jich 862.
Re:Po válce bylo v českých zemích 483 cikánů. Tak se k tomu číslu vraťme a bude klid., , 30.1.2012 11:31:19
to už je jedno. Oproti dnešku zanedbatelný počet parazitů.
Re:Po válce bylo v českých zemích 483 cikánů. Tak se k tomu číslu vraťme a bude klid., , 30.1.2012 12:09:53
bylo jich 568... většinou starousedlíci, řemeslníci... Bohužel po válce sem přišly divoké zdegenerované ( svatby mezi příbuznými) kmeny se středověkou mentalitou od Tisy... To se umocňuje alkoholem a drogami... Je ale zajímavé, že jako "právníci" na co jako mají nárok jsou geniální...Vlastně nic jiného ani neřeší...navíc se jich okolí (nevyjma úředníci) bojí...
Re:Po válce bylo v českých zemích 483 cikánů. Tak se k tomu číslu vraťme a bude klid., , 30.1.2012 12:09:31
jedna štěnice stačí a celý dům je v hajzlu
osobní zkušenost, , 30.1.2012 10:24:28
Víte, já mám svoji osobní zkušenost s romskou komunitou. V obci, kde máme chalupu, žije velmi početná romská skupina. Možná 50, ale přesného počtu se nikdy nedopočítáte. Před 15 lety si všichni řekli, že pracovat nebudou a toto rozhodnutí beze zbytku dodržují. Zřejmě se nemají špatně, protože na každém ze 3 domů, které obývají jsou samé satelity, co 2 měsíce jiné auto, i 50 m v rámci obce si dojedou autem. Pěšky by se asi unavili. Denní pijatiky, rámus, příšerný nepořádek. Když je napomeneme, dozvíme se, že jim to tak vyhovuje ať si jich nevšímáme. Děti jdou do školy 2x maximálně 3x v týdnu, aktovky shánějí potmě po vesnici. Nevím, proč se tedy snažíme jim pomoci.
Re:osobní zkušenost, , 30.1.2012 13:10:58
50 -ti členná tlupa dostane od státu měsíčně minimálně 250 000 Kč. Tak co by pracovali, stačí se jen množit. A že se chovají jako opice, jim to připadá normální a jsou v pohodě.
Recepty Řápkové ?? Tak stavte věznice..., , 30.1.2012 10:19:53
I kdyby nakrásně dostali lidi s obrovskými statisícovými dluhy (lichva, přemrštěné exekuce kdy ze 100 Kč je 15 tisíc...)řádnou práci, skoči na ně exekutor a 3-5 let pracují vlastně "zadarmo", to nestačí ani na nájem obživu...Jistě dluhy se platit musí , ale nemohou být likvidační...90% Romů má dluhy...i jiní..Co jim zbývá:práce načerno, krádež, další dluhy (raději dám dětem najíst než platit odpad...)... Asi zbývá jen řecká cesta: oddlužit a dát práci, i třeba "umělou" jako za komoušů, tu ať dotují bohaté podniky... Děje se naopak, v rámci šetření DP vyhodí např. pokladní za automaty: další lidi na pracáku...
Vono kdyby se chtělo., , 30.1.2012 10:43:20
Uvědomte si že v roce 1945 jich tu bylo 600.
2012 odhad 300 000 -400 000.
Kdyby ta kradnoucí vláda měla větší strach z lidí a ne z fašistických organizací typu EU,USA + multitulti šílenců a z fašistických levičáků.Tak by stačilo vypovědět Slovensku smlouvu.
Kdy se cigán nastěhuje ze Slovenska má okamžitě nárok na všechnu sociálním podporu.Dále bych se nedivil kdyby se tu nestěhovali další z jinych států.Dokud tu bude ráj na zemi pro cigány tak se nepohneme.Omezit přídavky na 2 děti.Kdo v životě nebyl v práci 0 kč,přistěhovalec skušební období 10 let - nenajdeš práci vyhostit.
Za ten bordel se bili váleční zločinci jako Havel,Trantrbek.
VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:04:11
V Novém Bydžově se už zase přepadá a loupí.Jediná starost policie je utajit tyto případy před veřejností.Skupinky cikánů tam po večerech přepadaji lidi a policie se stará zase jen a jen o řidiče,jakoby snad "majoritní" řidiči ohrožovali někoho víc než noži ozbrojená lůza.Musíme se začít bránit sami,nikoli však pasivně,nýbrž aktivně.Pamatujete minule kolik případů se podařilo ututlat?V TV mluvili o dvou až třech případech které rozhněvali "rasistickou majoritu" v N.Bydžově.Těch případů bylo víc než 300 za rok a to jen ze strany cikánů!!!
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:30:32
Jak na řidiče není problém: místa máme vytipována a žádné velké zdůvodnění není třeba. Stačí, že platí - a nejen na pokutách.
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:10:11
Kdo tě platí za ty "vypocené" nesmysly!
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:17:40
Nikdo mě za to nemusí platit cikáne.Já tady bydlím tak jetli se ti to zdá moc,tak zkus jít večer ven v N.B.Uvidíš sám.Pokud máš hnědou hubu jako oni tak potom chápu tvé rozhořčení,kazím kšeft vaší rodinné firmě.
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:25:31
Umíš se vyjadřovat slušněji? Stále nadáváte jací jsou Cikáni negramoti a přitom "zvratky" padají vám z úst. Nevím o jaké rodině to mluvíš protože jsem si jistý že v moji rodině takový hulváti nejsou!!!
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 11:19:25
Aha,tak to já si jen vzpoměl na tu potrefenou husu,co se vždy ozve.
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:44:49
Vážený pane,nemám nic proti cikánům,v širokém,dalekém okolí se moc nevyskytují.Včera jsem ovšem viděl na Youtoube asi čtyř minutový záběr,který natáčel občan slovenských Malacek o soužití s cikány v sousedství.Něco tak odporného jsem ještě neviděl,všem vřele doporučuji.Je potřeba začít od sebe a nesvalovat vinu na majoritu.Proč není téměř žádná averze vůči ostatním minoritám?Zkuste si odpovědět na tuto otázku.
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:22:57
A vlky z lesů žene hlad.... dnes i drogy...
Re:VRAŽDA NA TYRANU NENÍ VRAŽDOU, , 30.1.2012 10:52:35
No mě by zajmalo jestli vživotě něco dělal.
Ty protistátní akce nepovažujiza práci !!!!
A články na Romea.cz by byly v normální společnosti hodnoceny jako vlastizrada.Jestli se to tak dá povědět ,když 99% jsou cizinci!!
Jedinný, , 30.1.2012 9:18:47
a vážný problém je skupina lidí kteří "vyrábí" problém Cikán. Stamiliony se ztrácejí ze státní poklady a o kauzech nemluvě. Kdo tedy opravdu škodí této zemi!? Proti podvodům recept není a zřejmě ani nikdo neuplatní. Jste banda idiotů když si myslíte že bez Cikánů by jste zbohatli. My nejsme problém.
Re:Jedinný, , 30.1.2012 10:54:50
Ale problém jste,nenamlouvejte si,že ne.S tím rozkrádáním máte samozřejmě pravdu,zlodějům je potřeba šlápnout na krk.Ale cikáni jsou také problém,není potřeba uplatňovat argument,však vy kradete,tak co?Pochopte,že majorita se začíná bořit proti štědrým sociálním dávkám které se cikáni mistrně naučili zneužívat,ba přímo parazitovat.Snažte se začít u sebe.Vzdělání je začátkem.Nikdo vás ze škol vyhazovat nebude.Vždy bude pro majoritu přijatelnější,když vaše děti budou chodit do škol,než když budou krást a později zneužívat sociální systém,do kterého by nikdy nepřispěli ani korunou.Stačí?
Re:Jedinný, , 30.1.2012 9:24:41
jenže je to o tom že na kravaty si tu nikdo netroufne jakožto sílu kopnout do roma má každý děti se tu vychovávají stím že je cikám zlo!!! Bože.... zbytečné cokoli psát. Každý tu nadává jak romskou kriminalitu nikdo neřeší a přitom kapacita věznic je z 90procentech obsazena romy??? tak co tam dělají když jim v této zemi vše projde bez povšimnutí!!!!
Re:Jedinný, , 30.1.2012 9:32:51
Protože na Cikány mají rasisty. A Páni mohou v klidu hrabat dokud to půjde.
Re:Jedinný, , 30.1.2012 9:43:23
ano celou toto romskou negativní propagandou jen odvracej lidi od daleko rorších problému na které není dobré poukazovat .
Re:OKAMŽITĚ PŘESTAT S HÁJENÍM a dávky pouze z SA 58, , 30.1.2012 9:33:19
Až nebudete moct sehnat práci , bude se vám líbit že se navás a vaší rodinu stát vykašle budete radši s hrdostí vybírat popelnice né milej zlatej začnete kráct jako straka protože vás k tomu hlad donutí. Nevěříte udělejte si pokus !!! jděte do solárka přepalte se , nebo poproste přítelkyni ať vám koupí ten nejtmavší makeup natřete se obarvě te si vlasy na černo a jděte si hledat práci ....popřeji vám hodně štěstí protože ho v dané situaci budete potřebovat. Uvidíte život za oponou!!!! hned jak vylezete ze dveří pocítíte radikální změnu v autobuse si k vám nikdo nesedne, v obchodě na vás zamířej všechny kamery , v restauraci vás mnohdy ani neobslouží a jestli si myslíte že tu práci po tom všem najdete zkuste to mátleli odvahu zjistit jaká je podstata být v této zemi cikán...... Máte na to odvahu si to vyzkoušet na vlastní kůži!!!! Že né? Tak tu prosím nepište hlouposti.
Re:OKAMŽITĚ PŘESTAT S HÁJENÍM a dávky pouze z SA 58, , 30.1.2012 11:09:55
něco,pro cigánského ANONYMA:http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vandas-radi-vlade-Na-neprizpusobive-tvrde-221317
Re:OKAMŽITĚ PŘESTAT S HÁJENÍM a dávky pouze z SA 58, , 30.1.2012 11:04:08
To stejné platí když se natřeš vápnem a přijdeš žádat o práci a přitom budeš mít vychozené 5třít obecné,troubo.
Re:OKAMŽITĚ PŘESTAT S HÁJENÍM a dávky pouze z SA 58, , 30.1.2012 15:16:54
to je jediný argument že jsem trouba co se má natřít vápnem? vy ste nepochopil podstatu v této zemi se neuplatní člověk s maturitou tak jak se uplatní člověk bez ní nebo cikán ....nějak stím rozdílem že pro čecha není a cikán nechce.
Re:OKAMŽITĚ PŘESTAT S HÁJENÍM a dávky pouze z SA 58, , 30.1.2012 11:00:29
Pokud se ti tu nelíbí tak mi vysvětli tůhle záhadu ?
1945 600,1989 150 000 ,2012 300 000-400 000.
Neměli byste být konzultanti v každé zoo , jak zachránit ohrožená zvířata ????????????????????????????
"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 9:11:41
Osoba jednou označená negativní "nálepkou" se následně chová tak, jak to společnost očekává od člověka s tímto připsaným znakem. Kamkoli se Rom přesune, vždy si s sebou nese oficiální nálepku "nepřizpůsobivý" či "delikvent". Takový jedinec přijme nálepku, kterou od společnosti dostal, začne sám sebe vnímat jako odlišného a identifikuje se s očekávanou rolí. V pedagogice se tomu také říká GOLEM-EFEKT (negativní očekávání učitele, které má negativní důsledky na prožívání a chování žáka)... Je mi špatně z těch, co volají "zvěř", "škodná", "cikáni do plynu" a podobné nenávistné sračky - jsou to právě oni, kdo se na nepřizpůsobivosti Romů podílí největším dílem. Ano, i dotyční Romové (neházejme všechny do jednoho pytle) jistě nesou svůj díl viny, ale těžko lze od nich očekávat pozitivní vztah ke společnosti, která je neakceptuje jako SOBĚ ROVNÉ a předem zavrhuje jakoukoli nápravu!
Re:"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 9:24:50
A že za komoušků takové obrovské problémy nebyly... asi, že práce byla povinná , ale chápu, že je jiná doba - tolerance lichvy, pokles morálky v přímém přenosu.... stát by měl vytvážet prac. místa , od toho tu máme stát, aby bohaté podniky nějakým způsobem dotovali ty ne tak výdělečné... nemůže se vše měřit jen ziskem, mnohdy se tím více tratí, viz všelijaké podpory, dávky...ztráta sebeúcty.. Ne všichni lidé mohou např. podnikat atd., tak to příroda nenastavila...Bohužel tento svět je založen na DLUHU, žití si nad poměry jako norma...
Re: za komunistů, , 30.1.2012 9:51:56
Souhlasím s vámi. Myslím si, že takové problémy nebyly z několika důvodů: 1) Nebyla zdaleka taková sociální nejistota, ani vzájemná konkurence, takže nebylo třeba hledat nějako "viníka" či "nepřítele". 2) Zatímco dnešní pravice od sebe odvrací nenávist středních vrstev proti "nepřizpůsobivým" a "pobíračům dávek" (tj. sociálně nejslabším), komunisté dávkovali nevraživost proti západním kapitalistům, církvi atd. 3) Romové měli práci, zatímco dnes jim dá šanci málokdo, i kdyby o ni kdo-ví-jak stáli...
Re: za komunistů, , 30.1.2012 10:29:56
Zbytečné takto psát já to zkoším každý den lobovat za spravedlnost je v této zemi zvrácený čin. Jakmile se postavíte za menšinu omelou vám jaký jsou to nemakačenka , prasata, škůdci a ať si je vezmete domů. Vžy to budou pro tuto společnost "oni " nikoliv daný viník, To akorát u české populace je to "ten" viník. Je to smutné ,ale ve většině pravdivé každý se tu naváží co to dá a nakonci občas utrousí když je slušnej tak ho beru, Pokud chceme na světě opravdový MÍR musemí se navzájem tolerovatvšichni bez rozdílu. Pokud tohle svět nepochopí čeká nás další genocidní válka a že kecám :http://www.youtube.com/watch?v=hk3Bbyx-mxg.....Je to ukázka z vlakového přejezdu stopáž 2,5min. a celou dobu neuvidíte nic než převoz nové těžké vojenské techniky( zamyslete se u videa na co to vše je ? na legraci zřejmně né!) a druhé video je o cvičení NATA na území ČR zásahy proti demonstrantům !!!! http://www.youtube.com/user/svobodnatv?blend=1&ob=0#p/u/40/ITKMOs7C43o bylo by na čase se sklidnit, zamyslet se a urovnat si myšlenky možná si uvědomíte že válka už nastala u nás zatim administrativně ,ale za hranicemi už se začína bojovat :( povšimněte se co se okolo děje amerika válčí v polovině světa všude jsou nepokoje , hojné protesty ademonstrace, romové jsou jen po léta pěstovaná záminka čech potporovaná poslední dobou ještě zvrhlejšími práva postradajcími zákony!!!!!
Jiří Dolejš objektivně o romské problematice, , 30.1.2012 11:32:30
Souhlasím. Mimochodem, velmi dobře se o romské problematice vyjadřuje Jiří Dolejš v této odpovědi: http://www.parlamentnilisty.cz/profily/otazka.aspx?id=8664
Re:Jiří Dolejš objektivně o romské problematice, , 30.1.2012 12:31:38
To myslíte toho Dolejše, co si vzal milion zato, že bude ve sněmovně hlasovat ve prospěch výherních automatů?
Re:"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 9:20:12
souhlasím každý cikám který se narodí je už od narození v podstatě pro společnost nepotřebný. Ve škole se nikdo nezaobírá příčinou proč tam děti nechtějí a celý život musí okolí dokazovat že on sám nic neudělal. Každý je tu hází do jednoho pytle a přitom o jejich životě neví z hola nic jen to že je to cikán to v této zemi stačí být tmavší???? né každý má na tohle dost síli aby v zemi v které se narodi celý život prokazoval že nic neprovedl ,že jediné co provedl bylo to že se narodil!!!!
Re:"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 9:31:52
A proč je nepotřebný, že má jen 6 tříd. základky a tudíž je nazaměstnatelný??? Bohužel, někdy je to i záměr nebýt zaměstnavatelný, tím jsou dávky zaručeny a četná dítka taky zaručí, že něco kápne...Taková je mentalita mnohých Romů: viz četné pořady v TV (chůva v akci? Krotitelé dluhů...) Početná mladá romská rodina s 5ti dětmi, otec celý den za stolem... jaký to příklad dětem !!! Nakonec odpoví redaktorovi na otázku, proč... no vy jste přece chytřejší a schopnější, jinými slovy vy nás musíte živit...
Re:"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 9:41:50
na které pozice potřebuje být vystudovaný na zedníka? na doplňování zboží? na výrobní linky, né na tyto pozice studovaný být nemusíte problém je že tyto samé pozice obsadili ,slováci, ukrajinci, maďaři a vjetnamci které sem verbujou státem dotované pracovní agentury . Toto je realita!!!
Re:"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 15:25:22
zajímalo by mě, jak dlouho by tam to zboží vydrželo, kdyby hi doplňoval cikán. Pro sím Vás , zamyslel jste se někdy, proč cikány nikdo nechce zaměstnat? Tak se zeptejte podnikatelů zaměstnavatelů jaká je pracovní morálka romů. Já jsem v restauraci zaměstnala cikánku, která mi druhý den pláchla s tržbou, další přišla do práce jen když se jí chtělo, třetí ukradla na co přišla.
Re:"Nepřizpůsobivost" Romů je do značné míry důsledkem jejich STIGMATIZACE, , 30.1.2012 9:20:01
je pravdou, že vyjímka potvrzuje pravidlo i mezi vránama se najde bílá
Havloidni Pravdolaskari vyhlasili kult "jinakosti" - meli by rovnez uznat, ze v pripade nasi oblibene "mensiny", , 30.1.2012 9:06:23
mame co delat se zcela jinym druhem a pragmaticky se dle toho zaridit!
debilove, , 30.1.2012 9:02:51
porad mluvite jenom otom jak cigani nechcou pracovat pracuj ty ty byla hubo a ja budu zit stoho co vydelas. protoze jinak to svami nejde ja jsem rom a pracovat chci a hodne mych pratel ale prace pronas neni debilove byli
Re:debilove, , 30.1.2012 11:14:16
Dokud se neozvete proti největší žumpě Romea.cz.Tak patříte tak maximálně do zoo.
Re:debilove, , 30.1.2012 9:14:00
Jistě protože kamkoli přijde cikán nikdo mu práci nedá max. lopatu ,ale i na tu je lepčí přijmout poláka, že? V této zemi umí každý jen remcat bez toho aby se nejdřív pořádně rozhlédl. Kolik bílých občanů je doma protože nemohou po léta najít zaměstnání , kdežto rom pracovat nechce!!!! V české republice je 1 pracovní pozice pro 40 uchazečů tak proč si tady každý myslí že to bude cikám kdo to místo dostane !!!
Re:debilove, , 30.1.2012 9:13:08
Seš obyčejný CIKÁN a né ROM. Ukliď si bordel v baráku a kolem cikánskýho sídliště. Pak to možná někdo ucěří, že chceš ROBYT.
Dokud se neodlozi bryle ideologie, ktera zakazuje myslet a nahubek politkorektnosti, zakazujici veci pojmenovat, neni mozne nic resit!!, , 30.1.2012 9:00:49
Myslím si, , 30.1.2012 9:00:12
Pokud budete cpát cikány do get nikdy se nezačlení protože jim dáváme na jevo že o to nikdo nestojí, všude tam kde jdou cikáni po jednotlivcích integrovaní do běžného sídlište NENÍ snimi v 90 procentech žádný větší problém. Pocházím z Milovic a jsou tu dvě sídliště s romy jedno je převážně obydlené cikány a dobré to není. Na druhém sídlišti je integrace taková že je tu jedna cikánská rodina ku sedmy českým. A ti se snaží chodí do práce , nedělalí nepořádek ba naopak postavili zde sami dětské hřiště grilují s ostatnímí bílými přáteli. Co tím chtěl básník říce že politici o tomto vědí až moc dobře, vědí že když je rodina umístěna do (bílého) prostředí je to efektivní geta naopak. Začleněný cikán se cítí dobře a většinou si toho váží oproti tomu cikáni v getu se nikdy nezačlení protože tvoří v daný moment nepracujcí přesilu a nikdo se nesnaží protože jim stát dal getem na jevo že to není za potřebí se snažit.Stát vytváří uměle PŘÍČINU , cikáni vytvoří getem AKCE a zbytek je jenom REAKCE.......A BUDE TO HORŠÍ!!!
Je to neřešitelné, dokud budou mít obrovské dluhy, LICHVA..., , 30.1.2012 8:58:02
I kdyby nakrásně chtěli a šli řádně pracovat, podle rodného čísla si je exekutoři hned najdou a začnou léta exekuce na plat a zbyde jim minimum a za 3 tisíce měsíčne roky a roky nikdo do práce nepůjde, to raději zvolí životní styl: mít jen pár tříd základky, tudíž jsou nezaměstnatelní a dávky jsou do smrti zaručeny... Je to i vina státu, že toleruje lichvu, i když stát je největší lichvář...
Je to zase pravdolákařský nesmysl., , 30.1.2012 8:56:30
Dělají to tam dobře, ale nevíme jak. Proč by se o slušnost občanů měla strat v prvé řadě obec. O slušnost se má starat každý občan.
Boj proti vzniku sociálně vyloučených lokalit... Na tom abych si zlomil jazyk., , 30.1.2012 8:47:55
To jsem nestudoval... Vím ale, že některé jihočeské radnice koupí objekt mimo svoji obec, mimo kraj... a tam ty svoje dárečky přestěhují...
Re:Boj proti vzniku sociálně vyloučených lokalit... Na tom abych si zlomil jazyk., , 30.1.2012 9:02:32
Ano, je to typicka bolsevicka, "orwellovska" novorec (newspeak)!
Paní starostce držím palce,, , 30.1.2012 8:43:12
je určitě příkladem lidí, kteří mají skutečný zájem na dění v jejich obci a ukazuje, jak to může vypadat, když se problém začne řešit včas a nenabude větších rozměrů. Což mě přívádí k obecné myšlence, že každé společenství je schopno "bez následků" absorbovat určité limitní množství "cizorodých prvků" - pokud je toto množství překročeno (nekontrolovaný vznik "levných" ubytoven, nekontrolovaný příliv imigrantů, atd.), může dojít až k destrukci tohoto společenství... a dobré je vidět i to, že na druhou stranu limitovaný "přísun cizorodých prvků" má určitě i pozitivní vliv, protože uzavřené společenství může mít tendenci ke stagnaci se všemi negativními důsledky. Ale zpět k tomuto článku - určitě by si z něj měli vzít příklad ti, kde podobné problémy ještě nenabyly větších rozměrů - tam, kde už jsou v problémech až po uši se budou zřejmě muset inspirovat spíše recepty p. Řápkové...
NOVINAR MA PSAT INFORMACE !!! , , 30.1.2012 8:37:45
Plno slov ale malo informaci. Skoro nic sme se nedovedeli !!! BLA BLA BLA . ........ Jak resite sikanu na skole a gangy romskych decek ktere prepadavaji jine dite a chteji penize? Jak resite neplatice najmu, popelnic a pokuty za ruseni verejneho poradku ? Jak resite zlodejny v obchodech? Jak resite niceni bytu a bordel kolem baraku ? Jak resite hlecne vyrvavani na ulicich.... zlodejny ...fyz. nasili nebo obtezovani.....
Nemám Romy za sousedy.Zaplať Pánbůh, , 30.1.2012 8:34:20
Nejsem cikán.Mohli byste se mi taky věnovat? Nechce se mi už makat
Re:Nemám Romy za sousedy.Zaplať Pánbůh, , 30.1.2012 8:56:21
Musíš počkat až vyřešíme cikány
Lidi přečtěte si po sobě co z vás 22 let masírováni kapitalismem udělalo., , 30.1.2012 8:31:27
Re:Lidi přečtěte si po sobě co z vás 22 let masírováni kapitalismem udělalo., , 30.1.2012 8:50:10
Často říkám, že kdyby někdo přečetl titulky dnešních novin na některé z tribun po XI. 1989, titíž čtenářové by ho ušlapali, zlinčovali...
Re:Lidi přečtěte si po sobě co z vás 22 let masírováni kapitalismem udělalo., , 30.1.2012 9:08:08
Plně souhlasím v této zemi každý řve, ale že se tady přes dvacet let vytvářeli podmínky, aby to tak dopadlo už si nikdo nepřipustí není to nic jiného než vzorec příčiny, akce , reakce!!! U nás si snaživý romové otevřeli občerstvení párkrát jsem se tam zastavila ,ale vždy tam krom mě nikdo nebyl nakonec to zavřeli protože to nebyli oni kdo se nesnažil ,ale češi s předsudkem že u cikána žrát nebudou ti jim můžou max. vytřít nemocnici nebo postavit novou silnici. Jen se potvrzuje, jak je tu vjetšina prohnilá.
Re:Lidi přečtěte si po sobě co z vás 22 let masírováni kapitalismem udělalo., , 30.1.2012 11:24:51
A kdo zato může ???
Všichni ti fanatici z multikulti.
A prosim tě nenadávej nám do rasistů !!!!
Ten teprve příjde a bude 100 krát horší !!
DOKUD BUDE VLÁDA A POLICIE TU ŠPÍNU OCHRAŇOVAT, , 30.1.2012 8:31:18
nestane se nic kromě toho, že černý mor naroste do hrozivých rozměrů. Díky posilování této hordy ze Slovenska a zákonů, které je chrání nebudeme za chvíli v bezpečí ani doma.
Ode dnes zase slyším Natálka a média nám popíšou každý pšouk malé cikánky. Rád bych věděl jak se daří Patrikovi a všem ostatním, které cikáni terorizovali. Určitě budou platnější této společnosti víc než děcko které NIKDY nepůjde do práce už jenom proto, že se o této možnosti obživy doma nic nedozví ataky proto, že se do ní bude do konce života cpát horem dolem. Tím alespoň uživí svého pracovitého parchanta tatínka, který má doživotní milost od perochňapa. A jinak v mém přímém okolí žilo 12 cikánů do roku 2010 a v současné době je jich tady 69 a všichni bydlí společně v původních prostorách. Situace v celém státě je už skoro neudržitelná a je jenom otázkou času, kdy dojde ke katastrofě!!!
Můj soused je Rom !!! , , 30.1.2012 8:27:49
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8AUxwxHjmvk
Re:Zajímavé!, , 30.1.2012 8:52:01
nebudou li paraziti, tak ta vaše oblíbená skupina vymře sama..
Z VÝCHODU, , 30.1.2012 8:16:59
MI, inteligentní.Vi nas porad neuražet.mi chceme robota. ZLATY KOMUNYSTA-Za nej se nam dobre žilo a nikdo nas nemusel řešit. Robyl-mal sa dobre.N erobil - šel kryminal.Tak to bilo DOBRE.
poloprimitivové, , 30.1.2012 8:03:31
Možná .v malém to takhle někde může fungovat. Ale co tam, kde žijou stovky nezaměstnaných a nezaměstnatelných opálených poloprimitivů a ještě jich tam další stovky přibudou do státem dotovaných "ubytoven", které vznikly za účelem zisku většinou "podnikatelů" z ODS. Tam se může jít starosta rovnou zastřelit.
Pokud se cikánům budou platit sociální dávky a doplatky na bydlení tak se nic nezlepší a jen přibude poloprimitivů¨.
Kde je cikán, tam je problém., , 30.1.2012 8:03:05
Někde větší, někde menší. Záleží na stavech parazitů.
Re:Kde je cikán, tam je problém., , 30.1.2012 10:01:51
běřte doprdele cikáni jsou cikáni ,alespoň si na nic nehrají a co vy poslušní bílí občané, kradete ve velkým necháte se okrádat o miliardy ročně, většina kauz týrání dětí je zpojené z bílou elitou!!! mezi cikánkama jsou šlapky a kdo si je kupuje bílej elitář. Který si doma hraje na spořádaného tatíka???a že dělaj bordel cikáni ??? dělaj ,ale běžte se podívat do lesa na bílé skládky!!! většina bílých poloprimitivů dokázala páchat genocidu na vlastní krvy, Hitler 20 mil objetí stalin 30mil objetí Američani páchaj domorodou genocidu do dnes. Kolok romů zabilo v poměrů z čechy tyto statistika vám radši nikdo neukáže že??? vše vidíte jan takové jak se vám to hodí, ne nadarmo se říká všude ve světě že čech smrdí.
Re:Kde je cikán, tam je problém., , 30.1.2012 8:14:51
jedině, kde s parazity není problém, je při použití DDT v míře větší než velké...
Re:Kde je cikán, tam je problém., , 30.1.2012 9:10:40
ja jsem rom vlastnim najemni dum a mam tady spolu badlici bile a je to hrozne jak oni bydli a ciganu tu mam taky a cigani zijou a jsou lepsi tak nevim taky bych moch psat ovas celi den ale nemam cas jenom se tomu vzdy zasmeju s pozdravem k... komercni
Máte Romy v obci? Takhle si to zařiďte, radí zkušená starostka, , 30.1.2012 8:01:05
Rady paní starostky jsou asi dobré, ale jiná situace je v obci a ve městech.
ale žádné, , 30.1.2012 7:53:31
konkrétní věci z úst paní starostky nezazněly, asi už jedete milí novináři předvolební PR
Do Pražska s nima, , 30.1.2012 7:48:57
Zaměstnat ve vládě a nechat bydlet na PRAZE 1. Aby to měli blíž do práce.
Chudáci cigáni, denně je vláčej v tisku, bejt cigánem tak dám výpověď, , 30.1.2012 7:21:32
a žiju z dávek.
Re:Chudáci cigáni, denně je vláčej v tisku, bejt cigánem tak dám výpověď, , 30.1.2012 8:15:27
máš recht, klidně žij, ale jinde!
Re:Chudáci cigáni, denně je vláčej v tisku, bejt cigánem tak dám výpověď, , 30.1.2012 7:41:53
ale s bráchových,debile
Cikán, , 30.1.2012 7:20:12
to je hrůza.Přečtěte si a pusťte video na "Týden.cz" "Můj soused je rom".To je na granátový útok a potom zahrnout buldozerem starostko Miklošová toto máte na mysli.
Re:Cikán, , 30.1.2012 7:55:04
A pak se mi někdo diví , že po nich střílím ostrýma. Je to zvěř a škodná.
starostka Drahomíra Miklošková ., , 30.1.2012 7:07:04
Já bych té procikánské fiktivní "aktývystce" doporučil: copak cikáni v obci, ale domů ať si je vezme!
Re:To jsou ale bláboly, , 30.1.2012 7:03:51
ale cikán, či etnopodnikatel ano - to je totiž takové pohádkové PR, aby se nasypaly peníze do cikonofilních projektů. Ve skutečnosti to nefunguje, protože: kde je cikán, tam je problém!
A teď jedna kontrolní otázka, , 30.1.2012 6:58:23
Kdo z vás, kteří nejste dosud multikulturně obohaceni v místě současného bydliště, touží přestěhovat se do Obrnic?
paní, , 30.1.2012 6:40:38
starostko a teď nějakou jinou pohádku, ta o Smolíčkovi také není špatná !!

